• 82.

    כל הכבוד על אמירת האמת!

    אמיר שלמון, 14/02/13 15:05

    יש יותר מדי בני ישיבות הסדר והמסלול הזה שבו הם משרתים שנה וחצי זו חוצפה וסוג של השתמטות! די עם הטריקים והשטיקים! כל אזרח משרת בצבא או בירות לאומי שלוש שנים ואחרי זה שיילמד מה שהוא רוצה כמה שהוא רוצה! הדתיים (בניגוד למה שרבים מהם חושבים וטוענים) הם לא אליטה! ואף אחד לא צריך לשרת אותם, גם אם אין לו את אותו סולם הערכים שלהם!

    IP: 84.94.80.167 דווח על תגובה זו

  • 81.

    המצב יותר גרוע

    אבי, 13/02/13 10:19

    בני החילוני שהיה בנח"ל עם גרעין שירת 3.5 שנים בלי לימודים ובלי לשבת בישיבה.
    למה לדתיים מותר ולו היה אסור?

    IP: 62.0.34.93 דווח על תגובה זו

  • 80.

    זרקו אותו מצה"ל בגלל שהשניא את עצמו חזר לחיינו כח"כ

    שמואל כהן, 13/02/13 08:46

    אלעזר בחסות הכפה הוא אנטי דתי מוצהר , בהיסטוריה שלנו ידועים יהודים מטעם האויבים הגדולים של עמנו .לצערי זו הקטגוריה הקרובה ביותר של ח"כ שטרן רד מנושאים של דת ואל תתחפש עם הכיפה שלך אלא אם זו תחפושת פורים
    שמואל כהן

    IP: 109.66.15.36 דווח על תגובה זו

    • אם העיפו - פשוט לא אהבו לשמוע את האמת

      ראש, 13/02/13 09:24

      האיש צדיק!

      IP: 85.250.79.146 דווח על תגובה זו

  • 79.

    התגלה הבלוף ההסדרניקים משתמטים וחיילים פחות טובים. (ל''ת)

    אלי, 12/02/13 22:44


    IP: 46.116.107.48 דווח על תגובה זו

  • 78.

    במקום 16 חודש הייתי נותן להם פטור מלא כמו לחרדים (ל''ת)

    שי, 12/02/13 15:52


    IP: 193.46.64.93 דווח על תגובה זו

  • 77.

    נכון! - צריך לטפל גם בזה (ל''ת)

    א7, 12/02/13 15:45


    IP: 80.74.109.2 דווח על תגובה זו

  • 76.

    אלעזר, יישר כח !

    יצהר, 12/02/13 14:43

    כבר שנים שאני עוקב אחר התבטאויותיך משום שדבריך הינם הגיוניים ופשוטים ומאופיינים ביושרה רבה . אף שהינך בא מהמיגזר הדתי אתה אינך חושש לומר ביושרה רבה את הביקורת על משתמטים אף שאלה באים מן המחנה עליו אתה נמנה .דבריך צודקים ומבוססים, כולנו רואים אותם , אך כולנו חשים חסרי יכולת לקדם פתרון . שמחתי מאד שנכנסת לתחום הפוליטי , אף שהייתי מעדיף אותך במפלגה אחרת, והייתי שמח אם היית עושה למימוש דיעותיך, כי בנפשנו הדבר . איחולי הצלחה !!!

    IP: 82.81.189.100 דווח על תגובה זו

  • 75.

    שמאלנים ריקניים. הקנאה נשפכת מכם (ל''ת)

    אבי, 12/02/13 14:40


    IP: 95.86.65.70 דווח על תגובה זו

  • 74.

    שטרן תחזור הביתה, אתה מעייף לגמרי... (ל''ת)

    נתי, 12/02/13 12:52


    IP: 95.86.69.31 דווח על תגובה זו

  • 73.

    המושגים הגינות, יושר, שיוויון וצדק זרים לחולירות האלה (ל''ת)

    הרבנים אשמים, 12/02/13 12:21


    IP: 62.255.70.227 דווח על תגובה זו

    • דווקא הם נמצאים ביחידות הכי קרביות, אז איפה ההשתמטות? (ל''ת)

      חזי, 12/02/13 14:31


      IP: 95.86.65.70 דווח על תגובה זו

  • 72.

    למה רק לחובשי כיפות יש תמיד הסדרים ופטורים - למחוק אותם! (ל''ת)

    ממש לא מבין את הליכלוך פה, 12/02/13 12:18


    IP: 62.255.70.227 דווח על תגובה זו

  • 71.

    אתה כל כך צודק

    אתי, 12/02/13 12:14

    למה שחילוני קרבי לא ישרת שנה וארבע ויתחייב לעוד 3-4 שנים אוניברסיטה, למה מקדשים רק את לימודי התורה, מה עם לימודים אחרים שתורמים לחברה.
    אני מרגישה בתור חילונית ששולחת ילדים לצבא ומשלמת מיסים ממש פרייריית.
    חבל שאין לנו את האומץ לתמוך בילדינו לא להתגייס ואז נראה את המדינה שורדת.

    IP: 213.57.112.77 דווח על תגובה זו

    • אם הייתה ישיבת "הסדר" חילונית.

      משה, 12/02/13 13:10

      שלומדים בה רק תורות מוסר חילוניות באותה אינטנסיביות של לימוד תורה בהסדר דתי וללא שום יתרון חומרי כלומר ללא שום ערך מוסף לתואר אקדמי, ההשוואה שלך הייתה נכונה. בניגדוד ללימודים באוניברסיטה שנועדו ליתרון חומרי, לימוד תורה חסר יתרון חומרי והוא נועד לשיפור האדם והחברה - תלמיד הסדר צריך אחר כך ללמוד באוניסרסיטה או במכלל כדי לקבל מקצוע בדיוק גמו הילדים שלך.
      הבעיה היא שאתם כנראה לא מסוגלים לעמוד בזה. אחרי יום אחד בישיבת "הסדר" חילונית כזו בלי יתרון חומרי, הילדים שלך ירוצו לצבא.

      IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

      • תורה לומדים כל החיים !!

        יצהר, 12/02/13 14:50

        אתה מקשקש קשקושים ! רק בשנות השירות הצבאי לומדים תורה ? מי שלומד תורהעושה זאת כל חייו , לפיכך במשך שנות השירות של תלמיד ההסדר יכולים בני הישיבות לצמצם לימודם קמעאולהתמקד בשירותם הצבאי. אגב , שירתתי בשריון משך כל שירותי והיו עימי צעירים דתיים שבכל עת פנוייה למדו תורה . מי שרוצה מוצא את הזמן . אבל כמו שאמר שטרן: יותר נוח להם שירות מקוצר . בושה למשתמטים . כן, בני הישיבות הם "חצי " משתמטים. !!!

        IP: 82.81.189.100 דווח על תגובה זו

        • כן כל החיים לומדים תורה אבל צריך להתחיל עם בסיס

          יונתן, 12/02/13 19:28

          ולבודדים יש את הבסיס הזה בגיל 18

          IP: 95.35.63.156 דווח על תגובה זו

  • 70.

    למה הם עושים רק שנה וחצי צבא? פחות מבנות שעושות שנתיים?

    שמרן, 12/02/13 11:53

    ובגלל שנה וחצי בצה"ל הם תופסים את כל המדינה בגרון?

