• 109.

    החרדים מוזמנים לטוס על שטיח מעופף ולשוט על מחצלת (ל''ת)

    להחזיר עטרה ליושנה, 25/07/13 20:32


    IP: 213.57.73.78דווח על תגובה זו

  • 108.

    כל הכבוד אכן פסיקה לעניין ולזמננו . להתפלל ליד בית השימוש זה גרוע.!!

    יכולים להתאפק זה כמה שעות סך הכל, 24/07/13 18:52

    וחוץ מזה השעון שהם עונדים הנוסעים בתוך המטוס .ממש לא מתאים ברוב המקרים לשעת היום על פני האדמה כדור הארץ שמעליו הם חולפים .אכן פסיקה מאוד חשובה ומעניינת שיש להפיצה בקרב האווילים והכסילים והנבערים שחושבים את עצמם לחכמים ומזיקים יותר מאשר הם מועילים.

    IP: 2.55.130.110דווח על תגובה זו

  • 107.

    It will be nice if this is no longer done

    Amir, 19/07/13 16:14

    It is an unsafe process and disturbs other passengers that are trying to rest and get through the flight.

    IP: 173.12.95.86דווח על תגובה זו

  • 106.

    זה לא חידוש

    מה'שמו, 19/07/13 10:21

    הפוסק החרדי הרב שמואל הלוי וואזנר, (http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%9E%D7%95%D7%90%D7%9C_%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%99_%D7%95%D7%95%D7%90%D7%96%D7%A0%D7%A8) כבר קבע זאת לפני שנים. והעלה את אותן בעיות.

    על פי רוב מחפשי המניינים במטוס הם אבלים המעוניינים לומר קדיש.

    ולגבי התגובות על הרכבת, המניינים ברכבת בקרון האחרון ה נהדרים ולא מפריעים לאיש.

    IP: 85.64.212.56דווח על תגובה זו

  • 105.

    בשום מקום לא כתוב שאסור להכניס חתול מת לארון הקודש

    לפעמים הגיון בריא - מספיק, 17/07/13 11:57

    ואף על פי כן - לא תמצא בשום בית כנסת
    חתול מת בארון הקודש

    IP: 193.43.245.250דווח על תגובה זו

  • 104.

    הנושא רלבנטי גם לגבי תפילה ברכבת. אתמול נוכחתי בהתרוצצות ובהפרעה שיצרה (ל''ת)

    קבוצת מתפללים ברכבת. עדיף שכל אחד יתפלל במקומו., 02/07/13 18:00


    IP: 37.142.159.254דווח על תגובה זו

    • ברכבת יש מנייני שחרית קבועים בקרונות הקצה, שלא מפריעים לאף אחד

      צריך למסד את זה, אולי ממש ע''י הגדרת אזור כבית כנסת, 14/07/13 22:56

      עצם האפשרות להתפלל ברכבת היא שמושכת משתמשים רבים שמצליחים כך לשלב תפילה כהלכתה עם הנסיעה לעבודה וממנה.

      IP: 31.44.135.84 דווח על תגובה זו

  • 103.

    אן היו מבטלים את הקיצבאות לאברכים הטפילים היו עוסקים במשהוא מועיל (ל''ת)

    m-16, 01/07/13 08:01


    IP: 193.46.64.93דווח על תגובה זו

    • מדברים פה גם על חובשי כיפה סרוגה

      מה קשור ????, 21/07/13 08:00

      (שלפי גישתך) משרתים את המדינה יותר ממני וממך.

      IP: 79.176.0.183 דווח על תגובה זו

  • 102.

    הלך בדרך כל - אפשר להפסיק להתפלל ולחפש החמרות מיותרות (ל''ת)

    אלוהים ז''ל, 01/07/13 07:57


    IP: 193.46.64.93דווח על תגובה זו

    • 81

      eliezer, 26/07/13 09:50

      just poor stupid boy

      IP: 78.200.12.38 דווח על תגובה זו

  • 101.

    אין להכניס ממוללי זקנים למטוסים, להובילם במכלאות על אניות. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 01/07/13 00:17


    IP: 2.55.123.41דווח על תגובה זו

    • 80small

      shuki, 26/07/13 09:51

      you are a jewish facsist

      IP: 78.200.12.38 דווח על תגובה זו

  • 100.

    האם הורי התלמידים בישיבת הר עציון יודעים שחלק מהרמי"ם אינם אורתודוקסים (ל''ת)

    מפוקח, 30/06/13 22:04


    IP: 164.138.118.109

  • 99.

    לצערי, חברי בית הלל כבר אינם אורתודוקסים.יש בעיה עם ההכשרים של תנובה (ל''ת)

    מפוקח, 30/06/13 21:46


    IP: 164.138.118.109דווח על תגובה זו

  • 98.

    כשהכסף זורם בקלות אלה התוצאות הבורות פורחת (ל''ת)

    משה, 30/06/13 20:55


    IP: 84.94.188.81דווח על תגובה זו

  • 97.

    לצערי, חברי בית הלל כבר אינם אורתודוקסים.יש בעיה עם ההכשרים של תנובה (ל''ת)

    מפוקח, 30/06/13 19:24


    IP: 31.44.133.76דווח על תגובה זו

    • היום אני במצב רוח קרבי ולא מוותר לכותבי השטויות האורטודוקסים

      רפורמי עונה למפוקח הלא מפוקח, 30/06/13 20:08

      כלומר אם שרה רבקה רחל או לאה אמותינו היו מבשלות לך לא הייתה אוכל כי הן לא מספיק יהודיות, אם משה רבנו היה מגין סנדביץ היית מסרב, אם דוד המלך היה מציע לך סטייק לא היית טועם כי הוא לא יהודי מספיק נכון מפוקח שלי????????

      IP: 89.176.78.31 דווח על תגובה זו

  • 96.

    יש לכם עוד בדיחות על בוזובוזים חולי נפש ?? אני משועמם קצת (ל''ת)

    ספרדים זה מלכות יהודה לא ישראל, 30/06/13 16:02


    IP: 74.90.116.22דווח על תגובה זו

  • 95.

    קודם כל שיוציאו פסק הלכה נגד שחיטת ילדי נוצרים בפסח. זה מטנף! (ל''ת)

    דובר אל על, 30/06/13 15:26


    IP: 85.64.18.157דווח על תגובה זו

  • 94.

    מבחינתי להתפלל ליד השירותים זה שדרוג! (ל''ת)

    אחד שכל היום מתפלל בשירותים, 30/06/13 15:22


    IP: 85.64.18.157דווח על תגובה זו

  • 93.

    עכשיו אני מבין איך תנובה מכשירה חזירונים לפסח (ל''ת)

    ליצנים ריפורמים, 30/06/13 12:40


    IP: 212.235.98.136דווח על תגובה זו

  • 92.

    הרב של תנובה ריפורמי ??? (ל''ת)

    הם מספקים לנו פיגולים ??, 30/06/13 12:39


    IP: 85.250.20.107דווח על תגובה זו

    • כמה שאני שמח שאתה ממשיך לכתוב

      רפורמי, 30/06/13 13:11

      ולא יכול לענות לי. כי כל מה שכתבתי נכון, על המראה הכיפה התפילות והכל, אתם תוצר של שנים של גלות וניכור. לא שאני לא מקבל אותך, אני מבין מאיפה אתה בא ויודע שאין כמעט סיכוי שתשתנה ותבין, העניין הוא שחבל שהיום כשהאוייב רובץ בפתח רובכם מתחבאים מאחורי השמלה של היהדות שיצרתם ולא משתתפים אתנו בנטל, אני לוחם חיל הים לשעבר והיום עובד קשה למחייתי, חורה לי שבגלל אמונה שהיא תוצאה של כורח שאינו קיים יותר, אתם מתבדלים ונהנים מבטחון על חשבוננו ומקדישים זמן לתפילות ארוכות ולימוד תורה על חשבון חיים אמיתיים והשתתפות בנטל. לימוד תורה הוא נחמד ןגם אני קורא בתורה ולומד את פרשת השבוע אבל במהלך השבוע אני תורם את חלקי כאזרח בכל הדרכים שאנו חייבים לתרום. לא מאמין שאלוהים אוהב אותך יותר בגלל שאתה קורא טקסטים כתובים ולומד פרושים של אנשים כמונו שחלקם היו מאוד חכמים אבל כתבו דברים שטוב שאולי כמה רבנים ידעו אבל בטח לא שמאות אלפים ילמדו ישננו ויפלפלו בזמן שיכלו לתרום יותר לכולנו. ואת זה היהדות הרפורמית עושה, מסורת, כיבוד אב ואם וכל אדם, והשתתפות בנטל

      IP: 89.176.78.31 דווח על תגובה זו

      • בן של רפורמי בדר"כ כבר לא יהיה יהודי. הנכד - בוודאות לא יהיה יהודי (ל''ת)

        ר, 30/06/13 14:42


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • תשובה לר : משה רבנו היה רפורמי

          רפורמי, 30/06/13 20:03

          ושים לב שאנחנו צאצאיו ועדיין יהודים ולא בזכותך

          IP: 89.176.78.31 דווח על תגובה זו

    • 71 חי בעולם הפרשנות ומתעלם מהכתוב בתנ"ך

      , 19/07/13 11:40

      מן הראוי להזכיר למי ששכח תלמודו שאין דיני גיור בתנ"ך מלפני מעמד הר סיני, במעמד הר סיני ועד חתימת התנ"ך. רבים מאבות האומה, שופטים ומלכים נשאו גויות ואפילו מואביות. דיני הגיור שנקבעו בתקופת המשנה והתלמוד אינם תורה מסיני וכל דור ודור רשאי להקל או להחמיר כששני המקורות שלובים זה בזה.

