• 40.

    ישנם כאלו שעשים זאת כבר שנים ומישום מה הכל בסדר על חשבון אלו שבאים

    פקק תנועה, 27/06/13 09:18

    בזמן לעבודה ומבצעים את מה שצריך וזה שמיפלל נוכח לדעת שעבודתו בוצעה על שכנו במקום עבודתו בכוח ומנהליו מחריכים לבצע עבודה זו אז מה זה צריך להביע הבטלה סמויה פחד מהמיתפלל שיעשה לו שם רע פרוטקציה זו פרזיטיות וגועל נפש ובושה וחרפה ומה לא

    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

  • 39.

    להזכירכם, חוק שעות עבודה ומנוחה סעיף 20(ד)

    ירושלמי, 27/06/13 02:37

    עובד רשאי להתפלל במהלך יום עבודתו בהתאם לדרישות דתו; זמן התפילה ייקבע במקום העבודה בהתאם לצורכי העבודה ואילוציה, ובהתחשב בדרישות דתו של העובד.

    IP: 77.127.114.120דווח על תגובה זו

  • 38.

    אין דיור לצעירים, יוקר המחייה מאמיר, איראן כבר הגיעה לפצצה

    איזה כייף להתעסק בקקי, 27/06/13 00:47

    אבל ביבי ממנה נגיד ומייצא את הגז. בעוד 25 שנה נשאר בלי טיפת גז אבל ביבי ופרנקל כבר לא יהיו כאן. תודה שטסתם ביבי-טורס. להתראות בעוד 2000 שנות גלות במדינה היהודית הבאה ):

    IP: 109.64.17.72דווח על תגובה זו

  • 37.

    עדיף לא להתפלל ולא לגזול דקה אחת מהמעסיק,כך ההלכה במפורש,נבערים !!!

    שי, 26/06/13 23:04

    להזכיר לכם את ההלכה לגבי ברכה 4 בברהמ"ז?

    IP: 77.127.126.190דווח על תגובה זו

    • אדוני, יש חוקי עבודה במדינה.

      ירושלמי, 27/06/13 02:38

      חוק שעות עבודה ומנוחה סעיף 20(ד)"עובד רשאי להתפלל במהלך יום עבודתו בהתאם לדרישות דתו; זמן התפילה ייקבע במקום העבודה בהתאם לצורכי העבודה ואילוציה, ובהתחשב בדרישות דתו של העובד".

      IP: 77.127.114.120 דווח על תגובה זו

  • 36.

    אל תעבירו בשבילנו שום חוק כזה אנחנו מתפללים לקב"ה לא לאף אחד אחר,ולא

    שמאלנים גנבים., 26/06/13 23:03

    צריך שום הנחות לשם-כך.
    להיפך אדם שמתפלל,צריך לדאוג שלא גזל אפילו בטעות דקה אחת על חשבונו של המעסיק.

    IP: 77.127.126.190דווח על תגובה זו

  • 35.

    אני מורה דתי שגר בקריית מוצקין ועובד בכרמיאל.. התל' יחכו עד שאגיע??

    למה להאריך את השעון קיץ???, 26/06/13 22:23

    האם המנהל יאשר לי לאחר?? היכן ההיגיון??

    IP: 5.29.155.177דווח על תגובה זו

    • אז תגיע לבית הספר 30 דקות קודם ותתפלל בבית הספר

      משה, 27/06/13 05:44

      אני מכיר אנשים דתיים שנוהגים כך. מגיעים לעבודה מוקדם יותר ומתפללים בעבודה.

      IP: 75.114.171.161 דווח על תגובה זו

  • 34.

    חחח...גם בצבא היה להם פריבילגיות, לא הכירו מסדר בוקר..את השינאה

    , 26/06/13 17:49

    קנו בהרבה מאמץ. כל הדת הזו מתחילה ומסתיימת בחנוונות זולה.

    IP: 46.19.81.204דווח על תגובה זו

  • 33.

    עכשיו כמות ה"דתיים" תעלה פלאים...

    עופר, 26/06/13 17:06

    עשרות אלפי חילונים יתחילו להסתובב עם כיפה וזקן רק בשביל לאחר בשעה לעבודה...

    IP: 37.26.146.200דווח על תגובה זו

  • 32.

