• 60.

    כתבה מדויקת. ניתוח מעמיק ואינטיליגנטי .

    מתי, 11/02/13 09:45

    התגובות כאן מוכיחות שהחרד"לים לא הפנימו (עדיין) את תוצאות הבחירות ואת משמעותן.

    IP: 80.179.93.137דווח על תגובה זו

  • 59.

    לא מסכים עם הטור

    אסף, 10/02/13 23:04

    אותו סגנון של השמאל נגד הימין והימין הדתי בפרט, קיים גן בין הימין הדתי הליברלי לימין הדתי השמרני וחבל שכך.
    לעצם העניין- לדעתי בין 12 המנדטים של בוחרי הבית היהודי קיים ציבור- גדול ממה שנדמה - שמתגורר בקהילות עירוניות ואינו מגדיר עצמו כ"חרדלים" , אשר מכבד ת"ח ואינו רואה ברבנים מקור הרע והשלילה. זה לא שחור או לבן.
    בנט, אורבך ושקד הם אנשים מעולים אך הם לא המפלגה אלא חלק ממנה.
    רק בכבוד והערכה למגוון הדעות נצליח

    IP: 87.69.35.211דווח על תגובה זו

  • 58.

    וואו. איזו בורות של רועי שרון, מה קרה לו?

    מיכאל, 10/02/13 22:11

    כל ילד יודע שהרב אבינר הינו מהתומכים הגדולים בצוהר לאורך שנים, עוד מההתחלה. בנוסף, הוא גם תמך בבנט במוצהר מההתחלה. לעוות את העובדות כדי לכתוב מאמר ארסי זו מחלה שכיחה בקרב עיתונאים מסוימים...חבל שרועי שרון הצטרף לקבוצה הזאת.

    IP: 132.69.228.127דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט - כתבה חסרת כל בסיס!!!

      אפרת, 11/02/13 01:22

      הכתבה באה רק להוסיף שנאה בעם!!
      וחוץ מזה שהרבה דתיים לא היו תומכים במפלגה אם לא היו שם גם את האנשים התורניים, ואפשר לראות את זה מהבחירות הקודמות שהאיחוד הלאומי קיבלו יותר מנדטים מאשר הבית היהודי...

      IP: 95.86.97.90 דווח על תגובה זו

  • 57.

    בנט בלון נפוח שילך כמו שבא (ל''ת)

    טל, 10/02/13 22:08


    IP: 46.19.80.168דווח על תגובה זו

  • 56.

    הרב אבינר תמך בבנט ו לאורך כל הדרך בפריימריז ובבחירות

    הבית היהודי, 10/02/13 18:34

    איך כתב "שטחים" שכמוך לא יודע או לא מציין את זה?

    IP: 79.183.5.59דווח על תגובה זו

  • 55.

    לא לשכוח הדבר החשוב ביותר זה לימוד תורה (ל''ת)

    טיטו, 10/02/13 17:11


    IP: 77.125.118.236דווח על תגובה זו

  • 54.

    רצף טעויות הכתבה הזאת... (ל''ת)

    אריאל, 10/02/13 16:14


    IP: 46.19.80.158דווח על תגובה זו

  • 53.

    מהפה שלך לאלוקים (ל''ת)

    איתי, 10/02/13 13:58


    IP: 134.191.232.71דווח על תגובה זו

  • 52.

    העובדה הבסיסית היא שדתיות לייט היא מצב לא יציב שאין לו עתיד

    בעדך רועי אבל לקנאים יש יתרון גדול, 10/02/13 13:15

    אי אפשר לקיים רק את החלק הקל של המצוות ולהיקרא דתי. לכן רק החרדים והחרד"לים יישארו דתיים. מי שמגדל את ילדיו בביית דתי לייט שלא יתפלא שכשיגדלו הם יורידו את הכיפות.

    IP: 85.250.124.110דווח על תגובה זו

    • פה הטעות שלך

      לא אתה כנראה, 10/02/13 19:18

      ההחמרות היתרות שהציבור החרד"לי ממציא (מצטער, אין הגדרה אחרת למה שהולך שם),
      רק גורמות לכך שהדור הבא פשוט יימאס בכל המערכת.
      חוצמזה, לא יודע למה החלטת שדתיים לייט מקיימים רק את החלק הקל? מה זה החלק הקל? חברה מעורבת זה קל? לא יודע אם שמת לב, אבל העולם הוא לא שחור לבן... יש הרבה אפור באמצע :)

      IP: 87.68.60.200 דווח על תגובה זו

      • לא בדיוק

        אומרים כי אני....., 10/02/13 22:38

        לא רק תיסלחו לי כל השמאל החילוני הרדיקלי אתאיסטי אבות אבותיו היו חרדים חרדים אז מה זה אומר.אני לא מבינה חרדי שחוזר בשאלה כמו שאומרים הנטיה אומרת שהוא יפנה לאלטרנטיבה אמונית מסורתי מיתנחל וכו.מה שיוצא שאלה,מישתנים לכיוון החילוני וילדיהם הופכים עוד יותר קיצונים אפילו מלאי שינאה ליהדות.החרדים לא מעמידים את האמונה שלהם במיבחן המציאות בגלל זה באה המפולת הנוראה לכיוון החילוניות הקיצונית וזה מעורר המון תהיות ושאלות מדוע ולמה

        IP: 37.19.121.233 דווח על תגובה זו

  • 51.

