• 37.

    התפילה בכותל מעניינת אותם כמו שאותנו מעניינת התפילה במכה...

    liora, 26/04/13 18:48

    הכל פרובוקציה ונגד היהדות!!!

    IP: 84.110.33.114 דווח על תגובה זו

  • 36.

    מפלגת הרפורמים מנסה לשנות את פני המדינה היהודית- גם אחרים ניסו ונכשלו (ל''ת)

    ציוני, 26/04/13 18:06


    IP: 46.116.125.32 דווח על תגובה זו

  • 35.

    גויים דוברי עברית השתלטו על מדינת היהודים (ל''ת)

    יוני הבית''רי, 26/04/13 13:13


    IP: 79.182.191.76 דווח על תגובה זו

  • 34.

    זה שהרפורמים לא מניחים תפילין והרפורמיות דווקא כן מראה שהכל פרובוקציות (ל''ת)

    נדב, 14/04/13 14:49


    IP: 87.68.252.172 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אין קדושה בכותל

    המוכיח, 10/04/13 22:00

    מחלת "הקדושה" לא עוזבת את עם ישראל דורות רבים. העם חולה ב"קדושת" הקברים, "קדושת" ה"משיחים" שהיו ואינם, "קדושת" אדמו"רים, רבנן ומרנן, "קדושת" הבאבות, הרנטגנים, הפינטואים ועוד הרבה "קדושים" שהיו ויהיו. העם לוקה גם בחטא הרוממות - יום כיפור "היום הקדוש ביותר לעם ישראל". כאשר בסך הכל הוא יום תענית. ואילו יום השבת מעשרת הדיברות הפך כמעט ליום חול. קיר מחומה - שהקיפה את בית המקדש נהרסה והוקמה בעבר ע"י זרים – עלה לגדולה בישראל והוא "המקום הקדוש ביותר לעם ישראל". וגם "קודש הקודשים". למרות שאין קדושה בדומם. ולראיה משה רבנו שיבר את לוחות הברית שכתובים בְּאֶצְבַּע אֱלֹהִים. ולא נאמר עליו שחילל את הקודש.

    IP: 79.181.188.237 דווח על תגובה זו

  • 32.

    הגרמנים אשמים שלא חסלו את כל אנשי ההשכלה (ל''ת)

    מיכאל, 10/04/13 17:10


    IP: 77.127.79.104 דווח על תגובה זו

  • 31.

    "מאבק" פעם בחודש למשך שעה איננו מאבק. (ל''ת)

    תוהה, 10/04/13 16:42


    IP: 95.86.110.238 דווח על תגובה זו

  • 30.

    בשנים לאחר ששת הימים הכותל היה שייך לכולם וגם בזמן המנדט

    צברית, 10/04/13 16:24

    לפני יותר מ20 שמה בקשו מאיתנו רק לבוא בלבוש צנוע=לעטוף את הרגליים החשופות עמדנו איפה שרצינו. אחכ הביאו גדרות הפרדה .היום הפכו את המקום לבית כנסת -- הפרדה בין נשים וגברים .זהו אתר הסטורי חשוב והדתיים
    משתלטים עליו. לשם כך נפלו חיילים?

    IP: 79.177.19.3 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הצעה: הכותל ישרת את הציבור השפוי שגם שחרר אותו. לא טוב לחרדים? (ל''ת)

    שלא יבואו!!!, 10/04/13 14:14


    IP: 80.179.198.213 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אל דאגה ילדי הרפורמים מתחתנים עם גויות, הם הולכים ונכחדים. (ל''ת)

    מדברים אל הקיר הכותל, 10/04/13 12:34


    IP: 37.60.42.100 דווח על תגובה זו

  • 27.

    חשבתי שהצנחנים איחדו את העיר העתיקה.. הדוסים מפצלים אותה. (ל''ת)

    סתם בזבזנו חיילים.., 10/04/13 12:30


    IP: 80.179.198.213 דווח על תגובה זו

    • אתה ,רבין ומשה דיין ? בטח, שבזבזתם. (ל''ת)

      LUBER, 10/04/13 12:46


      IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אין בכתבה ולו תגובה אורתודקסית אחת. ועוד מדברים על שוויוניות. (ל''ת)

    הצביעות חוגגת, 10/04/13 12:22


    IP: 37.60.42.100 דווח על תגובה זו

  • 25.

    למה רק ל שתיים? מה עם אכלוסיה גאה,צמחונים,מחאה חברתית ועובדים זרים? (ל''ת)

    LUBER.מי צריך שם דוסים,בכלל?רק בעיות הם עושים!, 10/04/13 12:19


    IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

    • צודק . גם החתול שלי רוצה להתפלל. זה ממש לא פייר. (ל''ת)

      איזור תיפלה לכל ., 10/04/13 12:25


      IP: 37.60.42.100 דווח על תגובה זו

      • ממשלת רומה,אחרי חורבן הבית,עשתה מכותל אתר אשפה. (ל''ת)

        LUBER.ממשלת ישראל לומדת הרעיון., 10/04/13 12:58


        IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

  • 24.

    יותר פשוט להקים את בית המיקדש השלישי (ל''ת)

    פקק תנועה , 10/04/13 11:55


    IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מה לכן ולכותל? אם אתם לא מאמינות.

    ישראלי שפוי, 10/04/13 11:46

    הלא הכותל הוא שריד לבית המקדש שגם בו היה הפרדה, ואם לא מוצא חן בעינכן אל תבואו אף אחד לא הכריח אותכם! אתן ממש אבל ממש מיותרות שם!!!

    IP: 95.86.123.18 דווח על תגובה זו

    • לא היתה

      יונתן, 11/04/13 22:08

      תבדוק במקורות היסטוריים. בבית המקדש מעולם לא היתה הפרדה בין גברים ונשים (זה רעיון נוצרי שנכנס מאוחר יותר ליהדות). ומעבר על זה על ארון הברית יש פסל פסל של שני מלאכים שנחש מה? מקיימים יחסי מין!! גם אלוהים הוא דו מיני גם זכר וגם נקבה.
      ביהדות העתיקה לא היתה הפרדה מעולם.

      IP: 46.116.121.3 דווח על תגובה זו

  • 22.

    רבותי שוויון גם במסגדים!!

    השתגעתם?!, 10/04/13 11:45

    'נשות הכותל' לא נמאס לכם שצריך להוריד נעליים בכניסה למסגד!

    יאלה! בלגן!

    אנא עדכנו אותנו איך עושים 'פרובוקציות' בשיתוף חברות הכנסת, ואולי נצליח לעשות רפורמה גם במסגדים!!...

    IP: 79.177.156.143 דווח על תגובה זו

    • רבותי שוויון גם בבתי המשפט!!

      השתגענו?!, 10/04/13 11:51

      'עורכי דין' לא נמאס לכם שכל פעם שמופיעים בבית המשפט העליון והמחוזי צריך לעטות גלימה?!

      יאלה! בלגן!

      נמאס מהטיעון הגלותי של 'כבוד בית המשפט'. בדור המתקדם שלנו אפשר לכבד את בית המשפט גם בלבוש חשוף ומרושל!!

      והסכימו איתי גם הרבה שופטים ושופטות שנמאס להם לעטות על עצמם/ן גלימה גלותית בטיעון של הופעה מכובדת.

      בואו ונעשה רפורמה במושג כבוד. כללים חדשים מה נקרא לכבד, ברוח הדור המתקדם שלנו...

      IP: 79.177.156.143 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הגיע הזמן שהכותל היה שייך לעם ישראל

    גדעון, 10/04/13 11:40

    המצב כיום הוא בלתי נסבל אייך שזרם אחד ביהדות עושה בכותל כבשלו.

    IP: 77.126.250.187 דווח על תגובה זו

    • נשות הכותל הוא לא זרם ביהדות! (ל''ת)

      יניב, 10/04/13 12:09


      IP: 79.177.103.121 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לפני העידן ה"מודרני" התפללו בכותל יחד

    יהודיה כשרה, 10/04/13 11:38

    יהודי הוא יהודי!
    לפני עידן הפופוליזם, התפללו יחד (בתחילת המאה העשרים, סביר שגם קודם) נשים וגברים דתיים בכותל, ללא כל הפרדה!
    הבוז שרוחשים גברים (אורתודוקסים) לתפילת נשים ראוי לגינוי! מן הראוי שישבחו זאת ויאפשרו לכל מי שרוצה להתפלל כיהודי (אפילו רפורמים, רחמנא לצלן...) לעשות זאת בדרכו.
    לכולנו אל אחד. זכותנו להתפלל אליו כרצוננו.

    בשל הפאנטיות של האורתודוקסים, מתרחקים אנשים יהודיים מדתם.

    האם נורמלי שאם שיולדת ומגדלת את בנה (למצוות, ולהמשך הדורות)לא יכולה לעמוד לידו בעלותו לתורה כבר מצווה?

    יישר כח לשר שרנסקי. שפוי מכולם.

    IP: 93.172.96.24 דווח על תגובה זו

  • 19.

    'נשות הכותל' התעוררו! אסור להסכים לחלוקת הכותל!

    הגיון פשוט, 10/04/13 11:30

    הרי אם יהיה ל'נשות הכותל' שטח נפרד לא יתאפשר לארגן פרובוקציות "ספונטניות"!!

    זאת ועוד, אם יוקצה ל'נשות הכותל' שטח נפרד אף אחת לא תגיע לכותל כי הרי בסך הכל מה שמעניין זה ה'בלגן' וה'אי סדר ציבורי'.
    וכמובן לפגוע ולעצבן את שומרי הדת.

    'נשות הכותל' התעוררו!! אל תסכימו בשום אופן שיוקצה ל'נשות הכותל' שטח נפרד.

    IP: 79.177.156.143 דווח על תגובה זו

    • הכותל כבר חולק - שטח גדול ונוח לגברים ושטח קטן ומבזה לנשים.

      כל הכבוד לנשות הכותל, 10/04/13 12:42

      ואם יש אנשים שמינו עצמם ל"שומרי הדת" הרי שזה כשלעצמו מעיד על הצביעות והיוהרה שלהם.

      IP: 79.177.199.150 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אני מבין מדוע אבומזן חתם חוזה עם ירדן

    123, 10/04/13 10:41

    השלטון הרשע בישראל שגוזל מהעניים ומעביר לעשירים ושם ללעג וליצנות את כול האתרים הקדושים ליהדות ומקברי צדיקים שעושים שם מנגל ועד לכותל המערבי שמביאים לשם פריצה נוראה בצניעות ורפורמים.

    IP: 212.76.97.183 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אני תוהה אם "נשות הכותל" באות לכותל גם להתפלל או אם הם בכלל יודעות לה (ל''ת)

    תמהני, 10/04/13 10:33


    IP: 192.117.141.98 דווח על תגובה זו

  • 16.

    ומתי אותן בנות יאבקו על זכות התפילה היהודית בהר הבית קודשנו? (ל''ת)

    דביר, 10/04/13 10:20


    IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו

  • 15.

    נישואין חד- מיניים בכותל, מוסיקה בשבת ברחבה ה"שוויונית" שמירת העתיקות

    בעיות נוספות שצריך לתת עליהן את הדעת במסגרת ההסכם, 10/04/13 10:16

    א. חשוב שרחבה זו תיבנה בדרך שלא תפגע ביופיו של הרחוב ההרודיאני.
    ב. חשוב שבגן הארכיאולוגי ע"ש דוידזון ימשיכו להתקיים טקסי בר/בת מצווה לחילונים המשולבים בסיור כפי שמתקיימים כיום וגם טקסים לבנות אורתודוקסיות שמשפחותיהן לא רוצות להלחם במדינת ישראל.
    ג. יש לקבוע בהסכם שלא ניתן להשתמש בכלי נגינה בכלל מפאת קדושת המקום אחרת יתקיימו שם מסיבות דיסקו בערב שבת ויצטרכו להגן עליהן בשם חופש הדת והמצפון.
    ד. יש למנות אדם מטעם המדינה שישגיח על הכללים.
    ה. את כל הכללים הנ"ל יש לעגן בהסכם עם ראשי הזרמים הליבלים ולחתום אתם הסכם "סוף סכסוך " בעניין הכותל כפי שחותמים עם הפלסטינים. משום שאחרת- הם יבואו עם עוד ועוד דרישות כי למעשה שנאת האורתודוקסים חשובה אצל מנהיגיהם יותר מאשר אהבת הדת היהודית לשיטתם.

    IP: 37.60.45.228 דווח על תגובה זו

  • 14.

    לא אורטודוקסים? וואלה, בוא ניבנה רחבה לנוצרים גם אה ?? דפוקים!! (ל''ת)

    סתרשף, 10/04/13 10:12


    IP: 87.69.6.43 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לפי פתרון זה יהיה צורך לבנות בבוא הזמן שלושה בתי מקדש (ל''ת)

    אדוניה,חיפה, 10/04/13 09:49


    IP: 147.236.138.210 דווח על תגובה זו

  • 12.

    יוזמה מבורכת..חזק ואמץ נתן שרנסקי :) (ל''ת)

    מישהו, 10/04/13 09:39


    IP: 5.144.54.40 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מדינה לא יהודית עדיף שלא תתקיים, לא שווה להקריב את החיים למענה !!! (ל''ת)

    אם המשומדים הקיפורמים יצליחו לרסק את היהדות, 10/04/13 09:35


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

    • הרפורמים הם היהודים האמיתיים

      א מ, 10/04/13 10:20

      החרדים הם זיוף קיצוני שמנסה לחטוף את היהדות לצרכי שליטה בעם.

      IP: 194.90.216.102 דווח על תגובה זו

      • הרפורמים הם מבזי היהדות, כת שמנסה לחקות ע"י עיוות את היהדות (ל''ת)

        דביר, 10/04/13 10:30


        IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו

      • כן. שהילדים שלהם מתחתנים עם גויות ויהדות ארהב הולכת ונכחדת. (ל''ת)

        האמת הנעדרת, 10/04/13 12:29


        IP: 37.60.42.100 דווח על תגובה זו

  • 10.

    גם חלק ניכר מהחילונים יעדיפו להתפלל יחד כל המשפחה, מאשר להתפצל

    כיום המצב בלתי נסבל עבורי כחילונית, 10/04/13 09:34

    הייתי עם הבן בן ה- 10, הוא לצד אחד ואני לצד שני.
    היה יום צפוף ביותר שם, והחוויה הייתה מאוד לא נעימה.

    IP: 81.218.37.2 דווח על תגובה זו

    • למי בדיוק החילוני מתפלל? לאלוהים שהוא מצפצף עליו? (ל''ת)

      חצי רבע שליש יהודים., 10/04/13 12:28


      IP: 37.60.42.100 דווח על תגובה זו

  • 9.

    צריך לחשוב על פרובוקציה אחרת ,תנו רעיונות

    מאיה, 10/04/13 09:25

    נשות הכותל צריכות לחשוב על פרובוקציה אחרת אולי להתפלל עם חזיות או משהו כזה

    IP: 81.218.107.75 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מעולם לא תראו כתבה לטובת היהודי הישן תמיד להרוס את היהדות בתקשורת (ל''ת)

    התקשורת אנטישמית שונאת את היהודי, 10/04/13 08:58


    IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

  • 7.

    "נשות הכותל" חזקות על חלשים

    ומה עם הר בהית?, 10/04/13 08:58

    למה בהר הבית אסור ל א ף יהודי להתפלל או אפילו למלמל ?! מה עם חלוקת ההר באופן שוויוני בין יהודים לערבים?

    IP: 109.186.129.236 דווח על תגובה זו

  • 6.

    קודם שיחלקו את מסגד אל-אקצא וכנסיית הקבר....

    יהודי, 10/04/13 08:54

    למה אתר יהודי צריך לעמוד בפני גורמים שלא נאמנים ליהדות המסורתית?

    IP: 212.76.109.139 דווח על תגובה זו

    • "מסגד אל אקצא" זהו שיוך מאוחר ופוליטי מסוף המאה ה-19

      דביר, 10/04/13 09:03

      בימיו של מוחמד אפילו לא נגעו בשטחי ארץ ישראל והשם ירושלים לא מוזכר בקוראן אפילו לא פעם אחת, רק בשנת 691 לספירה הרבה מאוד זמן אחרי מותו של מוחמד ימ"ש נבנתה הכיפה המשוקצת הזאת על מקום קודשנו. זה נעשה בתור "מסגד ניצחון" אפקט ידוע שמוסלמי כובש שטח שקדוש לעם אחר ובונה בלב קודשו מסגד.
      בכל התקופה המוסלמית לא שייכו את כיפת הסלע ל"אל אקצא" וכיוונו זאת לאתר בערב הסעודית. רק במאה ה-19 בגלל התחזקות התנועה הציונית התחילו הערבים פה להמציא קישור להר הבית. יש לסלק את הנגע ויפה שעה אחת קודם!

      IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו

      • יש לסלק קיצונים משני הצדדים, אז אולי יהיה פה קצת שקט (ל''ת)

        סלוקי, 10/04/13 17:05


        IP: 50.101.57.197 דווח על תגובה זו

  • 5.

    למה לפגוע ברגשות ?

    א א, 10/04/13 08:52

    נראה את נשות הכותל נכנסות לכנסיות ו/או למסגדים ולא יכבדו את המקום, שזה אומר: כיסוי ראש, לבוש צנוע וחליצת נעליים!

    אז למה הן מזלזלות רק במקומות הקדושים ליהודים ? ? ?

    IP: 94.159.203.1 דווח על תגובה זו

    • מה זו ההשוואה המטופשת הזאת?

      א., 10/04/13 12:45

      נשות הכותל הן יהודיות, וככאלה יש להם זכות לתבוע את מקומן במנהגי הדת שלהן. כנסיות ומסגדים שייכים לדת אחרת, ואל להן להתערב במנהגי דת אחרת. לנשים נוצריות ומוסלמיות יש זכות לתבוע את מקומן בפולחן הדת שלהן, ולא בכותל. מובן?

      כשהלכתי לכותל וראיתי את המקום הקטן שהוקצה לנשים על חשבון הרחבה ה"גברית" זה מאוד פגע ברגשותיי. רגשות של נשים זה חשוב לך? או שרק רגשות של גברים חשובים?

      IP: 79.177.199.150 דווח על תגובה זו

  • 4.

    יוזמה ברוכה! (ל''ת)

    נירניר פורניר, 10/04/13 08:49


    IP: 174.141.213.10 דווח על תגובה זו

  • 3.

    NRG כותרת דמגוגית! ב- נראה אותן דורשות שיויון ליהודים בהר הבית

    דביר, 10/04/13 08:39

    ג- זה יבוא על חשבון הגן הלאומי
    ד- למה שלא יחברו את הכותל הקטן לכותל המערבי וזהו?
    ה - שיתירו התפללות ליהודים בהר הבית, מקום קודשינו האמיתי, נראה אותם גיבורים...

    IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו

  • 2.

    שרנסקי, אנא תעסוק בסוכנות היהודית. (ל''ת)

    @@@@, 10/04/13 08:38


    IP: 84.228.135.157 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ברגע שתבנה רחבה "שוויונית" (שם מגעיל) מיד הבעייה תיעלם. כי כל (ל''ת)

    תכלית ''נשות הכותל'' (שם מגעיל) זה פורובוקציה. איכס., 10/04/13 08:38


    IP: 79.179.150.103 דווח על תגובה זו