• 20.

    אצל אלהים אין הבדל גדול בין חרדים לבין חילונים - אלה רוצים עולם הזה

    ואלה רוצים עולם הזה וגם עולם הבא, 09/03/13 23:30

    בני אדם שמחפשים קשר עם האלוהים והגורמים לו לשעשועים ותענוגים ...

    מעטים מאד

    IP: 173.254.216.68דווח על תגובה זו

  • 19.

    יש אלהים - הוא ברא חילונים בכדי שיחפשו אותו

    אלהים מסתתר כדי שלא לכפות עצמו בכוח, 09/03/13 23:27

    אם השגחת אלהים היתה גלויה לגמרי
    כולם היו עושים רצונו מפחד

    חילונים חופשיים מפחד וגם מהרגלים קדומים
    והם יכולים לחפש אלהים ישירות...

    רק מישהו דואג לטמטם אותם בשקרים כאילו אין משגיח לעולם והעולם מונהג לא על ידי כוח מרכזי אחד ..

    IP: 217.116.195.20דווח על תגובה זו

  • 18.

    שאלה האם דתיה שבצעה מין אנאלי עם מספר גברים - נחשבת בתולה? (ל''ת)

    לצרכי ההלכה, 09/03/13 23:23


    IP: 217.116.195.20דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לנאמני תו"ע! (ל''ת)

    חברה בתנועה, 04/03/13 10:26


    IP: 79.183.131.29דווח על תגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד לנאמני תו"ע! (ל''ת)

    חברה בתנועה, 04/03/13 10:26


    IP: 79.183.131.29דווח על תגובה זו

  • 15.

    למה הכותרת הפוכה לתוכן? (ל''ת)

    ב, 04/03/13 08:34


    IP: 79.179.167.252דווח על תגובה זו

  • 14.

    דת = עבודת אלילים, רוחניות = קשקוש, תפילות = בזבוז זמן (ל''ת)

    משה, 04/03/13 07:20


    IP: 132.66.247.91דווח על תגובה זו

  • 13.

    You said what I thought, if you can't deal life then youre not spiritu

    Kol Hakavod, 04/03/13 06:00

    Listen any person that truly believes in something will go the way of his or her beliefe no matter what

    What's the point of this entire religeious way if they will leave it the first chance they get? That only means that they don't really believe in it

    IP: 76.169.231.66דווח על תגובה זו

  • 12.

    שמואל, עם השיטה שלך, הילדים שלך שומרים תורה?

    יעקב, 04/03/13 05:52

    הילדים שלך 'דתיים' בזכות הפתיחות שלך? הילדים של חבריך מ'נאמני תורה ועבודה' יותר דתיים מילדי החרדלים?

    לפי מה שכתבת - המבחן מאוד פשוט. לראות מי 'שרד' יותר בדת. נראה לי שתפסיד בגדול...

    IP: 59.177.70.82דווח על תגובה זו

    • קדימה, בוא נפעיל את המבחן

      שלומית, 04/03/13 07:30

      התוצאות יפתיעו אותך

      IP: 87.68.45.186 דווח על תגובה זו

    • הוא צודק ואתה טועה

      שפיפול, 04/03/13 14:28

      הדת שלך, היא בסך פארודיה קיצונית על היהדות.
      אם הילדים שלך נותרו שם, זה חבל מאוד.

      IP: 109.64.216.7 דווח על תגובה זו

  • 11.

    בדלן קטן (ל''ת)

    ..., 04/03/13 05:21


    IP: 137.212.54.64דווח על תגובה זו

  • 10.

    כל מי שאינו חזק באמונתו שיתאסלם!!!!

    מיכאל הכהן , 04/03/13 04:37

    http://hacohen.goop.co.il

    IP: 109.67.6.125דווח על תגובה זו

  • 9.

    אבל עצם הבעיה של החרדים היא המציאות.

    יהודי, 04/03/13 03:00

    התכנים שהם ילמדו בשיעורי ביולוגיה, גיאולוגיה, ארכיאולוגיה, היסטוריה, פילוסופיה, וביקורת המקרא, עלולים לגרום להם לחשוב באופן עצמאי ולהבין שכל תפישת העולם עליה חונכו מוטעית מהיסוד.

    IP: 46.116.88.74דווח על תגובה זו

    • המציאות אינה בעיה, הבעיה היא הפרשנות השגויה על המציאות

      המדעים חביבים, אך אינם מספקים משמעות כלשהי, 04/03/13 13:17

      מבחינה מוסרית אין שום ערך למדעים אלא כשהם משמשים למטרה מוסרית.

      לימודי מדעים "חילוניים" מכילים הנחות יסוד מיותרות שמניחות כי הקיום הוא אי-מוסרי (חסר זיקה או קשר למוסר). מכיוון שכך לימודים כאלו, כמו גם התחככות באנשים שאינם מוסריים גורמים לנזק מוסרי וכמובן באבדן משמעות, שהרי הנחת היסוד ה"מדעית" השגויה היא שאין משמעות או תכלית.