    חצי שנה חושך הינו קמים בחושך מתפללים ו ו ילדנו קמו גם כן מה בעיה, רק ש

    רוסי מי וולדידוסטוקוב, 26/06/13 15:42

    שחיתות ו מניפולציות לא לעבוד.ו להרוויח כסף קל שאחרים ישלמו או מי כיסו עמוק של אלוהים........

    IP: 82.81.204.100דווח על תגובה זו

  • 31.

    בגלל ספק חסכון שולי מכניסים מדינה שלמה של הורים וילדים לבעיות

    מיטת סדום, 26/06/13 15:04

    גם בלי שעון הקיץ לא נעים לחיות כאן

    IP: 2.55.134.181דווח על תגובה זו

  • 30.

    זה בסך הכל לשבועיים,ומי אמר שהחוק הזה יהיה בכלל? (ל''ת)

    טטטטטטטטט, 26/06/13 13:22


    IP: 93.172.42.217דווח על תגובה זו

  • 29.

    השכר לא ינוכה ומי יפצה את המעסיק? (ל''ת)

    , 26/06/13 12:45


    IP: 80.230.127.190דווח על תגובה זו

    • שה"מתפלל" יעבוד שעה נוספת. מה הבעיה? (ל''ת)

      איציק, 26/06/13 14:46


      IP: 89.139.1.191 דווח על תגובה זו

      • ישנם עובדים שעבודתם היא בצוותות (ל''ת)

        אז שכולם יתפלו., 26/06/13 15:06


        IP: 2.55.134.181 דווח על תגובה זו

        • יתפלו=יתפללו (ל''ת)

          תיקון, 26/06/13 15:07


          IP: 2.55.134.181 דווח על תגובה זו

    • אל תעסיק דוסים. שיעבדו במגזר שלהם, ויספגו ת'גחמות של עצמם (ל''ת)

      , 26/06/13 17:51


      IP: 46.19.81.204 דווח על תגובה זו

  • 28.

    חולה שפעת נידרש להביא פתק מ"רופא" ק"ח

    אף אחד, 26/06/13 12:35

    כדי שידביק את חולי לב בדרך ובחדר המתנה
    ויקח "להורדת חום" ליפגוע ביעילות מערכת
    חיסון ובמעגרי אנרגיה של כליותיו.
    האם עכשיו ידרשו מתפללי שחרית להביא פתק ?

    IP: 46.116.49.106דווח על תגובה זו

    • יביאו פתק מגבאי בית הכנסת (ל''ת)

      אסף, 26/06/13 18:01


      IP: 93.173.251.243 דווח על תגובה זו

  • 27.

    מכבי אש שלום, הכבאים בתפילה אנא התקשר בעוד חצי שעה. תודה. (ל''ת)

    זוהי הודעה מוקלטת., 26/06/13 12:17


    IP: 62.219.208.185דווח על תגובה זו

  • 26.

    אללה יוסטור, מה עשו כאן משעון קיץ.

    אני השופט פנדלוביץ, 26/06/13 11:55

    מבחינה כלכלית אין שום השפעה. אולי שלילית באופן עקיף. כי שעת סיום יום העבודה היא בשעות חמות מאד וזה משפיע על הנהגים. מבחינה חברתית השעון הזה מביא למחלוקות ולפילוג. ואם אנחנו מדינה יהודית אז השעון צריך להיות ממחרת הפסח (מוריד הטל) ועד שמיני עצרת (משיב הרוח ומוריד הגשם)

    IP: 5.29.7.227דווח על תגובה זו

    • ושכחת לציין שיש יותר הרוגים בתאונות דרכים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      כי הנהגים והצעירים לא ישנים מספיק !!!!!!!!!!!!!!!!, 26/06/13 13:49


      IP: 172.16.240.18 דווח על תגובה זו

  • 25.

    חוצפה! במדינות נורמליות האדם מורשה לאחר לעבודה אך משלים את השעות בערב (ל''ת)

    או ששכרו מנוכה. אם רוצה להתפלל שימצא עבודה מתאימה, 26/06/13 11:54


    IP: 85.64.64.53דווח על תגובה זו

    • אני אמא לילדים - והשעון הזה אסון ! (ל''ת)

      אין לך ילדים או הורים זקנים ?, 26/06/13 13:50


      IP: 172.16.240.18 דווח על תגובה זו

  • 24.

