• 65.

    למי שקרא לשי פירון בשמות

    , 15/08/13 15:37

    כל המעליב חברו ברבים כאילו שפך דמים . תעשה על זה תשובה .

    IP: 109.160.131.225דווח על תגובה זו

  • 64.

    ג'ון קרי וחוסיין אובמה אנטישמים מנסים לחסל את ישראל/יהודה בפעם השלישית

    ארה''ב תומכת באירן מ1979 ומעוררת מלחמות והפיכות, 16/07/13 01:02

    ג'ון קרי וחוסיין אובמה אנטישמים מנסים לחסל את ישראל/יהודה בפעם השלישית. האילומינטי -ראשי הבנקאים הבינלאומיים -מושכים בחוטי השלטונות בארה"ב ואירופה כדי:
    לגרום לאירן לפתוח במלחמת השמדה-תמכו בהפלת השאה החילוני והידידותי למערב לידי שיעים איסלמונאאצים שמתכוננים למלחמת השמדה גרעינית...
    סוריה - רוצים להוציא את הרוסים מנמל טרטוס ולא אכפת להם שישראל תיכנס לקלחת ולמלחמת האזרחים בסוריה,
    ישראל-הפלסתינאים - מעוררי תהליכי שלום ויוזמות למיניהן כדי להמשיך את הקונפליקט ולהחליש את ישראל ,
    לכונן מדינת משטרה עולמית - מעקב אחרי שיחות טלפון, פקס, הודעות, דוא"ל, מצלמות,לווינים, ת.ז ביומטרית, רוצים לבטל את המזומן, שבב זיהוי - בישראל עושים זאת כבר לחיות מחמד... בנוסף האילומינטי מעוררי מלחמות והפיכות - ע"ע האביב הערבי - טוניס, לוב, מצרים,
    מצרים: אובמה בובת אילומינטי רוצה להעלות את מוחמד אל ברדעי סוכן אילומינטי ואירן לשלטון במצרים

    IP: 79.176.153.249דווח על תגובה זו

  • 63.

    שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

    , 14/07/13 09:51


    IP: 79.177.136.116

  • 62.

    HOPE YOU GET A GOOD FUCK LICHVOD SHABBAT SHIFINKA (ל''ת)

    MASHIACH BE DAVID, 05/07/13 15:13


    IP: 95.35.58.173דווח על תגובה זו

  • 61.

    כל הכבוד לך, שיפי!

    שרית, 03/07/13 10:55

    מילים כדורבנות! נהניתי מאד לקרוא, והזדהיתי (כמעט) עם כל מילה שלך!
    לא שאכפת לי מה חושבים עלינו בציבור ה"נאור" ההוא.. אבל טוב שיש מישהו (מישהי :)) שיודע לענות בצורה יפה ומדוייקת.

    IP: 192.116.226.252דווח על תגובה זו

  • 60.

    גם הרמב"ם חושב שנשים הם "מפגרות" ולא יכולות ללמוד תורה.

    משה החילוני, 30/06/13 08:11

    הדתות ( כולם )משפילות את האישה, האישה נושאת בחת הקדמון, האישה מטומטמת, לא טובה ללימודים, היא רכושו של הגבר - לבעל מותר להרביץ לה, אין לה זכויות שוות בבתי הדין.....
    לכן אין לי כבוד רב לנשים דתיות .

    IP: 132.66.247.91דווח על תגובה זו

    • אתה מקשקש בלי להבין כלום

      שרית, 03/07/13 10:58

      לך תלמד קצת רמב"ם ואח"כ תדבר.
      את הציווי "אוהבה כגופו ומכבדה יותר מגופו" כתב לא אחר מהרמב"ם אז חלאס עם השטויות האלה..

      IP: 192.116.226.252 דווח על תגובה זו

      • לשרית

        משה, 07/07/13 12:46

        מדוע את משקרת ?
        האם הרמב"ם לא נתן היתר להכות את האישה ?
        האם הרמב"ם לא טען שהאישה אינה כשרה ללימודים ?
        האם הרמב"ם לא נתן היתר להרוג!!!! ילדה גויה מעל גיל 3 שנאנסה ע"י יהודי כשר ?
        את יודעת את התשובות אבל לא נעים להציג את הרמב"ם כאיש חשוך ופרימטיבי!!!!

        IP: 132.66.247.91 דווח על תגובה זו

        • למשה

          שרית, 23/07/13 12:42

          חשוך ופרימיטיבי תקרא לעצמך. הרמב"ם היה רב גדול, ורואים שלא הלכת ללמוד רמב"ם רק באת שוב להתקיף... שוב, ברמב"ם כתוב בדיוק איך צריך להתייחס לנשים. וזה רחווווווק מאד מהתאורים שלך (הכאה וכדומה). כמובן שלכל כלל יש יוצאים מן הכלל, אבל זה בגדול.

          (אני לא אמשיך לדון איתך על כך, מצידי תחשוב מה שבא לך אבל הייתי חייבת להבהיר שאתה מדבר מחוסר ידיעה!)

          IP: 192.116.226.252 דווח על תגובה זו

  • 59.

    כואב כמה שהוא צודק (ל''ת)

    אלוהים, 29/06/13 21:19


    IP: 37.142.10.197דווח על תגובה זו

  • 58.

    גם הילדים העובדים למחייתם ( סין, הודו...) חושבים שטוב להם. (ל''ת)

    משה, 27/06/13 11:00


    IP: 132.66.247.91דווח על תגובה זו

    • וגם משה מישראל חושב שטוב לו (ל''ת)

      אחת שגם חושבת שטוב לה, 18/07/13 11:54


      IP: 212.143.122.2 דווח על תגובה זו

  • 57.

    נמאס לי לפרנס חרדיות עלוקות החיות על חשבון בעליהן החיים על חשבוני (ל''ת)

    חד-גדיא, 21/06/13 15:01


    IP: 95.35.56.199דווח על תגובה זו

  • 56.

    לחרדים צריך כדור נגד הקאות ! מסריחים ומגעילים ימ"ש! (ל''ת)

    גידי פיינשטיין, 21/06/13 14:58


    IP: 95.35.56.199דווח על תגובה זו

  • 55.

    בגלל החרדים החלטתי שאני לא רוצה להשתייך יותר לדת היהודית המפגרת (ל''ת)

    קובי שמואלי, 21/06/13 14:56


    IP: 95.35.56.199דווח על תגובה זו

  • 54.

    What you really SHIFI buddy is a good fuck! (ל''ת)

    משה כהן, 21/06/13 14:27


    IP: 95.35.56.199דווח על תגובה זו

    • What you really need SHIFI buddy is a good fuck lichvod Shabbat (ל''ת)

      Your Guarding Angle Moishe Pupik, 21/06/13 14:53


      IP: 95.35.56.199 דווח על תגובה זו

  • 53.

    ברוך אתה ה' אלוהנו מלך העולם שלא עשני חרדי! (ל''ת)

    יהודה נאור, 20/06/13 21:51


    IP: 95.35.61.38דווח על תגובה זו

  • 52.

    כל מי שמשרת את המדינה ומשלם מסים - תבוא עליו ברכה! (ל''ת)

    משה כהן, 20/06/13 21:42


    IP: 95.35.61.38דווח על תגובה זו

  • 51.

    חרדי טוב = חרדי מת! חוסך המון כסף למדינה ! (ל''ת)

    כלכלן מדופלם, 20/06/13 21:40


    IP: 95.35.61.38דווח על תגובה זו

  • 50.

