• 42.

    אתה רב??? איך אתה ממציא תורה חדשה???????????????

    יוסי, 10/06/13 15:05

    תתבייש לך עד להיכן הידרדרת אתה נשמע בדיוק כמו רפורמים

    IP: 95.86.127.113דווח על תגובה זו

  • 41.

    הדת מרעילה את הנפש.

    נאור, 09/06/13 14:33

    חזרו כולכם בתבונה.

    IP: 5.102.222.144דווח על תגובה זו

  • 40.

    הרב רפי אוסטרוף - נקודת אור בציונות הדתית!

    מיכל, 07/06/13 02:25

    כיף לקרוא את דבריך. קידוש השם גדול מאוד!

    IP: 95.86.120.53דווח על תגובה זו

  • 39.

    מדובר בדבר גנטי. יש הנולדים עם נטיה מינית של משיכה לבני מינם

    אחת, 03/06/13 00:16

    אין שום מניעה שאנשים אלו יקימו משפחה (היום יש דרכים רבות לכך) וישארו דתיים יחד עם השלמה עם כך שהם נמשכים לבני מינם.


    כל תשובה אחרת תיצור עוול נוראי לאנשים לחיות בלי משיכה מינית ולבזבז חיים של אישה שאינם מסוגלים לאהוב אותה אהבה של גבר לאישה, והיא חייה גם חיים ריקים במסווה של נישואים.

    IP: 46.117.175.23דווח על תגובה זו

  • 38.

    המיסיונריות ההומואית לא מכירה גבולות ..

    מאיר, 03/06/13 00:09

    כל מה שמענין אותם אלה הקרבנות חדשים שהם יגייסו על ידי התעמולה שלהם .. די לבלבל את המוח , ההומואים סתם פרברסים שנהנים להתגרות ולהפריע לאנשים תמימים ולהרוס משפחות..

    IP: 90.8.18.209דווח על תגובה זו

    • כך בדיוק נשמע טוקבק של הומו לאנטנטי! (ל''ת)

      פחדרון בארון?, 03/06/13 08:26


      IP: 85.250.146.137 דווח על תגובה זו

      • לא אדוני..

        מאיר, 03/06/13 15:45

        פשוט תגובה של איש תקין ,שלא יכול לסבול את הריח ואת המראה של הצואה ..
        איש לא פרבקס בקיצור.

        IP: 90.8.18.209 דווח על תגובה זו

        • גם סטרייטים עושים מין אנאלי.

          יאיר, 09/06/13 14:31

          אל תהיה צבוע.

          IP: 5.102.222.144 דווח על תגובה זו

  • 37.

    אינני מקבל את הקביעה ש "ה' ברא אותך ככה". לגבי הרבה מההומואים זה לא

    י.פ., 02/06/13 22:34

    נכון. האם סביר שהקב"ה יברא אדם ויאסור עליו באיסור חמור לממש את הנטיות הטבעיות שלו??
    אדרבא. הטבע מעיד כאלף עדים שזו אינה נטיה טבעית או מולדת. מה לעשות. הומואים ולסביות לא יכולים להביא ילדים לעולם ואת זה גם הבית הפתוח לא ישנו לעולם. מחקרים מוכיחים שרבים מההומואים לא נולדו כך אלא אירועי ילדות שונים גרמו לזה. יש לפנות לארגון "עצת נפש". בהצלחה וכל טוב!

    IP: 213.151.41.10דווח על תגובה זו

    • יש יותר ויותר ראיות לכך שנטיה מינית היא גנטית

      אני, 02/06/13 23:23

      ולא ניתנת לשינוי.
      טיפולי המרה למינהם רק גורמים לנזק ונאסרו ע"י אגודות פסיכיאטרים בעולם וגם ע"י חוקים שונים.
      אפילו בעצת נפש מודים שה"טיפול" שלהם לא תמיד "עובד".
      הפתרון להומואים דתיים: לצאת מעולם של איסורים עתיקים לכיוון הנאורות והחופש, ולחיות בהתאם למי שהם, בלי ייסורי מצפון מיותרים.

