• 84.

    לא הצלחתי להבין האם הוא נימול או שהוא ממתין שזה יזדקן

    , 13/07/15 07:01

    ויפול מעצמו

    IP: 77.126.235.135דווח על תגובה זו

  • 83.

    רופאה בפולין סיפרה לי:

    ורה, 21/01/14 17:29

    שיש פחד עצום למול את הילדים(היה נסיון לשכנע הורים בגלל סיבות בריאות) הם זכרו את הטראומה שהפשיטו יהודים ברחובות והפולנים פוחדים ששוב יפלשו הגרמנים

    IP: 87.68.151.242דווח על תגובה זו

  • 82.

    מקורות היהדות-3,500 שנה לפני השואה- מתארים בפרוטרוט את השואה.

    אישי לאריה גולן., 11/01/14 23:58

    דוגמא לכמה מקורות:
    1. ויקרא פרק כו' (פחות ממקורות אחרים)
    2. דברים פרק כח' (תיאור מפורט בכל הפרק
    וראה גם פסוק סה')
    3. דברים פרק לב' -שירת האזינו , שירה
    המתארת באופן מזעזע את עתידו של עם ישראל
    כולל מוראות השואה: עיין בפרשנות ימי
    הביניים ביחס לפרק קשה זה.

    4. ספר יחזקאל פרק לז' - חזון העצמות
    היבשות ותקומתו המחודשת של עם ישראל
    (עיין בעיקר פסוקים ב', יב', כא')
    5. ספר דניאל על סודותיו השונים.

    ליבת העניין היא שכשעם ישראל (שלפי המסורת והקבלה היהודית, נשמת עם ישראל חוצבה מתחת לכיסא הכבוד והיא ממש חלק מאלוקים: לא סתם יש אנטישמיות מחד והצלחה מיוחדת בקרב היהודים, לדוג' אחוז ניכר ממקבלי פרס נובל והאנומליה שאין כמוה בהיסטוריה, של עם השב לארצו אחר 2,000 שנה)כשעם ישראל שוכח את האמת הפנימית שלו שהיא חלק אלוהים ממש, ההתכחשות הזו לעצמיות שלנו גורמת לראות את פני הזעם של. . . אלוקים, ובעצם של עצמנו.

    ממליצה לך לקרוא את הספר: 'המהפך' של זמיר כהן.

    IP: 79.182.127.218דווח על תגובה זו

  • 81.

    השם הסתובב שם אטמים באוזניים כסה את עיניו ובכה... יש תשובות גבי.

    רוני, 09/06/13 16:33

    אגב הוא עמד מאחורי הדלת,והציץ מפעם לפעם,היו כאלה אנשים שמוכנים להשבע שהוא הציל אותךם ,נגד כל הסיכויים .
    לידיעתך, בזמן חמילינצקי ה"גיבור" הקוזקי-האוקראיני,מנהיג מרד הקוזקים הנהרות
    אדמו מדם היהודים, ללא משרפות . ולמרות זאת לא טרקו היהודים את הדלת ...יש תשובות,אך הם נאמרות בשפה שאתה לא מבין אותה. למד את השפה,ואז יתכן שד' יאיר עיניך,אם באמת תרצה לדעת .

    IP: 79.183.13.80דווח על תגובה זו

  • 80.

    אנטישמיות בפולין

    רחל, 02/06/13 16:52

    התרשמתי ענוקות מסיפורו של אריה גולן.
    בקשר לאנטישמיות בפולין (ובכלל) יש לי רק שאלה אחת: מדוע יהודים גרים בפולין, או בגרמניה ועוד? זה למעלה מהבנתי

    IP: 93.172.170.112דווח על תגובה זו

  • 79.

    ו"בזכות" זה התקבלת לליבת הסמול (ל''ת)

    אדם פדר, 30/05/13 21:01


    IP: 84.108.211.186דווח על תגובה זו

    • תגובה מגעילה ומכוערת.לא במקום אאכ המגיב מגעיל ומכוער. (ל''ת)

      , 14/07/15 09:12


      IP: 79.183.164.57 דווח על תגובה זו

  • 78.

    הטירוף הזה,שנקרה דת,הינו האסון הגדול ביותר שהיכה,מכה,וימשיך

    אבו עלי, 28/05/13 17:57

    להכות באנושות,עד אחרון האדם,אם לא נגמל מזה,

    IP: 31.20.160.200דווח על תגובה זו

  • 77.

    מר גולן,אין דבר כזה,אין אלוהים,ואני לא מפסיק להיות מופתע כשאני

    יהודה, 28/05/13 17:50

    רואה ושומע אנשים מלומדים,אנשים משכמם ומעלה
    מדברים על משהו שאינו קיים,כי לא יתכן דבר כזה
    אבל מר גולן אם אני בכל זאת טועה,ואכן יש את
    האלוהים הזה,והוא כמובן אינו רק ליהודים,אזי
    הוא לא שווה שנעבוד אותו,וכתוב שהוא חנון ורחום,דואג,וסולח,לפי מה שרואים בשטח,הכל שקר
    וכזב,אם הוא אכן קיים,אזי,אין אכזר ממנו,אין
    צמא דם,וקנאי ממנו,ואני כבר לא מפחד מאיומיו
    על גהינום לנצח נצחים,האיום הזה כשלעצמו,משכנע
    כל בר דעת שזה לא האלוהים אותו ירצה לעבוד,
    האלוהים שלך,הוא אתה,היה טוב והוגן כלפי
    הסובבים אותך,ואז אין לך צורך ברבנים רכי
    ידיים,או בספרים מלאי איומים,

    IP: 31.20.160.200דווח על תגובה זו

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      דורית, 29/05/13 10:13


      IP: 212.150.201.165 דווח על תגובה זו

      • מילים כדרבנות לאדם שלא למד ולא החכים באמת,רק שמע הרצאות מגוחכות של

        שי, 29/05/13 17:53

        דתיים חסרי אמונה.
        את רוב הספרים המתעסקים ביסודות האמונה שלנו, כנראה שאפילו לא ראית את הכריכה שלהם,שלא לדבר על תוכנם.

        IP: 77.126.191.192 דווח על תגובה זו

        • דתי חסר רגש ושחצן.אני אדם שלמד הרבה וא יודע לתת תשובה.גם חכמים ממני

          , 14/07/15 09:16

          וממך לא מנסים לתת הסבר איפה היה אלקים-אולי כי הם חכמים אמיתיים ודתיים אמיתיים.

          IP: 79.183.164.57 דווח על תגובה זו

    • מעשה אדם

      רועי ג, 02/06/13 11:03

      יהודה בוקר טוב.למה אתה נישמע כועס האים אלוקים הרג את כל היהודים בגרמניה או אולי זה הגרמנים שהרגו אני חשבתי שההרג זה היה מעשה אדם

      IP: 213.8.49.242 דווח על תגובה זו

  • 76.

    הוכחות לקיומו של אלוקים יש בשפע, וגם תשובה לשאלת השואה

    דניאל, 28/05/13 16:52

    הבורא ברא בעולם חוקי טבע. אחד מהם הוא: אם עם ישראל יסור מאחרי אלוקיו-האדמה תקיא אותו, וירדופו אותו וכו' וכו'. וכמו שברור שכשמשליכים חפץ באויר הוא יפול למטה לאחר כמה רגעים, כך ברור שכשעם ישראל לא עושה את תפקידו-הוא נהיה לעם נרדף(כך זה היה לכל אורך ההיסטוריה, וזאת הוכחה לאמיתות התורה ולא קושיה).
    בעניין הוכחות-הוכחות לא גורמות לאנשים לשנות את חייהם. אם הם לא רוצים לשנות את חייהם זה לא יקרה גם אם ישימו להם את האמת מול הפנים. אבל רק דוגמא בודדת להוכחה: לפני כ-3300 נכתבה התורה ועל זה מסכימים גם המדענים. האם שאלתם איך לפני כ"כ הרבה שנים נכתב לדוגמא שלא ימצא לעולם חזיר שיהיה מעלה גרה? אלא תמיד חזיר יהיה מפריס פרסה ושוסע שסע ולא יעלה גרא כמו החיות הטהורות. האם יש אדם שיעיז לנבא כך ואף להצליח? בספר שהוא כביכול כ"כ פרימיטיבי חייבת להיות איזשהי טענה שהופרכה עם השנים לא?-אז למרבה הפלא-אין!!! כל מה שנכתב אומת ללא רבב! עדיין יש למישהו ספק? יש מאות הוכחות, גם מדעיות. אילו האדם רק ירצה לדעת...

    IP: 95.86.94.38דווח על תגובה זו

    • ביחד עם החזיר התורה כתבה עוד שלוש בעלי חיים עם סימן אחד

      משה, 02/07/13 22:38

      ובשלושתם היא טעתה שפן וארנבת מעלים גרה וגמל מפריס פרסה וזה אפילו שכתוב בתורה אחרת לכאורה כל אדם. מאמין שיודע זאת אמור להפסיק להאמין אבל בגלל שזה קשה להם רגשית ונפשית אז הם מעדיפים למצוא תירוצי סרק קטנוניים.....ולכן במידה והוא היה טועה גם בחזיר אז גם לחזיר היו מוצאים תירוצים ולכן זה לא הוכחה (וחוץ מזה שהוכחה זה משהו הרבה יותר חזק מהטענה שלך ושל דתיים כמוך שחושבים שהוכחה זה ..איך יכול להיות...מאיפה הוא ידע...ועוד הם רוצים שנשתכנע מ"ההוכחות"שלהם)

      IP: 95.35.60.154 דווח על תגובה זו

  • 75.

    במהלך ההיסטוריה נהרגו בפוגרומים ובשואה למעלה מ-6 מיליון יהודים וכל אחד

    6,000,000 הוכחות לאי קיומו של הדימיוני, 27/05/13 22:27

    מהנרצחים הוא הוכחה חותכת לאי קיומו של הישות הדיונית הקיימת רק במוחם של פתאים ורפי שכל.

    IP: 81.218.179.248דווח על תגובה זו

    • אתה וכשכמותך לא מבינים דבר וחצי דבר.

      יהודי, 29/05/13 12:26

      6 מליון גופות של יהודים אבדו בשואה ביניהם גם סבי סבתי ודודי ז"ל -ת.נ.צ.ב.ה .
      אבל ..6 מליון נשמות יהודיות לא נעלמו לאבדון . הם נמצאות היכן שהוt
      עולם הבא - השארות הנפש -או הנשמה זה א-ב ביהדות אז... יש חשבונות שאינך מבין , ומתוך דברי תלמד שיש דברים שאני מבין אך לא הכל אני מבין כי בשר ודם אנכי ולא מלאך או אל שאמור לדעת הכל.

      IP: 79.180.145.138 דווח על תגובה זו

  • 74.

    רגע אחד הסתיר פניו מאיתנו,וזו התוצאה,עם יהודים תמימים ונאיבים שכמותנו

    יהודים נאיבים., 26/05/13 20:31

    ההשגחה הנדרשת היא אינסופית.

    כמו שרגע אחד אם לא תשגיח על תינוק כשיש לידו סיכונים כאלו ואחרים,תמצא את עצמך אומלל לכל החיים.

    IP: 84.228.24.72דווח על תגובה זו

  • 73.

    לי גם לא עשו ברית מילה והנני יהודי בכל הדורות

    גם מצד אבי וגם מצד אמי, 26/05/13 14:43

    עם כל הכבוד לדת אנני מבין איך אפשר לעשות דבר כזה במאה21 לתינוק שרק נולד? אפשר לשאול אותו האם הוא רוצה את זה או לא? וכמה סיבוכים יש אחרי זה? כאשר עושים את זה מוסלמים אז אפשר להבין את זה. עד לא מזמן (עולי גם עכשיו) עשו את זה גם לנשים. אבל יהודים? ועוד אשכנזים?

    IP: 213.57.45.193דווח על תגובה זו

    • מחלות

      מנחם.0א, 02/06/13 11:07

      מלבד הנושא הדתי שבברית,הידעת שיש מחקרים שאומרים שנימולים נבקים פחות במחלות הקשורות למין

      IP: 213.8.49.242 דווח על תגובה זו

      • יא דפוק נאיבי

        פאק, 28/04/14 23:06

        אין שום מחקרים כאלו
        זו אגדה

        IP: 77.125.143.122 דווח על תגובה זו

  • 72.

    אלוהים לא נירדם בשמירה בתקופת השואה כי הוא בכלל לא קיים (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 26/05/13 06:45


    IP: 201.0.74.39דווח על תגובה זו

    • אתה מתחזה אלי

      מוני יקים אנטיציוני, 26/05/13 18:31

      כל הבעיות בגלל הציונים כמו מתחזה כמוך

      IP: 109.186.9.53 דווח על תגובה זו

      • ואתה לא מתחזה ליהודי ולבן-אדם? בסה"כ סמרטוט רצפה של ערבים. (ל''ת)

        שמאלנים אוכלי חינם, 26/05/13 20:32


        IP: 84.228.24.72 דווח על תגובה זו

      • שניכם פיכס (ל''ת)

        עמוס, 27/05/13 13:19


        IP: 79.183.35.83 דווח על תגובה זו

      • התחלפת עם החמור המזרחי? (ל''ת)

        דונקי יקים, 01/06/13 18:30


        IP: 79.180.226.22 דווח על תגובה זו

  • 71.

    אין אלוהים לא היה ולא יהיה . האלוהות היא המצאה אנושית לפרנסת כהני דת (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 26/05/13 06:44


    IP: 201.0.74.39דווח על תגובה זו

    • תוציאו אותי מהויכוח באמא שלכם (ל''ת)

      אדושם כ''ץ, 29/05/13 11:00


      IP: 94.159.161.40 דווח על תגובה זו

  • 70.

    המדינה הציונית והתנהגותה הרצחנית היא הסיבה הראשית לאנטישמיות (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 26/05/13 06:41


    IP: 201.0.74.39דווח על תגובה זו

  • 69.

    ניכר משידוריו שהוא אוהב את אויבנו יותר מאשר אותנו

    אהבותיו של גולן, 23/05/13 11:00

    יתכן וזו הסיבה שהוא שדר וותיק ומועסק ברשות השידור הממלכתית.
    הצהרותיו שאף אחד לא ענה לו לשאלה ...על אלוהים, מגוחכות עד להחריד. כנראה שלדעתו אם יש אלוהים, הוא מחוייב לענות לו ( הרי הוא מונה מטעם עצמו על רשות השידור ככתב וותיק) ,
    ואם לדעתו אין...הרי שאלתו עלובה.
    אם השדר כל כך חכם בעיני עצמו , שיענה הוא על שאלות ופתרונות לבעיות.
    מציאותו של השדר בערוץ הממלכתי ,מעידה על טיב הערוצים הממלכתיים ,שמנסרים את ענפיהם לדעת

    IP: 46.120.212.139דווח על תגובה זו

    • כי הוא לא מאמין בדת הוא עם אויבים שלנו ?אתה מפגר

      משונה, 25/05/13 13:22

      ודרך אגב, לאלוהים של האויבים שלנו , י2,000,000 לקוחות , אז מי יותר אלוהים ?

      IP: 84.94.185.66 דווח על תגובה זו

  • 68.

    איזה איש מופלא!! (ל''ת)

    James, 20/05/13 06:46


    IP: 46.19.81.107דווח על תגובה זו

  • 67.

    השואה היא כתם בל יימחה על הנצרות, בעיקר הקתולית, ליהודים אין מה

    אבי צנעני, 19/05/13 17:14

    להתבייש בשואה, להיפך, דווקא היחס "המיוחד" לא זכו היהודים בשואה מעיד שיש בהם משהו מיוחד, שיש ייחוד בין היהודי והגוי, ומכאן יש עתיד - גם לגוי !!

    IP: 187.21.134.128דווח על תגובה זו

    • השואה היא כתם בל יימחה על הבוזבוזים ליהודים מזרח אירופה יש מה להתביי (ל''ת)

      סט, 26/05/13 03:12


      IP: 46.76.95.245 דווח על תגובה זו

  • 66.

    טעות בידך - אלוהים הסתיר פניו מהאשכנזים ולא מיהודים (ל''ת)

    אשכנזים אינם יהודים - הם כוזרים, 19/05/13 13:44


    IP: 82.80.102.166דווח על תגובה זו

    • זה לא קשור לאשכנזים וליהודים - זה קשור לנוצרים הרקובים. הבושה החטא

      אבי צנעני, 19/05/13 17:16

      הטמטום והאשמה - כולם על גב הנוצרים הרקובים, בייחוד הקתולים-אירופים. הם אלו שצריכים לחיות עם זה, ולא צריך לעזור להם...

      IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

      • לכוזרים תודעה גנטית חמדנית ופרזיטית שמביאה נגדם תגובת נגד רצחנית (ל''ת)

        מוני יקים אנטיציוני, 26/05/13 06:47


        IP: 201.0.74.39 דווח על תגובה זו

    • שאלוהיםם ישרוף אותך הלואי (ל''ת)

      מזרחי, 20/05/13 06:17


      IP: 2.55.113.102 דווח על תגובה זו

      • אתה לא מזרחי כי רק אשכנזי יכול לחשוב שאלוהים הוא כלי אש (ל''ת)

        מוני יקים אנטיציוני, 26/05/13 06:49


        IP: 201.0.74.39 דווח על תגובה זו

  • 65.

    כשאריה גולן יצא לפנסיה ויניח לנו, אני יעשה מסיבה (ל''ת)

    מאיר, 19/05/13 13:32


    IP: 132.64.102.128דווח על תגובה זו

    • ואחרי המסיבה- תלך ללמוד עברית. אנאלפאבית. (ל''ת)

      רישלייה, 09/06/13 14:30


      IP: 85.64.241.148 דווח על תגובה זו

  • 64.

    נימולים, לא מהולים.

    ליקיוויקס, 19/05/13 13:06

    עיתונאי, דבר עברית! המילה הנכונה היא נימולים, לא מהולים.

    IP: 105.236.119.116דווח על תגובה זו

    • שטויות של אקדמיסטים בגרוש חסרי ידע.

      משה, 31/05/13 00:23

      אמרו על משה רבנו שהוא נולד "מהול". אפשר להגיד "מהולים". ואומרים "מהולים" כבר שנים.

      IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

  • 63.

    יש מאות אלפי חרדים נימולים והם דרקים טפילים .מילה זה לא מדד

    ברגר, 19/05/13 11:23

    לכלום .סתם מנהג פגני שנלקח מעמי הסביבה .

    IP: 85.64.43.23דווח על תגובה זו

    • טפיל אתה בעצמך - חולה רוח (ל''ת)

      ק, 19/05/13 13:41


      IP: 82.80.102.166 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מימי לא קראתי כתבה הספוגה בכל כך הרבה שגיאות כתיב! מי השוטה שכתב? לחזו

    מורה לעברית, 19/05/13 06:55

    לבית ספר ומיד!

    IP: 84.229.181.77דווח על תגובה זו

  • 61.

    בישראל יש יותר טוקבקים אנטישמים מאשר בכל העולם יחד (ל''ת)

    רון הכחול, 18/05/13 23:34


    IP: 87.68.64.148דווח על תגובה זו

  • 60.

    ברית מילה היא ברית בין היהודים לאלוקים ומי שאינו נימול אינו יהודי. (ל''ת)

    ככה זה בחיים, 18/05/13 09:15


    IP: 79.179.195.7דווח על תגובה זו

  • 59.

    משפחת סקורניק

    ג', 15/05/13 08:44

    בנעורי, אחיו הצעיר של אריה, מוטי, היה מאמן הכדוריד שלי. משפחה שורשית וערכית, סבלנית אין קץ.
    חזק ואמץ.

    IP: 84.108.17.91דווח על תגובה זו

  • 58.

    הערלה מכילה עשרות אלפי קצות עצבים כמו הדגדגן אצל האישה

    איריס מירב, 15/05/13 08:35

    טבח הפין בניתוח החובבני של ברית מילה הינו מנהג פרימיטיבי וברברי, שמאפיין את הערבים המוסלמים, הבדואים ושבטים פרימיטיביים ביבשת השחורה. מנהג זה נועד לדכא את תשוקתו המינית של הגבר,כדי שלא ישחית זרע לבטלה, דהיינו, שלא יאונן, כמצוות החרדים ההזויה. העורלה אינה סרח עור מיותר אלא מנגנון תנועתי מופלא, שנע למעלה ולמטה בעת הזקפה, כמו בוכנה. תנועות אלה מענגות את הגבר ומסייעות לאישה להנות ממשגל נטול כאבים וצריבות. העורלה מכילה אלפי קצות עצבים שנועדו לענג את הגבר בעת המגע המיני/האוננות, כשם שהדגדגן מענג את האישה גם בלא חדירה. כריתת העורלה = כריתת הדגדגן. גברים שכרתו את העורלה בגיל מבוגר מעידים על ירידה חדה בתשוקה המינית.

    IP: 5.29.57.213

    • Dr. Shmok (ל''ת)

      I respectfullly disagree, 16/05/13 00:05


      IP: 71.235.84.230 דווח על תגובה זו

      • כמו שמך - כן תגובתך (ל''ת)

        איריס מירב, 17/05/13 19:54


        IP: 5.29.57.213 דווח על תגובה זו

    • מטומטמת - אין מילה אחרת לתאר אותך , איריס (ל''ת)

      /, 19/05/13 13:42


      IP: 82.80.102.166 דווח על תגובה זו

  • 57.

    "ומלתם את ערלת לבבכם"- לכרות את הרוע שבלב ולא איבר מגופנו !!!!

    איריס מירב, 15/05/13 08:29

    אין לנו שום צורך לחזור על מעשהו ההזוי של איזה עיראקי אגדי בן 99, אברהם, שחתך לעצמו את איבר מינו בגיל 99 ,כמעט שחט את בנו יצחק והשליך את בנו ישמעאל ואת הגר פילגשו מביתו, בלי שום רגש אנושי.ברית מילה הוא מנהג אלילי חשוך ואכזרי של שושלת המלכים במצרים שהיהודים אימצו.חיתוך איבר המין אינו מתאים לאדם שפוי ומוסרי.זוהי אשליה פסיכופטית לחשוב שזה רצון הקב"ה.כתוב בפירוש במקרא: "ומלתם את עורלת לבבכם" וכן: "כי חסד חפצתי ולא זבח". כשם שלא מבצעים עונש של "עין תחת עין", אין אנו מצווים לכרות איברים מגופנו/ מגוף ילדינו.ממשיכים לשקר אותנו בשם המסורת וההלכה. ה' יצר את הגבר עם העורלה המופלאה לא על מנת שנכרות אותה באכזריות. כיום יש אלפי ילדים יהודים לא נימולים בארץ וכולם בריאים ושמחים. כל שנה עוד ועוד הורים מוותרים על המנהג הפגאני והברברי הזה.

    IP: 5.29.57.213דווח על תגובה זו

    • מילה אינה כריתה. רוצה לבדוק? (ל''ת)

      ע בן ז, 27/05/13 13:25


      IP: 79.183.35.83 דווח על תגובה זו

    • את ממשיכה לקשקש את הקשקוש חסר היסוד הזה.

      משה, 31/05/13 00:27

      אין שום הוכחה ולו הדלה ביותר שהיהודים אימצו אצת המנהג המצרי ושלא היה מקור משותף ושיש קשר בכלל בין שני המנהגים.
      הנאיביות הפלצנית המתנשאת הזו של להוציא חלקים בתנ"ך מהקשרם היא אחד הדברים הכי מגוחכים שקיימים בשיח הציבורי היום.
      יהודים מלים את בניהם כבר אלפי שנים והקריבו על כך את חייהם. אבל הגברת החליטה ש-"העורלה מופלאה".
      אלו שמשקרים הם דווקא אתם. חיים עם הדיסוננס הקוגנטיבי של התביעה הנשמתית ליהדות מחד והארס מכלה השכל השטחי והחומרני של התרבות המערבית-נוצרית.

      אנא שימרו את תסביכיכם לעצמכם.

      IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

    • זוהי תגובה מטופשת של חסידי ישו. (ל''ת)

      זהירות, 01/06/13 18:32


      IP: 79.180.226.22 דווח על תגובה זו

    • הבוחר בעמו ישראל

      מעיין .י, 02/06/13 11:14

      אתה לא מחובר לעצמך?
      מצד אחד אתה מביא פסוקים מהתנך ומצד שני אתה טועןשאין בזה כלום
      אים אתה מביא פסוקים מהתנך אז תביא את כולם ולא את מה שמתאים לך

      IP: 213.8.49.242 דווח על תגובה זו

  • 56.

    טבח ברית מילה מאפיינת ערבים מוסלמים,אפריקאים וכד' ולא רק יהודים !!!!

    איריס מירב, 15/05/13 08:24

    המילה אינה כלל מאפיין של היהדות.היא מאפיין של ציבור פרימיטיבי,ברברי ונבער, שטובח את עטרת פין ילדיו באכזריות נוראית,בלי שום הצדקה רפואית,ע"פי כל המחקרים.מציצת הפין המדמם ליד הקהל המצחקק אף היא מחזה נלאה שגובל בפסיכופטיה .גולת הכותרת היא קבורת הערלה הפגאנית.במקום לקיים מצוות ומעשים טובים אנו כורתים אברים, מעלים עולות וקוברים איברים של יקירינו. להלן רשימת מקצת מדינות העולם החשוכות בהן נימולה רוב אוכלוסיית הזכרים, מטעמי דת,לדוגמא: אוזבקיסטן,אזרבייג'אן, אינדונזיה, איראן, אלג'יריה,אפגניסטן, אריתריאה,אתיופיה,בחריין,בנגלדש,גרוזיה,גמביה,דרום אפריקה,דרום קוריאה,קונגו,טוניסיה, טורקיה,טורקמניסטן, כווית,לבנון,לוב,מלזיה, מצרים, מרוקו, ניגריה, סודאן,סומליה, סוריה,עיראק, ערב הסעודית,פיליפינים,פקיסטן,צ'אד,קזחסטן,קמרון ותימן.הרשימה מוכיחה כי מדובר בעיקר במדינות ערביות-מוסלמיות,מהמזרח התיכון,מהיבשת השחורה ומהעולם השלישי.בחלק מהמדינות הנ"ל כורתים אף את דגדגן הילדות (=ברית מילה לנשים)-אותה אכזריות פגאנית ואותה מטרה- דיכוי התשוקה המינית.

    IP: 5.29.57.213דווח על תגובה זו

    • Dr. Pin-koos (ל''ת)

      Not true, 16/05/13 00:08


      IP: 71.235.84.230 דווח על תגובה זו

      • כמו שמך - כן תגובתך. תגובת חרדי טיפוסי. (ל''ת)

        איריס מירב, 17/05/13 19:55


        IP: 5.29.57.213 דווח על תגובה זו

        • מדובר במופרעת מיהודים למען ישו. בדיחה משעשעת (ל''ת)

          יהודי, 01/06/13 18:36


          IP: 79.180.226.22 דווח על תגובה זו

    • עוד Zונה... (ל''ת)

      חחחח, 26/05/13 18:18


      IP: 109.186.9.53 דווח על תגובה זו

    • עמלק, חזור לגרמניה

      משרד הפנים, 26/05/13 18:32

      שם לא חייב לעשות ברית מילה

      IP: 109.186.9.53 דווח על תגובה זו

  • 55.

    כל הכבוד למר גולן ולהוריו שלא טבחו את איבר בנם במסווה של מצווה !!!!

    איריס מירב, 15/05/13 08:06

    קיום מצות טבח ברית המילה אינו לצורך תועלת רפואית אלא אך ורק לצורך עבודת האלוהים.התלמוד מבהיר בפירוש כי ברית מילה היא מצווה שיש בה סיכון רפואי עד כדי סכנת מות.למרות זאת קובעת ההלכה שיש לבצעה משום שכך ציוונו האלוהים.על כך כתב גדול הפוסקים בכל הדורות,הרמב"ם,שהיה רופא דגול,במורה נבוכים חלק ג' פרק מ"ט:"ולא ניתנה מצווה זו להשלים חסרון הבריאה,רק להשלים חסרון המידות והנזק הגופני המגיע לאיבר ההוא הוא המכוון...אבל תחסר בו התאווה היתרה על הצורך,והיות המילה מחלשת כוח הקושי(את הזיקפה)ופעמים שתחסר ההנאה הוא דבר שאין ספק בו,כי האבר כשישפך דמו ויוסר מכסהו(הערלה)מתחילת בריאתו,יחלש בלי ספק, בביאור אמרו חז"ל:"הנבעלת לערל קשה לפרוש ממנו" כלומר,מטרת המילה להקטין אצל גברים את הכושר וההנאה המיניים ואצל נשים את הפיתוי מהנאה מינית יתרה הנובעת מיחסי מין מענגים עם ערל.המונח "זהות יהודית" אינו קיים בהלכה.ההלכה היהודית מתייחסת למחלל שבת בפרהסיא בחומרה רבה יותר מאשר ליהודי שלא עבר ברית מילה!כך נפסק בשו"ע הלכות שחיטה ס"ב,שמחלל שבת שחיטתו פסולה והערל שחיטתו כשרה.מר גולן ניצל מטבח הפין.כל הכבוד!!!!!

    IP: 5.29.57.213דווח על תגובה זו

    • איריס,רחמיי עלייך,סך הכל את דיי אבודה.מי יתן והשם יעזור לך (ל''ת)

      אבו חליל, 01/06/13 18:51


      IP: 79.180.237.75 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אתה ניפגש עם רבנים ושואל איפה היה אלוהים? כמה פתטי

    רמי, 14/05/13 15:09

    אתה שואל עובדי אלילים איפה היו האלילים שלהם?
    מדוע אתה בכלל פונה אליהם ? הרי אין אלוהים.
    מה צריך לקרות כדי שתבין שאין אלוהים?

    IP: 46.117.77.143דווח על תגובה זו

    • כ"כ נכון. כ"כ פשוט וכ"כ ברור. (ל''ת)

      עלק איפה היה אלוהים..., 16/05/13 00:05


      IP: 77.125.94.163 דווח על תגובה זו

    • ברור שאין לך אלוקים, כופר מטורף (ל''ת)

      נחמן, 26/05/13 18:18


      IP: 109.186.9.53 דווח על תגובה זו

  • 53.

    לפני ששואלים היכן הייתי, תשאלו היכן היה האדם הנאור בשואה.... (ל''ת)

    אלוהים, 14/05/13 13:31


    IP: 84.94.222.227דווח על תגובה זו

  • 52.

    אכן הקב"ה נקרא באחד משמותיו "אל מסתתר" והאדם היהודי אמור לחפשו ללא

    פלא יועץ, 14/05/13 10:51

    ליאות כל העת,בכל מקום ובכל דבר.כי האור הא-לוקי האין סופי משתקף בכל הבריאה הגשמית כולה,ואין עוד מלבדו,והוא יכול ללבוש כל צורה אשר תעלה מלפניו לחפוץ.לכן כל משל "שיר השירים" על הקב"ה וכנסת ישראל עוסק בנושא זה.רק מכח האמונה שהיא מעבר לשכל וקליטת החושים הגשמיים,ניתן להתחבר לאור מתוך אמון ואמונה תמה. "רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום." העולם נקרא כך על שום שהינו מעלים את מהותו האמיתית תוך כדי יצירת אשליה שניתן להבין את התנהלותו באופן שכלי וע"י החושים,ולא היא.הכל הינו מסתורין אין סופי,הבנה זו מביאה את האדם המכיר בכך לענוה ולפשטות ולנסות לחיות בדרך מאוזנת והרמונית בהתאם לחוקי הבריאה,[קיום תורה ומצוות]בהצלחה,חג שבועות שמח.

    IP: 77.127.165.137דווח על תגובה זו

  • 51.

    אכן הקב"ה נקרא באחד משמותיו "אל מסתתר" והאדם היהודי אמור לחפשו ללא

    פלא יועץ, 14/05/13 08:22

    ליאות.כל משל שיר השירים עוסק בכך.ואין להתייאש מן הפורענות.העולם נקרא כך,משום שהוא מעלים את מהותו האמיתית,ובורא העולם הינו נעלם בעולם הגשמי.ועבודת האדם היא לחפשו ולחושפו בכל אשר קיים וישנו בעולם הגשמי.כי באמת כל מה שקיים הינו אך ורק האור הא-לוקי האין סופי היכול ללבוש כל צורה כרצונו.ולשם כך יש צורך באמונה,שהיא הינה הבסיס למהות הקיום של היהודי בעולם.לעלות מעבר להייבט השכלי היוצר חציצה להבנה ולדעת של אמת.בהצלחה. חג שבועות שמח.

    IP: 77.127.165.137דווח על תגובה זו

  • 50.

    המעשיות של אריה גולן

    בן הארץ, 13/05/13 16:44

    לא יעזרו לו,גולן הוא ראשית לכל שמאלני מוצהר,המנצל יום יום את אמצעי התקשורת בכדי להשפיע על דעת הקהל בכדי לגרוף קולות לטובת השמאל.אלו הם האויבים הגדולים ביותר לדמוקרטיה.שונאי ישראל,אך לנסוע על חשבון העם היהודי לא יתנגדו לעולם.יעביר ביקורת על כל העולם אך יקח מה שיותר מהמדינה תוך שהוא מקלל בלי הפסקה את מנהיגה.

    IP: 79.179.131.139דווח על תגובה זו

  • 49.

    השואה !! ופרעות אחרות זה בסדר? רק השואה נחשבת??

    romano, 13/05/13 14:20

    לפי מה שאומר גולן עד 1940 הכל היה בסדר ואלוהים היה מקובל.חורבן 2 בתי מיקדש,גלות ורצח מיליונים במשך 2000 שנה ,זה זניח !! אבל השואה האחרונה זה מה שקובע ?!
    להזכירך גם במדינות האיסלם נירצחו וסבלו יהודים 1500 שנה ומעט מאד אשכנזים מכירים בזה בכלל

    IP: 68.84.57.107דווח על תגובה זו

  • 48.

    מיוחד לאריה גולן ואודה לך אם תכנס

    אחות שלך, 13/05/13 12:45

    א. הדעות הפוליטיות שלנו הפוכות , אבל לאחר קריאת הכתבה , בשבילי אתה צדיק.

    ב. גם אני שואלת כל יום איפה הקדוש ברוך הוא היה בשואה , ואין לי תשובה, אבל אני בכל זאת מקיימת מצוות - כי אולי שם בקיום המצוות , אני מוצאת אותו , וזה תהליך של שנים, של עליות וירידות - עבודה קשה לפעמים - שביני לבינו.

    ג. לפעמים אני חושבת , שבכל זאת יש תשובה לשאלה החשובה הזו - איפה היה ה' בשואה - והתשובה היא שהוא היה איתנו , נשרף איתנו באוושוויץ וכאב את כאבינו - היהודים .

    IP: 46.117.129.25דווח על תגובה זו

    • אוי באמת, אלוהים הכל יכול נשרף בשואה עם 6 מיליון יהודים

      הבןבן, 13/05/13 22:43

      מהיכן מצוצה השטות הזו?

      IP: 84.78.180.88 דווח על תגובה זו

      • אכן

        אחות שלך, 13/05/13 23:37

        הנה שאלה בשבילך : האם מישהו שהוא כל-יכול יכול להשרף בשואה?

        האם מישהו שהוא כל-יכול , יכול לברוא אבן שהוא לא יכול להרים אותה ?

        IP: 46.117.129.25 דווח על תגובה זו

        • שאלה ילדודית ומטומטמת כמו המחשבה שיש אלוהים (ל''ת)

          רמי, 14/05/13 15:11


          IP: 46.117.77.143 דווח על תגובה זו

          • ילדון, תענה תשובה לשאלה "הילדותית", שאתה בורח ממנה (ל''ת)

            נחמן, 26/05/13 18:20


            IP: 109.186.9.53 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מי זילזל בברית קודם יהודי אירופה או אלוהים בכבודו ? (ל''ת)

    ה' עוז לעמו יתן, 13/05/13 09:25


    IP: 109.186.25.95דווח על תגובה זו

  • 46.

    בקושי הסתימה המלחמה והאיש נישא לצעירה? לא חיפש את אשתו הקודמת אם בתו? (ל''ת)

    נאוה, 13/05/13 07:02


    IP: 46.116.198.12דווח על תגובה זו

  • 45.

    אריה גולן הינו נכס לעם היהודי כולו!! (ל''ת)

    יהודה בן-ישראל, קצרין, 13/05/13 06:58


    IP: 212.116.187.226דווח על תגובה זו

    • נ.ב. גולן הוא נכס לציוויליזציה היהודית, שרק חלק ממנה כוללת את הדת...

      יהודה בן-ישראל, קצרין, 13/05/13 07:03

      ...וגם זו כוללת בתוכה זרמים שונים.

      IP: 212.116.187.226 דווח על תגובה זו

      • אין לך הגדרה שאינה גזענית ליהודי, אלא דרך הדת (ל''ת)

        כל הגדרה אחרת סותרת ולכן אינה ''מחזיקה מים'', 13/05/13 10:04


        IP: 164.138.118.99 דווח על תגובה זו

      • אריה גולן הוא נכס ליקום ולכל הגלקסיות (ל''ת)

        ר מי, 14/05/13 15:11


        IP: 46.117.77.143 דווח על תגובה זו

  • 44.

    מה לאריה גולן ולשואה איפה אלוהים

    קוהלת, 13/05/13 06:32

    איפו שהיו מליוני יהודים שהתבוללו שלא הסכילו להקים כוח התנגדות בגלל שחשבו שהם נחותים מהגוים להבדיל תראו את יהדות רוסיה להם היה אלוהים כי הם האמינו שצריך להלחם על מנת להיות בין חורים למעלה מחצי מליון חיילים יהודים היו בצבא האדום להם היה אלוהים מה זה אלוהים זה מה שכל אחד ואחד מאיתנו ואם נעזור לעצמנו אלוהים יעזור לנו וזה בדיוק לקח השואה והיהודים בישראל ממשו את האמונה של אחיהם ברוסיה שיש להקים כוח מגן ליהודים ולהלחם במי שרוצה להשמיד אותך זה האלוהים שלי וכל השמאלנים והמשתמטים מגיוס לצהל הם לא מאמינים באלוהים כלומר בעצמם ושלא ישאלו אחר כך איפו היה אלוהים שישאלו איפו אני היתי

    IP: 79.179.128.36דווח על תגובה זו

    • להיות בני חורין, טמבל (ל''ת)

      תרי עשר, 13/05/13 08:04


      IP: 77.125.115.114 דווח על תגובה זו

      • אדיוט קטן של אימא (ל''ת)

        קוהלת, 13/05/13 18:16


        IP: 79.183.117.213 דווח על תגובה זו

        • טמבל נשאר טמבל (ל''ת)

          תרי עשר, 26/05/13 18:21


          IP: 109.186.9.53 דווח על תגובה זו

    • כנראה שגם אתה בן חורים, חורים בקונדום. (ל''ת)

      הבןבן, 13/05/13 22:45


      IP: 84.78.180.88 דווח על תגובה זו

  • 43.

    נראה חגואל ושבט שלם של שליחים, חיים לא רע מהאנטישמיות שישנה או איננה (ל''ת)

    דן, 13/05/13 04:48


    IP: 79.176.52.12דווח על תגובה זו

  • 42.

    מה ענין השואה לאלוהים? האם אלוהים הרג את היהודים או הגרמנים? (ל''ת)

    אריה גולן, אלוהים לא עובד אצלך ולא אצלי., 13/05/13 02:23


    IP: 84.228.48.145דווח על תגובה זו

    • אלוהים לא עובד בכלל..הוא נח (ל''ת)

      רמי, 14/05/13 15:12


      IP: 46.117.77.143 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אלוהים זה המצאה של בני אדם. ורעלה אפשר לגדל מחדש. יש מכשיר שאפשר (ל''ת)

    לקנות באינטרנט ותוך חצי שנה יש לך אחלה כיסוי, 13/05/13 02:06


    IP: 108.184.251.254דווח על תגובה זו

    • מיליון וחצי ילדים שימשיכו את הגנים של הבוזבוז הכופר עדיף שימותו כשרים

      מי שמסכן המשכיות היהדות יימחק, 13/05/13 02:41

      הראיה הכי גדולה שהתורה אמת זה השואה שנחתה על הבוזבוזים פורקי העול
      אם אחרי 140 שנה של הפקרות וחיי הוללות של יהודים לא קרה כלום ממה שהבטיח אלוקי ישראל בתורה אז הייתי מטיל ספק באמיתות התורה. אז בוודאי שתפילות לא יעזרו. יסתום. חתיכת פסיכי. איך אתה רוצה שבקשות מאלוקים יעזרו אם צחקת עליו 140 שנה. חצוף זה מה שאתה.
      אל תביא גדוד תביא 100 דיביזיות ישראליות כלום לא יעזור לך אם אלוקים רוצה להוריד עליך שאלטר. אתה עקשן ברשעותך כמו פרד. וזה מסביר את המסקנה שהגיעו אליה חזל. שכשאלוקים מגיע למצב שאין עם מי לדבר הוא מנחית את המכה. ולא בגלל שהוא רוצה להכות ולהכאיב. עובדה שהגויים עושים מה שבא להם. אלא הוא עושה את זה כי הוא התחייב לאברהם אבינו בבין הבתרים שהוא ידאג שבניו ישארו נאמנים. אחרת הוא היה מזמן מחליף אותנו עם השוודים או ההולנדים. הם הרבה יותר נחמדים מאיתנו היהודונים. בטח יותר מהבוזבוז העקשן מהשטעטלך. אחד כמוך פרד עקשן קשה עורף מלקק תרבות גויים כמוך עדו.

      IP: 70.215.65.132 דווח על תגובה זו

      • ואיי..

        אחות, 13/05/13 12:49

        כמה שנאה בתגובה אחת.

        IP: 46.117.129.25 דווח על תגובה זו

        • סתם טפשות אנפנטילית (ל''ת)

          לא שנאה, 01/06/13 18:38


          IP: 79.180.226.22 דווח על תגובה זו

    • התכוונת עורלה; לא רעלה (ל''ת)

      רעלה זה כיסוי ראש מוסלמי, 13/05/13 07:23


      IP: 37.142.234.190 דווח על תגובה זו

  • 40.

    מרכז האנטישמיות כיום - בישראל

    חיים הירושלמי, 13/05/13 01:44

    אין מקום בעולם שיש בו יותר אנטישמיות מאשר בישראל.
    שינאת היהודים מהמוסלמים ושינאת החרדים מהחילונים

    IP: 83.130.126.21דווח על תגובה זו

    • וברור שהחרדים אוהבים את היהודים החילונים... (ל''ת)

      הצחקת אותנו, 18/05/13 11:27


      IP: 46.120.223.38 דווח על תגובה זו

  • 39.

    ומורידים להם את המכנסיים כדי לראות אם הם מהולים או לא, ועל פי זה להחלי

    ., 13/05/13 00:49

    הכתב עילג יותר מהקוראים שלו
    מהולים
    מה הם נוזלים?
    אולי נימולים

    IP: 141.237.251.108דווח על תגובה זו

    • חבל שאתה מלגלג בלי לבדוק... אתה זה שחושף את בורותך הלשונית

      מורה ללשון, 13/05/13 01:32

      השורש הוא מ-ו-ל ואצל חז"ל גם מ-ה-ל (ומכאן מוהל). ראה תשובת האקדמיה ללשון:
      http://hebrew-academy.huji.ac.il/sheelot_teshuvot/MivharTeshuvot/Pages/27031201.aspx

      IP: 87.69.36.111 דווח על תגובה זו

  • 38.

    ....and then

    m, 13/05/13 00:30

    There was the great Klausenberger rabbi who lost wife and 11 children and built a great hasidic dinasty after the war. There are great people, but no stories about them in Israeli newspapers

    IP: 70.26.132.91

  • 37.

    מי שלא עושה ברית פוגע בזכות שלנו על ארץ ישראל ואת זה השמאל מעודד (ל''ת)

    רשעים גם בפתחו של גהינום אינם עושים תשובה, 12/05/13 23:41


    IP: 109.64.18.1דווח על תגובה זו

    • אין אלוהים, לא היה אלוהים ולא היה אלוהים... קשקוש פגאני (ל''ת)

      הבנתה את זה עובד אלילים, 13/05/13 00:03


      IP: 213.57.70.38 דווח על תגובה זו

      • אתה יהודי? כן? אז יש אלהים... הוכחה פשוטה ובלתי נסבלת לרודפים אותנו (ל''ת)

        yoya, 13/05/13 02:45


        IP: 81.218.200.232 דווח על תגובה זו

        • מה בדיוק ההוכחה? (ל''ת)

          רמי, 14/05/13 15:13


          IP: 46.117.77.143 דווח על תגובה זו

          • שתהיה יהודי נחשוב עליך, עז אז סע לעזה (ל''ת)

            איסמעיל ויינשטיין, 26/05/13 18:23


            IP: 109.186.9.53 דווח על תגובה זו

      • אם התפישה היהודית הייתה פגנית היא הייתה אכן קשקוש מוחלט (ל''ת)

        אין לך מושג (או שיש לך מושג נוצרי פגני) מהו אלוהים, 13/05/13 12:36


        IP: 164.138.118.99 דווח על תגובה זו

  • 36.

    השמאלים המתבוללים הם שהביאו על עם ישראל את השואה ולא הדתיים (ל''ת)

    תלכו ללמוד היסטוריה, 12/05/13 23:36


    IP: 109.64.18.1דווח על תגובה זו

  • 35.

    איפה השם הסתתר ?- ובכן, התורה ניבאה תקופה זו ותארה אותה:

    ''וְאָנֹכִי, הַסְתֵּר אַסְתִּיר פָּנַי בַּיּוֹם הַהוּא, עַל כָּל-הָרָעָה, אֲשֶׁר, 12/05/13 23:35

    עשה."

    ז"א- הרשעים שאולים למה ולמה, ואינם מודים ברשעותם. ובמילים אחרות זה קרה בעיקר בגלל יצורים כמו האבא שלך וכמותך.

    ויש לציין כי כבר לפני כ-400 שנים כתב האר"י הקדוש כי: "רוב הדור המה מערב רב."
    ועל אחת כמה וכמה בדור ירוד שלנו המלא בערב רב.

    בבוא העת, רק יהודים אמיתיים ינצלו באורך ניסי, ושאר העולם- השואה תהייה קטנה לעומת מה שיהיה..
    וכך צפה החפץ חיים כי לאחר מלחמת העולם הראשונה יהיו עוד 2 מלחמות עולמיות, שאחת תהיה קשה יותר מקודמתה.

    IP: 77.125.114.180דווח על תגובה זו

    • חרטה ברטה של דתיים (ל''ת)

      חירטוט, 13/05/13 00:41


      IP: 212.199.51.85 דווח על תגובה זו

      • מה חרטה ?? אלוקים כתב בתורה שאם יהודים יתנהגו כמוך הוא יחסל אותם . וקי

        וקיים . אז מה לא נכון ??, 13/05/13 01:52

        מאה אחוז נכון
        אחד לאחד בעטו בכם בדיוק כמו שכתוב
        ואם תמשיכו בוזבוזים טפשים תקבלו עוד בעיטה

        IP: 70.215.70.100 דווח על תגובה זו

  • 34.

    חגואל צודק,גם בני חווה אנטישמיות במסע לפולין כאשר זרקו על המשלחת אבנים

    ואנשי הביטחון פינו אותם במהירות מהאזור.לא לטמון, 12/05/13 23:35

    הראש בחול. הבעיה קיימת ויש להילחם בה.

    IP: 84.229.246.65דווח על תגובה זו

  • 33.

    הם עושים ברית רק בכדי להכניס בנות שלא מסכימות להיכנס עם ערלים למיטה (ל''ת)

    ע.ר, 12/05/13 23:27


    IP: 109.64.18.1דווח על תגובה זו

  • 32.

    התשובה היכן היה האל בשואה פשוטה

    מוטי, 12/05/13 23:07

    רבים נוטים לחשוב שהאל נמצא מחוץ להם עומד בצד או למעלה,ולכן מתפלאים שהוא לא עוזר או עזר להם.
    מנקודת מבטם הם צודקים,כי מה יחשוב ילד שרב עם ילד אחר בעוד אביו מביט מהצד ולא נוקף אצבע כדי לעזור לבנו?
    ובכן התשובה היא שהאל לא מופרד מאיתנו,הוא נמצא בתוכנו,למעשה הוא נמצא בכל דבר.

    שאומרים שמע ישראל השם אלוהינו השם אחד,מה פירוש אחד? אחד לא במשמעות אחד כלומר לא שתיים או שלוש אלא במשמעות כולל הכל.נמצא בכל. אתם יודעים במטמטיקה אחד הוא השלם שכולל את כל השברים.

    אבל לאדם יש חופש בחירה הוא יכול לבחור בטוב או ברע,כלומר לתת לאל להתבטא בו או לשטן.
    בכולנו שוכן גם הטוב וגם הרע.

    במלחמה בין הטוב לרע תמיד ינצח הטוב,אבל בלעדי המלחמה הזאת לעולם לא נדע מי הטוב ומי הרע.
    בנינו אם אחרי כל מעשה טוב היינו מקבלים תגמול חיובי,גם הרשעים ביותר היו כל היום עושים מעשים טובים כדי שאחרי 5 דקות יקבלו את שכרם.
    לכן נדמה לנו לפעמים שצדיק ורע לו ורשע וטוב לו.אבל בטווח הארוך כאמור הצדיק שהאל שוכן בו ינצח, רק באירועים שיש בהם בחירה בין הטוב לרע מתגלה מי הוא מי,וכך היה גם בשואה.
    האל לא עמד בצד הוא נלחם דרכנו ברע

    IP: 87.68.56.170דווח על תגובה זו

  • 31.

    גם ליאיר לפיד אבא שלו לא רצה לעשות לו ברית וראו מה יצא (ל''ת)

    יעקב, 12/05/13 22:39


    IP: 95.86.85.11דווח על תגובה זו

  • 30.

    שלוש הערות

    שבו''ז, 12/05/13 22:02

    כמו סקורניק היו רבים מאתנו בנחלת עדה שלא נימולו. אבותינו ואמותינו הנחילו לנו את חוסר האמונה ב"חבר הדמיוני". אין לנו צורך באלוהים. מוסר אנושי הינו המגן היחיד.
    אין דבר כזה ראש ממשלת העם היהודי. ראש ממשלת ישראל מייצג רק את אזרחי מדינתו. לא רק יהודים.
    חגואל הינו עוד יהודי מקצועי בעל אינטרס אישי בהפצת אנטישמיות. זאת מספקת לו בטחון תעסוקתי. בלעדיה הוא עלול להוותר מחוסר עבודה.

    IP: 71.202.102.87דווח על תגובה זו

  • 29.

    אין אלוהים

    אילן, 12/05/13 21:50

    הכל רמאות ואם יש אז הוא לא יהודי.

    IP: 212.117.143.28דווח על תגובה זו

  • 28.

    את המצוקה של אלו השואלים כיצד עמד הקב'ה מנגד בשואה הגדיר בעתו הסופר אל

    משה בודק, 12/05/13 21:41

    אלי ויזל 'כאשר קוראים אנו את הקטע לפני קריאת שמע 'אהבת עולם אהבתנו ד' אלוקינו חמלה גדולה ויתירה חמלת עלינו 'ורואים מול זה את מיליון וחצי ילדים יהודים שהושמדו משהו כאן לא מסתדר.'אי אפשר להשתחרר מזה.

    IP: 79.177.109.32דווח על תגובה זו

    • ראה את יאיר לפיד ובנט ואז תבין (ל''ת)

      יעקב, 12/05/13 22:40


      IP: 95.86.85.11 דווח על תגובה זו

    • הכל מסתדר חד וחלק דיביל. מיליון ילדים שיהפכו לשונאי יהדות עדיף שימותו (ל''ת)

      ולא ימשיכו את הגנים של הבוזבוז הקלוקל, 13/05/13 02:37


      IP: 70.215.65.132 דווח על תגובה זו

  • 27.

    אני אדם דתי וימני ומעריך מאד מאד את אריה גולן. איש ישר ואמיתי. (ל''ת)

    אלי, 12/05/13 21:37


    IP: 84.228.126.239דווח על תגובה זו

  • 26.

    אין תשובה מר גולן אולי יש ולעולם לא נדע דבר אחד ברור, עלינו כיהודים לק

    יהודי מתנחל, 12/05/13 21:34

    לקבל מה שהקב"ה נותן לנו, גם את הרע וגם את הטוב, תפקידנו הוא רק לעשות כמיטב יכולתינו, כך חיו אבותינו וכך יחיו ילדינו, אני שמח שאתה חי, שיהיה לך חיים טובים ומועילים, אני אמשיך לחלוק עליך

    IP: 109.64.110.224דווח על תגובה זו

  • 25.

    באמת עוד ציוני מזוייף ששופך עלינו את הרדידות המורעלת שלו מדי בוקר. (ל''ת)

    יותר טוב שלו תחזור, 12/05/13 21:22


    IP: 109.65.149.20דווח על תגובה זו

    • תרגיע אבל מהר (ל''ת)

      ותלמד עברית, 12/05/13 22:13


      IP: 77.126.69.173 דווח על תגובה זו

  • 24.

    איפה היה אלוקים בשואה \\ הרצאה מהרב יוסף בן פורת

    חשוב, 12/05/13 21:16

    http://www.hidabroot.org/mediadetail.asp?mediaid=9254

    IP: 109.64.106.122דווח על תגובה זו

  • 23.

    אריה גולן. בגללך אנחנו מקשיבים רק אך ורק לרשת ב׳ בבוקר . (ל''ת)

    לני, 12/05/13 21:13


    IP: 79.180.180.143דווח על תגובה זו

  • 22.

    שאלה: אם היה נשוי פלוס והסתיר זאת כדי להתחתן עם צעירה חדשה (ל''ת)

    למה צריך להאמין לשאר הסיפורים שלו?, 12/05/13 21:00


    IP: 50.1.170.136דווח על תגובה זו

  • 21.

    אין הסבר אין

    חב, 12/05/13 20:58

    רק להאמין ולקוות לטוב!

    IP: 84.111.197.39דווח על תגובה זו

  • 20.

    ברית מילה - מנהג ברברי פרימיטיבי

    מיכל, 12/05/13 20:57

    שיש להוציאו מהחוק, ויפה שעה אחת קודם.

    IP: 84.228.134.37דווח על תגובה זו

    • נכון,אבל תארי לעצמך שבט ברברי שבו כולם חתכו לעצמם את האוזניים (ל''ת)

      יהיה מוזר להשאר עם חתיכות עור מלוכלכות בצד הראש, 12/05/13 21:05


      IP: 50.1.170.136 דווח על תגובה זו

    • תתחילי קודם מפירסינג, קעקועים, ניתוחי חזה ופלסטיים בכלל ואחר כך בזמנך

      פרופלור, 12/05/13 21:06

      הפנוי תתחילי עם ברית המילה...וכן...כדאי להתחיל אצל המוסלמים שכורכים עברים מנשים ופוגעים בשלמותן (לא עלינו) וכשבאמת תסתדרי עם כל אלה תבואי נדבר...

      IP: 109.65.117.35 דווח על תגובה זו

      • יחי ההבדל הקטן

        מיכל, 13/05/13 02:34

        אף אחד לא כופה על אף אחד פירסינ ג וקעקועים בגיל 8 ימים. השוואה הזויה ומקוממת.

        IP: 84.228.134.37 דווח על תגובה זו

    • מנהג שמוריד משמעותית את הסיכון לאיידס

      אמיר ש, 12/05/13 21:18

      ובכלל, אם להורים מותר לחתוך את הפנים של ילדיהם כדי להפוך אותו למקובל יותר בעיני הבריות (תיקון שפה שסועה), לכרות לו איברים פנימיים, למרות שאין ביטחון מוחלט שזה יעזור במשהו (כריתת שקדים), או סתם לנקב את אוזני ילדותיהם בכלל אופנה (חור לעגיל), בוודאי שמותר להם להסיר חתיכת עור מהפין שבעיקר אוספת חיידקים. בכל אחד מהמקרים הללו ההורים פוגמים בגוף ילדיהם ללא אישור הילד. אין הבדל מהותי בין המקרים. בכל אחד מהם ההורים מחליטים לפי אומונותיהם מה לעשות ולילד אין שום יכולת הכרעה בעיניין. אם את לא מקבלת אחד, אסור לך לקבל את כולם.

      IP: 109.65.208.243 דווח על תגובה זו

      • עוד שטות שהיהדות מוכרת להמונים (ל''ת)

        רופא, 13/05/13 01:36


        IP: 203.219.184.243 דווח על תגובה זו

      • הבלים - מיתוס (ל''ת)

        מיכל, 13/05/13 02:34


        IP: 84.228.134.37 דווח על תגובה זו

    • מיכליייייייייי להיכן נעלמת ??? פצית נפוחה ונפיחה (ל''ת)

      אבי, 12/05/13 21:36


      IP: 109.64.110.224 דווח על תגובה זו

      • נו, עוד דןס בור עם IQ ששואף לאפס (ל''ת)

        מיכל, 13/05/13 02:35


        IP: 84.228.134.37 דווח על תגובה זו

    • כלומר , זה עניין של אופנה

      תלוי..., 13/05/13 12:51

      ייתכן שבעוד כמה שנים תגלי , שלהשאיר ילד יהודי ערל - זה ברברי ופרימיטיבי. קצת צניעות - אולי את טועה?

      רק בריאות

      IP: 46.117.129.25 דווח על תגובה זו

    • נכון, אבל מלמדים אותנו מגיל 0 שברית מילה זה הכי היגייני (ל''ת)

      נימול אחד, 18/05/13 11:33


      IP: 46.120.223.38 דווח על תגובה זו

  • 19.

    ""האם גולן הוא העיתונאי השמאלני הכי שנוא ברשת ב?""""" (ל''ת)

    שאלה לקוראים, 12/05/13 20:43


    IP: 118.174.174.55דווח על תגובה זו

    • אחד מהם שחיי על האגרה שלנו. (ל''ת)

      פליט וואי נט, 12/05/13 22:01


      IP: 79.179.192.97 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אם כל הצער אם יהודים בארץ יתנתקו לגמרי מהמסורת לא מן הנמנע שתבוא

    פליט וואי נט, 12/05/13 20:43

    שואה בארץ. אם אנו מגדלים ילדים בלי מסורת יהודית הם עלולים לעמוד עוד דור או שניים בפני
    שואה נוספת. כמו שהחילונים של תקופת ההשכלה שכחו את המסורת ולא ידעו מהיא מסורת יהודית. אסור לגדל את הילדים של היום לביטול המסורת. צריך ללמד אותם מסורת בסיסית שיקשר בינם לבין ארץ ישראל. בלי מסורת יהודי יכול לגור בכל מקום אחר.

    IP: 79.179.192.97דווח על תגובה זו

    • אז אלוהים שלך משמיד את היהודים אם הם לא הולכים בדרכיו?

      רמי, 14/05/13 15:14

      מה הוא עושה לאלה שאינם יהודים? כלום? כנראה שהוא פוחד מהאלוהים שלהם...

      IP: 46.117.77.143 דווח על תגובה זו

    • אז איך זה שרוב הנרצחים היו דתיים? (ל''ת)

      והרבנים שלהם נמלטו ראשונים, 18/05/13 11:36


      IP: 46.120.223.38 דווח על תגובה זו

      • לא מדוייק. מישהו רצה לעשות מהבונדיסטים קדושים

        איש יהודי, 27/05/13 13:37

        סבא יליד המאה ה-19 סיפר שבילדותו, בשהלך בערב עם אביו לבית הכנסת ללמוד (שם היו הרבה ספרים) התקשו למצוא מקום, ואילו כשהלך עם בנו היו הם יחידים שם.

        IP: 79.183.35.83 דווח על תגובה זו

  • 17.

    איך אני מסבירה לעצמי את השואה?

    דתיה, 12/05/13 19:47

    פשוט מאד: קודם כל, אמנם השואה הייתה ארוע השמדה יוצא דופן בהיקפו ובאכזריותו
    אך אחרי הכל, הוא רק אחד מאלפי ארועי השמדה שעבר העם היהודי במהלך השנים ומסיבות הזויות למיניהן.

    מבחינתי עצם העובדה ששרדנו לאחר כל התלאות האלה- היא המוכיחה שאנחנו עם אלוקי עם השגחה.

    אל תשכח שלא מעט עמים עברו ארועים אכזריים בהיסטוריה והושמדו ונעלמו כליל. עם העובדה שהעולם אכזר כולנו מתמודדים מגיל צעיר. האם זה מנע מאיתנו אי פעם להאמין באלוהים, שמאפשר את כל הסבל הזה?

    מחלק כן, ממני ומרבים אחרים- לא.

    IP: 93.172.121.146

    • רוב העמים לא נעלמו אלא החליפו זהות. בריטים הפכו לאוסטרלים

      פליט וואי נט, 12/05/13 20:45

      אירופים הפכו לאמריקאים וכו'. הם לא נעלמו אלא
      נדדו ממקום למקום והחליפו מקום מגורים.

      IP: 79.179.192.97 דווח על תגובה זו

      • טפשים כולכם . לא מדובר על הגופים ששרדו . אלא על התרבות היהודית שחיה

        חיה ובועטת 3300 שנה ללא שינוי, 13/05/13 01:58

        אתם בערים שכלים כולכם
        מי דיבר על השרדות של הגוף
        התרבות היהודית קיימת 3300 שנה ללא שום שינוי ואילו שאר התרבויות החליפו עצמם 40 פעם הבר מאז .
        והנה אתם חילונים סתומים מנסים לשנות את היהודים ואנחנו לא ניתן לכם
        אוי בוי לא ניתן
        תעשו סלטות לא ניתן
        נחפף אותכם מכאן

        IP: 70.215.70.100 דווח על תגובה זו

        • לא ידעתי שהתרבות היהודית היא ללכת עם שועל על הראש :=)

          תרבות יהודית קעלק, 13/05/13 02:05

          מה זה "תרבות יהודית"? תרנגול כפרות??

          IP: 84.228.113.178 דווח על תגובה זו

          • די לברבר . לך לישון יותר טוב . או שתתייחס בחוכמה (ל''ת)

            שי, 13/05/13 02:33


            IP: 70.215.65.132 דווח על תגובה זו

    • תגובתך מעידה שגם את פשוטה מאוד. (ל''ת)

      פיהוק, 12/05/13 20:47


      IP: 91.82.82.134 דווח על תגובה זו

    • גם טרמיטים שורדים אירועי השמדה, זה לא מוכיח כלום (ל''ת)

      עדו, 12/05/13 21:58


      IP: 84.228.109.103 דווח על תגובה זו

      • גם פה אתה מברבר את הפנינים הדיבילים שלך ? קח כדור מיוחד למחלה בוזבוזית

        שי, 13/05/13 03:27

        אתם בערים שכלים כולכם
        מי דיבר על השרדות של הגוף
        התרבות היהודית קיימת 3300 שנה ללא שום שינוי ואילו שאר התרבויות החליפו עצמם 40 פעם הבר מאז .
        והנה אתם חילונים סתומים מנסים לשנות את היהודים ואנחנו לא ניתן לכם
        אוי בוי לא ניתן
        תעשו סלטות לא ניתן
        נחפף אותכם מכאן
        דווח על תגובה זו

        IP: 70.215.65.132 דווח על תגובה זו

    • ואולי אלוהים לא לבד?

      הראל, 13/05/13 06:56

      אולי יש גם שטן, שלאלוהים הלא-כל-יכול אין שליטה עליו?

      IP: 98.154.15.203 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא הרגשתי אצל אריה חיבה ליהודים דתיים וליהודים בכלל (ל''ת)

    רבקה, 12/05/13 19:46


    IP: 46.116.145.37דווח על תגובה זו

  • 15.

    ברית מילה

    מישהי, 12/05/13 19:36

    אומנם זה פרט שולי בכתבה על אמונה אבל רק לידיעת המעונינים לא עשו ברית מילה לבנים שנולדו בפולין לאחר השואה מכירה די הרבה כאלה (אני דור שני)בדיוק מאותה סיבה שלא עשו לאריה גולן שלא יהיו מסומנים ללא שום קשר לאידאולוגיה ובנחיצות לענין של ימינו

    IP: 108.185.124.210דווח על תגובה זו

  • 14.

    התשובה הכי קרה לשאלה הזו,בהנחה שמקבלים מה שרשום בתורה כאמת

    רק למחפשי אמת ללא נגיעות, 12/05/13 19:09

    לי קל לקבל את התשובה,מן הסתם, כי אני לא הייתי שם,למרות שסבא שלי כן היה באירופה ורצחו חלק ממשפחתו.
    בכל אופן,התשובה הקרה והכואבת למי שבאמת מחפש תשובה ולא סתם להתלונן נמצאת בספר ויקרא,פרק כו,החל מפסוק יג. שם הפרשה- בחוקותי.

    אמנם לא רשום במפורש "שואה",אבל יש מספיק דברים נוראיים שנאמרים שם שמזכירים אסון לאומי- במידה ולא נקיים את הברית עם ה',מה שמאפשר להשליך גם על אפשרות קיום של "שואה" במתכונתה הידוע.

    אז איפה אלוהים היה?מי שכבר מחפש באמת את אלוהי היהודים ועוד לפי ספר הספרים, צריך לדעת שיש זכויות וחובות בברית איתו.
    אני מבין שקשה לקבל תשובה שכזאת למי שהיה שם,אבל זוהי התשובה הקרה והלא משוחדת.
    שיהיה לכולנו שבוע טוב.

    IP: 85.65.73.90דווח על תגובה זו

    • הבעיה שההיגיון של בני אדם שונה מהאלוהים שמוצג בתורה. אנשים לא מקבלים

      פליט וואי נט, 12/05/13 20:52

      את האכזריות שיש בתורה ולכן מתרחקים ממנה וסולדים ממנה. אנשים של היום די הומאניים לעומת הסיפורים שמצויים בתורה שנאים אכזריים לבן אדם מודרני.

      IP: 79.179.192.97 דווח על תגובה זו

    • חותם

      ישראל עצבנית, 23/05/13 01:01

      על תשובה הזו שמשכילה באמת ב 100% אז שיהיה רק טוב ובשורות טובות

      IP: 41.138.187.147 דווח על תגובה זו

  • 13.

    קשה לענות לגולן ביודעינו מקור טענותיו. כנסו

    אלי בובליל ר''ג, 12/05/13 18:59

    לא הייתה אף פעם בהיסטוריה היהודית כפירה ובעיטה בעיקר,שלא מתוך כפיה אלא ברצון ובששון. רוב רובה של יהדות אירופה עזבה מרצון את אלוהים,מעל ממחצית במיוחד בגרמניה והונגריה ואוסטריה המירו את דתם,כדי להשתלב עם הגויים. ואחרי זה לחפש את אלוהים זה קצת בקשה מזוכיסטית מאלוהים. השאלה הרלוונטית למה אלוהים לא הציל את אלו שכן הלכו בדרכו.
    אבל זו שאלה משנית.

    IP: 46.116.38.19דווח על תגובה זו

    • תשובה משנית

      דב, 13/05/13 07:17

      נאמר, ואת זה אנחנו רואים בתורה "ברגע שניתן רשות למשחית להשחית אין מבדילים בין צדיק לרשע". אנו רואים בתורה שבודדים חוטאים ובאה מגפה על עם ישראל ומתים רבים שלא היה להם שום קשר לאותו חטא.

      IP: 188.64.204.82 דווח על תגובה זו

      • לדב - לא רשום ''איש בעוונו יומת '' ?

        7ו6ן, 16/07/15 09:30

        קצת סותר את מה שאמרת

        IP: 79.179.149.236 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מה זאת אומרת? אלוקים עשה את השואה (חילון-התבוללות-רפורמה= מגרמניה) (ל''ת)

    שקוף (למרות שמאוד כואב), 12/05/13 18:52


    IP: 164.138.117.3דווח על תגובה זו

  • 11.

    לא "מהולים" אלא "נימולים". יש עורך לשוני ב-NRG? (ל''ת)

    מזועזעת, 12/05/13 18:00


    IP: 109.67.179.64דווח על תגובה זו

    • נימולים וגם מהולים. התואר קיים בלשון חז"ל. ראי תשובת האקדמיה ללשון:

      עורכת לשון, 13/05/13 01:35

      http://hebrew-academy.huji.ac.il/sheelot_teshuvot/MivharTeshuvot/Pages/27031201.aspx

      חבל שאנשים שאינם עוסקים בתחום מרשים לעצמם לתקן מה שאינו טעון תיקון בלי ללמוד את הנושא בעצמם.

      IP: 87.69.36.111 דווח על תגובה זו

  • 10.

    בחוקותי תלכו

    גוואלד גוואלד, 12/05/13 16:46

    בסד
    לאריה הסתיר השם פניו מעמו על לא הלכו בתורתו השם רחמן ,תירא מגילת איכה יותר גרוע מהשואה היה

    IP: 46.116.152.4דווח על תגובה זו

  • 9.

    מובילי אנטישמיות צרפת מקום ראשון

    אפי, 12/05/13 15:11

    בריטניה מקום שני רוסיה של פוטין שלישית ו פולין לצערינו אחת המקומות האחרונים, לא יפה פולין אכזבתני מאוהבך אפי הפולני

    IP: 77.7.203.122דווח על תגובה זו

    • בפולין יש מעט אנטישמיות

      עמי, 12/05/13 20:09

      המדינה שבה יש בעיה הכי קשה של אנטישמיות זו הונגריה. אבל לצרפת, בלגיה, בריטניה, ספרד, נובגיה, שבדיה, איסלנד, יוון, אוקראינה ועוד יש גם כן בעיה לא פשוטה של אנטישמיות. שגריר ישראל בפולין צודק, בעיית האנטישמיות בפולין קטנה ולא משמעותית. חגואל, שלא עושה דבר, צריך להצדיק את בזבוז הכספים בעצם קיום ההסתדרות הציונית העולמית, ומשמיץ ללא שחר את פולין. הוא רק מראה בכך את בורותו בתחום שכביכול הוא זה שאמור להיות המומחה בו. הוא לא.

      IP: 46.117.32.101 דווח על תגובה זו

  • 8.

    לאריה הערל חבל שלא חתכו לך חלק מהלשון במקום!!~! (ל''ת)

    לאריה הערל, 12/05/13 14:44


    IP: 85.65.199.211דווח על תגובה זו

    • Al tadoon

      Moshe, 13/05/13 00:05

      Al tadoon adam aad asher taamod bimkomo

      IP: 98.207.26.16 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מה עם עליזה גולן? איזה מורה אנטיספטית כרונית (ל''ת)

    לא שלטה בחומר !, 12/05/13 14:26


    IP: 109.65.139.168דווח על תגובה זו

    • אנטיפטית כרונית (ל''ת)

      תלמיד לשעבר, 12/05/13 14:27


      IP: 109.65.139.168 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אבא שלך צדק - אין סיבה לחתוך תינוקות!!!

    יוסי, 12/05/13 12:57

    חבל שההורים שלי לא חשבו ככה

    IP: 84.228.87.91דווח על תגובה זו

    • אל תפרסמו לא צריך דרעקים . אפרסם בפייסבוק (ל''ת)

      שי, 12/05/13 17:36


      IP: 74.90.116.22 דווח על תגובה זו

  • 5.

    התשובה לשאלתך היא:

    זהר, 12/05/13 12:18

    כדי להגיע לגאולה, צריכה להיות גזירה קשה. אם לא היתה שואה עם ישראל לא היה לחוץ להקים מדינה ולהתקבץ בה מכל 4 כנפות העולם. חשבת פעם איזה מדהים זה? פתאום אחרי אלפי שנות גלות יהודים עוזבים את ארצותיהם, שם גדלו, שם גדלו הוריהם, סביהם, ודורות של יהודים רבים, שם השרישו מסורות מאות שנים ועולים לארץ ישראל, שאז כפי שאתה יודע, הייתה ברובה שוממה.
    אני לא רוצה חלילה לדבר על הסיבות לשואה, כי קשה לקבל את הגזירה, אך אין לי ספק שכולם הגיעו לגן עדן כי מתו על קידוש ה׳ והיותם יהודים. היו צדיקים גדולים והיו פחות, אך כולם הובלו אל מותם עקב יהדותם.
    הגאולה היא התקומה!! היו גזירות על העם היהודי כמה פעמים בהיסטוריה אבל אף אחת לא הביאה לגאולה. קשה לקבל את זה אבל זוהי התשובה לשאלתך, לפי ראייתי הלא מלומדה ולא מתוחכמת. שנים שאלתי ושנים ביקשתי לדעת, היום זה ברור. הנס של העם הזה, ההישרדות למרות ההתנכלויות, העוצמה למרות גודלנו... היא בתקומתנו!! ה׳ היה וליווה כל אחד מהם למעלה, ואחרי היסורים שעבר כל אחד, הם עלו נקיים מעלה מעלה.

    IP: 84.109.118.206דווח על תגובה זו

    • תגובה לזהר

      אמיר, 12/05/13 15:46

      עצוב לי שהמדינה לא תומכת נפשית באנשים במצבך. תהיה בריא. מגיע לך

      IP: 84.228.4.250 דווח על תגובה זו

    • מעניין, דווקא החילונים הקימו את המדינה, שהדתיים לא מכירים בה (ל''ת)

      חב, 12/05/13 20:54


      IP: 84.111.197.39 דווח על תגובה זו

      • ולכן המדינה הזאת לא תחזיק (ל''ת)

        שי, 13/05/13 02:28


        IP: 70.215.65.132 דווח על תגובה זו

  • 4.

    11 שנה לא נימול הספיקו כדי לטעות את

    HK, 12/05/13 12:14

    האישיות בכל כך הרבה שנאה ליהדות.
    מדהים.

    IP: 212.235.119.103דווח על תגובה זו

    • מה שבעיקר מדהים הוא שקיימים מעוותים כמוך

      רועי, 12/05/13 15:13

      אדיוט!

      IP: 192.88.162.35 דווח על תגובה זו

  • 3.

    לי זה לא יקרה?

    אלדר, 12/05/13 10:29

    מר גולן,קל להאשים את אלוהים,אבל בפרספקטיבה לאחור אפשר לראות שבין השנים 1933 עד 1939,היו יותר מדי סימנים לעתיד לבוא,בשנת 1933 היטלר לפני שפעל מול היהודים,רצה לחסל וחיסל קודם את האופוזציה הקומוניסטית,והכנסיה.
    -פגיעה בזכויות האזרחיות: הגבלות על החופש האישי, ציטוט לשיחות, צנזורה על מכתבים, מגבלות על הבעה חופשית ועל העיתונים.
    הטענה- יש בוגדים בעם וצריך מצב חרום.
    לכן אחרי כול הפעולות הללו היו יהודים שהבינו וברחו לפלשתינה,ואלו שנשארו אמרו לי זה לא יקרה.

    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

  • 2.

    אלוהים לא התערב כי הוא לא קיים

    עדו, 12/05/13 10:06

    מה שקיים זה היקום והיקום אדיש לגורל המרכיבים אותו. אין משהו או מישהו חיצוני שדואג לנו כעם או כפרטים. רק אנחנו יכולים לדאוג לעצמנו.
    הדרך למנוע את טרבלינקה הבאה היא לא בתפילות אלא בקיום מדינה עצמאית וחזקה שמי שמתעסק אתה דמו בראשו. את עניין התפילות ניסו, זה לא עבד.

    IP: 84.228.109.103דווח על תגובה זו

    • או שלא התערב כי הבטיח לא להתערב (פרשת בחוקותי , ויקרא)

      בועז, 12/05/13 14:06

      יותר קל לומר הוא לא עזר לעם היהודי בשואה אז מבחינתי הוא לא קיים, אך זו מחשבה שטחית ורדודה. לנו היהודים יש תורה ואנו מאמינים שהיא ניתנה ע"י אלוקים ואנו מאמינים שכל מה שכתוב בה מתקיים ואלוקים נוהג על פיה. ולכן גם יהודים חרדים שעברו את השואה נשארו מאמינים כי להם הדברים ברורים ולא מהווים סתירה !

      IP: 77.127.136.28 דווח על תגובה זו

      • זה שאתה מאמין זה לא אומר שזה נכון

        עדו, 12/05/13 14:54

        חוץ מזה אם הוא לא מתערב ברצח המוני ומוחלט בתינוקות ונשים אז מה שווה האמונה בו? גדוד אחד של צהל היה תורם בגטו וורשה יותר מכל התפילות וכל האמונה בתורה.

        IP: 84.228.109.103 דווח על תגובה זו

        • צודק , וזה שהוא לא התערב לא אומר שהוא לא קיים

          בועז, 12/05/13 15:41

          הבאתי מקור לאמונה שלי. המקור הזה הוא התורה שנמצאת ברשותנו כבר למעלה משלושת אלפים שנה. הרבה לפני השואה. כל מה שאמרתי זה שהשואה לא מהווה סתירה לאמונה שלנו !!! יותר מזה,השואה מחזקת את האמונה באלוקים...משום שבתורה נכתב שאם העם היהודי לא יעמוד בתנאים מסוימים יבואו עליו ח"ו דברים מהסוג שקרו בשואה. ולצערנו השואה לא היתה ענין תקדימי בהסטוריה של העם היהודי היו שואות בסדר גודל דומה. וגם לכך יש מקורות....הנושא רחב ועמוק ולעיתים קשה להבנה משום שמעורב בו הרבה מאד רגש אך בטרם מצהירים הצהרות כדאי ללמוד קצת מה באמת יש ליהדות לומר בנושא .

          IP: 77.126.64.63 דווח על תגובה זו

          • בשביל ילדים שנחנקו בגזים אלוהים לא היה קיים

            עדו, 12/05/13 21:01

            אין בן אדם שראה את אלוהים ואלוהים לא כותב ספרים. זה הכל אגדות. בדיוק כמו שהמוסלמים מאמינים שמוחמד דיבר עם אלוהים והנוצרים מאמינים שישו בנו של האל כך אתה מאמין שמשה קיבל את התורה במעמד הר סיני. היות ואני מאמין שהתורה נכתבה על ידי אנשים היא לא מהווה אמת מוחלטת ולכן לא יהיו בה תשובות מוחלטות ומסוכן מאוד להסתמך עליה בכל תחומי החיים. באמירה שאלוהים העניש את היהודים ולכן היתה שואה אתה בעצם מאשים את היהודים כולל ילדים בני יומם בשואה. או שבעצם אתה מאשים את אלוהים בביצוע השואה עקב אי מילוי הוראותיו ואז התשובה לאיפה היה אלוהים בשואה היא שהוא עשה אותה. זה לא נכון, מי שאשם הם הגרמנים שאספו אותם, העלו על רכבות ואז הרגו אותם. לכן הפתרון למצב כזה צריך להיות התקפה על האויב ולא הקפדה על המצוות.

            IP: 84.228.109.103 דווח על תגובה זו

            • מסכים לגמרי עם עדו ! (ל''ת)

              אלון, 13/05/13 02:03


              IP: 84.228.113.178 דווח על תגובה זו

              • מי מנסה לשכנע אותך שתאמין באלוקים יטמבל . אמונה באלוקים זה דבר אחר

                משכיל לדוד, 13/05/13 02:09

                למה יהודים בטוחים שיש אלוקים זה שאלה של יהודי נבער לסר השכלה
                והמקום לדעת ולרכוש את הנשכלה הזאת היא בבית המדרש
                עד אז סתום תפה
                לך ללמוד למה אלוקים ברא אדם ולמה הוא מת אחר כך תשאל לצה תינוק מת
                מבחינת הכאב אין נבדל אם תינוק מת או אדם בבית 90 מת אן 70 או 40
                אתה עקשן פרד מזרוחניק שיצא לתרבות רעה כי אתה מלא בטומאה אחרי ששכבת עם נשים נדות ורוח הטומאה סותמת לך תסכל

                IP: 70.215.70.100 דווח על תגובה זו

            • יש לך שאלות אך זה לא מפריע לך לא לחפש תשובות ובכ"ז להמשיך לא להאמין

              לעדו, מבועז., 13/05/13 21:25

              בקצרה : היהדות שונה מכל הדתות ! היא קדמה להן היא מבוססת מהן והיא מוכיחה את עצמה ברמות שאף דת אחרת לא מעיזה להתקרב אליה. שתי הדתות שאזכרת מנסות לעשות דמוניזציה ליהדות ולהפוך אותה לעוד דת בשביל שכמוך יאמרו את שאמרת. אם היית לומד קצת היית מגלה שהיהדות מסתמכת על איוע אדיר שבו נכחו 600000 שראו ושמעו ואת זה א"א להכחיש. ומדוע א"א להכחיש את זה אני משאיר לך לגלות ע"י זה שתברר אצל רב כי כאן קצרה היריעה ואין זו הבמה המתאימה !

              IP: 77.127.174.64 דווח על תגובה זו

      • אתה גם יכול להאמין בפיית השיניים או בנסטה קלוז.

        רמי, 14/05/13 15:16

        הם הרבה יותר נחמדים ומביאים מתנות.

        IP: 46.117.77.143 דווח על תגובה זו

    • הפחד שלנו שהכוזרים הגיעו למזרח התיכון והתערבבו ביננו (ל''ת)

      תמהוני, 12/05/13 21:19


      IP: 79.181.204.207 דווח על תגובה זו

    • Eli Cohen תגובה לעידו הגיבור המהולל שהחריב את גטו ורשא עם צהל. חחחחחחח

      שי, 13/05/13 02:03

      תגובה לעידו הגיבור המהולל שהחריב את גטו ורשא עם צהל. חחחחחחחחחחח

      הראיה הכי גדולה שהתורה אמת זה השואה שנחתה על הבוזבוזים פורקי העול.

      אם אחרי 140 שנה של הפקרות וחיי הוללות של יהודים לא קרה כלום ממה שהבטיח אלוקי ישראל בתורה אז הייתי מטיל ספק באמיתות התורה. אז בוודאי שתפילות לא יעזרו. יסתום. חתיכת פסיכי. איך אתה רוצה שבקשות מאלוקים יעזרו אם צחקת עליו 140 שנה. חצוף זה מה שאתה.
      אל תביא גדוד תביא 100 דיביזיות ישראליות כלום לא יעזור לך אם אלוקים רוצה להוריד עליך שאלטר. אתה עקשן ברשעותך כמו פרד. וזה מסביר את המסקנה שהגיעו אליה חזל. שכשאלוקים מגיע למצב שאין עם מי לדבר הוא מנחית את המכה. ולא בגלל שהוא רוצה להכות ולהכאיב. עובדה שהגויים עושים מה שבא להם. אלא הוא עושה את זה כי הוא התחייב לאברהם אבינו בבין הבתרים שהוא ידאג שבניו ישארו נאמנים. אחרת הוא היה מזמן מחליף אותנו עם השוודים או ההולנדים. הם הרבה יותר נחמדים מאיתנו היהודונים. בטח יותר מהבוזבוז העקשן מהשטעטלך. אחד כמוך פרד עקשן קשה עורף מלקק תרבות גויים כמוך עדו.

      IP: 70.215.70.100 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אריה גולן בוקר טוב

    הנושרת מפתוחי חותם תל אביב, 12/05/13 08:58

    סיפור קורע את הלב אני מאמין לכול מילה איין מילים במה לנחם את לבך רק דבר אחד אתה יכול לראות על אף כול אלו שהיו בתקופה הזאת יש הרבה יהודים ממשיכים לשמור על היהדות שמורי תורה ומצוות למהדרין כי הם מאמין ברבנו של עולם
    דבר אחד יש לך שה' חנן אותך זה הפה שלך ולפעול במסגרת העבודה שלך נגד כול הדיבורים של שר האוצר שהוא בדבר אחד הוא מתגאה כול הזמן שהוא הצליח להוריד לחרדים ונתקל עליהם נראה לי שזה גם סוג חיסול של היהדות וחיסול של ציבור גדול במדינה
    ה' ייתן לך בינה ודעת להבין

    IP: 94.159.186.112דווח על תגובה זו

    • או,הנה זה בא,דוס עושה שנור בכתבה כואבת על השואה.כסף?זה מה שיש לך בראש? (ל''ת)

      kayser soze, 13/05/13 13:50


      IP: 178.83.116.173 דווח על תגובה זו