• 63.

    היה ייחוד?

    מאיר, 13/06/13 18:37

    כסף, שטר, וביאת המשיח שלא כדרך הטבע...

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 62.

    עצוב ומוזר מאוד (ל''ת)

    מישהי, 13/06/13 14:33


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 61.

    תקראו ותענו לעצמכם - לעצמכם אי אפשר לשקר לי כן..

    אסתי, 13/06/13 12:25

    אני בעלת תשובה. לפני כ- 10 שנים נשאתי לבעל צדיק מדהים אבי ילדיי וחברי הכי טוב לחיים, הלוואי על בת בישראל - אמן (נשאנו כאשר בעלי בחור ישיבה שבעברו היה שחקן כדורגל בנבחרת ישראל). נפגשנו 4 פעמים ולאחר כחודשיים נשאנו. הסידורים לחתונה לקחו כ-3 שבועות מה שהשאיר לנו כ-3 שבועות לפני החתונה ריקים מהכנות. בהדרכה שקיבלנו הומלץ לנו לא להפגש עוד עד החתונה. (עפי ההנהגה שבוע לפני החתונה לא מתראים כדי ליצור געגוע והתרגשות ואילו לנו המליצו לא להפגש כל שלושת השבועות. קיבלנו על עצמנו ושמחנו עם ההחלטה. אתם יודעים מה היה שם??
    איזו התרגשות עצומה, אני והחתן לא הפסקנו לבכות במשך כשעה, ההורים וכמעט כל האורחים כולל גברים וחילוניים לא הפסיקו לבכות מהתרגשות אדירה שהיתה שם - קיבלנו תגובות מהאורחים שלא ראו מעמד קדוש ושמח ומרגש כמו זה מימיהם ורובם איחלו לילדיהם כזה מעמד.
    ועד היום זה כך חודש בחודשו בזכות התורה הקדושה וכלליה.תשפטו אתם. בהצלחה..

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • סיפור מרגש ויפהץ (ל''ת)

      סתם הומו רגיל, 13/06/13 12:39


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 60.

    אין דבר כזה חתונה יהודית חד מינית ולעולם לא יהיה!!!

    חני, 13/06/13 12:15

    תכניסו לכם את זה לראש חוליי נפש. אתם חולים בזה משום שהחשיפה לאינטרנט וטמבלוויזיות הראו לכם סרטים דמיוניים והחלטתם שגם אתם רוצים להיות שחקנים ראשיים. אין מקום לזה ביהדות - חתונה יהודית היא חתונה של גבר יהודי עם אשה יהודיה שרוצים להתאחד כולל יחסים אישיים ( חובה) וכל השאר מתוך שמחה. זהו אין הסבר אחר ולא יעזור לכם גם אם אלף חוקים במדינת ישראל יאפשרו לכם זאת. זה לא אומר שאני לא מרחמת אבל הקריאה היא לכם ההורים שנשארו עוד שפויים אפילו אם הם חילוניים: אם הילדים שלכם ימשיכו לצפות בסרטים על חד מיניים ויחשפו לכאלה תמצאו גם אותם חד מיניים. וזה אומר שנכד יהיה לכם רק אם יווצר מזרע של גבר וביצית של אישה, והרי אם יוולד ילד לחד מיניים גברים הוא יכול להיות רק אבל רק אבל רק של אחד משני המשוגעים האלו.
    עם ישראל - אתם חיים חיים ריקניים וכל הזמן מחפשים ריגושים בחומר עוד בית ועוד בית ועוד אוטו ולהחליף אותו וכשנגמרת ההתרגשות אז מוצאים ריגושים בשני גברים מהבולים שרוצים לחיות יחד הוא בעלו והוא בעלו - ממש בדיחה. יש תורה יש בה טהרת משפחה, שבועיים חופש פיזי ונפשי ושבועיים קירבה פיסית מרגשת שאין מה שידמה לה.תנסו!!

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 59.

    עוד מעט ה"רבנים" המצחיקים הללו יענדו צלב וישתחוו למכה... (ל''ת)

    למה מי אמר שאסור? בעיקר מותר לדפוק את הראש בקיר, 13/06/13 09:24


    IP: 46.33.75.111דווח על תגובה זו

  • 58.

    בטח החתונה היהודית היחידה בשוודיה בעשרים השנים האחרונות והבאות

    רונית, 13/06/13 07:22

    סטפאן גוסטבסון יהודי?

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • לאונרד ברנסטין, ברברה סטרייסנד, זיגמונד פרוייד, כולם יהודים (ל''ת)

      הומו בהרצה, 13/06/13 12:41


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 57.

    זה לא מתאים למדור יהדות אלא למדור חיות מחמד. (ל''ת)

    ניצן, 12/06/13 23:10


    IP: 46.33.75.148דווח על תגובה זו

    • למה להעליב חיות מחמד? (ל''ת)

      תתבייש, 13/06/13 11:31


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 56.

    עושים צחוק מהתורה. "כנגד דת משה בישראל"

    רגע, 12/06/13 22:29

    רב התחלק על השכל, אם היה לו.

    IP: 63.151.118.123דווח על תגובה זו

  • 55.

    בושה וחרפה

    ephi, 12/06/13 21:34

    הרב דילג על ספר דברים השוכב משכבי זכר מות יומת

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • בפעם האלף: לא יהיה משכב זכר אצל הזוג הזה

      הומו מנוסה, 13/06/13 01:02

      הומואים מסוגלים לספק זה את זה בלי חדירה. אצל הסטרייטים זה נדיר מאד.

      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

      • מגעיל כמה נמוך אתם יכולים לרדת (ל''ת)

        אתם כל כך בתוך הגועל שכבר אין לכם בושה, 13/06/13 11:35


        IP: 195.27.154.85 דווח על תגובה זו

        • לא הבנתי את הקשר לדברי שלעיל (ל''ת)

          הומו מנוסה, 13/06/13 12:42


          IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

          • זאת בדיוק הבעיה (ל''ת)

            היית אמור להבין, 13/06/13 12:51


            IP: 195.27.154.85 דווח על תגובה זו

            • את/ה עצמך הבנת מה כתבת שם (ל''ת)

              זאת הבעיה, 13/06/13 13:09


              IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 54.

    לא בניתם בית מיקדש מגיע לכם! (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 12/06/13 20:23


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 53.

    עכשיו הם לא רק חולים גנטית, הם גם חולים מנטלית...

    ניקו, 12/06/13 20:10

    הטקס המגוחך הזה שבו הם מעמידים פנים שהם גבר ואישה רק מראה כמה הם חולים. הם כל כך חולים שהם לא מודעים לזה שהם חולים וחושבים שהמחלה שלהם היא בעצם דבר "נורמאלי". אני ומאות אלפי ישראלים נורמאלים לא נקבל מצב שבו מאפשרים לסוטים לא שפויים להכריח אותנו לחשוב שהם נורמאלים!

    אין לי בעיה איתם שיחיו את חייהם כמו שהם רוצים, ברגע שהם מפריעים לי ולחינוך ילדיי זה כבר חוצה קווים אדומים וגובל בהטרדה!

    IP: 23.61.195.132דווח על תגובה זו

    • כך דיברו האנטישמים על היהודים (ל''ת)

      ממש מזכיר את 1935, 13/06/13 01:01


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 52.

    נראה שמישהו מהקהילה הקונסרבטיבית "דיווח" על כל התגובות בכל הדיונים (ל''ת)

    מכיוון שאיך אומרים... הם יצאו ''נעל'' בכל הדיונים, 12/06/13 19:24


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 51.

    מה יהודי בזה? זה רפורמי, לא קונסרוטיבי (ל''ת)

    רון, 12/06/13 18:05


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 50.

    גויים דוברי עברית השתלטו על מדינת היהודים (ל''ת)

    יוני הבית''רי, 12/06/13 16:42


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 49.

    הגויים יותר נאורים, ישנו מיליונר שמבקש להינשא לחתולה שלו. (ל''ת)

    אשכנזי ליברלי מתוסכל., 12/06/13 16:39


    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

  • 48.

    פשוט לחתוך ל"רב" הזה את הבולבול, ולדחוף אותו לישבן של החתן עד שירגע. (ל''ת)

    שבן זוגו יסתפק בביצים., 12/06/13 16:37


    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 47.

    הגיע הזמן להפציץ את ישראל ולהחריב אותה ואת תל אביב (ל''ת)

    צבא ישראל החופשי, 12/06/13 16:36


    IP: 195.27.154.84

  • 46.

    יש להחרים כל רב שמנהל טקס כזה !

