• 158.

    אבל אני לא מבין מה את עושה בארץ הזו

    אני חילוני לחלוטין, 02/08/13 00:36

    אפילו חילונים מוחלטים כמו מוטה גור התרגשו עד דמעות כאשר שוחרר הר הבית.
    השאלה שלך מעידה שיצאת מהגלות אבל הגלות לא יצאה ממך. מה את בכלל מחפשת בארץ הספציפית הזו ? לכי לך למדינה שאין בה ירושלים ואין הר הבית.

    IP: 89.139.184.131דווח על תגובה זו

  • 157.

    מי שמנסה לחבר אותי ליהדות רק לפי דרכו - מסוכן

    אריה, 02/08/13 00:02

    ... מילא מנסה, אם הסהרורים האלה יצליחו או יפוצצו שם משהו - גם אותי הם יהרגו.

    IP: 79.182.130.152דווח על תגובה זו

  • 156.

    דינה עובדת בשכם.... (ל''ת)

    זונ, 01/08/13 15:36


    IP: 109.67.102.107דווח על תגובה זו

  • 155.

    והנה זו דינה הוכחה עלובה היא למעשה הוריה באפילה (ל''ת)

    עעע, 01/08/13 15:35


    IP: 109.67.102.107דווח על תגובה זו

  • 154.

    והנה דינה מרצונה הופקרה לשכם (ל''ת)

    חחח, 01/08/13 15:32


    IP: 109.67.102.107דווח על תגובה זו

  • 153.

    למרות הציניות והנאורות המתנשאת יהודה ענה לה יפה (ל''ת)

    ישעיהו, 30/07/13 05:24


    IP: 95.86.101.186דווח על תגובה זו

  • 152.

    למה בכלל להקים מדינה יהודית ועוד בארץ ישראל באמצע כל מדינות האיסלם ?!

    קובי, 29/07/13 14:25

    לא עדיף מדינת כל אזרחיה, באיזשהו מקום שהאנטישמיים לא יחפשו אותנו? למשל, איזשהו שטח פתוח באפריקה? אולי באיזשהו מדבר בארה"ב? הרבה זמן לא הפרחנו את השממה ! אפשר להקים אי באמצע האוקיינוס ... קצת פירטים לא הרגו אף אחד (לפחות לא בשנה האחרונה .. או בחודש האחרון (גם שבוע הולך)).

    IP: 212.150.38.178דווח על תגובה זו

  • 151.

    האם נראה לך עדיף מסגד שבו מטיפים לדת שמקדשת מוות של בני אדם?

    יואב הכהן, 29/07/13 04:56

    המוסלמים מאמינים בשטן ומקדשים את המוות.

    IP: 24.187.172.211דווח על תגובה זו

  • 150.

    קורבנות

    אבישי, 29/07/13 00:23

    היהדות אימצה מנהג פאגני של הקרבת קורבנות, אשר קדם לה.
    אח"כ נלחמים באדיקות על קיום המנהג.

    IP: 5.28.184.222דווח על תגובה זו

    • לפי התורה הבנים של אדם וחווה הקריבו קורבנות, הרבה לפני פגאנים כמוך (ל''ת)

      , 30/07/13 18:29


      IP: 81.218.150.243 דווח על תגובה זו

  • 149.

    איך את יודעת מה אלוהים רוצה??

    אלי, 28/07/13 10:28

    אם את מאמינה באלוהי התנך אין לך ברירה אלא לקבל את העובדה שאלוהים מאוד מאוד אוהב קורבנות (עם קצת צמחונות - סולת בלולה בשמן)

    העובדה שאת אומרת שלא נראה לי שאלוהים רוצה שאקריב קורבן רק מראה לך שאלוהים זה מה שכל אדם רוצה ומרגיש ואין באמת אלוהים כזה. הרי הכפיפו את כל החוקים שהוא כתב במפורש לעקרונות המוסר והצדק הנוהגים כיום. (אפילו מצווה מפורשת כמו שאסור לקחת ריבית, שינו ברוח התקופה, וראה זה פלא - אלוהים לא מתלונן)

    בקיצור, עזבי אותך מאלוהים שכתוב בכל מני כתבים עתיקים ולא רלוונטיים ותני להזויים מהר הבית לעשות מה שהם רוצים. בסוף נגיע לגאולה (אחרי מלחמת כולם בנו - לא נשאר וככה ניגאל :)

    IP: 132.64.185.20דווח על תגובה זו

  • 148.

    Nice reply

    Amir, 26/07/13 22:58

    I don't know either of these people but his retort kicked butt

    IP: 173.12.95.86דווח על תגובה זו

  • 147.

    מי זאת??

    קשה לי עם האשכנזים האלו, 25/07/13 14:08

    שימשיכו להתווכח עם עצמם ויעזבו את הרוב הדומם בשקט.

    IP: 132.76.61.22דווח על תגובה זו

  • 146.

    למי שלא צפה, כדאי מאוד לצפות https://www.youtube.com/watch?v=lnLKddoB (ל''ת)

    https://www.youtube.com/watch?v=lnLKddoBjsY, 25/07/13 13:26


    IP: 176.13.53.69דווח על תגובה זו

    • https://www.youtube.com/watch?v=lnLKddoBjsY (ל''ת)

      ירושלים שלנו לפני שהפליצו את האיסלם המתועב לעולם, 25/07/13 13:27


      IP: 176.13.53.69 דווח על תגובה זו

  • 145.

    שאלה לגיטימית ובמקומה והתשובה יפה ובמקומה - ישר כוח יפה מאוד (ל''ת)

    אחד העם מרכז, 23/07/13 11:33


    IP: 79.183.196.20דווח על תגובה זו

  • 144.

    אוי, כמה טימטום באשה אחת...

    אני היא, 22/07/13 01:40

    עצוב..

    IP: 46.116.74.169דווח על תגובה זו

  • 143.

    קבוצת רבנים מטורפת שמורה לרצוח יהודים ולסרס ילד,זה סוף המדינה

    הרב שאול אלקסלאסי דיר פארק ניו-יורק, 19/07/13 23:05

    ב"ה
    המטורפים האלו בהנהלת ווילד-מן דרק-מן והכלבלבים שלהם דב ליאור
    עמחי אתרוג אגלטל ארי-ה וויס=סתיו צור בליכר ראם קלמנזון ועוד ועוד
    מורים לרצוח יהודים בשטחים פי 10 יהודים נהרגו בשטחים מהפסקים
    שלהם ואולי עשירית מפיגועים...כל רציחה בנהם הם מישבים בעוד רציחה
    כך בסיכסוך על בחורה בין משפחת עמיחי למשפחת רובין....ובסוף הם מכריזים
    על פיגועה....למדו משהו....הם הורו לסרס את הבן של מוטי מוסאי מבית-חגי
    כי בהיותו תלמיד בישיבה תיכונית קרית ארבע חרסינה (בניהולו של צבי קצובר)
    הטריד מינית את חבריו.......הם סירסו אותו בפועל.........המטוררררררפים

    IP: 24.103.62.53דווח על תגובה זו

  • 142.

    שאלה לגיטימית תפסיקו להתלהם ולקלל...

    גבי, 19/07/13 08:54

    מה סה"כ שאלה הכותבת האינטליגנטית ? ישר כל כול מליצי היושר שחושבים "שאלוהים איתם" ולא עם האחרים כתבה מעניינת ותשובה לא פחות

    IP: 84.229.225.13דווח על תגובה זו

  • 141.

    יש לפרק המסגדים בהר הבית ולהעביר למקום אחר (ל''ת)

    כהכנה לפירוק המוסלמים מארץ ישראל, 19/07/13 08:00


    IP: 89.150.90.12דווח על תגובה זו

    • הר הבית הוא הסמל לשליטה הרוחנית בעולם - אסור לתת אותה לאיסלם (ל''ת)

      הם מזהמים את כל העולם .. יש לצמצם המזיקים הללו, 19/07/13 08:01


      IP: 89.150.90.12 דווח על תגובה זו

      • כל שקרן חושב שכולם שקרנים כמוהו

        אביר איבר, 28/07/13 14:52

        מי שמזהם את העולם הם אנשים כמוך
        האמת חבל על כל דקה שאחד כמוך קיים כי האוויר של המדינה הזו מזדהם בקצב מעורר רחמים.

        IP: 46.116.215.123 דווח על תגובה זו

    • תנסה ותראה מה יקרה (ל''ת)

      עבד בן לא, 28/07/13 14:54


      IP: 46.116.215.123 דווח על תגובה זו

  • 140.

    ..כשהתותחים רועמים הפוזות שותקות....בן צבי פישר ששששששששששששששששששששש (ל''ת)

    הרב שאול אלקסלאסי דיר פארק ניו-יורק, 19/07/13 01:50


    IP: 24.103.62.53דווח על תגובה זו

  • 139.

    שלנו!. אל תכלילי את עצמך את כנראה גויה בדקי היטב (ל''ת)

    יונתן, 18/07/13 06:41


    IP: 2.55.138.227דווח על תגובה זו

  • 138.

    כזאת מטומטמת! למה נותנים לה במה? חסרים לכם כתבים??? (ל''ת)

    כמה מטומטמת???!!!!, 18/07/13 03:41


    IP: 173.175.229.87דווח על תגובה זו

  • 137.

    מתעקשים רק בגלל שהיו חיילים שמתו/נפצעו במלחמת ששת הימים (ל''ת)

    כדי להחזיר את הר הבית לידינו..., 18/07/13 00:17


    IP: 77.125.154.12דווח על תגובה זו

  • 136.

    אני חילוני

    מוק, 17/07/13 16:28

    ומסכים שצריך לפוצץ את המסגדים על הר הבית כי הסיבה היחידה שנבנו היא לתקוע ליהודים אצבע משולשת בעין
    אבל אותו פיצוץ יעלה לג'ינג'י ושכמותו את השתן לראש ומפה ועד מדינת הלכה נוסח טליבאן קצרה ביותר
    לכן אני מעדיף את מסגד אל אקצא כי הוא משמש נקודת איזון ואנחנו החילונים יכולים להמשיך את חיינו בסבירות יחסית

    IP: 212.25.82.123דווח על תגובה זו

    • מסגד אל-אקצה הוא תרמית מוסלמית חדשנית

      יהושפט, 17/07/13 23:52

      הוא המסגד שבקצה הר הבית ולא כיםת הסלע שלא היתה מסגד עד לפני שנים מועטות שהאויב החליט להרחיב את היריעה המדומיינת שלו.

      IP: 82.80.53.202 דווח על תגובה זו

    • יצא המרצע מן השק.

      הבנתי, 18/07/13 18:45

      הברית והעם הפיקטיבי שיצרתם נועדו להיות הרסן שלנו כדי שתוכלו לכפות עלינו את אמונותיכם ותרבותכם.
      נחמד לדעת בשביל מי אנחנו מסתכנים בצבא.

      IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

  • 135.

    תשובת הנביא ישעיהו פרק א לשאלתך

    איל, 17/07/13 13:13

    למה-לי רוב-זבחיכם יאמר יהוה, שבעתי עולות אילים וחלב מריאים; ודם פרים וכבשים ועתודים, לא חפצתי.כי תבואו, ליראות פניי מי ביקש זאת מידכם, רמוס חצריי. לא תוסיפו, הביא מנחת שוא קטורת תועבה היא, לי
    חודש ושבת קרוא מקרא, לא-אוכל אוון ועצרה. חודשיכם ומועדיכם שנאה נפשי, היו עליי לטורח. נלאיתי, נשוא. ובפרישכם כפיכם, אעלים עיניי מכם גם כי-תרבו תפילה, אינני שומע: ידיכם, דמים מלאו. רחצו, היזכו הסירו רוע מעלליכם, מנגד עיניי: חדלו, הרע. למדו היטב דרשו משפט, אשרו חמוץ; שפטו יתום, ריבו אלמנה.

