• 63.

    רב של שקר

    תומר נ נח, 03/03/13 23:40

    הוא חתיכת גאוותן שרק מחפש כבוד וכסף שקרן רמאי חושב שהוא איזה מישהו קורא לעצמו רב חחחחחח

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.186.74.6
  • 62.

    מי אתה בכלל חתיכת חרג'וק?

    שמואל, 07/02/13 16:48

    עוד לא יצאת מהביצה וכבר מותח ביקורת?

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.90.5.214
    • גם לך מותר למתוח ביקורת,אבל קצת דרך ארץ לא תזיק!!!

      תלמיד חכם, 08/02/13 02:13

      ג'וקים יש בביוב.

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.110.6.86
  • 61.

    פירון הטירון הוא לא רק ח"כ טרי אלא דתי טרי. (ל''ת)

    שירגיע, ולא יחדש לנו בהגיגיו מהיא יהדות, 07/02/13 16:14


    דווח על תגובה זו

    IP: 132.77.4.43
    • דתי טרי?מה זה פלאפל?

      תלמיד חכם, 08/02/13 02:14

      מציע לכולם להנמיך את הטונים וההתבטאויות הנלוזות.

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.110.6.86
  • 60.

    לא ברור לי מה ההתחשבנות הזאת

    לא ברור, 07/02/13 14:02

    הרבה אגו? אולי הרב בעצמו צריך להתבגר קצת? קצת פתיחות?

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.173.109
    • אתה פסיכולוג?אגו?הרב פירון אחד הרבנים הצנועים (ל''ת)

      תלמיד חכם, 08/02/13 02:16


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.110.6.86
  • 59.

    יישר כח הרב פירון "דורש טוב ודובר שלום"

    ישראלי 1, 07/02/13 10:24

    אבל גם "לא יכרע ולא ישתחווה"

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.225.17
  • 58.

    גם המפד"ל הישנה והטובה שינתה פניה ודוהרת לקראת חרדיתיות

    אופיר, 07/02/13 09:42

    מעום. לפני שנים לא אסר שום רב של הציונות הדתית על פעותות משותפות של בנים ובנות בבני עקיבא. על כיתות מעורבות ההתי הספר של החינוך הדתי. מארות שם לא אולצו לכסות את הראש. בקיבוצים הדתיים נשים לבשו מכנסיים. ועוד ועוד.
    בשהים האחרונות השתנה הכל. חלק נכבד מראשי הציונות הדתית התקרבו מאוד לחרדים ונראה לי שכיום הם מנסים לחקות אותם.
    זאת אינה דרכה של היהדות הציונית.

    דווח על תגובה זו

    IP: 68.96.240.222
  • 57.

    ללא תגובה

    אחד העם אחד, 07/02/13 09:14

    חובת גיוס חלה היום על כלל תושבי מדינת ישראל נושאי תעודת זהות
    כחולה מגיל 21-18 או לצבא או לשירות לאומי על פי צורכי המדינה,
    (נשים אותו כנ"ל רק שנתיים), החובה היא כמובן גם לכלל החרדים.

    שירות לאומי 3 שנים כלהלן;

    1. פקחים במשרד התמ"ת.
    2. פקחים ברשות הטבע והגנים.
    3. עזרה בבתי אבות.
    4. עזרה בבתי חולים.
    5. עזרה בכוח שיטור עירוני.
    6. אגף הפיקוח של מינהל מקרקעי ישראל.
    6. גינון ושמירה על גינות ציבוריות.
    7. ועוד על פי צורך ציבורי.

    ועוד;
    1. לימוד תורה ככל לימוד אקדמאי רק על פי מפתח ארצי
    מצומצם מאוד הנותן תמיכה לכל לימוד אקדמאי באשר הוא‪,‬
    ובתרגום לעברית 'אם הריבון תומך אזי הוא תומך בכולם'.

    2. הדת תופרד מהמדינה.

    3. תהיה תחבורה ציבורית 7/24 למעט יום כיפורים ולמעט
    באיזורים מיושבים בהם יש ריכוז מובחן של ציבור חרדי.

    4. המפלגות יבוטלו (הן ישארו לחיות רק בשיחות סלון).

    5. שיטת הבחירות תשתנה באופן מוחלט.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.207.80
  • 56.

    יישר כח לרב פירון להצטרפותך למועדון רבני ארץ ישראל ההולכים בראש מורם

    שמואל כהן, 07/02/13 09:12

    עם כל הכבוד לעולם התורה החרדי שהקים את עולם התורה שהושמד בשואה הרי הם טרם הסתגלו למצב של תקופה חדשה ביהדות המאמינה.הם יסתגלו , אין להם ברירה .צריך להחזיר גם אותם בתשובה. תשובת היציאה מעולם שהקפיא את הגלות גם בארץ ישראל לתקופת קדמונינו החרדים והקנאים להיותם עם חופשי[בלי מרכאות]בארצינו על כל המחויבויות הנובעות מכך.זו משימה שיקום העצמי העצמאי לא פחות קשה משיקום עולה של תורה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.139.137
  • 55.

    ואל מי זחלו הציונים ? אל הליצן מויז'ניץ' ,שאביו ע"ה גירש אותו (ל''ת)

    האדמו''ר ממנדבושקעס, 07/02/13 08:45


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.199.251.227
  • 54.

    יישר כח, כבוד הרב.

