• 18.

    ועוד דבר אם כבר מדברים: די עם הטרמפ לחץ ברמזורים.

    גולן מעמק האלה, 19/02/13 12:46

    זה נהיה כבר דבר שבשיגרה של תלמידי המדרשיות של ה'סרוגים': 'להימרח' על חלון דלת הנהג שעומד ברמזור וממתין לירוק, כדי לראות לו את הלבן בעיניים ועכשיו 'נראה אם יעז לסרב'.

    ראבאק, תעמדו בטרמפיאדה! אם אתם כאלה נחמדים - נעצור לכם בלאו הכי.

    IP: 46.120.124.62דווח על תגובה זו

  • 17.

    לא כל התימנים דוסים, אבל כל הדוסים מתנהגים כתימנים ! (ל''ת)

    קמצנות ושיעבוד לאלים זו מחלה קשה, 19/02/13 11:48


    IP: 109.186.62.201דווח על תגובה זו

  • 16.

    ד"לים - אתם פאתטים לצערי

    צופה משועשע מהצד, 19/02/13 11:27

    הקטע הזה שכולם מכירים את כולם זכור לי מימי תפארתה של ההתישבות העובדת - אין מצב שבצבא מישהו היה אומר שהוא קיבוצניק ולא היינו מוצאים מייד כמה מכרים משותפים
    אתם עדיין תקועים שם עם מעיל הדובון הסנדלים והעוזי על הכתף
    הבנות ה"ג'דעיות " ושמות כמו נחצ'ה ומוטקה
    תגידו - עדיין מתקנים אצלכם סנדל סורר עם חוט ברזל שמרימים מהרצפה ?

    IP: 192.116.232.69דווח על תגובה זו

    • אתה רציני?

      קורא משועשע, 19/02/13 12:10

      מי שפטתי פה זה אתה בנסיון לצחוק על הדתיים לאומיים. מה הקשר בין זה שכולם מכירים את כולם (שזה נובע מריבוי המסגרות שאדם דתי נמצא בהם, לדוג' בית ספר, תיכון, תנועת נוער, צבא, ישיבת הסדר וכו') לבין שאר הדברים שהזכרת? אתה באמת מסיק שדתיים הולכים עם עוזי ודובון? ומתי פעם אחרונה פגשת מישהו מיתחת גיל 50 שקוראים לו נחצ'ה או מוטקה? לפי הלוגיקה שלך כל מכנה משותף בין שני צדדים (במקרה הזה - דתיים כיום וההתיישבות בשנות החמישים) גורר בהכרח דמיון בשאר הנקודות. לכן כנראה אתה גם עם עוזי ודובון. כי לך יש מחשב, גם לדתיים יש מחשב. ככה שאם אתה גם עדיין "תקוע" עם מחשב כמו הדתיים, אז כנראה אתה כמוהם בשאר הדברים, נכון מוטקה?

      IP: 134.191.232.69 דווח על תגובה זו

    • איזה נבון אתה, וגם משועשע. אין דברים כאלה. (ל''ת)

      יא איך חשפת אותנו, 19/02/13 12:11


      IP: 213.151.44.210 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אני רואה את התגובות פה ואתם פשוט חצופים, מה שאתם עושים זה גזל (ל''ת)

    לא פחות ועוד מצדיקים את עצמכם, 19/02/13 09:52


    IP: 109.64.216.118דווח על תגובה זו

  • 14.

    שיווק ויחסי ציבור

    גדי, 19/02/13 09:38

    התגובות נגד אורלי מאד מקוממות ולא במקום, וכנראה מראות על קינאה
    מופעים / סרטים / ספרים וכו' צריכים שיכתבו עליהם. אחת הדרכים היא לחלק הזמנות לאנשים שיכולים לכתוב על האירוע. אין בזה פסול וברור למשל ששאול יהלום לא רק שלא משלם במסעדות שהוא אוכל בהן במצב הרוח אלא שהמסעדות משלמות לעיתון בשביל שהוא יבוא לאכול שם. זה חלק מתקציב הפרסום. במקום לשלם למודעה בת עמוד אחד משלמים ומקבלים את שאול.
    זה נכון גם למבקרי סרטים שהולכים לכל הסרטים, מבקרי ספרים שמקבלים בערך ספר ליום כאשר הם כותבים על אחד בשבועיים מבקרי מוזיקה שמקבלים דיסקים וכו' וכו.
    מי שזו עבודתו ושבאופן מוצהר הוא גם יביא קלה, אין בזה שום פסול לקבל הזמנות לאירועים וליחצנות. גם אם אתה סלב זה בסדר חלק מהמשחק שיבוא איזה דוגמן להופעה שלך.
    אז אני לא יודע אם אמילי ואורי וכל היתר קנו או קיבלו כרטיסים לאנדרדוס אבל זה בכלל לא מעניין אותי. אם קנו, יופי להם ואם קיבלו, גם בסדר (אולי אורי לא - הוא ח"כ ואני מניח שאסור לו לקבל כאלו דברים), בסופו של דבר אני יודע להבדיל בין מה שהם כותבים לבין ג. יפית (שגם היא נחמדה מאד, אבל ברור שזה מידע שיווקי ולא חוות דעת).

