• 47.

    מה הקטע?

    חסויה, 18/07/13 15:33

    אי אפשר לבוא ביום אחד ןלהחליט שהחצאיות שהן לובשות בד"כ לא צנועות שיקבעו תקנון וזהו איזה דפוקים יאלה!

    IP: 95.86.108.224דווח על תגובה זו

  • 46.

    מעניין אם הבקשה להרים את החולצה לא נבעה מסיבות אחרות???? (ל''ת)

    אביבה, 25/01/13 12:55


    IP: 212.235.22.214דווח על תגובה זו

  • 45.

    הלואי שבבית הספר החילוני היו מודדים את התחתונים/מכנסונים שהבנות לובשות (ל''ת)

    בלי בושה, 24/01/13 18:40


    IP: 2.54.251.0דווח על תגובה זו

  • 44.

    בבית הספר פיטרו את עובדי הניקיון,והבנות עם החצאיות מנקות. (ל''ת)

    וולוולה, 21/01/13 21:16


    IP: 77.127.7.191דווח על תגובה זו

  • 43.

    פגניות (ל''ת)

    ישראלי, 21/01/13 18:53


    IP: 31.154.254.129דווח על תגובה זו

  • 42.

    אוי אוי נביאי שקר

    רוני, 21/01/13 18:48

    זה הפרצוף של הבנטים
    לפי המטר כך אתה ירא אלוהים
    כך נראת היהדות של ימנו
    אוי לנו ולמדינתנו

    IP: 37.142.130.96דווח על תגובה זו

    • אוי לך ולמדינתך-אל תכלול אותי איתך (ל''ת)

      דבר בשם עצמך, 22/01/13 00:29


      IP: 2.55.116.15 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אבקש להזכיר לכולנו את בקשתה של הנערה היהודיה בסיפור של פרץ 'שלוש מתנות

    משה בודק, 21/01/13 12:16

    כאשר נגזר דינה להקשר בשערותיה לזנב סוס ולטהר את העיר בשל צפותה בתהלוכה נוצרית מבקשת היא סיכות על מנת לנעוץ אותה בשמלתה לבל תתעופף כלפי מעלה .

    IP: 109.64.107.172דווח על תגובה זו

  • 40.

    איני נלהב במיוחד ממדינת החצאיות אך חכו חכו לקיץ ותראו את בנות ישראל לב

    משה בודק, 21/01/13 12:12

    לבושות מכנסונים ואל מכנסיים של ממש זה הרבהיותר גרוע מאשר חצאית נושקת מרצפת כפי שאדיר זיק היקר הגדיר זאת

    IP: 109.64.107.172דווח על תגובה זו

  • 39.

    מה אתם מזדעזעים. גם בבתי ספר חילוניים לגמרי יש קוד לבוש

    אילנית, 21/01/13 11:30

    שכולם מחוייבים אליו ומי שלא מגיע כך הולך הביתה להחליף. כך במקיף בבאר שבע ובעוד מקומות.
    רוצה ללכת איך שבא לך? חפשי מקום אחר.

    IP: 79.182.200.205דווח על תגובה זו

    • מסכימה אבל..

      אפרת, 21/01/13 15:09

      בחברה הדתית והחרדית זאת אובססיה. לא יודעים איך להתמודד עם גיל ההתבגרות של בנות וברצון הטבעי שלהן לראות ולהיראות. זה הופך להיות העיקר ומאבק בין מורות לתלמידות וכל הערכים היהודיים הופכים להיות טפלים. זה ההבדל בין החינוך החילוני לפני עידן התלבושת האחידה, שהבנות היו מתלבשות בצורה כזאת שגבלה בהטרדה. לעומת בנות דתיות שיש להם כמה ס"מ פחות בשרוול ובחצאית..

      IP: 79.176.132.103 דווח על תגובה זו

      • אז לדעתך צריך לתת ל'רצון הטבעי' של בנות להכתיב נורמות בביה"ס ?

        אני רק שאלה, 21/01/13 16:27

        ואולי חשוב יותר לנתב את שאיפתן לדברים נעלים וזכים יותר ?!

        IP: 2.55.131.99 דווח על תגובה זו

    • נכון, בביה"ס החילוני של הילדים שלי יש תלבושת אחידה, אבל...

