• 170.

    כן, בהחלט מתקרבת שואה שניה (ל''ת)

    שבמסגרתה המוסלמים יחסלו את האירופאים., 14/12/13 17:28


    IP: 109.160.183.112דווח על תגובה זו

  • 169.

    באידיש אומרים: הוט הער גיזוגט

    אידישיסט, 21/07/13 21:14

    ........אז הוא אמר......

    IP: 80.230.125.136דווח על תגובה זו

  • 168.

    שטויות, הכותב מתעלם מהכוח המוסלמי ברחבי העולם. (ל''ת)

    אלי, 24/12/12 16:09


    IP: 94.245.127.13דווח על תגובה זו

  • 167.

    המוסלמים רק סוגרים את שיבר הנפט ואירופה מתעלפת

    נילית, 24/12/12 14:56

    לא פלא ש אירופאים מוכנים להקריב את ישראל שוב הרי מבחינה דמוגרפית הם יורדים במספר האיסלם עולה והנפט בידי הערבים

    IP: 194.90.155.22דווח על תגובה זו

  • 166.

    עיוורים וטיפשים

    יגאל, 24/12/12 14:36

    צריך להיות עיוור כדי לא לראות את מה שמוטי זיסר אומר. צריך להיות טיפש ורשע כדי לחשוב שזה טוב ליהודים.
    למה מאמר כזה נמצא בnrg יהדות? בגלל שזיסר חובש כיפה???

    IP: 82.80.196.44דווח על תגובה זו

  • 165.

    כדי להשוות את זה לשואה צריך להשמיד 600 מיליון לא 60

    rossbud, 24/12/12 14:08

    חוצמזה הם הרוויחו את זה ביושר. היהודים תרמו לאירופה המוסלמים טפילים

    IP: 217.168.115.236דווח על תגובה זו

  • 164.

    אני חושב הפוך , שהמוסלמים יביאו את השואה על האירופים (ל''ת)

    יובל, 24/12/12 13:28


    IP: 91.193.48.2דווח על תגובה זו

  • 163.

    ההיסטוריה מלמדת אותנו שלא למדנו כלום מההיסטוריה!

    שרון, 24/12/12 12:46

    האדם הלבן הוא המסוכן שבין החיים על הכדור הזה לא הסינים ולא האינדיאנים ולא הערבים אלה האירופאים! אסוא להתעסק איתם בקטע האתני פשוט אסור. והמוסלמים עוד יבינו את זה על בשרם החרוך.

    IP: 79.182.141.135דווח על תגובה זו

  • 162.

    הוכח מחקרית: כסף לא קונה חכמה. (ל''ת)

    ..וגם פרסום במעריב, 24/12/12 12:36


    IP: 80.179.198.213דווח על תגובה זו

  • 161.

    אפשר ללעוג

    zev, 24/12/12 12:34

    אפשר ללעוג ולצחוק על זיסר מיהא מהו טיפש חכם כל זה לא קשור כי זיסר לא מחדש כלום .כי האמת היא לא שואה מחכה למוסלמים אלא לאנגליה לצרפת ולשאר העמים הליברלים האלה מחכה מלחמת העצמאות שלהם ואז המוסלמים לא יובלו לאושוויץ אלא יהיו פליטים מחדש עם כמה נפגעים בדרך ונפגעים במרכאות .עוד כמה זמן אתם חושבים שהמרחוב הראשי במינכן יהיה 50 % עם רעלה עד מתי אתם חושבים שהגרמני שיצא ממרתף הבירה השכן יסבול זאת .ולשם הבנה זאת איני צריך את זיסר .אבל שאלה קטנה מדוע החכם עושה עסקים בהונגריה מעוז האנטישמיות היום .כי לכסף אין ריח ובכן זיסר שתצא לגמלאות תכתב ספר על טייקונים כמוך שרק הכסף מדבר עליהם ואל תתגאה בזה שאתה דור שני לשואה .כי לא למדת שום דבר

    IP: 93.172.154.251דווח על תגובה זו

  • 160.

    איזה מטומטם! פשוט לא יאומן! כ''כ מעוות שלא ברור בכלל מאיפה להתחיל (ל''ת)

    אחת. דור שני, 24/12/12 12:31


    IP: 120.148.213.187דווח על תגובה זו

  • 159.

    חכם אתה לא. עשיר כן (ל''ת)

    לוי יצחק, 24/12/12 12:29


    IP: 95.35.63.245דווח על תגובה זו

  • 158.

    מוטי, אל תבלבל את המוח, תחזיר את הכסף שאתה חייב! (ל''ת)

    ברוקר, 24/12/12 12:22


    IP: 212.235.92.42דווח על תגובה זו

  • 157.

    אני מאוד מקווה שאכן אירופה תתעורר לפני שהמוסלמים ישתלטו לגמרי, אבל אני

    אייל, 24/12/12 12:10

    בספק שזה יקרה.

    IP: 46.116.97.220דווח על תגובה זו

  • 156.

    אירופה חיה יפה מאוד עם שלטון מוסלמי עותומני 500 שנה (ל''ת)

    אז ההיסטוריה כנראה תחזור, 24/12/12 12:05


    IP: 84.109.13.246דווח על תגובה זו

  • 155.

    גם מולטי-מליונר יכול להיות מטומטם

    היסטוריון מפורסם, 24/12/12 11:52

    היכן שלטו היהודים בכלכלה? באנגליה? צרפת? אולי פולין? רוסיה, ליטא, איטליה? רק בגרמניה היה להם משקל בכלכלה ובמדע. משקל קל.
    המצב הוא הפוך: המוסלמים משתלטים על אירופה, כפי שאתה עצמך אומר, והם יבצעו שואה בעמי היבשת, לפי מיטב המסורת המוסלמית והערבית: הרג ורצח הם בד.נ.א. שלהם וגם בדת מוחמד: ''דין מוחמד בסיף''.

    IP: 77.125.126.67דווח על תגובה זו

  • 154.

    מפתיע שאיש ללא ידע והשכלה זוכה לחשיפה שכזו בתחום בו אינו מבין דבר.

    אפרת, 24/12/12 11:31

    האדון זיסר מבטא את תקוותיו כאילו היו ניתוח אקדמי.

    יש לו בוודאי דברי טעם רבים לאמר בתחום מומחיותו.
    היסטוריה ושואה כנראה קרובים ללבו אך זה לא מספיק...

    IP: 109.65.228.126דווח על תגובה זו

  • 153.

    הרגשה שלי שאם תהיה שואה באירופה היא תהיה לנוצרים בידי המוסלמים

    נשמע תלוש, 24/12/12 11:13

    איך אפשר להשוות את היהודים באירופה למוסלמים. היהודים חיו בגטאות מרצון והשתדלו לא להפריע אלא להתמקד בחיי הקהילה. גם עשירי אירופה השתדלו לעשות עסקים עם האירופים.

    מה שהמוסלמים עושים שם נקרא השתלטות. הם רוצים להחיל את חוקי השריעה על שאר האירופים ולא להשתלב ביניהם. הם מתרבים שם בקצב מטורף ומנצלים את חוקי זכויות האדם לטובתם. האלימות פשוט חוגגת שם מצד המוסלמים ובכל שטח שנכבש על ידם גורמי החוק לא מצליחים להכנס.

    לכן, ההשוואה בין מצב היהודים לפני השואה למצב המוסלמים נראית פשוט מגוחכת ותלושה מהמציאות במקרה הטוב.

    IP: 80.179.220.87דווח על תגובה זו

    • לגמרי צודק. (ל''ת)

      נעמי, 24/12/12 12:29


      IP: 212.143.122.4 דווח על תגובה זו

  • 152.

    ועל זה נאמר ''יותר מזל משכל''- יהודי עיוור שקיבל הרבה

    מתנות גשמיות המקב''ה, 24/12/12 10:56

    אפשר רק להתנחם בזה שהוא ואשתו עוסקים בפעילות וולונטרית של גמילות חסדים.
    אז נוותר לו על דיברי השטות והבערות.
    ומי אמר שאנשי עסקים עשירים הם גם חכמים?
    גם אם ''בעל המאה הוא בעל הדעה'' זה עדיין לא
    אומר שדעתו נכונה.. לרוב כולנו יודעים
    שלא! - וזהו עוד מקרה קלאסי שכזה, של טיפש
    שהתעשר.

    IP: 188.120.144.1דווח על תגובה זו

  • 151.

    חולה נפש המוסלמים רוצים לשלוט בכוח באירופה וחובה לסלכם (ל''ת)

    איש חולה נפש, 24/12/12 10:54


    IP: 212.29.253.113דווח על תגובה זו

  • 150.

    גם אם הם ירצו זה לא יקרה, ליהודים יש היום יותר כח

    משיח בן דוד, 24/12/12 10:51

    ואנחנו פשוט לא ניתן לזה לקרות.

    למרות שהמוסלמים לא נוהגים איתנו כשורה (אם להתנסח מאוד בעדינות) אם צריך נילחם איתם , רצח עם אינו הדרך, גם לא דרך ''קבלני משנה'' מאירופה.
    ואני מוכן להילחם על זה.

    IP: 147.237.70.107דווח על תגובה זו

  • 149.

    שואה כמו שהייתה אצל היהודים לא יכולה להיות באירופה

    שרית, 24/12/12 10:45

    נגד המוסלמים, מהסיבה הפשוטה ביותר:
    למוסלמים יש הרבה יותר כוח ממה שהיה ליהודים במלחמת העולם השנייה.
    יש לובי שלם שמגן עליהם, וכוח בלתי מבוטל (נפט).
    בקיצור, אני לא ממש מודאגת משואה שנייה למוסלמים.
    ליהודים? בהחלט כן.

    IP: 192.116.128.138דווח על תגובה זו

    • כבר לא חייבים נפט

      בר, 24/12/12 12:25

      לאירופה יש מקורות אנרגיה נוספים כמו גז גרעין ואנרגיה חלופית
      רכבים יעברו לחשמלי וזה טוב לתעשייה שלהם
      לגי השמדה - הם לא ישמידו פשוט יגרשו
      ישחדו איזה דיקטטור באפריקה (כמ שקדפי עצר הגירה לאירופה)

      IP: 212.143.225.193 דווח על תגובה זו

  • 148.

    הבנאדם גאון

    חובב מדע בדיוני, 24/12/12 10:41

    יודע מה לאמר ומתי לאמר את זה כדי לעשות בוכטה.

    IP: 213.57.224.240דווח על תגובה זו

    • אזי הוא גם מכר את נשמתו לשטן! - מניפולציה שטנית זה מה עושה (ל''ת)

      כסף ועושר לבן אדם..., 24/12/12 21:13


      IP: 109.186.1.179 דווח על תגובה זו

  • 147.

    אירופה מתה באושוויץ

    שלומי, 24/12/12 10:17

    מספיק לקרוא את המאמר ''אירופה מתה באושוויץ'' ולהבין את ההבדל ביננו לבין המוסלמים, כותב המאמר הוא דווקא נוצרי

    IP: 212.117.140.170דווח על תגובה זו

  • 146.

    זה נכון אבל הוא לא חידש כלום. אבל ממש כלום. (ל''ת)

    אייל, 24/12/12 09:40


    IP: 147.237.70.108דווח על תגובה זו

  • 145.

