• 101.

    סיוע באדריכל ממשרד הבריאות

    שמואל בכרסיוע באדריכל לאישור חדר נוסף לנכה בישוב א, 10/12/13 18:15

    שלום רב אני שמואל בכר ת.ז 054090105 מרחוב האלון 21 באורנית אבקש סיוע באדריכל ממשרד הבריאות לבניית חדר בקומת הכניסה לבתי אני מתייד בכיסא גלגלים ומשותק וחולה סרטן אודה לקבלת תשובה חיובית לסיוע באדרכל או במהנדס להמלצות וסיוע להיתר בנייה בבתי תודה 0545605638

    IP: 109.67.29.114דווח על תגובה זו

  • 100.

    מרד כנגד משה ואהרון

    יוסי, 26/06/13 03:15

    רק דבר אחד נכון הבינה עדי מהפרשה . שקורח יצא למרד במשה ואהרון , וכן שהיא , איכשהו , " שותפה להרגשה " שלו , כלומר שהיא ב"צד" של קורח . בצד ההפוך , שכנגד , שמורד בבורא-עולם , בתורה ובמשה רבנו . בזה צדקה . מעבר לכך , עזרה להבין מצבנו . שהיא ח"כ , ד"ר , וכו' ובודאי גם עשירה למדי , ול"הרגשתה" "ראויה להנהיג" את עם ישראל . "פרשנותה" לתורה מדברת בעד עצמה , ומראה לנו את מצבנו בגלות . "עולם הפוך".

    IP: 85.64.119.61דווח על תגובה זו

  • 99.

    פרשת קורח

    הרב דוד, 18/06/13 09:36

    ח,כ עדי קול , אין לך צורך להתנצל ולהמעיט מערכך בשל כך שהפתיעו אותך להכין מאמר בן לילה גם דרשנים גדולים נזקקים לשעות רבות כדי להכין דרשה ,ויישר כח לך על היושר והענווה,הרב דוד,

    IP: 212.199.202.47

  • 98.

    את בהחלט צריכה לדאוג לבורות שלך , תראי מה קרה (ל''ת)

    לקורח ועדתו....בגלל הבורות !!, 17/06/13 14:24


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 97.

    זה דווקא כן הופך אותך............

    משה, 16/06/13 14:25

    אם ברצונך להנהיג יהודים טוב יהיה שתביני ביהדות וכן בכל הנהגה

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

  • 96.

    להבנתי עדי קול קראה והבינה היטב

    שמוליק, 14/06/13 22:19

    בניגוד לחלק מהכותבים אני לא חושב שהיא מפגינה גאווה על בורותה. עדי היא אישה מבריקה ואני משוכנע שהיא אמנם קראה הפרשה ואולי גם פרשנים, והבינה במהירות את האירוע הכתוב.
    לפחות על פי הפשט.
    התגובה שלה היא ציבורית פוליטית. בעיקר כנגד אלה אשר מנכסים לעצמם עליונות מוסרית על הציבור החילוני, שמצוי פחות במקורות.
    הציבור הזה אינו ריק מדעת ומוסר, ולכן מתנגד לדימוי המתנשא של הוליטיקה החרדית. בזה היא מקבילה עצמה לקורח אשר קרא תגר על הדרה.
    היא לא עושה זאת מבורות כלל וכלל.

    עם כל דבריי אלה - עדי אני הייתי שמח יותר לו הדיבור שלך היה יותר רך ומסביר ופחות חד ומתריס.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 95.

    בטח שזה הופך אותך לפחות יהודיה.

    ירדן, 13/06/13 16:12

    יאיר לפיד כתב פעם משהו גאוני.
    יש אנשים שהם חילונים מבחירה. הם למדו את היהדות, מכירים את הדת ומודעים למה שהם בחרו לא לקיים ולשמור.
    לעומת זאת, יש אנשים שהם סתם בורים. חילונים כי ההורים חילונים, אף פעם לא למדו, לא שואלים, לא מבררים.
    את מהסוג השני של האנשים.
    זו פשוט בורות. ובטח שאם המנהיגים שלנו הם בורים, הדרך שלנו למעמקי הים סלולה.

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

    • יפה (ל''ת)

      מאוד, 04/12/13 09:22


      IP: 192.116.190.190 דווח על תגובה זו

  • 94.

    יש דברים יותר חשובים ללמוד מאשר מעשיות יהוה הרשע ורבני ההבל שלו (ל''ת)

    ומה דין אנס בתורה? לכל המלעיזים., 11/06/13 07:46


    IP: 86.5.163.164דווח על תגובה זו

    • אפיקורוס אין לו חלק לעולם הבא

      גיא ד, 12/06/13 10:30

      אין לך השכלה ובטח לא בינה להבין את העולם ואת חסדי ה' הרחומים לשפל חסר רסן שכמוך.
      תשאל את הערבים שמאמינים בה' יתברך, ואתה פחות מערבי.
      יש הוכחות להכל היום אבל אתה מרוב שנאה וגאווה כופר בהכול.
      תשאל שאלות על מנת לדעת ולא על מנת לקנטר ואז תגיע לאמת.
      לפני שמשמיים לא יתנו לך ויהיה לך קשה לבד.
      בהצלחה
      בכל מקרה אל תפרסם הודיות כאלה המחטיאות את הרבים כי התשובה והעונש על כך קשים מאוד.

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 93.

    מאמר עצוב

    שפוי, 11/06/13 07:14

    נכון, זה שאת לא בקיאה בפרשת השבוע זה לא עושה אותך "פחות שווה" "פחות יהודיה" וכד'

    אבל זה עצוב, מאוד עצוב שלא מצאת בחדר ולו אדם אחד שיש לו מושג בלי לחפש את הדתי התורן.

    שנים אתם אומרים שלדתיים אין בלעדיות על התנך - אז למה הבורות הזו ?

    למה

    IP: 212.143.166.245דווח על תגובה זו

  • 92.

    חה חה חה איזו מטומטמת... (ל''ת)

    כן, כמו קורח ועדתו..., 10/06/13 21:15


    IP: 82.81.206.198דווח על תגובה זו

  • 91.

    פאדיחה.. (ל''ת)

    שימי, 10/06/13 18:58


    IP: 31.210.178.197דווח על תגובה זו

  • 90.

    עוד בוגרת תיכון אשכנזיה שהוכנסה לכנסת בשיטת "אשכנזי מביא אשכנזיה" (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 10/06/13 15:46


    IP: 201.26.55.192דווח על תגובה זו

    • ברישמת יש עתיד בכנסת יש מספר מזרחים בהםחברי הכנסת פנינה תמנו שטה

      למוני יקים הגזען, 11/06/13 08:42

      שמכהנת כסגנית יושב ראש הכנסת ושמעון סולומון והח"כית הנכה קארין אלהרר ומיקי לוי ומאיר כהן

      IP: 85.65.34.156 דווח על תגובה זו

  • 89.

    בושה שהקטסטרופה הזו היא חברה בבית הניבחרים של המדינה היהודית. (ל''ת)

    אלי, 10/06/13 11:27


    IP: 200.49.190.20דווח על תגובה זו

  • 88.