      שני, 22/01/13 22:51

      א. אותם כללים (כמעט) תקפים לגבי בנים ובנות פרט לעובדה שבנות מחוייבות במכנס המכסה את הברכיים, ולמיטב הבנתי לא מפאת צניעות דתית אלא מחשש להטרדה מצד הבנים.
      עניין התלבושת האחידה מתייחס בעיקר לחולצה עם סמל ביה"ס.
      ב. מי שבא בלי תלבושת נשלח, תיאורטית, הביתה להחליף. מעשית, לא זוכרת פעם אחת שמי מהילדים שלי נשלח הביתה למרות שהם לא תמיד מקפידים. אבל גם אם כן, הולכים הביתה, מחליפים חולצה וחוזרים. או מבקשים מההורים להביא.
      ג. מלבד שליחה הביתה להבאת חולצה תקנית, אף אחד לא נענש ובודאי לא מושעה בגלל תלבושת.
      יחי ההבדל הקטן.

      IP: 85.250.120.102 דווח על תגובה זו

  • 38.

    הבעיה העיקרית כאן היא שדברים כאלה הפכו להיות העיקר בחברה הדתית לאומית

    ירון כ''ץ, 21/01/13 11:14

    ונושאים אחרים, כמו יחסי דתיים-חילוניים למשל ונושאים של מצוות שבין אדם לחברו, הפכו להיות לטפלים.

    IP: 212.143.122.4דווח על תגובה זו

  • 37.

    כתבה פופוליסטית

    מורה וגם מגוש עציון, 21/01/13 10:11

    קל מאוד להציג בקטנוניות. כל מי שרואה את הבנות ברחובות (ולא רק באולפנא הזו) יודע שיש פה בעיה קשה מאוד. הדקדוק הוא לא על הסנטימטר, אלא על הרבה הרבה יותר. אני עצובה כשאני רואה איך הבנות מסתובבות בבית ספר. העבודה צריכה להיות בשני מישורים גם חינוכי, אבל גם אכיפה. (כמו בכל נושא חינוכי- כמו יושר, העתקה במבחנים וכו'. קל מאוד להציג כאילו זה בית יעקב. הלוואי..

    IP: 95.86.95.233דווח על תגובה זו

  • 36.

    בנות האולפנה קחו את החיים בקלות ואם מחר כולם יגיעו אם מכנס..... (ל''ת)

    אז יסגרו את האולפנה, 21/01/13 08:14


    IP: 76.93.23.150דווח על תגובה זו

  • 35.

    מה הם שונות מבית ספר בפקיסטן. (ל''ת)

    דינה, 21/01/13 08:13


    IP: 76.93.23.150דווח על תגובה זו

  • 34.

    תעשו תלבושת אחידה. גם בחצאיות. ונגמר הסיפור! (ל''ת)

    דוסית בלי חוש הומור, 20/01/13 22:43


    IP: 95.86.79.24דווח על תגובה זו

  • 33.

    מה שעצוב שזה לא נראה חריג במוסדות הדתיים!

    מוטי, 20/01/13 20:48

    כמה עצוב שזה נראה להם נורמלים, אנשים שמבישים את היהדות. צניעות זה מכנסיים, חצאית זה לא צנוע זו מוסכמה דבלית של רבנים ורבניות חרמנים.

    IP: 85.250.188.247דווח על תגובה זו

    • ...גם במוסדות חילונים (ל''ת)

      תרגע, 21/01/13 16:28


      IP: 2.55.131.99 דווח על תגובה זו

  • 32.

    בחייאת רבקום

    דמגוגיה, 20/01/13 19:44

    לבית הספר יש קוד לבוש, והוא נאכף. מה חדשות בזה? ברור שאם פורטים את הכללים לפרוטות ומנסים להגחיך הכל נשמע מזעזע. אדלר מטעה את הקוראים כשהיא מתמקדת ב"הרמת החולצה" (בטח כולה סנטימטר, כדי לבדוק את מיקום החצאית) ועושה קולות של זעזוע. תפסיקו להתערב לאנשים בחיים.

    IP: 24.187.171.139דווח על תגובה זו

  • 31.

