• 60.

    "לפרנס את משפחתו" - לא ממש

    HK, 24/05/13 13:34

    הוא היה רווק וחי בדירת ההורים שלו.
    לא היה חסר לו אוכל.
    ואל תאשימו את הבנק בטירוף של אדם שנשרפו לו כמה פיוזים.

    המשטרה רצטה להחרים לו את הנשק אבל בית המשפט החזיר לו.

    IP: 84.228.125.166דווח על תגובה זו

  • 59.

    התזמון של הכתבה לא ראוי

    פופיק, 23/05/13 16:56

    יכול להתפרש כהבנה למעשה הרצח ועידוד של אחרים להתנקם בבנקאים.

    IP: 198.228.216.169דווח על תגובה זו

  • 58.

    בנק מלווה מיליונים לעשירים ואז מוחק את חובם ..

    האמת ורק האמת, 23/05/13 15:38

    דנקנר .. תשובה.. לבייב ואחרים , מממנים את רכישות החברות שלהם ואת הפנטזיות העיסקיות שלהם ע"י הלוואות עתק מהבנקים .
    אותם בנקים שמאשרים את ההלוואות מעניקים למנהליהם בונוסים ענקים על שורת הרווח כנגד הרווחים הצפויים מההלוואות .
    לאחר מספר שנים כאשר אותם מיליונרים ( על הנייר) לא עומדים בהחזרי האגחים וההלוואות , הבנקים מוחקים מאות מיליונים מההלוואה של אותם מיליונרים.

    ואז .. מי משלם את המחיר אז???.. המנהל שאישר את ההלוואה וקיבל על כך בונוסים במיליונים ??? הלווה שנהיל עסק בצורה גרועה שהביאה אותו להפסדים ולמרות זאת אותו לווה משך לעצמו במשך השנים משכורת במיליונים...???
    התשובה היא לא !!! מי שישלם את המחיר זה האזרח הקטן בלבדשבו יתעללו ובו יתעמרו כי בו קל להילחם יותר מכל..

    IP: 77.127.125.89דווח על תגובה זו

  • 57.

    שמעו סיפור (הבנק טומן לכם מלכודת)

    אזרח-1, 22/05/13 22:00

    לבנקים יש היום תרגיל חדש (אולי כבר לא כל כך חדש) שהוא למעשה מלכודת, שמטרתה לכפות עליכם הלוואה בריבית של 15%.

    זה הולך ככה: מציעים ללקוח הלוואה בתנאים נוחים לתקופה קצובה. בסיום התקופה, ולמרות ששום נתון לא השתנה ביחס לנתונים שהיו בעת מתן ההלואה (קרי הבטחונות, ההכנסה, וכדומה) כעת מסרבים בתוקף לחדש (למחזר) את ההלואה - והלקוח נדרש לשלם את מלוא סכום ההלוואה באופן מיידי!

    אך מאחר ואין לו את האפשרות (מן הסתם) לעשות זאת, הבנק מעביר את החוב לחשבון העובר ושב של הלקוח - שם הריבית היא ריבית חריגה של 15% ואף יותר. ומכאן מוצא עצמו הלקוח שנפל למלכודת משלם סכומי עתק על ריבית חריגה.

    ראו הוזהרתם.

    IP: 79.182.12.163דווח על תגובה זו

    • כל זה היה כתוב מראש

      פופיק, 23/05/13 16:18

      תנאי ההחטאה ומה שקורה עם מועד פרעונה כתוב מראש בתנאי ההלואה. אנשים שששים ללות כסף בלי לדעת מאין ואיך יחזירו ולא בודקים את תנאי ההלואה אוכלים אותה. קחו אחריות.

      IP: 198.228.216.169 דווח על תגובה זו

  • 56.

    כרית אחת במיטת המיליונים של ביבי ושרה - היתה מצילה חיים רבים.

    אזרח-1, 22/05/13 21:21

    לא כל המיטה. לא חצי המיטה. לא השמיכה. אפילו רק כרית אחת (ששוויה וודאי כמה עשרות אלפי שקלים) היתה יכולה מנוע את הטבח.

    עובדי המדינה מזלזלים בצורה פושעת בכספי הציבור - הם לא רק משתינים על הציבור בקשת - הם פשוט מחרבנים לנו על הפרצוף.

    IP: 79.182.12.163דווח על תגובה זו

  • 55.

    השיטה עובדת כך: מגדילים אשראי במשך חמש שנים (ל''ת)

    טלפון ביום שלישי מהבנק, עד יום שישי תחזיר את הכסף, 22/05/13 21:19


    IP: 46.120.94.122דווח על תגובה זו

  • 54.

    "בנקאים יקרים" ??? חונטה של אפסים שמפסידים את כספינו במקצועיות רבה (ל''ת)

    שרוליק, 22/05/13 20:34


    IP: 84.229.41.62דווח על תגובה זו

  • 53.

    "לא תינשוך את עמי בנשך"-אבל אתם -מבינים רק בבלגן . (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 22/05/13 20:25


    IP: 79.183.184.38דווח על תגובה זו

  • 52.

    אין לי שום כעס - או שנאה - או זעם - כלפי איתמר אלון ז"ל (ל''ת)

    אמיר, 22/05/13 20:06


    IP: 37.46.41.29דווח על תגובה זו

    • שעל תדין אדם - אף אדם - עד שתגיע בדיוק למקומו ולמצבו (ל''ת)

      אמיר - ואני מוסיף לכל המגיבים:, 22/05/13 20:23


      IP: 37.46.41.29 דווח על תגובה זו

  • 51.

    הקצין במיל. איתמר אלון נתן דוגמא אישית מה לעשות כאשר דורכים עליך..

    איך בנק יכול לבטל הקצאת אשראי כאשר אין משכורת, 22/05/13 19:40

    הקצין במיל. איתמר אלון נתן דוגמא אישית מה לעשות כאשר דורכים עליך.. איך בנק יכול לבטל הקצאת אשראי כאשר אין משכורת במשך כמה חודשים ? ועוד שולחים מכתב מעו"ד... הרי ברגע אחד צריך לכסות את כל האשראי...
    זאת התנהגות פסולה והפרת חוזה ואמון בין הלקוח לבנק !

    IP: 109.64.98.87דווח על תגובה זו

  • 50.

    דם אחיך זועקים מן האדמה! לא תרצח!!. גם לא בגלל כסף. הכותב- תתבייש! (ל''ת)

    עקיבא, 22/05/13 19:30


    IP: 192.115.130.253דווח על תגובה זו

    • כל מקרה הרצח הם ממניעים של כסף ו... אהבה. (ל''ת)

      מה אתה מבלבל במוח?, 22/05/13 20:10


      IP: 77.127.121.132 דווח על תגובה זו

  • 49.

    Banks will keep looking at us as

    idiots, 22/05/13 19:29

    Sure no body supports murder but when you push people to the edge this is what you will be getting. Unfortunately we see it not only with banks. Go to most government offices or hospitals and you will see how the majority of citizens get treated. If you don't have money you don't exist.

    IP: 128.36.115.77דווח על תגובה זו

  • 48.

    פעלים הביאו לו את הסעיף

    שפירא/ראשל''צ, 22/05/13 18:08

    והוא הראה להם מאיפה הדג משתין. ולגופו של ענין הבנק מתקשר מדי פעם ללקוחות ולוחץ עליהם לקחת הלוואות במסגרת מרתון גיוס אשראי של הבנק. גם ישראכרט נותן הלוואות של 40,000 בשיחת טלפון אחת. אז לא ברור לי איך לא יכול היה לגייס הלוואה עם רקורד כמו שלו גם אם כרגע היה מובטל

    IP: 79.179.124.111דווח על תגובה זו

  • 47.

    כתבה מעולה! (ל''ת)

    כל הכבוד!, 22/05/13 17:46


    IP: 77.127.148.54דווח על תגובה זו

  • 46.

    תבינו שהבנק מתנער מכם כשאתם בצרהגם אם הייתם לקוחות 40 שנה

    רלי, 22/05/13 17:37

    ועושים זאת בצורה מבזה.נחמדים כשיש לך
    יתרה בעוש שעליה אינך מקבל שקל ולא מכירים אותך כשאתה נקלע למצוקה. פקיד הבנק הוא לא חבר ולא ידיד.

    IP: 79.179.11.65דווח על תגובה זו

    • לא ברור לי : הבנק הוא לא פילמטרופ ולא חייב לך כלום.לא טוב לך אז אל (ל''ת)

      תעבוד איתו, 25/05/13 09:06


      IP: 84.94.81.128 דווח על תגובה זו

  • 45.

    הכותב מבזה את היהדות ואת מקורותיה. של נעליך מעל רגליך.

    מבין השורות המסר שלך הוא שאפשר להבין את הרצח, 22/05/13 17:08

    בושה שnrg מפרסם את דברי ההבל הללו ועוד במדור יהדות.

    IP: 132.76.61.23דווח על תגובה זו

    • לך תלמד הבנת הנקרא.

      ירון, 22/05/13 18:24

      לך תלמד הבנת הנקרא. לא הבנת כלום. למעשה כל מה שאמרת, הכותבת לא אמרה והיא למעשה יכולה לתבוע אותך על הוצאת דיבה.

      IP: 85.180.193.244 דווח על תגובה זו

  • 44.

    אני עובד 10 שעות ביום בשביל 5000 שח ברוטו לא משתמש בשרות הבנק

    רווק בן 50 בגלל אין מספיק כסף, 22/05/13 15:27

    חי עם הסכום הזה בקושי

    IP: 85.64.202.19דווח על תגובה זו

  • 43.

    בשנים האחרונות התחדד והעמיק ההבדל בין "שריך סוררים וחברי גנבים" ועמך (ל''ת)

    חנה חורש, 22/05/13 15:21


    IP: 79.176.52.12דווח על תגובה זו

  • 42.

    האדם הפשוט שאין מאחוריו גוף פוליטי נרמס עד עפר (ל''ת)

    חנה חורש, 22/05/13 15:19


    IP: 79.176.52.12דווח על תגובה זו

  • 41.

    דברי הנביא ישעיהו בפסוק המפורסם זועקים וקוראים להפסיק השחיתות של הממשל

    עדי, 22/05/13 15:17

    ובזה גגדולתם.

    IP: 79.176.52.12דווח על תגובה זו

  • 40.

    כתבה מרגשת, אוטנטית וסוקרת בנגיעות קלות את הנעשה במקומותינו (ל''ת)

    חנה, 22/05/13 15:16


    IP: 79.176.52.12דווח על תגובה זו

  • 39.

    כתבה שנותנת לגיטמציה לרצח מטורף

    אני לא מבין, 22/05/13 15:13

    כתבה מטופשת, שמעודדת הסטה לרצח אנשים שממלאים תפקידם.
    הבן אדם היה חייב כסף לבנק....שיילך לעבוד!!!

    IP: 81.218.241.23דווח על תגובה זו

  • 38.

    הבנק שלבן אדם איו מוסר בסיסי (ל''ת)

    גבי, 22/05/13 15:09


    IP: 109.65.189.220דווח על תגובה זו

  • 37.

    אז הבנק חייב לממן את כל מי שלא מתנהל נכון כלכלית?

    את הכסף שלך תשים בבנק כזה?, 22/05/13 15:01

    כן, מחסור כלכלי יכול לפרק משפחות, לדרדר בריאות ולגרום סבל רב.

    האם זה אומר שהבנק צריך להלוות כסף למי שכנראה לא יצליח להחזיר? ואם לא שיקח בחשבון שפקידיו יירצחו?
    זה ההגיון שאתה מציע לנו?

    בנק צריך לנהל את הכסף בתבונה. אני מוכנה לשים את הכסף שלי רק בבנק שנוהג ככה. ולנהל בתבונה אומר לא להלוות למי שלא מסוגל להחזיר (הגדלת מסגרת = מתן הלוואה)

    ולמי ששואל "והיכן החמלה?" אני אומרת: החמלה האמיתית היא בהצבת גבולות ברורים. לא להגדיל מסגרת, לא לתת הלוואה למובטלים.
    לבנק לפעמים נח לעשות את זה, אבל התוצאה של זה גרועה פי כמה - אנשים מאבדים את הבית שלהם בגלל הלוואות כאלה שמאפשרות להוציא מעבר ליכולת הכלכלית האמיתית.

    ואם צריך לתת עזרה למשפחה - זה תפקיד הרווחה, לא הבנק.

    IP: 212.179.224.96דווח על תגובה זו

    • את יודעת שיש שינויים בחיים, נכון?

      x, 22/05/13 16:42

      הלוואה שלקחת לפני 3 שנים, לא תצליחי להחזיר היום כיוון ש"צימצמו" אותך ממקום עבודתך?

      הוצאה כספית בלתי צפויה שאי אפשר לוותר עליה, כמו תיקון פיצוץ צינור בבית?


      רכב התקלקל?

      פשוט מאוד להגיד "לתת כספים בתבונה". רק שהתבונה צריכה לראות מולה בן-אדם ולא תלוש שכר.

      IP: 84.228.56.167 דווח על תגובה זו

  • 36.

    אנשים שורפים את עצמם ברחוב ולביבי לא אכפת (ל''ת)

    -, 22/05/13 15:01


    IP: 212.199.121.66דווח על תגובה זו

  • 35.

    לצאת מההתנחלויות ועכשיו. זה שורש כל הבעיות. (ל''ת)

    Avi Ecuador, 22/05/13 14:54


    IP: 84.229.157.21דווח על תגובה זו

    • אתה צריך להיות מוכן לעובדה שיום אחד הטפשות תטרוף אותך... (ל''ת)

      אחת, 22/05/13 17:52


      IP: 37.142.51.57 דווח על תגובה זו

    • לבנות 150,000 דירות בהודה ושומרון לחסרי דיור (ל''ת)

      גם ירדן שייכת לעם ישראל, 22/05/13 20:40


      IP: 109.64.98.87 דווח על תגובה זו

      • מחירי הדיור עלו פי שלוש והפתרון לצעירים הוא לבנות בהתנחלויות (ל''ת)

        עשרות אלפי דירות כל שנה :-), 22/05/13 20:43


        IP: 109.64.98.87 דווח על תגובה זו

  • 34.

    בואו תקבלו תסריט אחר,

    ma, 22/05/13 14:54

    א, ניגש למנהל הבנק מבקש הגדלת מסגרת אשראי, מנהל הסניף אומר לו תביא סכום איקס ואני אגדיל לך את המסגרת . אך כוונתו של מנהל הבנק לא בכיוון .המטרה היא לסחוט מ-א, כמה שיותר לפני שהוא סוגר לו את כל הברזים והבנק לא ישאר פתוח מעבר לסכום שהוא חרג. א, ברוב תמימותו מפקיד אך שהוא מנסה למשוך מהכספומט חרב עליו עולמו והוא מגלה שהוא חסום ומוגבל . הוא ניגש למנהל . אבל זה מתנשא עליו ומגרש אותו מהחדר כמו הפרסומת מהלוטו של המנהל בנק. א. מתוסכל ומיואש וחסר כל אמצעי, שמוצא את עצמו מול אטימות של בנקאי חסר לב (וזה דפוס פעולה ידוע בבנק הפועלים ובנק המיזרחי, הם מקבלים גם הנחיות איך לפעול כאמור). וזאת הדרך היחידה שמצא לנכון (לדעתו) כמה כמוהו יש עוד שרק היה חסר להם את הנשק?????

    IP: 89.27.7.63דווח על תגובה זו

  • 33.

    אין אפשרות לחלק אשראי ללא גבול,,גם הטייקונים יחזירו חובות (ל''ת)

    כתבה מטומטמת, 22/05/13 14:51


    IP: 93.172.18.78דווח על תגובה זו

  • 32.

    לאזרח נ' ויתרה רקפת בל"ל על חוב של 150 מיליון ולא 150 אלף ככתוב במאמר.

    נ נו נוח נוחי ממומן, 22/05/13 14:32

    וזה הופך את העיוות והסירחון לחמור פי אלף ממה שחשבתם.
    עם בלבו"ל כזה של הכותבת והמגיה שלא הגיע, בסדר גודל של "פי אלף יותר חייב" מה הפלא שאפילו הבגרות במתמטיקה היתה קשה מידי לגולשים הצעירים. נו טוב, אם לשר האוצר (לשעבר "עיתונאי") אין אפילו תעודת בגרות, מה כבר אפשר לדרוש מהנוער ומהכותבים באתר, שידעו להבחין בין אלף למיליון? חס וחלילה!
    פרצופה של המדינה!

    IP: 109.67.130.15דווח על תגובה זו

  • 31.

    כתבה נפלאה שחבל שיש משמיצים שאולי שבעים מדי ולא יודעים רעב! (ל''ת)

    ישיש ומנוסה, 22/05/13 14:28


    IP: 37.142.226.192דווח על תגובה זו

  • 30.

    מי זאת הקשקשנית הזאת? כל אחד שתפקיד מפתח בבנק יתנהג אותו דבר

    טבע האדם, מכירים?, 22/05/13 14:24

    גם על הקשקשנים פה

    IP: 79.182.15.191דווח על תגובה זו

  • 29.

    take care of your financial life dont blame others

    Hayun, 22/05/13 14:16

    including banks for your unrestrained consuming
    the guy was totally insane

    IP: 85.64.43.23דווח על תגובה זו

  • 28.

    זה בדיוק הסיבה.לאנשים שיושבים בנקודות מפתח אין להם טקט. (ל''ת)

    אלכסנדר, 22/05/13 14:13


    IP: 79.192.251.97דווח על תגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד כתבה לעניין -למעלה מ50 אחוז חיים

    אלי הגרוזיני, 22/05/13 14:11

    מהלוואות הבועה הזאת עומדת להיתפוצץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ

    IP: 46.120.169.217דווח על תגובה זו

  • 26.

    אל לנו להאשים את הש.ג.

    אריק, 22/05/13 14:09

    הפקיד שיושב אל מול הלקוח נמצא במצב זהה לשלו- אך בגלל ידע בכלכלה, מצליח לנהל את חשבונו. בקושי, עם הראש מעל המים.
    שלא כמו סוכני הסלולר, הנהנים מהרגשת השליט.

    IP: 5.144.49.73דווח על תגובה זו

  • 25.

    הפקידים בבנקים ממלאים הוראות

    רון, 22/05/13 14:01

    יש להם מנהלים שמשתכרים חצי מיליון בחודש וטבעי שאנשים שבעים שטובעים בכסף לא יודעים מה זה חיים אמיתיים של אנשים פשוטים

    IP: 85.250.100.243דווח על תגובה זו

  • 24.

    % 1 שהבנק נותן כנגד 12+ שלוקח, זה בסדק!! זה שודדדדדדדדדדדדדדדדדדדד (ל''ת)

    Chaia, 22/05/13 13:56


    IP: 85.64.171.9דווח על תגובה זו

  • 23.

    אלהים אומר אסורה הריבית והוא יודע למה!!!

    מיכאל הכהן , 22/05/13 13:53

    http://hacohen.goop.co.il

    IP: 79.182.21.98דווח על תגובה זו

  • 22.

    את חוזה הדירה הבא שלי אני יעשה בחנות אוהלים (ל''ת)

    אין כסף לעמוד בתשלומי השכירות הגבוהים זהו נגמר הכל, 22/05/13 13:51


    IP: 109.67.5.150דווח על תגובה זו

  • 21.

    בושה שלא מוותרים לי על חוב קטן (ל''ת)

    נ. דנקנר, 22/05/13 13:47


    IP: 212.150.112.56דווח על תגובה זו

  • 20.

    תבדקו כמה כסף חייבת העיתונאית

    תבדקו כמה כסף חייבת העיתונאית, 22/05/13 13:47

    תבדקו כמה כסף חייבת העיתונאית

    IP: 79.179.216.63דווח על תגובה זו

    • ואולי היא רגילה שמוותרים לה על חובות ???

      ש.ז, 22/05/13 14:01

      ופתאום בא איזה בנק ודורש שתחזיר חוב
      ממש חוצפה...

      IP: 194.90.99.129 דווח על תגובה זו

  • 19.

    לא דין פרוטה כדין מאה, אלא ואהבת לרעך כמוך

    x, 22/05/13 13:46

    אם כבר, אז ואהבתך לרעך כמוך זהו הכלל שצריך להנחות הן את החייבים והן את המחייבים (הלא הם פקידי הבנק).

    IP: 82.81.29.204דווח על תגובה זו

  • 18.

    העיתונאים שקרנים , לקח כסף ורצח 4 עובדים והעיתונאי מספר סיפורים (ל''ת)

    אדם לקח כסף ולא החזיר, 22/05/13 13:44


    IP: 79.179.216.63דווח על תגובה זו

  • 17.

    מילים ריקות...מה המשמעות הפרקטית? לתת כסף לכולם ?

    אחד, 22/05/13 13:41

    אז תכתבו על אזלת ידיהם של הבנקים במתן הלוואות.....
    יש כאלו שלא חשוב מה תעשה תמיד יהיה להם מה להגיד, הם עצמם מעולם כנראה לא עשו כלום.

    IP: 77.126.129.202דווח על תגובה זו

    • פרקטית אסור לוותר לדנקנר על 200 מליון (ל''ת)

      ואז גם לא יוותרו לאחרים, 22/05/13 13:51


      IP: 212.150.112.56 דווח על תגובה זו

      • עוולה אחת לא מצדיקה בהכרח אחרת. (ל''ת)

        אחד, 22/05/13 14:12


        IP: 77.126.129.202 דווח על תגובה זו

    • לא שאסור לקחת 12% ריבית ולתת ר 1% (ל''ת)

      אני, 22/05/13 15:00


      IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא כל מה שנכון,נכון

    ט.פ., 22/05/13 13:39

    ב"ה
    אכן זה נכון שהם חורצים גורלות,והייתי שמח מאוד אם היו הרבה יותר גמישים והרבה יותר מתחשבים.
    יחד עם זאת אין שום הצדקה למעשה שנעשה ולא משנה מה היה מצבו.
    עצם העובדה שבקלות כל כך ניתן לבוא וללחוץ על ההדק מזעזעת, מחר זה בבית מרקחת או במכולות או בכל מקום אחר.
    אולי באמת הוא היה בתקופה מאוד גרוע וכו' וכו'

    IP: 82.80.198.164דווח על תגובה זו

  • 15.

    מי אלה ה״ בנקים״ הפקידה? המנהל סניף? שרי אריסון ושאר ירקות? (ל''ת)

    פישר ? שטייניץ או לפיד ?, 22/05/13 13:38


    IP: 84.108.32.109דווח על תגובה זו

  • 14.

    בונוס זה הכל . למצוץ כמה שיותר מהאזרח ,ואם אפשר מילדיו גם (ל''ת)

    לא פלא שדברים כאלה מתרחשים ., 22/05/13 13:36


    IP: 84.108.32.109דווח על תגובה זו

  • 13.

    בנק אינו מוסד צדקה!!!

    רון הכחול, 22/05/13 13:33

    וכל יפי הנפש שחושבים שכן - תלוו אתם מכיסכם את הכסף לכל אלו שבחיים לא יחזירו אותו...

    IP: 110.174.76.85דווח על תגובה זו

    • אתה גונב מהאזרח ברשות זה הכל !!! (ל''ת)

      מוסד של גנבים זה מה שהבנקים בארץ !!!, 22/05/13 13:39


      IP: 84.108.32.109 דווח על תגובה זו

    • למה ללתשובה מחקו מאות מיליונים????????????? (ל''ת)

      פריפריה, 22/05/13 16:06


      IP: 84.108.183.218 דווח על תגובה זו

  • 12.

    פקידי בנק הם לא רק אטומים אלא גם גסי רוח ומסתכלים מלמעלה למטע (ל''ת)

    מורדו, 22/05/13 13:32


    IP: 85.64.49.7דווח על תגובה זו

    • הגזמת!!!

      ט', 22/05/13 13:41

      במה אתה עובד?
      במה אישתך עובדת?
      נראה לי שגם שם הם "אוטמים גסי רוח..."

      IP: 82.80.198.164 דווח על תגובה זו

  • 11.

    הבנקים

    דג, 22/05/13 13:26

    מענין שבכל הכתבות והתגובות ליחס בנקים ללקוחות טוב יותר או פחות, אף אחד לא מאיר על העובדה החשובה מכל,איפוא הקביעה שחובות צריך לשלם. מה כל הקישקושים עח תספורת זו או אחרת, הבנק מנוהל כעסק לכל דבר וכך גם ראוי, השיקול בהפחתת חוב תחויה ביכולתו של הנבק להשיג את מה שיוכל לטובת הבנק וכמובן בדיעבד לתובת בעלי המניות וציבור המפקידים.מי שלובה כסף בבנק חייב לדעת שעליו להחזירו.

    IP: 99.238.4.134דווח על תגובה זו

  • 10.

    כל זה אשמים הבנקים שהרגילו את האזרחים להיות במינוס (ל''ת)

    בחול אין את זה, 22/05/13 13:15


    IP: 85.64.202.19דווח על תגובה זו

  • 9.

    צדק חברתי הוא גם עניין בטחוני

    אזרח סוג ב', 22/05/13 13:14

    על המושלים להבין שגם צדק חברתי הוא בעל חשיבות עליונה לביטחון המדינה.
    על המושלים להפסיק לדבר על ציונות כאשר דרושה תרומה ונתינה מהאזרח ולדבר על השוק החופש כאשר הוא צריך לספק שירותים בסיסיים.
    מוחות מבריקים בורחים, לצעירים אין הרבה ציפיות, זה החזון?

    IP: 77.125.107.69דווח על תגובה זו

  • 8.

    כל מילה אמת

    פנינה, 22/05/13 13:12

    בימים טרופים אלו שרוב אוכלוסיית ישראל קורסת תחת נטל המסים, תשלומים,כלכלת הבית...
    קצת חמלה רגישות ואדיבות לא תזיק לעובדי הבנקים. מעובד זוטר ועד אלו בדרגות הגבוהות!!!
    אנשים במדינה מגיעים למצבים קיצונים בגלל שהם חיים במצב של ייאוש גדול.... מאד.... והגרוע מכל את אף אחד זה לא מעניין.
    האם משהו יעיר אותנו? מהחוסר אכפתיות כלפי הזולת.

    IP: 217.132.20.228דווח על תגובה זו

    • תגובה ל"כל מילה אמת"

      דג, 22/05/13 13:31

      ומה בקשר לרעיון התמהוני שחובות צריך לשלם?? אם לוויתם כסף בבנק או בכל מקום אחר החובה הראשונה היא להחזירו.

      IP: 99.238.4.134 דווח על תגובה זו

      • דג רקק ,ספר את זה לחזירים הגדולים . (ל''ת)

        אזרחיקו, 22/05/13 13:40


        IP: 84.108.32.109 דווח על תגובה זו

    • אם יש לך טענות תבואי איתם לממשלה. !!!

      ש.ז, 22/05/13 13:57

      גם בסופר כשאת קונה את רוצה לשלם רק על מחצית מהמוצרים????

      IP: 194.90.99.129 דווח על תגובה זו

      • למר "זיין שכל" הנה הסבר לגבי הסופרים...

        הקרטל, 22/05/13 15:03

        המחירים בישראל כפולים מארה"ב.

        המשכורות בארה"ב כפולות מישראל.

        משמע - בארה"ב משלמים ריאלית 1/4 מחיר מישראל.

        לכן כל הקשקושים שלך וסימני השאלה (???) מעידים על טמטום. שהרי איך נקבעים המחירים בתנאי מונופולים וקרטלים? באופן תחרותי או בקומבינה מונופוליסטית?

        IP: 79.183.165.74 דווח על תגובה זו

  • 7.

    Not an excuse and someone may get the wrong idea. That guy was koko (ל''ת)

    Jackk, 22/05/13 13:10


    IP: 67.172.78.159דווח על תגובה זו

  • 6.

    דין פרוטה כדין מאה, אבל הפוך

    חוסך קטן, 22/05/13 13:09

    הכספים בבנק שייכים לאנשים שמפקידים אותם בידי הבנק כדי לשמור עליהם ועל הדרך גם לקבל ריבית קטנה. לכן אסור לבנק למחול על המאה (דנקנר) ומצד שני גם לא לתת למי שלא יוכל להחזיר (איתמר אלון). הבנק הוא לא מוסד צדקה ולא מחלק קיצבאות. איתמר אלון לא עבד שנים וברור שאחרי שהיה אוכל את ה-6000 שביקש היה נזקק לעוד. מה צפוי עכשיו? הסתערות המונית של נזקקים בדרישה לקבל כסף מהבנק? לא לשם כך אני מפקיד כסף בבנק וחי על פי הכנסתי.

    IP: 134.191.232.69דווח על תגובה זו

    • תגובה לדין פרוטה

      פנינה, 22/05/13 13:18

      אנשים כמוך הם אלו שמייצגים את חוסר החמלה והרגישות שהפכנו להיות.
      אם מישהו מפקידי הבנק היה מדבר ביותר רגישות ונותן איזו מילה טובה חיוך.. יכול להיות שהיינו מתעוררים לבוקר אחר תחשוב על זה!

      IP: 217.132.20.228 דווח על תגובה זו

      • להאשים את הקורבנות זה מטורף,לא פחות. (ל''ת)

        איתן, 22/05/13 14:49


        IP: 81.218.37.2 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ויותר מכך - אין הצדקה לרצח המוני אך!!!!

    מסכימה עם כל הכתוב, 22/05/13 13:09

    מדינת ישראל ב- 20 השנים האחרונות הפכה להיות צרפת של המאה האחרת....

    עשירים רוחצים בחלב... אוכלים אשכולות ענבים...

    אזרחים עובדים,... משלמים... ומשלמים.... ומשלמים...

    ואנחנו בחרנו בהם.....

    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 4.

    Communist propaganda (ל''ת)

    מוני יקים ציוני הוגן, 22/05/13 13:09


    IP: 173.237.101.119דווח על תגובה זו

  • 3.

    אחריות לדמים

    יוסי, 22/05/13 13:06

    מפלגת העיתונות הסכסכנית הגדולה
    ביותר.
    לפני שאתם מזהמים שקלו היטב את התוצאות.
    בהמצאות הדימיוניות שלכם.

    IP: 212.143.63.190דווח על תגובה זו

  • 2.

    פקידי בנק=פקידונים קטנים

    ארטור, 22/05/13 13:06

    אדם בבעיה כלכלית הם טרף קל עבורם-אך אדם שחייב מיליונים,הם מפחדים ממנו---כולי תקוה שמי רגע זה יפחדו מאדם קטן,התנהגו אליו בכבוד,ינסו לעזור לו---גם מילה טובה זה עזרה

    IP: 79.176.152.209דווח על תגובה זו

    • בדרך כלל כשלא מבינים בנושא מסויים עדיף לשתוק...

      פינטו, 22/05/13 13:59

      עצה חינם לא עמלה.

      IP: 194.90.99.129 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מסכים עם כל מילה שלך

    חיים, 22/05/13 13:04

    הרי הבעיה המרכזית היום שהולכת ומחמירה היא משפחות ששני בני הזוג עובדים ולא מתקימים בכבוד

    IP: 62.219.86.254דווח על תגובה זו

    • ותפקידו של הבנק לפזר את כספי החוסכים ולתת לנזקקים? (ל''ת)

      התבלבלת, 22/05/13 13:11


      IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

      • תפקיד הבנק לשרת לקוח ואם כבר נתן מינוס-החזר סביר (ל''ת)

        לא מבולבל, 22/05/13 13:41


        IP: 77.126.191.55 דווח על תגובה זו

      • אולי שייקח חוב מדנקנר ויוותר ל-2000 אחרים (ל''ת)

        מאן יקים, 22/05/13 13:53


        IP: 212.150.112.56 דווח על תגובה זו

      • אפשר לפרוס הלוואה, הבנק ירויח יותר והלקוח יוכל להחזיר (ל''ת)

        במקום לחלוב החליטו לשחוט את הלקוח, 22/05/13 20:41


        IP: 109.64.98.87 דווח על תגובה זו

    • חייבים לחמול על הנזקקים לעזור ולטפל אבל רצח הוא מרוע ואכזריות צרופה!!! (ל''ת)

      קורבן משפחות נרצחים, 22/05/13 23:00


      IP: 85.250.188.216 דווח על תגובה זו