      IP: 79.180.216.201 דווח על תגובה זו

  • 91.

    איפה מותר במטוס לנפוח נפיחה מאחור (ל''ת)

    פסק הלכה, 30/06/13 12:11


    IP: 89.139.189.103דווח על תגובה זו

  • 90.

    חזיר טרי זה כשר , חזיר קפוא זה רפורמי (ל''ת)

    וטרינר רפורמי, 30/06/13 11:59


    IP: 81.218.17.4דווח על תגובה זו

    • ואברהם אבינו אכל לא כשר, בשר חלב חמאה הכל ביחד חמודי

      רפורמי, 30/06/13 12:16

      אין לך תשובות ולא יהיו לך, ואני לא אוכל חזיר אבל מי שאוכל חזיר בעיני אדם יותר ממך, ואם הוא גם עושה צבא אני בכלל אוהב אותו, אותך פחות... היהדות קיימת אתם מתעלמים ממנה...

      IP: 89.176.78.31 דווח על תגובה זו

      • "בתחבולות תעשה לך מלחמה"

        פרפר נחמד, 30/06/13 16:40

        אברהם אנינו אכל בשר וחלב לפני שהשם ייתגלה אליו והאיסורים החלו,

        IP: 69.119.80.64 דווח על תגובה זו

        • לפרפר נחמד שאינו מבין בתורה כמו רוב האורטודוקסים

          רפורמי, 30/06/13 20:00

          אברהם לא אכל אכלו שלושה אחרים ואתה יודע מי הם היו? קרא טוב, אלוהים ושני מלאכים. ה ידבר אתו ויגיד לו ששרה תלד ילד והיא צוחקת ואז ה מגלה לאברהם שהוא אכן ה . ואחר כתוב וימשיכו שני המלאכים. כלומר ה ושני מלאכים אכלו בשר וחלב ביחד. אין קשר למתן תורה בהר סיני שם ניתנו חוקי ה לאנשים, החוקים האלו היו אמורים להיות חוקי ה שניתנים לנו ואם באמת הייתה כזאת חשיבות לשמירת הכשרות הרי המלאכים וה היו כבר צריכים לדעת עליהם לא???????????? קרא טוב לפני שאתה ממציא לנו תורה חדשה...

          IP: 89.176.78.31 דווח על תגובה זו

      • אברהם אבינו

        מוטי, 21/07/13 16:19

        אני קורא את הטקסט ולאחר מכן מסיק מסקנות. מקווה שאתה תנהג בדרך דומה. אצל אברהם כתוב בפירוש: "חמאה, חלב ואת בן הבקר, אשר עשה". אין כל איסור הלכתי לאכול מאכל בשרי (בן הבקר),לאחר מאכל חלבי.(חמאה וחלב).ההיפך (חלב לאחר בשר) הוא זה שנאסר.

        IP: 10.203.0.211 דווח על תגובה זו

  • 89.

    הית הילל הוא גוף רפורמי קונסרבטיבי-לפסק אין שום משמעות (ל''ת)

    מיהם?, 30/06/13 11:44


    IP: 95.86.68.104דווח על תגובה זו

    • שאלה יותר קשה, מי אתם?

      רפורמי, 30/06/13 11:57

      יהודים אתם לא ממש..

      IP: 89.176.78.31 דווח על תגובה זו

  • 88.

    גוי בטיסה מפליץ לאחר שאכל חזיר האם האויר כשר לנשימה??? (ל''ת)

    נפיחת הרבנית מעלה חמין, 30/06/13 11:38


    IP: 77.127.186.43דווח על תגובה זו

    • למה גויי . יש הרבה דתים שאוכלים טרף במטוסים (ל''ת)

      צביעות, 30/06/13 12:15


      IP: 89.139.189.103 דווח על תגובה זו

  • 87.

    לשרוף את הרפורמים? לשרוף את משה רבנו ודוד המלך?

    רפורמי בתשובה ל 19, 30/06/13 11:16

    מהי ההגדרה שלך לרפורמי? לא חובש כיפה? לא מתפלל מהסידור? פונה לאלוהים ישירות בדיבור? לא לובש את הבגדים המצחיקים שלכם? ללא פאות? לא יושב בבית הכנסת? גיור בשבילו הוא לא הלכתי אלא כוונה מהלב אמיתית? לוחם בצבא? תבורך, הגדרת את משה רבנו ודוד המלך, עכשיו תגיד לי מה אתה מאחל להם. שריפה? סקילה?

    IP: 89.176.78.31דווח על תגובה זו

  • 86.

    מה לגבי תפילה במצנח רחיפה?

    אגכג/, 30/06/13 11:04

    האם נדרש לארגן מניין כאשר משתמשים במצנח רחיפה? י

    IP: 212.143.177.67דווח על תגובה זו

    • אפשר להחליף את המיניין במצנח רחיפה מאנשים לציפורים.. (ל''ת)

      אפשרות.., 30/06/13 11:25


      IP: 84.108.187.29 דווח על תגובה זו

    • חחחחחה הצחקת מאוד!! יש עוד הרבה קושיות (ל''ת)

      כי רק רובוטים צריכים חוברת הפעלה, 17/07/13 13:35


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 85.

    ליצנים אורטודוקסיים הם לא יהודיים

    רפורמי, 30/06/13 10:56

    דוד המלך היה רפורמי אברהם אבינו היה רפורמי יצחק יעקב משה רבנו, מספיק לכם? אף אחד מהם לא התפלל מסידור ולא חבש כיפה, אתם תוצאה של שנים של שינויים ואין לכם קשר ליהדוץ האמתית. אנחנו מאמינים באלוהים כמו שהאמינו אבותינו, בלי תוספות משונות. תפילה היא בדיבור מהלב וישירות, לא הקראת טקסט שכתב מישהו כמו רובוט. אבותינו עבדו נלחמו ואהבו את האלוהים יותר ממכם. אין לכם ולא תהיה לכם תשובה למה שאני כותב כי זו האמת כל אבותינו מלכינו ונביאינו היו כמוני ובכלל לא כמוכם. זאת עובדה. אתם תוצר של שנים של השפעות זרות ואינכם קרובים לעם היהודי המקורי, לא מאמינים תקראו את התורה. הכל כתוב שם פשוט בחרתם לשכוח...

    IP: 89.176.78.31דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט ובכלל האם אבותנו חבשו כובעי פרוות שועל? (ל''ת)

      אחד, 30/06/13 12:01


      IP: 188.222.88.176 דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד. הם רק מתחפשים ליהודים. מעניין למה... (ל''ת)

      אני, 17/07/13 13:37


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 84.

    תקהלות במטוס עלולה להפר את שיווי המשקל שלו

    אטד, 30/06/13 10:23

    לכן מחמת פיקוח נפש / ונשמרתם

    IP: 37.142.63.124דווח על תגובה זו

    • תקהלות זה כמו תפרעות? (ל''ת)

      כאילו זה מזיז משהו למטוס של 100 טון, 30/06/13 10:33


      IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

  • 83.

    כמה מוכנים הכמרים של בית הלל לכופף את ישבנם בשביל יחסי ציבור בזויים (ל''ת)

    עלובים, 30/06/13 10:22


    IP: 85.250.20.107דווח על תגובה זו

    • חשבתי שאסור לך לגלוש פה. אולי אתה שמאלן מסית בתחפושת? (ל''ת)

      דשגשדגשדג, 30/06/13 10:34


      IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

  • 82.

