• 40.

    אני מכיר את הכותב, וגם את חלק מהישיבות

    בייניש, 25/02/13 12:21

    ואני אפילו לומד באחת הישיבות שהוצגה באור טוב בכתבה הזו

    אבל לדעתי הכתבה קצת נמוכה מדי. גם לכותב וגם לישיבות. כשאדם הולך לבחור ישיבה הוא לא צריך להסתכל על דברים כמו אוכל וכושר, אלא על סגנון דידקטי, קו מחשבתי-תורני, על איך שהחבר'ה הגדולים בישיבה מתנהגים ולומדים, על הרבנים המובילים בישיבה ועל דרכם, ועל עוד כל מיני דברים שקצת יותר רציניים מאיכות המזרון שלך..

    IP: 95.86.77.21דווח על תגובה זו

  • 39.

    סיקור שיטחי ולא נכון! (ל''ת)

    מתן, 18/02/13 17:22


    IP: 2.54.249.111דווח על תגובה זו

  • 38.

    תת רמה של כתבה

    דוד, 16/02/13 18:52

    היא בניה על סטיגמות של שובושי"ם

    IP: 212.199.205.69דווח על תגובה זו

  • 37.

    כתבה הזויה לאללה

    יוניו, פ''ת, 14/02/13 11:57

    מה אוכלים ? כשהגעתי לישיבת פ"ת כשבו"ש האוכל היה כ"כ נורא (לחם עם שוקולד או גבינה, לארוחות בקור וערב), שחבר שהגיע איתי, ראה וברח.
    איך שומרים על כושר ? מי שומר על כושר בישיבה ?! כשהגעתי לצבא לא הצלחתי לרוץ 1500 ברציפות (ועם כמה התקפי לב באמצע).
    מה שחשוב בישיבה זה דברים אחרים לגמרי כמו: עבודת ה', מוסר, מידות, שטייגען ועומק.
    יש שיעדיפו ויש שלא יעדיפו: חיבור התורה לעולם ולמציאות, חיבור לעם ישראל (יש שיעדיפו מקום סטרילי ומבודד), לימוד אליבא דהלכתה או פלפול, פעילות חסד, פעילות החזרה בתשובה, וכו'.

    הכי חשוב לדעתי ולדעת רבים זה האותנטיות ורדיפת האמת בעבודת ה', "וטהר לבנו לעבדך באמת".

    כתבה מצחיקה כל כך.

    IP: 62.90.94.247דווח על תגובה זו

  • 36.

    רק כרם ביבנה! (ל''ת)

    מוטי, 14/02/13 10:08


    IP: 2.54.228.14דווח על תגובה זו

  • 35.

    חתיכת אדיוט

    יהודה, 13/02/13 19:54

    מה אתה מבלבל תמוח?? חתיכת אדיוט

    IP: 84.228.197.151דווח על תגובה זו

  • 34.

    חסרות הגדולות, מרכז והר עציון (ל''ת)

    חיים, 13/02/13 10:02


    IP: 213.151.47.116דווח על תגובה זו

  • 33.

    מה עם המכינות?? (ל''ת)

    נועם, 13/02/13 01:22


    IP: 46.19.80.244דווח על תגובה זו

    • וגם לומדים ברצינות

      שכחת: הכי קרביים עם הכי הרבה מפקדים-ישיבת מודיעין, 13/02/13 01:33

      איזה מין כתבה זאת?

      IP: 84.94.180.207 דווח על תגובה זו

      • מה שחשוב בישיבה זה שתצמיח תלמידי חכמים

        רפספדיק, 13/02/13 20:13

        לא מפקדים.
        אל תתבלבל.
        לישיבה אין את המטרות של פנימיה צבאית.

        מפקדים זה יפה, אבל זה לא העיקר, ולא בשביל זה צריך ישיבה.

        IP: 82.80.187.26 דווח על תגובה זו

  • 32.

    עצוב שככה מסתכלים השמיניסטים על ישיבות..נקווה שאף אחד

    צחי, 13/02/13 01:19

    לא יבחר את מקומו בגלל הכתבה הזאת.

    IP: 2.55.117.255דווח על תגובה זו

  • 31.

    זה רציני ה כתבה הזאת?