    חריטן מלשון חרטה (ל''ת)

    הרב משה פרונקעל, 20/06/13 21:39


    IP: 95.35.61.38דווח על תגובה זו

  • 49.

    בניגוד לחרדים חסרי התועלת, לחארא של תרנגולים תרומה חשובה בחקלאות (ל''ת)

    גבריאל רונקרנץ, 20/06/13 21:38


    IP: 95.35.61.38דווח על תגובה זו

  • 48.

    טוב שאני לא באוטובוס עם חרדים עלוקות מסריחים (ל''ת)

    פפפפפהההההה, 20/06/13 21:37


    IP: 95.35.61.38דווח על תגובה זו

  • 47.

    שמח שאשתי לא יהודיה וילדי ב"ה לא יהודים (ל''ת)

    משה כהן, 20/06/13 21:35


    IP: 95.35.61.38דווח על תגובה זו

  • 46.

    שיפי חריטן | זקוקה לזיון טוב ולא לאוננות במקווה! (ל''ת)

    זלמן ארונוביץ, 20/06/13 20:20


    IP: 95.35.61.38דווח על תגובה זו

  • 45.

    החרדים הם סרטן בגוף העם היהודי וטפילים בחברה הישראלית (ל''ת)

    אלימלך הירשפלגר, 20/06/13 19:59


    IP: 95.35.61.38דווח על תגובה זו

  • 44.

    קול באישה ערווה, שיער האישה ערווה, אישה אינה ראויה לעדות כי דעתה קלה (ל''ת)

    ברוך שלא עשני אישה דתית מפגרת, 20/06/13 18:47


    IP: 89.135.97.7דווח על תגובה זו

    • ברוך שעשני כרצונו!

      שרית, 03/07/13 13:41

      על יהלומים שומרים בכספת....

      IP: 192.116.226.252 דווח על תגובה זו

  • 43.

    סתם שאלה של אחד שלא מכיר את הכותבת

    האם את יוצאת רק נגד ויינשטיין?, 19/06/13 12:48

    הביקורת על ויינשטיין לגיטימית. בכלל מתיחת ביקורת על אנשי ציבור מכהנים היא נוהג רגיל ומקובל בחברה דמוקרטית לעתים רבות גם של אנשים מאותו מחנה. יש אנשי שמאל רבים שמבקרים את יום ההולדת הראוותנית של פרס יש אני ימין שמבקרים קשות את ביבי ויש משפטנים רבים שמבקרים את ויינשטיין ויספור העובדת הזרה נניח.

    אבל כמעט אף פעם אנחנו לא רואים כותבים חרדים או חרדיות שמבקרים בפומבי רבנים מובילים, אדמו"רים וקובעי נורמות בחברה החרדית. לא זוכר למשל שאי פעם ראיתי ש"סניק שאומר שהפעם הרב עובדיה הגזים נניח.

    אם שיפי חריטן מעבירה ביקורת גם על גדולי התורה והרבנים המובילים בציבור שלה אז סבבה ובהחלט דבריה ראויים גם נגד ויינשטיין. אבל אם לא, זה קצת מגוחך. ההשפעה של וינשטיין ואנשיו על מה שקורה בחברה החרדית גם אם הם יעשו משהו בעניין הדרת הנשים היא אפסית. לעשות רק מזה עניין גדול על ידי כותבת חרדית רק מראה עד כמה היא חיה בתוך חברה חסרת ביקורתיות עצמית.

    IP: 46.33.75.148דווח על תגובה זו

    • מה הקשר ??????????????????

      חרדיה, 19/06/13 16:39

      כאשה חרדית אני מספיק חכמה להחליט על אורח חיי גם אם זה לא מוצא ביני השובניסט האומלל שמכהן כרועץ משפטי.
      ואם נח לי וטוב לי לא לשבת בקופ"ח/אוטובוס/בריכה וכו ליד גבר זאת זכותי המלאהההה !!!

      בגלל שאני חרדיה אז אני אהבלית??!!

      שיטפטר מיד המפגר הזה !!

      IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

      • אף אחד לא מתכוון להכריח אותך לשבת ליד גברים

        שבי ליד מי שאת רוצה, 19/06/13 17:43

        אף אחד לא מתכוון להכריח נשים לשבת ליד גברים. רק למנוע מגברים לחייב נשים לא לשבת במקומות מסוימים. שכל אחד יישב איפה שהוא רוצה.

        IP: 80.44.237.185 דווח על תגובה זו

  • 42.

    הרבה רגשי נחיתות

    יניב, 19/06/13 11:14

    ובוועדה שבוחרת את הרבנים הראשיים יש הרבה נשים אה?

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 41.

    תגובה ל31

    קאשי, 19/06/13 10:59

    ההתלבטות באם לרדת לרמת כתיבתך גדולה ומדגדגות לי קצות האצבעות שעל המקלדת, אנסה שלא ליפול ברמה. המסורת אומרת שהפה נברא ע"י בורא עולם בראש ולא במקום אחר בגוף על מנת שיהיה קרוב למח והשכל והמילים תצאנה ממנו בחוכמה ולאחר סינון ומחשבה ולא חלילה כפרץ ביוב וזוהמה מביב שופכין. אנא בעתיד חישבי בעמקות ורצינות לפני שאת מביעה דעתך(באם את יכולה כמובן) ותשתדלי שלא להיות שיפוטית, מתנשאת, איליטיסתית כביכול וזאת למען כבודך בעיקר. בהצלחה!

    IP: 195.27.154.85דווח על תגובה זו

  • 40.

    אשתו של ויינשטיין מתקדמת יותר!

    משה, 19/06/13 09:29

    כמדומני שאשתו של כבוד היועץ מתקדמת יותר: היא עבריינית שהעסיקה עובד זר נגד החוק

    IP: 195.27.154.85

  • 39.

    שיפי חריטן ,ואם כן היית רוצה לשבת בקדמת

    מה זה, 19/06/13 08:48

    האוטובוס ,היית מעזה?
    גם בבית הספר של הבנות שלך לכל אחת מקום משלה
    זאת באשכנזי וזאת בספרדי
    ולא היית רוצה שייקחו את מקומם.
    על גזענות שמעת?או שאת בחלק האשכנזי

    IP: 195.27.154.85דווח על תגובה זו

    • היא כתבה שהיא כן יושבת כשהיא רוצה. כדאי לקרוא (ל''ת)

      לפני שמגיבים, 19/06/13 09:20


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 38.

    החרדים מנסים להנציח פרימיטיביות בוטה ממש כמו שבטים נידחים באפריקה

    אורי, 19/06/13 08:16

    כל הפולחן החרדי אינו יהודי אלא אלילי
    כל מעשיהם הם כפירה בערך האדם שהוא המוביל את היהדות

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

    • ציטוט

      אני מצטט את קאשי, 19/06/13 08:37

      הבנתי סוף סוף! לחרדים שיעור הילודה הגבוה במדינה אבל הם לא מקימים יחסי מין ולא נהנים ממצות פרו ורבו, הם מאלפים חסידות להביא להם תינוקות כל שנה. אבל אחינו החילוניים והליברלים יודעים גם יודעים איך לענג את בנות זוגן ואו זוגם המתחלפות והקבועות בדרכים רבות ומגווונות ואפילו לא מוותרים על סאשן השירותים במועדון! כל הכבוד ובמידה של הריון לא רצוי לא רוצים להרוס לבת הזוג את העתיד והגיזרה ולוחצים לרוב על גרידה(מבלי לתת דין וחשבון ומחשבה על העקרות הצפויה אולי בעתיד, הרי מה איכפת , סביר שבעתיד לא אנו נהיה איתה לחלוק את חיינו, נהיה במקום אחר,החיים מתגלגלים!!אכן מוסר וערבות הדדית ראוים לחיקוי! אשריני שבחרתי להיות במקום אחר!