    הרעיון הכללי שלו אולי נכון, אבל הוא עשה השוואות מטומטמות ביותר בדבריו

    לגבי היהודים, 24/12/12 09:25

    לא מבין איך טמבל כזה הצליח בעסקים

    IP: 80.179.115.195דווח על תגובה זו

  • 144.

    אני מקווה שאדון זיסר יקבל חוכמה ובינה מהו ערבי מוסלמי

    חמדה, 24/12/12 09:12

    אדון נכבד רציתי להעיר את תשומת לבך ומבקשת ממך להתעורר היהודי בתחילת השואה היה רדום וקצת נאיבי הערבי המוסלמי הוא עם אכזר הינך לא צופה בחדשות סוריה ואו מה שקרה בלוב אז אתה מאמין שהנוצרי באירופה יכול להלחם נגד ערבי עם הרבה כח והחלטה נחושה להשתלט?

    IP: 77.127.129.174דווח על תגובה זו

  • 143.

    ההבדל הוא שהמוסלמים לא ילכו כצאן לטבח כמו שהיהודים הלכו (ל''ת)

    יהודי חדל אישים, 24/12/12 09:07


    IP: 212.199.100.138דווח על תגובה זו

  • 142.

    טוב שיש נרג יהדות

    עדי, 24/12/12 09:01

    התגעגעתי

    IP: 84.229.106.195דווח על תגובה זו

  • 141.

    טעות להשוות בין התקופות.בעולם פתוח וגלוי זה יהי בלתי אפשרי.ונראה לי

    אריק, 24/12/12 08:52

    שהתמונה תהיה שונה

    IP: 79.182.106.227דווח על תגובה זו

    • תראה מה קורה בסוריה (ל''ת)

      בשאר אסד, 24/12/12 10:27


      IP: 82.166.53.220 דווח על תגובה זו

  • 140.

    ההשואה בין המוסלמים היום באירופה ליהודים שהיו, היא מופרחת

    עמנואל נאור, 24/12/12 08:22

    המוסלמים מבקשים תמיד, וזו מהות האיסלאם, כדת מיסיונרית, לכפות את האיסלאם ואת תרבות האיסלאם על המדינות בהן הם יושבים, היהודים לפני השואה חיו את חייהם בצניעות, מבלי לבקש לכפות את יהדותם על הזולת, היהדות כידוע אינה דת מסיונרית, אי לכך, זכותם של האירופאים להתגונן ולרצות לשמר את תרבותם הנוצרית.

    IP: 109.67.222.47דווח על תגובה זו

  • 139.

    היהודים פיתחו כלכלה המוסלמים עלוקה או רוכשים טריטוריה. (ל''ת)

    ענת, 24/12/12 07:20


    IP: 93.172.13.76דווח על תגובה זו

  • 138.

    שכחת הבדל קטן בין ימינו לשנות ה-30...

    רון הכחול, 24/12/12 07:03

    היום אין דור צעיר לאומני אירופאי שמסוגל לחולל שואה.
    הריבוי הטבעי של האירופאים הלבנים שואף לאפס, ואלו שבכל זאת באו לעולם מרכינים את הראש בפני האיסלם, או עסוקים בנהנתנות.

    IP: 110.174.76.85דווח על תגובה זו

    • טעות גמורה, יש אין ספור קבוצות בפייסבוק וב youtube של לאומנים נוצרים

      ירון, 24/12/12 12:14

      חברה צעירים שאומרים בדיוק : שיש להשמיד את כל המוסלמים מאדמת אירופה, המלחמה היא דתית, מדברים שם על מסעי צלב לטיהור היבשת.

      IP: 192.114.148.35 דווח על תגובה זו

  • 137.

    המוסלמים הורסים כל תלקה טובה

    בני, 24/12/12 06:40

    אם למוסלמים היה טוב בארץ מוצאם למה עזבו אותה אם היה להם רע ורצו לשפר לעצמם את החיים אז שלא יהרסו למארחים שלהם את החיים הם עם פרימיטיבי לא משנה כמה משכיל או מתקדם הוא יהיה .

    IP: 85.64.95.120דווח על תגובה זו

  • 136.

    אכן באירופה יש בעיה קשה עם המוסלמים

    יוסי ובר, 24/12/12 04:22

    אירופה הינה יבשת בעלת אופי נוצרי ההולכת ונכבשת על ידי מוסלמים.
    זה טבעי שתתפתח שנאה כלפי המוסלמים המנסים להשליט את דתם ותרבותם על אירופה.
    העובדה שיוצר משבר כלשהוא בעתיד הינה ברורה והייתה ברורה לכל מי שמסתובב באירופה.
    כבר לפני 15 שנה כששהיתי במרכז אחת הערים הקטנות בגרמניה וראיתי נשים רעולות פנים ברחוב , הבנתי שזה לא יכול להמשך כך.
    מבטי השנאה של הגרמנים היו נראים לעין, איני יכול שלא להצדיק אותם.
    הם סובלים מפלישה של אוכלוסיות שונות המאיימות על אופי מדינתם וקיומה.

    IP: 79.177.220.79דווח על תגובה זו

    • זה יכול להימשך וימשך להזכירך אירופה היתה תחת כיבוש (ל''ת)

      מוסלמי עותומני כ-500 שנה, 24/12/12 12:06


      IP: 84.109.13.246 דווח על תגובה זו

  • 135.

    אם לא יהרגו את המוסלמים באירופה המוסלמים יהרגו את הנוצרים (ל''ת)

    גד, 24/12/12 02:51


    IP: 99.242.28.57דווח על תגובה זו

    • כנראה שהאפשרות השניה יותר סבירה למרות שהנצרות יותר (ל''ת)

      רצחנית מ''טבעה''., 24/12/12 12:07


      IP: 84.109.13.246 דווח על תגובה זו

  • 134.

    אבל המוסלמים עוסקים בטרור ובפאנאטיות

    juarnyehx, 24/12/12 02:37

    היהודים היו תמימים ולא עשו כלום
    זה הבדל גדול

    IP: 93.172.66.204דווח על תגובה זו

  • 133.

    זיסר שהוא ביטר.

    ותיקה, 24/12/12 02:23

    להשוות את המוסלמים ליהודים, ולהגן על אירופה הנאצית בגלל זה, הופך את זיסר לנבל.

    IP: 71.184.116.201דווח על תגובה זו

    • אהבתי את תשובתך ותיקה. (ל''ת)

      ותיק, 24/12/12 10:25


      IP: 71.184.116.201 דווח על תגובה זו

  • 132.

    המוסלמים ישתלטו על אירופה בבחירות דמוקרטיות

    קישקוש, 24/12/12 02:14

    וזהו.

    IP: 109.65.166.219דווח על תגובה זו

  • 131.

    מאוד לא אוהב את ההשוואה בין המיעוט היהודי לבין המיעוט המוסלמי האלים (ל''ת)

    רציונליסט, 24/12/12 01:22


    IP: 95.86.71.168דווח על תגובה זו

  • 130.

    איך לעזעזל מפגר כזה עשה כל כך הרבה כסף?! כמה שטויות, נהיה לי כאב ראש (ל''ת)

    הגאון, 24/12/12 00:51


    IP: 85.64.14.123דווח על תגובה זו

  • 129.

    ''הסכנה היהודית'' היתה שקר! אבל סכנת האיסלם - אמיתית!

    דר' אביבה כהן לביא, 24/12/12 00:48

    האנטישמים דאגו להפוך את היהדות למפלצת, שעה שבמציאות הכוח היהודי בכלכלת אירופה היה חלש וכמובן לא היה נסיון ''השתלטות יהודית''. לעומת זאת, האיסלם על מיליוני המוסלמים שהיגרו לאירופה מהווים סכנה אמיתית לתרבות האירופאית-המערבית. את הסכנה הזאת ניתן לחשב וגם לראות בשטח!
    אירופה עדיין לא הפנימה את גודל הסכנה האיסלמיסטית!

    IP: 46.117.239.115דווח על תגובה זו

  • 128.

    כתבה מענינת ומפתיעה.

    גלעד אפרים .לבית גרשטנקורן, 24/12/12 00:24

    איך אומרים .איך לא חשבנו אל אפשרות מדהימה
    שכזו.זה מצמרר.דעה מאוד מקורית .חן חן.

    IP: 37.142.124.199דווח על תגובה זו

  • 127.

    האיש גדול בכסף, אבל בשכל??????????????

    פ, 24/12/12 00:09

    כל ההשוואה שלו כל כך נטולת בסיס ומופרכת עד שממש קשה להתייחס אליה ברצינות. אם מבחינת גודל האוכלוסיה היהודית לעומת גודל האוכלוסיה המוסלמית, אם מבחינה גודל ועומק התרומה התרבותית היהודית לתרבות הארופאית לעומת התרומה הדלה של התרבות המוסלמית, ואם מבחינת הנסיון להשתלט על אירופה ולקבוע נורמות איסלמיות על כלל האוכלוסיה לעומת הרצון של היהודים להשתלב בתרבות האירופאית. ההשוואה ממש מופרכת.
    השמדת היהודים היתה הרשע השטני ביותר שניתן להעלות על הדעת.וכך גם רעיון השמדת המוסלמים.
    אך יש להדגיש דבר אחד, הפחד של האירופאים מהמוסלמים אמיתי ונכון כי הוא יוצא נגד כיבוש והשתלטות מוסלמית, הפחד מהיהודים מקורו באנטישמיות פשוטה. וזה כל ההבדל.

    IP: 77.124.181.17דווח על תגובה זו

  • 126.

    איזו שואה מוסלמית? הם לא יעמדו מול 22 מדינות ערביות (ל''ת)

    אסתר, 23/12/12 23:55


    IP: 84.95.123.177דווח על תגובה זו

  • 125.

    גנוסייד באירופה

    אירופאי מפוכח, 23/12/12 23:32

    יפה זיסר יפה.......אתה טוען לשואה חדשה הפעם לבני דודנו ולא לנו??...תרגיע זיסר כמה ערבים שימותו או יגורשו מאירופה תמיד האשמים הם היהודים ...ולא משנה שהגויים סובלים מהערבים.. לפגוע גם ביהודים תוך כדי. זה בדי אן איי... האירופאי.הפעם מחכה לאירופאים הפתעה ...כמות ההרוגים האירופאים בשואה הבאה תיהייה יותר גדולה מהמוסלמים ואז כמו בסןריה אירופה תפוצץ את עצמה כדי להיפטר מהסרטן האיסלאמי..וכולם יאשימו את היהודים...הרעב והעוני באירופה יגרום להרג ההדדי בין האיסלאם לנצרות ..כנל במזרח התיכון ...ורק אלוהים יודע מה הולך העולם המטורף הזה להעביר על עצמו בעימות שיהייה

    IP: 79.181.25.245דווח על תגובה זו

  • 124.

    חי בסרט... מי שיושמד יהיה נוצרים ..