    חבל

    אחת מהאולפנא, 20/01/13 19:32

    אני לא רוצה חלילה לפגוע במי שכתב את הכתבה אבל לפני שפונים לתקשורת בעניין זה צריך לברר בירור מעמיק יותר ולדבר עם מנהלי האולפנא ולנסות להבין מה בדיוק קרה שם כי מה שנעשה במקום זה הוצאת שם רע וחבל שבנות לא יבואו ללמוד בשנה הבאה באולפנא שמקבלת את כולן.
    בנוסף לכך מצופה מבנות להגיע לאולפנא בלבוש צנוע ויש לאולפנא כללים ברורים (בלי קשר להלכה). גם בתיכונים חילוניים יש כללים וצריך לבוא עם חולצת תלבושת - ומי שלא מועף הבייתה. חבל שככה העניינים התגלגלו ושסתם מדברים בתקשורת על עניין שאולי יכול היה להיפתר בצורה יותר נעימה.

    IP: 85.250.178.202דווח על תגובה זו

    • את נמצאת תחת דיקטטורה של גברים סוטים (ל''ת)

      נעמה, 20/01/13 19:54


      IP: 87.69.165.230 דווח על תגובה זו

    • את שטופת מוח. עוד כמה שנים תביני

      טלי, 21/01/13 08:55

      איפה היית חייה..

      IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

      • כולכם יודעים הכי טוב מה נכון בשבילי ? (ל''ת)

        תוהה, 21/01/13 16:30


        IP: 2.55.131.99 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מה עם חוק כבוד האדם וחרותו? מנהלת או לא - עבריינית! (ל''ת)

    להוקיע את השד הדתי, 20/01/13 19:24


    IP: 85.250.62.54דווח על תגובה זו

  • 29.

    כתבה צודקת

    הרואה בדרכים, 20/01/13 18:48

    כמי שגרה בגוש ורואה יום יום את החטאיות המכונות חצאיות שעוד שניה וינשקו לישבן של הבנות ...מבינה את הצעד הזה. בשלב הבא החולצות והשרוולים יתקצרו עד לרמת גופיה ומה נותר? לבוא לביס בביקיני. תפסיקו עם הצביעות מי שרוצה חינוך דתי נאות שתתלבש בהתאם.

    IP: 84.228.155.44דווח על תגובה זו

    • את גרה כנראה בגוש _רה והרבה שכל אין. (ל''ת)

      גועל נפש, 20/01/13 19:26


      IP: 85.250.62.54 דווח על תגובה זו

    • צודקת, לראות איך הבנות חושפות את גופן לעיני הסוטים..בושה למין הנשי (ל''ת)

      לייק, 20/01/13 22:36


      IP: 2.55.139.67 דווח על תגובה זו

    • וזו תמצית החינוך הדתי כולו!

      אלי, 21/01/13 08:56

      אתם לא תופסים שזה מה שהילדים שלנו קולטים?! שמה שחשוב זה רק הבגדים והחיצוניות? אחר כך אתם מתפלאים שהם מורידים את הכיפה (או החצאית)

      IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

      • הילדים שלנו קולטים כי הלימוד באולפנה היא זכות, המחייבת התנהגות הולמת (ל''ת)

        אני, 22/01/13 00:31


        IP: 2.55.116.15 דווח על תגובה זו

  • 28.

    יש לי מטר אני יכול לעצור במדידות (ל''ת)

    יוני, 20/01/13 18:47


    IP: 76.93.23.150דווח על תגובה זו

  • 27.

    תספרו כמה הפלות יש באולפנות הדתיות. די לצביעות (ל''ת)

    רותי, 20/01/13 18:39


    IP: 76.93.23.150דווח על תגובה זו

    • וכמה יש במגזר המקביל ? (ל''ת)

      תוהה, 20/01/13 22:38


      IP: 2.55.139.67 דווח על תגובה זו

  • 26.

    רעיון

    נח, 20/01/13 18:08

    בכל פעם מחדש הנושא עולה והופך לדיון על פגיעה ברגשות, עדיין לא שמעתי על פתרון מוצלח יותר לבעיה קשה של חוסר צניעות. במשך שנים חשבו שאם לא ילחמו בתופעה היא תיעלם אבל מה לעשות שהחצאיות רק הלכו והתכווצו וכיום ניתן לומר שהיחידות שהולכות עם מיני לבי"ס הן בנות דתיות.
    לדעתי צריך לנהוג כפי שעושים בתיכונים ממלכתיים, מי שלא לובש חולצה עם סמל נשלח הביתה - חד וברור. חצאית צנועה צריכה להיות חלק מהגדרות הבסיס - פשוט להחזיר הביתה והמורות לא צריכות לעסוק במדידות. לא להפוך את הבעיה לעניין אישי. לאחר התראה או שתיים לזמן הורים.