    זו לא הדוגמא השלילית היחידה שישנה בתנך ועם ישראל לוקח דוגמא מודרנית

    פקק תנועה, 10/06/13 09:36

    ממנה וכך מיתנהג בהתאם

    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

  • 87.

    פרשת קורח זה הון ושלטון. הוא עשיר אז הוא ראוי בעיניו להיות מנהיג .

    אמא אדמה, 10/06/13 07:00

    חבל שהתובנות שלך הן ברמה של כיתה ג' בקושי .כח"כ הייתי מצפה ממך ליותר .

    IP: 79.176.3.162דווח על תגובה זו

  • 86.

    מאמוש אם את פחות יהודיה או יותר יחליטו בשמיים... (ל''ת)

    אמירוס, 10/06/13 02:04


    IP: 37.142.86.203דווח על תגובה זו

  • 85.

    בגרות בתנ"ך

    שמעון עזר, 09/06/13 18:35

    להבדיל ממנהגיגך יאיר - אני מניח שיש לך בגרות בתנ"ך, אבל גם אם אין התייעצות מוקדמת עם שר החינוך (ממפלגתך) או לפחות קריאת הטקסט עם פירוש היו חוסכות לך את חרפת המאמר הזה.

    IP: 109.65.127.43דווח על תגובה זו

  • 84.

    יאיר לפיד הדפ"ר הדיסלקטי שניסה לקנות תואר דוקטור מבר אילן בעזרת אשתו

    לפיד שלא מאיר, 09/06/13 17:51

    שפעלה מאחורי הקלעים בעזרת קשריה הענפים באוניברסיטה עם הניהול הקלוקל בר אילן(חובשי כיפות סרוגות צבעוניות עם אג'נדה ימנית ושחיתות מסורתית)

    IP: 79.183.254.148דווח על תגובה זו

  • 83.

    כנראה שלא הבנת את פרשת קרח.

    עמית, 09/06/13 17:00

    זה העניין:
    מי שלא נבחר לא יהיה.
    וזהו.
    ומי שלא יודע (שמשום מה, את משווה אותו לקורח. דווקא קורח ידע גם ידע)
    לא יהיה מנהיג.
    ואידך זיל גמור!

    IP: 79.176.202.74דווח על תגובה זו

  • 82.

    המשך ל-80.דברייך נכונים ,חוץ מהסוף.ח"כ עדי.כנסי ל-80

    בן סמואל, 09/06/13 14:43

    איזה רמה של מגיבים...,סגנון של תת-רמה.

    IP: 79.183.13.80דווח על תגובה זו

  • 81.

    לא כל אחד ראוי להנהיג את ישראל, בניו של הקב"ה

    בן סמואל, 09/06/13 13:19

    שילחי נא את כתובת הדוא"ל שלך בSMS-K-
    0544288082 . איני מחובר לפייסבוק, כמה מילים בפרטי-אישי.

    IP: 79.183.13.80דווח על תגובה זו

  • 80.

    את פחות ראויה כי את סתומה וחלולה (ל''ת)

    זו האמת, 09/06/13 13:11


    IP: 155.56.68.216דווח על תגובה זו

  • 79.

    הבעיה היא לא שהיא בורה, אלא שהיא גאה בזה

    אל תעבדו עליי, 09/06/13 11:25

    היא רואה עצמה ״ראויה להנהיג״ בהתבסס על פרשנות מעוותת לחלוטין של טקסט מכונן.
    אם היה לה כבוד מינימאלי למקורות ולקהל שלה, היא היתה מתאמצת קצת יותר ומוצאת ״פרשנות״ טובה בהרבה שתתאים גם לאג׳נדה שלה.

    IP: 2.55.116.113דווח על תגובה זו

  • 78.

    התגלמות הנעל (ל''ת)

    יש עתיד ?, 09/06/13 09:49


    IP: 95.86.80.221דווח על תגובה זו

  • 77.

    קורח היה התגלמות המציאות ובורות = חרדים!! (ל''ת)

    הנביא, 09/06/13 08:32


    IP: 89.139.184.156דווח על תגובה זו

  • 76.

    לא פחות טובה, סתם בורה. (ל''ת)

    סייג לחכמה שתיקה, 09/06/13 08:26


    IP: 95.86.120.190דווח על תגובה זו

  • 75.

    לא היה פשוט יותר לפתוח ספר תנ"ך ולגלות מה קרה לו בסוף?...

    משה, 09/06/13 05:36

    האדמה בלעה אותו...

    את יכולה להנהיג את העם כמו קורח?
    את בדיחה במקרה הטוב.
    ובמקרה הרע?
    ההיסטוריה תבלע אתכם ח"כים מושחתים שאפילו טיפה יהדות לא יודעים.

    IP: 77.125.109.239דווח על תגובה זו

  • 74.

    אם לחכי"ת אין שמץ מושג מי היה קורח הרי זו בושה וחרפה! מזעזע וכואב

    י.פ., 09/06/13 01:58

    המאמר שכתבה הוא מביש להחריד. לכל יהודי חייב להיות מושג בסיסי בפרשת השבוע ובפרט לחכי"ם. איך יכולים חכי"ם לדון בכנסת בענייני חינוך ויהדות כאשר אין להם שמץ מושג מהי באמת היהדות?! לא יתכן להציע פרשנות שאין לה שום יסוד בכתובים. קורח לא היה חסר ידע תורני והוא בוודאי לא לחם עבור מעמדם של חסרי הידע ביהדות. זה חסר שחר. קורח נלחם על שררה, על שלטון, על ג'ובים. הוא ערער פוליטית על בחירת ה' במשה ואהרון להנהגת עם ישראל.
    בכלל, איך שלא תסתכל על זה, קורח היה רשע, ולא יתכן להציבו כמודל לחיקוי. מזל שהיא לא מציעה ללמוד דרכי התנהגות מפרעה והמן.

    IP: 213.151.41.10דווח על תגובה זו

    • את מי זה מעניין

      רחב, 09/06/13 14:23

      מי שרוצה לקרוא פרשת השבוע שיקרא רק בחיית ראבאק תעזבו אותנו כבר בשקט אני אישית מעדיף לקרוא לאישה כי יש שם הרבה יותר חוכמה ודברים יפים נמאס כבר לגמרי מכל החרדים למיניהם
      כל הדת זה זיבול שכל אחד גדול ורק שיוכלו אותך התולעים תגיד איזה באסה שביזבזתי את החיים

      IP: 209.88.187.126 דווח על תגובה זו

  • 73.

    חותם על כל מילה

    חרדי צוחק, 09/06/13 01:58

    "יתד נאמן" לא היה מנסח זאת טוב יותר...
    ח"כ קול, דברי בבקשה עם ה"רב" שלכם (אם הוא סיים לצחוק...) שיספר לך מה קרה בסוף לקורח.

    מישהו יודע מה היה הקריטריון להיכנס לרשימת יש עתיד? מה הם לוקחים שם???

    IP: 164.138.118.42דווח על תגובה זו

    • כל מה שצריך זה להיות חבר

      ל, 09/06/13 09:37

      בחדר כושר של יאיר.

      IP: 82.81.111.187 דווח על תגובה זו

  • 72.

    כמה בורות ביש עתיד (ל''ת)

    גילת, 09/06/13 01:17


    IP: 31.44.137.122דווח על תגובה זו

  • 71.