    הכתב טועה לחלוטין

    ראש יהודי, 10/02/13 13:12

    רבני צהר היו יהיו מיעוט קטן בתוך כלל המגזר הדתי לאומי ובודאי בתוך מאגר רבני הצינות הדתית.
    אבל, לפחות חלקם יזכו בקרוב לקבל תפקידים במערך הרבנויות (המקומיות והארציות) אם וכאשר הציונות הדתית תקבל את המספר הראוי של בוחרים בועדות למינוי דיינים. ביחד עם הנציגות הפוליטית החילונית (שתורכב בעיקר מנציגי הליכוד ויש עתיד) יזכו אותם רבני צה"ר לחלק ניכר מהג'ובים שעד כה היו בשליטתם של שס והאגודה.
    כלל לא בטוח שהרב סתיו יבחר לרב הראשי לישראל וזאת במיוחד אם תהיה התנגדות חריפה של החרדים לבחירתו, בסופו של דבר יכול להיות שדווקא הרב אבינר יבחר כמועמד של שפרה המקובל גם על החרדים.
    ברבנויות המקומיות יש מקום להכנסת כלל רבני הצינות הדתית ובמיוחד רבני צהר, שמטרתם להקל על הציבור החילוני את קבלת שירותי הדת.

    IP: 109.67.222.143דווח על תגובה זו

  • 50.

    ש״ס ויהדות התורה לא הצביעו בעד ההתנתקות (ל''ת)

    יצחק, 10/02/13 12:49


    IP: 77.125.240.56דווח על תגובה זו

  • 49.

    לרבנים אין להם שום זכות מוסרית לעסוק בפוליטיקה ואף לא לתת חוות דעת!

    בנצי א, 10/02/13 12:22

    הרבנים צריכים לעסוק רק בתורת ישראל והבאת שלום בעם היהודי ובארץ ישראל. הפוליטיקה שייכת לפוליטיקאים ולא לאנשי דת. ומאידך צריך וחייבים להפריד לחלוטין את הדת מהפוליטיקה . זה לא מכבודה של תורת ישראל לעסוק בענייני מדינה ולרבנות התורנית אין להם את הסמכות להתערב בנושאים השנויים במחלוקת או בכול נושא מדיני אחר.

    IP: 84.108.218.230דווח על תגובה זו

  • 48.

    עוד פעם כתבה שמוכיחה כמה שהכתבים רחוקים מהמציעות

    יונתן, 10/02/13 10:14

    אולי הם מדברים המרחשי ליבם.
    הם וודאי לא מדברים בקשר למה שבאמת קורה.

    מספר הדתיים שמקשיבים לרבנים הולך וגדל ומספר המצביעים של המגזר הזה לבית היהודי גם הולך וגדל.

    אבל בא לא ניתן לעובדות לבלבל לנו את התאוריה.

    IP: 80.179.114.3דווח על תגובה זו

  • 47.

    חזרנו לריב ולחנך זה את זה? שיחיו כולם את חייהם כהבנתם! די נמאס!!!!!

    מ., 10/02/13 09:28

    באמתצ שאני משתגע... מה אכפת לרועי שרון ולדתיים ה"רגילים" (מונח שלא בא להביע דבר) שיש חרדלי"ם? מה השנאה הזו? מישהו אמר לציבור היקר של ה"רגילים" לא לחנך בדרכו וליסד ישיבות ואולפנות בדרכו? לא! אבל הם מעדיפים להיות רואי חשבון ועורכי דין במקום מורים אז ככל הנראה אלה התוצאות. עשו הכל באהבה ולא משנאה! למה השנאה הזו שרון?

    אמנם אינני חרד"ל אבל אני מבין אותם ואני מבין גם אתכם- זה מאיים על חייכם אבל לא הם איימו עליכם והם לא מונעים מכם כלום. אם תרצו ריקודים מעורבים בתל אביב מישהו יעצור אתכם ביציאה מהישוב?

    די די זה באמת עלה לי מעל הראש.אני כדתי בן למעלה מ- 50 ושאוהב ומעריך את כולם במידה שווה ומוצא מקום לכולם באמת לא מצליח להבין על מה המהומות התקשורתיות שאין להם אחיזה במציאות.

    IP: 212.76.115.229דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד. מילה בסלע (ל''ת)

      לוי, 30/07/13 14:24


      IP: 213.151.43.46 דווח על תגובה זו

  • 46.

    חזרנו לריב ולחנך זה את זה? שיחיו כולם את חייהם כהבנתם! די נמאס!!!!!

