• 53.

    יישר כח לכותב,נקווה כי קדושת השבת תהיה נכס לאומי לכל עם ישראל ב"ב אמן (ל''ת)

    פלא יועץ, 14/07/13 11:43


    IP: 87.68.245.88דווח על תגובה זו

  • 52.

    לסגור את הרבנות הראשית ומשרד הדתות ולהעביר את הכסף לנזקקים אמיתיים (ל''ת)

    הנביא ירמיהו, 27/06/13 12:01


    IP: 79.183.135.224דווח על תגובה זו

  • 51.

    לסגור ומהר

    יליד העיר, 27/06/13 11:48

    אני חילוני שלא שומר מצוות דור שלישי בתל אביב. תומך בהחלטת בית המשפט. לצערי נמשכים לתל אביב זבובים כמו ל.. מכל הארץ שחושבים שעיר ללא הפסקה זה סופרמרקט בשבת.

    חברה עסקים סגורים ביום שבת זה נאורות. עבודה שבע ימים בשבוע זה לחזור 3000 שנה אחורה !!!

    IP: 89.139.161.130דווח על תגובה זו

  • 50.

    צריך חופש מסחר כמו בכל מדינה

    דן, 27/06/13 10:40

    מי שרוצה שיפתח את העסק בשבת ומי שלא רוצה וסיבותיו עימו יכול לסגור אין שום כפיה בכך. מי שרוצה שכולם יסגרו את העסק בשבת הוא זה שכופה על האחרים לא לעבוד וזאת מתוך אינטרס כלכלי שלו. ת"א היא עיר חילונית ואין סיבה שלא יפתחו עסקים בשבת זה הייחוד שלה על פני ערים אחרות.

    IP: 94.159.185.94דווח על תגובה זו

    • אתה מציע כפיית עבדות מודרנית בשרות בעלי ההכנסה בינונית גבוהה.

      יחזקאל -רמת גן - לא חילוניות ולא דתיות, 27/06/13 11:03

      כפייה על בעלי עסקי, כפייה על עובדים, כפייה על נותני שירותים עצמאיים.
      כי מי שלא יפתח בשבת יפסיד לקוחות של אמצע השבוע. עובד שלא ירצה לעבוד בשבת לא יתקבל לעבודה בעסקי המסחר. עצמאי שלא ייתן שירותים בשבת לא יעבדו אתו.

      IP: 89.139.161.106 דווח על תגובה זו

  • 49.

    לא מדובר במקומות בילוי או הסעדה, אלא מסחר רגיל המכריח לעבוד בשבת

    יחזקאל -רמת גן, 27/06/13 10:39

    שגיא מרוז ורבקה מיכאלי יבואו לעבוד 8 שעות בשבת בשביל 25 שקל שעה. ימנים קפיטליסטים שוחרי עבדות להמונים זה משהם. הם ייהנו משכר גבוה והזכות של המסכנים לשרת אותם.
    גיא מרוז כנראה עשה את הפעלות שלו למען אחרים רק עבור המשכורת.

    IP: 84.198.21.160דווח על תגובה זו

  • 48.

    התומכים במסחר בשבת אינם נאורים אלא קפיטליסטים חשוכים הדוגלים בעבדות (ל''ת)

    יחזקאל -רמת גן, 27/06/13 10:33


    IP: 89.139.161.106דווח על תגובה זו

  • 47.

    כאשר מסחר יותר בשבת זה אומר להכריח אנשים לעבוד בשבת. תנאי לקבלת עובד.

    יחזקאל -רמת גן, 27/06/13 10:33

    חוקי שעות עבודה ומנוחה באים לתחם ולהגן. רמיסת החוק שהוא חילוני לחלוטין כבר גורם להכריח אנשים לעבוד בשבת.
    לא מדובר על מקומות בילוי והסעדה. מדובר במסחר נטו שלאט לאט מתרחב, חנויות הלבשה והנעלה, עשה זאת בעצמך, ציוד חשמל ואלקטרוניקה, רהוט ועוד. כשהמסחר פועל הוא גם מצריך שירותים ואז בעל מקצוע עצמי גם יידרש לעבוד בשבת כתנאי לקשר עם בית העסק.
    התומכים במסחר בשבת אינם נאורים אלא קפיטליסטים חשוכים הדוגלים בעבדות מודרנית.

    IP: 93.172.181.3דווח על תגובה זו

  • 46.

    ביפו גם יאכפו?

    תושב תל אביב, 27/06/13 10:02

    אם לא נחזור ליפו, עדוד הכלכלה הערבית מוסלמית....

    IP: 212.179.93.98דווח על תגובה זו

  • 45.

    די לשטויות., שיעשו סבב בין העובדים שלכל אחד יצא יום חופשי וזהו (ל''ת)

    סוגרים לנו את הנשמה ואת החיים. לא נותנים לחיות!, 27/06/13 09:22


    IP: 68.194.246.16דווח על תגובה זו

  • 44.

    כאשר זה מגיע לעניין דתי, פתאום כל השמאלנים הופכים לחסידי הטייקונים

    י, 27/06/13 09:09

    מי יכולים להרשות לעצמם לעבוד ללא יום מנוחה אחד? רק הרשתות.

    IP: 80.74.101.1דווח על תגובה זו

  • 43.

    עובד מסכן מחוייב לעבוד בשבת במשמרות בגלל דוגלי לכלב של השכנה .........