    דתי שכואב לו., 07/02/13 08:36

    נמאס שהחרדים מתייחסים בחוסר כבוד לרבנים שלנו. קוראים להם בשמם הפרטי, ממדרים אותם מכל תפקיד ציבורי.
    אני אזכיר שלא מזמן היה אסור לרבני צוהר ללערוך חופות בזמן שכל פישר חרדי כן יכל.עד היום רבני צוהר מנועים ממינוי לדיינים ורבני ערים
    ובמקום שיקימו צעקה, הם רצים ומתרפסים בפניהם כאסקופה נדרסת..

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.19.80.221
  • 53.

    לא יעזור עד ש

    מלש, 07/02/13 08:13

    לא יעזור עד שהחרדים יתפקדו כחלק אינטטגרלי
    מכלל עם ישראל. מדובר בסקטור בדלני אנטי ציוני
    ואסור בתכלית לעזור לו בתקציבי מדינה. סיפור אישי לפני 10 שנים עשיתי טיול מאורגן לארצות הברית וקנדה והגענו לשכונה חרדית בטורונטו על
    מנת לקנות מוצרים כשרים במכולת ומצאתי שכמעט ואין קונים, שאלתי את המוכר הדוס איפה האנשים וענה לי בהתרסה שכאן זה לא ישראל וכל החרדים בעבודה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.212.179
  • 52.

    משנכנס אדר מרבין בשמחה .בלי ליכוד ביתנו.ש״ס ואגודה האנטי ישראל *רעשו (ל''ת)

    ממשלה חדשה העם מייחל .פירון,בנט והשאר הפור נפל., 07/02/13 08:09


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.66.4.63
  • 51.

    וכמה חודשים אדוני שירת ב"צבא"? בחיל החינוך??? (ל''ת)

    משה רבנו, 07/02/13 07:58


    דווח על תגובה זו

    IP: 213.151.38.71
    • בסתרים כמו שעשו ליברמן וביבי .תאספו עריקים מהליכוד יבואו תמורת ג׳ובים (ל''ת)

      אחי העם רוצה שינוי .הצטרף למאוחדים והשמחים לשינוי, 07/02/13 08:11


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.66.4.63
    • בסתרים כמו שעשו ליברמן וביבי .תאספו עריקים מהליכוד יבואו תמורת ג׳ובים

      אחי העם רוצה שינוי .הצטרף למאוחדים והשמחים לשינוי, 07/02/13 08:13

      כן עשו כמו מרדכי שעשה להמן הכל בסתרים ..תארגנו קבוצה מהליכוד ביתנו ..מבטיח לכם יבואו המונים תמורת הצעות שאי - אפשר לסרב

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.66.4.63
    • "משה רבנו",הרב שי פירון שירת כלוחם בחיילות השדה!!!

      תלמיד חכם, 08/02/13 02:19

      http://www.ybook.co.il/page_2348

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.110.6.86
  • 50.

    זה דתי לייט רפורמי או משהו כזה ? (ל''ת)

    חילוני תל אביבי, 07/02/13 07:56


    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.78.44
    • הוא רב אורטודוקסי, ראש ישיבה (ל''ת)

      בני, 07/02/13 07:59


      דווח על תגובה זו

      IP: 91.199.69.254
  • 49.

    ישר כוח לרב פירון (ל''ת)

    דני דין, 07/02/13 07:41


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.202.133
  • 48.

    אל; לפיד,בנט שלי.מופז .לבני - הקימו ממשלה על מכנה משותף .אפשרי .

    אביב חדש בא לישראל., 07/02/13 07:36

    דרכו של הרב עובדיה אזוקה בידי הרבנות של אגודת ישראל האנטי ציונית .וכן ח״כ אלי ישי אזוק בידי הרב עובדיה .!! ואת הקשר הזה יש צורך להפריד .
    אין ספק שש״ס .יהדות התורה וישראל ביתנו היו מפלגות מגזריות שדאגו למגזר שלהם ולא לכלל ישראל ומי שהיה אזוק ברצון אליהם הוא ראש הממשלה ביביי .ולכן על כל המפלגות .יש עתיד .שלי.בנט,מופז ולבני להתאחד הפעם במכנה משותך אחד-1-או שתיים-2-
    תגמול למשרתים בצבא - דיור מוזל מסובסד
    דרך חדשה לגיוס לצבא לא רק חרדים ( יושבי תורה אמיתיים הם כמו עתודה) גם בקרב החילוניים יש הרבה משתמטים גם אותם לגייס ולא הם ידעו .אין כלום מתקציב המדינה לא לדיור ולא לאונברסיטה או כל חינוך.
    -1 שינוי שיטת הבחירות היא במקום העליון .משילות ובחירת ח״כ ישירות על ידי אזורים וערים שח״כ להם יהיו חייבים אישית
    ולבסוף ; שהמפלגות המגזריות .אגודה ,ש״ס ,ישראל ביתנו ישבו בנחת -4 שנים שבעו מספיק ממשמני האוצר.
    וכן זה שברצון נתן להם הכל .הכל ממשמני האוצר - הוא ראש הממשלה ( יהיה לשעבר ) העם אמר את דברו שינוח לו ביבי בביתו .

    תנו תנופה להקמת ממשלה אחרת זה יתכן וזה אפשרי .עלו,עלו,ונעלה.
    לו יהי
    יהי
    אמן

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.66.4.63
  • 47.