    IP: 79.177.171.182דווח על תגובה זו

    • יפה מאוד! אבל העם הדפ-וק הזה אף פעם לא הקשיב לנביאים (ל''ת)

      לכן היה חורבן כל הזמן וגלויות עד עצם היום הזה, 17/07/13 15:26


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      Speed Limit, 20/07/13 11:46


      IP: 79.182.108.244 דווח על תגובה זו

    • TRANSLATION FOR YOU AND OTHERS LIKE YOU

      ELLI, 22/07/13 20:09

      THIS PROPHECY WAS GIVEN TO PEOPLE WHO PRETENDED TO WORSHIPING OUR GOD,AND ASKED FOR HIS FAVORS...PEOPLE LIKE YOU WHO SIN ALL WEEK AND GO TO CHURCH ON SUNDAY PRETENDING THAT THEY WORSHIP OUR GOD AS THEY PLEASE AND NOT AS ORDERED ......

      IP: 75.1.135.176 דווח על תגובה זו

    • WHAT WOULD YOUR FATHER SAY OR DO?

      ELLI, 22/07/13 20:22

      YOU DID NOT LISTEN TO HIM AND DO NOT SEE HIM ALL YEAR, BUT ON "FATHERS DAY" YOU COME VISITING HIM WITH GIFTS..
      DO YOU THINK HE WANT YOUR GIFTS?

      IP: 75.1.135.176 דווח על תגובה זו

  • 134.

    מי רוצה מונורכיה? שירים את ידו...

    יהודה אריסטובלוס, 17/07/13 11:56

    מי שרוצה להקים בית מקדש
    רוצה להיות תחת שלטון של אנשי דת ואלו יסמיכו עצמם עי איזה בן מלוכה אלק שליח אלוהים....
    מי רוצה לחיות כמו לפני שלושת אלפים שנים ?
    שלטון דתי, משמעו הירכיה שלטונית בלתי מתחלפת על קשרי משפחה בלבד, היעדר שיוויון בין כל האזרחים, אין מה לדבר על זכויות נשים, או הזכות להגדרת המיניות, חופש דיבור, קידמה ועוד.

    מי שחסר לו בית מקדש יכול לעבור לאפריקה שם עדיין יש צורות חיים של פעם פעם...

    IP: 85.64.212.182דווח על תגובה זו

  • 133.

    אוסף של שוטים

    רון, 17/07/13 10:08

    כל המאמינים בכוחות אלוהיים הם שוטים גמורים. יהודים דתיים נרצחו כל השנים למרות שהם האמינו. אם יש אלוהים אז הוא רשע. הוא זה שאפשר לילדים ותינוקות להירצח לאורך כל ההיסטוריה.

    עדיין לא ברור לי למה כח עליון צריך אוסף של מטומטמים שיסגדו לו כל היום.
    כל הרעיון של הדת היה לקחת את האנושות הפרמיטיבית ולתת לה אוסף של חוקים אוניברסלים כמו לא תרצח או לא תגנוב.

    כל משוגעי העולם רוצים את ההר הזה. מתי הם יבינו שכולם שם מתפללים לאותו כח "עליון" שלא קיים. שיקימו שם כולם ביחד את מדינת האלוהים ויעזבו את שאר העולם לחיות בהרמוניה ובשקט מהדתות השטלטניות חסרות כל הגיון במאה ה-21

    IP: 118.70.132.6דווח על תגובה זו

    • אוסף של שוטים

      פרי, 17/07/13 10:22

      מסכים

      IP: 118.70.132.6 דווח על תגובה זו

      • קודם צריך לבנות גדר הפרדה

        Speed Limit, 20/07/13 11:44

        כדי לחצוץ בין נשים (טפו טפו) וגברים

        IP: 79.182.108.244 דווח על תגובה זו

  • 132.

    משיחים הזויים הם שגרמו לנפילת הבית הראשון והשני. עכשיו שכמותם (ל''ת)

    רוצים להפיל את מדינת ישראל., 17/07/13 08:17


    IP: 79.182.132.183דווח על תגובה זו

  • 131.

    בבית מקדש השלישי לא יקריבו קורבנות (ל''ת)

    , 17/07/13 07:17


    IP: 95.86.121.242דווח על תגובה זו

    • How about a good Bar-B-Que (ל''ת)

      Fillet Mignon, 19/07/13 01:14


      IP: 109.65.149.131 דווח על תגובה זו

  • 130.

    למה את מתעקשת שתל אביב היא שלנו?

    למה למה?, 16/07/13 18:48

    אם את רוצה לשבת בבתי קפה או לשתות בירה ולעשן סמים - סעי לברלין.

    IP: 84.229.41.8דווח על תגובה זו

    • או לקלקיליה, ישמחו לארח אותך שם (ל''ת)

      אבי, 21/07/13 18:26


      IP: 134.191.232.71 דווח על תגובה זו

  • 129.

    יופי של שאלה ויופי של תשובה

    ישי, 16/07/13 18:07

    ותודה על הכתבה.

    IP: 93.39.52.213דווח על תגובה זו

  • 128.

    זה מה שמטריד אותך, כונפה שמאלנית? (ל''ת)

    למה לא תחזרי לגרמניה ותשחררי אותנו מנוכחותך?, 16/07/13 17:50


    IP: 87.68.67.247דווח על תגובה זו

    • עוד בהמה מתלהם פותח את הפה. וגם עם רגשי נחיתות (ל''ת)

      יתרו ממדין, 17/07/13 08:13


      IP: 79.182.132.183 דווח על תגובה זו

  • 127.

    מעמדת החילוני: הר הבית הוא הסמל החשוב ביותר של העם היהודי

    יעקב - חיפה, 16/07/13 17:45

    ההר ב"ידנו", אבל אנחנו לא יכולים לבקר שם באופן חופשי.
    אנוחנו לא יכולים לחפור, כדי לחשוף את שרידי בית המקדש (אי-אפשר, המוסלמים ישתגעו, תפרוץ מלחמה, ועוד)
    מצד שני, אומרים לנו: לא היה לכם שום בית מקדש במקום הזה, לא מצאתם שום שרידים.
    וזאת בדיוק הבעיה...

    IP: 192.114.2.48דווח על תגובה זו

  • 126.

    ואני אומר שאלוהים לא צריך קורבנות. ואם כן זהו בר מוזר

    יהודי, 16/07/13 14:11

    מה לי רוב זבחיכם? האם לא כך אמר הנביא? ריבו יתום שפטו אלמנה. דהיינו היו בני אדם ועזבו אותי מהקורבנות של החיות האומללות.
    גם נאמר " כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים" המוסלמים והנוצרים מאמינים באותו האל. מה לנו שנפריע לפולחן שלהם? הלא כבר נתקיים כך " למען דעת כל עמי הארץ כי ה הוא האלוהים" אז אנחנו צריכים לתמוך במוסלמים ובנוצרים. כבר לא מדובר בעבודת אלילים של פעם.
    מעבר לכך, תנו לאלוהים להחליט מיהו הראוי, אסור לנו לקבוע בשמו. לומר נסלק את המוסלמים שמתפללים אליו זה לעשות בדיוק את ההפך מהמצווה.
    וחוץ מזה, "אתה בחרתנו מכל העמים" יופי -בעיה שלך. אתה יכול להתחרט...

    IP: 132.66.194.213דווח על תגובה זו

    • היו בני אדם ועזבו אותי מהקורבנות של החיות האומללות...

      משה, 17/07/13 00:47

      גם נאמר " כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים"

      אופס, שכחת את תחילת הפסוק: "עולותיהם וזבחיהם לרצון על מזבחי"

      IP: 79.181.207.58 דווח על תגובה זו

  • 125.

    בגלל אנשים כמו גליק אלוהים מעדיף את הישמעאלים מהם יש2מליארד (ל''ת)

    בעוד שבני יצחק כמה מליונים בודדים רובם הזויים ., 16/07/13 09:19


    IP: 109.65.176.24דווח על תגובה זו

  • 124.

    ג'ון קרי וחוסיין אובמה אנטישמים מנסים לחסל את ישראל/יהודה בפעם השלישית

    ארה''ב תומכת באירן מ1979 ומעוררת מלחמות והפיכות, 16/07/13 01:00

    ג'ון קרי וחוסיין אובמה אנטישמים מנסים לחסל את ישראל/יהודה בפעם השלישית. האילומינטי -ראשי הבנקאים הבינלאומיים -מושכים בחוטי השלטונות בארה"ב ואירופה כדי:
    לגרום לאירן לפתוח במלחמת השמדה-תמכו בהפלת השאה החילוני והידידותי למערב לידי שיעים איסלמונאאצים שמתכוננים למלחמת השמדה גרעינית...
    סוריה - רוצים להוציא את הרוסים מנמל טרטוס ולא אכפת להם שישראל תיכנס לקלחת ולמלחמת האזרחים בסוריה,
    ישראל-הפלסתינאים - מעוררי תהליכי שלום ויוזמות למיניהן כדי להמשיך את הקונפליקט ולהחליש את ישראל ,
    לכונן מדינת משטרה עולמית - מעקב אחרי שיחות טלפון, פקס, הודעות, דוא"ל, מצלמות,לווינים, ת.ז ביומטרית, רוצים לבטל את המזומן, שבב זיהוי - בישראל עושים זאת כבר לחיות מחמד... בנוסף האילומינטי מעוררי מלחמות והפיכות - ע"ע האביב הערבי - טוניס, לוב, מצרים,
    מצרים: אובמה בובת אילומינטי רוצה להעלות את מוחמד אל ברדעי סוכן אילומינטי ואירן לשלטון במצרים

    IP: 79.176.153.249דווח על תגובה זו

    • עוד הזוי פטריוט מזויף ששרת בשק"ם (ל''ת)

      כל אחד מקבל מה שמגיע לו, 17/07/13 08:14


      IP: 79.182.132.183 דווח על תגובה זו

  • 123.

    תשובה של תותח (ל''ת)

    ד, 14/07/13 16:39


    IP: 148.177.129.213דווח על תגובה זו

  • 122.

    אם לטענתך הר הבית לא שלנו ואין לנו מה לחפש בו, אז אין לנו מה לחפש בארע

    , 12/07/13 15:05

    אם לטענתך הר הבית לא שלנו ואין לנו מה לחפש בו,
    אז אם כך אין לנו מה לחפש בארץ ישראל בכלל,
    ואפשר לעזוב ולחפש מקום באוגנדה היפה...


    כנראה שלא משנה העובדה שדוד המלך קנה את שטח הר הבית בשנת 980 לפני הספירה,
    ושאחכ ייעדו לבניית בית המקדש,
    ושאחכ בנו שלמה בנה שם את בית המקדש לפני 3100 שנים,
    ולא משנה שהיה המקדש הראשון שם 400 שנה ואחכ נהרס ואחרי 100-200 שנים נבנה שם השני למשך כ-400 שנה גם כן, עד לחורבנו בשנת 70

    ולא משנה שעדיין לא היו קיימים מוסלמים או איסלם או ערבים , עד שנות אחרי 630 לספירה

    העיקר בגלל שהערבים פלשו לשטח האדמה שלנו
    ואנחנו משום מה לא מפנים אותם,
    אז לטענתך יש לתת להם את כל השטח כמתנה להם ??
    דהיינו לפי טענתך,
    פשע משתלם??