    IP: 46.117.119.36דווח על תגובה זו

  • 25.

    לרבנים יש חסך מיני או סטיות מניות (ל''ת)

    רברב, 20/01/13 17:17


    IP: 46.116.213.151דווח על תגובה זו

  • 24.

    חגורת צניעות מפלדה עד החתונה זה מה שצריך

    שומר המוסר, 20/01/13 17:14

    המפתחות ברבנות

    IP: 46.116.213.151דווח על תגובה זו

    • אחרי החתונה כל הבא ברוך הבא (ל''ת)

      יפה, 21/01/13 13:59


      IP: 84.109.80.152 דווח על תגובה זו

  • 23.

    סגפנות לא מאוזנת גורמת לתפיסה מעוותת של מיניות,בעיות נפשיות ובריאותיות

    בועז, 20/01/13 17:04

    הדור הקודם כופה את עצמו על הדור הבא מתוך תחושות אשמה וקנאה. ובדרך נערות מאבדות את שמחת החיים.
    אם אלוהים נמצא בכל מקום הוא גם נמצא בין הרגליים.

    IP: 84.229.218.227דווח על תגובה זו

    • איזה חמוד אתה

      דפנה, 20/01/13 18:46

      מקסים!

      IP: 109.66.72.70 דווח על תגובה זו

      • גם את! (ל''ת)

        ביישן, 21/01/13 08:58


        IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

  • 22.

    לא מתאים לך אל תלמדי שם (ל''ת)

    יהודי, 20/01/13 16:57


    IP: 194.56.215.66דווח על תגובה זו

  • 21.

    במקום להתעסק ב"צניעות" שילמדו אותן הלכה ותורה (ל''ת)

    במקום ללמד עוסקים במבחן צניעות בזוי, 20/01/13 15:47


    IP: 79.180.117.85דווח על תגובה זו

    • למה במקום - זה בנוסף! על מורכבות שמעת? (ל''ת)

      או שאצלך הכל פלקט מזויף?, 20/01/13 16:06


      IP: 212.199.205.68 דווח על תגובה זו

  • 20.

    באולפנא מחנכים לצניעות ודורשים מהבנות הופעה צנועה.

    אמא, 20/01/13 15:28

    זה דבר המונח בבסיס,וכל הורה שרושם את ביתו לאולפנא, יודע זאת. מי שלא מתאים לה, שתלך ללמוד בבי"ס אחר.

    IP: 46.116.170.94דווח על תגובה זו

    • מסכנות הבנות שלך (ל''ת)

      נ, 20/01/13 19:13


      IP: 79.179.52.132 דווח על תגובה זו

      • והבנות שלך הלובשות מכנסונים המגיעים עד קו התחת מאושרות ? (ל''ת)

        אבוי לאושר שכזה, 22/01/13 00:32


        IP: 2.55.116.15 דווח על תגובה זו

  • 19.

    תגובה

    א.כ, 20/01/13 15:18

    אני חושב שלפני שצועקים שטויות, לקחת את זה בערבון מוגבל...אני לא מצדיק את המעשה, אבל צריך לקחת שלכל סיפור יש 2 צדדים, ויכול להיות שיש פה הגזמה בתיאור המקרה או המקרים שהתרחשו באולפנה, כמו שאפשר שתאור המקרה היה מדויק...

    IP: 79.179.176.7דווח על תגובה זו

  • 18.

    עוד דתיה לייט שלא בטוחה בדרכה

    אחת שממש מבינה, 20/01/13 15:17

    גברת אדלר - אם אין לך בעיה ללכת איך שאת רוצה וגם בתך מתלבשת כך מדוע מפריע לך שבבית ספר מבקשים ממנה להקפיד על ההלכה? (ןלא -אל תביאי לי את הפוסק היחיד שמתיר ללכת עם הכל חשוף ובלי כיסוי ראש, כבר מיצינו את זה) אם את בטוחה בדרכך שכך ממתלבשים וכך מתנהגים מה את מפחדת ממורות?? או שאולי את לא באמת בטוחה שמותר ללכת כך?? הפחד הזה מוביל לסיפורים - לא שיקריים אבל לא מדוייים וחבל. בחרת להיות לייט - לכי עם דה עד הסוף בלי סיפורי אימה על אחרים.

