• 110.

    נשות הכותל אתן קרן האור באפלה של דתיות מנוונת. (ל''ת)

    כל הכבוד, 29/06/13 20:57


    IP: 37.142.10.197דווח על תגובה זו

  • 109.

    ניכסתם לכם את הכותל, הכותל שיך לכולם וכל אחד זכאי לפולחן שלו.

    את צבועה, 29/06/13 20:54

    לא זכורים לי מאות חרדים בין הצנחנים אשר כבשו את הכותל.
    הכותל הוא לא שלכם, ולנשות הכותל מותר להתפלל שם כרצונם

    IP: 37.142.10.197דווח על תגובה זו

  • 108.

    צעקת הקלוזקקית הנגזלת

    מוטי, 21/06/13 13:10

    בבמקוםלהאשים את נשות הכותל, עיזבו אותםלנפשם ותרראו שהמוני בית ישראללאיאחרולעבודה.
    יש.גבול לצביעות והיתממות,
    שבת שלום

    IP: 109.67.167.175דווח על תגובה זו

  • 107.

    כששוטרים בישראל מונעים בכוח מנשות הכותל להתפלל אני מתבייש להיות יהודי (ל''ת)

    משה גור אריה, 16/06/13 12:27


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • ואיך אתה מרגיש שמונעים מיהודי להתפלל בהר הבית? (ל''ת)

      שפל וצבוע, 08/07/13 11:57


      IP: 81.218.26.138 דווח על תגובה זו

  • 106.

    מי זאת החניוקית המסופלסת לאה אהרוני הזאת? (ל''ת)

    הרב משה פרוענקל שליט''א, 16/06/13 12:22


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 105.

    כל זורקי האבנים והכיסאות, המקללים והיורקים מריעים לך.

    תמיד טוב להם שיש אישה כמוך, 13/06/13 14:09

    "חופש הפולחן של מאות ה"דוסים" נדחק לטובת הצרכים של "הנשים הנאורות"." באמת? האם איזשהו גבר או אישה שרצו להתפלל בכותל לא יכולים לעשות זאת בגלל נשות הכותל? צדיקי הצדיקים שמקום להתרכז בתפילתם עסוקים בלקלל ולנהוג באלימות - חופש הפולחן שלהם מדיר שינה מעינייך? כמה נחמד שבעזרת שקרים ועיוותים נשים כמוך מגנות על זכותם של הצדיקים הללו.

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • זוהי האמת לאמיתה ! אני מצדיעה לנשים הללו נושאות דגל המאבק לשוויון (ל''ת)

      ד, 13/06/13 16:23


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 104.

    פרובוקצית נשות הכותל היא ניסיון לדריסת רגל של הארגונים הרפורמיים

    י, 12/06/13 11:06

    כך גם הניסיון ל"הרחבת הגוף הבוחר" של הרבנות הראשית לישראל.
    מטרתם: מחיקת המסורת, מחיקת הזהות היהודית, מחיקת ירושלים ובית המקדש מהסידור, נישואים חד מיניים, נישואים עם גויים בדרך לביטול עם ישראל חס ושלום.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 103.

    קישקוש מקושקש !!

    ירון שביט, 12/06/13 08:38

    הייתי בראש החודש בכותל, הגעתי ברכבי הפרטי יחד עם בני החייל שהיה בחופשה. לא הייתה לנו כל בעיה להגיע, לחנות, להיכנס ולהתפלל (למעט הרעש שעשו בחורם צעירים בלבוש בני ישיבה (ומעשני סיגריות ברחבת הכותל) שחלקם נשאו גם שלטים בעברית ובאנגלית - שללא ספק נועדו לתקשורת הזרה.
    היית שם? מישהו מנע ממך להיכנס או להתפלל?
    אני רק רוצה להזכיר לך שמי ששחרר את הכותל - דווקא הצטרף במחאה ובתפילות לנשות הכותל ולא לאלה שכעת "מנכסים" אותו לעצמם בחסות הרב רבינוביץ שלהבנתי מקבל משכורתו מכספ המיסים של כולנו, גם שלי ושל נשות הכותל!

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

    • המיסים וצה"ל הם של כל ישראל, לא רק כמה אנטי-דתיים קולניים (ל''ת)

      א, 12/06/13 10:59


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • תודה על התגובה המדודה והשפויה (ל''ת)

      רחל מנשות הכותל, 17/06/13 21:23


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • תודה ירון שביט על התגובה שלך.

      רחל מנשות הכותל, 17/06/13 21:43

      היינו עסוקות בתפילה באותו בוקר ובאמת לא ידענו אם הטענות על המשטרה היו נכונות או לא. לדעתי המשטרה מנעו כניסה ויציאה של מתפללים מהרחבה לזמן מאד מוגבל, אולי במשך העשר דקות שהקבוצה שלנו נכנסה לרחבת הכותל.
      איזה שקרים אהרוני וחברותיה מפיצים, זה לא יאומן, וגם לא ברור לי מה יש לה נגדנו. אנחנו קבוצת תפילה של נשים מכל הזרמים ביהדות, כולל אורתודוקסיות לא פחות ממנה, שנפגשות כבר 24 שנה, סך הכל פעם בחודש בכותל, בשבע בבוקר!

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 102.

    בקרבות על הר הבית ב-1967 לא השתתפו חרדים כרגיל הם השתמטו (ל''ת)

    חייל צה''ל (במיל.), 12/06/13 00:49


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • זה ממש לא נכון. אולי הם לא היו בצנחנים, אבל ב-67 כולם נירתמו (ל''ת)

      י, 12/06/13 11:00


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

      • הצחקתני! ב-1967 לא ראיתי חרדים בכלל פרט למשגיחי כשרות (ל''ת)

        אהרון כהן, 16/06/13 12:20


        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 101.

    נשות הכותל מחממות את לבי ומחזקות את אהבת ישראל שלי!תבורכנה אחיותי! (ל''ת)

    שמעון עזריאלי, 12/06/13 00:45


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 100.

    נשות הכותל הן קרן אור באפלה הישראלית: יברך אתכן השם יתברך! (ל''ת)

    אבי קירש, 12/06/13 00:43


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 99.

    לאה אהרוני היא דמגוגית עלובה ומכוערת! (ל''ת)

    משה ישראלי, 12/06/13 00:43


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • ימ"ש! (ל''ת)

      צביה קלמנוביץ', 12/06/13 00:44


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

    • מי מממן את לאה אהרוני? (ל''ת)

      בנימין דרורי, 12/06/13 00:46


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 98.

    נשות הכותל - יברך השם אתכן ואת בני משפחותיכן! אל תיכנעו לחרדים החשוכים (ל''ת)

    עידו כהן, 12/06/13 00:41


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 97.

    הכותל לא שייך רק לגברים, צריך לתת מקום שווה גם לנשים

    מתי, 11/06/13 23:39

    מה הם טובות רק להוליד ילדים,להכין את האוכל, ?

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 96.

    תשובה לשאלתך: לא. לא נמאס לנו.

    רחל מנשות הכותל, 11/06/13 19:49

    אנחנו, קבוצה של נשים מכל הזרמים של היהדות, אורתודוקסיות, קונסרבטיביות, רפורמיות, שומרי מצוות, מסורתיות ומסורתיות פחות.. אנחנו מתפללות כל ראש חודש בעזרת הנשים שבכותל בשעה 7:00 בבקר. אנחנו מתפללות בגשם, בשמש, בקור כלבים ובחום הלוהט של קיץ. אנחנו שם שיש הפגנות של החרדים ותקשורת ובלגן, ואנחנו שם כאשר הכל שקט ואפשר לשמוע את הציפורים מצייצים. המספרים שלנו גדלים כל חודש, החודש היינו שלוש מאות נשים! יש מקום בכותל לכולנו, רק לא להוליגנים שבמקום להתפלל זורקים שקיות אשפה ואבנים על המתפללות.

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

    • יישר כוחכן!! (ל''ת)

      מיצ, 12/06/13 02:27


      IP: 198.144.127.150 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד לכן. אנו איתכן במאבק הצודק הזה!!! (ל''ת)

      מורה, 13/06/13 16:29


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 95.

    כל יום שהחרדים לא מתפללים רק טוב למדינתו -השתלטו עלינו כאילו היהדות בכ (ל''ת)

    שתייו ידוע, 11/06/13 19:31


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 94.

    בלבול

    חוסיין אובמה, 11/06/13 16:57

    את מאשימה את נשות הכותל בכל מיני דברים אך האמת היא שמי שאשם הינם אלו הרוצים למנוע מהן את התפילה.
    אילו כל אותם ''שומרי הכותל היו מפנימים כי הכותל אינו שייך רק לזרם אחד ביהדות אזאי הכל היה נרגע.
    להבדיל אם אינך יודעת ישנה כנסיה בירושלים בא מחזיקות מספר כתות של הנצרות.לכל אחת יש אזור משלה ושעות פעילות שאינן מתנגשות אחת בשניה.
    אז מדוע לא כאן?
    האם האורטודוקסים קנו את הכותל?

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 93.

    ואללה היא צודקת אבל...

    סלח ברקוביץ, 11/06/13 15:09

    אמת, לא טוב למנוע ממתפללים גישה לכותל, לקיר התמיכה שבנה הורדוס למען יחזיק את אדמת ההר.

    צריך לאפשר לכולם גישה חופשית הכל עת ולכל חלק של הקיר.

    על כן יש לבטל לאלתר את הנוהג הפרימיטיבי של הפרדת נשים

    בעבור גברים שלא יוכלו לעמוד בפיתוי הנשי שיתעבב ביניהם, מוצע לבנות מרפאה פסיכיאטרית שתספק עזרה ראשונה כבר ברחבת הכותל.

    כך יוכלו להירפא מסטיותיהם ממש כמו שהם מציעים להומואים להירפא מסטיותיהם.

    לא רעיון?

    IP: 46.33.75.111דווח על תגובה זו

    • אחלה רעיון, לגשת לביצוע מיידי (ל''ת)

      פטימה ליבוביץ, 11/06/13 15:11


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • רעיון מעולה!!! (ל''ת)

      ישראל אבו מחמוד, 11/06/13 15:13


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

    • לא להאמין כמה רפש אפשר לדחוס בקטע אחד (ל''ת)

      צפוני, 11/06/13 16:14


      IP: 95.100.96.166 דווח על תגובה זו

  • 92.

    סוף סוף אני קורא את מה שמסתובב לי בראש כבר חודשיים ..

    דוד, 11/06/13 14:39

    כחילוני אני מסכים עם כל מילה שלך! אני נגד כפיה אבל נשות הכותל זה באמת צחוק.. אי אפשר להגיד שאתה לא מכיר בהלכה היהודית ואח"כ לשחק איתה איך שבא לך
    כשאני בא לכותל אני אוהב אותו איך שהוא ואיך שאני מתחבר אליו. מי צריך את כל המלחמות המטופשות האלה לעזאזל???

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • לא מלחמות מטופשות כלל!!!