    תלמיד באחת הישיבות, 13/02/13 01:17

    ככה בוחרים ישיבה? אין קריטריונים אחרים? כמו לימוד,סגנונות שיעורים,דרך? הרעיון חיובי, הביצועחלש

    IP: 2.55.117.255דווח על תגובה זו

  • 30.

    וינדר, אתה בכלל הולך לישיבה, או שהאוכל לא מספיק מפואר בשבילך? (ל''ת)

    יע, 13/02/13 01:16


    IP: 2.55.117.255דווח על תגובה זו

  • 29.

    זו בחירת ישיבה או בחירת צימר?

    צימר, 13/02/13 01:15

    העיקר שהחדרים מפוארים והאוכל טוב, נראה לי השתכנעתי

    IP: 2.55.117.255דווח על תגובה זו

  • 28.

    איזה יופי ששמיניסט שמעולם לא היה כאן

    שבי חברון, 13/02/13 01:14

    כבר מוציא שם רע על הישיבה- אין קשר עם הרמים?! אנשים עוד יחשבו שהוא יודע על מה הוא מדבר, חושבים שמגיע קודם רציני אבל מקבלים שמיניסט

    IP: 2.55.117.255דווח על תגובה זו

  • 27.

    תיקון טעות!

    נדב, 13/02/13 00:35

    באיתמר, נכון להיום, ישנים 2-4 בחדר ולא חמישה, לגבי הכושר יש גם פעמיים בשבוע כדורגל או כדורסל... חוץ מזה אחלה כתבה!

    IP: 213.151.43.201דווח על תגובה זו

  • 26.

    תת רמה

    הסדרניק, מאחת הישיבות הנ''ל, שדוקא הוצגה באור חיובי, 12/02/13 23:58

    אלו אינם הקריטריונים שצריכים לעמוד לנגד עיניו של השמיניסט המתלבט. ובכלל, הצגת המצב כישיבות 'רציניות' יותר ו'רציניות' פחות, כאילו יש איזו סקאלה חד ערכית ואין משנה סדורה לכל מקום- אוירה, מנטליות, גישה. תבואו, תחוו, תסתכלו על הביינישים בישיבה: האם אתם רוצים להראות, במובן מסויים, כמותם? או שהם נראים לכם תלושים מרוחקים. איך האוירה הפנימית בין ביינישים? אלו כמה גורמים שצריכים לענ"ד להשפיע על בחירת ישיבה, מתוך תפיסת הישיבה כמוסד מעצים, בונה ומחנך. איך האוכל? למי אכפת?! מסתדרים. קצת בגרות.

    IP: 85.250.166.82דווח על תגובה זו

  • 25.

    רוצים מעונות וארוחות חינם גם באקדמיה! (ל''ת)

    שוזי, 12/02/13 23:57


    IP: 84.108.80.148דווח על תגובה זו

    • הסדר לא חינם - יש שכר לימוד לישיבה (ל''ת)

      מישהו, 13/02/13 14:25


      IP: 82.166.142.21 דווח על תגובה זו

  • 24.

    רוצים המשך,עם הישיבות שלא הוזכרו (ל''ת)

    שמיניסט מבולבל, 12/02/13 23:00


    IP: 46.19.81.225דווח על תגובה זו

  • 23.

    סתם לא יפה. יש עוד הרבה ישיבות טובות

    שבו''ש, 12/02/13 22:08

    קצת מגמתי מדי.

    IP: 164.138.112.133דווח על תגובה זו

  • 22.

    הישיבה הכי אכותית

    א.שבו''שים, 12/02/13 22:04

    ישיבת כרם ביבנה - אם ישיבות ההסדר ! ! !
    מגוונת ביותר, בשלל האוכלוסיה שבה,
    ברמה הגבוהה של הלימוד, וברצינות של הבחורים.
    תנאים: תוכל לבחור חדר בשרתון,פלאז'ה,הילטון, וקינג דויד.
    בואו להנות מגן עדן רוחני וגשמי עלי אדמות.
    ישיבת כרם ביבנה בונה ומעצבת את האישיות שלך כבן תורה, רציני ואכותי.

    IP: 212.143.234.217

    • שקרן זו ישיבה שחורה

      שימי, 14/02/13 20:16

      של חרדליניקים שמחקים את החרדים בכל

      ושהילדים שלהם לא ילכו לצבא.