    צריך ללמוד תורה

    נחמן, 08/06/13 23:35

    זה הבסיס היסודי של עמנו

    IP: 2.55.132.232דווח על תגובה זו

  • 70.

    כואב הלב. כמה עצוב לקרוא

    שמואל, 08/06/13 23:33

    הוכחה שהשכלה (ד"ר) וחכמה לא חייבים ללכת ביחד.
    פשוט עצוב שאלה הם מנהיגים שלנו

    IP: 93.172.77.153דווח על תגובה זו

  • 69.

    מוטב להישאר אנונימיים -אין עתיד ביש עתיד

    מרים, 08/06/13 23:00

    להודות על האמת לא היכרתי אותך ולא ידעתי מי את . חבל שעכשיו אני יודעת כמה אין עתיד בעתיד דווקא דרכך . פעמים מוטב להישאר אנונימיים - זה יותר מכובד

    IP: 95.86.113.226דווח על תגובה זו

  • 68.

    נציגת ציבור שמדברת בשטחיות מבלי להבין לעמקם של דברים! (ל''ת)

    יובל, 08/06/13 21:58


    IP: 109.67.219.40דווח על תגובה זו

  • 67.

    בורות היא בורות ותמיד היא רעה --ומעוררת חמלה (ל''ת)

    שתיקתך יפה מדיבורך, 08/06/13 21:54


    IP: 2.54.230.151דווח על תגובה זו

  • 66.

    ללהקת הבבונים שהגיבה מבלי שהבינה

    לא קרוב משפחה, 08/06/13 17:51

    בואו נתחיל מזה שלעדי דוקטורט במשפטים , דוקא לא ממכלת יוסי ובניו על האש אלא ממקום "טיפה" יותר גבוה (אונ' קולומביה).
    למרות שמבחינת האינטלקט היא בכמה רמות מעל המגיב או הקורא הממוצע אמרה מה שאמרה = לא התביישה לומר שאינה בקיאה.
    העובדה שעדת בבוני אינטרנט מכתירה לה כתרים של בורות על כך שלא מכירה את פרשת קורח רק מעצימה את מה שאמרה ואתם עוד לא הבנתם

    IP: 84.109.232.107דווח על תגובה זו

    • הדוקטורט לא מכסה על ערוות בורותה בכל הקשור להיסטוריה היהודית (ל''ת)

      היה עדיף לה שתשתוק ולא תביך את עצמה, 08/06/13 21:48


      IP: 2.54.230.151 דווח על תגובה זו

    • מה היא אמרה? שהיא לא מבינה? מה יש פה להעצים??? (ל''ת)

      פלטיאל, 08/06/13 23:46


      IP: 79.179.108.100 דווח על תגובה זו

    • השכלה אקדמית אין פירושה חכמה יתרה

      ך, 09/06/13 12:24

      פירושה שלמדת באוניברסיטה.

      יש מספיק אנשים שאינם אקדמאים והם גאונים.

      ויש גם אקדמאים פושעים. בקיצור, עשתה כמה קורסים במשפטים, אבל בורה ביהדותה.

      עדיף להיות יהודי מחובר ולא תלוש מאשר פרופסור למשפטים באיזו אוניברסיטת אמו.

      IP: 82.81.111.187 דווח על תגובה זו

  • 65.

    לא תודה.

    מוטי, 08/06/13 15:43

    כבר ראינו מה קרה עם אנשים מסוגו של יאיר לפיד.
    עכשיו כבר אי אפשר להיפטר ממנו.

    IP: 37.142.11.64דווח על תגובה זו

  • 64.

    מי זאת?מאיזה מפלגה?מה זה גן הילדים הזה?אני מתחיל לדאוג

    דוד אמזלג, 08/06/13 10:44

    אוי ואבוי לנו שהיא רואה את עצמה בהנהגת המדינה. צריך חבר'ה לארוז ולהיות מוכנים בשעת השין לברוח, זה מה זה מפחיד להסתכל על הילדה הזאת שלא יכולה להנהיג גן ילדים.

    IP: 79.181.122.81דווח על תגובה זו

    • מה אתה דואג

      חושחש, 09/06/13 14:26

      הרי כל רגע מגיע המשיח שלכם והכל יהיה בסדר
      תגיד, לכל המתים שהתולעים אכלו אותם הם יסתובבו כמו שלדים או שהמשיח גם מטפל בזה

      IP: 209.88.187.126 דווח על תגובה זו

  • 63.

    פרשיית קורח צריכה ללמד שהדת אלוהים והעבדות לו יותר חשובה מהעבדות לכסף

    ערבי, 08/06/13 09:56

    לכסף לנשים או לאדמה .....אלוהים והדת שלכם יותצר חשובה מארץ ישראל....אבל אתם בחרתם את הכסף האדמה והנשים במקום להיות דתיים כמו יעקב יצחק יוסף ומשה

    IP: 109.160.166.22דווח על תגובה זו

  • 62.

    קורח ...משה נשלח על ידי אלוהים לשלושה לקורח פרעה והאמאן וקורח היה מבני

    ערבי, 08/06/13 09:41

    קורח יש הרבה מעשיות לא טובות עם משה הוא יצא יחד עם העם את מצרים וחצה ים סוף ניסה להפיל על משה שהוא זנה באישה ושילם לה על כך (כאלה יש הרבה הטוענות שקר כיום) ואלוהים גרם לה להודות באמת ... חלק מהעם היה אומר הלוואי עלינו עושר כמו של קורח ובתשובה לכל הפיתויים שעשה אלוהים פתח את האדמה ובלעה אותו עד יומנו זה יחד עם הזהב הרב שלו ....

    IP: 109.160.166.22דווח על תגובה זו

  • 61.

    מי הBEB הזאת ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רפול,ניו יורק., 08/06/13 07:00


    IP: 69.200.240.210דווח על תגובה זו

  • 60.

    להעלות את הבורות על נס

    ערן, 08/06/13 05:43

    מאמר מיותר של הצדקה עצמית ומילים ריקום מתוכן.
    מיותר.

    IP: 201.161.45.241דווח על תגובה זו

  • 59.

    לפני עיוור לא תיתן מכשול

    אמיר, 07/06/13 22:53

    הכינו לה מלכודת ונפלה בה. אז היא לא חכמה מספיק כדי לא ליפול למלכודת, אבל אלו שאמרו לה שזה קל הם חלאות, כי הם ידעו שתיכשל ורצו רווח פוליטי בלבד.
    אפשר בקלות להריץ יופי של דאחקות על חשבון הבורות של רוב החרדים בעניינים חשובים לא פחות מאשר פרשת השבוע.

    IP: 84.109.128.138דווח על תגובה זו

  • 58.

    והעובדה שבעיתון מרכזי בישראל נכתב ''ציינה על כך'' לא מטרידה איש?

    עומרי, 07/06/13 21:35

    עיתונות, מטבעה, מבוססת על שפה.
    מצער לגלות שוב ושוב בזמן האחרון - כתבות שנראות כמו גבב מילים, שילד בכיתה ה' היה מקבל עליהן ציון ''נכשל'' לו היה מגיש אותן כחיבור.
    ממליץ לכם בחום להשתמש בהגהה ובביקורת לשונית לפני שאתם מעלים כתבות לרשת. זה לא מוציא אתכם טוב.

    IP: 79.181.9.225דווח על תגובה זו

  • 57.

    אם את לא בקיאה - תהיי יפה ותשתקי

    בקי בפרשת השבוע, 07/06/13 19:58

    ח"כ עדי קול התקנאה בחברתה לסיעה חברת הכנסת רות קלדרון. זו האחרונה, מדברת על עניני יהדות וזוכה לתגובות נלהבות.

    אמרה לעצמה גברת קול - גם אני רוצה. אבל בתור לא יודעת "התפלקה" לה אמירה מטופשת. עכשיו כולנו יודעים: אם שותים - לא נוהגים ואם לא יודעים - לא מתראיינים".

    סייג לחוכמה שתיקה. כלומר - מטומטמים - היזהרו בראיונותיכם.

    IP: 93.173.42.152דווח על תגובה זו

  • 56.

    עדיף תשתוק - ויחשבו שאתה יודע -מאשר תדבר - ויראו כמה אתה

    בני, 07/06/13 19:49

    -------------- אפסון!!!-----------------
    את המשפט החכם הזה שמעתי לראשונה באוניברסיטת תל אביב - בשנת 1980 .
    היה סטודנט שלא זכור לי שמו - שכל הזמן היה מצביע - ועונה לשאלות ...כשחלק ניכר מתשובותיו היו שגויות...
    המרצה פשוט לא יכול היה יותר להתאפק - וזרק באוויר את המשפט הנ"ל....
    מאז - השתתק הסטודנט לחלוטין......!!!!

    IP: 46.117.164.190דווח על תגובה זו

    • "גם אויל מחריש חכם יחשב אטם שפתיו נבון" (משלי יז, כח).

      י.פ., 09/06/13 02:07

      את המשפט החכם הזה אמר שלמה המלך לפני כ3000 שנה...

      IP: 213.151.41.10 דווח על תגובה זו

    • ... אהמ אמה... סיג לחכמה... שתיקה. (ל''ת)

      עמית, 09/06/13 17:02


      IP: 79.176.202.74 דווח על תגובה זו

  • 55.

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    אורי תמרקין, 07/06/13 18:20


    IP: 109.186.116.164דווח על תגובה זו

    • תנהיגי אותו כמו אדולף (ל''ת)

      אורי תמרקין, 07/06/13 18:21


      IP: 109.186.116.164 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אפילו יאיר לא היה מנסח את זה יותר טוב (ל''ת)

    שלומי, 07/06/13 18:02


    IP: 85.250.7.46דווח על תגובה זו

  • 53.

    אין לנו על מי לסמוך...

    יהודי מעם ישראל, 07/06/13 17:32

    המחשבה שלנו מעוותת כששמים "מנהיגים" כאלה בראש מדינה יהודית

    IP: 87.69.239.7דווח על תגובה זו

  • 52.

    "לעם ללא עבר, גם לא יהיה עתיד" (נפוליאון בונפרטה).

    שאולי, 07/06/13 17:23

    אם למנהיגינו אין דעת קלושה בתנ"ך, מה יהא עלינו?

    IP: 77.126.34.237דווח על תגובה זו

  • 51.

    עדי הלא "קולית"

    meni, 07/06/13 17:23

    חוסר הידע חוסר ההבנה הבסיסית שלך ושל חברייך מעיד עליך על ידיעותיך חברייך ועל הקשר שלך עם העם כפרלמנטרית,שלא קיים את פרלמנטרית של החברים שלך ולא של אף אחד אחר הגרוע מיכל הוא שאת מנסה להצדיק את הבורות כדבר מכובד וראוי,אז ממש לא ואני לא אדם דתי/מסורתי אז בבקשה אין לנו שום צורך בהיתערטלות שלך זה לא מוסיף לך כבוד ובטח לא לנו לכי הביתה בבקשה ואל תביישי את העם הזה וההיסטויה שלו

    IP: 5.29.134.58דווח על תגובה זו

  • 50.

    את??? מנהיגה???

    ציפורה, 07/06/13 17:12

    ליש עתיד אין עתיד
    אתם תעופו כמו מפלגות אחרות
    תשאלי את ציפורה

    IP: 93.173.152.18דווח על תגובה זו

  • 49.

    ואני רוצה להנהיג את ישראל כמו בלעם

    בלעם, 07/06/13 16:51

    כשבלעם אכל את התפוח בהר סיני מעבר לירדן!


    עד כמה ניתן להיות בור??? מצד שני איני מופתע. כל חברי הכנסת הם בורים...בורים במקרה הטוב.

    IP: 79.179.48.65דווח על תגובה זו

  • 48.

    אין ספק שעדת קורח חיה נושמת ובועטת... (ל''ת)

    ישראלי, 07/06/13 16:15


    IP: 46.116.215.7דווח על תגובה זו

  • 47.

    השמאלנים חייבים להפסיק עם הסמים

    רני, 07/06/13 16:05

    הם מוחקים אותם

    IP: 109.67.163.95דווח על תגובה זו

    • התגובה הכי חכמה (ל''ת)

      לבני, 09/06/13 15:31


      IP: 79.176.164.172 דווח על תגובה זו

  • 46.

    איזה יופי

    אבי טל, 07/06/13 15:43

    איזה יופי שיש לנו חברות כנסת כל כך חכמות.
    עדי היקרה
    זה שאת יודעת כלום על יהדות לא אומר שאת לא יהודיה.
    אני לא יודע כלום על רפואה וזה לא עושה אותי פחות בריא או חולה.
    אבל מכיון שאני לא יודע כלום על רפואה, כאשר רופאים ידברו על הנושא, אני אקשיב ואשתוק, ולא אחווה דעות ואפסוק לאחריםמכמה טובה היהדות שלהם.
    שבת שלום, אם את יודעת מה זה.

    IP: 108.162.13.146דווח על תגובה זו

  • 45.

    בגל"ץ מבקשים ממישהי שלא יודעת למה מדליקים נרות בחנוכה

    אייל, 07/06/13 15:30

    לדבר על פרשת השבוע. ישראל 2013

    IP: 87.68.162.117דווח על תגובה זו

    • תגיד תודה שלא ביקשו מידידם, דובר החמאס (ל''ת)

      אזרח, 09/06/13 09:47


      IP: 95.86.80.221 דווח על תגובה זו

  • 44.

    זה העתיד?

    מיכאל, 07/06/13 15:24

    יש עתיד הולכת ומתבררת כחבורה של קוריוזים קומיים. טוב שיש בכנסת גם מי שדואג לצד הבידורי של חיינו.

    IP: 213.57.216.6דווח על תגובה זו

  • 43.

    פשוט מטומטמת. זה החברים של יאיר. (ל''ת)

    אביחיל, 07/06/13 15:16


    IP: 89.139.76.3דווח על תגובה זו

  • 42.

    בחורה מבית טוב צריכה להיות יפה, ולשתוק הרבה... (ל''ת)

    קרח, 07/06/13 14:58


    IP: 109.65.154.116דווח על תגובה זו

  • 41.

    לא יודעת?

    יורם, 07/06/13 12:47

    חברת כנסת לא יודעת מי זה או מה זה קורח
    מהי המחלוקת העובדתית או הסימבולית שבתורה והאשה הזו כבר חברת כנסת,אני לא אדם דתי אבל
    את הפרשה "קורח ועדתו"למדנו כבר בכתה ה בבית
    ספר חילוני דוקא.עכשיו אחר חמש דקות שהיא קראה סוף סוף את הפרשה כבר יש לה דעה וקביעת עמדה שחכמים רבים במשך מאות בשנים
    דנו והתחבטו בבעיה זו,ממש גאונית.עכשיואני
    מבין את שאמר יעקב חזן(או אולי יערי)אחד משנימנהיגי מפ"ם המיתולוגים,"רצינו לגדל נאורים ויצאו לנו עמי ארצות"אוי לאוזנים ששומעות ולעינים שקוראות נעשה לי פחד איך אצלכם.

    IP: 37.142.176.57דווח על תגובה זו

    • רחל ינאית בן צבי:" רצינו לגדל דור של כופרים וגידלנו דור של עמי ארצות". (ל''ת)

      עדי, 07/06/13 14:54


      IP: 93.173.224.232 דווח על תגובה זו

      • אני חושב שאת המשפט אמר יעקב חזן ממפ"ם (ל''ת)

        דור של עמאר''צים, 07/06/13 15:57


        IP: 37.142.234.190 דווח על תגובה זו

        • אמר זאת זלמן ארן ממפא"י. (ל''ת)

          תיקון, 07/06/13 17:17


          IP: 77.127.21.97 דווח על תגובה זו

        • אכן יעקב חזן (ל''ת)

          מפ''ם, 09/06/13 16:03


          IP: 95.86.80.221 דווח על תגובה זו

  • 40.

    מביך. מביך, מביך, מביך... ושוב מביך!

    עדי, 07/06/13 12:36

    גם אויל מחריש, חכם ייחשב....

    מביך!!!

    IP: 93.173.224.232דווח על תגובה זו

    • לגמריי... (ל''ת)

      מירי ב., 07/06/13 14:22


      IP: 95.86.103.216 דווח על תגובה זו

  • 39.

    פירוש המחלוקת

    יש מבין ?, 07/06/13 12:28

    המחלוקת של קורח על משה היתה בעניין
    של קירוב יהודים .
    קורח טען שלא צריך לקרב את הרחוקים
    כי הוא משפחתו ועדתו בסדר שומרים תורה ומצוות ולכן אין כלל צורך לקרב את השאר .
    העיקר שקורח עצמו בסדר .
    ואילו משה אמר : " לא! " צריך לקרב את הרחוקים . לא משנה איפה הם ומה חטאו
    צריך לקרב את הרחוקים .

    IP: 109.160.151.36דווח על תגובה זו

    • אבל היא רוצה להנהיג את ישראל כמו קרח...מה תגיד לילדה

      נו שויין, 07/06/13 14:12

      שלא יודעת שהמחלוקת הכי גדולה זה קרח ועדתו..
      וזו מפלגת השילטון שלנו-איש כקרח ומורד במלכות שמים!!!

      IP: 46.120.120.254 דווח על תגובה זו

      • עשיר כקרח ומורד במלכות!!! (ל''ת)

        מנילו, 07/06/13 14:31


        IP: 46.120.120.254 דווח על תגובה זו

  • 38.

    עדי היא ה ציפי חוטובלי של החילונים (ל''ת)

    ציפי, 07/06/13 12:17


    IP: 109.160.151.36דווח על תגובה זו

    • חוטובלי עולה עליה בכמה וכמה כיתות גם ללא התואר במשפטים.. (ל''ת)

      מאבחן, 08/06/13 21:52


      IP: 2.54.230.151 דווח על תגובה זו

  • 37.

    לא להאמין

    חי, 07/06/13 12:16

    בלונדינית אמיתית

    IP: 82.81.111.187דווח על תגובה זו

  • 36.

    אין לה שכל

    משה, 07/06/13 12:13

    מילא שאין לה מושג ירוק מפרשת קורח, גם אחרי שקראה ו"למדה", חמור מכך שאין לה שכל לומר לא למי שגרר אותה להרפתקה זו, המבזה אותה.והיא אפילו מתגאה בבורותה. וזאת ח"כית!

    IP: 93.172.54.132דווח על תגובה זו

  • 35.

    קורח היה תאב שלטון והשתמש במניפולציות כדי להטות אחרים. מזכיר מאוד את.. (ל''ת)

    תחת מסווה הפופוליזם רצה להיות מנהיג - קורח ולפיד, 07/06/13 12:08


    IP: 87.68.34.51דווח על תגובה זו

  • 34.

    ומה היה הסוף בפרשת קורח

    ירושלמי, 07/06/13 12:07

    תספרי את כל הסיפור

    IP: 79.179.160.245דווח על תגובה זו

  • 33.

    בבורות אין ברכה, ואין כל סיבה להתגאות בה... עצוב לקרא... (ל''ת)

    מי נתן לך PHD?, 07/06/13 12:00


    IP: 87.68.34.51דווח על תגובה זו

  • 32.

    הבעיה בח"כ קול זה לא שהיא לא הבינה מה

    אלעד, 07/06/13 11:54

    אומרת פרשת השבוע (שגם זה דורש הסבר מה לא היה ברור בפרשה באמת יחסית פשוטה) אלא בכך שלמרות בורותה ולמרותא י הבנה היא החליטה לחלוק עימנו את האי הבנה הזו ולחרטט פה משהו שבינו לבין הפרשה יש קשר קלוש, שלא לומר לא קיים.
    צניעות, היא תכונה נדרשת למנהיג ציבור. בנתיים, ח"כ קול נכשלה במבחן הזה

    IP: 79.176.190.174דווח על תגובה זו

  • 31.

    משהו אחד נכון - זה שאת לא יודעת לא עושה אותך לפחות מכל יהודי אחר.

    הנהגה זה סיפור אחר..., 07/06/13 11:39

    איו מקום להתנשאות ביננו הבנים לעם היהודי. זה שאת ח"כ, ואחר הוא רב - זה לא בסיס להתנשאות אלא בסיס לתפקידים שונים.
    ובעיניו למעלה כל יהודי הוא קדוש ואהוב.

    IP: 93.172.151.20דווח על תגובה זו

    • שאלה

      טלית, 07/06/13 13:59

      ומהיכן את יודע מה יש בעיניו של זה למעלה, כדבריך? האם אתה רופא העיניים שלו? יש לך איזה קשר ישיר אליו דרך הסמארטפון שלו?

      IP: 77.125.141.190 דווח על תגובה זו

  • 30.

    את פשוט טיפוס מעצבן, וככה גם שאר החברים של יאיר מהמכון כושר (ל''ת)

    הח''כים שלנו עלובים, 07/06/13 11:08


    IP: 79.180.196.113דווח על תגובה זו

  • 29.

    עדי היקרה, חפי בגוגל את בית חב"ד הקרוב לביתך והרשמי לקורס בפרשת השבוע (ל''ת)

    את גם תשכילי וגם תהני, 07/06/13 11:07


    IP: 212.143.136.19דווח על תגובה זו

  • 28.

    יו איזו בורות, אין מילים. וגם בסוף לא הבנת את מה שקראת. (ל''ת)

    את באמת מעוררת חמלה., 07/06/13 11:03


    IP: 212.143.136.19דווח על תגובה זו

  • 27.

