• 65.

    שידוכים לכל המגזרים

    יוסי, 11/03/14 11:49

    משדך לכולם
    עדיפות לגברים איכותיים,ברמה עם תואר עבודה מכובדת,גברים לא מוצלחים יש בשפע אין דרישה
    אין כניסה לקמצנים/יות כל המעוניין בפרטים ניתן להתקשר אלי לפלפון 3245153 052

    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 64.

    הרבנית מלמד צודקת!!!

    רווק בגיל 37+, 29/07/13 08:48

    מי רוצה להתחתן עם רווקה שקיימה קשרים אינטימיים עם מישהו אחר?
    זה דוחה את רוב הבנים ואולי זאת הסיבה שיש מחסור בבנים -בקיצור בנות אם אתן רוצות שנרצה בכם תשמרו על עצמכן!!!

    IP: 164.138.123.108דווח על תגובה זו

    • הבעיה בד"כ הפוכה במציאות בשטח....

      לרווק בתגובה 55 ולזה תגובה 56, 04/08/13 00:23

      יש הרבה בנות דתיות ורציניות שבהחלט לא מוכנות לקשר אינטימי שלא במסגרת הנישואין.
      הבעיה מתחילה דוקא בקרב הבנים, גם כאלה "תורניים", שמזמן כבר חצו את הקו האדום ההלכתי בנושא.
      מה לעשות, זה אכן דוחה ומרתיע את רוב הבנות הדתיות...
      חלקם גם חושבים שאפשר להסתיר זאת מבת זוג בעתיד...
      אחרים מדברים ומתנהגים בהקשר זה כמו אחרוני הפרימיטביים ולעיתים מגייסים "לטובתם" את ידיעותיהם במקרא ובתלמוד...
      מטיפים לאחרים ובעיקר לאחרות שאם הם שומרים על ההלכה - משהו בהם לא בסדר כי זה לא טבעי ולא אפשרי, שכן עליהם נאמר שבת קול מכרזת - משמע שהחריג הוא מי ששומר ולא ההיפך...


      אם אתם רווקים דתיים בני 30+ שאכן שומרים על ההלכה גם בנושא הזה - טוב לשמוע שיש עוד בנים כאלה....
      בנות יש הרבה - תאמינו או לא.

      IP: 93.173.165.40 דווח על תגובה זו

  • 63.

    מזל שלא נרשמתי לקבוצה הפרוצה הזאת.

    רווק, 17/07/13 21:16

    במקום שירגישו אשמה על הפגיעה בהלכה הן הוציאו את מעשיהן החוצה ואני מקווה שבישפה גם עקבו אחרי זה וידעו להגיד לבחורים מי שומרת נגיעה ומי מצדיקה את הנגיעה.

    פלא שחילוניים ודתיים לייטים מנצלים אותן מינית

    IP: 85.64.213.46דווח על תגובה זו

  • 62.

    הרבנית צודקת

    רווקה, 09/07/13 23:01

    לא מבינה מה כולם עלו עליה? אני הייתי שם וזה בכלל לא מה שהיא אמרה. היא היתה מקסימה ומאוד הבינה את הכאב שלנו.

    IP: 95.86.98.51דווח על תגובה זו

  • 61.

    שני הצדדים מדברים מהפוזיציה. כל אחת וגורלה (ל''ת)

    א, 07/07/13 15:29


    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

  • 60.

    אם מחכים הרבה השידוך לא מצליח יותר, אלא להפך (ל''ת)

    ר, 07/07/13 15:27


    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

  • 59.

    נראה שבמקרה הטוב - הרבנית 'ההיא' מדקלמת קלישאות וסיסמאות,

    חפטליהו, 07/07/13 13:32

    רובן ריקות עד נבובות, עטופות בצלופן צבעוני, ושאר פתפותי-ביצים.
    מאידך, במקרה הרע - היא מתנהלת כ...פילה בחנות פורצלן שברירי, דבר שעשוי להעיד על מידת חוכמתה ובעיקר על חכמת החיים שחסרה לה...
    ליבי לרווקות שמשתוקקות כל כך לקשר, בהצלחה אבל בזהירות...ככל שעולה הלחץ גוברת הנטיה לפשרות, כאלה העלולות להוות אסון בעתיד...זהירות.

    IP: 109.65.255.195דווח על תגובה זו

  • 58.

    מתי יש לה זמן לילדיה אם היא עסוקה בהטפות (ל''ת)

    אזרח שונא צביעות, 07/07/13 01:27


    IP: 77.127.198.69דווח על תגובה זו

    • לא ידעת -ילדיה מגדלים זה את זה (ל''ת)

      הררי, 07/07/13 01:28


      IP: 77.127.198.69 דווח על תגובה זו

    • אף פעם אמא שלך לא הלכה לכמה שעות מהבית?

      קצת שכל לא יזיק, 08/07/13 01:00

      זה לא שאי אפשר למצוא היום מי שתשמור על הילדים לשעות ספורות.

      IP: 91.135.102.167 דווח על תגובה זו

  • 57.

    הרבנית צדקה. אחרי גיל 22 באמת קשה להתחתן. (ל''ת)

    רווקה חילונית, 07/07/13 00:45


    IP: 84.109.249.143דווח על תגובה זו

    • התחתנתי בגיל 27 בקלות ובאושר (ל''ת)

      אמת, 07/07/13 01:29


      IP: 77.127.198.69 דווח על תגובה זו

      • את היוצא מן הכלל

        ל, 07/07/13 09:25

        רווקה דתית בגיל שלך נחשבה לזקנה
        ולסוג ב'

        IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

  • 56.