      יואל, 11/06/13 15:19

      מה שאינך מבין כנראה דוד הוא שלנשים יש את אותן הזכויות להתפלל ולשים את התפילין על ראשן. אין ההלכה אוסרת על כך ואפילו נלך אחרוה בשנים אנו נראה כי בבית המקדש בחצר שבו העם התפלל ושמע את קריאת התורה היו נשים וגברים כאחד.
      כאדם חילוני אני מצפה ממך לליברליות עמוקה יותר והבנה כי הכותל שיך לעם היהודי ובעולם כולו ישנם יותר אנשים המזדהים עם ענת הופמן, התנועה הקונסרבטיבית וכד.. מאשר עם האורטודוקסיה. רק בישראל יש שלטון דת. יש צורך בהפרדת דת ומדינה ונתינה לכלל הזרמים ביהדות את החופש לחתן, לגרש לקבור ולקבוע חוקים למאמיניו ללא הקשר לחוקים של המדינה.

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

      • מי שלא מבין זה אתה !!!

        ליברל נאור ולא סמרטוט של .., 11/06/13 17:07

        לנשים הפרובוקטיביות האלה אין שם דבר בראש החלול, חוץ מפרובוקציות וכותרות בעיתונים,

        בלעדי אלו מי בכלל ידע כי קיימות חיות מוזרות שכאלה..

        IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

    • דוד: מי מהן אמרה שההלכה לא מעניינת אותה?!

      מישי, 12/06/13 02:29

      רובן אורתודוקסיות, שומרות הלכה ומקפידות על קיום מצוות! הן לא אומרות שההלכה לא מעניינת אותן. מה שהן אומרות זה שהחרדים לא מעניינים אותן, ושהכותל הוא לא רק שלהם. והן צודקות לגמרי.

      IP: 198.144.127.150 דווח על תגובה זו

    • וכמו כל חילוני בור, אתה לא מבין בהלכה כדי לדעת שנשות הכותל צודקות

      לדוד, 13/06/13 14:11

      ואתה צודק - לא צריך את כל המלחמות המטופשות האלה. יתרכזו הגברים הצדיקים בתפילתם ולא יפריעו לנשות הכותל להתפלל. כך לא תהיינה מלחמות מטופשות.

      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 91.

    כתבה הזויה של כתבת הזויה . הכותל לא של אבא שלך ?הבנת (ל''ת)

    מי את שתקבעי מי יתפלל ואיפה., 11/06/13 14:30


    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

    • והר הבית לא של אמא שלך. למה אסור ליהודים להתפלל שם? (ל''ת)

      רפאל, 12/06/13 00:13


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 90.

    את מדהימה.אומרת את האמת ללא מורא וחשש.כל הכבוד!!! (ל''ת)

    המבקר, 11/06/13 13:43


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • מדהימה? היא דוברת של כל הסובלות מתסמונת שטוקהולם. אישה אומללה (ל''ת)

      אישה, 12/06/13 02:29


      IP: 198.144.127.150 דווח על תגובה זו

  • 89.

    האם לא נמאס לך להציג את פניה הכעורות של היהדות? (ל''ת)

    כיעור וחוסר סובלנות, 11/06/13 13:36


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 88.

    נבלות ברשות ה"תורה"

    אבן מקיר תזעק, 11/06/13 11:41

    מילים כדורבנות כל מילה פנינה !!!
    היטבת להציג את מסכת השקרים שעל פניהם הכעורות !!!
    בתור ילדים תמיד יש את הילד שבוכה שכולם עשו לו כולם וכולם וכולם.... הפיתרון היחיד היה פשוט להתעלם,לא לתת להם את הצומי שהם רוצות!!

    IP: 46.120.14.144דווח על תגובה זו

    • זה מה שהן מבקשות - שתתעלם ותיתן להן להתפלל כרצונן, אוויל שכמוך. (ל''ת)

      ע., 13/06/13 14:12


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 87.

    חופש פולחן באל הקצא עכשיו

    אאא, 11/06/13 10:39

    גועל נפש מדינה יהודית כלק
    ערב רב במסווה של יהודים

    IP: 84.228.224.174דווח על תגובה זו

    • די כבר עם השטות הזאת של ערב רב. ומי אתה שתחליט מיהו (ל''ת)

      יהודי. כולנו בני אדם. היהדות אינה מעל ערכי האדם, 11/06/13 13:32


      IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

    • המדינה ה"יהודית" שלך היא המגעילה פה כי היא מעמידה (ל''ת)

      מושג שנקרא יהדות מעל לכל ערך אחר למשל אנושיות, 11/06/13 13:33


      IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

  • 86.

    למה לפני 48 לא היתה מחיצה?

    הרב עם כולם, 11/06/13 10:22

    למה הכתל צריך להיות בחזקת בית כנסת אורתודוכסי? זוכרת את חנה (אשת אלקנה)? היא התפללה במקדש שילה קרוב כך כך לעלי כבד הראיה שחשב בטעות שהיתה בגילופין. אילו התפללה ביציע הנשים לא היה מבחין בה כלל. אין ביהדות סגנון תפילה אחד והכתל צריך לכבד את כל המתפללים. מקום לא צריך להיות קדוש כדי להתפלל בו. אבני הורדוס אותן את רואה אינן קדושות אך מי שמתפלל שם מתייחס למקום כמקודש למרות שאיננו קדוש. ביהדות אין מקומות קדושים, רק מקודשים וזה שאת לא הבנת את ענת הופמן זה בגלל שלא שאלת למה התכוונה והסקת כי רצית מסקנות נמהרות.

    IP: 173.202.224.180דווח על תגובה זו

    • מאיפה הבאת את השטויות האלה ?...פרשנות כרס

      קורא נכוחה, 11/06/13 17:11

      מי אמר כי עלי היה כבד ראיה ?

      עלי סבר שהיא מגולפת כי "רק שפתיה נעות וקולה לא ישמע"..

      רוצה למצוא סימוכין לכלל האומר כי, "קול באשה ערווה" ? על אחריותך.

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 85.

    בלשון מוטה גור ז"ל

    יעקב, 11/06/13 10:13

    נשות הכותל "הכותל בידינו"
    הוקף המוסלמי - "הר הבית בידינו"
    המשטרה - "החרדים בידינו"
    יש עתיד - "הממשלה בידינו"

    IP: 82.80.64.2דווח על תגובה זו

  • 84.

    צריך לעשות סוף לכסף האירופי הבוחש במציאות הישראלית: פתרון:

    רוני, 11/06/13 08:58

    לקנוס ארגונים בלי פרופורציה !!
    שהאירופים יתחילו לשלם לנו את המיסים ולסגור לנו את החור בתקציב.
    שארגוני עדאללה ובצלם יתחילו להיקנס על כל צעד ושעל!

    IP: 193.43.244.95דווח על תגובה זו

    • צריך לעשות סוף לשלטון החרדים במדינה ולהפריד את הדת (ל''ת)

      מהמדינה. די לכפיה הדתית. רוצים מדינה חופשית, 11/06/13 13:35


      IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

    • אין ספק כי הכסף האירופי האנטישמי בוחש בקדירה ומסכסך בין קבוצות ביהדות (ל''ת)

      לסלק את אירופה מאירגונים המפלגים ומסכסכים, 11/06/13 17:14


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 83.

    יש לי דפקט במוח אל תשימו אלי לב (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון,, 11/06/13 08:37


    IP: 71.167.151.131דווח על תגובה זו

    • לא ינקתי מספיק כתינוק אבל אמי הפילה אותי לרצפה המון (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון,, 11/06/13 08:39


      IP: 71.167.151.131 דווח על תגובה זו

    • מאז יש לי הזיות על משיח בית מקדש ושאני החמור שעליו ירכב בן דוד (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון,, 11/06/13 08:40


      IP: 71.167.151.131 דווח על תגובה זו

    • סך הכל אני רק טרול מסכן שסובל מסינדרום ירושלים ואלרגיה לתרד (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון,, 11/06/13 08:42


      IP: 71.167.151.131 דווח על תגובה זו

    • פופאי היה רפורמי. מבולבלים? גם אני. מאד! (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 11/06/13 08:46


      IP: 71.167.151.131 דווח על תגובה זו

  • 82.

    משטרת ישמעאל מכשירה את השרץ (ל''ת)

    בחסות הקרן החדשה להשמדת ישראל, 11/06/13 08:24


    IP: 109.65.20.227דווח על תגובה זו

    • הימין בפניקה. תרגעו. מה לוחץ לכם. (ל''ת)

      באבא מקריית ארבע, 11/06/13 14:23


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 81.

    חילוני

    דוד, 11/06/13 08:23

    נשות הכותל שונאות כל דבר שכשור בדת היהודית.כאשר אני רואה אותם מטעטפות בטלית ומניחות טפילין.ורוקדות ושרות ליד הכותל.אני מבין שזה רק להיתגרות.

    IP: 77.126.255.3דווח על תגובה זו

    • אז כנראה שאין לך מושג מה משמעות התפילה והשמחה. חבל (ל''ת)

      שכשרואים אדם שמח חושבים שזאת התגרות. יש לך בעיה, 11/06/13 13:36


      IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

      • אין לי מושג למה הן רוקדות על יד הכותל-הם כל היום בחתונה ? (ל''ת)

        מסכנות, 11/06/13 17:16


        IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 80.

    עושות מעשה זמרי ודורשות שכר כפנחס... (ל''ת)

    כמה צביעות..., 11/06/13 08:23


    IP: 85.65.7.214דווח על תגובה זו

    • מעשה זמרי? שכר פנחס? הלו פה זה 2013 להתעורר חבר! (ל''ת)

      בוקר טוב השכמה. יש עולם מחוץ לסיסמאות מהספר שלכם, 11/06/13 13:37


      IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

    • מניחות תפילין כאילו הן צדיקות כפנחס ושרות ומזמרות כמעשה זמרי-עלובות (ל''ת)

      זמירות זרות וזמורות מנוכרות לכרם בית ישראל סבא.., 11/06/13 17:18


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 79.

    הבעיה היא המשטרה

    אברהם, 11/06/13 08:15

    המשטרה היא הבעיה והכתובת לכל הליצנות הזו, אכן הגיע הזמן לשים סוף לליצנות הזו שלאחרונה הצטרפה להן השרה ליבני שמונעת התקנת תקנות בנושא שבאחריות משרד הדתות

    IP: 212.29.198.117דווח על תגובה זו

  • 78.

    נשים עלובות שרוצות תשומת לב בכל מחיר

    שירה כהן, 11/06/13 08:14

    שילכו ויעלמו מהחיים שלנו, מיעוט קטן הזוי ורעשני, העם רוצה דת כהלכתו, ולא את החיקוי העלוב שאתם מביאים, לכו הביתה למטבח, נשים משועממות שבעות שמחפשות קצת אקשן.

    IP: 192.115.116.24דווח על תגובה זו

    • שירה תרגעי.לוחץ לך ? את מתוסכלת ? לכי לטיפול (ל''ת)

      אלון מהתנחלות מגרון, 11/06/13 14:24


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

    • לא יכולתי לכתוב זאת טוב יותר-כל הכבוד שירה... (ל''ת)

      לייק+, 11/06/13 17:20


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 77.