    ליצני בית הלל גם הכשירו את החזיר והארנבות בקיבוצים (ל''ת)

    אהבלים ישראלים לא מתים רק מתחלפים, 30/06/13 10:19


    IP: 85.250.20.107דווח על תגובה זו

  • 81.

    לא טס אל על ולא אייר קנדה בגלל התפילות האלה

    אהרון, 30/06/13 09:56

    אני איש עסקים לא גדול, אבל טס די הרבה לצפון אמריקה. בנוסף אני נכה צהל מ1973 ולצערי עקב הפציעה אני חייב להגיע לשירותים די הרבה במהלך טיסה. בטיסות של אל על ושל אייר קנדה יש בין שעה לשעתיים של חסימת הדרך לשירותים ו/או חסימת המעברים על ידי מתפללים. אם המתפללים היו קובעים זמן אחד לתפילה היה אפשר לסבול 20 דקות של הפרעה. אבל המצב הוא שאנשים בקבוצות ובודדים מחליטים להתפלל מתי שהם רוצים. בדרך כלל זה קורה ליד השירותים ואז במשך כשעה וחצי עד שעתיים הם פשוט חוסמים את הדרך. למדתי לא לעשות להם חשבון ופשוט דחפתי אנשים בכח בדרך לשירותים ובחזרה. יום אחד ביריון חרדי חסם לי את הדרך בכח ואז נמאס לי מהעניין ובחרתי לטוס דרך אירופה. זה מאריך את הזמן הכולל של הדרך, אבל ישנם גם יתרונות כמו מקלחת חמה בפרנקפורט וכמובן השקט והשלווה בטיסה.

    IP: 84.110.175.148דווח על תגובה זו

    • הנכות כנראה זה על החשבון משומד עלוב (ל''ת)

      ערב רב מקומו בעזה, 30/06/13 10:21


      IP: 85.250.20.107 דווח על תגובה זו

      • עזוב זה המצאה בנוסח ג'וחא לא מאמין לשום מילה שלו (ל''ת)

        שגכשכ, 30/06/13 10:22


        IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

    • אני טס עד לפרנפורט ונשאר שם (ל''ת)

      שולץ, 30/06/13 10:21


      IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

      • אתה כנראה עובד אל על - כשהבוסים שלך יעשו סדר, אז אני אחזור (ל''ת)

        אהרון, 30/06/13 10:49


        IP: 79.182.173.46 דווח על תגובה זו

    • יא חתיכת בהמה זה שאתה נכה צה"ל לא צריך לעניין. מה זה חסם אותך!?

      רוני, 30/06/13 10:56

      שבנאדם מתפלל אסור לעבור על ידו כי זה כל התפילה שלא לא נענית. ובטיסות ארוכות יש מטוסים גדולים ומספיק מעברים ושירותים ואני בטוח שהם לא מתפללים על כל המטוס. פשוט כנראה מרוב שנאה לדת אתה בוחר לראות רק מה שהמוח שלך רוצה לראות ומחפש את הריבים והתקלים האלה.

      IP: 46.117.150.10 דווח על תגובה זו

      • הם חוסמים מעברים וזה לא מטוס פרטי שלהם

        , 30/06/13 11:19

        ולכל אחד יש הזכות ללכת לשירותים בכל זמן שיחפוץ למעט נחיתה המראה או מצבי חירום שאז צריכים להיות חגורים
        אתם החרדים חושבים את עצמכם יותר מדי קצת צניעות לא תזיק לכם ונמאס מחוסר ההתחשבות שלכם כנראה מרוב שאתם קוראים את התורה אתם כבר לא רואים מה באמת כתוב בה
        אגב איפה כתוב שצריך להתפלל במעבר ליד השירותים?כבר בן אדם לא יכול להתפלל מהכסא ?או שאלוהים לא ישמע אותו כשהוא יושב?
        וכן צריך לתת כבוד לנכי צה"ל !!!!!!
        בוש והיכלם לך אתה!!!!!!!!!

        IP: 79.181.18.128 דווח על תגובה זו

      • רוני יא מפגר נהיית מומחה לטפילות ממציא שטויות שהדוס יתפלל אצלו בבית

        איש שלום, 30/06/13 11:26

        הכיור אם הוא רוצה ברשות הרבים שלא יפריע לאיש "אסור לעבור לידו התפילה לא תענה" מהיכן את ממציא את השטויות האלה ותן כבוד לאדם הוא לחם ונפצע דבר שאתה והדוסים שלך מסרבים לעשות אבל ג'ורה מפה עד השמיים יש לכם

        IP: 77.127.186.43 דווח על תגובה זו

      • לא יזיק קצת דרך ארץ בדיבור שלך.כמדומני דרך ארץ קדמה לתורה. (ל''ת)

        ג.ד., 30/06/13 12:45


        IP: 192.115.248.2 דווח על תגובה זו

    • אדיוט

      אורן, 30/06/13 11:42

      הבנו את השנאה...לא טס בגלל תפעלות??? על מי אתה עובד? קשקשן, גבר.
      תן לי לתקן אותך, אתה איש עסקים מאוד קטן

      IP: 91.197.60.221 דווח על תגובה זו

    • כל מילה שכתבתה

      me, 17/07/13 15:11

      אמת אני משתדל לטוס ביום שישי בלילה ואז הם כמעט לא שם

      IP: 76.22.126.13 דווח על תגובה זו

  • 80.

    אביעד הכהן וריסקין הכמרים של בית הלל רוקדים מול הפריץ החילוני (ל''ת)

    מתועבים, 30/06/13 09:56


    IP: 194.114.146.227דווח על תגובה זו

  • 79.

    פסק הלכה שיש בו הגיון רב

    ירון כ''ץ, 30/06/13 09:54

    לצערי, במקרים רבים, הפוסקים של היום נמנעים מלהתמודד עם סוגיות הלכתיות אקטואליות ובודאי שנרתעים מלהוציא פסקי הלכה מקלים, אפילו יש מקום ואפילו צורך להקל.
    כאן אני רואה ניסיון אמיתי להתמודד עם בעיה הלכתית ואף להוציא פסק הלכה מקל שמתחשב בנסיבות. יישר כוח!

    IP: 212.143.122.4דווח על תגובה זו

  • 78.

    יש לאסור עבודת אלילים בפרהסיה!

    משה, 30/06/13 09:52

    צריך לזכור שבמטוס נמצאים גם יהודים רבים שאינם עובדי עבודה זרה! ותפילה מסוג זה עשויה לפגוע ברגשותיהם (שלא לדבר על הפגיעה בילדים רכים שנאלצים לצפות בזוועה הזו)

    IP: 199.203.90.117דווח על תגובה זו

  • 77.

    עוד מעט יצבעו את המטוסים בציבעי טליתות וכיפות ראש (ל''ת)

    פקק תנועה, 30/06/13 09:42


    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

  • 76.

    לפי הקו הזה אפשר לוותר על תפילה בכלל זה מפריע לשכנים אוי אוי חילול השם (ל''ת)

    יש איזה תלמיד חכם רציני שמסכים לזה?, 30/06/13 09:37


    IP: 95.86.102.45דווח על תגובה זו

  • 75.

    אני לא אהיה שקט עד שיתנו לי פסק הלכה

    זוקף כפופים, 30/06/13 09:33

    בקשר לתפילה בכדוק פורח ובאופנוע ים.

    עובדיה, מצגר, עמאר, עשתורת,יופיטר - לטיפולכם.

    IP: 46.120.198.203דווח על תגובה זו

    • למה אתה ציני?

      , 30/06/13 09:40

      למה אתה ציני? בזכות תורתנו הקדושה עם ישראל שרד אלפי שנים

      IP: 109.67.142.1 דווח על תגובה זו

    • חחחחה מצחיק! (ל''ת)

      כי רק רובוטים צריכים הוראות הפעלה, 17/07/13 13:39


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 74.

    לצערי, חברי בית הלל כבר אינם אורתודוקסים.יש בעיה עם ההכשרים של תנובה (ל''ת)

    מפוקח, 30/06/13 09:10


    IP: 212.76.106.140דווח על תגובה זו

    • מצויין, לא רוצים אורתודוקסים

      רפורמי, 30/06/13 10:41

      הרפורמים הם היהודיים האמתיים

      IP: 89.176.78.31 דווח על תגובה זו

    • אין שום בעיה עם תנובה מה יש אתם רוצים עוד כסף ?תלכו לעבוד (ל''ת)

      חזון איש, 30/06/13 11:28


      IP: 77.127.186.43 דווח על תגובה זו

  • 73.