    תגובה

    רווקה, 07/07/13 00:28

    אני מסכימה עם דבריה של הרבנית. כרווקה בת 29, אני מודעת לקושי העצום שבעניין שמירת נגיעה. יחד עם זאת, העובדה שמדובר בקושי לא מאפשרת להכשיר את עניין הנגיעה, והרי מדובר באיסור הלכתי ברור.
    הרבנית טענה כי הרווקות המאוחרת היא בעיה חברתית, והיא צודקת! העובדה שיש כל כך הרבה רווקים ורווקות במגזר ללא בני זוג מצריכה את החברה לתת את הדעת על כך ולהתאמץ יותר בעזרה בנושא. בלי שיפוטיות ובלי התנשאות.
    לא הרגשתי התנשאות בדבריה של הרבנית, ונכחתי שם! היא דיברה מהלב, עם עוצמות רגשיות שהביעו כאב אמיתי על המצב.
    אני באופן אישי כואבת את מצבי. בוודאי שיש לי הרבה רגעי שמחה בחיים ואני לא מתהלכת עצובה אבל המצב הוא לא המצב האידיאלי. מה שעשו הבנות שהתרעמו על דבריה נבע מפרשנות לא נכונה לדברים. והרי, האדם מדבר מעמקי ליבו.

    IP: 83.130.105.40דווח על תגובה זו

  • 55.

    כל מה שהרבנית מלמד אמרה, זו אמת לאמיתה. והאמת כואבת (ל''ת)

    רווקה מקטמון, 06/07/13 23:33


    IP: 46.116.96.9דווח על תגובה זו

    • ושלא תירא ולא תחת. כי היא גדולה ודגולה מהמבקרות בדרגות רבות (ל''ת)

      אב, 07/07/13 13:41


      IP: 87.68.243.20 דווח על תגובה זו

    • אם את רוצה להתחתן - צאי מקטמון

      ת, 07/07/13 15:38

      זו מלכודת דבש וכשמה כן היא - רק שוקעים בה ולא יוצאים.

      IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

  • 54.

    גברים היום ניצבים מול הבחורה בדיוק כפי שניצבים מול פקיד שומה

    עידן, 06/07/13 08:03

    אולי פחות במיגזר הדתי.
    אבל גם לשם זה מחלחל.
    נשים מכירות גברים עם פזילה לגירושים, הגירושים מטיבים עם הנשים נהנות מרכוש שלא היה להן, מזונות, ילדים, דירה ועוד
    אשה מכירה גבר וכבר מסתכלת על הכיס שלו מהיכן ניתן לשאוב.
    לגברים תהליך הגירושים הוא הרסני כלכלי, נפשי, חברתי.
    כל עוד שלא ישונו החוקים ואי השוויון בין גברים ונשים תלונות שווא, מזונות וכד'
    אני מציע לגברים לא להתחתן, ואם כבר אז הסכמי ממון, שמירת כספים בצד למיקרה גירושין.
    גבר שיתלהב ובכתובה ירשום סכומי עתק ימצא את עצמו בעוד כמה שנים את פקידת השומה (אשתו) מתלהבת מהסכום ותבקש להתגרש.
    רישמו בכתובה 1 ₪ ותבקשו מהרב לא להכריז על הסכום.

    IP: 46.116.190.159דווח על תגובה זו

  • 53.

    לא מסכימה עם הרבנית, אבל בדבר אחד כן

    נ, 05/07/13 18:05

    החיים בביצה עצובים ובודדים.... אני מודעת לאווירה המדהימה והמחשמלת שיש בביצה, אני שם. אבל אחרי שנגמרת הארוחה, וחוזרים לדירה, וסוגרים את הדלת. אז בודד

    IP: 132.64.35.65דווח על תגובה זו

  • 52.

    נהדר

    ua, 05/07/13 17:27

    צביקה ,בזכותך גם מי שלא היה שם יכול לחוש את הלך הרוח את הנושא המורכב שטוב שעולה לדיון ולמודעות כווולם..

    IP: 46.121.210.207דווח על תגובה זו

  • 51.

    הפוסטמות האלה לא מחרבנות ללא אישור של איזה רב גנב-אנס (ל''ת)

    משה כהן, 05/07/13 17:16


    IP: 95.35.58.173

  • 50.

    A FUCK A DAY KEEPS THE DOCTOR AWAY (ל''ת)

    משה ישראלי, 05/07/13 17:11


    IP: 95.35.58.173

  • 49.

    WHAT THESE WOMEN REALLY NEED IS A GOOD FUCK LICVOD SHABBAT (ל''ת)

    GOD, 05/07/13 17:10


    IP: 95.35.58.173

  • 48.

    על מה כועסים? על ההלכה?

    מוריה, 05/07/13 16:06

    הלכה זו הלכה. ללא יעזור כלום לכל היפי נפש ולכל המקלים. אם אסור אז אסור ואין מה להתחכם או לכעוס כמו ילדים קטנים!!

    "ברגע שההלכה אוסרת מגע מיני לפני החתונה - זה אסור. זה לא המקום שלנו להביע דעה אם זה טוב או לא". -- צודקת מאה אחוז!!!

    IP: 213.57.49.187דווח על תגובה זו

    • על מה כועסים? על החושך?