    אלכסנדר, 12/06/13 16:18

    אין שום בעייה אם אנשים עושים לעצמם טקסים וקוראים להם בשמות .זו זכותם .
    אבל ירגיש זוג יהודי "סטרייטי" שיוודע לו שהרב המיועד לחתנם , עבר עבירה דתית כל כך קשה?
    אני ממליץ לא לערב הדת היהודית עם טקסים שמשמעותם אנטי ל"שולחן ערוך".
    אין שום בעייה אם טקס ה"נישואין" ייתקיים באוולם שמחות וינוהל על ידי אנשים נאורים , מתקדמים , רגישים , מביאי אור ומגרשי חושך .

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 45.

    מהחברה של שי פירון

    מוטי, 12/06/13 16:00

    רפורמים ליצנים שעושים צחוק מהיהדות, אבל הם יקבלו את העונש שלהם ישר לגהנום.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • לדעתי שי פירון אינו קונסרבטיבי או רפורמי, למרות שאין לי מושג איפה הוא (ל''ת)

      ממוקם היום. נראה בצד שנאמן שעדיין להלכה, 12/06/13 16:42


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 44.

    כל ששון וכל שמחה... מזל טוב!!! בקרוב אצלנו בארץ. (ל''ת)

    ליאור, 12/06/13 15:35


    IP: 125.56.205.110דווח על תגובה זו

    • יש מיליוני מקרים של גילוי עריות בעולם, ודאי תשמח להפוך את זה ללגיטימי (ל''ת)

      עם מספרים לא מתווכחים, הכל בשם ה''נאורות'' החשוכה, 12/06/13 15:45


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 43.

    השתגעתם?

    א.ג., 12/06/13 14:29

    אתם השתגעתם? "כדת משה וישראל"? דחילכ תעשו מה שאתם רוצים אבל למה לקרוא לזה יהדות? ולמה להתגנדר בסמלים יהודיים כמו טלית, חופה ועוד.

    לפי ההלכה היהודית מחזה תעתוע זה אינו יהודי.

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • אתה התשגעת, אתה מכיר רק את סביבתך הקרובה ולא יודע על יהדות

      שפוי, 12/06/13 14:37

      מסוגים שונים

      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

      • רק אדם שיודע שהוא חולה נפש צריך לכתוב "שפוי" (ל''ת)

        אחרת גם הוא לא יאמין לעצמו, 12/06/13 14:41


        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

        • זאת לא הוכחה ניצחת לאי-שפיות כשאדם קורא לעצמו שפוי. נסה עוד פעם (ל''ת)

          שפוי, 12/06/13 17:46


          IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

          • זו אולי לא הוכחה ניצחת, אבל עצם הצורך לקבוע שאתה "שפוי" מעיד עליך אחרת (ל''ת)

            תפסיק להתחזות, 12/06/13 23:28


            IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

            • ולענייננו: צרות המוחין של האורתוסוקסים בארץ מונעת מהם

              היהודים הם פסיפס של עדות, אמונות ולאומים, 13/06/13 01:04

              להכיר את הזרמים האחרים ביהדות. חבל

              IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

              • ממש לא נכון. אנחנו מכירים אתכם לפני ולפנים, כמו גם את הקראים, הצדוקים (ל''ת)

                הנוצרים, המוסלמים, המשיחיים ושאר המינים והמומרים, 13/06/13 11:18


                IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

                • "אחנו צודקים וכולם טועים" (ל''ת)

                  זאת אימרה צדקנית , בדלנית, יהירה, וגם מביעה בורות, 13/06/13 12:44


                  IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

                  • אנחנו צודקים לגבי היהדות כי קיבלנו אותה ברצף הדורות, ואתם צודקים בדתכם (ל''ת)

                    היהדות עברה מרב לתלמיד, הבורות עברה מבור לחברו, 13/06/13 12:59


                    IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

                    • פויה! (ל''ת)

                      גננת, 13/06/13 13:12


                      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

                      • עזוב שטויות (ל''ת)

                        יום טוב לך, 13/06/13 13:48


                        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

                    • תיקון טעות

                      חיים, 14/06/13 12:53

                      הבורות איננה עוברת מדור לדור. הבורים פשוט נעלמים וקמים חדשים במקומם. רק היהדות האמיתית שמבוססת על ההלכה היהודית היא זו שעוברת ברצף לדורות שמקיימים אותה כהלכה.

                      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

    • מדובר כפייה של סוטי מין על ציבור שלם!

      ניקו, 12/06/13 20:20

      יש אנשים שאוהבים סאדו מאזו בחדר השינה שלהם, יש כאלה שאוהבים בעלי חיים, יש כאלה שאוהבים חילופי זוגוות ויש כאלה שאוהבים בני אותו מין. בכל המקרים מדובר בסטייה מינית זה הכל. כולם יכולים להיות אחלה אנשים ביום יום וכל עוד הם שומרים את מה שהם עושים בחדר השיינה שלהם זה צריך להפריע לך או לעניין אותך, אני מאמין שזכותו של כל אדם לעשות מה שהוא רוצה בחדרי חדרים.

      אבל ברגע שהם מביאים את חדר השינה שלהם לרחובות שלך, ברגע שהם מערערים את חוקי היסוד של החברה שלך וכופים עליך את סגנון החיים שלהם באגרסיביות זה כבר כפייה! אתה הומו, סבבה לך מה שאתה עושה עם החבר שלך לא צריך לעניין אותי ולא ממש בא לי לראות את זה בדיוק כמו שלא בא לי לראות אישה לבושה בעור מכה בשוט גבר עם עגילים בפטמות! די כבר שחררו אותנו, אתם רק גורמים לנו לשנוא אתכם יותר במקום לקבל אתכם!

      IP: 23.61.195.132 דווח על תגובה זו

  • 42.

    גאווה אשכנזית! (ל''ת)

    איציק, 12/06/13 13:56


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 41.

    מגוחך ,מגעיל ומביש. אין כנראה גבולות לחרפה.

    מ, 12/06/13 13:56

    עוד יביאו את הכלבה לשמוע כל נדרי ויושיבו אותה דווקא בין הגברים.
    אשרינו שכל הפסולת הזו חיה ברובה בחו"ל ולא הצליחו להכות יתד בארץ ישראל.אסור לאפשר להם זאת גם אם שי פירון וד"ר לביא ירצו.

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

    • נו, טוב . מזל שלא הרשו לי לעבוד בארץ במקצועי, ולכן אני גר בקנדה

      קנדי, 12/06/13 14:08

      לפני 30 שנים אסור היה למהנדס אווירונאוטי הומו לעבוד בארץ (מחשש "סחיטה" - הגם שהייתי מחוץ לארון), אז נסעתי לארץ נאורה, בה גרים יהודים נאורים, ואני שמח להשתייך לקהילתם החמה והציונית.
      אביט בכם מרחוק, ואם תשתשנו לטובה - אחזור ארצה בשמחה.
      (עכשיו יאמרו לי:"תישאר שם , מי צריך אותך, וכו'" אבל אני אבוא ארצה על אפם ועל חמתם של המלעיזים. היהדות שייכת לי בדיוק באותה מידה ששייכת להם, וגם ארץ ישראל!).

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

      • היהדות שייכת לך בדיוק כמו שאימא שלך היא שלך גם אם תאנוס ותרצח אותה (ל''ת)

        הקשר היהודי יותר חזק מהתאווה הכי בהמית ומטורפת, 12/06/13 16:14


        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

        • היהדות שייכת לך? ואני חושב שאתה אונס את העם היהודי עם הקיצוניות שלך (ל''ת)

          קנדי, 12/06/13 17:47


          IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

          • מה שמגדיר כל מהות זו הרציפות. ליהדות יש רצף אורתודוקסי של 3500 שנה (ל''ת)

            לכן למרות מה שאתה מעדיף לחשוב, הבעיה היא בך, 12/06/13 19:28


            IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

            • גם לאמונות טפלות יש רצף של אלפי שנים. זה לא מוכיח דבר (ל''ת)

              היהדות שייכת ליהודים, לא לרבנים, 13/06/13 00:47


              IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

              • לא משנה מה אמונה, מי שמחזיק אותה אלפי שנים הוא שמשתייך אליה ולא אחרים (ל''ת)

                לפי שיטתך גם יהודים שהתנצרו הם ''יהדות'' וזו שטות, 13/06/13 09:42


                IP: 46.33.75.85 דווח על תגובה זו

                • מי שמרגיש שייכות לעם, הוא יהודי. גם אם חילוני גם אם מזרם

                  לא יעזור לך הפילפול התלמודי, 13/06/13 12:46

                  אחר.
                  לא אתה תבוא ותאמר לו שהוא לא יהודי. את זה אתה יכול לעשות רק במדינת ישראל, אבל לא בקהילות היהודיות החמות ברחבי העולם.