    בית הלל רוצים להתפרסם ולכן כאלו פסקיםמשונים מי אתם בית הלל (ל''ת)

    יצחק, 30/06/13 09:10


    IP: 213.8.22.229דווח על תגובה זו

  • 72.

    בית הלל רוצים להתפרסם ולכן כאלו פסקיםמשונים מי אתם בית הלל (ל''ת)

    יצחק, 30/06/13 09:09


    IP: 213.8.22.229

  • 71.

    אולי גם להתפלל במקום זה "חילול השם" בעיני מישהו? (ל''ת)

    ר, 30/06/13 08:56


    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

  • 70.

    פסיקה יותר חשובה: המר"ן פסק שמותר לחטט באף בשבת אך רק בעזרת גוי של שבת (ל''ת)

    החזיר שמחזיר, 30/06/13 08:48


    IP: 207.237.78.38

  • 69.

    במטוס אני מתפלל בשירותים שעות. החילונים עושים במכנסיים (ל''ת)

    יורק על ילדות, 30/06/13 08:43


    IP: 188.154.44.6

  • 68.

    תפסיקו לדבר בשם חילול השם.. הרי בכל מקום יש שירותים (ל''ת)

    א, 30/06/13 08:32


    IP: 5.102.206.243דווח על תגובה זו

  • 67.

    בכל מבנה, מותקנים שירותים, לא? האם יש מרחק מוגדר שמותר?

    מתפלל פוטנציאלי, 30/06/13 08:30

    אולי תתחילו להיות יותר מעשיים? אם כבר יש מניין, שיתפללו בכיף, בכל מקום שיימצא מניין שמוכן לתפילה, חייבים לכבדו..
    עדיף כך מאשר דחייה. יפסידו את התפילה שלי.

    IP: 84.111.158.48דווח על תגובה זו

  • 66.

    "מתרוצצים כמה חובשי כיפה"??? צביקה קליין למה הזלזול, מכוער מצידך. (ל''ת)

    חילונית, למה ניסוח מתנשא? חופש כתיבה?, 30/06/13 08:15


    IP: 93.173.237.217דווח על תגובה זו

  • 65.

    אביעד הכהן מחבל השמאל וריסקין הריפורמים הם הרבנים המזוייפים של בית הלל (ל''ת)

    לזרוק אותם לפח, 30/06/13 08:13


    IP: 85.250.20.107

  • 64.

    ךיצני בית הילל פרסמו "פסק" אלנו בבית הכנסת הוציאו את העלונים שלהם לפח (ל''ת)

    משה ממבוא חורון, 30/06/13 07:59


    IP: 164.138.120.174דווח על תגובה זו

  • 63.

    נו טוב.. עוד שטויות.. (ל''ת)

    יותר חשוב לשנות את צורת הבורקס..., 30/06/13 07:51


    IP: 80.230.49.136דווח על תגובה זו

  • 62.

    הזויי כל האמונה הזאת בעל טבעי. (ל''ת)

    שפוי, 30/06/13 07:49


    IP: 46.116.148.123דווח על תגובה זו

    • אם הזוי...

      אסי, 30/06/13 09:25

      מדוע טרחת לקרוא כתבה שלמה במדור "יהדות"? רק בשביל ההערה הבונה?

      IP: 209.88.187.9 דווח על תגובה זו

    • תסביר מאיפה נוצר החומר של המפץ הגדול ואם היקום ייגמר מה יקרה אחרי זה (ל''ת)

      לא פחות הזוי, 30/06/13 10:35


      IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

  • 61.

    אין להתפלל במנין או מוטב לא?

    אהרן, 30/06/13 07:39

    משער לעצמי שנשות הכותל כן יכולות.

    IP: 84.108.93.44דווח על תגובה זו

  • 60.

    לצערי, חברי בית הלל כבר אינם אורתודוקסים.יש בעיה עם ההכשרים של תנובה. (ל''ת)

    מפוקח, 30/06/13 07:16


    IP: 37.60.42.55דווח על תגובה זו

  • 59.

    כבר הוכח שתפלות אינן יכולות להשפיע על המציאות או לשנות אותה ויעידו על

    , 30/06/13 07:07

    כך 6,000,000 מיליון הניספים בשואה.

    IP: 79.177.197.183דווח על תגובה זו

  • 58.

    סוף סוף פסק הלכה נורמלי וצודק. מטוס זה לא בית כנסת .

    בנצי א, 30/06/13 07:05

    הסיוט בכול טיסה זה שהדוסים משתלטים לאורך כל מעברי המטוס בתפילות מנחה וערבית. הגיע הזמן להפסיק את זה. מטוס זה לא בית כנסת וציבור הטסים והדיילות לא צריכים לסבול את ההפרעות הדוחק והצפיפות שהדוסים גורמים .

    IP: 84.109.190.108דווח על תגובה זו

  • 57.

    פסק חדש? הרב אלישיב זצ"ל פסק כך לפני ארבע שנים, ופורסם בnrg

    נו שוין, 30/06/13 05:02

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/884/865.html
    "הרב אלישיב קבע כי על החרדים להתחשב ביתר הנוסעים, ופסק כי אם הדבר מפריע להם אין לערוך תפילה במניין במעבר המטוס. על פי פסיקת הרב, גם אם המניין מפריע רק לנוסע אחד - יש להתחשב בו."

    IP: 96.246.203.123דווח על תגובה זו

  • 56.

    נשים צריכות להתפלל כמו באיסלאם רק בדוגי סטייל (ל''ת)

    יואב, 30/06/13 04:51


    IP: 108.184.251.254

    • יואב , תשאיר פה שם ונייד אם אתה גבר? (ל''ת)

      אנחנו, 30/06/13 08:16


      IP: 93.173.237.217 דווח על תגובה זו

  • 55.

    אף פעם לא מאוחר לומר את הדר הנכון.יישר כוחכם. (ל''ת)

    שומר מצוות, 30/06/13 04:50


    IP: 50.133.224.88דווח על תגובה זו

  • 54.

    ממש בזמן

    אבי טל, 30/06/13 04:44

    אני לא מכיר אתתרבני ורבנות הארגון, ומודה שלא בדיוק שמעתי עליו, אבל א טס לעתים, וגם מחר אני טס לארץ, ותמיד אני או מארגן את זה כך שלא אצטרך להתפללצבמטוס בבוקר או שאני מתפללצבמקומי. המנינים בטיסות הן ממש בזיוון והפרעה לנוסעים ששלמו במיטב כספם ומנסים לנוח.

    IP: 47.16.242.83דווח על תגובה זו

  • 53.

    מה לרפורמים ולפסקי הלכה ?? (ל''ת)

    פחחחחחחחחח, 30/06/13 03:00


    IP: 84.228.247.239דווח על תגובה זו

    • מה לרבנים אורתוקסים ולהלכה. כל התפילות זה חארטה (ל''ת)

      עמיחי, 30/06/13 04:48


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 52.

    הצילו כמה שנאה! משני הצדדים! (ל''ת)

    מה עם קצת אהבת חינם?, 30/06/13 02:43


    IP: 139.216.234.33דווח על תגובה זו

  • 51.

    כתוב: ,,,,,ואני ברוב חסדך אבא ביתך,אשתחוה אל היכל קדשך, ביתך ולא מטוסך (ל''ת)

    וזאת הנקודה, 30/06/13 02:13


    IP: 99.226.2.81דווח על תגובה זו

    • "בכל המקום אשר תזכיר את שמי -כולל במטוס- אבוא אליך וברכתיך" (ל''ת)

      מצטט עצמו לדעת, 30/06/13 02:38


      IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

      • מה אם טרבלינקה ואושוויץ הוא הגיע לברך (ל''ת)

        יואב, 30/06/13 06:13


        IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

        • מה עם ולא מה אם (ל''ת)

          דענ, 30/06/13 10:23


          IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

  • 50.