    מעניין מה היית עושה לו פרצו לביתך, פינו אותך ובנו על השטח בניין חדש וגרו שם המפנים

    IP: 76.170.133.4דווח על תגובה זו

    • לפעמים מרגיז אותי בכלל שעונים לבחורות נבערות כמו הכותבת (ל''ת)

      (וזאת למרות שנולדה שנים אחרי מלחמת ששת הימים.. ), 18/07/13 00:21


      IP: 77.125.154.12 דווח על תגובה זו

  • 121.

    דוד המלך קנה את הר הבית בכסף שבעתיד לא יהיה ספק למי המקום שייך!!!!!

    NH, 12/07/13 15:01

    המקום הכי קדוש הוא הר הבית הכותל זה השריד היחיד שנותר איפה שהשכינה של הקב"ה היתה ועכשיו מחללים את המקום תקראי קינות של תשעה באב ותביני מה זה הר הבית.

    IP: 84.108.36.103דווח על תגובה זו

  • 120.

    הר הבית הוא סה"כ סמל למי בעל הבית כאן. מי שיוותר עליו, יפסיד את ביתו

    הפיזי. זהו קרב סמלים שאסור לנו להפסיד אותו !!!, 12/07/13 13:49

    הקורבנות הם מטאפוריים בלבד ואין באמת צורך להעלותם, אבל אם נאבד את הר הבית נהפוך עד מהרה לקורבנות אמיתיים.
    המוסלמים סביבנו מומחים הרבה יותר מאיתנו בשחיטה, והם לא יהססו לרגע להפעילה, כשיגיעו להכרה שנחלשנו וויתרנו על מורשתנו.

    IP: 93.172.217.236דווח על תגובה זו

  • 119.

    כל כך , אבל כל כך לא משכנע (ל''ת)

    וגם מעוות מבחינה מוסרית, 12/07/13 09:14


    IP: 109.226.54.233דווח על תגובה זו

  • 118.

    בכל הדתות בעולם,אמונה היא דבר המתבטא במעשים

    אמונה בעולם החילוני נמצאת בלב, 11/07/13 00:37

    ובאורח חיים

    IP: 37.142.21.38דווח על תגובה זו

  • 117.

    the korbanot were to make a person make tshuva

    korban pigul - if not, 10/07/13 20:20

    when he was makriv korban chatat - if a jew did not make tshuva
    It is korban pigul ....

    IP: 24.189.57.101דווח על תגובה זו

    • כה אמר הג'ובניק המשתמט שמימיו לא עשה מילואים. (ל''ת)

      ליזר, 17/07/13 08:15


      IP: 79.182.132.183 דווח על תגובה זו

  • 116.

    תשובה יפה של גליק

    ערן, 10/07/13 19:17

    בלי קשר לשאלה של בית המקדש, לצערי חלק גדול מהעם מקבל החלטות ע"י רציונליזציה של מה שהיינו רוצים להאמין בו.
    אם לא נרצה בבית המקדש, יקבלו אותנו בשכונה?
    אם נצא מעזה יפסק הטרור והטילים?
    אם ניתן לפלסטינאים אוטונומיה הם לא יתפוצצו בתל אביב?
    אם ניתן להם מדינה אז כל מדינות ערב יבואו להתפייס איתנו?

    אז ההיסטוריה מוכיחה שלא.
    לא צריך להיות מטומטמים, אבל לא צריך לעשות רציונליזציה למה שהופרך כל כך הרבה פעמים בהיסטוריה הקרובה.

    IP: 81.218.177.19דווח על תגובה זו

  • 115.

    יהודה גליק לא מצולם בהר הבית, אלא על רקע הר הבית, כנראה מבין יהונתן.

    אורן, 10/07/13 15:51

    ממישהי שביקרה בהר הבית הייתי מצפה למעט יותר דיוק.

    IP: 46.120.82.58דווח על תגובה זו

    • יצאתי טמבל. (ל''ת)

      אורן, 10/07/13 15:52


      IP: 46.120.82.58 דווח על תגובה זו

  • 114.

    יהודה גליק דיבר יפה אבל

    , 10/07/13 14:37

    נניח שבית המקדש היה קם, האם באמת היה מוותר על הקורבנות?

    כמו כן, האם חכם עכשיו להקים בית מקדש כאשר שתי דתות גדולות על כל זרמיהן רגישים לעניין?

    IP: 212.25.83.133דווח על תגובה זו

    • אפשר בהחלט להקים את בית המקדש במשותף ולא במקום

      אמיר ש, 10/07/13 15:06

      הר הבית הוא עצום. אפשר למצוא מקום לנו בלי למנוע מבני הדתות האחרות את חופש הפולחן. ולגבי הקורבנות - למה לוותר? הרי כל מטרת בית המקדש היא עבודת ה', וזו מתבצעת באמצעות קורבנות.

      IP: 167.220.197.222 דווח על תגובה זו

      • למה לא במקום?

        אבישי, 11/07/13 11:28

        בית המקדש היה כ1500 שנה לפני המצאת הנצרות.
        2000 לפני המצאת האסלאם, למה צריך להתחשב בדתות שמחקות ולא משלמות תגמולים ליהדות?!
        אם כבר, בשביל התגמולים, שהן יממנו.

        IP: 91.197.103.1 דווח על תגובה זו

  • 113.

    היה צריך להחריב את המסגדים על הר הבית מיד עם כיבוש הר הבית ב67. (ל''ת)

    הר הבית בידינו ?, 10/07/13 14:26


    IP: 80.230.14.251דווח על תגובה זו

  • 112.

    כדרכם של חרדים - שואל שאלות ולא נותן תשובות

    אני, 10/07/13 13:40

    אמונה זה דבר שבלב ואין שום קשר בין אמונה לקרבנות או חלומות
    תמשיך לחלום איש יקר את זה אף אחד לא יכול לקחת לנו
    תן לאחרים לחיות על פי דרכם ואמונתם. כל עוד מעשיך לא גורמים לנזק למדינה או לאזרחיה תחלום

    IP: 84.109.52.92דווח על תגובה זו

  • 111.

    הציטוט שלך כאילו אמרתי שהמוסלמים צריכים "להתחפף מהמקום"

    הנרי, 10/07/13 11:50

    אינם שלי לא בסגנון ולא בתוכן
    זה בסדר גמור - אני אומר זואת אם אתה לא
    המוסלמים צריכים "להתחפף מהמקום אחת ולתמיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 89.98.70.122דווח על תגובה זו

  • 110.

    http://www.youtube.com/watch?v=jMWVUoYNezU

    http://www.youtube.com/watch?v=jMWVUoYNezU, 10/07/13 11:00

    http://www.youtube.com/watch?v=jMWVUoYNezU

    IP: 85.250.11.51דווח על תגובה זו

  • 109.

    ריה"ל מסביר שכשם שבכדי שהנשמה תשאר בגוף צריך לאכול כך

    מאיר, 10/07/13 08:00

    ריה"ל מסביר שכשם שבכדי שהנשמה תשאר בגוף צריך לאכול אף שברור לכולם שהנשמה אינה צריכה לאכול, כך בכדי שנוכל להתחבר ולחוש את הגילוי האלוקי אנחנו צריכים להקריב קורבנות אף שברור שהקב"ה לא זקוק להם

    IP: 192.118.35.248דווח על תגובה זו

    • האם כל מה שהוא אמר היה דברי טעם? (ל''ת)

      ריהל אמר, אז ריהל דיבר שטויות, 16/07/13 14:13


      IP: 132.66.194.213 דווח על תגובה זו

      • צודק גם אתה מדבר שטויות רק שתה מסכן ולא מכירים אותך (ל''ת)

        נכון, 02/08/13 00:25


        IP: 95.86.101.51 דווח על תגובה זו

  • 108.

    בעיני הדבר האחרון שמעניין אותי זה הר הבית. תן לשרוד את היום!! (ל''ת)

    אזרחון, 10/07/13 07:26


    IP: 77.127.167.188דווח על תגובה זו

    • אם כל מה שמעניין אותך זה קיום, אין לך מה לעשות פה בארץ

      אמיר ש, 10/07/13 15:03

      בשביל קיום נוח, יש ארצות הרבה יותר נוחות. אנחנו כאן רק בגלל היעוד. רק בגלל שאת המדינה הזו אנחנו רוצים להפוך לאור לגויים. ובית המקדש הוא חלק מהתהליך הזה.

      IP: 167.220.197.222 דווח על תגובה זו

  • 107.

    יהודה גליק הרבה יותר משכנע

    , 10/07/13 05:43

    יהודה גליק הציג טיעוניו באופן הגיוני ושכנע אותי.

    IP: 217.132.175.235דווח על תגובה זו

  • 106.

    cave that you came from

    crawl back into the, 10/07/13 01:26

    gollum, gollum

    IP: 107.198.89.108דווח על תגובה זו

  • 105.

    דינה אברמסון מעלה את עמדת נטורי קרתא בקשר לקיומה של המדינה בכלל (ל''ת)

    בנראה גם לא מתעקשת על מדינה אלא על משיח., 09/07/13 22:46


    IP: 159.253.145.150דווח על תגובה זו

  • 104.

    דינה, אני רוצה לגמור לך על הפרצוף! (ל''ת)

    את אחת שבולעת, 09/07/13 19:07


    IP: 188.64.200.7

  • 103.

    למה להתיפייף, המקום שלנו, כי כבשנו אותו.

    , 09/07/13 14:40

    ואם נלך אחורה, מדוע הר הבית היה של המוסלמים, כי הם כבשו אותו מהנוצרים. ואפשר להמשיך כך עד ליהודה וליבוסים.
    אין שום סיבה לטעון, שהכיבוש המוסלמי לגיטימי יותר מהכיבוש הישראלי.

    IP: 172.20.20.85דווח על תגובה זו

    • מחזק דבריך (ל''ת)

      אבישי, 11/07/13 11:29


      IP: 91.197.103.1 דווח על תגובה זו

  • 102.

    כבשים ופרחים ההגיון הדתי משיחי

    אה' רוצה כבש ג'נג'י, 09/07/13 13:23

    תגיד אנסטסיה מישראל ביתינו הוריה וחבריה חלמו על ירושלים וציון לדורי דורות או ששקלים הביאו אותם הנה?

    IP: 173.70.209.153דווח על תגובה זו

  • 101.

    Yehuda Glick: Very well said (ל''ת)

    Motti, 09/07/13 06:49


    IP: 192.226.163.101דווח על תגובה זו

  • 100.

    קנית ביית טיפחת גינה בה חמס ורוצה לקחת. תתני ? למה להיתעקש? (ל''ת)

    אלף, 09/07/13 04:16


    IP: 76.116.118.239דווח על תגובה זו

  • 99.

    הר הבית, חייב להיות בריבונותנו. נקודה. חידוש הקורבנות - שאלה אחרת (ל''ת)

    אברהם מכפר סבא, 08/07/13 21:26


    IP: 37.142.159.254דווח על תגובה זו

    • למה? - אישית לא בא לי להילחם ואפילו למות בשביל החבר הדמיוני שלך (ל''ת)

      איתן, 08/07/13 23:42


      IP: 213.57.70.38 דווח על תגובה זו

      • ניסו כבר בעבר את הטריק הזה של חרפה בכדי להימנע ממלחמה (ל''ת)

        תזכיר לי, איך זה נגמר?, 10/07/13 15:08


        IP: 167.220.197.222 דווח על תגובה זו

  • 98.

    אתה בהחלט צודק . הדת כולה היא טמטום מוחלט . רוצה להאמין ? תאמין

    רמי, 08/07/13 16:01

    אבל אל תנסה לשכנע אותנו שזה דבר אלוהים . אגב אני סקרן למה האלוהים שלך בעבר כן עשה ניסים ממש והיום לא ?
    ולמה ולהם שלך לא מתערב וצריך אותך ? הוא עייף ? הלך לישון מאז ימי משה רבנו ולא ממש מתערב יותר ?

