• 42.

    תיקון העוול של הכתבה (ל''ת)

    מדריל שאכפת לו, 31/03/13 16:28


    IP: 2.55.128.75 דווח על תגובה זו

  • 41.

    לא מפתיע בכלל שזו החלטת הועידה

    אפרת קרסנר, 31/03/13 02:51

    אבל בתכלס זה לא משנה שום דבר . כי מי שירצה ללכת ולהשתתף בתוכניות ריאליטי אף מדריך ואף בוגר של תנועת בני עקיבא לא יאמר לו "לא" . מי שרוצה פשוט יעשה את זה וזהו . צריך לבחון כל מקרה לגופו.

    IP: 94.159.193.5 דווח על תגובה זו

  • 40.

    צודקים ב100%...הנה משהו שחילונים יכולים ללמוד... (ל''ת)

    ערן, 30/03/13 12:11


    IP: 85.250.53.109 דווח על תגובה זו

    • אנחנו לא בתחרות עמכם. לכם "יש יותר גדול". בסדר?

      חילוני, 31/03/13 09:27

      אל תמליצו לנו ואל תטיפו לנו. סולם "הערכים" שלכם לא טוב יותר ולא נעלה יותר משלנו. אני יכול להצביע לך על המון מנהגי יומיום לא טובים במיוחד שהציבור הדתי-לאומי לוקה בהם (לא בעניינים לאומיים, לא בעניינים יהודיים) ואנחנו לא מטיפים לכם.
      אז תודה, אל תלמד אותנו ואל תמליץ לנו.

      IP: 109.186.160.87 דווח על תגובה זו

  • 39.

    הם צודקים. תכניות הריאליטי הן תת-רמה (ל''ת)

    דוד, 30/03/13 09:59


    IP: 109.66.70.59 דווח על תגובה זו

  • 38.

    בנט ותנועתו עומדים להחליף את ש.ס בצביעות הדתית בציבור והממשלה (ל''ת)

    משנה מקום משנה מזל, 29/03/13 18:52


    IP: 46.116.207.228 דווח על תגובה זו

  • 37.

    בני עקיבא של היום הם מוטציות דתיות נלאגת כמו נפטלי בנט (ל''ת)

    מושבניק דתי ממושב שדה - יעקב בעמק יזרעאל, 29/03/13 18:49


    IP: 46.116.207.228 דווח על תגובה זו

  • 36.

    צודקים. מי צריך להשתתף בטראש הטלוויזיוני הזה שנקרא ריאליטי? (ל''ת)

    שלום, נצרת עילית, 29/03/13 18:33


    IP: 109.67.206.109 דווח על תגובה זו

  • 35.

    צבועים, תראו לאן הגעתם בזכות התכנית. (ל''ת)

    ציקי, 29/03/13 15:20


    IP: 85.250.51.176 דווח על תגובה זו

  • 34.

    בני עקיבא, תמשיכו לשלול כל מגמה של השתלבות, פתיחות, והתקדמות.

    אורן, 29/03/13 14:22

    תישארו תקועים בשמרנות המתגוננת שלכם, עם הפרדה בין בנות ובנים ושיח דכאני על צניעות והצטנעות, ותמשיכו לחנך דורות של צעירים, שהם הפוטנציאל האינטלקטואלי והערכי הכי טוב שיש למדינה הזאת, דווקא להסתגרות, לרגרגסיה וכמובן, לא להתסכל בטלסקופ שמא נראה בו מציאות שלא מסתדרת עם ה"רוח" שלנו.

    IP: 46.120.82.58 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק, אבל הם ימשיכו כי המנהיגים מוכרחים להתפרנס ממשהו (ל''ת)

      אתה צודק, 29/03/13 16:07


      IP: 85.250.36.101 דווח על תגובה זו

    • 33 - אתה קורא להשתתפות בתוכניות ריאליטי טראש בשם:

      שלום, נצרת עלית, 29/03/13 18:30

      מגמה להשתלבות בחברה.פתיחות והתקדמות?
      זה הסטנדרט שלך לחיים מערביים ומודרניים?

      IP: 109.67.206.109 דווח על תגובה זו

  • 33.

    לכל מי שכתב תגובה כזו אחרת כנסו:

    רונית, 29/03/13 13:03

    כן תוכניות ריאלטי הן שטחיות בדרכ אבל כאן הייחוד שרואים חבורתא דתית שרואים מהם הערכים בהם כדאי וטוב לדבוק על מנת שהחברה שלנו תהיה סובלנית יותר ונעימה לזולת , ענהאל ועקיבא הם זוג מקסים וכך גם כמעט כל הדתיים שראיתי על המסך הם מתחשבים באחר ודווקא חשוב כן לקדם את החברה הדתית בטלויזיה בכדי להשתמש בכל התקשורת לשליחות בכל הקשור לדת :) בכדי שיוכלו לראות את הדת בצורה החיובית ולרצות להתקרב מתוך אהבה ורצון פן ירבו:)

    IP: 2.55.116.214 דווח על תגובה זו

    • הם אנושיים כמוני וכמוך

      לי, 29/03/13 13:08

      אין שום דבר נעלה יותר. מוסרי יותר.

      IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

    • רק בלי הטפות

      עמיקם, 01/04/13 17:11

      אין לי שום בעיה עם דתיים בתוכניות האלה (שרובן בלתי נסבלות בכל מקרה...) אבל זה רק כשהם שווים לכולם. אם דתיים רוצים להשתתף בתוכניות כאלה כדי להטיף - אני לא מעוניין מראש.

      IP: 84.228.20.1 דווח על תגובה זו

  • 32.

    במהותו הדתי מזמין אחרים להחליט על חייו, אז הנה עוד הזמנה כזו. תשתחררו (ל''ת)

    רכיכות, 29/03/13 12:37


    IP: 85.250.36.101 דווח על תגובה זו

  • 31.

    הבנות שלי אפילו לא יודעים שיש כזה דבר. ברוך שהבדילנו מן התועים! (ל''ת)

    חרדי, 29/03/13 12:19


    IP: 31.44.137.222 דווח על תגובה זו

    • מקווה כי בנותיך לא תחשפנה [תרתי משמע] לפני התוהים... (ל''ת)

      מישהי, 29/03/13 12:27


      IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

    • הבנות שלך ימשיכו להיות עבד לבעלים שלהם ולפרנס את הרבנים שלכם

      עבדים הייתם, 29/03/13 16:10

      אתה מביא לעולם ילדים כדי שיהיו עבדים לאנשים אחרים. אילו הייתי בתך הייתי בורחת ממך ומסתתרת כך שלעולם לא תמצא אותי ותהפוך אותיצלעבד לגברים ולרבנים נצלנים.

      IP: 85.250.36.101 דווח על תגובה זו

    • לבנות שלך אין מושג מה זה לחשוב לבד. הן תקועות עם שטיפות המוח שלך (ל''ת)

      תקועים, 29/03/13 16:12


      IP: 85.250.36.101 דווח על תגובה זו

      • תאמין לי שהן חושבות יותר טוב ממך ומכל....

        יניב, 31/03/13 11:46

        נשים הפרוצות שמסתובבות כשק בשר כדי להשיג את מה שהן רוצות.

        IP: 79.183.146.180 דווח על תגובה זו

        • שק בשר? סוטה! (ל''ת)

          אישה, 01/04/13 13:30


          IP: 212.199.51.85 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מה האלטרנטיבה

    שין, 29/03/13 12:14

    עקיבא וענהאל תמשיכו.
    הציבור הכללי נחשף בזכותכם למשהו אחר בזכותכם.
    יש לנו מגזר שצורך ״תרבות חילונית״, אך רוצה שהיא תהיה דתית למהדרין וחש אי נוחות מכך.
    זוהי תסבוכת נפשית אמיתית ולא פשוטה, כמו גם החלטה של דתיים להכנס ל״תעשיה״.

    IP: 46.19.81.146 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הצד החיובי: קנאת סופרים =- תרבה חכמה

    אופטימוס פריים, 29/03/13 11:59

    ככל שיראו את נציגי המגזר הדתי-לאומי מציב בכל במה וחזית אמות מידה של הגינות, צניעות ויושרה, ומצליח להאהיב שם שמים, כן ייטב.

    IP: 109.64.110.193 דווח על תגובה זו

  • 28.

    תגובה על השיפוט של הטוקבקים

    צירי ועידת בני עקיבא הכ''ג, 29/03/13 11:49

    אנחנו צירים בועידה, ולא מבינים איך שמו דגש כ"כ גדול על חלק קטן ןחשוב בועידה..
    מתוך כל הטוב שנמצא כאן, ההחלטה להתמקד בנושא שהיה רק בדיון עדיין, ולא עלה להחלטת כולם..
    אנו לאו דווקא נגד הצעה זאת, אך אנו יותר ראינו את אהבת העם שנמצאת כאן ואת הרצון הגדול לקרב ולאהוב..
    שטריימלים? אנו רואים בירידות על חלק נוסף בעם כדבר פסול.
    ובנוסף בהקשר לכתבה,בני עקיבא לא כמו מוסדות מסויימים באים להתבדל,אלה להפך-אנו באים לקירוב וחיבור כל חלקי ישראל ולא הרחקתם!אנו חושבים שזה טעות ענקית לשפוט ולהסיק מסכנות מכמה מילים שהכתב שמע והסיק החלטות וקריאות,כשלמעשה הרבה מאוד דיונים והחלטות התמקדו במיוחד בחיבור וקירוב.אז אנא ממכם,"אל יתהלל חוגר כמפתח"-אסור לשפוט ולהגיב עד שהמלאכה הסתיימה,וקל וחומר כשאת/ה לא מבינים עד הסוף את כוונות הדברים.