    שרוליק, 23/12/12 23:17

    הכל נכון, רק הפוך מוטי.
    הנוצרים ההומניסטים וה''מתקדמים'' אפשרו לחיה הפונדמנטליסטית לצמוח , אוכלוסיה שלמה שלא מתכוונת ( ומעולם לא התכוונה) להשתלב, ללמוד את השפה ולהפוך חלק מהחברה המערבית והכל בכוונת מכוון.
    סע לך לבריסל, למלמה, לפרנקפורט ,לבזל לאמסטרדם או לקופמהגן. כשתחזור תבין מי ''יטפל'' במי בעוד 20 שנה.

    IP: 84.228.179.31דווח על תגובה זו

  • 123.

    הרבנה דברים מוטעים,אבל בנושא המרכזי האיש צודק.כאשר לארופאים ירד

    בני בנקר, 23/12/12 23:06

    סופית האסימון, שהמוסלמים עומדים לחסל להם את אורח החיים והתרבות לתמיד,תהיה שם מלחמת גוג ומגוג ושפיכות דמים נוראה.
    גם האמריקנים הנאיבים, ידעו להיות אכזריים ביותר כאשר התרבות שלהם אוימה.תשאלו את תושבי נגסקי ביפן.או תושבי דרזדן בגרמניה.

    IP: 87.69.90.255דווח על תגובה זו

  • 122.

    השוואה ממש ''אינטיליגנטית'' בין היהודים שהשתלבו ונטמעו ברובם בחברה

    יופי, עוד חכם, 23/12/12 23:00

    לבין הפנאטים עם הכאפיות, הרעלות והדרישה להחיל את חוקי השריעה באירופה.

    IP: 87.69.168.221דווח על תגובה זו

  • 121.

    זה מה שאירופה הנאורה עם זכויות אדם וחירותו רצתה- זה מה שתקבל ותאכל (ל''ת)

    אורית, 23/12/12 22:54


    IP: 89.138.0.113דווח על תגובה זו

  • 120.

    קודם צריך לדעת עובדות הסטוריות לפני שמעוותים אותן

    עדי, 23/12/12 22:52

    האיש הנכבד כנראה לא למד היטב הסטוריה.
    יהודי פולין למשל היום אנשים פשוטים שעסקו ברוכלות ומסחר [3 מיליון היו מהיהודים שהושמדו היו יהודי פולין]. מס' היהודים בגרמניה ערב מלחהעו ה2 היה בסהכ כחצי מליון. כך שלהגיד שהיהודים שלטו בכלכלה זוהי אמירה שהאנטישמים השתמשו בה

    IP: 87.69.180.55דווח על תגובה זו

    • אתה לא למדת

      צהבהב, 24/12/12 09:28

      אולי בכמות הרוב היו פשוטים אבל הבדיקה היא שונה לחלוטין- והיא כמה מתוך עשירי אירופה היו יהודים..

      IP: 192.118.35.248 דווח על תגובה זו

      • אז מה? הם גנבו את הכסף? הם השתמשו בו נגד המדינה שבה גרו? (ל''ת)

        טיעון השליטה בכסף מטומטם!, 24/12/12 12:37


        IP: 120.148.213.187 דווח על תגובה זו

  • 119.

    נכון. וכשיהיה פוגרום שם, יהיה מהומות כאן, שיכילו פוגרום (ל''ת)

    שגדכ, 23/12/12 22:52


    IP: 84.109.134.227דווח על תגובה זו

  • 118.

    האיש שיכור, המוסלמים ישטלתו על אירופה (ל''ת)

    זיסר קומבי, 23/12/12 22:44


    IP: 109.160.187.183דווח על תגובה זו

  • 117.

    הוא לא קולט שהשואה תהיה בכיוון ההפוך מזו של היהודים?

    אחת, 23/12/12 22:40

    כבר אמר שלמה מולכו שהמוסלמים יכבשו את אירופה וזה בדיוק מה שקורה היום.

    IP: 5.102.209.135דווח על תגובה זו

  • 116.

    הוא לא קולט שהשואה תהיה בכיוון ההפוך מזו של היהודים?

    אחת, 23/12/12 22:34

    כבר אמר שלמה מולכו שהמוסלמים יכבשו את אירופה וזה בדיוק מה שקורה היום.

    IP: 5.102.209.135דווח על תגובה זו

  • 115.

    מוטי תמים או מטומטם

    שלומי נ, 23/12/12 22:26

    מוטי אני נוטה להאמין שאתה תמים מפני שאם תתרחש שואה שנייה חס וחלילה היא תתרחש לנוצרים ולא למוסלמים ,לגבי צרפת ,צרפת היא מזמן מדינה מוסלמית כמו רוב אירופה וכן מה שיקרה בעתיד הלא רחוק הוא שתהיה מהפכה איסלמית בכל אירופה ולא שואה .
    מוטי תראה מה קרה האירופאים רצחו שישה מליון יהודים ובמקומם קיבלו למעלה מעשרים מליון מוסלמים

    IP: 109.66.9.13דווח על תגובה זו

  • 114.

    tipesh

    tipesh, 23/12/12 22:13

    tipesh

    IP: 66.229.209.148דווח על תגובה זו

  • 113.

    מצאתם לכם היסטוריון חדש עם יכולת ניתוח... (ל''ת)

    בושה וחרפה, 23/12/12 22:04


    IP: 89.139.18.90דווח על תגובה זו

  • 112.

    האירופאים צריכים לוותר ולעזוב למען השלום ולא להתגרות במוסלמים המסכנים. (ל''ת)

    יוזמת ז'נבה, 23/12/12 21:53


    IP: 212.76.115.231דווח על תגובה זו

  • 111.

    אם הפלשתינים רוצים מדינה קודם שיעברו שואה כמו היהודים !!!! (ל''ת)

    דויד מלמד:אל תשוויץ אמרתי את זה לפניך!, 23/12/12 21:46


    IP: 89.139.38.221דווח על תגובה זו

  • 110.

    כאשר יהודי מצדיק טיעונים של אנטישמים זה עצוב

    אלון פלג, 23/12/12 21:39

    האנטישמיות תמיד אורבת מתחת לפני השטח להרים את ראשה המכוער. את היהודי האשימו תמיד
    בהאשמות סותרות.

    מר זיסר הנכבד, האם אתה חושב שלא היו מוצאים
    סיבה להאשים את היהודים אם הם לא היו מצליחים?

    בקצב ההתרבות של האירופאים, מי שנידון לכליה
    זה דווקא הם.

    לנו בתור יהודים אין מה להתערב. המוסלמים והנוצרים יסתדרו בינהם ואל תכניס אותנו
    לסיפור..

    IP: 79.182.16.31דווח על תגובה זו

  • 109.

    the Moslem cancer

    isaac, 23/12/12 21:39

    One word to this idiot the islamic cancer is a direct threat on us the jews.I am waiting for the day they will start to insinurate the Moslems all overthe world

    IP: 76.168.196.138דווח על תגובה זו

  • 108.

    מבלבל את המוח, ני שיעשה שואה זה הערבים הכוחניים (ל''ת)

    נורמטיבי מהישוב , 23/12/12 21:32


    IP: 84.109.21.254דווח על תגובה זו

  • 107.

    הוא פשוט טמבל, מציג את היהודים כאילו היו מטרד של הנצים

    חואן, 23/12/12 21:30

    קראתי פיסקה איפה הוא טוען שהיהודים שהיו גרים באירופה בזמנו היו שלוטים בכיס של האירופאים, והוא מוסיף איך שנבנה הדמון היהודי.
    תגידו לי הוא למד היסטוריה הטמבל הזה, איך הוא בכלל עושה השוואה שכזו

    IP: 93.173.231.133דווח על תגובה זו

  • 106.

    אז איום ההשמדה האיראני..?. כנגד ישראל הינו משני ל''שואת'' הערבים המדומה? (ל''ת)

    שאלה לאיש העסקים המשועמם, 23/12/12 21:28


    IP: 71.225.225.23דווח על תגובה זו

  • 105.

    אחד האנשים הכי הזויים!!! הזוי! (ל''ת)

    דון קורטיזון, 23/12/12 21:26


    IP: 77.127.80.116דווח על תגובה זו

  • 104.

    תראו לו בבקשה את הסדרה של צבי יחזקאלי ''אללה איסלאם'' ונראה מה אז יגיד. (ל''ת)

    טינה, 23/12/12 21:24


    IP: 109.64.214.56דווח על תגובה זו

  • 103.

    מוטי..הגזמת..האמת שאני בהלם מדבריך.. (ל''ת)

    שלומי - גר בפולין וספרד, 23/12/12 21:20


    IP: 80.36.128.72דווח על תגובה זו

  • 102.

    האדיוט משווה בין היהודים, שרק תרמו ושיפור את המדינות בהן חיו,

    למוסלמים שכל כוונתם היא הרס וחורבן הארצות האלה, 23/12/12 21:20

    אין ספק שהבחור לא ניחן בשכל רב, ולא משנה שהוא איש עסקים מצליח. הוא עדיין טיפש להפליא.

    IP: 24.184.199.61דווח על תגובה זו

  • 101.

    גועל נפש. (ל''ת)

    אני., 23/12/12 21:18


    IP: 94.159.139.212דווח על תגובה זו

  • 100.

    אפל זה לא אירופאי

    ג'ובס, 23/12/12 21:17

    נראה שאתה לא יודע על מה שאתה מדבר

    IP: 93.173.8.72דווח על תגובה זו

  • 99.

    אין ספק ידידי שאתה אדם הזוי ולא מציאותי...

    ב, 23/12/12 21:11

    שואה אולי תיהיה, אבל היא תיהיה של הנוצרים, היהודים וכל מי שאינו מוסלמי. מי שיעשה להם את השואה הם יהיו המוסלמים. אין שום דימיון בין יהודי אירופה בשנות הנאציזים לבין המוסלמים בימינו אלה. היהודים דאז היו יותר נהורים, חכמים ואוהבי חיים. אלה המוסלמים דהיום מקדשים את המוות על פני החיים ובבוא היום יאנסו כל אישה ונערה שאינה יהודיה ויישחטו אותה על קבר אביה ואמה. אלה חיות שנבראו בצלם השטן. היהודים לא היו כאלה כלל וכלל. לאותם מוסלמים עליהם את כותב יש לא מעט מדינות שהם יכולים לחזור אליהם. ליהודים לא היה כלום, ומה שהיה נשלט ע''י הבריטים.

    IP: 84.110.32.127דווח על תגובה זו

  • 98.

    האירופאים מהזן הגרמאני גרממיה הם עמלק והם ידועים באכזריותם (ל''ת)

    הם לא ינידו עפעף עם הנשקים שיש להם והמוסלמים עוד.., 23/12/12 21:04


    IP: 79.182.187.27דווח על תגובה זו

  • 97.

    על זה אומרים סייג לחוכמה שתיקה (ל''ת)

    סתם נפיחה, 23/12/12 21:03


    IP: 84.109.13.246דווח על תגובה זו

  • 96.

    זיסר

    שלומי, 23/12/12 21:00

    בור ועם הארץ,סילוף השואה הוא לא רק נחלת האנטי שמים הוא יכול מיהודים כמוהו שכל תפיסת עולמם מתחילה עים כסף ומסתימת עים כסף.אצ יותר גרוע מאנטישמי

    IP: 88.183.179.240דווח על תגובה זו

  • 95.

    לא בטוח שהמוסלמים לא מתכננים שואה לאירופאים. וזיסר?

    איציק, 23/12/12 20:55

    זיסר, מסתבר, נטש את היזמות לטובת הרצאות.
    אירופה, יבשת מקוללת אכולת מלחמות. לא ברור מי ישמיד את מי אבל ליבי ליבי לישראלים היורדים מהארץ לטובת אירופה.

    IP: 37.142.1.6דווח על תגובה זו

    • למה ליבך על היורדים? הם בטוחים. אנחנו שומרים להם על המדינה (ל''ת)

      שיהיה לאן לברוח, 24/12/12 12:39


      IP: 120.148.213.187 דווח על תגובה זו

  • 94.

    אין צ'אנס לשואה הסיבות : 55מיליון , נפט ו-22 מדינות ערב (ל''ת)

    רק אנחנו היינו כבשים מובלים לשחיטה, 23/12/12 20:55


    IP: 84.109.13.246דווח על תגובה זו

  • 93.

    Moti´la´, stop bullshitting

    eli, 23/12/12 20:54

    I have no Hebrew fonts, so I reply in English.
    The time has come for Europe and for the world to wake up
    The Invasion of Islam is taking place in Asia, all over the world. If people are planning to finally defend themselfes, you don´t call it ¨preparations for Shoa¨. You call it selfdefence. Mind your businesses, you don´t understand much beyond this

    IP: 190.8.129.42דווח על תגובה זו

  • 92.

    עמוס אילון ברקויאם גרמני טען זאת (ל''ת)

    יוסף, 23/12/12 20:54


    IP: 46.121.207.73דווח על תגובה זו

  • 91.

    סיזר אתה טועה, הזעם האירופי יופנה לרצח יהודים על מנת לרצות את המוסלמים

    המקור, 23/12/12 20:44

    בעצם זה כבר קורה במזרח התיכון...

    IP: 84.110.37.178דווח על תגובה זו

  • 90.

    השואה התאפשרה בגלל האופי הלא לוחמני של היהודים. המוסלמים שונים מאוד... (ל''ת)

    אורי, 23/12/12 20:41


    IP: 109.65.103.230דווח על תגובה זו

  • 89.

    היהודים לא איימו להשליט שריעה באירופה. הם שאפו להיטמע בתרבות השלטת (ל''ת)

    גיא, 23/12/12 20:40


    IP: 109.65.103.230דווח על תגובה זו

  • 88.

    יש מצב שהוא צודק

    אייל, 23/12/12 20:34

    כול מה שלימדו אותנו בשיעוריי היסטוריה היה שקר מערכת החינוך היא עוד כלי בידיי המדינה בשביל ליצור כאן עדר של כבשים שמציית לחוקיי המדינה הדרקוניים מדינת ישראל היא אחת המדינות האלימות ביותר כלפיי אזרחיה המיסוי הוא מהגבוהים בעולם היחס לאזרח מזלזל ומשפיל הציבור שטוף מוח במיתוסים צבאיים ופולחניי אישיות המצב הגיאופוליטי לא קשור בכלל לבחירות או לאיזה הליך דמוקרטי אחר הדמוקרטיה בארץ היא תרמית שנועדה לשחרר קצת קיטור חברתי המדינה נשלטת על ידיי קבוצת אנשים ברובם ממוצא מזרח אירופאי שעושים בגדול מה שבא להם

    IP: 85.64.131.246דווח על תגובה זו

    • שכחת לקחת את הכדורים נגד הפרנויה היום? (ל''ת)

      ואולי כדאי לך לעבור למדינה אחרת...סוריה למשל, 24/12/12 12:35


      IP: 120.148.213.187 דווח על תגובה זו

  • 87.

    י ש הבדל גדול בין היהודים של 1940 לבין המוסלמים של 2010

    חצי הסטוריון, 23/12/12 20:30

    היהודים חיו בקהילה סגורה ולא ''קלטו'' נוצרים לחיק היהדות. המוסלמים ממירים לא מעט נוצרים לדת האיסלם.

    IP: 79.176.22.134דווח על תגובה זו

  • 86.

    היהודים מעולם לא טבחו באירופים. המוסלמים כן והרבה

    תזכורת, 23/12/12 20:30

    האם אבותינו בגרמניה, פולין, רוסיה, ספרד- רצחו נוצרים? ביצעו פיגועי התאבדות? ייהדו בכפייה? ממש לא.

    לעומת זאת המוסלמים טבחו בנוצרים ללא רחם - גם בעת כיבוש צפון אפריקה, אסיה הקטנה , סוריה, א''י וספרד מהנוצרים, ובשלב מאוחר יותר בכיבוש העותומני האכזרי ביותר בבלקן שהגיע עד אוסטריה. האלבנים והבוסנים התאסלמו בכפייה בגלל הכיבוש הטורקי-עותמני. וכיום המוסלמים מזלזלים באורחות החיים הארופיות, בזים לתרבות, לשפה, מתנכלים ליהודים, תומכים בטרור של אל קעידה ואף משתתפים פעילים כטרוריסטים באפגניסטן, עיראק ואף כאן בישראל (במימון או בלחימה). בניגוד ליהודים - המוסלמים לא הביאו שום ערך תרבותי לאירופה חוץ מקבב ושווארמה.

    IP: 2.55.120.191דווח על תגובה זו

  • 85.

    הוא ממש מגלומן שלא מבין כלום

    נוגס, 23/12/12 20:29

    הוא בכלל לא קרוב, אולי מבטא משאלת לב אבל בכלל לא בכיוון. אירופה יבשת מתאבדת עם ילודה שלילית ואוכלוסייה מזדקנת, הם איבדו את כח החיים, אם יש שואה היא תהייה של האוכלוסייה הילדית - הם בעצם כמו האינדיאנים...

    IP: 85.64.17.154דווח על תגובה זו

  • 84.

    למוסלמים יש מדינות עם פצצות אטום (פקיסטאן)

    יהודי, 23/12/12 20:27

    יחי ההבדל הקטן בין יהודים במאה העשרים למוסלמים בשנות האלפיים

    IP: 164.138.116.218דווח על תגובה זו

  • 83.

    גם הארופאים מתעוררים ומגלים שערבים זה סיוט (ל''ת)

    שי, 23/12/12 20:15


    IP: 2.55.113.119דווח על תגובה זו

  • 82.

    אם תהיה שואה הנוצרים יהיו הקורבן.

    jhpth, 23/12/12 20:15

    כשאין ילדים שימשיכו אז הזקנים ישארו בבתים חסרי כח. ''השלייגרים'' הצעירים שהם המוסלמים אילו שיצאו לרחובות וישתלטו על השטח. היום באיזורים שלמים באירופה יש רוב מוחץ לילדים המוסלמים בבתי הספר בתוך 15 שנים זה יגמר בנצחון האיסלם.

    IP: 213.57.245.162דווח על תגובה זו

  • 81.

    הוא מרחיק ראות מכל הטוקבקיסטים שאינם רואים מעבר לאפם.

    יוסי, 23/12/12 20:09

    בראיה ארוכת טווח , הוא צודק במאה אחוז.

    IP: 77.124.212.39דווח על תגובה זו

    • הנבואה ניתנה לשוטים, ובינתיים השוואת היהודים למוסלמים זה הזניית השואה! (ל''ת)

      דודו, 23/12/12 20:21


      IP: 85.250.97.72 דווח על תגובה זו

    • מאיפה אתה יודע את זה, יוסי? (ל''ת)

      הנבואה אכן ניתנה לאנשים כמוך, 23/12/12 20:52


      IP: 109.186.98.116 דווח על תגובה זו

  • 80.

    אני לא בעד רצח עם כול שהוא

    צביהולרו , 23/12/12 20:07

    וכנ''ל לא בעד רצח מוסלמים אני בעד שקט לעם ישראל בארצו שואה נגד מוסלמים כבר קיימת גם באצותיהם הם טובחים אחד את השני ואת זה אין להכחיש כול אחד מהם משתייך לשבט או לחמולה שונה הרוצה לשלוט וכאן היא הבעיה מטרתם היא לחסל את היהודים ולהראות לעולם שהם השולטים בכיפה כמו ימות מצריים ובאשר לארץ ישראל להם יש זכויות בעוד אנו מאבדים אותם ועלינו מוטלת רק חובה חובה לשרת בצה''ל חובה בתשלומי מיסים שונים חובה וחובה וחובה את הכאוס הזה יוצרת הממשלה הפחדנית שלנו ואנו נותא לנו לזעוק די הרפו מאיתנו

    IP: 46.116.251.53דווח על תגובה זו

    • אתה אולי צודק אבל קשה לקרוא ככה. אולי תנסה קצת סימני פיסוק? (ל''ת)

      פסיק, 24/12/12 12:41


      IP: 120.148.213.187 דווח על תגובה זו

  • 79.

    היהודים הם שהכניסו את המוסלמים לאירופה ולכל חור שם

    השמאלנים החולנים שיושבים שם ובאמריקה אשמים מלאים, 23/12/12 20:03

    תקרא את ספרו של
    william F Engdahl
    Century of War
    יש PDF חופשי באינטרנט

    IP: 77.1.81.237דווח על תגובה זו

  • 78.

    השמאל שלא למד את לקח הקומוניזם אחראי לפורענות שתתרחש באירופה

    אנטי שמאל, 23/12/12 19:58

    הנסיון של השמאל להנדס את האדם לפי הדוגמה הרב תרבותית נכשלה.כי הרצון האנושי של האדם להיות עם הדומים לו טבוע בדנא כחלק ממנגנון ההישרדות האבולוציוני.האדם הוא חלק מהטבע ולא עומד מעליו.הנסיון ללכת נגדו בדברים מהותים רק יוביל לאסון כמו מה שמצפה למוסלמים ולאירופה.השמאל שלא למד את לקח הקומוניזם שהרציונל שלו היה זהה נושא באחריות לכך.

    IP: 77.126.120.172דווח על תגובה זו

  • 77.

    ואחרי שחשבת, זיסר יקירנו, איך להחזיר חובות, תתחיל בכלל לחשוב.....

    הגאון מוורשה , 23/12/12 19:57

    האם אתה רציני? ממש? עפ''י התנהלות הדברים בימים טרופים אלה, נראה שמי שיעשה שואה אלה המוסלמים לאירופאים הנוצרים..... (אגב, יש כאן כותרת ליד, שבה מצויין שהנצרות היא הדת הנרדפת בעולם כיום. בהנחה, שאין אלה היהודים שרודפים את הנוצרים ברחבי תבל - למרות שבימינו אלה ועם איכות הכתבים והתקשורת הכל כבר אפשרי -אני מניח שאת הנוצרים רודפים ברהמינים, בודהיסטים ועכו''ם.... גם דובי הבר המזוגזגים מצטרפים. המוסלמים? לא יכול להיות...............

    IP: 85.65.36.111דווח על תגובה זו

  • 76.

    ההשוואה בין היהודים שחיו באירופה לבין המוסלמים המציפים אותה היא השוואה

    בין אור לחושך, 23/12/12 19:57

    היהודים היו אזרחים נאמנים ותורמים במדינותיהם, שירתו בצבא ותרמו לתרבות המקומית.
    המוסלמים הגיעו במטרה להפוך את אירופה לאיעורביה.