    עינת, 27/06/13 08:56

    חוןפש חופש כפיה דתית....אבל מה עם העובדים שמחוייבים לעבוד בשבתות אחרת לא יועסקו וזה בגלל שגברת רוזנטל שכחה לקנות קוטג' וגברת פינסקי שהכלבלבים שלה רוצים עוד דוגלי....או החברים של מומו מלמעלה הגיעו ונגמרו הבירות...די כבר עם הטימטום צריך יום אחד מנוחה לכולם

    IP: 94.159.136.129דווח על תגובה זו

  • 42.

    ביום ראשון החנויות סגורות-אבל יש תחבורה ציבורית, מסעדות ומקומות בילוי (ל''ת)

    למה לא לומדים מאירופה, 27/06/13 01:59


    IP: 46.116.247.202דווח על תגובה זו

    • כי אנחנו מדינת היהודים. אלינו שבת זה יום חול!!! איבדנו כל ערך יהודי!!! (ל''ת)

      , 27/06/13 09:38


      IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 41.

    עדיף לסגור את החנויות ולהפעיל תחבורה ציבורית בשבת (ל''ת)

    פקרטי, 27/06/13 01:53


    IP: 46.116.247.202דווח על תגובה זו

    • אם כבר, עדיף קודם להפעיל תחבורה ציבורית בימות החול

      אברהמס, 27/06/13 11:10

      כי מה שיש היום זה לא תחבורה ציבורית.
      צריך תחבורה כזו שתהווה תחרות לזו הפרטית מבחינת המחיר אבל גם מבחינת הנוחות.
      במצב של היום התחבורה הציבורית בכלל לא מהווה אלטרנטיבה. אף בן אדם שפוי לא ישאיר את האוטו שלו בבית וייסע לעבודה ובחזרה בתחבורה הציבורית הכושלת שלנו.

      יש לי רכב פרטי ובכיף הייתי משאיר אותו בבית כדי לנסוע לעבודה ובחזרה בתחבורה ציבורית. את הרכב הפרטי אשאיר לנסיעות אחה"צ עם הילדים והאישה ולסופי שבוע ממילא המחיר בתחבורה הציבורית למשפחה כבר לא משתלם ומבחינת נוחות עם הילדים אין כמו הרכב שלך.

      בקיצור, נתחיל בתחבורה ציבורית לעבודה וחזרה כשלב ב' נטפל בבעיות של סופי השבוע (לדעתי זה פשוט לא יהיה ריווחי או שימושי במיוחד)

      IP: 46.117.117.77 דווח על תגובה זו

  • 40.

    יש כבר בג"צ דיזיין, למי שמכיר. (ל''ת)

    כ, 27/06/13 01:30


    IP: 46.120.54.97דווח על תגובה זו

  • 39.

    אין דיור לצעירים, יוקר המחייה מאמיר, איראן כבר הגיעה לפצצה

    איזה כייף להתעסק בקקי, 27/06/13 00:46

    אבל ביבי ממנה נגיד ומייצא את הגז. בעוד 25 שנה נשאר בלי טיפת גז אבל ביבי ופרנקל כבר לא יהיו כאן. תודה שטסתם ביבי-טורס. להתראות בעוד 2000 שנות גלות במדינה היהודית הבאה ):

    IP: 46.19.81.117דווח על תגובה זו

  • 38.

    כן כי

    מני, 27/06/13 00:11

    בכל העןלם סגןר בריאשון בישראל בשבת

    IP: 87.210.41.4דווח על תגובה זו

  • 37.

    לסגור כול המדינה בשבת כך כולם ינוחו לחוקק חוק בכנסת

    rusi, 26/06/13 23:38

    רק היא הרשות המחוקקת ו לא בתי משפט

    IP: 84.111.55.116דווח על תגובה זו

  • 36.

    הי.... מה עם הפליטים המוסלמים שרוצים לקנות בשבת.... קצת התחשבות!!!!!!! (ל''ת)

    , 26/06/13 23:01


    IP: 84.229.219.8דווח על תגובה זו

    • החנויות שלהם בנווה שאנן פתוחות אף פקח לא מגיע (ל''ת)

      כנראה שחוק העזר לא תקף לגבם, 26/06/13 23:47


      IP: 109.67.214.118 דווח על תגובה זו

  • 35.

    בעד סגירת סופרמרקטים אייס הום סנטר הפיראט גדולים בלבד. (ל''ת)

    שם, 26/06/13 22:33


    IP: 80.179.209.10דווח על תגובה זו

  • 34.

    ברבו

    יעכ, 26/06/13 21:52

    כל הכבוד למעריב הוא קלט מה שרוב התיקשורת לא קולטת שלא מסלפים את רצון ההמון כמו שעושה מינה צמח ודומיה.זו אינדיקציה נוספת די טובה להבין את רוח העם.עלו מחיל אל חייל ותהפכו לאתר הכי פופולרי במדינה אני בטוחה בכך כי הפכתם לאוונגרד ומודל חיקוי לכולם.

    IP: 82.80.45.251דווח על תגובה זו

    • באמת כל הכבוד למעריב

      מני, 27/06/13 00:23

      לא תופס עמדה ועושה סלקציה בתגובות נותן לכל הצדדים להביע את דעתם
      ידיעות כל כך מיושנים עדין מבקשים ממך כתובת
      אימייל

      IP: 87.210.41.4 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אם אנשים באמת היו רוצים להימנע מקניות בשבת, לא היו קונים,

    שדגכ, 26/06/13 21:50

    והחנויות האלה היו נסגרות.
    כנראה שמספיק אנשים מעוניינים בהן.

    IP: 109.65.160.60דווח על תגובה זו

    • אם לעובדים היתה ברירה, היו מעדיפים לא לעבוד בשבת (ל''ת)

      הפוך גוטה, הפוך, 27/06/13 01:54


      IP: 46.116.247.202 דווח על תגובה זו

      • יש לעובדים ברירה והם מקבלים תעריף גבוה יותר ומי שדתי יכול לא לעבוד. (ל''ת)

        די לדמגוגיה בגרוש של החומייניסטים !!!, 27/06/13 09:25


        IP: 68.194.246.16 דווח על תגובה זו

        • אתה מתכוון שיש מקומות עבודה שחסומים בפני שומרי שבת. (ל''ת)

          אבל האפליה הזו לא מפריעה לך, 27/06/13 09:59


          IP: 176.13.169.248 דווח על תגובה זו

  • 32.

    ההצבעה מוטה עי (ל''ת)

    הדוסים עסוקים, 26/06/13 21:30


    IP: 46.120.165.56דווח על תגובה זו

  • 31.

    אחרי מלחמת האחים יהיה פה טוב.

    ., 26/06/13 21:27

    אנחנו ניפטר מכל הגיס החמישי שיושב פה ומוצץ לנו את הדם.

    IP: 85.64.171.99דווח על תגובה זו

    • או להפך.

      פיניש, 26/06/13 23:46

      אתם לא מאמינים בצדקת דרככם ואין לכם חיבור לשורשים רק שנאה למקור שלכם

      לכן אתם תיעלמו מפה בלי שום מלחמה.

      IP: 82.81.144.243 דווח על תגובה זו

  • 30.

    חילוניים, שכחתם מה זה שבת? (ל''ת)

    חרדי, 26/06/13 21:22


    IP: 2.54.228.219דווח על תגובה זו

    • ואתם שכחתם את "ששת ימים תעבוד"..תעבוד ולא תחיה מקיצבאות. (ל''ת)

      כל אחד והשכחה שלו, 27/06/13 01:55


      IP: 46.116.247.202 דווח על תגובה זו

      • אני דתי (שעובד למחייתו) והרגת אותי מצחוק, באמת :-)

        אברהם אל תלך לשם, 27/06/13 11:04

        מצחיק.
        אגב, אני די בטוח שמגיב א' הוא לא חרדי אלא פרובוקטור...

        IP: 46.117.117.77 דווח על תגובה זו

  • 29.

    חרדים לא עובדים (בכלל) קונים ביום חול (ל''ת)

    אני עובד כל השבוע ויכול לקנות רק בסוף שבוע, 26/06/13 21:08


    IP: 84.228.199.25דווח על תגובה זו

  • 28.

    זה מאוד פשוט

    אביסמאל, 26/06/13 19:41

    יהודים בעד לסגור
    גוים דוברי עברית שמתים לעוף מכאן - בעד לפתוח

    לכו תלמדו מהפלסטינים מה זה אמונה בצדקת דרכך, כבוד לעבר וחיבור לשורשים

    IP: 79.181.48.55דווח על תגובה זו

  • 27.

    שאלת הסקר נוסחה, כנראה, באופן מטעה.

    מי שלא רוצה, שלא ישתמש בחנויות הפתוחות., 26/06/13 19:36

    התוצאה ניראת מוזרה מאד...

    IP: 46.116.212.252דווח על תגובה זו

    • זה בגלל שכל החרדים הפרזיטים

      ., 26/06/13 21:26

      שיושבים בישיבה במקום לעבוד, מצביעים מלא פעמים.

      IP: 85.64.171.99 דווח על תגובה זו

      • או שכנראה הרוב לא חושב כמוך (ל''ת)

        ך, 26/06/13 22:04


        IP: 82.81.144.243 דווח על תגובה זו

    • צודק העולם עקום...

      אסי, 27/06/13 11:29

      או שאולי אתה חי בסרט שאתה וחבריך "מייצגים" את רוב העם.

      רוב האנשים נגד עבדות מודרנית, אני מסורתי ולא שומר שבת, אבל לא מוכן לעבוד בשבת והיו מקומות עבודה שפסלו את קבלתי לעבודה בשל כך.

      גם חילונים מסורתיים רוצים מנוחה בשבת ולבלות עם המשפחה ולא כל העולם סובב סביב התל אביבים שרוצים לעשות קניות בשבת.

      IP: 89.139.184.163 דווח על תגובה זו

  • 26.

    בית המשפט פסק את פסקו מתוך התחשבות כלכלית של המכולות ולא בגלל השבת (ל''ת)

    הכסף יענה את הכל, 26/06/13 19:32


    IP: 164.138.122.19דווח על תגובה זו

  • 25.

    מציעה לסגור לבני ברק את החשמל בשבת. בחמסין. שבת זה שבת ! (ל''ת)

    , 26/06/13 19:16


    IP: 209.6.135.137דווח על תגובה זו

    • יש הבדל

      שימי, 26/06/13 19:38

      חשמל זה פיקוח נפש - בתי חולים וכו'

      רשתות שיווק זה לא. את יכולה לקנות ביום שישי

      IP: 82.81.144.243 דווח על תגובה זו

      • נפעיל חשמל רק לבית החולים בבני ברק...כל השאר שיסתדרו בלי (ל''ת)

        שימי-בינגו, 27/06/13 01:56


        IP: 46.116.247.202 דווח על תגובה זו

    • נראה אותך.