    IP: 192.116.83.2דווח על תגובה זו

  • 13.

    הבת שלי הייתה

    גד, 19/02/13 09:30

    בהופעה, עוד לפנישהתחילו, כנראה בהרצה בקריית הרצוג, עלה מאד בזול והיא מאד נהנתה.

    IP: 192.116.83.2דווח על תגובה זו

    • שמעתי דווקא שמופעי ההרצה הרבה פחות הצליחו מהמופע

      אני, 19/02/13 09:39

      אבל שמח שהיא נהנתה.

      IP: 134.191.232.69 דווח על תגובה זו

      • ילדים פחות ביקורתיים

        גד, 19/02/13 09:40

        את המופע אני לא מכיר אבל אם יש טענות שהמופע הוא פזמונסניף אז ברור שהיא נהנתה. זה העיקר...

        IP: 192.116.83.2 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אורלי , אני זוכר אותך

    עמיעד, 18/02/13 23:33

    מסניף רמת הנשיא .
    היית פלרטטנית לא קטנה עם הבנים ובסוף אכלת אותה עם דב...

    IP: 77.124.125.19דווח על תגובה זו

    • איזה דיבור מכוער. לך חפש לך חיים. (ל''ת)

      צנחן, 19/02/13 00:45


      IP: 85.250.8.238 דווח על תגובה זו

  • 11.

    שגם הם לא יתקמצנו

    השנורקלדוס, 18/02/13 23:24

    ויעלו מופע איכותי וברמה גבוהה. שיהיה אמרגן. שיהיה יחצ"ן ושיהיה במאי אמיתי.
    אז יהיה הגיון לשלם את מחיר הכרטיס. עד אז מי שמחלטר - יחלטרו איתו

    IP: 132.64.35.228דווח על תגובה זו

    • היית במופע? אתה יודע איך הם עבדו? (ל''ת)

      נו, 18/02/13 23:35


      IP: 213.57.33.164 דווח על תגובה זו

    • איך?

      יחלטרו אותו?, 19/02/13 09:16

      למה בדיוק אתה מתכוון? איך אתה "מחלטר" מישהו? ובנתיים המופע דווקא מצליח להם יופי.
      והייתי במופע, הוא ממש טוב, איכותי וברמה גבוהה וממש לא מחולטר (ראה ביקורות בכיפה, מוצש ועולם קטן).
      ומחיר הכרטיס ממש לא יקר בשביל מופע מסוג זה. לא נאה לך? אתה לא חייב לקנות, אתה יכול לחכות שהמופע יהיה יותר מבוקש והכרטיס יהיה יקר יותר, ככה תרגיש שאתה במופע איכותי, לא?
      אה, ויש להם אמרגן (יונתן, אליו הם מפנים בשביל להזמין הופעות), והם מסתדרים יופי בלי יחצ"ן ובמאי.

      IP: 134.191.232.69 דווח על תגובה זו

  • 10.

    למישל ולאחרים: תשאלו את מתן צור. הציעו לי כרטיסים בחינם וסירבתי.

    אורלי גולדקלנג, 18/02/13 22:39

    לפני שאתם מלכלכים, ובמיוחד מישל שמתעקש כאילו יש לו מושג איפה אני מסתובבת: אם אי פעם תראה אותי באירוע יחצני: שאפו. האירוע האחרון שהייתי בו היה ההשקה של מוצש, מבית מקור ראשון. ממש לא הולכת לדברים האלה.