      התוצאה של ה"מציאות" הפגומה הזו היא דורות של אנשים בלתי מוסריים שאין להם תכלית בחיים והם עסוקים בלהרוס את עצמם להפקת הנאות שונות ובהן התמכרות לאלכוהול/מין/סמים/אגו/בגידה ועוד.

      ומה מקבלים בתמורה לאבדן המוסר? כסף, גאג'טים ושאר מיני שוחד. והנשמה? הולכת וגוועת.

      IP: 37.60.40.216 דווח על תגובה זו

      • לך תספר את זה לרב זמיר כהן שעושה שמיניות באוויר בשביל

        ל''הוכיח'' שהמקובלים שלטו בכל המדעים המודרניים, 04/03/13 20:12

        אני בטוח שאם הוא היה חושב שאין לזה כל משמעות הוא לא היה טורח כל כך.

        בתכלס- אף מדען אינו עוסק במוסר, משמעות או תכלית אלא רק בגילוי עובדות מוחלטות.
        זה לא נובע מאופיים הלא מוסרי של המדענים, גם אינסטלטורים או חשמלאים אינם עוסקים במוסר במסגרת עבודתם, אז מה?- זה אומר שהם לא מוסריים ונשמתם גןןעת?!
        אבל אתה צודק בטיעון שהבעיה היא לא המציאות אלא הפרשנות.
        לעומת המדע הדת היא זו שמנכסת לעצמה את המשמעות, התכלית והמוסר של החיים אבל המציאות מוכיחה שוב ושוב שהדתיים אינם עדיפים על החילוניים בכל הקשור באלה ולפעמים אפילו להפך, הרי מספיק להתבונן בעמדה החרדית בכל הקשור לסוגיית השיוויון בנטל בשביל להסיק שהדת מספקת משמעות צבועה, שיקרית ואנוכית בעליל לעיקרון מוסרי בסיסי שכל ילד(עם כיפה או בלעדיה) מסוגל להבין.

        IP: 109.64.135.162 דווח על תגובה זו

      • התחלת טוב, גמרת רע

        יהודי, 04/03/13 20:44

        כתבת בצדק ש"מבחינה מוסרית אין שום ערך למדעים אלא כשהם משמשים למטרה מוסרית."

        נכון. המדע פשוט נותן לנו אינפורמציה ובידינו היכולת לנצל את האינפורמציה הזו לעשות טוב או לעשות רע. הוא אינו יכול ולא צריך לספק לנו משמעות. לשם כך יש אמצעים אחרים כמו אומנות, ספרות, ואתיקה.

        אבל גם שום סוג של אינפורמציה לא יכול לשלול את חשיבות ההתנהגות המוסרית. רק מוסר שמבוסס על סיפור מיתולוגי שעלול להתברר מאוחר יותר כשקרי, כמו המיתולוגיה היהודית, הוא מוסר שניתן להפרכה.

        ביקור קצר באוניברסיטה ימחיש לך שחלק האוכלוסיה החילוני ביותר במדינה הוא דווקא המחונך והמוסרי ביותר. מסתבר שלהשערה שלך שידע מביא לניהיליזם, אין על מה לסמוך.

        IP: 46.116.88.74 דווח על תגובה זו

  • 8.

    לא לצנזר

    שמאלני מפוכח, 04/03/13 00:56

    אם אמונתך כל כך חלשה שקמפוס חילוני יגרום לחבריך הדתיים לצאת מהריבוע ..אתה מעיד בדבריך שכל הצעקה של החרדים נגד שיוויון בנטל נובעת מהידיעה שהעולם הלא דתי יותר לגיטימי מההסתגרות הדתית..לבקש קמפוס לחרדים בלבד?? מחנה ריכוז אקדמי לחובשי מגבעות שחורות ???עד לאן תאוות השליטה החרדית תגיע.?. לא לתת לצעירי ההחרדים את האפשרות לראות עולם אחר פן השליטה הרבנית תאבד את אחיזתה באברכים??זו תעודת עניות לממסד הדתי שכל מה שיש לו בראש זו שליטה על כמות המזומנים שהוא יקבל מאיתנו לפי מספר האברכים.ולכן הבקשה האבסורדית הזו קמפוס לחרדים פן חס וחלילה רגלי נערה חשופות וחזה זקוף יהיו שקולים כנגד כל התורה כולה ואם כך ניראה לך העינין תוריד את הכיפה אתה חילוני למהדרין

    IP: 79.181.14.196דווח על תגובה זו

  • 7.

    לא נורא, העיקר שעל כל 5 ילדים שלכם אחד עובר לצד שלנו (-: (ל''ת)

    שמח לאיד, 04/03/13 00:17


    IP: 94.159.159.230דווח על תגובה זו

    • ת'כלס, החילונים הכי איכותיים גדלים בבתים דתיים... (ל''ת)

      דובי הכתום, 04/03/13 01:13


      IP: 77.126.167.238 דווח על תגובה זו

  • 6.