      ך, 26/06/13 19:40

      כמו שרציתם לגייס חרדים ולא הצלחתם, ככה תפסידו בכל המערכה

      IP: 82.81.144.243 דווח על תגובה זו

      • עשרת הדיברות+צבא+השכלה+עבודה=עשיית רצונו של השם יתברך

        זו הנוסחה, 26/06/13 21:57

        אני בעד שמירת שבת בוודאי בעד גיוס חרדים לצבא הליכתם לעבודה להייטק.היגיע הזמן שהחרדים ירגישו מה זה לפרנס עצמך זה לא מוסרי שאדם חרדי בן 18 לא הולך לצבא ולא לעבודה

        IP: 82.80.45.251 דווח על תגובה זו

  • 24.

    יש לבטל את חוק העזר ולתת לבעל העסק את הבחירה (ל''ת)

    אם הוא רוצה שיפתח ואם הוא לא שלא יפתח, 26/06/13 18:50


    IP: 109.67.214.118דווח על תגובה זו

  • 23.

    במקום ללכת לAMPM תשבו קצת עם הילדים שלכם

    חבצלת, 26/06/13 18:43

    להורים החילונים
    תדברו איתם
    תכירו אותם

    הכל מתחיל בחינוך בבית.

    אתם מוכרים את יום המשפחה הזה בשביל לקנות פיתה בקניון. אל תתפלאו אחר כך כשהילדים לא שמים עליכם.

    IP: 82.81.144.243דווח על תגובה זו

    • במקום ל-AMPM קחו את הילדים לים או לטיול...הרבה יותר טוב (ל''ת)

      צודקת, 27/06/13 01:57


      IP: 46.116.247.202 דווח על תגובה זו

    • כן, ממש, כי להורים החרדים על עשרות ילדיהם יש זמן לדבר אתם

      כשהאבא כל היום בבית הכנסת והאמא שפחה חרופה, 27/06/13 09:26

      הורים חילונים נותנים לילדים שלהם פי אלף ממה שאתם החרדים בכלל מסוגלים להבין.

      IP: 68.194.246.16 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אין לכם שכל לשמור שבת

    , 26/06/13 18:36

    אין לכם שכל לשמור את השבת שלכם

    IP: 80.179.204.154דווח על תגובה זו

  • 21.

    שבת

    , 26/06/13 18:02

    יום שבת הוא יום מנוחה לעם ישראל ,

    ראש עיר שמחפש פופוליזם שידאג לתושבים 3 ימים בשבוע וגם הוא צריך למוח ביום השביעי
    שבת שבתון יהיה לכם נוחו לכם אגרו כוח לשבוע שאחריף מתשרי ועד תשרי נגזר פרנסתו של האדם שבת שלום .

    IP: 46.120.62.177דווח על תגובה זו

  • 20.

    העבדים "רוצים" לעבוד בשבת. וגם "רוצים" לעבוד בפחות משכר מינימום (ל''ת)

    י, 26/06/13 17:56


    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

  • 19.

    "חופשים יקרים"

    נועם, 26/06/13 17:13

    אחר כך תבכו שאין לכם זמן עם המשפחה
    שביום היחיד שיש לכם לראות את הילד הוא הולך לעשות כמו גרושים בAMPM.
    או נדקר באיזה מועדון.

    בלי תורה יהודי הוא יותר גרוע מגוי. ורואים את זה בהתנהגות של הערסים והישראלי הממוצע והמכוער.

    IP: 82.81.144.126דווח על תגובה זו

    • עדיף גוי על חרדי.

      ., 26/06/13 21:29

      לפחות הגוי הוא בנאדם ולא עלוקה.

      IP: 85.64.171.99 דווח על תגובה זו

    • רוב הערסים הם ממפחות שומרות מסורת...ולא אתאיסטיות (ל''ת)

      נועם קבל תיקון, 27/06/13 02:00


      IP: 46.116.247.202 דווח על תגובה זו

  • 18.

    לכל אלה שרוצים לפתוח בשבת

    נמאס מחילונים, 26/06/13 17:12

    אתם מוזמנים להקים לכם מדינה "ישראלית".

    אנחנו נקים מדינה יהודית, ונראה מי ישרוד.

    אנחנו שמחוברים לעבר ולשורשים או אתם שמחוברים לאח הגדול. אנחנו עם היחידות הלוחמות או אתם עם המשתמטים מתל אביב.

    אנחנו עם האמונה בצדקת הדרך ואתם עם הגמגום ותחושת האשמה על ה"כיבוש".

    סעו לאמריקה ותעזבו אותנו בשקט. כאן זה מדינת היהודים.

    IP: 82.81.144.126

  • 17.

    דמגוגיה זולה

    ארי, 26/06/13 17:08

    אולי נגיד הפוך:

    פתיחה בשבת - כפיה חילונית
    סגירה בשבת - שמירת הסטטוס קוו ואופיה של המדינה כמדינה יהודית?

    גוים דוברי עברית
    בקרוב לא תהיו פה, ורק היהודים ישארו.

    IP: 82.81.144.126דווח על תגובה זו

    • אמת פשוטה ומדויקת. (ל''ת)

      כמה חבל שצריך בכלל להגיד את זה, 27/06/13 10:05


      IP: 176.13.169.248 דווח על תגובה זו

  • 16.

    זה לא רק עניין של מסורת- הטייקונים הופכים אותנו לעבדים 24/7 (ל''ת)

    די לניצול עובדים ולרמיסת עסקים קטנים, 26/06/13 16:32


    IP: 85.64.211.143דווח על תגובה זו

  • 15.

    חילוני גמור ועדיין בעד סגירת חנויות בשבת (ל''ת)

    גיא, 26/06/13 16:17


    IP: 46.120.202.97דווח על תגובה זו

  • 14.