                  IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

                  • חזרת לדמוגגיה. ברור שאתם שייכים לעם היהודי גם עם תתנצרו או תתאסלמו (ל''ת)

                    השאלה היא האם ההלכה שלכם נאמנה לדת היהודית-והיא לא, 13/06/13 13:02


                    IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

  • 40.

    הם חזרו לימי קדם!! מתי שהקיסר שכב עם ילדים ו אחר כך זרק אותם! לים!

    חלוקת רכוש!, 12/06/13 13:03

    הם זקנים כדי שיהיה להם ילדים!

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 39.

    איזה יופי! מזל טוב להם

    חיפאית, 12/06/13 12:52

    ומי שזה מפריע לו, שלא יסתכל. נו באמת, אנשים - תתקדמו קצת...

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • שלחתי לך הזמנה לחתונה של הבת שלך עם הבן שלך. יחתנו רב רפורמית וכומר (ל''ת)

      ואם מפריע לך אל תסתכלי. נו באמת, תתקדמי קצת, 12/06/13 13:05


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

      • בני נסע עד קנדה כדי שיוכל להתחתן עם בחיר ליבו. משום שבארץ חסרה האפשרות

        אמא לבן הנשוי לגבר, 12/06/13 13:11

        עלינו כולנו על מטוס ונסענו למונטריאול, ושם נערך טקס יפה מאד.
        עכשיו בני ובן זוג מצפים לילד שהם עשו עם אם פונדקאית
        בכל זאת יש לי נחת מהבן, למרות המכשולים שהציבו בפניו

        IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

        • ומה עם הבת? יפריע לך שיחיו בשלישיה אם יבוא להם והיא תלד להם? (ל''ת)

          אל תתחמקי! למה לא?, 12/06/13 13:35


          IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

          • משום הדת שלי ,הקונסרבטיבית , אוסרת הולדה מאח ואחות (ל''ת)

            פשוט מאד., 12/06/13 13:53


            IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

            • ואם יתחייבו שלא להוליד, רק לאמץ/פונדקאית? הרי לחד מיניים אתם מתירים? (ל''ת)

              לפי תשובתך אני מבין שיחסי גילוי עריות אתם מתירים, 12/06/13 14:12


              IP: 95.100.96.166 דווח על תגובה זו

              • אין לי תשובה לזה. אני מדבר על מקרים מעשיים שנוגעים למאות אלפי

                עכשיו אתה מתפלפל פילפול תלמודי ולא מעשי., 12/06/13 14:35

                הומואים שרוצים להתחתן.
                לא מכיר אפילו אח ואחות אחת שרוצים להתחתן

                IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

                • מה שאתה טוען זה שאין לך עניין בחשיבה מוסרית ולאן היא מובילה (ל''ת)

                  אתה רוצה להתיר כאן ועכשיו מה שבא לך וזהו, 12/06/13 14:40


                  IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

                  • אני רוצה להתיר מה שאין צורך שיהיה אסור. כמו שאסרו על נשים להצביע

                    אתה חושב שלך יש בעלות על המוסריות?, 12/06/13 17:50

                    בבחירות, ועל שחורים להיות אזרחים בארצות שונות, ועל יהודים להיות שווי זכויות בארצות רבות. והנה הגיע הזמן לשויון זכויות גם להומואים.

                    IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

                    • מה שאלוקים בחר לאסור אין לך זכות להתיר, אלא אם אתה נביא או... נביא שקר (ל''ת)

                      ויתרת על הבעלות על המוסריות כשבחרת לא לחשוב מוסרית, 12/06/13 19:57


                      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

                      • אתה החלטת שאני לא מוסרי ואני החלטתי שאתה לא מוסרי. תיקו! (ל''ת)

                        לך יש קו ישיר לאלוקים? גם לי יש קו ישיר אליו, 13/06/13 00:49


                        IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

                        • עזוב דמגוגיה: אתה בזת לחשיבה על השלכות מוסריות ובכך הודית שאינך מוסרי (ל''ת)

                          הקו הישיר של ה' מתואר בפרקי אבות ואתם התנתקתם ממנו, 13/06/13 09:36


                          IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

  • 38.

    "כדת משה וישראל"?

    נתן הבבלי, 12/06/13 12:49

    נו טוב... גם מימוש ה"נישואין" הוא "כדת משה וישראל"? או שאצל ה"רב" ה"קונסרבטיבי" הזה נתלשו כמה דפים מספר ויקרא ומספר דברים?
    די עם השטויות האלה! הם רוצים לחיות יחד בצטרה הנוגדת את סדרי הטבע - יבושם להם; אנחנו לא צריכים להיכנס לחדר המיטות, והענין הזה הוא בינם לבין הקדוש ברוך הוא. אבל למה לקרוא לזה "נישואין"? למה לעוות הגדרות כדי לרצות את הניהיליסטים העומדים מאחורי "זכויות" ה"אזרח"? מצידי שיקראו להם "צמד" ולמעמד שלהם "צמודים", בדומה ל"ידועים בציבור", ולטקס הרשמי - "צימודין". אבל עם כל הכבוד - לא "נישואין". נישואין הם בין איש ואשה, וכך זה צריך להישאר.

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • כמובן שמתעלמים מן הסחר בנשים פונדקאיות שיבוא אחר כך (ל''ת)

      שקר של ''זכויות אדם'', 12/06/13 12:55


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • בקנדה נישואין הם בין גבר לגבר, גבר לאישה, ואישה לאישה.

      C-cyclist, 13/06/13 01:39

      לא תגיד לקנדים מה לעשות.

      IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

  • 37.

    חחחחחחחחחחחחחחחחח...... ההומאים הם נשות הכותל החדשות! (ל''ת)

    יתחתנו מחר ליד קשת רובינסון, 12/06/13 12:43


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • כבר היתה תכנית לחתונה כזו ליד הכותל זה לא תכנית הזויה (ל''ת)

      אכן., 12/06/13 12:59


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 36.

    זה מראה מיהם הקונסרבטיבים .... (ל''ת)

    שולה, 12/06/13 12:40


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 35.

    למה לבזות את הדת?שיתחתנו אבל לא בבית כנסת ולא עם טליתות!

    חי, 12/06/13 12:29

    זהו ביזוי הדת היהודית, נטן ! אין כאן מחלוקת דתי/חילוני. הם רוצים להתחתן, להיות הומואים זו זכותם המלאה, שיתחתנו חתונה אזרחית ושיהיו מאושרים. אבל לארגן טקס חתונה יהודית - שהוא טקס דתי ע"פ המסורת היהודית ולבזות את הדת, זו בושה ! זו חוסר רגישות מינימאלית למאמיני הדת היהודית! תתארו לכם, אימאם מוסלמי שיארגן שחיטה של חזיר, וייתן למוסלמים לאכול אותו..זה היה גורם למלחמת עולם. תתארו לכם נוצרי אשר היה מארגן טקס עם מריה הקדושה ערומה...
    העיתורנאים האנטי-דתיים רואים בדבר אולי משהוא "נאור" ו"מתקדם", אבל זה בדיוק ההיפך שקורה זהו בזיון של הכבוד המינימאלי שיש לתת לבני אדם

    IP: 195.27.154.98

  • 34.

    רב פסול! , עשו צחוק מהדת!מעקרון של" משפחה" עכשיו מי יהיה האימא? (ל''ת)

    Chaia, 12/06/13 12:15


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 33.

    בקרוב יחול חוק השריעה בשוודיה (ל''ת)

    אייל, 12/06/13 12:14


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • זו באמת הבשורה היותר טובה עבור אירופה .

      ז, 12/06/13 13:44

      זה יהיה צעד חשוב קדימה לאנושות,לחיזוק המאמינים מול עובדי עבודה זרה.מלכות יוון הולכת לחלוף מן העולם.

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 32.