    מ., 10/02/13 09:24

    באמתצ שאני משתגע... מה אכפת לרועי שרון ולדתיים ה"רגילים" (מונח שלא בא להביע דבר) שיש חרדלי"ם? מה השנאה הזו? מישהו אמר לציבור היקר של ה"רגילים" לא לחנך בדרכו וליסד ישיבות ואולפנות בדרכו? לא! אבל הם מעדיפים להיות רואי חשבון ועורכי דין במקום מורים אז ככל הנראה אלה התוצאות. עשו הכל באהבה ולא משנאה! למה השנאה הזו שרון?

    אמנם אינני חרד"ל אבל אני מבין אותם ואני מבין גם אתכם- זה מאיים על חייכם אבל לא הם איימו עליכם והם לא מונעים מכם כלום. אם תרצו ריקודים מעורבים בתל אביב מישהו יעצור אתכם ביציאה מהישוב?

    די די זה באמת עלה לי מעל הראש.אני כדתי בן למעלה מ- 50 ושאוהב ומעריך את כולם במידה שווה ומוצא מקום לכולם באמת לא מצליח להבין על מה המהומות התקשורתיות שאין להם אחיזה במציאות.

    IP: 212.76.115.229דווח על תגובה זו

  • 45.

    שלטון הרבנים זה דיקטטורה שמנוגדת למדינה החופשית שהקמנו. (ל''ת)

    שמרן, 10/02/13 09:23


    IP: 109.67.138.172דווח על תגובה זו

  • 44.

    מי שפוגע ברבנים נפגע! בנט עלה לך ה... לראש! (ל''ת)

    ירושלמי, 10/02/13 08:26


    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 43.

    הגמרא אומרת שאין מקיפין בחילול השם!די למבין. (ל''ת)

    רב, 10/02/13 08:24


    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 42.

    מה זה חרדלי? (ל''ת)

    שסניק, 10/02/13 08:22


    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 41.

    בנט טירון! לא מבין שאי אפשר לרקוד בשני חתונות! (ל''ת)

    חיים, 10/02/13 08:20


    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 40.

    בנט לא מבין שלפיד רוצה אותו כעלה תאנה. (ל''ת)

    יוסי, 10/02/13 08:17


    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 39.

    לא הלך הזרזיר אל העורב רק בגלל שהוא בן מינו! (ל''ת)

    משה, 10/02/13 08:17


    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 38.

    חוסר הבנה של הכתב!

    אאא, 10/02/13 08:00

    אין שום קשר בין מפלגת הבית היהודי לדברים של הרב אבינר על הרבנים הפופולאריים!
    הרב אבינר הוא מהתומכים המובהקים של הבית היהודי, ובוודאי שאי אפשר לסווג את הרב רונצקי, רבה של איתמר, הקרוב ביותר לבנט כרב פופלארי.
    מדובר בשתי סוגיות שונות לגמרי, הפוליטית והרבנית.
    הדבר היחיד הנכון הוא שרבנים לא יהיו הגורם היחיד שיתווה את דרכה של המפלגה, אבל כך היה גם עם המפד"ל ועוד טרם בואו של בנט.
    ההבדל בין המפדל הישנה ובנט הוא הסרת הצמצום המגזרי, אשר מביא באופן טיבעי לפתיחות ואולי דגש חזק פחות על סוגיות הלכתיות במובן האישי.

    IP: 82.80.86.174דווח על תגובה זו

    • ?? (ל''ת)

      ?, 10/02/13 08:04


      IP: 79.176.213.127 דווח על תגובה זו

  • 37.

    מעניין (ל''ת)

    נעם, 10/02/13 07:43


    IP: 132.68.0.120דווח על תגובה זו

  • 36.

    חותם על כל מילה

    יונית, 10/02/13 07:21

    ימוגר שלטון האייטולות

    IP: 93.172.167.205דווח על תגובה זו

  • 35.

    כחצי מבוחרי "הבית היהודי" הם חילונים לחלוטין (ל''ת)

    והנני אחד מהם, 10/02/13 07:15


    IP: 213.57.45.193דווח על תגובה זו

  • 34.

    תנו לבנט זמן, הוא לא נבחר כמו שלי שנה וחצי לפני הבחירות

    עידו, 10/02/13 06:57

    חברים, בנט נבחר להיות היו"ר חודש וחצי לפני הבחירות, לא שנה וחצי לפני כמו שלי.
    ובהחלט כל הכבוד לשלי, עשתה הרבה שינויים משמעותיים בעבודה,
    אני חושב שבנט יעשה גם שינויים מאוד משמעותיים בבית היהודי, בגלל זה בחרתי בו, כי הרגשתי שינוי, ואני אכן רואה את זה קורה (לבינתיים).
    ההתחברות של בנט ליאיר לפיד (שני החבריה שהתלבטתי בינהם) זה פשוט חיבור נצרך וחיובי.
    אינשאללה אנחנו הולכים למדינה טובה יותר...

    IP: 87.69.63.126דווח על תגובה זו

  • 33.