      בקיצור, פא"י של פעם.

      IP: 82.80.184.109 דווח על תגובה זו

  • 21.

    שכחת את כרם ביבנה!

    אחד שיודע!, 12/02/13 21:38

    ומה עם כרם ביבנה?? הישיבה הכי הכי רצינית.

    IP: 212.143.234.217דווח על תגובה זו

  • 20.

    כתבה נהדרת (ל''ת)

    משה, 12/02/13 21:17


    IP: 95.86.94.197דווח על תגובה זו

  • 19.

    ראוי להדגיש שהכותב שמיניסט!

    מתן, 12/02/13 20:42

    בכתבה מוציאים הרבה לשון הרע על ישיבות, שהכותב כנראה לא מכיר כלל. אנשים חושבים שעומד מולם כותב רציני, שמכיר את התחום, אבל הם לא יודעים שהכותב לא למד מעולם בישיבה, ואני בספק אם בכלל ילך שנה הבאה לישיבה...

    IP: 2.55.117.255דווח על תגובה זו

    • אתה זה שמוציא לשון הרע.

      דוד, 12/02/13 21:16

      מכיר את ליאב אישית ולומד איתויחד בכיתה.הוא עמל על הכתבה שעות רבות וחקר על כל הישיבות,ובחלק גם היה.לא חייבים תמיד לחפש רע.
      כתבה נהדרת ומאד שימושית.

      IP: 95.86.94.197 דווח על תגובה זו

  • 18.

    נחמד אבל שטחי

    מכיר את הביינישים האלה, 12/02/13 20:23

    זה נשמע כמו המלצה לבילוי בדגש על אטרקציות

    אבל זה בסדר ביינישים הם ממילא אנשים בלי חוט שדרה
    ורק אל תגיד להם שהם ביינישים כי הם יעלבו

    בסוף מה שיוצא זה שירות מקוצר - השתמטות
    ידע חלקי ביותר בהלכה וגמרא
    פסיכומטרי ודייטים כל שיעור ה'

    ככה זה כשיש יותר מדי ישיבות

    מספיק לראות אותם אחרי שיעור ה' כשהם מגיעים מבר אילן
    ואז המסכה יורדת ופתאום הכל מותר

    יש אולי ישיבה או שתיים שיש בהן שאיפה לגדלות
    ובכל שיעור יש אולי בחור אחד רציני שאשכרה משקיע את כל עיתותיו בתורה, משיעור א' ועד ה'.

    אה, ואגב אין חיילים בכיינים וסמרטוטים יותר מביינישים

    IP: 82.80.187.158דווח על תגובה זו

    • שטויות!

      יהושע, 13/02/13 01:02

      אחי תפסיק להגיד שטויות בבקשה...

      IP: 95.35.63.130 דווח על תגובה זו

      • דווקא לא שטויות

        אקס בייניש, 13/02/13 23:59

        הוא נוגע בתופעות פסולות שקיימות בישיבות.
        לצמצם את ההסדר זאת לא מילה גסה.

        IP: 84.109.186.180 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הבעייה שאי אפשר לעשות שבו"ש בכל הישיבות

    שמיניסט, 12/02/13 19:32

    הכתבה מצויינת וגם הרעיון.
    הבעיה, שצריך לבחור את הישיבה/מכינה לפי שמועות וכתבות ולא ניתן להתרשם מכולם וחבל.

    IP: 80.179.6.36דווח על תגובה זו

  • 16.

    ליאב וינדר חולה עליך!!!

    ענת, 12/02/13 19:28

    כל הכבוד ליאב, זו כבר הכתבה השנייה שלך, נכון?
    מתה עליך, גם חכם גם חתיך וגם יודע לכתוב ולסקר

    IP: 80.179.6.36דווח על תגובה זו

  • 15.

    בן צבי הפך את אתר מעריב לעיתון עם עיתונאים ברמה

    חיים ליבוביץ, 12/02/13 19:27

    בהחלט כל הכבוד, כתבות עם צבע אבל בלי לכלוך.
    בחירת עיתונאי טוב, היא הבסיס להצלחה בעיתונות ותקשורת, המשיכו כך.

    IP: 80.179.6.36דווח על תגובה זו

  • 14.