    ימים טובים לישראל עובדיה צריך חנינה מהרב אליהו אדמורים מתרפסים (ל''ת)

    הגר, 07/02/13 07:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.30.250
    • העם רוצה שינוי .! בלי אגודה.ישראל ביתנו.,ש״ס.וביבי גם ! ושקט הס (ל''ת)

      רב עובדיה שלא יוסף להיות השולט בש״ס .מפלג ומחלוקות, 07/02/13 07:41


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.66.4.63
    • העם רוצה שינוי .! בלי אגודה.ישראל ביתנו.,ש״ס.וביבי גם ! ושקט הס

      רב עובדיה שלא יוסף להיות השולט בש״ס .מפלג ומחלוקות, 07/02/13 07:43

      ישבו -4 שנים כולם בעיקר ביבי שהוביל לחלוקת משאבי האוצר לאותם מגזרים.

      מה טובו ממשלה - חדשה .
      תתחדשו במזל-טוב
      ובהצלחה

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.66.4.63
    • העם רוצה שינוי .! בלי אגודה.ישראל ביתנו.,ש״ס.וביבי גם ! ושקט הס

      רב עובדיה שלא יוסף להיות השולט בש״ס .מפלג ומחלוקות, 07/02/13 07:45

      ישבו -4 שנים כולם בעיקר ביבי שהוביל לחלוקת משאבי האוצר לאותם מגזרים.

      מה טובו ממשלה - חדשה .
      תתחדשו במזל-טוב
      ובהצלחה

      3- הדגלים זה המכנה המשותף ..ותמיכה מהצד של מפלגות אחרות

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.66.4.63
  • 46.

    אל; לפיד,בנט שלי.מופז .לבני - הקימו ממשלה על מכנה משותף .אפשרי .

    כבוד הרב פירון.חזקו ואמצו .השונה והמשונה ההיבדל!, 07/02/13 07:34

    דרכו של הרב עובדיה אזוקה בידי הרבנות של אגודת ישראל האנטי ציונית .וכן ח״כ אלי ישי אזוק בידי הרב עובדיה .!! ואת הקשר הזה יש צורך להפריד .
    אין ספק שש״ס .יהדות התורה וישראל ביתנו היו מפלגות מגזריות שדאגו למגזר שלהם ולא לכלל ישראל ומי שהיה אזוק ברצון אליהם הוא ראש הממשלה ביביי .ולכן על כל המפלגות .יש עתיד .שלי.בנט,מופז ולבני להתאחד הפעם במכנה משותך אחד-1-או שתיים-2-
    תגמול למשרתים בצבא - דיור מוזל מסובסד
    דרך חדשה לגיוס לצבא לא רק חרדים ( יושבי תורה אמיתיים הם כמו עתודה) גם בקרב החילוניים יש הרבה משתמטים גם אותם לגייס ולא הם ידעו .אין כלום מתקציב המדינה לא לדיור ולא לאונברסיטה או כל חינוך.
    -1 שינוי שיטת הבחירות היא במקום העליון .משילות ובחירת ח״כ ישירות על ידי אזורים וערים שח״כ להם יהיו חייבים אישית
    ולבסוף ; שהמפלגות המגזריות .אגודה ,ש״ס ,ישראל ביתנו ישבו בנחת -4 שנים שבעו מספיק ממשמני האוצר.
    וכן זה שברצון נתן להם הכל .הכל ממשמני האוצר - הוא ראש הממשלה ( יהיה לשעבר ) העם אמר את דברו שינוח לו ביבי בביתו .

    תנו תנופה להקמת ממשלה אחרת זה יתכן וזה אפשרי .עלו,עלו,ונעלה.
    לו יהי
    יהי
    אמן

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.66.4.63
  • 45.

    הסתכל מה אחוזי הבוחרים בקרב חיילי צה״ל ותבין שש״ס ציונית כהשקפתך.אבל?

    כבוד הרב פירון.חזקו ואמצו .השונה והמשונה ההיבדל!, 07/02/13 07:32

    דרכו של הרב עובדיה אזוקה בידי הרבנות של אגודת ישראל האנטי ציונית .וכן ח״כ אלי ישי אזוק בידי הרב עובדיה .!! ואת הקשר הזה יש צורך להפריד .
    אין ספק שש״ס .יהדות התורה וישראל ביתנו היו מפלגות מגזריות שדאגו למגזר שלהם ולא לכלל ישראל ומי שהיה אזוק ברצון אליהם הוא ראש הממשלה ביביי .ולכן על כל המפלגות .יש עתיד .שלי.בנט,מופז ולבני להתאחד הפעם במכנה משותך אחד-1-או שתיים-2-
    תגמול למשרתים בצבא - דיור מוזל מסובסד
    דרך חדשה לגיוס לצבא לא רק חרדים ( יושבי תורה אמיתיים הם כמו עתודה) גם בקרב החילוניים יש הרבה משתמטים גם אותם לגייס ולא הם ידעו .אין כלום מתקציב המדינה לא לדיור ולא לאונברסיטה או כל חינוך.
    -1 שינוי שיטת הבחירות היא במקום העליון .משילות ובחירת ח״כ ישירות על ידי אזורים וערים שח״כ להם יהיו חייבים אישית
    ולבסוף ; שהמפלגות המגזריות .אגודה ,ש״ס ,ישראל ביתנו ישבו בנחת -4 שנים שבעו מספיק ממשמני האוצר.
    וכן זה שברצון נתן להם הכל .הכל ממשמני האוצר - הוא ראש הממשלה ( יהיה לשעבר ) העם אמר את דברו שינוח לו ביבי בביתו .

    תנו תנופה להקמת ממשלה אחרת זה יתכן וזה אפשרי .עלו,עלו,ונעלה.
    לו יהי
    יהי
    אמן

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.66.4.63
  • 44.