    מדינת דת חשוכה. הולכים מדחי לדחי. רק נהיה יותר גרוע מיום ליום (ל''ת)

    מדינת דת :( עצוב, 26/06/13 11:48


    IP: 85.250.173.178דווח על תגובה זו

    • גם מיקרוביולוגים מזיקים לך,נכון ? (ל''ת)

      אף אחד, 26/06/13 12:11


      IP: 46.116.49.106 דווח על תגובה זו

      • לאף אחד, אהבתי ! (ל''ת)

        ב', 26/06/13 14:05


        IP: 87.68.85.8 דווח על תגובה זו

  • 23.

    יש לסיים את שעון הקיץ באמצע אוקטובר (ל''ת)

    , 26/06/13 11:46


    IP: 79.176.17.12דווח על תגובה זו

  • 22.

    נדפקתם לגמרי!!!!

    הדס, 26/06/13 11:18

    אני חרד"לית, לא דתיה - חרד"לית!!!

    לכל אחד יש בחירות בחיים, אם אני רוצה להיות אמא במשרה מלאה אני לא אלך להיות רופאה (ויתור שהיה לי כואב מאד מאד)

    ואם בעלי רוצה להתפלל כל יום בנחת הוא לא יילך לעבוד בעבודה שמתחילה ב 8 בעיר אחרת.

    אז בעלי מתחיל ב- 10 ומגיע הביתה ב- 21:00 כי הוא עובד בעיר אחרת ומשלמים לו לא משהו, אבל אנחנו לא חיים על חשבונם של אחרים ולא מבקשים טובות מאף אחד!!!!!!

    הוא קם ב 6 והולך לישון ב- 00:00 וכל היום שלו סביב עבודה ועבודת השם.

    אבל אנחנו חיים חיים יהודיים אמיתיים של צניעות ושל הסתפקות ולא משניאים את עצמנו בכח על הזולת.

    לכל אחד יש את הבחירות שלו, אנחנו בחרנו בשכר בעולם הבא, טבעי שהעולם הזה שלנו יהיה פחות נח ופחות עשיר מהבחינה הכלכלית.

    ואנחנו חרד"לים. שוב אני אומרת :)

    IP: 80.2.91.33דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד (ל''ת)

      , 26/06/13 12:41


      IP: 80.230.127.190 דווח על תגובה זו

  • 21.

    שעון הקיץ וה "בעיות בתפילה"- ממקדמי הצעת החוק בעבר

    בני, 26/06/13 11:13

    כדי שאנשים יבינו:
    שעון הקיץ שיימשך עד סוף אוקטובר אומר שבתאריכים 10-30.10 (לפעמים קצת לפני 30.10) נץ החמה יהיה בשעות 6:40-6:50 שזה אומר שהתפילה תסתיים בין השעות 7:00 עד 7:25 מקסימום.

    לגבי איחורים לעבודה:
    מה עושה כיום מי שמתחיל לעבוד אפילו בשעה 7 ונץ החמה בחודש פברואר הוא ..נכון ב 6:40..???
    אז כל השנה מי שרוצה להתפלל במניין ועובד מוקדם רשאי מבחינה הלכתית להתפלל במניין פועלים, ישנם מניינים החל משעה 5:00 בבוקר והלאה כמעט בכל מקום בארץ.
    כך שכל העניין של לאחר למקום העבודה איננו במקום.

    ומי שחושב שאני טועה לא בדק ביסודיות את הנתונים את הזמנים ואת ההלכה.

    כשחשבנו על ההצעה כל העניינים הללו נלקחו בחשבון.

    אשמח לתגובות ענייניות.

    IP: 109.64.196.162דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד. אני מסכימה איתך אך ישראל מדינה חשוכה ביותר (ל''ת)

      ובנוסף רמת המשכל פה שואפת למינוס, 26/06/13 11:56


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

    • אנחנו התימנים מתפללים הכי מוקדם - ואין אף מנין בשעה 5 ! (ל''ת)

      בחורף הכי מוקדם אפשר להתחיל בחמש וחצי !, 26/06/13 13:47


      IP: 172.16.240.18 דווח על תגובה זו

  • 20.

    עוד חוק ששופך את התינוק עם המים...

    נו באמת, 26/06/13 10:47

    אם החוק האוילי הזה יעבוד, יוסיפו עוד שאלה בראיון העבודה: "מתפלל בבוקר?"

    ואז תהיה עוד אפליה, בדומה לעבודות שמחפשים כאלה שמוכנים לעבוד בשבת.

