• 154.

    אני לא מבין מה רוצים מירון דקל

    ירדן, 13/05/13 20:30

    התכנית הזאת כבר לא אטרקטיבית כמו פעם.המגישים התעייפו ה"מעיין" מתייבש לאט לאט וזהו זה.כן,בדיוק כמו זהו זה שהיתה חזקה ודעכה עם השנים.זו דרכו של עולם ובעיקר בתכניות סאטירה וביננו-המילה האחרונה היא בעיקר תכנית סאטירה.

    IP: 62.219.167.207 דווח על תגובה זו

  • 153.

    מה איכפת לי משמאל/ימין.התכנית הזו כבר פאסה

    עמית, 13/05/13 19:33

    אברי וג'קי עוד איכשהוא בסדר למרות שנראה לי שגם הם כבר מחכים שיורידו את התכנית אבל עירית וקובי זה כבר מתחת לכל ביקורת וטוב יעשה מפקד גל"צ אם לפחות אותם הוא יזיז.

    IP: 62.219.167.207 דווח על תגובה זו

  • 152.

    התכנית הזאת מיצתה עצמה מזמן.

    אורן, 13/05/13 19:21

    פעם היא היתה קאלט אבל היום היא תכנית טרחנית.בעיקר עירית לינור שהפכה בלתי ניסבלת לחלוטין.

    IP: 62.219.167.207 דווח על תגובה זו

  • 151.

    פיתרון נוסף לבעיה

    נקודת קיצון, 12/04/13 13:50

    במקום לתת לירון דקל לחנוק את התוכנית לאט לאט, לסגור את גלץ ולהעביר את התוכנית לרשת רדיו שתכבד אותה.
    ברור שיש כאן התנכלות לתוכנית.
    תחילה הפסיקו להביא אומנים לתוכנית אחר כך קיצוץ בשכר ואז לקחו את יום חמישי ושמו שיעמומון נוראי במקום שרק הדגיש כמה התוכנית טובה יחסית לחלופות.
    השדרנים ואנשי התחנה לא יכולים להתלונן כי ירון דקל רק מחכה לזה כדי להוריד את השאלטר.


    ;

    IP: 213.57.217.148 דווח על תגובה זו

  • 150.

    NKVD

    עקיבא, 12/02/13 21:16

    ברור שהשמאל הסטליני חיי וקיים .. המנטליות הבולשביקית צוררת כל חופש הדיבור , היא מחלה כרונית ממנה לא נפטר .
    יש לנו קמרוז'ים וקמרים וורודים הכופים על עם ישראל יד של פלדה .. מגעיל ודוחה , עד נפש .

    IP: 90.8.4.91 דווח על תגובה זו

  • 149.

    שר בבטחון החדש חייב לסגור את גלי צה"ל השמאלנית. לא יתכן כי גלי צה"ל (ל''ת)

    ימשיכו לפגוע במדינה ובכך יעודדו את הטרור הערבי.פשע, 12/02/13 20:21


    IP: 79.181.200.116 דווח על תגובה זו

  • 148.

    איזה טרחנים נודניקים. ברגע שהם עולים אני עוברת תחנה (ל''ת)

    סוף סוף, 12/02/13 01:48


    IP: 85.250.91.135 דווח על תגובה זו

  • 147.

    עליית שרון להר הבית (ל''ת)

    אבי, 12/02/13 01:13


    IP: 84.228.45.253 דווח על תגובה זו

    • תוכן התגובה

      אבי, 12/02/13 01:14

      בתוכנית הראשונה ספי עובדיה טען שעליית אריאל שרון להר הבית גרמה לאינתיפאדה.
      זהו שקר עלוב של הפלסטינים שאומץ בתלהבות ע"י השמאל בארץ. הפלסטינים הודו לאחר מכן שהם רק חיפשו תירוץ והאינתיפאדה היתה מתוכננת מראש והיתה פורצת בכל מקרה .
      זאת תעודת עניות לעיתונאי השמאל שהם ממחזרים את השקר ומתעלמים מהאמת !

      IP: 84.228.45.253 דווח על תגובה זו

  • 146.

    המילה האחרונה עם אברי וג'קי התוכנית היחידה שאני מקשיב לה בגל"צ (ל''ת)

    מקשיב רק בראשון שלישי וחמישי - תחזירו לחמישי, 12/02/13 00:25


    IP: 84.108.100.232 דווח על תגובה זו

  • 145.

    אם צריך לקצץ בתקציב הבטחון, קצצו את גלי צה"ל

    רינה, 11/02/13 23:56

    מה מוסיפה התחנה לצה"ל, ומה היא נותנת לו ולכל קהל המאזינים? יש די תחנות רדיו שיכולות ליטול על עצמן למלא את כל הפונקציות של גלי צה"ל, כולל דיווחי תנועה ואז באמת יהיה חיסכון אמתי בתקציב הבטחון, שבו תומך מפקד התחנה.

    IP: 79.179.204.176 דווח על תגובה זו

  • 144.

    יאללה לסגור את התחנה! (ל''ת)

    שר שלום, 11/02/13 18:52


    IP: 85.250.56.61 דווח על תגובה זו

  • 143.

    בבקשה בבקשה - אל תקחו לי ולצאן (שאני רואה בלי משקפיים)

    רואה את הצאן, 11/02/13 16:15

    את התכנית הכי נפלאה ברדיו היום.
    אפילו אל תקצצו את יום חמישי!!
    זו תכנית מופת!!! לא פחות!
    כל מגישיה הטאלנטים או לא - מצדיקים כל אגורה שמושקעת בהם.
    ירון דקל - גם אתה נחשב בעיני הרואות היטב לאחד המובחרים. תחשוב -
    אם אני כל יום (!!!) מעביר לגל"צ בשעה 11, ונשאר אחר כך מתוך אינרציה לשמוע את יעל דן ואת כל תכניות ההמשך - אז תאמין לי שזה שווה!
    אל תהיה זה שמקצץ במקומות הלא נכונים. תשאיר את הכבוד הזה למיקי מירו ושות'

    אני בטוח שלא תאשרו את תגובתי זו אבל אני - אני דיברתי ואת שלי אמרתי..

    IP: 212.117.143.250 דווח על תגובה זו

    • חתמו על העצומה להשארת התכנית כמו שהיא !!!

      מכוון גבוה, 11/02/13 17:53

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה! (ל''ת)

      Sari, 12/02/13 14:26


      IP: 212.76.98.120 דווח על תגובה זו

    • התכנית מיצתה את עצמה כבר מזמן!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ברי, 13/05/13 19:35


      IP: 62.219.167.207 דווח על תגובה זו

  • 142.

    אני שמאלני וטענתי: התכנית לא שמאלנית כלל ויש להוריד אותה!

    דדי, 11/02/13 16:14

    אברי גלעד ועירית לינור הם צמד מיינסטריימי שכביכול מייצג את "השמאל", אלא שהם שמרנים להפליא. בכל פעם מחדש מתגלים כמי ש"הבינו דרך השמאל הייתה שגויה" וכל מיני טיעונים חנפניים ללוי ואריאלי. השניים האחרונים הם שמרנים ללא מסווה, שלפחות מבטאים את עמדתם האמיתית.

    יש להוריד את התוכנית הזו כיוון שאינה מבטאת פלורליזם אלא קיבעון ויש לסגור את גלי צה"ל בגלל שלא ראוי שבמדינה דמוקרטית יהיה גוף תקשורת מרכזי בידיים צבאיות. בזה אני תומך בכל אנשי הימין הטוענים שיש להוריד את התוכנית ולסגור את גל"צ.

    IP: 89.139.46.231 דווח על תגובה זו

    • אתה בעד חופש הביטוי לכולם, חוץ ממי שדעותיו שונות משלך (ל''ת)

      כמה שמאלני אפשר להיות?, 11/02/13 16:34


      IP: 37.60.40.113 דווח על תגובה זו

      • זה לא מה שכתבתי, איך הבנת את זה?

        דדי, 11/02/13 17:09

        אני בעד שהשמאלנים יהיו שמאלנים והימניים ימניים: אני מתנגד לשמרנות, למרכז, למיינסטריים שנובע מהתוכנית הזו. אני לא מסכים עם ג'קי לוי או אריאלי וחושב שגלעד מבטא עמדות מאוד נוחות לכל אוזן, אבל חשוב שהם יבטאו את עמדתם שוב ושוב ושוב - לא משנה אם מימין או משמאל.

        בנוסף, ובלי קשר לטענה הראשונה, אני חושב שתחנה צבאית היא מחלה שלא צריכה להיות במדינה דמוקרטית. מה שהיה ראוי לשנות ה 60 כבר לא נחוץ כיום וזה לא נורמלי.

        האם ברור?!

        IP: 89.139.46.231 דווח על תגובה זו

        • לדעתי אתה צודק, אבל עדיין המילה האחרונה צריכה להיות קיימת

          Sari, 12/02/13 14:29

          אם לא בתחנה הזאת, אז בתחנה נורמלית אחרת כמו רשת ב'

          IP: 212.76.98.120 דווח על תגובה זו

  • 141.

    מה שמכונה בכזב "גלי צהל" אינו מייצג את צה"ל ואת הציבור היהודי. (ל''ת)

    כנופיה שמאלנית אנטישמית מלאת שנה לציונות וליהודים., 11/02/13 13:35


    IP: 84.228.47.91 דווח על תגובה זו

    • כל ה"מגישים" מהבוקר עד שעות הלילה: סמולנים, גזענים-אשכנזים,שונאי ישראל (ל''ת)

      איך חברי הכנסת שותקים? איך הציבור שותק?, 11/02/13 13:36


      IP: 84.228.47.91 דווח על תגובה זו

      • לא יודע אם הציבור שותק או לא שותק.