    IP: 212.199.205.68דווח על תגובה זו

    • נכון מאד גם אני שמעתי סיפורים לא מדוייקים (ל''ת)

      ואחרי כמה פעמים ששומעים כלם מאמינים, 20/01/13 15:23


      IP: 212.199.205.68 דווח על תגובה זו

      • למה את מגיבה לעצמך פעמיים? אותו כתובת IP! (ל''ת)

        אלי, 20/01/13 16:35


        IP: 109.64.177.185 דווח על תגובה זו

    • אויש, לא נמאס לכם מהמנטרות השחוקות האלה - לייט, רפורמית...

      ו., 20/01/13 15:33

      מה הקשר בין שמירה על צניעות למצעד השפלה פומבי? עד מתי ימשיך טיורף ההקצנה, בעידודם של אנשים כמוך שתמיד זועקים "הלכה הלכה"? זו הלכה לבקש מנערה להרים את החולצה כדי לראות לאן מגיע קו החצאית מלמעלה (לא חשוב יותר לאן מגיע הקו למטה?!). בקיצור - תפסיקו לצווח "רפורמים! לייט!" בכל פעם שמישהו מבפנים רוצה לתקן. ואין שום סיבה שהאם הזאת תמציא ותעשה לילדתה חיים קשים. ואפרופו ההלכה - אדוקה שכמוך, על שמירת הלשון שמעת?

      IP: 109.65.177.242 דווח על תגובה זו

      • צווחות וזעקות יש תמיד רק מצד המקילים

        אחת, 20/01/13 16:02

        בניגוד להתלהמות שלך - אין פה זעקה וצעקות - אלא בקשה. הצווחות הן שלך
        אנחנו אומרים הלכה ומי שלא מעוניין שילך לבית ספר בו לא מקפידים על כך -. כי מצד האמא הזו אין פה רצון לתקן אלא לחפף. זה הבדל גדול מאד. יש מספיק בתי ספר למי שלא מעוניין בצניעות. באתם לבית ספר כזה עשו מה שהתבקשתם.

        IP: 212.199.205.68 דווח על תגובה זו

        • טאליבן (ל''ת)

          טאליבן, 20/01/13 19:20


          IP: 79.179.52.132 דווח על תגובה זו

          • תגובה מנומקת להפליא (ל''ת)

            מ, 21/01/13 16:31


            IP: 2.55.131.99 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מי שהולכת לבי"ס דתי שתתנהג בהתאם (ל''ת)

    HK, 20/01/13 15:14


    IP: 212.235.119.103דווח על תגובה זו

  • 16.

    רגע, גוש ציון זה באיראן?? (ל''ת)

    הבןבן , 20/01/13 15:14


    IP: 84.78.180.88דווח על תגובה זו

    • לא,זה בארץ ישראל היהודית-אתה מעדיף אולי שבנות ילבשו מכנסונים ויחשפו את (ל''ת)

      ה-כל, 20/01/13 15:57


      IP: 2.55.116.109 דווח על תגובה זו

      • אוי..........חס וחלילה לא, רק לא מכנסיים, רגע מה המכנסיים חושפים??

        הבןבן , 20/01/13 17:36

        בנוסף הדיבר ה 11 מאחת עשרה הדיברות אומר "לא תלבשי מכנסיים היות וחולי מין ידמיינו שאינך צנועה".

        IP: 84.78.180.88 דווח על תגובה זו

        • לא מכנסיים אלא מכנסונים קצרצרים החושפים יותר ממה שהם מכסים (ל''ת)

          הבנת הנקרא לא הצד החזק שלך, 20/01/13 22:41


          IP: 2.55.139.67 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אולפנת אוריה - האמת

    תלמידה, 20/01/13 15:04

    האולפנה שלנו הייתה בהתחלה התיכון האזורי, לעומת אולפנת נווה חנה שהיא בית ספר פרטי ואליטיסטי. אז בהתחלה הבנות שהלכו לאוריה היו הפחות דוסות ופחות חרשניות, אבל לאט לאט בגלל שבאוריה יותר כיף כיום בנות מעדיפות את אוריה ולא את נווה חנה.
    והמורה עכשיו היא אליטיסטית ולא משלנו.

    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 14.

    דת = פיגור (ל''ת)

    איש, 20/01/13 15:02


    IP: 85.64.140.157דווח על תגובה זו

    • אתיאיזם=אוטיזם (ל''ת)

      מאבחן, 20/01/13 15:09


      IP: 2.55.116.109 דווח על תגובה זו

      • תודה שהוכחת את התיאוריה, דת=פיגור (ל''ת)

        איש, 20/01/13 15:21


        IP: 85.64.140.157 דווח על תגובה זו

        • אתיאיסטים כמוך נעלמים במהירות בלי להשאיר עקבות (ל''ת)

          אבולוציה, 20/01/13 16:00


          IP: 2.55.116.109 דווח על תגובה זו

          • הוא צודק - ודתיים כמוך יש מלא באירן, באפגניסטן, בתימן, בויתיקן (ל''ת)

            רומי, 20/01/13 23:59


            IP: 109.226.25.73 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אין למלוננת אלא להלין על עצמה בלבד

    הבורר, 20/01/13 14:43

    ברגע שרשמת את ביתך לביה"ס שבו מלמדים על חבר דמיוני שברא את העולם בשישה ימים לפני 5642 שנה כל החאריות עלייך גם אם הרועה הרוחני של בית הספר יחליט למול את בתך
    ולא אתפלא אם לשם הולכת הקיצוניות במגזר
    אגב אני משוכנע שכהאמא היתה בצעירותה בבני עקיבה היא חשפה את רגליה היפות בלי חשש מאף אחד

    IP: 192.116.232.69דווח על תגובה זו

    • נכון, לא רציתי שבתי תלמד שה'כלום' ברא את היקום- כי התיאוריה הזו חותרת (ל''ת)

      סמכות ההורים, 20/01/13 15:13


      IP: 2.55.116.109 דווח על תגובה זו

  • 12.

    דתיים מוטרפים

    שירקעס, 20/01/13 14:38

    פסיכים

    IP: 80.179.201.238דווח על תגובה זו

    • תגובה מנומקת להפליא ומראה על כושר חשיבה מעמיק.. (ל''ת)

      מ, 20/01/13 15:14


      IP: 2.55.116.109 דווח על תגובה זו

    • גם מנהלת חטיבת הביניים "גוונים" (חילוני) עורכת ביקורת לאורך המכנסיים ו

      אבל למה לא לעלוב בדתיים ?!..., 20/01/13 17:00

      ושולחת הביתה בנות בעלות מכנסיים קצרות.

      IP: 2.55.116.109 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מה האייטם פה? אולי תפסיקו כבר להתערב בעניינים לא לכם?

    דתיה עצבנית, 20/01/13 14:22

    לבתי ספר דתיים יש קוד לבוש וצריך להקפיד עליו. הגיע הזמן שגם בתי ספר חילוניים יתחילו לאמץ קוד לבוש.

    איך הייתם מגיבים עם אתר אינטרנט דתי יפרסם בזעזוע צבוע כתבה על מורה בבית ספר חילוני שכל התלמידים יכלו לראות לה מהחריץ? זה יותר טוב?

    אז במקום לנסות להטיף לאחרים תתחילו לטפל בבעיות שלכם.

    IP: 109.186.25.9דווח על תגובה זו

    • *אם (ל''ת)

      דתיה עצבנית, 20/01/13 14:23


      IP: 109.186.25.9 דווח על תגובה זו

      • למה את עצבנית? החיים יפים (ל''ת)

        ערן, 20/01/13 14:59


        IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כתבה די צבועה, וגם האמא

    גילת, 20/01/13 14:06

    אני לא אוהבת מה שעשו בביה"ס ואולי זה גם לא חכם, אבל לעומת חוסר החוכמה של האמא, וצביעות המטרים- זה כסף קטן.
    זו אולפנה- לידיעתכם!

    IP: 85.250.154.16דווח על תגובה זו

  • 9.

    אפשר להגחיך כל עקרון כשפורטים אותו לפרוטות (ל''ת)

    לא חכמה, 20/01/13 13:56


    IP: 84.94.111.240דווח על תגובה זו

  • 8.

    זה כלום לעומת מה שהיה בישיבה התיכונית ב....