      שונמית, 05/07/13 16:51

      דת עיוורת ואפלה זה הכי כיף!

      IP: 79.183.14.118 דווח על תגובה זו

  • 47.

    המסקנה שלסרוגים\\סרוגות יש בעיה אחת יותר מאשר לחילונים (ל''ת)

    , 05/07/13 15:44


    IP: 93.173.251.107דווח על תגובה זו

  • 46.

    כבד עלינו עולה של היהדות. מחפשים מילוטים.

    מחנכת, 05/07/13 15:28

    אמרו רווקות ורווקים וגם נשואים. זה לא קדוש ואני אשמור רק את מה שנראה לי

    IP: 109.64.109.238דווח על תגובה זו

  • 45.

    גשר או שבר?

    אריאל אגיוף, 05/07/13 14:37

    צר לי שבדיון כל כך חשוב היו התקפות משני הכיוונים. על פי הכתבה זה נראה כאילו הייתה מלחמה בכנס הזה ולא גשר שיוביל אותנו לשלמות יהודית.
    אני מקווה מאוד שאכן נמצא את הדרך הנכונה והטובה ביותר לגשר על הפערים, כי ביננו אף אחד ואף אחת לא רוצים להשאר רווקים.

    IP: 37.60.40.101דווח על תגובה זו

  • 44.

    קצת דרך ארץ לא תזיק לך

    רויטל זכריה, 05/07/13 12:43

    תעשי את מה שאתה טובה בו

    להיות רווקה ממורמרת

    סוג ב'

    IP: 82.81.144.112דווח על תגובה זו

  • 43.

    הציבור הדתי לאומי שווה לחילוני בדיוק

    יהודה, 05/07/13 12:30

    רק אומרים "לדתיים הלאומים" את האמת בפנים על איסור נגיעה לפני החתונה מיד הם קופצים וטוענים שלא מתאים להם בדיוק ההלכה הזאת והיא לא מסתדרת להם עם הדמוקרטיה והליברליות. ועוד הם לא מתביישים וקוראים לעצמם דתיים חחחחחחחחחח
    דרך אגב על הדתיים "הלאומים" בנשים שנוהגות ללכת פרוץ וחשוף ולזרוק על הראש שלם איזה מטפחת שקופה בגודל של שקל עליהם נאמר "מכסות טפח ומגלות טפחיים".
    מי שבאמת דתי ואכפת לו מהתורה לא יקרא לעצמו דתי לאומי וודאי לא יראה בחוץ כפי שהם נראים וינסה להבדיל את עצמו כמה שיותר מהדת המסוכנת שלהם ויהיה אמיתי עם אלוקים בלי משחקים .

    IP: 217.132.28.114דווח על תגובה זו

    • נכון. רוב הרווקים הם לייט

      1+, 05/07/13 12:35

      כלומר דתיים מסיבות חברתיות וכי זה נוח

      והם לא נוסעים בשבת ולא אוכלים חזיר.

      אבל חוץ מזה, נראים חילונים ומתנהגים כחילונים.

      IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

    • עוד מעט תיאלץ לצאת לעבוד ואז לא יהיה לך פנאי לתגובות כאלה (ל''ת)

      , 05/07/13 15:45


      IP: 93.173.251.107 דווח על תגובה זו

  • 42.

    חורבן ירושלים

    אבן מאבני ירושלים, 05/07/13 12:10

    ענבל מלמד. מי שמך? תמשיכי לעשות מה שאת יודעת ומבינה בו -ילדים. אל תכנסי למקומות שאין לך בהם בסיס, ידע, כאב. אל תשימי על השולחן את מה שאצלי בחדרי חדרים. על עקרות את מעיזה לדבר? על פגיעות מיניות בחברה שלנו? תפסיקו לקחת עלינו בעלות ולהגיד לנו איך לפעול. אל תהיי חצופה ערב תשעה באב. אנשים כואבים מתייסרים ואותך מעניין אם שוכבים או לא שוכבים, אין לך טיפת הבנה. חבל שאת ושכמוך מנותקים במקום באמת לנסות לגעת בנקודות האמיתיות.

    IP: 84.94.50.242דווח על תגובה זו

    • רוצים לשכב, תשכבו

      רווקות=חורבן, 05/07/13 12:34

      הנקודה האמיתית היא שאתם לא רוצים להתחתן. טוב לכם בחיי הרווקות בביצה הטובענית. ושוב, במקום לעשות חשבון נפש אתם מתלוננים על מי שנותן לכם תמונת מראה.

      מספיק עם כל הרווקים המבוגרים שמסתובבים אצלנו בעיר שהביאו מראות שילדות דתיות לא צריכות לראות ושפרצו את כל גדרי הצניעות. ועוד עושים את זה בכניסה לבית כנסת, והמבין יבין.

      תעשה תשובה ואז תבוא בטענות לרבנית שעוזרת למאות אנשים בלי רעש וצלצולים, ביניהם כמה מחבריך הקרובים.

      אל תהיה חצוף בערב תשעה באב. גם רווק זקן סוג ב' (לא כי אתה רווק, אלא בגלל איך שאתה מדבר לרבנית) כמוך חייב בשמירת הלכה.

      IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

  • 41.