    יהושע היהודי ניסה גם כן "דת חדשה", וכולנו יודעים מה קרה לו,,,,,,,,,, (ל''ת)

    יהי כבוד השם לעולם ועד, 30/06/13 02:10


    IP: 99.226.2.81דווח על תגובה זו

    • לא קרה לו כלום צליבה היתה עונש מקובל , אבל הדת שלו נצחה (ל''ת)

      יהודה איש קריות, 25/07/13 20:30


      IP: 213.57.73.78 דווח על תגובה זו

      • הוא ממש לא ניסה ליצור דת חדשה. (ל''ת)

        רם, 27/07/13 15:54


        IP: 37.142.146.128 דווח על תגובה זו

        • Correct! (ל''ת)

          AvnerA, 28/07/13 22:21


          IP: 213.123.230.148 דווח על תגובה זו

  • 49.

    רפורמים ? הם חצי יהודים וחצי דתיים וחצי רבנים וחצי חסידים,הם כמו סלט (ל''ת)

    אדם שהוא חצי גבר וחצי אישה = אנדרוגינוס, 30/06/13 02:07


    IP: 99.226.2.81דווח על תגובה זו

    • רפורמים יותר יהודיים מדתיים

      רפורמי, 30/06/13 10:27

      לאיזה קבוצה היו משה רבנו ודוד המלך שייכים?
      האם אברהם אבינו היה מזדהה אתכם או פורץ בבכי? מה עשיתם עם היהדות???????

      IP: 89.176.78.31 דווח על תגובה זו

  • 48.

    דווקא מעולם לא ראיתי מניין במטוס. איזה כיף שנגמר על מה לכתוב. (ל''ת)

    מה?, 30/06/13 01:59


    IP: 46.116.192.221דווח על תגובה זו

  • 47.

    שניהם ממלאים צרכים של האדם לשיחרור ממעצורים ולכן מקומם אחד ליד השני (ל''ת)

    להתפלל ולבלות בשירותים יש מכנה משותף לא קטן, 30/06/13 01:45


    IP: 82.1.177.252דווח על תגובה זו

  • 46.

    אבל מה הקשר בין ראוי והגיוני לבין ההלכה? ממתי ההלכה הפכה להיות שפויה? (ל''ת)

    זה נישמע הגיוני וראוי לא להתפלל ליד השירותים, 30/06/13 01:34


    IP: 82.1.177.252דווח על תגובה זו

    • רבני בית הלל מתפללות ליד השירותים כדי לא להבליט את תפילתם (ל''ת)

      מתביישות ביהדותם, 30/06/13 02:40


      IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

  • 45.

    מהיום בכדי להרגיז אותם אנו נתפלל ישובים על האסלה עם המכנסיים למטה! (ל''ת)

    תגובה יהודית הולמת לרפורמים הרשעים, 30/06/13 01:30


    IP: 82.1.177.252דווח על תגובה זו

  • 44.

    כי הכיעור, הגועל והסירחון הם מרכיבים עיקריים ביהדות החרדית, למה לבטל? (ל''ת)

    לא צודקים בכלל רק החרדים צודקים, 30/06/13 01:26


    IP: 82.1.177.252

    • למי הליצנים האלה פוסקים הלכות ?

      ''עשה לך רב-ולא עשה לך רבנית''., 30/06/13 02:43

      איש אינו שואל לדעתם, ולכן הם נאלצים לפרסם פסקי הלכה הזויים בעתון.

      IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

  • 43.

    כל הארץ כבודו של יהוה ובעיקר באסלה ובמשתנה הציבורית (ל''ת)

    ממש לא מבין אותם, 30/06/13 01:22


    IP: 82.1.177.252

    • אתיאיזם=אוטיזם+טימטום (ל''ת)

      בדוק, 30/06/13 02:43


      IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

      • לבני האוטיסט יש יותר שכל מהטמטום הלא המאובחן שלך

        חיים, 30/06/13 03:44

        לבני האוטיסט יש יותר שכל מהטמטום הלא המאובחן שלך

        IP: 67.82.167.190 דווח על תגובה זו

  • 42.

    היהדות מקומה ליד האסלה בשירותים כי סירחונה מתערבב יפה עם הביוב! (ל''ת)

    ממש לא מתאים ליהדות?, 30/06/13 01:20


    IP: 78.192.12.45דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד!! או יותר נכון ההתחזות ליהדות. היהדות האמיתית היא נורמלית (ל''ת)

      יש הרבה צאצאים ליהדות בעולם שאינם יודעים זאת, 17/07/13 13:41


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אני תמיד ניכנס לשירותים בשעה שהם מתפללים בכוונה, שיעופו לנו מהעין! (ל''ת)

    לי יש פתרון אחר, 30/06/13 01:15


    IP: 82.1.177.252

  • 40.

    להתפלל ליד פירור הלחם באסלה בפסח לעילוי נשמות שישרפו בגיהנום

    אלכס, 30/06/13 01:02

    אלה אם הן מכרו את כל הפירורים קודם לכן לגויים ערבים ימח שמם ואז נשמתם הטהורה מוגנת משמד

    IP: 93.172.87.158

  • 39.

    ידרשו להוציא את השירותים?

    חיים פאר, 30/06/13 00:59

    לא להאמין, עכשיו הדתיים ידרשו להוציא את השירותים מהמטוסים רק כדי שיוכלו להתפלל?
    לאן זה ילך? אחר כך הוא ידרשו שהטיס לא יעשה פניות בתפילה כדי שלא ילך להם הכיוון?
    טוב נו לא לבקר בשירותים 12 שעות לא נורא, יש חיתולים אבל להתרסק לתוך הר בגלל שלטייס אסור לגעת בהגה זה מוגזם ואני מאמין שהקדוש ברוך שמו מסכים איתי הפעם.

    IP: 67.82.167.190

  • 38.

    פסק הלכה חדש יותר: "ההלכה" נכתבה בידי בני אדם

    יגאל, 30/06/13 00:47

    אין שום קשר בינה לבין רצון הכוח העליון מבני האדם

    IP: 109.64.193.12

  • 37.

    מי מתי אלה יודעים להתפלל ביהודים????? (ל''ת)

    אלטר, 30/06/13 00:33


    IP: 188.154.151.33

  • 36.

    לידיעת הציבור הדת הרפורמית שונה ואיננה יהדות - זו הברית החדשה מאד (ל''ת)

    לקרוא לדת הרפורמית ''יהדות'' זו הונאת הציבור, 30/06/13 00:32


    IP: 87.118.91.140דווח על תגובה זו

    • אצל הרפורמים יום המנוחה הוא יום ראשון (ל''ת)

      סליחה, 30/06/13 00:33


      IP: 87.118.91.140 דווח על תגובה זו

      • מנגנים בעוגב בסינגוג ביום ראשון (ל''ת)

        לא יהדות, 30/06/13 00:33


        IP: 87.118.91.140 דווח על תגובה זו

        • נוסעים עם מכונית בשבת לטמפל (ל''ת)

          מחתנים הומואים וסוטי מין אחרים, 30/06/13 00:34


          IP: 87.118.91.140 דווח על תגובה זו

          • בקיצור זה צ'יזבורגר אמריקני מופרע שאין לו שום קשר עם יהודית ויהדות (ל''ת)

            והם כופים עצמם על יהודים וישראלים בכוח ''החוק'', 30/06/13 00:35


            IP: 87.118.91.140 דווח על תגובה זו

            • קשקוש בגרוש

              מתגורר באמריקה, 30/06/13 00:58

              יום המנוחה אלת הרפורמים הוא שבת
              לא מנגנים בעוגב
              נוסעים באוטו בשבת בדיוק כמו רוב האורדותקסים בארצות הברית כיון שהמרחקים מאד גדולים םה
              בקצור אין לך מושג מינמלי מה זה רפורמי.
              הרפורמים הם היחידים ששומרים על היהודים באמריקה

              IP: 108.195.148.96 דווח על תגובה זו

            • אבל הם עובדים ומתפרנסים ולא טפילים כמו חובשי כיפה ישראלים..

              אלוהים, 30/06/13 06:37

              אז אם צריך לבחור בין אורתודוכסים שמחללים את כבודי ונלחמים על כבוד ועל כסף, לרפורמים שמחללים את השבת- אני מעדיף רפורמים.

              IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

              • זה מיידוף וזה ליצמן אותו Zבל

                ת'ור, 30/06/13 10:25

                דוד המלך היה בלונדיני ויקינג ולא קרכצנאייר דובר אידיש או סוחר יהודי אמרקאי שגנב את הכסף

                IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

                • רפורמים זה יהדות אורתודוקסים מוטציה

                  רפורמי, 30/06/13 10:46

                  דוד המלך היה רפורמי אברהם אבינו היה רפורמי יצחק יעקב משה רבנו, מספיק לכם? אף אחד מהם לא התפלל מסידור ולא חבש כיפה, אתם תוצאה של שנים של שינויים ואין לכם קשר ליהדוץ האמתית. אנחנו מאמינים באלוהים כמו שהאמינו אבותינו, בלי תוספות משונות. תפילה היא בדיבור מהלב וישירות, לא הקראת טקסט שכתב מישהו כמו רובוט

                  IP: 89.176.78.31 דווח על תגובה זו

  • 35.