    ולא, אני לא מוכנה לקבל שום דב בחינם, לא כרטיסים להופעות ולא שום דבר כזה. אם תראה אותי במופע כזה שלא שילמתי עליו, אתה מוזמן לרדת עליי. אבל מאחר ועוד לא היה אירוע כזה, אז קצת יושר בבקשה, מישל. קצת.

    IP: 109.66.150.146דווח על תגובה זו

    • אורלי, אל תתרגשי מתגובות מרושעות.

      קורא, 18/02/13 23:06

      את כותבת הטור, לך יש את החשיפה הגבוהה ביותר פה ואת הבמה המכובדת להבעת דעותייך. חבל לך לרדת לרמה של התנצחויות עם כותבי טוקבקים אנונימיים. זה פשוט לא ברמה שלך.

      ברוכה הבאה לכתיבה באינטרנט וכדאי שתתחילי לפתח עור של פיל או לחלופין תשתדלי להימנע מקריאת תגובות על כתבותייך.

      נהנה באופן קבוע מקריאת טורייך במקור ראשון (למרות שכמובן איני משלם על מנוי אלא מקבל את הגליון מחברים... )

      IP: 31.44.140.38 דווח על תגובה זו

      • :) (ל''ת)

        אורלי, 18/02/13 23:22


        IP: 109.66.150.146 דווח על תגובה זו

      • מדויק. מסכימה עם כל מילה, כולל השורה האחרונה...כן, יש לנו אי אלו דברי (ל''ת)

        שכנה מבית אל..., 19/02/13 12:01


        IP: 212.76.119.196 דווח על תגובה זו

    • אורלי,בקצב הזה תצטרכי לטקבק לחצי מדינה שמתישהו לא תחשוב כמוך.. (ל''ת)

      זה לא עבודה לבחורות עם לב.., 19/02/13 09:17


      IP: 84.111.55.190 דווח על תגובה זו

    • יה רייט

      מישל, גוש עציון, 21/02/13 19:39

      אתם נותנים בקבוצת מקור ראשון ובעיקר במוצש תמונות בעיתון ממש בהן מולצמות יח"צניות של ספרים בכל מיני אירועי ברנז'ה, רק כדי שהן יהיו מבסוטות. פירות שתופי הפעולה בינכם ידועים. יאללה יאללה, ספרי את התירוצים העלובים הללו לסבתא שלי.
      בכלל - כותבי מקור ראשון ידועים כקבוצת נרקיסיסטים. איזה עורך היה מכניס עצמו מחופש לאיזה יצור באחד מתתי המוספים שתחת אחרויותו?!!? wtf? את מי זה מעניין לעזאזל? מה זה הפריק שואו הזה? בושה וחרפה.

      IP: 84.108.105.151 דווח על תגובה זו

      • לגמרי

        ביטלתי המנוי למוצש, 21/02/13 23:04

        העיתון הזה הפך לצהוב וזול במקום להיות במה לאיכות (כפי שהוא היה בשנה הראשונה). חבל, היתה לו בהתחלה סוג של בשורה.

        IP: 79.182.19.54 דווח על תגובה זו

  • 9.

    נהדר! (ל''ת)

    רות, 18/02/13 18:26


    IP: 37.60.40.239דווח על תגובה זו

  • 8.

    לזניה של דמגוגיות

    יקי ה., 18/02/13 14:46

    לזניה
    אני אומנם מכיר את אורלי אבל לא דיברתי איתה להערכתי כחודשיים כך שאני נטול חשדות לתיאום עמדות. השאלה שאת/ה מעלה היא לא יותר מדמגוגיה. אורלי עובדת בתחום שהתפקיד שלה בו הוא להיות מעודכנת לסקר ולתווך בשביל הקוראים שלה את כל הארועים הכי רלוונטיים שקורים בתחום התרבות בארץ(בממוצע יש ארבעה כאלו ביום שכל אחד מהם מקווה בכל מאודו שאורלי גולדקלנג תנחת אצלו במופע ותסקר אותו ). אני לא יודע במה את/ה עובד אבל כחלק מתנאי העבודה בתחומים האלו אכן יש לך כניסה חד פעמית לרוב המופעים על מנת שתוכל להעביר אותם הלאה מתוקף תפקידך.אני מבטיח לך שכשהיא הולכת עם הבעל והילדים היא משלמת כאחד האדם. הדבר משול למישהו שמקבל את החזרי הדלק של הרכב שבו הוא נוסע על ידי העבודה או לחלופין שמקבל תשלום עבור השעות הנוספות שהוא עובד בהם (וזה נראה אולי זוהר ללכת לכל כך הרבה מופעים אבל לא תמיד מה שבא לך זה לעזוב את הילדים ולשבת בפאב או גם בצוותא עד 12 בלילה - לא מתלונן ואין אוי אוי אוי חלילה אבל זה חלק מהעניין, לא הכל זוהר שם) אני מוכן לדון צהאם האמנים עצמם צריכים לממן את הכניסה(ולשם כך עושים בכורות או העיתון ששלח

    IP: 212.143.139.187דווח על תגובה זו

  • 7.

    אם זו הופעה ברמה גבוהה כמו ״בעצב תצאי עם בנים״ אני משלמת!!!!!! מלא! (ל''ת)

    לינה, 18/02/13 14:40


    IP: 85.65.132.46דווח על תגובה זו

  • 6.

    צבועה

    מישל, גוש עציון, 18/02/13 14:31

    אורלי,

    עבדתי בעבר כעיתונאי באחד העיתונים הגדולים ואני מכיר היטב את הדינמיקה. אין דבר כזה לשלם על אירועים, תמיד מרימים טלפון ליחצנים, מפלרטטים מעט ומקבלים כרטיס/ספר/דיסק עם אמירה מעורפלת של 'אני עתונאי שמתעניין בספר החדש של.. וכו'.

    בעבר הערכתי אותך ואת טורייך, ומעתה אפסיק לקרוא אותך כיוון שאת מצטיירת כאישה לא רצינית שבליל האותיות מעשה ידיך הוא רצף של גבבים ודברי הבל.

    חבל,
    מישל

    IP: 79.182.19.54דווח על תגובה זו

    • תגובה מגוחכת שעליה נאמר: ומה הקשר בין מחת לתחת...? המאמר נכון, ונכון

      צ'יקו, 18/02/13 14:53

      גם שעיתונאים מתקבמבנים על כרטיסים חינם מהיחצני"ם - אבל אין קשר בין השניים - כי, כפי שרשמת, עיתונאים מעצם עבודתם מקבלים מהיחצני"ם, שמקבלים מהאומנים - כי שווה להם.

      כי עיתונאי שמגיע חינם בד"כ גם יכתוב על המופע אחר כך ויביא עוד קהל ופרסום.

      IP: 84.229.214.171 דווח על תגובה זו

      • ד"ש לדיקו

        מישל, גוש עציון, 18/02/13 15:42

        א. זה ממש לא עובד ככה.
        ב. אורלי גולדקלנג היא האחרונה שצריכה להטיף מוסר בעניין הזה

        IP: 79.182.19.54 דווח על תגובה זו

        • אתה מוזמן לקרוא את התגובה שלי פה למעלה (ל''ת)

          אורלי גולדקלנג, 18/02/13 22:41


          IP: 109.66.150.146 דווח על תגובה זו

          • למה גם בטוקבקים כולכם מכירים את כולכם??? (ל''ת)

            מגזר ביצתי וטובעני, 19/02/13 09:15


            IP: 84.111.55.190 דווח על תגובה זו

            • מגזר קמצן- מוות! (ל''ת)

              וקמצן, 19/02/13 12:08


              IP: 213.151.44.210 דווח על תגובה זו

  • 5.

    האם אורלי גולדקלנג וחבר מרעיה אנשי התקשורת שילמו על כרטיס למופע של אנד

    לזניה, 18/02/13 14:15

    מסופקתני

    IP: 5.28.177.91דווח על תגובה זו

    • תתפלא. עוד לא הייתי במופע. הציעו כרטיסים וסירבתי. אפשר לשאול אותם. (ל''ת)

      אורלי גולדקלנג, 18/02/13 22:43


      IP: 109.66.150.146 דווח על תגובה זו

  • 4.

    לדעתי...

    מישהו מהצד, 18/02/13 13:50

    לאחרונה נהייה מאד "אין" להתלונן על קהל שמחפש הנחות ומתנות. עם כל הכבוד, החבר'ה בתחילת הדרך, ממש, אבל ממש אין להם שום קבלות על היכולת שלהם (ולא, שיר ביוטיוב לא נחשב אלא אם קוראים לך ג'אסטין ביבר). אני לא חושב שמישהו מצפה לפתיחת שערים חופשית, אבל אם כן ניתן לצמצם מעט את העלות למשהו סימלי, כן ניתן לעשות ג'סטה בסימן שיווקי...הכל עניין של איך מסתכלים על זה, והאם כרטיס חינם לחבר שיביא עוד שלושה שישלמו לא משתלם יותר מאשר שליחה ישירה לקופות. חומר למחשבה...