    IP: 46.117.77.143דווח על תגובה זו

  • 97.

    ירד לי האסימון.את מאגודת צער בעלי חיים

    עודד ב, 08/07/13 15:49

    ואי לכך,מוטב להקריב כ2000 איש על מזבח מולך השלום המדומה ,ולא כבש המהווה סימבול

    IP: 186.6.150.60דווח על תגובה זו

    • נראה לי שהאסימון אצלך תקוע מאיפה ההשוואה ההזויה הזו? (ל''ת)

      בצל ואבן, 09/07/13 13:14


      IP: 173.70.209.153 דווח על תגובה זו

      • במזה"ת מי שמוותר, מי שמהסס ומי שמפגין חולשה - נשחט.

        ?, 16/07/13 18:53

        חד וחלק.
        ממש חד.

        IP: 84.229.41.8 דווח על תגובה זו

  • 96.

    בנין בית המיקדש השלישי יהיה בנין מודרני לכל דבר ברוח הזמנים

    פקק תנועה, 08/07/13 12:28

    לכן לא תהיה שום בעיה בהקמתו

    IP: 85.64.58.199דווח על תגובה זו

  • 95.

    לגבי המוסלמים את משקרת בודאות.

    אלעד, 08/07/13 10:00

    הייתי בסיור והרצאה של יהודה גליק. הוא הזכיר הרבה מאוד פעמים את שיתוף הפעולה עםהמוסלמים ואת העובדה שהוא איננו רוכש להם טינה ולא שונא אותם. החלום הוא להקים מקדש לכל העמים שהיהודים ינהלו אותו ויהיו על תקן שומרי סף בלבד. בכל מפגש עם מוסלמים על ההר יהודה בירך, הושיט יד לשלום והפטיר "אמן" על קריאות מתריסות מצידם.
    הגיע הזמן שנתחיל להתנהג כמצופה מיהודים בהר הבית. כמו עם שיש לו מדינה וריבונות ולא כמו גולים מסכנים ובכיינים.

    IP: 212.235.62.62דווח על תגובה זו

  • 94.

    דינה למה את מתעקשת לחיות בישראל הרי אין לך זהות יהודית

    קוהלת, 08/07/13 09:47

    וזיקה ליהדות אגב מתי שרתת בצבא ואיפו יש לך עוד שאלות למשל למה צריך מדינה

    IP: 79.183.127.190דווח על תגובה זו

  • 93.

    למה האיסלם מתעקש שהר הבית הרי אין להםשום צווי על ירושלים או על הר הבית (ל''ת)

    יהודי וישראלי, 07/07/13 23:47


    IP: 87.69.138.196דווח על תגובה זו

    • געלולה לפני שאת פותחת ת'ג'ורה תלמדי את הנושא (ל''ת)

      יהודי וישראלי, 07/07/13 23:48


      IP: 87.69.138.196 דווח על תגובה זו

  • 92.

    דינה למה שלא תתאסלמי

    , 07/07/13 19:51

    ותלכי לגור באיזו מדינה ערבית

    IP: 46.121.56.104

  • 91.

    אין מה לעשות - כנראה יש פסיכוזה מובנית בעם הזה שדופקת אותו כל ההיסטורי (ל''ת)

    עצוב, 07/07/13 13:03


    IP: 212.143.158.40דווח על תגובה זו

  • 90.

    אין צורך במקדש ולא בקורבנות, כרגע, וההלכה כן משתנה

    אריה, 07/07/13 11:57

    במצב הנוכחי אנחנו צריכים צדק לגר ליתום והאלמנה שבגלל הזלזול בהם ובגלל שנאת חינם חרב הבית. כמו שעבדות עברית לשש שנים היתה מותרת בהלכה והיום אסורה, וגבר לא יכול סתם לגרש את אשתו, ככה אפשר לחכות למקדש עד שנהיה גוי קדוש שראוי לו

    IP: 212.199.54.130דווח על תגובה זו

    • כל הדוגמאות שלך שגויות

      hah, 16/07/13 18:28

      עבדות אינה אסורה גם היום לפי ההלכה.
      אין עבדות כיוון שהחוק אוסר זאת. (אם כי עבד עברי זה רעיון מוסרי מאין כמותו, עדיף בהרבה מכליאה על פשעים כלכליים)
      גבר יכול לגרש את אשתו היום בדיוק כמו שיכל פעם.

      יש צורך במקדש.
      כנראה הצורך יהיה קצת שונה, אחרי שהתרגלנו לעבוד את ה' באופן עצמאי ולא ריכוזי. יהיה מעניין.

      IP: 93.39.52.213 דווח על תגובה זו

  • 89.

    דינה היקרה

    גל, 07/07/13 11:56

    ראשית לכי ללמוד יהדות, הכוונה לעומק, כי הנימוקים שלך לא נעים לומר שטחיים.
    שנית הגיע הזמן לא לחשוב גלותית אנחנו בעלי הבית, אנחנו הריבון של ארץ ישראל כולה, לא יתכן להפקיר מקומות קדושים ביותר לעם זר, זה הביא אותנו לזלזול בחיי אדם (פרשת מדחת בקבר יוסף לדוגמה).
    הקורבנות אולי ניראים לנו רחוקים, אבל כרגע לא בזה העניין, חובה מוחלטת להיות נוכחים על הר הבית בכל עת וה' הטוב בעניו יעשה.

    IP: 46.116.170.209דווח על תגובה זו

    • פירוש דינמי

      ברגמן, 07/07/13 12:20

      וללמוד יהדות לעומק אתה מתכוון ללמוד יהדות על פי פירוש של אסכולה כזו או אחרת..
      כן, בטח.
      כיהודי החי במדינת ישראל לא נראה לי ש'היהדות לעומק' שיפרה משהו בחיי העם.
      הפירוש שלכם ושל כל אלה המתיימרים להיות פטרוני התורה הוא מגמתי במקרה הטוב וברוב המקרים משרת רק חלק זעום וקיצוני.
      אין עד כה עדות או הוכחה כי התורה שאותה אתם עמלים לפרש ל'עומק' עשתה לקירוב לבבות בין חלקיו השונים של העם.
      תוסיף גזענות חשוכה, שנאת חינם, הלך רכיל, התבצרות והתנשאות ודי במבט חטוף בכדי להבין שהפירוש 'לעומק' הוא טענה שטעות ביסודה.
      אם בבית ספר דתי יש הפרדה מגמתית ברורה בית עדות הרי למה הועילה התורה? האם יש יהודי טוב יותר או יהודי ראוי יותר?
      לא נראה לי. אם התורה שנתנה לכלל עם ישראל מפורשת רק על ידי אלו שמינו עצמם להיות סוכניה,וסיבותיהם הברורות עימם הרי שתשובתי לך היא תודה אבל לא תודה.

      IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

    • מצטרף לגל (ל''ת)

      אברהם מכפר סבא, 08/07/13 21:18


      IP: 37.142.159.254 דווח על תגובה זו

  • 88.

    הר הבית שלנו נקודה. האם יהיו קרבנות זו שאלה אחרת- אל תבלבלי בין הדברים

    ארבינקא ירושלים, 07/07/13 08:44

    ישנן שתי גישות באשר לדברים שיהיו בעתיד לבוא בהר הבית. 1 חזרת עבודת הקרבנות באופן מלא 2. ללא קרבנות (את הגישה הזו תוכלי למצוא ברמב"ם.)

    IP: 31.44.133.92דווח על תגובה זו

    • מסכים עם כל מילה של ארבינקא מירושלים (ל''ת)

      אברהם מכפר סבא, 08/07/13 21:19


      IP: 37.142.159.254 דווח על תגובה זו

    • על שאלת הקורבנות גם אני שואלת את עצמי. כמובן שאני תומכת (ל''ת)

      בגישת הרמב''ם (שלומית, חילונית), 09/07/13 21:31


      IP: 84.229.121.116 דווח על תגובה זו

  • 87.

    הר הבית כמקדש לשלום עולמי

    , 07/07/13 06:29

    לא צריך קורבנות, צריך רק מקום ששלושת הדתות יוכלו להתפלל שם, כולם הרי לאותו אל, ולהיות מקום לאיחוד ולא לפירוד. בעצם ימי בין המצרים אנו אבלים על החורבן הגדול שבא מתוך פלגנות. על אותו חורבן גדול קראו ברומן ההיסטורי "כחומה בצורה". הקליקו בגוגל "כחומה בצורה פרק 1" לקריאה חינמית של הפרק הראשון.

    IP: 77.125.91.37דווח על תגובה זו

    • רעיון מצוין (מציון)! הפעם זה יהיה לכל הדתות וללא קורבנות (ל''ת)

      אני, 17/07/13 15:29


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 86.

    אשריך גליק ירבו כמוך בישראל (ל''ת)

    חילוני מגדרה, 07/07/13 00:34


    IP: 164.138.120.238דווח על תגובה זו

    • יש המונים כמוהו באירן,אפגניסטאן וסודן (ל''ת)

      לא צריך גם בישראל, 07/07/13 01:49


      IP: 79.183.108.8 דווח על תגובה זו

  • 85.

    ואם הבאנו אל סיני ולא נתן לנו את התורה - דיינו

    אלקנה, 07/07/13 00:13

    אז אתה אומר שלא יתכן להגיע ולא להכנס.
    מממ, נראה לי שאנחנו מתאמנים על זה כל חנוכה.
    לי אין בעיה לחכות בסבלנות.
    אם אלוהים הבטיח - כך יעשה
    הוא ולא אני
    אם הביא אותנו עד הבאר והעמדנו ממול - דיינו
    זה בתחום ההחלטות שלא שייכות לנו.
    לא שרף ולא משיח, לא נביא ולא מטעם.
    ואם הביא אותנו עד הלום ולא נכנסנו הרי שמבחינתי יש סיבה טובה ויפה שעה אחת קודם לעמוד על כך אם ראויים אנו או לא.
    צניעות ענווה וקבלת הדין הן לא רק מילים,
    הן המעשה בעצמו.
    אז אנא חדל מהעמדת הפנים המעושה. אין אתה עושה אלא לעצמך. גט אני רוצה כמו כל יהודי לחיות בשלווה בארץ המובטחת. אבל לא זכור לי שההוראה ניתנה הפעם לכבוש את ארץ ישראל על ידי אלוהים או שליח מטעמו. אני לא שוכח שרק אתמול הייתי גולה עזוב וחלש, האם לא די לנו בזאת? סבלנות ידידי, אם לא לדור שלנו אז לבנינו. הבטחה היא.

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

  • 84.

    שאלה לדינה: האם את גם מצדיקה את חיסול המימצאים הארכיאולוגיים בהר הבית (ל''ת)

    שהפך לענין יומיומי בקרב הוואקף (מסיבות מובנות)?, 06/07/13 20:54


    IP: 23.17.154.48דווח על תגובה זו

  • 83.

    מתעסקים בתפל ולא בעיקר...

    דלית, 06/07/13 15:57

    הדת ומוסדות הדת השניאו את עצמם על חלק עצום בציבור משום שאין בניהם ובין להיות אדם ולא כלום. ראו רק את השנאה הקיימת בין הזרמים החרדים שבאו ממזרח אירופה. ראו מה קורה בש"ס החרדית. ראו כמה רבנים "יראי שמים" נתפסים על עברות חמורות כגון שוחד, מעשים מגונים ועוד. במקום להתעסק בקרבנות ובזריקת בעל חיים לעזאזל מראש ההר בעודו חי כדי שתתחילו בלהיות בני אדם. עם כל הכבוד, מה ההבדל בין נשים חרדיות בירכתי האוטובוס בקו ירושלים בני ברק לבין נשים מוסלמיות בקו טהרן איספאהן?! חופש, חשיבה עצמית, דמוקרטיה, מדע, טכנולוגיה, רפואה מתקדמת ושוויון בין המינים זה מה שהופך חברה לנאורה ומפותחת.