    IP: 79.182.194.239 דווח על תגובה זו

  • 69.

    ומה עם השורות המנופחות של הג'ובניקים למיניהם ?-היכן השיויון כאן

    שלמה, 12/02/13 11:20

    ישנם חיילים רבים, שגם אם ממלאים תפקידים חשובים, עושים זאת בתנאים מצוינים בעורף, ואינם זוחלים בחול כלל, לא בשרות הסדיר, ולא במילואים. אין שיויון, וגם לא יכול להיות כזה. הגיע הזמן שגם שטרן יפסיק לדבר שטויות.

    IP: 87.69.152.17 דווח על תגובה זו

    • באמת אין "שיוויון "בין טייסים וש.ג. וטבחים ודוכיפת -כולם עושים תפקידם

      אולי די עם שטויות הסדרניקיות שלא שייכות לכלום, 12/02/13 11:53

      מדובר על שירות סדיר -
      שאין סיבה שמתגייס 'רגיל' אחד יעשה פי 2 (!)מהסדרניק

      כנ"ל משכורות מטעם הצבא כשאתה בסדיר,לא יכולות להיות על בסיס 'הסדרניקי' מיגזרי-אלא על בסיס קריטריון אחיד לכל המגוייסים בסדיר.

      IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

  • 68.

    ישיבות ההסדר הן היו ועדיין אסון צה'ל ומדינת ישראל (ל''ת)

    חממות לגידול פרזיטים ומתנחלים, 12/02/13 10:39


    IP: 46.116.240.158 דווח על תגובה זו

    • שיקימו להם ישות ביו"ש ויהיו ברשות עצמם. שיתנתקו מהמדינה ! (ל''ת)

      שמרן, 12/02/13 11:54


      IP: 79.182.194.239 דווח על תגובה זו

      • ומי יגן על המשתמטים הנהנתנים מת"א? (ל''ת)

        יאיר, 12/02/13 14:33


        IP: 95.86.65.70 דווח על תגובה זו

  • 67.

    אכן צודק אלעזר

    צחי, 12/02/13 10:36

    מי כמו אלעזר ששירת במקומות הקשים ביותר בלי לקבל הנחות וכראש אמ"ש יודע מכל אחד אחר מה המשמעות של ישיבות הסדר שמשרתים בפועל 16 חודשים אך מקבלים הטבות של שרות מלא

    IP: 212.179.28.215 דווח על תגובה זו

  • 66.

    ומה עם מילואים???????

    אשת מילואימניק, 12/02/13 10:15

    בעלי אולי שירת פחות חודשים בסדיר אבל השלים חודשים אלו כבר מזמן בשירות מילואים של מעל ל-30 יום בשנה.

    יש לא מעט שמשרתים שירות מלא ולא נתנו יום אחד מילואים....

    IP: 62.219.21.30 דווח על תגובה זו

    • 18 חודש שעושה מתגייס רגיל לסדיר יותר מהסדרניק - (ל''ת)

      זה כמו חודש מילואים בשנה,למשך 18 שנה, 12/02/13 11:56


      IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

  • 65.

    הטפשות של לבני מדבקת כנראה (ל''ת)

    התנועה למטה., 12/02/13 09:59


    IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

  • 64.

    מה עם מתגייסי שנת השירות לנחל? גם הם נותנים רק 16 חודשים?

    זוהר, 12/02/13 08:44

    תפסיקו לתקוף דתיים.

    המילואיים שלהם הם אותם מילואים.
    וזה יותר משאפשר להגיד על רוב המגיבים כאן.

    IP: 80.179.125.66 דווח על תגובה זו

    • ואחרי זה תופסים את המדינה בגרון וסוחטים אותה..... (ל''ת)

      שמרן, 12/02/13 11:55


      IP: 79.182.194.239 דווח על תגובה זו

    • נראה לי שהתבלבת במושגים

      אבי, 13/02/13 14:01

      אין דבר כזה שנת שרות בנחל. יש שנת שרות לפני הצבא.
      חייל בנחל עם גרעין משרת 3.5 שנים

      IP: 62.0.34.93 דווח על תגובה זו

  • 63.

    הסדרניקים נותנים 5 שנים לעם ולמדינה

    שושנה, 12/02/13 08:32

    ההסדר בנוי מכך שמשרתים את העם והמדינה חלק בצבא וחלק בישיבה. זה לא קל ולא נוח לאף אחד. במשך 5 שנים הבחורים נחשבים כחיילים - גם כשהם בישיבה. יש להם את כל החובות המוטלות על חייל (אסור לעבוד וכדו') אך כאשר הם בישיבה אין להם זכויות של חיילים (נסיעה בחינם וכו').
    דווקא ההסדר מסמל את הטוב ואת המהודר, משלבים ספרא וסייפא, ולא מתחמקים משום דבר. תזכרו - שירות רגיל הוא 3 שנים, שירות של הסדרניק הוא 5 שנים. זו ההתחייבות שהוא נוטל על עצמו כשהוא מצטרף למסלול. תודה.

    IP: 109.65.175.216 דווח על תגובה זו

    • את טועה ומטעה!

      אחד שיודע, 12/02/13 09:14

      1. כן יש נסיעות בתחבורה ציבורית בחינם.
      2. חלקם ועוד איך עובדים (למשל עבודה ב"שחור").
      3. הרבה עושים פסיכומטרי או לוקחים קורסים באונ' הפתוחה.
      4. הם נותנים אך ורק שנה ו4 חודשים למדינה. כל ההשלמה ל-5 שנים היא אך ורק לעצמם ורובה ממומנת מכספי הציבור של אזרחי מדינת ישראל.

      IP: 79.182.19.151 דווח על תגובה זו

      • סעיפים 2,3 נכונים בכל צה"ל (ל''ת)

        הסדרניק, 12/02/13 10:57


        IP: 95.86.89.85 דווח על תגובה זו

      • 4 לא נכון!!! תלמיד הסדר משלם מעל 1,000 ש"ח לחודש על לימודיו בישיבה,ולא (ל''ת)

        מקבל תעודה בסיום (להבדיל מאוניברסיטה), 12/02/13 11:06


        IP: 95.86.69.101 דווח על תגובה זו

        • למגיביי

          אחד שיודע, 12/02/13 14:18

          סעיפים 2 ו-3 לא נפוצים בצבא כמו בישיבת ההסדר מסיבה ברורה - בישיבת ההסדר, אתה חופשי, אזרחי וכמעט אף אחד לא יושב לך על הווריד. העיקר שאתה משלם ומממן את הישיבה.

          בנוגע לסעיף 4 - כתבתי "ורובה ממומנת מכספי הציבור של מדינת ישראל". זה נכון שההורים משלמים את הכסף אבל רוב התקציב לישיבות דווקא ממומן ע"י המדינה.

          IP: 85.65.73.98 דווח על תגובה זו

  • 62.

    אם ההסדרניקים היו עם ערכים הם לא היו משתמטים משרות אחרי 16 חודש

    שי, 12/02/13 08:00

    דרך אגב אני שרתתי 3 שנים ביחידה קרבית (תותחן) ומילואים עשיתי עד גיל 40 .

    IP: 193.46.64.93 דווח על תגובה זו

    • כל הפטנט של הסדרנים לסדר לרבנים שליה על אזרחים שיש להם פריבילגיה

      לשרת שרות חלקי מאוד במסגרת נפרת=כתות מסוכנות..., 12/02/13 08:12

      לעם והמדינה.