    פסק הלכה

    דרשן כהן פנחס אלחנן, 30/06/13 00:27

    שלום רב לכולם. זה נכון מהסיבה לאיזה כוון יתפללו.....

    IP: 79.177.169.151דווח על תגובה זו

  • 34.

    יש להוציא חוק שהתואר "רב" אפשר להשתמש בו רק למי שהוא רב (ל''ת)

    יהודי הפועל על פי ההלכה היהודית, 30/06/13 00:27


    IP: 87.118.91.140דווח על תגובה זו

    • אנשים ונשים קוראים לעצמם רב יהודי - ומרמים בכך את הציבור (ל''ת)

      אין להם שום מחוייבות להלכה היהודית, 30/06/13 00:28


      IP: 87.118.91.140 דווח על תגובה זו

  • 33.

    רבניות בית הלל נכפתות למיטה עם רצועות תפילין ורבני בית הלל (ל''ת)

    מגרים אותן באמצעות דחיפת מוטות ספרי התורה ..., 30/06/13 00:26


    IP: 216.243.58.198

    • זו נראה לי אותו סוג אשפה של נשות הכותל? (ל''ת)

      פשוט מגעיל, 30/06/13 00:26


      IP: 87.118.91.140 דווח על תגובה זו

    • סוטה (ל''ת)

      שדגשדג, 30/06/13 10:26


      IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

  • 32.

    רבני בית הלל עושים מנגל חזירים ביום כיפור בחצר ביה"כ (ל''ת)

    הם וכל עדר המתגודדים שלהם, 30/06/13 00:23


    IP: 64.113.102.148דווח על תגובה זו

    • למגיב 24: תגובתך היא עלילת דם (ל''ת)

      ירון כ''ץ, 30/06/13 10:24


      IP: 212.143.122.4 דווח על תגובה זו

    • ואתה חולץ את הנעליים בכניסה ומתפלל בכריעה על שטיח וד"ל (ל''ת)

      דגכדגכ, 30/06/13 10:26


      IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

  • 31.

    עדיף לצרף כלב או חמור למניין ולא רפורמי ... (ל''ת)

    הם לפחות לא מזיקים ..., 30/06/13 00:22


    IP: 216.243.58.198דווח על תגובה זו

    • אז מה מניע אותך לנשום? (ל''ת)

      חיים, 30/06/13 03:46


      IP: 67.82.167.190 דווח על תגובה זו

      • האוזניות בווקמן אומרות לו תנשום תנשוף אחרת הוא ישכח ויתפגר (ל''ת)

        דגכדגכ, 30/06/13 10:27


        IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

  • 30.

    הרפורמים אינם יהודים - הדת שלהם איננה יהדות - שיפסקו מה שהם רוצים (ל''ת)

    גם שחובה לאכול רק סנדוויץ חזיר בטיסות, 30/06/13 00:18


    IP: 216.243.58.198דווח על תגובה זו

    • גוי שעבר גיור אצל "בית הלל" נשאר גוי גמור ללא כל צל ספק (ל''ת)

      הפסיקות שלהם מחייבות רק את חברי הכת, 30/06/13 00:19


      IP: 216.243.58.198 דווח על תגובה זו

      • כל מי שהוא יהודי אין לו לשמוע שום הוראת הלכה מפי האיגון בית הלל (ל''ת)

        אז זה לא ממש משנה מה הם פסקו שם זה לרפורמים בלבד, 30/06/13 00:20


        IP: 216.243.58.198 דווח על תגובה זו

        • למגיב 22 (שהוא כנראה גם מגיב 23 ו-24): רבני "בית הלל" הם אורתודוכסים (ל''ת)

          ירון כ''ץ, 30/06/13 10:44


          IP: 212.143.122.4 דווח על תגובה זו

          • היהודים האמתיים

            רפורמי, 30/06/13 10:48

            דוד המלך היה רפורמי אברהם אבינו היה רפורמי יצחק יעקב משה רבנו, מספיק לכם? אף אחד מהם לא התפלל מסידור ולא חבש כיפה, אתם תוצאה של שנים של שינויים ואין לכם קשר ליהדוץ האמתית. אנחנו מאמינים באלוהים כמו שהאמינו אבותינו, בלי תוספות משונות. תפילה היא בדיבור מהלב וישירות, לא הקראת טקסט שכתב מישהו כמו רובוט

            IP: 89.176.78.31 דווח על תגובה זו

  • 29.

    די כבר עם כל קנאי הדת - החל מכיפות סרוגות ועד החרדים (ל''ת)

    שחר, 30/06/13 00:10


    IP: 88.117.94.239דווח על תגובה זו

    • למגיב 21: די עם קנאי דת אבל גם די עם קנאי אנטי-דת נבערים כמוך (ל''ת)

      ירון כ''ץ, 30/06/13 10:26


      IP: 212.143.122.4 דווח על תגובה זו

  • 28.

    הרפורמים = הקרן החדשה להשמדת ישראל ויבוא מסתננים (ל''ת)

    פסק הלכה עלק, 30/06/13 00:08


    IP: 79.183.1.79

  • 27.

    שכל אחד יתפלל כמו שהוא רוצה ותבוא עליו הברכה. הרבניםשילכו לכל הרוחות! (ל''ת)

    יהדות ללא רבנות, 30/06/13 00:08


    IP: 176.35.54.170דווח על תגובה זו

  • 26.

    השבת קראנו פרשת פינחס,קנאת פינחס נגד חילול ה׳,ישרפו הרפורמיים (ל''ת)

    אילן, 29/06/13 23:58


    IP: 89.139.37.215דווח על תגובה זו

    • תפסתי אותך בעבירה של שנאת חינם. אתה רשום אצלי לגהינום (ל''ת)

      יהו, 30/06/13 06:38


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

      • גהינום זה המצאה שלנו אפילו יש לו אלה משלו : HOELLE

        ויקינג, 30/06/13 10:30

        גהינום לא מופיעה בתנך אלא זה שיבוש של מקום בירושלים גיא בן הנום

        IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

    • מה הקשר פרשת פנחס היא נגד יחסי תערובת עם אפריקאים (ל''ת)

      FINEAS BROTHERHOOD, 30/06/13 10:28


      IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

  • 25.

    זאת בדיחה? הרי מי ששומע לרבני בית הילל ממילא לא מתפלל במנין במטוס (ל''ת)

    אלי, 29/06/13 23:41


    IP: 109.64.163.245דווח על תגובה זו

  • 24.

    באמת נמאס כבר מבתי הכנסת המעופפים. בושה. הם נראים כמו חייזרים (ל''ת)

    תיירים מסתכלים עליהם כמו על פסיכים, ובצדק, 29/06/13 23:37


    IP: 84.228.64.49דווח על תגובה זו

  • 23.

    "רבניות הילל" והמושג "פסק הלכה" הם סתירה משעשעת (ל''ת)

    גדי, 29/06/13 23:26


    IP: 84.95.201.157דווח על תגובה זו

  • 22.

    רוצים להנות מטיסה בלי תפילה והרבה סרטים

    אזולאי, 29/06/13 23:03

    החרדים מתלבשים על המטוס כאילו זה הכותל הפרטי שלהם.
    תתפללו מהמקום שלכם. מסתבר שיש יהודים שפויים.

    IP: 46.117.24.69דווח על תגובה זו

    • האזולאי זה כיסוי של סוכן הקרן החדשה להשמדת ישראל (ל''ת)

      המטרה ריסוק הזהות היהודית לקראת השמדה, 29/06/13 23:14


      IP: 85.250.20.107 דווח על תגובה זו

    • רוצים להנות מטיסה ברוח היהדות עם תפילות ודברי תורה וללא סרטים כחולים (ל''ת)

      הנאה יהודית צרופה, 30/06/13 02:08


      IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

  • 21.