    עוד ילד התנחלויות ששונא את הרבנים שגידלו את הדור שלו

    רמי, 10/02/13 06:53

    רועי שרון יחד עם עמית סגל מסמנים תופעה מרתקת שצריכה להיחקר בפקולטה למדעי ההתנהגות.
    הם שתו מן הבור, ועכשיו יורקים לתוכו.
    חכמים (גם אלו המודרניים) סולדים מאנשים שמאמצים לעצמם רוע וכפיות טובה.

    IP: 95.86.117.50דווח על תגובה זו

    • לא יורקים, להיפך, חוששים לגורלו

      ארנון, 10/02/13 07:20

      הם שתו מבור שהיה אחר, לפני שהחרדלים השתלטו עליו

      IP: 93.172.167.205 דווח על תגובה זו

  • 32.

    בלי הרבנים אין זכות קיום למפלגה

    אבי, 10/02/13 04:16

    מאמר שכולו מלא הבל הבלים, כל הכוח של בנט וחבריו נבע מהתגייסות בני הישיבות למענו, הכח הצעיר, בלי גיבוי מהרבנים שתמכו באחדות, הוא לא היה מגיע, אמת הוא הצליח לגייס שנים שלוש מנדטים נוספים מקהלים חדשים, אך תשעת המנדטים הבסיסיים של הציונות הדתית לא היו מובטחים לו, אם לא היה גיבוי מהרבנים. הציבור שחשובה לו דעת הרבנים הרבה יותר מכמה מנדטים...

    IP: 95.86.123.107דווח על תגובה זו

  • 31.

    אורבך? מה האלקטורט של אורבך? אפס (ל''ת)

    כ, 10/02/13 01:58


    IP: 217.132.20.46דווח על תגובה זו

  • 30.

    מילים כדורבנות אך היו כבר כמה רבנים ראשיים ציונים-דתיים

    ארלה, 10/02/13 01:50

    הרב גורן, הרב עוזיאל ועוד כמה, עד כמה הזיכרון קצר?

    IP: 132.64.42.117דווח על תגובה זו

  • 29.

    חדשות מסעירות עבורך: הדתיים הלייטים לא, אבל ממש לא, הצביעו לבית היהודי (ל''ת)

    מידיעה ברורה, אתה לא בעניינים., 10/02/13 01:50


    IP: 84.109.223.105דווח על תגובה זו

  • 28.

    כותב יקר, חסרה לך הבנה בסיסית. הרבנים שבראש גם לא 20%, הם ראש החץ (ל''ת)

    לא כל הציבור צריך להיות כמותם, 10/02/13 01:46


    IP: 84.109.223.105דווח על תגובה זו

  • 27.

    רועי שרון, אתה נשמע זחוח. אני מקווה שלא זו האג'נדה ש

    ליאור, 10/02/13 01:42

    הולכת לנצח (הזחיחות והבוז כלפי מי שלא חושב כמו "הדתיים המודרניים").
    אני חושב שבראש צריכים אנשים בעלי אג'נדה עמוקה. האדם הפשוט ממילא יכול להחליט כרצונו. אבל אם הראש יהיה "לייטי" - מה בדיוק תהיינה השאיפות? להיות יותר חילוניים? יש מפלגות שפועלות בצורה מוצלחת יותר כדי לחלן את הציבור. מרצ למשל. לא צריך את הבית היהודי בשביל זה.

    IP: 109.67.183.90דווח על תגובה זו

  • 26.

    לא ניתן לעובדות לבלבל אותנו...

    תיקון קטן, 10/02/13 01:32

    הרב אבינר תמך בבנט לכל אורך הדרך, כבר משלב הפריימריז הפנימיים. בזכותו שמענו על בנט.
    הרב אבינר גם נמנה עם נשיאי ארגון "צהר", ותומך בהם במוצהר.
    אבל לא חשוב, תמשיך...

    IP: 95.86.93.28דווח על תגובה זו

  • 25.

    לכותב היקר - אינך מכיר את הרב אבינר ואת דעותיו

    ישראלי, 10/02/13 01:18

    הרב אבינר תומך בבית היהודי במתכונותו הנוכחית, וזו הפעם הראשונה שהוא יצא במוצהר וקרא לתמוך במפלגה. הרב אבינר מלא באהבה ובאמונה, ומי שרק שומע אותו מדבר חש זאת.

    IP: 93.173.231.249דווח על תגובה זו

  • 24.

    בלי חותמ תכשרות מרבנים? רק עם מכתב תמיכה של מאה רבנים

    איתמר, 10/02/13 01:01

    הכותב כנראה לא מכיר את דפי הפ"ש (פוליטיקה שבועית, לא פרשת שבוע) המופיעים מדי שבוע בבתי-הכנסת. התלות של בנט ברבנים עוד הרבה יותר גדולה מזו של אורלב וחבורתו. לולא התמיכה של הרב אבינר, ושאר רבני תקומה, לא בטוח שהוא היה מתרומם מעבר למנדטים של אורלב. חוץ מזה שהכותב שכח שמדובר באיחוד של שתי מפלגות שהיו להם 8 מנדטים בכנסת היוצאת בנפרד, ו-9 בכנסת הקודמת כאשר רצו ביחד. ציבור הבוחרים של בנט ידע בדיוק שמדובר במפלגת ימין קיצוני, כנועה לרבנים, ולבטח שלא "מודרנית" (על-אף החזות החיצונית של בנט).