    IP: 80.246.133.53 דווח על תגובה זו

    • הועידה זה הגוף הכי דמוקרטי שיש במדינה!!הוא זה שמגדיר את בני עקיבא בתור

      נריה סויסה ציר בועידה, 29/03/13 12:52

      לפי דעתי היא צודקת!!זה שאתם נתפסים לסעיף אחד מתוך עשרות רבות של סעיפים בתוך הצעות רבות שקיבלו ועדות רבות וזה שעדיין לא קיבלו אותם בהצבעה בועדה עצמה ובהצבעה הכללית רק אומרת שאתם לא מבינים כלום מכל הועידה הזאת!!!
      בני עקיבא הגדירה את עצמה בתור תנועת נוער ותנועה של עם!!
      מתוך זה בני עקיבא נותנת לנו הנוער להחליט את העקרונות העיקריות ואת החוקה של התנועה כדי שזה יהיה תנועת נוער בה הנוער הוא זה שקובע!!
      הועידה שמי שלא הבין זה הגוף הכי גבוה של בני עקיבא והוא מכתיב את כל הרוח והדרך של התנועה!!
      בהצבעות יש למזכל ולציר פשוט אותה זכות הצבעה ואותו כוח להשפיע!!
      זה האירוע הכי דמוקרטי שיש במדינה הזו ובכלל בתנועות נוער!!

      IP: 2.55.117.45 דווח על תגובה זו

    • ככל דתי גם בניעקיבא שטופי מוח דברי הרבנים ללא מחשבה עצמאית (ל''ת)

      דתי נשאר דתי, 29/03/13 16:14


      IP: 85.250.36.101 דווח על תגובה זו

  • 27.

    הזוג המקסים הזה הביא הרבה כבוד למגזר. יותר מעסקנים מפגרים. (ל''ת)

    מיכאל, 29/03/13 11:37


    IP: 109.64.56.119 דווח על תגובה זו

  • 26.

    חברה - אתם באמת בורחים מהריאליטי - קדימה הבדלנות - חוזרים לשטטל! (ל''ת)

    מרדכי אבו, 29/03/13 10:59


    IP: 79.180.116.142 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הם בסה"כ שני תאבי בצע עלובים שימכרו את נפשם בשקל

    שוש ושקשוקה, 29/03/13 10:52

    כמו רוב הדוסים. שיילוק לא לבד!

    IP: 109.186.160.87 דווח על תגובה זו

  • 24.

    תנועה גוססת. כל הכבוד שעדיין מפעילים יחצ (ל''ת)

    גוססת, 29/03/13 10:52


    IP: 80.179.143.162 דווח על תגובה זו

  • 23.

    תלבשו שטריימלים ותושיבו את הבנות בסוף האוטובוס (ל''ת)

    בני עקיבא לחניכים, 29/03/13 10:50


    IP: 84.94.179.160 דווח על תגובה זו

  • 22.

    התחרדתו והקצנה. בדרך ל-2 מדינות. האחת חילונית ומשגשגת. השניה עניה

    חוני, 29/03/13 10:40

    עלובה ובורה כמו איראן.

    IP: 37.142.28.72 דווח על תגובה זו

    • חילונית, ומשגשגת...

      אבי, 29/03/13 11:56

      מלאה בבעלים שיורים בראש של נשותיהן,
      ובילדים שנקרעים ללא בית חם, בין גרושתי הגרושה מנישואיה הקודמים,
      מלאה בבנות 13 , שנאלצות לאבד את בתוליהן,לבני 14 חרמנים מרוב סרטים ופריצות..

      לעומת זו הדתייה, בה יש לילדים "העניים", בית חם ואוהב, שעוזר להם לגדול בצורה בריאה...

      IP: 31.44.132.78 דווח על תגובה זו

      • איזה כיף אצלכם במשפחות הדתיות...

        תועמלן דתי שקרן, 29/03/13 12:14

        כמה חבל שאתם כל כך מעט...
        אמרנו לכם אלפי פעמים ששקרנות ותאוות בצע מאפיינים אותכם מאד. אבל האמת כואבת אז אתם מתאמצים ומשקרים יותר ויותר.

        IP: 109.186.160.87 דווח על תגובה זו

      • לדתייה יש רב שאומר לה שאלוהים רוצה אותה עבד לבעלה. רחמנות עליה (ל''ת)

        לדתייה יש בית ''חם'' שמשעבד אותה ומנצל אותה, 29/03/13 16:16


        IP: 85.250.36.101 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הזוג הזה הם לא דוגמא שניהם רודפי בצע מגעילים הלכו למות שהלך

    להם המיליון ועכשיו מנסים סבתא זאפטה ובעלה הארוך, 29/03/13 10:34

    כמו שרוך והמסריח כמו גרב לעשות קצת פרוטות ממה שנשאר מ15 שניות התהילה שושה ופושה שני מסריחים בעיקר שושה המעצבנת

    IP: 46.117.0.190 דווח על תגובה זו

    • השפה אמנם בוטה, אבל התוכן נכון. (ל''ת)

      cinege, 29/03/13 12:18


      IP: 79.183.117.110 דווח על תגובה זו

  • 20.

    שלא ישתתפו. אפשר לחשוב מה החשיבות של תוכנית זולה בטלוויזיה. (ל''ת)

    שוזי, 29/03/13 10:25


    IP: 84.108.80.148 דווח על תגובה זו

  • 19.

    ההחלטה לוקה בחסר . היא חייבת לכלול גם את הפסקת הריצה לכנסת-ישראל.