    בשונה מנשות הכותל, בין החרדים יש כאלה שמרביצים. (ל''ת)

    לא ירביצו - יכנסו., 11/06/13 08:13


    IP: 79.181.8.136דווח על תגובה זו

    • בשונה מהחרדים הבאים לשפוך שיח לפני בורא עולם-הן באות להתהולל (ל''ת)

      וליצור פרובוקציות, 11/06/13 17:21


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

      • אתם הרעים אתם הרשעים. אתם מונעים מהם להתפלל ולא הם ממכם (ל''ת)

        טול קורה מבין עינך, 29/06/13 21:00


        IP: 37.142.10.197 דווח על תגובה זו

  • 76.

    מפלגה ימנית ליברלית היא (ל''ת)

    התרופה למדינת ישראל, 11/06/13 08:02


    IP: 46.116.95.48דווח על תגובה זו

  • 75.

    עלייך ועל שכמותך

    חופשי, 11/06/13 08:00

    נאמר במקורותינו "הפוסל - במומו פוסל".

    IP: 77.127.95.114דווח על תגובה זו

    • צודק במאה אחוז.

      susu, 11/06/13 10:37

      לא מובן הקושי של החרדים להבין שהם אותה הגברת רק בשינוי אדרת. הרי הם עשו את אותו הדבר להן עד לפני חודש (אבן הסלע למדינה דמוקרטית זה חופש הדת ואת זה לחרדים קשה לקבל, מדוע?). כמו כן רגשי הנחיתות האיומים שיש למגזר זה לא במקום כי במציאות של א"י 2013 הם הפריץ (ילודה, חתונה ומות תלויים כולם בחוקים חרדיים). ובמילה דוסים משתמשים כיום רק החרדים עצמם, במגזר החילוני מילה זו מתה בשנות התשעים.

      IP: 138.134.102.15 דווח על תגובה זו

    • עליך ועל שכמותך נאמר.. "איסתרא בלגינא קיש קיש קריא" (ל''ת)

      תן כבוד לכותבת הדעתנית, 11/06/13 17:23


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 74.

    עלייך ועל שכמותך אמרו חכמינו (ל''ת)

    חופשי, 11/06/13 07:59


    IP: 77.127.95.114דווח על תגובה זו

  • 73.

    כדאי להחריב את הכותל המטונף הזה ולהעיף את החרדים לכל הרוחות והשדים (ל''ת)

    דת של שינאה וגועל נפש, 11/06/13 07:41


    IP: 86.5.163.164דווח על תגובה זו

    • להחריב...לסלק... עוד תגובה של תינוק שנשבה. (ל''ת)

      גוי דובר עברית, 11/06/13 17:24


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 72.

    ממש בא להקיא מהדתיים האלה - שונאים הכל הנבלות! לכי לשטוף כלים צרעת! (ל''ת)

    תעופי לנו עם דת הפיגור והצואה שלך, 11/06/13 07:38


    IP: 86.5.163.164דווח על תגובה זו

    • ולפי התגובות הניבזיות שלך רואים מיד שאת/ה "אוהב אדם" ! (ל''ת)

      חתיכת חולירע שכמוך, 11/06/13 08:00


      IP: 75.28.137.60 דווח על תגובה זו

    • חבוב תרגיע ,וממליץ פעם בשבוע שיחות עם פסיכולוג . הרבה כעס עצור. (ל''ת)

      מתי, 11/06/13 09:24


      IP: 81.218.127.221 דווח על תגובה זו

  • 71.

    החרדים - הם ממש לא יהודים!

    אריה, 11/06/13 07:12

    הגיע הזמן להציל את היהדות מידי החרדים!!!

    IP: 79.177.151.11דווח על תגובה זו

    • די נמאס כבר לכו למכור קרטוש בים (ל''ת)

      זורי, 11/06/13 07:36


      IP: 80.179.225.181 דווח על תגובה זו

    • המתנגדים לא רק חרדים

      רונית פסקין, 11/06/13 07:37

      אתה טיעה אם אתה חושב שהמתנגדים רק חרדים.
      http://www.inn.co.il/News/News.aspx/257150
      לקראת התפילה החודשית שתיערך ביום ראשון הקרוב, אומרת הרבנית אליהו כי "זה חמור מאוד, מעניין איפה הן למדו. האם הן כבר בקיאות בכל ההלכות והאם הן למדו תורה.

      "בבקשה שיראו לנו את ההלכה הזאת, יש לנו רבנים גדולים שיפנו לרב שמואל אליהו הבן של הרב, שישאלו אותו. מי התיר להן?", שאלה הרבנית בשיחה עם ערוץ 7.

      הרבנית אליהו לא מתפלאת שבית המשפט התיר להן להתפלל ברחבת הכותל, "נו בטח, איך לא. אבל אני רוצה לומר להן, אם הן יהודיות ולא ערב רב מכל המינים ומכל הצבעים, אז שיבואו להתפלל כמו כולן אבל בלי טלית ותפילין, כמו כולן".

      לדבריה, הניסיונות להיתמם ולומר שהן לא רפורמיות אלו דברי הבל, כלשונה, "היום הן רגל אחת כאן ומחר רגל אחת שם. אם הן באות בטלית ותפילין וקשקושים כאלה, זה סתם פרובוקציה. אנחנו לא מסכימות לזה, הכותל הוא מקום קדוש ואין בו מקום לרפורמה או רפורמים. אם הן לא רפורמיות ולא מסכימות עם הדרך של הרפורמים והן כמו כולן מתפללות, אז בבקשה. אבל אם הן חושבות אחרת ויש להן דעות אחרות זה לא שייך".

      IP: 79.180.114.192 דווח על תגובה זו

    • מי שנוהג כיהודי ונראה כיהודי הוא יהודי...ומי שנוהג כגוי ונראה כגוי הוא (ל''ת)

      חושבת בקול, 11/06/13 17:26


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 70.

    את מטומטמת או "מלכת הצבועים".המשטרה מנעה כדי שהחאייעס שלך לא תתפרענה (ל''ת)

    מרינה שהכירה כמה מטומטמים בחייה, 11/06/13 07:11


    IP: 79.181.151.21דווח על תגובה זו

    • תגוגבה למריה

      אריק, 11/06/13 07:37

      אל דאגה מרינה, השם שלך עוות בכוונה. מה לך וליהדות? את לא האמא של הנצרות? טעית בדרך? מדינה? תמיד אפשר לעזור לחזור למקורות

      IP: 46.117.30.248 דווח על תגובה זו

      • אריה(ככה קראה לך אמא) מריה לא מרינה!אהבל היית וטמבל נשארת (ל''ת)

        מריה+יוסף היו יהודים טהורי דם יותר מהדוסים שמגיבים, 11/06/13 07:48


        IP: 79.181.151.21 דווח על תגובה זו

  • 69.

    הכותל נסגר בגלל אלימות חרדית

    גיל, 11/06/13 07:00

    די לסילוף ודי למתן פרס לתוקפן.

    IP: 46.116.225.237דווח על תגובה זו

    • כדי למנוע אלימות היה צריך לסלק מהכותל את הנשים המחפשות פרובוקציות (ל''ת)

      מה להן ולכותל ?!, 11/06/13 17:27


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 68.

    לנחמיה משיח השקר נראה לי שנתנו לך כבוד רב מדי!נסה למצוא חיים! (ל''ת)

    בוחצבסקי, 11/06/13 06:57


    IP: 79.181.202.26דווח על תגובה זו

  • 67.

    נשים בזויות הן גם בעד לחתן סוטים הומואים (ל''ת)

    דורון, 11/06/13 06:55


    IP: 84.229.5.251דווח על תגובה זו

    • הם דואגים לך. רוצים שתתחתן . אז מה הבעיה? (ל''ת)

      הרב אלון, 11/06/13 14:25


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 66.

    החשש הגדול ביותר של הדתיים

    לא לאמין, 11/06/13 06:43

    הוא שהם יודעים שיש רוב לנשות הכותל ורבים יעדיפו להתפלל באזור שלהן ...לכן הם נאבקים כול כך......הדתיים חשוכים פחדנים , אינם מסוגלים לקבל כול שינוי פתיחות כי הקרקע תישמט להם מתחת לרגליים ......מאיפה יבוא הכוח שלכם?? לכן אתם נאחזים בכללים מנהגים שאינם בתורה ואינם חובה. אבל רק כך הם יכולים להוכיח שליטה..להזכיר לכם שעון קיץ.....כמה שנים ...כמה שנים אמרו ן מצב, חייב , וראו איזה פלא ..אפשרי....דרך גב תמיד היה אפשרי למה?? מה קורה לכול אותם מאמים אדוקים שחיים בכול העולם ?? השעון מתחשב בהם??? שעות אור שם הם עד 10ו11בלילה ......ובכן השינוי פה, לא תצליחו יותר קול ההגיון השפוי ינצח ...כן ואנחו יהודים הרבה יותר מכם. משום שאנחנו בניגוד לכם יכולים להחליט אחרת בכול דקה ..ואנחו בוחרים לשמור על מסורת ולהשאר יהודים , לגור במדינתו לשרת אותה.

    IP: 89.139.11.132דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד!! (ל''ת)

      נכון מאוד, 11/06/13 13:40


      IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

    • תירגע, הדתיים,החרדים, והמסורתיים=רוב המדינה ינצחו במאבק הזה את קומץ הנ (ל''ת)

      הנשים המתהוללות והפרובוקטיביות, 11/06/13 17:29


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 65.

    כנותן של נשות הכותל תוכח רק כשיחשף מקור המימון שלהן.

    ותיקה, 11/06/13 06:05

    אם זו אכן הקרן לישראל חדשה - הכל ברור....

    IP: 213.57.80.22דווח על תגובה זו

    • כול הזמן איומים...נשים טהורות אבל אתם לא מכירים כאלו

      פחדנים, 11/06/13 06:50

      לכן הפוביה שאתם מגלים

      IP: 89.139.11.132 דווח על תגובה זו

    • החרדים מקבלים מימון מאחמדינג'אד (ל''ת)

      יהודי, 11/06/13 07:27


      IP: 132.68.0.120 דווח על תגובה זו

  • 64.

    השמאל משפיל את העם היהודי ובז לסמליו (ל''ת)

    השמאל משפיל את העם היהודי ובז לסמליו, 11/06/13 05:58


    IP: 79.176.193.119דווח על תגובה זו

    • הימין בוגד בערכי העם היהודי. הימין הוא מצאצאי ערב רב והגבעונים (ל''ת)

      יהודי, 11/06/13 07:29


      IP: 132.68.0.120 דווח על תגובה זו

    • הימין בוגד בעם היהודי (ל''ת)

      יהודי, 11/06/13 07:30


      IP: 132.68.0.120 דווח על תגובה זו

  • 63.

    מערכת מעריב כול פעם שמוחקים תגובות אתם מפסידים אמינות וכסף (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 11/06/13 05:55


    IP: 109.67.186.7דווח על תגובה זו

    • בכול פעם שהכתב מגביה את עצמו ומיתנשא את הקוראים מגיבים הוא מעליב (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 11/06/13 05:57


      IP: 109.67.186.7 דווח על תגובה זו

      • אים אתם לא מאמינים בעצמכם ככלי תיקשורת מפותח -ניחא (ל''ת)

        נחמיה המשיח האחרון, 11/06/13 05:58


        IP: 109.67.186.7 דווח על תגובה זו

        • אים אתם לא מאמינים בקוראים שלכם -ניחא (ל''ת)

          נחמיה המשיח האחרון, 11/06/13 05:59


          IP: 109.67.186.7 דווח על תגובה זו

          • אבל לצנזר תגובות ולעוות את דעת הקהל ולירות לעצמכם בארנק (ל''ת)

            נחמיה המשיח האחרון, 11/06/13 06:00


            IP: 109.67.186.7 דווח על תגובה זו

            • זו כבר טעות מרה ופגיעה בכלכלת העיתון המפרנס אותכם (ל''ת)

              נחמיה המשיח האחרון, 11/06/13 06:02


              IP: 109.67.186.7 דווח על תגובה זו

              • תעברו לשני טורים של טוקבקים אחד בעד ואחד נגד הכתבה במקביל (ל''ת)

                נחמיה המשיח האחרון, 11/06/13 06:04


                IP: 109.67.186.7 דווח על תגובה זו

                • צנזור מסריח אל תאהב אותי אבל את חופש הביטוי תכבד (ל''ת)

                  נחמיה המשיח האחרון, 11/06/13 06:07


                  IP: 109.67.186.7 דווח על תגובה זו

                  • חופש הביטוי מפרנס אותך ולא הכישרון העלוב שלך כסופר כתב (ל''ת)

                    נחמיה המשיח האחרון, 11/06/13 06:08


                    IP: 109.67.186.7 דווח על תגובה זו

                    • כרגע מקדם אי האמינות שלכם יוצר גרר שמיתפתח משמעותית וכלכלית (ל''ת)

                      נחמיה המשיח האחרון, 11/06/13 06:10


                      IP: 109.67.186.7 דווח על תגובה זו

  • 62.

    טור תוקפני ומתלהם (ל''ת)

    נעמה, 11/06/13 04:44


    IP: 87.69.165.230דווח על תגובה זו

  • 61.

    לאה אהרוני,את ושכמותך נתתן פרסום ל,נשות–הכותל' ועל כך הן חיבות לך תו

    יעקב פלוטניצקי,, 11/06/13 03:40

    הכותל המערבי אינו שיך לחניוקים,למרות שהם רוצים להרגיל את יתרת תושבי ישראל שהכותל ניתן להם,לחניוקים.
    הכותל הוא בריבונותה של המדינה ולכן לכל תושב ישראלי ו/או זר שפעולותיו אינן מנוגדות לחוק ישנה הזכות לבקר שם ואם התושב/ת מעונין להתפלל בדרכו שלו/ה תבוא עליו/ה ברכה.
    לאה אהרוני החניוקים טוענים שהם היחידים שיש להם ה'זכיון' על הקדוש–ברוך–הוא ולכן יש להם הצידוק וההצדקה לכל מעשיהם הנפשעים...אז,לאה בואי ואומר לך: היהדות הגיעה לעולם לפני הנצרות והאיסלאם והודות לחניוקים יש היום מעל לביליון וחצי נוצרים ומעל לבליון וחצי מוסלמים.לא הייתי מכנה זאת כהצלחה.
    לקונסרבטיבים,לרפורמים,לאטיאיסטים,לגאים ולגאות,לגברים ולנשים שכולם נבראו בצלם הקב'ה יש רשות לפנות לקב'ה בלי תיווך ו/או אישור חניוקי.
    לאה אהרוני,אם את חושבת שאני אתן ידי לכפיה דתית המבוצעת ע’י חניוקים את טועה.כאשר הכפיה מבוצעת ע’י בני דת אחרת אנחנו מכנים זאת אנטישמיות.החניוקים בישראל הם ארכי–אנטישמים.
    זו האמת,כל האמת והאמת בלבד.
    מחכה לתשובתך.

    IP: 75.10.139.74דווח על תגובה זו

    • לכותל המערבי יש מסורת ארוכה מאז נכבש מחדש ע"י היהודים-מי שרוצה ליצור (ל''ת)

      פרובוקציות בכותל יקבל תגובה בדרך דומה, 11/06/13 17:31


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 60.

    חופש פולחן גם לבעלי חיים...!!! עכשיו..!!!

    שושה, 11/06/13 03:30

    חייבים להתיר את התפילה בכותל גם לכלבים ובעלי חיים שגם להם יש נשמה.נח היה מצפה מכולנו לקצת יותר סובלנות ברחבת הכותל.

    IP: 89.128.228.138דווח על תגובה זו

  • 59.

    האם הפרובקטיביות העלובות האלה ממומנות ע"י הקרן החדשה ?

    חילוני שמתעב את נשות הכותל, 11/06/13 02:56

    כל מטרתן ליצור פרובוקציות ולהכפיש את מדינת ישראל בעולם !

    IP: 87.68.39.11דווח על תגובה זו

    • העניין הוא אי אפליית נשים לרעה לא רצונם של גברים חילונים וחרדים (ל''ת)

      נעמה, 11/06/13 04:47


      IP: 87.69.165.230 דווח על תגובה זו

    • דתי חשוך (ל''ת)

      לא תסתתר, 11/06/13 06:51


      IP: 89.139.11.132 דווח על תגובה זו

    • מדינת ישראל ממש לא צריכה את נשות הכותל להכפשה. יש מספיק (ל''ת)

      כיעור וגועל במעשיה ובהתעללות באזרחיה ל''הכפשתה'', 11/06/13 13:42


      IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

  • 58.

    נשות הכותל הן אוסף של נשים מתוסכלות מינית - אנטיפטיות ודוחות !

    חילוני, 11/06/13 02:50

    פמניסטיות מטורללות

    IP: 87.68.39.11דווח על תגובה זו

    • הפוסל במומו פוסל! כנראה שערכי החופש השמחה והאהבה (ל''ת)

      שקולים על ידך לתסכול מיני! כמה חבל...., 11/06/13 13:43


      IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

    • דוקא החרדים הם אלה שמתוסכלים מינית

      טול קורה מבין עינך, 29/06/13 21:05

      הם מתגרים אפילו מילדות בנות 4. לכן הרבנים שלהם אוסרים עלהם ללמוד ביחד אפילו עם ילדות קטנות. לכן באוטובוס הם שמים את הנשים מאחור. נשים שמרוב שהם לבושות לא ניתן להבחין שהם נשים בכלל.

      IP: 37.142.10.197 דווח על תגובה זו

  • 57.

    כלכם אנשים רעים שקידשו אבנים חיצוניות של מבנה טמא וחוטא של נצלן בשם (ל''ת)

    הורדוס!! שנחרב בדמים !!!,,,,אורי תמרקין, 11/06/13 02:31


    IP: 109.186.116.164דווח על תגובה זו

    • בדיוק כמו שאמר ישו[ע] שעל זה באותו שבוע נצלב!! ו15 שנה אחרי זה קרה!! (ל''ת)

      כשהמבנה עמד כבר איזה 250 שנה!!,,,,אורי תמרקין, 11/06/13 02:33


      IP: 109.186.116.164 דווח על תגובה זו

      • ו2000 שנות שנאה מהעולם פוגרומים ו,,שואה פסיכית בטירופה לא עזרו לכם (ל''ת)

        להתקדם מחשבתית אפילו לא שעל זעיר,,,אורי תמרקין, 11/06/13 02:35


        IP: 109.186.116.164 דווח על תגובה זו

        • לכו כולכם לאלף אלפי הבדלות (ל''ת)

          אורי תמרקין, 11/06/13 02:35


          IP: 109.186.116.164 דווח על תגובה זו

  • 56.

    דברים כדורבנת! אני מודה שבהתחלה הייתי בעדן. לא היה נראה לי כזה בעייתי

    עכשיו בא לי להקיא מהן, 11/06/13 02:23

    שיתפללו עם טלית. אבל אז ראיתי איך הן מתנהלות והבנתי שהכל פרובוקציה וכוונותיהן אינן טהורות. לא רוצות למצוא פתרון. סתם להכפיש שם ישראל בעולם

    IP: 139.216.234.33דווח על תגובה זו

    • צודק, גם אצלי הן מעוררות בחילה קשה וגועל נפש.. (ל''ת)

      סלקו ידיכן מהכותל המקודש, 11/06/13 17:32


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

    • שלא ידבר מי שלא מבין

      יהודיה, 12/06/13 07:56

      כדי להבין צריך לשמוע ואתה לא מקשיב להן, אתה מקשיב למה שראשך אומר

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 55.

    תעשו גם ברית מילה!!!!

    מיכאל הכהן , 11/06/13 01:46

    http:/hacohen.goop.co.il

    IP: 109.64.10.232דווח על תגובה זו

  • 54.

    נמאס להם? איך עוד יכולות נשים דשנות ובלות השיג ריגוש (ל''ת)

    איש שלום, 11/06/13 01:26


    IP: 111.192.210.49דווח על תגובה זו

  • 53.

    אני מעדיף אשה בביקני על אשה עם טלית

    איסלנדי, 11/06/13 01:18

    אבל אם הייתי דתי תמיד הייתי מעדיף אשה עם טלית בכותל על אשה עם ביקני. לא מבין על מה את מדברת

    IP: 108.195.148.96דווח על תגובה זו

    • אז תקרא שוב (ל''ת)

      קשה הבנה, 11/06/13 02:01


      IP: 139.216.234.33 דווח על תגובה זו

  • 52.

    "לשמור את המקום הקדוש מחוץ למחלוקות פוליטיות"- אבל יש מחלוקת!!!! (ל''ת)

    יו יו גם, 11/06/13 01:17


    IP: 84.228.242.173דווח על תגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד! דברים כדורבנות! (ל''ת)

    יאיר, 11/06/13 01:13


    IP: 80.178.160.233דווח על תגובה זו

  • 50.

    טוב, נשארו לכם רק 364 ימים אחרים להשתטח על אבני הורדוס שלכם. תהנו. (ל''ת)

    נטול חרטא, 11/06/13 01:13


    IP: 84.228.242.173דווח על תגובה זו

  • 49.

    אז למה שאת לא תתפללי לשם שינוי בקשת רובינסון? (ל''ת)

    רועי, 11/06/13 01:08


    IP: 92.21.157.67דווח על תגובה זו

  • 48.