      IP: 84.94.100.118 דווח על תגובה זו

    • כנראה שלא הבינו נכון את האיסור/ פרשנות לא נכונה למשפט

      א, 03/06/13 08:29

      או שצריך להבין שיש דברים שנכתבו כי הם התאימו לחברה אז. היום לא מוציאים עין על עין.

      IP: 81.218.59.82 דווח על תגובה זו

    • צודק.זה מוכיח שאין אלוהים.

      ליאור, 09/06/13 14:32

      תחזרו כולכם בתבונה.

      IP: 5.102.222.144 דווח על תגובה זו

  • 36.

    יישר כוח

    יעל, 02/06/13 20:37

    כל הכבוד על ההתייחסות האנושית לסוגיה זו.
    נערים ונערות אלה עוברים ייסורי נפש וצריך לחזק אותם ולאהוב אותם כמות שהם. המסקנה היא אחת, עליהם לקבל את עצמם ולאהוב את עצמם על מי שהם ולדעת שגם הקב"ה שברא אותם כך אוהב אותם.

    IP: 93.172.28.157דווח על תגובה זו

  • 35.

    הרב אלון (ל''ת)

    ממגרון, 02/06/13 20:36


    IP: 79.177.128.163דווח על תגובה זו

  • 34.

    ""הומוסקסואליות זו מחלת נפש שמצריכה אישפוז וטיפול מיידי""""" (ל''ת)

    לאשפז את הרב הרב רפי אוסטרוף, 02/06/13 19:01


    IP: 90.185.151.213דווח על תגובה זו

    • הומוסקסואליות קיימת גם אצל בעלי חיים. הומופוביה - רק אצל בני אדם (ל''ת)

      מיצ, 06/06/13 15:33


      IP: 198.30.183.10 דווח על תגובה זו

      • אצל דתיים בעיקר ;) (ל''ת)

        אלונה, 09/06/13 14:32


        IP: 5.102.222.144 דווח על תגובה זו

    • הלוואי שהבן שלך יהיה הומו ותאכל גוש כל כך גדול!!! (ל''ת)

      איתי, 07/06/13 02:27


      IP: 95.86.120.53 דווח על תגובה זו

  • 33.

    זה כמו שאדם חולה בסרטן אז הוא לא בא ומתגאה הא.. תראו אני חולה בסרטן

    הגיוני, 02/06/13 17:54

    ואני רוצה להיות ככה. אלא הוא הולך לרופא להתרפות. גם הומו זה מחלה קשה. כי זה עקום, באנגלית מי שהוא רגיל נקרא סטרייט =ישר, כי זה הישר ואתה עקום. כי אח"כ לא היו נולדים ילדים בעולם וגם אתה לא לצערנו, כמו שלצערנו אנשים חולים אז אין מה להתגאות צריך ללכת לרופא להתרפא. ויש לזה ריפוי מנסיון.

    ובכלל ביהדות כל מה שנברא התאווה הזאת זה כדי להביא ילדים לעולם אח"כ היינו נגעלים מזה. אז אם זה עם בן זה תאווה נטו, וכל יהודי יודע שיש עוד הרבה תאוות אבל הוא חייב להתגבר. זה לא תירוץ......
    כמו שאדם יגיד יש לי תאווה לגנוב או לרצוח. ויש אנשים כאלו, אז תגידו זה חולני אבל להם זה תאווה, ולא יכולים להתגבר על זה.
    וגם הומו נראה לאנשים חולני ומגעיל אבל הומו יש לו תאווה לזה.

    ולכן כמו שלא נגיד לו אוקיי מותר לך לגנוב או לרצוח כי יש לך תאווה. אלא זה אסור, ואתה צריך להתגבר על זה כמו כל תאווה אחרת,

    אין הבדל, תבינו את זה אנשים.... בהצלחה...

    IP: 85.130.201.205דווח על תגובה זו

  • 32.