    היהודים החדשים!

    צריך להודות על האמת!, 07/02/13 07:27

    היהודים החדשים,אלו שהגיעו ליהדות באזור המאה השמינית לספירה,השתלטו על היהדות ועושים בה כבשלהם.
    למי שלא מבין מיהם היהודים החדשים מוזמן לשלוח דגימת רוק
    23andme.com

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.128.87
    • החרדים הם היהודים החדשים מקדשי הפטור השחור והשנור ופולחן קברים וקשישים (ל''ת)

      עמוס, 07/02/13 07:37


      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.30.250
  • 43.

    יהיר שרת בגלצ ופירון בהסדר זה לא שוויון בנטל

    אהוד, 07/02/13 07:15

    ישיבות הסדר חיילים מצתויינים אבל משרתים בצהל חצי תקופה לעומת חייל רגיל זה לא שוויון בנטל

    דווח על תגובה זו

    IP: 194.9.253.225
    • ואתה כמובן שירות בקומנדו הימי (ל''ת)

      הודיני, 07/02/13 07:39


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.64.202.133
  • 42.

    הסתכל מה אחוזי הבוחרים בקרב חיילי צה״ל ותבין שש״ס ציונית כהשקפתך.אבל? (ל''ת)

    כבוד הרב פירון.חזקו ואמצו .השונה והמשונה ההיבדל!, 07/02/13 07:13


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.66.4.63
  • 41.

    פירון איש של פרוד הסתה מתנשא מבייש את תואר הרב (ל''ת)

    אילן, 07/02/13 07:12


    דווח על תגובה זו

    IP: 194.9.253.225
    • פירון צודק ואתה אומלל שבורח מהאמת (ל''ת)

      יואב, 07/02/13 09:02


      דווח על תגובה זו

      IP: 76.93.23.150
  • 40.

    הסתכל מה אחוזי הבוחרים בקרב חיילי צה״ל ותבין שש״ס דומה להבדיל מעובדיה (ל''ת)

    כבוד הרב פירון.חזקו ואמצו .השונה והמשונה ההיבדל!, 07/02/13 07:12


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.66.4.63
  • 39.

    פירון רב? הרב בריח יותר רב ממנו (ל''ת)

    פה, 07/02/13 07:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 58.9.135.199
    • למדתם מרבכם עובדיה כשחרדי מתוסכל הוא עובר לגידופים וקללות .. (ל''ת)

      ששון, 07/02/13 07:40


      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.30.250
  • 38.

    סוף סוף נגמר הפחד מהחרדים!! (ל''ת)

    מושבניק, 07/02/13 05:18


    דווח על תגובה זו

    IP: 213.8.123.224
  • 37.

    שמישהו יסביר לי בבקשה מה זה יהודי חילוני ?

    עמית, 07/02/13 04:31

    חילוניות הינה הפרדת מדת. אם אתה יהודי, אז אתה לא חילוני ע"פ הגדרה. זה שאתה פחות בור לא הופך אותך לנאור. הרב המוחלט של החילוניים בארץ ישראל מבצעים את המנהג הברברי של בירת המילה. מנהג שהוא פשוט פשע נגד האנושות, לא פחות מיזה ! בשביל לישון בשקט בלילה הם מספרים לעצמם מעשיות שזה "בריא" חלמרות שכל ארגון בריאות בעולם המערבי טוען אחרת. זה מה שקורה כאשר במקום ללמד בבית הספר אבולוציה ואסטרונומיה, מלמדים תנ"ך ותושב"ע. היהודי ה"חילוני" רואה בברית המילה מסורת. החילוני החילוני מבין שבעצם לוקחים כאן ינוקא חסר ישע ופשוט גוזרים לו עור מאיבר המין בזמן שהוא זועק מכאבים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 37.46.40.55
    • cheloni is cholani very very seek people. not jewish

      meir mizrahi, 07/02/13 05:10

      now you know what it is.

      דווח על תגובה זו

      IP: 76.109.76.84
    • Chiloni os a Jew that God spoke to on Har Sinai

      and behaves like a gentile, 07/02/13 20:29

      here you go ....

      throwing out your heritage ans religion since you don't bother to learn what is it ...

      דווח על תגובה זו

      IP: 24.189.57.160
  • 36.

    כל רב פסול!!!!

    מיכאל הכהן , 07/02/13 04:19

    http://hacohen.goop.co.il

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.15.47
  • 35.

    די מספיק אדם שטוען שהוא סבלני רק כלפי החילוני וביקורתי כלפי

    רוחמה, 07/02/13 01:43

    החרדים אז הוא יורד במקום להיות דוגמא ולא קטנוני

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.250.235
  • 34.

    הוא צודק (ל''ת)

    עומר, 07/02/13 01:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.8.161
  • 33.

    הרב פירון יצא מהבית ובחר בעתיד רבני הציונות הדתית בחרו בבית

    שני, 07/02/13 00:59

    הרב פירון נטש את הציונות הדתית כדי להיות מס' 2. מכובד אבל אל תטיף לאלו שנשארו בבית הציונות הדתית, אתה כבר לא שם

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.121.207.73
  • 32.