      IP: 79.180.125.79 דווח על תגובה זו

  • 61.

    חרדים = 0 חודשים הסדרניקים = 16 בנות= 22 חייל רגיל = 36 חודשים

    שי, 12/02/13 07:58

    אחרי גיוס והפסקת מימון חרדים.

    צריך לטפל בהשתמטות של ההסדרניקים.

    IP: 193.46.64.93 דווח על תגובה זו

    • ג'קובניקים 36 חודשים בעורף, בתנאים מצוינים. שכחת?-איך תטפל בזה? (ל''ת)

      טוטו, 12/02/13 11:27


      IP: 87.69.152.17 דווח על תגובה זו

    • חייל נח"ל בגרעין: 3.5 חודשים (ל''ת)

      אבי, 13/02/13 14:05


      IP: 62.0.34.93 דווח על תגובה זו

  • 60.

    הדתיים חרדים ושסניקים אותו .....הם חיים בשכונות וישובים נפרדים החינוך (ל''ת)

    שלהם נפרד בצבא יחידות משלהם וכו.=עם אחר.שילכו...., 12/02/13 07:49


    IP: 79.180.125.79 דווח על תגובה זו

    • שיעזבו אותנו ויקימו לעצמם מדינה משלהם (ל''ת)

      לא צריך את כל הז...כאן., 12/02/13 07:50


      IP: 79.180.125.79 דווח על תגובה זו

      • בכיף היינו נותנים לכם להתבסס בזוהמה שלכם? (ל''ת)

        ציפי, 12/02/13 14:35


        IP: 95.86.65.70 דווח על תגובה זו

  • 59.

    ״נוח להורים" אלעזר היקר גם ההורים שלהם עדין משרתים במילואים (ל''ת)

    יפה, 12/02/13 07:00


    IP: 213.151.45.157 דווח על תגובה זו

  • 58.

    על שטרן והדומים לו נאמר 'טובל ושרץ בידו' והמבין יבין (ל''ת)

    משה בודק, 12/02/13 06:01


    IP: 79.180.107.52 דווח על תגובה זו

  • 57.

    ?MR SHTERN , ARE YOU A LIER

    AVI cANADA, 12/02/13 03:58

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/app/index.php?do=blog&encr_id=79974780b5e0d394fddbd1a00f4f21d3&id=4290

    IP: 99.246.22.185 דווח על תגובה זו

  • 56.

    ישיבות הסדר זו רמאות של חובשי כיפה ...

    עני מרוד, 12/02/13 03:48

    נתקן זו חצי רמאות של חובשי הכיפות הסרוגות ,לעומת רמאות וחצי של תלמידי הישיבות של ש"ס ואגודת ישראל .
    הגיע הזמן להפסיק עם הרמאות במדינת ישראל במיוחד שזה נוגע לביטחון מדינת ישראל ולגיוס לצה"ל .
    זה מגעיל אותי לחשוב שאנשים בשם הדת היהודית הטהורה מרמים כל הזמן ,ועושים את התורה קרדום לחפור בה.

    IP: 79.176.122.30 דווח על תגובה זו

  • 55.

    ההסדרנקים מעידים בבתי קברות צבאיים

    יוסי, 12/02/13 02:11

    רוב חיילי ההסדר הם קרביים ובמילואים הם ממשיכים שנים רבות ולא כג'ובניקים יעידו בתי הקברות הצבאיים.

    IP: 109.186.17.169 דווח על תגובה זו

    • עוד דמגוגיה זולה שאינה נכונה (ל''ת)

      אחד שיודע, 12/02/13 09:15


      IP: 79.182.19.151 דווח על תגובה זו

  • 54.

    נדמה לי ששטרן שואף

    מישהיא, 11/02/13 23:40

    לעקירה נוספת ואכיפת החוק, יחד עם שרות צבאי קרבי מלא של שלוש שנים של הנעקרים.

    IP: 89.139.28.101 דווח על תגובה זו

  • 53.

    למה נדמה לי

    מישהיא, 11/02/13 23:36

    שהאלוף במי"ל והח"כ הטרי אליעזר שטרן, שואף למצב שבו "ייאכף שוב החוק על הדתיים / מתנחלים" ושוב יעקרו מבתיהם בחוזק יד והכל בשם "דתיות שפויה ומתונה".

    IP: 89.139.28.101 דווח על תגובה זו

  • 52.

    צריך לבטל את ישיבות ההסדר בדיוק כפי שביטלו את גרעיני הנחל-

    תכלס/ישראבלוף, 11/02/13 22:59

    יש לקבוע שירות שווה לכ ו ל ם- נמאס מאפליות בשם הדת,צריך לשים קץ לביזיון הזה.
    על חשיבותו של השירות הצבאי יש קונצנזוס, אפילו החרדי האדוק ביותר לא יכול להתכחש לחשיבותו של הצבא. לעומת זאת- לימודי הדת ניתפסים בעיני חילונים רבים כחסרי כל חשיבות.

    IP: 79.179.111.39 דווח על תגובה זו

    • גם לג'ובניקים? מדוע חייל קרבי אוכל חול, והג'ובניק אוכל שמנת? (ל''ת)

      טוטו, 12/02/13 11:29


      IP: 87.69.152.17 דווח על תגובה זו

    • לא ביטלו את גרעיני הנח"ל (ל''ת)

      זה לא קרה, 12/02/13 11:32


      IP: 5.144.53.93 דווח על תגובה זו

      • וואלה לא ביטלו, טעות שלי!

        תכלס פדיחבלוף, 13/02/13 03:20

        -אז אולי כדאי (ולו רק למען שלום בית)לבטל גם את גרעיני הנח"ל, הרי בסוף גם יהיה מי שיטען שלימוד תורה בישיבה תורם למדינה כמו עבודה קהילתית בפריפרייה ועם טיעון כל כך מטורלל אי אפשר אפילו להתחיל להתווכח.

        -חוצמיזה, חייבים להפריד את הדת מהמדינה.

        IP: 109.64.140.102 דווח על תגובה זו

    • חייל בגרעין נח"ל משרת 3.5 שנים ואין לו לימודים (ל''ת)

      אבי, 13/02/13 14:10


      IP: 62.0.34.93 דווח על תגובה זו

  • 51.

    ההסדר נוצר כדי שהבחור יישאר דתי, לא לייצר רבנים

    דתיה, 11/02/13 22:58

    כי לפני כן רוב הדת"לים הורידו את הכיפה במהלך השירות כולל נפתלי בנט. ההסדרניקים, בניגוד אליך, אוהבים את עם ישראל ולכן יילחמו עד טיפת הדם האחרונה וישרתו את המדינה במסירות ויבואו למילואים כל הזמן.
    עדיפים מחיילים שמשרתים שלוש שנים ב"צבא ההגנה לישראל" אבל אין להם בעיה לגרש יהודים מביתם החוקי

    IP: 87.69.158.171 דווח על תגובה זו

    • צודק! אלעזר בוגד!! (ל''ת)

      ציוני, 11/02/13 23:10


      IP: 132.69.237.0 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      תגובה, 11/02/13 23:29

      לדתיה את לא נותנת תשובה למה ההסדרניקים לא ישרת 3 שנים כמו כולם הסדרים אפשר לשנות צריך לראות את הצבא בסדר עדיפויות עליון ולא במקום העשירי כמו שעכשיו.עכשיו צריך לשנות לשרת שלוש שנים וגם להילחם למען צרוף החרדים לצבא במסות אדירות.אי אפשר להמשיך במציאות של ימינו בו המונים מישתמטים רובם במיזר הדתי.אלוקי התנך אומר ההפך מההנהגה הדתית הקימת.יש היסתאבות עצומה של המימסדים הדתיים והיגיע הזמן לשנות.