    IP: 84.228.27.182דווח על תגובה זו

    • תגובה

      אני, 10/02/13 04:01

      מישפחתי אינה שייכת למיסגרות הדתיות גרה בתל אביב מעוז השמאל מזה עשרות שנים ובבחירות האחרונות חלקה הצביע בנט אני בטוח שיש מלא כמונו.בנט עלה הרבה בזכות אנשים מהסוג הזה שבעבר הצביעו אחרת ליברמן ליכוד עוצמה.....היגיע הזמן שהמפדל תימשוך קולות אלה לעברה יש פה ממש היזדמנות פז להחליף את הליכוד ובשביל זה צריך אנשים מהסוג של בנט.אנחנו במישפחה בכיוון המסורתי והפוטנציאל למפדל בנישה הזו הוא ענק.

      IP: 37.19.121.233 דווח על תגובה זו

  • 23.

    כתב מלומד

    אלי, 10/02/13 00:48

    אתה מנפיץ קצת...
    הרב אבינר נעמד לצידו של בנט כשכל עסקני ורבני פתח תקווה על גווניהם עוד חשבו להצביע אורלב.. והאמן לי שהוא ידע היטב במי מדובר.ואם הוא הולך למניין וכמה תפילות הוא מתפלל זה ממש אבל ממש לא מעניין את הרב אבינר ולא משנה את היחס שלו אליו..באחריות.

    IP: 95.86.106.194דווח על תגובה זו

  • 22.

    למה בכלל יש מלחמה?

    שוש, 10/02/13 00:35

    בכל בית חרדלי יש מזרוחניקים ובכל בית מזרוחניקי יש חרדלים, אנחנו לא חרדים ולא חילונים, אנחנו מתמודדים עם שוני פנימי ואפילו מצליחים מידי פעם לראות את היופי ואת ההזדמנויות שהוא מעניק לעבודת ה' השלמה.
    ליעקב אבינו היו שנים עשר בנים, כל שבט הביא לעולם דרך בעבודת ה' תפיסה שלמה שצריכה לבא לידי ביטוי במציאות, אין מקום להתנשאות, אין מקום לביטול, אורך השרוול של בת ישראל יכול להתקצר ויכול להתארך, הצלקת תמיד תשאר צלקת ושומר נפשו ירחק.

    IP: 212.179.87.179דווח על תגובה זו

  • 21.

    מה הס רוצים שהבית היהודי יגיש לכנופית שס את הלחי השניה כנוצרים ??? (ל''ת)

    אהרון, 09/02/13 23:57


    IP: 84.228.172.238דווח על תגובה זו

  • 20.

    הרב שפירא והרב אליהו זצ"ל לא היו רבנים ראשיים מהציונות הדתית?! (ל''ת)

    א, 09/02/13 23:48


    IP: 212.199.205.68דווח על תגובה זו

  • 19.

    מדויק להפליא ואל תופתע מה טוקבקים שיגידו

    ניסים, 09/02/13 23:48

    שאתה לא מבין
    אתה לא יודע וכו
    אנשי הרב אבינר הסתיימה תקופת העגלים השוטים
    קדימה מותר לפקוח עיניים ולחשוב , כן לחשוב שכל ישר בלי לפחד מהרב אבינר

    IP: 2.54.228.135דווח על תגובה זו

  • 18.

    איזה שטויות

    מיכאל, 09/02/13 23:46

    כתבה שכולה הבל וריק!!!

    IP: 85.65.39.121דווח על תגובה זו

  • 17.

    באמת שם העלון הוא 'באהבה ובאמונה'? כמה אהבה יש במאמר שלו? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 09/02/13 23:41


    IP: 79.182.34.140דווח על תגובה זו

  • 16.

    להתרחק מהרבנים השותקים הם גורמים נזק שרה

    שרה, 09/02/13 23:37

    במקום לריב על יהודה ושמרון במקום שהרבנים וגדולי התורה יגידו לחלונים איך לחיות ובמקום קשר השתיקה למעשים נוראים שיתחילו לפעול בחברה הדתית שרובה חולה ויש בה קשר של השתקה למעשה פדופליה בפרוש זה מפחיד מה שקורה שם לילדים חסרי עונים עם הורים פנטים ששומעים לרבנים שברור שהם חולים עם הם משתקים התהלליות צריך לעצור את העובדים הסוציאלים את הגננות שלא מדבחות ואת רבני העופל החברה החרדית חולה ואנחנו צרכים להציל את הילדים ראיתי את התוכנית אושרת קוטלר והזדעזתי עם זואת התורה שלנו אז אני לא רוצה אותה שומרת מסורת ואין לי רב לא צריך בלי הכללות דואגת לידים שאין להם מגן לא לפחד מהרבנים בנט ילד סובל יותר חשוב תעשה משהוא להציל את הילדים מהחברה החולה

    IP: 84.228.107.28דווח על תגובה זו

    • שלטון הרבנים זה דיקטטורה שמנוגדת למדינה החופשית שהקמנו. (ל''ת)

      שמרן, 10/02/13 09:22


      IP: 109.67.138.172 דווח על תגובה זו

  • 15.