    IP: 62.90.91.240דווח על תגובה זו

    • מסכים עם כל מילה שלך. (ל''ת)

      רוני, 06/07/13 16:13


      IP: 62.90.91.240 דווח על תגובה זו

    • אמן לדברייך. (ל''ת)

      , 10/07/13 14:38


      IP: 212.25.83.133 דווח על תגובה זו

  • 82.

    גליק וחבריו מסוכנים ומסכנים את ישיבתנו בארץ. פסיקת הרב עובדיה קובעת (ל''ת)

    דור הולך ודור בא, 06/07/13 13:39


    IP: 213.57.59.190דווח על תגובה זו

    • ומה יהיה שהסנילי עם השימלה ימות ? מי יקבע ? (ל''ת)

      רמי, 08/07/13 16:04


      IP: 46.117.77.143 דווח על תגובה זו

  • 81.

    יהודה גליק פרצופך מעיד שאתה לא שייך גנטית למשה רבנו אלא לצאצאי הנוצרים

    , 06/07/13 08:25

    ממזרח אירופה

    IP: 195.218.139.126דווח על תגובה זו

    • מדוייק, נמאס מהכוזרים הגזענים (ל''ת)

      סעדיה גאון, 06/07/13 13:40


      IP: 213.57.59.190 דווח על תגובה זו

      • למומחים בפרצופים

        כפר סבאי, 07/07/13 09:37

        אם כבר יהודה גליק נראה כמי שיכול להיות אחד מצאצאי משפחתו של דוד המלך.

        IP: 109.64.120.93 דווח על תגובה זו

        • במקרה גם אני ג'ינג'י במיל. אבל

          מאיר, 19/07/13 13:58

          אדמוני אין פירושו זהוב שיער אלא משהו המתקשר ל צח ואדום כמו בשפות סלאוויות אחרות שמשמעו נאה חינני ודומה

          IP: 78.149.162.197 דווח על תגובה זו

    • שנייה... נשאל את היטלר, הוא יתן תשובה מדוייקת. (ל''ת)

      עמוס, 01/08/13 15:45


      IP: 194.90.153.50 דווח על תגובה זו

  • 80.

    יהודה גליק אתה מוזמן לבנות את בית המקדש שלך באסלת השירותים שלי (ל''ת)

    , 06/07/13 08:21


    IP: 195.218.139.126דווח על תגובה זו

    • למגיב מתוך האסלה

      כפר סבאי, 07/07/13 09:39

      פלא פלאים! צואה מגיבה וצואה כמו צואה, מסריחה!!!

      IP: 109.64.120.93 דווח על תגובה זו

      • אין חובה לענות לכל הידיוט גיבור מקלדת (ל''ת)

        יהודי, 16/07/13 14:19


        IP: 132.66.194.213 דווח על תגובה זו

    • אתה ואסלת השירותים שלך לא כל כך שונים. (ל''ת)

      משה, 18/07/13 18:46


      IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

  • 79.

    דינה-האם גם בטענות השווא של הערבים שהר הבית שלהם את מפקפקת??? (ל''ת)

    וגם אני נגד הקרבת בעלי חיים. אפשר אחרת, 06/07/13 03:55


    IP: 79.176.193.176דווח על תגובה זו

    • אולי אחרי שנדאג שלכל ישראלי יהיה בית- (ל''ת)

      נוכל לחשוב על בניית הבית בהר, 06/07/13 11:07


      IP: 79.183.135.29 דווח על תגובה זו

      • כתבתי תגובה לתגובה זו אבל עורך מעריב השמאלני הנאור (ל''ת)

        חסם אותה. יש לו מנגנון חסימה אוטומטי, 06/07/13 20:52


        IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

  • 78.

    יהודה!!! אתה תותח! מת עלייך איש יקר (ל''ת)

    חילוני מראשון לציון, 05/07/13 23:40


    IP: 93.172.36.117דווח על תגובה זו

  • 77.

    יודה,שר"י אתה ג'ינג'י וזאת הוכחה ניצחת שאינך יהודי. (ל''ת)

    אביאל, 05/07/13 22:02


    IP: 109.67.188.96דווח על תגובה זו

    • לאביאל שאינו סובל מ"עודף"

      כפר סבאי, 07/07/13 09:43

      בינתים דוד המלך היה ג'ינג'י ולא, הוא לא שאל לדעתך חסרת התבונה.

      IP: 109.64.120.93 דווח על תגובה זו

  • 76.

    לכותבת-לאור הרקע הדתי שלך נראה שהבנתך את המקדש הינה שטחית ביותר-המקדש

    מגולשת לא דתיה, 05/07/13 21:18

    אינו "כבש מסכן"... אלא סמל לאמונה היהודית בכללה. אולי תנסי לחשוב על המקדש כעל מן בית כנסת לאומי מרכזי ללא קרבנות בעלי חיים, וכן עם "שירת לוויים" שראייתך השטחית רואה גם בה כדבר דחוי ובלתי רצוי??

    IP: 71.225.225.23דווח על תגובה זו

    • אבל עם קרבנות של בעלי חיים זה יותר מזכיר בית מטבחיים לאומי מרכזי-

      ועל זה יודל'ה מפנטז, 06/07/13 00:33

      ואכן זה דחוי, בלתי רצוי ופגאני להחריד.

      IP: 79.183.135.29 דווח על תגובה זו

      • זה דחוי גם לשחוט בע"ח ועוד יותר לגדל אותם בתנאים איומים (ל''ת)

        צמחונית חילונית, 06/07/13 20:56


        IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

  • 75.

    לכותבת (ל''ת)

    מגולשת לא דתיה, 05/07/13 21:13


    IP: 71.225.225.23דווח על תגובה זו

  • 74.

    תתנצרי מה הבעיה? (ל''ת)

    אבי, 05/07/13 17:20


    IP: 79.176.140.153דווח על תגובה זו

    • אתה הבעיה, אבי

      והבעיה לא תיפתר אם היא תתנצר, 05/07/13 19:28

      אלא רק אם אתה ושכמותך תאשפזו את עצמכם איפה שמטפלים בהפרעות נפשיות קשות.

      IP: 79.183.135.29 דווח על תגובה זו

  • 73.

    אפילו החרדים הליטאים אומרים שלימוד התורה זה הקרבת הקורבנות כשיבוא

    רובי, 05/07/13 16:51

    המשיח ולא יקחו בהמות וישחטו אותם.

    IP: 46.116.143.93דווח על תגובה זו

  • 72.

    יש פה חבורה של מטורפים שבמאה העשרים רוצים להתחיל להקריב קורבנות (ל''ת)

    יוני, 05/07/13 16:49


    IP: 46.116.143.93דווח על תגובה זו

  • 71.

    גליק אולי תציע גם לסקול נשים נואפות או בנים סוררים (ל''ת)

    אלי, 05/07/13 16:48


    IP: 46.116.143.93דווח על תגובה זו

    • ומה הקשר ? (ל''ת)

      מאבחן כסילים, 05/07/13 17:33


      IP: 2.55.121.196 דווח על תגובה זו

    • אלי, שוב אתם נופלים בשל שחזור קלישאות. (ל''ת)

      רן, 07/07/13 11:58


      IP: 46.116.170.209 דווח על תגובה זו

  • 70.

    מסכים איתך פסיכופתים שמבקשים להקריב קורבנות הם סכנה למדינה (ל''ת)

    דני, 05/07/13 16:46


    IP: 46.116.143.93דווח על תגובה זו

  • 69.

    חברה אתם מתעסקים בשטויות הבעיה היא שבא פסיכי הזוי ורוצה להקריב קורבנות

    שוקי, 05/07/13 16:45

    במקדש. דיבורים דפוקים כאלה הם בעיה.

    IP: 46.116.143.93דווח על תגובה זו

    • חבר'ה אתם מתעסקים בשטויות הבעיה היא פסיכים הזויים שלא מוכנים להתמודד

      אריק, 06/07/13 23:22

      עם תוצאות חלומותיהם הוורודים. דוגמאות: פרס, ביילין וממשיכי דרכם ההזויים.
      בעולם שבו חולמי השלום למיניהם הקריבו את ילדיהם על מולך השלום, דווקא הקרבת קורבנות נשמע לי שפוי לחלוטין.
      ולעצם המאמר, שאלה יפה ותשובה יפה עוד יותר. מי שרוצה להגיב שיגיב לגוף המאמר. מספיק עם הסיסמאות.

      IP: 87.68.42.231 דווח על תגובה זו

  • 68.

    יהודה אתה חולה,בסרטן, יהוה שונא אותך,תשכח לקחת את הכדורים (ל''ת)

    יהודים דתיים=חמאס, 05/07/13 16:44


    IP: 46.117.37.224

    • ואני לתומי חשבתי שהשמאל הנאור משתמש רק בשפה יפה ורהוטה,וודאי לא מקלל (ל''ת)

      חילונית, 06/07/13 20:58


      IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

  • 67.

    גב' אברמסון המתוחכמת, "מדינה ליהודים"=לאומנות פנאטית שעבר זמנה (ל''ת)

    6 מליון יהודים אפשר ליישב בעיר בינונית באוסטרליה, 05/07/13 15:20


    IP: 93.172.85.136דווח על תגובה זו

    • מוכרים את ישראל במכרז בינלאומי, קונים שטח פי 2 באוסטרליה ומקימים בה (ל''ת)

      ''מדינה יהודית'' כולל בתים, ריהוט ומכשירי חשמל+עודף, 05/07/13 15:27


      IP: 93.172.85.136 דווח על תגובה זו

    • "נאורות"/"פתיחות"/"קדמה"/"סובלנות"/"קבלת השונה"/השלם את החסר... (ל''ת)

      זה שהכותבת ודומיה מציבים מול הנחישות המוסלמית, 05/07/13 23:58


      IP: 93.172.201.203 דווח על תגובה זו

    • ברגע האמת אוסטרליה לא נתנה לשישה מיליון יהודים להגר אליה. (ל''ת)

      אלן דלון, 06/07/13 17:35


      IP: 93.172.108.83 דווח על תגובה זו

      • במחיר שנקבל תמורת פלשתין הכבושה (ל''ת)

        נקבל באוסטרליה מדינה קומפלט - ויישאר עודף, 06/07/13 20:44


        IP: 93.173.170.189 דווח על תגובה זו

      • ולמה שתיתן . אתה נותן לפליטים סודנים ? (ל''ת)

        רמי, 08/07/13 16:06


        IP: 46.117.77.143 דווח על תגובה זו

  • 66.

    יהודה, נהנתי לקרוא את תשובתך

    זיו, 05/07/13 15:07

    תודה על כך ועל פעילותך.

    IP: 82.81.87.140דווח על תגובה זו

  • 65.

    מאיפה את יודעת בדיוק מה אלוהים רוצה ובמה הוא מתעניין ?

    את מכירה אותו, הוא סימס אלייך ?, 05/07/13 15:03

    אולי הוא רוצה מלחמה מתמדת של הגיבורים בחלשים, כדי שרק הטובים והחזקים ישרדו ?

    את לא יכולה לדעת מה הוא רוצה, אלא מה הוא רוצה *ממך*,וזאת תדעי כאשר תלמדי בשקידה את דבריו אלייך, כדי ליישם אותם.

    IP: 2.55.130.196דווח על תגובה זו

    • תגובה יפה ונכונה (ל''ת)

      לייק, 05/07/13 17:31


      IP: 2.55.121.196 דווח על תגובה זו

  • 64.

    לא מצליח לפתוח את התגובות? (ל''ת)

    לא יוצלח, 05/07/13 14:04


    IP: 164.138.120.238דווח על תגובה זו

  • 63.

    למה צריך להקים את המדינה כאן?אפשר למסור אותה למוסלמים ולגור בהודו! (ל''ת)

    עם הגיון דפוק אי אפשר להתווכח, 05/07/13 12:05


    IP: 46.116.216.189דווח על תגובה זו

    • חמודי, איחרת בשישים וחמש שנה עם השאלה הזו. המדינה כבר הוקמה-

      ובשביל מי שנולד כאן,כאן זה הבית שלו, 05/07/13 12:40

      -כל השאר זה קשקושים פילוסופיים חסרי תכלית.

      IP: 79.183.135.29 דווח על תגובה זו

    • למה הודו כשאפשר ארצות הברית וקנדה ... כפי שבוחרים מאות אלפי ישראלים (ל''ת)

      רמי, 08/07/13 16:09


      IP: 46.117.77.143 דווח על תגובה זו

  • 62.

    דברי ההבל ההזויים של גליק על הקרבת קורבנות הם חרפה ליהדות

    דתי לאומי, 05/07/13 11:33

    אפשר לדרוש לקבל אפשרות להתפלל בהר הביתהאתר הקדוש שבו עמד בית המקדש בדיוק כמו שמתםללים בכותל. אך לדבר על חידוש הקרבת הקורבנות זה חרפה ובושה ליהדות.דברים הזויים. אפילו החרדים הלוטאים אומרים שבימינו הקרבת הקורבנות תהיה לימוד תורה ולא טקסים ברבריים שהתימו למציאות של הימים דאז.

    IP: 31.44.133.195דווח על תגובה זו

    • אתה דתי לאומי כמו שאני אורי אבנרי (ל''ת)

      א. אבנרי, 06/07/13 23:25


      IP: 87.68.42.231 דווח על תגובה זו

  • 61.

    מה אלוהים רוצה מה אלוהים לא רוצה - באילו שטויות אתם מתעסקים! (ל''ת)

    , 05/07/13 10:50


    IP: 85.65.133.137דווח על תגובה זו

    • חבל שמתעסקים בשטויות ולא בדבר האמיתי... 'האח הגדול" למשל.. (ל''ת)

      אה ?, 05/07/13 14:56


      IP: 2.55.130.196 דווח על תגובה זו

  • 60.

    אהבתי את דבריו של יהודה גליק (ל''ת)

    רותם, 05/07/13 10:04


    IP: 81.218.86.1דווח על תגובה זו

  • 59.

    ליהודה גליק, דובר מטה תנועות המקדש

    כפר סבאי, 05/07/13 09:57

    כל הכבוד וישר כח על תשובתך! זה שנים רבות מאז נהגתי לעלות מדי פעם להר הבית. מה בדבר ארגון עליות בשעות שתאפשרנה לי להגיע לירושלים?

    IP: 109.64.120.93דווח על תגובה זו

  • 58.

    חחחח יהודי שלא מתחבר להר הבית? חשוד משהו... (ל''ת)

    דגכשכגש, 05/07/13 05:31


    IP: 84.108.213.98דווח על תגובה זו

  • 57.

    חחחחח לא סתם כתוב:ברוך שלא עשני אישה. (ל''ת)

    מתושלח, 05/07/13 03:20


    IP: 5.144.54.135דווח על תגובה זו

  • 56.

    הרב גליק ענה לה יפה (ל''ת)

    נהנתי, 05/07/13 00:52


    IP: 95.86.69.230דווח על תגובה זו

    • הקטע על הניסים היה קצת חלש לדעתי-

      ניסים ניסים, 05/07/13 01:14

      למשל כשהוא כתב על הקמת המדינה והיהודי מפולין של 1940 ,איזה מן נס חרטא זה?- הרי כל ילד מבין שהשואה היתה ה-סיבה לכך שהעולם הסכים ותמך בהקמת המדינה.
      או ה"נס" של העלאת יהודי אתיופיה. הרי זה ברור שחיכינו שלושים ומשהו שנים שיעלו לפה היהודים מארה"ב ומאירופה המערבית וכשהבנו שזה לא יקרה הבאנו לפה את האתיופים כברירת מחדל.

      מה קרה לניסים האורגינלים של פעם? מה קרה לניסים אמיתיים, כאלה שאתה רואה ואין לך שום ברירה אלא להאמין בהשגחתו הכללית והפרטית של יהוה?
      אתה יודע מה?, אני הייתי עובר עכשיו לגור בהר הבית אם הייתי רואה במו עיני את הים נחצה או סנה בוער ולא נשרף או-
      את ביבי משלם על ארוחה במסעדה.

      IP: 79.183.135.29 דווח על תגובה זו

      • ומה עם השלשה של שרפ נגד ז'לגריס?

        דובי הצהוב, 05/07/13 02:14

        הנה נס גלוי בדורינו.

        יאללה. תעבור לגור בהר הבית...

        IP: 77.125.134.250 דווח על תגובה זו

        • מילא השלשה של שרפ-מה עם המסירה של שלף???? (ל''ת)

          אלוהים מת ולדוסים לא אכפת, 05/07/13 16:45


          IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

      • אתה ועוד מיליארדים

        אריק, 06/07/13 23:29

        ולכן אין ניסים כאלה. אני מאמין שתוכל למצוא בתוכך וודאות יותר נוכחת מאשר איזה נס שמופיע ומכריח אותך להאמין.
        הערך המרכזי ביהדות זה חירות.
        עיין מאמריו המצויינים של ח"כ פייגלין שיהודה גליק הוא ממקושריו.

        IP: 87.68.42.231 דווח על תגובה זו

  • 55.

    את באמת צודקת. הקבה ידע מה עושה כאשר השאיר את הרב הבית

    טםטש, 05/07/13 00:38

    בידי ישמעאלים ולא בידי חילונים ... ח"ו

    IP: 84.111.111.72דווח על תגובה זו

    • טעות חמורה:אומרים הקב"ה, רק בורים ועמי ארצות לא יודעים שמדובר

      קלי, 07/07/13 12:02

      בראשי תיבות של כינויי האל.

      IP: 46.116.170.209 דווח על תגובה זו

  • 54.

    נראה שהכותבת משתמשת בהגחכת המצווה היהודית של

    טל, 05/07/13 00:22

    העלאת קרבנות כדי לשכנע (או להשתכנע) עמדה פוליטית. זו טעות נפוצה, בלתי מודעת, מצד אנשים שאיבדו מצפן פנימי והחליפו אותו במצפן קולקטיבי. רק שמצפן קולקטיבי מטבעו שיהיה מעשה ידי אדם. סוג של בון טון, אופנה, טרנד, פוליטיקאלי קורקט וכו..מצפן פנימי פטור מכל זאת. נשאר נאמן לבוראו.....

    IP: 79.177.97.191

  • 53.

    ל"מבינה" בענייני הקרבנות

    צפוני, 05/07/13 00:03

    אני כל פעם "נהנה" מחדש לראות אנשים שבקושי מבינים משהו ביהדות ויש להם הערות כל כך ציניות בנושא שאין להם שום מושג בו.
    הדבר דומה למי שקרא בעיתון כתבה בנושא רפואי ומלמד פרופסורים מהיכן לדעתו צריך לנתח את המוח.
    ביי לך "גאונה"

    IP: 31.44.135.192דווח על תגובה זו

  • 52.

    זה די פשוט - אם תבני לו בית אז הוא יבוא

    , 04/07/13 23:49

    הקב"ה החריב את ביתו ומאז הוא מתפעל את העולם בשלט רחוק - אין נבואה.
    אם אנחנו רוצים בשובו לעולם (- היינו אלינו) אז יש לבנות לו בית.
    לא שהוא צריך את הבית אבל הוא רוצה את האכפתיות שלנו ממש כמו אבא טוב שמקבל מבנו הקטן סוכריה. האבא לא צריך את הסוכריה אבל המאמץ והאכפתיות שמלווים בנתינת הסוכריה עושים לו נחת רוח גדול.

    IP: 77.127.89.234

  • 51.

    אכן, לאלוהי ישראל אין ענין בקורבנות, אין ענין במילה, או בהנחת תפילין..

    אור, 04/07/13 23:38

    לא לאלוהי ישראל המקורי, יהוה, ולא למי שגילה אותו לשבטי ישראל, משה (האמיתי, שהיה במציאות, לא הגרסה הרבנית הבדיונית שנותרה במקרא ובספרות הרבנית) היה ענין בקורבנות, ולכן הוא לא ציוה עליהם מעולם (כפי שידע ירמיהו הנביא, שגם הוקיע את מזייפי התורה ["עט שקר סופרים..."]), וגם על מילת הבנים לא ציוה מעולם. למעשה משה ביטל את מילת הבנים, ובכל ימי הנהגתו, פסקו בני ישראל מלמול את בניהם (פרוט בדף האינטרנט "התנגדות משה למילה"). למי שמתקשה לעכל את הכתוב כאן, מומלץ לקרוא את הספר "העם הישראלי - התרבות האבודה" (נגיש באתר הספר).

    IP: 5.29.137.46

  • 50.

    דינה - תנסי לחשוב טוב טוב באיזה אופן את יהודייה. (ל''ת)

    יהודי, 04/07/13 23:30


    IP: 188.120.142.1

  • 49.

    בעשרת הדיברות כתוב: לא תשא שם השם לשווא (ל''ת)

    אין לך כבוד לדבר הכי בסיסי עלובת נפש, 04/07/13 23:12


    IP: 79.180.16.165דווח על תגובה זו

    • בעשרת הדיברות כתוב גם לא תנאף . וראש הממשלה שלך נאף ... (ל''ת)

      רמי, 08/07/13 16:08


      IP: 46.117.77.143 דווח על תגובה זו

  • 48.

    בעשרת הדיברות כתובלא תשא שם השם לשווא (ל''ת)

    תכבדי את עשרת הדיברות שאת כותבת זה המינימום, 04/07/13 23:11


    IP: 79.180.16.165

  • 47.

    דינה ארהמסון פרצוף כבש ,,הייתי מקריב אותך לשטן , זה מה שמגיע לך !! (ל''ת)

    , 04/07/13 23:09


    IP: 93.172.134.137

  • 46.

    הכלבה הכותבת האנטישמית מוחקת תגובות שלא באות לה טוב (ל''ת)

    שימי לב מה הולך לקרות עכשיו עלובה, 04/07/13 23:07


    IP: 79.180.16.165

  • 45.

    את מי בכלל מעניין כל הקשקוש הזה?

    איוב, 04/07/13 22:50

    הר הבית, בית מקדש,
    אם אלוהים רוצה מקדש שידאג לעצמו ויעזוב אותנו בשקט

    IP: 37.142.236.28

  • 44.

    בסופו של דבר ! רק ממשלה ימנית תפנה את הר הבית ותמסור לפלסטינים.

    ישראלי מצוי, 04/07/13 22:38

    וכמובן זה ייתכן עוד בתקופה של נתניהו בעל הפה הגדול. נחייה ונראה...

    IP: 84.109.190.108

  • 43.

    יהודה, עקרונית אתה צודק, אבל:

    , 04/07/13 22:35

    "כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים" בניין המקדש הוא סוף תהליך הגאולה העולמית, יש לנו שלבים רבים לפני הנקודה הזאת.

    IP: 80.230.40.180

  • 42.