      IP: 37.19.121.233 דווח על תגובה זו

    • אגדה-% הדתל"שים היום ובעבר -דומה (ל''ת)

      צעיר בן 62, 11/02/13 23:44


      IP: 77.125.81.254 דווח על תגובה זו

    • אם כולם היו הופכים לדת"לים - מה זה אומר על עולם הדתי? דרשני (ל''ת)

      אבי, 13/02/13 14:09


      IP: 62.0.34.93 דווח על תגובה זו

  • 50.

    כל מילה בסלע. יבוטל ההסדר לאלתר

    איתמר קצין ומאמין, 11/02/13 20:22

    משתמטים ברשות התורה.

    IP: 2.55.140.117 דווח על תגובה זו

  • 49.

    מכיר מקרוב, הסרר= קרקע לבטלנות וקומבינה (ל''ת)

    יועז, 11/02/13 20:05


    IP: 95.35.63.166 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אני מכיר המון ג'ובניקים שיוצאים שבוע-שבוע

    כך שבמצטבר הם משרתים שנה וחצי, 11/02/13 19:40

    מה שהסדרניק קרבי עושה ב-16 חודשים, רוב החיילים לא עושים בשלוש שנים

    וגם בזמן השל"ת (השהות בישיבה) הם חלק מהסד"כ הקרבי של צה"ל ומוקפצים ראשונים במקרה חירום

    IP: 95.86.89.85 דווח על תגובה זו

  • 47.

    כמה הסדרניקים משלימים 60 חודש?

    הסדרניק לשעבר, 11/02/13 18:47

    כידוע מסלול ההסדר הוא בן 60 חודשים. 16 חודשים בשירות פעיל ו-34 חודשים בישיבה.
    הסדרניקים רבים אינם משלימים את כל תקופת התחייבותם,מטעמי נישואין או מטעמי נוחות, נעדרים שוב ושוב מהישיבה ולעיתים אפילו עוזבים לגמרי. הכי גרוע הוא שראשי ישיבות ההסדר מעלימים עין. חוזר - מעלימים עין מהתופעה ובכך הם שותפים לרמאות ולחילול ה'. ולא אמרתי כלום על לימודים לפסיכומטרי תוך כדי פרק הישיבה במסלול ועל כך שתלמידים רבים בשנה החמישית למסלול "מחפפים" בגדול ותורתם כבר מזמן אינה אומנותם. בושה!!

    IP: 84.228.26.103 דווח על תגובה זו

    • תפסיק להיות צדקן

      עמי, 11/02/13 19:17

      הרוב נמצאים 60 חודש, נשואים הצבא משחרר בעל כורחם כי הם יקרים לו.
      ולגבי הפסיכומטרי, צריך להבין שרוצים שנה אחרי להתחיל ללמוד ולא לבזבז שנה על פסיכומטרי, אז מה קרה, בחור בשיעור ה' לומד פסיכומטרי. מה הצדקנות הזו?? כאילו חיילים כל היום עם סכין בין השיניים שלוש שנים.
      ותזכור שכל ההסדרניקים קרביים!!

      IP: 212.76.109.39 דווח על תגובה זו

    • שברו את הכלים ולא משחקים

      אני, 11/02/13 21:48

      צריך לבטל לחלוטין את ההמצאה המחרידה הזו שניקראת תורתם אומנותם היא לא רק שאינה קשורה לשם יתברך אלא חילול קודש ענק .אי אפשר יותר להמשיך באפלייה הענקית הנוראה בין מישפחה למישפחה בין דם לדם.או שיבטלו גיוס חובה ויהפכו אותו היתנדבותי עם פיתויים ותגמולים או שיגייסו את כולם.המישחק הציני המכוער המעוות המסולף האנטי יהודי אנטי אלוקי האנטי אמוני אנטי מוסרי הזה חחיב וליסתיים ומייד.גיוס חובה של שלוש שנים לא שנה וחצי.אם ביכלל ליפטור עדיף את השמאל הוא ממילא קרס ואין לו מה ליתרום לצבא יותר.אולי, בנישת הנשים חילות.

      IP: 37.19.121.233 דווח על תגובה זו

  • 46.

    וזו התרומה של אלעזר שטרן לגיוס חרדים - יריקה בפרצוף של מי שכן משרת (ל''ת)

    בייניש, 11/02/13 17:29


    IP: 109.66.11.230 דווח על תגובה זו

  • 45.

    תלמידי ישיבות ההסדר משרתים 3-4 שנים

    בייניש, 11/02/13 17:26

    חלק שירות פעיל וקרבי וחלק שירות ללא תשלום בישיבה.

    אז ישר ייקפצו עלי ויגידו שכשהם בישיבה זה לא נקרא אבל הם חיילים לכל דבר ותורמים למדינה לא פחות מהרבה ג'ובניקים שלא עושים כלום 3 שנים.

    אז בחשבון הכללי קיבלנו חייל שהוא חצי קרבי חצי ג'ובניק שתורם למדינה יותר מרוב החיילים שאינם מתגייסים לקרבי.

    וזה לפני שהכנסנו איזושהי השקפה דתית שמייחסת ערך עליון ללימוד תורה ורואה בו תרומה משמעותית לבטחון המדינה

    IP: 109.66.11.230 דווח על תגובה זו

    • ובלי גימטריה (ל''ת)

      שילמד תורה כערך בזמנו החופשי וישרת סדיר כרגיל, 11/02/13 17:46


      IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

      • כשחיילי הלהקות הצבאיות ישירו בזמנם החופשי... (ל''ת)

        וכשהיחס בין ג'ובניקים לקרביים יהיה קצת יותר הגיוני, 11/02/13 19:35


        IP: 95.86.89.85 דווח על תגובה זו

        • מי אתם שתעמידו תנאים.חצופים מגוחכים (ל''ת)

          תעשו סדיר כמו כל מתגייס אחר, 11/02/13 19:40


          IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

          • זהו שאנחנו עושים סדיר יותר מכל חייל אחר

            הסדרניק, 11/02/13 21:18

            48 חודשים אנחנו ברשות צה"ל אלא שחלק מהזמן הוא בישיבה.

            אך גם בישיבה אנחנו חלק מהסד"כ של צה"ל וזמינים לכל הקפצה בשעת הצורך. האפקטיביות שלנו רבה יותר משל זמר בלהקה צבאית (ועוד כ-80% מחיילי צה"ל שאינם לוחמים, להקה צבאית זו דוגמה קיצונית)

            IP: 95.86.89.85 דווח על תגובה זו

            • יש גם להקת הרבנות וחזנים צבאים -מה איתם? (ל''ת)

              יהודי, 11/02/13 23:45


              IP: 77.125.81.254 דווח על תגובה זו

      • סדר עדיפויות אמני אמיתי

        עת מילחמה להשם הפרו תורתך, 11/02/13 21:52

        נכון זוהי המצאה כשהיינו בגולה אין לה קשר לאמונה לתנך לאלוקים להפך צריך לק ש שם שמים.איפה?בצבא,בהליכה לצבא.הכי הליכה הכי גיוס הכי הכי.

        IP: 37.19.121.233 דווח על תגובה זו

    • חבל שבשביל להצדיק את עצמך אתה משווה את עצמך לסמרטוטים

      יהודי שעשה שרות של 3 שנים, 12/02/13 16:05

      בינניש יקר חבל מאוד שבשביל להצדיק את עצמך אתה משווה את עצמך לאנשים שתרומתם דלה. מה עם הלוחמים שטחנו 3 שנים?
      איפה השאיפה למצוינות?
      אתה עושה הסדר בשביל להוסיל את עם ישראל מבחינה רוחנית אז תתחיל להשוות את עצמל לאליטה של עם ישראל ותשאף להגיע אליהם ולא להצטדק באמטלה שיש שעושים פחות.
      (ובכלל ההקבלה שלך לא נכונה אי אפשר להשוות את החופש שיש בישיבה אפילו לגובניק הכי חופשי)

      IP: 93.172.148.255 דווח על תגובה זו

  • 44.

    שטרן ופירון דתיי מחמד של לפיד, בושה תכסה פניהם! (ל''ת)

    אביתר, 11/02/13 17:18


    IP: 79.179.116.73 דווח על תגובה זו

  • 43.

    כבר נבאו הנביאים - מהרסיך ומחריביך ממך יצאו

    שמעון אמסלם, 11/02/13 17:16

    האו שי פירון הם דתיי מחמד של לפיד

    IP: 79.179.116.73 דווח על תגובה זו

  • 42.

    הלוחמים הנועזים ביותר הם מישיבות ההסדר (ל''ת)

    שאול טופז, 11/02/13 17:13


    IP: 79.179.116.73 דווח על תגובה זו

    • ממציאים אגדות על עצמם (ל''ת)

      ועסוקים בפיאור עצמי מיגזרי כל הזמן, 11/02/13 17:21


      IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

  • 41.

    למשמיצי שטרן -הבעייה קיימת עם שטרן ובלי שטרן (ל''ת)

    אתם יכולים להרגיע, 11/02/13 17:00


    IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

  • 40.

    דתי שרת 6חודשים בקושי במבצעית ומקבל שכר גדול פי20מחילוני שמשרת (ל''ת)

    כלוחם36חודשים.ביבי וגם מופז יודעים את האמת., 11/02/13 16:59


    IP: 79.176.124.189 דווח על תגובה זו

    • להכריז על הדתיים חרדים ושסניקים כתות מסוכנות לעם ולחברה. (ל''ת)

      שיחזרו לגלות עד שמשיח יגיע., 11/02/13 17:01


      IP: 79.176.124.189 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק צריך להחזיר להיכן שבאו, ולהחזיר לשם את הפליטים הערבים (ל''ת)

        אחמד טייבה, 11/02/13 17:19


        IP: 79.179.116.73 דווח על תגובה זו

    • למה שכר יותר ? כמה יותר? מה כביכול העילה? (ל''ת)

      זה ממש לא ברור מה הקטע, 11/02/13 17:02


      IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

  • 39.

    תמיד שטרן היה ״דתי מחמד״ לא להתייחס לדבריו ברצינות יתרה, (ל''ת)

    מתניה גרשונוביץ, 11/02/13 16:53


    IP: 79.179.219.192 דווח על תגובה זו

    • אלעזר שטרן צדיק שלא חשף את כל האמת עם חבורת הטפילים הדתיים חרדים (ל''ת)

      ושסניקים שרובם לא בצהל לא עובדים ומנצלים החילונים, 11/02/13 16:57


      IP: 79.176.124.189 דווח על תגובה זו

      • תגובה

        תגובה, 11/02/13 22:03

        מה שמצחיק בענין שהדתיים לא מבינים שדווקא ענין זה הוא לטובתם לטובת אמונה באלוקים.הדת והאמונה היסתאבו באופן מחריד ונורא אמונה זה לא מימסדיוןת דתית אלא לןחמנות ולחימה למען אלוקי ישראל כדי להחזיר את כל עם ישראל לשורשים במיוחד בימינו אלה בימינו זה דורש הישתלטות על הצבא ומישם הישתלטות על המדינה כולה בשם אלוקי ישראל.למה השמאל צריך להילחם בשביל זה ולא הדתיים זה ממש מפליא.דווקא השמאל בהיתנהגותו הופך כלי בידי השם יתברך מול המימסד הדתי המסואב.הוא שאומר להם אם יש לכם בשורה אדרבא הראו נא אותה הפוך על הפוך.והוא אומר תיראו אותנו לנו ניגמרו הבטריות וזה מה נישאר אנשים כמו לפיד...עכשיו הבשורה שלכם איפה היא איפה אלוקי ישראל שלכם היכן הוא קומו והיתגייסו לצבא בשם האל הזה שאנחנו לא מכירים הוכיחו עצמכם.כולנו ,שואלים את זה.

        IP: 37.19.121.233 דווח על תגובה זו

  • 38.

    חתיכת קשקשן... (ל''ת)

    עמיחי, 11/02/13 16:52


    IP: 132.75.162.147 דווח על תגובה זו

  • 37.

    דבר נוסף - הסדר זה תורתו אומנותו??!!!

    יצחק, 11/02/13 16:51

    אלעזר שטרן - ישיבת הסדר זה למי שדרוצה לבנות בית דתי תורני, - ישיבות גבוהות זה תורתו אומנותו.
    האיש פשוט מקשקש

    IP: 212.143.76.148 דווח על תגובה זו

  • 36.

    צדיק צדי צדיק.כל הדתיים זה אותו.....ולא משנה אם הם עם כיפה או מגבעת. (ל''ת)

    מדובר בשיטה לדפוק את החילוניים., 11/02/13 16:51


    IP: 79.176.124.189 דווח על תגובה זו

    • סוף סוף קם איש יקר מתוך המחנה הדתי ואומר את שידענו מזמן (ל''ת)

      כל הדתיים חרדים ושסניקים כולה כתות של טפילים., 11/02/13 16:55


      IP: 79.176.124.189 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אלעזר שטרן הוא פשוט בלתי יאמן

    יצחק, 11/02/13 16:49

    בוודאי שישנם כאלה שלוקחים את הפורמו של ההסדר לכיוון שלילי. אז מה? חסר חילוניים שלוקחים את הפורמט של הצבא לכיוון שלייל, או זורקים על הצבא...
    זה פשוט מגוחך.
    ההסדר זה דבר טוב ונכון - הציונות הדתית השילוב הנכון
    אלעזר שטרן חדל ברברת

    IP: 212.143.76.148 דווח על תגובה זו

    • מה קשור 'ציונות דתית' ? (ל''ת)

      כשיוצאים ללימודים גבוהים או קריירה אין שום 'הסדר', 11/02/13 16:57


      IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

  • 34.

    החרדלניקי"ם גרועים מהחרדים הוכחות בפנים.

    שטרן ניבזי אבל צודק, 11/02/13 16:44

    הם מתגייסים במקרה הטוב ל - 16 חודשים ולרוב לארבעה חודשים. דוגמא טובה ואחת מיני רבות היא ישיבת הדגל "מרכז הרב". זאת אינה ישיבת הסדר, זאת ישיבה גבוהה אשר רוב תלמידיה משרתים רק ארבעה חודשים. איך זה קורה? החרדלני"ק הממוצע מסיים את הישיבה התיכונית והולך לישיבה גבוהה, לאחר שנתיים בערך ולכל היותר שלוש שנים הוא מתחתן וזקוקו לפרנסה מיידית לשם כך קמו כל המכללות הדתיות למורים (ליפשיץ, מרחבים וכדומה) המעניקות תעודה מהירה ובכך מאפשרים פרנסה סבירה כמורים, הצבא נשאר מאחור במסגרת ארבעה חודשים. גם מספרם של אלה המשרתים 16 חודשים אינו רב. הטענה היא כי הם עושים מילואים אבל בזמן שהם עושים מילואים החייל הרגיל משרת שירות מלא ולאחר מכן אף הוא במילואים. עוד טענה היא שחלק נכבד מהמפקדים (ראה פיקוד בכיר בגולני) ומהחיילים הקרביים הם חיילי הסדר ואין טעות גדולה מזו! אלה המשרתים ומגיעים לקצונה הם לרוב מסיימי ישיבות תיכוניות בוגרי מכינות שלא הלכו למסלול הסדר.
    מבחינת החרדים ומבחינת רבניהם (ראה הרב עובדיה)עדיף לימוד תורה על שטחים.לעומתם החרדלניקי"ם ילחמו עד טיפת דמם ודמכם האחרונה על א"י השלמה אף שאינם מוכנים לשירות מלא.

    IP: 79.181.209.248 דווח על תגובה זו

    • המכללה אינה קשורה עם ישיבת מרכז הרב

      עובדת מכללת ליפשיץ, 11/02/13 23:38

      אלא עם ישיבת המאירי, ישיבת אלון מורה, קרית שמונה שתלמידיה עושים שרות הסדר רגיל מעבר ל4 חודשים.

      IP: 89.139.28.101 דווח על תגובה זו

  • 33.

    שטויות במיץ עגבניות . אין לזה אחיזה במציאות . (ל''ת)

    יוסי, 11/02/13 16:41


    IP: 93.173.139.175 דווח על תגובה זו

  • 32.

    מספיק עם השטות של ההסדר

    עידו, 11/02/13 16:34

    אני הייתי שנה בגדוד קרבי לפני שהגיעו ההסדרניקים, הם באו לכמה חודשים ועזבו ואני והחברים הוותיקים שלי נשארנו בגדוד עוד יותר משנה, זו הייתה תחושה משפילה ולא נעימה וכל העניין הוציא אותנו מאיזון להרבה זמן. אם הם כל כך ציוניים כמו שהם אומרים מה מונע מהם לשרת שירות מלא? גם אני רציתי ללמוד ועיכבתי את הלימודים בגלל הצבא.

    IP: 79.179.137.249 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אוהב את הסרוגים אבל הם צריכים להוביל את הפרדת כספי המדינה

    טובול-דתי על חשבוני בלי הקצבות וקומבינות, 11/02/13 16:23

    מתעשיית הדת והקומבינות החרדית.
    הפרדת הדת מהמדינה טובה למדינה וסופר מעולה ליהדות.תקרב ציבורים רחבים שרואים ביהדות רק את גניבת כספי המדינה והשתמטות החרדית בתואנה של אמונה.

    IP: 85.64.43.23 דווח על תגובה זו

  • 30.

    הכי חשוב שלא יהיה אלוף שמדליף מיידע על חייליו כנקמה.. הממ הממ (ל''ת)

    דביר, 11/02/13 16:22


    IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו

    • חזק!!... (ל''ת)

      אני, 12/02/13 11:12


      IP: 95.86.69.101 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אלעזר שטרן , האנטישמי ה"חדש" (ל''ת)

    קאפו, 11/02/13 16:20


    IP: 84.229.219.21 דווח על תגובה זו

  • 28.

    שטרו הוא הדוגמא הקלסית שמי שהולך לצבא קבע הוא סוג ג' במקרה הטוב

    החכמים והכשרונים לא נשארים בצבא, 11/02/13 16:19

    חכם גדול הוא לא וגם לא שמע את המשפט - סייג לחכמה שתיקה.
    בכלל נמאס מהקצינים הנפוחים. כולנו יודעים שאלו שנשארו הם הפחות מוצלחים

    IP: 85.250.105.195 דווח על תגובה זו

  • 27.

    שטרן ערב רב (או סתם רשע מרושע) (ל''ת)

    יהודי, 11/02/13 16:19


    IP: 148.177.129.210 דווח על תגובה זו

  • 26.

    כדאי לקרוא את הבלוג של קלמן דיסקינד על שטרן.... (ל''ת)

    דני, 11/02/13 16:18


    IP: 84.229.219.21 דווח על תגובה זו

  • 25.

    למה לבוא בטענות למי שכן מתגייס לקרבי?

    נתנאל, 11/02/13 16:16

    יש כל כך הרבה דברים לעשות לפני זה

    IP: 132.70.42.124 דווח על תגובה זו

    • סתם אנטישמיות של קוזאק גס הרוח .. (ל''ת)

      יהודאי, 11/02/13 16:21


      IP: 86.210.164.150 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אלעזר שטרן מביא לי בחילה

    רפי, 11/02/13 16:05

    מעולם לא ראיתי אדם כל כך שחצן ופוגעני.
    את הכישלון שלו לעודד גיוס כראש אכ"א הוא מנסה לזרוק על הדתיים. כאילו שיחידות השדה לא מוצפות בהם

    IP: 109.67.19.136 דווח על תגובה זו

    • למה לקבל בחילה מכל שטות של פוליטיקאי טירון . (ל''ת)

      יוסי, 11/02/13 16:43


      IP: 93.173.139.175 דווח על תגובה זו

  • 23.

    ההסדר לא כל כך נוח למפקדים

    ליאור, 11/02/13 16:03

    בגלל שהחיילים הדתיים נמצאים ע"פ רוב תחת מסגרת דתית גם במהלך השירות והחייל הסדיר הדתי לא ייעשה כל גחמה של קצין שכבודו במקומו מונח אבל קשה לו להשתלט על קבוצה מאורגנת שיש לה דפוסי התנהגות דומים. אני מכיר הרבה הסדרניקים שעושים מילואים יותר מהרבה בחורים שעשו 3 שנים ואח"כ אפס ימי מילואים. וצריך להודות שהמסגרת הצבאית אינה מתאימה לאדם דתי שרוצה להקפיד על הכל כמו שצריך וההסדרניקים מגיעים בקבוצות מאורגנות עם מוטיבציה גבוהה וזה חשוב מאוד לצבא ולמשרתים ומאפשר הקפדה ושמירה על אורח החיים הדתי גם בצבא.

    IP: 147.237.248.2 דווח על תגובה זו

  • 22.

    מהו בדיוק אותו הסדר של ישיבות ההסדר? למה לקרוא לישיבה ישיבת הסדר? (ל''ת)

    כ, 11/02/13 16:03


    IP: 192.117.143.174 דווח על תגובה זו

  • 21.

    תגובה

    צנחן, 11/02/13 16:02

    לא להתרגש מהמומר הזה.הייה אפס גם בגדוד ונשאר כזה.מחרחר ריבים וחושב שהוא הכי חכם בעולם.ממנו לא הייתי קונה שום פתרון כי הוא נגוע בחד-צדדיות קשה.שימשיך בקיצוניות שלו ויגיע בקרוב להיות חבר טוב של עוד נחמד שכמותו,אברום בורג.האיש הזה ילמד את כל הקיצונים שכאן שבהתלהמות וקיצוניות משיגים רק מלחמות ובלאגן ובדרך של פשרה והבנה גם לצד השני ניתן להגיע להסדר.לא מושלם אך מניח את הדעת.

    IP: 93.172.143.20 דווח על תגובה זו

  • 20.

    יש עתיד לשקר! נושא ההשמטות הוא הולכת שולל של העדר שלא בודק עובדות (ל''ת)

    אנטישמיות במסווה של נאורות = יש עתיד, 11/02/13 16:01


    IP: 79.183.199.135 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מספר ימי השירות הקרבי בקרב בני ישיבות ההסדר גבוה בהרבה מן הממוצע הארצי (ל''ת)

    איכפתניק, 11/02/13 15:57


    IP: 82.81.19.95 דווח על תגובה זו

    • עזוב אותנו ממוצעים בנט עשה יותר מ36 חודש ללא ישיבה פקקט (ל''ת)

      גם אבשלום וילן ,איתן כבל,משה דיכטר, 11/02/13 16:18


      IP: 62.219.180.180 דווח על תגובה זו

    • אתם מוציאים מתחת לאדמה כל מיני ממוצעים שונים ומשונים

      במקום פשוט לעשות סדיר כמו כל מתגייס אחר, 11/02/13 16:52

      בהסדר עושים סדיר פחות 18 חודש מכל מתגייס אחר!
      כל מתגייס רגיל -3 שנים
      הסדר-שנה וחצי

      18 חודש זה כמו חודש מילואים בשנה, במשך 18 שנים ...!

      IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

  • 18.

    לסרוגים ב'הסדר' אפילו אין את התירוץ החרדי -- שהצבא לא מתאים להם (ל''ת)

    ושהם חייבים להיות בישיבה תורנית כל היוםכל החיים .., 11/02/13 15:55


    IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

  • 17.

    "יותר נח להורים" מצחיק

    אלא שאף אחד לא הולך בגיל הזה למשהו בגלל הורים, 11/02/13 15:50

    חוץ מזה, מי שבמסלול הזה אוטומאטית קרבי, על פי רוב חירניק, לעומת רוב הצבא שמרפד את הקריה/שלישות/תל השומר/צריפין/בית. הטענה של הורים ונוחיות של שירות קיצור, היא דמגוגיה בגרוש. זה שהצבא מפסיד עליהם זמן שירות, זו טענה הגיונית.

    IP: 79.183.198.219 דווח על תגובה זו

  • 16.

    תבטל כל המדינה כי בכל דבר יש חריגים.

    אלון, 11/02/13 15:44

    הרוב מתגייסים ועושים חייל וזה מה שטוב. אני בשריון עשיתי רק 6 חודשים טירונות וכו' וישר שלחו חלק ללבנון, חלק ליו"ש וחלק לתרגילים גדולים. סתם מקצין דברים. חוץ מזה, מי התנגד שיעשו קצת יותר צבא? בטח לא החיילים. זה המסגרת שהציעו להם הצבא והרבנים.

    IP: 147.237.248.2 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      תגובה, 11/02/13 22:19

      הרבנות של המיתנחלים לא רואה בצבא עדיפות עליונה בגלל זה דרשה קיצור וכו למה הם לא מבינים שגיוס לצבא כמו הקיבוצניקים היא היא עדיפויות עליונה בעיני אלוקי ישראל. ממש כמו דוד ומשה רבנו וכמו כל דמויות המופת בצבא.ומישם לימשוך את כל החרדים ולצרף אותם.פה פה פה פה זה ארץ ישראל לא גלות. התנך הוא לצידם של אנשי השמאל בענין זה ולא לצד העולם הדתי.אם הדתיים באמת מאמינים באלוקי ישראל התנכי שיוכיחו עצמם ויעמדו בניסיונות של אלוקים כמו שאברהם אבינו עמד בהמון ניסיונות.

      IP: 37.19.121.233 דווח על תגובה זו

  • 15.

    כמה הוא עוד הולך לקשקש (ל''ת)

    ארבע שנים, 11/02/13 15:44


    IP: 95.86.125.72 דווח על תגובה זו

  • 14.

    תמיד השונאים הכי גדולים באים מהמחנה עצמו (ל''ת)

    משנאייך ומחריבייך ממך יצאו, 11/02/13 15:44


    IP: 132.77.4.129 דווח על תגובה זו

  • 13.

    ברור, כל אדם ששומע בפעם הראשונה את המושג "ישיבת הסדר"

    עומר, 11/02/13 15:41

    עובר לתנועת ההשתמטות

    IP: 93.172.8.161 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מחיר השרלטנות ורמיסתהחוק

    אליפז וגימלאי צהל, 11/02/13 15:39

    עליבות של הפוליטיקה-הרסה כל חלקה,וכל פרה קדושה-ונשבר מזה.יש להפסיק את הזגזוג,הגמגוגיה הבזויה,והמשך הניצול של החיילים החילוניים הן בשרות קשה בגבולות והן בשכר עבדות משפיל-מול אלפי עריקים חרדים מאוסים שלא רק שאינם מועילים,תרתי משמע-לא מועילים[ודי עם ההזניה שהתורה שומרת וכו......................מיסטיקה הזויה של "משתמשים בעשבים"] ומשתכרים-1800 ש"ח??????האם זו לא תועבה מקוממת ונפשעת של ממשלות ישראל-שבגדו בנו?שמכרו אותנו?שניצלו אותנו????אנו שומעים את דברי הבריונות החרדית החצופה-עובדיה,דרעי,ישי,גפני,פורוש-אנשים עלובים חסרי בושה שמסתתרים מתחת לזקנים ופאות-שחשפו את הפרצוף הכעור והמאוס שלהם???גפני ופורוש-חבורת מנוולים -שהשתמטו -מנהלים ת חיינו??עברייני מין ומושחתים-חדרו כתולעים לכנסת העלובה???תראו-לאיזה התדרדרות ערכית ומוסרית-נחתנו.יש לעצור את אהוד ברק על שנתן יד להשתמטות אלפי ישראלים,מנע ולא וידא הוצאתמווי גיוס כמתחייב מחוק שרות הבטחון-ולהעמידו לדין על מופקרות בלתי נסבלת זו.

    IP: 109.186.149.57 דווח על תגובה זו

  • 11.

    רצוי שהאומץ שלך שמתבטא כאן יתבטא גם בעניין החייל מהכתבה של ליבסקינד. מ (ל''ת)

    הגינות, 11/02/13 15:39


    IP: 126.194.113.107 דווח על תגובה זו

  • 10.

    הארץ מלאה הסדרים... (ל''ת)

    פרייאר מי שלא מצא איזה הסדר לילד שלו, 11/02/13 15:36


    IP: 46.120.25.245 דווח על תגובה זו

  • 9.

    האדם פשוט אנטיפת מטבעו

    שימשיך לרדוף אחרי חיילים לא מדוגמים, 11/02/13 15:28

    אני חילוני, אבל מה שתורמים למדינה חובשי הכיפות הסרוגות עם ה"חצי שירות" שלהם - זה הרבה יותר ממה שתורמים בצבא רוב החילונים!

    IP: 79.180.52.101 דווח על תגובה זו

    • כן רק אתה חילוני

      אחד, 11/02/13 15:33

      מה זה ההכללות האלו...
      שיעשו שרות כמו כולם למה רק חצי?
      מה הם מורמים מהעם?
      ובניגוד אלייך אני חילוני (באמת לא רק בשביל הטוקבק)
      ועשיתי 3 שנים שרות ביחידה מובחרת

      IP: 212.29.254.186 דווח על תגובה זו

    • להגיונך: אתיופי רוסי או חילוני סתם משרתים 3 שנים כי הם סתם? (ל''ת)

      הנחות - רק למלח הארץ עם הכיפות, 11/02/13 15:45


      IP: 46.120.25.245 דווח על תגובה זו

      • עת ליפעול

        מי להשם אלי, 11/02/13 23:23

        זה אליטיזם זכויות יתר הטבות דווקא בן אדם מאמין או מערכת כזו מחפשים לשמש דוגמא ומופת השם רוצה אלה שילחמו בשמו כמו דוד המלך שחשב אחרת מכולם והיה שונה לא מימסדי בזכות זה הפך לוחם למופת הוביל את העם לכיבושים והוריד מעלינו את עולם של הפלישתים ומעל הכל היה אהוב על אלוקים.מי שמאמין צריך להיתגייס לצבא השם ולהילחם בשמו על תודעת העם.יותר מדי היתרחקנו מאמונה ולמימסדים הדתיים יש חלק ענק בכך.

        IP: 37.19.121.233 דווח על תגובה זו

  • 8.

    שטרן

    רמי, 11/02/13 15:26

    חבל ששטרן מדבר שטויות

    IP: 80.179.90.74 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מכיר אותו מהילדות

    מישהו, 11/02/13 15:26

    אדם שחצן ומחרחר ריב. כבר בתור נער צעיר בבני עקיבא יד אליהו הוא היה כזה.

    IP: 213.151.47.166 דווח על תגובה זו

  • 6.

    למה צריך לעזאזל הסדר ?? (ל''ת)

    למה לעזאזל דתיים זכאים ל'דחיות' 'הסדרים' ???, 11/02/13 15:25


    IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

    • רק כשתהיה דתי תבין למה. אתה מוזמן... (ל''ת)

      להיות דתי, 11/02/13 16:02


      IP: 132.77.4.129 דווח על תגובה זו

      • אין שום (!) סיבה שסרוג ישרת בסדיר חצי שרות,שנה וחצי במקום 3 (ל''ת)

        חוצפה ולא יותר, 11/02/13 16:45


        IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מעריך מאד את הכנות של אלעזר שטרן

    מתנחל, 11/02/13 15:21

    למרות שהוא מאד איכזב בהתנהלות מול החייל דיין שלא לחץ את ידי הרמטכ"ל המגרש

    IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מדהים ....מעריכה את האומץ שלך להרוג פרות קדושות...

    רונית, 11/02/13 15:15

    ישר כוח על דברך איש אמיץ ללא ספק!

    IP: 93.173.34.19 דווח על תגובה זו

  • 3.

    רמטכ"ל משתכר 73,000 ש"ח ,חייל משתכר 350 ש"ח (ל''ת)

    שוויון בנטל זה לא רק חרדים!, 11/02/13 14:58


    IP: 79.179.128.87 דווח על תגובה זו

    • גילה אלמגור משתכרת 120,000 שח מכספי משרד התרבות! (ל''ת)

      שוויון בנטל זה לא רק חרדים!, 11/02/13 14:59


      IP: 79.179.128.87 דווח על תגובה זו

      • דוחה................

        אליפז, 11/02/13 15:42

        מזמן היה צריך לחקור את האורווה של "העסק המשפחתי"הזה-ולסגור אותו כי משרת את מדינת ת"א בלבד.ביום שיצאו לקרית שמונה,קצרין,ודימונה-נתמוך בהם.עד אז יש לסגור אורווה זו ולמנוע מימון מכספי המיסים.

        IP: 109.186.149.57 דווח על תגובה זו

    • הרמטכל בן 50+.חייל סדיר בן 18+.ומנכ'ל בחב' החשמל ?

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 11/02/13 15:24

      או בנמלים ? משתכר הרבה יותר.

      IP: 85.64.187.108 דווח על תגובה זו

      • נו.. ו... (ל''ת)

        זה מצדיק את עושק הצעירים?, 11/02/13 15:34


        IP: 79.179.128.87 דווח על תגובה זו

        • גם הרמטכ"ל שהיה בסדיר קיבל 350 שח (ל''ת)

          הגיוני, 11/02/13 23:41


          IP: 77.125.81.254 דווח על תגובה זו

          • האם זה מצדיק לעשוק בחורים צעירים? (ל''ת)

            דיי לניצול הצעירים בחברה הישראלית!!!!!!!!!!!!!!!!, 12/02/13 07:41


            IP: 79.179.128.87 דווח על תגובה זו

    • דחוף לפסיכיאטור (ל''ת)

      רועי, 11/02/13 15:35


      IP: 79.183.66.191 דווח על תגובה זו

  • 2.

    הגיע הזמן להפריד את מוסדות הדת מהמדינה.

    גיא, 11/02/13 14:24

    מפסיקים לתמוך במוסדות שמתנגדים לערכי הדמוקרטיה וההומניזם.
    מוסדות שמעודדים בורות ומטפחים עוני; שמדכאים נשים ויוצרים בדלנות.
    שמונעים חינוך ראוי מילדים; ששוללים את זכויות האדם מהאזרחים.

    בישראל קיימות ארבע מערכות חינוך נפרדות (כללית, חרדית, דתית, וערבית),
    כאשר הכללית מחנכת רק 37% מתלמידי ישראל, ושלוש האחרות ממעיטות או זונחות את לימודי הליב"ה.
    בנוסף, קיימים בישראל בתי דין מגזריים (רבניים, שרעיים-מוסלמיים, נוצריים, דרוזיים),
    אשר פועלים כנגד ערכי הדמוקרטיה וההומניזם.

    עלינו לפעול למען:
    - הפסקת התמיכה והתקצוב של מוסדות הדין והחינוך המגזריים.
    - שוויון זכויות וחובות לכלל האזרחים.
    - ביטול הקצבאות.
    - יצירת מערכת חינוך שוויונית אחת.
    - החזרת לימודי האבולוציה לתוכנית הלימודים.

    IP: 84.109.243.20 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אכלנו אותה עכשיו הוא חבר כנסת (ל''ת)

    אי אפשר לסתום לו את הפה, 11/02/13 14:11


    IP: 85.65.239.125 דווח על תגובה זו

    • נכון, ומצד שני גם הוא לא יוכל להסתיר דברים שלא נוחים לו ויש הרבה כאלה (ל''ת)

      א., 11/02/13 15:19


      IP: 95.86.88.90 דווח על תגובה זו

    • יהיר וטפש

      רוני אלבוחר, 13/02/13 02:41

      כמה מביש שהאיש היהיר והטפש הזה, גם עולה לנו בפנסיה צבאית של אלוף וגם עולה לנו במשכורת פרלמנטרית, ובעיקר עולה לנו על העצבים, שטרן, בחייאת רבאק לך כבר הביתה!

      IP: 76.102.132.250 דווח על תגובה זו