    לאה אהרוני,את ושכמותך נתתן פרסום ל,נשות–הכותל' ועל כך הן חיבות לך תודה

    יעקב פלוטניצקי, 11/06/13 01:02

    הכותל המערבי אינו שיך לחניוקים,למרות שהם רוצים להרגיל את יתרת תושבי ישראל שהכותל ניתן להם,לחניוקים.
    הכותל הוא בריבונותה של המדינה ולכן לכל תושב ישראלי ו/או זר שפעולותיו אינן מנוגדות לחוק ישנה הזכות לבקר שם ואם התושב/ת מעונין להתפלל בדרכו שלו/ה תבוא עליו/ה ברכה.
    לאה אהרוני החניוקים טוענים שהם היחידים שיש להם ה'זכיון' על הקדוש–ברוך–הוא ולכן יש להם הצידוק וההצדקה לכל מעשיהם הנפשעים...אז,לאה בואי ואומר לך: היהדות הגיעה לעולם לפני הנצרות והאיסלאם והודות לחניוקים יש היום מעל לביליון וחצי נוצרים ומעל לבליון וחצי מוסלמים.לא הייתי מכנה זאת כהצלחה.
    לקונסרבטיבים,לרפורמים,לאטיאיסטים,לגאים ולגאות,לגברים ולנשים שכולם נבראו בצלם הקב'ה יש רשות לפנות לקב'ה בלי תיווך ו/או אישור חניוקי.
    לאה אהרוני,אם את חושבת שאני אתן ידי לכפיה דתית המבוצעת ע’י חניוקים את טועה.כאשר הכפיה מבוצעת ע’י בני דת אחרת אנחנו מכנים זאת אנטישמיות.החניוקים בישראל הם ארכי–אנטישמים.
    זו האמת,כל האמת והאמת בלבד.
    מחכה לתשובתך.

    IP: 75.10.139.74דווח על תגובה זו

  • 47.

    כואב הלב . (ל''ת)

    ארז, 11/06/13 01:01


    IP: 85.65.58.57דווח על תגובה זו

  • 46.

    הגיע הזמן להפציץ את ישראל ולהחריב אותה ואת תל אביב (ל''ת)

    צבא ישראל החופשי, 11/06/13 00:57


    IP: 46.116.119.42דווח על תגובה זו

  • 45.

    חחחח נשים שמניחות תפילין פשוט טימטום וזילזול במקום קדוש (ל''ת)

    רפואה שלמה, 11/06/13 00:54


    IP: 37.142.186.105דווח על תגובה זו

  • 44.

    לצערי אני צריך להסכים איתה (ל''ת)

    ירושלמי, 11/06/13 00:43


    IP: 46.116.124.43דווח על תגובה זו

  • 43.

    נשות הכותל מכניסות גוון סקסי לתפילה, לכן אני בעד (ל''ת)

    נוי, 11/06/13 00:42


    IP: 164.138.115.63דווח על תגובה זו

    • לא מתפלא, רק סקס מעניין אותכם (ל''ת)

      מ.ל, 11/06/13 00:56


      IP: 37.142.186.105 דווח על תגובה זו

  • 42.

    כל כך הרבה פרימיטיביות, כפייה, ורמיסת האחר בכתבה אחת.

    תומכת בנשות הכותל ., 11/06/13 00:38

    עצוב :(

    IP: 84.109.44.37דווח על תגובה זו

    • ברור ! למה יש לי הרגשה שתתמכי בכל דבר שהוא נגד היהדות (ל''ת)

      מרב, 11/06/13 04:31


      IP: 46.121.205.60 דווח על תגובה זו

  • 41.

    איכס גועל נפש של נשים !מה להם וליהדות ?! (ל''ת)

    תורת אמת לנצח, 11/06/13 00:33


    IP: 213.57.80.12דווח על תגובה זו

  • 40.

    איני יודע מה מטרתן האמיתית של ''נשות הכותל'', אך זה לא העניין...

    זלמנוביץ ישראל, 11/06/13 00:32

    משום מה החרדים (או יותר נכון חלק רועש מביניהם) לקחו על עצמם לייצג את הבורא - תוך רמייה עצמית ומתוכה הם מצאו הצדקה לדרכיהם העקומות:

    1. ''והגית בו יומם ולילה...'', הנה הפסוק המלא מספר יהושוע פרק א' פסוק ח': ''לֹא יָמוּשׁ סֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה מִפִּיךָ, וְהָגִיתָ בּוֹ יוֹמָם וָלַיְלָה, לְמַעַן תִּשְׁמֹר לַעֲשֹוֹת כְּכָל הַכָּתוּב בּוֹ, כִּי אָז תַּצְלִיחַ אֶת דְּרָכֶךָ וְאָז תַּשְׂכִּיל.'' הציווי הנ''ל נאמר ליהושוע כמנהיג, כשופט, כדיין וכרב... ומסופו אין לטעות: ''ואז תשכיל'' !

    2. לא מזמן יצא לי להיות בצפת העתיקה, והסתקרנתי לגלות אם הלומדים בכולל (ישיבה לנשואים) יודעים את פירוש המילה הכתובה על השלט שם: ''הקלוייז...'' ?
    בטח, בזמנו בחוץ לארץ קראו לכולל קלוייז...
    יופי שהם ידעו חצי תשובה...
    בחוץ לארץ הייתה ישיבה ללומדים לרבנות ושאר ''כלי הקודש'', וקלוייז - מהמילה ''סגור'', שהיה מיועד לכלל הציבור שעבד בבוקר, והיה פתוח רק אחרי הצהריים וערב...

    איך מהמילה סגור זה הפך לישיבה ''פתוחה'' (כל היום) לנשואים שאינם עובדים ???

    3 וסתם קוריוז:הפסוק ''מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִיבַיִךְ, מִמֵּךְ יֵצֵאוּ'', לקוח מתוך נבואת נחמה של ישעיהו (מט יז). הנביא מדבר בו בשם ה', ואומר לציון הנטושה, שהממלכות הזרות שהחריבו אותה עתידות לצאת ממנה...''

    ואלה מהייצגים את כותב התנ''ך ? אז בטח הם יבואו אלף ציטוטים סותרים של מדרשים... אבל אני מבטיח לכם שרוב הצעקנים אינם יודעים כלל להבחין בין מדרש אגדה לבין הלכה, מתי נכתב המדרש ובאיזה הקשר...

    IP: 93.172.120.224דווח על תגובה זו

  • 39.

    הפוך, גבירתי. לא הן פוגעות באחד הסממנים האחרונים לאחדות הישראלית.

    אלה שמדירים אותן פוגעים באחדות., 11/06/13 00:26

    אין גבול לצביעות?

    IP: 93.172.146.36דווח על תגובה זו

    • לא מדירים אותן! הכשירו להן מקום מיוחד ליד הכותל! (ל''ת)

      אולי תקרא שוב?, 11/06/13 02:03


      IP: 139.216.234.33 דווח על תגובה זו

  • 38.

    הפוך, גבירתי. לא המאבק של נשות הכותל רומס זכויות של מתפללים אחרים.

    אותם ''מתפללים אחרים'' רומסים זכויות של מי שלא נכנע, 11/06/13 00:24

    האם אין גבול לדו-פרצופיות?

    IP: 93.172.146.36דווח על תגובה זו

  • 37.

    ערב רב תמיד ניסה לעכב את עם ישראל (ל''ת)

    ערן .ט, 11/06/13 00:24


    IP: 46.121.205.42דווח על תגובה זו

    • החרדים הם הערב רב עובדי אלילים אשר רחוקים מן התורה כרחוק האור מן החושך (ל''ת)

      אלוהים, 29/06/13 21:08


      IP: 37.142.10.197 דווח על תגובה זו

  • 36.

    היא רוצה להוציא את הפוליטיקה מהכותל

    איציק, 11/06/13 00:19

    אבל בתנאי שיתקבלו הדרישות הפוליטיות שלה.

    לא יקיימו טקסים חילוניים שם,
    רק רעולי שחורים יכולים להתפלל שם.

    איזה משפט גאוני.

    להוציא את הפוליטיקה הרפורמית מהכותל,
    ולהשאיר רק את הפוליטיקה של ש"ס ואגודה.

    פחחחחחחחחח

    IP: 87.69.103.78דווח על תגובה זו

  • 35.

    מי מבניה של הדוסית הכותבת היה חייל? את הכותל שיחררו חיילים חילונים (ל''ת)

    להעיף את החארדים מהכותל, 11/06/13 00:15


    IP: 79.176.17.216דווח על תגובה זו

    • אחי נפל במלחמה ומהשכנים אני רק שומעת-מתי תלכו לצהל? (ל''ת)

      חרדית מת''א כואבת, 11/06/13 06:49


      IP: 77.127.233.31 דווח על תגובה זו

  • 34.

    דוסית דמגוגית מכת החרדים בת ה200 שנה שאין לה שום קשר ליהדות (ל''ת)

    מייבבת כקוזק הנגזל, 11/06/13 00:11


    IP: 79.176.17.216דווח על תגובה זו

  • 33.

    נשות הכותל מזעזעות אותי

    אבי - חילוני, 10/06/13 23:52

    צריך להתעלם מהן מדובר בנשים שתקועות בגיל 16.
    כאילו "ליברלים"
    מה לעשות שיש מקומות שנשלטים ע"י אחרים ?
    לצורך העניין למה שלא אסתובב ברחוב ערום ? תוך שנה אני הופך את זה לדת עם עשרות מאמינים
    למה לא לדרוש שנשים תוכלנה להיכס למסגדים עם נעליים?
    זה דפוק לגמרי

    IP: 79.181.187.217דווח על תגובה זו

    • אתה לא חילוני. אתה אפילו לא בן אדם אלא מזרחי דפוק בראש. (ל''ת)

      לחיה 26, 11/06/13 00:09


      IP: 37.142.150.221 דווח על תגובה זו

      • למה? כי הוא לא חושב כמוך? גזענות חילונית טיפוסית... (ל''ת)

        חילונית אשכנזיה שלא נגררת אחרי העדר, 11/06/13 02:05


        IP: 139.216.234.33 דווח על תגובה זו

        • לא כי הוא נהנה ששולטים עליו ולזה קוראים בהמה (ל''ת)

          אדם הוא כזה המסוגל לשלוט בעצמו ללא התערבות אחרים, 11/06/13 13:26


          IP: 46.33.75.110 דווח על תגובה זו

    • אתה מטעה בדמגוגיה, הולך ליד ולכן נראה שצודק

      טל, 11/06/13 15:42

      אם רק לחלק מהאוכלוסיה היה מותר ללכת עירומים אז אולי האנלוגיה הייתה מותאמת
      יש פה קבוצה אלימה שתוקפת קבוצה של נשים שחושבת אחרת ממנה ובגלל זה סוגרים את כל האזור. לא בגלל הנשים. אתה אומר יש מקומות שבהן קובעים לכם מה לעשות? זה נכון, המדינה קבעה שמותר להן!!!

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • תגובה טיפוסית. חילוני חילוני, אבל כשזה מגיע לנשים הופך לחרדי (ל''ת)

      חילוני עלק, 13/06/13 14:16


      IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

  • 32.