    נו?אתה תוקע את ילדיך בחינוך דתי פלקטי במקום שילמדו בחברה מעורבת גם

    זיוה, 03/03/13 22:29

    עם ילדים בעלי דעות וצבע אחר-אז באמת יפתחו את זהותם החזקה.להסתתר במסגרת דתית לא יוצר שום חוסן,גם אם החינוך מעורב בנות ובנים.

    IP: 84.229.148.236דווח על תגובה זו

    • הבן שלי הולך לבי"ס ממ"ד - ולמד שם לקלל ולהתנהג בעצבנות ובאגרסיביות

      אבל לא נראה לי שבבי''ס חילוני היה לומד טוב יותר, 09/03/13 23:33

      כל החברה שלנו עצבנית כוחנית ומגעילה

      מעניין איך זה בחינוך חרדי ...

      IP: 173.254.216.68 דווח על תגובה זו

  • 5.

    תנו לכל אדם להיסחף כפי שנוח לו. למה לתקוע אנשים במקום אחד. (ל''ת)

    חרות, 03/03/13 20:31


    IP: 85.250.107.96דווח על תגובה זו

    • אז בוא 'נסחיף' אתכם לבני ברק - אההה פתאום כפיה דתית? צבועים! (ל''ת)

      דביר, 03/03/13 21:59


      IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו

      • אתם כבר עושים זאת ע"י חמולות דוסים שמתנפלות על ערים שלמות

        ..., 04/03/13 05:24

        ורוכשות שם דירות ואח"כ דורשות לשנות מנהגי המקום.

        IP: 91.163.83.69 דווח על תגובה זו

  • 4.

    נחמד ופוליטיקלי קורקט, אלא שאינו קשור לרצון ה', רק לרצון שלכם (ל''ת)

    ובעצם זה ההבדל בין לשמה שלא לשמה, אהבת ה'- וסתם, 03/03/13 16:54


    IP: 37.60.40.216דווח על תגובה זו

    • מספיק עם הדמגוגיה. רצון ה' הוא שנקיים את ההלכה. ואין בהלכה הפרדה כזאת (ל''ת)

      אפרים, 03/03/13 21:38


      IP: 164.138.118.144 דווח על תגובה זו

      • מספיק עם קשקושי האלוהים. אין אלוהים, והאין לא רוצה דבר וחצי דבר. (ל''ת)

        שמח לאיד, 04/03/13 00:17


        IP: 94.159.159.230 דווח על תגובה זו

        • אז אין גם משמעות לסימנים שכתבת. אוסף מקרי של צבעים (ל''ת)

          ה, 04/03/13 13:18


          IP: 37.60.40.216 דווח על תגובה זו

      • רצון ה' שתרקוד רומבה - מדוע אינך רוקד. (ל''ת)

        משה, 04/03/13 07:22


        IP: 132.66.247.91 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כמה חבל שאתה כ"כ צודק (ל''ת)

    יהדות מאמינה בעצמה, 03/03/13 16:12


    IP: 109.226.52.182דווח על תגובה זו

  • 2.

    ברור שלא צריך להפריד, ורצוי בהזדמנות זאת להפוך את הדתות לתחביב

    אם כבר, אז כבר, 03/03/13 14:11

    מי שרוצה, שיאמין בדת כלשהי כרצונו. ויש מבחר גדול של דתות - לי לא ברור איזה עדיפות יש לדת אחת על אחרת - הבסיס לרובן די דומה.

    ואם אותה אמונה מתפוגגת כאשר המאמין רואה בחורה, זה אומר יותר על אותה דת רופפת מאשר על המאמין.

    IP: 77.125.95.27דווח על תגובה זו

  • 1.

    דת ואוניברסיטה לא הולכים יחדיו. תשאירו את הבורות בבית הכנסת (ל''ת)

    תבונה וחופש, 03/03/13 14:09


    IP: 109.186.62.201דווח על תגובה זו

    • יש 2 חתני פרס נובל דתיים - האומן ועגנון. (ל''ת)

      דימה, 03/03/13 21:19


      IP: 84.109.181.76 דווח על תגובה זו

    • שמעת על אחד, אייזק ניוטון שמו?

      שאול, 04/03/13 00:14

      הוא היה דתי.

      IP: 79.183.9.249 דווח על תגובה זו

      • אייזק ניוטון היה אמנם דתי אבל

        דוד, 04/03/13 02:51

        נולד במאה ה-17. וככל שהמדע מתקדם כך תפקידו של אלוהים בעולם הולך ומצטמצם. לאנשים משכילים הולך ומתברר שחוסר ידע בנוגע לסיבות של תופעה מסוימת, לא מעיד על נס, אלא רק על חוסר ידע.

        אחוז אלו שאינם מאמינים בשום אל, בקרב אנשי מדע ואקדמיה במאה ה-21 הוא גבוה מאוד.

        IP: 46.116.88.74 דווח על תגובה זו