    IP: 212.150.44.97דווח על תגובה זו

    • מישהו מהצד השני

      אני, 18/02/13 16:07

      אם אמן רוצה לעשות ג'סטה לצרכים שיווקיים זו החלטה שלו. לא הקהל צריך לדרוש ממנו את זה, בעיקר כשהמחיר מלכתחילה אינו גבוה במיוחד ועד עכשיו הם סיפקו לקהל בידור בחינם במשך כשנה.
      מי שחושב שהם צריכים להראות יותר קבלות לא חייב לבוא, לא כפו כאן אף אחד לבוא.
      כמו כן כל הביקורות בנתיים (בעלון עולם קטן, אתר כיפה, חנוך דאום, אמילי עמרוסי, ליאת רוטנר וכו') היו ממש חיוביות ככה שזה לא שאין בכלל קבלות, אבל כל אחד והשיקולים שלו.

      IP: 134.191.232.71 דווח על תגובה זו

  • 3.

    איזה קטע , אני מכיר את מאיר מתגובה מספר 1

    דיסקו מנהריה, 18/02/13 13:39

    קניתי אצלו כיפות בחנות לפני מאה שנה.
    סתם..
    את צודקת לגמרי, וגם מאיר צודק לגמרי.
    זה טור חשוב ומאד במקום.
    הם השקיעו, וצריך לקנות כרטיס, וכנל לספרים וכו.
    באופן כללי המגזר נוטה לחסכנות. והייתי עדין בניסוח.

    IP: 81.218.130.144דווח על תגובה זו

  • 2.

    מפרגנת בהחלט. עבודה זאת עבודה. מה שכן, לגבי אנדרדוס,

    עינת, 18/02/13 13:30

    המופע שלהם, לצערי הרב(!) יש לציין, היה פשוט...

    מעין פזמון סניף קצת יותר מושקע עם המצחיקנים של הסניף. כן כן, זו הרמה. אני לא אגיד 'תת-רמה' כי כן צחקתי פה ושם, אבל אין ספק עם כל הכישרון שלהם (ויש כישרון), התוצר הכללי צעק חובבנות, וגם על האלתורים היו די בנאליים וצפויים.
    זה לא משהו שרואים בהופעות של ג'קי לוי, קובי אריאלי או אפילו יאיר אורבך, נגיד. ונכון, אפשר יהיה לומר שאין מה להשוות, כי מדובר על חברה וותיקים הרבה יותר. אבל זהו, שבתור חובבת הופעות מושבעת (שתמיד תמיד תמיד דאגה לשלם על ההופעות והיציאות שלה ושל בן זוגה, יש להדגיש), את שלושת הנ"ל ראיתי גם אי שם בהתחלת הדרך, ואפילו אז הם הראו מקצועיות גבוהה הרבה יותר. היה די ברור שהם ימשיכו להיות איתנו ורק להתפתח.
    אנדרדוס, שוב, לצערי, שידרו בדיוק את ההפך. חבל חבל חבל. הסירטונים שלהם די שעשעו.

    IP: 77.126.227.34דווח על תגובה זו

    • איזו מההופעות שלהם ראית? (ל''ת)

      מנחםם, 18/02/13 14:32


      IP: 134.191.232.71 דווח על תגובה זו

    • מעניין.... באיזה הופעה שלהם היית? (ל''ת)

      אבנר, 18/02/13 14:36


      IP: 87.68.245.201 דווח על תגובה זו

  • 1.

    כל כך צודקת

    מאיר שרמן, 18/02/13 13:26

    כבעל חנות לתשמישי קדושה בנהריה אני מכיר את התופעה המבישה הזאת. מכירים מבית כנסת, מהתנועה, הבן שלו לומד עם הנכד שלי וכו'. כל ההקשרים האלה מוזכרים לפני שצריך לשלוף את הארנק. אגב, אני סובל עכשיו מתגובת נגד. אני לא מוכן לקבל הנחות...

    IP: 85.250.138.171דווח על תגובה זו