    בורות היא בורות-תמיד רעה

    איתן, 07/06/13 10:59

    ח"כ קול היקרה- בורות היא בורות היא בורות. זה שאין לך ולחברייך מושג ככל שמדובר בתנ"ך, ספר הספרים של העולם כולו, בהחלט הופך אתכם (ואת כולנו) ל'פחות'. כשחברייך בסיעה (שאני תומך בהם ובך בכל לב) מדברים על לימודי ליב'ה כחובה- מתכוונים גם לזה. לא רק למתמטיקה או אנגלית לחרדים.
    תארי לעצמך ח"כ אחר, חרדי למשל, כותב- "אין לי ולחבריי מושג על ביאליק (או משפט פיטגורס או חוקי התנועה של ניוטון וכו'), אבל זה לא הופך אותי לפחות"- איזו מהומת אלוקים היתה קמה?
    ח"כ קול- הנה משימה חשובה לקדנציה הזו- קחי על עצמך את דחיפת לימודי תנ"ך לחינוך הממלכתי. זו ההזדמנות.

    IP: 31.44.136.13דווח על תגובה זו

    • בול

      א, 07/06/13 12:48

      לא יכולתי לתאר זאת טוב מכך. פשוט מדויק.

      IP: 85.250.71.71 דווח על תגובה זו

  • 26.

    ",,,ללמוד, לקרוא, לחקור,,,"

    iq בטלן, 07/06/13 10:36

    נו, את זה מ- עשיר כקורח. אתמול בערב קיבלה "משימה" בבוקר כבר יצאה לאור עם תובנות נצחיות. וואוו. בטח לא ישנת.

    IP: 5.29.7.227דווח על תגובה זו

  • 25.

    לא יודעת יהדות= לא יודעת מי אני

    חגי, 07/06/13 10:08

    בושה שאלו חברי הכנסת שלנו, לאט לאט אני לא מבין איזו הצדקה יש למפלגה המטופשת שלכם..

    IP: 212.76.118.17דווח על תגובה זו

    • תמשיכי להיאחז במיתולוגיה היהודית

      אתיאיסט, 07/06/13 11:02

      המחשבה שלך ושל רבים אחרים היא שמה שמעצב אותנו כחברה זו ההיסטוריה שלנו. מי שמנסה לטוות את המארג החברתי בחוט השני של ההיסטוריה או הדת (שהיא אך ורק מיתולוגיה מודרנית) בונה חברה שהחזון היחיד שלה הוא שימור המורשת כדי שזאת תמשיך להחזיק את החברה ביחד.
      במקום לבנות חברה שמבוססת על העבר מוטב שנבנה חברה שמחליטה על איזה עתיד אנחנו רוצים לילדינו.

      IP: 84.109.187.162 דווח על תגובה זו

      • לאתיאיסט בעיני עצמו. תהיה עקבי ונאמן לפחות ללוגיקה הפנימית שלך

        תיאיסט אחו שילינג, 07/06/13 11:52

        אתה הוגה את הקשקשת שלך בשפה מאד מסוימת שהגיעה אליך במסורת ושרשרת ארוכה בת אלפי שנים. לולא מנגנוני הדת המשמרת בצייקנות כל תג וכל סימן, התודעה שלך דהיום היתה מספיקה אולי לרקוד במעגל סביב מדורה בקצב תופי טמטם

        אם תרצה להרחיב אופקים בנושא אתה מסתכן בכך שבלי שתרגיש פתאום יכנס אלוהים לחייך ופתאום תתחיל לראות וקטורים בעולם ותכליתיות ואוי ואבוי

        IP: 31.210.182.153 דווח על תגובה זו

        • אחלה תגובה.

          משה, 07/06/13 12:28

          אבל הוא יפחד לקרוא אותה.

          IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

          • פעם משה - תמיד משה. שבת שלום אחי (ל''ת)

            תיאיסט אחו שילינג, 07/06/13 12:41


            IP: 31.210.182.153 דווח על תגובה זו

        • קשקשת במיטבה מפרי מוחו של המאמין המצוי

          לערס אחו שלוקי, 07/06/13 13:18

          איך הצלחת לכתוב טקסט כל כך מפוזר וחסר משמעות ועדיין לחשוב שהגית פנינים של חוכמה צרופה.

          IP: 84.109.187.162 דווח על תגובה זו

          • תגיד אתיאיסט, כשערסים כמוני יסתירו לך את השמש בים עם הכרס ....

            תיאיסט אחו שילינג, 07/06/13 16:16

            מכוחו של איזה עיקרון תלך לבית משפט לתביעות קטנות ותבקש צדק ? או שויון בפני השמש ?

            איזה עיקרון ביולוגי מגן עליך מפני ערסים שחוטפים לך את הגלידה מהיד ? או מזיזים לך את הגבינה ?

            תרשום טוב ותשנן : השפה העברית המדוברת היא המנגנון המטמיע ערכי מוסר בעצם השימוש בה. ממש אותה השפה שנכתבו בה מזמורי תהילים. הדת שאתה כל כך חרד מפניה היא בסך הכל המנגנון שימור של הדבר היותר חשוב. השפה כאמור.

            ואין צורך בסליחה על הפרעכיות האשכנזית שהפגנת בתגובתך. יש משהוא חביב בפרעך אשכנזי

            IP: 31.210.182.153 דווח על תגובה זו

  • 24.

    תגידי, אם רופא ינתח אותך ויגיד לך שהוא לא יודע אבל הוא לא פחות טוב...

    תתני לו להרדים אותך?!, 07/06/13 10:02

    מה זה אני לא יודעת
    את לא יודעת, תתעסקי במה שאת כן יודעת.
    פשוט וקל...
    אבל בעצם, בתור חכ"ית אצל שר אוצר, "גאון בכלכלה"...
    תמשיכי לבד

    IP: 84.109.103.33דווח על תגובה זו

    • תגובה נהדרת (ל''ת)

      גדול, 07/06/13 12:09


      IP: 87.68.34.51 דווח על תגובה זו

  • 23.

    את יודעת מה נסגר עם קורח בסוף? או שאת באמת לא יודעת (ל''ת)

    אבל את בדרך הנכונה להגיע לאן שהוא הגיע, 07/06/13 10:00


    IP: 84.109.103.33דווח על תגובה זו

    • נו ואתה מבין העיקר היא רוצה להנהיג כמו קרח...

      מוני פעמוני, 07/06/13 14:21

      ואת התוצאות של הנהגה כזו היא לא ממש יודעת...
      נו טוב...העיקר שהם מנהיגים את מדינת ישראל!

      IP: 46.120.120.254 דווח על תגובה זו

  • 22.

    פחחחחחחח (ל''ת)

    נעמה, 07/06/13 09:36


    IP: 95.86.67.147דווח על תגובה זו

  • 21.

    ממתי בורות זה משהוא שמתגאים בו. (ל''ת)

    אני רק שאלה, 07/06/13 09:14


    IP: 109.64.25.127דווח על תגובה זו

  • 20.

    שתיקה! (ל''ת)

    סייג לחוכמה, 07/06/13 08:11


    IP: 93.172.189.165דווח על תגובה זו

  • 19.