    ומי שחושב שאכיפה או קנסות יעזרו - חי בסרט.

    IP: 84.229.100.70דווח על תגובה זו

  • 19.

    אני גם מתפלל, אבל אין מצב שהם יתפללו על חשבון זמן העבודה שלהם.

    מעסיק, 26/06/13 10:45

    בעבודה עובדים!

    אם סגן השר רוצה שיעבדו על חשבון העבודה - יואיל נא לשלם להם מכספו הפרטי (ולא מכסף המדינה חס וחלילה)

    IP: 84.229.100.70דווח על תגובה זו

    • חכו כשיכריחו חרדים לעבוד. איך יראה מקום העבודה? כל יומים יש צום

      מדינת דת חשוכה., 26/06/13 11:50

      כל עשרה ימים יש להם איזה ברית או בר מצווה במשפחה, כל כמה זמן הם צריכים לצאת "להתפלל" הם יצטרכו פינה כשרה של אוכל כשר, יבקשו שלא יאכלו מולם בשר או גבינה ...חכו עוד יתעללו בעובדים החילוניים.

      IP: 85.250.173.178 דווח על תגובה זו

      • תתרגל, כאן זאת מדינה של יהודים לא של רפורמים מתבוללים ! (ל''ת)

        רפורמים חילונים החוצה !, 26/06/13 14:07


        IP: 87.68.85.8 דווח על תגובה זו

      • "כל יומיים צום ?" אז למה כל החרדים שמנים .--כנראה מהכסף שלך...

        כתבה מגמתית שקופה לגמרי, 26/06/13 14:39

        "להתפלל על חשבון המדינה"

        "תתפללו בנחת, אין סיבה למהר"

        לציטוטים ההזויים האלה יש מטרה אחת בלבד

        """"" להשניא את הדת"""""

        IP: 2.55.134.181 דווח על תגובה זו

    • על תדאג, נתראה בבית המשפט. (ל''ת)

      מועסק, 26/06/13 18:39


      IP: 95.86.115.7 דווח על תגובה זו

  • 18.

    מסכנים הילדים שיצטרכו להתעורר בחושך (ל''ת)

    העיקר צפון-בון ת''א שמתעוררים ב 11 יהיה אור, 26/06/13 10:37


    IP: 132.68.46.213דווח על תגובה זו

  • 17.

    מי שמתפלל לאשפז אותו במיידי !!! (ל''ת)

    אבי, 26/06/13 10:21


    IP: 81.218.33.2דווח על תגובה זו

    • אבי

      ישראל, 26/06/13 11:06

      אלי באמת צריך לאשפז אותך דחוף מה זה מפריע לך שמשהו מתפלל

      IP: 109.67.208.31 דווח על תגובה זו

      • מי שמתפלל שלא יכפה את צרותיו על אחרים. (ל''ת)

        ע, 26/06/13 11:54


        IP: 85.250.173.178 דווח על תגובה זו

    • גם אתה מניח תפילין פעמיים ???????????????????????????????????????????? (ל''ת)

      פעם בבר-מצוה ופעם בארון ??????????????????????????, 26/06/13 13:44


      IP: 172.16.240.18 דווח על תגובה זו

  • 16.

    מדינה של קומבינות וסרחון אחד גדול

    רוני, 26/06/13 10:12

    במקום כל הקומבינות והבזבוז שיעשו שעות עבודה מ 9:00 בבוקר עד 17:00 בערב וימי שישי עבודה מ 9:00 עד 14:00 כמו שנהוג באירופה וארה"ב שגם שם יש יהודים. אפילו במדינות מוסלמיות לא עובדים ביום ראשון. רק פה היהודים צמאי הכסף עובדים מסביב לשעון בשביל עוד 10 שקל לכיס ולהעשיר את קופת המדינה במיסים על חשבון הבריאות שלהם

    IP: 46.117.150.10דווח על תגובה זו

    • לעבוד בתשע זה אומר סופר פקקים בכבישים בכל שעות היום (ל''ת)

      מדינה צפופה, 26/06/13 11:55


      IP: 85.250.173.178 דווח על תגובה זו

  • 15.

    חיים בסרט

    א.א, 26/06/13 10:08

    לבוס שלי ממש מעניין שאני מאחר בגלל תפילה, מצידו שאעבוד גם בשבת. וכמובן שאף אחד לא יכול לאכוף את זה ולדאוג שגם ישלמו לעובדים וגם לא יתנכלו להם. זה כמו הרבה חוקי עבודה שהמעבידים מצפצפים עליהם והעובד הפשוט(כמובן לא הייטקיסט) "אוכל אותה"!

    IP: 10.1.50.64דווח על תגובה זו

  • 14.

    חוק מפגר - מי יצליח להעיר ולשלוח ילדים בחושך לבית הספר

    שעון חושך בבוקר, 26/06/13 10:01

    אנשים טפשים, חוק טפשי, שיחזיק מעמד שנה אחת.

    IP: 80.74.103.200דווח על תגובה זו

    • איזה חושך בראש שלך, השמש זורחת בשש באוקטוברעוד קיץ (ל''ת)

      ט, 26/06/13 11:51


      IP: 85.250.173.178 דווח על תגובה זו

      • אולי תסתכל בלוח לפני שאתה מקשקש ? כנראה שאין לך ילדים !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        או שאתה זורק את הכל על אשתך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 26/06/13 13:42


        IP: 172.16.240.18 דווח על תגובה זו

        • הילדים שלי לא שוכבים לישון בשעות האור-ושלך ?

          אמא עובדת, 26/06/13 14:44

          שעון הקיץ מבלבל את הילדים וגם את ההורים,

          וגם גורם לתאונות רבות יותר, וכל זה כאשר

          לא הוכח שיש בו יתרון כלכלי.

          אבל מה לא נעשה כדי להגדיל את הקיטוב בין חילונים לחרדים ?!

          IP: 2.55.134.181 דווח על תגובה זו

  • 13.

    תיקון להצעה החדשה

    חכמים בלילה, 26/06/13 09:59

    מי שיבוא לעבודה מאוחר על מנת להתפלל יצתרך להשלים את השעות .

    IP: 84.108.170.32דווח על תגובה זו

    • בדיוק, למה הם אוכלי חינם? (ל''ת)

      אט, 26/06/13 11:56


      IP: 85.250.173.178 דווח על תגובה זו

  • 12.

    ככה זה עם עובדי אלילים - החילונים אכלו אותה

    חמור-רבי, 26/06/13 09:51

    בלה בלה בלה מצאת החמה ועד צאת הנשמה, מתעסקים בתפל ולא בעיקר. הדת היהודית לא מתעדכנת ומאמיניה מתחילים להיראות ולהיראות כמו חבורת הזויים.

    IP: 84.95.206.236דווח על תגובה זו

    • ככל שעובר הזמן אנחנו מבינים למה היתה השואה (ל''ת)

      הגרמנים כבר לא יכלו לסבול את רמת הטפשות והטפילות, 26/06/13 11:58


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

      • כאשר יהודים במדינת ישראל מצדיקים את האנטישמים-כבר לא צריך שואה (ל''ת)

        זו שואה בהתגלמותה, 26/06/13 14:46


        IP: 2.55.134.181 דווח על תגובה זו

      • אני בתור ה "חילוני" דוחה בתוקף את טענתך הבזויה. (ל''ת)

        אודי גרבר, 26/06/13 18:37


        IP: 95.86.115.7 דווח על תגובה זו

  • 11.

    זה הסוף לתעשייה בארץ לא ניתן לאחר תחילת העבודה במשמרות לא מספיק שלא עו

    דרומי, 26/06/13 09:45

    עובדים 7 ימים בשבוע.הרבה ינצלו הפרצה לרע. בנוסף החילונים כרגיל ישלמו?

    IP: 82.81.204.100דווח על תגובה זו

    • מי מונע ממך להתפלל ? (ל''ת)

      תוהה, 26/06/13 14:46


      IP: 2.55.134.181 דווח על תגובה זו

  • 10.

    הכוונות כנראה טובות, אבל התוצאה לא מוצלחת

    גשר בן דוד, 26/06/13 09:35

    גם אם נניח שהכוונות טהורות ושמוצדק שהמדינה תקח על עצמה את העניין הזה, ונניח שעובדים דתיים לא ינצלו את החוק לרעה, התוצאה תהיה גרועה.
    רבים מהעובדים שעבורים החוק רלוונטי (במובן זה שהם צריכים להגיע מוקדם לעבודה) הם עובדים לא מיומנים שאפשר להחליפם בקלות.
    מה יקרה לדעתכם כשמעסיק יצטרך לבחור בין מבקש עבודה דתי, שהחוק מתיר לו לאחר, למבקש עבודה אחר, שיכול להגיע בשעה שהמעסיק דורש?
    לעתים המעסיק בכלל לא יכול לבחור את שעת התחלת העבודה. למשל, ישנם בתי עסק הנדרשים להציב שמירה ע"פ חוק רישוי עסקים. האם מישהו מעלה על דעתו שפתיחת בית העסק תתאחר כדי לאפשר לשומר להגיע לאחר התפילה (זאת בשעה שאפשר בקלות להחליף אותו)? התוצאה הבלתי נמנעת היא שהשומר יפוטר.
    כרגיל, מדובר על חוק שייטיב, אם בכלל, רק עם עובדים מאורגנים במגזר הציבורי שמצבם בכל מקרה טוב ממצבם של העובדים הדפוקים באמת.

    IP: 94.188.133.1דווח על תגובה זו

  • 9.

    לא מעוקצך ולא מדובשך (ל''ת)

    עיני יוסל, 26/06/13 09:11


    IP: 84.228.144.34דווח על תגובה זו

  • 8.

    גם בינואר הזריחה מאוחרת - תבדקו

    שי, 26/06/13 09:06

    כמו שאמרו חז"ל : "קצת קשה אז נהיים דתיים"

    IP: 193.46.64.93דווח על תגובה זו

    • אבל בינואר זה כבר שעון חורף (ל''ת)

      נכון, 26/06/13 09:43


      IP: 82.80.156.89 דווח על תגובה זו

    • בינואר הזווית של השמש שונה כנגד האזור שלנו לעומת אוקטובר

      רוני, 26/06/13 10:15

      והיא לא זורחת מאוחר כמו בחודש אוקטובר. בחודש אוקטובר השמש נמצאת בחצי הכדור הדרומי ופחות בחצי הכדור הצפוני.

      IP: 46.117.150.10 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מדינה מטומטמת וחשוכה!! (ל''ת)

    אבי, 26/06/13 09:05


    IP: 79.182.216.45דווח על תגובה זו

  • 6.

    תפילת שחרית אפשר להתפלל גם בהפסקת ארוחת הבוקר . (ל''ת)

    מזכיר המדינה, 26/06/13 08:56


    IP: 79.176.203.202דווח על תגובה זו

    • קשקשן ! באיזה מניין ועם איזה ספר תורה ? (ל''ת)

      ואיפה להתפלל ? ליד עגלות האשפה ?, 26/06/13 13:40


      IP: 172.16.240.18 דווח על תגובה זו

    • נכון, ואפשר גם בלילה כאשר חוזרים מהעבודה... (ל''ת)

      גאון הדור החילוני, 26/06/13 14:47


      IP: 2.55.134.181 דווח על תגובה זו

  • 5.

    תמיד מפילים רעיונות אוויליים על שומרי המצוות

    צפי, 26/06/13 08:55

    מי שרוצה להתפלל יכול לנסוע לעבודה מוקדם יותר ולהתפלל בבית כנסת שקרוב למקום עבודתו. כך עשה בעלי כשרצה לומר קדיש על אביו בלי לאחר לעבודה שהחלה בשעה 06:30 וכך יכולים לעשות כולם!

    IP: 85.64.121.38דווח על תגובה זו

    • ציפי

      אא, 26/06/13 11:09

      ציפי תלמדי את הלכות מתי מותר להתפלל ואחרי תתני תגובה

      IP: 109.67.208.31 דווח על תגובה זו

  • 4.

    נשבר כבר מהשטויות האלה!!!!!!!!!

    גל, 26/06/13 08:49

    מה זו הבדיחה הזו??!?!?!?!?! מי שרוצה להתפלל-יכול להתפלל בעבודה,או לחילופין לאחר ולצאת יותר מאוחר. כשאני מאחר כי הגן של הילדים נפתח רק בשבע וחצי מישהו משלם לי על זה?!??@!?!?!?!?!

    IP: 81.218.123.58דווח על תגובה זו

    • לא, אבל אם אתה מקפיד להתפלל כל יום, ובגלל הארכת שעון הקיץ *אין* לך...

      אני, בהיגיון, 26/06/13 09:19

      אפשרות להתפלל קודם - הגיוני מאד שלא לפגוע באנשים שעובדים כימים ימימה אבל עשו להם שינוי שאין להם יכולת להתגונן בפניו.