    פוצלינסקי, 20/01/13 13:52

    שם מדדו לכל מי שביקש להתקבל
    ללימודים את אורך ה...

    IP: 89.139.168.62דווח על תגובה זו

    • ה.. ציצי.. ת? (ל''ת)

      עוף, 20/01/13 13:56


      IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 7.

    רק חגורת צניעות תביא צניעות אמיתית !!!

    דתי אמיתי, 20/01/13 13:46

    ובהמשך מילה נשית.

    IP: 93.173.128.154דווח על תגובה זו

  • 6.

    החמישון העליון מרוויח (נטו) פי 7.7 מהחמישון התחתון (ל''ת)

    ביבי הכשיל את יוזמתה של יחימוביץ להקטין את הפערים, 20/01/13 13:45


    IP: 62.219.110.198דווח על תגובה זו

  • 5.

    הדלת פתוחה- בבית ספר דתי מתלבשים בצניעות. (ל''ת)

    הקורא, 20/01/13 13:39


    IP: 212.179.159.253דווח על תגובה זו

    • ומי שלא - דינו סקילה!

      טל, 20/01/13 13:41

      ככה יעשה לאישה שיודעת להתלבש יפה!

      IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

    • ובבית ספר דתי לא מלמדים על הלבנת פנים?

      הקוראת, 20/01/13 14:19

      באמת אין אפשרות לעשות שיחה עם תלמידה *בצנעה* ולא לערוך מבחן השפלה פומבי ועוד לבקש מתלמידות להרים חולצה?!

      IP: 109.65.177.242 דווח על תגובה זו

      • נו, לא ביקשו ממנה להרים עד הציצי. רק בקו המתניים (ל''ת)

        פיל מזבוב, 20/01/13 14:26


        IP: 120.148.213.187 דווח על תגובה זו

        • אצלנו אומרים חזה

          תהילה, 20/01/13 15:01

          קצת צניעות

          IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

        • לפיל מזבוב

          הקוראת, 20/01/13 15:36

          אולי תסביר לי למה זה חשוב לראות היכן מגיע קו החצאית למעלה? מה זה משנה אם הנערה מושכת למטה את החצאית - כל עוד החולצה מכסה והחצאית מגיעה לאן שנדרש, מה זה משנה? אם כבר, המורה שדרשה זאת עשתה פיל מזבוב בדקדקנות המטורפת שלה.

          IP: 109.65.177.242 דווח על תגובה זו

      • נכון מאוד! (ל''ת)

        הרבי, 20/01/13 15:00


        IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

      • הצעד הזה בא לאחר אינספור שיחות..יש כנראה תלמידות הזקוקות להמחשה.. (ל''ת)

        מחנך, 20/01/13 16:03


        IP: 2.55.116.109 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הציבור הדתי בדרך הנכונה (ל''ת)

    היכונו לרעלות, 20/01/13 13:39


    IP: 84.94.179.160דווח על תגובה זו

  • 3.

    חבל שאין מכשיר 'דתומטר'

    מוריה, 20/01/13 13:35

    היה הרבה יותר קל לבדוק מי דתיה ומי חפיפניקית במקום להסתכל על אורך החצאיות שלא אומרות כלום על הפנימיות של הבת.

    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 2.

    מה הבעיה? זאת אולפנה! (ל''ת)

    לא רוצה - שלא תשלח לאולפנה, 20/01/13 13:34


    IP: 84.94.111.240דווח על תגובה זו

  • 1.

    מורה לסבית

    יעל, 20/01/13 13:31

    אין הסבר אחר

    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

    • או שבעלה לא שומר על 'עונתה'

      רעות, 20/01/13 13:37

      התעסקות יתר בגוף של אחרים זה ממש לא בריא

      IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

      • חדרת לחדר המיטות של המורה ובעלה... (ל''ת)

        נאורות שכזו, 20/01/13 16:08


        IP: 2.55.116.109 דווח על תגובה זו

    • זכותו של מוסד תורני להקפיד על קוד לבוש המתאים לאופי המוסד

      דמו-דמוקרטיה, 20/01/13 16:07

      מי שהדבר לא נראה לה, תתכבד ותלמד במוסד אחר בו הבנות חושפות את שערותיהן

      IP: 2.55.116.109 דווח על תגובה זו