    כדי להיות יהודי מספיקה מסורת:סדר פסח, תפוח בדבש ונרות בחנוכה

    גם לנוצרים אין הרבה יותר ממסורת, וכולם שמחים, 07/02/13 00:47

    גם כדי להיות איטלקי או צרפתי נדרשת בעיקר מסורת. לא דת.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.223.126
    • תגובה ל-34 - זאת הייתה היהדות ב1933 באירופה לצערי (ל''ת)

      משה ראשל''צ, 07/02/13 07:29


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.228.249.95
      • החרדים בארץ בתדמיתם מעוררים אנטישמיות כמו ב 1933 כחזירי הכסף (ל''ת)

        רצון, 07/02/13 07:44


        דווח על תגובה זו

        IP: 87.68.30.250
  • 31.

    השחצן הנפוח מכה שוב. אם הם רבותיך, איך אתה מותח בקורת עליהם??? (ל''ת)

    רציונליסט, 07/02/13 00:24


    דווח על תגובה זו

    IP: 31.44.128.231
  • 30.

    כמה מוזר שאדם כ"כ מאמין בפשרות והדברות כשזה מגיע לחרדים העניין משתנה (ל''ת)

    trhe ehmhx, 07/02/13 00:08


    דווח על תגובה זו

    IP: 164.138.112.104
  • 29.

    הרב פירון עצמו לא נשא בנטל שווה שכן שירת בהסדר (מחצית מתקופת השירות)

    מאיר, 07/02/13 00:04

    שירותו נעשה, אגב, תוך חירוף נפש בחיל החינוך...

    מעניין שבוגר עיתון במחנה - לפיד, ואדם שנשא באופן בלתי שוויוני בנטל בחיל החינוך, הם נציגי הדוגלים בשוויון בנטל, בעוד שלוחמים וקצינים בסיירת מטכ"ל כבוגי יעלון ונתניהו מבינים את הצורך בפשרה.
    אין זאת אלא כמילות שירו של חיים חפר "איך הפשפש עלה למעלה, זה לא מובן..."

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.246.173
    • נראה לך שמישהו ינתגד לזה שהחרדים ישרתו בהסדר?????

      yagil73 , 07/02/13 02:46

      יאללה קדימה...ונתניהו ויעלון לא מבינים את הצורך בפשרה הם פשוט מבינים את הצורך בשמירת הכיסא. הם חושבים בדיוק מה שפירון לפיד ואפילו אני ואתה חושבים. עם אחד גיוס אחד.

      דווח על תגובה זו

      IP: 189.132.236.123
    • שקר וכזב!

      תלמיד חכם, 08/02/13 02:00

      http://www.ybook.co.il/page_2348

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.110.6.86
      • להלן פירוט בדבר אופי שירותו של כבוד הרב שי פירון,שירות קרבי למהדרין!!!

        תלמיד חכם, 08/02/13 02:10

        "לאחר סיום לימודי התיכון עבר הרב פירון ללמוד בישיבות שבי חברון ומרכז הרב.
        במהלך לימודיו שירת במסגרת ההסדר בצה""ל כלוחם ביחידות השדה ולאחר מכן השתלב במערך ההדרכה של חיל החינוך."
        http://www.ybook.co.il/page_2348

        דווח על תגובה זו

        IP: 84.110.6.86
  • 28.

    שס-חבורת בריונים-שיש לחנך.............

    אליפז+גימלאי צהל, 06/02/13 23:55

    תרבות הדיבור של הרחוב ,כמו אספסוף -של ישי דרעי ושאר הערימה--מעידות על איזה תת רמה.ההתלהמות-שלהם,הססמאות-שלהם,ההשתמטות-שלהם,הניצול-שלהם-ועם כל זאת "מהלכים עלינו אימים"כאילו סוף העולם בדרך,"וממציאים"-הצבא לא רוצה,התורה מגינה-כאילו שיש להם בעלות-על הדת??????העבר הפלילי של חלקם-מחזק את התחושה שמדובר בחבורת רחוב-שהגיע הזמן שתנהג כמו כולנו.כולנו הולכים לצבא,עושים מילואים,עובדים,מתפללים.כל מי שלא ינהג כך-ידווח כעריק יכלא-3 שנים במכלאות בדרום ליד גבול מצריים-ולהעסיקם בבנית הגדר למחייתם.בנוסף על כל עריק יוטל "מס אזרחי"-100,000 ש"ח למימון ההטבות-לאלה שמשרתים.זו הדרך היחידה לשיוויון ולהפסיק את הבטלה והניצול.

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.166.130.197
  • 27.

    לידיעתך,רב מושלם,הרב הגאון דרוקמן פגע בעשרות ניפגעי תקיפה מינית בנתיב

    יוסי, 06/02/13 23:47

    מאיר כשענה לנפגעים המסכנים שבאו אליו להתלונן שידעו מהו עונשו של מוציא דיבה.והמשיך להתעלם והרב הפוגע שזכה לגיבויו המשיך לפגוע בילדים חדשים.ולכן אינו ראוי אף לתורא רב ולא לפרס ישראל ולא לשום מקום של כבוד במנהיגות הציונות הדתית.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.89.182
  • 26.

    אתה מתנשא , לא ככה מתנה ג איש דתי (ל''ת)

    יא, 06/02/13 23:36


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.248.213
  • 25.

    הרבישראלי רב פירון מילים כדורבנות.ישר כוח.כי רק שבת אחים גם יחד (ל''ת)

    יהודי ישראלי, 06/02/13 23:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.202.133
  • 24.

    הציונות הדתית

    משה, 06/02/13 23:03

    כמי שבא מהציונות הדתית (מושב של הפועל המזרחי) וכמי שהתחנך על רגלי הציונות הדתית אומר רק מילה אחת קטנה מחריביך ומהרסיך מימך יצאו. כל חברי וחברותי הם היום או חרדים או חילונים.זה החינוך הכדאיניקי והפשרני .

