• 8.

    אין מה לעשות נגד אשה חצופה ועזת פנים רק להתפלל לה' שיציל אותך (ל''ת)

    מישהו, 14/01/13 19:05


    IP: 81.218.197.68דווח על תגובה זו

  • 7.

    הייתי מגיב בנושא בחריפות אבל אשתי לא מרשה לי להגיב... (ל''ת)

    מיכאל, 09/01/13 18:54


    IP: 109.66.30.205דווח על תגובה זו

  • 6.

    ככל שויתרתי לאשתי, עמידתה על שלה גברה והתחזקה

    נשוי, עדיין, 09/01/13 09:33

    עד שהגעתי לדעה שמוטב לי בעניינים חשובים וחיוניים לי לעמוד על שלי... אלא שאז באמת 'עפו ניצוצות' מצד אחד וגם נשתררו שתיקות ארוכות ומתארכות מן הצד השני, ואשתי הלכה והתרחקה ממני, עד שבמאוחר מדי נודע לי שהיא החליטה להפרד ממני ואפילו להגרש. כלומר: כל עוד נכנעתי ל'מילתה האחרונה', הייתי "בן זוג למופת". מרגע שהתחלתי (לא תמיד אלא כאמור בעניינים חשובים לי מאד) להתעקש או לעמוד על שלי, "פג תוקפה" של האהבה ואבד הכלח על קשרי-המשפחה שלנו. "אני כבר לא אוהבת אותך" היא הצהירה, והסמיכה מעשה להצהרה. ומה אומר על זאת הרב אוסטרוף בפרשנותו על דברי הרמב"ם? אשמח לקבל תשובה.

    IP: 212.29.211.18דווח על תגובה זו

    • אני חושב שאתה פשוט שחצן. אשתך צודקת, ולכן רוצה להתגרש. לך אליה (ל''ת)

      ואמור לה שהיא צודקת, 10/01/13 22:59


      IP: 95.86.71.191 דווח על תגובה זו

    • כמה שזה קשה ברח ממנה אחי זו לא אשה זו שטן (ל''ת)

      אותו מישהו, 14/01/13 19:06


      IP: 81.218.197.68 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל מילה נכונה, אדם צריך...

    האחים, 09/01/13 06:44

    לרסן את התגובות שלו בכל ויכוח כי הוא תמיד יראה שהתגובה החריפה שלו הולידה את ההיפך הגמור מכוונתו. ולא לחינם אמר שלמה המלך "שומר פיו ולשונו, שומר מצות נפשו" יכל לומר רק "לשונו" אך עלינו לשמור גםעל פינו שכן אוכל בריא גם ישמור אותנו מצרות נפשנו... יישר כח הרב אוסטרוף

    IP: 84.228.113.88דווח על תגובה זו

  • 4.

    שני בני הזוג צריכים להתנהג יפה אחד לשני ולא רק הגבר לאישה (ל''ת)

    שטויות במיץ עגבניות, 07/01/13 20:12


    IP: 87.68.25.130דווח על תגובה זו

    • כן אבל בהתחשב בעובדה שלנשים יש רגשי נחיתות ובצדק..אז ''את צודקת!'' (ל''ת)

      מבינה?, 08/01/13 04:03


      IP: 99.99.230.249 דווח על תגובה זו

  • 3.

    שכוייח! (ל''ת)

    שוש, 07/01/13 17:40


    IP: 132.70.152.169דווח על תגובה זו

  • 2.

    די לפופוליזים הזול, 90% מפותחי תיק גירושין הן נשים

    יאיר, 06/01/13 21:48

    די לחפש מה לא בסדר אצל גברים... נשים רואות בגבר רק אמצעי לילדים מזונות ורכוש. זו הסיבה שהן דוחפות את הגבר שלהן להתחתן ואחרי כמה ילדים הן רצות להתגרש
    הן מכירות טוב את הנוסחא: ילדים+רכוש+מזונות
    גם אם הגבר יכרע ברך כל יום תנאי הגירושים הטובים שהמחוקק מעניק לנשים מדרבן אותן לפרק את הנישואים.

    IP: 93.173.173.150דווח על תגובה זו

    • בדוק שוב

      אושר, 07/01/13 00:16

      הוא לא דיבר רק על הגבר שצריך להתייחס כך לאישה, אלא גם האשה צריכה להתייחס כך לגבר.
      אני מאמינה שכיוון שהרב רפי הוא גבר, קל לו יותר להתנסח בכיוון הזה, אך בפירוש הוא מציין, למשל: 'אשתי היא החכמה, בעלי הוא היודע'; וכד'.
      ונראה לי שהעצות שלו טובות גם בכללי, למשל, לטוקבקים...

      IP: 77.125.157.251 דווח על תגובה זו

    • מספיק עם "מלחמת המינים" המטופשת הזו, לא נמאס לך מזה?