        עמישראל, 11/02/13 15:24

        מה שאני עושה, זה לעבור לתחנות אחרות. תחנה אחרת, ליתר דיוק. גלי ישראל.

        IP: 212.150.38.178 דווח על תגובה זו

  • 140.

    לא !!!

    עדי מירושלים, 11/02/13 13:12

    חיי לא יהיו אותם חיים בלעדי התוכנית הזו.. !
    ה צ י ל ו !!!!!!

    IP: 77.126.65.244 דווח על תגובה זו

    • חתמו על העצומה להשארת התכנית !!!

      מכוון גבוה, 11/02/13 17:53

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 139.

    ממש חבל, הפסד גדול, אני מקוה שלא ימשיכו את הקיצוץ. (ל''ת)

    דפנה, 11/02/13 13:12


    IP: 132.70.157.86 דווח על תגובה זו

  • 138.

    "פיגוע תרבותי" חח, "למה לא רצח משפחת פוגל תרבותי"?

    בני, 11/02/13 09:50

    אורבך חושב בקטן......

    IP: 87.68.74.56 דווח על תגובה זו

  • 137.

    לא מבין, איפה ההגיון של מנהל גל"צ?

    יחזקאל, 11/02/13 06:04

    להוריד את התוכנית הכי פופולרית והכי מואזנת ברדיו?
    לכרות את עצם זכות קיומו של גל"צ???
    נפלתם על הראש?

    IP: 46.116.142.125 דווח על תגובה זו

  • 136.

    סוף סוף הגיע זמן! (ל''ת)

    עובד, 11/02/13 04:21


    IP: 109.65.200.32 דווח על תגובה זו

  • 135.

    התכנית הכי טובה ברדיו (ל''ת)

    שמאלני, 11/02/13 03:17


    IP: 68.108.40.176 דווח על תגובה זו

    • חתמו והפיצו עצומה זו בפייסבוק !!!

      מכוון גבוה, 11/02/13 17:55

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 134.

    אני רק שאלה:

    תמים, 11/02/13 02:04

    אם אכן אלו אילוצים כלכליים שגרמו להורדת התוכנית ביום חמישי, האם דוקטור יועז הנדל וספי עובדיה עובדים בחינם, או כמעט בחינם כך שהם לא נטל כלכלי על התחנה?
    מעריך שלא, כך שהתירוץ הזה נשמע לי קלוש ביותר.

    האזנתי לתוכנית הראשונה של ספי ויועז, אשר הייתה בבחינת תפסת מרובה לא תפסת.
    היה שם בלאגם רציני לקראת הסוף וניסיתם לדחוף עוד אייטמים כאשר אין לכם זמן.
    בטח זה בגלל שזו תוכנית ראשונה ובהמשך תסדרו את העניינים טוב יותר.
    התוכנית עצמה הייתה נחמדה.
    עניין אחד שהפריע לי, הוא שספי אמר כאילו זו עובדה מוגמרת, שכאשר שרון עלה להר הבית קיבלנו את אינתיפדת אל אקצה.
    כלומר ספי ממש מאמין בכך שכמה שנים של טרור, התחילו רק בגלל עליה של שרון להר הבית.
    כלומר לולא שרון עלה להר, היה כאן שלום לעד.
    מה שמעניין שגם יוסי ביילין תומך בתירוץ הקלוש הזה שאילו איש ימין היה טוען טענה מופרכת שכזו, רק שהטיעון כמובן היה תומך בטענה מימין, ספי ויוסי לא היו קונים את התירוץ.
    אבל שוב, חוץ מזה, אחלה תוכנית.
    בהצלחה!

    IP: 5.28.176.240 דווח על תגובה זו

    • ומה אם החבר"ה שמאמינים שאם היינו נשארים בעזה

      בני, 11/02/13 09:48

      היינו מקבלים אורז במקום טילים?
      קל לרדת על יציאה כזו או אחרת,
      מה גם כמו שהעם מתנהג אי אפשר להגיד שלתת במה לשמאלנים משפיעה על דעת (או חוסר דעת) הקהל.

      אבל בכל זאת קשה, קשה להפריד בין ההתגרות של שרון (מי עלה להר הבית לפניו? אפילו בן ארי לא...) לבין זה שהתחילו מהומות, מהומות שהפכו לאינתיפאדה, אינתיפאדה שהזניקה בסקרים בטחוניסט כמו...שרון ושרון ראש ממשלה.

      ואז שרון מבין שאי אפשר לשים ^$@ על העולם ובין לילה הופך לשמאלן.

      חבל שהוא לא יכל להפוך לשמאלן בלי לעשות אינתיפאדה בדרך אבל כנראה שכשמאלן מראש - בחיים לא תקבל מספיק קולות של רוסים מבוהלים, מזרחים שנפגעו מדודו טופז או סתם אנשים כל עוד אינם אקדמאים.

      IP: 87.68.74.56 דווח על תגובה זו

      • תגובה:

        תמים שוב :-), 11/02/13 13:30

        בוודאי שאם היינו נשארים ברצועה לא היינו מקבלים אורז במקום טילים.
        אבל האם אינך מסכים שהטילים שהגיעו לתל אביב, לא היו בזמן שכן היינו ברצועה? האם אינך מסכים שיש הרעה כלשהי מאז שיצאנו מהרצועה?
        כן, נדמה לי שהיו קסאמים על שדרות גם כשעוד היינו ברצועה.
        כמדומני, אלו שמאוהבים בתירוץ הקלוש של עלית שרון להר הבית, הם אלו שהבטיחו לנו שיהיה שלום(או לפחות, סוג של שקט) לו רק נצא מהרצועה...

        אין לי בעיה לתת במה לשמאלנים.
        יש לי בעיה שכמעט כולם שמאלנים!.
        יש תוכנית אחת בשבוע, עד לא מזמן, 5 פעמים בשבוע, שהיו בה ימניים.
        בכל שאר תוכניות האקטואליה, אתה מבין שכולם שם שמאלנים.
        צורת הראיון היא שמאלנית.
        כמו שקלמן ליבסקינד אמר בתוכנית של יועז וספי, מתי הם שמעו מראיין ששואל מדוע אינכם בונים יותר בהתנחלויות?
        שאלה לגיטימית, לא?
        לא כאשר המראיינים כולם, שמאלנים.

        לגבי העלייה להר הבית של שרון, קשה לי לקבל שכל פיגועים והיריות בדרכים, הגיעו רק בגלל עלייה של שרון להר הבית.
        לטעמי זהו תירוץ קלוש ששמאלנים אוהבים להתבשם בו, אבל שוב, אם ימני היה מתרץ תירוץ קלוש שכזה בקשר לטענה ימנית כלשהי, היו מזלזלים בו.

        זה בערך כמו לומר

        IP: 5.28.160.125 דווח על תגובה זו

        • תגובת המשך, כי לא ניתן היה להכניס עוד טקסט בתגובה הקודמת:

          תמים שוב :-), 11/02/13 13:35

          אין לי באמת מושג מה עבר בראשו של שרון שעשה זאת.
          ללא ספק, העולם היה מרוצה מהמהלך.

          ושוב, שרון לא עשה אינתיפאדה!
          זהו עראפת שעשה אינתיפאדה.
          עראפת שנתלה בעלייה להר הבית.
          הרי גם עראפת ידע שהעלייה של שרון להר הבית, היא סוג של "תחזיקו אותי" או סוג של עשיית שריר, אבל בעצם, שוב דבר לא ישתנה אחרי זה.
          מה, ישראל הייתה הורסת את המסגדים בהר?
          אתה באמת מאמין בשטויות האלו?
          זה מה שהם אולי כאילו חושבים, אבל אף אחד לא האמין שמלבד העלייה, ישתנה משהו בסדר החיים בהר הבית
          ערפאת פשוט ניצל את מה שכבר כניראה הוחלט עליו לפני זה ונתן את האות לתחילת הפיגועים והיריות בדרכים.

          IP: 5.28.160.125 דווח על תגובה זו

          • האמת פשוטה

            אבי, 12/02/13 01:12

            בתוכנית הראשונה ספי עובדיה טען שעליית אריאל שרון להר הבית גרמה לאינתיפאדה.
            זהו שקר עלוב של הפלסטינים שאומץ בתלהבות ע"י השמאל בארץ. הפלסטינים הודו לאחר מכן שהם רק חיפשו תירוץ והאינתיפאדה היתה מתוכננת מראש והיתה פורצת בכל מקרה .
            זאת תעודת עניות לעיתונאי השמאל שהם ממחזרים את השקר ומתעלמים מהאמת !

            IP: 84.228.45.253 דווח על תגובה זו

            • האמת היא שראוי לציין שנדמה לי שלפי הסרט של אתמול בתוכנית המקור

              תמימי, 12/02/13 11:42

              ניראה שלא היו תכנונים של עראפת וחבר מרעיו לעשיית אינתיפאדה, לפחות באגף המודיעין ובשב"כ.
              אני עדיין מעריך שהיה כאן לפחות שחרור רסן מצד עראפת גם אם לא תכנון מדוייק.

              ובכל אופן, לו היה רוצה, עראפת היה יכול לנסות לעצור את המרצחים האלו, אך לא עשה דבר עד שצה"ל לבסוף עשה זאת.