    נשות הכותל היו מעדיפות להגיע ללא ליווי אבל כמובן שהשנאה מנצחת את האמת (ל''ת)

    משועשע, 10/06/13 23:47


    IP: 212.179.226.119דווח על תגובה זו

    • ה Zונות הרפורמיות רוצות לטמא המקומות הקדושים ליהדות (ל''ת)

      ואולי הגיע הזמן לא לזהם כל דבר במדינה?, 10/06/13 23:49


      IP: 96.44.189.100 דווח על תגובה זו

  • 31.

    לאה אהרוני התותחית, כל הכבוד על הכתבה (ל''ת)

    הרפורמים מוחקים תגובות במעריב, 10/06/13 23:47


    IP: 109.65.20.227דווח על תגובה זו

  • 30.

    ברניקי אישתו היהודיה של טיטוס - שכבה איתו בקודש הקודשים על ספר תורה (ל''ת)

    לאחר שהוא חיסל המרד ובית המקדש, 10/06/13 23:44


    IP: 96.44.189.100דווח על תגובה זו

    • הרפורמיות זו אותה הנשמה - משתמשות באביזרי קודש יהודיים (ל''ת)

      ובמקומות הכי קדושים לטמא ..., 10/06/13 23:45


      IP: 96.44.189.100 דווח על תגובה זו

      • הרפורמים אינם יהודים - דתם איננה יהדות - וכל רצונם הוא טומאה (ל''ת)

        הם משתמשים ביהדות לינוק מהקדושה לטמא, 10/06/13 23:46


        IP: 96.44.189.100 דווח על תגובה זו

        • החרדים הם לא יהודים, עובדי אלילים סוגדים לרבנים ולובשים מלבושי גויים (ל''ת)

          אלוהים, 29/06/13 21:10


          IP: 37.142.10.197 דווח על תגובה זו

    • מספרים כשטיטוס דקר ברומח את הפרוכת ירד ממנה דם (ל''ת)

      ואז הוא צרח - מת אלהי ישראל ... וזיין את ברניקי, 10/06/13 23:47


      IP: 96.44.189.100 דווח על תגובה זו

      • אותה הזוועה אלו הרפורמיות שאוחזות בתורה תפילין וטליטות (ל''ת)

        וכולן טומאה רוע וגועל ..., 10/06/13 23:48


        IP: 96.44.189.100 דווח על תגובה זו

  • 29.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    דוד, 10/06/13 23:37


    IP: 212.199.205.69דווח על תגובה זו

  • 28.

    מה נסגר?

    0מולני1, 10/06/13 23:30

    מדוע לא תלכי את לקשת רובינסון?
    מה עם כלל הזהב של היהדות - מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך? ואני לתומי חשבתי שהיהדות היא סובלנית.

    IP: 212.235.35.43

  • 27.

    הגיע הזמן להפציץ את ישראל ולהחריב אותה ואת תל אביב (ל''ת)

    נאג'אדאט נאג'י, 10/06/13 23:28


    IP: 46.116.119.42דווח על תגובה זו

  • 26.

    יפה דברת, הבהרת לכולם שהן אנרכיסטיות מוטרפות. (ל''ת)

    הן נגד כל מה שהמסרת/התרבות/הסובלנות מייצגת, 10/06/13 23:21


    IP: 46.116.152.11דווח על תגובה זו

    • הסובלנות? באמת? וכמה סובלנות יש בתגובתך? זה רק מוכיח (ל''ת)

      שאין שכל בקודקוד ושה''מסורת'' הפוכה מסובלנות, 11/06/13 13:47


      IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הגיע הזמן להפציץ את ישראל ולהחריב אותה ואת תל אביב (ל''ת)

    מדינות ערב והליגה הערבית, 10/06/13 23:20


    IP: 46.116.119.42דווח על תגובה זו

  • 24.

    הטינופת נתניהו הפך את הכותל והר הבית לערבים ושמאלנים ,לא ליהודים",,, (ל''ת)

    חייב להחליף את נתניהו כראש הליכוד, 10/06/13 23:12


    IP: 90.185.151.13

  • 23.

    אשכנזיות מטונפות מטנפות את הכותל (ל''ת)

    תמהוני, 10/06/13 23:10


    IP: 79.177.218.105

    • כולן אשכנזיות בדוק? (ל''ת)

      אני רק שאלה, 10/06/13 23:11


      IP: 109.65.20.227 דווח על תגובה זו

    • ומזרחים צוחים מלככלכים את המדינה (ל''ת)

      לבן, 10/06/13 23:13


      IP: 85.64.59.52 דווח על תגובה זו

  • 22.

    לאה אהרוני התותחית (ל''ת)

    כל הכבוד על הכתבה, 10/06/13 23:09


    IP: 109.65.20.227

  • 21.

    זהו מאבק על לגיטימיות הרפורמים והקונסרבטיבים. הן יכלו להתפלל בכל מקום

    ארבינקא ירושלים, 10/06/13 23:07

    אבל הן לא יעשו זאת, כי שם לא יזכו ליחסי ציבור. ולכן אתם החרדים ואנחנו הדתיים צריכים פשוט להתעלם מהם. המשטרה ומערכת המשפט רוצים שקט וסדר. כל הפגנה שלכם תהיה רק לטובתן. רדו מהן ותתעלמו לגמרי!!!! את ושכמותך נותנות להם פרסים ומתנות חינם שהן לא חלמו עליהן.

    IP: 95.86.106.113דווח על תגובה זו

  • 20.

    הכתבת לא חכמה

    נוצרי, 10/06/13 23:03

    אפשר שהטיעון שלך יהיה גם הפוך, מאוץ שוטרים עצרו נשים מלהגיע לכותל בגלל פינגוינים...

    IP: 85.64.59.52דווח על תגובה זו

    • אלא שזה לא שקרה...מה לעשות? כדאי שתיצמד לעובדות (ל''ת)

      עינת, 11/06/13 02:07


      IP: 139.216.234.33 דווח על תגובה זו

  • 19.

    כתבה הזויה של כתבת הזויה "הכותל לא של אבא שלך:"הבנת ! (ל''ת)

    מי את שתקבעי מי יתפלל ואיפה ? חוצפנית עזת מצח, 10/06/13 21:57


    IP: 109.64.138.83דווח על תגובה זו

    • והכנסת של אבא שלך? אני רוצה לעשות דוגמנות עירום במליאה (ל''ת)

      ויד ושם של אבא שלך? מישהו ירצה לעשות שם מסיבות, 10/06/13 22:22


      IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

      • השוואה זו אינה רלווטית כי אין איפה ואיפה למבקרים בכנסת

        אלא יצוג ראוי לנבחרי העם בעוד שהכותל נשלט על ידי, 11/06/13 13:51

        אלא יצוג ראוי לנבחרי העם בעוד שהכותל נשלט על ידי קבוצה אחת שאומרת לכולם מה לשעות במקום ציבורי. אותה טענה שלי אפשר לישם על יתר ההשוואות שלך.

        IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

    • ובית משפט העליון של אבא שלך? גם אני רוצה לשפוט שם עם גלימה יפה! (ל''ת)

      ובנק ישראל של אבא שלך? גם אני רוצה להדפיס כסף!, 10/06/13 22:30


      IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

    • והר הרצל של אבא שלך? אפשר לעשות שם פסטיבל שאנטי! (ל''ת)

      ומוזיאון ישראל? נא להציג שם את הציורים של הבן שלי!, 10/06/13 22:33


      IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

    • ובית החולים של אבא שלך? גם אני רוצה לתת עצות בחלוק לבן! (ל''ת)

      והמסגד של אבא שלך? אני רוצה לכתוב עליו גרפיטי!, 10/06/13 22:38


      IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

    • והר הבית של אבא שלך? כל אחד חייב לעלות מתי שבא לו! (ל''ת)

      ואיילון של אבא שלך? אני רוצה להחנות משאיות לרוחב!, 10/06/13 22:41


      IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

    • טוב, אני מקווה שהבנת את הרעיון הכללי (ל''ת)

      אם לא, קרא את זה שוב ושוב עד שתפנים, 10/06/13 22:43


      IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

    • רגע, אז הוא של אבא שלך? כי אתן לא נתתן לאחרים להתפלל שם. (ל''ת)

      אני, 10/06/13 23:22


      IP: 132.72.225.222 דווח על תגובה זו

      • לוחץ לך ? כואב לך ? אתה מתוסכל? רגשי נחיתות ? זו בעיה שלך (ל''ת)

        דר מיצהר, 11/06/13 14:29


        IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 18.

    לא ברור לי הטרוף של שונאת דת המתעקשת על טלית ואבן. (ל''ת)

    נקבה מיוחמת שונאת ישראל - זו הופמן, 10/06/13 21:46


    IP: 84.229.16.6

  • 17.

    הממשלה השקיעה 8 מיליון באתר התיירות ולא עבור נשות הכותל

    ללי, 10/06/13 21:30

    אגב מאיפה הבאת את זה שלא הכניסו אנשים לכותל? אולי לא התעדכנתי אבל לא שמעתי על כך דבר.(ממקור קצת יותר מוסמך מערימת הגיבובים הפופליסטית הזאת) האם את מתכוונת לכך שסגרו להן חלק בכותל? ממש מנעו מיהודים תפילה...

    אגב גם אם היו סוגרים אז היה מדובר באפלייה מתקנת, ואין בכך כל צביעות. אולי באמת כדאי להוציא אתכן כדי לאפשר להן להתפלל (תלכו לקשת רובינסון...)

    IP: 84.109.166.78דווח על תגובה זו

  • 16.

    את מטומטמת (ל''ת)

    יקיר העיר, 10/06/13 21:25


    IP: 5.29.14.62דווח על תגובה זו

    • התכוונתי לענת הופמן (ל''ת)

      יקיר העיר, 10/06/13 21:54


      IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

  • 15.

    הדת = שנאת נשים

    משה, 10/06/13 19:36

    אתם חבורת צבועים שונאי אדם ובעיקר נשים.
    אילו לא הייתם מתערבים ברצונם של הנשים להתפלל לא הייתה נוצרת בעיה ולא צריך יחצנים. אבל שנאת הנשים שלכם חוזרת כבומרנג וטוב שכך.
    את היחס לנשים קבע הרמב"ם שקבע:
    1. אישה היא טמבליט ולא צריך שתלמד.
    2. גבר צריך להרביץ לאשתו כאשר איננה נשמעת "לפקודות" .

    IP: 82.166.145.247

    • חבל להגיב

      אלי, 10/06/13 19:44

      מקסימום שטויות במינימום של שורות

      IP: 164.138.125.222 דווח על תגובה זו

    • אפשר לצטט את מקור הרמב"ם ? (ל''ת)

      צפוני, 10/06/13 19:50


      IP: 164.138.125.222 דווח על תגובה זו

  • 14.

    מי מממן?

    אלי, 10/06/13 19:02

    השמועות שרצות כי מי שעומד מאחרי נשות הכותל היא לא אחרת מה"קרן החדשה לישראל" רוצים תזכורת קטנה את מי היא עוד מממנת:
    דו"ח גולדסטון
    קרן החינוך של פירון
    המהומות בבית שמש
    הדרת נשים ועוד ועוד...

    IP: 164.138.125.222דווח על תגובה זו

    • ואולי אין מממן? אולי הגיעו מים עד נפש? (ל''ת)

      ירושלמית, 10/06/13 19:04


      IP: 37.19.126.32 דווח על תגובה זו

      • מממנים ועוד איך

        אלי, 10/06/13 19:08

        היחצנית שלהם עולה הון, לא מים ולא נפש אלא הרבה כסף מתגלגל

        IP: 164.138.125.222 דווח על תגובה זו

  • 13.

    סליחה לאה ומי את שתחליטי שרק חרדים או חרדיות יתפללו

    שם ומה יהיו תנאי הקבלה לעמוד בכותל? כל אחד רשאי, 10/06/13 18:41

    לא רק חרדים ולא רק לפי החוקים שלהם. בושה לך לאה.

    IP: 85.64.64.53דווח על תגובה זו

    • מי שקובע היא התורה בלבד ! (ל''ת)

      התורה אוסרת פריצות ופרובוקציות במקום קדוש., 10/06/13 20:20


      IP: 84.228.139.236 דווח על תגובה זו

      • ולכן לחסידי סטמר נוהליטאים אסור להתקרב לכותל. (ל''ת)

        אלדר המתנחל מיצהר, 10/06/13 21:58


        IP: 109.64.138.83 דווח על תגובה זו

      • איפה כתוב בתורה שאסור לנשים להתפלל עם טלית (ל''ת)

        בור/ה, 29/06/13 21:14


        IP: 37.142.10.197 דווח על תגובה זו

    • לקרוא את יודעת? להתפלל בכותל הם יכלו, הן מתעקשות להתפלל באזור הגברים.

      אני, 10/06/13 23:25

      אין שום סיבה שבעולם, שאם יש לנו 20 מטר כותל,שמחולק כמעט חצי לגברים וחצי לנשים, שהן יתעקשו דווקא ללכת לגברים.
      או שבשם הנאורות מותר כבר לפגוע בזכויות של אנשים אחרים?

      IP: 132.72.225.222 דווח על תגובה זו

      • לא נכון ..הקצו להם שטח נפרד וזה מה שמפריע לכם (ל''ת)

        לא נכון, 11/06/13 06:58


        IP: 89.139.11.132 דווח על תגובה זו

      • זה ממש לא חצי חצי מתי בפעם האחרונה היית בחלק הנשי?

        בחלקת הנשים צפיפות נוראית בקושי אפשר לזוז, 11/06/13 13:23

        זה יותר 70% לגברים ו-30 אחוז לנשים ממש כמו באל אקצה ששם מקצים פינה לנשים. דת זה דבר גועלי שהומצא על ידי סוטי מין גברים על מנת לשלוט באשה לצרכיהם. להפריד דת ומדינה עכשיו!

        IP: 46.33.75.118 דווח על תגובה זו

    • מי יקבע שאישה לא תוכל להיכנס לאל אקצה עם נעליים?

      אבי - חילוני, 10/06/13 23:55

      מי יקבע שאני לא אוכל להסתובב ערום ברחוב?
      מי יקבע שאני לא אוכל להביא איתי חזיר קטו וחמוד ולקשור אותו בכניסה לאל אקצה כשאני בדרך לתפילה?

      IP: 79.181.187.217 דווח על תגובה זו

      • אחלה רעיון! בוא ננסה לראות מה יקרה. אתה תביא את החזיר ואני אכנס עם

        מורן, 11/06/13 02:12

        עם נעלי עקב. זו זכותי! אני נמוכה ולא מחמיא לי יחפה...קבענו?

        IP: 139.216.234.33 דווח על תגובה זו

      • להשוות יהדות לאסלם ...טוב מאוד אנחנו באמת הפכנו לאירן

        מדהים, 11/06/13 06:54

        אז יאללה באו נתאחד ככה גם אתם תרגישו טוב .....והאמת חרדים ואיסלם אחד הם גם אתם רוצים שנלך בבורקות .....

        IP: 89.139.11.132 דווח על תגובה זו

    • הופמן מוזמנת להתפלל בכותל כמו שאר עם ישראל בכבוד יהודי (ל''ת)

      חרדית, 11/06/13 06:51


      IP: 77.127.233.31 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אתם עוד מתלוננים, אחרי שתקפתם אותן?

    ירושלמית, 10/06/13 18:39

    נשות הכותל מייצגות זרמים חזקים ומרכזיים ביהדות - המסורתי (קונסרבטיבי) והרפורמי. זה שאיתרע מזלנו בישראל להיתקע עם אורתודוכסיה חשוכה ומלאת שנאה, זו כבר רעה חולה של מדינת ישראל. בקהילות יהודיות ברחבי העולם מסתבר שאפשר להיות יהודי נאור, סובלני ומתון, ולא קנאי מסתגר שיורק על סביבותיו כמו אלפקה משוגעת. היה צורך להגן על נשות הכותל בגלל ההתנפלות המכוערת שאירגנו אחינו בני ישראל. חילונים בישראל לא מוכנים לוותר על יהדותם לטובת האורתודוכסיה. לא ניכסתם לעצמכם את היהדות והיא לא רשומה על שמכם בטאבו

    IP: 37.19.126.32

  • 11.

    מגניב איך הרפורמי בתמונה שם את התפילין על המצח :) (ל''ת)

    י, 10/06/13 16:59


    IP: 147.234.58.38דווח על תגובה זו

    • למה מי אתה שתגיד לו איך לשים תפילין, קנאי חשוך שכמוך (ל''ת)

      נוצרים הניחו כך תפילין במשך אלפי שנים!, 10/06/13 17:13


      IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

  • 10.

    זו ממש לא הפעם הראשונה שנאסרה כניסת יהודים לכותל

    קולה של האירוניה, 10/06/13 16:47

    זה קרה באופן קבוע, כשהמשטרה עצרה נשים יהודיות שרצו להתעטף בטלית בכותל.

    IP: 79.180.184.181דווח על תגובה זו

    • כאן נפגע ציבור תמים בניגוד ל"נשות קורח" שפעלו בפרובוקטיביות להפרת הסדר (ל''ת)

      הציבורי, 10/06/13 17:10


      IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

    • לחולות הנפש ניתנה רשות "להתפלל" במקום כמו לכל אחד, אלא שהן נדרשו לכבד (ל''ת)

      את המקום הקדוש. אגב, הן לא מזרע עם ישראל., 10/06/13 17:18


      IP: 84.228.139.236 דווח על תגובה זו

      • דברי שטנה ובלע

        ירושלמית, 10/06/13 19:03

        הן חולות נפש? הן לא מזרע ישראל? אולי חולי הנפש הם אלה שירקו עליהן, השפילו אותן, זרקו עליהן שקיות צואות וקיללו אותן? ולמה הן לא מזרע ישראל? כי הן חושבות אחרת? כי הן משתייכות לזרמים אחרים ביהדות? להזכירך, רשע מרושע שכמוך, שהזרמים הקונסרבטיבי והרפורמי אינם זרמים קיקיוניים ביהדות, אלא זרמים מובילים וחזקים. אבל תמשיך להסתגר בדל"ת אמותיך ולהאמין שהן חולות נפש וגויות. ככה יותר קל, נכון? אסור, אסור, אסור לחשוב!

        IP: 37.19.126.32 דווח על תגובה זו

  • 9.

    פרובוקצית נשות הכותל זה ניסיון ראשוני לדריסת רגל של הארגונים הרפורמיים

    י, 10/06/13 16:42

    כך גם הניסיון ל"הרחבת הגוף הבוחר" של הרבנות הראשית לישראל.

    IP: 147.234.58.38דווח על תגובה זו

    • זכותו של כל אדם להגדיר לעצמו איך יחיה וזכותנו (ל''ת)

      כאזרחי ישראל לנער מעלינו את שליטתכם חרדים מעוותים, 10/06/13 18:44


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

    • זו לא פרובוקציה - זו דרך אחרת

      ירושלמית, 10/06/13 18:52

      נמאס מהאורתודוכסיה החשוכה והמפלה, נמאס מהסגירות, מהזלזול, מהתחושה של חרדים אורתודוכסים רבים של "אני ואפסי עוד", מהפחד הקמאי מפני השונה והאחר. יש יהודים רבים וטובים ברחבי העולם שאינם אורתודוכסים, ומספרם בישראל הולך וגדל למרבית המזל. יש אלטרנטיבה.

      IP: 37.19.126.32 דווח על תגובה זו

    • אותו קבוצה המשויכת לרפורמים. הם אבי אבות הטומאה

      רוחמה, 10/06/13 23:32

      לך ולמד מה קרה באמריקה כן הקבוצה הכי גדולה במקום לצמוח ונגד הטבע הם מצומקים והקבוצות האורתודוקסיות צומחות לשמחתי צאה ולמד לפי הסטטיסטיקה. היהודים היו צרכים להיות היום 44. מיליון יהודים מ 1929 שהיו 5 מליון וכמה יש כיום ולא רק זה הם פועלים רק נגד היהודים לכו ללמוד מה הם עשו למשל ב 1941 רק באורתודוקסיה פעלה אצל הנשיא האמריקאים למען יהדות אירופה ו 1948 הם יצוא חוצץ נגד הקמת מדינת ישראל

      IP: 93.172.133.241 דווח על תגובה זו

  • 8.

    פרשת שבוע

    מרשל, 10/06/13 16:38

    למי שקצת יודע יהדות יודע שבפרשה שהדתיים קראו בשבת מסופר שגם האנשים שבאו לעשות פרובוקציה מול משה רבנו התעטפו בטליתות וסופם היה...

    IP: 147.236.34.10דווח על תגובה זו

    • ובכל זאת יש הבדל מהותי, קורח היה יהודי רשע אך יש לו תקומה לעתיד לבוא.

      הרפורמים אינם יהודים אלא ערב רב, ולכן לא תהיה להם, 10/06/13 16:44

      תקומה ימ"ש.

      IP: 84.228.139.236 דווח על תגובה זו

      • בוא לא נגזים, לרוב יהודי ארה"ב זו האופציה היחידה לשמור על משהו מיהדותם (ל''ת)

        הם חילונים, רק שהם שכחו שהם עושים פחות מהמינימום, 10/06/13 17:18


        IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

        • אלה לא סתם חילונים טועים. כל מגמתם להפריע לעם ישראל, ולא להתפלל.

          ה''רבנים'' שלהם מודים בפומבי כי אין הם מאמינים בבורא, 10/06/13 17:20

          אז למי הם מתפללים, למה דווקא שם, ולמה באופן הנוגד את התורה ??

          IP: 84.228.139.236 דווח על תגובה זו

          • הם מבולבלים בעלי גאווה, לדעתם המבולבלת כוונתם טובה (ל''ת)

            אין לך סמכות ללגזור הוציא אותם מקהל ישראל, 10/06/13 17:26


            IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

            • אינני קובע מי יוצא מכלל עם ישראל, אלא התורה. (ל''ת)

              ואתה בטוח שהינך יהודי בעצמך ??, 10/06/13 17:40


              IP: 84.228.139.236 דווח על תגובה זו

              • האריז"ל אמר על אחדים מתלמידיו (כולם היו צדיקים!) שהם מנשמות הערב רב (ל''ת)

                הסוגיה הזו גדולה עלינו, 10/06/13 18:03


                IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

                • האר"י ז"ל טען כי כבר בדורו רוב הדור הם מנשמות הערב רב.

                  הנבואות והזוהר מחזקים עניין זה וטוענים כי לפני בוא, 10/06/13 18:17

                  משיח הערב רב אף יקימו להם "ישיבות" (של מסרוחניקים ?) וילחמו בעם ובתורת ישראל.

                  אלא שאין אנו נדרשים לכך.
                  עפ"י התורה כל נשמות עם ישראל היו במעמד הר סיני, וקיבלו את הדיבר הראשון מפי הבורא ולא דרך משה (ועקב כך כל יהודי מאמין בבורא ללא קשר לחיונוך שקיבל).
                  הרפורמים מודים כי אין הם מאמינים בבורא, ולכן אין נשמתם מעם ישראל נקודה.
                  יהודי שטועה לכל היותר איננו מבין את חשיבות שמירת המצוות ולכן איננו מקפיד עליהן, אך מי שנלחם בשומרי המצוות איננו טועה אלא ערב רב גמור (ראה מפלגת הבית של הגויים).

                  IP: 84.228.139.236 דווח על תגובה זו

      • כה אמר הכופר שנוסע ומעשן בשבת. כסיל בן אויל (ל''ת)

        אלון מהתנחלות מגרון, 10/06/13 21:59


        IP: 109.64.138.83 דווח על תגובה זו

    • ומי שמך להיות כמשה רבנו, מרשל? (ל''ת)

      ירושלמית, 10/06/13 18:59


      IP: 37.19.126.32 דווח על תגובה זו

  • 7.

    חוצפנית יהירה חסרת בושה ומי אתם חיות שתחשבו שאתם שווים יותר

    תלכי את והרב שלך להתפלל בקשת רוביסון, 10/06/13 16:17

    הכותל שייך לכל יהודי ולא את ולא הרבנים שלך תחליטו מי יהודי טוב יותר ומי לא אלוהים לא מדבר דרכך ואת תענשי משמיים על היוהרה והגסות תגיעו לכותל תתפללו בשקט חטיבת הצנחנים שיחררה את הכותל ולא חטיבת החרדים לא תדעו להתנהג כבני אדם אז תפגשו משטרה כל פעם לא נראה לכם תלכו להתפלל בקשת רובינסון שם נשות הכותל לא יטרידו אותכם וממתי חרדים מוטרדים מאנשים שמאחרים לעבודה?? אתם לא עובדים מתקיימים מעבודת אחרים

    IP: 77.125.130.239

  • 6.

    דין הכותל ודין הר הבית - חד הם! מדוע קיימת איפה ואיפה ??

    צ, 10/06/13 16:12

    בושה

    IP: 195.110.40.7דווח על תגובה זו

  • 5.

    מאוד מוזר, נעלמו כאן הודעות רבות שתוקפות את היהדות והתשובות להן (ל''ת)

    האם המטרה להגן על הרפורמים ששקריהם נחשפו?, 10/06/13 16:12


    IP: 212.76.123.184דווח על תגובה זו

    • זה בטח אנשים בתשלום שהורידו כל תגובה שלא מתאימה להם (ל''ת)

      ''דווח על תגובה זו'' זה פשוט, 10/06/13 18:45


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הן לא אשמות, הן נשים חולות בנפשן.

    האשמים הם חברי החונטה: ביבי, בתי המשפט, והתקשורת., 10/06/13 16:05

    השוטרים הקלגסים אינם מאפשרים ליהודים בהר הבית אפילו למלמל תפילה (ולא שמותר להגיע לשם הלכתית).

    נראה את השופטים של סדום מנסים להתערב במקום הקדוש למוסלמים או לנוצרים..

    IP: 84.228.139.236דווח על תגובה זו

    • עוד מתוסכל עם רגשי נחיתות. לך תניח תפילין ואל תעלה דברי הבל מפיך (ל''ת)

      באבא מקריית ארבע, 10/06/13 22:01


      IP: 109.64.138.83 דווח על תגובה זו

    • העיקר שאתה בריא בנפשך חחחח כן בטח (ל''ת)

      חחח, 10/06/13 23:09


      IP: 77.125.136.105 דווח על תגובה זו

    • פסיכופט מזרחי. חזור לאפריקה למערות והעצים.

      המאבחן, 11/06/13 00:07

      תקרא למלך שלך חונטה והוא יקצץ לך את הראש. זה השפה היחידה שערבים כמוך מבינים.

      IP: 37.142.150.221 דווח על תגובה זו

      • אני אוהבת איך שכל הסובלנות והנאורות האשכנזית חילונית יוצאת במיטבה.... (ל''ת)

        אשכנזיה חילונית שלא נגררת אחרי העדר, 11/06/13 02:17


        IP: 139.216.234.33 דווח על תגובה זו

        • לא הצלחתם חרדים חילוניים מנסים להכניס עדה...למה לא לאום..

          מה הקשר, 11/06/13 06:56

          הכול עובד אצלכם כאשר אתם מבינים שנכשלתם

          IP: 89.139.11.132 דווח על תגובה זו

  • 3.

    אותו הדבר בפנייה של אנשי ימין לאנשי שמאל בעימותים נגד ישראל בחו''ל (ל''ת)

    התעלמות מוחלטת משמאל, כאילו אתה לא קיים עבורם, 10/06/13 15:47


    IP: 212.76.123.184דווח על תגובה זו

  • 2.

    היהדות היא לא נחלתך הבלעדית

    דני ב, 10/06/13 15:42

    איש באמונתו יחיה וכל אחד יעבוד את אלוהיו כרצונו.
    הכותל שוחרר על ידי הצבא ולא האורתודוכסים.
    ובתמונות ישנות ניתן לראות את כולם מתפללים יחד נשים וגברים כאחד.
    לא נראה לנו שזה הפריעה ליושב במרומים שהולכי על שניים קנאים מדברים בשמו.

    IP: 192.54.222.19

    • היהדות היא "דת משה רבנו" ולא "דת משה מנדלסון" (ל''ת)

      י, 10/06/13 15:44


      IP: 147.234.58.38 דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד. נמאס מההתנשאות של כת האורתודוקסים המעוותת את (ל''ת)

      היהדות, 10/06/13 15:44


      IP: 132.74.56.29 דווח על תגובה זו

      • מעוותת את מי? את הבעל שם טוב? הגאון מוילנה? את הרמב"ם? את הרב קוק? (ל''ת)

        מי שמעוות זה הרפורמים והקונסרבטיבים שאין להם אף רב, 10/06/13 15:58


        IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

  • 1.

    לא מבינה מה אכפת לך?

    דוסית, 10/06/13 15:14

    גם אני דוסית, פוקדת בתי כנסת אורתודוקסיים ומבקרת תדיר בכותל.
    לא מבינה למה בין כל הנשים הרבות והשונות שמתפללות שם מפריע לכן לראות גם כאלה שמתפללות עם טלית ותפילין. רוצות להתפלל אחרת? לבריאות!
    הן לא כפו עלייך כלום, למה הם מפריעות לך?
    לי זה ממש לא מפריע.

    IP: 212.199.113.11דווח על תגובה זו

    • מפריע לנו קודם כל שאת שקרנית, אפילו לא יודעת איך מתנסחת דוסית (ל''ת)

      לכו לחתן סוסים נוצרים עם חתולים בודהיסטים או שמהו, 10/06/13 15:40


      IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

      • אכן תגובה גסת רוח אורתודוקסית למופת (ל''ת)

        גועל נפש, 10/06/13 15:47


        IP: 132.74.56.29 דווח על תגובה זו

        • אה, גברת גועל נפש... כבר נפגשנו כאן. זה הטקסט הקבוע שלך (ל''ת)

          כל פעם שאת נתפסת בשקרים שלך, 10/06/13 15:48


          IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

          • תרגע קח גת. מה כואב לך ? אתה פשוט עכו"מ (ל''ת)

            דר מיצהר, 10/06/13 22:02


            IP: 109.64.138.83 דווח על תגובה זו

    • פרובוקציית נשות הכותל היא דריסת הרגל הראשונית של היהדות הרפורמית

      א, 10/06/13 15:43

      כמו גם "הרחבת הגוף הבוחר" של הרבנות הראשית לישראל.

      IP: 147.234.58.38 דווח על תגובה זו

      • לאורתודוקסים אין מונופול על היהדות. (ל''ת)

        תרגיעו, 10/06/13 15:46


        IP: 132.74.56.29 דווח על תגובה זו

        • אורתודוקסים הם היהדות מזה 3500 שנה. הרפורמים בכלל לא מאמינים בה' (ל''ת)

          היהדות הרפורמית היא ריטואל מסורס סמי-נוצרי ללא א-ל, 10/06/13 15:50


          IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

          • והיהדות הרתודוקסית היא ריטואל מסורס פגני (ל''ת)

            מצא את ההבדלים, 10/06/13 15:58


            IP: 77.126.31.240 דווח על תגובה זו

            • מי פגאני לדעתך? הרמב"ם? החפץ חיים? הבעש"ט? הבן איש חי? האר"יזל? (ל''ת)

              בססמאות אתם טובים, אבל כשיורדים לפרטים השקרים צפים, 10/06/13 16:05


              IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

              • הרב עובדיה וחבר מרעיו. אם לא הבנת את זה (ל''ת)

                באבא מקריית ארבע, 10/06/13 22:03


                IP: 109.64.138.83 דווח על תגובה זו

                • הרב עובדיה ושאר הרבנים נאמנים בדיוק לתורת הרבנים שהיו לפניהם (ל''ת)

                  כך אלפי שנים אחורה. אבל אין לך מה לומר חוץ מהשמצות, 10/06/13 22:25


                  IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

              • כל הנ"ל פגנים. סוגדים לאיזה כח נסתר שקיים רק בדמיון שלהם. (ל''ת)

                רצית תשובה, 11/06/13 00:05


                IP: 37.142.150.221 דווח על תגובה זו

          • לא הם לא. הם דחקו כל סקטור יהודי אחר במשך 3500 שנה (ל''ת)

            בדיוק כמו היום. הנוצרים צודקים באמרם שרצחו את ישוע, 11/06/13 13:55


            IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

      • נשות הכותל = לדבר לקיר.

        c, 10/06/13 23:29

        מה להן ולכותל.

        IP: 84.109.111.240 דווח על תגובה זו

    • לא הבנת את הכתבה. אולי כדאי שתקראי שוב (ל''ת)

      חילונית יותר אינטלגנטית (כנראה), 11/06/13 02:20


      IP: 139.216.234.33 דווח על תגובה זו

    • את דתיה אמיתית ברוח התורה הקדושה (ל''ת)

      כל הכבוד, 29/06/13 21:16


      IP: 37.142.10.197 דווח על תגובה זו