    האם לחילונים כל כך טוב עם המנהגים המיניים שלהם? (ל''ת)

    מחלות מין, בדידות, ילדים ללא אבא וכו', 05/07/13 11:16


    IP: 31.44.141.131דווח על תגובה זו

    • ואצלכם יותר טוב?מטאטאים את הלכלוך וזה יותר גרוע (ל''ת)

      אבנר, 06/07/13 22:28


      IP: 46.121.253.105 דווח על תגובה זו

  • 40.

    צודקת, תפקידה של הנקבה היהודיה להיות מורבעת לפחות פעם בשנה. (ל''ת)

    THE SIXTH GATE, 05/07/13 11:15


    IP: 46.120.82.198דווח על תגובה זו

  • 39.

    מצב הרווקות/ים חמור מאד אם מה שמענין אותם זה רק סקס לכתחילה

    סחף לכיוון הקונסרבטיבי, 05/07/13 11:14

    פשוט מדהים. מילא תבוא בחורה ותגיד לה אני לא יכולה אני רוצה לשכב עם גברים, אבל לא! הן צועקות עליה שהיא קיצונית. הן אלה שעוברות על ההלכה וטוענות כלפי הרבנית "שהיא והדת הקיצונית שלה" לא בסדר. אפשר בהחלט להבין נשים שקשה להן אי אפשר להבין בחורות שמחפשות סקס כי בא להן וטוענות שהתורה קיצונית בכך שהיא לא מאפשרת להן.

    IP: 95.86.96.151דווח על תגובה זו

    • עד שלא יגידו להם "מותר" - הם לא ינוחו

      ך, 05/07/13 12:42

      ןלעזעאזל ההלכה

      IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

  • 38.

    העליבות של הגברת הזו היא העליבות שלכם. איראנים, תשתחררו כבר (ל''ת)

    , 05/07/13 10:48


    IP: 93.173.51.85דווח על תגובה זו

  • 37.

    אתן נותנות לאיזו אישה כוח והיא משתמשת בו - אתן אשמות (ל''ת)

    , 05/07/13 10:46


    IP: 93.173.51.85דווח על תגובה זו

  • 36.

    כותרת מעוותת וחצופה

    דוד ב., 05/07/13 10:43

    זו חוצפה לכתוב שהרבנית מלמד אמרה ש"להיות רווקה זה קלקול" כשפעול, כפי שמופיע בהמשך הכתבה, הציטוט הוא מפי אחת הבנות שהייתה בהרצאה ולא מפיה של הרבנית

    IP: 93.172.62.153דווח על תגובה זו

    • צריך למכור עיתונים ולהביא מפרסמים

      ח, 05/07/13 10:44

      אחר כל מתפלאים למה איו אמון בתקשורת

      IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

  • 35.

    התורה לא רלוונטית אם אתה בן 35+ ולא נשוי

    יוסף, 05/07/13 10:19

    ולכן צריכה לשנות את התורה
    כדי שתתאים לרווקים

    IP: 46.117.177.71דווח על תגובה זו

  • 34.

    אולי קצת בוטה אבל נכון

    הרווקים צריכים ניעור רציני, 05/07/13 10:17

    הם התאהבו בחיי הביצה ואז בגיל 40 נזכרים שכבר מאוחר.
    ומאשימים את כולם - הרבנים, המחנכים, הציבור הדתי, התורה, ההלכה. רק לא את עצמם.

    IP: 82.81.144.112דווח על תגובה זו

    • התגובה שלך מרושעת

      ענת, 07/07/13 23:08

      ההכללה הגסה של מאות אנשים, כל אחד וסיפורו הוא, מעידה על האטימות שלך ואפילו על מעט רשעות. במקום לבקר את הרווקים כל הזמן פשוט תשדכו להם מישהו. ואם אין לכם מילות עידוד, פשוט תשתקו.

      IP: 217.132.153.87 דווח על תגובה זו

  • 33.

    הבחור או הבחורה הדתית חל בהם שינוי . כדאי שנפנים . והמרצים ינעם

    יוסף פרץ, 05/07/13 10:16

    הדור הזה שונה . ענין נגיעה ויחסים טרם חתונה שייכים לכל אחד לפי חשיבתו הדתית . חבל לדבר על עניני חתונה מבלי להכיר את השינויים . רווקה לא צעירה היא קרייריסיטית עם חשיבה יחודית למרות דתיותה . כל הטפה בקשר לזה אינה במקומה .

    IP: 79.180.190.47דווח על תגובה זו

    • אבל התורה לא שונה

      מ, 05/07/13 10:26

      זו ההבחנה בינינו לרפורמים שהולכים ומתבוללים עם כל הרצון הטוב שלהם להנגיש את היהדות.

      גם קרייריסטית חייבת בשמירת הלכה.

      IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

  • 32.

    תקראו את זה

    כהרף עין, 05/07/13 10:15

    http://sraya.bkalut.co.il/relationships/

    IP: 79.181.195.170דווח על תגובה זו

  • 31.

    אניחילונית גמורה וגם סבורה שרווקות זה קילקול ולא מצב טיבעי לאדם

    לעומת זאת מגע מיני רצוי בכל שלב, 05/07/13 09:11

    להיות רווקה זה נחמד עד גיל מסוים.שלא יספרו לי שזה דבר מומלץ לגילאים המאוחרים יותר.בדרך כלל רווקות כמצב קבוע מעידה על אישיות בעייתית שאינה מאפשרת יצירת זוגיות.אין מה לעשות זוגיות היא הנוסחה המועדפת על המין האנושי.הזיקנה וכל השלבים בדרך לא נחמדים לבד.

    IP: 85.65.110.72דווח על תגובה זו

    • מה הקשר של זוגיות ונישואין? יש זוגיות ללא נישואין ויש נישואין ללא זוגי (ל''ת)

      זזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז, 05/07/13 09:58


      IP: 50.1.170.171 דווח על תגובה זו

  • 30.

    עבור ציבור דתי הדברים של הרבנית מלמד אמורים להיות פשוטים ומקובלים

    ברכה, 05/07/13 09:09

    מי שהעקרונות שהרבנית מלמד דברה עליהם לא לגיטימיים כנראה כבר לא ממש "דתי".

    זה בסדר שאדם רואה את עצמו לא מחוייב למה שמקובל בציבור הדתי אבל ממש אין מה להתלונן על מה שהרבנית מלמד אמרה כדברים שמכוונים לציבור דתי

    IP: 213.151.63.115דווח על תגובה זו

  • 29.

    הלכה זה הלכה וצריך לשמור גם אם קשה

    מלכיצדף, 05/07/13 08:59

    נגיעה זה לא חומרה של העת האחרונה זה דאורייתא וגם הרב הכי מקל לא יתיר את זה.

    אז אם גם זה כבר נפרץ - למה צריך את טקס החתונה- אפשר לגעת גם בלעדיו ולחיות ביחד.

    IP: 109.67.253.122דווח על תגובה זו

    • שטויות. לא דאורייתא ולא בטיח. (ל''ת)

      ענת, 05/07/13 09:47


      IP: 85.64.185.22 דווח על תגובה זו

      • גם דרבנן צריך לשמור

        ךת, 05/07/13 10:12

        וזה כן דאורייתא

        אבל מי שעובר על האיסור לא מתעניין בזה בכלל

        IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

        • דאורייתא?

          X, 11/07/13 00:13

          איזה בדיוק? האיסור מן התורה הוא על קיום יחסי אישות עם אישה שלא טבלה. לראות את איסור נגיעה כאיסור דאורייתא זה תקף רק אם כל דרבנן הוא דאורייתא משום ככל אשר יורוך, ואז התבטל מאליו ההבדל בין דרבנן לדאוריתא.

          IP: 79.182.17.146 דווח על תגובה זו

  • 28.

    הרווקים קיבלו את האמת בפרצוף

    הרבנית צודקת, 05/07/13 08:56

    לשבת ולקשקש בקטמון זה נחמד, אבל זה לא חיים אמיתיים.

    לגדל משפחה וילדים זה חיים אמיתיים.

    וההלכה רלוונטית גם למי שעבר את גיל 30.

    תהיו פחות בררנים, אני רואה אתכם כל שבת בקרליבך בגבעת שמואל ואתם פשוט פתטים. תתבגרו כבר או שבזמן שחברכם הנשוי יגור בבית עם גינה ויעשה בר מצוה לילד אתם עוד תעמדו ליד הברזלים עם שקית ותחפשו איפה לאכול בשבת.
    אחרי זה עוד תדברו איתנו על "חיים".

    IP: 93.173.6.22דווח על תגובה זו

    • זוגיות כן נישואין לא ולא (ל''ת)

      זה רע לכולם לגבר לאישה ולילדים לכולם!, 05/07/13 10:01


      IP: 50.1.170.171 דווח על תגובה זו

    • תגובת נגד מתלהמת שכזו מעידה על משהו חבוי.. אולי קצת קשה גם לך כנשוי?

      נשואה +3 מאושרת שמבינה גם את הרווקים, 05/07/13 10:02

      אם נראה לך שאלו חיים של מסכנות , האם היית מדבר כך גם למסכנים אחרים? למשל צועק על עניים שעוני הוא דבר לא טוב ועל חולים שמחלות זה לא בריא... התגובה המתלהמת הזו מראה שאולי גם בך יש משהו בפנים שאולי קצת מתאווה לדברים מסוימים בחיי הרווקות. לך עבוד על האושר שלך ואל תציק לרווקים. למרות שחייהם יכולים להיות מלאים ועשירים , קשה להם ברווקותם לפעמים גם בלי ההצקות של מטיפנים כמוך. החיים קצת יותר מורכבים, אפשר להבין שיש יתרונות וחסרונות ומורכבות גם בחיי נישואין וגם בחיי רווקות ועדיין לשאוף למצוא אהבה ולרצות להביא ילדים. זה מה שניסו לדבר עליו מן הסתם בכנס. יש לך רעיונות ישימים כיצד ניתן לעזור ליותר אנשים למצוא אהבה ותא משפחתי טוב ובריא? אם כן תציע משהו יעיל אם לא - תנוח.

      IP: 84.229.221.41 דווח על תגובה זו

      • ל"נשואה +30"

        הרבנית צודקת, 05/07/13 10:15

        להפוך מציאות לא נורמלית לנורמלית זה בעיה

        שיהיו פחות בררנים
        שיקיימו תורה ומצוות
        ושיעזרו להם מלמעלה

        גם אם קשה להם שלא יהפכו מציאת מקולקלת וצפצוף על ההלכה כאידיאל.

        ושיפסיקו כבר להאשים את כל העולם ברווקותם.

        IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

      • זה ל אותו דבר

        ליאור, 05/07/13 10:21

        בחורה או בחור שיוצאים כבר 15 שנה
        ופגשו כבר מאות בני זוג ולא מצאו -

        אז אולי, רק אולי, שגם אצלם כנראה יש בעיה של בררנות יתר?

        אתה כנראה לא יודעת על אילו דברים הם פוסלים היום..לכן לפני שבאים עם עצות מבחוץ צריך שיושבי הביצה עצמם יעשו סוויץ בראש. אם זה לא יקרה, כל עצה ממומחים כאלה ואחרים לא תשנה כלום.

        IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד

      ירוק, 01/01/15 15:05

      אמרת את האמת

      IP: 132.71.108.20 דווח על תגובה זו

  • 27.

    מוסד הנישואין פשט רגל בעולם והוא מיותר ונוגד את הטבע, אם אוהבים אין צ

    vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv, 05/07/13 08:19

    מוסד הנישואין פשט רגל בעולם והוא מיותר ונוגד את הטבע, אם אוהבים אין צורך בניירת ואם לא אוהבים על אחת כמה הניירת מסבכת (מעניין שפתאום הומואים הפכו לאנשי משפחה נהדרים ורוצים להתחתן אז בבקשה).
    בעל מלשון "קניין"...חשוב לך להיות קניין? אם אוהבים לא מתייחסים כקניין אפילו בערבית שהתרגלנו להשמיץ זה:זוג וזוגה-שווים לפחות בשם....שלא להזכיר את הBRITISH COMMON LAW שהיה בתוקף עד לפני 90 שנה ולפיו אישה קניינו של הבעל ולכן לא יכל להיות לה קניין ונכסים שלה נחשבו לנכסי הבעל דבר שיצר תיסבוכת בגירושים אז למה נישואין?

    IP: 50.1.170.171דווח על תגובה זו

    • הומואים רוצים להתחתן משום שהסטטוס מקנה זכויות כלכליות. זה הכל

      , 05/07/13 15:47

      למרבה הצער המדינה נותנת לנשואים זכויות שאין ללא נשואים. כך שאם אינך מבין דברים שאתה כותב עליהם, אולי עדיף שלא תכתוב?

      IP: 93.173.251.107 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מדוע גבר צריך לא להיות נשוי בגיל 35- האם כולן לא טובות לו? (ל''ת)

    סתירה פנימית, 05/07/13 08:14


    IP: 31.44.141.131דווח על תגובה זו

  • 25.

    האם נציגת קולך התירה יחסי אישות לפני הנישואין? למי ועם מי? (ל''ת)

    העתון מדווח בצורה סלקטיבית., 05/07/13 08:12


    IP: 31.44.141.131דווח על תגובה זו

  • 24.

    האם הרווקות שולחות את הגברים הדתיים להתנסות אצל זונות? ומי הן? (ל''ת)

    לא יעזור ל''ביצה'' רוב הנוער הדתי מזדהה עם הרבנית, 05/07/13 08:11


    IP: 31.44.141.131דווח על תגובה זו

  • 23.

    מי שהיו לו יחסי מין רבים לפני הנישואין סיכוייו להתגרש גבוהים (ל''ת)

    מי שנשוי- מאושר יותר לפי המחקרים.הרבנית דוברת אמת, 05/07/13 08:10


    IP: 213.151.63.248דווח על תגובה זו

  • 22.

    החלפת בני זוג = פגיעה רגשית בנשים וגברים, מחלות מין, (ל''ת)

    סיכוי גבוה יותר לגירושין. ההלכה שומרת עלינו, 05/07/13 08:09


    IP: 31.44.141.131דווח על תגובה זו

  • 21.

    נראה שסילפו את דברי הרבנית. היא מאד אינטליגנטית ורצינית (ל''ת)

    אחרת לא היו מזמינים אותה. אבל אמרה להם אמת, 05/07/13 08:07


    IP: 31.44.141.131דווח על תגובה זו

    • רצינית זה בטוח. עובדה שיש לה 13 ילדים

      , 05/07/13 15:49

      אינטליגנטית? לא בטוח. עובדה שיש לה 13 ילדים.

      IP: 93.173.251.107 דווח על תגובה זו

      • כי אתה ממש אינטליגנטי, כי כבר כתבת בחיים שלך 13 תגובות (ל''ת)

        ר, 07/07/13 18:54


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אם משמח להיות רווק אז למה לנסות להתחתן? לא צריך את "ישפה" (ל''ת)

    ניכרת סתירה פנימית בדברי הרווקות, 05/07/13 08:06


    IP: 31.44.141.131דווח על תגובה זו

  • 19.

    האלכה אוסרת, לא התנך!להתמקד ו לקדם עם הזמנים! (ל''ת)

    סבתא מודרנית, 05/07/13 07:43


    IP: 85.64.171.9דווח על תגובה זו

  • 18.

    13 ילדים?!?! - במקרה שלה צריך לאסור נגיעה גם אחרי הנישואים! (ל''ת)

    אלן דלון, 05/07/13 07:43


    IP: 84.111.114.87דווח על תגובה זו

  • 17.

    צודקת (ל''ת)

    צודקת, 05/07/13 07:23


    IP: 109.64.191.121

  • 16.

    כן... קשה לשמוע את האמת: להיהות רווק(ה) זה לא נורמלי. "אמת מארץ תצמח" (ל''ת)

    ומי יכול לחלוק עם התורה?, 05/07/13 07:21


    IP: 79.179.182.48

  • 15.

    הרבבניות מלמד וקוק-ו מטיפות על צניעות חחחחחחחחח

    סופעולם, 05/07/13 07:20

    זה כמו שאסי דיין יטיף נגד הסמים.

    IP: 85.65.70.165דווח על תגובה זו

  • 14.

    כל פרוצה עם סמרטוט על הראש נהיית לי רבנית

    להקיא ממנה, 05/07/13 07:14

    וצדקת.
    ה"רבניות" האלה ,כולם עברו עלייהם חוץ מהרכבת.

    IP: 85.65.70.165

  • 13.

    חחח דוסים בבעיה-שיחזרו בשאלה ויעזבו את השטחים ואת הרבניות הפרחות (ל''ת)

    יש כיפה אין שכל, 05/07/13 07:02


    IP: 46.117.37.224דווח על תגובה זו

    • חילונים החוצה. כאן זה מדור יהדות

      חכם עובדיה, 05/07/13 10:28

      יהדות זה דת
      אתם עזבתם את הדת,

      אז תעזבו את המדור

      ביי

      IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מי הולך לשמוע את ה"רבנית" הסתומה הזאת שכל מה שהיא יודעת

    מה זה, 05/07/13 06:28

    זה ללדת ילדים.?

    IP: 79.179.155.6דווח על תגובה זו

  • 11.

    דת = אופיום להמונים. נשים? בואו אלי. (ל''ת)

    אני צודק, 05/07/13 06:19


    IP: 85.250.164.53דווח על תגובה זו

    • אופיום

      שגיא, 05/07/13 17:12

      שנאת דת-אופיום לאספסוף

      IP: 79.179.0.196 דווח על תגובה זו

  • 10.

    מוסד הנישואין פשט רגל בעולם רק הומואים רוצים להתחתן

    אם אוהבים אין צורך בחתונה ואם לא אז חתונה היא כלא, 05/07/13 04:17

    אהבה היא הדבק הכי חזק אז ניירת היא פשוט מיותרת
    ואם אין אהבה אז נישואין הם עוד יותר מזיקים ומיותרים.
    אז למה חתונה? אולי זה טוב להומואים שהפכו לפתע לאנשי משפחה נהדרים אז שיתחתנו הם.

    IP: 50.1.170.171

    • הבל הבלים

      נעה, 05/07/13 05:25

      כמי שנשואה כבר 33 שנים באושר צרוף, אני מוכרחה לומר שבצד האהבה העמוקה שאנו רוחשים זו לזה, יש חברות איתנה, נאמנות מוחלטת, ענין ושותפות בכל.
      מי שמקשקש כמוך, הוא אדם שאינו מבין את טיבם ומהותם של חיי נישואין טובים ושאינו מוכן להתחייב. פשוט, לחיות תמיד עם ״ רגל אחת בחוץ״. צר לי עליך ועל אנשים כמוך.

      IP: 66.44.123.61 דווח על תגובה זו

      • רק הומואים צריכים להתחתן, בעל מלשון "קניין"...חשוב לך להיות קניין? אם

        vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv, 05/07/13 07:15

        רק הומואים צריכים להתחתן, בעל מלשון "קניין"...חשוב לך להיות קניין? אם אוהבים לא מתייחסים כקניין אפילו בערבית שהתרגלנו להשמיץ זה:זוג וזוגה-שווים לפחות בשם....שלא להזכיר את הBRITISH COMMON LAW שהיה בתוקף עד לפני 90 שנה ולפיו אישה קניינו של הבעל ולכן לא יכל להיות לה קניין ונכסים שלה נחשבו לנכסי הבעל דבר שיצר תיסבוכת בגירושים אז למה נישואין?

        IP: 50.1.170.171 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הרבנית אמרה את האמת. "סטוצים" פוגעים נפשית באנשים- גברים ונשים. (ל''ת)

    לכן הם אסורים על פי ההלכה., 05/07/13 03:58


    IP: 31.44.141.131דווח על תגובה זו

    • נכון, ממש כתוב בתורה, "לא יהיה לך סטוץ עם בנות ישראל"

      יש כיפה אין שכל, 05/07/13 07:03

      דוסים פסיכים, אבד עליכם הכלח...

      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

      • mmmm (ל''ת)

        mmmm, 05/07/13 07:33


        IP: 50.1.170.171 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מנחם לדעת שהדתילונים לכל הפחות מבינים שהם חיים בביצה. (ל''ת)

    ואולי מכאן בכלל הגיע הכינוי שלהם כמסרוחניקים.., 05/07/13 03:01


    IP: 84.228.247.239דווח על תגובה זו

  • 7.

    שצער לי מאד על אי בקיאותה בדיני זוגות "אורגאזמה "ממנה והלאה

    וודקה לחיי הרבנית, 05/07/13 02:43

    לכי אל שיר השירם אשר למלך שלמה ותביני את מהות האהבה

    IP: 94.159.190.229דווח על תגובה זו

  • 6.

    רק מטומטמות מתחתנות בתולות

    תמר, 05/07/13 02:33

    יצאתי עם גבר שהיה אדם מקסים, אבל חרה ועצלן במיטה. נו, אז תארו לכם שהייתי בתולה והייתי מתחתנת עם אחד כזה. איזה חיי מין אומללים היו לי. בטוח שנישואים כאלה לא היו מחזיקים אצלי מעמד.
    כל הכבוד ליעל נובוגרוצקי שאמרה: "זו לא חוכמה להתחתן - החוכמה היא להתחתן טוב."

    IP: 122.148.75.181דווח על תגובה זו

    • תחליטי, מקסים או "חרה"? זה לא הולך ביחד (ל''ת)

      , 05/07/13 15:50


      IP: 93.173.251.107 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ההיתי שמה, כנסו

    משה, 05/07/13 02:15

    היה יפה לראות את הרבנית מלמד נבוכה, אחת שכל האמת אצלה, השיחה התחילה בקול התנשאות גדולה, ונגמרה בקול ענות חלושה, היה מדהים לראות את הפער בין הרבנית המכובדת לבין הקהל, פשוט אין קשר

    IP: 95.86.110.105דווח על תגובה זו

    • יופי משה- אולי תמצא איזו מתנחלת חביבה ותבנו בית על גבעה בלתי חוקית

      יהודים דתיים=חמאס, 05/07/13 07:05

      חלום רטוב של מתנחלים הזויים. חזרו הביתה מהר...

      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

    • משה, אתה לא היית שם.המפגש היה רק לנשים

      אשה, 05/07/13 09:50

      ובמקביל היה מפגש לגברים. לא שמענו מה היה שם אולי תספר לנו?

      IP: 77.127.58.135 דווח על תגובה זו

      • אולי זו בת שקוראים לה מאשה (ל''ת)

        ך, 05/07/13 10:29


        IP: 82.81.144.112 דווח על תגובה זו

  • 4.

    יישר כח לרבנית מלמד שאמרה את האמת הכואבת. ההלכה שומרת על הנשים (ל''ת)

    נשים חילוניות שרוטות מאתוס ה''השתמש וזרוק'', 05/07/13 02:04


    IP: 31.44.141.131דווח על תגובה זו

    • כן-ההלכה שומרת על נשים, רק השאלה היא אם הנשים צריכות שומר??

      יש כיפה אין שכל, 05/07/13 07:05

      אולי רק בהתנחלויות צריך להזהר מגברים שבסביבה...

      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

      • נשים צריכות גבר. לא איזה בבון עם כיפה סנטימטר על הראש (ל''ת)

        סתם חרטא הכל, 05/07/13 07:24


        IP: 81.218.200.232 דווח על תגובה זו

  • 3.

    לא יעזור לכן רווקות יקרות. היא צודקת.

    ., 05/07/13 01:27

    אתן יכולות לצעוק כמה שאתן רוצות, אבל כולכן מחפשות ומתפללות להתחתן. אתן עושות פרצוף של לא אכפת לי וטוב לי ובשקט בשקט הולכות לכל מיני נשים שישדכו אתכן.

    IP: 94.159.209.151דווח על תגובה זו

    • 2 כנראה שאת אישה מוכה ,או סתומה (ל''ת)

      דתיה, 05/07/13 06:30


      IP: 79.179.155.6 דווח על תגובה זו

      • דתיה, כנראה ששתיכם סתומות, שנאמר- אין שכל אין דאגות (ל''ת)

        יש כיפה אין שכל, 05/07/13 07:06


        IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

    • מה הקשר? הן מאושרות כרווקות וגם רוצות להתחתן ולא בכל מחיר .

      נשואה מאושרת, 05/07/13 10:13

      אפשר כל החיים לחכות ולהיות אומלל עד ש..
      להיות אומלל ברווקות ולחכות לנישואין,
      להיות אומלל עד שמגיעים הילדים,
      להיות אומלל עד שהם גדלים ומתחנכים,
      להיות אומלל עד שמוצאים יציבות,
      להיות אומלל כשמוצאים יציבות עד שמוצאים ריגוש ושינוי..
      ואפשד גם אחרת. אפשר לנצל את יתרונות הרווקות ולשמוח בה עד הנישואין
      אפשר למצוא את הטוב שביציבות ואות הריגוש שבחיים משתנים, את האושר בגידול הילדים ואת החופש האישי שיש עד שהם מגיעים..
      כשואה עם ילדים ומאושרת בנישואיי, אני זוכרת את תקופת הרווקות כסיוט שנבע רק מזה שגרמו לי להרגיש שאני לא בן אדם שלם כל עוד לא התחתנתי..
      הרווקים שבאו לישפה אכן רוצים להתחתן. לכן הם הגיעו לכנס, זה לא אומר שצריך לצייר את חייהם עד החתונה כקלקול ולראות רק חסרונות. רחמי על הרבנית מלמד שלא הבינה שהיא מגיעה לציבור קצת יותר מורכב .

      IP: 84.229.221.41 דווח על תגובה זו

      • לנשואה המאושרת - תודה על תגובתך. התגובה הנורמלית היחידה כאן (ל''ת)

        מיכל, 07/07/13 23:13


        IP: 217.132.153.87 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אני דתי לשעבר שמקיים יחסי אישיות רק אם דתיות נשואות. בגלל הסבל שלהם

    יואב, 05/07/13 01:20

    מתחתנות בלית ברירה. סובלות מחוסר אהבה ופרגון. בגלל זה הרבה מהם בוגדות. אני בוגר שבט גולן. וגיליתי עולם בגידות בסדר גודל עצום אצל הכיפות הסרוגות.

    IP: 108.184.251.254

  • 1.

    לא פשוט. נושא הרווקות יפתר בדם, זרע ודמעות... (ל''ת)

    גילי, 05/07/13 00:48


    IP: 79.253.41.156דווח על תגובה זו