    הומני., 29/03/13 10:16

    כנסת ישראל, היא תוכנית הריאליטי הגדולה ביותר בישראל. ומשום מה רבים מבוגרי התנועה רצים ונאבקים להיות חלק ממנה.

    IP: 80.230.22.144 דווח על תגובה זו

  • 18.

    ומה שבאמת חשוב זה

    בן עקיבא, 29/03/13 09:58

    http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?foldername=yarokad

    IP: 79.180.49.129 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אני חילוני ואפילו ניתן להגדיר אותי כאנטי דתי אבל במקרה הנל אני תומך ב

    דן, 29/03/13 09:53

    בדתיים , ריאלטי זה חרא שמאכילים את הנוער!!!!!!!

    IP: 46.19.80.231 דווח על תגובה זו

    • אני מת מגועל כשהבן שלי מדבר במטבעות לשון אמריקניות מתורגמות (ל''ת)

      זה הורס אותי!, 29/03/13 09:55


      IP: 109.163.233.194 דווח על תגובה זו

      • הבדיחות האמריקניות והיחס הצבוע והפוליטקלי קורקט - מבחילים! (ל''ת)

        הזוועה בהתגלמותה!, 29/03/13 09:58


        IP: 109.163.233.194 דווח על תגובה זו

        • וכל זה ספג הילד שלי מצפיה אינסופית בסרטים מדובבים!

          הרסתי הילד במו ידי, 29/03/13 10:00

          מילד בעל נשמה יהודית טהורה הפכתי אותו לחיה עם תרבות אמריקנית

          הרבה יותר גרוע ממה שהיה כשאני הייתי ילד וראיתי טלויזיה

          IP: 109.163.233.194 דווח על תגובה זו

          • ככל שהילד שלכם יותר אינטיליגנטי וסופג - כך הטלויזיה הורסת אותו (ל''ת)

            שיידעו כל ההורים חילוניים סרוגים וחרדים, 29/03/13 10:02


            IP: 198.96.155.3 דווח על תגובה זו

  • 16.

    הטלויזיה הישראלית מזהמת והורסת התרבות האנושית בילדים ומבוגרים (ל''ת)

    כל אדם נאור זורק או מגביל השימוש בטלויזיה, 29/03/13 09:51


    IP: 96.47.226.21 דווח על תגובה זו

    • האם לא שמתם לב שבגלל כל האשפה המדובבת הילד שלכם הופך אמריקני?

      זה מבחיל - תרבות ה 0 מחלחלת לילדים ולנוער, 29/03/13 09:54

      תרבות גסה רעה פרימיטיבית
      doing my job וזה כל מה שצריך
      god is the money
      כל מה שמרחיק אדם מלהיות בן אדם

      אלו דברים עדינים שלא שמים אליהם לב - אבל זה משחית והורס

      IP: 109.163.233.194 דווח על תגובה זו

  • 15.

    האט הער געזוקט. אלה לא חרדים. מי שרוצה ישמע, מי שרוצה לא ישים עליהם.

    אבל שNRG יוותרו על נסיון להכפיש דוסים? לאאאא, 29/03/13 09:43

    מה גם שבניגוד לאיך שמנסים להציג את זה פה, לגוף הזה אין שום סמכות דתית/ רבנית/ הלכתית וכיו"ב.

    מדובר על כמה עסקנים של תנועת נוער שקובעים את מדיניות התנועה הרשמית. זה שנושאי תפקידים (מדריכים, רכזים וכו') מחוייבים לנהוג לפיה זה מובן מאליו. אבל אין להם דרך לכפות אותה על חניך פשוט וזאת גם לא כוונתם.

    IP: 79.176.143.232 דווח על תגובה זו

    • השאלה היא: האם תרבות הגועל האמריקנית צריכה להיות התרבות הישראלית? (ל''ת)

      זו שאלה חינוכית מוסרית!, 29/03/13 09:49


      IP: 96.47.226.21 דווח על תגובה זו

    • hat er gesagt

      גיזוקט אתה בעצמך, 29/03/13 09:54

      יעיעה

      IP: 79.183.67.127 דווח על תגובה זו

    • ער האט געזאגט (ל''ת)

      וואי א בראך, 29/03/13 10:11


      IP: 109.65.184.145 דווח על תגובה זו

    • געזים יועצעים לי מהטוכייס (ל''ת)

      אדיוט, 29/03/13 23:00


      IP: 109.160.227.148 דווח על תגובה זו

  • 14.

    הם צודקים (ל''ת)

    אלחי עוקשי, 29/03/13 09:38


    IP: 37.26.147.231 דווח על תגובה זו

  • 13.

