• 54.

    בעצם למה לא הרב דרוקמן?

    שלמה, 30/04/13 22:40

    האם הרב דרוקמן איננו המועמד הטבעי? כמה אנשים יכולים לעת מה עם ישראל רוצה? מי צריך יותר מזה? יש לי רק שאלה אחת קטנטנה לרב. אשתי שלחה לי אי מייל ושואלת האם אני רוצה הערב מרק עוף או מרק בצל. קשה לי מאד להחליט. האם הרב יכול לומר לי מה אני רוצה?

    IP: 173.206.223.40 דווח על תגובה זו

  • 53.

    למה כולם יודעים מה "רוב העם" רוצה-מישהו שאל את העם?????? (ל''ת)

    הדודה קלרה, 27/04/13 03:24


    IP: 79.180.101.4 דווח על תגובה זו

  • 52.

    ואני רוצה את הרב בריח

    רבה''לה, 25/04/13 15:32

    זאת לא פרסומת לרב בריח

    IP: 84.228.242.169 דווח על תגובה זו

  • 51.

    הרב אריאל קיצוני ומשמיץ את מי שאינו לרוחו

    יהודי אמיתי, 25/04/13 13:10

    לא נשכח לרב אריאל את שידור ההסתה שלו אחרי פטירת פרופ' ליבוביץ. עוד בטרם נקבר, מצא הרב הצדיק לנכון להשמיץ את ליבוביץ באופן בוטה מעל גלי הרדיו. גם שנים לאחר מכן הצדיק את התנהגותו באומרו שכך יש להתייחס לאנשים מסוגו של הפרופסור.

    IP: 212.179.87.180 דווח על תגובה זו

  • 50.

    הרב דרוקמן? זה לא ההוא שתמך בזמנו בקופולוביץ?

    יהודיייחודי מהגבעות, 25/04/13 12:41

    ובאלון?
    מוטב שיפסיק לתמוך ברבנים הוא סתם דוחה.

    IP: 95.86.71.28 דווח על תגובה זו

  • 49.

    זה מדהים, הרי

    רוני פפר, 24/04/13 22:54

    הרבדרוקמן נכשל בכל מאבקיו הציבוריים בשלושים השנים האחרונות -מימית ועד ההתנתקות, משילוב הלוחמות ועד האולפנא, מהגיור ועד מיגרון.גם כל הצלחת הבית היהודי היתה בלי מעורבות שלו ושל חבריו הרבנים. ועכשיו הוא מתיימר להגיד לנו מה העם רוצה. אפשר כבר להוסיף את הבחירות לרבנות הראשית לרשימת הכשלונות. מה שמדהים זה שחבריו עוד נותנים לו כבוד. שיתנו לו לעסוק בחינוך ולא בעסקי ציבור. בחינוך יש לו הצלחות.

    IP: 77.127.106.246 דווח על תגובה זו

  • 48.

    מי הכתיר אותך הרב דרוקמן

    שויין, 24/04/13 21:36

    הרבה אנשי ציבור שהשתדלו סרחו בסוף דרכם,ואולי אתה הרב תסיים בשם לא טוב, ותכשיל את בנט.מעשיך אינם רצויים בעיני עם ישראל, ואינך הדובר בשם העם, חגגו לך את סיום פעילותך,וכדאי לדעת לפרוש בכבוד,ולא להרגיש פטרונות . תודה ושלום לךותן לאחרים להתנהל, לא משכו אותך בשמן המשחה,

    IP: 213.57.215.30 דווח על תגובה זו

  • 47.

    לא רוצים אף רב, הבנת את זה דרעקמן?? תלכו לעבוד (ל''ת)

    אוכלי חינם חובשי כיפה למינהו, 24/04/13 21:04


    IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 46.

    להפריד את הדת מהמדינה זה מה שעם ישראל רוצה!!

    יעיש סויסה, 24/04/13 18:28

    ואז תעשו לכם רבנים כראות עיניכם ובשמחה ובששון תממנו אותם.

    IP: 85.250.121.208 דווח על תגובה זו

    • זה הכוזרים והערב רב רוצה . (ל''ת)

      ליהודים המקוריים אין בעיה עם הדת, 24/04/13 18:41


      IP: 109.67.23.176 דווח על תגובה זו

  • 45.

    עם ישראל יצא להפגין עבור מחירי דירות ושרותים סוציאלים.

    עם ישראל, 24/04/13 18:02

    לא זכור לי מילה על רב כזה או אחר.

    IP: 93.173.68.145 דווח על תגובה זו

  • 44.

    בשבילי - הרב דוד סתיו.

    קורא, 24/04/13 18:00

    גם אני עם-ישראל, הרב דרוקמן. ואני מעדיף את הרב סתיו. הרב דוד סתיו הקים את צהר, ופועל למען גישור וחיבור הזרמיים והקבוצות, הוא המועמד העדיף כיום, מבחינתי.
    יכול אדם לצדד במישהו אחר, אפילו גדול כמו הרב דרוקמן יכול לצדד במישהו אחר, אבל אולי כדאי להימנע מהצהרה כמו "העם רוצה".

    IP: 80.230.8.116 דווח על תגובה זו

    • סתיו, לאו, כולם אוכלי חינם וחלאות. אף אחד לא צריך אותם (ל''ת)

      לכו לעבוד כבר דוסים, 24/04/13 21:05


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 43.

    העם לא רוצה את הרב אריאל

    מיכאל ארלנגר, 24/04/13 17:58

    ב"ה
    כנראה שהבית היהודי בהשפעתו של הרב דרוקמן חוזר לדרכים הנולזות של הפוליטיקה הישנה של המפד"ל. במעשיו גורם הרב דרוקמן לילול השם ומבזה את התורה זקנותך הרב דרוקמן מבישת את צעירותך. לא רוצים את ש"ס המןשחתת.העם רוצה התנהלות אחרת. שומרי אמוני ישראל רוצים דרך אחרת ונקיה.

    IP: 94.159.142.205 דווח על תגובה זו

    • בס"עדשיט לא צריך שום רבנים ושום דבר. רק שימצאו פרנסה

      יש כיפה אין שכל, 24/04/13 21:06

      ויפסיקו למצוץ משכורות על חשבוננו.

      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 42.

    האומנם???

    יואל טל, 24/04/13 17:54

    בס"ד
    כבוד הרב, האם לא הגזמת??
    מנין לך הידיעה והבטחון שעם ישראל רוצה את הרב אריאל???
    קצת צניעות לא תזיק!!!

    IP: 109.186.87.150 דווח על תגובה זו

  • 41.

    בשם הכל יכול

    איכפתניק, 24/04/13 17:36

    הריני להצהיר בזאת שלא הסמכתי את כבוד הרב דרוקמן לדבר בשמי או בשם עם ישראל. כל השומע לעצותיו עושה זאת על אחריותו בלבד

    IP: 79.181.121.157 דווח על תגובה זו

  • 40.

    עם ישראל בדיחה ציונית רוב האזרחים הם אינם יהודים מקוריים .

    40 אחוז הם כוזרים וערב רב, 24/04/13 17:30

    עם ישראל היה בלודיני תכול עיניים .

    הציונות האשכנזית גנבה ושדדה את ארץ ישראל ןעם ישראל .

    IP: 109.67.23.176 דווח על תגובה זו

    • נ.ב רק רב שמוצאו שמי ושבט יהודה יהיה מקובל (ל''ת)

      הכוזרים הצלבנים יכתבו לעם ישראל ,ממש לא., 24/04/13 17:31


      IP: 109.67.23.176 דווח על תגובה זו

  • 39.

    נמאס

    שקול, 24/04/13 17:27

    הרב דרוקמן היה ונשאר פוליטיקאי מהסוג העסקני הישן.עכשו הוא גם יודע מה רוצה "עם ישרררראייל".
    די,נמאס ממנו ומחבריו הסופר חרד"לים.תנו לאנשים נורמליים לחיות בארץ הזאת.אחרי עשרות שנים,הגיע הזמן שהוא ושכמותו יירדו מהבמה הציבורית ויתנו לאחרים לקחת אחריות.

    IP: 77.127.137.33 דווח על תגובה זו

    • למה אתה מתכוון נורמאלי?? להיות מתנחל ולשרוף מסגדים?? (ל''ת)

      מתנחל=חרדי=נבלה=טריפה, 24/04/13 21:07


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 38.

    רב ראשי אינו נשיא המדינה

    אורן, 24/04/13 17:25

    רב ראשי מקביל יותר לנשיא בית המשפט העליון,כפי שלא חוקק חוק המעריך את כהונתו של אהרון ברק,שמגר,או ביניש כך אין לחוקק חוק לגבי רב ראשי. ואשר לאמרה ש "עם ישראל רוצה את הרב אריאל" להערכתי החילונים בעם ישראל והם הרוב היו מעדיפים את הרב סתיו

    IP: 212.179.4.130 דווח על תגובה זו

    • אנחנו לא צריכים שום רב-רק שתמצאו פרנסה ולא על חשבוננו חולרות (ל''ת)

      חילוני, 24/04/13 21:08


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 37.

    לעם נמעס ממך ומכל הרבנים המושחתים

    בן חנן, 24/04/13 17:25

    במצב כזה, יפה לך השתיקה.

    IP: 194.90.18.242 דווח על תגובה זו

    • קונפליט של אשכנזים כוזרים לא שייך ליהודים המקוריים (ל''ת)

      הכוזרים האשכנזים בקונפליט פנימי ,עזבו את העם, 24/04/13 17:32


      IP: 109.67.23.176 דווח על תגובה זו

  • 36.

    כבוד הרב, העם רוצה את הרב סתיו!!

    מ., 24/04/13 17:24

    העם לא רוצה מישהו ששייך לממסד הקיים, בצד היותו תלמיד חכם ואדם ראוי ביותר, הרי הרב אריאל הוא רב עיר. העם רוצה שינויים מפליגים ברבנות (אלה בעם שעוד מתייחסים אליה). העם רוצה מישהו שבמשך למעלה מעושר נתן מענה למצוקות שלו בבואו להתמודד עם השמרנות והקיבעון (שלא לומר דברים גרועים מזה).

    אם ברב אריאל והרב עאמר ייבחרו, יש חשש כבד שאלה יהיו הרבנים הראשיים האחרונים. המוסד פשוט יקרוס, או ייעקף על ידי הציבור כולו.

    IP: 81.218.70.243 דווח על תגובה זו

    • צודק! העם לא רוצה בובות של דרוקמן-העם רוצה את הרב סתיו..!! (ל''ת)

      נמאס מהתוקפנות של דרוקמן, 24/04/13 18:00


      IP: 213.8.7.205 דווח על תגובה זו

      • העם רוצה שהדוסים יצאו לנו מהעיניים ויתחילו לעבוד (ל''ת)

        העם, 24/04/13 21:09


        IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אין צורך שתדבר בשמנו. אנחנו מסתדרים, תודה. (ל''ת)

    עם ישראל, 24/04/13 17:24


    IP: 80.179.198.213 דווח על תגובה זו

  • 34.

    עם ישראל לא רוצה פוליטיקה ישנה.

    בת חנה, 24/04/13 17:18

    אף אחד לא יודע איזה רב עם ישראל רוצה, מהסיבה הפשוטה שאיש לא ערך משאל עם בנושא. אני, למשל, רוצה גם את הרב אריאל, הוא ראוי בעיני, אבל גם את הרב סתו. גם הוא ראוי בעיני.ואם היו שואלים אותי, לא יודעת מה הייתי עונה. אז את זה, כאמור, לא יודעים. מה שכן יודעים הוא שנקעה נפשו של הציבור מהפוליטיקה המלוכלכת. מפוילשטיקים, קומבינות, תפירת חוקים בהתאם למטרה מבוקשת מראש, עסקנות קטנה מאחורי הקלעים. באחת: העם לא רוצה פוליטיקה ישנה, את זה אומרים בכל מסגרת. ואגב, הרב סתיו לא אשם שאנשים עשו לו קמפיין בניגוד לרצונו ולבקשותיו להפסיקו, ההשמצות כלפיו חסרת יסוד וחסרות גבול. הלכלוך שפיזרו סביבו מקומם. גם זה חלק מהפוליטיקה הישנה שנמאסה על כולם.

    IP: 192.115.90.26 דווח על תגובה זו

  • 33.

    למה אנשים לא מבינים שיש גיל לפרוש, הרב דרוקמן, פרוש מהפוליטיקה

    עמי, 24/04/13 17:12

    רוצים פוליטיקה אחרת, די לתככנות.
    אנחנו מתביישים במהלכים שלך. גדלנו שאתה המיתוס שלנו, ועכשיו מספיק, די.

    IP: 79.183.1.35 דווח על תגובה זו

  • 32.

    הוא דאפאק איז הרב דרקמן? איש הדרק ? (ל''ת)

    עם ישראל, 24/04/13 17:10


    IP: 171.97.22.136 דווח על תגובה זו

  • 31.

    דרוקמן הוא מאלה שבגללם יש לדתיים מוניטין כל כך רע (ל''ת)

    ג'וש, 24/04/13 17:10


    IP: 79.181.25.89 דווח על תגובה זו

  • 30.

    פתאטים! מי מדבר בשם כל עם ישראל?? (ל''ת)

    יוני הבית''רי, 24/04/13 17:07


    IP: 79.180.191.102 דווח על תגובה זו

  • 29.

    למה לא רבנית (ל''ת)

    אחד שמבין, 24/04/13 17:05


    IP: 5.28.186.134 דווח על תגובה זו

  • 28.

    תעשה סקר ותראה שהרב לאו הכי רצוי.

    שומר שבת, 24/04/13 16:58

    תעשה סקר ותראה מי באמת הכי מתאים.

    IP: 37.60.47.190 דווח על תגובה זו

    • רצוי למי?? שילך לעבוד הוא וכל הרבנים (ל''ת)

      עם ישראל לא צריך רב, 24/04/13 21:10


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 27.

    מי שמך לדובר עם ישראל

    עידו, 24/04/13 16:48

    אני בכלל לא רוצה את הרב אריאל ולא רוצה לשנות חוקים ובטח ובטח אם יוצא מזה שהרב עמאר יהיה עוד שנה!!! אפשר לחשוב שהוא הרב המושלם...באמת נמאס מרבנים מחפשי השררה...

    IP: 144.15.240.8 דווח על תגובה זו

    • רק אצל הכוזרים האשכנזים יש קונפליט עם הדת . (ל''ת)

      עזבו את העם היהודי המקורי השמי משבט יהודה, 24/04/13 17:36


      IP: 109.67.23.176 דווח על תגובה זו

  • 26.

    רב זקן בנט טמבל (ל''ת)

    יורי, 24/04/13 16:46


    IP: 79.181.12.85 דווח על תגובה זו

  • 25.

    מי זה הרבנים האלו נגד עם התורה (ל''ת)

    אבי, 24/04/13 16:45


    IP: 79.181.12.85 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני בכלל לא רוצה ולא צריך רב ראשי, לא אריאל ולא אחר

    יואב, 24/04/13 16:43

    גם לא רבני ערים ולא רבני שכונות, ולא כל סוגי ודרגות המכשפים שאני לא מכיר ואין לי צורך בהם. למה אני צריך לממן את אלה? יש מדינות נורמליות שבהן יש מס כנסיה רשות, מי שרוצה משלם ומי שלא לא. למה לא גם אצלנו?

    IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

    • לך לך למדינה שבה אין מטילים שום מס על פראי אדם,. (ל''ת)

      לא צריכים אותך ולא את שכמותך, 24/04/13 16:48


      IP: 99.237.78.83 דווח על תגובה זו

      • אני ושכמותי הקמנו את המדינה ומחזיקים אותה בחיים

        יואב, 24/04/13 16:57

        אתם תפסתם טרמפ ועכשיו מתנהגים כאילו אתם בעלי הבית. מי אתה שתגיד לי ללכת למדינה אחרת? חוצפן.

        IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מינוי

    הרב הראשי, 24/04/13 16:41

    מספיק עם המסחרה

    IP: 87.69.132.15 דווח על תגובה זו

  • 22.

    זה המבחן הראשון של בנט - אם יקבל מרות רבנים אבוי לנו

    אליעזר, 24/04/13 16:41

    זה ימשך לכל אורך הקדנציה והם ידחפו לכל החלטה את הדעות שלהם.
    כולם יודעים שהרב סתו מתאים מכולם ורק חרדלניקים בודדים עם שסניקים לא בודדים מנסים לקלקל- נקוה שהקלקול לא יביא עוד מצגר.

    IP: 212.143.101.37 דווח על תגובה זו

  • 21.

    מדוע יש כאלה הסבורים שהם יודעים בדיוק מה עם ישראל רוצה? (ל''ת)

    שושי, 24/04/13 16:38


    IP: 195.200.205.133 דווח על תגובה זו

    • הם רק אומרים.. בעצם הם רוצים כסף וכבוד..ככה זה רבנים. תשאלו את עובדיה (ל''ת)

      כולם דרעקמן, 24/04/13 21:11


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 20.

    נפתלי בנט, אל תפחד מהרב טאו והרב דרוקמן, לעת הזאת הגעת למלכות (ל''ת)

    ציוני דתי, 24/04/13 16:34


    IP: 91.127.1.234 דווח על תגובה זו

    • בנט אם לא תשמע לרב טאו ולרב ליאור- נגמר מיידית המנדט שלך (ל''ת)

      מתנחל דתי וציוני, 24/04/13 16:41


      IP: 212.179.159.253 דווח על תגובה זו

  • 19.

    נו באמת... אם עם ישראל היה רוצה זה היה יוצא בלי התערבות שלך (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 24/04/13 16:28


    IP: 46.120.210.187 דווח על תגובה זו

  • 18.

    עם ישראל רוצה את הרב אריאל...? אל תדבר בשמי (ל''ת)

    אכן בשם העם, 24/04/13 16:25


    IP: 213.8.114.132 דווח על תגובה זו

    • עם ישראל רוצה יהודי מקורי שמי ולא כוזרי אשכנזי תכול עיניים . (ל''ת)

      עם היהודי האמיתי רוצה רב משבט יהודה ולא לבן, 24/04/13 17:34


      IP: 109.67.23.176 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מה רב ראשי יעשה למעני שכל ערס ברחוב לא יכול לעשות??? (ל''ת)

    לקלל זה קל, 24/04/13 16:25


    IP: 80.179.198.213 דווח על תגובה זו

  • 16.

    טמבל, את מי אתה מייצג? (ל''ת)

    אבי, 24/04/13 16:24


    IP: 31.44.143.50 דווח על תגובה זו

  • 15.

    לפי הרב דרוקמן אינני שייכת לעם ישראל (ל''ת)

    הסלקטור של המועדון היהודי, 24/04/13 16:17


    IP: 46.120.25.245 דווח על תגובה זו

    • יכול להיות שאת צודקת יש הרבה ערב רב וכוזרים שפלשו לישראל (ל''ת)

      יש מצב שאת צודקת לא כולם משבט יהודה ., 24/04/13 17:47


      IP: 109.67.23.176 דווח על תגובה זו

  • 14.

    הרב אריאל, אנא תודיע שאינך רוצה בתפקיד, ויבוא שלום על ישראל (ל''ת)

    ציוני מבטן ומלידה, 24/04/13 16:16


    IP: 91.127.1.234 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אני חלק מהעם ואני רוצה את הרב סתיו!! מתחרט על המסיבה שארגנו לך (ל''ת)

    בן 80 לגבורות, לא לחכמה כנראה, 24/04/13 16:15


    IP: 84.229.196.192 דווח על תגובה זו

    • מי זה הסתיו הזה?. סתם אחד שמחפש כסף. שילך לעבוד. גם דרעקמן (ל''ת)

      יש כיפה אין שכל, 24/04/13 21:12


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כב' הרב, אתה טועה בקריאת הציבור

    ציוני דתי מבטן ומלידה, 24/04/13 16:12

    עם כל ההכרה בגדלתו של הרב אריאל.אני ועוד הרבה מאד אחרים חושבים שלעת הזאת הרב סתיו מתאים יותר. צר לי הרב דרוקמן, אנא משוך ידיך מעניין זה.אינך מקיים את רצון הציבור

    IP: 91.127.1.234 דווח על תגובה זו

    • חחח דוסים בוחרים רב לחילונים. להיות בובה כל שטינקר יכול. (ל''ת)

      רבנים לכו לעבוד, 24/04/13 21:12


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 11.

    רק דמבלדור!!! יש לו הוכחות.. (ל''ת)

    1, 24/04/13 16:12


    IP: 80.179.198.213 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כשהרפורמים החדשים אומרים עם ישראל, הם מתכוונים לערב רב. (ל''ת)

    ימח שמם וזכרם., 24/04/13 16:05


    IP: 87.68.19.178 דווח על תגובה זו

    • החרדים ניכסו לעצמם את הזכות להחרים ולקלל. (ל''ת)

      קלל כאוות נפשך. רק אתה מתלכלך מזה., 24/04/13 16:20


      IP: 46.120.25.245 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אני תומך ברב סתיו-ראש רבני צוה"ר ! אני מכבד

    שומר מצוות, 24/04/13 16:05

    את הרב אריאל כתלמיד חכם עצום אולם במצב של הרבנות הראשית כיום דרוש רב,שיביא תפיסה חדשה וינער אותה מן הניוון וחוסר המעש.אין מדובר דווקא בגדול תורה אלא בבעל כושר ארגון והחלטות חכמות.ארגון צוה"ר אורטודוקסי וכשר למהדרין ויצר קשר מצויין עם הציבור החילוני.

    IP: 91.231.192.149 דווח על תגובה זו

    • והרב סתיו תומך ברב אריאל...

      יונתן, 24/04/13 17:26

      כך הוא אמר בעצמו

      IP: 109.65.209.84 דווח על תגובה זו

    • כל הטוקבקים פה מושתלים, משקיעים המון כסף החולרות, כנראה שמדובר במשכורת

      חולרות לכו לעבוד, 24/04/13 21:13

      ממש טובה..

      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 8.

    הרב אריאל והרב דרוקמן מעניינים את הציבור כמו השלג דאשתקד (ל''ת)

    הפרדת דת ומדינה, 24/04/13 16:02


    IP: 79.183.28.211 דווח על תגובה זו

  • 7.

    הרב אריאל אמר לפני חודשיים שלא ראוי לשנות חוקים

    גילגל, 24/04/13 16:00

    כדי שאפשר יהיה למנות איש זה או אחר.
    אני מקווה שהכבוד העצמי והיושרה יגרמו לו לסרב להצעה המושחתת.
    לגבי הרב דרוקמן כבר אין לי ציפיות.

    IP: 194.90.222.127 דווח על תגובה זו

  • 6.

    כמו עם ההתנחלויות הוא חושב שהוא יודע מה עם ישראל רוצה. חוצפן! (ל''ת)

    א7, 24/04/13 15:57


    IP: 80.74.109.2 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כבוד הרב

    יואב, 24/04/13 15:41

    כבוד הרב דרוקמן,
    אני אדם חילוני למהדרין, ואני 'כלל ישראל',ואינני רואה שום סיבה שבעולם למה לשנות את חוק בחירת הרב הראשי. הרב הראשי, להזכירך, הוא משרת ציבור, מקבל משכורתו ותנאי עבודתו מכלל הציבור וכפוף לאותן תקנות והגבלות להן כפוף, למשל, כבוד השופט העליון ברק, שפרש בגיל 70 בלי להוציא מילה. העבדה שש"ס הוסיפה לרב "שלה" עוד כמה שנים אינה מפתיעה - ש"ס היא מםלגה רבת תעלולים ותחמונים, ואין זה לכבוד התורה לנסות להשתוות לה בנוך המדרגה אליה הגיעה. והעיקר, הרב דרוקמן - אינני רואה שום סיבה הגיונית מדוע להעדיף את הרב אריאל על שלושת המועמדים האחרים, שכל אחד מהם יכול למלא את התפקיד בהצלחה. כל מה שקאתי עד כה מפיך הם נימוקים שטחיים וכלליים. לכן אני קורא לך - למען התורה וכבודה, עזוב את הסחר-מכר הפוליטי ותן לגוף הבוחר להחליט בלי נסיונות השפעה ובלי חוקים אישיים כאלה ואחרים. תודה.

    IP: 212.150.174.186 דווח על תגובה זו

    • יואב, יש לך טעות אחת.

      אבי, 24/04/13 16:26

      דרוקמן הוא לא רב, הוא בסך הכל עסקן קטן, שהגיע לגבורות. שכחת שהוא היה בעבר חבר כנסת?

      IP: 31.44.143.50 דווח על תגובה זו

      • רב גדול ראש ישיבה מנהיג רוחני למאות ואלפים. כיפה שחורה לא תנאי לצדיקות (ל''ת)

        א, 24/04/13 17:01


        IP: 147.234.58.37 דווח על תגובה זו

        • יפה איך שהדוסים שונאים אחד את כיפתו של השני.. (ל''ת)

          יש כיפה אין שכל, 24/04/13 21:14


          IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 4.

    "מדובר בגוף בוחר רציני מאוד" הלאה התמימות הנאיבית.. (ל''ת)

    מ, 24/04/13 15:28


    IP: 2.54.251.92 דווח על תגובה זו

  • 3.

    הרב דרוקמן, מתוך מלוא הכוונות הטובות, יוביל לתוצאות גרועות מאד

    דבורה, 24/04/13 13:51

    איך יבטיח שהרב לאו לא יבחר? איך יבטיח שינויים משמעותיים ברבנות הראשית?
    בלי להתכוון הרב דרוקמן יגרום להמשך העסקונה ברבנות, והזדמנות אדירה לשינוי תוחמץ ל10 שנים, או יותר... ממש עצוב!

    IP: 85.250.160.141 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מאיפוא אתה יודע ויש לך את עזות המצח לדבר בשם כל עם ישראל? קצת צניעות ! (ל''ת)

    אייל, 24/04/13 13:44


    IP: 212.199.113.12 דווח על תגובה זו

  • 1.

    דרוקמן, אני לא מיניתי אותך לדבר בשמי. (ל''ת)

    אזרח משלם מיסים, מבצע חובות, יהודי במדינת ישראל, 24/04/13 13:41


    IP: 81.218.241.23 דווח על תגובה זו

    • אומרים דרעקמן. (ל''ת)

      סתיו אויל משריש, 24/04/13 21:15


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו