• 50.

    כתוב כל כך יפה וקולע! מחזיקה אצבעות שמשהו ישתנה.. (ל''ת)

    מסכימה עם כל מילה, 04/04/13 18:33


    IP: 2.55.124.146דווח על תגובה זו

  • 49.

    תמצאו לכם זוג לסביות גם הן רוצות ילדים

    בני, 19/02/13 14:11

    אפשר לגור בשכנות.
    למרות העצה הטובה ,עדיין בא להקיא.

    IP: 77.126.229.119דווח על תגובה זו

  • 48.

    הם צריכים טיפול, לא ילדים (ל''ת)

    www.atzat-nefesh.org, 16/02/13 21:11


    IP: 95.86.87.94דווח על תגובה זו

  • 47.

    תחזרו השאלה ותבינו איזה שטויות יש בדיברי רבנים (ל''ת)

    ישראלי, 16/02/13 11:33


    IP: 46.120.83.26דווח על תגובה זו

  • 46.

    ואני דורש שוויון זכויות! שגם גברים יכנסו להריון!

    ארנולד שוורצנגר המושל... (של קליפורניה), 15/02/13 05:55

    זו אפלייה...

    IP: 83.130.101.124דווח על תגובה זו

  • 45.

    התפעלות

    שרון, 15/02/13 03:16

    נהדר איזו התנסחות מופלאה, אנא אנא היוועץ במטפל איכותי כיצד להבין את מה שעובר עלייך, יש לי תחושה שאתה אדם עם פנימיות עצומה ויש ביכולתך לצאת מהשוליים ולהכנס היישר למרכז,
    בהצלחה לך ילד יקר חבל שתבזבז שנותייך על מלחמות שווא
    בברכת סיעתא דשמייא
    ש

    IP: 86.186.204.33דווח על תגובה זו

  • 44.

    אם יולד לכם בן מה תעשו לו כשהוא יהיה גדול??? (ל''ת)

    שאול טופז, 14/02/13 18:54


    IP: 109.65.127.69דווח על תגובה זו

    • בדיוק מה שאתה תעשה עם הבת שלך כשתגדל

      ארז, 14/02/13 21:53

      תחנך אותה, תאהב אותה, תדאג לרווחתה

      IP: 79.179.203.112 דווח על תגובה זו

    • לא מה שעשו לך ועכשיו אתה עושה... (ל''ת)

      דודי, 15/02/13 01:46


      IP: 46.116.98.231 דווח על תגובה זו

  • 43.

    ברוסיה יש 800,000 יתומים, תאמצו אחד או שתיים!

    צ, 14/02/13 17:55

    שלא לדבר על כמה יתומים יש באפריקה,
    (ולא ,אין טעות במספר למעלה)

    תעשו הרבה יותר טוב לעולם עם תצילו יתום
    במקום פונדקאות

    IP: 109.65.207.140דווח על תגובה זו

    • ואני מניח שאת או אתה כבר אימצתם, נכון?

      ארז, 14/02/13 20:08

      יפי נפש של אחרים...

      IP: 79.179.203.112 דווח על תגובה זו

  • 42.

    הם פשוט,עושים סקס לא מוגן עם אשה פוריה והופלה-יש לכם ילדים (ל''ת)

    שמחתי לעזור, 14/02/13 14:18


    IP: 77.126.163.108דווח על תגובה זו

  • 41.

    חצוף שכמותך! אתה רוצה לגדל חיית מחמד ולא אכפת לך איך הוא ירגיש כשיגדל!

    חגי, 14/02/13 13:39

    תתבייש לך!
    שיתביישו כל אלה הדומים לך, דתיים ושאינם, כשהם חושבים רק על הנאות החיים שלהם כאילו מדובר בגידול גור כלבים.

    איכס עליכם. לכו ממדינת היהודים. התבהמו בארצות אמריקה הגדולה. שם יש מקום לכם ולשכמותכם. לא במדינה בה היהדות היא הערך העליון ובזכות תורת ישראל אנחנו קיימים פה במדינתנו ובכלל ביקום.

    IP: 79.176.56.146דווח על תגובה זו

  • 40.

    מה יהיה הסוף עם המזרחיסטים האלה שמנסים לעוות את התורה בהצאם לתאוותיהם?

    דוד, 14/02/13 13:31

    לא הגיע הזמן שתעברו כבר למחנה החילוני ותפטרו אותנו מהעונש הדתי הזה שאתם מייצגים?

    לכו כבר אל אחיכם אוהביכם אהוביכם! נמאס לנו להסביר לעולם למה אנחנו בניגוד אליכם שומרים על הנאמר בתורה בקפידה.
    נמאס לנו לשמוע "הנה מר איקס הוא גם דתי ובכל זאת עושה כך וכך". פשוט נמאסתם!

    אתם תמיד תמשיכו ללכת בלי ולהרגיש עם.

    דפוקים.

    IP: 79.176.56.146דווח על תגובה זו

  • 39.

    תועבה גוואלד (ל''ת)

    ., 14/02/13 13:21


    IP: 192.117.143.174דווח על תגובה זו

  • 38.

    גועל נפש !!!! (ל''ת)

    אנונימי, 14/02/13 13:01


    IP: 213.8.50.12דווח על תגובה זו

  • 37.

    מאחר והחברה המודרנית פועלת עפ"י בית הלל-יש להתאים את השינויים למצב (ל''ת)

    האורתודוקסים אינם חיים עפ''י בית שמאי ולכן מותר להם, 14/02/13 10:09


    IP: 84.229.44.148דווח על תגובה זו

    • גם הלל לא היה תומך בזה

      נ, 14/02/13 14:53

      קראו לו הלל הזקן, לא הלל המנשנש...

      IP: 80.246.133.21 דווח על תגובה זו

  • 36.

    אין לי בעיה עם הורה חד מיני אך אב-הורה לרוב אינו מסוגל להעניק ולדאוג (ל''ת)

    כפי שאם מסוגלת. נכון שיש גם נשים כאלו אבל הרוב הם, 14/02/13 10:04


    IP: 84.229.44.148דווח על תגובה זו

  • 35.

    האם הייתם רוצים שהילד שלכם ילמד אצל מורה הומו? (ל''ת)

    שאלה, 14/02/13 09:27


    IP: 198.96.155.3דווח על תגובה זו

    • האם הייתם מסכימים שמורה הומו ילמד הילד שלכם שגבר מזיין גבר זה טבעי? (ל''ת)

      מה דעתכם?, 14/02/13 09:29


      IP: 198.96.155.3 דווח על תגובה זו

      • הייתם שולחים הילד שלכם לשחק עם חבר שההורים שלו הם זוג הומואים?

        תחשבו, 14/02/13 09:30

        מה הוא יראה כשיגיא לחבר הביתה
        אילו נורמות הוא יקלוט שם?

        מה יהיו הנסיונות המיניים שלו שם - כשיתחיל ההתבגרות?

        IP: 198.96.155.3 דווח על תגובה זו

        • מדוע לאפשר לזוג הומואים להתעלל בילד? (ל''ת)

          זו השאלה!, 14/02/13 09:31


          IP: 198.96.155.3 דווח על תגובה זו

        • כן. (ל''ת)

          ק, 14/02/13 14:17


          IP: 79.179.171.216 דווח על תגובה זו

    • מה הקשר? הילד שלי לומד אצל מורה מעולה הומו.הלוואי ומורים רבים יהיו כמו (ל''ת)

      אם לשלושה, 14/02/13 10:06


      IP: 84.229.44.148 דווח על תגובה זו

      • אם לשלושה כמוו שאני טייס

        חחחח, 15/02/13 01:50

        פסיכי

        IP: 46.116.98.231 דווח על תגובה זו

    • כן. (ל''ת)

      ק, 14/02/13 14:17


      IP: 79.179.171.216 דווח על תגובה זו

    • כן, אם הוא מורה טוב וערכי כמו הכותב, בהחלט כן (ל''ת)

      ברכה, 18/02/13 21:05


      IP: 79.183.190.87 דווח על תגובה זו

  • 34.

    היום הומואים קונים ילד במקום חיית מחמד - רק שלא ירדימו אותו כשימאס להם (ל''ת)

    אין להם אלהים, 14/02/13 09:20


    IP: 77.247.181.162דווח על תגובה זו

  • 33.

    כן,בקיצור תשנו את החוקים כי ככה מתאים לי עכשו (ל''ת)

    נעמה, 14/02/13 09:00


    IP: 147.161.1.49דווח על תגובה זו

  • 32.

    אתם בכלל לא דתיים משכב זכר אסורה בתורה

    חגי הוברמן, 14/02/13 08:04

    אתם לא דתים אתם צבועים ועושים מה שנוח לכם, בתורה כתוב במפורש שמשכב זכר זה חטא כבד מאוד, אז תפסיקו לספר לנו שאתם דתיים , אתם סוטים מדרך התורה כרצונכם, תלכו ותאמצו ילדים ברחבי העולם , יש שם מספיק ילדים עצובים, ותפסיקו לשנות סדרי בראשית.

    IP: 192.115.116.24דווח על תגובה זו

    • נכנסת להם למיטה?

      ארז, 14/02/13 08:14

      איך אתה יודע אם הם עושים משכב זכר או לא?
      היית איתם? בדקת?
      רוב מוחלט של ההומואים דתיים לא עושים משכב זכר.
      אין שום איסור בתורה על אהבה בין גברים, זוגיות של גברים וכל מעשה אהבה אחר שלא כרוך באקט אחד מאד ספציפי.

      IP: 79.179.203.112 דווח על תגובה זו

      • אין איסור??? התרחק מן הכיעור ומן הדומה לו

        דע מה שתשיב, 15/02/13 01:52

        ואין אפוטרופוס לעריות...

        להמשיך?


        כנראה אתה קראי המקיים רק תורה שבכתב.

        IP: 46.116.98.231 דווח על תגובה זו

    • ואתה כן?

      נדב, 14/02/13 08:42

      אתה מקיים את כל המצוות או שיש כאלה שלא נחשבות? נגיד לשון הרע. חוץ מזה, מה זה דתי?

      IP: 95.86.79.129 דווח על תגובה זו

  • 31.

    איך ההלכה רואה אתכם. מצחיקים הזויים אומללות אדם במיטבה

    רואים בהלכה דין מחייב!!??,אנושות חולה ., 14/02/13 07:43

    תנו לחולי לעלות . לחולי את זכויותיו. עלובי החיים לא צריכים להביא ילדים לעולם בטח לא בזוגיות של מוטציות חולות

    IP: 79.180.210.153דווח על תגובה זו

  • 30.

    כל השוכב משכבי זכר מות יומת ,כי הוא משנה את הבריאה! (ל''ת)

    דויד מלמד!, 14/02/13 07:27


    IP: 93.172.177.167דווח על תגובה זו

    • הבעיה שלי זה עם ה"כי" - אנו לא באמת מבינים מחשבות האל

      לכל דבר יש 1000 טעמים, 14/02/13 07:31

      יש להאמין כי כל התורה וההלכה היא אמת
      רק לא תמיד בטוח שאנו מבינים מהי הסיבה לכל דבר
      לדעתי לכל מצוה יש המון סיבות בנגלה ובנסתר - ולהשיג את כולן צריך להיות כמו משה רבנו או רבי שמעון בר יוחאי

      IP: 77.247.181.165 דווח על תגובה זו

    • OK, גם על חילול שבת יש דין מוות

      ארז, 14/02/13 08:17

      אז קח מצ'טה ותתחיל לקצור את רוב העם היהודי.
      ד"א, עפ"י חוקי הסנהדרין, עונש מוות בסקילה על משכב זכר מתבצע כשיש 2 עדים לאקט.
      כל עוד אין 2 עדים לאקט אתה יכול להמשיך לזרוק סיסמאות לאויר מבלי לדעת כלום ביהדות.

      IP: 79.179.203.112 דווח על תגובה זו

      • אין מחללי שבת יהודים דתיים - מלבד הרפורמים שהם לא יהודים (ל''ת)

        לידיעתך, 14/02/13 08:52


        IP: 178.33.169.35 דווח על תגובה זו

    • אתה בטח רוצה להיות אחד משני עדים, אבל עד אז לך צוד מחללי שבת בפרהסיא (ל''ת)

      סנהדרין אכזרית, 18/02/13 21:07


      IP: 79.183.190.87 דווח על תגובה זו

  • 29.

    בקיצור הומוסקסואליות היא מחלה חברתית ואישית ויש להכריז על כך

    ולטפל בנשאיה ובהשלכות החברתיות שלה, 14/02/13 07:18

    אני חושב שהלוביסטים האלימים והכוחניים של ארגוני ההומואים הזיקו לחברה בכך שהוציאו את ההומוסקסואליות מרשימת המחלות והפכו יחסי מין שלא כדרך הטבע לחוקיים .

    כך לא חוקרים מחלה זו - נלחמים ומחרימים חוקרים שמנסים לרפא או ללמוד על מחלה זו

    ובכך מונעים מציאת ריפוי ותרופות לחולים בכך

    הקמת תאים "משפחתיים" חד מיניים בחברה זה כמו תאים סרטניים. זה מזיק לכלל החברה וכשזה עובר מאסה מסויימת זה יהרוס את כל החברה

    הומוסקסואליות זו מחלה נרכשת בחלקה הגדול והמפיצים מחלה זו פוגעים בכלל החברה!

    לפעמים הפופוליזים והמחוקקים הפופוליסטים או המרחמים על אלו שמזיקים - טועים ופוגעים בכללות החברה.
    הגיע הזמן לתקן זאת יש להחזיר ההומואים לטיפול ולמסגרות שימנעו הפצת המחלה

    IP: 37.130.227.133דווח על תגובה זו

    • התורה חסה על חולים,אחרת זה נאסר ע"י התורה,מות יומת כתוב בתורה!! (ל''ת)

      לבור ועם הארץ,,זה לא מחלה זה פשע גדול!!, 14/02/13 07:31


      IP: 93.172.177.167 דווח על תגובה זו

    • שום עברה זה לא מחלה אחרת זה לא היה נאסר בתורה,,מות יומת גרוע מגנבה!! (ל''ת)

      אישר להגיד על העברות מחלה,גם לאנוס את אמא שלך!!, 14/02/13 07:34


      IP: 93.172.177.167 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אם הומו היה מחלה התורה לא היתה אוסרת,ויש על זה כרת! (ל''ת)

    אין הומואים דתיים,משכבי זכר בניגוד לתורה!, 14/02/13 07:17


    IP: 93.172.177.167דווח על תגובה זו

  • 27.

    אם הייתי בכנסת הייתי מוציא חוק האוסר לחשוף נטיות מיניות

    מי שמנפנף בזה שהוא הומו - עבריין, 14/02/13 07:11

    כמו כן הייתי מחזיר החוק שיחסי מין שלא כדרך הטבע עבירה פלילית

    וכן מי שמשדל ליחסים כאלו דינו כדין סוחר סמים - משהו כמו 10 שנות מאסר ומליון ש"ח קנס

    IP: 204.124.83.130דווח על תגובה זו

  • 26.

    יחסי מין אנאליים זה הרגל נרכש ממכר כמו סמים קשים

    ויש להלחם בהפצתם!, 14/02/13 06:59

    זאת על ידי הסברה
    והחזרת החוק מ 1988 שיחסים נגד הטבע הם עבירה פלילית

    IP: 77.247.181.164דווח על תגובה זו

    • אנשים שנאנסו בכלא הפכו להיות מכורים וכשיצאו המשיכו בזאת (ל''ת)

      יש הוכחות רבות לכך, 14/02/13 07:01


      IP: 204.124.83.130 דווח על תגובה זו

      • מכיוון ויחסים אנאליים ממכרים ומזיקים - יש להלחם בהם כמו בסמים (ל''ת)

        ומי שמשדל לכך הוא כמו סוחר סמים!, 14/02/13 07:02


        IP: 204.124.83.130 דווח על תגובה זו

        • אותו האדם שיש לו תכונה להנות גם ממין אנאלי - יכול להקים משפחה

          אבל אם נכנס בסביבה של הומואים - יקשה עליו מאד, 14/02/13 07:06

          אני טוען כי החשיפה להומואים וליחסי המין שלהם גורמת לאדם שינויים נפשיים ופיזיים (בדומה לסמים)

          ואותו אדם אם לא היה נחשף להומואים היהי לכול להקים משפחה רגילה

          אבל אם נחשף לחיים אלו הוא כמו מכור לסמים קשים - שגם אם הפסיק זה אצלו עמוק בנשמה ומפתה אותו כל הזמן

          ולכן יש להרחיק מהציבור את ההומואים ומנהגייהם !

          וזו האמת המרה - למרות שההומואים יכחישו ויאמרו - הם נולדו ככה

          בפירוש זה לא נכון!

          IP: 204.124.83.130 דווח על תגובה זו

  • 25.

    איך אתה מיישב את הסתירה שבין הרצוי למצוי?

    שוש, 14/02/13 02:24

    במקרה הזה מדובר בפער שבין כן ולא. אגב, יש לי סיפור הזוי לספר לך, הזוי אך מציאותי לגמרי.
    אבא של בעלי התגלה כהומו. התחתן, הביא ילדים לעולם (ואפילו נכנס למיטה עם אחד מהם והתלטף קצת). לפני כעשר שנים גילו הילדים תמונות של אבא שלהם, הוא ככב בהן כשפנפנת פליבוי לצד החבר הסודי שלו. אף אחד לא ממש נפל מהכסא חוץ מבעלי שנפגע ממנו מינית כילד. בעלי חי עד היום על כדורים ואחוז אימה מאבא'לה/סבא'לה.
    מסתבר שדמות אמהית אמורפית לא ממש יעילה בהגנה על הילד, דמות ההומו המשכיל הנדיב והאכזר מועילה עוד פחות. (הסב הוא חוקר בכיר באחת האוניברסיטאות הידועות בארץ, אנין מניירות ומוערך מאוד על בני מינו...)
    ועוד נקודה למחשבה, לעתים בעלי אינו מסוגל להתקרב אלי כגבר. הפגיעה הרסה לו במובן מסוים את הביטחון שבמגע הפיסי, רצוי ככל שיהיה. למדנו לחיות עם זה, לשלב בין אהבה גדולה והדדית לנכות מינית. יש לנו ילדים ועולם משותף שלא נוותר עליו. משגל טוב זה המון אך בשום אופן לא הכל, כל מקרה לגופו. גם אתה מקרה לגופך. מוטב לך לעלות על יצוע ההלכה מאשר לנסות לגרור אותה בכוח למיטתך, והכלל הזה תקף, כנראה, לבעלי כל הנטיות כולן.

    IP: 212.179.87.179דווח על תגובה זו

  • 24.

    מעוניין שיתנו לי תעודת כשרות למסעדת פירות ים שלי

    מאמין בהלכה, 14/02/13 01:20

    עושים צחוק מעצם אלו.
    עלק- מאמינים בהלכה.

    IP: 208.221.239.4דווח על תגובה זו

    • רב רפורמי ייתן לך - וגם יחתן שני הומואים - ויאשר לך לנסוע בשבת ובכיפור (ל''ת)

      כי זה לא יהדות - זה אנטי יהדות, 14/02/13 07:29


      IP: 77.247.181.165 דווח על תגובה זו

      • הרב שי פירון יאשר לך! (ל''ת)

        אורי רגב, 14/02/13 18:55


        IP: 109.65.127.69 דווח על תגובה זו

        • חזק, אהבתי (ל''ת)

          הרב יאיר לפיד, 15/02/13 01:55


          IP: 46.116.98.231 דווח על תגובה זו

  • 23.

    ליישב בין התורה למשכב זכר - לא אפשרי

    לא מחפש להעליב, 14/02/13 00:55

    ריצוי האל, אינו עקבי עם משכב זכר.
    התורה שבכתב מציינת זאת ברור.
    בן אדם רשאי לעשות בחייו כראות עיניו, אך לא יכול לטעון שזה עקבי עם התורה, או שאלוהים אינו מתנגד לכך.
    זה לא רק עניין ליהדות, אלא משותף לכל הדתות המונותאיסטיות.
    מי שרוצה לעשות ילדים- שיעשה ילדים. זה לא קשור למדינה.

    IP: 84.109.128.181דווח על תגובה זו

    • ואם מדובר בזוג הומואים שלא עושה משכב זכר

      ארז, 14/02/13 20:11

      אז זה מותר, נכון?

      IP: 79.179.203.112 דווח על תגובה זו

  • 22.

    מה שלא ברור לי למה אתם מחפשים פתרונות קשים

    אהוד, 13/02/13 23:30

    חסרות נשים שתסכמנה להביא איתכם ילד לעולם ולגדל אותו בשותפות? (לא באותו בית הכוונה).

    לדעתי זה יעקוף לכם את הבעייה וגם טובת הילד חשובה. אם אפשר שלילד יהיו הורים משני המינים --עדיף

    אני מכיר מקרה כזה שעובד מצויין

    IP: 69.108.138.214דווח על תגובה זו

  • 21.

    קרוב ה' לכל קוראיו לכל אשר יקראוהו באמת - אם ישתדלו חזק, בסוף ה' ישלח (ל''ת)

    להם ומישהו מהם יכנס כבר להריון, העיקר להאמין חזק, 13/02/13 22:36


    IP: 85.250.129.15דווח על תגובה זו

  • 20.

    צודק עד כאב (ל''ת)

    נעמה, 13/02/13 20:56


    IP: 76.108.99.171דווח על תגובה זו

  • 19.

    ואני רוצה לאכול חזיר ולהתקבל לישיבה - ולא נותנים לי!

    בן, 13/02/13 19:46

    אין ויכוח על העוול האזרחי שנעשה לפסולי החיתון.
    ראוי שכולם יוכלו להינשא ולהביא ילדים לעולם.
    אבל אתה למעשה דורש מהקהילות הדתיות בארץ לקבל את הבן שלך למרות שאורח החיים שלך מנוגד לחלוטין לאורח החיים שלהם.
    וכאן אתה חוצה את הגבול בין הגנה על זכות בסיסית שלך ורמיסה של זכות בסיסית של אחר.
    אין לך גם זכות לכפות על רב לגייר את הילד שלך. יש להילחם באפליה בין יהודים ללא-יהודים במדינה, ולא לכפות על רבנים לגייר לא-יהודים על מנת לקבל זכויות.

    IP: 94.159.135.202דווח על תגובה זו

    • ואני רוצה....ולא נותנים לי

      אמיר, 14/02/13 06:43

      להתחתן עם החמור שלי ....אני מממממת עליו ....ולא נותנים לי איזו מן מדינה זאת....

      IP: 213.57.153.154 דווח על תגובה זו

  • 18.

    מי שנותן כוח לרבנים לשלוט בנו זה אתם הדתיים. תילחמו עם החילוניים נגד

    דתיים, 13/02/13 19:38

    שליטת הדת בחירות האדם. אתם, ההומואים הדתיים, ואתכם הנשים הדתיות, צריכים לקחת את הכוח מהרבנים, ולאפשר לכולנו חיי חופש.

    IP: 46.116.3.112דווח על תגובה זו

  • 17.

    שנאת חינם

    יהודי, 13/02/13 19:07

    יהודים כמה שנאת חינם יש נגד אנשים שלא עשו רע לאיש .זה מראה כמה הדרך ארוכה המדינה שלנו גזענית ולא מקבלת. המצווה החשובה לאהוב את האחר והשונה לא קיימת כאן.גם אם לא מסכימים לא צריך להיות כאלה רעים.

    IP: 84.228.76.141דווח על תגובה זו

    • שנאת חינם ???????

      לא מתייפייף כמוך, 13/02/13 19:36

      לא עשו רע לאיש ????

      קורא לעצמך יהודי???


      הולכים נגד הכתוב בתורה שניתנה לעם היהודי מבורא עולם.

      נותנים לגיטימציה ודוגמא לסטיות מיניות.

      אוילים וכסילים.

      השם ירחם עליהם
      ועלינו מהם.

      IP: 84.111.253.7 דווח על תגובה זו

    • עושים רע

      אמיר, 14/02/13 07:03

      זה לא מעניין אותי או את השכנה של שהשכן מהקומה העליונה הוא הומו הוא איש מאוד נחמד ומאוד שקט.לא התחתן אף פעם. זה מאוד רע לי ומפריע מאוד לשכנה ולילדיה הקטנים שההומו מהקומה שמעליו יוצא ומצהיר שהוא אוהב משכב זכר ואוהב לנשוך כריות ושככה צריך להיות ושהוא הדבר הכי טבעי עבורו ומנסה להצדיק לי את נטיותיו וסטיותיו לפי השקפתי והשקפת הרוב שבבנין.זה מה שלא בסדר .לא מעניין אף אחד מה שהוא עושה ועם מי או מה ממיטה שלו.לאף אחד בעולם לא מעניין חריגות בייצר המיני של אף אחד אחר ..עד שהחריג מנסה לשכנע אותי שהוא הבסדר ואני לא. בימינו כל החריגים מנסים לכפות סדר עולמי חדש.לידיעתכם הומואים ולסביות חיו בעולם מאז ומתמיד.רק מה לא ניסו לכפות על אף אחד שהם העתיד והם היפים והטובים ואנחנו שאיננו כאלה חייבים לקבל אותם בפרהסיה.לא מעניין אותי שהוא כזה או כזה בחייו המיניים.כפי שלא מעניין אותי איך השכנה ממול מתפקדת בזמנה הפנוי.

      IP: 213.57.153.154 דווח על תגובה זו

  • 16.

    בהצלחה! (ל''ת)

    אייל, 13/02/13 19:02


    IP: 93.172.170.167דווח על תגובה זו

  • 15.

    מה הבעיה,רוצים ילדים תתחתנו עם נשים. (ל''ת)

    אלדר, 13/02/13 18:52


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

  • 14.

    הטוקבקים מראים כמה ישראל חשוכה. ניר - מאחל לך הצלחה מול כל אלה (ל''ת)

    מיקי, 13/02/13 18:13


    IP: 84.228.31.215דווח על תגובה זו

  • 13.

    מה זה בדיחת פורים?

    שרה, 13/02/13 18:06

    " אנו כיהודים אורתודוקסים, הרואים בהלכה דין
    מחייב" - (ויקרא כ, יג) וְאִישׁ, אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת-זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה - תּוֹעֵבָה עָשׂוּ, שְׁנֵיהֶם; מוֹת יוּמָתוּ, דְּמֵיהֶם בָּם.
    התורה אוסרת בפירוש משכב זכר והעונש על כך הוא אף מוות! אז איך זה בדיוק מתיישב עם הומואים "דתיים" הרואים בהלכה "דין מחייב"?
    נמאס מהתבכיינות ההומואים על הזכויות שלהם והדרישות שלהם. אין שום גאווה להיות סוטה מין. זה אסור מפורש מן התורה. איזו חוצפה לבקש מרבנים להכיר בכם ובילדים המסכנים שנאלצים לגדול במסגרת של סטייה מינית!!

    IP: 212.179.245.132דווח על תגובה זו

    • זה העיוות שאליו הגענו...---- "כשל לוגי"

      בדיוק !!!, 13/02/13 19:29

      להגיד הומואים דתיים שקול לאמירות כמו
      חרדים מחללי שבת
      דתיים אוכלי חזיר
      יהודים המאמינים בישו ומוחמד
      וכן הלאה על זו הדרך...

      IP: 84.111.253.7 דווח על תגובה זו

  • 12.

    עוד כתבת הסתה נגד היהדות במסווה של נאורות (ל''ת)

    מתקפה אנטישמית נגד היהדות הישנה והאהובה, 13/02/13 17:30


    IP: 79.183.199.135דווח על תגובה זו

  • 11.

    הסבר פשוט מה זה הומו !

    אנונימי, 13/02/13 16:45

    הומו - אדם מבולבל ''עליז ושמח'' אין רע בכך ויום יבוא והוא ימצא את הנסיכה שלו וכן היא בת !

    זה רק עניין של זמן ותקווה ....

    אם אתם באמת מעוניינים ברעיון מהפכני לסטארט אפ זה חיפוש בנות זוג לפי מבנה פנים
    אתה סורק את פניך כשאתה בזוית ישרה מול מצלמה ומאגר ממוחשב מוצא לך אשה שמתאימה

    ממש כמו אתה רק אשה !

    IP: 77.126.83.130דווח על תגובה זו

    • ונקווה שנמצא אותה (ל''ת)

      איש מוסיף, 13/02/13 16:48


      IP: 77.126.83.130 דווח על תגובה זו

    • שהבת שלך תתחתן עם אחד כזה אמן (ל''ת)

      הומו, 13/02/13 17:14


      IP: 79.182.165.39 דווח על תגובה זו

  • 10.

    המדינה צריכה להעביר כל ההטבות הכלכליות מסוטים וחד הוריים - למשפחות !!

    הומו - גרוש - חד הורי - תשלם ביוקר!!, 13/02/13 16:39

    היום יש תמריצים כלכליים להורסי משפחות ולסוטי מין!

    IP: 46.165.221.166דווח על תגובה זו

  • 9.

    יש להחזיר החוק מ 1988 שיחסי מין הומוסקסואליים עבירה פלילית

    ולאכוף החוק בחומרה, 13/02/13 16:37

    כך שכל הסוטים הללו יבחרו לגור במדינה אחרת

    IP: 176.53.69.120דווח על תגובה זו

    • לא ממש

      אנונימי, 13/02/13 16:47

      רק לנסות למצוא להם בת זוג ....

      IP: 77.126.83.130 דווח על תגובה זו

    • הסתה

      יהודי, 13/02/13 18:58

      לקחת מטומטמים כמוך ולאשפז אותם במחלקה סגורה

      IP: 84.228.76.141 דווח על תגובה זו

    • ומה דין הטרסקסואל שמ---ן את אשתו בת-ת? (ל''ת)

      אין קץ לצביעות ולפרימיטיביות שלכם!, 14/02/13 12:40


      IP: 194.90.66.1 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אין להכיר בשום תא זוגי חד מיני - ההורות והיהדות רק לפי ההלכה!

    אמא פונדקאית גוייה - ילדים גויים!, 13/02/13 16:34

    והרי בבית של שני הומואים אי אפשר להתחיל לטעון אפילו על חיים לפי ההלכה

    הרי הילדים גויים גמורים ללא כל ספק קל !!!

    אחד מבני הזוג שקשור גנטית לילד הוא הורה השני ... נמצא שם גם כן

    IP: 176.53.69.120דווח על תגובה זו

  • 7.

    נדמה לי שלשוכבים משכב זכר לאחר שתי התרעות צריך דין מות לא? (ל''ת)

    לפי ההלכה בדיוק..., 13/02/13 16:30


    IP: 176.53.69.120דווח על תגובה זו

    • רק אם זה מול שני עדים. אז כדאי שתתחיל במחללי שבת.... (ל''ת)

      צדקן נסתר, 13/02/13 17:15


      IP: 79.182.165.39 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אולי תפסיק לדבר על הזכויות שלך ותתמקד יותר בחובות שלך.

    איו לך שום ''זכות'' להיות הומו! - ככה בורא עולם קבע., 13/02/13 16:20

    ואם אתה הומו לך עם זה עד הסוף! דהיינו בלי ילדים.
    חוץ מזה תפקח את החושים שלך: מישהוא עובד עליך שם למעלה. אתה רק חושב שאתה הומו ואני מדבר מניסיון.

    IP: 132.77.4.43דווח על תגובה זו

    • מדבר מנסיון? וואלה? אז אתה גם גיי? :)

      אייל, 13/02/13 16:28

      הומואים היום כבר מקיימים משפחה שלמה עם המון אהבה. זה קיים הן בארץ והן בחו"ל. הילדים גדלים בחום ובהאהבה גדולה ומקבלים חינוך הרבה יותר איכותי ממה שאתה כנראה קבלת. אחרי הכל, צריך איכשהו להצדיק את היותך כזה בור ועם הארץ.

      IP: 79.176.185.60 דווח על תגובה זו

      • מה קשור "חום ואהבה" אמרתי שבורא עולם קבע שהוא מתעב משכב זכר

        את זה אתה יכול להפנים?? בור בעצמך., 13/02/13 16:41

        וכן, אני מדבר מנסיון ויותר לא אוסיף.

        IP: 132.77.4.43 דווח על תגובה זו

        • בור ועם הארץ

          רחלי, 13/02/13 19:31

          עם כבר, בורא עולם ברא את כולם שווים, ללא קשר לנטייה מינית, דת, צבע עור ומין. אין בו שום רוע אלא אהבה וקבלה לכולם. בני האדם הם אלה שכתבו את התורה והם אלה שמשתמשים בדת כדי להרוס את חייהם של אחרים. אדם לאדם זאב.

          IP: 79.176.185.60 דווח על תגובה זו

          • ככלב השב על קיאו, שוטה בוטה

            2 דבריים אין להם סוף..., 15/02/13 02:16

            אדון "רחלי" ההומו

            IP: 46.116.98.231 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אין היתר למשכב זכור (ל''ת)

    יוני, 13/02/13 16:14


    IP: 194.114.146.227דווח על תגובה זו

    • פעם גם לא היה היתר לריבית. (ל''ת)

      משה, 13/02/13 22:32


      IP: 79.183.209.101 דווח על תגובה זו

      • עדיין אין התר לריבית (ל''ת)

        שוש, 14/02/13 01:40


        IP: 212.179.87.179 דווח על תגובה זו

        • שוש, כנראה שאנחנו לא חיים על אותה פלנטה. בפלנטה שלי ריבית מותרת. (ל''ת)

          מוש, 14/02/13 12:32


          IP: 79.183.209.101 דווח על תגובה זו

          • מוש, כנראה אין לך רגשי אהבה לאחר.

            אלי, 14/02/13 13:05

            מי שעושה רווחים ממצב קשה של יהודי, ולוקח ממנו ריבית, לא פועל בדרך יהודית.
            לעומת זאת, כאשר מדובר בעסקים ולא בניצול חולשות, היהדות מתירה לקיחת ריבית, בתנאי שעושים היתר עיסקה.

            IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אבא ואבא זאת לא משפחה, זו פיקציה.

    נדב, 13/02/13 14:39

    קבלו טור של עירית לינור:

    לירן ויובל אלטמן-ברודי, זוג הומוסקסואלים, השקיעו את חסכונותיהם וחלק מכספם של הוריהם כדי להגשים את חלומם להיות הורים דרך פונדקאית בחו"ל. שני ניסיונות כשלו, סלבריטאים התגייסו והציבור תרם עשרות אלפי שקלים. כיוון שאני סוג של סלב, ומבינה את הרצון העז בילד, אתגייס גם אני: לירן ויובל, חפשו מישהי שרוצה ילד – לסבית, סטרייטית – לא משנה. תלמדו להסתדר איתה וגדלו איתה את ילדכם המשותף. ישראל החשוכה תממן כהרגלה טיפולי פוריות. אבל ממני לא תראו שקל, כי אני לא רואה כאן אזרחים שהמדינה מתנערת מזכויותיהם הבסיסיות, אלא שני אנשים שנעולים על הקמת תא משפחתי ללא אם. היום השיח על הולדה סובב אך ורק סביב זכויות הבגיר להקים משפחה בכל דרך. הילד הופך לסחורה, וכך גם גופן של נשים עניות. תרשו לי להישמע אנכרוניסטית: יש ילד בסיפור. אין סיבה למנוע ממנו אם. זה יהיה הרבה יותר מוסרי, וגם הרבה יותר זול.

    IP: 82.80.89.41דווח על תגובה זו

    • עד מתי הצביעות

      מתן, 13/02/13 15:59

      הבנתי את גברת עירית לינור. אם היה מדובר בהורים גרושים שאחד מבני הזוג לא רוצה להיות בקשר עם הילדים וגם לא מוכן לשלם דמי מזונות, הדבר היה "לגיטימי" שככה גדל ילד. לו הייתה רווקה בת 40 שרוצה ילד, זה היה בסדר ומקובל שהיא הייתה מגדלת ילד לבד ללא דמות של גבר. עם זאת, כאשר יש זוג הורים אוהב שנמצא במערכת יחסים בריאה ותקינה, אשר יכולים להעניק לילדם אהבה, חום, חינוך ודרך ארץ, הדבר פתאום לא בסדר כי הם גייז ואין דמות אישה בסיפור. הלו תתעורר, כמה צבוע אפשר להיות?!?!?!?!?!

      IP: 79.176.185.60 דווח על תגובה זו

      • נשמה, ילד צריך אמא. לא לחינם הוא גדל ברחם אשה ולא בכרס בירה של גבר.

        נדב, 13/02/13 16:40

        אם זה היה משהו בדיעבד, או הומו שחובר ללסבית לצורך הפריה אז היה מקום לשקול, אבל לכתחילה להביא ילד שלא תהיה לו אמא, זה לא פחות מטירוף מערכות ואסור לתת לזה יד. והצבועים הם תומכי ליקוי המאורות הזה שלא מכירים בשונות החשובה של האבא והאמא שמקיימת את מוסד ההורות.

        IP: 82.80.89.41 דווח על תגובה זו

  • 3.

    חזק ואמץ.

    נתן, 13/02/13 13:45

    כל הכבוד!!

    IP: 79.176.185.60דווח על תגובה זו

  • 2.

    אגואסטים שלא חושבים על הילד (ל''ת)

    רן, 13/02/13 13:10


    IP: 109.66.66.163דווח על תגובה זו

    • הומואים דואגים רק לתחת של עצמם (ל''ת)

      בגלל זה הם גייז, 14/02/13 09:27


      IP: 198.96.155.3 דווח על תגובה זו

  • 1.

    לא הבנתי ?! משכב זכר זה לא איסור בר דין מוות ע"פ ההלכה..

    אודי, 13/02/13 11:46

    אם הם רואים את ההלכה כדין מחייב, האם הם לא אמורים להרכין את הראש ולחכות לחרב?

    לא הבנתי איך הם מקבלים את דין התורה ברואה בהם כגדולי החוטאים..

    האם אין די בזה ע"מ להחזירם בשאלה ? ?

    IP: 46.120.119.168דווח על תגובה זו

    • רואים מה שרוצים לראות

      דויד, 13/02/13 13:15

      כל הדתיים, בלי קשר עם חרדים לא חרדים
      יהודים, נוצרים, מוסלמים, סיינטלוגים או מה שלא יהיה בוחרים לקיים את המצוות שבא להם ומתעלמים מאלו שלא.


      כל מי שאומר לך אחרת משקר לעצמו.

      IP: 199.203.199.129 דווח על תגובה זו

      • אל תגזים, לא כולם כמוך (ל''ת)

        הפוסל, במומו פוסל, 15/02/13 02:18


        IP: 46.116.98.231 דווח על תגובה זו

    • הומו אורתודוכסי

      יהודי, 13/02/13 19:03

      הוא פשוט מנסה להיות דתי למרות היותו הומו וכנראה יש לו צורך בילדים כמו הרבה אנשים.ברור שיש סתירה הלכתית כי הדת לא מקבלת אותם.אנשים קצת אמפטיה ורחמים ואהבת לרעך כמוך

      IP: 84.228.76.141 דווח על תגובה זו

    • איסור ריבית הוא איסור דאורייתא, והנה נמצאה הדרך לנטרל איסור זה בשל אי

      גמישות הלכתית מול קיפאון מחשבתי:, 13/02/13 20:27

      התאמתו למציאות המודרנית. הידע הרפואי כיום ברור: יש הומואים שהם פשוט כאלה, ושום דבר לא יוכל לשנות זאת. מכאן והלאה זה רק עניין של רצון להתאים את ההלכה למציאות.

      IP: 79.183.209.101 דווח על תגובה זו

      • שניה, ומה הידע הרפואי הברור אומר על פדופליה? לא נולדו כאלה?

        וואלה!, 14/02/13 18:14

        אולי נאפשר למסכנים האלה לחיות את חייהם? ככה נולדו! מה רוצים מהם? ויש ילדים שרוצים את זה! כן כן! יש בני שש שהם יודעים לפתות ולעורר.. אה לא? אפשר לנטרל את זה? כן? יש לזה תרופות? איזה קטע..

        IP: 84.109.36.46 דווח על תגובה זו