    כל מעריב שורץ בשמאל אנטישמי מעוות אכול בשנאת ישראל (ל''ת)

    בן צבי אין לך במה להתגאות תתבייש, 04/07/13 22:29


    IP: 79.180.16.165

  • 41.

    תל אביב לא בידנו? אז מה? מדינת ישראל לא בידנו? אז מה? (ל''ת)

    אני סתם לשאלות רטוריות, 04/07/13 22:24


    IP: 85.64.15.62

  • 40.

    המצדדים בעד הר הבית גם ללא מקדש

    ישראל מידד, 04/07/13 22:20

    המצדדים לטובת הר הבית, גם בלי מקדש:-

    "אני מתנגד לוויתורים בהר-הבית...יש חשיבות גם לסמלים ולהיסטוריה, לכבוד לאומי...הציונות היא השאיפה לציון, ומה היא ציון, אם לא הר הבית, הר הזיתים, העיר העתיקה." - שופט בית המשפט העליון בדימוס משה לנדוי
    "ויתור על הר-הבית מערער את עצם קיומה של המדינה ואם בהר-הבית אין לנו זכויות, אז איפה יש?" - אהוד אולמרט
    "ישראל בלי ההר הוא-לא ישראל...בגדתם בהרכם העליון מכל הר בעולם קדוש מכל הר בעולם. ולא תשבו במושב לאומים באין זה הר ההר משען לגבכם בעולם. " - אורי צבי גרינברג
    "ואין עולה להר-הבית...ושופר קורא בהר-הבית" - נעמי שמר
    "הישות שלי באה מתוך הקשר ביני לבין הר-הבית. זהו קשר-טבור. הוא בא מירושלים." - ציפי לבני
    "הר הבית הוא הוא המפעים את הלב ומעביר על גדותיו". - ברל כצנלסון

    IP: 93.172.20.130

  • 39.

    למה נענשנו עם כל מיני מסובבים שבימינו רוצים לקריב קורבנות (ל''ת)

    איציק, 04/07/13 22:11


    IP: 79.183.14.81

  • 38.

    חברה אל תקחו ברצינות את הדיבורים על חידוש הקורבנות מדובר מ

    אורי, 04/07/13 22:09

    בחבורה של מסובבים שמדברים דברי הבל.

    IP: 5.102.219.37

  • 37.

    אפילו החרדים הליטאים שבבית המשיח לימוד התורה זה יהיה הקרבת הקורבנות

    נחום, 04/07/13 22:07

    אפילו הם מבינים שדיבורים על הקרבת קורבנות בימינו זה דבר פרימטיבי(מה שכמובן לא היה לפני 2000 שנה ,ולכן הם אומרים שלימוד התורה יחליף את הקרבת הקורבנות לאחר ביאת המשיח.

    IP: 46.116.143.93

  • 36.

    כל הכבוד לדינה אברמסון על השטויות האלה של הקרבת קורבנות (ל''ת)

    אלי, 04/07/13 22:02


    IP: 46.116.143.93

  • 35.

    כמנוי על מקור ראשון אני קורא כל שבוע את השטויות של גליק על הקרבת קורב (ל''ת)

    שוקי, 04/07/13 22:00


    IP: 46.116.143.93

  • 34.

    החברה האלה שמדברים על הקרבת קורבנות חבורה הזויה (ל''ת)

    דני, 04/07/13 21:59


    IP: 82.166.103.180

  • 33.

    צריך להבדיל בין העליה להר הבית כאתר יהודי לבין דברי ההבל על הקרבת

    יהושע, 04/07/13 21:58

    צריך להבדיל בין הדרישה לעלות להר הבית ולהתפלל בו כמו בכותל, לבין הדיבורים ההזויים על הקמת המקדש והקרבת הקורבנות שמדברים עליהם קבוצה הזויה של אנשים הזויים ובראשם יהודה גליק

    IP: 79.183.126.5

  • 32.

    היא שאלה מתוך הלב ולא כדי להתריס, שאלה טובה ותשובה טובה! (ל''ת)

    עדי, 04/07/13 21:55


    IP: 213.151.57.226

  • 31.

    מי שבורותו כה גדולה עד שהוא לא מבין כלום, עדיף פשוט שישתוק.

    אייל, תל אביב-יפו, 04/07/13 21:53

    גברת נכבדה, מרוב ליברליות ייפת נפש רקובה את לא מבינה כלום לגבי העימות שלנו עם האויב המוסלמי. זה בכלל לא חשוב אם נבנה או לא נבנה את בית המקדש, או אם נקריב שם איזו כבשה מסכנה. מה שחשוב כאן הוא הבעת העליונות על פני האיסלאם, שהיא דת כובשת, גזענית ואגוצנטרית שיש בכוונתה גם להגיע אליך ולנשל אותך מצורת החיים המתוקה שלך.

    הר הבית מהווה את הסמל של החוצפה הערבית בשיאה. הוא גם מסמל את משאת נפשם של מיליוני יהודים לאורך שנות דור. אם נדמה לך שאם נוותר על הר הבית אז זה איכשהו ירגיע כאן את הרוחות, אין לך אפילו מושג קלוש עם מי יש לך עסק אצל הערבים. אין לערבים בלקסיקון שלהם את מושגי הפשרה וההשלמה עם האחר. כל התקפלות מולם מציבה בעיניהם את הנכנע כסמרטוט הראוי ללעג ובוז, ומעורר אצלם תיאבון להגברת הטרור.

    נכנעת? התקפלת ונתת להם משהו במתנה? סימן שאת סמרטוט ריצפה חלשה שראוי לדרוך עליה. אין לך מושג עם מי יש לך עסק ועדיף שפשוט תשתקי.

    IP: 132.66.110.23

  • 30.

    הר הבית לא שלנו ומעולם לא היה שלנו. יש במקום מסגדים וזה שטח כבוש.

    האמת לאמיתה, 04/07/13 21:49

    כל ההזיות האלה כאילו זה שייך לנו ונשאר שם זה טמטום אחד גדול ואין טעם להיכנס לוויכוחים עם הימניים והשוטים למיניהם.

    IP: 84.109.190.108

    • יש במקום רחבה ענקית וריקה

      אריה פרלמן, 04/07/13 22:06

      גם בלי יומרות לחדש את בית המקדש על פי כל הדקדוקים, יש המון-המון מקום להקים בית כנסת גדול ומכובד על הר-הבית (במקום נערים ערבים שמשחקים שם כדורגל). עדיין יישארו המסגדים על תילם ומוסלמים יוכלו להתפלל (להתפלל, לא להתפרע) כאוות נפשם.

      IP: 82.81.89.6 דווח על תגובה זו

  • 29.

    למה אתה צריך לענות לה בכלל ? היא לא קשורה לארץ הזאת..

    רון, 04/07/13 21:45

    אולי תחזרי לארה"ב ?

    IP: 85.250.106.206

  • 28.

    בית המקדש וקורבנותיו מצויים לנו מהתורה והקדוש ברוך הוא, לידיעתך.

    ליאת, 04/07/13 21:24

    בס"ד.

    האמת,לא קראתי הרבה ממה שכתבת, כי, איך לומר את זה, מהמעט שקראתי ניתן בקלות יתרה להבין את שאר תוכן דבריך האווילים. אני לא יודעת מאיפה את שואפת את המידע הדתי שלך לגבי בית המקדש, הר הבית והקורבנות, אבל אם את רוצה תשובה לשאלתך האם ה' באמת רוצה את הקורבנות כל שעליך לעשות הוא לפתוח את התנ"ך ולקרוא. התשובה היא: כן. כך התורה אומרת, כך ה' אמר וכך נהגו במשך דורות רבים. בקשר לחוסר "ההתחברות" שלך לכל הנושא הזה, אני רוצה לשאול אותך שאלה. האם אנו עושים רק את מה שאנו מרגישים שאנחנו "מתחברים" אליו, או שמא בחיים כמו כל דבר, אנו עושים לא רק את מה שאנו רוצים, אלא גם את מה שאנו צריכים לעשות.

    אני לא יודעת אם יש לך ילדים או לא.אם כן, שה' יהיה בעזרם, אבל מה יקרה אם את תאמרי לבן או לבת שלך לעשות משהו והם יאמרו לך: "מצטערים אמא, אבל אנחנו לא "מתחברים" למה שאת אומרת, אז... " האם גם במקרה כזה את, הנאורה, הליברלית והמתקדמת תגידי לעצמך שזה בסדר גמור ותמשיכי הלאה?

    IP: 79.182.212.16

  • 27.

    לדינה אין מוח ואין לב, אז מה?

    מיכאל בן חורין, 04/07/13 21:19

    הרי דינה אברמסון בסה"כ חוזרת כמו תוכי בדיוק באותם מילים שאמרו אלו שסרבו לעלות לארץ,
    רק תחליפו את הבטוי 'בית המקדש' ב'ארץ ישראל' ותראו שהיא משמיעה בדיוק אותם טיעונים.
    ואנו יודעים, לצערנו, מה עלה בגורל אחינו שבאירופה שסרבו לעלות ארצה,
    עלו בסערת האש השמימה.

    IP: 79.183.134.49

    • אז אין לה לב ואין לה מוח אבל יש לה יד. והיד מפעילה מקלדת.

      מוסא קאראף, 04/07/13 21:24

      היתר שטויות

      IP: 77.125.132.255 דווח על תגובה זו

      • חבל להיות כ"כ שלילי... (ל''ת)

        דן, 04/07/13 21:52


        IP: 85.250.132.190 דווח על תגובה זו

    • לה אין מוח ולב, ואתה סתם רשע (ל''ת)

      , 04/07/13 22:32


      IP: 80.230.40.180 דווח על תגובה זו

  • 26.

    למר גליק בבקשה תקרא: ביום שישודר קרבן הפסח ברשתות העולמיות

    טבעוני, 04/07/13 21:19

    ביום שיראו את השחיטה באינטרנט, יצטרפו מיליוני אנשים בעולם למעגל הצמחונות\\טבעונות.
    פול מקרטני אמר: "אם לבתי מטבחיים היו קירות זכוכית, כולם היו צמחונים."

    אני חושב שהמקדש הזה שאתם מתכננים והקרבנות האלו, זה בדיוק קירות הזכוכית שפול דיבר עליהם. לכן למרות שאני טבעוני אני בעד.

    בהצלחה!

    IP: 85.250.132.190

  • 25.

    כמה נמוך ירד הביובון מעריב מפרסמת את עצמה מסחרים גם אם רושמת שטויות (ל''ת)

    איך לא מפריע לאף אחד שהגברת מיחצנת את עצמה, 04/07/13 21:13


    IP: 5.29.161.87

  • 24.

    תחשבו כמה זבובים יהיו שם כשיתחילו לשחוט כבשים והריח של המעיים...

    , 04/07/13 21:09

    כמו בשוק הכרמל שהיו חלקים של פרות ותרנגולות זרוקים ברחוב

    IP: 188.120.133.167

  • 23.

    יהודה גליק זה היהודי הנורמלי היחיד בסביבה שלא רועד מערביי הוואקף (ל''ת)

    ביבי הפחדן הפקיר את הר הבית, 04/07/13 21:09


    IP: 93.173.234.81

  • 22.

    היהודיה זיס של שטירמר מעריב מראה את הבורות העמוקה שלה (ל''ת)

    מסכנה, 04/07/13 21:06


    IP: 109.186.51.148

  • 21.

    דינה סיימה להיות ילדה טובה מוצש... (ל''ת)

    , 04/07/13 21:06


    IP: 109.64.173.45

  • 20.