    בקרוב אצל הרפורמים נישואי אח ואחות , אב וביתו, ואפילו אדם וכבשה. (ל''ת)

    /////, 12/06/13 11:59


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • מה רע בנישואי אח ואחות? מי שם אותך לקבוע מה טוב ומה לא טוב? (ל''ת)

      סליחה, האחות מגיעה אני הולך לקבל את התרופות שלי, 12/06/13 12:20


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

      • אח ואחות ילדי בנק הזרע שנפגשו- מדוע לא? (ל''ת)

        השלב הבא ביצירתיות הקונסרבטיבית..., 12/06/13 12:46


        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

        • ואחרי שיתירו ביולוגים שנפרדו נשאל - מה ההבדל? רק בזה שהם לא גדלו יחד? (ל''ת)

          והופה - אפשר גם להתיר גילוי עריות בתוך המשפחה רל''צ, 12/06/13 12:55


          IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

          • שהרי לאח ואחות שאינם ביולוגיים שגדלו יד אנחנו מתירים להתחתן גם לפי חוק (ל''ת)

            ואם לביולוגיים שנפרדו גם מותר, אז למה במשפחה לא?, 12/06/13 13:02


            IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

            • פיסיקאי ! שיתגרש! (ל''ת)

              אני, 12/06/13 13:05


              IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

              • איינשטיין חי עם בת דודתו אחרי שזנח את משפחתו וילדיו באירופה (ל''ת)

                אפילו לא צריכים רב קונסרבטיבי שיתיר לו גילוי עריות, 12/06/13 13:28


                IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • רב רפורמי

      שגיא, 12/06/13 15:12

      ולמה לא? אם בן אדם חושק באם או באחות,מי אנחנו שנגיד לו לא? יש הרבה גוונים ביהדות,העיקר שנעשה הכל לפי דת משה וישראל.

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 31.

    מה יהיה השלב הבא? לערוך חתונה כזאת בכותל בחסות נשות הכותל וארגוני שמאל

    סקרן, 12/06/13 11:53

    אני יהודי חילוני, אבל לאור כל מה שקורה אני (ונדמה לי שהרוב הדומם של אזרחי ישראל) מתחיל להזדהות יותר ויותר עם הגישה של הדתיים. החבר'ה האלה רוצים להרוס את כל מה שהעם שלנו שמר במשך אלפיים שנה, לפעמים במחיר של הקרבת חיים.

    IP: 95.100.96.166דווח על תגובה זו

    • צריך ליצור ארגון של חילונים למען האורתודוקסיה (ל''ת)

      הרפורמה שוברת כל גבול!, 12/06/13 12:46


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 30.

    הגבוה מימין הוא האגזוזיונר, משמאל נושך הכריות! (ל''ת)

    הגבוה מימין, 12/06/13 11:50


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 29.

    אין ספק רק בשבדיה זה אפשרי

    דוד בוסקילה, 12/06/13 11:37

    יאללה כל החריגים שרוצים להתמסד
    סעו לשוודיה

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

  • 28.

    הם לא יהודים ויש לחוקק חוק שאסור לבני הדתות הללו להשתמש בשם יהדות (ל''ת)

    זה רמאות ומסוכן לציבור ..., 12/06/13 11:24


    IP: 46.33.75.148דווח על תגובה זו

    • בארץ לא נאורה אפשר לחוקק חוק כזה

      אחד ממיליון קונסרבטיבים, 12/06/13 11:27

      אבל בארה"ב , קנדה, אוסטרליה, בריטניה צרפת ועוד עשרות ארצות לא אתה תחליט מיהו יהודי. ישנם מיליוני יהודים חמים ואוהבי ישראל שאינם אורתודוקסים

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

      • התנועה הקונסרבטיבית כבר מזמן מונה פחות מ 500 אלף איש (ל''ת)

        מאז שהנהיגו חתונות כאלו התחילו חברים לברוח ממנה, 12/06/13 12:47


        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

        • שקר וכזב! אנחנו לפחות מיליון. יותר לפי האסמכתא הזאת:

          קונסרבטיבי, 12/06/13 13:14

          Adherents.com has the most reliable statistics I've ever seen, and they have anything from 1.5 million to over 2 million: http://www.adherents.com/Na/Na_249.html

          IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

          • יש מיליארד מוסלמים שטוענים שהיהודים גנבו את התורה מהמוסלמים (ל''ת)

            מה זה מוכיח חוץ מזה שהאמת היא אחת למרות הטועים?, 12/06/13 13:22


            IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

            • זה מוכיח שיש דתות שונות וזרמים שונים בכל דת. ואין הוכחה איזה מהם נכון (ל''ת)

              אתאיסט, 12/06/13 13:55


              IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

              • תעבור על תולדות המדע ותראה שלל דעות ו"הוכחות" שנראו תמיד נכונות בזמנן (ל''ת)

                ולאחר מכן הופרכו בבוז. מה שמוכיח - לא להאמין למדע, 12/06/13 14:15


                IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

                • למזלנו הניב בריאות ואריכות ימים, טכנולוגיה, נוחות ורוגע. מה הניבו

                  המדע משתפר כל הזמן, והדת?...., 12/06/13 17:52

                  הדתות?

                  IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

                  • האדם היום "נהנה" טכנולוגית וסובל רוחנית ונפשית, הרוב בדיכאון והתמכרות (ל''ת)

                    במיוחד במדינות מפותחות, כולל ילודה שלילית. הישג?!, 12/06/13 20:11


                    IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

                    • רוב החילונים שאני מכיר אינם מכורים ואינם סובלים נפשית (ל''ת)

                      אתה רואה איכות בגידול אוכלוסיה. לא הכמות מנצחת, 13/06/13 00:51


                      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

                      • איכות היא בעיני המתבונן,אך היעדר ילודה כרוני מעיד על כישלון אבולוציוני (ל''ת)

                        התרבות ה''מדעית'' בהכחדה == אינה מתאימה לאנושות, 13/06/13 09:51


                        IP: 46.33.75.85 דווח על תגובה זו

                        • זאת לא תחרות מספרים אלא השבחה של חברה מתקדמת

                          מבחינה מספרית חיידקים וג'וקים מנצחים את כולם, 13/06/13 12:57

                          ראה איך באפריקה ובהודו האוכלוסיה גדלה במהירות, אבל איכות החיים ירודה.

                          IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

                          • "איזהו עשיר השמח בחלקו" - אתה טועה בין רמת החיים לאיכות החיים

                            התרבות ה''מדעית'' נכחדת =- היא בולמת את כוחות החיים, 13/06/13 13:13

                            היחסים החד מיניים הם רק אחת התופעות של הרס כוחות החיים על ידי הנטייה האתאיסטית. תופעות אחרות הן אינדיבידואליזם, אגואיזם וחוסר רצון "לשעבד" את החיים הפרטיים שלך ליצירת הדור הבא. כל אלו מוכיחים שהתרבות הזו אינה מוצלחת והיא תיכחד, כמו כל מוטציה בלתי מוצלחת בטבע.

                            IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

                            • אני יודע בבירור את ההבדל בין רמת חיים ואיכות חיים

                              ישנם שני אינדקסים שונים בויקיפדיה, 13/06/13 13:43

                              מה זה בדיוק "כוחות החיים".
                              הומוסקסואליות קיימת בטבע מאז ומתמיד גם אצל בני אדם וגם אצל חיות. היא לא נכחדה עד היום.

                              IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

                              • יש בטבע באוכלוסיות על סף פיצוץ אוכלוסין לבקרת ילודה בהיעדר טורפים (ל''ת)

                                ובטעויות זיהוי מקומיות. אלו כוחות עקרים נוגדי חיים, 13/06/13 13:53


                                IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

                            • כמו כן, שאיפות ההגירה מאפריקה/הודו/סין אל המערב (ל''ת)

                              מוכיחות שבמערב החיים טובים יותר, 13/06/13 13:44


                              IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

                              • לא, זה מוכיח שיבשת אירופה מתפנה מתושביה הנכחדים ופנויה לקבל תרבות חדשה (ל''ת)

                                תוך דור-שניים האתאיזם המדעי יכחד לטובת האסלם הדתי, 13/06/13 13:51


                                IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • פחחח בהצלחה לאכוף את החוק הפסיכי שלך

      ערן, 12/06/13 11:40

      אולי יום אחד יקום מישהו ויחליט שגם אתה לא יהודי באמת ןיחוקק נגדך חוק.

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 27.

    ארה״ב

    יעל, 12/06/13 11:23

    ״כדת משה וישראל?״ הרי המעשה הוא בדיוק בניגוד לדת משה וישראל האוסרת משכב זכר. גועל נפש.
    הרב שנתן ידו לבדיחה עגומה זו, אינו רב במובן המסורתי.
    גם כאן בארה״ב לסדום ולעמורה דמינו ״....

    IP: 63.151.118.173דווח על תגובה זו

    • לא יהיה משכב זכר אצל הזוג הזה

      קנדה, 12/06/13 11:29

      הם דתיים יהודים קונסרבטיבים. והיהדות הקונסרבטיבית אוסרת משכב זכר. בדיוק כפי שאורתודוקסים לא שוכבים עם נידה.

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

      • זהו שקר גמור. הרב הזה דווקא מתיר משכב זכור וגם נישואי תערובת (ל''ת)

        הקהילה בשבדיה כועסת ותעבור לאורתודוקסים, 12/06/13 12:48


        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 26.