      בר, 07/01/13 12:04

      הרי ברור לך שלא כל הנשים כאלו והעולם לא נוהג על פי ההתנהלות המכוערת שאתה מציג.
      תנסה להכיר נשים שפויות, אוהבות וטובות לב ואז נראה אם התיאוריה שלך שכ ל הנשים "כאלו" עובדת לך.
      יום טוב.

      IP: 85.250.17.252 דווח על תגובה זו

    • צודק!! (ל''ת)

      צוציק, 08/01/13 00:18


      IP: 79.182.14.9 דווח על תגובה זו

    • אי אפשר לנסח את זה יותר טוב (ל''ת)

      דוד, 08/01/13 09:14


      IP: 212.143.234.228 דווח על תגובה זו

    • הטענה ''מאיס עלי'' כדי להאלץ בן-זוג לתת גט

      נשוי עדיין, 09/01/13 09:43

      הטיעון ''מאיס עלי'' נחשב כ'אמתלא' לבית-דין להכריז על הצורך (בהמלצה, בצווי, בחיוב ולעיתים אפילו בכפיה !) בהתרת קשר-נישואין בין שני בני-זוג. הטיעון הזה מועלה כמעט תמיד בעצתם של עורכי-דין וטוענים רבניים ממולחים, היודעים שמול טיעון כזה, בית-הדין היותר נוטה לכוון של ''שלום-בית'' ושמירה על שלימות-המשפחה, יעמוד כאילו חסר-אונים. לא חשוב מה הסיבה האמיתית שבגללה אישה החליטה לנטוש את בן-זוגה, מרגע שהעלתה את הטיעון ''מאיס עלי'', כלומר - אינני מוכנה לקיים אתו יחסי-אישות (שהוא יקיים כלפי את חובתו ל'עונתי') - בהנחה שהיא מוכיחה לכאורה את העובדות המונחות בבסיס ''מאיסותה'' - לבן-הזוג כבר אין על פי רוב מנוס מלתת לה גט. ואז, אחרי הגט, לא פעם מתבררות הסיבות האמיתיות (בן-זוג אחר, כלומר היא ''מורדת'' או ''עושה מעשה כיעור'' או אפילו ''נואפת''...). אבל הגט כבר ניתן, ואת הגלגל כבר אי-אפשר להחזיר. והכל מבוסס על פסיקות-הרמב''ם, גם אם יש חולקים עליו מקרב ''הפוסקים האחרונים'', כלומר רבנים ויודעי-הלכה ומפרשיה בשנים מאוחרות יותר, עד ימינו. ראו המחלוקות בענין הטלת סנקציות על ''סרבני-גט'' אפילו בכנסת ישראל ה-18.

      IP: 212.29.211.18 דווח על תגובה זו

    • הטענה ''מאיס עלי'' כדי להאלץ בן-זוג לתת גט

      נשוי עדיין, 09/01/13 09:58

      הטיעון ''מאיס עלי'' נחשב כ'אמתלא' לבית-דין להכריז על הצורך (בהמלצה, בצווי, בחיוב ולעיתים אפילו בכפיה !) בהתרת קשר-נישואין בין שני בני-זוג. הטיעון הזה מועלה כמעט תמיד בעצתם של עורכי-דין וטוענים רבניים ממולחים, היודעים שמול טיעון כזה, בית-הדין היותר נוטה לכוון של ''שלום-בית'' ושמירה על שלימות-המשפחה, יעמוד כאילו חסר-אונים. לא חשוב מה הסיבה האמיתית שבגללה אישה החליטה לנטוש את בן-זוגה, מרגע שהעלתה את הטיעון ''מאיס עלי'', כלומר - אינני מוכנה לקיים אתו יחסי-אישות (שהוא יקיים כלפי את חובתו ל'עונתי') - בהנחה שהיא מוכיחה לכאורה את העובדות המונחות בבסיס ''מאיסותה'' - לבן-הזוג כבר אין על פי רוב מנוס מלתת לה גט. ואז, אחרי הגט, לא פעם מתבררות הסיבות האמיתיות (בן-זוג אחר, כלומר היא ''מורדת'' או ''עושה מעשה כיעור'' או אפילו ''נואפת''...). אבל הגט כבר ניתן, ואת הגלגל כבר אי-אפשר להחזיר. והכל מבוסס על פסיקות-הרמב''ם, גם אם יש חולקים עליו מקרב ''הפוסקים האחרונים'', כלומר רבנים ויודעי-הלכה ומפרשניה בשנים מאוחרות יותר, עד ימינו. ראו המחלוקות בענין הטלת סנקציות על ''סרבני-גט'' אפילו בכנסת ישראל ה-18.

      IP: 212.29.211.18 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ''אשתי תמיד צודקת'' זה מאד קיצוני! אגב, תנסה את זה אח''כ בהליכי גירושין (ל''ת)

    נראה אז לאן תגיע, 06/01/13 20:43


    IP: 95.86.113.21דווח על תגובה זו