    דווח על תגובה זו

    IP: 95.35.62.225
    • ואתה חרדי איך ידעתי? (ל''ת)

      חרדי שהפך לדת''ל, 07/02/13 08:11


      דווח על תגובה זו

      IP: 81.218.149.197
  • 23.

    אוי כמה שאתה צודק-רבננו מתבטלים בפני החרדים ולכן

    חיים, 06/02/13 22:41

    פעם הבאה במקום בנט אצביע לכם כי מביש לראות את החכים והרבנים מתרגשים כשקצת מתייחסים אלהם ונותנים להם צומי

    דווח על תגובה זו

    IP: 31.44.138.213
  • 22.

    קטנתי, אבל לדעתי הרב פירון טעה בניסוח. וכרגיל- התקשורת עטה על העניין

    נתנאל, 06/02/13 22:41

    כמוצאת שלל רב בשביל הכותרת.

    הסבר: אני בטוח שהרב פירון לא מתכוון שאין לו מחוייבות להלכה. כשהוא אומר שהוא לא גדל על ערכים "תורניים" אין הכוונה לערכי התורה, אלא לרוח הנושבת ממקום של פחד (לשם שמים, מה שעדיין לא הופך את הגישה הזו לחסינה) בציבור החרדי, רוח שאחריתה זלזול בכלל ישראל, ובאדם בכלל, ונשים לבושות רעלה. לדאבון הלב רוח זו מכונה בימינו "תורנית" כאילו היא לבדה כוללת את פתרון כל הבעיות הקשורות בחולאי הרוח והמוסר של דורנו, ואין כל מקום לגישה של גבורה ואומץ לשם שמים, לא רק פחד לשם שמים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.95.242
  • 21.

    הוא צודק!

    אלון, 06/02/13 22:26

    וכל כינויי הגנאי כדוגמת "רפורמי" לא יעזרו לכסות על האמת שבדבריו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.4.176
  • 20.

    חרב פיפיות

    שלומי, 06/02/13 22:17

    החרדים ויש עתיד הם כחרב פיפיות, כל אחד עקום מאד מהצד השני של החרב.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.11.206
  • 19.

    הרב פירון אתה רפורמי ? (ל''ת)

    מנסה לברר, 06/02/13 22:06


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.76.122.139
    • מעניין כל דבר שלא מתאים להשקפה החרדית מתוייג כרפורמי (ל''ת)

      מנסה לענות, 06/02/13 22:13


      דווח על תגובה זו

      IP: 95.86.94.56
      • החפיפניקיות ההשמטה והשינויים בהלכות והכל בשם הציונות דתית המתקדמת

        מנסה לדייק, 07/02/13 00:41

        בתור אחד שגדל, למד והתחנך בציונות הדתית.
        לא מתאים שאחד כמו הרב שי פירון יבוא ויעשה סדר בהלכה.
        עם כל הכבוד לו,כל העניין עלה לו לאף.
        והשאלה היא מי הוא מורו ורבו של הרב פירון??
        או שעם כל חכמתיו וידיעותיו בתויירה הוא פשוט אדון לעצמו, כי הרי "אפס זולתו".

        דווח על תגובה זו

        IP: 89.138.11.73
    • אם הוא רפורמי הרב עובדיה רבנית רפורמית (ל''ת)

      יואב, 07/02/13 09:01


      דווח על תגובה זו

      IP: 76.93.23.150
  • 18.

    חבורת הליצנים של יש עתיד

    גבריאל, 06/02/13 22:05

    מתחילה לצאת מכל החורים, זו לא פוליטיקה נקיה, זו פוליטיקה בזוייה!

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.11.206
  • 17.

    מדינה שקמה על הרס היהדות ואני אשיר לזיכרה !

    גדול המחטיאו, 06/02/13 22:03

    שקמה המדינה היא עקרה יהודים מהדת כדי שלא ישמרו שבת יניחו תפילין לימדו אותם חינוך חילוני לא יהודי שהם עלו לארץ, בגלל זה קמה מדינה חילונית ,בחו"ל יהודים שמרו יותר על יהדותם במיוחד מעדות המזרח שרובם שמרו, על זה אנחנו נשמח שקמה מדינת ישראל עדיף שלא הייתה קמה גדול המחטיאו יותר מההורגו במדינת ישראל 2013 רוב חילוני שלא שומר שבת שלא שומר מצוות זה מדינה יהודית עדיף שלא הייתה קמה

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.253.100
    • אז תעזוב

      אייל, 06/02/13 23:07

      אם כך למה אתה חי במדינה הזו? הרי אף אחד לא מכריח אותך להשאר אם בחו"ל יותר טוב

      דווח על תגובה זו

      IP: 69.193.146.37
    • גם אם אתה צודק. לשיטתך, אסור לקבל ממנה שקל. צביעות (ל''ת)

      ליאור, 07/02/13 13:03


      דווח על תגובה זו

      IP: 80.74.111.178
  • 16.

    רבני הציונות מתרפסים ומרגישים נחותים לרבני החרדים (ל''ת)

    חיים, 06/02/13 21:58


    דווח על תגובה זו

    IP: 31.44.138.213
  • 15.

    התחנכנו גם שונה מאחינו החילוניים, אם הם לא יודעים לדבר נלמד אותם (ל''ת)

    מאוכזבת, 06/02/13 21:39


    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.82.45
  • 14.