    כנראה שיאיר בחר בך בגלל היופי וקצת בגלל ההשכלה (ל''ת)

    אבל חכמה בזה בטוח לא ניחנת, 07/06/13 06:19


    IP: 109.64.118.161דווח על תגובה זו

  • 18.

    מי מהמתלהמים כאן מכיר את ח"כ עדי קול? כמה התלהמות וגסות רוח בתגובות. (ל''ת)

    הפוסל במומו פוסל., 07/06/13 05:48


    IP: 93.173.188.213דווח על תגובה זו

    • אני לא מכיר אבל מזהה חוסר רצינות כשאני רואה אותה

      אלי, 07/06/13 10:45

      תאר לעצמך איש ציבור שעולה לרדיו לדבר על תולדות הסכמי אוסלו לאחר שקרא דו"ח קצר על האירועים והוא מרחיב ומספר על כמיהתו של היו"ר ערפאת לשלום ועל רצונו לעזוב את דרך הטרור...

      הרי כל מי שמכיר שקרא את הדו"ח יודע שבהמשך מתברר בדיוק ההיפך. איש הציבור הזה עושה צחוק מעצמו כשעלה לרדיו ונתן פרשנות מטומטמת כזאת.

      IP: 79.177.169.247 דווח על תגובה זו

    • היא עושה רושם רע של אדם לא רציני

      ליאור, 07/06/13 11:42

      טומי לפיד לא הכיר את כל חברי שינוי

      האם יאיר לפיד מכיר את כל חברי יש עתיד?

      זה פשוט בדיחה. היא מדברת כמו דוגמנית בתחרות מיס יוניברס שכמהה לשלום עולמי.

      IP: 82.81.111.187 דווח על תגובה זו

    • שלחתי בקשה

      ציפורה, 07/06/13 20:08

      שלחתי בקשה/תלונה/הצעה ל-48 חברי כנסת כולל עדי קול
      לענות טרחו שנים
      שלי יחימוביץ ואיציק (שכחתי את שם משפחתו) מאותה מפלגה
      ולזה הם קוראים פןליטיקה שונה
      בושה שיש לנו חברי כנסת
      דרך אגב אתמול הייתי בכנסת נחשו כמה עולה שם ארוחה מצוינת??? בשרית???
      שחיתות במיטבה
      20.2 שח
      כלומר אנחנו מסבסדים את חברי הכנסת

      IP: 93.173.152.18 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מִלָּה בְּסֶלַע, מַשְׁתּוֹקָא בִּתְרֵין

    יוסי, 07/06/13 05:45

    הואיל ומהכתבה עולה שבכל מה שנוגע ליהדות את אכן בגדר עם הארץ מוחלטת שלא יודעת כלום אפרש לך את מאמר חז"ל בתלמוד במסכת מגילה: אם מילה שווה סלע אחד, השתיקה שווה שניים. כלומר קשה להפרי זבחשיבותה של השתיקה. ודאי וודאי כאשר מה שיצא תחת ידך הוא גיבוב של שטויות.

    שבת שלום ליהודים וסופש נעים לישראלים,

    IP: 109.160.149.70דווח על תגובה זו

  • 16.

    אח, עם ישראל שלי, היקר והאהוב, מתרחקים בזמן שכל כך רוצים להתקרב...

    טלי, 07/06/13 04:17

    צריך להעיר ולעורר את האהבה עד שתחפץ... (או שזו סתם בורות ועצלות? או שבאמת רוצים להתרחק?... :( רק ריבונו של עולם יודע, אבל אני מעדיפה לחשוב את הראשון, והוא גם באמת נכון.)

    IP: 77.127.186.137דווח על תגובה זו

  • 15.

    אוי....... (ל''ת)

    טל, 07/06/13 04:02


    IP: 82.81.228.20דווח על תגובה זו

  • 14.

    הלקח שלי ממגילת אסתר...

    אחד שלא יודע, 07/06/13 02:59

    מה ביקש המן? ביקש מהמלך שכולם יהיו כפופים לחוק המדינה. שלא יהיה עם אחד ש"את דתי המלך אינם עושים". וזה הלקח, דתיים או לא דתיים, יהודים או לא יהודים - כולם כפופים לחוק המדינה, ולכן אני, מחוקקת במדינת ישראל, רוצה להנהיג את עם ישראל כמו המן...

    נ"ב - אני לא בקיאה מספיק. מה נסגר עם המן בסוף? הלך לו?

    IP: 77.126.46.125דווח על תגובה זו

    • הלקח שלי מפרעה...

      עוד אחד שאינו יודע, 07/06/13 03:01

      הוא שלא יתכן שמגזר אחד יילד בלי גבול. זה מערער את החברה. וזו היתה דרישתו של פרעה - לדלל את הילודה. לכן אני, כמחוקקת חילונית, רוצה להנהיג את עם ישראל ממש כמו פרעה.

      אגב, אני לא ממש בקיאה. מה נסגר בסוף עם פרעה? הלך לו?

      IP: 77.126.46.125 דווח על תגובה זו

      • הלקח שלי מישוע הנוצרי

        דווקא הלך לו, 07/06/13 11:05

        כל הז' בצלב

        IP: 212.143.136.19 דווח על תגובה זו

  • 13.

    כמו מה שהבוס שלה מתמחה בו: הרבה מילים ללא תוכן וחשיבות עצמית מופרזת (ל''ת)

    א, 07/06/13 02:13


    IP: 46.117.119.74דווח על תגובה זו

  • 12.

    נשמע רע, רע מאוד

    ף, 07/06/13 02:10

    פשוט קריקטורה.

    IP: 82.81.111.187דווח על תגובה זו

  • 11.

    הגעת לסוף הפרשה?

    אריק, 07/06/13 02:09

    קראת מה קרה לקורח? או שאת זה חברייך הדתיים חסכו ממך?

    אין דברים כאלה..

    IP: 82.81.111.187דווח על תגובה זו

  • 10.

    אוי, זה נוראי.

    שימי, 07/06/13 02:08

    אני חושב שהח"כית לא מבינה שמישהו מסתלבט עליה.

    אחרת פשוט לא ברור...

    רחמים.

    IP: 82.81.111.187דווח על תגובה זו

  • 9.

    ומחטא העגל למדת שכשזורקים הרבה זהב לאש לא אומרים שלא יוצא איזה אל? (ל''ת)

    ומחטא המרגלים שלא נורא אם מדברים שטויות?, 07/06/13 00:56


    IP: 212.76.123.184דווח על תגובה זו

  • 8.

    רק שכחת מה קרה בסוף לקורח ועדתו גם לכם בעז"ה אותו סוף (ל''ת)

    משה אמת ותורתו אמת, 07/06/13 00:50


    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

  • 7.

    כנסי ותביני למי השוות את עצמך

    אחד שיודע, 07/06/13 00:40

    קורח היה קנאי שרצה להיות המנהיג במקום משה ולשם כך, השתמש בדמגוגיה על קודשת כל העם וההתנשאות של משה.
    וכי מה יגיד: "אני רוצה להיות רואה ולא רק צאן"?
    הסיבה שהוא ותומכיו מתו, זה כי קורח היה שקרן קנאי, חמדן ומכפישן.
    הרי משה היה צנוע ואפילו חמור לא לקח לעצמו מהעם (להבדיל אגב מהפוליטיקאים של היום שלוקחים לעצמם חופשי חופשי ממשלם המיסים).
    בקיצור- מי שמשווה עצמו לקורח, מעיד על עצמו שהוא אגואיסט החומד מנעמי שלטון.
    יתכן אגב- שאת מעידה על עצמך דברי אמת.

    IP: 79.179.198.83דווח על תגובה זו

    • תגובה

      אחד שבאמת יודע, 07/06/13 00:58

      אתה כנראה לא העיפרון הכי מחודד בקלמר כי זרקת הרבה שטויות. "קרח היה שקרן... " מאיפה הבאת את זה כל הפרשנים מפרגנים לקרח אפילו רש"י במקום מביא את דברי חז"ל במדרש שקרח שפיקח היה מה ראה לשטות זו וחז"ל מתרצים שראה ברוח הקודש ששמואל יצא ממנו. חלק ממשוררי תהילים שהיו צאצאים של קרח מכנים את עצמם בני קרח (עם קרח כפי שתיארת לא היו מכנים את עצמם על שם ייחוס כזה) חז"ל מדגישים לנו ששמואל צאצא של קרח על ידי כך אותו בהפטרה של פרשת קרח
      מה זה מעיד עליך "איסתרא בלגינא קיש קיש קריא"

      IP: 93.172.133.230 דווח על תגובה זו

      • אתה לא יודע ולא נעליים

        ?, 07/06/13 02:11

        קורח נבלע באדמה. ניצל רק מי שאמר "משה אמת ותורתו אמת". מהם יצא שמואל ושאר משוררים שמוזכרים בתהילים.

        וכבר אמרו חז"ל - איזוהי מחלוקת שאינה לשם שמים - מחלוקת קורח ועדתו.

        צא ולמד, עם הארץ.

        IP: 82.81.111.187 דווח על תגובה זו

        • תגובה

          אחד שבאמת יודע, 07/06/13 09:48

          סנהדרין קי "א"ר יוחנן קרח לא מן הבלועים ולא מן השרופין לא מן הבלועין דכתיב (במדבר טז, לב) ואת כל האדם אשר לקרח ולא קרח ולא מן השרופים דכתיב (במדבר כו, י) באכול האש את חמשים ומאתים איש ולא קרח" וכ גם בתהילים לא מוזכר קרח תהילים קו " ז ויקנאו למשה, במחנה; לאהרון, קדוש יהוה.יז תפתח-ארץ, ותבלע דתן; ותכס, על-עדת אבירם.יח ותבער-אש בעדתם; להבה, תלהט רשעים" ברור שקרח טעה אבל כפי שכתבתי קודם גם ברור לחז"ל ולכל בר דעת שהוא לא התכונות שהטחת עליו. קרח היה פיקח וצדיק וזכה לרוח הקודש וכיוון שראה שצאצאו שמואל לובש אפוד מושח את המלכים ויושב ליד ארון הברית הבין ששמואל יהיה כהן גדול ולכן כשנודע לו שמשה והרון אומרים שרק צאצאי אהרון יהיו כהנים הוא מביע את התנגדותו לא היה לו שום טענות לגבי הנהגתם של משה ואהרון טענתו הייתה נגד ההמשכיות הדברים שמשה אמר עם החמור הופנו לדברי דתן ואבירם

          IP: 93.172.133.230 דווח על תגובה זו

  • 6.

    בורים ועמי ארצות בתורה (ל''ת)

    אבי, 07/06/13 00:18


    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

  • 5.

    וואו, מאיפה להתחיל?

    דובי הכתום, 07/06/13 00:07

    מאז נאומו של אייל ברקוביץ' על כך שכל המאמנים המנוסים לא הצליחו עם נבחרת ישראל, ולכן צריך למנות אותו, בלי ניסיון ובלי תעודה, לא שמעתי טיעון כ''כ מופרך.

    טרחת לדפדף לפרק הבא? כדאי שתמשיכי, כי שם האדמה בולעת את קורח, את רכושו, ואת התיזה שלך.

    מה שכן, פרס המקוריות מגיע לך. עוד לא שמעתי על מישהו שהמסר שהוא לוקח מפרשת קרח, הוא שהוא עצמו קרח. אני מניח שמי שייעץ לך לדמות בינך לבין קרח הוא אחיתופל...

    IP: 77.126.46.125דווח על תגובה זו

    • אתה מודע לזה שאחיתפל נתן עצה טובה לאבשלום?!

      עצת אחיתפל, 07/06/13 00:12

      אבל הוא בחר לשמוע לחושי הארכי ולכן המרד שלו נכשל. עצת אחיתפל היתה כדבר אלקים בימים ההם..

      IP: 79.177.50.188 דווח על תגובה זו

      • לא חוכמה להיות חכם על אחרים, אחיתופל השיא עצה גרועה לעצמו (ל''ת)

        התאבדות היא רעיון אווילי למדי, עדיף היה לתמוך בדוד, 07/06/13 00:51


        IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו

      • כן, אבל...

        דובי הכתום, 07/06/13 01:28

        לא היית מוסר קמפיין למשרד יעוץ שנקרא "אחיתופל ייעוץ בע"מ", נכון? או בקיצור, יש דמויות מהתנ"ך שאנחנו לא לוקחים מהם דוגמא - אחיתופל, המן, דתן ואבירם, רחב.


        עכשיו, הטענה של הגברת הלא מלומדת (על פי עדותה) היא שהיא רוצה להידמות לקרח. נו, שויין. אני לא באמת יודע מה להגיד על זה. איזה מן וורט פסאודו-אינטלגנטי שזה.

        IP: 77.126.46.125 דווח על תגובה זו

  • 4.

    עם שלא יודע את עברו..מנהיג חייב לינוק מהמקורות

    איש יהודי, 06/06/13 23:45

    זכותינו על הארץ נובעת מהתנ"ך אז כן כדאי ללמוד וממתי מתגאים בבורות?!

    IP: 79.176.11.81דווח על תגובה זו

  • 3.

    את חושבת שאת חוכמולוגית בכך שאת מיחצנת את בערותך?!

    דנה, תל אביב, 06/06/13 23:43

    בחורה סתומה וללא מתביישת בעצמה

    IP: 77.126.218.91

  • 2.

    את לא רק נראית אהבלה.

    אוי לבורות, 06/06/13 23:40

    פעם ראשונה ששמעתי עליך. הסתקרנתי. קראתי. והבנתי.. למה אף פעם לא שמעתי עליך.

    IP: 94.159.155.174דווח על תגובה זו

  • 1.

    את רק יותר סתומה

    עודד, 06/06/13 21:38

    לא פחות כלום

    IP: 37.142.212.12דווח על תגובה זו

    • סתומה סתומה, אבל מה שהיא עשתה בחייה עד היום אתה כנראה לא תעשה עד מותך

      huck, 06/06/13 23:50

      מה זה אומר עליך?

      IP: 46.116.124.213 דווח על תגובה זו

      • מה זלמן שושי עשה בחייו אולי תזכה לעשות בחייך (ל''ת)

        אז מה זה אומר עלייך?, 07/06/13 00:53


        IP: 212.76.123.184 דווח על תגובה זו