              IP: 213.57.112.107 דווח על תגובה זו

      • זלזול, גזענות ובורות

        Sari, 12/02/13 14:36

        חמוד, מדבריך נוטפים זלזול וגזענות, ואם זאת שמאלנות, אז כנראה שרב העם חכם מאד.
        בנוסף, יש כאן גם בורות: הפלסטינים בעצמם הודו שתכננו את האינתיפדה השניה בקפידה ורק מצאו תרוץ להתחיל בה, ואם עוד לא שמעת על זה עד עכשיו, אתה יכול להיזכר בהררי התירוצים שממציאים הפלסטינים על כל פיגוע טרור או הפרת הסכם שהם חתומים עליהם בקשר לאשמתנו ובלה בלה בלה

        IP: 212.76.98.120 דווח על תגובה זו

  • 133.

    המילה האחרונה מיצתה את עצמה. מספיק ודי.

    יוסי, 11/02/13 01:25

    ימיה הגדולים היו בזמנו של אורי אורבך.
    אכן הגיע הזמן להתחדש.

    IP: 37.46.40.72 דווח על תגובה זו

  • 132.

    ירון דקל מתנקש,בתכנית היחידה שאינה שמאלנית בגל"צ (ל''ת)

    ''רבותי,ההסטוריה חוזרת....'', 11/02/13 01:17


    IP: 84.228.229.143 דווח על תגובה זו

    • חתמו והפיצו עצומה זו בפייסבוק !!

      מכוון גבוה, 11/02/13 17:56

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 131.

    אף פעם לא הקשבתי לה. את מי מעניין שני קשקשנים? (ל''ת)

    מי הם שאקשיב להם?, 10/02/13 23:21


    IP: 79.180.138.59 דווח על תגובה זו

  • 130.

    הי ! יש דבר כזה, גלי-צה"ל ? אצלנו לא שומעים !

    תושב הערבה, 10/02/13 22:44

    מזל שאת האינטרנט ניתן לראות בערבה. כי את גלי-צה"ל לא, ועכשיו בזכות האינטרנט (אתר NRG של מעריב) אני יודע שהתחנה עדיין קיימת. גם את קול-ישראל לא קלטו כאן הרבה שנים כמו שצריך, אלא בהפסקות-נתק של ימים, שבועות או חודשים אחדים. עכשיו מספרים שהותקנו משדרים ואנטנות חדשים באיזור ואפשר יהיה לקלוט את קול-ישראל. אז מה עם גלי-צה"ל ?
    (נ.ב. בערבה לכל אורכה ישנם מחנות צבאיים לא מעטים...ששש סוד צבאי... האם גם החיילים בערבה לא זכאים לשמוע את "תחנתם" ?)

    IP: 192.116.166.6 דווח על תגובה זו

    • פרסום התלונה שלך באתר גלי צהל בפייסבוק

      Sari, 12/02/13 14:40

      תכתוב על הענין באתר הפייסבוק של גלי צהל או של המילה האחרונה או כל תכנית אחרת של הערוץ ואולי מישהו שם ישמע לך ויעשה עם זה משהו. לדעתי אם תכתוב בפייסבוק של התכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל, יש הכי הרבה סיכויים שיתיחסו אליך, כי הם אכן מטפלים בכל מיני בעיות ודברים לא תקינים במדינה.
      בהצלחה

      IP: 212.76.98.120 דווח על תגובה זו

  • 129.

    ירון דקל בא לקלקל ולא לנהל

    שולמית, 10/02/13 22:28

    המילה האחרונה חביבה עלי וצר לי שהוא מנסה לפגוע בה.

    IP: 85.250.77.73 דווח על תגובה זו

    • חתמו על העצומה המצורפת !

      מכוון גבוה, 10/02/13 22:44

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 128.

    עבורי ג'קי לוי ואברי גלעד זה ארץ ישראל היפה. (ל''ת)

    ענת, 10/02/13 22:02


    IP: 94.230.86.97 דווח על תגובה זו

  • 127.

    כניראה שאסור בגלי צהל לומר מילה טובה לימין

    שירקאן הנמר, 10/02/13 21:27

    אבל את התוכנית המטופשת ברמה נמוכה עם רזי ברקאי משאירים....

    IP: 109.64.50.209 דווח על תגובה זו

    • בגלל זה הוא החרים את אשדות? (ל''ת)

      בני, 11/02/13 09:39


      IP: 87.68.74.56 דווח על תגובה זו

  • 126.

    לא נורא, הגיע הזמן להיפטר מהמורסה הימנית הזו. (ל''ת)

    גל צף, 10/02/13 21:14


    IP: 79.176.208.137 דווח על תגובה זו

  • 125.

    מבחינתי אחרי שעירית לינור ואורי אורבך עזבו אפשר לסגור ולהתחיל משהו חדש (ל''ת)

    ו, 10/02/13 21:07


    IP: 217.132.19.240 דווח על תגובה זו

  • 124.

    מבחינתי אחרי שעירית לינור ואורי אורבך עזבו אפשר להוריד את השלטר. (ל''ת)

    ע, 10/02/13 21:07


    IP: 217.132.19.240 דווח על תגובה זו

  • 123.

    החוצפה של ירון דקל.

    דן, 10/02/13 20:55

    הנה רעיון לחסוך אולי לצמצם את:
    רזי ברקאי,
    אילנה דיין,
    מיכה פרידמן,
    יעל דן,
    שי אביבי, דנה מודן, דב נבון?
    הרי שום דבר לא משותף להם... מתוך 24 שעות יש שעה אחת מאוזנת ובמקריות מדהימה זו השעה שרוצים לקצץ...
    יודעים מה? אולי במקום לצמצם בכל המגישים האלו (שבלי קשר לדעה הפוליטית המונוליטית שלהם - אין ויכוח על הכשרון שלהם) אולי צריך פשוט להעיף את ירון דקל שחושב שמותר לו לעשות בתחנה ממלכית כבשלו. זה כנראה יחסוך הרבה מבלי לפגוע באיכות.

    IP: 134.191.232.71 דווח על תגובה זו

    • אז תחתמו על העצומה המצורפת....

      מכוון גבוה, 10/02/13 22:45

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 122.

    Galey Tzahal:- a strong bastion of the Left

    Dan, 10/02/13 20:52

    With Galey Tzahal and Haaretz around who needs to listen to Arab propaganda

    IP: 71.109.220.55 דווח על תגובה זו

  • 121.

    דקל הורס כל חלקה טובה

    רחל, 10/02/13 20:44

    נסו את רשת ב' בשש בבוקר במקום אורלי יניב היבשושית.
    תזכירו לי מה יש ב 11 ברשת ב' למקרה שיורידו את המילה האחרונה?
    אכן שי אביבי ודנה מודן תל אביבים עלק מתוחכמים אבל שיממון איום

    IP: 109.160.214.164 דווח על תגובה זו

    • נא לחתום על העצומה המצורפת !!!

      מכוון גבוה, 10/02/13 22:46

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

      • העצומה הורדה?לא מצליח להיכנס (ל''ת)

        מוזר, 11/02/13 08:37


        IP: 85.250.129.123 דווח על תגובה זו

  • 120.

    אני המום! תכנית הרדיו היחידה שאי פעם האזנתי לה בקביעות! (ל''ת)

    אל תעבדו עליי, 10/02/13 20:29


    IP: 77.125.217.57 דווח על תגובה זו

    • העצומה

      חתמו על, 10/02/13 22:46

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 119.

    הסיבה היחידה לשמוע גל"צ - המילה האחרונה. טעות חמור(ה)!!! (ל''ת)

    אורי, 10/02/13 20:22


    IP: 85.250.29.81 דווח על תגובה זו

    • אז חתום על העצומה

      מכוון גבוה, 10/02/13 22:47

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 118.

    צנזר את יזהר אשדות

    ונתן לו תוכנית עם אשתו כל שבת, 10/02/13 20:10

    היא לא אמרה לאחרונה שהיא קיוותה שהבן שלה ישתמט מהצבא?

    להם נותנים תוכנית, לדנה מודן ושי אביבי ודב נבון נותנים תוכנית.
    (ראיתם את דנה מודן מתראיינת למודי בראון בינשופים - איך כל המחאה בקיץ באה להראות לאנשים שבכל אשם אכיבוש?)

    בתקופת הבחירות היתה התוכנית ההזויה עם הפייסבוק שגם אי אפשר היה לחשוד בה באיזון של ימין ושמאל.

    ואין לי בעיה - שיגידו מה שבא להם - אבל ירון דקל צריך להתחיל לדאוג לתת במה גם לדעות שאינן שמאל.

    למה? ככה.

    IP: 212.118.224.148 דווח על תגובה זו

  • 117.

    כועס ונגעל מהבולשביזם! (ל''ת)

    יוסי בוזגלו, 10/02/13 20:09


    IP: 79.179.210.183 דווח על תגובה זו

  • 116.

    טמטום של מנהל תחנה

    יזהר, 10/02/13 20:04

    עזבו לרגע ימין או שמאל. העברית הנשמעת בתכנית והנפח שהמגישים מספקים לשפה שלנו הוא חסר תקדים. למדתי לאהוב את העברית. אל תפגעו בתכנית !
    היכן נשמעות עוד הברקות כמו סוף על הקטינו. בטח לא אצל נבון ומודן והמשמים השלישי.
    נו באמת. חליק!!!

    IP: 94.66.43.120 דווח על תגובה זו

    • ע צ ו מ ה !!!!

      אנא חתום על העצומה, 10/02/13 22:47

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 115.

    המילה האחרונה, ההאזנה האחרונה (ל''ת)

    אבנר, 10/02/13 20:02


    IP: 109.64.147.208 דווח על תגובה זו

  • 114.

    הקשבתי לתוכנית של שי אביבי ודנה מודן עם הבכיין דב נכון והם כל כך משעממ

    יויו, 10/02/13 19:55

    משעממים ורדודים שמצחיקים בעיקר את עצמם איך אפשר בכלל להשוות אותם לעירית לינור השנוננה והכל כך נהדרת עירית וקובי אברי וגקי עולים אין מונים על חבורת האתמול אביבי מודן ודנה

    IP: 109.65.178.244 דווח על תגובה זו

  • 113.

    בולשביזם שמאלני בשיא חוצפתו

    איציק שהרבני, 10/02/13 19:53

    גל"צ הולך ומאבד את מיטב שדריו ומאזיניו. לפני חמש שנים,הם הורידו את דודו אלהרר משישי בצהריים בשל ימניותו והערצתו ע"י המאזינים,ועכשיו הגיע תרה של "המילה האחרונה". מסקרן לדעת,אילו אברי גלעד ועירית לינור לא היו משנים דעתם ימינה,גם אז הם היו מורדים משידור ?! אני מציע לכל מתחרה בגל"צ להעביר את ה"מילה האחרונה" ואת תוכניתו של אלהרר אליו. הוא יהנה מרייטינג עצום ולהצלחה אדירה. נשאיר את גל"צ למיעוט הנעלם מהשמאל, שבשיא חוצפתו משליט טרור על תחנה הממומנת מכספי מיסי הציבור שרובו ימני.

    IP: 217.132.185.131 דווח על תגובה זו

  • 112.

    אברי גלעד: לכל מוסלמי יש וירוס איסלאמי, נטורי קרתא ארגון טרור

    בנימין מאי, 10/02/13 19:50

    כל הבזיון לגלי צה"ל.

    ול"לח פמיליה" מתנכלים.

    IP: 212.199.176.161 דווח על תגובה זו

  • 111.

    הדבר היחיד שראוי בתחנה השמאלנית קיצונית הזאת. (ל''ת)

    רוני, 10/02/13 19:49


    IP: 62.90.72.9 דווח על תגובה זו

  • 110.

    אם דקל רוצה לחסוך שיפטר את אילנה דיין

    סתם אזרח, 10/02/13 19:46

    אחרי שהאשימה קצין צה"ל ברצח על לא עוול בכפו, אין לאחת כזאת מקום בתחנה צבאית.

    IP: 94.230.80.162 דווח על תגובה זו

  • 109.

    שמתם לב שהידיעה מופיעה תחת האתר יהדות? אולי זו הסיבה? (ל''ת)

    ממי, 10/02/13 19:44


    IP: 109.67.197.195 דווח על תגובה זו

  • 108.

    חולה על עירית לינור!!!ואני אומר זאת כליכודניק !!!!!!!!!!!!!!!

    הבורר!!, 10/02/13 19:37

    השמאלנית היחידה שאפשר לשמוע ביקורת ממנה לעומת שאר חולי הרוח וסוטי המין השמאלנים!!

    IP: 87.69.113.66 דווח על תגובה זו

    • אתה רציני?אני מקבל ממנה חררה. (ל''ת)

      עמי, 13/05/13 19:36


      IP: 62.219.167.207 דווח על תגובה זו

  • 107.

    הייתי מכורה לתכנית של דליק , עברתי ללפנינה בת צבי103

    נטע, 10/02/13 19:37

    מה אעשה ב11 בבוקר ? למישהו יש המלצה לאן עוברים?

    IP: 109.67.197.195 דווח על תגובה זו

    • גם אני התחלתי לזפזפ מגלצ

      ניקי, 10/02/13 20:20

      דליק ירד, יעל דן צומצמה, המילה ירדה מיום חמישי...מבאס ביותר. צריך לחפש חלופות

      IP: 95.86.90.59 דווח על תגובה זו

    • חתמי על העצומה המצורפת....

      מכוון גבוה..., 10/02/13 22:48

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 106.

    חתמו על העצומה http://www.atzuma.co.il/hamila

    נאור, 10/02/13 19:36

    http://www.atzuma.co.il/hamila

    IP: 132.66.158.253 דווח על תגובה זו

  • 105.

    לקחת לנו את דליק ועכשיו את הארבעה הכי מעניינים בתחנה המשמימה הזו (ל''ת)

    נתי, 10/02/13 19:31


    IP: 109.67.197.195 דווח על תגובה זו

    • חתמו על העצומה ונלחם ביחד

      מכוון גבוה, 10/02/13 22:51

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 104.

    סתימת פיות במיטבה עם תרוצים עלובים (ל''ת)

    Isaac, 10/02/13 19:30


    IP: 79.180.15.98 דווח על תגובה זו

  • 103.

    קודם כיסח את יוצאים לאור האהובה ועכשיו את זה (ל''ת)

    לא נשאר למה להקשיב, 10/02/13 19:27


    IP: 79.183.219.157 דווח על תגובה זו

  • 102.

    המילה האחרונה.

    אברמסון, 10/02/13 19:18

    יש לי הרבה מילים טובות על ירון דקל,ולדעתי הוא עתונאי ישר והגון. אבל, בכל זאת, לדעתי- ההחלטה הזאת היא החלטה גרועה ביותר!

    IP: 164.138.120.164 דווח על תגובה זו

  • 101.

    ירון דקל הוא פלוץ עלוב נפש (ל''ת)

    לפטר את הפלוץ, 10/02/13 19:16


    IP: 82.81.196.30 דווח על תגובה זו

  • 100.

    תחתמו על העצומה!

    טל, 10/02/13 19:10

    http://www.atzuma.co.il/hamila1

    IP: 46.117.163.100 דווח על תגובה זו

    • אני מוכן לחתום על עצומה להורדת התכנית (ל''ת)

      רן, 13/05/13 19:38


      IP: 62.219.167.207 דווח על תגובה זו

  • 99.

    התוכנית היחידה שחושבים בה מחוץ לקופסא

    צבי, 10/02/13 19:04

    יש תוכנית אחת עם קצת יצירתיות. חשיבה מרעננת, שונה, שנונה ומצחיקה. עד עכשיו דווקא הערכתי את ירון דקל. מפתיע אם יעשה צעד כזה גרוע. חבל, חבל מאד. מקווה שלא יצא לפועל.

    IP: 80.74.111.178 דווח על תגובה זו

    • לחתום

      טל, 10/02/13 19:10

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 46.117.163.100 דווח על תגובה זו

  • 98.

    התכנית של דנה מודן ו שי אביבי, רדידות במיטבה. שמעתי פעם אחת10 ד'.

    אני כבר עברתי לגלי ישראל., 10/02/13 18:58

    והספיק לי. פשוט מלקקים אחד לשני, לא מעניינים וממש לא מצחיקים.
    מי שמפסיד מהטמטום הזה זה גל"צ.
    אראל סגל וקלמן הרבה יותר מעניינים וענייניים מרזי ברקאי וכל שאר הדרעק שממחזר עצמו שוב ושוב.

    IP: 46.120.35.52 דווח על תגובה זו

  • 97.

    כהרגלו השמאל סותם פיות, ומדבר דמוקרטיה חחחחח! (ל''ת)

    שאול טופז, 10/02/13 18:48


    IP: 79.179.116.73 דווח על תגובה זו

  • 96.

    השמאלנית השפויה היחידה מכל השמאל החולה היא עירית לינור..

    הבורר!!, 10/02/13 18:48

    גם חכמה גם שנונה.ואני כימני מכבד אותה מאד!!!!!!!!!!!

    IP: 87.69.113.66 דווח על תגובה זו

  • 95.

    לאאאאאאאאאאאאאאא (ל''ת)

    רחלי, 10/02/13 18:36


    IP: 87.68.46.33 דווח על תגובה זו

    • תחתמו על העצומה !!!

      מכוון גבוה, 10/02/13 18:42

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 94.

    מודן ואביבי - תוכנית מפגרת בעליל. אוננות שמאל תלאביבי (ל''ת)

    נחמה לייבו, 10/02/13 18:34


    IP: 84.108.28.64 דווח על תגובה זו

  • 93.

    עירית לינור היחידה שאני אוהב שם,כל השאר אשמור לעצמי את דעתי עליהם

    מגחניק, 10/02/13 18:30

    גם את ארבע אחר הצהריים הרסתם עם קריינים עלגים שלא מפסיקים לגמגם להפריע ולהציק.
    בקיצור כבר כמה חודשים שנטשתי לגמרי את גלי צהל.

    IP: 77.125.108.206 דווח על תגובה זו

  • 92.

    כרגיל כשזה מצד ימין התיקשורת שותקת ישראל היום תקוע להם כמו עצם בגרון (ל''ת)

    אפי, 10/02/13 18:28


    IP: 95.35.63.66 דווח על תגובה זו

  • 91.

    התוכנית הכי כיפית ושנונה בגלי צה"ל.

    יובל, 10/02/13 18:20

    מה עובר על ירון דקל?למה לפגוע בתוכנית הזו,אני מחכה כל בוקר לשעה 11 כדי לשמוע את המגישים.כולם בעיני מבריקים ודבריהם דברי טעם תמיד.

    IP: 46.116.128.211 דווח על תגובה זו

    • תחתמו על העצומה !!!

      מכוון גבוה..., 10/02/13 18:43

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 90.

    מילה ממישהו שהכיר אותו כשהיה הכתב בוושינגטון

    WA, 10/02/13 18:19

    הוא הסתובב כאן כמו נאד נפוח. ולא היתה לו סיבה לכך.

    תשאלו גם את נטשה מ.

    IP: 77.125.15.13 דווח על תגובה זו

  • 89.

    גיבוב של שקרים.

    שאול, 10/02/13 18:18

    1. זו תכנית ימנית? כל צמד מורכב מאחד בעל גישה שמאלית ואחד בעל גישה ימנית. כולם לא קיצוניים.
    2. תוכנית יקרה? איך בדיוק? רובה מלל מול המיקרופון.
    3. לוח השידורים לא השתנה 14 שנים? וואלה? רק לפני פחות משנתיים ירדה "יש עם מי לדבר" (רייכר, מליניאק). הדבר היחיד שלא השתנה זה רזי ברקאי, שאיך שאני שומע את הקול שלו אני מעביר תחנה.
    גם התוכנית של רפי רשף ירדה לפני שנים ספורות בלבד.

    ותזכרו - לפני כמה שנים ניסו להוריד את "4 אחרי הצהריים" המחאה עזרה, והתוכנית הוחזרה.

    IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

  • 88.

    עצומה נגד הורדת התכנית - כנסו, חתמו והפיצו !

    מכוון למטרה, 10/02/13 18:15

    http://www.atzuma.co.il/hamila1

    IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 87.

    מטומטמים עד שהיתה שם תוכנית נורמלית מעט יותר מאוזנת ולא של השמאל.

    אזרח, 10/02/13 18:13

    מלבד התוכנית הזו כל שאר התוכניות הן של השמאל הקיצוני. כרגיל האליטה של השמאל האשכנזי לא מסוגלת לשמוע משהו אחר.

    IP: 212.150.66.161 דווח על תגובה זו

    • תחתמו על העצומה !!! (ל''ת)

      מכוון גבוה....., 10/02/13 18:44


      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

    • לחתום בהקדם !!!

      עצומה, 10/02/13 18:44

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 86.

    התגובות של אנשי הימין כאן משעשעות

    לא חשוב שמות, 10/02/13 18:00

    ישראל היום, הבטאון של ביבי? עיתון לגיטימי.
    מעריב שהפך לבטאון המתנחלים? לגיטימי.
    הניסיון לגרום לקרן נויבך להתפטר מקול ישראל? לגיטימי.

    שינוי אחרי 14 שנים בגל"צ? דיקטטורה.
    אגב... עירית לינור, ג'קי לוי, קובי אריאלי ואברי גלעד הם אנשים מאוסים בלי קשר לדיעה שלהם.
    עירית לינור גם כשהיתה "שמאל" היתה אישה מאוסה, גם עברי גלעד ה"שמאלני לשעבר" וגם שני דוסי המחמד.

    IP: 82.166.216.30 דווח על תגובה זו

    • תסתכל בראי ותראה את הבעיה שלך..

      מיכה הירושלמי, 10/02/13 18:29

      רק מיקי מאוס קורה לכולם מאוסים

      IP: 31.210.187.76 דווח על תגובה זו

    • אמא של מגיב 86 לסבית שמאלנית!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הבורר!!, 10/02/13 18:52


      IP: 87.69.113.66 דווח על תגובה זו

  • 85.

    תכנית מעולה בייחוד עם גקי ואברי

    יואב, 10/02/13 18:00

    אני פשוט מחכה להיות ברכב ולשמוע אותה. הנאה צרופה

    IP: 62.90.235.98 דווח על תגובה זו

    • תחתמו על העצומה !!! (ל''ת)

      מכוון גבוה..., 10/02/13 18:45


      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

    • תחתמו על העצומה כאן !!!

      מכוון גבוה, 10/02/13 18:45

      http://www.atzuma.co.il/hamila1

      IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

    • ידעת שאפשר לשמוע רדיו גם מהבית? (ל''ת)

      לא חייבים ברכב, 10/02/13 20:50


      IP: 77.125.15.13 דווח על תגובה זו

  • 84.

    אנשי מרץ רזי ברקאי ורינו צרור יקרים יותר ויש כסף בשבילם (ל''ת)

    ברוך, 10/02/13 17:57


    IP: 109.64.13.163 דווח על תגובה זו

  • 83.

    מאוזנת? שלושה דתיים מתוך חמישה.

    יוסי, 10/02/13 17:56

    אף איש שמאל.

    IP: 85.64.207.143 דווח על תגובה זו

  • 82.

    תורידו את התוכנית הזו ואני מפסיק לשמוע גלי צה"ל (ל''ת)

    משה, 10/02/13 17:53


    IP: 95.35.6.52 דווח על תגובה זו

    • לגמרי (ל''ת)

      יובל, 10/02/13 20:21


      IP: 95.86.90.59 דווח על תגובה זו

  • 81.

    להחרים תחנת גל"צ ביום שבו לא ישודר המילה האחרונה. (ל''ת)

    רומן, 10/02/13 17:52


    IP: 147.236.138.210 דווח על תגובה זו

  • 80.

    התקשורת שיכת לשמאל ולהומיים. נכון ירון דקל. אתה יודע. (ל''ת)

    אזרח, 10/02/13 17:43


    IP: 212.117.151.70 דווח על תגובה זו

  • 79.

    יפוטר ירון דקל לאלתר !

    מכוון למטרה, 10/02/13 17:33

    האיש יושב, עושה תחקירים איזו תכנית הכי חיובית, מאירת עיניים, אהובה ומיטיבה - ומחסל.
    קודם את דליק שהיה נפלא ומיוחד ועכשיו את הדבר הכי טוב בתרבות הישראלית !
    אני מציע שמיש יודע איך מתחילים עצומה להדחתו של ירון דקל מגלי צה"ל, שיתחיל אותה וישים לינק כאן בטוקבקים.

    IP: 85.250.147.190 דווח על תגובה זו

  • 78.

    יאללה יאללה אביבי ומודן זה מה-זה איזון

    דובי הכתום, 10/02/13 17:29

    בכדי לאזן את כל החבר'ה השמאלנים של התחנה, טוב שיכניסו את דנה מודן ושי אביבי. כי הם עוד שני שמאלנים, וככה יש איזון...

    IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

  • 77.

    התחנה הזו בכלל צריכה להיסגר (ל''ת)

    אייזנהאואר, 10/02/13 17:22


    IP: 80.221.153.166 דווח על תגובה זו

    • בהחלט מסכים. די לילדים המפונפנים שקובעים לנו סדר יום ועוד מכיסינו .

      שצה''ל יתעסק בלוחמה ולא בפוליטיקה!, 10/02/13 17:32

      מקסימום להשאיר להם פינת ד"ש עם שיר וקולה של אמא. נמאסו!!!

      IP: 132.77.4.129 דווח על תגובה זו

  • 76.

    רזי ברקאי לא מקשר אותי לגלצ אברי וגקי כן!!!!!!!!!!!!!!

    תסגרו את התחנה אם הם לא שם די לדרקוניה, 10/02/13 17:18

    כמה אפשר לשמוע כל יום את נקודת המבט האולטרה שמאלנית
    אברי וגקי נותני נקודת מבט מפוקחת

    IP: 89.139.185.151 דווח על תגובה זו

  • 75.

    רזי ברקאי כבר יוצא לכולם מהאף והוא לא זול בכלל (ל''ת)

    מראיין את כל שונאי ישראל ונותן להם במה, 10/02/13 17:11


    IP: 31.44.129.9 דווח על תגובה זו

  • 74.

    אני מקפיד ומשתדל לפנות זמן למילה האחרונה.

    אליהו הנבאי, 10/02/13 17:07

    אינני צורך תקשורת אובססיבי. אבל את המילה האחרונה אעשה מאמץ לשמוע. דברי טעם ונקודת מבט מרעננת בשיח הישראלי האבש. במיוחד אברי וג'קי. גל"צ עושים לעצמם שירות רע שהם מקצצים תכנית שיש לה מאזינים אדוקים. יתכן והתכנית לא מתאימה לכולם. אבל בעיני רבים היא פנינה כמעט יחידה ברדיו. אז למה לקצץ?

    IP: 213.151.52.145 דווח על תגובה זו

  • 73.

    להוריד כל דבר ימני

    יגאל, 10/02/13 17:01

    להוריד את ישראל היום, להוריד את שפטל , לא לראיין אנשים מהימין , בקיצור כמו שהשמאל אוהב דמוקרטיה בסגנון "אני אלחם על זכותך להשמיע את דעתך בתנאי שאתה חושב כמוני!!!!!!"

    IP: 79.179.100.252 דווח על תגובה זו

  • 72.

    מאותה סיבה..

    קפי, 10/02/13 16:59

    הורידו את התוכנית "יש עם מי לדבר" בטענה שרוב המתקשרים לתוכנית מביעים דעות ימניות..!! בגל"צ כמובן אמרו שאין קשר וניפקו הסבר מטופש.

    IP: 109.67.55.27 דווח על תגובה זו

  • 71.

    לא קונה !

    נועם, 10/02/13 16:58

    מצטער, אני לא אוכל את זה שקיצוץ של יום אחד בתכנית, יקל במשהו על קשיים כלכליים.
    ויום אחד, עבורנו המאזינים, זה הרבה מאד !

    זו התכנית היחידה שלא שומעים כברירת מחדל, אלא מתוך כוונה.
    זו התכנית היחידה שאם אני מפספס, אני מוריד מהאתר.

    למה לא שמעתי על שום תכנית אחרת שעוברת קיצוצים למרות שהן מעסיקות טאלנטים.

    גלצ רק תפסיד מההחלטה הזו.

    IP: 82.80.140.95 דווח על תגובה זו

  • 70.

    איך אפשר להשוות?

    אפי, 10/02/13 16:57

    התוכנית הכי מתוחכמת ואותנטית ברדיו, לעומת התוכנית של מודן שהיא פשוט ברמת בדיחות הכי נמוכות שאפשר...

    IP: 95.86.73.45 דווח על תגובה זו

  • 69.

    אם תמחו אין זו אגדה

    מקיאבלי, 10/02/13 16:54

    זה התחיל מזמן, בסילוקו של איש הימין דודו אלהרר. זה נמשך בהשתקת "המילה האחרונה" וזה כנראה יימשך בתוכנית ניאו-ציונית חדשה בגל"צ:"השבח לאל והלל למחבל" -בהנחיית מרדכי הירש מנטורי קרתא וגדעון לוי מהארץ.
    לא יעזור דבר. "גללי צהל מדברים מהשטח - כל הזמן".

    IP: 109.226.53.142 דווח על תגובה זו

  • 68.

    במקום שטלנטים יקבלו סכומי עתק, שיקבלו צו מילואים

    ישעיהו, 10/02/13 16:54

    שדרים מפורסמים בגלי צה"ל מקבלים סכומים של עשרות אלפי שקלים לחודש או אלפי שקלים לשעת שידור.

    מדובר בג'ובניקים שמעולם לא עשו מילואים אך בוודאי תומכים בדרישה לשוויון בנטל.

    הגיע הזמן שאת שעת השידור שהם נותנים יעשו במסגרת צו מילואים, ואם יסרבו שילכו לעשות שמירות בקו סגול.

    IP: 164.138.113.8 דווח על תגובה זו

  • 67.

    התכנית מספר 1 ברדיו הישראלי

    שי, 10/02/13 16:51

    שנונה, חכמה, מעלה לדיון פתוח ודמוקרטי כל פרה קדושה, וגם סתם תענוג לשמוע אותה.
    להוריד אותה זה ביזיון. מוטב למפקד גל"צ שיתפטר.

    IP: 209.88.187.206 דווח על תגובה זו

  • 66.

    כשנגעו ברשת ב' והכניסו את מנחם בן להנחות ביחד עם השמאלנית,איזו מהומה (ל''ת)

    והפגנות היו.אסור לנגוע בשמאל, 10/02/13 16:49


    IP: 212.235.89.155 דווח על תגובה זו

  • 65.

    תקשורת שמאלנית

    אורי, 10/02/13 16:45

    גועל נפש על סתימת פיות

    IP: 213.57.145.64 דווח על תגובה זו

  • 64.

    דקל, על גופתנו. (ל''ת)

    ד''ר טוקבק, 10/02/13 16:41


    IP: 84.94.61.28 דווח על תגובה זו

  • 63.

    הטעות היתה למנות אותו לתפקיד ממלכתי (ל''ת)

    יעקב ישראל, 10/02/13 16:40


    IP: 109.66.14.42 דווח על תגובה זו

  • 62.

    אברי מרוויח יותר מרזי??? קובי מרוויח יותר מאילנה??? נו באמת...

    על מי אתם עובדים?!, 10/02/13 16:39

    רוצים לסתום פיות, תגידו את זה ודי.

    "צמצומים"...

    IP: 212.179.239.138 דווח על תגובה זו

    • ממליץ. (ל''ת)

      חן, 11/02/13 09:01


      IP: 84.228.105.101 דווח על תגובה זו

  • 61.

    את אילנה דיין המפברקת תחקירים נגד צהל לא מעיזים להוריד מהתחנה הצבאית (ל''ת)

    אבי, 10/02/13 16:38


    IP: 93.172.186.67 דווח על תגובה זו

  • 60.

    דקל מציל את גלצ מפני רדידות וחוסר טעם

    המופתע, 10/02/13 16:38

    ועד היום הוא החליט נכון בכל צומת בעייתית, כולל במקרה של יזהר אשדות. במקרה הנוכחי, שהמייצגת האולטימטיבית שלו היא לינור, חבר לרדידות גם טמטום ולחוסר הטעם - רשעות.

    IP: 62.219.136.189 דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע

      כל מילה בסלע, 10/02/13 16:41

      כל מילה בסלע

      IP: 62.219.136.189 דווח על תגובה זו

  • 59.

    העיקר משאירים את שני הפרחחים.האחד עם קול של בחורה(ספי עובדיה)והשני

    מאורת הזאב, 10/02/13 16:38

    מדקלם דף המסרים של השמאל(קוולר).אגב,למה שכרם של כל דוברי השמאל בתחנה רזי ברקאי,יעל דן,מיכה ופרידמן ודומיהם לא מפורסם בציבור??

    IP: 192.115.90.138 דווח על תגובה זו

    • שיקום מי שמסוגל להבחין ע"פ קול בין ספי עובדיה וסיון רהב (ל''ת)

      מורנו, 10/02/13 18:01


      IP: 80.230.16.5 דווח על תגובה זו

  • 58.

    למה האילוצים התקציביים לא חלים על רזי ברקאי ? (ל''ת)

    אני רק שאלה, 10/02/13 16:34


    IP: 46.116.206.141 דווח על תגובה זו

  • 57.

    עירית וקובי

    עופר, 10/02/13 16:27

    את שניהם הייתי מעיף ונותן לצמד חדש להגיש במקומם. עד שזה יקרה, הוצאתי פטור מהאזנה לגל"צ בימי שני ורביעי, מ 11 עד 12 ...

    IP: 192.117.4.193 דווח על תגובה זו

    • גם עופר המתרומם רקד ערום על המשאית במצעד הגאווה בתל-אביב!!!

      הבורר!!, 10/02/13 19:02

      אתה קקה שמאלני!!!!!

      IP: 87.69.113.66 דווח על תגובה זו

  • 56.

    ירון דקל צריך להוריד את עצמו מהתחנה בושה (ל''ת)

    דני, 10/02/13 16:21


    IP: 109.66.98.76 דווח על תגובה זו

  • 55.

    התכנית השפויה בתקשורת (ל''ת)

    לא לבטל!, 10/02/13 16:19


    IP: 212.150.65.108 דווח על תגובה זו

  • 54.

    התוכנית הפכה לסתם מיסיונריות ימנית והתנצחות עם כל מה שנראה להם 'שמאלני (ל''ת)

    ירד לרמת 'טוקבקיסט' ימני זועם במלחמת מיצווה ב'שמאל, 10/02/13 16:17


    IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו

    • גם אחותי השמאלנית.מחפשת גבר ליכודניק.השמאלנים אימפוטנטים!! (ל''ת)

      יענקלה!!!, 10/02/13 19:31


      IP: 87.69.113.66 דווח על תגובה זו

  • 53.

    כמה מרוויחים השדרנים מישהו יודע? ברצינות אני שואל (ל''ת)

    טעמון, 10/02/13 16:16


    IP: 77.125.5.112 דווח על תגובה זו

  • 52.

    המיעוט השמאלני עדיין שולט בתקשורת, אבל גם הם מרגישים

    אני, 10/02/13 16:09

    שהסוף קרב גם שם. ככל שיענו אותנו, כן נרבה וכן נפרוץ!

    IP: 84.228.78.109 דווח על תגובה זו

  • 51.

    חסרת תחכום - כאילו רק מנוכחותם הרדיופנית צריך להתפעל... (ל''ת)

    התוכנית של מודן ואביבי, 10/02/13 16:08


    IP: 212.150.78.2 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אם מורידים את המילה האחרונה בגלל שיקול כלכלי שיסגרו את התחנה (ל''ת)

    מני, 10/02/13 16:08


    IP: 87.68.47.244 דווח על תגובה זו

  • 49.

    אני טמבל וקשה הבנה, אז אנא, הסבירו לי: דנה מודן ושי אביבי (ל''ת)

    (אנשי שמאל ידועים) הם זולים יותר? עולים פחות?...., 10/02/13 16:06


    IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

    • אני אסביר לך, טמבל: מה זה משנה זול או יקר? (ל''ת)

      העיקר שהוא משלנו!!!!!! (אתה באמת טמבל), 10/02/13 16:09


      IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

  • 48.

    והנה, גרגיר השפיות היחיד בתקשורת הישראלית יורד (ל''ת)

    קולי שפוי בארץ משוגעת, 10/02/13 16:03


    IP: 46.117.252.249 דווח על תגובה זו

  • 47.

    למה לא לקצץ ברזי ברקאי?

    דבר העורכת, 10/02/13 16:01

    חבל שמקצצים תוכניות טובות וחבל שלאט לאט פוגעים בכל שמורות הטבע הטובות שעוד יש בגלצ.
    לא נשכח איך הוא הוריד את השעה של דליק, שעשתה טוב לכל כך הרבה אנשים על הבוקר.

    IP: 192.114.2.47 דווח על תגובה זו

    • 8 שעות רזי בשבוע - זה מוגזם ומעייף-תחזירו את 'המילה האחרונה ביום ה'

      אילנה, 13/02/13 14:32

      הרי ניתן לחסוך בהרבה דרכים ולשחק עם השיבוצים והיקפי שעות השידור.

      את 'המילה האחרונה' דואגים לסגור כי היא פונה גם לקהל ובפועל ראינו שטכניקת ההשתקה הולכת ומתרחבת.
      חבל, כדאי לירון לעשות חשיבה מחודשת ולהחזיר תוכנית כ"כ פופולארית עם אברי וג'קי.
      את החסכון תעשה במקום אחר.
      וגם- התוכנית של מודן, אביבי ונבון- המון וולגרית ונמוכה..

      IP: 213.57.205.110 דווח על תגובה זו

  • 46.

    שיורידו את אילנה דיין לגמרי,סתם תוכנית של שעתיים על כלום (ל''ת)

    אסור לנגוע במילה האחרונה, 10/02/13 16:01


    IP: 212.235.89.155 דווח על תגובה זו

  • 45.

    חבל מאוד אותי ועוד רבים הם יפסידו אם התוכנית תרד... (ל''ת)

    אריה, 10/02/13 16:01


    IP: 212.150.84.179 דווח על תגובה זו

  • 44.

    שיקצצו את אילנה דיין מיום חמישי-שתשדר אצל נעמי חזן (ל''ת)

    זוכר את סרן ר', 10/02/13 15:56


    IP: 147.236.31.131 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אין כמו עירית, אני מת על האשה הזאת

    עידו, 10/02/13 15:56

    בכלל ניהנתי מאוד להקשיב לתכנית במהלך השנים.
    אני אתגעגע

    IP: 79.179.137.249 דווח על תגובה זו

    • בעעעעע

      בעעעעע, 10/02/13 16:39

      בעעעעע

      IP: 62.219.136.189 דווח על תגובה זו

  • 42.

    שר הבטחון חייב להעיף את ירון דקל מהתחנה. (ל''ת)

    שלומי, 10/02/13 15:48


    IP: 82.166.130.160 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אחת התוכניות היחידות הראויות לשמיעה בגל"צ (ל''ת)

    אביטל, 10/02/13 15:40


    IP: 93.173.232.223 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אחלה תוכנית

    ליאור, 10/02/13 15:39

    אני לא מפספס כל יום ב 11 ממש תענוג. אל תהרסו לי ולהרבה אחרים.

    IP: 46.117.174.129 דווח על תגובה זו

  • 39.

    בושה. תוכנית מצוינת. גל"ץ הולכים ומתפיידים אצלי. (ל''ת)

    רן, 10/02/13 15:39


    IP: 31.210.184.183 דווח על תגובה זו

  • 38.

    אני פותח גל"צ רק מהשעה 11 בזכות התכנית, מהיום אחרים אותם. (ל''ת)

    חלם, 10/02/13 15:31


    IP: 84.228.105.101 דווח על תגובה זו

    • גם אני! (ל''ת)

      נתי, 10/02/13 19:27


      IP: 109.67.197.195 דווח על תגובה זו

  • 37.

    תורידו את רזי ברקאי, אילנה דיין ויעל דן

    אילנה, 10/02/13 15:31

    תורידו את רזי ברקאי, אילנה דיין ויעל דן.

    לרזי ברקאי יש שעתיים כל יום. לא יקרה כלום אם תורידו אותו לשעה אחת בלבד ליום.

    הורדת "המילה האחרונה" היא חזירות.

    היא גניבת "כבסת הרש".

    אכן: "פיגוע תקשורתי עויין" של השמאל.

    IP: 207.232.27.5 דווח על תגובה זו

    • "כבשת", אבל חוץ מזה צודק ב 100%! (ל''ת)

      להגיד שלום לרזי... עושה לי עצבים כל פעם מחדש...., 10/02/13 16:37


      IP: 212.179.239.138 דווח על תגובה זו

  • 36.

    תכנית ימנית ? תכנית הכי מאוזנת ושפוייה

    בובו, 10/02/13 15:30

    הדיקטטורה של השמאל מבקשת לסתום כל פה שלא מתיישר איתה , המגישים ברובם היו שמאלנים בעבר ( לדיבריהם ) עראפת והאינתיפאדה השניה גרמו להם לזוז למרכז ,מה הבעיה עם זה ?

    IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אני שומע את אברי וגקי וזה גורם לי להתחיל עם גלצ מהבוקר (ל''ת)

    גלצ אתם יכולים לחפש אותנו בסיבוב אם תורידו אותם, 10/02/13 15:30


    IP: 89.139.185.151 דווח על תגובה זו

  • 34.

    מורידים את תכנית הדגל ומכחישים שיקולים זרים. בדיחה. (ל''ת)

    להחרים את גל''צ, 10/02/13 15:30


    IP: 84.228.105.101 דווח על תגובה זו

  • 33.

    קיצוצים? תתחילו מיעל דן/אילנה דיין/רזי ברקאי/מיכה פרידמן...

    גבי, 10/02/13 15:21

    הם לא עולים הרבה כסף?
    עד שיש תוכנית אחת מעניינת ושונה בגלי צה"ל אתם מקצצים בה?
    בושה!
    הגיע הזמן שהממשלה תתערב בנעשה בתחנה הצבאית...

    IP: 46.121.218.192 דווח על תגובה זו

  • 32.

    להחליף את המילה האחרונה בתוכנית של דנה מודן

    מישהו החליק על השכל, 10/02/13 15:20

    בושה לאינטליגנציה

    IP: 85.65.47.201 דווח על תגובה זו

  • 31.

    דקל הוריד את "יש עם מי לדבר' המצוינת,ועכשיו את זה...

    רפולי, 10/02/13 15:18

    ירון,אתה בסדר ? הכל מאופס ? ...

    IP: 93.173.143.225 דווח על תגובה זו

  • 30.

    ביזיון ! מי הוא בכלל ירון דקל?

    אני צודק, 10/02/13 15:18

    מי הוא שימנע מרבבות מאזינים את ההנאה בבקרים? לך קיבינימט סותם פיות עלוב כמוך.

    IP: 46.116.240.26 דווח על תגובה זו

    • הוא אלן דלון (ל''ת)

      מה, לא?, 10/02/13 15:22


      IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

  • 29.

    מדינה חשוכה. השמאל כובש אפילו את גל"צ. היהודים לאן?! (ל''ת)

    איתן, 10/02/13 15:16


    IP: 89.138.60.151 דווח על תגובה זו

  • 28.

    כתב חביב

    יובל, 10/02/13 15:15

    אני חושב שדבריו של שובאל לא הובנו כהלכה.

    לדעתי את כל מה שהוא אמר - זה היה בסרקזם. אמנם יש בתכנית טאלנטים, אך משכורות, אני בטוח שלא.

    IP: 62.0.34.93 דווח על תגובה זו

  • 27.

    גועל נפש (ל''ת)

    mishiko, 10/02/13 15:13


    IP: 109.64.133.197 דווח על תגובה זו

  • 26.

    הגיע הזמן לסגור את התחנה המיותרת הזו - שמורה שמאלנית (ל''ת)

    יעקב אשדוד, 10/02/13 15:12


    IP: 207.232.27.5 דווח על תגובה זו

  • 25.

    זה לא הוגן. התכנית היחידה ברדיו שאני שומע

    אל תורידו, 10/02/13 15:10

    . מצחיק

    IP: 109.66.70.209 דווח על תגובה זו

  • 24.

    התוכנית כבר מעלה עובש,וגם ההתבטלות החילונית מסריחה

    Jack, 10/02/13 15:07

    החילוניים כל כך משתדלים לא להגיד כלום ולכבד, שאין להם חוט שידרה משל עצמם, והכל חינחונים בפני הדתיים, שמנסים להיות COOL ולא מצליחים....

    נו נו - איך אמר הח"כ: התכנית הכי טובה בגלצ... סבורני שלא.

    היו לתכנית רגעים יפים, אבל זה מזמן מזמן הפך ללהג אינסופי.

    IP: 192.117.141.98 דווח על תגובה זו

  • 23.

    בשמאלנים רזי, יעל, מיכה, ושדר הספורט מחליפו של רשף דקל לא ייגע... (ל''ת)

    להחרים את גל''צ ולעבור לגלי ישראל, 10/02/13 15:07


    IP: 91.205.155.201 דווח על תגובה זו

  • 22.

    שומעת רק את עירית וקובי.. הם ענקיים :)

    פיצ, 10/02/13 15:06

    מצידי שיהיו כל יום.
    אברי גלעד בלתי נסבל ומתנשא.

    IP: 109.65.11.210 דווח על תגובה זו

    • עירית מעולה (ל''ת)

      מ, 10/02/13 18:32


      IP: 77.125.108.206 דווח על תגובה זו

  • 21.

    המלה האחרונה רחוקה מלהיות תוכנית ימנית אמיתית אבל כנראה עבור ההשמאלנים

    אנטי שמאל, 10/02/13 15:03

    השולטים בגלצ ובכמעט כל התקשורת האלקטרונית בכלל גם זה כלומר מה שלא שמאל מובהק זה יותר מדי.גם עם עלה התאנה של המלה האחרונה היו צריכים לסגור את גלצ קל וחומר עכשיו.כספי ציבור לא צריכים לממן שידור לא מאוזן ומוטה מאד לצד פוליטי מסויים.לתקשורת יש השפעה מסויימת על עצוב התודעה הציבורית וקביעת סדר היום עד שהימין לא יטפל בה וידאג לאזנה הוא לא ישלוט באמת.

    IP: 77.126.233.185 דווח על תגובה זו

  • 20.

    השבט הלבן האשכנזי שולט ביד רמה,רזי ברקאי צוחק כול הדרך לבנק. (ל''ת)

    אלדר, 10/02/13 14:59


    IP: 82.237.15.84 דווח על תגובה זו

    • רזי ברקאי איש מרכז. אשכנזי כן, אבל לא "נחשד" בשמאלניות

      ירום, 10/02/13 15:30

      הוא פרגמטיסט.

      IP: 109.67.123.38 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מספיק ודי!

    מהפריפריה, 10/02/13 14:58

    צריך להוריד את התכנית !ויפה שעה אחת קודם!הרבה יותר ממשעממת

    IP: 82.166.247.195 דווח על תגובה זו

  • 18.

    לל התקציב אעלק

    פליקס, 10/02/13 14:56

    מקצצים את השעה היחידה שבה לימין ואו לשמאל הלא פנאטי היה זכות דיבור. בגלל התקציב אעלק. ואם כבר תקציב - יש לסגור את כל התחנה.

    IP: 62.219.21.47 דווח על תגובה זו

  • 17.

    גלי צה"ל - נהייתם כמו ערוץ 1

    אלון, 10/02/13 14:56

    חבורה של ארכאיים שלא מסוגלים להבין את רובם (את יעל דן כבר לא מבינים, רזי ברקאי מתנשא ונוראי - ואת שני האנשים האלה אתם דוחפים לנו יום יום)
    המילה האחרונה תוכנית מבריקה, מה לעשות שלא כל תוכנית ממריאה, כי היא נשענת על סדר היום והאקטואליה.
    אז במקום להוריד - אולי תחליפו ותרעננו קצת מגישים ? עירית לינור והקול הצפצפני שלה, והדוס-מחמד השני הם בהחלט זוג ששווה להחליף.

    אבל ג'קי לוי ואברי גלעד ? תענוג לשמוע אותם מדברים !! למה להוריד למה ???

    IP: 212.199.121.66 דווח על תגובה זו

  • 16.

    נראה שירון דקל מצנזר יותר מדי

    א, 10/02/13 14:54

    קודם היה מדובר בשיר של יזהר אשדות, וכעת אולי יהיה מדובר בתוכנית "המילה האחרונה". שיקולים כלכליים הם שיקולים לגיטימיים, אך יש להתחשב באינטרס של חופש הביטוי - במיוחד לאור התחושה הרווחת שהקו המנחה בגלי צה"ל הוא שונה. יש למנוע צעדים אלה, כמו ההתנכלות לקרן נויבך וכמו הצנזורה של יזהר אשדות, בהיותם פוגעים בחופש הביטוי.

    במקביל, יש להביע דאגה מכמה מהאמירות הקיצוניות בתוכנית, שמסיתות לאלימות על רקע פוליטי - ויש משנה תוקף לאמירה הזו היום, כשמלאו 30 שנה לרצח אמיל גרינצוויג. כך, למשל, באחת הפעמים הסיתו לפגוע פיזית בפעילי הארגון "שוברים שתיקה". דברים כאלה אסור לקבל. אך מובן שאין זו עילה להסרת התוכנית או לפגיעה במגישים.

    IP: 109.65.115.131 דווח על תגובה זו

    • נחמד לשמוע שמאלני מתחשב. זה באמת יוצא דופן בשיח שכאן (ל''ת)

      Sari, 12/02/13 15:11


      IP: 212.76.98.120 דווח על תגובה זו

  • 15.

    גם דודו אלהרר "קוצץ" וכל מי לא שמאלני קוצץ. לא מפתיע ומאכזב כרגיל (ל''ת)

    מעיין, 10/02/13 14:54


    IP: 109.186.15.23 דווח על תגובה זו

  • 14.

    זו תכנית עם אפס תקציב, מה עולה שם?! השקר כה בוטה, הם אפילו לא משתדלים. (ל''ת)

    גל, 10/02/13 14:53


    IP: 109.66.91.32 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אין פה עניין של ימין ושמאל - פשוט מדובר בתוכנית איכותית!

    ירון, 10/02/13 14:52

    וכמו שאין מקום להוריד את מיכה פרידמן, ניב רסקין, רזי ברקאי ויעל דן, אין מקום גם לפגוע בתוכנית מעולה זו.

    IP: 109.67.123.38 דווח על תגובה זו

    • ההבדל שזו תכנית סאטירה ומכאן שזמנה קצוב

      אבנר, 13/05/13 20:33

      ואל תגידו לי שזו לא סאטירה כי לפחות 80% מהתכנית זה בדיחות וצחוקים

      IP: 62.219.167.207 דווח על תגובה זו

  • 12.

    זוכר את דקל מ"הכל דיבורים". הוא לא פוחד ולא עושה חשבון לאף אחד (ל''ת)

    מאמין שהסיבה היא באמת תקציבית, 10/02/13 14:46


    IP: 85.250.124.110 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אין מקום לימניים בגלצ - תעברו לגלי ישראל

    גלצ טהורה לעד, 10/02/13 14:28

    לדעתי צריך ל"אזרח" את גלצ. אין סיבה שבמדינה דמוקרטית משרד הביטחון יחזיק ויממן תחנת רדיו. לתת לתחנה שם אחר, להעביר את כל החיילים ליחידות מועילות, ולמצוא תקציב ממקור אחר.

    IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

  • 10.

    חבל. חבל שאנשים כמו ירון דקל משליטים טרור בתחנה

    נטע, 10/02/13 14:22

    זה התחיל בדליק ווליניץ, זה ממש במילה האחרונה, מתי זה ייגמר??
    יפוטר ירון דקל לאלתר וגם יעל דן!!!

    IP: 212.179.140.132 דווח על תגובה זו

    • BIG LIKE! (ל''ת)

      דביר, 10/02/13 15:05


      IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו

  • 9.

    המילה האחרונה - מהבטחה גדולה למי אפסיים

    עמרי, 10/02/13 14:15

    בתחילת ימי התוכנית, המילה האחרונה היתה אמורה להפגיש קצוות : הפמיניסטית התל-אביבית החילונית עם הדוס הימני ( לינור ואורבך ), הדוס החינני שלא לומר דוס המחמד עם התל-אביבי השמאלני משיא הטרנסג'נדרים ( ג'קי לוי ואברי גלעד ) ובכלל הציפיה הייתה לקבל פיצוצים, מטחי זיקוקין וחיכוכים מתנגחים מלאי הומור.
    אבל.... אוי. כנראה שהמליטריזם תפס את המילה האחרונה, והמילה היחידה היתה " בפקודה ". אולי כי הם עמדו דום, אולי בגלל מסדר פילים, מה שבטוח - הימני נשאר בימין, השמאלן הצטרף. הפמיניסטית הפכה לשונאת נשים ודוס המחמד הפך לועדת קישוט לכולם. התוכנית הגיעה לשיאי גועל נפש כאשר למשל, לפני שבוע, ג'קי לוי השתלח במאמר של גדעון לוי מהארץ. מילא, מותר לעשות כן, אבל גילוי נאות - ג'קי לוי כותב בבביביתון המשמש כשופר לממשלת נתניהו. ומה עשה אברי גלעד ? החרה החזיק אחריו. שנואת נפשה של עירית לינור היא לא המפלצת המשפילה נשים, מדירה אותם ומנחיתה אותם בין הסירים לעגלת התינוק. מה פתאום ? הבעיה של המדינה היא חנין זועבי, מה שנאמר אחוות נשים.
    בקיצור - התעייפתם. מיציתם. הגיע הזמן לפנות מקום לאחרים.

    IP: 79.183.116.58 דווח על תגובה זו

    • עומרי ימתרומם שמאלני חפש מי ינער לך!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הבורר!!, 10/02/13 19:27


      IP: 87.69.113.66 דווח על תגובה זו

  • 8.

    תורידו את יעל דן. לא מבינים מילה ממה שהיא אומרת

    דני, 10/02/13 14:05

    אין לה קול בשביל לשדר ברדיו. גם עודד לוינסון פולט מילה-מילה ולא מסוגל להשלים משפט רצוף. עזבו דעות פוליטיות. קודם כל יכולות בסיסיות

    IP: 194.114.146.227 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אפשר להציע את הפורמט לרשת ב' יש האזנה גבוהה לתכנית (ל''ת)

    רפול, 10/02/13 14:03


    IP: 46.116.87.141 דווח על תגובה זו

    • צודק,ושההוא יאכל את הלב (ל''ת)

      מ, 10/02/13 18:31


      IP: 77.125.108.206 דווח על תגובה זו

  • 6.

    תכנית אחת ששונה מהמלל הרגיל

    נעמי שטיננמץ, 10/02/13 13:52

    כמה חבל שירון דקל פוגע בתכנית היחידה ששונה במעט מהמלל הרגיל של רזי ברקאי, יעל דן רינו צרור ואחרים שמשמיעים אותו קול מעלים אנשים לדבר ולא נותנים להם לגמור משפט. זו התכנית היחידה שאני מחכה לשמוע בגל"צ. גם לאנשים כמונו וכמו חברי התכנית מותר להשמיע קול ולשמוע אותו. התחליף ביום ה' היה דומה מידי לכל שאר תכניות הראיון הצעקניות. ירון חשוב שוב בבקשה! אל תהיה כמו אלה שביקרת על שהורידו תכניות שלא התאימו להם!

    IP: 188.120.138.165 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ממש בושה- תקצצו את רזי הוא נוראי

    פולמבו, 10/02/13 13:48

    תכנית כל כך טובה ומעניינת, בעיקר אברי וג'קי.
    למה להוריד- לא ברור

    IP: 87.68.33.71 דווח על תגובה זו

    • כתבו למה. כי הם עולים הרבה כסף. שימו חייל בסדיר במקומם (ל''ת)

      אמי, 10/02/13 14:03


      IP: 46.117.4.55 דווח על תגובה זו

  • 4.

    קיצוץ בשכר של רזי ברקאי/יעל דן (ל''ת)

    יש לי הצעה שתחסוך יותר כסף, 10/02/13 13:29


    IP: 147.237.70.61 דווח על תגובה זו

  • 3.

    טוב מאוד (ל''ת)

    גרועים, 10/02/13 13:21


    IP: 84.94.111.240 דווח על תגובה זו

  • 2.

    חבל מאוד!!!! (ל''ת)

    אורי, 10/02/13 13:21


    IP: 218.19.43.180 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ממתי ג׳קי ואברי הם ימין? שמעתי ביום חמישי את קלמן ליבסקינד שם - זה ימי (ל''ת)

    יהודי, 10/02/13 12:42


    IP: 95.35.62.39 דווח על תגובה זו