    צודק ב100%

    מאיר שוורץ, 06/02/13 21:35

    ישר כח חזק ואמץ .

    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.145.118
  • 13.

    זה האיש שכתב על עצמו שהוא עלה לגדולה?

    יוס וכתונ הפסי, 06/02/13 21:09

    הסביר לצאן מרעיתו איך צריך לנהוג לפי המסורת אדם כמוהו שעלה לגדולה... דרך ארץ קדמה לתורה. לעולם לא תזכה להערכתי, איש יהיר

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.25.152
  • 12.

    רוב החרדים עושים את התורה כקרדום לחפור בה, וכקרניים לנגוח בה

    נאפו, 06/02/13 20:48

    אין בין דרכם של רוב החרדים לבין יראת שמיים ולא כלום.

    הם יראים את שכניהם, ואת אלה שיכולים להזיק למעמדם החברתי ומצבם הכלכלי. הבושה והכבוד מאנשים, שולטים בהם ומנחים אותם.

    הקב"ה, הכי פחות נחשב אצלם. שכחו אותו. לא סופרים אותו, רובם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.90.95.180
    • דתם אינה רלוונטית ליהדות הלכה כלקח השואה ותקומת ישראל הם סטו והסתאבו (ל''ת)

      נירה, 06/02/13 20:53


      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.30.250
  • 11.

    הרב פירון והרב אליהו האמצים היחידים שפיהם וליבם שוים היתר צבועים

    רונאל, 06/02/13 20:35

    השיח הוא עקרוני יהדות שפויה ונעלה של תורה ועבודה מול יהדות חשוכה של הלכה מאובנת ולא רלונטית למציאות . יהדות כאילו חרדית שקידשה את הגלות את הפטור הגורף כאילו שכולם לומדים תורה והם יודעים שלא . את הכלכלה השחורה כדי לדפוק את הפריץ ושנור חזירי לעתים בשקרים ותעלולים כשהיעד הנכסף החתמת אומללים על הוראת קבע . פולחן אשיות , קברים , קמיעים , כעבודה זרה ליהדות המפרנסת במליונים את נוכלי הדת . את זה מצוה להוקיע ולנפץ .

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.30.250
    • כמה נכון! (ל''ת)

      חני, 06/02/13 21:52


      דווח על תגובה זו

      IP: 79.179.18.27
    • כל מילה בסלע - מי יתן לרבנים פירון דורקמן ןרבניי צוהר את הכוחות

      גבריאל יהודה הנדלר, 06/02/13 23:37

      מי יתן לרבני צוהר ורבני היהדות הציונית את הכוחות לעמוד מול החבורה המשיחית המטורפת שיהיו לכם את הכוח האומץ של אנשי המזרחי תלמידי הרב צבי יהודה העוז והכוח לעמוד מול ההחבורה הדורסנית הזאת חברים אל תכנעו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.182.189.67
  • 10.

    החרדים המציאו כת לפני70שנה,ביהדות כולם עבדו והלכו למלחמות (ל''ת)

    נחמן, 06/02/13 20:31


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.20.186
    • כןכת הפטור , השחור , השנור , פולחן אישים וקברים כעלובי החיים היהודיים. (ל''ת)

      נחמיה, 06/02/13 20:50


      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.30.250
    • למה החרדים צריכים להילחם למען מדינת כת חילונית אנטי-יהודית? (ל''ת)

      בזמן בתי המקדש הייתה פה מדינת הלכה, בור!, 07/02/13 07:12


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.229.169.53
      • בור ועם הארץ בזמן המקדש עשרה שבטים עבדו עבודה זרה לעגלים (ל''ת)

        נתי, 07/02/13 07:47


        דווח על תגובה זו

        IP: 87.68.30.250
      • ולמה הם מוכנים לקבל כסף ממדינת כת אנטי יהודית? (ל''ת)

        דימה, 07/02/13 08:02


        דווח על תגובה זו

        IP: 91.199.69.254
  • 9.

    כה אמר פרופסור ליבוביץ על הרב עובדיה כנסו !!!

    רענן, 06/02/13 20:24

    " הרב הראשי מטעם גולדה מאיר הרב עובדיה יוסף , איננו רוצה שתלמידו יוכלו ללמוד תורה אצל אחותי נחמה , תורה מפי אשה ? ואדם זה מוחזק מורה הוראה בישראל
    ה ו א מ ט ו פ ש ו מ ר ו ש ע "

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.30.250
  • 8.

    אני לא מבין מה הבעיה פה?

    ניקו, 06/02/13 20:18

    אני לא מבין, עבודה זה עונש? אני ראיתי בלוס אנג'לס שכונות שלמות של חרדים שלומדים תורה עם ישיבות רבות, ורבים אחרים שעובדים לפרנסתם (ומצליחים חבל על הזמן) וחיים באזורים ברמה ואיכות חיים גבוהה מאוד ותומכים אחד בשני...

    רק בארץ החרדים חיים בעוני ודוחק כזה, זה משהו שחייב להיפסק. זה פוגע בהם ופוגע בנו ורק גורם לשנאת חינם מיותרת. יש לנו דת ותרבות מדהימה ואת האנשים הכי חכמים ומוצלחים בעולם (כן לא בושה להיות גאה בזה) בכל תחום שאנחנו נוגעים אנחנו מספר אחד, אז הגיע הזמן להתחיל שינוי שיביא לקירבה וטוב לכולם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 75.84.158.156
  • 7.