    השנאה לחרדים בישראל לא שונה מהשנאה לחרדים בחו"ל

    עודד, 29/03/13 09:38

    אני יודע שזה לא ממש קשור לנושא אבל החליטו לצנזר אותי אז בגלל זה אני רושם את זה עוד פעם בנפרד

    IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

    • התנגדות לדעות מסוימות של אנשים אין פירושה שנאה כלפיהם (ל''ת)

      סימה, 29/03/13 09:44


      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

      • גם אני מתנגד לחלק מהדיעות שלהם ואני לא שונא אותם (ל''ת)

        עודד, 29/03/13 09:47


        IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

        • גם אני לא שונאת אף אחד\\ת (ל''ת)

          מירי, 29/03/13 09:49


          IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

          • לא הבנתי, אז את לא שונאת את היטלר למשל ?? (ל''ת)

            מה, את סוג של נוצריה ?!, 29/03/13 10:19


            IP: 77.125.15.21 דווח על תגובה זו

            • הידעת? היטלר מת (ל''ת)

              ., 31/03/13 19:34


              IP: 79.182.5.65 דווח על תגובה זו

    • *מהשנאה ליהודים בחו"ל

      עודד, 29/03/13 09:45

      אין הבדל בין השנאה לחרדים בישראל לשנאה כלפי היהודים בחו"ל

      IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

    • יאיר לפיד השתמש בשיטת התעמולה הנא-צית שפועלת כמו שעון שוייצארי (ל''ת)

      זו לא שינאה זו שטיפת מוח, 29/03/13 09:48


      IP: 96.47.226.21 דווח על תגובה זו

    • הרגש כלפי הדתי הוא לא שנאה אלא תיעוב, גם כלפי דתי מוסלמי ונוצרי (ל''ת)

      חילונית, 29/03/13 16:19


      IP: 85.250.36.101 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כל תכניות הטלוויזיה היום הם תרבות קפיטליזם חזירי ומנוגדות לרוח היהדות (ל''ת)

    ויש ללמד מיובל שטייניץ ולהשליך מהבית המכשיר הטמא, 29/03/13 09:37


    IP: 82.81.31.245 דווח על תגובה זו

    • הבן שלי סופג תכנים ותרבות אמריקניים מגעילים - שמרחיקים אותו מהאנושיות

      לצערי אני חלש ורגיל בטלויזיה מילדות, 29/03/13 09:46

      לדוגמא הבן שלי כל הזמן צופה סברטי דיסני מדובבים ובסדרות המתורגמות בהופ

      ויוצא לי ילד אמריקני תרבות מגעילה, מטבעות לשון מתורגמות מאנגלית לעברית, הומור אמריקני

      בקיצור אני מרגיש שהרסתי את הילד במו ידי ...

      גודל לי אמריקני מתועב בבית....

      IP: 96.47.226.21 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אין שום התחשבות בדתיי בתוכניות ריאלטי

    עודד, 29/03/13 09:33

    המקרה של ספר התנ"ך היה יכול לקרות רק בישראל כי בכול מדינה אחרת היו מסלקים את פרידה.
    ומה הבעיה לתת כלים שונים לבשרי ולחלבי?

    IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

    • נדמה לי שגם הכריחו לאכול שרץ (ל''ת)

      פזית, 29/03/13 09:43


      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

      • לא שרץ, חגבים, וזה כשר. (ל''ת)

        אשר, 29/03/13 10:41


        IP: 80.179.233.38 דווח על תגובה זו

    • ג'קי סיפר לדיירים מספרד את הסיפור עם התנ"ך והם היו מופתעים

      עודד, 29/03/13 09:43

      הם שאלו את ג'קי למה האח הגדול לא סילק את פרידה ?
      הרי אם היו מכניסים קוראן או את הברית החדשה יורם זק וקופרמן היו מתנגדים

      IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

  • 10.

    קרא תגובה מספר 7 ותבין למה לא סובלים חרדים (ל''ת)

    מירי, 29/03/13 09:29


    IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הבעיה היא שצריך טלוויזיה אלטרנטיבית

    שרה, 29/03/13 09:29

    מספר מוגבל של שעות. ערוץ התכלת ז"ל לא סיפק את זה כי כמעט מלכתחילה נכנסו בו גם תכנים זרים אף כי הוא היה מעניין מאד.

    IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אין שום התחשבות בדתיים בתוכנית ריאלטי

    עודד, 29/03/13 09:25

    המקרה של התנ''ך ב''אח הגדול'' היה יכול לקרות רק בישראל כי בכול מדינה אחרת לא היו מאפשרים למישהו לעשות את זה והיו מסלקים את פרידה.
    ומה הבעיה לתת כלים שונים לבשרי ולחלבי ?
    יש גם שנאה מכוערת בציבור כלפי החרדים שלא שונה במאומה מהשנאה כלפי היהודים בחו''ל.

    IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

  • 7.

    בני עקיבא כמו יתר התנועה ה"דתית" לאומית הם רשעים ארורים, ואינם מזרע

    ישראל אלא ערב רב., 29/03/13 09:22

    כמובן שיש בניהם גם יהודים טועים או צבועים, אך ה"רבנים" שלהם רפורמים גמורים שהפכו את התורה מדת לתרבות אנושית.

    ב"ה חלק בלתי מבוטל מתנועה זו מתחרד היום, לאחר שהבינו כי רימו אותם עם ההבטחה של "אתחלתא דגאולה" שנסתרה במבחן ההתנתקות. ועובדה היא כי למרות התרפסותם לחילונים, עדיין הם שנואים עליהם (שכן גם הרשעים ביותר שונאים צבועים ובוגדים), ואין לכך קשר אמיתי לשירות בצבא, או לעבודה ושאר ירקות.

    התורה צפתה כי הערב רב יקימו מדינה כופרת לפני הגאולה, והציונות הדתית (למעט יחידים) משתפים פעולה עם שאר הערב רב כנגד עם ישראל האמיתי.

    בזוהר הקדוש אף נכתב כי הם יקימו להם "ישיבות" ו"רבנים" של ערב רב (ישנם 5 סוגים של ערב רב, ובניהם הצבועים).

    לאחר גלות אחרונה זו, ימלוך משיח בן דוד. והזוהר מסביר כי חוק הוא שהקליפה תמיד קודמת לפרי, ולכן גם שלטון הערב רב קודם למלכות בית דוד.

    דתילוני יקר, אם הינך יהודי למד תורה באמת, והצל עצמך רגע לפני הסוף הבא עלינו לטובה בב"א !

    IP: 77.125.15.21 דווח על תגובה זו

    • אז מדוע אתה חי כאן? סע לליטא!

      מירי, 29/03/13 09:25

      נעזור לך בכיף לארוז את המזוודה.

      סע!

      IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

      • כי הדרך שלנו להתמודד היא לא בבריחה או בכוחי ועוצם ידי. עם ישראל

        האמיתי ההולך עפ''י התורה מאמין כי ארץ ישראל, 29/03/13 09:41

        נקנית רק דרך קיום המצוות, אחרת אין לנו זכות עליה.
        ההבטחה של הקב"ה לנחלת הארץ איננה מבוססת על כוח הזרוע, אלא בעיקר על שמירת הצניעות.

        לאחר יציאת מצרים נחשד משה רבנו ע"י גדולי הדור בעריות. ומסבירים המפרשים כי עקב נבואתם הם ידעו כי משה לא יזכה להכנס לארץ, ולכן הם טעו לחשוב כי הסיבה לכך הייתה כי הוא חלילה פגם בעריות.

        דתילוני שצופה בטלביזיה או משתתף בתכניות הנוגדות את רוח התורה גורם לעוד שטחים של ישראל לעבור לגויים. את מה שכבשו אריק שרון ורבין בכוח הזרוע אנו עתידים להפסיד אם לא נפנה לדרך התורה.

        עפ"י התורה רק 1/5 זכו להגאל ממצרים, וכך גם עומד להיות בקרוב.

        אם גדולי ישראל יחליטו לעבור לחו"ל (הגם שהתורה לא צפתה זאת), אנו נשמע להם ללא היסוס, ולא אלמן ישראל..

        IP: 77.125.15.21 דווח על תגובה זו

        • כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה

          מירי, 29/03/13 09:48

          לא בהכרח.

          קל לכם לראות את ישראל כמעצמה צבאית בעיקר.
          ולהלביש עליה את כל האידיאולוגיה המוזרה שלכם.

          אשמח לבוא ולעזור לך אישית לארוז את המטלטלים בדרך לליטא הקסומה.

          IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

          • גברת מירי, באמת שניסיתי, אך ממש לא הבנתי מה רצונך.. (ל''ת)

            נסי להתנסח באופן ברור יותר., 29/03/13 09:57


            IP: 77.125.15.21 דווח על תגובה זו

        • כל מילה בסלע (ל''ת)

          מישהו, 31/03/13 00:33


          IP: 79.181.106.48 דווח על תגובה זו

    • יש דברים שהחילונים דתיים יותר מהחרדים

      נחמה, 29/03/13 09:33

      למשל חרדים שנולד להם ילד נכה מוסרים אותו לא אחת למנזרים כדי שלא יפול עליהם פגם משפחה בדרך לשידוכים (קרובתי עובדת שם בעזרה לילדים האלה והיא סיפרה לי על עובדה מזעזעמ זאת), דבר שחלק נכבד מהחילוניים לא היה עושה.

      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

    • יש דברים שהחילוניים דתיים יותר מהחרדים

      נחמה, 29/03/13 09:34

      למשל חרדים שנולד להם ילד נכה מוסרים אותו לא אחת למנזרים כדי שלא יפול עליהם פגם משפחה בדרך לשידוכים (קרובתי עובדת שם בעזרה לילדים האלה והיא סיפרה לי על עובדה מזעזעת זאת), דבר שחלק נכבד מהחילוניים לא היה עושה.

      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

      • ראשית, חרדי שנוהג כך איננו חרדי אמיתי אלא צבוע ומרושע.

        אישית אינני מכיר מקרים כאלו, להפך.., 29/03/13 09:54

        לחרדים יש מוסדות לילדים שם נוהגים בהם בשיא הרגישות והחסד (כמו בכפר חסידים למשל), הכל תוך קבלת שכר מועט, והמון המון אהבה ואיכפתיות (מכיר באופן אישי ילד שמטופל שם).

        שנית, המוסר הצבוע של החילונים איננו עושה עלי רושם. אנו יודעים היטב כיצד מוסר זה של הנאורים צמח והפך למפלצת הגרמנית (דבר שצובר תאוצה גם בארץ כיום). הסבירי לי בבקשה למה חילונים מסכימים להפלה הגם שידוע וברור היום כי העובר מנסה להתגונן לפני הרצחו ולברוח מהמלקחיים ?