      לא מדובר על סטטוס קוו שאתה יכול לצאת למאבק ארוך על שינויו (זמני פתיחת הגנים), אלא על שינוי המצב הקיים באופן שפוגע בחופש הדת של מספר אנשים מסויים.

      תפילת שחרית היא סה"כ 45 דקות ביום חול, ומדובר על דקות בודדות לקבוצת העובדים שמתחילה את יום העבודה מוקדם מאד למשך שבועיים. למה יש לי תחושה שאתה מסוג האנשים שהיו קמים ומזדעקים אם היה עובר חוק שמגביל את יכולת השמירה על הדת אצל עובדים מוסלמים?

      למה יש לי תחושה

      IP: 176.13.219.182 דווח על תגובה זו

      • אם היו מתחילים כאן יום עבודה ב 9:00 בבוקר כמו בכל העולם זה היה נחסך

        רוני, 26/06/13 10:16

        באף מקום בעולם לא מתחילים עבודה ב 8:00 בבוקר. רק כאן יהודים חולי כסף

        IP: 46.117.150.10 דווח על תגובה זו

        • למה להזיז את השעון ולאחר לעבודה - תשאיר את הטבע במקומו !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          סער גמר לדפוק את גאולה ועכשיו הוא דופק אותנו !!!!!, 26/06/13 13:38


          IP: 172.16.240.18 דווח על תגובה זו

      • מדינת דת חשוכה, נקודה!!!!!!! (ל''ת)

        מדינה פרימיטיבת חייה בימי הביניים, 26/06/13 11:52


        IP: 85.250.173.178 דווח על תגובה זו

        • פרימיטיבים יותר טוב מהומואים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          הורוביץ אוכל מאחור כל יום, 26/06/13 13:37


          IP: 172.16.240.18 דווח על תגובה זו

        • אתה יכול לעבור לסוריה איש לא יתגעגע אליך (ל''ת)

          שונאת אנשים ממורמרים, 26/06/13 14:50


          IP: 2.55.134.181 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מה זאת אומרת - יש שעון-ואני רוצה שהמדינה תשלם לי על שיעור יוגה (ל''ת)

    כל בוקר, 26/06/13 08:48


    IP: 85.65.160.200דווח על תגובה זו

  • 2.

    מי הם הגורמים שהמערכת שומרת לעצמה הזכות להעביר

    מזכיר המדינה, 26/06/13 08:47

    אליהם את כתובת ה - ip שלי ? זו שמירה על זכות האיומים וההפחדה וסתם כסת״ח . יש להסתפק בזכות הצנזורה השמורה לכם ואתם עושים בה שימוש גורף .

    IP: 109.65.52.50דווח על תגובה זו

  • 1.

    מעניין אותי איך האנשים האלה מסתדרים בשאר העולם

    @, 26/06/13 08:30

    רק בארץ יש להם בעיות עם השעון?

    IP: 109.64.163.115דווח על תגובה זו

    • באירופה וארה"ב מתחילים יום עבודה ב 9:00 בבוקר לא כמו פה ב 8:00 בבוקר

      רוני, 26/06/13 10:19

      ויש כאלה גם שלפני 8:00. באירופה וארה"ב לא צריכים לעמוד שעה וחצי כל בבוקר בכביש כמו מדינה פרימיטיבית (אפילו במצרים יש רכבת תחתית...) באירופה וארה"ב יש רכבת תחתית שהם תוך 20 דקות בעבודה.

      IP: 46.117.150.10 דווח על תגובה זו

      • אז מה הטמטום ? לאחר את השעון ולאחר את העבודה ????????????????????????? (ל''ת)

        למעלה מחצי ממדינות העולם אין שעון קיץ !!!!!!!!!!!!, 26/06/13 13:35


        IP: 172.16.240.18 דווח על תגובה זו

    • לא. אבל רק בארץ יש מפלגות דתיות יהודיות. ככה הם מסתדרים. (ל''ת)

      יצחק, 26/06/13 14:48


      IP: 89.139.1.191 דווח על תגובה זו

    • תתפלא,בשאר העולם מתחילים לעבוד מאוחר יותר (ל''ת)

      כדור הארץ, 26/06/13 17:41


      IP: 2.55.116.160 דווח על תגובה זו