    המשך לסדר ולתגובה 4

    נעם, פ''ת מתגובה 4, 09/02/13 23:31

    חברים!
    לא צריך להתלהם, קורה לפעמים שכותבים משהו שהוא לא כ"כ נכון,
    זו לא סיבה לדבר ככה על מי שכתב..
    אני גם מסתייג אם היה שמץ פגיעה בכותב.
    זו לא הכוונה חלילה.
    אלא רק להעמיד דברים על דיוקם ולעמוד על כך שעד שסוף סוף משהו חדש, מגוון, ערכי אמיתי וחיובי מתחיל-
    זו הזדמנות לכתוב טור מרומם משמח ומקדם לאנשהוא..
    חודש טוב לכולם,
    שנזכה להרבות אהבת איש את רעהו,
    משנכנס אדר מרבין בשמחה

    IP: 31.44.134.129דווח על תגובה זו

  • 14.

    מסתייג מהטור

    אסף, 09/02/13 23:25

    אותו סגנון של השמאל נגד הימין והימין הדתי בפרט, קיים גם בין הימין הדתי הליברלי יותר לימין הדתי השמרני- וחבל שכך.
    לעצם העניין, לדעתי בין 12 המנדטים של בוחרי הבית היהודי יש ציבור- גדול ממה שנדמה -
    של אנשים שאינם מגדירים את עצמם "חרדלים" ואשר מתגוררים בקהילות עירוניות , אך יחד עם זאת מכבדים ת"ח ולא רואים ברבנים את חזות השלילה והרע. זה לא שחור או לבן.
    בנט, אורבך ושקד הם אנשים מעולים אך הם לא המפלגה אלא חלק ממנה. צריך לשלב כוחות מתוך כבוד והערכה . ככה נצליח

    IP: 87.69.35.211

    • ל-14: יפה כתבת (ל''ת)

      ליאור, 10/02/13 01:46


      IP: 109.67.183.90 דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע.מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      תאיר, 10/02/13 21:58


      IP: 31.44.141.236 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מודיעין

    רעות, 09/02/13 23:22

    עשית לי סדר. תודה...

    IP: 46.120.39.249דווח על תגובה זו

  • 12.

    תזכורת למי שחושב את עצמו

    סלטינה, 09/02/13 23:17

    בשלהי הבחירות הפנימיות המשעממות במפד"ל, בין הרשקוביץ, אורלב ובנט, נפל דבר:
    הרב אבינר כתב תמיכה לבנט.
    תוך מספר ימים הצטרפו אלפי אנשים למירשם הבית היהודי, כולל אני ואשתי. תלמידי הרב אבינר.
    ובנט נבחר ברוב עצום.
    אז תקפת את הרב אבינר, ונשארת בחיים.

    IP: 109.67.14.123דווח על תגובה זו

  • 11.

    כשלא מבינים - לא חייבים לדבר...

    סייג לחכמה - שתיקה, 09/02/13 23:16

    הרב אבינר תמך בנפתלי בנט לכל אורך הדרך, ופרסם זאת בכל מקום אפשרי. בנט - בכל הפרסומים הפונים לציבור הדתי - לאומי בחר לצטט שוב ושוב את תמיכתו של הרב אבינר בו. כנ"ל לגבי צהר - תמיכתו של הרב אבינר בארגון מוזכרת בכל פרסומיהם הפונים לציבור הדתי לאומי - הוא גם שייך לנשיאי ארגון צהר ע"פ האתר שלהם.
    אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך. אתה יכול להמשיך...

    IP: 95.86.93.28דווח על תגובה זו

  • 10.

    כולם כותבים שהרב סתו הוא הראשון מהרבנים הציוניים

    אייל, 09/02/13 23:11

    בתפקיד הרב הראשי לישראל, אבל זה לא מדויק - הרב גורן היה ציוני, הרב שפירא היה ציוני, שלא לדבר על הרב קוק עצמו שוודאי לא היה חרדי. יכול להיות שכל הכותבים האלה מתכוונים לרב ציוני "ליברלי" ראשון. זה כבר משהו אחר

    IP: 164.138.117.188דווח על תגובה זו

    • כן, לא הבנתי למה הוא כתב את המשפט הזה (ל''ת)

      דודו, 09/02/13 23:49


      IP: 93.173.6.114 דווח על תגובה זו

  • 9.

    כמה אי דיוקים והסתה

    אחד משם, 09/02/13 23:10

    נתחיל בכך שדווקא בגלל החרד"ל, כמות המנדטים עלתה ובכך נכנסו אנשים כמו הרב בן דהן ושולי מועלם.
    נמשיך בעובדה, שבנט נבחר לא כי הוא טוב ולא כי הוא עשה משהו אלא כאקט מחאתי. בדיוק מאותה סיבה שיאיר לפיד קיבל 19 מנדטים.
    שני אנשים צעירים (יחסית), מבטיחים דברים, העם רצה משהו חדש. אם הם לא יצליחו שניהם ייפלו וחזק...
    כתבת על נפתלי בנט דתי לייט, ואז בציניות תיקנת למודרני... אולי גם רפורמי זה דתי מודרני בשבילך? מה ההגדרה שלך לדתי לייט, מודרני או רפורמי?
    בנט לא מקפיד על חלק מההלכות,, ובמדד הדתיות (אם יש כזה..) הוא דתי לייט....
    כתבת שבלי שלישיית בנט-אורבך-שקד, המצב היה 3-4 מנדטים... תזכיר לי כמה מנדטים היו בקדנציה הקודמת של הבית ההידוי?3? אורי אורבך היה שם..כך שהוא לא מעלה ולא מוריד.
    ליתר דיוק, היה עדיף שאורי אורבך לא היה שם, היו מגיעים עוד מצביעים. אורבך לא עשה כלום במהלך הקדנציה (אתה מוזמן להיכנס לאתר כנסת פתוחה..).
    אז זה שאתה לא סובל רבנים, לא אומר שאתה צריך לנצל את הבמה להכניס עוד שנאה...

    IP: 46.116.232.114דווח על תגובה זו

    • לא הסתה ולא נעליים.

      גם אני משם., 10/02/13 07:16

      החרד"ל מאז ומעולם התפצלו בהצבעות שלהם בין המפד"ל לבין מפלגה כמו האיחוד הלאומי. כל הקולות שהלכו לפח בגלל אריה אלדד ושות' היו של חרדלים. אז לא לספר על חיזוק המחנה מצד החרדל"ים. בנט לפני שנבחר כטרנד נבחר גם בקרב מתפקדי המפד"ל ובאחוזים גבוהים!
      זה רק מראה מי הם מצביעי המפד"ל האמיתיים!
      (רמז... לא חרדלי"ם) אז כנראה שהתורם העיקרי לכמות המנדטים הם בכל זאת בנט ושקד וגם אורבך, דמות מופת ופרלמנטר מצויין!
      הממסד הרבני חרדל"י כבודו במקומו מונח ומקומו אינו בין ספסלי הכנסת. רבני צהר עתירי זכויות דווקא בגלל הגישה המתונה והמקרבת שלהם! זו היהדות במיטבה וכזו היתה מאז ומעולם!

      IP: 212.116.182.92 דווח על תגובה זו

  • 8.

    בלבולי בלבולים.מוטב שתשתוק

    הרב זצ''ל, 09/02/13 23:01

    ההישג מרשים. כולנו עובדים יחד.
    רועי שרון-סתום קצת, זה לא יזיק לך ובטח שלא למגזר כולו.
    תודה

    IP: 95.35.63.184דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      הרבנית ע''ה, 09/02/13 23:02


      IP: 95.35.63.184 דווח על תגובה זו

  • 7.

    הרב דרורי דווקא הערכתי אותך תתבייש איזו אלימות (ל''ת)

    גדי, 09/02/13 22:55


    IP: 31.44.138.213דווח על תגובה זו

    • הרב דרורי לא כזה צדיק רק שותקים לו אבל מדברים מאחורי גבו (ל''ת)

      יוסי, 10/02/13 00:01


      IP: 84.228.172.238 דווח על תגובה זו

  • 6.

    בתור דתי חלק מרבני החרד"ל רק מרחיקים אותי (ל''ת)

    חיים, 09/02/13 22:53


    IP: 31.44.138.213דווח על תגובה זו

  • 5.

    שרבנים יעסקו בדת. הבית היהודי זה לא ש"ס

    אושיק לוי, 09/02/13 22:53

    בש"ס המנדט ניתן ע"י המנהיג רב, לכן הנאמנות לרב. בבית היהודי הנאמנות לבוחרים. שהם לא יגנבו לנו את המפלגה. היא שייכת לעם.

    IP: 46.116.74.40דווח על תגובה זו

  • 4.

    קצת סדר!

    נעם, פ''ת, 09/02/13 22:50

    רועי היקר,
    חבל שאתה שולף מהמותן את דבריך.
    להלן כמה הבהרות קצרות חדות וברורות:
    לא היה רב שדחף לאחדות המחנה הציוני דתי ולהקמת המפלגה הנוכחית יותר מהרב אבינר.
    כמו כן, הרב, בכל השלבים- תמך בהתלהבות רבה,
    מעל כל הבמות הציבוריות במגזר, בעד הפריימריז שנערכו למפלגה.
    בין היתר תמך במפורש בנפתלי בנט וגם באיילת שקד.
    לצערנו, עירבת כאן את נושא בחירת הרבנים הראשיים, שקשור לעניין רק בעקיפין.
    מעולם לא הובא שבנט או מי מאנשיו תומכים במועמד כזה או אחר.
    לענ"ד, עיקר המאמר על הרבנים המחייכים הובא כנגד איגוד רבני חדש מהזרם האורתודוקסי שמנסה בסה"כ להאיר פנים לדתי לייט ו/או לחילוני המתקרב, אך כידוע ועפ"י ניסיון העבר- שיטה זו לא עובדת כי היא מחסירה מן האמת, ההלכתית וההסטורית ע"מ לשוות פנים מאירות יותר לכאורה- אך בפועל נוצר מצב הפוך, כי הרי המתלבט המצוי לא מחפש בערך, אלא דברים ברורים וחדים.
    כידוע תנועות התשובה שיצאו מהזרם החרד"לי קירבו לאין שיעור יותר מכל זרם פשרני כזה או אחר שפס מן העולם על שלל ישיבותיו, רבניו ואיגודיו.
    נא לדייק! ולא לשלוף מהמותן עקב מצב רוח רע.
    משנכנס אדר מרבין בשמחה!

    IP: 31.44.134.129דווח על תגובה זו

    • לנועם: אתה משלה את עצמך. מי שדיבר חד, ברור ומציאותי הוא רועי שרון. (ל''ת)

      לרועי - שכוייח! גם אם האמת לא תמיד נעימה., 10/02/13 07:56


      IP: 79.176.213.127 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כל מילה נכונה

    אהרון, 09/02/13 22:48

    חרדלים יקרים תבינו, אנחנו מכבדים אתכם אבל העולם הדתי לאומי היה מאז ומתמיד פלורליסטי, גם בתפיסה הדתית וגם המדינית.
    חלק גדול מהדתיים שהצביעו ללפיד הצביעו לו בגללכם. אנא כבדו אותנו כמו שמכבדים אתכם.
    לגבי הרבנים, באמת עדיף שכדי שגם הכבוד שלהם ישמר (והרב צפניה דרורי הוא איש יקר)שיימעטו בכל מיני התבטאויות כאלה. הציבור בחר את נפתלי בנט ולא את הרב צפניה דרורי. זה נכון שבעינינים ממש הלכתיים כמו גיור טוב יעשה בנט אם יתייעץ עם רבנים ואני בטוח שהוא יעשה זאת.

    IP: 77.126.10.234דווח על תגובה זו

  • 2.

    חרדי בגילאים 18-21 מתחתן וקונה דירה בעוד צעיר חילוני באותו גיל עדיין ל

    שמרן, 09/02/13 22:36

    חרדי בגילאים 18-21 מתחתן וקונה דירה בעוד צעיר חילוני באותו גיל עדיין
    לא שוחרר מצה"ל.
    והשאלה היא מאיפה יש לחרדי צעיר לקנות דירה אם הוא רק למד תורה כל חייו ולא עבד כלל ?
    וכמובן אחרי הנישואים החרדי כבר יש לו כמה ילדים בזמן שהצעיר/ צעירה חילוני עדיין לא סיים
    צבא...
    פתרונות לאלוהים.

    IP: 79.180.204.208דווח על תגובה זו

    • פשוט :מדינת הרווחה שהקים הליכוד לחרדים משנת 77 .השנה שבגין

      טובל, 09/02/13 22:50

      פרץ את סכר ההקצבות והקומבינות שהפכו את החרדים למגזר המורם מעם, אדוני הארץ ומשאבי המדינה משועבדים להם .הכל תחת המפלגה הארורה והנתעבת הקרויה ליכוד .

      IP: 85.64.43.23 דווח על תגובה זו

    • ההורים נותנים לו כסף, והוא לוקח משכנתא גדולה

      האנטישמיות הישראלית, 10/02/13 05:25

      וחי בצמצום, וקונה דירה קטנה וזולה, שחילוני לא היה מוכן לגור בה.

      IP: 87.68.240.83 דווח על תגובה זו

      • מאיפה להורים כסף שבעצמם לא מקדשים את העבודה והמלאכה ? (ל''ת)

        שמרן, 10/02/13 09:20


        IP: 109.67.138.172 דווח על תגובה זו

    • החילונית יכולה להתחתן ולהשתחרר מהצבא

      יצחק, 10/02/13 12:53

      רק לחיילים עדיף שיהיו חיילות בשטח.

      IP: 77.125.240.56 דווח על תגובה זו

  • 1.

    הרבנים מוליכים את הציבור שלהם עם הראש בקיר.

    שמרן, 09/02/13 22:35

    הרבנים מוליכים את הציבור שלהם עם הראש בקיר.
    בשואה היו רבנים שבמקום לברוח הם מתו מות קדושים יחד עם המאמינים התמימים.
    האנשים לא יכלו לברוח מבעוד מועד בגלל אותם רבנים שציוו על האנשים למות בקידוש השם.
    וכיום הרבנים הנלוזים מוליכים את הציבור (שהוא בן ערובה של הרבנים ) עם הראש בקיר.

    IP: 79.180.204.208דווח על תגובה זו