    סקר אחר צריך לעשות כמה אנשים מבזבזים בשבת

    123, 26/06/13 15:22

    על בילוי ועל קניות. אם הם מעדיפים בכלל לצאת למקומות כאלה רק בגלל המזגן או בגלל משהו חאר או לישאר בבית עם המשפחה

    IP: 95.86.86.143דווח על תגובה זו

  • 13.

    יש חוק - וצריך לאכוף אותו

    , 26/06/13 14:37

    החוק לא מתאים? בעייתי? לא נראה למישהו?
    אפשר לשנות אותו.

    אבל כל עוד הוא קיים יש לאכוף אותו ואין להפר אותו. מה כל כך מסובך להבין?

    IP: 85.250.170.152דווח על תגובה זו

  • 12.

    איפה לפיד שיצהיר שכולם שווים לפני החוק (ל''ת)

    גם לצביון החרדי הצבא לא מתאים, 26/06/13 13:40


    IP: 86.161.13.153דווח על תגובה זו

    • ליאיר לפיד יש שני רבנים במפלגה, זה לא טומי לפיד (ל''ת)

      י, 26/06/13 13:48


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • רבנים עלק.... (ל''ת)

        עם כאלו רבנים אין צורך באויבים..., 26/06/13 15:06


        IP: 109.64.151.96 דווח על תגובה זו

        • רבנים מוסמכים ישיבתיים אורתודוכסים, לא עלק (ל''ת)

          י, 26/06/13 16:05


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 11.

    יהודי אמיתי לא מתעסק בסמלים ובקמיעות! (ל''ת)

    דתי= עובד אלילים, 26/06/13 13:29


    IP: 5.28.180.233דווח על תגובה זו

    • חילוני עבד לזמן ולאמונות טפלות שהעולם נוצר במקרה והאדם נוצר מקוף (ל''ת)

      י, 26/06/13 13:47


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • באמת ישראלי ממוצע מתנהג כמו קוף

        ג, 26/06/13 17:21

        רק ישראלי שיש בו תורה מתנהג כמו יהודי.

        IP: 82.81.144.126 דווח על תגובה זו

    • יהודי אמיתי שומר תורה ומצוות

      פלא, 26/06/13 18:02

      כל השאר גוים דברי עברית והארץ תקיא אותם.

      בעצם, זה כבר קורה היום

      IP: 82.81.144.126 דווח על תגובה זו

      • יהודי אמיתי שומר על "ששת ימים תעבוד" בניגוד ל-60% מהחרדים שאינם עובדים (ל''ת)

        לפלא, 27/06/13 02:02


        IP: 46.116.247.202 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לבטל את משטרת התנועה (ל''ת)

    עד מתי כפיה, 26/06/13 13:24


    IP: 147.234.56.21

  • 9.

    ההומואים צריכים וזלין ? לקנות גאנק פוד , (ל''ת)

    ההומואים צריכים וזלין ?, 26/06/13 12:59


    IP: 79.181.219.230

  • 8.

    יום שבת יום חופש לכולם , (ל''ת)

    חילוני, 26/06/13 12:58


    IP: 79.181.219.230דווח על תגובה זו

    • אם היית חילוני היית מבין שחופש זה גם חופש לעבוד. (ל''ת)

      חוצפן מתחזה, 26/06/13 13:27


      IP: 5.28.180.233 דווח על תגובה זו

      • כפייה דתית זה מה שזה! (ל''ת)

        חילונית גאה, 26/06/13 13:34


        IP: 212.179.55.74 דווח על תגובה זו

      • זו כפיה חילונית כי כשעסק עובד בשבת אין לעובד מסורתי ברירה אלא לעבוד (ל''ת)

        י, 26/06/13 13:45


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • מסורתי תהייה בבית. לא רוצה לעבוד בשבת? לא צריך

          עד מתי כפייה דתית?!, 26/06/13 13:55

          מגיע לך יום מנוחה בשבוע, ולמעסיק אין שום זכות לכפות עליך לעבוד בשבת.
          אני חילוני ורוצה לנוח ביום רביעי, אתה מסורתי ורוצה לנוח בשבת.
          הבעיה היא שאתם קובעים לנו מתי ננוח- מתי שהרבי אמר.

          IP: 212.117.138.250 דווח על תגובה זו

          • לא מקבלים לתפקיד כזה מי שלא מסכים לעבוד בשבת. ולא הרבי אמר, אלא התורה. (ל''ת)

            י, 26/06/13 14:01


            IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • אם אתה רוצה לנוח ברביעי, בכיף. אם אני רוצה לנוח בשבת יגידו לי ...

            האופוזיציונר, 26/06/13 16:28

            לא לעבוד כאן. אתה מבין שלא מקבלים דתיים או אנשים שומרי מסורת לעבודה בגלל זה? מי שאינו מוכן לעבוד בשבת לא מתקבל. לזה קוראים חופש דת?

            IP: 147.236.138.99 דווח על תגובה זו

          • אז תנוח ברביעי. וגם בראשון וגם בשישי וגם בתשיעי

            מתושאל, 26/06/13 17:21

            מעניין לי.

            אנחנו, כלומר היהודים, הולכים לפי התורה.

            הערב רק שהגיע לפה הולכים לאבדון. נראה עוד 20 שנה מי יחזיק מעמד ומי יברח.

            IP: 82.81.144.126 דווח על תגובה זו

      • עובדה ועבודה ועבודה זה מה שיש לנו במדינה מאז 64 שנים

        123, 26/06/13 15:20

        חבל שלא רואים כמו אנישם יש בבתי החולים בגלל עבודה פיזית שקורעת לך את הכתף.