    משכב זכר

    אמיר, 02/06/13 17:37

    כל עוד זה מתחיל ומסתיים במשכב הזכר לכשעצמו.כלומר אתם עושים זאת בנייכם לבין עצמכם ונהנים מהמשכב כאוות נפשיכם .
    יפה מאוד שיבושם לכם.
    אבל ברגע שאתם רוצים לשכנע את ילדי שמה שאתם עושים , אתם רוצים ללמד אותו שזה הדבר הנכון לעשות ושזו איננה סטיה מהטבע הבריאה.ברגע שאתם מבקשים ודורשים להכיר בנישואים חד מיניים זו כבר חוצפה וחציית גבול הטעם הטוב.
    בקרוב יבקשו אוהבי משכב הבהמה גם להכליל את משכב הבהמה כחוקי ויפה ,ואז מה ?מה ההבדל זה יצר מיני וגם זה יצר מיני סוטה.
    לכן שוב אף אחד לא נגדכם אם אתם שוכבים בביתכם כפי שאני שוכב עם בת זוגתי בתוך ביתי ולא יוצא לרחוב ומכריז על כך.גם ממכם ההומואים אני מצפה שתשמרו על המין שלכם לעצמכם ואל תנסו לכפות זאת עלי כדבר יפה או טבעי.
    זה לא טבעי נקודה סוף....

    IP: 213.57.57.113דווח על תגובה זו

  • 31.

    מאמר רגיש ללא ספק , מי שגורם לי תהייה והשתאות אלה המגיבים ההזויים!

    דנה, 02/06/13 16:01

    לכם המגיבים המאמינים בתורה "הקדושה" המציעים הצעות ופיתרונות "מקוריים" להומו השומר מיצוות והבלתי אמין ובלבד שהתורה לא תינזק עם "האני מאמין" ויותר מכול מעדיפים לתקוע ראשם "המאמין" תוך תנועה תפלה בחול כמו בת יענה עדיין לא הפנימו שלהיולד הומו זה כשלעצמו מר כלענה

    IP: 108.27.72.6דווח על תגובה זו

  • 30.

    הרב, אני חושב שאתה הומו (ל''ת)

    יש גם רבנים, 02/06/13 15:20


    IP: 95.86.95.117דווח על תגובה זו

  • 29.

    הומו- חייב לוותר על חיי מין עם גבר

    בכל מחיר, 02/06/13 15:03

    התורה אוסרת על כך, הנצרות אוסרת על כך, ואף האיסלאם אוסר על משכב זכר וגילוי עריות.
    זה לא "עוד איסור", אלא איסור מהותי חוצה עמים ודתות.
    אף אחד בעולם לא שואל אותך בכלל ולא רוצה לדעת למי אתה נמשך.
    כאדם מאמין- אתה חייב לוותר על יחסי מין עם בני מינך, גם אם זה אומר ויתור על יחסי מין באופן טוטאלי.
    בימינו יש כדורים של פסיכיאטר שמדכאים את יצר המין והופכים אותו למשהו בלתי רלוונטי. במצב כזה, אתה יכול לחיות ללא הפרעות וללא הסחות דעת.
    הכל תלוי בך.

    IP: 84.109.128.181דווח על תגובה זו

    • תיקח אתה כדורים

      vince, 02/06/13 15:26

      שידכאו את הייצר המיני שלך

      כמו שאישתך חושבת שגבר זה דבר יפה גם אני חושב שגבר הוא דבר יפה (יש מצב שאם אני אראה אותך אני לא אחשוב ככה, כי כרס ושערות על הכתפיים פחות עושות לי את זה)

      אין שום סיבה שבחור שנמשך לגברים לא יוכל לממש את יצרו, ואם אותך זה מגעיל אתה מוזמן לא להסתכל

      IP: 213.8.71.26 דווח על תגובה זו

      • את הכדורים כבר לקחת? (ל''ת)

        ד''ר טיכו, 02/06/13 15:55


        IP: 79.181.145.119 דווח על תגובה זו

    • האומנם בכל מחיר?

      דנה, 02/06/13 15:46

      מי שמך? לישלול מאדם שאלוהים ברא כך עם נטיות הומו סקסואליות הנאה זו חוצפה ופשע כנגד אותם בני אנוש וכנגד בוראם .. עד מתי ידברו שוטים סרה על בני אנוש שונים?... איך אמר המגיב לפני ?? "קח אתה כדורים"!

      IP: 108.27.72.6 דווח על תגובה זו

      • לא שמעת על מהפכת סדום ועמורה? (ל''ת)

        כנראה שלא, 03/06/13 14:36


        IP: 84.109.128.181 דווח על תגובה זו

    • ל'בכל מחיר'

      רות, 09/06/13 16:12

      וואו . אולי בשבילך זה קללה אבל אני רוצה לראות מה תעשה אם יום אחד תגלה שאתה הומו
      ולא נמשך לנשים . אם גם אתה תוותר על הזכות לאהוב וכן כן גם יחסי מין .

      IP: 84.109.52.65 דווח על תגובה זו

  • 28.

    רק שתדעו שזה לא שחור ולבן (ל''ת)

    אפור, 02/06/13 14:54


    IP: 212.235.55.131דווח על תגובה זו

  • 27.

    ואפילו לא מילה על משכב זכר וגילוי עריות ?

    אני משתומם, 02/06/13 14:41

    משכב זכר וגילוי עריות- נאסרו במפורש בתורה!!!
    זה לא קשור לטיב/עוצמת המשיכה המינית. כשמדובר בקיום מצוות, אף אחד לא שואל אותך למי אתה נמשך ואף אחד גם לא רוצה לדעת.
    זה החוק וזהו זה !
    קפיש?
    לא יודע מי זה האוסטרוף הזה, אבל אני מציע מאוד להיזהר מפניו.

    IP: 84.109.128.181דווח על תגובה זו

  • 26.

    דברי הבל

    משה אמת ותורתו אמת, 02/06/13 14:39

    מה יעשה באמת אותו אחד שמתאווה לאישה שאסורה עליו? מה זה עוזר לו שהוא יכול לשכב עם אחרת? נניח כהן שמאוהב בגרושה. או קרוב משפחה, מה תקנתו? כשם שהסטרייט שחושק בנשואה יכול לפנטז עליה, כך גם ההומו יכול לפנטז על גברים ולשכב עם נשים. בכל הכבוד, ואם מישהו מת על חזיר נתיר לו לאכול חזיר? יש אנשים שנמשכים לגברים, אבל אם התורה אסרה זאת אין דרך להתיר.

    IP: 77.125.123.155דווח על תגובה זו

  • 25.

    אבל מה לעשות שהתורה אסרה את זה?

    עם כל הסימפטיה, 02/06/13 14:36

    עם כל הצער
    אנחנו לא יכולים להתיר את מה שהתורה אסרה
    אנחנו לא יכולים לתת לגיטימציה הלכתית למשהו שדינו מוות.

    היהדות מלאה במחלוקות, אך לא תמצא מישהו שמחויב לתורה שאומר - התורה טעתה.

    ולכן - אתה רוצה להיות הומו- בבקשה. רק אל תבקש הכרה הלכתית, כי זה פשוט בלתי אפשרי.

    IP: 82.81.111.187דווח על תגובה זו

  • 24.

    "כי דור תהפוכות המה בנים לא אמון בם" (ל''ת)

    כל הפלונטר ההומוסקסואלי מצוי בפסוק הזה, 02/06/13 14:23


    IP: 132.76.61.23דווח על תגובה זו

  • 23.

    הומו זו תאווה

    שי, 02/06/13 14:22

    וכמו כול תאווה יש להילחם בה ה ברא ללא טעות גבר ואישה אין אצלו טעויות

    IP: 8.24.0.153דווח על תגובה זו

  • 22.

    כל הכבוד להומוהים הדתיים מהבית היהודי (ל''ת)

    הרב שרץ פירון אורנית, 02/06/13 14:21


    IP: 109.67.100.165דווח על תגובה זו

  • 21.

    יישר כוח לרב

    יעל, 02/06/13 14:06

    כאישה דתית ואם לילדים- כותב הרב נכון ורגיש. הקב"ה ברא אדם בצורה מסויימת ויש לאהבו ולקבלו כפי שהוא. שירבו מאמרים אמיצים ויפים כאלה !

    IP: 109.64.180.245דווח על תגובה זו

  • 20.

    שקר וכזב!הומואים יש רק בסמול החילוני!

    מגיב ממוצע, 02/06/13 13:57

    כמה כסף משלמים לרב מהקרן החדשה?

    IP: 120.128.6.115דווח על תגובה זו

    • ..

      רות, 09/06/13 16:15

      חחחחחח תתעורר ..

      IP: 84.109.52.65 דווח על תגובה זו

  • 19.

    בןשה וחרפה מסכנים ההורים (ל''ת)

    macabi, 02/06/13 13:50


    IP: 84.94.18.140דווח על תגובה זו

  • 18.

    אף אדם אינו חייב לחיות כהומו אם אינו מעוניין בכך

    לכולם יש יצרים שונים והם יכולים לעמוד בהם., 02/06/13 13:49

    זו פגיעה בדור הצעיר לומר להם שהם חייבים לחיות כהומואים - ללא אשה ללא ילדים שמגדלים עם אמא בשל תשוקותיהם שאסור לממשם. לכל אדם יש חירות לחיות איך שהוא מאמין שזה נכון. ואם התורה מכוונת לאב ואם שמגדלים ילדים יחד גם מי שיש לו בעיות מיניות שונות יכול לבחור בדרך התורה! יש הומואים שמתחתנים עם לסביות ומקיימים חיי משפחה יפים. זה קשה כמו שנישואין קשים לכל אחד. הספרות ההומולסבית מדברת בגלוי על כך שהומוסקסואליות זו תרבות! אז כדאי להבין מי מספר לנו שקרים שזה גנטי? מה זה הנסיון למצוא חן בעיני קבוצות שרוצות לקעקע את התורה?

    IP: 213.151.39.39דווח על תגובה זו

  • 17.

    למר אלעד הטפש מפייסבוק. לבש שחורים וצא לעיר זרה. (ל''ת)

    הנזירות אסורה. נקודה., 02/06/13 13:37


    IP: 77.127.24.147דווח על תגובה זו

  • 16.

    זה לא רב. (ל''ת)

    זה ערב רב !, 02/06/13 13:35


    IP: 84.228.139.236דווח על תגובה זו

  • 15.

    אלו הרבייס של הדתילונים הצבועים, הם קובעים עיתים לטלביזיה ואלו התוצאות

    העגומות. אם אלה הרבייס שלהם, לא פלא שבנט גלוח הראש, 02/06/13 13:35

    מתגלח גם בימי הספירה- הרי יש לו על מי לסמוך..

    IP: 84.228.139.236דווח על תגובה זו

  • 14.

    ראשית אני ממש המומה ומזועזעת מתגובות הקוראים.איזו בורות ושנאה

    יעל, 02/06/13 13:14

    ובאשר למאמר-ישר כוח,ישר כוח,ישר כוח!! הגיע הזמן שציבור המחנכים יתחיל ללמוד ברצינות את הנושא הרגיש והכואב שעובר על נער/נערה בעלי נטיות מיניות לבני מינם. אנו עוסקים בדיני נפשות,פשוטו כמשמעו. ואגב -לכל החכמים מטעם עצמם- בתורה יש איסור על תנוחה מסוימת של קיום יחסי מין-זה הכל!!!!! מעבר לכך האל לא מתערב ברגשות ברואיו,באורח חייהם,ובנטיותיהם.

    IP: 84.109.8.154דווח על תגובה זו

    • תנוחה מסוימת? איפה קראת את זה? (ל''ת)

      נעה, 03/06/13 09:36


      IP: 132.66.235.200 דווח על תגובה זו

      • כתוב בתורה! תבדקי מה פרוש משכב זכור (ל''ת)

        יעל, 04/06/13 19:56


        IP: 84.109.8.154 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הקב"ה אסר במפורש בתורה על משכב זכר וקבע מה העונש כמו הבא על חיה !!! (ל''ת)

    לרב הזה מגיע ארבע מיתות שרפה סקילה הרג וחנק !!, 02/06/13 13:03


    IP: 93.172.176.110

    • ומי קבע ששכב? איפה כתוב שאסור להתנשק? (ל''ת)

      נטיה אינה מעשה וממילא אינה חטא, 02/06/13 13:35


      IP: 77.127.24.147 דווח על תגובה זו

  • 12.

    ימח שמם וזכרם של המסרוחניקים הרפורמים החדשים. (ל''ת)

    בית של גויים ?- זו התבטאות עדינה עבורם.., 02/06/13 13:02


    IP: 84.228.139.236דווח על תגובה זו

  • 11.

    אחרת לא היה כתוב בתורה על איסור משכב זכר ,כמו שאסור לרצוח !! (ל''ת)

    מי שאומר שהקב''ה ברא את ההומואים חמור בן חמור !!, 02/06/13 12:58


    IP: 93.172.176.110דווח על תגובה זו

  • 10.

    ההומואים תפסו תחת ומנסים לעשות נפשות לסטייה שלהם. רב שמכשיר שרץ (ל''ת)

    ao, 02/06/13 12:54


    IP: 79.177.11.122דווח על תגובה זו

  • 9.

    יישר כוח!

    אחד, 02/06/13 12:54

    ומה על איכות הסביבה?

    http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?foldername=yarokad

    IP: 81.218.47.1דווח על תגובה זו

  • 8.

    אין כזה דבר הומו דתי. כמו שאין דתי אוכל חזיר, או דתי עובד בשבת

    זיו ריצקין, 02/06/13 12:51

    אין מה לעשות , מי שבוחר להיות הומו חייב להבין שהוא עושה שקר בנפשו אם הוא קורא לעצמו דתי או מתייחס לעצמו כשומר מצוות.
    הדת היהודית בכל פרשנות שלא תבחר שוללת משכב זכר ואוסרת עליו בפירוש, גם אם זה מה שבא לך, גם אם ככה נולדת . אם אתה רוצה שאלוהי ישראל האורגינל יקבל אותך כשומר מצוות, תתאפק ותסתפק באישה. אם החלטת ללכת עם הטבע שלך, ייתכן מאד ואלוהים אוהב אותך ומקבל אותך, אבל אתה לא יכול להיות דתי לפי ההגדרה היהודית. קודם כל קבל את זה שהדת היהודית לא מקבלת אותך, אחרי זה שאל את עצמך למה אתה מתעקש להימנות על אותם אילו השוללים אותך, ואז בעצם תבין שאתה לא רוצה להיות דתי. כמו שיהודי לעולם לא ירצה להיות חבר במפלגה נXXית ששוללת אותו מכל וכל, גם לך אין באמת רצון להימנות עליהם, הדתיים , אתה פשוט כבול בכל מיני תבניות שהשיתו עליך מיום בואך לעולם ולכן מתקשה להכיר בכך.

    IP: 62.90.179.134דווח על תגובה זו

    • גם אין כזה דבר שמישהו בוחר להיות הומו.

      בני, 02/06/13 12:57

      אם אין לך מושג - אל תגיב.

      IP: 46.116.113.222 דווח על תגובה זו

      • כנס, אנסה להסביר לך-

        מגיב אחר., 02/06/13 13:06

        אמנם ישנם מקרים בהם האדם נולד כבר עם נטייה זו, אך יש לו אחריות ישירה למצבו.
        לכל אדם יש אפשרות לבחור בין טוב לרע, וכאשר הוא בוחר ברע הרע הופך לטבע שלו.
        עפ"י התורה אדם שהרגיל עצמו לרע נולד עם נטיות אלו גם בגלגולים הבאים בכדי לאפשר תיקון.
        וכשם שהוא קילקל, כך הוא מסוגל לתקן אם כי צריך לעבוד על כך.

        עבודה נעימה !

        IP: 84.228.139.236 דווח על תגובה זו

      • מסכים. אני מתקן את הניסוח שלי - מי שבוחר לחיות כהומו

        זיו ריצקין, 02/06/13 13:40

        בוודאי שלא ניתן לבחור את נטייתך המינית, אבל כן אפשר לבחור אורח חיים. מי שנמשך לגברים אבל רוצה להישאר דתי לא יכול לשכב עם גברים.
        מי שבוחר לשכב עם גברים בהתאם לנטייה הטיבעית שלו חייב לקבל את זה שהוא לא דתי, ולא משנה כמה הוא רוצה. כמו שאין דתי אוכל חזיר או דתי עובד בשבת. ככה זה, שני דברים מנוגדים.

        IP: 62.90.179.134 דווח על תגובה זו

        • מיהו דתי?

          עופר, 02/06/13 14:44

          זה שחי עם אישה, מתפלל 3 תפילו ביום אבל בשבת מדבר בתפילה על בורסה כדורגל ומה לא טכח עניניו הם חולין, הוא דתי?
          מי שמרכל, מלכלך על אחרים, אבל בונה סוכה כדת וכדין, הוא דתי?
          אישה שומרת שבת, טובלת במקוה, אבל הולכת בלבוש לא צנוע וללא כיסוי ראש, היא דתיה?

          ברור שצריכה להיות שאיפה לקיים תרי"ג מצוות בשלמות, לדקדק קלה כבחמורה, אבל כשאדם לא מקיים הכל זה לא מעקר מיד את כל הטוב שהוא כן עושה ומקיים!
          אני מסכים שהמנויים לעיל אינם אידיאל, כנ"ל גם על הומו שמקבל עצמו ובפועל עובר באופן קבוע ותמידי על איסור תורה, אבל לא הייתי בא ואומר לו- "אם אין לך הכל- אז אתה לא שווה כלום ואל תעשה כלום".
          אני לא בא לתת לגיטימציה, אבל חלק מבגרות היא להבין שאנו לא מושלמים, ויש נפילות, וגם אם אנו לא מצליחים לבצע הכל- יש ערך גדול מאוד למה שאנו כן עושים כמו שצריך!

          IP: 212.235.55.131 דווח על תגובה זו

          • אישה ללא כיסוי ראש היא דתייה. בתורה לא כתוב שצריך לכסות

            זיו ריצקין, 02/06/13 16:20

            זו רק פרשנות מסוימת. גם שיחות מעקף על עסקים בבית כנסת הן מה שנקרא כשר אבל מסריח - יש פה מקום לוויכוח ופרשנות. יש הרבה מחלוקות ועיגולי פינות אבל משכב זכר הוא לא אחד מהם. בדיוק כמו אכילת חזיר, עבודה בשבת ועוד מקרים דומים בהם היהדות מאד מפורשת - אסור בתכלית האיסור וללא כל סייג.
            ממש לא ברור לי למה הומו הבחור לחיות כהומו כל כך רוצה להיקרא דתי. זה סוג של תסמונת שטוקהולם - למה כל כך לרצות להשתייך לקבוצה המגנה אותך בכל פה ורואה בכך סטייה אסורה?

            IP: 62.90.179.134 דווח על תגובה זו

            • כנראה לא למדת את הנושא. כיסוי ראש לאשה הוא חיוב מהתורה. עיין כתובות עב

              י.פ, 02/06/13 22:23

              אא"כ דין פשוט בגמרא ובכל הפוסקים נחשב אצלך "פרשנות מסוימת"

              IP: 213.151.41.10 דווח על תגובה זו

        • זה אפילו יותר גרוע. הומו דתי,הוא חוטא ביודעין

          י, 02/06/13 17:31

          כמו אדם דתי שחומד את אשת חברו. האם היינו סולחים לאדם כזה? הומו חילוני לפחות לא מאמין שהוא חוטא.

          IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

    • זה לא עניין של בחירה

      מודעות לא מזיקה לאף אחד, 02/06/13 16:06

      אדם בוחר עם מי הוא שוכב אבל הוא לא בוחר למי הוא נמשך.
      להיות הומו זה לא מבחירה כמו שאתה אף פעם לא באמת עשית דיון עם עצמך עד שהחלטת להיות סטרייט כי אתה נמשך לנשים אוטומטית וכך זה דרכו של רוב העולם ברוך ה'
      אבל מה לעשות, לא כולם נולדו עם הנטיות המקובלות וההגיוניות, ותאמין לי שהם סובלים. גם הם נמשכים לגברים ולא יכולים לממש את היצרים שלהם וגם אנשים כמוך באים אליהם בטענות שזה באשמתם שהם נמשכים לגברים.

      תתבייש!

      IP: 84.110.219.101 דווח על תגובה זו

  • 7.

    לכבוד הרב- תודה על האומץ!!! אנא קרא.

    אלי, 02/06/13 12:42

    כבוד הרב שלום.
    אני הומו חילוני ולמרות היותי כזה אני חשוף לקשיים רבים בשל הנטייה, ולכן אנני מקנא באחיי ההומואים הדתיים.
    אני רואה כאן המון תגובות שנובעות מבורות וחוסר ההבנה שמדובר בבני אדם כמו כולם, אנשים שכמו כולם שואפים לאושר למשפחה, אך בניגוד לאחרים חיים תמיד במאבק פנימי.