    אז מה את עושה בארץ

    שמלוק, 04/07/13 20:50

    הר הבית מסמל את מהותו של העם בארץ– לכן לך יקירתי המפגרת אין זכות ישיבה בארץ

    IP: 24.193.232.34

    • גלות הערב רב גלות הקשה מכל (ל''ת)

      היא ערב רב אם היא מתבטאת ככה, 04/07/13 20:55


      IP: 79.180.16.165 דווח על תגובה זו

  • 19.

    תשובה יפה (ל''ת)

    אני, 04/07/13 20:45


    IP: 109.186.166.243

  • 18.

    עדין זה מגעיל השחיטה עם הדם והקרביים! זה דוחה! לא ברור! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 04/07/13 20:42


    IP: 79.181.17.166

  • 17.

    קצת כבוד יא מטונפת,, את לא יכולה לכבד את הדיברה השנייה בעשרת הדיברות? (ל''ת)

    לא תשא את שם השם לשווא, 04/07/13 20:34


    IP: 79.180.16.165

  • 16.

    את לא יכולה לכבד את הדיברה השנייה בעשרת הדיברות? קצת כבוד יא מטונפת (ל''ת)

    לא תשא את שם השם לשווא!, 04/07/13 20:33


    IP: 79.180.16.165

  • 15.

    "מה לי רוב מעשרותיכם ורוב זבחכם כי אם עשות משפט ואהבת צדק והצנע לכת עם

    נאמר הרבה פעמים בנביאים, 04/07/13 20:10

    אלוהיך"
    הדבר הכי חשוב הוא הצנע לכת עם אלוהיך
    אלוהים הוא לא ישות שמקריבים לו קורבנות
    בספר איוב אלוהים נוזף ברעיו של איוב משום שכל רצונם זה "לתפוס יחסים טובים עם אלוהים" ולהחניף לאלוהים
    בניית בית המקדש והקרבת קורבנות זה רצון להתחנף לאלוהים ולהפוך אותו לחבר או סבא טוב
    אשר אמור לעזור לנו
    הגישה הזו להאניש את אלוהים ולהפוך אותו לסופרמן היא גישה נוצרית !

    IP: 84.228.191.10

    • עשרת הדיברות

      כי קרוב אליך הדבר לא בשמים היא, 04/07/13 20:40

      כן אבל אתה מציג מישהו אמורפי שלא קיים בעולם ולא איכפת לו ממנו וזה לא כך.הבורא נימצא בהיסטוריה.חוטי ההיסטוריה הם שלו.באמת בעניין הקרבת קרבנות.יתכן שזה לתקופתו.השם לא צריך קרבנות.מה שחשוב זה המוסר המוסר המוסר עשרת הדיברות לעזור לחלש ממך ליתום לאלמנה אבל לא פחות חשוב לשמור שבת היא יותר קדושה אפילו מיום כיפור היא ברית בינינו לבינו.אסור לחלל אותה.הר הבית זה תיקון.האדם שיבין שהוא לא אלוקים שלא יעשה במיסתרים דברים וסטיות ומעל לשטח ישחק אותה תרבותי.היה תמים עם השם אלוקיך בכל הדרכים.לדעתי העליה להר הבית תיגרום לאדם להרהר ולחשוב על תיקונים ולהבין חשיבות העניין.כשעולים להר הבית באים לבית של יוצרנו.כמו שאנחנו תמיד חוזרים לביתנו אחרי עבודה אחרי קניות גם הר הבית הוא מיבצרנו.הבכי הבקשות הצעקה והתפילה.לפי ההיסטוריה שלנו כשהעם צעק רוב הפעמים האל שמע ואף נענה.כי הקשר של העם לאלוקים הוא אנרגתי וחזק ממש כמו שמסופר בתנך.

      IP: 109.226.31.194 דווח על תגובה זו

    • אחי, כנראה נרדמת בספר ויקרא (ל''ת)

      אני, 04/07/13 20:44


      IP: 109.186.166.243 דווח על תגובה זו

  • 14.

    איזה יופי של כתבה!

    יעלי, 04/07/13 20:02

    תודה

    IP: 95.86.68.96

  • 13.

    נתניהו השתול של השמאל בליכוד הפך את הר הבית למחנה מוסלמי (ל''ת)

    חייב להחליף את נתניהו כראש הליכוד, 04/07/13 19:49


    IP: 80.71.135.80

  • 12.

    כנראה שבאמת מוצאך מן הקוף. מה זה קשור לקרבנות? אין לך שום יחס למקורות

    סא''ל מיל., 04/07/13 19:33

    שלך? את בכלל יהודיה? מה זה אומר? את פשוט בחורה ריקה!

    IP: 109.160.186.60

    • תגיד אתה גבר גבר או נמושה?

      אדם, 04/07/13 20:03

      רק נמושות מדברות ככה אל נשים.

      IP: 92.225.30.87 דווח על תגובה זו

  • 11.

    דינה אברמסון כותבת טור? אז מה?

    אחד, ירושלים, 04/07/13 19:29

    למה את מתעקשת לכתוב?

    IP: 93.173.51.227

  • 10.

    ""נתניהו תקע לנו סכין בגב והפקיר את ההר לאויב הערבי"""""" (ל''ת)

    ליכודניק זועם, 04/07/13 19:20


    IP: 80.71.135.80

  • 9.

    נקודת בראשית .הנגיעה הגדולה מכולם

    הכל שואף לשם להר הבית כל יסודות העולם, 04/07/13 19:18

    הר הבית הוא פטנט רעיון נישגב שמדבר על החומר שמוכל ברוחניות ומשולב בו בהרמוניה אדירה ובשלמות פנטסטית.מושג של גן עדן תמימות אמת ,דברים למשל נימצאים בילד.כל מה שקורה בעולם קשור בהר הבית.המהפכה אתמול במיצרים סיבתה הוא הר הבית.כל מה שיקרה,ההנעה שלו היא מהר הבית.משם היה המאמר והדיבר הראשון של הבורא.מישם תבוא השלמות של ההויה.הר הבית הוא רעיון גאוני שהואר על ידינו לעולם כולו.כמו הרעיון ההזוי להקים מדינה אחרי אלפיים שנה.הבורא נימצא על פני האדמה והוא שוכן שם שם בהר הבית שם המרכבה הארצית הכרובים הארציים ולהט החרב המיתהפכת.שם לבנת הספיר וכסא הכבוד של אלוקים.שם ההסבר למשמעות העולם שם החשיפה וזה אומר,שהבשורה לא ניגמרה.היהודים ממשיכים את בשורתם לאנושות, הגדולה מכולם.זו הסיבה לחזרתנו לארצנו.להשלים ולחשוף את בשורת הבשורות היחידה ואין בילתה על נוכחותו של אלוקים בעולם בשלמות אדירה והרמונית.כשהספרה האחרונה ספרת מלכות תישתלב בעולם הספרות יבוא הגילוי העליון מכל.היתגלות האל בבריאה.שכן כרגע הוא ניסתר מאחורי חומה עבה,ואין ביכולתו להופיע להאיר.מתפקידנו לפעול להיתקרב אליו בכל דרך אפשרית אסור למרוד באלוקים.

    IP: 109.226.61.94

  • 8.

    יהודה יהודה יא יהודה!!! (ל''ת)

    , 04/07/13 19:18


    IP: 164.138.120.238

  • 7.

    "לא מזדהה עם".... תגידי, מה זה הקשקשת הזאת? ועם חמץ את "מזדהה"? ועם (ל''ת)

    לחתוך לבן שלך את ה... את ''מזדהה''? זה ''מוסרי'' ?????, 04/07/13 19:13


    IP: 79.180.128.86

  • 6.

    פיסיכותית (ל''ת)

    מאיפה הפלצתם אותה?, 04/07/13 18:55


    IP: 79.180.16.165

    • נ.ב: היא רפורמית? כי הרפורמיות לא מאמינות בקורבנות ועבודת בית המקדש (ל''ת)

      מאיפה הפלצתם אותה?, 04/07/13 18:59


      IP: 79.180.16.165 דווח על תגובה זו

      • היא יפת מראה אבל אישה מכוערת נפש, זה הטריק שלכם אנטישמים (ל''ת)

        מאיפה הפלצתם אותה?, 04/07/13 19:08


        IP: 79.180.16.165 דווח על תגובה זו

      • היא יפת מראה אבל מכוערת נפש, זה הטריק שלכם אנטישמים (ל''ת)

        מאיפה הפלצתם אותה?, 04/07/13 19:10


        IP: 79.180.16.165 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הייתי בהר הבית השבוע, חוויה מדהימה!!! (ל''ת)

    מושון, 04/07/13 18:55


    IP: 85.64.125.250

  • 4.

    התורה נכנסת לפרטים על אופן הקרבת הקורבנות, בנית המשכן, תיבת נח, ועוד (ל''ת)

    יהודה, אותי שכנעת! מתי אפשר לבוא להר הבית?, 04/07/13 18:51


    IP: 46.116.233.121

  • 3.

    הר הבית שייך לעם ישראל ולמדינת ישראל. יבוא היום ונעיף ממנו את המוסלמים (ל''ת)

    לוי, 04/07/13 18:47


    IP: 79.181.124.79

  • 2.

    הכל ניסי ניסים-

    ניסים גרמה, 04/07/13 18:33

    -מי היה מאמין בשנות השבעים שהאיסלמיסטים ידיחו את השאה האיראני-זהו, אני מתאסלם!
    -מי היה מאמין שהנוצרים, שהיו מיעוט זניח בתקופת הקיסרות הרומית, ייסדו את הותיקן ברומא-זהו, אני מתנצר!
    -מי היה מאמין שמיליוני אנשים במזרח הרחוק יסגדו לאל בצבע סגול עם עשרות ידיים- זהו, אני הינדי!
    -מי היה מאמין שהאל זינו שלח להמית חייזרים על פני כדור הארץ-זהו, אני סיינטולוג!

    וכן הלאה, הכל ניסי ניסים...

    IP: 194.114.146.227

  • 1.

    הר הבית כמקדש של שלום עולמי.

    , 04/07/13 18:24

    לא צריך קורבנות שותתי דם על מזבח. צריך תפילה המונית של שלוש הדתות במקום הקדוש הזה, כדי להחזיר שפיות לראשם של אנשים שחושבים שהדת היא חזות הכל. כואב הלב על החורבן ההוא, אבל עכשיו אנו בתקופה חדשה, ואולי החורבן היה רמז לכך שהתקופה ההיא תמה, עכשיו אנחנו בתקופה אחרת חדשה. על החורבן הגדול ההוא קראו ברומן ההיסטורי המרתק "כחומה בצורה". שבויה יהודייה, שכפרה נשרף והוריה נהרגו מובלת לרומא ונרכשת על ידי רופא רומאי. בביתו היא פוגשת בעוד עבדים יהודיים, להם היא מביאה נחמה ותקווה. הקליקו בגוגל "כחומה בצורה פרק 1" לקריאה חינמית של הפרק הראשון.

    IP: 77.125.91.37

    • "עכשיו אנחנו בתקופה חדשה"?!

      אני, 04/07/13 20:42

      במה שונה השואה מפרעות ת"ח-ת"ט וממסעי הצלב?!

      במה שונות מלחמות ששת הימים ויום כיפור ממסעות הכיבוש של היוונים והרומאים? (חוץ מהסיום, שנבע כמובן מתכניותיו של רבש"ע להשארותינו בארץ).

      הכותרת שנתת, "הר הבית כמקדש של שלום עולמי" היא החלק המדוייק היחיד בדבריך - ביהמ"ק, כאשר נקים אותו, יהיה מרכז שלום עולמי כמו שהיה בימי שלמה המלך, ולזה אנחנו צריכים לשאוף.

      כמו בימי שלמה.

      IP: 95.86.103.100 דווח על תגובה זו