• 78.

    כשהפלוצ ולוסטיג מתאחדים

    לוסטיגית מי''ב, 23/02/09 23:10

    אני כרגע יצאתי מקקי-לו ועכשיו אוכל לדון על התיכון בלי לחצים פנימיים.....
    אני חושבת שכל בת שרוצה להצליח תצליח בכל מקום שהיא ואפילו בכלא
    על דברים שעשתה או לא ולכן לוסטיג הוא תיכון ושווה להשקיע
    חבל שאין שם בנים חתיכים כמו אחי
    ושישרף הבצפר אמן כי הוא כמו כלא ונכון שגם שם אפשר להצליח כנזכר לעיל
    לדעתי יש להעבירו לב''ב כי רוב הבנות דוסיות יראות ה'
    ורק אני מסתובבת בבית עם מכנסיים
    (ה' ירחם)
    דרך אגב מחפשת שידוך בחור חכם טמבל עשיר עני בקיצור עוד לא סגורה על זה
    בבבבבבבבבבביייייייייייי

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לוסטיג ממש סבבה!

    לוסטיגית, 25/10/08 21:54

    אני לוסטיגית!אני עדיין בתיכון,בכתה י''א.ואני רוצה להבהיר: לוסטיג הוא התיכון החרדי הכי טוב שיש! התקנון הזה נכון רק בחלקו. מותר לבוא עם תיקי גב! ובתיכון אמנם אסור פלאפון,אבל בהחלט מותר לבנות ההמשך (ככה קוראים לזה בלוסטיג). ובכלל, התקנון הזה הוא לא נוראי בכלל, בסמינרים האחרים חונקים את הבנות לגמרי! אגב,לוסטיג זה ברמת גן, לא בבני ברק. אחלה מקום!!!לימודים רצינייםף אבל תכלס 4 שנים של כיף!!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    זהירות..הקנאה יכולה להרוג!!

    עומר, 03/08/08 14:45

    בתור חילוני אני מסכים עםהדרך של הבצפר הזה..אם לא היו כאלו כללים הבנות היו מדרדרות צריך משו שיחזיק אותן.. אנלא חושב שמישו צריך להתערב בזה..נראלי שזה בא רק מקנאה..סביר להניח שטוב להם ככה (לדתיים) וזה גם לא עניין של אפחד..לכו תתעסקו בעיניניים שלכם..אני בטוח שגם לכם יש מספיק צרות.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    בולשיט אחד גדולל!!!

    מעיין, 02/08/08 23:38

    קודם כל מי זה הטמבל הזה שישב וכתב את התקנון הלא נכון הזה!?! ימשועמם.. זה פשוט חבל איך אנשים מדברים שטויות ולא יודעים כלום מהחיים שלהם, תכלס את רוב הדברים הוא המציא..מותר באבועע בועעעע ללכת עם תיקי גב.
    ולמה להתחיל להתווכח על כאלה שטויות!? הדתיים חיים ככה, טוב להם וזהו אפחד לא שאל לדעת החילוניים. אז מספיק עם הבולשיט הזה, שכל אחד יתעסק בעניינים שלו. חיים יפים..!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אחת שבאמת כואב לה..

    לוסטיגית כיום!, 22/05/07 16:42

    איזהה שנאהה יווו זה משגעע כוללה תקנון ומי שלא רוצה לא חייבת לבוא לביצפר הזה ומי שכתב את התקנון המוקרץ הזה לא יודע שמץ מושג על הביצפר הזה!!ביצפר עם רמה גבוהה ואין על הבנות שם!!באים לשם בנות אפילו ממשפחות שלא שומרות תורה ומצוות ועובדה שמקבלים אותם...מי שבא לשם בא מבחירתו האישית ואף אחד לא כופה עליו!!!!וסתם ''דרך אגב''..תפתו תעיניים-כולנו יהודים!!למה מדברים ככה אחד לשני??מה זה ההכללות?כולנו אותם בני אדם וכולנו נולדנו זהים רק שכל אחד הלך עם הכיוון שלו בחיים כמו שלא כולם הולכים ללמוד את אותו המקצוע..יש את זכות הבחירה ולא צריך להיות על תקנון מסכן דיונים..תשאפו להיות מה שמבחינתכם נכון להיות..ואני מאמינה באמונה שלמה שכולם יגיעו ליהדות שהיא דרך האמת...

    הגב לתגובה זו

    • כנסו דחוף!!!

      אנונימית, 20/01/08 00:28

      אני למדתי בב''יס אכן בית כלא!!חרא של מקום לא נותנים לך לנשום מעיפים הביתה על כל שטות בקצב הזה-תגרמו לבנות לעשות בדיוק אנטי וזה חבל!!

      הגב לתגובה זו

      • לך

        לוסטיגית, 29/07/08 23:07

        תתבישי לך שאת לא מעריכה מה שנותנים לך,היית מעדיפה ללמוד בווולף?

        הגב לתגובה זו

    • לוסטיג

      טלי, 29/07/08 23:06

      נכון גם אני לוסטיגית ואני ממש מסכימה איתך

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    שמתם לב ש....כנסו...

    לוסטיגית, 26/12/06 21:21

    שמתם לב שכולם פה עשו רושם שהביה''ס הזה סוטה וחושב רק על בנים!!!!!
    טוב אז נכון, יש שם בנות כאלה אבל הם בערך 5 אחוזים!!!!
    וכל ה95 אחוזים האחרים יכולות לדבר על אינטרנט והכל אבל זה לא אומר שהם לא בנות טובות....
    וחוץ מזה בקשר ללוסטיגיות שיש להן אינטרנט...
    למה אתם החילוניים גם מקימים כל מה שאומרים לכם?אתם לא מביאים סכין????
    אחת שאכפת לה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כנסו!!!!!!!!

    לוסטיגית, 03/08/06 11:12

    בתור לוסטיגית אני אומרת לכם שזה שטויות הכתבה הזאת!!!!!!!!1
    פשוט שטויות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ואני יכולה להוכיח לכם שזאת כתבה מוקרצת בגלל שהם אפילו לא יודעים שלוסטיג זה ברמת גן!!!!!!!!!! והם כתבו שזה בבני ברק!!!!וחוץ מזה,עומד למולי תקנון בית הספר,והוא כ''כ שונה ממה שכתוב כאן!!!!!!!!!!!!!!!אהה עוד דבר,יש לנו תלבושת אחידה הכוללת חולצה תכלת בדגם אחד! וחצאית כחולה שיש ב2 דגמים!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בתור בוגרת לוסטיג...

    מור, 13/07/06 18:13

    האיסורים- זה לא מה שמטריד, הדרך שכופים אותם עליך- כן! הדת מחנכת לאהבה וקירוב לבבות. הרב מצגר מנהל הבי''ס לא ממש שמע על זה. הוא נוהג לפגוע במקרה הטוב בתלמידות ''סוררות'' להשעות לצמיתות או להוריד ציונים באופן מכוון במקרה הפחות טוב!
    בעיניי, הוא האדם האחרון שאפשר לומר עליו דתי! במובן הישן ןהנכון של המילה!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מה זה אינטרנט?

    עליזה ביטון, 30/06/06 02:11

    דבר הרסני הגורם קילקולים רבים ומראות טומאה ! בעל איסור רבני נחרץ! ''כל הנכנס לאינטרנט כאילו כפר בכל התורה כולה ואין לו חלק לעולם הבא'' (חז''ל)ואני אישית מעולם ולעולם לא אכנס בשום פנים ואופן גם אם יכריחו אותי-לאינטרנט הטמא וההרסני הזה(מנהלת מוסד למפגרים קריית אונו)

    הגב לתגובה זו

    • תשוובה לזאת שלא יודעת מזה אינטרנט

      ע, 16/04/08 23:15

      בואי חמודה נכניס אותך למוסד למפגרים.איך כתבת את התגובה אם לא באינטרנט???????????

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    למה זה מענין אותי?! (ל''ת)

    אני, 28/05/06 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ככה צריך להראות!!!

    אחתתת, 15/03/06 01:40

    איך ''יאהבה כגופו ויכבדה יותר מגופו'' אם בחורה לא תתן כבוד לגופה????????


    איך הבחורים ישבו וילמדו תורה?....

    מה נראה לכם מפיל בחורים מסכנים???

    כל הכבוד לסמינר!!!
    ולבנות האיכותיות שלומדות שם!!!


    ובכל מקום יש פח זבל....

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    האיסור הוא לבוא ברכב בכדי לשמור על שיוויוניות ולא על איסור נהיגה!

    בוגרת, 05/03/06 12:34

    אני זוכרת בזמני (לפני כ 30 שנה ) שהיו בנות מבתים מאד אמידים. והחינוך הנפלא לצניעות שקיבלנו שם כלל גם לא לנקר עיניים... כל הכללים המדוברים ,גם אם לא דייקתם , דווקא בגללם באנו לבית הספר כי ידענו שהכל לטובתנו ! ובהחלט היה סינון גדול ,ובנות שלא עמדו בדרישות הלימודיות וההתנהגותיות לא התקבלו.
    ולמדנו נהיגה בידיעה מלאה של הנהלת בית הספר.
    אני מודה ומעריכה עד היום , על כל רגע שהייתי שם.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    החרדים הכי טובים בדיבורים!!!!!!!

    יוני, 03/03/06 02:51

    שימו לב כמה מלל חרדי נשפך פה.
    אנחנו ואנחנו ואחנו, אנחנו הכי טובים בהכל....

    תכלס-אתם בטלנים, אתם לא מוציאים מידכם רופאים ד''ר עו''ד מהנדסים כלום!!!!!!!!!!!!!!!

    רק דיבורים גבוהים- בלה בלה בלה

    דיבורים עם אפס מעשים

    וכמובן- משפט המחץ שלכם

    ''אנחנו הכי טובים''

    כן בטח, כשאתם חולים אתם רצים לרופאים ''הכופרים'' חחחח

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי...

      אחת מהצד, 03/03/06 09:16

      דוקא מלוסטיג יוצאות מהנדסות מחשבים ורואות חשבון מבריקות שמצליחות מ א ד בקריירה שלהן.

      אתה מדבר על רופאים ורפואה?
      מה אומר לך השם: הרב פירר? ויד שרה, עזרה למרפא ועוד... זה בטוח יותר מרשים ממה שאתה עושה למען העם והמדינה.
      אכן כן, הם שואפים להיות הכי טובים וזה מתבטא בתקנון.
      ''תשאף להיות גנרל ואז תהיה חייל טוב''

      הגב לתגובה זו

    • טעות בידיך

      סיגלית ואנונו, 12/06/06 00:36

      אניח בחורה חרדית שנה ב' ללימודי משפטים

      הגב לתגובה זו

    • הצדק עמך!!!

      משהי, 19/08/09 00:02

      הצדק עמך במאת האחוזים!!!
      על כך נאמר:''פה מפיק מרגליות''!

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    סטיגמות-----הביה''ס הכי מדהים שיש!

    לוסטיגית י''בתית, 02/03/06 20:31

    טוב אז השטויות באמת עברו כל גבול, אני לוסטיגית, וקודם כל התקנון הוא של ההמשך ולא של התיכון, שנית מותר תיקי גב, ושלישית, הצורה שבה מדברים ומציגים באמת את אחד התיכונים המקסימים ביותר, אם אין לכם מה לכתוב אז אל תכתבו! בכל תיכול יש בנות מעולות ובנות גרועות, ודי להקצין, ודי עם הסטיגמות, ובעיקר די עם ההמצאות!!! אתם לא יודעים, זה לא בושה, פשוט אל תדברו. זה ביה''ס מדהים, עם כללים מובנים ובנות מקסימות מכל הסוגים. ועדיף לשתוק ולהחשב טיפש, מאשר לפתוח את הפה ולהוכיח שזה נכון! זה ביה''ס שמוציא בני- אדם, בניגוד להרבה בתי ספר אחרים, והייתם רוצים להשתייך לו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    האישה ביהדות....

    מ.י, 02/03/06 19:39

    האישה בתורה אינה חשובה,
    ,,ברוך שלא עשני אישה'' מתפלל כל
    זכר יהודי מאמין.
    שם למעלה מאחורי ווילון בבית הכנסת,מציצות הבנות החסודות...

    הגב לתגובה זו

    • זה הפשט של הברכה

      אני, 16/04/08 23:19

      אבל האישה ביהדות היא מבחינה רוחנית מעל הגבר ולכן היא לא צריכה ללמוד תורה כמו הגבר וכו..

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    שטויות!!!!!!!!!!!!אני לומדת שם!!!

    חסויה, 02/03/06 15:03

    א.''לוסטיג'' זה ברמת-גן ולא בבני-ברק!
    ב.הוא א נחשב סמינר.
    ג.חלק מהדברים שכתבו לגבי התקנון בכלל לא נכונים ולא אמרו לנו על זה כלום!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זה לא התיכון אלא המכללה האקדמית שלהם (ל''ת)

    אסתר, 02/03/06 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ממש נורא. מזכיר את החומייניסטים המוסלמים באיראן. (ל''ת)

    זו דעתי, 02/03/06 12:56

    הגב לתגובה זו

    • התגובה הגזענית שלך מזכירה לי את החומניסתים באירן (ל''ת)

      זו רק דעתי, כן, 02/03/06 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    בתור בוגרת ביה''ס דתי

    אני, 02/03/06 03:05

    שכפה עליי את הדת, אני יכולה להעיד שזו התקופה הכי מופקרת שלי, איך שיצאתי ממנו חזרתי לדת.

    הגב לתגובה זו

    • את אחת מתוח אלף דוסיות שיצאו משם (ל''ת)

      זאתי דעתי, 16/04/08 23:20

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    חחחח.....בני-הישיבות יכולים לקרוע את הסטודנט החילוני הממוצע.

    אורבך, 01/03/06 17:09

    בהכל מפסיכולוגיה ועד ההנדסה.תלמיד שיוצא ממסגרת חרדית הוא בעל כושר הבנה ביטוי וניסוח גבוהים במיוחד.תיקחו למשל את תלמידי המזרחי שמשתלבים לאחר לימוד הישיבה באקדמיה..איזה ציונים יש להם אין אין עליהם.........

    הגב לתגובה זו

    • התלמידים החרדים גרועים בלימודי ההנדסה

      אחיעמץ, 01/03/06 21:33

      כאחד שלומד במכון לב וראה את חבריך בני הישיבות מנסים להשתלב במקצועות המתמטיקה וההנדסה , מה אומר לך ,התיאוריה שלך לא עובדת .הם התחמידים הכי גרועים...

      הגב לתגובה זו

      • Of course they need some preparetory crash course, but they vacuum

        it up by light, 02/03/06 05:33

        Baduk umnusseh. Bedidi hava uvdah, vegam acherim

        הגב לתגובה זו

      • ודאי...הרציניים שבינם...

        אינסיידר, 04/03/06 20:37

        אלא בעלי הכישרון והשכל המבריק נשארים ללמוד בישיבה...
        החוצה יוצאים מתי מעט אףלא שמסגרות הלימודים בישיבה לא מתאימות להם או ש...מחפשים קצת כסף...

        הגב לתגובה זו

      • לימודי ישיבה לעומת הנדסה

        ברוך, 07/03/06 20:45

        כבוגר מערכת חינוך חילונית וכבעל תשובה אני יכול להעיד שלימודי יהדות ובפרט לימודי גמרא והלכות הרבה יותר מעמיקים ומענינים.היהדות בונה את האישיות של הלומד, שילוב של רגש-אמונה ,סיפרי מוסר וחסידות יחד עם לימוד גמרא שבנוי על שכל.לימוד בחברותהשהופך את הלומד למעורב וחברותי. בניגוד ללימודי מדעים שהם פרונטלים, התלמיד פסיבי רק מכין שיעורים,לא מעורב ,בדרך כלל לא אוהב את הלימוד ולומד בעיקר בשביל התואר-מציאת עבודה מכניסה בהנדסה,מחשבים ומעמד חברתי.הלימוד הכללי מדעי פונה רק למחשבה-שכל מזניח את הצד הרגשי-נפשי.הרבה פעמים מתפתח אדם משכיל ומקצועי אך מושחת וריקני מבחינה מוסרית -רגשית,וידועים הרבה מקרים של אקדמאים ופרופסורים שגרמו נזק רב לסביבתם ולחברה

        הגב לתגובה זו

    • בתור בוגר טכניון....

      פוני טכניון, 02/03/06 15:58

      בטכניון ,חרדים הם מחזה נדיר וגם אלה שנמצאים הם ברמה נמוכה.
      וכמובן הם לא חכמים, צרי אופקים וחסרי יצירתיות.

      הדבר היחיד שאתה שומע מהם , זה בקשה לקבל עבודות ישנות (רפרנס) בשביל להעתיק אותם.

      הגב לתגובה זו

      • ודאי...הרציניים שבינם...

        אינסיידר, 04/03/06 20:37

        אלא בעלי הכישרון והשכל המבריק נשארים ללמוד בישיבה...
        החוצה יוצאים מתי מעט אףלא שמסגרות הלימודים בישיבה לא מתאימות להם או ש...מחפשים קצת כסף...

        הגב לתגובה זו

      • אולי...

        בתיוש, 05/03/06 16:01

        היי רק רציתי להדיג שאתה עושה הכללה ממש לא נכונה יכול להיות שראית כאלה אבל מה עם מכון לב יש שם רמה כימעט זהה לתכניון!!!!!ואני מכירה חלק מהתכניון שיש להם ציונים מעולים אבא שלי למד שם ןהיה בראש הכיתה........

        הגב לתגובה זו

      • בתור פלצן מהטכניון....

        איש החרגול, 24/05/06 19:48

        חבל שלא כתבת.. בתור אדם חכם ומשכיל ועניו שלומד בטכניון...

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    באמריקה נהוגה תלבושת אחידה וכן גם צנועה.רק בארצנו מותר לתלמידים

    יוסף המספר, 01/03/06 16:58

    להתלבש ולהתנהג איך שהם רוצים .ואת התוצאות רואים בשטח.......
    ביה''ס זהו מקום של חינוך וכן גם של כפייה.......כפייה של 12 שנות לימוד.............
    כפייה של עשיית שיעורי בית..........
    כך שהכפייה קיימת גם במגזר החילוני והנאור .לכן תפסיקו להכפיש .כאשר גם אצלכם קיימת ''כפייה'' במוסדות החינוך....
    כפייה בשירות צבאי חובה ...3 שנים האדם ''תורם'' שלא מרצונו בחלק מהמקרים.......אך הכפייה היא כמובן רק אצל החרדים..........חבורת צבועים!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה טמבל (ל''ת)

      דודידו, 07/03/06 22:06

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    החינוך החילוני פשט את הרגל.........

    רגב האורתודוקס, 01/03/06 16:52

    סכינאות אצל ילדות בנות 14 זה פה..............
    הטרדה מינית בביה''ס ''הנאור'' זה פה.....
    סמים בהפסקה זה פה............
    מכות בהפסקה זה פה..................
    הדרדרות בלימודים זה פה...............

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תיקונים קטנים וחשובים! מי שמחפש תאמת שיכנס!!!!

    לוסטיגית, 01/03/06 15:56

    ככה זה תיכון בית יעקב עם צורת חינוך נפלאה יעידו את זה כולם ובניגוד לבתי יעקב אחרים הבנות כן מתאפרות וכן לומדות נהיגה וכן מותר תיקים על הגב!!! כי יודעים שם כולם שהדברים האלו לא מה שיעשו אותך לא דתי אלא מחנכים ונותנים ערכים מהבסיס!! וגאה ללמוד ולהיות שייכת למקום זה.... ותודה לכל ה-שישסטיות על התוכנית של פורים... היה פ33ה!!!

    הגב לתגובה זו

    • שישיסטית

      שישיסטית, 01/03/06 20:37

      אין על מה...:) היה תענוג לשמח אתכן.. ואת צודקת לגבי כל מה שכתבת..!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    בסיעתא דשמיא..

    בסיעתא דשמיא.., 01/03/06 15:13

    לידעת הציבור:לוסטיג זהו בי''ס מעולה!! וכל המפיץ( מהמגזר החרדי) דברים על הבנות הלומדות במקום זה מסתבר שהוא מכיר בנות מהתיכון! כך שאין לו שום זכות דיבור..ובמצב כזה יש בכל מקום את הבנות ''שלויים'' אבל ב''ה בלוסטיג רב הבנות הן יראות שמיים ומקסימות!! הפסד של מי שלא לומדת שם..! והחינוך שם מדהים- כל מה שהם דורשים זה זכותם המלאה לכך ושלא נדבר על כך שזה אך ורק לטובת התלמידות!! לפעמים הבנות לא מבינות עד כמה זה בשבילם אז הדברים מובאים כחובה ליישמם בתקווה שהבנות יישמו זאת עכשיו ובעתיד מרצונם- וב''ה זאת התוצאה!! אז אנשים! נא לא לכתוב דברים שאין אתם יודעים אם הם אכן נכונים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לוסטיג

    סתם, 01/03/06 13:15

    החוקים חלים על ההמשך בלבד! מי אמר לכם להמשיך ללמוד שם אחרי התיכון?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לוסטיג...

    המשכיסטית..., 01/03/06 11:09

    אז ככה- יש את התיכון ויש את ה''המשך'', ה''חוקים'' שמורסמים בכתבה- לתיכון!! כדאי שתרגיעו ומהר עם הכתבות על לוסטיג!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הלוואי וגם בנותי היו לומדות בתיכון כזה

    חילונית ואתאיסט, 01/03/06 10:17

    קצת צניעות ודרך ארץ והשקעה בלימודים. מי שמכיר את התיכונים החילוניים, וגם הטובים שבהם, מזדעזע מחוסר הכבוד לזולת ולמורים, רמת הלימודים הירודה, שפת הרחוב והרדידות של התלמידים , הפלאפונים, הנרגילות והבאנגים והתחרות למי יש יותר מותגים ובהחלט היה רוצה ביה''ס (חילוני) דומה לילדיו

    הגב לתגובה זו

    • מותרים פייאטים על התיק?

      שיינע לבונה, 01/03/06 14:37

      לבנים ממשי?

      הגב לתגובה זו

    • צודקת!מה שקורה בחינוך החילוני הוא פשוט מזעזע!אני לא יודע איך ההורים

      רגב, 01/03/06 17:03

      שולחים אותם לביה''ס בלי לדאוג כל היום.אם כל מה שקורה שם זוהי סכנת-נפשות ממש

      הגב לתגובה זו

      • כול חינוך נמדד לפי חסרונות ולפי מעלות וכאן רואים בברור שהחינוך החרד (ל''ת)

        חרדיה, 08/07/08 15:54

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    יש לי עדיין משקעים מהמקום החשוך הזה

    התימניה, 01/03/06 10:14

    שלמדתי בו לפני למעלה מעשור.
    הדרעק הוא דרעק הוא דרעק והוא נשאר כזה.
    מקום חשוך ואפל.
    אבל... הכללים החשוכים האלו זה לא הדבר הנורא היחידי שם, הגזענות שם ממש מטורפת. יש שם ''נומרוס קלאזוס'' של מספר הפרענקים שהם מוכנים לקבל ל''מוסד'' המפואר הזה, וגם אז, הם פרענקים עם יחוס, אחרת אין להם סיכוי במקום הזה. מי שלא לבנה - פשוט אבוד לה.

    הגב לתגובה זו

    • לפי הכתיבה והשנאה שלך, ברור למה לא אהבו אותך שם

      נורית בוזגלו, 01/03/06 14:09

      במקום להשליך תסכולים על אחרים, תסתכלי על עצמך מה את תורמת ואיך את משדרת אהבה...

      הגב לתגובה זו

    • למדתי שם

      שטויות!!!, 01/03/06 23:59

      ואין שם שופ גזענות. זה בכלל לא מדבר.

      הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות! לרב מצגר יש בת מאומצת תימניה

      בוגרת לוסטיג, 21/10/07 17:07

      אז מה את מבלבלת בשכל!!! אני שגרה בבני ברק לא הלכתי לסמינרים של בני ברק כי לא רק שיש שם גזענות, אלא עושים בי''ס לספרדים ובי''ס לאשכנזים. הרב מצגר בפתיחת כל שנה אומר לנו שכולנו כמו הבנות שלו ולא משנה מה! וחוץ מזה שאצלי במחזור רובם היו ספרדיות...
      אז אל תבלבלי בשכל!

      הגב לתגובה זו

    • הכל לפי ההסתכלות

      מוניקה, 14/01/09 11:53

      שימי לב אל עצמך, איזו הסתכלות יש לך על כל מיני דברים היום ותגלי שאין כל כל הבדל, האופי שלך גורם לך להיות כל כך ממורמרת...

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    את מי זה מעניין?

    חילוני, 01/03/06 09:13

    תפסיקו להכנס לחיים שלהם
    מה אכפת לכם מה עושים

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    צניעות

    בת 7, 01/03/06 08:27

    בנעורי למדתי בתיכון עירוני ז' ביפו שהיה רחוק מאד מאד מלהיות דתי-ואלה בדיוק היו חוקי ההתנהגות והלבוש ואיש לא מת מזה-לתשומת ליבכם!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הרשו לי לגחך:)

    מואהאהאה, 01/03/06 01:19

    יצאתי עם בנות מלוסטיג{ולא,אנלא בשידוכים-וגם לא הן} ומשום מה,הן לא הגיעו הכי ''חסודות''.
    החצאיות ג'ינס היו נראות עליהן משהו.
    נ.ב.
    או אה איזה חולצות צמודות הן לבשו.
    :) :) :)

    הגב לתגובה זו

    • אתה רשע!!!!!!

      lashon hara, 01/03/06 02:27

      לפי דיבוריך, אתה בטוח לא מכיר את המכון מקרוב.בלוסטיג הבנות יראות שמים, צנועות וטובות.
      אתה רוצה תירוץ להשחיר עוד קצת את פניהן של הבנות של לוסטיג.

      הגב לתגובה זו

    • איכס ! תמחקו את התגובה שלו ! מגעיל ! (ל''ת)

      ב., 01/03/06 14:50

      הגב לתגובה זו

    • אתה מגעיל

      לוסטיגית, 27/08/06 16:14

      שקרן חוזמזה גם אתה לא צדיק בדיוק!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    תוצאה של דיני הצניעות, מערכת חינוך למופת

    הרב פנחס, 01/03/06 00:59

    הכנסו ותבינו משהו חשוב :
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/054/117.html

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    איזה אנשים משוגעים....... המקום ירחם עליהם... (ל''ת)

    דתי לאומי, 28/02/06 22:05

    הגב לתגובה זו

    • חבל שהוא לא מרחם עליך (ל''ת)

      מוטקה, 28/02/06 22:19

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ידע זה כוח וקריאת המאמר על מעמד האשה בהלכה יעצים את הקוראת

    דעת אמת כנסי, 28/02/06 21:57

    בנות האתר חופש ודעת אמת יגולו עפר מעל עיניכן ומאד מומלץ לקרוא ואז להתארגן ולפעול למען שינוי ההלכה הגזענית והמפלה את הנשים לרעה.

    הגב לתגובה זו

    • לך לתיכון חילוני, תרא את הבנות הפרוצות, כנראה בגלל הדרישה של הנערים

      באמת !, 28/02/06 22:33

      החילונים, ותפסיק להגיב !

      אין אפליה לנשים !!

      אתה כנראה סתם מתחזה, בגלל שהדברים שאתה אומר הם שקריים !

      הגב לתגובה זו

    • אוי

      רינוש, 05/03/06 16:08

      אוי אוי אתה חושב שאני מושפלת......חחחחחחח אני לומדת שם !!!ובחיים שלי לא הייתי הולכת למקום אחר!!שנית אנו ברמת חן!!ברמת גן עשרים פסיעות מבליך רמה אחלה בגרויות מעולות...ואחלה חברה אם אתה מאמין לכל דבר שאתה קורא...אתה צריך עזרה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני רוצה לקנות בת עבד פנימה מידי אביה ולהפוך אותה לשפחה חרופה

    חרדי קנאי להשם, 28/02/06 21:31

    אני מחפש רובוטית דתיה פוריה כנועה וצייתנית שתאפשר לי לנוח 6 ימים בשבוע באיזו ישיבה שבה אני אאגור כח לחזור הביתה כדי לאכול כמו שצריך ול.......כמו שצריך.אשתי לעתיד צריכה לדעת שמבחינה הלכתית אני יכול לכפות עליה יחסי מין וזה לא יחשב לאונס כי אני קונה.אז אם יש מועמדות אפשר לפנות אלי לישיבת נבערים וטפילים בכל רחבי הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • אולי תפסיקו לפרסם את התגובות של האדון הגזען הזה ? זה ממש מעצבן לקרו

      ממש לא נעים, 28/02/06 22:30

      לקרוא את התגובות שלו, לא נעים !!

      הגב לתגובה זו

    • רק הצעה!!

      בתיוש, 05/03/06 16:09

      עצה קטנה......לך לעזרה דחופה!!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לוסטיג זה בשכונת רמת חן ברמת גן

    בוגרת לוסטיג, 28/02/06 21:09

    ולא בבני ברק.
    התקנון הזה היה מאז ומתמיד, ואני לא מבינה למה עכשיו נזכרתם להכניסו. אני סיימתי את תיכון לוסטיג בשנת 2000 והוחתמתי על התקנון זה.

    אני היום נוהגת, ומדברת בסלולרי, ואף גולשת באינטרנט אבל אינני רואה כל סיבה לצאת חוצץ נגד בית הספר.
    לבית הספר יש מדיניות, וזהו בית ספר פרטי. מי שרוצה להיות בבית הספר הזה- שתכבד את התקנון. אם לא, יש אינסוף אלטרנטיבות אחרות.
    אף אחת לא נאנסת ללכת לתיכון זה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    היום קראנו באינטרנט

    פנחס, 28/02/06 18:57

    13נערים בתיכון חילוני הפכו נערת תיכון לשפחת מין במשך שבועות.

    הגב לתגובה זו

    • אח...זה היה טוב...

      חרמנית, 28/02/06 21:06

      אתה מאמין לאינטרנט השמאלני הזה?

      הגב לתגובה זו

    • מה....הם ממש ממש ממש מגעילים

      דתיה, 27/08/06 16:17

      מזה שפחת מין???
      דוחים

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    בבליך, תיכון חדש וכאלו מותר ה-כ-ל.

    מחנכת., 28/02/06 17:56

    ועכשו נותר לבדוק מי מוציא יותר בני אדם לוסטיג או אחרים. הכל פתוח.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בכל הסמינרים זה כך, וגם בתיכונים של הציבור החרדי!

    חייכת, 28/02/06 17:42

    וזה נקרא תקנון קצר!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני בערב הסעודית או שנדמה לי

    שאלוהים ישמור, 28/02/06 17:41

    תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שנות 2000 כבר כאן. אסור לה לנהוג? באיזו ישיבה בדיוק אסור להשתמש בטלפון נייד או לנהוג? מה עם השיוויון? אני בטוחה שלא לזה התכוון אלוהים. אח...

    הגב לתגובה זו

    • פרימיטיביים הדוסים, תיכונים בלי סכינים, בלי סמים, בלי גלאי מתכות, (ל''ת)

      פרימיטיביות., 28/02/06 21:06

      הגב לתגובה זו

      • כנסו

        דתיה, 27/08/06 16:19

        הדוסים ממש לא פרימיטיבים
        מה רצית שהם יחיו על סמים וירצחו תהורים שלהם ויאנסו כמו החילונים???

        הגב לתגובה זו

    • תתפלא. אבל גם בישיבות אסור

      נתנאל, 28/02/06 21:52

      ברוב הישיבות אסור להשתמש בפלאפון ולנהוג
      אז אל תתקע את האף שלך בדברים שאתה לא מבין

      הגב לתגובה זו

    • חחח אתה קורעעעעעעע

      לאה, 05/03/06 16:12

      ברור שהוא לא התכוון...חח אני לומדת שם יש לי פלאפון ...ולכל הבצפר יש יש לכמעט כולם רישיון!!!תעשה טובה אני לומדת שם וזה המקום הכי נפלא....רמה חברה הכל!!!ו90 אחוז ממה שכתבו פה זה שטויות...

      הגב לתגובה זו

    • התורה היא קבועה!!!! ולא משנה איזו שנה......

      מסכן, 15/03/06 01:50

      ''כל כבודה בת מלך פנימה'' זה מה שתמיד החזיק את עמ''י!!!!

      והקלקול הזה זה מה שגורם לנו להראות ככה....

      מסכן... מעניין איך תראה ב 2030....

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אשריכן!!!!!!!!!!!!!!!

    נ. ב., 28/02/06 16:05

    רק אצל החרדים לא צריך גלאי מתכות בשער! ואגב כל חילוני שדברתי איתו מודה שהחינוך החילוני נכשל ובגדול!

    הגב לתגובה זו

    • אשריכן! זכיתן לא לדבר בפלאפון! ולא לנהוג! ולא ללכת עם תיקי גב!

      מפגרות!, 28/02/06 22:08

      אנשים משוגעים!
      צריך לדעת מה מותר ומה אסור! זו לא חכמה לאסור הכל!

      הגב לתגובה זו

      • מפגרת היא זאת שקוראת מאמר שלא קשור אליה ומגיבה עליו, וזו אתה (ל''ת)

        יהודי, 28/02/06 22:25

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    ברכותי החמות, איתכם היינו מסתדרים (ל''ת)

    אחמדנג'אר, 28/02/06 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לכל בוקר יש ערב

    בת ישראל, 28/02/06 15:13

    צאו וראו את בנות ישראל הכשרות הנ''ל, כיצד הן נראות אחרי שעות הלימודים.
    הצניעות מהן והלאה, לעיתים , לטעמי, גרוע יותר מכל דבר אחר, שאין מן הראוי לקטרג עליו כאן וד''ל.
    חינוך המנסה להשפיע ולהגביל עד כדי כך , מי ישרונו???

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה לא חצאית ארוכה??? מה לא צנוע בזה??? (ל''ת)

    אישה צנועה ולא, 28/02/06 15:03

    הגב לתגובה זו

    • מגניב..

      לאה!!, 05/03/06 16:14

      אפ אחד לא אמר שאסור ארוך!!! הבצפר שלנו כולם עם ארוך ובשבילך אני לומדת שם!!!חחח זה מגניב לראות אנשים מגיבים ולא יודעים כלום מהחיים!!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שטויות...בכל בית-ספר נורמלי יש חוקים ומסגרות.גם לחרדים יש וזכותם

    רגב, 28/02/06 14:51

    המלאה היא ליישם אותה לפי אמונתם ולפי דרכם.

    הגב לתגובה זו

    • רגב צפון או מענדל בני ברק? (ל''ת)

      צוחקת, 28/02/06 19:37

      הגב לתגובה זו

    • זכותם, אבל הם מפגרים ומסכנים (ל''ת)

      ליבי ליבי, 28/02/06 22:09

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחח

        לאה, 05/03/06 16:15

        סליחה אתה קורא כתבה ומאמין אבוי......חחח אתה הוזה...אני לומדת שם!!!ואני הבת אדם הכי מאושרת ויש לי רשיון ואוטו...אני לא נוהגת לבצפר...ואז?????

        הגב לתגובה זו

      • אתה חושב שהם מסכנים

        אחת, 27/08/06 16:21

        אבל הם רגילים לזה וזה לא מפריע למשל לבנות ללכת עם מכנסיים

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה אסור לבוא בחצאית ארוכה???? (ל''ת)

    לא ברור, 28/02/06 14:38

    הגב לתגובה זו

    • זה ''רחובי''

      קובי, 28/02/06 16:10

      לחרדים יש מילה מיוחדת ''רחובי'' שפירושה: ככה הולכות מזרוחניקיות ולכן אצלנו זה אסור. חצאית ארוכה עד הרצפה היא ''רחובית''

      הגב לתגובה זו

      • כדי לראות את הרגליים ...והמבין יבין (ל''ת)

        יוסי, 01/03/06 09:14

        הגב לתגובה זו

    • מותר...

      לאה, 05/03/06 16:16

      ברור שלא ברור.... כי מותר......

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    תיקי צד הורסים את הגב במיוחד אם (ל''ת)

    סוחבים משקל כבד, 28/02/06 14:38

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחח

      lustigirl, 05/03/06 16:31

      מאה אחוז הם באמת הורסים לכן יש רק איזה שלוש בכל הבצפר....חחח לפני שאתם כותבים תבדקו...

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לוסטיגיות יקרות,

    אמא, 28/02/06 14:19

    אנא אל תגיבו!הכתבה רק מכבדת אתכן!!!

    הגב לתגובה זו

    • אימא יקרה

      לוסטיגית, 28/02/06 19:36

      מה בדיוק מכבד אותנו בכתבה? תקנון הצניעות הזה שנלקח היישר ממגזיני אירן?

      הגב לתגובה זו

      • אני רוצה להאמין שאת לא מלוסטיג

        לוסטיגית לשעבר, 28/02/06 21:02

        כמו בכל מוסד המכבד את עצמו, גם ללוסטיג מותר לקבוע תקנון והנחיה ללומדות. את ממש, אבל ממש לא חייבת ללמוד שם. יש עוד שניים - שלושה מקומות שתוכלי למצוא כאלטרנטיבה במקום לזרוק את האבן.
        כן, אני לוסטיגית לשעבר שממש לא נחשבת קנאית, ועובדת שנים עם ציבור שאיננו שומר תורה ומצוות, ותאמיני לי - אשרינו מה טוב חלקינו.
        תצליחי!

        הגב לתגובה זו

        • בימינו לא היו צריכים תקנון כזה.

          לוסטיגית לשעבר, 01/03/06 01:37

          זה לא סמינר וולף. זה לוסטיג. חבל שהוא הגיע לכדי איסור פלאפון ונהיגה ברכב ותיקי גב. קטנוניות מטורפת.

          הגב לתגובה זו

          • אני לומדת שם כיום!!

            לוסטיגייייתתתת, 05/03/06 16:33

            הוא אולי אסר אבל כולם יודעים וגם הבצפר...שיש דברים שמכבדים....אבל כולם יודעים שיש לכולם...פלאפונים רישיון..וכו....תעשי טובה...אני לומדת שם..כיום!!

            הגב לתגובה זו

    • אסור אינטרנט, איך קראת את הכתבה? (ל''ת)

      נילי, 28/02/06 21:54

      הגב לתגובה זו

      • היא קראה תכתבה כי גם אם אסור

        אחת, 27/08/06 16:24

        זה לא אומר שהיא לא עושה את זה
        למשל בבתי ספר חילוניים אסור לבוא עם סכין לבית ספר אבל כל המטומטמים באים...

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    טוב מאוד- יש הרבה אוניברסיטאות בארה''ב שעש להם כללים דומים (ל''ת)

    שולי, 28/02/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה אסור לנהוג?!

    אמיר ק, 28/02/06 13:32

    צניעות זה דבר טוב ויפה... רק מישהו יכול לוהסביר לי למה אסור לבחורה לבוא עם רכב?!
    תודה מראש
    אמיר

    הגב לתגובה זו

    • לא רק לדתיות

      מוטי, 28/02/06 16:02

      עדיף שלא יהיה רכב, אלא לנשים בכלל.

      הגב לתגובה זו

      • איכס שוביניסט!

        Me, 01/03/06 02:31

        קרעת אותי מצחוק!

        הגב לתגובה זו

    • בטח, למה לא

      אבי, 28/02/06 20:24

      בישיבת ההסדר שבה למדתי, ישיבה גדולה ומכובדת (מעלה אדומים) היה אסור לתלמידים לבוא עם רכב. כדי לא לעודד חומרנות ולעורר קנאה בין התלמידים.
      ובישיבת הסדר לומדים אנשים מבוגרים - בני 18 עד 23 - לא בני נוער.
      בנים - לא בנות.
      וזה מוסד דתי לאומי - ולא חרדי.
      אז מה אתם רוצים מתיכון חרדי לבנות?
      בקיצור, תפסיקו לעשות כותרת מכל דבר בלי להבין בכלל במה מדובר. פער התרבות בינינו גורם לתת לכל תופעה בנאלית פרשנויות שגויות לגמרי.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא נכון

        דודו, 01/03/06 10:03

        יש איזה קטע כזה אצל חרדים שלבנות (אולי רק רווקות) אסור לנהוג
        לא יודע עד כמה הוא קיים בכל המגזרים החרדים אבל זה קיים

        הגב לתגובה זו

        • כמה חילונים נוהגים??

          ....., 05/03/06 16:37

          צודק קיים בדימיון שלך.....חחח ....אני לא נוהגת לבצפר אבל יש..וכמה חילונים נוהגים לבצפר???

          הגב לתגובה זו

    • תשובה מראש

      לוסטיגית, 05/03/06 16:35

      הם מעדיפים שלא!!1ולא מבחינת צנעות!!!!כי ממילא לכולם יש רישיון....ולרובם רכב אני בעצמי נוסעת לשם עי תלמידות...דבר לאחר שתבדוק...

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    רגע רגע רגע!!!!

    יהודי, 28/02/06 13:28

    מה, אתם רוצים להגיד לי ש....

    - בתור בת 12 אסור לי לבוא עם חולצת בטן שבקושי מכסה את החזה?
    - אסור לבוא עם ג'ינס קרוע וצמוד שמבליט את כל האיברים ש''כביכול'' אמורים להיות מוצנעים?
    - אסור לי להיראות לדבר ולהתנהג כמו פרוצה מקרן רחוב?
    - אסור לי לבלות עם בנים כדי שבסופו של דבר אתחיל לקיים יחסי מין כבר בגיל 14?
    - אסור לצאת לבושה ב2 ס''מ בד, לבלות במועדונים עד השעות הקטנות של הלילה, לשתות, לעשן, ואח''כ לבכות שאני לא זוכרת אם הסכמתי לכל הדברים האלה שקרו בשירותים?

    נו באמת... איזה מן חינוך זה....
    ממש איראן....

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק (ל''ת)

      מצדיקה, 28/02/06 17:58

      הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך מצאה חן בעיני . (ל''ת)

      ייו, 28/02/06 19:47

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        רונית, 28/02/06 20:19

        חתיכת אדיוט

        הגב לתגובה זו

        • את האדיוטית שלא מצליחה לרדת לעומקם של דברים! (ל''ת)

          אורנה, 28/02/06 20:54

          הגב לתגובה זו

      • התגובה לא מצאה חן בעיני.

        שירה, 01/03/06 16:35

        לי היא לא.
        התגובה הייתה מגזימנית בטירוף וגם לא קשורה. התקנון לא אסר לא לבוא עם חולצות בטן- הוא אסר על חצאיות ארוכות. הוא לא אסר על קיום יחסי מין בגיל 14 (הוא בכלל לא התייחס לבנים) הוא אסר על דיבור בטלפון. הוא לא אסר על עישון וסמים- הוא אסר על רשיון נהיגה.
        כשאנשים מגיבים- לשמור על קצת פורפורציה ואולי גם על הקשר לכתבה ולתגובות.

        הגב לתגובה זו

        • שירה??????

          חי חי חי, 05/03/06 16:39

          חחחחחח שירה את לא מבינה בקשר לבצפר...חחחח ואם כן לפחות תראי את זה...

          הגב לתגובה זו

    • צודק ....הדת הצלה לעם (ל''ת)

      רגב האורתודוקס, 01/03/06 15:15

      הגב לתגובה זו

    • מעולה!! (ל''ת)

      גדול!, 05/03/06 16:06

      הגב לתגובה זו

    • סליחה אבל את ממש מגזימה

      אחת, 27/08/06 16:28

      את מגזימה זה ממש לא זה אבל אם את תעשי סקס בגיל 14 ותעשני סמים וכו את מטורפת!!!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לוסטיג

    חיה, 28/02/06 13:27

    למזלי הטוב למדתי שם בזמנוו של מורי ורבי הרב לוסטיג או כפי שקראנו לו סתם לוסטיג. כי הוא היה אדם פתוח מאד וקבל כל אחת כפי שהיא במלוא ההערכה לשונה.חבל מאד שהבנתו החנוכית של לוסטיג לא באה לידי ביטוי בנוהלי בית הספר היום.דבר הפוגע מאד בייחודו של בי''הס בימים עברו.

    הגב לתגובה זו

    • את בטוחה בקביעתך?

      לוסטיגית לשעבר, 28/02/06 21:04

      להערכתי, במציאות הנוכחית הוא בהחלט היה סומך ידיו על מעשי בתו וחתנו - אנשי חינוך מורמים מעם.
      וגם אני לוסטיגית לשעבר.

      הגב לתגובה זו

      • צודקת לוסטיגית לשעבר

        עוד לוסטיגית, 01/03/06 10:16

        גם אני למדתי שם, אצל הרב לוסטיג ז''ל עצמו, נכון שהוא היה פתוח, אבל המציאות אז היתה שונה.

        גם אני חושבת שבמציאות הנוכחית הוא היה משתנה, ומשנה כמה דברים

        הגב לתגובה זו

    • לוסטיג

      חלך, 05/03/06 16:40

      גם כיום זה כך!!!!!!!!!! נכון הכתבה לא התיחסה לזה אבל הכתבה גם כתבה שאנחנו בבני ברק למרות שאנחנו ברמת חן ברמת גן!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה הטלפון של הציבורי בלוסטיג? (ל''ת)

    רועי, 28/02/06 13:21

    הגב לתגובה זו

    • חחחח טמבל גם אם הייתי זוכרת לא הייתי אומרת לך... (ל''ת)

      נוגה, 28/02/06 18:22

      הגב לתגובה זו

      • איך את משתמשת באינטרנט? (ל''ת)

        זה לא אסור?, 28/02/06 20:05

        הגב לתגובה זו

        • חחחח (ל''ת)

          מלכת הטאקי, 01/03/06 21:13

          הגב לתגובה זו

    • יאללה

      מיני מאוס, 21/08/06 14:23

      למה נראה לך שמשהי בכלל תדבר איתך הבנות שם הם שוות והם לא ידברו עם כול פפללצצןן שיתקשר אז רד מיזה

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בית יעקב על שם לוסטיג - נמצא ברמת גן (ל''ת)

    אלוף דוד 167, 28/02/06 13:04

    הגב לתגובה זו

    • עזוב אותך,

      איציק, 28/02/06 14:39

      מה זה כמה אי דיוקים קטנים לעומת הזדמנות להכפשת הציבור הדתי,

      הגב לתגובה זו

      • צודק! אבל לא היה לי מספיק מקום בכותרת (ל''ת)

        אלוף דוד 167, 28/02/06 16:13

        הגב לתגובה זו

    • הכתובת היא אלוף דוד 1-8-7 רמת גן!! (ל''ת)

      somebody..., 10/06/08 16:54

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    איך בתי הספר של החינוך החילוני נראה?

    גל, 28/02/06 12:56

    כחילוני צריך להתבייש בחינוך שהילדים מקבלים בבית ספר!!!. שימו לב כמה אלימות יש בחינוך הדתי, חרדי? - כמעט אפסי. ובביתי ספר חילונים? זוועה! איך בבתי ספר חילוניים מתלבשות בנות בנות 14, ואיזה כבוד יש תלמיד למורה? ואיך אצל חרדים?! ... (תקראו סקרים, וכתבות של אנשי חינוך , חילוניים. ותבינו).

    הגב לתגובה זו

    • נכון, לחרדים אין אלימות

      מומחה לחרדים, 28/02/06 14:12

      הילדים בבתי הספר לא אלימים בזמן שעות הלימודים כי הרב מרביץ יותר חזק.

      אבל אחרי שעות הלימודים...

      איך זה ש12 ילדים חרדים התעללו בחתולים ליד בית הכנסת? זה טקס דתי או משהו?

      הגב לתגובה זו

      • לא, זה לא קשור לדת ! גם החילונים מתעללים בחיות, לא מזמן היה מאמר על

        באמת !, 28/02/06 22:27

        אדון, שהרעיל 4 כלבים !

        הגב לתגובה זו

      • גם כן מומחה לחרדים

        מישהי, 09/01/07 20:14

        אם הייתה מבין קצת בנושא הייתה יודע שבבתי ספר חרדיים לא מרביצים לתלמידים, בעיקר לא בלוסטיג!
        ואיך זה שחילוניים רוצחים אנשים? זה חינוך חילוני או משהו??
        באמת, הגיעה הזמן שיפסיקו לשפוט מגזרים שלמים לפי אדם אחד או 2

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    ואח''כ אומרים שלוסטיג לא מספיק צנוע (ל''ת)

    מישהי, 28/02/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מצויין, חינוך טוב

    אודל, 28/02/06 12:50

    מתחיל במשמעת, לא אלימות אבל כן משמעת קפדנית.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ללא ספק הוכח כאן שדת ואמונה ביהוה הינן בהכרח דכוי ובורות.

    נעמן, 28/02/06 12:32

    וכך גם באיסלם - המוסלמים האדוקים הם הבורים הנסערים והטפשים ביותר מכל המוסלמים בעולם (שגם הם לא משהו).

    דוסל'ך יקרים, המשיכו בדיכוי הבנות שלכם. המשיכו לעשות הפרדה גזעית בבתי הספר שלכם (מכסות למזרחיות יש גם בצייטלין, תשאלו את ח''כ פינקלשטין), המשיכו להכשיר את הנערות להיות עקרות בית

    הגב לתגובה זו

    • ללא ספק הוכח כאן שאתה עיוור

      אהרון, 28/02/06 21:38

      אם תציץ בתמונה שבכתבה תראה שכתוב: ''מכון ללמודי ראיית חשבון ולמדעי המחשב''.
      נראה לך שעקרת בית תלמד ראיית חשבון?
      מדובר בנשים שאחרי הלימודים יוצאות לעבוד במקצועות נחשבים.
      בתי הספר החילוניים, שמדורגים בתחתית הסולם בהשוואה לארצות מערביות, מגדלים עקרות בית וברברים אנאלפבתים כמוך שלא הצליח לקרוא את הכתבה ולהבין את הנקרא.
      האם להתלבש בערום, צפייה בסרטים פורנוגרפיים ושיחות בטלפון סלולרי מהווים ערובה לאינטלגנציה?
      דיכוי ובורות הם תוצאה של שנאה וחוסר סובלנות שאתה מפגין בתגובתך.
      אתה לדוגמה, בור מוחלט בכל הנוגע לאורח החיים והחשיבה החרדית.
      נעמן, לך תטבול בירדן.
      (נקווה שהיית בשיעורי תנ''ך...)

      הגב לתגובה זו

    • אתה שקרן ! תפסיק להגיב במדור הזה, גזען מפגר ! לך מכאן, הדעות שלך לא

      פו הדוב, 28/02/06 22:29

      לא מעניינות את אף אחד מהקוראים !

      הגב לתגובה זו

      • וואו

        שירה, 01/03/06 16:38

        נא להירגע ולשמור על תרבות דיון. וחוץ מזה- אתה עונה ממש בחריפות לדבר שלא מעניין אותך או אף אחד- רק אני שמה לב לחוסר יציבות שבאישיות שלך?

        הגב לתגובה זו

      • wohoo

        שירה, 01/03/06 16:45

        נא להירגע ולשמור על תרבות דיון. וחוץ מזה- אתה עונה ממש בחריפות לדבר שלא מעניין אותך או אף אחד- רק אני שמה לב לחוסר יציבות שבאישיות שלך?

        הגב לתגובה זו

    • אדם שפוי לא צריך להכריז על עצמו כל

      יהודה, 28/02/06 23:54

      הזמן שהוא שפןי
      מסקנה.......

      הגב לתגובה זו

    • אתה שפוי?

      שפוי?, 05/03/06 16:43

      אתה שפוי???חחחח אני לומדת שם והדבר האחרון (גם זה לא) מדוכאת..חחחחח אני נהנת התכנון פה לא נכון הרמה שלנו מאוד גבוההה..ואם הייתה מכיר לא הייתה פותח תפה ובגלל שאתה לא מכיר אתה צריך לשתןק!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה הידיעה החדשותית?

    שרון, 28/02/06 11:53

    העתק מדוייק של תקנון מלפני שנתיים בלי שום אמירה נוספת.. למה זה מעניין??

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם פירסינג, קעקועים וחולצות בטן אסור.

    נוגה, 28/02/06 11:52

    שלא לדבר על בילוי במועדונים ובשירותים שבהם או לקיחת צינגלה או שכטה.

    תקנות חשוכות ומזיקות.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''ובגויים לא התחשב....'' (מה רע באירן?)

    ישראל עם סגולה, 28/02/06 11:32

    בס''ד

    כדובר המגשר בין העולם החרדי
    דתי ושאינו שומר מצוות (אין חילוני)
    ומנגד גם מקושר לעולם הגדול
    בקשרי מסחר חובקי עולם ב''ה
    אשמח לענות לשאלות אמיתיות
    ולהסביר את פשר המנהגים
    והתקנות
    אפתח באמירה כוללת יש רבים ורבות
    שאינם שומרים תורה ומצווות
    והינם אנשים טובים ישרים אמיתיים
    היהדות הדתית חרדית מעצבת את
    אנשיה בגדרות ובסייגים בכוונים מוגדרים
    המרחב בהחלט משתנה לאורך השנים גדרים לבני הנעורים
    גדרים לימות הנשואים
    המרחב בתוך המכלאה רחב ביותר
    טוב אתן לכם במה לשאלות

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תקנון מתשס''ד???? אנחנו בתשסו!!!

    חנצ'ו, 28/02/06 11:19

    עד כדי כך חסרים אייטמים בnrgיהדות?

    הגב לתגובה זו

    • :) (ל''ת)

      משה, 01/03/06 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הלוואי בבית הספר של

    מוטי, 28/02/06 11:11

    הבת שלי, ממש בושה איך שבאים לבושים היום, או יותר נכון לא לבושים, מה הפלא שכל שני וחמישי יש אונס קבוצתי, לחטיבה בשנה הבאה הבת שלי כבר לא תלמד שם, עדיף בית ספר דתי, למרות שאנחנו חילוניים, יותר חשובה לי הבריאות של הבת מאשר החופש שלה, אז היא תכעס עליי(כבר כועסת למען האמת)בטווח הקצר אבל לטווח הארוך היא תודה לי.

    הגב לתגובה זו

    • אחחח.... איזו נאורות מדומה....

      קרן, 01/03/06 14:10

      איזה יופי. מה שאתה בעצם אומר זה שהגברים המסכנים בכלל לא אשמים במקרי האונס שקורים. לא ולא! מי שאשם זה הבנות שמתלבשות ''לא צנוע''. תתעורר כבר! די להטפל לטפל, האשמים היחידים, ואני חוזרת כדי שיהיה ברור - היחידים באונס הם גברים חמומי מוח, שטופי זימה והורמונים, שלא מסוגלים לשלוט על עצמם, או לחילופין מצדיקים את המעשים שלהם באומרם שלא יכלו להשתלט על עצמם, אבל זאת כמובן לא הייתה אשמתם, כי הבנות הן אלה ש''פיתו'' אותן בתלבושת ה''לא צנועה'' שלהן. תעשו לי טובה! צאו מימי הביניים!

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה

        שירה, 01/03/06 16:44

        קודם כל- רוב מקרי האונס הם תוצאה מדחף אלים ולא מדחף מיני. אני בת דתייה ובהחלט בעד כללי צניעות (לא נוקשים כאלה אבל בכל זאת...) אבל אני חייבת להדגיש שאונס היא אשמת הגבר בלבד! שהרב אמנון יצחק וכל אלה לא ישטפו לכם את המוח!
        בחורה שהולכת ערומה ברחוב- אין לאף אחד שום זכות לגעת בה!
        אנשים צריכים להשתלט על עצמם לפני שהם מנסים להשתלט על הבנות.
        וגם אל תחשבו שבחברה החרדית יש המוני מקרי אונס (רובם אינם יוצאים) ורבים מקרי האונס החריגים (בנים לבנים וכו') יותר מכל חברה אחרת.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני אסביר לך

    דנה, 28/02/06 10:56

    א זה לא צנוע
    ב כביכול אם אישה מצפצפת אז זה מושך תשומת לב או כשהיא יושבת עם חצאית זה יכול לעלות מעל הברכיים
    ואל תצחק אם אם אתה באמת רוצה לדעת אבל זה הצניעות של חרדים להבדיל מהחילונים

    הגב לתגובה זו

    • שהחצאית תעלה מעל הברכיים?

      אפרת, 28/02/06 13:06

      יש כל כך הרבה חילוניות שהולכות במכנס, והן הרבה יותר צנועות מהחרדיות עם החצאית.
      אין סיבה שהחצאית תעלה מעל הברכיים אם היא ארוכה מספיק, ואין סיבה שהברכיים הם אלו שיביאו גבר לדבר עבירה. בסך הכל ברכיים.

      הגב לתגובה זו

      • תתפלאי. אבל יש הרבה בברכים (ל''ת)

        נתנאל, 28/02/06 21:56

        הגב לתגובה זו

    • את תסבירי???????????

      את ???, 05/03/06 16:48

      נורמאלי!!!!!!!!חחחחחחח
      את כתבת ערמת שטויות ..!~!!!@#$%%אני לומדת שם ....ואין מאושרת כמוני

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני לא יודע למה מחקתם לי את התגובה,

    אריאל, 28/02/06 10:53

    שבה לעגתי לסקופ המפוקפק שלכם, כש''חשפתם'' משהו שכולם יודעים ולא מפתיע אף אחד, ועוד על סמך מסמך סנסציוני שהשגתם, מלפני שנתיים.


    אולי יהיה יותר מעניין לערוך תחקיר על מדיניות פרסום תגובות באתרי אקטואליה מסחריים, ואולי גם התגובה הזו תצטרף לקודמתה אי שם בפח הזבל הווירטואלי של רועי שרון ע''ש דנקנר ושות'.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. מי מרים את הכפפה? (ל''ת)

      נחמה, 01/03/06 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ובכלל עדיף ללבוש בורקה ולהישאר בבית...

    אפגניסטן זה פה!, 28/02/06 10:43

    אוקיי. הבנתי את הקטע של התלבושת האחידה הצנועה וכו'.
    מה הקשר לתיק גב? האם הוא ''לא צנוע''? מי הסוטה שחשב על זה? הבנות צריכות לשבור את הגב ולסבול משלל בעיות אורתופדיות כי תיק גב הוא ''לא צנוע''?
    ומה לגבי רכב פרטי? אולי נחזור לגמלים ופרדות כמו בימי קדם?
    וטלפון נייד? אולי נאותת באמצעות עשן?
    אבוי לבושה. הדת היהודית, שהיתה המתקדמת ביותר, קפאה על שמריה והפכה למאובן פרהיסטורי. אל תתפלאו שהרבה צעירים מתרחקים מהדת.
    צאו לי מהחיים!

    הגב לתגובה זו

    • די להתנהג כמו האפגנים, בוא נפסיק לדבר, בוא נפסיק לשתות מים

      יהודי-אפגני גאה, 28/02/06 19:45

      אלינו להפסיק לעשות כול מה שהאפגנים עושים!

      אם האפגנים יושנים בלילה, אלינו להפסיק לישון בלילה! כדי שחלילה, לא נדמה להם בשום צורה!

      אם האפגנים, גרים עם בניהם באותו הבית, אלינו להפסיק לגור עם בנינו, כדי שלא תהיה ביניו טיפת דימיון !

      אף אחד לא מעוניין לקרוא את העלבות שלך, אז בבקשה ממך על תגיב למאמרים במדור הזה, בבקשה !

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בי''ס וכתות המשך מעולים.

    אם ל-3 בוגרות, 28/02/06 10:40

    מי שלא מתאים לה לא חייבת ללמוד שם.חוץ מזה מה נזכרו להביא תקנון מלפני שנתיים.אין לכם על מה לכתוב?

    הגב לתגובה זו

    • לוסטיג מעולה?!

      קובי, 28/02/06 11:04

      בי''ס לחרדוניות, במטרה להתחתן עם בוגר עטרת/חברון, שיצטרף לעסקי היהלומים/בניה של אבי הכלה או החתן, לאחר שני ילדים וג'יפ חדש ילך לשלב ב' בניצנים וישולב כמכ''ש במבצע פסח. כל זה בלי לשכוח את ערימת הטלפונים התלויה על חגורת הבעל וטמונה בתוך תיק גוצ'י אופנתי של הבוגרת החסודה.
      אכן, מוסד לתפארת היהדות החרדית ולתפארת מדינת ישראל בכלל...

      הגב לתגובה זו

      • בנותי וחברותיהן לא שייכות לסגנון הזה

        אם לבוגרות, 28/02/06 12:57

        שתארת והן מהוות את הרוב,הנשואות לאברכים אמיתיים וחיות בצניעות רבה

        הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר כמו תינוק!

        לוסטיגית, 28/02/06 20:27

        לפי דיבוריך, אתה בטוח לא מכיר את המכון מקרוב, ורק לפי הסיפורים המהלכים בבני ברק. הבנות בלוסטיג יראות שמים, צנועות וטובות, אבל לשבחן יאמר שאין להם את ה''שריטות'' של החרדים שלא מורות על צדקות יתר. זה הכל!

        הגב לתגובה זו

      • יפה שאתה משתדל לא לחלל שמים ברבים

        תשובה לקובי, 01/03/06 10:57

        כנראה אתה מכיר זוג אחד כזה, והחלטת שכך זה אצל כל בוגרת לוסטיג . בני בוגר ישיבה גבוהה -לא עטרת/חברון, נשוי לבוגרת לוסטיג צנועה, הם מנהלים בית בדיוק כמו של כל בוגרת סימנרים של בית יעקב, הם צנועים, מסתפקים במועט, חיים מדמי הכולל שבני לומד בו + מה שכלתי משתכרת מהוראה.
        מאד מכוער הלשון הרע הזה שאתה מוציא קבל עולם. תלמד קצת הלכות לשון הרע, ותגלה איזו עבירה גדולה אתה עושה.

        הגב לתגובה זו

      • לקובי!

        לקובי!!, 05/03/06 16:50

        חחחח אתה בסדר?? שטויות....אתה עשיתה הכללללללהההההואין דבר כזה..אתה מכיר כמה כאלה???יופי דבר עליהן לא כהכללה ללוסטיג.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד

    יוסי, 28/02/06 10:24

    יפה. הלוואי שעוד מוסדות, גם ממלכתיים דתיים, יאמצו כללים דומים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נו? מה הקטע? זה בית ספר חרדי יו נואו..

    דונש, 28/02/06 10:19

    אני לא מבין את הפואנטה של כתבה המיותרת הזאת... זה בית ספר פרטי חרדי, והם יכולים להמציא שם איזה תקנות שהם רוצים... מי שלא טוב לה פשוט לא תלמד שם...
    כל התקנות האלה הן של בית הספר, אף אחת מהן לא לקוחה מההלכה...
    אבל למי אכפת, העיקר שמצאנו תירוץ להשחיר עוד קצת את פניהם של הבבונים החרדים...

    הגב לתגובה זו

    • אכן חדשה מרעישה

      מיכל, 28/02/06 11:17

      בקרוב יפרסמו כאן שבבתי ספר חילונים מותר לבנות לבוא במכנסי גי'נס. חדשות עולמיות.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מישהו יכול להסביר לי למה אסור לנהוג ברכב ? (ל''ת)

    יואל, 28/02/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואחר כך מתפלאים על הכתבה ממול..

    דגנית, 28/02/06 10:13

    הכתבה השניה במדור הזה מספרת על אחוזי נשירה מהדת.
    אי אפשר לחנוק אנשים.
    אז כשאוסרים עליהם אינטרנט בבית הספר, הם ילכו לקפה אינטרנט או מהסלולרי (ותבדקו כמה פורומים וכמה פעילות של חרדים יש ברשת, כולל פעילות לא ''ממש צנועה''.).

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    התבלבלתם בכתבה

    אפרת, 28/02/06 10:09

    נראה לי שהתבלבלתם בין מכון לוסטיג (לאחר תיכון- לימודים אקדמאים) לבין תיכון לוסטיג-לגבי מי ההנחיות האלו אמורות? כיסוי ראש- סביר להניח שמדובר במכון לוסטיג הגבוה (לאחר תיכון) אך אין שם תלבושת אחידה, יש לי קרובה שלומדת שם והיא בפירוש אמרה לי שאין!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • דווקא כן יש תלבושת...

      תמי, 28/02/06 12:24

      אחותי ללומדת ב''המשך'' וג=כן יש להם תלבושת

      הגב לתגובה זו

    • יש תלבושת במכון

      דנה, 28/02/06 18:55

      אבל לא לנשואות.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה עם הפאות של המורות ? זה כן צנוע ? (ל''ת)

    שרה, 28/02/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה נשתנה התקנון הזה

    בוגרת, 28/02/06 09:54

    משלנו לפני יותר מ20 שנה?

    חוץ מפלאפונים ואינטרנט שעוד לא היו הכל נשאר אותו דבר.


    מה הידיעה החדשותית החשובה כ''כ שפרסמתם?


    אפשר לחשוב...

    הגב לתגובה זו

    • השתנה המון.

      בוגרת מחזור מ''ו, 28/02/06 19:35

      היה מותר תיקים רגילים, נעליים מגושמות, איפור, שיער לא אסוף (חצי קוקו), נהיגה ברכב. היה מותר בזמני.

      חבל שהקצינו כל כך את המקום הזה.

      הגב לתגובה זו

    • איזה שטיוית!!!!!!!

      מיני מאוס, 21/08/06 14:20

      אני לומדת שם בתיכון ויש לכול בת ובת פלאפון ולכולן יש אינטרנט בבית וטלוויזיה אאאאאזזזזזזזז בבקשה לא לנפח דברים!כי לצוות שם יותר חשוב האישיות מאשר החיצוניות שאתם כל כך תוחנים עליה

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה רע ברכב פרטי?????????

    א, 28/02/06 09:51

    או שיש פה נטילת דוגמא מהסעודים?

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא הבנתי את זה

      רז, 28/02/06 12:54

      החוקים שמנהיג הבית הספר נראים לי סבירים חוץ מהנהיגה לא מובן לי למה אסור להם לנהוג.

      הגב לתגובה זו

    • אין בעיה!!

      וט, 05/03/06 16:51

      אין בעיה!!!! רק לבצפר הם לא רוצים שבנות תנהגנה ובלי קשר לצניעות!!!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ברוכים הבאים לאירן? או שמא...

    מחד ומאידך, 28/02/06 09:47

    מחד יש לומר כי זוהי הדרך היחידה, לצערנו הרב, לשמור היום על בני ובנות המגזר כך שלא יתקלקלו...
    אבל מאידך, אי אפשר להעלים עין מהדמיון הרב למשטר האיראני...

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל הגדול - שכאן זה מבחירה, לא רוצה, לא צריך - יש מקומות אחרים (ל''ת)

      ישי, 28/02/06 12:02

      הגב לתגובה זו

    • כול דבר באירן רע ? אולי נפסיק ללבוש נעליים, זה מזכיר לי את אירן ... (ל''ת)

      יהודי-פרסי גאה, 28/02/06 19:39

      הגב לתגובה זו

    • ראיתאותן?

      היי ראית??, 05/03/06 16:53

      ראיתי שמממששש אהבתם את הדימויים לאירנים... ראית פעם בת מלוסטיג???אם היא דומה לאירנים או לוכו....לך לבדיקת עניים!!

      הגב לתגובה זו

      • לוסטיג

        לוסטיגית, 16/06/07 22:48

        אני לומדת שם ועוד לא ראיתי אחת שבאה עם רעלה אז מספיק עם דימוים

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד רק כך יגיע המשיח

    משה, 28/02/06 09:41

    עדיף בנות כאלה ולא בנות חילוניות שמתלבשות כמו בחלונות הראוה באמסטרדם. בת ישראל צריכה לשמור על צניעות ולא להסתובב כמו פרוצה ולבלות בפאבים ולאחר מכן יקרה לה משהו בשרותים של הדיסקוטק.
    רק עם בנות צנועות הגאולה תבוא מהר על עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • תאמיני לי שהגאולה לא תגיע בגלל זה

      כנסו, 28/02/06 17:39

      היא תגיע כשהדוסים יפסיקו עם השחיתות. שתבינו כבר שדרך ארץ קדמה לתורה. שתפסיקו להקשיב לעובדיה יוסף והחינוך לשנאת חינם יעלם. שתכבדו כל אדם באשר הוא. שלא תיכפו את עצמכם. רק אז יבוא המשיח.

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה מכליל את הציבור החרדי ? ולמה אתה חושב שכול החילונים חושבים

        יודע דבר 87, 28/02/06 19:38

        כמוך ?

        בתור חילוני לשעבר, אני יכול להגיד לך שהגזענות בציבור החילוני בהרבה יותר גדולה מאשר בציבור הדתי, (התגובה החד צדדית-ושקרית שלך ,היא דוגמה טובה לזה ..)

        מושחתים ? אתה כנראה לא דתי ולא חילוני, אלה נמצא בעולם משלך

        הגב לתגובה זו

      • תקשיב לעצמך..

        אני, 01/03/06 10:00

        חינוך לשנאת חינם? ובאיזה נימה אתה מדבר אם לא שינאה?

        הגב לתגובה זו

    • המשיח יגיע רק אם לא תדבר בפלאפון!!!!

      די!!!, 28/02/06 22:11

      איזה בולשיט.....

      הגב לתגובה זו

    • יופי משה, עיכבת את המשיח.

      אני, 02/03/06 03:03

      השתמשת באינטרנט...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל כבודה בת מלך

    אורנה, 28/02/06 09:15

    לא הבנתי איפה הבעיה שלכם
    אף אחד לא מכריח אתכם לשלוח את הבנות שלכם לבית הספר
    תמשיכו לשלוח את בנותכם חצי ערומות.

    הגב לתגובה זו

    • דתיים סתומים

      חילונית גאה, 16/09/06 00:37

      אני בת 14 ולומדת בחטיבה חילונית לגמרי ואני לא מבינה מה כיף בללכת לביה''ס אם אין בנים???? ולא לשכב עם מישו לפני החתונה ..חראא..

      הגב לתגובה זו

      • מטומטמת!!!!

        אביטל... דתיה גאה!!!, 01/12/08 11:48

        וגם אני כמעט בת 14 ולומדת בבצפר דתי לגמרי ואני לא מבינב מה כיף ללכת לבצפר אם יש בנים...
        ואם את לא מבינה למה לא לשכב עם מישו לפני החתונה אז ממש מצטערת אבל את דבילית!!!

        הגב לתגובה זו