        התורה גם מסבירה כי אפילו אדם יהיה המוסרי ביותר בעולם בפועל (מה שלא יתכן ללא יראת שמים אמיתית), אין לכך שום קשר לדת. אדם צריך להיות מוסרי אך ורק בדרך התורה שהביאה את המוסר לעולם כולו, ורק כיוון שהשם ציווה ולא משום שזוהי השקפתו השכלית. אחרת לא נחשב לו כי קיים מצווה כלל וכלל.

        IP: 77.125.15.21 דווח על תגובה זו

    • טול קורה מבין עיניך!קצת צניעות ודרך ארץ לא תזיק לך.. (ל''ת)

      לדבר בכזאת גסות והתנשאות על מי ששונה ממך! תתבייש!, 03/04/13 11:14


      IP: 213.151.39.26 דווח על תגובה זו

  • 6.

    למה שלא ישתתפו, מימלא הכיפות הסרוגות עוברים על דיני כרת בפרהיסיה

    משה רבינוביץ, 29/03/13 09:17

    הם מכירים את ה' ומתכוונים למרוד בו,
    וסוחפים בזימה שלהם נוער דתי ירא שמים אמיתי.
    ה' ישמור אותם ויחזיר אותם בתשובה

    IP: 85.64.140.125 דווח על תגובה זו

    • מה קרה מויש'לה? ניתקו אותך מעורק הכספים, אז אתה משתולל? (ל''ת)

      דובי הכתום, 29/03/13 09:36


      IP: 77.127.18.254 דווח על תגובה זו

      • ומה קרה לכם ?- עשו לכם התנתקות, גיליתם שעבדו עליכם עם ה"אתחלתא דגאולה"

        ושונאים אותכם למרות שאתם עובדים ומשרתים-, 29/03/13 10:02

        אז התחברתם ללפיד הבן כפי שעשיתם בעבר עם האב, ולבסוף סילקו אותכם מגוש קטיף..

        ממש ככלב השב על קיאו !

        אולי תסביר בבקשה למה אתה סבור כי החרדים לא צריכים לקבל תקציבים כלל, מה שלא עושים אפילו למשפחות מחבלים, והח"כ שריגל לחיזבאלה והמשיך לקבל כספים..?

        IP: 77.125.15.21 דווח על תגובה זו

    • זימה? ? ?

      מירי, 29/03/13 09:36

      יש לך מושג קלוש מה הולך [שוכב] בישיבות הקדושות בלילה?

      טול קורה מבין עיניך!

      IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

    • ממילא

      למשה רבינוביץ מקטרוביץ, 29/03/13 09:40

      ממילא אין לך חשיבה מורכבת. יש אנשים שמתקשים בציות. להם המסזרת הדתית שאתה מחרף ומגדף, מסבירה פנים. הם רוצים מאד להחשב חלק מהכלל. מדוע שנוציא אותם? האם לדעתך מי שמועד לא בכוונת זדון, צריך להיות בית כלא? לא נראה לי שהקב"ה סבור כך.

      הוסף לכך ששבעים פנים לתורה ובימינו אין סנהדרין. אל תלבל בין לכתחחילה ובדיעבד.

      מקובל עלי מה שאמר מי שאמר שחובה להכיר בכך שצריך לקיים את ההלכה גם אם הוא עצמו איננו מסוגל לקיים את הכל. אל תתנשא. ימים יגידו.

      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

    • ממילא

      למשה רינוביץ מקטרוביץ, 29/03/13 09:42

      ממילא אין לך חשיבה מורכבת. יש אנשים שמתקשים בציות. להם המסורת הדתית שאתה מחרף ומגדף, מסבירה פנים. הם רוצים מאד להחשב חלק מהכלל. מדוע שנוציא אותם? האם לדעתך מי שמועד לא בכוונת זדון, צריך להיות בבית כלא? לא נראה לי שהקב"ה סבור כך.

      הוסף לכך ששבעים פנים לתורה ובימינו אין סנהדרין. אל תבלבל בין לכתחילה ובדיעבד.

      מקובל עלי מה שאמר מי שאמר שחובה להכיר בכך שצריך לקיים את ההלכה גם אם הוא עצמו איננו מסוגל לקיים את הכל. אל תתנשא. ימים יגידו.

      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

    • משה יקירי, תרגע, מה שאתה חש הם תגובות פיזיולוגיות של כריז

      הגומל, 31/03/13 00:19

      ככה זה בתהליך הגמילה מפיטמות הכסף של הציבור העובד בישראל.

      IP: 46.116.4.228 דווח על תגובה זו

  • 5.

    צבועים שכמותכם

    מירי, 29/03/13 09:13

    מינפתם לעייפה את 15 דקות התהילה שלכם.
    השתתפתם בתוכנית שמשודרת בערב שבת שם זכיתם בפרסים מעל מאה אלף שקל,הוכחתם שם את חמדנותכם הרבה.
    גם בתוכנית הטיולים אתם מפגינים ראוותנות והתנשאות.

    הכובע לא קובע, המעיל לא מועיל.

    IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

    • תגובה יפה (ל''ת)

      תומר, 29/03/13 09:16


      IP: 212.143.56.97 דווח על תגובה זו

    • תגובה לא יפה (ל''ת)

      עודד, 29/03/13 09:18


      IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

      • מדוע תגובה לא יפה?

        מירי, 29/03/13 09:22

        האם לא נכונים הפרטים שכתבתי?
        רייטינג, פירסום, שופוני, כסף, כסף ועוד פעם כסף.

        IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

        • קודם כול זה לא הם אמרו את זה אלא תנועת בני עקיבא

          עודד, 29/03/13 09:30

          אז אין כאן שום צביעות.
          אין להם שום התנשאות ואם הם היו חילונים לא היית אומרת שהם רודפים אחרי כסף.
          זה שהם דתיים זה לא אומר שאסור להם להשתתף בתוכנית טיולים.

          IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

          • חילונים אכן רודפים אחרי הכסף

            מירי, 29/03/13 09:32

            הפירסום, השופוני והכסף.
            זאת האמת לאמיתה.
            לפחות לחלק יש את האומץ לומר זאת מפורשות.

            IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

            • והם אמרו שהם השתתפו בתוכניות לא בגלל הכסף ?

              עודד, 29/03/13 09:36

              אם כן אז תביאי ציטוט

              IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

              • בהחלט

                מירי, 29/03/13 09:54

                הם סיפרו על המצב הכלכלי הגרוע שלהם.
                ועל הבית המושכר במושב הנידח.

                IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

                • נו זה מה שאני אמרתי

                  את סותרת את עצמך, 29/03/13 10:05

                  אני לא מבין את הטענה שלך

                  IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

    • את בודאי מדברת על כלל המשתתפים שם, או על בני משפחתך בפרט. (ל''ת)

      אחד, 29/03/13 09:28


      IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

      • לא השתתפתי מעולם בשום תוכנית ריאליטי

        מירי, 29/03/13 09:31

        העקיצה שלך לא הצליחה....

        IP: 79.182.117.230 דווח על תגובה זו

      • תגובה

        שיראל, 02/04/13 00:59

        שלום כנראה שאינך מבינ/ה מזה תנועת בני עקיבא. בני עקיבא היא תנועה.דתית לאומית שמשלבת תורה ועבודה . אנחנו לא מחקים אף מגזר! החרידים לומדים תורה . והחילונים בצבא. בני עקיבא. בנים ישיבה וצבא ובנות מדרשה או שירות לאומי. לדעתי בני עקיבא. היא האידאל היא לא מחקה מחקים אותה ולוקחים את מה שנוח לאותו מגזר . אני ציר בועידה ממחוז דרום ואנחנו משתדלים ללכת בדרך התורה בדרך ה' לקיים את מצוותיו רצונו ולהתדבק בו.

        IP: 2.55.119.9 דווח על תגובה זו

    • 5 - כמה שאתה צודק!. הזוג החמדני, העאלק צנוע הזה

      שלום, נצרת עילית, 29/03/13 18:39

      השתתף ב 3 תוכניות טלוויזיה. בשניים מהם כדי לזכות במוצרי חשמל ובמיליון שקל.
      האישה עם הקול המעצבן והמתחנחן ובעלה הכאילו צנוע.

      IP: 109.67.206.109 דווח על תגובה זו

  • 4.

    תומך בהחלטת הועידה. לחניכי בנ"ע אין מה לחפש בריאליטי (ל''ת)

    מאיר, 29/03/13 08:50


    IP: 37.142.111.22 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מדובר בדתיים מזויפים וצבועים שרוצים להנות משני העולמות.

    י, 29/03/13 08:45

    הם חילוניים בתחפושת.

    IP: 77.126.221.118 דווח על תגובה זו

  • 2.

    לא קשור, דתי או חרדי נורמלי לא הולכים לכאלה תוכניות

    ל 1, 29/03/13 08:33

    עוברים על אלף הלכות בדרך.

    IP: 84.109.103.33 דווח על תגובה זו

    • האמת

      עמיקם, 01/04/13 17:13

      גם חילוני נורמלי לא הולך לרוב התוכניות האלה...

      IP: 84.228.20.1 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אם היו זוכים לא היו כותבים-מתוסכלים (ל''ת)

    אורית, 29/03/13 08:05


    IP: 46.121.202.80 דווח על תגובה זו

    • יש תחקיר שמראה שהמשימה של החבל היתה מאוד לא הוגנת (ל''ת)

      ושהיה חוסר צדק בגמר, 29/03/13 08:40


      IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

      • אין תחקיר ואין נעליים. כולה טוקבק של השושים "אכלו לי שתו לי"

        חוקר מצ''ח, 29/03/13 11:08

        אבל כן יש קטע מצולם במשימת הגמר של הגב' שושה היקרה מתיישבת על הברכיים של תיאלנדי ממין זכר, לא הרבה זמן אחרי שצרחה בהיסטריה הרגילה שלה "השם ישמור!" וסירבה אפילו ללחוץ את ידי המנחה.

        "צביעות ושקרנות" אמרנו? תו תקן דתי.

        IP: 109.186.160.87 דווח על תגובה זו