        IP: 95.86.86.143 דווח על תגובה זו

      • איזה מעוות אתה יא אללה

        נמ, 26/06/13 17:09

        חופש לעבוד?

        חופש פירושו לא לעבוד

        אבל כשאתה תצבור ימי חופשה תעבוד. ליצן

        IP: 82.81.144.126 דווח על תגובה זו

  • 7.

    הממשלה צריכה לעזור לכל מי שלא מרגיש יהודי להגר מכאן גם אם אינו אפריקאי (ל''ת)

    ר, 26/06/13 12:29


    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

    • ומי יקבע מי יהודי ומי לא?

      עד מתי כפייה דתית?!, 26/06/13 13:15

      אני יהודי. נולדתי לאמא יהודייה, אני מרגיש עצמי יהודי.
      אני אוכל חזיר, אין לי שום קשר לדת, אני לא מתלבש כמו פינגווין, ושיררתי בצה"ל (צבא המדינה היהודית) כלוחם שלוש שנים.
      מה תעשה איתי? תשאיר אותי כאן ותכפה עלי את חוקי התנ"ך החשוכים?

      IP: 212.117.138.250 דווח על תגובה זו

      • מי שלא מרגיש יהודי. אולי הסוכנות היהודית תיקח את זה כפרוייקט (ל''ת)

        ר, 26/06/13 13:18


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • מי שלא מרגיש יהודי. אולי הסוכנות היהודית תיקח את זה כפרוייקט

        ר, 26/06/13 13:21

        הרבה אומרים שרע להם עם היהדות במדינה היהודית והם רוצים לרדת, אך אין להם אפשרות. צריך להתחשב ולעזור להם

        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • למה?

          עד מתי כפייה דתית?!, 26/06/13 13:25

          אולי אתם אלה שצריכים לרדת מהארץ?
          החוק הזה שעובר מתאים מאוד למשטרים במדינות שמרוחקות רק 5000 ק"מ מכאן. ולא, לא בכיוון מערב אלא בכיוון מזרח. אולי נשאיר אותנו כאן ונשלח לשם את כל מי שבעד הכפייה הדתית הזו?
          יש לי הרגשה שתרגישו שם בנוח... אותם חוקי דת פנאטים, רק הדת קצת שונה (או שלא?)

          IP: 212.117.138.250 דווח על תגובה זו

          • אתה אוכל חזיר, לא נראה שמישהו כופה עליך משהו...

            גיא, 26/06/13 13:41

            אתה בטח גם לא שומר שבת. וגם את זה אף אחד לא מונע ממך..על איזו כפייה אתה מדבר? אתה חי בדמיונות? אתה רוצה שאני ידגים לך את הכפייה לכיוון ההפוך, של חילוניים על דתיים? חבל על הזמן שלי...


            מזכיר לי את הילדים האלה שמרביצים לילד אחר וישר רצים למורה להגיד שהרביצו להם. פשוט אבסורד.

            IP: 79.181.172.102 דווח על תגובה זו

            • איזו כפייה?

              עד מתי כפייה דתית?!, 26/06/13 13:51

              תחבורה ציבורית בשבת- אין
              כיפור- כל המדינה סגורה
              חנויות מכולות בתל אביב בשבת- סגורות

              להמשיך או שאתה מבין לבד?

              IP: 212.117.138.250 דווח על תגובה זו

          • חלילה לא להכריח אף אחד לרדת, רק לעזור לכל מי שרוצה (ל''ת)

            ר, 26/06/13 13:50


            IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • חלילה לא להכריח אף אחד לרדת, רק לעזור למי שרוצה (ל''ת)

        ר, 26/06/13 14:04


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • אני מרגיש את עצמי אנטילופה, אולי אני אנטילופה?

        אנטילופ, 26/06/13 17:19

        אתה ליצן. מצוות זה חובה, וגם אם בגלל הבחירה חופשית אתה לא מקיים - יש שכר ועונש.

        נשמע כאילו אתה פה במקרה. צבא לא הופך אותך ליהודי. מבחינת היהדות אמנם נולדת יהודי אך בגלל שאתה מחלל שבת יש לך דין כרת.

        IP: 82.81.144.126 דווח על תגובה זו

        • לאנטילופ: אם יש שכר ועונש, זה לא אתה קובע.

          ., 26/06/13 21:31

          רק אלוהים קובע את זה.
          ואתה לא אלוהים.

          אז שב בשקט וקח את התרופות שלך.
          ואם המטיילים בספארי זורקים לך במבה, תאכל רק את הבמבה, לא את השקית.

          IP: 85.64.171.99 דווח על תגובה זו

          • תקשיב טוב ליצן נכד של קוף

            אנטילופ, 26/06/13 22:02

            יש תרופה.
            אתה יכול לבחור אם לקחת אותה.
            לא לקחת? השכר שלך יהיה להישאר חולה.

            אתה יכול לבחור אם לקיים מצוות או לא. לא קיימת - ביהדות יש שכר ועונש ותוצאה לכל מעשה.

            ואם אתה מאמין שסבא שלך היה קוף - כנראה שזה נכון. כי סבא שלי לא.
            ועל הדרך תעוף מכאן, כי זו מדינת היהודים ותמשיך להיות כזו הרבה אחרי שמדינת "ישראל" תימחק מהמפה אחרי שאתה ובני מינך תעזבו לאמריקה.

            צאצא לערב רב, טרמפיסט.

            IP: 82.81.144.243 דווח על תגובה זו

    • לא יפה לרדת על מרוקאים. הם מרגישים שהם יהודים ולא יודעים שהם- (ל''ת)

      עובדי אלילים, 26/06/13 13:28


      IP: 5.28.180.233 דווח על תגובה זו

  • 6.