    IP: 82.166.182.49דווח על תגובה זו

  • 75.

    זו זילות של השואה. התבטאות שמאלנית עלובה ומקוממת (ל''ת)

    היהודים היו אזרחים למופת באירופה ולא מיעוט עוין, 23/12/12 19:51


    IP: 89.139.178.89דווח על תגובה זו

  • 74.

    יחי ההבדל העצום

    איציק שהרבני, 23/12/12 19:49

    היהודים שהיוו מספרית אחוז קטן באירופה,נמנו על האליטה האירופית בכל תחום ועניין. הם עוררו קנאה ושנאה בשל הצלחתם-נתונים שעודדו את רציחתם. המוסלמים,(אם כי לא כולם)לעומתם,ייבאו גל עצום של אלימות ונחשלות לאירופה. רבים מהם עויינים ומתבדלים,אינם משתתפים בכלכלה הלאומית וניזונים ממנה,מאיימים דמוגרפית ותרבותית ומצהירים גלויות,שיעדם היא כיבושה התרבותי הדמוגרפי והפיסי של אירופה.

    IP: 217.132.177.91דווח על תגובה זו

  • 73.

    רצוי היה, מר זיסר, שתחשוב טוב ותתכנן איך להחזיר את חובותיך והתחייבויו (ל''ת)

    הגאון מוורשה , 23/12/12 19:49


    IP: 85.65.36.111דווח על תגובה זו

  • 72.

    כנראה שהעסקים צולעים מאד

    א, 23/12/12 19:42

    אם הוא מוצא זמן להיות פילוסוף בחצי גרוש.

    IP: 99.237.97.177דווח על תגובה זו

  • 71.

    איך דפקט כזה מקבל כותרת מלכתחילה?

    אייזנהאואר, 23/12/12 19:34

    הרי היהודים גם הם ראו באירופה יעד להחלת חוקי ההלכה הפרימיטיבית והחשוכה שלהם (שריעה).

    והכי חשוב, היהודים כמובן לא ראו עצמם חלק מהמדינות שבהם חיו,ניצלו את הסוציאלית ליברלית בהן, ואנסו את הבחורות המקומיות במספרי שיא.

    מי שמשווה את האיסלאם באירופה ליהדות שהושמדה הוא אידיוט בריבוע.

    IP: 91.156.63.44דווח על תגובה זו

  • 70.

    הוא צודק- המנטליות האירופית היא הרצחנית ביותר בהסטוריה (ל''ת)

    ארבינקא, 23/12/12 19:27


    IP: 31.44.128.198דווח על תגובה זו

  • 69.

    כמה פלסטינים הושמדו ב''שואה'' ש-45 מדבר עליה?? (ל''ת)

    אנלוגיה מעוותת של מוח הזוי, 23/12/12 19:25


    IP: 46.116.231.99דווח על תגובה זו

  • 68.

    idiot

    david masica, 23/12/12 19:22

    keep your nose out of people business and there will not be another holocaust
    jews like you should keep there mouth shut

    IP: 68.239.102.138דווח על תגובה זו

  • 67.

    שואה? לא. אבל קשה להאמין שהאירופים יתנו לאיסלם להמשיך ולהתפשט,

    עמקר, 23/12/12 19:21

    תהיה שם התפוצצות רבתי, מספיק איזו מתקפת טרור רבתי, נוסח 11 בספטמבר כדי לגרום לפרץ של זעם, שיוכל להתפתח אף למלחמת אזרחים. האירופים מתוסכלים, את זה אנחנו יודעים.

    IP: 71.194.238.156דווח על תגובה זו

  • 66.

    תגובה למוטי זיסר

    נויה נוי, 23/12/12 19:15

    יש הבדל קטן - היהודים לא עסקו בטרור באירופה - לעומת המוסלמים שעוסקים בטרור באירופה - בארה''ב - ומצהירים בגלוי שהם מתכוננים להשתלט על אירופה . והאירופיאים עדיין לא מאמינים - ולא מבינים , הם פשוט תמימים מידי , הם פשוט לא מסוגלים להאמין לצערינו הרב - מוטי זיסר צודק - כדאי להקשיב לו - ולמוטי אני מייעצת להסביר לאירופיים עם מי יש להם עסק ..

    IP: 93.172.72.128דווח על תגובה זו

  • 65.

    תהיה פורענות

    קיפוד רדיואקטיבי, 23/12/12 19:10

    תהיה פורענות גדולה - לא תהיה שום שואה...

    IP: 62.0.17.21דווח על תגובה זו

  • 64.

    טרנספר,מלחמה,שואה.אחת מהאפשרויות.אני מאמין

    רק הפאשיזם, 23/12/12 19:08

    שבאירופה הבינו מה קורה איתם וזה רק עניין של זמן עד שהמוסלמים יטופלו כמיטב המסורת האירופאית.

    זו מלחמה לחייים ולמוות.

    IP: 85.64.200.130דווח על תגובה זו

  • 63.

    הפוך גוטה, הפוך

    StoutViking, 23/12/12 19:07

    את ההבדלים הנראים לעין המהותיים בין היהודים באירופה לפני מלה''ע ה-2 ובין המוסלמים שחיים שם היום כבר מנו המגיבים תחתיי, אז רק אוסיף ואומר:

    יהודים באירופה מעולם לא קיבלו הגנה וגיבוי טוטאליים מצד התקשורת והשלטונות. באירופה, כאשר כנופיית מוסלמים אונסת בחורה בשוודיה, בעיתון כתוב ''צעירים''. כאשר משפחת פשע כורדית-לבנונית בגרמניה (ראו ערך ''Miri klan'' רוצחת אנשים ברחוב ומשליטה טרור על ערים שלמות, הפוליטיקאים והסוציולוגים ה''נאורים'' קופצים לזעוק שזה בגלל ''אפליה'' ושהגרמנים צריכים להאשים את עצמם.

    כששכונות שלמות הופכות לאיזורי ''אין כניסה'' ללבנים... זה דיי ברור.



    תהייה שואה באירופה, אבל לא למוסלמים.

    IP: 46.116.176.47דווח על תגובה זו

  • 62.

    ומוטי זיסר פולט גם שהיהודים ''רצו לקחת מאירופה הכל''. מה זה הבולשיט הזה?

    יובל, 23/12/12 18:57

    הרי היהודים היו חלק מאירופה. חלק אינטגרלי מהחברה. אף אחד לא בא לקחת שום דבר!!

    IP: 132.68.1.134דווח על תגובה זו

  • 61.

    זה לא דבר רע. גם ליפנים הייתה תרבות מזוויעה עד שחטפו שתי פצצות אטום

    ???, 23/12/12 18:57

    על הראש.
    במקרה הטוב - הם יהפכו לסוג של יפנים.
    במקרה הרע - יהיה פחות זבל בעולם.

    אי אפשר להפסיד פה.

    IP: 84.228.5.38דווח על תגובה זו

  • 60.

    ''אם ידעו בארץ הזאת לנצל את הדבר הזה, אין ספק שזה יכול לתת לישראל מעמד

    ארנון, 23/12/12 18:55

    עצום בחמישים או במאה שנה הקרובות במשחק הגדול'' ???
    לנצל את השואה המתוכננת כדבריו כדי לחזק את מעמדנו ???
    אוי ואבוי לך אדון זיסר,לא למדת כלום.

    IP: 80.179.37.67דווח על תגובה זו

  • 59.

    יש1.5מליארד מוסלמים בעשרות מדינות ממוצע הגיל פחות מ30שנה.אירופה יבשת

    עם ממוצע גיל60שנה עולם הולך ונעלם=גם אותנו יעלימו!, 23/12/12 18:55

    יעלימו אותנו כי הדתיים וחרדים הופכים אותנו לעם בלי תקוה ועתיד.

    IP: 79.179.152.35דווח על תגובה זו

  • 58.

    רק שמוטי שכח להזכיר את ההבדל בין היהודים למוסלמים:

    יובל, 23/12/12 18:55

    היהודים התערו בחברה ורצו לעזור לה, פיתחו אותה ותרמו לה, ואילו המוסלמים לא רוצים להתערות או לתרום לחברה, לא רוצים אפילו ללמוד את השפה המקומית, ורק דורשים כסף וקצבאות.

    IP: 132.68.1.134דווח על תגובה זו

  • 57.

    טיפש גדול האהבל הזה. כסף זה לא שכל. (ל''ת)

    צחי, 23/12/12 18:52


    IP: 77.127.14.168דווח על תגובה זו

  • 56.

    הגאווה והזחיחות העבירו אותו על דעתו... כסיל- בלום פיך! (ל''ת)

    קצת ענווה וצניעות לא יזיקו לך, 23/12/12 18:50


    IP: 77.126.221.226דווח על תגובה זו

  • 55.

    זיסר: תתמקד בעשיית כסף. ניתוחים הסטוריים אינם השטח שלך (ל''ת)

    תתמודד באומץ עם חובותיך הגדולים, 23/12/12 18:47


    IP: 109.186.98.116דווח על תגובה זו

    • בינתיים הוא פורע חובות ללא תספורת תן כבוד (ל''ת)

      יוסי, 23/12/12 20:55


      IP: 46.121.207.73 דווח על תגובה זו

  • 54.

    לבינתיים נראה כי המוסלמים יעשו לאירופאים שואה. (ל''ת)

    יהונתן,ירושלים, 23/12/12 18:39


    IP: 85.250.64.216דווח על תגובה זו

    • נכון .לא בדיוק גאון הזיסר הזה (ל''ת)

      מסקנה כסף עושים גם ללא..., 23/12/12 20:56


      IP: 84.109.13.246 דווח על תגובה זו

    • האדם המערבי הוא עדיין שולט בכיפה, הוא שקט אבל עם מנגנוני הרס קטלניים (ל''ת)

      ואנחנו ניצלנו בעור שיניים מהתרבות שלהם, 23/12/12 20:59


      IP: 79.182.187.27 דווח על תגובה זו

  • 53.

    זה מדויק להפליא

    המחתרת הסגולה, 23/12/12 18:38

    זיסר כנראה שחי את אירופה מקרוב כי זה אכן מה שקורה מתחת ומעל פני השטח ולא המדובר הוא בארצות הדקדנטיות של הגוש המזרחי לשעבר כי אם במרכז אירופה ומשם צפונה ומערבה. שבדיה היא דוגמא טובה למה שזיסר אומר. ארץ שקטה, יפה, גדולה עם רווחה כלכלית אדירה שלא יכולה כבר לסבול את המיעוט המוסלמי שיושב לה במרכזי הערים הגדולות. שבדיה הסוציאליסטית פונה ימינה מאוד בכל מה שקשור למהגרים מוסלמים. ולא חסרים שם פוליטיקאים שמעלים רעיונות לפתרון.
    יחד עם זאת, הרקע לשנאה אינו כלכלי כי אם תרבותי ודתי-פוליטי. השבדים רואים כיצד הדמוקרטיה בורחת להם מהידיים ע''י מעוט שמסרב להתערבב ואף כופה את מוסכמותיו הדתיות על הסביבה.

    IP: 79.120.164.48דווח על תגובה זו

    • Sweden is already lost (ל''ת)

      Stina, 23/12/12 20:56


      IP: 67.177.93.105 דווח על תגובה זו

  • 52.

    למה להרוג? שיגרשו אותם חזרה (עם פיצויים כספיים) ואז גם אני יהיה בעד (ל''ת)

    מותר לאירופה להתגונן, 23/12/12 18:36


    IP: 95.86.69.88דווח על תגובה זו

  • 51.

    כסף זה לא שכל . מוטי זיסר תוגת אימו... (ל''ת)

    א. אלון, 23/12/12 18:32


    IP: 70.138.160.128דווח על תגובה זו

  • 50.

    יש הבדל קטן, היהודים לא עסקו בטרור ולעומתם המוסלמים טרוריסטים מוצהרים (ל''ת)

    שי, 23/12/12 18:26


    IP: 82.80.148.2דווח על תגובה זו

    • ויש הבדל נוסף - ליהודים לא הייתה מדינה, למוסלמים יש 22 מדינות...

      נ, 23/12/12 19:20

      ועוד הבדל - היהודים רצו להיטמע ולהיות אזרחים מועילים ונאמנים במדינותיהם; והיהודים בסך הכל רצו לחיות את חייהם כיהודים, ואילו המוסלמים שמים להם כמטרה לאסלם את העולם כולו, בכוח הזרוע והחרב. היהודים קיבלו כדרך הטבע את העובדה שרוב העולם סביבם מורכב מלא-יהודים; המוסלמים שואפים לשנות את המצב הזה.

      IP: 93.173.137.82 דווח על תגובה זו

      • למוסלמים יש 59 מדינות מוסלמיות שמתוכן 22 הן ערביות (ל''ת)

        דייקן, 23/12/12 19:58


        IP: 82.166.182.49 דווח על תגובה זו

      • יקירי, לערבים 22 מדינות.... למוסלמים - רבות מספור (ל''ת)

        הגאון מוורשה , 23/12/12 19:59


        IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

      • ושכחתם ...נפט? (ל''ת)

        לא במאה שנים הבאות, 23/12/12 20:57


        IP: 84.109.13.246 דווח על תגובה זו

      • לערבים מעל 20 מדינות. קיימות בסה''כ מעל 50 מדינות מוסלמיות (ל''ת)

        גיאוגרף, 23/12/12 22:21


        IP: 109.65.27.10 דווח על תגובה זו

      • 22

        Dan, 23/12/12 23:57

        Much more than that 22 Arab states and over 80 Muslim states

        IP: 66.65.143.53 דווח על תגובה זו

  • 49.

    כל כך הרבה שטויות לא שמעתי כבר הרבה זמן (ל''ת)

    חוכא והיתלולא, 23/12/12 18:22


    IP: 93.172.182.131דווח על תגובה זו

  • 48.

    גישור בין תרבות האיסלאם לתרבות המערב...

    איתמר בן יוסף, 23/12/12 18:22

    זה מה שנדרש.מלחמת דתות הגרועה במלחמות ויש למנוע אותה בכל מחיר.גם היהדות דיי קיצונית בהתייחסותה ללא יהודים אולם לא כופה עצמה על אחרים לעומת האיסלאם הרואה בשאר כופרים.יש למצוא נוסחת גישור וזו בהחלט משימה קשה.כל הדתות מאמינות באל אחד אותו האל ואין סיבה לא למצוא מכנה משותף.התנאי הראשון הוא הפסקת ההסתה האיסלאמית נגד שאר הדתות וביטול רצון הכפייה הדתית של תרבות האיסלאם על שאר העולם.צעד ראשון חשוב בכיוון הוא שיחרור האשה שם והמנעות מעירוב הדת בפוליטיקה .דת ששולטת בשלטון באמצעות טרור אינה דת.דת אינה אמורה ליצר מחיצות בין אנשים אלא לקרב בינהם אחרת היא מיותרת.ברור שקל לומר דברים שקשה לבצע אולם הזמן הולך ואוזל.

    IP: 87.69.252.96דווח על תגובה זו

    • על זה אומר: בלה בלה .... (ל''ת)

      ננ, 23/12/12 20:58


      IP: 84.109.13.246 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אין ספק שיקרה משהו גדול ב30 שנים הקרובות. (ל''ת)

    מושיק, 23/12/12 18:20


    IP: 95.35.6.217דווח על תגובה זו

    • נכון מדינת ישראל תחדל מלהתקיים (ל''ת)

      והיהודים נפוצו לכל הגלויות ...תרחיש יותר ריאלי, 23/12/12 20:59


      IP: 84.109.13.246 דווח על תגובה זו

  • 46.

    היהודים איימו על הזהות של גרמניה? הם היו בדרך להתבוללות! (ל''ת)

    אמירה פושעת, 23/12/12 18:20


    IP: 164.138.115.29דווח על תגובה זו

    • והיהודים הפולנים והלטבים וה..... (ל''ת)

      נו באמת, 23/12/12 20:59


      IP: 84.109.13.246 דווח על תגובה זו

  • 45.

    מדוע לדבר על העתיד שם, כאן ועכשיו ישראל מבצעת שואה בעם הפלסטיני. (ל''ת)

    THE SIXTH GATE , 23/12/12 18:18


    IP: 46.65.3.127דווח על תגובה זו

    • נכון, עכשיו חזרתי מייצור תאי גזים בטול כרם. אדיוט ונבל! (ל''ת)

      אהוד, 23/12/12 18:49


      IP: 46.117.224.72 דווח על תגובה זו

    • היום אהוב לבך אסד רצח 200 מוסלמים שהיו בדרך למאפיה לקנות (ל''ת)

      לחם. למה את שותקת? צבועה רדודה, 23/12/12 18:57


      IP: 79.182.145.240 דווח על תגובה זו

    • ישראל לא מבצעת שואה בפלשתינים והם חיים בישראל בגדה ואפילו בעזה טוב פי (ל''ת)

      10 מהמצרים סורי לבנון ועירק=אפילו יש להם עודף חופש, 23/12/12 18:58


      IP: 79.179.152.35 דווח על תגובה זו

    • מדוע לשקר אם אפשר להגיד את האמת (ל''ת)

      דן, 23/12/12 18:59


      IP: 93.173.148.29 דווח על תגובה זו

    • איזה בידור אתה בטח קומיקאי (ל''ת)

      Isaac, 23/12/12 19:06


      IP: 79.182.19.115 דווח על תגובה זו

    • שואה בתחת שלי

      עמי, 23/12/12 22:31

      שואה בתחת שלי
      לא טוב לפלסטינאים , הם מוזמנים לעבור לסוריה
      שם יטפלו בהם בכפפות של משי

      IP: 85.65.62.3 דווח על תגובה זו

    • חחח מת על הדבילים של ''שואה בפלסטינים'' ... אפסים בזויים ...חחחח

      ובאותה הנשימה אתה מסכים שהם יהיו הרב ב 2040 נכון ?, 24/12/12 03:11

      הם מסכימים שהפלסטינים יהיו הרב עוד עשרים שנה עקב גידול טיבעי של הפלסטינים.
      ובאותה נשימה הם קובעים שישראל עושה בהם השמדת עם ושואה :)

      תגידו דבילים? כמה זמן כבר לוקח להרוג 1.5 מליון פלסטינים? ואיך הם יהיו הרב אם הם מושמדים בקצב ''שוה''?
      אבל.... כידוע, לא מבלבלים (יעני) שמאלן עם עובדות.
      יש לו רגשי נחיתות לשרת , העובדות הן לא משמעותיות.

      אנשים בזויים. באמצע הדרך. אנשים בזויים מאאאדדד! חחחח אאאפפפססס

      IP: 99.99.230.249 דווח על תגובה זו

  • 44.

    נו זה טוב (ל''ת)

    שי, 23/12/12 18:17


    IP: 84.108.174.140דווח על תגובה זו

  • 43.

    כזו רמה נמוכה של טיעונים לא שמעתי הרבה זמן...

    בועז, 23/12/12 18:11

    מה שאומר שכדי להצליח בעסקים לא תמיד צריך להיות חכם גדול אלא גם הרבה מזל...
    איך אתה משווה את ''הסכנה'' היהודית אז למוסלמית של היום?
    מהיכן אתה מגיע למסקנה שהיהודים היו מגיעים לשליטה על מחצית מכלכלת אירופה?
    וגם אם נלך לפי אותו היגיון מעוות-האם הם היו מקור לקידמה לחדשנות,והיו סוחבים את האוכלוסיה קדימה,או היו מקור לעוני ובערות כפי שקורה היום עם המוסלמים?
    האם יהודי אי פעם ''ניכס''לו איזור אקסטריטוריאלי באיזהו מקום באירופה אשר הכניסה אליו היתה אסורה למי שאינו יהודי?או שהוכנס לשם בעל כורחו באכזריות נוראה?
    האם יהודים אי פעם היו מוקד לפשיעה באיזשהו מקום באירופה?
    האם יהודים היו מעורבים אי פעם בתקיפה ובמהומות על רקע אתני?
    האם יהודים היו מעורבים אי פעם באונס המוני של נשים כלשהן באירופה-יהודיות או לא יהודיות?

    מהיכן שואב זיסר את הומניות היתר בה הוא לוקה?
    אולי מהיותו יהודי?

    IP: 217.132.245.145דווח על תגובה זו

    • מהכסף (ל''ת)

      its good to be a king, 23/12/12 21:00


      IP: 84.109.13.246 דווח על תגובה זו

    • דברים כדורבנות! (ל''ת)

      א''ב, 23/12/12 22:30


      IP: 82.102.146.194 דווח על תגובה זו

  • 42.

    European culture's based on Jewish traditions. Muslims' fith column

    Russian Jew , 23/12/12 18:08

    Most ridiculous comparison. Jews have been a major part of European culture which is based in large measure on Jewish traditions.

    Muslims do not integrate into the host country's culture and consider themselves soldiers of Jihad whose goal is to conquer Europe.

    IP: 64.20.163.2דווח על תגובה זו

  • 41.

    זה צפוי לא אמן במהרה (ל''ת)

    קובי, 23/12/12 18:07


    IP: 77.125.237.231דווח על תגובה זו

  • 40.

    נומרוס קלאוזוס למוסלמים בבריטניה? קבלה לפי מאגר?

    אורן, 23/12/12 18:03

    מאיפה הוא מביא את זה? אף אחד לא מונע ממוסלמי בעל אזרחות בריטית להתקבל ואין שום מאגרים (איך אני יודע? כי אני עובד באונ' בריטית גדולה). מה שכן יש זה פיקוח הדוק יותר על ההגירה, כלומר - על תושבי החוץ שהתקבלו לאוניברסיטה ולומדים כאן (בעיקר שיש המון אנשים שמגיעים ללמוד ו''נעלמים'', כלומר - מהגרים בצורה לא חוקית תוך שימוש בקבלה לאוניברסיטה כאמצעי לכניסה חוקית למדינה).

    IP: 78.148.238.31דווח על תגובה זו

  • 39.

    יש יותר אמת משקר לדעתי

    ספי, 23/12/12 18:00

    לא תמיד צודק האדם בכל אבל בכיון הכללי הוא לא רחוק.