    אני מודה לך על המאמר האמיץ, ולמרות שלא מצאת תשובות ולא התימרת לספק אותם כי אכן הנושא מורכב, למרות זאת נאמר המשפט החשוב ביותר:
    יש לחבק את האנשים האלה באשר הם, עד שיום אחד נלמד לאהוב ולקבל את השונה במיוחד שאין הוא מזיק לסובבים אותו.

    תודה רבה!

    IP: 81.218.245.174דווח על תגובה זו

  • 6.

    מה נהיה? (ל''ת)

    ''הרב'' הזה מתעסק רק במין, 02/06/13 12:35


    IP: 95.86.95.117דווח על תגובה זו

  • 5.

    ואם אתה קלפטומן או נרקומן או סתם סאדיסט?

    יוני הבית''רי, 02/06/13 12:32

    גם תאהב את עצמך איך שאתה?
    אין בתורה איזה ערך לשמור עליו?
    מחקתם את השולחן ערוך?
    הכל הופך למותר...???
    רבנים עאלק

    IP: 79.179.207.184דווח על תגובה זו

    • כל השלושה שציינת גורמים נזק לעצמם או לאחרים

      אמנון, 02/06/13 16:02

      איך בדיוק מישהו שמקיים, בהסכמה, יחסי מין עם מישהו אחר מפריעים לך או לסביבה?

      עצם ההשוואה של אנשים בעלי נטייה מינית שונה משלך לאנשים בעלי הפרעות נפשיות או התנהגותיות שפוגעים בעצמם או באחרים מקוממת.

      אני רק מזכיר לך שבסופו של יום היהדות מטיפה לכך שרק אלוהים הוא זה ששופט אחרים. אתה בסך הכל אמור לאהוב את רעך כמוך.

      IP: 85.64.14.73 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הכל מותר תעשה עם הבולבול מה שבא לך שים אותו איפה שטוב לך (ל''ת)

    הרב פירון שרץ אורנית, 02/06/13 12:29


    IP: 109.67.100.165דווח על תגובה זו

  • 3.

    מה זה אומר אין לו איך לתעל. ואם הוא זואופיל???

    שטויות, 02/06/13 12:26

    לכל אדם יש יצר -
    וכל אדם צריך להתגבר

    יצר מיני שהוא סטייה אינו שונה

    ואם הוא נמשך רק לילדות????

    IP: 31.44.138.133דווח על תגובה זו

    • התלבטתי אם להגיב

      אופיר, 02/06/13 15:29

      כי בכל זאת כניראה אין לי עסק עם אדם נבון במיוחד

      אבל בכל מקרה אני מצפה מאדם משכיל שיידע להבחין בין דבר מיני שנעשה בין שני אנשים בוגרים שמודעים להחלטה שלהם ובין יחסי מין בין חייות וקטינים שלא יכולים לסרב

      אגב אם כבר מדברים על הנושא, מימוש יחסי מין בין שני דוסים שלא יודעים מה זה סקס לפני החתונה הוא יותר גם לא דבר נחמד במיוחד
      אתה יודע כמה פופקים אדומים רואים רופאי משפחה בבני ברק אצל כלות בחודש שאחרי החתונה?

      IP: 213.8.71.26 דווח על תגובה זו

    • כנראה פיספסת את עניין ההסכמה

      מוטי, 02/06/13 23:25

      אין שום פסול ביחסי מין בין בגירים בהסכמה.
      ילד או חיה לא יכולים להסכים ליחסי מין כי אין להם את הכלים להבין את המשמעויות של זה.

      IP: 84.94.100.118 דווח על תגובה זו

  • 2.

    רבי רבי, אל תעודד את התופעה. (ל''ת)

    י, 02/06/13 12:20


    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

  • 1.

    כמה רגישות וחכמה באדם אחד. הלואי על כל אנשי החינוך דתיים וחילוניים (ל''ת)

    מלאת הערכה לרב הכותב, 02/06/13 12:11


    IP: 81.218.116.129דווח על תגובה זו