    פה במקרה פירון צודק. אך הוא למשל תומך בעקירות.

    עקי רוט, 06/02/13 20:18

    בנושא היחס למדינת ישראל הוא צודק.
    אך הוא תומך בעקירת ישובים יהודיים.
    על ידי חיילי צהל.
    "כדי למצוא חן ולהתקבל ב"קהילת העמים" ".

    ואז מתעוררת בעיה לאמר הלל ביום העצמאות. כי"לא לנער הזה פיללנו"

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.59.246
  • 6.

    הנהגת כפיה שווה -למה כופים רק על החילונים 3 שנות שרות?

    ריאליטי, 06/02/13 20:04

    מי שיצר ויוצר קרע בעם זה אלו שחושבים שרק

    החילונים צריכים לשרת 3 שנים ממיטב שנותיהם פלוס ימי מילואים ושרק החלילונים צריכים להזיע ולשלם מיסים וארנונות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.124.127
  • 5.

    קטונתי מלהבין אותך

    עמי, 06/02/13 20:00

    תפנים, גם אתה וגם מר לפיד, ואני אומר זאת בכבוד רב, שום דבר לא יצלח במלחמה, רק הידברות. נכון , החרדים רואים את המדינה באור אחר לחלוטין, אבל אתה רוצה לגייס אותם, אז אתה צריך להידבר איתם.
    אם הדברים יבצעו בחקיקה של רוב, יהיה פה הרבה אקשן, הרבה דיבורים, אבל לא הרבה תוספת חיילים.
    אגב, הרב דרוקמן אומר הלל ושמח במדינה לא פחות ממך, אש אולי בכל זאת אתה צריך לחשוב שוב.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.76.109.39
    • מי שלא תורם שלא יבקש תרומות במסוה של תקציב (ל''ת)

      שמשון, 06/02/13 20:07


      דווח על תגובה זו

      IP: 85.165.99.172
      • הרב פירון- אתה בעד חתונות חד מיניות, ביטול ההסדר, עימותים ללא סוף (ל''ת)

        מדוע?, 06/02/13 20:42


        דווח על תגובה זו

        IP: 213.151.57.103
    • יש לך בעיות בהבנת הנקרא?

      חיים, 06/02/13 20:10

      הרב דרוקמן מקובל ונערץ ע"י הרב פרון.
      הרב פרון מתלונן על החרדים שזלזלו ברב דרוקמן והשמיטו ממנו את הכינו "רב".

      דווח על תגובה זו

      IP: 94.6.66.161
  • 4.

    רב ליצן

    מוטי, 06/02/13 19:56

    ליצן החצר של יאיר לפיד. הרב נוח. עושה רק מה שנוח לו ולא מה שההלכה אומרת. יש לנו שולחן ערוך ואף אחד לא ישנה אותו בטח לא רב רפורמי מגולח למשעי עם כיפה זעירה ודעות כפרניות. אין פשרות בתורה או שאתה חרדי או שלא. אי אפשר להיות באמצע ונהנה משתי העולמות.תתבייש לך שאתה בכלל מרים ראש נגד גדולי ישראל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.84.189
    • גדולי ישראל האמתיים הזוכים בפרסי נובל זקניכם כנבלות לידם (ל''ת)

      נחמה, 06/02/13 20:44


      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.30.250
    • מוטי, אתה יודע מה הבעיה העיקרית בתגובה שלך?

      שי, 06/02/13 21:42

      חוסר היכולת שלך להבין שאין לאף אחד מונופול על כלום, וגם לא על היהדות, וכן - זה כולל גם את מי שאתה קורא להם גדולי ישראל ואני קורא להם רבנים ותו לא.
      מהצורה שבה אתה מתבטא נראה שכולנו: אתה, אני וכולם - עפר לרגליהם של אותם רבנים.
      אז יש לי חדשות בשבילך - בעיניי הם אנשים רגילים, שאולי חריפים ומפולפלים ויודעים תורה, תלמוד וגמרא אבל גם אנשים שמזיקים למדינה בהיותם מנהיגים של ציבור ענק שלא מסוגל למחשבה עצמאית ועם מנטליות של עבדים לאדוניהם.
      חבל. שאתה לא מסוגל למחשבה עצמאית בנפרד ממה שהרבנים שלך חושבים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 46.117.32.91
    • יש לך שולחן ערוך? אז תתחיל לסקול נערות לא בתולות (ל''ת)

      יואב, 07/02/13 08:59


      דווח על תגובה זו

      IP: 76.93.23.150
  • 3.

    שי פירון דתי מחמד של לפיד (ל''ת)

    אביתר, 06/02/13 19:48


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.116.73
  • 2.

    רמטכ"ל משתכר 73,000 ש"ח ,חייל משתכר 350 ש"ח (ל''ת)

    טפל בניצול הצעירים,טפל בפשיזם הכלכלי!, 06/02/13 19:48


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.128.87
  • 1.

    כל הכבוד ללפיד שמשלב ברשימתו רבנים רפורמים! (ל''ת)

    אורי רגב, 06/02/13 19:47


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.116.73
    • לומר על הרב פירון רב רפורמי הוצאת דיבה עובדיה כן רב מקלל (ל''ת)

      מאסנו בבעלי השערות על הפנים, 06/02/13 20:41


      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.30.250
      • אדון עובדיה יוסף הולך אם שמלה אז הוא רבנית רפורמית (ל''ת)

        יואב, 07/02/13 08:58


        דווח על תגובה זו

        IP: 76.93.23.150