    ליאב וינדר כל הכבוד

    תמר, 12/02/13 19:25

    עיתונאי צעיר ומוכשר,רעיון מצויין, באמת הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה ויעשה לנו סדר בבלגן הזה שנקרא מכינה או ישיבה וכו'
    אני בטוח שלכתבה הזו, יהיה המשך עם ישיבות נוספות

    IP: 80.179.6.36דווח על תגובה זו

  • 13.

    כתבה ברמה נמוכה

    קורא, 12/02/13 17:00

    כתוב ברמה נמוכה ומסוקר בצורה ילדותית.
    חבל גם שגלל שטויות כאלה ואחרות שמינסטים יבחרו ישיבות.

    IP: 46.19.80.192דווח על תגובה זו

    • לא נכון, ועדיף על סקירה של פאבים

      יהודי, 12/02/13 19:15

      המדינה לא נגמרת בגוש דן

      IP: 2.55.125.20 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אין ביזבוז זמן

    יאיר, 12/02/13 16:29

    חרתא מי שכתב את זה מבלבל תמח. ומוציא לעזור על ישיבת איתמר כישיבה לא רצינית!! ישיבת איתמר זו ישיבה רצינית מאוד נכון יש חופש ואווירה משוחררת אבל מי שלא בא ללמוד אין לו מה לחפש באיתמר

    IP: 95.35.63.236דווח על תגובה זו

  • 11.

    תודה על הסיקור המצויין!עזרת לי מאוד! (ל''ת)

    נדב, 12/02/13 16:24


    IP: 85.65.90.39דווח על תגובה זו

  • 10.

    מספיק כבר עם עבודת האלילים הזאת הקרויה יהדות (ל''ת)

    בנדיקטוס שפינוזה ,אמסטרדם, 12/02/13 16:21


    IP: 62.219.180.180דווח על תגובה זו

    • אולי תפסיק לנדנד כבר? הבנו אתה אתיאסט, זה לא פטור מנימוס מינימלי. (ל''ת)

      תגיב לעניין., 12/02/13 17:16


      IP: 71.232.34.69 דווח על תגובה זו

  • 9.

    יעיל, משמעותי וענייני

    ליעד, 12/02/13 16:20

    בחייך, תשקול ברצינות קומונה בכפר גנים!

    IP: 95.86.78.207דווח על תגובה זו

  • 8.

    שימושי מאוד

    שמיניסט סגור, 12/02/13 16:19

    לפני חודש

    IP: 95.86.78.207דווח על תגובה זו

  • 7.

    וינדר העתיד של העיתונאות בישראל

    אפרת, 12/02/13 16:15

    צופים לך עתיד מזהיר

    IP: 95.35.63.58דווח על תגובה זו

  • 6.

    מה קרה לגוש, עתניאל ושיח? למרכז והר המור? (ל''ת)

    שכחת כמה ..., 12/02/13 15:48


    IP: 71.232.34.69דווח על תגובה זו

  • 5.

    הכי צפוף זה עטרת כהנים ברובע בירושלים!!!

    הבית היהודי, 12/02/13 15:10

    אי אפשר לנשום בית המדרש זה גם חדר האוכל

    IP: 109.66.103.124דווח על תגובה זו

  • 4.

    אה, כן, רשימה כזו בלי הר עציון???? (ל''ת)

    גושניק, 12/02/13 14:52


    IP: 84.95.85.150דווח על תגובה זו

    • גם מרכז והר המור לא מופיעות. (ל''ת)

      נכון, 12/02/13 15:48


      IP: 71.232.34.69 דווח על תגובה זו

  • 3.

    איף צעיר! (ל''ת)

    למד וו, 12/02/13 13:39


    IP: 95.35.62.54דווח על תגובה זו

  • 2.

    אתה סוקר להיכן שהלכת לשבו"ש. מה עם ישיבות כמו עתניאל, תקוע, שיח (ל''ת)

    מה זו הכתבה הזו?, 12/02/13 12:45


    IP: 109.66.70.209דווח על תגובה זו

  • 1.

    מה הקשר לתמונות??

    לא הבנתי, 12/02/13 09:21

    למה בישיבה באילת יש תמונה של שיפוץ מלון?
    ולמה באור עציון יש תמונה של הרב ויצמן ממעלות??
    אבל כתבה חמודה להפליא...

    IP: 212.25.82.89דווח על תגובה זו