    IP: 46.120.153.204דווח על תגובה זו

  • 38.

    ואחרי השואה הם יהיו פי אלף אלימים כלפינו (ל''ת)

    משה, 23/12/12 17:56


    IP: 84.111.102.86דווח על תגובה זו

  • 37.

    אתה יודע לעשות כסף לא יותר מזה. בדיוק הפוך.

    תן טיפים איך עושים כסף., 23/12/12 17:47

    איך אפשר בכלל להשוות. האוכלוסיה הערבית מטיפה להתאסלמות, לאלימות, לבערות, מפחדים להכנס לשכונות שם וכו' איך זה קשור ליהודים שהביאו קידמה תרבות מדע ורק דברים טובים.הסיבה לשואת היהודים היא אנטישמיות שהיתה ועדיין קיימת ללא שום סיבות אמיתיות. לכן ברור שאם כבר אז האסון (לא שואה) שם יהא הפוך. המוסלמים נגד המקומיים.

    IP: 46.116.202.124דווח על תגובה זו

  • 36.

    איראן קוראת לישראל השטן הקטן

    אוליבר טוויסט, 23/12/12 17:47

    אבל מפתחת טילים שיכולים להגיע עד לונדון. כנראה שהם לא עובדים לחינם.
    מוסלמים לא יטבחו ללא תגובה.

    IP: 79.180.5.89דווח על תגובה זו

  • 35.

    רק אצל יהודים זה ''יהרג ובל יעבור''.

    הם יעשו לאירופים מה שהם עושים לאסד, 23/12/12 17:46

    מה שעשו לקדאפי, מה שעשו לרוסים ועושים לאמריקאים באפגניסטן. האיסלם לא דת של חנונים פראיירים.

    IP: 46.120.49.168דווח על תגובה זו

  • 34.

    מוסלמים הם לא יהודים גלותיים רופסים. אי אפשר לעשות להם שואה. (ל''ת)

    אבל אפשר לעשות יופי של מלחמת עולם, 23/12/12 17:32


    IP: 192.117.158.19דווח על תגובה זו

    • האירופאים יותר קטלנים מכול כמי העולם, זה זרע עמלק...וידוע (ל''ת)

      שיש להם נשק וטכנולוגיה, רק שלא יבואו אלינו, 23/12/12 21:03


      IP: 79.182.187.27 דווח על תגובה זו

  • 33.

    השואה לא ''התבשלה'' במחשכים

    יעקב, 23/12/12 17:25

    היא לוותה בהסתה פומבית, חקיקה מפלה הדרגתית ואידיאולוגיה אוטופית.

    כל עוד לא יתקיימו האלמנטים הללו, למוסלמים אין ממה לדאוג.

    IP: 79.182.198.100דווח על תגובה זו

  • 32.

    מות הפוסטמודרנה

    ליאור, 23/12/12 17:13

    פתרון פחות מזעזע משואה הוא שהאירופאים יבינו שבחסות הרליטביזם האסלאם השתלט עליהם בדלת האחורית, כי הוא כמובן לא שמע על פוסמודרניות.
    ואז תהיה אמת מידה לצדק ולמוסר ויוכלו לטפל בצורה חוקית במוסלמים בכל העולם

    IP: 31.44.131.171דווח על תגובה זו

  • 31.

    איזו השוואה מעוותת בין יהודי אירופה למוסלמים שבאו לכבוש אותה

    אזרחית, 23/12/12 17:10

    היהודים באירופה שלפני השואה לא רצו להשתלט עליה כמו המוסלמים, לא רצו שכולם ימירו את דתם ליהדות כמו שהמוסלמים רוצים שכולם יתאסלמו ולא רצו לרצוח את כל האירופאים כמו שהמוסלמים רוצים.
    היהודים באירופה לא עשו מעשי חבלה כמו שעושים ועשו המוסלמים שם, לא עסקו בטרור כמו המוסלמים ולא הסתננו בהמוניהם לארצות שם כדי להשתלט באמצעות הדמוגרפיה על אירופה כמו שהמוסלמים עושים.
    הילודה לא היתה מעולם נשק בידי היהודים.
    היהודים לא רק שלא רצו להשליט את היהדות על אירופה כפי שהמוסלמים עושים, יהודים היקשו מאז ומתמיד על מי שרצה להתגייר ועשו לו את המוות כדי שלא יעשה כן.
    השטויות שהזיסר הזה פולט ממש מדהימות.

    IP: 5.102.194.67דווח על תגובה זו

  • 30.

    כמו שישראל עושה שואה לפלשתינים? חשבת שאולי שיש הבדל בין מיעוט נרדף חסר

    מולדת נאמן ותורם, לאוסף ברברים אלימים חשוכים וכובש, 23/12/12 17:08

    השימוש במילה שואה בהקשר הזה מרתיח אותי. מאיפה צצים כל האידיוטים האלה? אירופה עומדת בפני סכנת כיבוש מוסלמי, זה כל כך שונה מהמקום שבו היו היהודים כמיעוט באירופה. המוסלמים ממש לא מתנהגים באופן דומה, ודרך אגב: תהיה בטוח שאף אחד לא ישלח אותם לתאי גזים ולא יעשה עליהם ניסויים רפואיים.

    IP: 109.65.122.207דווח על תגובה זו

    • צודק, מקסימום יגרשו אותם... (ל''ת)

      חיים, 23/12/12 21:30


      IP: 79.183.12.48 דווח על תגובה זו

  • 29.

    חחחח מה הוא מבלבל את השכל?

    ..., 23/12/12 17:07

    המוסלמים הם לא כמו היהודים... יש להם עשרות מדינות שיגנו עליהם, והם יודעים לזרוק בקת''בים ולעשות פיגועים ושאר צרות. הם יחסלו את האירופאים לא להפך.

    IP: 84.111.92.244דווח על תגובה זו

    • העמים האירופים נראים מתורבתים

      חיים ישראל, 24/12/12 02:59

      אבל נלחמו את המלחמות האכזריות ביותר בהיסטוריה . שואה קולוניאליזם עבדות ואינקוויזיציה הם פטנטים הרשומים על שמם .

      IP: 213.57.250.15 דווח על תגובה זו

  • 28.

    האירופאים פחדו מיהודים כי הם אנטישמים. הם מפחדים ממוסלמים בגלל האלימות

    זוהר, 23/12/12 17:04

    זה לא בדיוק אותו הדבר.
    ובינתיים, אין פוגרומים בערבים. אם כבר, אז יש התפרעויות של ערבים שתוקפים לא ערבים.
    לדעתי יותר סביר שאירופה תעלם ותהפוך למדינה ערבית גדולה.
    תהייה שואה בנוצרים לפני שתהייה שואה בערבים.

    IP: 80.179.125.66דווח על תגובה זו

    • אשכרה (ל''ת)

      דון קורטיזון, 23/12/12 21:28


      IP: 77.127.80.116 דווח על תגובה זו

  • 27.

    איזה שטויות במיץ. (ל''ת)

    אורי, 23/12/12 17:03


    IP: 109.160.188.238דווח על תגובה זו

  • 26.

    יהודים שעזבו בזמן, הצילו את עצמם.

    דור שני, 23/12/12 17:01

    האירופאים חייבים להוציא הודעה למוסלמים באירופה לעזוב את אירופה. מי שלא יעזוב, זה יהיה סיפור אחר לגמרי.

    IP: 84.228.16.144דווח על תגובה זו

  • 25.

    לא תהיה שום פגיעה בערבים בגלל שהם ערבים...

    יוסי, 23/12/12 16:58

    אולי תהיה פגיעה בברברים באירופה, ויפה שעה אחת קודם

    IP: 79.177.190.52דווח על תגובה זו

    • SHOAH

      gabriel, 23/12/12 17:12

      BSD

      I doubth if it will be- There are too many arbs to send them to concentration camp like thte jew 66 years a go- there will be a big WAR THERE that is or sure

      IP: 94.159.246.203 דווח על תגובה זו

  • 24.

    תחת שליטה

    אלדר, 23/12/12 16:56

    מה ששכחו באירופה, בישראל עוד לו למדו,לצרפתים אין בעיה לגרש את הזרים, ברגע שזה נוגע לאינטרס הציבורי כמו למשל הדרת נשים יצא חוק נגד לבוש ''רעלה'' במרחב הציבורי,המוסלמים התנגדו אם הנני טועה הצרפתים גירשו עשרה בלי בצלם ובלי אירגוני זכיות אדם ,מעלים למטוס אם כרטיס לכיוון אחד.מצד שני האיסלם הערבי בצרפת מועיל לצרפתים לקבל הזמנות בנתח גדול ממדינות ערב,לכן הכל תחת שליטה.

    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

    • ''בישראל עוד לו למדו?''

      הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 23/12/12 17:15

      הערבים שגירשו היו אורחים שם, לגיטימי.

      לגרש מישהו מהמדינה שבה הוא נולד זה לא סביר.

      IP: 193.9.13.136 דווח על תגובה זו

      • אורחים לרגע

        אלדר, 23/12/12 19:59

        בצרפת ישנם 80% אורחים,ורק 20% צרפתים .

        IP: 82.237.15.84 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אני חושש משואה הפוכה: גיהאד איסלמי נגד האירופיים. אבל זה לא ענייני (ל''ת)

    כפי שאז אף אחד לא התעניין בענייננו, 23/12/12 16:54


    IP: 192.117.13.78דווח על תגובה זו

    • האירופאים יכולים למחוק את ארצות האיסלאם באיבחה אחת (ל''ת)

      בפחות מיממה, והמבין יבין, 23/12/12 21:00


      IP: 79.182.187.27 דווח על תגובה זו

  • 22.

    השואה התרחשה כי אירופה רצתה להגן על עצמה ? כבר היו החרמות גורפות של

    שי, 23/12/12 16:53

    רכוש יהודי ולא במדינה אחת,כבר היו איסורים על יהודים מפה ועד הודעה חדשה לגבי לימודים אוניברסיטאיים ואחזקת נכסים וכו',מה קשורה השואה לעניין הגנה?
    הנבערות והטימטום הן הצרות הגדולות של הדור הזה.

    IP: 77.126.126.124דווח על תגובה זו

  • 21.

    להבדיל מהיהודים, המוסלמים הם באמת דמון. הם מצהירים על רצונם לאסלם את (ל''ת)

    אירופה., 23/12/12 16:52


    IP: 192.117.13.78דווח על תגובה זו

  • 20.

    צודק שיהיה שם....

    אני, 23/12/12 16:52

    כבר שנים רבות שאני אומר לחבריי שעמי אירופה הם הרוצחים הכי גדולים בהיסטוריה, ומה שהם יעשו למוסלמים זה רק עניין של זמן. צודק זיסר במה שאומר, רק לא הייתי משווה אותנו למוסלמים כי הם מביאים שנאה ומוות, בעוד היהודים הביאו תרבות ומדע לאירופה, והיום האירופאים מכים על חטא, שסילקו ורצחו את היהודים, ובאו במקום....

    IP: 77.125.130.139דווח על תגובה זו

  • 19.