    רק רגע מה הבעייה.......?כל הישראלים שתרים בעולם......

    דורון לאופר, 26/06/13 12:29

    יודעים שבימי א' הכל סגור (מעניין שהם לא מגישים תביעה על כך )ויש להערך בהתאם, הישראלי יודע שגם כאשר הוא יהיה בתור לקופה בחנות בחו"ל והשעה תהייה 14:00 ,במקרה הטוב יבקשו ממנו סליחה או יזרקו אותו מהחנות מפני שהם ממהרים לביתם לסייסטה או שלאף שטונדה ,נכון? את זה שמעתי מאנשים שהיו אני עדיין לא הייתי באירופה.
    אבל כאן במקום לנוח (ואני חילוני עסלי)דוחף השמאל הקיצוני הסוציאליסטי שהפועלים יעבדו כל השבוע. כבני אדם מגיע גם לנו לנוח יום בשבוע.

    IP: 46.117.177.95דווח על תגובה זו

    • קשקוש מוחלט

      דויד, 26/06/13 13:03

      באירופה וארה"ב, יש הרבה מקומות סגורים ביום ראשון ויש גם מקומות שאינם סגורים.

      אנשים יכולים *לבחור*.
      אם לא ישתלם לי לפתוח כי אנשים לא קונים, אז אני לא אפתח. זה פוגע בזכות החופשית הן של הקונים והן של המוכרים.

      IP: 199.203.199.129 דווח על תגובה זו

      • זה שתגיד "קשקוש" לא ישנה את העובדות: באירופה הכל סגור ביום א (ל''ת)

        י, 26/06/13 13:07


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • זה שתבטל בזלזול לא ישנה את העובדה שרומסים

          עד מתי כפייה דתית?!, 26/06/13 13:12

          את זכות הבחירה הבסיסית של אדם, מתי לעבוד ומתי לנוח. שום מדינה באירופה לא מחוקקת חוק שאוסר תעסוקה ביום א.
          ואם כבר חוק חשוך כזה- למה רק מכולות? בוא נסגור את כל המדינה. תחנות דלק, נתב"ג, נחסום כבישים ונחלק קנסות למי שינוע בהם, נפסיק את זרימת המים בברזים, נוריד את השאלטר בחברת חשמל (שני המקומות מעסיקים אנשים בימי שבת), ואולי גם נבקש מצה"ל לא לשמור בשבתות. פיקוח חיי אדם אתה אומר? בוא אני אקדים אותך... אוכל הוא צורך בסיסי (!) של אדם. לאף אחד אין זכות לקבוע מתי אקנה אוכל ומתי לא.

          IP: 212.117.138.250 דווח על תגובה זו

          • רעיון מצויין, אני בעד (ל''ת)

            י, 26/06/13 13:23


            IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

            • מעולה! אז לברר לך מתי יש קונקשן מעמאן לטהרן? (ל''ת)

              עד מתי כפייה דתית?!, 26/06/13 13:28


              IP: 212.117.138.250 דווח על תגובה זו

        • באירופה הכל סגור ביום א, חוץ מ-תחבורה ציבורית, מסעדות ומקומות בילוי (ל''ת)

          ', אתה טועה, 27/06/13 02:03


          IP: 46.116.247.202 דווח על תגובה זו

      • צודק במאה אחוז! לא הכל סגור בימי א'. (ל''ת)

        שיעמום בשבת, 26/06/13 13:36


        IP: 212.179.55.74 דווח על תגובה זו

        • ובגלל שלך משעמם אתה רוצה לבטל לאנשים את היום

          גיא, 26/06/13 13:50

          החופשי שלהם? תתבייש, לא כל העולם סובב סביבך ואף אחד לא ליצן שלך שצריך לשעשע אותך כי לכבודו משעמם בשבת. חצוף. אתה רוצה שחנויות יהיו פתוחות בשבת? לך פתח מכולת בעצמך ותגור שם מצדי ושתהיה פתוחה 24\\7 בלי הפסקה. אבל אתה אל תנדב אחרים לבטל את היום החופשי שלהם כי אתה צריך שישרתו אותך. פרזיט, תדאג לעצמך בלי להטריח אחרים!

          IP: 79.181.172.102 דווח על תגובה זו

      • ורואים איפה אירופה היום......

        גיא, 26/06/13 13:53

        אתה יודע, לפחות כשאתה רוצה לחקות משהו, תברר קודם שהוא מוצלח....זה המינימום שאפשר לעשות. זה פשוט מביך, לא משנה לכמה בארות שחת אירופה תתדרדר אתם עדיין תמשיכו לשכנע אותנו שהיא דוגמא למשהו....

        IP: 79.181.172.102 דווח על תגובה זו

        • מה המודל שלך לחיקוי? איראן? אלג'יר? טוניס? (ל''ת)

          עד מתי כפייה דתית?!, 26/06/13 13:58


          IP: 212.117.138.250 דווח על תגובה זו

          • ישראל (ל''ת)

            ג, 26/06/13 14:04


            IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מדינת ישרראל שהכריז עליה הרצל היא מדינת היהודים

    זהבה, 26/06/13 12:28

    אנחנו יהודים גאים בשבת - יום המנוחה שלנו!!!!
    למה אתם רוציטם לפגוע ביופי של העם שלנו????

    IP: 94.159.152.106דווח על תגובה זו

    • הרצל לא התכוון לדוסים

      רמי, 26/06/13 18:00

      הוא התכוון ללאום היהודי הגאה, שזה לא בהכרח אלה שמספרים סיפורים ומתפללים כל היום במקום לעבוד ולשרת.

      נמאס מהכפייה הדתית!!!

      IP: 109.65.216.13 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אם רוב רובם של הישראלים עלו לכאן עקב היותם יהודים אזיי שכן

    מורה נבוכים, 26/06/13 12:03

    ומי שמחפס 7-11 -- 24-7 שיעבור לגור בלונדון או ניו יורק

    IP: 123.243.58.235דווח על תגובה זו

    • אם זה היה כל כך פשוט לעבור מפה היינו מזמן עוברים (ל''ת)

      ולא תמיד מי שנולד בישראל מזדהה עם הדת לאום היהודים, 26/06/13 12:11


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

      • בכיף תעוף מכאן ולך להתבולל במקום אחר (ל''ת)

        בני, 26/06/13 12:20


        IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

      • הזדהות

        שגיא, 26/06/13 12:21

        אם אין הזדהות עם לאום היהודי ותרבותו (גם תורה וגם דת הן בסיס לתרבות היהודית),נשאלת השאלה בדבר הצדקה המוסרית לחיים בארץ ישראל,לכיבוש וגרוש של ערבים.עם יהודי חזר לארצו,ישראל היא בית לאומי לעם היהודי(כפי שהוסכם על ידי אומות העולם).אך מי שלא משייך את עצמו לעם היהודי,למה הוא כאן?

        IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

      • זה מאוד פשוט. אל תיתמם. לא חייבים לגור בבוורלי הילס

        ך, 26/06/13 17:15

        אפשר חהתפשר. יקבלו אותך בזרועות פתוחות. הרי מתים על ישראלים. הם מנומסים ומלאי תרבות, נוהגים בזהירות וגאים במורשתם.

        אה לא?

        IP: 82.81.144.126 דווח על תגובה זו

    • דחוף את היהדות שלך עמוק עמוק אתה יודע כבר לאן (ל''ת)

      מיקי, 26/06/13 20:16


      IP: 79.181.103.243 דווח על תגובה זו

  • 3.

    שוכחים את התיירים, את הסטודנטים שזה עוזר להם להרוויח עוד כמה גרושים...

    אייל, 26/06/13 12:03

    שוכחים את חופש האנשים, ובסך הכל איך שלא תסתכלו על זה זה הכל קשור לדת.
    נגיד שזו לא בעיה של שבת, אז שהכל יהיה פתוח עד שישי בערב, או שהמרכולים יפתחו אחרי הצהריים.
    אבל זו כן בעיה של כפיה דתית, כי בסך הכל אם אני רוצה לפתוח, כי יש לי לקוחות, אז זהו החופש שלי. גם כך קהל היעד שלי איננו דתי ולא יבוא למחרת לקנות, אז מה זה מפריע.
    ואם מרכולים קטנים אומרים שזה גונב להם לקוחות, אז הנה דוגמא:
    נשארתי בלי חלב, ואין חנויות באיזור שלי. אני לא אחכה עד יום ראשון, אלא אלך לתחנת דלק, או למקום כמו ירכא לצורך דוגמא.
    אז את החלב אני בכל מקרה לא אקנה במרכול למחרת, והוא בכל מקרה יפסיד את המכירה הזו.
    רצונו של מרכול שהכל יהיה אצלו כשר וקהל היעד שלו יהיה מגווון, זו החלטתו. מקום כמו טיב טעם, שלא באים אליו דתיים, גם בשבת לא יבואו... מה שאני לא קונה ממילא במרכול במהלך השבוע כי אין להם מוצרים כמו שיש לטיב טעם, אז גם כך אני לא לקוח שלהם במצב זה.
    אז בבקשה: חופש עבודה, ובעיקר חופש מדת.
    מי שלא עובד או קונה בשבת, שלא יבקש ממני לא לעבוד או לא לקנות.

    IP: 106.199.12.149

  • 2.

    שיעשו הצבעה מי בעד לבטל את משטרת התנועה (ל''ת)

    ר, 26/06/13 11:53


    IP: 82.166.198.113דווח על תגובה זו

  • 1.

    אל תשכחו שרוב המצביעים פה חילונים וצעירים אז עוד 20% בעד סגירת חנויות

    גדי, 26/06/13 11:50

    רוב הציבור המכריע בישראל רוצה מאוד שהחנויות יסגרו מיעוט קטן דורש אחרת. אילולא התקשורות החילונית והשמולאנית ברובה בארץ המצב היה אחרת מזמן יום יבוא והכל ישתנה. אני רואה את המהפכה שהתחוללה גם בקרב המזרחיים והאשכנזים שכבר הנושא הזה פסה ועבר זמנו. רק שבתקשורת הישראלית התברגו בנקודות מפתח אנשים הרוצים מלחמה בתוכנו ושלום מדומה עם אויבנו, אני חושב שבתוך 3 שנים אנשים יגידו "הגיעו מים עד נפש" והכל יראה אחרת.

    IP: 213.151.53.15דווח על תגובה זו

    • והמיעוט הזה מתיימר לדבר בשם הדמוקרטיה

      גיא, 26/06/13 13:43

      בזמן שבפועל הם מתנהלים כמו אוליגרכיה, שלטון מיעוטים. איזו דמוקרטיה ואיזה נעליים...

      IP: 79.181.172.102 דווח על תגובה זו

    • תוך 10 שנים אתה מיעוט. אז תארוז כבר מעכשיו.

      חנן, 26/06/13 17:16

      הכרטיסים עליי. כאן ישארו רק יהודים.

      IP: 82.81.144.126 דווח על תגובה זו