    השלב הבא : שניהם יתחתנו עם סוסה, ולילד יקראו פרד ! (ל''ת)

    פנטסטי, 12/06/13 11:12


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • והשלב אחרי הבא: ינשוף יתחתן עם אקורדיון

      לא מאמין בשלב הבא, 12/06/13 11:25

      כל דבר אפשר להביא לאבסורד. מדובר בשני בני אדם שאוהבים זה את זה.לא מדובר בחיות.

      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 25.

    זה יהדות??? הרי על סטייה זו חל איסור מוחלט בתורה!!! (ל''ת)

    הם חולי נפש וסוטים, זה הכל, 12/06/13 11:12


    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

    • התורה אוסרת משכב זכר.

      בריא בנפשו, 12/06/13 11:22

      שני גברים יכולים לעשות סקס בלי לעבור על האיסור הזה.

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 24.

    נהדר

    גדי רגב, 12/06/13 11:05

    הלואי ובכל מקום בעולם ובמיוחד בארץ.
    ברכת מזל טוב מכל הלב.

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 23.

    המזוקן הזה שמכנה את עצמו רב פוטר ע"י הקהילה הרפורמית בגלל מעשיו המנוגד (ל''ת)

    מעשיו הרבים של האיש גרמו ללא מעט נזק לכן הוא פוטר, 12/06/13 10:57


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 22.

    מה יהדות בהומואים ולסביות ?

    אלי, 12/06/13 10:48

    רפורמים קונסרבטיבים אורתודוקסים הכל על מנת לבלבל את היהודים , יש שומר מצוות קלה כחמורה ויש שמחליטים מה שמתאים להם.
    מי שמכריז על היותו הומו שלפחות לא יאמר על עצמו שומר מצוות!כי הוא מצהיר בכך שהוא נגד מצווה מדאורייתא,

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 21.

    חתונה דתית הנוגדת את הדת

    דייויד, 12/06/13 10:40

    לקרוא לחתונה כזאת "דתית" זה כמו לקרוא למסעדה המגישה חזיר כמסעדה כשרה.
    התורה בצורה מפורשת אוסרת יחסים הומוסקסואלים, כמו שהיא אוסרת אכילת חזיר.
    זה שיש יהודים הומואים ויהודים אוכלי חזיר זו עובדה שאי אפשר להתכחש אליה, אבל להגיד שזה משהו דתי, זה פשוט מגוחך ומבזה את הדת.
    אדם המגיש בשר חזיר במעדה שלו לא יבקש תעודת כשרות, וברור לכולם למה.
    אז למה 2 הומוסקסואלים חושבים שהם יכולים להינשא בטכס "דתי".

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

    • שני גברים נשואים זה לזה לא חייבים

      נשוי לגבר, 12/06/13 10:43

      לעבור על האיסור מדאורייתא. ישנם דרכים רבות לתנות אהבים.

      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

      • כל מה שאתם עושים זו עבירה על ההלכה. ההתחכמות לא עובדת (ל''ת)

        מה שקרה בברנוער מייצג קצה הקרחון של שחיתות ה''קהילה, 12/06/13 12:49


        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

        • תכף תאמר שאם מורה התעלל בתלמידה , כל מערכת החינוך רקובה (ל''ת)

          לא נחפז למסקנות, 12/06/13 13:08


          IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

          • יחסים מבוגרים-קטינים היא סוד גלוי בקהילה, לא טורחים אפילו להכחיש (ל''ת)

            קצת יושר לא יזיק, 12/06/13 13:31


            IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

            • שקר גמור! רוב הגברים מחפשים גברים, לא ילדים. כפי שסטרייטים לא מחפשים

              בן זוג, 12/06/13 13:46

              ילדות.

              IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

              • דמגוג, לא כתבתי ילדים. כתבתי "קטינים" והתעלמת מזה בכוונה. (ל''ת)

                גיל 15 זה קטין, לידיעתך, 12/06/13 14:48


                IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

              • פעם שנייה שנמחקה כאן תשובה לגיטימית שמעוגנת בחופש הביטוי! (ל''ת)

                לא כתבתי ''ילדים''. בן 15 הוא קטין ואסור לשכב איתו, 12/06/13 15:08


                IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הכיבוד בחתונה

    פרדוקס, 12/06/13 10:21

    הכיבוד בחתונה כלל חזיר שנשחט כדין ברוטב יוגורט ללא חלב נכרי.

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

    • אל תפגין בורות. גם ליהדות הקונסרבטיבית יש מצוות וחוקים. (ל''ת)

      לא בור, 12/06/13 10:39


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

      • לא מחתנים מתרוממים, !! אין דבר כזה!! זה לא רב, זה ליצן (ל''ת)

        CONSERVATIVI, 12/06/13 12:17


        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

      • מצוות וחוקים?

        קוקו, 12/06/13 13:47

        אולי, אבל לא חוקי התורה.

        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

    • האם היתה שם הקפדה על שחיטת "חלק" של החזיר? (ל''ת)

      סקרן, 12/06/13 11:40


      IP: 95.100.96.165 דווח על תגובה זו

  • 19.

    העולם התחרפן !!!! (ל''ת)

    גבי, 12/06/13 10:19


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • משחקים ב"כאילו"

      שולי, 12/06/13 10:54

      יום אחד ההומו מוצא עצמו בודד, רץ ומארגן לעצמו משהו שהוא חושב שזה יגאל אותו מהבדידות.
      אין שום דבר שיכול לקשור שני גברים פרט לתאווה ונוחות כלכלית.
      האם הומו יכול לחוש שברון לב בניתוק מבן הזוג? לא שמעתי על כך.

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

      • זה בדיוק אותו הדבר שקושר אנשים בברית הנישואין, גם בני מינים שונים

        הגדרה מילונית, 12/06/13 13:13

        תאווה ונוחות כלכלית.

        זה הפרינציפ של נישואין.

        ולגבי שברון הלב: אני מניחה שאת או אתה (שולי הוא שם יוניסקס. רחמנא לצלן) מכיר הרבה זוגות הומוסקסואלים ולסביות, וישבת איתם לשיחות נפש ארוכות לאחר פרידות מבני/ות זוג, כך שאת/ה מומחה/ית בעניין.

        IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

      • ועוד איזה שברון לב...

        גבר טוב, 12/06/13 13:44

        פעם נפרדתי מבן זוג אחרי כמה שנים, והיה נורא במשך חודשים אחדים, עד שמצאתי בן זוג אחר,עימו אני חי כבר 35 שנים.

        IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כשאתם אומרים חתונה דתית לאיזו דת אתם מתכוונים?

    גוסטב מלך שבדיה, 12/06/13 10:17

    כי בדת היהודית אין כזו חתונה.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • בדת היהודית הקונסרבטיבית של מיליוני יהודים, וודאי שיש חתונה כזאת (ל''ת)

      יהודי בדרכי נועם, 12/06/13 10:20


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

      • אחי היקר,אתה לא יהודי בדרכי נועם

        ארז, 12/06/13 10:45

        זו תחפושת של מילים , חייב להיות בסיס אחד משותף כדי ליצור דיון דתי, והוא התנ"ך והתנ"ך שולל בצורה שלא משתמעת לשתי פנים קשר מיני בין שני גברים!! תפסיק להתחבא מאחורי מילים. תגיד פשוט אני לא מאמין בתורה ולכן המילה יהודי במקרה שלך היא לא יותר מעובדה גזעית.לא דרך ולא בטיח.

        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

        • התנ"ך אוסר משכב זכר

          שומר מצוות, 12/06/13 11:03

          אבל לא קשר אינטימי אחרי בין שני גברים. רצוי שתלמד את הנושא לפני שאתה נחפז למסקנות.

          IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

          • צודק הייתי צריך לחדד

            ארז, 12/06/13 11:17

            ואמרתי קשר מיני..שאף אחד לא יספר סיפורים, שני גברים שחיים ביחד ונמשכים יעברו על האיסור המפורש מתישהוא וחוץ מזה על הדרך הם עוברים על איסורים אחרים שקשורים לחיים בציבור כמו לא תתן לפני עוור מכשול..וכו כו'.

            IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

            • ואתה לא עברת על שום איסור?

              צדיק פגום אנוכי, 12/06/13 11:21

              הרב לא אישר להם לעבור על איסור. גם זוג גבר ואישה עלולים לעבור על איסור נידה,למשל, אבל... מתאפקים. למה אתה לא בוטח בזוג הגברים הדתיים האלה שלא יעברו על איסור מהתורה?

              IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

              • הסביר לך מה העניין

                ארז, 12/06/13 11:37

                ההתנגדות הבסיסית שלי כאן היא לעצם זה שתחת הכותרת של "חתונה יהודית" הם מתחתנים גבר וגבר. וזה ידידי נוגד את רוח התורה , התורה היא הרי לא רק ספר חוקים יש לה אמירות שהם מעבר להקשר הפרטי של הפסוק. אתה לא יכול להגיד לי שזו רוח התורה אחי.
                ולטענתך, ברור שעברתי על איסורי תורה אבל לא הצגתי את מעשי כ"יהדות" בשום אופן!! זה העקרון של דברי.

                IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

          • זו התחכמות שקרית מבית מדרשו של הרב לעזער והוא מתיר משכב זכור (ל''ת)

            הקונסרבטיבים הפכו לדת של שקר מאז התירו זאת., 12/06/13 12:51


            IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

            • הקונסרבטיבים אוסרים משכב זכר.

              אורתוסוקסי לשעבר, 12/06/13 13:07

              אבל הם מתירים חתונה בין שני גברים, בתנאי שלא יחדירו פין לפי-טבעת. גם על סטרייטים יש מגבלות, אסור להחדיר פין לאישה נידה.

              IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

              • אבל מאשרים מערכת יחסים ש ב 100% יתרחש בה החטא הזה (ל''ת)

                זוהי צביעות עלובה ונוראה ואחיזת עיניים בלתי מוסרית, 12/06/13 13:26


                IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

                • למה 100%. אתה שוכב עם אישה נידה?

                  אורתוסוקסי לשעבר, 12/06/13 13:48

                  מי שרוצה יכול שלא לחטוא.

                  IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

                  • יש לי שבועיים שבהם אשתי אינה נידה, בהם אנחנו יכולים להתאפק (ל''ת)

                    אבל להתאפק על החיים אינה אפשרות, זו צביעות ושקר, 12/06/13 14:28


                    IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

                    • ישנם דרכים רבות לספק הומו בלי שיהיה משכב זכר (ל''ת)

                      סטרייטים מגדירים סקס לפי אקט יחיד, 13/06/13 00:55


                      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

                      • תגיד, מה אתה רוצה בחיים שלך? מה הכי חשוב לך? האם אתה רוצה להיות מאושר?

                        האם אתה מבין שרצון ה' זה הרצון הפנימי האמיתי שלך?, 13/06/13 11:14

                        האם אתה מבין ששאר הרצונות שלנו הם חלקיים או מעוותים?

                        האם אתה מבין שאם לא תספק את רצון-הרצונות לעולם לא תהיה מאושר, תמיד תהיה בקונפליקט שיעיב עליך?

                        האם אתה מבין שקדושה היא שלמות והיא כרוכה בדבקות בה', ברצון-הרצונות שממנו הכל נובע?

                        האם אתה מבין שהחיבור שבקדושה הוא זכר/נקבה אבא/אימא וללא חיבור זה הנפש מנותקת משורשה?

                        האם אתה מבין שהפשט הוא רק הקליפה החיצונית ומאחריה מסתתרים ומאירים מודלים מדויקים שמחייבים התמחות והיכרות בלתי אמצעית?

                        האם אתה יודע ש"אין דורשין בעריות בשלשה ולא במעשה בראשית בשניים ולא במרכבה ביחיד אלא אם כן היה חכם ומבין בדעתו" (בבלי, חגיגה י"א) ולכן את הידע העליון והמהותי של היהדות חייב תלמיד חכם לקבל רק מרב שקיבל מרבו וכך הלאה עד הר סיני?

                        אני מאחל לך שתהיה מאושר ושלם, תזכה לקדושה וטהרה ותתענג על ה' - שזהו רצונו יתברך.

                        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

      • דת וקונסרבטיזם

        דייויד, 12/06/13 10:46

        אתה אולי יהודי בדרכי נועם, אבל אי אפשר לערוך טכס שנוגדת את הדת ולרוא לזה "דתי"
        כמו שאתה לא תקרא למסעדה המגישה מאכלי ים או מאכלים בשר וחלב ביחד כמסעדה כשרה, כי ברור לך שזה נוגד את הלכות הכשרות, אל תקרא לחתונה הזאת חתונה דתית.
        אני לא אומר שהם לא יכולים את מה שהם רוצים, אבל לעשות את זה בשם הדת זה מגוחך

        IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

        • יש לנו מצוות וחוקים ברורים, לא כל אחד עושה מה שהוא רוצה

          יהודי דתי קונסרבטיבי, 12/06/13 11:05

          ויש לנו רבנים שפוסקים מה מותר ומה אסור. אסור לאכול חזיר ובשר וחלב. מותר לשני גברים להתחתן זה עם זה כל עוד לא יעשו משכב זכר, ויביעו אינטימיות בדרכים אחרות.

          IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

          • ומותר להתחתן יהודי עם גויה? יהודי עם גוי? יהודי עם אתון? (ל''ת)

            בתנאי ש''יתחייבו'' לא לקיים יחסים? למה לשיטתכם לא?, 12/06/13 12:39


            IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

            • לא, אסור עם גויה, וודאי לא עם אתון.היהדות הקונסרבטיבית ברורה מאד בנושא

              קונסרבטיבי, 12/06/13 13:00

              גם היהדות האורתודוקסית משתנה מדור לדור, למרות שמנהיגה מנסים להציג אותה כאילו היא לא משתנה. זה שקר גמור שהיא אינה משתנה.

              IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

              • למה שיהיה אסור? הרי זה מדרבנן / ללא יחסים? וגם אם כן, אתה לא חוטא? (ל''ת)

                ולגבי הדמגוגיה של האורתודוקסיה שמשתנה עניתי לך ב 9, 12/06/13 13:13


                IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

                • ענית, אבל תשובתך עלובה. גם הקוזרבטיזם משתנה בהסכמה רחבה (ל''ת)

                  גבר הומו יכול לקיים יחסים אוראליים עם גבר ולהסתפק, 12/06/13 13:51


                  IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

                  • מכיוון שהקונסרבטיזם הינו דת אחרת לגמרי כמו הנצרות, אתה בהחלט צודק (ל''ת)

                    אבל אין לכם סימוכין של הסכמה רחבה לקשר ליהדות, 12/06/13 14:36


                    IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

                    • ... התכוונתי שאתה צודק לגבי הדת שלך, הקונסרבטיבית (ל''ת)

                      לגבי משכבר זכור אני לא מאמין לך. ברור לכם שיחטאו, 12/06/13 15:10


                      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

                    • אתה צריך להודות "לנוצרים" האלה על אהבתם את ישראל ותרומתם

                      לא ברור לנו דבר כזה. מי שמאמין אינו חוטא, 12/06/13 18:08

                      לתקציב של מדינתך.
                      גם הם יכולים להעליב אותך ולומר לך שהקיצוניות שלך אינה יהדות אמיתית

                      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

                      • אני מודה לנוצרים על תמיכתם החומרית, ממש לא מודה על השמד הרוחני (ל''ת)

                        וההתבוללות שהם שואפים לגרום לעם היהודי, 12/06/13 20:13


                        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אגב, לחוגגים הוגשה תקרובת שכללה כריכוני כבש סקנדינבי נמוך ופירות ים

    ואח''כ הרבי הזמין את כולם לצ'יזבורגר, 12/06/13 10:09

    (אני חילוני גמור ורואה עצמי ליברלי וסובלני כלפי כולם - כולל הדת והדתיים.
    אתם הבנתם מה קרה כאן?

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • העובדה שאתה לא מבחין בדקויות של היהדות הקונסרבטיבית, אינה עושה אותה

      קונסרבטיבי, 12/06/13 10:17

      חסרת גבולות.
      ליהדות הקונסרבטיבית ישנם כללים וחוקים ברורים. וגם --- תן להם כבוד. הם שולחים לך מתנת כסף כל שנה.

      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

    • העובדה שאתה לא מבין ביהדות קונסרבטיבית, לא עושה אותה חסרת גבולות

      קונסרבטיבי, 12/06/13 10:23

      מיליוני יהודים קונסרבטיבים, מקיימים דת עם מצוות, כללים ואיסורים ברורים לגמרי.

      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

      • ואצלנו

        קונסרבטיבי, 12/06/13 10:35

        ואצלנו משכב זכור זה מותר. ויש גם כאלו שאוסרים אבל מקיימים את מצוות הסקילה ע"י זריקת סוכריות. כי זו יהדות מקרבת...

        IP: 95.100.96.165 דווח על תגובה זו

        • משכב זכ(ו)ר לא חייב להיכלל

          נשוי לגבר, 12/06/13 10:45

          שני גברים יכולים לספק זה את זה בדרכים אחרות.

          IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

          • על זרע לבטלה שמעת...אתה מודע לזה שזה איסור?

            משה, 12/06/13 11:20

            ואם כבר אתה טוען שזה לא כתוב במפורש אז תגיד גם שכשכתוב "עין תחת עין" הוא כמו שמפורש ולך תוציא לחבר שלך את העין.. אבל עכשיו זה לא נוח לך...

            IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

            • זרע לבטלה - זה איסור מדרבנן

              זורע וקצור, 12/06/13 11:40

              וזה שנוי במחלוקת בין הקונסרבטיבים והאורתדוקסים.

              IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

              • כל היהדות היא "מדרבנן" או לפי פרוש של רבנן. כולל עשיית תפילין. ציצית (ל''ת)

                מזוזה, וגם הקביעה שצלב הוא עבודה זרה היא מדרבנן, 12/06/13 12:30


                IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

                • אם יש ויכוח על "דרבנן" יש ויכוח על כל היהדות, אחרת תעשה תפילין מפלסטיק (ל''ת)

                  עם נורות זוהרות ותענוד צלב ותטען ש''זה במחלוקת'', 12/06/13 12:31


                  IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

                  • לא כל אחד ממציא לו יהדות. יש יהדות קונסרבטיבית ומליון יהודים מקיימים

                    קונסרבטיבי, 12/06/13 13:02

                    אותה
                    אסור צלב, אסור תפילין מפלסטיק עם נורות.
                    מותר לשני גברים להתחתן זה עם זה אם הם לא מקיימים חדירה אנאלית
                    חק וחלק

                    IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

                    • ברור שאתם עושים מה שבא לכם, אבל לפי העקרונות שציינת אין מניעה לכך (ל''ת)

                      רק שה''רבנים'' שלכם עוד לא הגזימו כאן, אולי בהמשך, 12/06/13 13:15


                      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

      • היא אכן יהדות חסרת גבולות כמו שמחייבים היום לחתן זוג חד מיני (ל''ת)

        כך יחייבו בעוד דור לחתן יהודי עם לא יהודי, 12/06/13 12:52


        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 16.

    כמה שזה דוחה !!!

    גרבר, 12/06/13 10:03

    למה רבנים עושים את זה - אין חתונה אזרחית ?

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

    • משום שישנם רבנים מסוגים שונים בעולם. לא רק רבנים ישראלים מקובעים (ל''ת)

      רב ליברלי, 12/06/13 10:11


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

    • רבנים? טעיתם... אלה בכלל לא רבנים (ל''ת)

      אהרן, 12/06/13 10:26


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

    • הם לא רבנים (ל''ת)

      שימי, 12/06/13 10:31


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

      • והם חושבים שהרבנים שלך לא רבנים. לך תוכיח מי צודק (ל''ת)

        קונסרבטיבי, 12/06/13 10:46


        IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

        • מה פסיקת הרמב"ם בעניין? מי ממשיך נאמן שלו ושל כל גדולי ישראל? (ל''ת)

          לא קשה לשפוט כשיורדים לפרטים ומפסיקים לדקלם ססמאות, 12/06/13 12:23


          IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

          • הרמב"ם לא פוסק עבורנו

            אורתוסוקסי לשעבר, 12/06/13 13:05

            והדת, גם האורתודוקסית, משתנה כל דור. המיתוס,כאילו הדת קבוע בזמן, הופרך מזמן

            IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

            • הדמגוגיה השקרית של "שינוי באורתודוקסיה" גם הופרכה מזמן (ל''ת)

              אין אף רב גדול או ידוע שאתם יכולים להיאחז בדעתו, 12/06/13 13:20


              IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

              • פעלולי "שעון שבת", פרוזבול, אבֶל בחתונת בנו, ועוד "הקלות" כאלה

                אורתודוקס לשעבר, 12/06/13 18:12

                ידועים ומוכרים לי מבפנים. אלה תוספות מתקופות שונות של היהדות ואין הם תורה למשה מסיני.
                אין יותר פיתולים וטריקים יותר מצחיקים (גם את החילונים וגם את הגויים) מאשר באורתודוקסיה.

                IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

                • "עת לעשות לה' הפרו תורתך" - כל השינויים התקבלו ברוב מוחלט של החכמים (ל''ת)

                  בניגוד למינים, לקראים, הנוצרים ולכם, שפרשתם במיעוט, 12/06/13 20:17


                  IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

                  • גם לנו יש חכמים (ל''ת)

                    אל תתייהר עם החכמים שלך, 13/06/13 00:57


                    IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

                    • פשוט לא נכון. אין ולא היה לכם אף צדיק או גדול דור. פרשתם בהנהגת עסקנים

                      המצאתם לכם ''חכמים'' אבל אף חכם קודם לא הסמיך אותם--, 13/06/13 12:39

                      אפילו העיקרון של "ועד ההלכה" הקונסרבטיבי לפיו "לא לכל יהודי יש זכות לפסוק הלכה ולפרשה כרצונו: רק לחכמים שבכל דור ודור יש זכות זו" שולל את הזכות של הרפורמים והקונסרבטיבים לפסוק הלכה מכיוון שבזמן הפרישה מהיהדות איש מהם לא נמנה על חכמי הדור וברור שלא הייתה להם זכות הלכתית לפסיקה עצמאית כזו. מובן שכל המסורת שנבעה מפרישה זו היא מסורת שגוייה גם על פי הגדרת ועד ההלכה עצמו.

                      קרא עוד בקישור הבא: http://www.toravoda.org.il/he/node/2711

                      IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

  • 15.

    תדמיינו אותם במיטה עירומים - כמה גועל!!! (ל''ת)

    י, 12/06/13 09:59


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • כל מה שאתה צריך כדי להימנע מהגועל זה..

      מלה טובה, 12/06/13 10:08

      לא לדמיין. מצחיקול.

      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

    • דמיין אותי ואת אשתי בת ה 85 , ותגיע לאותה תוצאה (ל''ת)

      זקן בן 86, 12/06/13 10:10


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 14.

    לא ברור. הקב"ה נגד משכב זכר. אז איך הם מקדשים שם שמיים ? (ל''ת)

    שמי, 12/06/13 09:56


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • מה אכפת להם, הם איבדו מזמן צלם אנוש (ל''ת)

      כשהזהות מבוססת נטייה מינית, אין זהות אחרת, 12/06/13 10:01


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אלוהים, אתה חייב לבוא ולעשות כאן סדר אחרת כל מה שבראת יושמד (ל''ת)

    ל, 12/06/13 09:56


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 12.

    "כדת משה וישראל"? (ל''ת)

    משה, 12/06/13 09:51


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 11.

    שמח לשמוע שהקהילה היהודית בשבדיה נאורה . לשנה הבאה בירושלים! אאאמן (ל''ת)

    סתם הומו רגיל, 12/06/13 09:48


    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

    • לא ידעתי שנאור זה מי ש**** מאחור... (ל''ת)

      לדעתי בביטוי ''ראה את האור'' מתכוונים לאור קצת אחר, 12/06/13 09:58


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

      • נאור זה סובלני (בין השאר), בדוק במילון. (ל''ת)

        סתם הומו רגיל, 12/06/13 10:05


        IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

        • אם בן הזוג שלך יבגוד בך תהיה סובלני? אתם הרי הכי קנאיים שיש (ל''ת)

          ערכים דורשים הצבת גבולות תקיפה גם אצל נאורים, 12/06/13 12:28


          IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

          • אקנא בו אם יבגוד, אבל לא אעניש אותו. מי זה "אתם"?

            מה אתה מנסה להוכים ?, 12/06/13 18:17

            רוב האלימות ורצח בגלל קינאה בין בני זוג מופיעה דווקא אצל הסטרייטים.
            המוסריות שלך היא לא התקן העולמי למוסריות. זוג הומואים שחיים יחד שנים רבות תוך כבוד הדדי ואהבה ועזרה ושמחה ביחד, הם אזרחים הגונים ומוסריים

            IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

    • גם בישראל הרבנים ההומולסבים ותומכיהם מכתיבים את המדיניות (ל''ת)

      קרא קצת מי הם מנהיגיהם ומה קרה בזרם זה לאחרונה, 12/06/13 12:54


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 10.

    איכס גועל נפש (ל''ת)

    דני, 12/06/13 09:45


    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה כמו ארוחת חזיר כשרה

    רונן, 12/06/13 09:42

    או שזה כשר או שלא
    או שזה יהודית לפי דת משה וישראל גבר ואשה
    או שלא

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

    • אפשר לחשוב שהדת לא השתנתה במשך הדורות. אף אחד לא מאמין לאגדה הזא (ל''ת)

      ישיבה בחור, ישיבע בוחער, 12/06/13 10:03


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

      • דמגוגיה זולה. האם זה שהשתנית עם השנים מתיר להסיר לך רגל או ראש? (ל''ת)

        התפתחות טבעית נעשית רק בהסכמה רחבה מבפנים, 12/06/13 12:51


        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מה זה חתונה יהודית (ל''ת)

    רונן, 12/06/13 09:40


    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 7.