    מסכים איתו

    שחור אסלי, 23/12/12 16:51

    הגעתי לתובנה הזו אחרי צפייה בסידרה של צבי יחזקאלי - הקרקע באירופה הולכת ונהיית מוכנה לעימות עם האיסלאם ההולך וגבר בצרפת, הולנד, בלגיה, גרמניה, שבדיה, נורווגיה ודנמרק...

    IP: 192.118.73.46דווח על תגובה זו

  • 18.

    דברי הבל וטימטום כאלו הרבה זמן לא שמעתי...

    ., 23/12/12 16:48

    המוסלמים אינם יחידה אחת,הטורקים בגרמניה הפקיסטנים באנגליה האלג'יראים בצרפת וכו' אין ביניהם שום קשר אפילו דתי,למרות שהם כביכול כולם מוסלמים.

    IP: 77.126.126.124דווח על תגובה זו

    • גם לא היה קשר בין היהודים

      מתנחל, 23/12/12 17:24

      החסידים של רוסיה לא היו דומים בכלל למתבוללים היקים של גרמניה - אז מה ?
      ממתי גזענות היא הגיונית ?

      IP: 195.189.193.1 דווח על תגובה זו

  • 17.

    The only deferent is

    Uri A., 23/12/12 16:48

    The only deferent is.
    Today the Muslims have the bomb,and Iran is almost there.
    In Switzerland they are ready. Atomic bomb shelters for all citizens that could sustain life under ground for 10 years.
    And all of it is for what???
    Yes dear Motile,you are right, I saw it coming 10 years ego.
    and the Arabs saw it 25 years ego.
    Fortunately OR Unfortunately they are ready more than we are.
    WAKE UP ISRAEL.

    IP: 69.125.37.181דווח על תגובה זו

    • If you saw it coming 10 years ago, why didn't you learn proper English (ל''ת)

      אבי, 23/12/12 17:21


      IP: 62.0.34.93 דווח על תגובה זו

  • 16.

    הלואי (ל''ת)

    משה, 23/12/12 16:43


    IP: 192.118.92.3דווח על תגובה זו

  • 15.

    אלא אם המוסלמים יחסלו את הארופאים קודם (ל''ת)

    מי יקדים את מי ?, 23/12/12 16:42


    IP: 85.250.11.194דווח על תגובה זו

  • 14.

    אורח שרוצה להשתלט על בית מארחו- יסולק בכוח. היהודים לא רצו-המוסלמים כן (ל''ת)

    ציוני, 23/12/12 16:41


    IP: 109.186.22.161דווח על תגובה זו

  • 13.

    לא שואה אולי מלחמה! המוסלמים זה לא כמה מיליונים ללא בית לאומי (ל''ת)

    עדן, 23/12/12 16:41


    IP: 77.125.96.115דווח על תגובה זו

  • 12.

    זוט אבני

    דמגוגיה זולה, 23/12/12 16:41

    להשתמש בשואה כלאחר יד... זול מאוד. שיחזור לעשות כסף וישתוק

    IP: 212.199.100.138דווח על תגובה זו

  • 11.

    תסמונת השבוי.

    אני, 23/12/12 16:39

    ''אולי באמת השואה התרחשה בגלל
    שאירופה רצתה להגן על עצמה? אולי אירופה חשבה שהיהודים באים לקחת לה את הכול?''

    אם זה לא תסמונת השבוי לפי הגדרה - אז מה כן?

    IP: 79.177.221.103דווח על תגובה זו

  • 10.

    לא זוכר שיהודים פוצצו את עצמם על בניינים אוטובוסים או רכבות

    שוקו, 23/12/12 16:37

    ההשוואה לא נכונה
    יהודים לא היוו איום דמוגרפי
    יהודים לא גרמו לאנשים לפחד לצאת מהבית
    יהודים לא השתייכו לאירוגנים דוגמאת אל קאידה
    יהודים לא היוו איום תרבותי בשל מספרם המועט על ארצות אירופה , ההיפך יהודים ניסו להשתלב בתרבות המקומית
    אל תשווה אותנו למוסלמים זה פשע שזכרון השואה אינו יכול לסבלות

    IP: 79.177.17.196דווח על תגובה זו

    • כאלה שטויות לא קראתי מזמן. תראה למה:

      חן, 23/12/12 18:05

      על היהודים אמרו אז שהם ''סרטן בגוף האומה הגרמנית'', בגלל שהם לקחו להם משרות (כביכול), שהם מלוכלכים, שהם לבושים שחורים ומפחידים את הילדים. וכו' וכו' וכו'

      IP: 79.180.35.39 דווח על תגובה זו

      • יופי, וכמה מזה היה נכון?

        עידו, 23/12/12 18:59

        אף אחד לא יצטער על מותו של האיסלאם גם בעוד אלפי שנים.

        IP: 84.228.5.38 דווח על תגובה זו

      • ''לקחת משרות'' זה כמו לפוצץ אוטובוס מלא אנשים? אתה הזוי! הזניית השואה לש (ל''ת)

        דודו, 23/12/12 20:23


        IP: 85.250.97.72 דווח על תגובה זו

  • 9.

    כמה כסף ככה טמטום. ממש אותו דבר היהודים באירופה והערבים באירופה (ל''ת)

    אזרחית, 23/12/12 16:34


    IP: 79.180.157.112דווח על תגובה זו

  • 8.

    לשיטתו האירופים מכסחים אותנו בהפוך על הפוך (ל''ת)

    מה ההסבר? אין ממש... מה שהופך את טיעוניו לקשקוש, 23/12/12 16:30


    IP: 46.117.60.131דווח על תגובה זו

  • 7.

    האירופאים יכלו לפתור את הבעיה מזמן

    ארז, 23/12/12 16:27

    הם חיכו, וחיכו, וחיכו יותר מדי.
    ועתה זו הדרך היחידה הפתוחה בפניהם כדי לפתור את הבעיה, כדי להציל את הבית שלהם מכליה בידי האיסלאם.

    IP: 46.116.208.191דווח על תגובה זו

  • 6.

    זה לא זילות השואה אלא הזניית השואה, כי הוא משווה ברברים לחפים מפשע. (ל''ת)

    דודו, 23/12/12 16:27


    IP: 85.250.97.72דווח על תגובה זו

    • הזנייה

      מסכים, 23/12/12 16:46

      קשה ביותר

      IP: 213.151.38.6 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ממון יש אבל אין שכל אין דאגות ,אמירה מביכה. (ל''ת)

    קופיקו, 23/12/12 16:19


    IP: 93.173.2.146דווח על תגובה זו

    • צר לי להגיד לך אבל הנה בדיחה שיש בגרמניה

      איציק, 23/12/12 16:32

      לגרמנים יש בדיחה בקשר למוסלמים - ''אתם יודעים למה היהודים צריכים להיות שמחים? כי ליהודים כבר היתה שואה''. תבין לבד. אמיתי לגמרי.

      IP: 79.182.213.74 דווח על תגובה זו

      • אני חי 20 שנים בגרמניה ואת הבדיחה הזו עדיין לא שמעתי (ל''ת)

        עוד רעיונות?, 23/12/12 18:51


        IP: 80.187.102.59 דווח על תגובה זו

  • 4.

    לשמוע את זה מבן לניצולי אושוויץ..חזק מאוד

    אהוד, 23/12/12 16:15

    מקווה שזה לא יצבור תאוצה...ויהיה בלגן מזה

    IP: 212.235.62.249דווח על תגובה זו

    • לאהוד, אתה מעדיף מוסלמים או בלגאן? (ל''ת)

      אין ברירה, 23/12/12 17:03


      IP: 84.228.16.144 דווח על תגובה זו

  • 3.

    הזוי (ל''ת)

    חבצלת, 23/12/12 16:03


    IP: 84.94.111.240דווח על תגובה זו

  • 2.

    במציאות שיש מיעוט אכן יכולה להתרחש שואה -המוסלמים אינם מיעוט בעולם

    מוטק'ה, 23/12/12 15:59

    האפשרות לשואת מוסלמים באירופה אינה אפשרית כלל וכל.מר זיסר מדמיין גורל לאומה עצומה שלא תשב מנגד. אכן המוסלמים הפכו לבעיה מהותית באירופה .ולאירופה אין כרגע מה לעשות עם הענין בעיקר בגלל השואה. אך המחשבה כי יכולה להיות שואת אירופה במספרים של 60 מליון היא פרי דמיון כמעט חולני הייתי אומר.
    אכן צפוי להיות משבר עמוק ומוצדק .כלומר בעיה עולמית שתחייב פתרון של ככל הנראה הפרדת לאומים. ואולי אף תהיה אלימות קשה ואף הפליה כפי שציין המלומד זיסר. אבל ככל שדמיוני מתפרע לא עולה בו בשל העובדה כי העולם המוסלמי עצום ובעל יכולות .לא יכולה להיות שואה..תנוח זיסר .
    אגב אם המצב כל כך נורא ומדאיג ואתה בן לניצולי שואה. אז מה אתה עושה שם??? או שאתה רק מנסה לנצל הזדמנות עסקית.....

    IP: 121.243.171.137דווח על תגובה זו

    • הסרבים טבחו במוסלמים ביוגוסלביה ואף אחד לא עשה שום דבר..

      בן, 23/12/12 16:41

      כנל אסד ומעשיו בסוריה. מבחינת האירופאים היהודים והמוסלמים הם רפש, הדברים יכולים לקרות ללא ספק.

      IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

    • אירופאים ואמריקאים הרגו רק 3.5 מיליון מוסלמים בשנים האחרונות

      אביזו, 23/12/12 17:38

      למי שאומר שאירופה פציפיסטית:
      אז הרוסים הרגו שני מיליון באפגניסטן.
      האמריקאים והבריטים הרגו עוד מיליון בעיראק ואפגניסטן.
      הרוסים הרגו עוד 300 אלף בצ'צ'ניה.
      הסרבים הרגו 200 אלף בבוסניה.
      ויש גם את קוסובו ודגסטן ואבחזיה ונגרונו קראבאח שבארמניה.
      אירופאים יודעים להרוג כשצריך.

      IP: 93.172.17.204 דווח על תגובה זו

      • מספרים שאין להם אחיזה במציאות (ל''ת)

        נוגס, 23/12/12 20:31


        IP: 85.64.17.154 דווח על תגובה זו

    • האירופאים יכולים להשמיד את כול המוסלמים בפחות מיממה (ל''ת)

      עם הנשקים הקטלניים שיש להם..ואת זה כול בר דעת יודע, 23/12/12 21:02


      IP: 79.182.187.27 דווח על תגובה זו

  • 1.

    הלוואי,....ושהפעם יצליחו עם כל המוסלמים (ל''ת)

    אנטימוסלם, 23/12/12 15:40


    IP: 79.183.193.148דווח על תגובה זו

    • אתה חולה נפש - לאשפוז כפוי עכשיו!!! (ל''ת)

      שכחת את הכדורים שלך הבוקר?, 23/12/12 16:28


      IP: 212.150.66.161 דווח על תגובה זו

      • צודק!

        מוחמד, 23/12/12 18:59

        ואני רק רוצה להוסיף שאני מקווה שהם יצליחו גם עם כל מי שתומך במוסלמים-נאצים.

        IP: 84.228.5.38 דווח על תגובה זו