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • סיסמאות מטופשות חסרות תוכן (ל''ת)

      אין דרך להשוואה תרבותית, תלמד אנתרופולוגיה, 19/06/13 09:21


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 37.

    קוראים לזה תסמונת שטורהולם (ל''ת)

    דתלש, 19/06/13 05:10


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • לטענתך גם תושבי שטוקהולם סובלים מתסמונת שטוקהולם (ל''ת)

      לכן צריך לסלק אותם ממקום מגוריהם בכוח, 19/06/13 09:23


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 36.

    כתבה מצוינת

    מיה חרדית כמוך, 19/06/13 00:48

    אכן כל מילה בסלע

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 35.

    להידחף בין חבורת גברים שעירים מזיעים. נשמע כמו פנטזיית הפורנו שלי

    הבעולה הקדשה, 18/06/13 23:58

    טובה את

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 34.

    יש כאילו שעבורם: "אני דורך על כן אני קיים" (ל''ת)

    זולו בן בולו, 18/06/13 23:54


    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 33.

    ((( רק נשים מפגרות מתלבשות כמו טליבן,עובדות, מטפלות בילדים מבשלות ועוד (ל''ת)

    ונותנות לבעל להזדווג עם השכינה במקום האישה=בזבוז, 18/06/13 23:53


    IP: 46.33.75.111

    • ציטוט מוצלח מקאשי

      אוקיי. ומה המצב אצל אחינו החילונים התרבותיים, 19/06/13 08:41

      הבנתי סוף סוף! לחרדים שיעור הילודה הגבוה במדינה אבל הם לא מקימים יחסי מין ולא נהנים ממצות פרו ורבו, הם מאלפים חסידות להביא להם תינוקות כל שנה. אבל אחינו החילוניים והליברלים יודעים גם יודעים איך לענג את בנות זוגן ואו זוגם המתחלפות והקבועות בדרכים רבות ומגווונות ואפילו לא מוותרים על סאשן השירותים במועדון! כל הכבוד ובמידה של הריון לא רצוי לא רוצים להרוס לבת הזוג את העתיד והגיזרה ולוחצים לרוב על גרידה(מבלי לתת דין וחשבון ומחשבה על העקרות הצפויה אולי בעתיד, הרי מה איכפת , סביר שבעתיד לא אנו נהיה איתה לחלוק את חיינו, נהיה במקום אחר,החיים מתגלגלים!!אכן מוסר וערבות הדדית ראוים לחיקוי! אשריני שבחרתי להיות במקום אחר!

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 32.

    מאמר מצויין- אבל שאלה לי. שרות לאומי עשית?

    אלי, 18/06/13 23:29

    פתחת את המאמר: "כשסיימתי 12 שנות לימוד, לא רציתי להמשיך בסמינר למורות כפי שהיה מקובל בסביבה החרדית בה גדלתי, והלכתי לחפש מקצוע שיתאים לי. וכך במשך השנתיים הבאות, מצאתי עצמי לומדת אבחון רב תחומי. "

    לא יכולת לעשות שרות לאומי?

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

    • מה הקשר לנושא הכתבה? ואם נניח שהיא לא עשתה, אז ויינשטיין יחליט בשבילה? (ל''ת)

      קצת שכל לא יזיק לך, 19/06/13 09:26


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 31.

    מחזק את דברי 23 ! הדתיים לא נהנים כמו החילונים בענין הזה! (ל''ת)

    חילוני, 18/06/13 23:27


    IP: 46.33.75.111דווח על תגובה זו

    • עם הסתייגות שגם הגברים סובלים ולא רק הנשים! (ל''ת)

      שבועיים כל חודש בלי יחסי מין!, 18/06/13 23:30


      IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

      • ציטוט

        אז אני מצטט את קאשי, 19/06/13 08:38

        הבנתי סוף סוף! לחרדים שיעור הילודה הגבוה במדינה אבל הם לא מקימים יחסי מין ולא נהנים ממצות פרו ורבו, הם מאלפים חסידות להביא להם תינוקות כל שנה. אבל אחינו החילוניים והליברלים יודעים גם יודעים איך לענג את בנות זוגן ואו זוגם המתחלפות והקבועות בדרכים רבות ומגווונות ואפילו לא מוותרים על סאשן השירותים במועדון! כל הכבוד ובמידה של הריון לא רצוי לא רוצים להרוס לבת הזוג את העתיד והגיזרה ולוחצים לרוב על גרידה(מבלי לתת דין וחשבון ומחשבה על העקרות הצפויה אולי בעתיד, הרי מה איכפת , סביר שבעתיד לא אנו נהיה איתה לחלוק את חיינו, נהיה במקום אחר,החיים מתגלגלים!!אכן מוסר וערבות הדדית ראוים לחיקוי! אשריני שבחרתי להיות במקום אחר!

        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

        • דיברתי על איש ואשתו לא על שירותים דמגוג שכמוך! (ל''ת)

          חילוני, 19/06/13 10:52


          IP: 195.27.154.85 דווח על תגובה זו

        • לצערי מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

          הדר, 19/06/13 21:55


          IP: 212.150.245.250 דווח על תגובה זו

  • 30.

    "אמירה בוטה ואומללה של חבורת גברים" למה את מכלילה?! לא כולנו חושבים כך (ל''ת)

    גבר, 18/06/13 19:07


    IP: 46.33.75.148דווח על תגובה זו

    • צודק. אני חושבת שהיא מדברת רק לאלה שכן. (ל''ת)

      טוב שיש גם אנשים כמוך, 18/06/13 21:00


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 29.

    המסית ומדיח עוד אחד בהיסטוריה!!!! (ל''ת)

    אני איחה גאה בגברים החרדיים, 18/06/13 18:28


    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 28.

    שוביניזם מתנשא

    kashi, 18/06/13 17:22

    שוב הועדה שנבחרה ע"י חברי המסדר של "החצר הביזנטית " האשכנזית, הגברית והלבנה ברשות היועץ המשפטי שבחר המתהדר כשומר זכויות הנשים אך כשנתפס עובד זר לא חוקי בביתו מיהר להקריב את אישתו והטיל עליה את האחריות! ממש גנטלמן! (אבל לא לדאוג לגברת, מתוקף מעמדו כנראה קיבלה עיסקת טיעון מטיבה שבוזגלו או גב כהן היו יכולים רק לחלום עליה. חצר ביזנטית אמרנו!) קרנפים מתנשאים, מזלזלים בנשים ובבעלי דעות והנהגות שונות משלהם. בודאי לא מודל לחיקוי של סובלנות, נאורות וחוכמה, נהפוך הוא וההיסטוריה והציבור ישפטו ואף יענישו!

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 27.

    לא מבינה

    אורית, 18/06/13 16:39

    לא מבינה למה את מתעקשת להנן על דברים שאת עצמך לא מאמינה להם

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 26.

    את ללא ספק בחורה חריגה בנוף החרדי

    את בעצמך אומרת את זה, 18/06/13 16:29

    נניח לרגע שאת צודקת בקשר לויינשטיין והוא צריך להניח את ידיו מהעניין הזה. את צריכה להודות לפחות בשני דברים. ראשית שאת לא חרדית מייצגת. את מציינת שבניגוד למה שמקובל את לא הלכת לסמינר למורות, את מציינת שבניגוד למה שמקובל את מתיישבת לפעמים מקדימה לא מפחדת שיעירו לך ואם מעירים את עונה למעירים (כמה חרדיות יהינו לשבת מקדימה ולהתווכח עם גברים באוטובוס?), את מציינת שיש לך שלושה ילדים בעוד אנחנו יודעים שזה מספר נמוך מאוד במגזר וידוע הוא שיש לחץ חזק מאוד להביא הרבה ילדים (אדרבה תכחישי את או מי מחברותייך כאן שיש על נשים רבות במגזר לחץ חברתי להביא ילדים ושמידת הוולדנות של אישה היא אחד המדדים העיקריים למידת הגשמתה העצמית) ואני יכול להמשיך עוד ועוד. למה אני מציין את זה? כייש שורה ארוכה מאוד של נורמות שמגבילות את הנשים החרדיות מצד אחד ומטילות עליהן עומס עצום נפשי ופיזי וזה החל מענייני לבוש ואחריות לכשרות וטהרה וטיפול בלעדי בילדים ועבודות הבית וכאמור וולדנות ונקיונות ומה לא. ומי קובע את מה שנדרש בכל אלו? הגברים החרדים, הם ורק הם לפעמים חלק מסוים מהם שנקרא הרבנים ואומרים שככה אלוהים דורש.

    IP: 46.33.75.148דווח על תגובה זו

    • ממשיך

      המשך, 18/06/13 16:33

      כמובן שאת לעולם לא אומרת לכל הגברים החרדיים הללו שמטילים את כל שורות ההגבלות האלה עלייך ועל חברותייך מי שמכם? למה אתם לא מתייעצים איתנו הנשים? למה אתם מנשאים עלינו וכו'. לא הם גברים עם כיפה אז מותר להם להחליט עבורכם הכל אבל לויינשטיין אסור. עכשיו ביחס לכל הנורמות שפירטתי אף חילוני לא מנסה להתערב לכן. אתם מעדיפות להיות שפחות מרצון (שוב לא את, את חריגה למרות שגם את מציינת שבענייני הבית רק את עמלה ובעלך לא נוקף אצבע למרות שגם את עובדת). אבל עלה כאן עניין של תחבורה ציבורית שנוסעות בו גם נשים מסורתיות לא חרדיות כמוך שאולי אין להן אומץ להתמודד עם גברים חרדים שאומרים להם לשבת מאחורה ולאלה ויינשטיין דואג. ביג דיל. אגב כמובן שכשיש הפרדה לעולם הגברים יהיו מקדימה והנשים מאחורה לעולם זה לא יהיו הפוך. למה? כי בעולם החרדי הגברים תמיד נחשבים יותר. אלוהים מחבב אותם יורת מנשים ולכן הם גם אומרים ברוך שלא עשאני אישה.

      IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

      • ועוד מילה אחרונה

        לגבי הנשים ששיכות לחצר האחורית של החברה החילונית, 18/06/13 16:37

        שותף מלא לאישומייך על הפקרת החברה החילונית את החלשות שבתוכה, הנשים המוכות, הנרקומניות, הזונות ואת חוסר האכיפה כלפי הסרסורים וכו'. זוהי באמת תעודת עניות שאין כמותה לחברה. אגב לחברה כולה אם כי שימי לב שוב שמבחינתך זה ברור שהן נשים חילוניות ולכן הן לא העניין של נשים חרדיות נניח. אין כאן סולידריות נשית ואין כאן גם הפניית שאלה לאלוהים איך הוא מרשה לילדות בנות חמש עשרה רובן קורבנות של התעללות מינית בילדותן (אגב תופעה שקיימת בכל המגזרים) על לא עוול בכפן להרוס ככה את חייהן ולסבול סבל כל כך גדול.

        IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

    • כל חרדי שומע את המשפט הזה פעמיים בשבוע: אתה חרדי 'אחר'

      עוד אחת שלא למדה בסמינר, 18/06/13 21:01

      בסוף כולנו "אחרות" ו"אחרים" - אתם פשוט לא מכירים אותנו.

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

      • כלומר את טוענת שרוב הנשים החרדיות יישבו לפעמים מקדימה

        ויתווכחו עם גברים חרדים שיגידו להם לעבור אחורה?, 18/06/13 22:42

        לגבי טענת חוסר ההכרות גם אם את צודקת אתם לא ממש עושים מאמץ כדי שנכיר אתכם. תמצית החיים החרדים היא ההסתגרות וההתבדלות מהעולם החילוני. הרי מה מטרת הלבוש השחור מפולין של לפני מאתיים שנה אם לא לסמן את שונותכם ולהבדיל אותכם מהעולם החרדי? מה המטרה האמיתית של אי השירות בצבא? הרי ברור שזה החשש הנורא שמא תתקרבו מדי לחילונים רחמנא ליצ לן ותצאו לתרבות רעה לרעה. עבודה או לימודים במסגרות מעורבות עם חילונים זה מבחינתכם סוג של רע הכרחי במקרים קיצוניים ליחידי סגולה בשנות העשרים שלהם או בגילאים יותר מאוחרים אבל לא קודם וגם זה לאחר אישור של רבנים ורק כשיש בטחון גמור שאין חלילה חשש שתזדהמו מהמגע עם החילונים.

        מכל מקום כמה שאנחנו אולי לא מכירים אותכם אתם מכירים את החיים החילונים עוד הרבה פחות. מערכת החינוך החרדית עוסקת בהסתה פרועה כנגד הציבור החילוני והצגתו כציבור אחד גדול של מסוממים ופרוצות סכלים וחסרי כל ערכים. ושוב להסתה הזאת יש מטרה אחת והיא שחס וחלילה מישהו לא יתפתה להתקרב מדי לעולם הזה.

        IP: 46.33.75.85 דווח על תגובה זו

        • במקום שאתמודד עם שאלות שלך. תתייחס בבקשה על הציטוט הבא:

          עזוב אותך, 19/06/13 08:39

          הבנתי סוף סוף! לחרדים שיעור הילודה הגבוה במדינה אבל הם לא מקימים יחסי מין ולא נהנים ממצות פרו ורבו, הם מאלפים חסידות להביא להם תינוקות כל שנה. אבל אחינו החילוניים והליברלים יודעים גם יודעים איך לענג את בנות זוגן ואו זוגם המתחלפות והקבועות בדרכים רבות ומגווונות ואפילו לא מוותרים על סאשן השירותים במועדון! כל הכבוד ובמידה של הריון לא רצוי לא רוצים להרוס לבת הזוג את העתיד והגיזרה ולוחצים לרוב על גרידה(מבלי לתת דין וחשבון ומחשבה על העקרות הצפויה אולי בעתיד, הרי מה איכפת , סביר שבעתיד לא אנו נהיה איתה לחלוק את חיינו, נהיה במקום אחר,החיים מתגלגלים!!אכן מוסר וערבות הדדית ראוים לחיקוי! אשריני שבחרתי להיות במקום אחר!

          IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

          • טעות: צ"ל תתייחס בבקשה לציטוט הבא (ל''ת)

            עזוב אותך, 19/06/13 08:42


            IP: 195.27.154.85 דווח על תגובה זו

    • לא חריגה בכלל

      מיה חרדית, 19/06/13 00:53

      תמיד כשאני פוגשת חילוני, הוא אומר לי ״את לא כמו כל החרדים, את שונה ״ אז זהו שלא , רובינו חריגות בדיוק בסגנון של שיפי , חריגים הם אלו שמוצגים בתקשורת ..

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

      • על פי מחקר של הלמ"ס מס ילדים ממוצע במשפחה חרדית הוא 6.5

        יותר מפי שתיים משל הכותבת, 19/06/13 11:29

        להלן הלינק:

        http://www.bhol.co.il/article.aspx?id=28996

        ואם לך ולכותבת יש 3 ילדים או אפילו ארבעה אז זה אומר לחרדיות רבות אחרות יש שבעה או שמונה ילדים כדי להגיע לממוצע הזה.

        IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

        • צא לי מהרחם - למה אתה מפרנס את הילדים שלי?!

          דוסית גאה, 11/11/13 08:45

          זכותי המלאה לבחור להביא כמה ילדים שבא לי...

          IP: 212.143.234.228 דווח על תגובה זו

  • 25.

    זו כתבה שפורסמה במוסף 'צדק' שעושה עבודה מצויינת בתחקירים שלו (ל''ת)

    קורא מכור, 18/06/13 16:09


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 24.

    הדרת הנשים הגדולה ביותר זה מניעת התענוג המיני מהאישה. (ל''ת)

    ההלכה מדכאת המיניות ואוסרת כמעט הכל!, 18/06/13 16:07


    IP: 195.27.154.98

    • הכי עצוב זה שהן אפילו לא יודעות מה הן מפסידות! (ל''ת)

      גם בין בעל לאשתו כמעט הכל אסור., 18/06/13 16:10


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

      • איזה בורות!!!! (ל''ת)

        אחת מהעם, 18/06/13 18:37


        IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

        • מרחם על הדתיות! לגבר אסור לנשק במקום ההוא! (ל''ת)

          הבורות היא של מי שאינו יודע מהם יחסי מין מהנים!, 18/06/13 23:16


          IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

          • וגם כשיש כמעט הכל אסור חוץ מחדירה פשוטה בחושך! (ל''ת)

            ואין להם מין שבועיים כל חודש!, 18/06/13 23:20


            IP: 46.33.75.85 דווח על תגובה זו

    • הבל הבלים

      חנה, 18/06/13 16:46

      נסה לברר מהו חיוב "עונתה"

      IP: 63.151.118.123 דווח על תגובה זו

      • ההנאה ההכי גדולה זה מהמין האוראלי! וזה אסור!

        הבל הבלים! לא כל חדירה פשוטה גורמת הנאה לאישה!, 18/06/13 23:18

        אסור לדבר אפילו להסתכל במקום ההוא! וודאי שלא לנשק או ללקק. מסכנות הדתיות הרי זאת הדרך הבטוחה ןהמושלמת לאורגזמה!

        IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

        • אסור להם לגוון ואסור משחק מקדים לנשק במקום ההוא! (ל''ת)

          הדתיים זה מיסיונרית בחושך! עלוב ועצוב!, 18/06/13 23:25


          IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל24

      קאשי, 18/06/13 17:38

      הבנתי סוף סוף! לחרדים שיעור הילודה הגבוה במדינה אבל הם לא מקימים יחסי מין ולא נהנים ממצות פרו ורבו, הם מאלפים חסידות להביא להם תינוקות כל שנה. אבל אחינו החילוניים והליברלים יודעים גם יודעים איך לענג את בנות זוגן ואו זוגם המתחלפות והקבועות בדרכים רבות ומגווונות ואפילו לא מוותרים על סאשן השירותים במועדון! כל הכבוד ובמידה של הריון לא רצוי לא רוצים להרוס לבת הזוג את העתיד והגיזרה ולוחצים לרוב על גרידה(מבלי לתת דין וחשבון ומחשבה על העקרות הצפויה אולי בעתיד, הרי מה איכפת , סביר שבעתיד לא אנו נהיה איתה לחלוק את חיינו, נהיה במקום אחר,החיים מתגלגלים!!אכן מוסר וערבות הדדית ראוים לחיקוי! אשריני שבחרתי להיות במקום אחר!

      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

      • תפסיק לקשקש! פרו ורבו לא בהכרח הנאה גדולה לאישה!

        תלמד מה באמת מענג את האישה ותגלה שזה אסור!, 18/06/13 23:23

        ואני מתכוון בין בעל לאשתו אז אל תכניס לי עניין המועדונים. דמגוגיה זולה! תתייחס למה שאמרתי!

        IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

        • קאשי - א מחייה של תגובה. עובדה שהצלחת לעצבן את הקשקשן מר "תפסיק לקשקש" (ל''ת)

          תודה קאשי, 19/06/13 08:35


          IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

    • עם הארץ!!! גבר מחוייב לענג את אשתו ומתחייב על זה בכתובה! אם הוא לא

      עושה את זה - הוא צריך לתת לה גט!, 18/06/13 21:03

      ההלכה מעודדת מיניות ולו היית לומד תורה גם היית יודע את זה - הגמרא מלאה בדוגמאות.
      אלא שבניגוד לגויים הפרוצים ולאלה שאינם שומרי מצוות שלומדים מהם, ההלכה *מקדשת* את המיניות, ולכן היא לא הופכת אותה למשהו שנידון ברחוב, בעיתונות, למשהו שמתיזים מעל גבי מודעות באורך קילומטר באיילון.

      זה משהו קדוש, בין איש לאשתו, לא בין איש לחבר'ה שלו.

      ואני אשה חרדית, שכנראה יכולה לעשות בית ספר להרבה חילונים שחושבים שהם יודעים משהו על החיים הטובים.

      IP: 195.27.154.53 דווח על תגובה זו

      • את אפילו לא יודעת מה את מפסידה! זה מה שהכי עצוב!

        הן חושבות שהן נהנות. מסכנות., 18/06/13 23:13

        ההנאה ההכי גדולה לאישה זה ממין אוראלי (כשהגבר מנשק ונוגע בלשון במקום ההוא).
        וזה אסור על פי ההלכה!

        IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

        • אז איך את מסבירה שגם בין איש לאשתו כמעט הכל אסור??? (ל''ת)

          חילוני, 18/06/13 23:32


          IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

    • אתה בור ועם הארץ הלכתי מהלך

      לומד הלכה וגמרא, 18/06/13 22:24

      עינוג האשה אחד הנושאים הכי מחויבים ביחסים עפ"י ההלכה והגמרא, לו היית יודע עד איזה דקויות ברגשות זה מגיע בהוראות הגמרא יא קנאי טמבל

      IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

      • ההלכה אוסרת את התענוג הגדול ביותר מהאישה! המין האוראלי! (ל''ת)

        אתה קורא לי בור?! תלמד הלכה!, 18/06/13 23:15


        IP: 46.33.75.85 דווח על תגובה זו

        • חדירה בלי הכנה זה כואב ולא מהנה! מסכנות! (ל''ת)

          חילוני, 18/06/13 23:28


          IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

    • קאשי אמר:

      בוא נצטט את קאשי, 19/06/13 08:44

      הבנתי סוף סוף! לחרדים שיעור הילודה הגבוה במדינה אבל הם לא מקימים יחסי מין ולא נהנים ממצות פרו ורבו, הם מאלפים חסידות להביא להם תינוקות כל שנה. אבל אחינו החילוניים והליברלים יודעים גם יודעים איך לענג את בנות זוגן ואו זוגם המתחלפות והקבועות בדרכים רבות ומגווונות ואפילו לא מוותרים על סאשן השירותים במועדון! כל הכבוד ובמידה של הריון לא רצוי לא רוצים להרוס לבת הזוג את העתיד והגיזרה ולוחצים לרוב על גרידה(מבלי לתת דין וחשבון ומחשבה על העקרות הצפויה אולי בעתיד, הרי מה איכפת , סביר שבעתיד לא אנו נהיה איתה לחלוק את חיינו, נהיה במקום אחר,החיים מתגלגלים!!אכן מוסר וערבות הדדית ראוים לחיקוי! אשריני שבחרתי להיות במקום אחר!

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 23.

    תשבי מאחור אם בא לך. החוק פשוט אומר שאסור להכריח אותך אם לא בא לך! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 18/06/13 16:02


    IP: 195.27.154.85דווח על תגובה זו

  • 22.

    גבר לא יבין את זה

    רחלי, 18/06/13 15:41

    גם אני מעדיפה לעמוד או לשבת בחברת נשים כמוני, ולא בחברת גברים.
    גבר לא יבין זאת!

    את צודקת, ואדון ווינשטיין טועה בגדול !

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • תקראי תגובה שלי 23 (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 18/06/13 16:03


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 21.

    גנבתי לי את המאמר!!!

    אבי, 18/06/13 15:39

    כל הכבוד!!!

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

  • 20.

    תתעוררו ותעמדו על זכויותיכן. (ל''ת)

    נכון, 18/06/13 15:32


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 19.

    כחרדית אני מזדהה לגמרי, זה הרוב המוצק של החרדיות (ל''ת)

    שי, 18/06/13 15:22


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 18.

    אתם חיים בחברה חשוכה, מנבלת, טפילה ומרושעת. שום דבר לא ישנה

    מפרנס אתכם, 18/06/13 15:11

    עובדה זו. התהום ביננו אינה ניתנת לגישור. אדון לפיד אינו מתסיס את עם ישראל נגדכם אלא ממתן ומטאטא את הבעיה מתחת לשטיח. יבוא יום ונסגור חשבון.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • קבוע אתה מדבר לעצמך בגוף שלישי? (ל''ת)

      מאיר, 18/06/13 15:12


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 17.

    וינשטיין כבר הוכיח שאפשר לשבת במטבח הביתי ליד עובד זר לא חוקי בלי (ל''ת)

    לשים לב. אז לשבת ליד אשה באוטובוס זה בעיה??, 18/06/13 15:06


    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 16.

    תסמונת סטוקהולם - השבוי מזדהה עם החוטפים (ל''ת)

    מוטי, 18/06/13 14:45


    IP: 165.254.44.132דווח על תגובה זו

  • 15.

    חזק וברוך שיפי

    שמעון, 18/06/13 14:35

    כתבה חזקה לפנים אהבתי

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 14.

    זו בעיה, כולם יודעים שאנו חיים בעולם מושחת וצבוע

    אלי, 18/06/13 14:23

    כשהיועצים המשפטיים והשופטים הם המושחתים הראשיים, פשוט אנו יואשים מלזעוק, כי אנו יודעים שהשחיתות רק גוברת מיום ליום, בעזרתם של המשפטנים.

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 13.

    רוצים שתהיי אישה עצמאית,

    ארנון, 18/06/13 14:13

    כזו ששוכרת עובד זר בלא ידיעת בעלה למשל

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • אתם יכולים לרצות הרבה דברים

      שרית, 03/07/13 11:10

      מה בדיוק העצמאות כאן??

      אז אני רוצה שהנשים החילוניות ילכו לשיעורי תורה בלי ידיעת בעליהן "למשל"...

      IP: 192.116.226.252 דווח על תגובה זו

  • 12.

    ביזיון למדינה לפטר אותו מיד (ל''ת)

    ניר, 18/06/13 14:13


    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 11.

    מה טומאה מבינה בקדושה זה התשובה (ל''ת)

    הנושרת מפתוחי חותם תל אביב, 18/06/13 13:51


    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד...ישבת בחלק הקידמי של האוטובוס ? בהחלט נאורה ומשכילה. (ל''ת)

    נאק, 18/06/13 13:48


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 9.

    גברים מגודלים, מיוזעים ושעירי גוף????

    בת שבע, 18/06/13 13:41

    תאור מלבב של אישה שמתימרת להיות נאורה

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • כך נראים הגברים של העדה החרדית? (ל''ת)

      סתם שואל, 18/06/13 14:00


      IP: 95.100.96.166 דווח על תגובה זו

  • 8.

    שיתכבד מר וינשטיין ויחפש לעצמו עבודה אחרת

    חרדי נאור, 18/06/13 13:38

    אני לא רוצה שהוא יהיה היועץ המשפטי שלי, אותי הוא לא מייצג!

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 7.

    כל מילה בסלע ניכרים דברי אמת (ל''ת)

    דברים היוצאים מן הלב, 18/06/13 13:19


    IP: 46.33.75.148דווח על תגובה זו

  • 6.

    What a dishonest article.

    eli abir, 18/06/13 13:06

    You may choose to sit at the back of the buss. but since we know that women have been forced to do do on many occasions over the last couple of years, not all women accept it with the cultish love you do. It is not about you, a willing prisoner of the cult, it is about the woman that unlike you don't want to be discriminated against because some cult leaders with a direct phone line to god told them that he said so.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 5.

    את דמגוגית!

    אביב המבין, 18/06/13 13:00

    את מודה שאת לא חרדית מצויה.
    אבל במה את כן חרדית בחושך:
    1. ישיבה בסוף האוטובוס כדי שחלא יגעו בך. אולי במקום תחנחי את החרדים איתך באוטובוס לא לעשות זאת.
    2. בעלך הרבה מחוץ לבית ולכן את המטפלת הצמודה של הילדים. אולי את צריכה להיות מחוץ לבית יותר ושבעלך יטפל בילדים?!
    בשלב הזה נגמר לי הכוח מלקרוא את הדמגוגיה שלך.
    אבל לידיעתך כל החרדים הם ילדים שבויים שנחטפו בלידתם לעולם אכזר והכי אכזרי לנשים.
    אז אפילו שאני חושב שווינשטיין היה צריך ללכת מזמן בגלל תפקודו. הוא צודק שאת השבויים לא צריך לשאול אם הם רוצים להשאר שבויים.

    שבוע טוב.

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

    • למה צריך לחנך אחרים?

      יהודיה, 18/06/13 13:04

      אז כל מה שמפריע לך אביב המבין שהגברים מקדימה ונשים מאחורה?
      אם היו נשים מקדימה וגברים מאחורה ועדיין היתה הפרדה, זה היה בסדר מבחינתך? לא היה צריך לחנך אף אחד?
      כל החרדים הם ילדים שבויים? ואתה מבין הא?
      חי בעולם ה'נאור' שלך... ומחנך אחרים לחיה ותן לחיות הא?
      אתה חי בסרט ואין לך מושג כמה אין לך מושג.