    עורך NRG אלעד טנא מצנזר את הידיעות שהם חגיגת טוקבק לקוראי הימין

    קריאה נרגשת לבעל מעריב שלמה בן צבי,כנסו,,, 29/06/13 23:02

    יש שיטה בצנזור הידיעות של עורך NRG אלעד טנא
    הוא מצנזר את כל הידיעות שמביאות הרבה טוקבק נגד השמאל באתר
    היום הוא צינזר את 3 הידיעות האילו
    1-יהודי נדקר בקהיר
    2-שתי פצועים סורים הוכנסו לישראל לטיפול
    3-מכונית ר"מ הפלאסטיני ביצעה פיגוע ביהודים
    והשמאלה היא למה יש עורך שמאלני לאתר שהוא של הימין?

    IP: 90.185.150.27

    • אח שלי , בקשתי שתפגש עם ד "ר זיס באברבנאל. מחכים לך שם. (ל''ת)

      אל תשכח את הכרטיס המגנטי. יש הנחה לכללית מושלם., 29/06/13 23:21


      IP: 109.65.108.138 דווח על תגובה זו

    • בסדר, אבל "שני פצועים" ולא "שתי פצועים". (ל''ת)

      דני, 29/06/13 23:40


      IP: 194.90.37.226 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לכל החרדים המעוותים-----כנסו

    אחד שמתבייש בכם, 29/06/13 22:59

    עדיף יהודי בלי זקן מאשר זקן בלי יהודי.

    IP: 46.117.24.69דווח על תגובה זו

  • 19.

    עדיף רפורמי אוהב מחרדי גלותי שונא. (ל''ת)

    פישמן, 29/06/13 22:57


    IP: 46.117.24.69

    • סוכן הקרן החדשה להשמדת ישראל (ל''ת)

      המטרה ריסוק הזהות היהודית לקראת השמדה, 29/06/13 23:15


      IP: 85.250.20.107 דווח על תגובה זו

      • סוכן מכירות של אלוהים?? כמה אתה מקבל ????

        יש כיפה אין שכל, 30/06/13 06:42

        בלי חובשי כיפה מצבנו ישתפר להפליא, ויפה שעה אחת קודם. כשאתם טסים לניו יורק חרדים יקרים, אל תשכחו לרדת. אפשר גם להשאר שם-יש המון מקום...

        IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הרבה טינופת חרדית מגיבה פה.

    פופאי, 29/06/13 22:56

    מה לחרדים ולעיתונות ציונית?
    דבר שני לכו לצום על חורבן בתי המקדש שגרמתם בגלל שנאת חינם שלכם.

    IP: 46.117.24.69

    • סוכני הקרן החדשה להשמדת ישראל פועלים לריסוק הזהות היהודית (ל''ת)

      אל תבליגו יותר -- עת לפעול נגד שטיפת המוח, 29/06/13 23:15


      IP: 85.250.20.107 דווח על תגובה זו

    • איפה למדת לכנות אנשים "טינופת"? בחינוך החילוני הקלוקל? (ל''ת)

      חרדי, 29/06/13 23:28


      IP: 2.55.129.128 דווח על תגובה זו

      • זאת, ויותר, למדתי מכתבי הפלסתר והמינות של החרדים,

        קלמן1, 29/06/13 23:53

        הקרויים "פשקווילים"

        IP: 87.69.250.168 דווח על תגובה זו

    • רפורמי מגעיל - לך תשלוף אנשים אל במוץ ליהדות ע"י צירופם לרפורמים (ל''ת)

      במתווה שקרים שרפורמים הם דת יהודית ..., 30/06/13 00:30


      IP: 87.118.91.140 דווח על תגובה זו

      • הדת הרפורמית על פי כל קרטריון הלכתי - איננה יהדות (ל''ת)

        תקראו לעצמכם - הברית המחודשת ..., 30/06/13 00:31


        IP: 87.118.91.140 דווח על תגובה זו

    • המון תשפוכת חילונית מגיבה ב-YNET כאשר תגובות מאוזנות מצונזרות...

      ב-NRG כולם יכולים להביע דעה-וטוב שכך, 30/06/13 02:16

      מה שיוצר רושם כאילו כל המגיבים תומכים באג'נדה של נוני מוזס וחבר מרעיו.

      IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

    • תסתכל במראה ותראה....

      היא לא משקרת, 30/06/13 02:17

      טינופת

      IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

  • 17.

    זה פסק ישן של הגרי"ש אלישיב - הם לא חידשו כלום!

    אלי, 29/06/13 22:56

    הרב אלישיב זצ"ל פסק כך כבר לפני הרבה שנים : http://www.kikarhashabat.co.il/433.html

    IP: 79.182.220.155דווח על תגובה זו

    • הרב אלישיב זצ"ל לא אסר להתפלל אלא כאשר יש מתנגדים לכך.

      להבדיל הרפורמים באים מטעם אחר כביכול, וזאת בכדי, 29/06/13 23:51

      לבטל מצווה ואין מה להשוות חלילה.

      IP: 84.228.247.239 דווח על תגובה זו

      • יש מתנגדים לכך! תמיד יש.

        ., 30/06/13 07:30

        אף אחד לא סובל חרדים.
        אף אחד לא מעוניין שקבוצת נודניקים יחסמו את המעבר במטוס, יעמדו לו מעל הראש וימלמלו.

        המטוס לא של אבא שלכם.
        תתחשבו גם באחרים.
        אפילו שאתם שונאים אותם כי הם לא חרדים כמוכם.
        גם הם שונאים אתכם, ועדיין מתחשבים בכם למרות שלא מגיע לכם.

        IP: 85.64.171.99 דווח על תגובה זו

      • הרפורמים באים מטעם להחזיר עטרה ליושנה

        רפורמי, 30/06/13 10:49

        הרפורמים באים מטעם להחזיר עטרה ליושנה

        IP: 89.176.78.31 דווח על תגובה זו

  • 16.

    מי זה המחבל אביעד הכהן הרב המזוייף של בית הלל שווה לקרוא

    אל תבליגו יותר -- עת לפעול, 29/06/13 22:51

    בשנים 2010-2011 ייצג את חברת מועצת העיר ירושלים רחל עזריה בשתי עתירות שביקשו למנוע הפרדה מגדרית בשכונת מאה שערים.‏[6]
    בשנת 2012 ייצג את חברי "תנועת ירושלמים" בעתירה לבג"ץ בגין אי פרסום תמונות נשים בפרסומות על גבי אוטובוסים בירושלים. בעקבות העתירה הודיעה המדינה כי היא מסכימה עם עמדת העותרים.‏

    IP: 85.250.20.107

    • מעולה! אם כך, אני תומך בו. תודה על המידע. (ל''ת)

      דני, 29/06/13 23:44


      IP: 194.90.37.226 דווח על תגובה זו

    • מה לשונא חרדים ודת ולפסקי הלכה ? (ל''ת)

      עם רע-בנים כאלה מי צריך אוייבים, 30/06/13 02:21


      IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

  • 15.

    תקנה במקומה, אבל מה הקשר של "הלכות לימי הקיץ"?

    איטס אבאוט טיים, 29/06/13 22:48

    חרדים לא נוסעים לחו"ל לצורכי נופש, רק אם יש סיבה מיוחדת לנסיעה. כמו אירוע משפחתי, עבודה וכד'

    אז זה נכון לכל עונות השנה.

    IP: 87.68.54.138דווח על תגובה זו

  • 14.

    זאת הייתה פסיקת הרבניות החדשות שלכם ? (ל''ת)

    שונאי ישראל מתועבים, 29/06/13 22:46


    IP: 85.65.52.185דווח על תגובה זו

  • 13.

    רבניות בית מה? פסק הלכה? (ל''ת)

    התקשורת סניף של הרפורמים, 29/06/13 22:44


    IP: 79.183.1.79דווח על תגובה זו

  • 12.

    המטרה פגיעה חמורה בזהות היהודית של מדינת ישראל עי פסוודו רבנים (ל''ת)

    מימון מלא של הקרן החדשה להשמדת ישראל, 29/06/13 22:44


    IP: 85.250.20.107דווח על תגובה זו

  • 11.

    אביעד הכהן מחבל השמאל וריסקין הריפורמים הם הרבנים המזוייפים של בית הלל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר -- עת לפעול נגד שטיפת המוח, 29/06/13 22:43


    IP: 85.250.20.107

  • 10.

    הם כופרים ! (ל''ת)

    ריפורמים וקונסרבטיבים ארורים., 29/06/13 22:42


    IP: 79.183.197.156דווח על תגובה זו

    • החרדים כופרים באינטלגנציה האנושית

      שחר, 30/06/13 00:12

      עדת פרימטיבים שטופי מוח

      IP: 82.81.207.195 דווח על תגובה זו

      • האינטלגנציה החרדים עולה בהרבה על האינטלגנציה החילונית

        מאבחן, 30/06/13 02:25

        כאשר נער חילוני מבלה עשרות שעות בסרטים כחולים באינטרנט, מקבילו החרדי יושב והוגה בתורה בקדושה,ומפצח סוגיות קשות בתלמוד.

        IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

    • אפיקורסים מוצהרים נעשו פוסקי הלכות ?! (ל''ת)

      רק בישראל, 30/06/13 02:22


      IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

  • 9.

    סוף סוף

    R, 29/06/13 22:37

    סוף סוף יפסיקו להפריע למנוחת הנוסעים ולשירות של הדיילים. יפסיקו לסתום את המעברים כי זה כבר התחיל להיות מוגזם בעיקר בטיסות ארוכות.

    IP: 79.180.181.21דווח על תגובה זו

    • סוכני הקרן החדשה להשמדת ישראל פועלים לריסוק הזהות היהודית (ל''ת)

      אל תבליגו יותר -- עת לפעול, 29/06/13 23:16


      IP: 85.250.20.107 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ל4 אם לא טוב לך תקים לך חברת תעופה לחריידים

    עשהאל, 29/06/13 22:36

    ולא תהיה חייב להקרין סרטים פרוצים שאגב
    אני ויתר נוסעי המטוס נהנים מהם,

    IP: 79.182.217.148דווח על תגובה זו

    • קח כרטיס צד 1 ועוף לנו מהעין (ל''ת)

      דייל, 29/06/13 22:45


      IP: 85.130.223.118 דווח על תגובה זו

      • תעוף אתה. (ל''ת)

        איש, 29/06/13 23:27


        IP: 2.55.129.128 דווח על תגובה זו

        • תעוף אתה פעמיים (ל''ת)

          אנש, 30/06/13 10:31


          IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

    • ברור שאתה נהנה מסרטים פרוצים, לחילוניים יש נושא אחד בראש -סקס

      חרדי, 29/06/13 23:27

      אבל החרדים הם בעלי רמה גבוהה יותר. מעניין אותם להתפלל.

      IP: 2.55.129.128 דווח על תגובה זו

      • למה אני צריכה לכסות את עיני ילדי הטהורים שלא יצפו בסרטי סקס ואלימות ? (ל''ת)

        אמא נוסעת, 30/06/13 02:26


        IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

      • מאיפה אתה יודע באיזה סרטים אני צופה ,מה אתה מציץ רחמנא ליצלן? (ל''ת)

        אלישע בן אבויה, 25/07/13 20:39


        IP: 213.57.73.78 דווח על תגובה זו

  • 7.

    האם רבני "בית הלל" רצו לעורר פולמוס בסגנון השטרימרי הזה ? (ל''ת)

    י.פ., 29/06/13 22:24


    IP: 79.181.116.33דווח על תגובה זו

  • 6.

    "רבני" ו"רבניות", תלמדו מהמוסלמים איך להיות גאה בתפילה.

    חרדי, 29/06/13 22:10

    למה אתם חושבים שלהתפלל זה חילול השם?
    לחילוניים מותר להקרין סרטים פרוצים במטוס והדתיים צריכים לשבת כמו קיפודים?
    ובכלל, אל תחללו את שמם של התנאים הקדושים מבית הלל, בית הלל ידוע כמקל בהלכה, אבל לא כמתרפס בעיני האפיקורסים.

    לסיכום:
    דתי לאומי זה שלב ביניים להתפקרות מוחלטת.

    IP: 2.55.129.128דווח על תגובה זו

    • תהיו גאים בתפילה שלכם בביתכם ולא בשטח הציבורי

      R, 29/06/13 22:42

      המהומה שיוצרת ההתקהלות פוגעת ברווחתם של הנוסעים החילוניים. חרדים יכולים לשבת בסוף המטוס בדיוק כמו שהם נוהגים כלפי נשים באוטובוסים שלהם. הדרת אנשים על פי מינם או אמונתם עובדת לשני הצדדים.

      IP: 84.111.60.208 דווח על תגובה זו

      • בזכות התפילה שלהם אתה חי ...תנחת מהדמיונות שלך אבל מהר (ל''ת)

        טייס, 29/06/13 22:48


        IP: 85.130.223.118 דווח על תגובה זו

        • גם מיליון חצי ילדים חיו בתקופת השואה בזכותם, או שבעצם לא...

          שחר, 30/06/13 00:13

          תתעוררו משטיפת המוח. קנאי דת מטורפים.

          IP: 82.81.207.195 דווח על תגובה זו

          • חלק מילדים אלו היו עולים לארץ אילו הסוכנות היהודית היתה נותנת להפ סרטפ

            סרטפיקטים, 30/06/13 02:33

            אבל אנשי הסוכנות העדיפו לעשות סלקציה במתן אשרות כניסה לישראל.

            כפי שהתבטא אחד מראשיה(רשעיה) "עדיפה פרה בקיבוץ, מחצי מיליון ילדים חרדים"-פשעי הציונות בשנות השואה..

            IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

        • טייס תמשיך לעשן סמים אתה משעשע (ל''ת)

          חייזר, 30/06/13 11:31


          IP: 77.127.186.43 דווח על תגובה זו

      • למה לחילוניים מותר להקרין סרטים בשטח ציבורי?

        חרדי, 29/06/13 23:25

        נמאס מהמפונקות של החילוניים.
        תלמדו גם אתם להתחשב בסביבתכם ולא להטיף לחרדים כל הזמן להתחשב בזולתם.

        IP: 2.55.129.128 דווח על תגובה זו

      • אנחנו נפגין בפרהסיה ובגאווה את מצוות היהדות-ואתה תצפה בסרטים כחולים (ל''ת)

        בארון, 30/06/13 02:29


        IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

  • 5.

    גם פסק הלכה כזה הוא חילול השם. לדרוש מקום לתפילות במטוס

    קשקוש, 29/06/13 22:08

    ואולי הגיע הזמן שבטיסות שיש בהם 30 איש לפחות דתיים יקצו זמן לתפילה במקום עוד קצת מקום לעשירי מחלקת עסקים?

    IP: 95.86.102.45דווח על תגובה זו

    • אם זה יקרה

      R, 29/06/13 22:38

      יהייה חרם חילוני על אל על. הגזמתם!

      IP: 84.111.60.208 דווח על תגובה זו

      • "חרם חילוני" הצחקת אותי....חילוני עושה מה שטוב לו ברגע הנתון (ל''ת)

        שום חרם חילוני שניסו לארגן לא הצליח, 30/06/13 02:35


        IP: 2.54.228.55 דווח על תגובה זו

    • ואתם גם תשלמו על זה...?? ממש הזוי! סופסוף יהיה שקט. כל אחד יודע שאין

      נורמלית, 29/06/13 22:44

      שום חובה להתפלל במניין, כמו שאין חובה ללבוש כיפה ובכלל - כוונות הלב חזקות יותר מהכל .

      IP: 212.150.126.141 דווח על תגובה זו

    • צודק!, יש להקים בית כנסת, כנסיה, מסגד ואשראם בכל מטוס (ל''ת)

      בשם חופש הדת, 29/06/13 23:27


      IP: 109.64.111.42 דווח על תגובה זו

      • מטוס בלי מקווה זה לא כשר בלי מטבחים לחלבי בשרי לא כשר (ל''ת)

        א, 30/06/13 11:33


        IP: 77.127.186.43 דווח על תגובה זו

  • 4.

    לא להעלות ממוללי זקנים למטוסים, להובילם במכלאות על אניות. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 29/06/13 22:08


    IP: 2.55.138.67דווח על תגובה זו

    • ואותך למשרפות (ל''ת)

      חרדי, 29/06/13 22:11


      IP: 2.55.129.128 דווח על תגובה זו

  • 3.

    יש גם ריפורמים אורטודוקסים בעולמנו (ל''ת)

    רק יחסי ציבור טכסף, 29/06/13 22:07


    IP: 85.250.20.107דווח על תגובה זו

  • 2.

    בגלל התפילות אני טס בשישי בערב או בשבת והכל נפלא (ל''ת)

    אלי, 29/06/13 21:43


    IP: 85.250.76.105

  • 1.

    לא צריך להיות רב בבית הלל

    אפי, 29/06/13 21:39

    כדי לדעת שעדיף להתפלל לבד ובישיבה

    IP: 213.57.214.72דווח על תגובה זו