    לסדום היינו לעמורה דמינו

    יאיר, 12/06/13 09:39

    חזון, ישעיהו בן-אמוץ, אשר חזה, על-יהודה וירושלים--בימי עוזייהו יותם אחז יחזקייהו, מלכי יהודה. ב שמעו שמיים והאזיני ארץ, כי יהוה דיבר: בנים גידלתי ורוממתי, והם פשעו בי. ג ידע שור קונהו, וחמור איבוס בעליו; ישראל לא ידע, עמי לא התבונן. ד הוי גוי חוטא, עם כבד עוון--זרע מרעים, בנים משחיתים; עזבו את-יהוה, ניאצו את-קדוש ישראל--נזורו אחור. ה על מה תוכו עוד, תוסיפו סרה; כל-ראש לחולי, וכל-לבב דווי. ו מכף-רגל ועד-ראש אין-בו מתום, פצע וחבורה ומכה טרייה; לא-זורו ולא חובשו, ולא רוככה בשמן. ז ארצכם שממה, עריכם שרופות אש; אדמתכם, לנגדכם זרים אוכלים אותה, ושממה, כמהפכת זרים. ח ונותרה בת-ציון, כסוכה בכרם; כמלונה במקשה, כעיר נצורה. ט לולי יהוה צבאות, הותיר לנו שריד כמעט--כסדום היינו, לעמורה דמינו. {פ}

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 6.

    המון בהצלחה,אושר ועושר.... (ל''ת)

    מזל טוב, 12/06/13 09:36


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 5.

    מה הקשר למדור יהדות ? (ל''ת)

    שוקי, 12/06/13 09:35


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • הקשר הוא שישנם הרבה גוונים ליהדות, ואתה רק אחד מהם. (ל''ת)

      רפורמי, 12/06/13 10:09


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

      • לאחי הרפורמי

        ארז, 12/06/13 10:59

        קשר שאינו אפלטוני בין שני גברים הוא איסור מפורש בתורה וכתוב מספר פעמים.
        התשתית של העם שלנו הוא האמונה בה' ובתורה כדבר ה' ביד משה ולכן רק מה שנשאר נאמן לזה יכול להיקרא יהדות! מי שמחזיק בדעה ומנהג חיצוני לכך הוא יהודי שמחזיק בדעה/מנהג שהוא לא יהודי. אתה מבין את ההבדל, אתה בעצם לוקח רעיון שהוא זר ליהדות ובגלל שאתה נותן לו תוקף במציאות אתה אומר שמעכשיו הוא גוון חדש של יהדות? הרי זה עיוות מחשבתי טוטלי.. שוב, מה שנוגד את התשתית של עמנו,את הערך שלמענו הוא חי ואת בסיס היחס כלפיו מצד העמים לא יכול להיות כלול באותה מגירה שנקראת יהדות. תפסיקו אתה ושכמותך לנסות להרעיל את הבאר. זו פשוט עזות מצח,אתם עושים שקר בנפשכם.

        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

        • ברור שאתה לא יודע מה האיסור המפורש מדאורייתא

          אלמד אותך פרק, 12/06/13 11:09

          אז הנה ההסבר. האיסור מדאורייתא הוא משכב זכור, כמכחול בשפורפרת.
          מין אוראלי, ליטופים, ומגע גוף אל גוף הם איסורים מדרבנן, שאנחנו הרפורמים איננו מחזיקים בהם. יש לנו איסורים אחרים מדרבנן השונים מאלה של האורתודוקסים.

          IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

          • ברור שאני יודע שהאיסור כפי שהוא כתוב הוא על משכב!

            ארז, 12/06/13 11:43

            מענייו שאתה אומר מכחול ושפורפרת..מאיזה ספר הבאת את הביטוי הזה? אא..מזה שאתה לא הולך לפיו..הספרים האלה של "רבנן"...הבנתי.

            IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

            • מקור הביטוי מכחול בשפופרת

              המרגל, 12/06/13 12:10

              הוא הרמב"ם.

              IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מדהים כמה ההיסטוריה חוזרת על עצמה

    אבי, 12/06/13 07:27

    כך התחיל הרס האנושות בתנ"ך
    סדום ועמורה -והמבול .ובפרט בעם היהודי
    חורבן בית המקדש 1-2
    ועשו הרע בעניי ה' בורא תבל ומלואה
    הוא ברא והוא סימן קווים אדומים
    מדהים כמה לא למדנו מעברנו

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

    • אם התנ"ך הוא ספר ההסטוריה שלך... תגיע למסקנות שגויות (ל''ת)

      הסטוריון, 12/06/13 10:08


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מגיבים 1 ו- 2: אתם מעדיפים גישה איראנית על שבדית. מה זה אומר עליכם? (ל''ת)

    גיא, 12/06/13 07:24


    IP: 95.100.96.166דווח על תגובה זו

    • הם כנראה מעדיפים גישה יהודית על שוודית

      בני, 12/06/13 09:38

      אנו לא צריכים לאמץ שום דבר מאחרים, יש לנו את התרבות שלנו ואצלנו, היהודים, אין נישואים חד מיניים. נשאיר את זה למטורללים כמוך.

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

      • אצלינו היהודים בקנדה יש לנו תרבות יהודית שמאפשרת גם לזוג גברים להתחתן (ל''ת)

        יהודי חם וציוני הגר בחו''ל, 12/06/13 10:07


        IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

        • ברגע שאתה מבצע מעשה שהוא נוגד את התורה

          ארז, 12/06/13 10:50

          ממש כפשוטה אתה לא יכול לנופף בו ולדבר על יהדות או תרבות יהודית ,זו לא תרבות יהודית! זו תרבות שמתפתחת אצל אנשים שהם יהודים אבל זה לא הופך אותה ליהודית כמו שלהקשיב למוזיקת גא'ז זו לא תרבות יהודית! תרבות יהודית לא יכולה לבוא בסתירה מוחלטת לתשתית שלה שהוא התנ"ך והתורה שבע"פ. ולכן אתה סך הכל מגבב מילים שאין להן שום משקל במציאות.

          IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

          • המציאות היהודית הרופרמית/קונסרבטיבית חזקה אף יותר מהאורתודוקסית

            מציאותי, 12/06/13 11:11

            מיליוני יהודים רפורמים וקונסרבטיבים מקיימים יהדות מפוארת ברחבי העולם. אתה בוחר להתעלם מהם.
            האיסור מהתורה הוא משכב של חדירה אנאלית. ישנן דרכים אחרות לסקס בין שני גברים, שאינן מפרות את האיסור הזה מהתורה.

            IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

            • ל"מציאותי"

              ארז, 12/06/13 11:31

              אתה פספסת את כל מה שטענתי, או שאתה בוחר להתעלם. הרי אותם יהודים קוסרבטיבים/רפורמים לא נגשים לתנ"ך וכותבים אותו מחדש,אלא הם מחברים בצורת כלאים תכנים שנוגדים את התנ"ך מפורשות או את רוח התנ"ך ולכן היהודים האלה כפי שבעצם מעשיהם ודרכם הם ביטלו את האחיזה בעולם הרוח ככה אין להם אחיזה במציאות ועוד כמה עשרות שנים לא יהיו יהודים אחרים מלבד האורתודוקסים, הילודה אצלם היא פחות מ2 ילדים למשפחה ואחוז ההתבוללות אצלם הוא (תלוי במדינה) עצום,יש מקומות מעל 50%.. לצערי אני אומר זאת,אני מאחל להם רק טוב.

              IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

            • אתה יכול להוסיף גם את החילונים לרשימת הרפורמים-קונסרבטיבים השולטים (ל''ת)

              כולכם עושים מה שבא לכם באותה המידה ולא מאמינים בה', 12/06/13 13:41


              IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

      • חבל שהגישה היהודית חשוכה כמו האיראנית ולא מתקדמת כמו השבדית (ל''ת)

        דן, 12/06/13 12:35


        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • לא גיא, המוח מצטמצם כשמצווחים סיסמאות: שיחיו ביחד לבריאות, שיתחתנו (ל''ת)

      שיביאו ילדים ויעשו כרצונם. אבל למה לפגוע ביהדות?, 12/06/13 10:12


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אין הבדל בין הקונסרבטיבים והרפורמים. (ל''ת)

    השאיפה הבאה לערוך חתונות כאלה בכותל עם נשות הכותל, 12/06/13 05:58


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 1.

    משוגעים רדו מן הגג. (ל''ת)

    משה בודק, 12/06/13 05:07


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו