• 57.

    למינים ולמלשינים אל תהיי תקווה וכול הזדים במהרה יאבדו

    פנחס, 03/04/13 19:25

    צודק מאה אחוז הרב

    IP: 77.126.232.117 דווח על תגובה זו

  • 56.

    שפירא, גם אתה לא חכם במיוחד. אולי מלומד, אבל לא חכם. (ל''ת)

    מיקי, תל אביב, 03/04/13 17:43


    IP: 213.8.109.8 דווח על תגובה זו

  • 55.

    You are also not חכם"

    Avy, 03/04/13 17:37

    To talk like that, all these "Rabbies" are on the way to Iran, and out of our life.

    IP: 173.61.89.40 דווח על תגובה זו

  • 54.

    הרב שפירא, דר' קלדרון היא כבר מזמן לא תלמידה

    פטריוט, 03/04/13 17:11

    היא דוקטור. היא כבר מלמדת תלמידים. והיא יכולה ללמד גם אותך. מה פה לא הבנת?

    IP: 2.55.69.17 דווח על תגובה זו

    • הרב שפירא מבין את הדברים לעומק גב' קלדרון מסתכלת על הרובד השטחי (ל''ת)

      מה לא מובן?'', 04/04/13 00:12


      IP: 2.54.250.238 דווח על תגובה זו

  • 53.

    צודק הרב

    רחל, 03/04/13 16:15

    התפיסות המעוותות שצצו בדורנו הם פרי באושים של בורות וחוסר הבנה בכל מה שקשור לתורה ולמצוותיה ולהלכות השונות. הגב' הזאת יכולה להפיץ את תורותיה ואמונותיה בקרב ציבור חילוני שלא ידע טעם לימוד תורה וקיום מצוות מעודו, ואם אתם חושבים שכל זב ומצורע יכול לפרש את התורה ומצוותיה לפי הראש הקטן שלו - טועה ומטעה. הגב' קלדרון יכולה להתפלסף ולהשתעשע כמה שהיא רוצה אבל היא לא יכולה להיות פוסקת הלכה או מלמדת.בכלל, אינני מבינה כיצד מתיימרת אשה חילונית כמוה ואל תגידו לי היא מסורתית. לא. אין דבר כזה. או שאתה דתי או שאתה חילוני, לגעת בחומרים שרק מי שחי אותם וגדל עליהם יכול להעביר אותם ברוח, בצורה ובדרך האמיתית. וזאת לדעת שלא כל מי שנכנס לבית כנסת פעם בשנה הופך לידען גדול בתורה. התורה ומצוותיה הם דבר רציני מאוד ואי אפשר להפוך אותם ללעג ולקלס חו"ח. אני מסכימה עם הרבנים שפוסלים את הגב' קלדרון ואני בטוחה שלא בגלל שהיא אשה אלא פשוט היא איננה תלמיד חכם שישב ושקד בלימוד תורה בבתי ספר דתיים ובבתי מדרש. אני מייחלת ליום שהחילונים יבינו שהדרך למקום הזה דורשת השקעה ולימוד. הלו, זה עסק רציני.

    IP: 62.219.164.92 דווח על תגובה זו

  • 52.

    שפירא הפסדת בויכוח. רוצה לדעת למה?

    ב., 03/04/13 12:12

    ברגע שאתה משתמש בטיעון של "עזות מצח" "שקר גלוי" וכו אתה לא דן בענין כי למעשה אין לך מה לאמר.
    הווה אומר אתה נער.

    IP: 81.218.241.23 דווח על תגובה זו

  • 51.

    עוד זקן סנילי מדבר שטויות (ל''ת)

    יניב ש, 03/04/13 11:21


    IP: 82.166.16.8 דווח על תגובה זו

  • 50.

    הרבנים רוצים להשתיק את כל מי שיש לו דעות אחרות

    הרבנים כועסים, 03/04/13 10:09

    בדרך שכחו הרבנים כי הדת היהודית הייתה פלוראליסטית לאורך דורות. הגיע הזמן להחזיר את התורה לעם ובכך לקרב ולא להרחיק את העם לתורה.

    IP: 46.116.181.202 דווח על תגובה זו

    • הבג"ץ לא רק רוצה להשתיק, הבג"ץ משתיק בפועל כל מי שיש לו דעה אחרת. (ל''ת)

      eli, 03/04/13 12:09


      IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

  • 49.

    קשה לרבנים לשאת נשים המשמיעות קול תורה. ליבי ליבי להם (ל''ת)

    אבל המציאות תשתנה עוד יותר, 03/04/13 08:56


    IP: 46.120.25.245 דווח על תגובה זו

  • 48.

    מתירה התורה לחכמי ישראל בכל דור לקבוע הלכות הנוגעות לדורם,אך "הרבנית

    פלא יועץ, 03/04/13 07:39

    הקנטרנית" הבוצינא לא קדישא ר.קלדרון אינה כלולה בהם,ולא לה ראוי להפגין את איוולתה בפומבי ולעין כל.-"והיא שעמדה לאבותינו ולנו שבכל דור ודור עמדו עלינו לכלותנו [הערב רב שונאנו],והקב"ה מצילנו מידם." תעשה טוב לעצמה ולנו ח"כ הכנסת באם תלמד לשתוק.כי גם אוויל מחריש לחכם יחשב."

    IP: 87.68.251.108 דווח על תגובה זו

  • 47.

    הרב של קריית ארבע

    ליאור דובי, 03/04/13 05:32

    את האוראקל מקריית ארבע כבר שמענו בעבר. מצער ומדאיג שבנט מסתופף תחת צילו ההלכתי של גזען בשם התורה. דב ליאור הוא אנטיתיזה של יהדות והיהדות שהוא מייצג מבאישה את שמה.

    IP: 77.125.124.171 דווח על תגובה זו

  • 46.

    למה ״אישה פסולה לעדות״. היחידה שיכולה להעיד מי האבא שישלם מזונות (ל''ת)

    יואב, 03/04/13 04:45


    IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • כי אצל אישה האמת חשובה פחות מהרווח (ל''ת)

      והעדות שלה היא לטובת עצמה בלבד - כמו הרבה גברים, 03/04/13 04:54


      IP: 77.247.181.164 דווח על תגובה זו

      • נולדת בחושך ושם תחיה. אין הבדל בין גבר לאישה (ל''ת)

        יואב, 03/04/13 04:59


        IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

        • תסתכל בראי ובאישה - יש הבדל? (ל''ת)

          אתה עושה עצמך עיוור, 03/04/13 05:01


          IP: 77.247.181.164 דווח על תגובה זו

          • כפי שיש הבדל בגשמיות בין גבר ואישה יש הבדל ברוחניות (ל''ת)

            ועיקר התורה זה הרוחניות, 03/04/13 05:02


            IP: 77.247.181.164 דווח על תגובה זו

            • נכון, יש הבדלים ברוחניות אצל בני (בנות) האדם,

              אהרן, 03/04/13 08:03

              אבל הנשים בדרך כלל הן יותר רוחניות, משום שלרוחניות יש קשר הדוק עם הרגשות, ואצל הנשים הרגשות יותר מפותחים.

              IP: 68.125.20.149 דווח על תגובה זו

    • היחידה שיש לה אינטרס לשקר בנושא אבהות... לכן היא פסולה. (ל''ת)

      כה פשוט, 04/04/13 00:14


      IP: 2.54.250.238 דווח על תגובה זו

  • 45.

    יש בחורות שמקבלות אורגזמה מהתורה. ולאף אחד אין בעלות על התורה (ל''ת)

    יואב, 03/04/13 04:43


    IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 44.

    מוצא אני מר ממות את האשה

    קוהלת פרק ז, 03/04/13 04:22

    כו וּמוֹצֶא אֲנִי מַר מִמָּוֶת, אֶת-הָאִשָּׁה אֲשֶׁר-הִיא מְצוֹדִים וַחֲרָמִים לִבָּהּ--אֲסוּרִים יָדֶיהָ; טוֹב לִפְנֵי הָאֱלֹהִים, יִמָּלֵט מִמֶּנָּה, וְחוֹטֵא, יִלָּכֶד בָּהּ. כז רְאֵה זֶה מָצָאתִי, אָמְרָה קֹהֶלֶת; אַחַת לְאַחַת, לִמְצֹא חֶשְׁבּוֹן. כח אֲשֶׁר עוֹד-בִּקְשָׁה נַפְשִׁי, וְלֹא מָצָאתִי: אָדָם אֶחָד מֵאֶלֶף, מָצָאתִי--וְאִשָּׁה בְכָל-אֵלֶּה, לֹא מָצָאתִי. כט לְבַד רְאֵה-זֶה מָצָאתִי, אֲשֶׁר עָשָׂה הָאֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם יָשָׁר; וְהֵמָּה בִקְשׁוּ, חִשְּׁבֹנוֹת רַבִּים.

    IP: 204.11.50.131 דווח על תגובה זו

    • אָדָם אֶחָד מֵאֶלֶף, מָצָאתִי--וְאִשָּׁה בְכָל-אֵלֶּה, לֹא מָצָאתִי (ל''ת)

      קוהלת, 03/04/13 04:23


      IP: 77.247.181.162 דווח על תגובה זו

      • אלף נכנסים למקרא מאה למשנה עשר לתלמוד אחד להוראה (ל''ת)

        ואשה בהוראה לא מצאתי, 03/04/13 04:24


        IP: 77.247.181.162 דווח על תגובה זו

        • מהי ההוראה - זה לא מורה בביה"ס -

          סתם סתם, 03/04/13 04:30

          אדם - "אתם קרוים אדם", "אדם אחד מאלף מצאתי", "אלף נכנסים לחדר ואחד יוצא להוראה". משמע שגם בכלל ישראל רק אחד מאלף נקרא אדם.
          אדם - "סוף דבר הכל נשמע, את האלהים ירא... כי זה כל האדם".
          "יראת שמים", היינו שיש גם יראת הארציות - שירא אולי לא ישיג צרכי הגוף. ויראת שמים נקרא שירא אולי לא ישיג צרכי שמים: קדושה, טהרה, תורה ומצוות ודבקות בה'.
          וענין יראה שייך על מה שהאדם משתוקק, בשיעור הרצון לדבר, כך גדלות היראה שאולי לא ישיג.
          ובכדי להגיע לרצון צריך להתחיל בקרבנות, שיקריב קרבן לה' מן הבהמה. כשירצה להתקרב לה', להיות אדם, צריך להקריב לה' כל הצרכים, השייכים לבהמיות. ועל ידי זה יבוא ליראת שמים.

          IP: 77.247.181.162 דווח על תגובה זו

          • אשה זה החלק באדם שיירא אולי לא ישיג צרכי הגוף

            וזה חלק הבהמי מרצונות האדם, 03/04/13 04:38

            ולהשתעבד לחלק זה הוא דבר בזוי ביהדות

            ולכן אשה זה בזוי

            אצלנו מעטים אלו שיראים אולי לא ישיגו קדושה וטהרה כולם צורחים הב הב ...

            החילונים הב לי עולם הזה

            הדתיים הב הב הבל לי עולם הזה והב לי עולם הבא

            IP: 74.120.13.132 דווח על תגובה זו

    • נדמה לך שזה מה שאלוהים כתב? (ל''ת)

      זה שלמה בונגה בונגה, שהיו לו אלף נשים, 03/04/13 09:02


      IP: 46.120.25.245 דווח על תגובה זו

    • בדיוק. אל תבגדו בנשותיכם לשם אישה יפה אחרת.

      eli, 03/04/13 12:12

      זה הפירוש הפשוט של דברי קהלת.
      בבקשה אל תעוות את התורה לכיוון השוביניזם כי זה לא אמת.

      IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

    • אמש נפגשתי עם אישה, שפתיים ייישק. אולי כדאי שאעביר לך את הטלפון שלה. (ל''ת)

      הרב שפירא, 03/04/13 17:45


      IP: 213.8.109.8 דווח על תגובה זו

  • 43.

    שנאמר: "וראה בנים לבניך" (ל''ת)

    צילי, 03/04/13 01:48


    IP: 79.181.28.58 דווח על תגובה זו

    • הכוונה במשפט הזה לניסיון מיני ראשון, כי כך זה בישיבה (ל''ת)

      יואב, 03/04/13 05:09


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 42.

    ישיבת רמת גן בפרפורי גסיסה

    עידו, ירושלים, 03/04/13 01:47

    והיא מאבדת תלמידים משנה לשנה. זה לא במקרה, תורתו של הרב שפירא היא גזענית וחשוכה. ישיבות אחרות כמו עתניאל וכו', שבהם למדו לא מעט הומואים הולכות וגדלות. הציבור מצביע ברגליים.

    IP: 79.181.28.58 דווח על תגובה זו

    • ישיבות שמחזיקות הומואים מוצהרים ראויות לסגירה מידיית (ל''ת)

      איפה שיש הומו סימן שאין תורה!, 03/04/13 04:57


      IP: 77.247.181.164 דווח על תגובה זו

      • ואיפה שיש תורה יש אוכלי חינם וגנבים (ל''ת)

        יואב, 03/04/13 05:10


        IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • לעידו מירושלים

      אתה חי בסרט, 03/04/13 15:07

      תלך ותברר מספרים לפני שאתה קופץ, תבדוק כמה נשארים דתיים אחרי הישיבה, הדור הולך לאיפה שיש אמת ולא נחמדות וליברליות, בשביל דברים כאלה יש פייסבוק..

      IP: 79.179.129.164 דווח על תגובה זו

  • 41.

    כאישה היא פסולה לעדות

    חילוני, 03/04/13 01:47

    מדוע היא מתעקשת להכניס עצמה למעורה של בורות ורשעות ולשחק עם יושביה בשליפת ציטוטים לא רלוונטיים שנכתבו בימי הביניים?

    השריעה וההלכה מתאימים לימים עברו, התורה והתלמוד הם לא המקום לחפש בימינו חוכמה ומוסר.

    IP: 93.172.96.59 דווח על תגובה זו

    • תגיד לי ״אישה פסולה לעדות״ אבל טובה בשביל להביא ילדים כמוך לעולם (ל''ת)

      יואב, 03/04/13 04:44


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

      • בהחלט - אשה זה דאגה לצרכי הגוף - וזה חשוב מאד לילדים (ל''ת)

        עד שמגיעים לגיל לטפל בצרכי הנפש, 03/04/13 04:58


        IP: 77.247.181.164 דווח על תגובה זו

        • די!! תפסיק לבלבל את המוח!!

          eli, דוס, 03/04/13 12:15

          אתה פשוט לא מבין כלום!
          אל תהפוך את התורה לשוביניסטית כי זה לא נכון. תשאל כל רב ברמה בינונית ומעלה.

          IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

  • 40.

    הוא בכלל לא רב.. סתם עוד תיש (ל''ת)

    ..., 03/04/13 01:31


    IP: 98.12.3.210 דווח על תגובה זו

  • 39.

    הבעיה היא לא רק שהכל שפיט אלא שלא הכל חקיק. (ל''ת)

    סוף העידן הדמוקרטי., 03/04/13 01:06


    IP: 87.68.43.235 דווח על תגובה זו

  • 38.

    כבר יותר מ3000 שנה יש את אותה התורה והיא לא תשתנה בגלל לפיד או קלדרון (ל''ת)

    אבי מהמרכז, 03/04/13 00:43


    IP: 195.76.98.5 דווח על תגובה זו

    • הצחקת אותי

      משה, 03/04/13 01:10

      רבי יוסי הגלילי היה אוכל עוף בחלב. (וכך עשו בני עירו מכיוון שהתיר)
      לא מאמין ? פתח גמרא תלמוד בבלי מסכת חולין קיג דף א (. למי שמבין)
      "רבי יוסי הגלילי אומר נאמר (דברים יד, כא) לא תאכלו כל נבלה ונאמר לא תבשל גדי בחלב אמו את שאסור משום נבלה אסור לבשל בחלב עוף שאסור משום נבלה יכול יהא אסור לבשל בחלב ת"ל בחלב אמו יצא עוף שאין לו חלב אם".

      רבי יוסי חי במאה השניה, כלומר כולה 2000 שנה, איך זה מסתדר לך עם "כבר 3000 שנה יש את אותה תורה ?"....

      IP: 84.110.33.102 דווח על תגובה זו

      • ייתכן - אבל מיום שניתנה תורה ועד היום לא היה אחד שהצדיק הומואים (ל''ת)

        כי זה איסור מפורש בתורה ללא יכולת שינוי, 03/04/13 04:17


        IP: 128.2.142.104 דווח על תגובה זו

        • אם התורה לא השתנתה, אז למה הפסיקו לסקול מחללי שבת? (ל''ת)

          חלילן, 03/04/13 08:13


          IP: 184.144.106.215 דווח על תגובה זו

          • כי אין בית דין כיום המוסמך לדון דיני נפשות-זה הכל (ל''ת)

            תמשיך לחללן, 04/04/13 00:17


            IP: 2.54.250.238 דווח על תגובה זו

  • 37.

    כשאין מה לענות לגופו של עניין תוקפים לגופו של אדם. כנראה שאין לו תשובה

    מעניין, 03/04/13 00:40

    אם התגובה שלו לא היתה הפניה למימרה מן היהדות, אלא פשוט לתקוף את הדוברת, כלומר אין לו תשובה טובה וביאושו הוא התנהג בגסות.

    IP: 46.117.175.23 דווח על תגובה זו

  • 36.

    רק ישעיהו ליבוביץ' ז"ל היה מעמיד אותם על מקומם (ל''ת)

    אני, 03/04/13 00:28


    IP: 79.182.108.78 דווח על תגובה זו

    • פעם כתבו לליבוביץ במהלך הרצאה

      יודע דבר, 03/04/13 01:05

      איך זה שאמרת שפסוק מסוים מצוי באיוב, הרי הוא איננו מצוי בו. בסוף ההרצאה ענה ליבוביץ: זוהי צרה נוספת של איוב שהפסוק הזה איננו מצוי בו.
      בערך תשובה כזאת תיה יכול לומר גם כאן.

      לא מעט מהחילונים הצעירים לא יודעים כבר מה כתוב באיוב.

      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

  • 35.

    חברת הכנסת קלדרון לא פירשה נכון והרב שפירא

    אני, 03/04/13 00:26

    חברת הכנסת קלדרון רצתה להסיק מהתיאור של בראשית א לפיו האדם נברא בצלם, שהומואים ככל בני האדם הם. היא צודקת רק מלכתחילה. בדיעבד, לאחר שחטאו, מכנה התורה את חטאם "תועבה", (ויקרא יח). הרב שפירא הסביר נכון ששוויון איננו תמיד ערך עליון. הערך החשוב יותר לדבריו הוא אם אי השוויוניות מכוונת לטובה או לרעה. אי שוויוניות לטובה כמו אפליה מתקנת היא דבר ראוי.
    לדבריו, כל חוקי התורה מכוונים לטובה.

    IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

  • 34.

    חברת הכנסת קלדרון לא פירשה נכון והרב שפירא

    אני, 03/04/13 00:24

    חברת הכנסת קלדרון רצתה להסיק מהתיאור של בראשית א לפיו האדם נברא בצלם, שהומואים ככל בני האדם הם. היא צודקת רק מלכתחילה. בדיעבד, לאחר שחטאו, מכנה התורה את חטאם "תועבה", (ויקרא יח). הרב שפירא הסביר נכון ששוויון איננו תמיד ערך עליון. הערך החשוב יותר לדבריו הוא אם אי השוויויות מכוונת לטובה או לרעה. אי שוויוניות לטובה כמו אפליה מתקנת היא דבר ראוי.
    לדברעו, כל חוקי התורה מכוונים לטובה.

    IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

    • אכן "כל חוקי התורה מכוונים לטובה" אבל,

      אהרן, 03/04/13 03:42

      הרבה דתיים מסתמכים עליהם לרעה...

      IP: 68.125.20.149 דווח על תגובה זו

  • 33.

    רבנים צרי אופק, ידע וקטני היקף מוח

    עובר אורח, 03/04/13 00:14

    איזה מר גורל רודף אחרינו שרבנים מתקנאים בגברת צעירה שלא רק שאיננה נופלת מהם בידע אלא אף משאירה אותם במרחק ניכר ממנה. אלה רבנים? מעמידי פנים של מתווכחים בינינו לבין אין-אל שבשמים, הרי ערכם האמיתי כערך קליפת שום-כלום.

    IP: 109.67.98.106 דווח על תגובה זו

    • הצחקת אותי באומרך שח"כ קלדרון לא נופלת מהם בידע...

      חנה, 03/04/13 00:27

      זה מעיד כמה מעט אתה יודע.

      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

      • נכון.

        eli, דוס, 03/04/13 12:16

        אני מעריך את רות קלדרון, אבל מה לעשות שבידע הרב שפירא עוקף אותה בסיבוב, למרות שבהחלט יש לה ידע רב.

        IP: 147.237.70.61 דווח על תגובה זו

    • לא נופלת מהם בידע ? הצחקת אותי...הצורה השטחית שהיא קוראת בתלמוד מתאימה (ל''ת)

      לילד בינוני מהחיידר, 04/04/13 00:19


      IP: 2.54.250.238 דווח על תגובה זו

  • 32.

    פרימיטיביות

    סטרייט הומופוב-פוב, 02/04/13 23:45

    מספר שאלות שכל אדם חושב צריך לשאול את עצמו:

    איזו תורה מדעית מתארת טוב יותר את המציאות, טקטוניקת הלוחות בגיאולוגיה או טענת התלמוד שרעידות אדמה נגרמות ממשכבי זכר?

    האם לפחות ישנה התאמה בין החיזויים של מדע הגיאולוגיה לבין שכיחות משכבי הזכר באיזורים בהם מתרחשות בפועל רעידות האדמה?

    אם התשובות לשתי השאלות הללו הן שליליות ואנחנו מודים שטענות התלמוד מופרכות ומנותקות מהמציאות באופן מגוחך, מדוע אנחנו צריכים לקחת ברצינות את יהושע שפירא וספריו הארכאים שקוראים לנו להתנקל לציבור שלם שההעדפה המינית שלו לא מזיקה לאף אחד?

    IP: 93.172.96.59 דווח על תגובה זו

    • זו שאלה מעניינת -- מי מבין ההולכים על שתים נחשבים בני אדם חוטאים (ל''ת)

      ומי הם סתם בהמות ללא חשבון, 03/04/13 05:34


      IP: 166.70.154.130 דווח על תגובה זו

      • אתם קרויין אדם ואין העכו"מ קורויין אדם - כלומר הם לא בני אדם כלל (ל''ת)

        זה מעניין!!!, 03/04/13 05:35


        IP: 166.70.154.130 דווח על תגובה זו

        • מדוע גוי שמת איננו מטמא באוהל - ויהודי כן ? (ל''ת)

          כי גוי אין בו משהו שעובר מקדושה לטומאה עם המות, 03/04/13 05:36


          IP: 166.70.154.130 דווח על תגובה זו

  • 31.

    החרדים איבדו הקשר עם מהות היהדות וצורת אמונתם היא כמו עבודת אלילים. (ל''ת)

    ירמיהו, 02/04/13 23:34


    IP: 77.124.14.196 דווח על תגובה זו

  • 30.

    התורה הרבנית לא רלוונטית לרוב סוגיות היום המודרני-הומוסקסואליות רק אחת

    ישי ניב, 02/04/13 23:17

    התורה כפי שמנוסחת בקודקס הרבני-אורתודוקסי - לא מצליחה להתמודד עם סוגיות ימנו המודרניות והעכשיות:
    על סלולר "חכם" - סמארטפון הגדיר אחד ממנהיגי הדור האורתודוכסי - כמכשיר שטן.
    את ההומוסקסואלים צריך כאמור על התורה לאסור, להלכות ואף לסקול.
    נשים - אוי נשים - רק גברים יכריעו מה נשים רשאיות לעשות - במאה ה-21. בושה
    הם מתנגדים להדליק את השלטר בשבת - אז מדליקים אותו יום קודם - גם בזבוז חשמל וגם התיחסות לאלוהים כמשהו שאפשר ל"עבוד" עליו במקום לעבוד אותו.
    ממציאים אין ספור סייגים והחמרות חדשים, גם בניגוד ברור להלכה הכתובה "שאין להוסיף" ולא רק שאין לגרוע.
    בקיצור - דת הלכתית-רבנית מסואבת ומסוגרת ובנוסף שתלטנית.

    IP: 77.125.134.115 דווח על תגובה זו

    • בארצות הברית המודרנית כבר יש

      א, 03/04/13 00:32

      בארצות הברית המודרנית יש כבר אנשים חושבים שמתחילים להיגמל מאינטרנט הנחשב מזיק לא פחות מהרואין.

      כניסה כל 6 דקות לפייסבוק,..הופכת את הצעירים לרדודים ולבעלי הפרעות קשב וריכוז. שכרות וסמים הרסניים. מה יש לך להתגאות במודרניות? אמנם אפשר להשתמש בכלים אלה בחוכמה, אולם יצר לב האדם רע מנעוריו.

      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

    • מצוות התורה הם העתקה מהרוחני לגשמי - כמו ילדים המשחקים בצעצועים (ל''ת)

      ומשחק הוא דבר חשוב ממנו גדלים, 03/04/13 04:46


      IP: 192.81.249.23 דווח על תגובה זו

  • 29.

    לא רלבנטים

    איתמר, 02/04/13 23:05

    הרב ליאור וחבר מרעיו הקיצוניים היו זקוקים לליטוף החמים של קלדרון כדי להרגיש לגיטימיים. בפועל יקרה ההיפך - גם קלדרון תאבד את הלגיטימציה שלה, יחד עם כל מפלגתה המגוחכת, שהחליטה שחבורת הבדלנים הקיצונית של בנט היא זו שראויה להיות הקלף העיקרי שלהם במו"מ הקואליציוני. חבורת מדירי הנשים ושונאי השמאלנים שמלבד כמה פסקים תמוהים ושותים סלולריים אין להם מה להציע תמשיך כהרגלה לתקוף את בית-המשפט העליון ואת השמאל ואת כל מי שאינו חושב כמותה מתוך חשיבות עצמית מעופשת. פתטים.

    IP: 84.228.153.23 דווח על תגובה זו

    • מי שכן רלונטים הם כמובן השמאלנים ההזוים!! (ל''ת)

      אהרן, 03/04/13 03:28


      IP: 68.125.20.149 דווח על תגובה זו

  • 28.

    חביב האדם שנברא בצל"מ - כמו היטל-ר פרע-ה המ-ן

    חביבים הרשעים כשהם מושמדים, 02/04/13 22:52

    ביהדות אין שום ערך לחיי אדם כשהוא חוטא ויתרה מזאת כשהוא מחטיא הרבים - לרוב חובה לקחת ממנו חייו המשמשים להרע ...

    IP: 166.70.207.2 דווח על תגובה זו

    • משכב זכר חמור כמו השמדת מיליוני יהודים? זה דבר התורה? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 02/04/13 23:08


      IP: 79.183.11.144 דווח על תגובה זו

      • אז אני מבין שהשמדת אלפי הומוסקסואלים בשואה מקובל עליך

        גם הם כצאן לטבח, 03/04/13 00:25

        מחריד שאתה מבדיל בין קורבן אחד של הצורר למישנהו. כאילו קורבן אחד היה פשע נגד האנושות והשני מעשה מוסרי.

        IP: 74.101.80.153 דווח על תגובה זו

        • עונשי המוות בטלו מזמן

          חיים, 03/04/13 00:36

          אולם מה טוב יש במשכב שאין בצדו הבאת ילדים לעולם? ילדים, הסביר הרב שפירא, צריכים להכיר את הזהות של הוריהם.ועדיין לא נחקרו לאורך זמן ההשפעות של ילדים במשפחות חד מיניות מלכתחילה.

          IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

          • אין ולו שמץ של אמת בשום מקום בתגובה שלך

            ההוא מההוא, 03/04/13 00:45

            אם הבאת ילדים היא העיקרון המנחה, מדוע לא יוצאת התורה נגד עקרות, נשים מעל גיל הפוריות, נשים שעברו כריתת רחם וכו'? אם להם מותר להתחתן או לקיים יחסים, אז גם להומוסקסואלים מותר.

            כל מחקר סוציולוגי שנערך הוכיח מעל לכל ספק סביר שאין קשר בין מין ההורים לטיפוח שמקבלים צאצאיהם.
            מעניין שאתה מצפה מהומוסקסואלים להיות מושלמים כדי לאפשר להם גידול צאצאים, אבל זוגות סטרייטים יכולים להיות רחוקים משלמות ואף סדיסטים ומתעללים ובכל זאת מותר להם לגדל צאצאים.

            IP: 74.101.80.153 דווח על תגובה זו

        • היהדות הנצרות האיסלם והנא-צים כולם לגד השאררת הומואים בחיים (ל''ת)

          מי אני שאתווכח?, 03/04/13 04:09


          IP: 128.2.142.104 דווח על תגובה זו

    • יש כאן מגיב שיטתי שצריך לחסום.

      eli, דוס, 03/04/13 12:18

      פשוט מזעזע.
      אתה קורא להרוג הומואים?

      IP: 147.237.70.61 דווח על תגובה זו

  • 27.

    תלמיד חכם זה מי שזכה למודעות רוחנית במשהו - לא נראה שזה המצב אצלה

    וזה מה שאומר הרב, 02/04/13 22:40

    החילוניים בכלל לא מבינים מהו לימוד תורה

    זה יותר דומה ללימוד מיסטי שההתקדמות בו היא הארה רוחנית ולא ידע

    ותלמיד חכם זה לא מי שיודע את החומר אלא זכה להתחבר עם הקב"ה שהוא נקרא חכם ...

    לכן, בכלל לא חשוב ה IQ של קלדרון וכמה טוב היא יודעת את החומר - חשוב לאיזו מדריגה היא הגיע

    וככל שהאדם יותר אקדמי וחריף שכל, היכולת שלו להתפתח לרוחניות מתרחקת - כי הוא יותר עומד על דעתו וקשה לו להשפיל עצמו בכדי להפתח ולקבל שכל עליון ממנו שכל התורה

    זה עולם שאין לחילונים שום קשר אליו .. ולכן אין להם מה להגיב בנושא - כי הם לא מבינים למה התכוון הרב בכלל.

    IP: 198.96.155.3 דווח על תגובה זו

    • תלמוד תורה דומה למיסטיקה?

      מיצי, 02/04/13 23:26

      יש לך מחלוקת חמורה ביותר עם המיינסטרים של לומדי התורה ופוסקי ההלכה מימי חז"ל ועד ימינו...

      IP: 198.30.183.10 דווח על תגובה זו

      • מדוע גוי הלומד תורה חייב מיתה?

        לא חשבתם פעם מדוע?, 03/04/13 04:14

        לא בגלל שהיהדות זו דת תאוות רצח כמו האיסלם

        אלא גוי זה מי שרוצה שיהיו שתי ראשויות בעולם ראשות עצמו וראשות ה' ... אבל מי שלומד תורה באמת ממית ראשות עצמו ונשאר שהכול הוא ראשותו של הקב"ה - ואז ממילא חלק הגוי שבו "מת"

        בקיצור לימוד תורה איננו השכלה אקדמית

        IP: 128.2.142.104 דווח על תגובה זו

    • במקום כל המלל פשוט תגיד שתלמיד חכם זה מי שאתה מסכים לדעתו (ל''ת)

      ומי שאתה לא פשוט לא למד מספיק., 03/04/13 00:27


      IP: 74.101.80.153 דווח על תגובה זו

    • אם "תלמיד חכם.... (הוא תלמיד של) הקב"ה שהוא נקרא חכם":

      אהרן, 03/04/13 03:11

      אזי "תלמידי חכמים" הם תלמידים של הרבה "הקדושים ברוכים הם"!
      ואני לתומי חשבתי שאתם מאמינים שיש רק אל אחד!

      IP: 68.125.20.149 דווח על תגובה זו

  • 26.

    ד"ר קלדרון אמרה דברים נכונים

    אליהו, 02/04/13 22:30

    אינני מבין מדוע דבריה של דר קלדרון הם אלה שיוכיחו אם היא תלמידת חכמים אם לאו. לית מאן דפליג שהיא אמרה דברים נכונים. איסור משכב זכור נאמר בהקשר של חטאי עריות וככאלה אינו חמור הומוסקסואל מבועל נידה למשל.הוא ודאי אדם וחייבים בכבודו ובתשלום נזקיו והוא חייב בכל שאר המצוות. במילים אחרות הוא איננו מנודה ואיננו חדל מלהיות זכאי ליחס זהה כמו כל אדם. ואכן נכון התורה לא אמרה בשום מקום שמי ששוכב משכב זכור אינו זכאי להיכלל בכלל ישראל לענין זכויותיו כמו גם לענין חובותיו. נכון אילו יהיו עדים והתראה הוא חייב מיתה כמו בשאר חטאי ערווה (כמו גם מחללי שדבתות וכו' ואין כאן מה להאריך) ועם כל החומרה שבדבר, זהו.

    IP: 95.86.114.123 דווח על תגובה זו

    • נדמה לי שהומו חובה להרוג על פי שני עדים ואפילו ללא התרעה מראש (ל''ת)

      ומחלל שבת חובה להרוג רק עם הייתה התרעה מראש, 02/04/13 22:44


      IP: 198.96.155.3 דווח על תגובה זו

      • כלומר הדין הוא - ראית משכב זכור - חובה לחסל המשתתפים (ל''ת)

        נידה אין חובה להרוג בועל נידות ובטח שבסתר, 02/04/13 22:45


        IP: 166.70.207.2 דווח על תגובה זו

      • נדמה לך לא נכון

        דודי, 04/04/13 12:51

        קודם כל "התראה" ולא "התרעה".
        דבר שני גם השוכב משכב זכור לא יענש ללא עדים והתראה כמו גם מחלל שבת.

        IP: 62.159.77.167 דווח על תגובה זו

    • על בעילת נידה לא נאמר תועבה (ל''ת)

      מומחה, 03/04/13 01:00


      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

  • 25.

    יש בעייה גדולה יותר בהתערבות רבנים במהלך החיים במדינה

    אורי, 02/04/13 22:26

    הרבנים מנסים לכפות על הציבור החילוני והחופשי שהוא לשמחתי עדיין הרוב במדינה הלכות חיים אליליות שאין להן שום משמעות בעיני החילוני
    הרבנים צרכים להבין שהם פשוט חסרי רלבנטיות לציבור החילוני ולדיבריהם אין שום משעות מעשית או מוסרית
    הרבנים מסמלים רק אנכרוניזם ופרימיטיביות ויטב להם שישאירו את החילונים בחזקת
    לא מדובשכם ולא מעוצכם אתם פשות חסרי משעות

    IP: 198.144.106.98 דווח על תגובה זו

  • 24.

    בשביל להיקרא ת" צריך לשמור מצוות (ל''ת)

    ידידיה, 02/04/13 22:23


    IP: 212.76.101.135 דווח על תגובה זו

    • ולידיעת כולם הרב שפירא הוא ציוני דתי (ל''ת)

      ידידיה, 02/04/13 22:24


      IP: 212.76.101.135 דווח על תגובה זו

      • זה לא עוזר לו, יש דתיים ציונים חשוכים ופרימיטיביים. (ל''ת)

        רואה מעבר, 02/04/13 22:31


        IP: 109.65.118.215 דווח על תגובה זו

        • מילת הגנאי "חשוכים" אינה עדות שהם כאלה

          משה, 03/04/13 00:40

          בכלל עדיף לא לכנות אף צד בכינוי גנאי.

          IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

  • 23.

    לא תלמידת חכם אבל תלמידה חכמה! (ל''ת)

    גפן במובן גאפן, 02/04/13 22:13


    IP: 132.64.32.158 דווח על תגובה זו

    • פשר "תלמידי חכמים":

      אהרן, 03/04/13 02:34

      אלה שחושבים את עצמם לחכמים או תלמידים חכמים בתורה ומצוות קוראים לעצמם, התלמידים של אנשים חכמים, או בקיצור "תלמידי חכמים". וזה מטעמי הצטנעות (ולא חלילה צניעות!). לכן לפי הלקסיקון הזה, היחיד הוא 'תלמיד חכמים' (לא בהכרח תלמיד חכם!), והיחידה 'תלמידת חכמים'.

      IP: 68.125.20.149 דווח על תגובה זו

  • 22.

    פנינו לאבדון אם לא נשכיל להפריד את מוסדות הדת מהמדינה

    עצומה, 02/04/13 22:06

    http://www.atzuma.co.il/religionstate

    IP: 84.109.243.20 דווח על תגובה זו

  • 21.

    רות קלדרון אינה יכולה להחשב לתלמידת חכמים מכמה סיבות:

    אהרן, 02/04/13 21:31

    1-אין לה יראת שמיים (היא לא חובשת כיפה!)
    2-אין לה פיאות וזקן.
    3-אין לה מה שיש לרב שפירא בין הרגליים.
    4-הכי חשוב, יש לרות קלדרון הרבה יותר ידע והבנה בתורה מאשר למאות רבנים.
    ובענין ההומוים, דינם של ההומוים החרדים הפוך מדינם של אלה החילונים (לפי תורת החרדים), כמו שמצוות התורה לעבוד בששת ימי השבוע, עבור החרדים היא, להתבטל כל השבוע, ולאכול חינם כל החיים!

    IP: 68.125.20.149 דווח על תגובה זו

    • "ההומוים"

      קורא סתמי, 02/04/13 23:40

      אתה ממש התגלמות האינטליגנציה...

      IP: 77.247.182.241 דווח על תגובה זו

      • דווקא זו תגובה אינטיליגנטית מאוד (ל''ת)

        ואף נאורה, 03/04/13 00:07


        IP: 71.251.200.124 דווח על תגובה זו

        • דווקא לא. בעיקר בסעיף 4:

          eli, דוס, 03/04/13 12:20

          מי שחושב שלרות קלדרון יש ידע תורני יותר מלרב יהושע שפירא חי בסרט.
          היא אמנם למדה תורה במידה מסוימת, אבל פשוט אין מה להשוות!
          זהו, אמרתי את מה שיש לי לומר.

          IP: 147.237.70.61 דווח על תגובה זו

  • 20.

    גפני, התורה אומרת שדינו של מי שלא שומר שבת כדינו של הומו

    עומר, 02/04/13 21:21

    "וּשְׁמַרְתֶּם אֶת הַשַּׁבָּת כִּי קֹדֶשׁ הִוא לָכֶם מְחַלְלֶיהָ מוֹת יוּמָת כִּי כָּל הָעֹשֶׂה בָהּ מְלָאכָה וְנִכְרְתָה הַנֶּפֶשׁ הַהִוא מִקֶּרֶב עַמֶּיהָ" (שמות, לא; 14)

    אז מה, גפני, לדעתך צריך להרוג את כל מחללי השבת?

    האמת היא, שבאופן שבטח יפתיע, יש לי תחושה שאתה דווקא באמת בעד להרוג הן את כל ההומואים והן את כל מחללי השבת. וזה בגלל שאתה חסר הכנה למוח, ומנהל את חייך (זה מילא; אבל גם רוצה לנהל את חיינו!) לפי ספר שנכתב לפני אלפי שנים, אף אחד לא יודע מי כתב אותו, והוא מתרכז בדמות שאין אף אדם שאני או אתה מכירים שראה אותה.

    IP: 213.57.216.223 דווח על תגובה זו

    • בכל דור ודור

      א, 03/04/13 00:43

      בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם. רובינו יודעים שכך הוא, לכן לא זנחנו את תורת קודשו לאורך כל שנות הגלות.
      דמעה של סבא מתיקון חצות היא זו שהעלתה הרבה מראשוני הציונות לארץ. של נעליך!!

      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

  • 19.

    רבני הפשע והרשע חוגגים בכנסים בזכות האדמור לפיד (ל''ת)

    הפשע והרשע לפעמים משתלם, 02/04/13 21:18


    IP: 212.143.186.36 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כשאת מתייחסת אליהם ברצינות,את משדרת שהם ראויים ליחס רציני- הם לא (ל''ת)

    לקלדרון, 02/04/13 21:15


    IP: 85.250.36.101 דווח על תגובה זו

  • 17.

    תודה לחברת הכנסת קלדרון שהיא הממשיכה של התנאים והאמוראים

    אלי נגב, 02/04/13 20:49

    ברוב תולדות היהדות שעסקה במהות ובעיצוב ההלכה בחיי היהודים והחוקים החלים עליהם והתאימה אותם למציאות החיה, הרבנות של ימינו רוצה להחזיר אותנו למצב של חוסר חשיבה, חוסר מוסר וניתוק מהמורשת הענקית של נביאי ישראל. אולי כשיהיו באופוזיציה יתחילו לחשוב על זכויות האישה, על חשיבות המדעים ועל דמוקרטיה דברים שהם הטציאו מהיהדות.

    IP: 80.179.225.230 דווח על תגובה זו

    • שולמית אלוני החליטה שיהיו

      מאיר, 03/04/13 00:48

      שולמית אלוני החליטה שיהיו פאבים בישראל ויהיו שיכורים כאן. לשאלתו של כתב: הרי ידוע שיהודים לא נהגו להשתכר ?(ולכן רצו גויות להינשא להם) ענתה ברשעותה: יהיו שיכורים.

      רבותיי, מאז שיש שיכורים, סוחטים כסף מהורים ומכים קשישים. ובאותו קו:

      מאז שהעם התרחק מהתורה הוא סבור שרות קלדרון איננה נופלת מרבנים בתורתה. אני מסכים שאפשר ללמוד ממנה, אולם מקריאת ספריה היא רחוקה מלהיות מלומדת רצינית.

      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

      • אכן הרב שפירא מעדיף את שולמית אלוני

        אלי נגב, 03/04/13 06:59

        המשפט האחרון שלך קולע למטרה. הרב שפירא חושב שרק לו מותר לפרש את התורה, ואסור - גם לך- לקרוא בספריה של חברת הכנסת רות קלדרון. הרב ומרעיו חושבים שיש לאסור או להחרים ישיבות חילוניות. זה נושא כלכלי פוליטי של נכסים ולא נושא של הלכה ולמידה.

        IP: 80.179.225.230 דווח על תגובה זו

  • 16.

    מישהו מתרגש מהרב שפירא?

    אז הוא אמר, 02/04/13 20:46

    סוף סוף יש חילונים שלא מתבטלים בפני דוסים,
    הם עוד מזלזלים בפירושים המלומדים החילוניים?
    חחח מצחיק ומגוחך
    חשוכים ונבערים שכמותם

    IP: 84.229.213.89 דווח על תגובה זו

    • ככתוב : אני ואפסי עוד

      מלומד, 03/04/13 00:50

      אתה גאוותן ללא סיבה וגם בור.

      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

  • 15.

    "מודאג מאוד" מההתקרבות של הציבור החרדי לציבור הדתי לאומי. זה אומר הכול (ל''ת)

    החרדים מביישים את היהדות., 02/04/13 20:41


    IP: 85.250.102.96 דווח על תגובה זו

  • 14.

    קלדרון אישה צדיקה ונבונה

    מנשה, ירושלים, 02/04/13 20:34

    הרבה יותר מכל הגפנים והליצמנים שבזים לכל מי שלא חושב ונראה כמוהם

    IP: 84.108.105.253 דווח על תגובה זו

  • 13.

    בגלל שפירא אישית הומואים מתאבדים

    אחד שיודע, 02/04/13 20:33

    הלוואי שאחד מבניו או בני משפחתו יצא מהארון. שיבין שהומו זה לא זלמן שושי, אלא אני אתה וכל אחד אחר. הוא ישלם על כך את הדין בעולם הבא.

    IP: 84.108.105.253 דווח על תגובה זו

    • זוכר מה קרה לעופרה חזה? (ל''ת)

      איליין, 03/04/13 00:56


      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

      • אחד שיודע

        עופרה היתה לסבית?, 03/04/13 01:46

        ברור שלא. זה לא שכל ההומואים חולים באיידס את יודעת, ומה שכן, ידוע לי על הומואים דתיים שהתאבדו בגלל האקלים שיצרו ההתבטאויות של שוקי שפירא ודומיו.

        IP: 79.181.28.58 דווח על תגובה זו

  • 12.

    בסדום הומו היה אזרח כבוד!למה את זה לא מזכירים? (ל''ת)

    דן, 02/04/13 19:40


    IP: 95.86.97.172 דווח על תגובה זו

  • 11.

    הרב שפירא

    טופסי, 02/04/13 18:34

    לא רק שהרב שפירא לא יודע ללמוד גמרא, הוא מתיימר לפסוק על אחרים אם הם תלמידי חכמים. הרב שפירא את הישיבה שלך צריך לסגור כי לא לומדים גמרא. אינך יכו להעביר שיעור בגמרא. לא יעזור לך כלום אתה מגדל עמי ארצות החושבים שהם תלמידי חכמים. זו לא דרכנו

    IP: 109.64.107.221 דווח על תגובה זו

  • 10.

    צריך בזמן הזה אומץ לשינוי,,,

    בר-עמי שפירא, 02/04/13 17:41

    לרות קלדרון יש לתת צל"ש על הנועזות שבה שרוצה להביא לשינוי, ולהגיע ליותר אנשים שהם לא דתיים לפי המסגרות של הרב שפירא, הרב שפירא לא צודק אלא מפחד לעשות שינוי בדעתו, וכך גם כול החרדים, חבל עם בוא האביב אולי יפרחו גם פרחים בחצר של הרב,

    IP: 79.176.166.3 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הרב שפירא צודק לחלוטין

    אייל כהן, 02/04/13 17:09

    חז"ל כבר אמרו על אלו הלומדים תורה שלא בקדושה וטהרה מתוך מטרה לקנטר שטוב היה אילו נהפכה שלייתם על פניהם.
    רות קלדרון מייצגת פן של עזות מצח בעידן עקבתא דמשיחא שבו החוצפה גדלה. כל ארחי-פרחי מעיז לגלות פנים בתורה שלא כהלכה ומתיימר להציג את הדברים המסולפים והמעוותים בשורה אחת עם שיח תורני אמיתי. אוי לדור שכך עלה בימיו!

    IP: 79.181.211.68 דווח על תגובה זו

  • 8.

    נמאס מהרפורמים!! בנט לפיד קלדרון ושאר רישעי ישראל

    יוני הבית''רי, 02/04/13 16:57

    הארץ מקיאה אנשים כמוכם

    IP: 79.181.216.248 דווח על תגובה זו

  • 7.

    לפי התורה מישכב הומואים דינם מוות אמת מארץ תיצמח (ל''ת)

    קווין, 02/04/13 16:16


    IP: 84.228.59.180 דווח על תגובה זו

    • גם לפי הקוראן. אתה והאיראנים - אותו דבר (ל''ת)

      גיא, 02/04/13 16:37


      IP: 109.66.162.7 דווח על תגובה זו

    • 32ֵ אחוז מהחרדים כלולים בהם (ל''ת)

      השלם, 02/04/13 18:26


      IP: 212.143.110.65 דווח על תגובה זו

  • 6.

    לא נתן לשנות את התורה ולא ניתן לשנות את האמת (ל''ת)

    דורון, 02/04/13 16:14


    IP: 84.228.59.180 דווח על תגובה זו

    • משה דיין כבר אמר על זה פעם:

      משה דיין, 02/04/13 17:25

      "רק חמור לא משנה את דעתו"
      ובתאבון עם האספסת....

      IP: 62.90.251.49 דווח על תגובה זו

      • דיין רודף השמלות?

        טובה, 03/04/13 00:52

        הנואף? ממנו אתה בא ללמוד???

        IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

    • נכון, לכן הם לא יפגשו לעולם (ל''ת)

      השלם, 02/04/13 18:39


      IP: 212.143.110.65 דווח על תגובה זו

  • 5.

    רות קלדרון היא אישה מאוד חכמה

    משה, 02/04/13 16:09

    אני נהנה לקרוא את מה שהיא כותבת.
    זאת הפעם הראשונה שאני מפרגן לפוליטיקאי.
    היא צריכה להיות עילוי בכדי שזה יקרה.

    IP: 192.117.141.98 דווח על תגובה זו

    • סביר להניח שלא תבין את מה שהרב שפירא כותב, האם זה אומר שהוא פחות חכם?

      eli, 03/04/13 12:23

      נראה לי שלהיפך..
      אם אני הייתי צריך לתת פרסי נובל כנראה שהייתי נותן אותם למי שנראה לי ולא למי שמגיע לו, הרי בסופו של יום אני לא מבין בפיזיקה...

      IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ומי קבע שהרב שפירא הוא תלמיד חכם?! (ל''ת)

    איש יהודי, 02/04/13 15:59


    IP: 93.173.62.156 דווח על תגובה זו

    • הרבנות הראשית לישראל קבע שהוא רב ודיין לעומת קדרון שאין להה שום סמכות (ל''ת)

      דן, 02/04/13 19:41


      IP: 95.86.97.172 דווח על תגובה זו

      • מה לעשות

        יוסי, 02/04/13 21:31

        בגלל זה אני שם קצוץ על הרבנות וכלבלביה

        IP: 109.64.26.18 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מה היא עשתה שמגיע לה להיקרא תלמידה חכמה (ל''ת)

    ידידיה, 02/04/13 15:41


    IP: 212.76.101.135 דווח על תגובה זו

    • יש לה יותר ידע ויותר שכל מלרוב הרבנים והאייתולות (ל''ת)

      דניאל, 02/04/13 16:38


      IP: 109.66.162.7 דווח על תגובה זו

      • גם להיטלר היה הרבה ידע. (ל''ת)

        ללא יראת שמים אין חוכמה כלל., 02/04/13 16:50


        IP: 77.126.114.231 דווח על תגובה זו

        • כשיש "יראת שמים" השכל מוקפא בלי חוכמה. (ל''ת)

          ''יראת שמים''? ומה אם אלוהים שלך בכלל נמצא באוקיינוס, 02/04/13 17:16


          IP: 85.250.73.239 דווח על תגובה זו

        • לרב ברלנד יש הרבה יראת שמיים (ל''ת)

          המון, 02/04/13 17:27


          IP: 62.90.251.49 דווח על תגובה זו

        • אתה משווה אותה להיטלר? אתה נורמאלי? אם יש אלוהים - הוא מתעב אותך (ל''ת)

          גיא, 03/04/13 00:03


          IP: 109.66.162.7 דווח על תגובה זו

      • דניאל היקר, אתה טועה.

        eli, 03/04/13 12:25

        אין לה יותר ידע מלכל הרבנים, זה פשוט לא נכון.
        ולך אין שום יכולת הערכה בעניין זה, בשונה מאנשים שיודעים לקרוא טקסטים מהסוג הזה, והם יכולים לדעת בעצמם מי רב ומי לא בלי אישור של הרבנות.

        IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מה שבטוח אתה לא תלמיד חכם ולא בן אדם חכם (ל''ת)

    זבע, 02/04/13 15:22


    IP: 79.180.144.121 דווח על תגובה זו

  • 1.

    הרחק מהימין מהציונות וגם מהכסף (ל''ת)

    הרחק מהימין מהציונות וגם מהכסף, 02/04/13 15:06


    IP: 79.181.216.125 דווח על תגובה זו