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

      • said by another brain washed woman.

        Eli Abir, 18/06/13 13:17

        There is no human a life that has a clue as to what god wishes are. The bible and all the supposedly holly books that came after are nothing more then cult books written by manipulative and or delusional people as a tool to control others. It seems easy to make people believe that they and their modern replacements the Rabbis, priests, imams and all other such fraudters or delusional people have god's phone number and get their instructions to pass to the people from him. You and your like are just what the guy above wrote. Brain washed.

        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

        • עוד גבר

          יהודיה, 18/06/13 13:34

          שממסע ה'נאורות' שלו יודע להגיד על נשים אם הן שטופות מוח. ובכן אני גדלתי כחילונית למהדרין 30 שנה אלי יקר. ואז הבנתי כמה שטיפת מוח ושקרים האכילו אותי בעולם הזה.
          אתה סגור על עצמך שאתה טוען שנשים הן שטופות מוח? היית פעם אישה חרדית בשביל להגיד דבר כזה?
          האם אי פעם שוחחת עם משפחה חרדית בשביל להגיד דבר כזה? וזה שאין לך אמונה בעולם התורה, זה זכותך, אבל לבוא ולספר לי כמה אני שטופת מוח כי אתה לא מאמין במשהו.. זה ניסיון שלך לשטיפת מוח. צר לי, אתה בן אדם קטן. ואם אתה גבר, תכתוב בעברית ולא בשפה האנגלית הנאורה כלכך. למה אנחנו בארץ ישראל.
          מדינת היהודים.. איפה שהיה פעם בית ראשון ובית שני ודוד המלך.... וכל אלו ש'המציאו' את הספר 'שטוף המוח לנשים'. אין לך חצי מושג ביהדות. אבל דעות. חחחח טוב זה הדור היום.. דעתן וחסר דעת.

          IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

          • First, I didn't claim that woman are brain washed.

            eli abir, 18/06/13 14:24

            I claimed that every person male and female that follows a life style based on the belief that other humans are gods relatives and know what god's intentions and desires is brain washed. Especially when such people try to and often do force others to live by such rules.

            Second. I have had many talks with Haredim. I have Haredi friends that know that I believe that they are brain washed. In fact we have lively arguments about the issues.

            Third, I write in English because I like it. Your Haredi knee-jerk reaction need to tell me what to do (what language to use in this case) shows it's ugly head.

            Forth, Judaism is a cruel evil religion like all other religions. Just a small example. One in many I can bring. The story of Jericho. Orders from god through the phone line holders were to kill every man woman and child. And all the animals. And to finish it of to rob the all the valuables. How is that any better then what the Nazis did?
            Here is another one. Rape and slavery
            "כִּי תֵצֵא לַמִּלְחָמָה עַל אֹיְבֶיךָ... וְרָאִיתָ בַּשִּׁבְיָה אֵשֶׁת יְפַת תֹּאַר וְחָשַׁקְתָּ בָהּ וְלָקַחְתָּ לְךָ לְאִשָּׁה: וַהֲבֵאתָהּ אֶל תּוֹךְ בֵּיתֶךָ וְגִלְּחָה אֶת רֹאשָׁהּ וְעָשְׂתָה אֶת צִפָּרְנֶיהָ... וּבָכְתָה אֶת אָבִיהָ וְאֶת אִמָּהּ יֶרַח יָמִים וְאַחַר כֵּן תָּבוֹא אֵלֶיהָ וּבְעַלְתָּהּ וְהָיְתָה לְךָ לְאִשָּׁה: וְהָיָה אִם לֹא חָפַצְתָּ בָּהּ וְשִׁלַּחְתָּהּ לְנַפְשָׁהּ...".
            disgusting

            IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

            • Jericho right from the cult book

              eli abir, 18/06/13 14:33

              וַיַּעַל הָעָם הָעִירָה אִישׁ נֶגְדּוֹ, וַיִּלְכְּדוּ אֶת-הָעִיר. כא וַיַּחֲרִימוּ, אֶת-כָּל-אֲשֶׁר בָּעִיר, מֵאִישׁ וְעַד-אִשָּׁה, מִנַּעַר וְעַד-זָקֵן; וְעַד שׁוֹר וָשֶׂה וַחֲמוֹר, לְפִי-חָרֶב. כב וְלִשְׁנַיִם הָאֲנָשִׁים הַמְרַגְּלִים אֶת-הָאָרֶץ, אָמַר יְהוֹשֻׁעַ, בֹּאוּ, בֵּית-הָאִשָּׁה הַזּוֹנָה; וְהוֹצִיאוּ מִשָּׁם אֶת-הָאִשָּׁה וְאֶת-כָּל-אֲשֶׁר-לָהּ, כַּאֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתֶּם לָהּ. כג וַיָּבֹאוּ הַנְּעָרִים הַמְרַגְּלִים, וַיֹּצִיאוּ אֶת-רָחָב וְאֶת-אָבִיהָ וְאֶת-אִמָּהּ וְאֶת-אַחֶיהָ וְאֶת-כָּל-אֲשֶׁר-לָהּ, וְאֵת כָּל-מִשְׁפְּחוֹתֶיהָ, הוֹצִיאוּ; וַיַּנִּיחוּם--מִחוּץ, לְמַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל. כד וְהָעִיר שָׂרְפוּ בָאֵשׁ, וְכָל-אֲשֶׁר-בָּהּ: רַק הַכֶּסֶף וְהַזָּהָב, וּכְלֵי הַנְּחֹשֶׁת וְהַבַּרְזֶל--נָתְנוּ, אוֹצַר בֵּית-יְהוָה

              IP: 195.27.154.85 דווח על תגובה זו

    • אביב. המבין??

      דוד, 18/06/13 13:14

      מה בדיוק אתה מבין? אתה מגלה אטימות ומדבר בססמאות ללא הכרת המציאות. העולם החילוני מלא בפורנוגרפיה אלימה, הסטנדרט הוא לבוש מינימלי ולא פלא שנושא השיחה העיקרי בגילאי 14 - 25 הוא בנות ובחורות (ע"פ סקר שהתפרסם ב8/6/12) אז אולי תסביר לי מי בעצם לא מבין? מי באמת מכבד את האישה ומי לא.. תתעורר

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • אתה שבוי ביצרך איש

      שמעון, 18/06/13 14:33

      ככול הנראה לפי דבריך אתה לא מבין מה טוב לנו ומה לא
      כי אתה מעולם לא ניסית ולא נהנת מההנאות שיש לחרדי מהרוחניות אתה לא מבין מה זה מי שנולד לעולם וחי בשבי זה אתה אנחנו חיים לפי צו אלוקי ונהנים מזה
      אל תחנך אותנו כי אנחנו לא מעוניינים לחיות בריקנות הזאת כמותכם תחיו אותה לבד לומר שזה דאגה זה שקר מדובר בשנאת דת גרידה הרי מדובר בערים חרדיות מה זה עניינכם מה קורה ואיך אנחנו מקיימים את אורח חיינו

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

      • לפי צו אלוקי How do you know?

        eli abir, 18/06/13 15:07

        Heard it from him, or from people that claim to have his phone number

        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

      • גם בסין ובקוריאה הצפונית רוב האנשים יגידו שהם נהנים מהחיים שלהם (ל''ת)

        הם באמת מאמינים בזה!, 18/06/13 16:13


        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 4.

    נחמדה - אבל טפשה כמו נעל

    ויינשטיין לא מחייב אותך כלום, 18/06/13 12:48

    את עדיין יכולה לשבת באוטובוס מאחור... אבל לא חייבת!!!
    את עדייןם יכולה לא לשיר בציבור... אבל לא חייבת!!!

    זאת מהות השוויון.

    IP: 23.3.13.109דווח על תגובה זו

    • אף אחד לא אמר לנשים להפסיק לשיר

      יהודיה, 18/06/13 13:01

      זה קמפיין תקשורתי.
      בסך הכל יצאו כמה חיילים חרדים בזמן שירת נשים - כי זאת אמונתם. אף אחד לא אמר לנשים לא לשיר, זו הפרשנות החילונית שמחפשת כותרות.
      הדרת נשים? המצאה. קמפיין של יחצנים של נשות הכותל וקרן פורד שבאים להמציא את הגלגל ביהדות. או בקיצור - מנסים להרוס אותה בדיוק כמו שניסו בתרבות יוון.

      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

      • another lie by the brain washed (ל''ת)

        Eli Abir, 18/06/13 13:20


        IP: 195.27.154.59 דווח על תגובה זו

        • ראיות?

          שגיא, 18/06/13 13:58

          יש לך טענה המתבססת על העובדות שפוסלת את נאמר על חיילים חרדים ושירת חיילת או פוסלת את מעורבות של משרדי יחסי ציבור ומימון של קרן פורד בפרשת "הדרת נשים"?

          IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

    • את עדיין יכולה ללכת לים - אבל לא חייבת ....

      חרדית, 19/06/13 16:42

      את עדיין יכולה .... אבל לא חייבת ....

      תגיד אתה פסיכי או מה?

      אף אחד לא חייב כלום, אבל בקופ"ח בשכונה שלי החרדית אתה יכול להגיע אבל אתה לא חייב...

      באוטובוס שמביא אותי לשכונה החרדית שלי אתה יכול לעלטות אבל לא חייב ....

      IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

  • 3.

    רוב החרדים במיוחד החרדים המזרחיים מסתגרים וחשוכים (ל''ת)

    מלכלכים,מטנפים,חסרי כל אכפתיות, 18/06/13 12:45


    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

    • ואת /אתה התגלמות של אור וקדמה?

      שגיא, 18/06/13 14:09

      גם עם התייחסות הסובייקטיבית שלך היא נכונה,עדיין אין שוב הצדקה בכפיית ערכים חילוניים על אותו הציבור.בחברה פלורליסטית ודמוקרטית,באיזו זכות אתה/את יכול לחשוב שהשקפת עולמך נעלה יותר מאשר השקפה אחרת?

      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 2.

    זוהי הפעם הראשונה שאני מסכימה עם ויינשטיין (ל''ת)

    מוריגה אולפרה, 18/06/13 12:17


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 1.

    קשקשנית. את יודעת יפה שאת ובעלך חריגים בנוף החרדי. רוב הנשים לא יעזו

    אברהם, 18/06/13 11:32

    לשבת בקדמת האוטובוס כי "רועש להן מאחור".. ואת בעצמך מודה שבחרת בעיסוק שונה מאד מקרוב החרדיות, אז מה לך כי תדברי בשם ציבור החרדיות???

    IP: 195.27.154.98

    • פשוט זה נורא קשה לקבל את זה

      יהודיה, 18/06/13 12:59

      שנשים חרדיות בוחרות את ההפרדה הזו בעצמן.
      אז מה הסיפור שגברים מקדימה ונשים מאחורה?
      בבית ספר החילוני שלמדתי בו, בטיולים השנתיים כולם רצו לשבת מאחורה כי זה היה המקום של המגניבים.. אז מה העניין? העניין הוא יחצון!
      העניין הוא אנשים שמחליטים בשביל נשים מה טוב להן ומה לא.
      אני שמחה שבשכונות חרדיות אין תמונות של נשים, וגם בעלי שמח. כמו שאני מנסה לשמור עיניים, כך גם הוא מנסה והעולם הצעקני הזה מנסה בכל דרך ובכח להחליט בשבילנו שזו גזענות או הדרה. זה בולשיט. זה הדרת שכל של עם שלם זה מה שזה.
      וכן, השופט שוביניסט. גברים חרדים שדואגים להפרדה, דואגים לכבוד האישה, זה לא הגיוני כי שנים שוטפים לנו את המוח שגברים חרדים הם או סוטים, או עסקנים, או מושחתים. ובכן, רוב האוכלוסיה החרדית, רוצה לחיות בשקט מבלי שיתערבו לה. בדיוק כמו שאתם צועקים כפייה דתית.. בשנים האחרונות, הכפייה היא חילונית בלבד ושלא יבלבלו לנו את המוח עם שטויות של נאורים - כי הנאורות היום באה להסוות שנאה עצומה שקיימת הרבה מאוד שנים (למעשה בכל דור ודור) בתור דוסית, אני מרגישה נפלא, אפילו שמנסים למכור לי שאני מסכנה. עולם הפוך. פשוט ככה.

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • שטויות. היא לא חריגה ולא נעליים

      לא חרדיה אבל מכירה הרבה, 18/06/13 12:59

      ישנן הרבה כאילו.

      הציבור החרדי אינו מקשה אחת, והיא לא חריגה.
      אני מסכימה איתה שזה אכן לא סביר שבאים ל"פתור" בעיות לחרדים מבלי להבין איתם מה דעתם.

      ואם טוב לאדם, מי אתה שתחליט בשבילו לשנות את המציאות?
      ראינו איך ניסיון הכפייה של הדמוקרטיה במדינות מוסלמיות עבד...
      זה אמנם לא אותו דבר, אבל קביעת עולם הערכים שלך מלמעלה על עולם ערכים של אחר שיש לו מערכת ערכים שונה ותפיסת עולם שונה, לא יצליח.

      בוודאי אם אינך עושה את המינמום כדי להבין את תפיסת עולמו, ופותר את עצמך מאחריות במונחים של "שחור וחשוך".

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • זה הנוף החרדי! החריגים הם הקיצונים ואתה מגלה בורות.

      חיים, 18/06/13 13:09

      תמיד כשמוצאים חרדי הגון טוענים שהוא יריג, ולא כולם כאלה.
      די לדבר שטויות בואו לבדוק באמת מה קורה שם. אני גר בשכונה חרדית בירושלים והולך גלוי ראש בשבת עם סיגריה ואף אחד לא זרק עלי אבנים... נכון, לא פעם דיברו איתי להתקרב ולהתחזק וכאלה מילים. אבל לא מעבר לזה והאמת, אולי הם צודקים....

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • קשקשנית תקרא ל... חצוף! אתה כנראה מכיר חרדים מהמסך בלבד

      הרוב, 18/06/13 15:22

      היא מייצגת מעולה את הרוב...

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל1

      קאשי, 18/06/13 17:48

      ספרי לנו בבקשה מהם העיסוקים המקובלים אצל חרדיות בשונה מהחילוניות? מאיכן הגיזענות וההדרה המגדרית הנוראית המבצבצת מתגובתך?! אשמח להעביר אליך נתונים על אחיות, רופאות, מהנדסות, נשות היי טק, מורות , יועצות, מנחות, מנהלות , פקידות זבניות ועקרות בית דתיות וחרדיות שפשוט לא נמצאות מתחת לפנס שאת נמצאת מתחתיו!

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו