 |
32.
רועי שרון התנהגותנו שקופה ופסו
ביצת הכותבים,
30/06/05 01:39
|
הגיע הזמן לחשבון נפש חיבים לזכור שיש במורנג ובדרך אלנו די ודי לחכימא ברמיזא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שרון רועי הגזמנו תחשוב רגע
ל"ת
מאי דשנוא לך,
28/06/05 23:57
|
|
 |
30.
מאוחר מדי
שרונית,
השרון,
15/06/05 08:33
|
אני בהחלט חושבת שיש לשים עין על מה שקורה בבתי הדין הרבניים במיוחד לאור מה שקורה לאחרונה , עם מינוי הדיינים ותלותם בחיים רמון אבל אני מודה שבמקרה הזה בהתחלה , הלכתי אחרי הפרובוקציה שארגנה העיתנות כנג בית הדין , אבל לאחר ברור עם גורמים יודעי דבר, התברר שמישהו היה צריך לדאוג לאישור מהביטוח הלאומי ולא הדיין הוא שטעה. ואכן עד שאין אישור שכזה הבנתי שלא יכלו להסדיר את הגט. זה שעכשיו יד לאיש מתנצלת, זה מאוד יפה מצידה, אבל את הנזק שנעשה לרב דייכובסקי, אחד הדיינים הגדולים שיש היום במערכת , לא ברור אם הן יכולות להשיב, לא כולם קוראים את המדור האיטרנטי של מעריב. אני הייתי מצפה שיד לאישה תתן מודעה מטעמה והתנצלות בכל העיתונים על הכפשתו של הרב דייכובסקי. דברי אלא לא מורידים מהביקורת שי לי על התנהלות בתי הדין ועל צורת מינוי הדיינים, אבל הפעם הגזמו בגדול צריך רק לקרוא את התגובות, כדי להבין שהנזק שנגרם לנו כציבור מאמין, ולבתי הדין שלנו , הוא בלתי הפיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
חלול שם שמיים
נאיבי,
14/06/05 16:46
|
כאשר רמון טווה דילים למינוי דיינים, ועומרי עושה עסקאות למינוי חברים במועצות הדתיות הרי שהדרך לגהינום סלולה היטב. מנוי דיינים חרדים מההוה תקיעת סכין בדת ומתכון בטוח לריבוי ממזרים. תגדענה ידיהם של משתפ''י הדילים ומנהליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בשורה התחתונה
עופר,
ר''ג,
14/06/05 14:08
|
ארגון יד לאישה פתח ג'ורה על הרב דייכובסקי, התקפל, התנצל, טוען ''לא ידעתי, לא שמעתי, לא ראיתי'', ממש כמו ראש ממשלה ! הם מבינים שלטובת אורית, מסורבת הגט, הרב דייכובסקי צריך לטפל בתיק.
ובמבי שלג ממשיכה עם הליכלוכים שלה, כאילו שכלום לא קרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה במבי שלג לכלכה?
ל"ת
משה,
15/06/05 16:41
|
|
 |
27.
רעות - חזקי ואמצי!!!
ל"ת
יוסי,
נגב,
14/06/05 01:42
|
|
 |
26.
שרון ,זה לא אתה יש בעיה?
ל"ת
אלישע,
14/06/05 01:04
|
|
 |
25.
הרב דייכובסקי - הדיין מספר 1
יוסי,
גבעתיים,
13/06/05 21:41
|
אני בוש ונכלם עת קראתי מספר דברים אודות הדיין הרב דייכובסקי. כעורך דין שעוסק למעלה מ-20 שנה בתחום דיני המשפחה, אני מוכרח לציין כי הרב דייכובסקי הוא הדיין מספר 1 שיש. מדובר באיש בעל נועם הליכות, צניעות, רגישות, זריזות וכושר קבלת החלטות במהירות שלא נתקלתי בשכמותן לא במערכת בתי המשפט ולא במערכת בתי הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בושה-הרבנים כופפו את הטוענת
עומר,
13/06/05 04:00
|
איזו בושה. אבוי למי שעומד בראש יד לאישה שהחליט להתנצל על לא עוול בכפו. הרי מהפרסומים הקודמים ברור שמעל לכל, שהסובלת הנוראית היא אורית, לה נעשה עוול נוראי שזועק לשמיים. איזה ניצול לרעה של כוח שהפעיל הדיין שפסל עצמו וכך העניש את אורית ואת נציגתה רעות כי גרם בפעם המאה לדחיית הדיון. כל דחייה של דיון מונע מאורית להמשיך בחייה. מן הסתם ההחלטה לפטר את רעות ולהנצל על שום דבר זו החלטה פרגמטית של יד לאישה שלא להרגיז את בית הדין הרבני. אין ספק כי מי שיחקור בדבר יגלה שבראש יד לשרה עומד אדם (בטח לא אישה) המקורב לרבנים ובוחר לשחק בדיוק את המשחק שמשחקים הפוליטאים שלנו בכל הדילים הכוזבים שהם עושים. אורית- ליבי איתך. בתקווה שבקרוב תקבלי את הגט המיוחל, שמי יודע כמה ויתורים כבר עשית למענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, תקרא את מס' 15
ל"ת
התנצלות בלית,
ברירה,
13/06/05 23:05
|
|
 |
23.
הכל ענין של הכוונה מלמעלה
ממו,
12/06/05 18:11
|
המנהל את בתי הדין בן דהן משדר אוירה של נוקשות ומינהל פקידותי ולכן הארגון כולו מתנהל תחת רושם של נוקשות ואי הפתחות לעולמות חדשים. למרות שהוא עם כיפה סרוגה הוא הכניס למערכת קודים של נוקשות פקידותית. גם בגיורים שהם היו מופקדים עליהם זו היתה האוירה עד שהוקם מערך הגיור. כיום נותרו גם שם פקידים בודדים שמנסים להשרות אוירה של מינהל לא מפרגן. מי שעוסק בבתי דין צריך להיות רגיש עדין ואוהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לכל המגיבים
יוסי,
ירושלים,
12/06/05 11:18
|
כולם פה עסוקים בלהגן או לתקוף את הממסד הרבני, ואת יד לאשה. לפרשן מה אומרת ההלכה בנושא, אבל דבר בסיסי כולם שוכחים. בעין הסערה נמצאת אשה, אם לשני ילדים, שכבר שנים איננה מקבלת גט מבעלה (אם לזה ייקרא בעל), וגם לא מזונות. אותו נבל כבר שנים לא ראה את ילדיו, ולא נראה שזה כ''כ אכפת לו. אדם עם הפרעה נפשית קשה שסוחט את אשתו ומשפחתה, ומאים עליה. וקיים בית דין שמשום מה איננו שולח את הנבל למעצר ומאפשר לו להמשיך בהתנהגותו עד אין קץ. אז במקום להתחיל להתוכח אם הטוה''ר רעות גיאת כן אשמה או לא, או אם ארגון יד לאשה טוב או לא, אין ספק שכבוד ביה''ד יכל היה לפסק כרצונו גם למרות הטוענת (אם חשב שהתנהגותה איננה תקינה). בזאת הייתה נמדדת גדולתו, ובכך כשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בתי דין שלנו.
שפרה ברכה,
12/06/05 09:54
|
90% של הדיינים הם חרדים. והמוזר הוא שלחרדים יש בתי דין שלהם. הם לא מתדיינים בבתי הדין הממלכתיים כביכול. גם ש''ס וגם החרדים האשכזיים, הולכים לבתי דין שלהם. אבל ב20 השנים האחרונות, הצליחו להדיח את הדיינים עם הכיפות הסרוגות, מכל אפשרות להבחר כדיינים. על אף שיש עשרות דיינים מעולים עם כיפות סרוגות, אבל מבחינה פוליטית יותר קל גם לעבודה, וגם לליכוד, לעבוד ולהתחייב לחרדים. ולכן יש בעיות, לא רק לנשים אלא גם לגרים. ראו את ההסכם והרצון של חיים רמון. הסכם שעשה בלי ספק עם אריה דרעי. וגם הגב' ציפורה ליבני, שמעתי אותה בכנס של גרים מבטיחה שתעשה את המיטב על מנת שדיינים מעורים של הציונות הדתית וצה''ר יבחרו כדיינים, ועכשיו עם ההסכם שלהם עם יהדות התורה, שוב הם מכניסים דיינים חרדים. ומי משלם את המחיר.??? כל עם ישראל והציונות הדתית בתוכם. וכן הגיע הזמן להקים בתי דין נפרדים של הציונות הדתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לרעות ירבו נשים כמוך בישראל
יואל ראש העין,
11/06/05 22:21
|
את אשה אמיצה וניפלאה תמשיכי לתת לנשים כוח להאבק נגד המימסד המיתעמר בהם וכל הגברים אשר מתקיפים אותך והרוצים שתשתקי אל תתני להם את התענוג הזה עתידים ישראל להגאל מנשים צדקניות אשר פועלות באנושיות ובחוכמה עשרות מונים מגברים שמרנים ואשר מפחדים מהכוח של הנשים ואשר רוצים לשלוט בראשם ובמחשבתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Reut
Orit,
NY,
12/06/05 16:45
|
|
 |
19.
שטויות!
ל"ת
זרביב,
מכון דמים טה,
11/06/05 22:08
|
|
 |
18.
גב' גיאת למה הקולולולולו?
שמחה,
11/06/05 18:06
|
אולי עם פחות רעש וצילצולים, פחות פניה לתקשורת וקשר עם עיתונאים היה הארגון שלך תורם לאישה הרבה יותר מרגעי צער ומרורים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסגור את השפתים לעצום את העיני
ברכה שפרה,
12/06/05 09:49
|
ולתת רק לגברים לנהל את הכל. הם נעלבים מאד אם זה לא הולך בדיוק כפי שהם רוצים אומרים וקובעים. אז פשוט נהיה אילמות ושותקות, וניתן להם לקבוע את כל החיים שלנו, מעתה ועד עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רשעות ואכזריות
אהרן פ,
ירושלים,
10/06/05 21:43
|
כל הממנה דיין שאינו הגון דומה למי שנטע אשרה אצל המזבח. (סנהדרין) הרשעות והאכזריות גורמות לכך שהרבנים אינם אוכפים על גברים מנוולים לתת גט בדרכים שיש בידם. הם מחללים שם שמים. הם מרבים ממזרים. עדיפים לי בועלי נידות אוכלי חזיר ביום הכיפורים שחל בשבת קודש ולא דיינים כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לרעות גיאת-
מרב,
ירושלים,
10/06/05 12:38
|
את אמיצה,נחושה, אסרטבית ועקשנית ובזכות נשים כמוך אולי ישתנו או יתעוררו המוסדות העיוורים והאדישים (גם אם זה ייקח עוד זמן...)אל תתני לפרשה הזאת להוציא לך את האוויר מהמפרשים, המשיכי להילחם באומץ ובדרכים לא קונבנציונאליות למען כולנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
זה פשוט- דייכובסקי פנה לריסקין
ככה זה כשרבנים,
שולטים,
10/06/05 00:41
|
וריסקין התנצל, ודרש מיד לאישה להתנצל, ונכתב מכתב שיקרי עם התנצלויות על דברים שלא צריך להתנצל עליהם, ופרסם גם בnrg כתבה אוהדת על מוסד אחר ששיך לאור תורה סטון (אתם יודעים, הכתבה על לינדנבאום). זה מה שקורה כששני רבנים מדברים בינם לבין עצמם, הם סוגרים ביניהם דילים.
אם הסיפור הזה של הביטוח הלאומי נכון- למה לעזאזל הוא לא כתוב בפסק דין??? למה הדיינים לא טרחו לכתוב בפסק דין שעל הטוענת הרבנית לדאוג לעניין הביטוח הלאומי. הרי פקוטוקולים אין בבית הדין, אז צריך לכתוב דבר כזה איפושהו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היד רעות בתגובה?
משה,
15/06/05 16:44
|
התגובה מרבה לצטט דברים שאמרה רעות, שהם חצאי אמיתות.
פסק הדין בנוי על הסכם בין הצדדים. הרב דייכובסקי ביקש מרעות לפנות למנהל בתי-הדין, והיא לא ביצעה זאת.
רעות גיאת גרמה לתקלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב ריסקין
יודע דבר,
הרי ירושלים,
10/06/05 10:15
|
א.שקר מתועב! הרב דיכובסקי לא פנה כלל לרב ריסקין, וזאת מידיעה אישית. ב.ביה''ד כותב החלטה פורמלית על פניה לביטוח הלאומי. ביצוע ההחלטה בדרך הרגילה של המזכירות לוקח שבועות. הדיינים יעצו לטוענת הרבנית שתחיש את הדברים באמעות מסירה אישית. מה רע בכך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדמה לך שאתה מכיר את הסיפור...
דתיה,
ירושלמית,
10/06/05 11:47
|
נניח שביקשו מהטוענת הרבנית ללכת לטפל בביטוח הלאומי. קודם כל, רק בית הדין יכול לטפל בזה. אבל נניח רק לרגע לנושא הזה. בתמורה לגט שהיה אמור להנתן ביום רביעי, אורית היתה צריכה לותר על כל הזכויות שלה, כל מה שהיא קיבלה מבית המשפט לענייני משפחה. בית הדין התעקש לפתוח מחדש את כל התיקים ולפסוק (כמו תמיד) לרעתה. אם כך, אורית היתה צריכה לותר על המון בשביל הגט, שלא ניתן לה, ביום רביעי. ועכשיו בית הדין מתעקש להשאיר את הויתורים שלה על כנם. ותבין אדוני הנכבד כשעדיין בכלל אל ניתן לה חיוב גט. כלומר, אורית ויתרה בלי סוף, הבעל מסתובב חופשי ולא משלם שקל של מזונות. נקבע דיון לגט, ואף אחד לא מופיע. לא כתוב בשום מקום, גם לא בפסק דין (אתה מוזמן לבדוק אותי) שרעות צריכה לטפל בתיק בביטוח הלאומי. מתוך כעס עצום שמצטבר כבר ארבע שנים אורית יוצאת לתקשורת (ובצדק). ומה בית הדין עושה? מתחיל במשחקי כבוד. תדע לך, שכל היציאה לתקשורת היתה נמנעת אם מישהו בבית הדין היה מגיב לכעס של אורית כבר בעשר בבוקר. התקשורת הופיעה הרבה אחר כך, אבל זה טיפוסי, בית הדין מתעלם ממסורבות הגט. וזה גם טיפוסי, הוא מצפה מהן לשתוק. אז זהו, הפעם אורית לא שתקה. שבית הדין יתמודד עם התוצאות ולא יתחיל להתבכיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדתיה מירושלים
אברי,
רעננה,
12/06/05 12:24
|
הלוואי שיהיו עוד רבות כמוך. נדמה לי שאז גם השנאה בתוך עם היתה במפלס נמוך יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נגד רבנים = נגד ההלכה
נאמנות לטוב,
הגוש,
10/06/05 06:41
|
טוענות כושלות כגיאת יביאו אלינו חורבן, ממזרות והתבוללות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה וכמותך יביאו את הממזרות
ברכה שפרה,
12/06/05 09:58
|
ע''י עיכוב הגט, בעיקר אצל נשים חילוניות, מה אתה חושב שיקרה. איך בית דין יכול לקבוע שעל האישה לוותר על הכל לבעלה, כדי לקבל את הגט. ממש סדום ועמורה. מי יודע אם כל הצרות האלו הבאות על עם ישראל הם לא כתוצאה של עינויי דין לנשים. תזכרו הקב''ה תמיד עם החלשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביה''ד הגבוה של סדום ועמורה
אהרן פ,
ירושלים,
10/06/05 21:30
|
על מה חרבה סדום ? הקב''ה ירד לסדום כדי לבדוק ה''כצעקתה''. וחזל סיפרו לנו על צעקתה של ''ריבה'' (בחורה) שנתנה צדקה ועל כך עונתה למוות. בית הדין הזה הפך להיות אינקוויזיציה לנשים. אני כאדם דתי נגעל מן האנשים הללו. שערי דמעות לא ננעלו. מי ששמע את צעקתן ותפילתן של אמהותינו הקדושות הוא יעניש את כל הדיינים הרשעים האכזריים וקהי הלב הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ''כ עצוב וכ''כ נכון!!!
יעקב,
הגוש,
10/06/05 10:51
|
כ''כ עצוב שלוקחים בנות שלמדו סוגיות נבחרות מהשו''ע ועוד כמה סימנים משו''ת כשמולם נמצאים רבנים שלמדו במצב הנמוך 30 שנה את ים התורה ולא רק ''סוגיות נבחרות''... וכ''כ נכון שההשלכות העתידיות של מסירת הדת לחובבניות ''אחריתה מי ישורנו''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתם עשיתם עם התורה
שפרה ברכה,
12/06/05 10:00
|
היינו במעמד הר סיני לפניכם בשורותה קדמיות. אני מציעה שאתם תפרנסו את הנשים, וגם תעבדו בבית, ותתנו לנו לנשים ללמוד, להתפלל בבית המדרש ולהעלם מהבית בדיוק בשעות שיש את העבודות הקשות, של להשכיב את הילדים, להכין אותם לבית הספר ואז תדבר. והחוצפה שלך לקבוע שהגברים טובים יותר. בינתיים הנשים הצליחו יותר בבחינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעומת זאת אצל הרבנים - מצבנו
משה,
10/06/05 13:11
|
ממש נהדר!! 30 שלמדו את ים התורה גורמים להם להיות באמת רגישים ומתחשבים ולא לקחת שוחד חלילה כדי לזרז תיקים, ולא לעמוד על דם מסורבות גט וכו וכו
הזלזול בנשים לומדות לא יעזור לכם. הממסד הרבני לא הוכיח שהתורה שלמד מועילה במשהו לציבור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיכו שוביניסטים, נשים אשמות
ישיבת הגוש,
מדרדרת,
10/06/05 11:49
|
כמו תמיד. נשים אשמות בממזרות, בבעיות בבית הדין, תכף גם מסורבות גט יהיו אשמות במצבן, נכון, גושניקים עלק, תתביישו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הרב דיכובסקי שליט''א
משה,
09/06/05 22:07
|
לכל מי שלא יודע, הרב דיכובסקי הוא משכמו ומעלה,בנוסף לכל תפקידיו ברבנות,הוא מרצה למשפט עברי באוניברסיטת ת-א, נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק רצה לצרפו כשופט בבית המשפט העליון והרב דיכובסקי סרב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dikovsky Professor in a Gan
Moishe,
Tel AVIV,
09/06/05 22:42
|
If Dikovsky is a Professor In hebraic University, I m the future President of USA. Stop your Joke!!! We see how he deals with file. But the most important is to ask HOW A RABBI CAN BE IN THE UNIVERSITY!!!!! A MISTAKE OF THE UNIVERSITY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u r not too smart
uu,
11/06/05 22:41
|
|
 |
13.
בתי הדין בישראל- סדום ועמורה
דתיה,
ירושלמית,
09/06/05 22:05
|
כל הכותבים הנחמדים, שמוציאים לעז על יד לאישה, בלי שהם ידעו מילה ממה שבאמת קורה בבית הדין, וממה שיד לאישה הצליחו לעשות בבית הדין. כל המלעיזים רעי הלב למיניהם. מישהו מכם התעניין בשלומה של אורית. אתם מבינים ש''בזכות'' הרב דייכובסקי היא איבדה את היצוג שהיה לה ללא תשלום. את הטוענת הרבנית המסורה שעבדה איתה שנים. בזכות הרב דייכובסקי אין לה ייצוג- ובזכות דייני בית הדין, הבעל שוחרר ממעצר. כן כן, אותם דיינים שאתם מהללים פה כל הזמן. תתביישו לכם. אם לפחות הייתם מכירים משהו מן העובדות בתיק. סתם מייבשים אישה במשך ארבע שנים. מצפים ממנה להסכים לתנאים לא אנושיים בגרושין, כמו לדוגמה להשאיר את הילדים אצל האב שכבר הואשם ונמצא אשם בבית משפט על ההתעללות בילדיו. כן אני יודעת, אתם מעדיפים להאשים את הנשים, את רעות גיאת, את יד לאישה, ואת אורית. העיקר להאמין שבתי הדין עובדים כהלכה, ולא כמו רפובליקת בננות, או גרוע מזה, כמו סדום ועמורה. בית דין שדורש מאישה מוכה לחזור לגור עם בעלה המכה, בשביל שלום בית, ובשל חשש מגוחך מגט מעושה- לסדום ועמורה דמינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת הסברים
אלי,
10/06/05 00:30
|
יד לאישה מודים שהרב דייכובסקי הוא דיין שעושה מעל ומעבר לסייע למסורבות גט.
אל תקחי את המילה שלהן, קראי פסקי דין שלו באתר הרבנות.
מה שקרה כאן זה שמישהו משקר. או הטוה''ר או הדיין. הדיין מסביר שהוא האיץ בטוה''ר לרוץ להנהלת ביה''ד לסדר את האישור.
הטוה''ר טוענת שלהד''ם, שלכאורה הדיינים הבטיחו שהם יסדרו הכל.
בנוסף לכך, כשהדיון התבטל הטוה''ר התבצרה באקט של התרסה מול ביה''ד שאמור לשפוט במקרה והצטלמה באקט.
במצב כזה, כשהטוה''ר מכריזה בראש חוצות שהדיין הוא שקרן, איך אפשר לדיין לשבת מולה בדין?
הרי כל מה שהוא יחליט יאמרו שהוא מושפע מהתקשורת ומההאשמות נגדו. הטוה''ר במקרה הזה הכניסה את הדיין למצב בלתי אפשרי ואני לא רואה שהיתה לו אפשרות אחרת מלבד להחליט שאין זה ראוי שיכהן כדיין מולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הוא זה שמתבקש לקרוא!
מישה,
12/06/05 12:51
|
אירגון יד-לאישה בחר בדרך שבה יגרם מינימום נזק ללקוחה שלו גם על חשבון כבודם ושמם הטוב, הרב לעומת זאת לא בחר בדרך זו. ועכשיו תענה לי למה בכלל היה צורך לבטל את חוב הבעל למזונות לילדיו בביטוח לאומי - האין זאת סחיטה מאישה מוכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הרב ואיינשטיין - תורת היחסות
חיים,
אפרת,
09/06/05 17:43
|
לצאת בקריאה נגד דיין בגלל טוענת רבנית שווה םחות או יותר לקריאה נגד תורת היחסות של איינשטיין בגלל מחאה של תלמיד תיכון במגמת פיסיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כמה טיפשות מרוכזת ב'' יד לאישה''
רן,
09/06/05 17:10
|
עלו על עץ גבוה ,קיבלו סטירה מצלצלת הם ורעות גיאת ,וסוף סוף הבינו את המקום הטבעי שלהן.
כמה עוול הן עשו לאורית ולרב עם יצר הפירסום התאוותני שלהן,חכו,עוד יהיה המשך לצלילה שלהן דרך מדרגות הרבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיפשות נמצאת אצלך
תקרא בין השורות,
09/06/05 21:30
|
|
 |
חבורת ילדות ילדותיות ובורות
ל"ת
דניאלה,
ירושלים,
09/06/05 21:19
|
|
 |
אתה טועה ומטעה, ידידי
SMV,
09/06/05 19:33
|
אל תתקוף את הארגון הזה, אשר מסייע להתיר נשים רבות מעגינותן, ועושה חסד עם נפשות רבות.
טוב עשה הארגון שהתנצל, טוב נעשה שגיאת לא תייצג את האישה מכיוון שלדידי היא טעתה בהתנהגותה ואין היא ראויה לייצג את אורית.
נקווה שהפרשה תסתיים ונשמע בשורות טובות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הרודף אחר הכבוד הכבוד בורח ממנ
גולדה,
יש''ע,
09/06/05 17:01
|
מתוך היכרות עם ארגון''יד לאישה'' ועם טוענת רבנית רעות גיאת בפרט. הנה האמת כאשר מעבירים בקורת על הממסד הדתי ובפרט על בתי הדין הכבוד חשוב להם יותר מכל . אין ספק בליבי כי ארגון ''יד לאישה'' הוכרח להתנצל. הן לא עשו שום דבר רע רק תמכו בלקוחה שלהן כפי שאף עו''ד כבר לא יודע לעשות אבל הדיינים שכבודם נפגע מהעובדה שהעזו לפרסם בתקשורת שהם לא הופיעו כשהיו צריכים (והם היו צריכים) החליטו להתנקם !!! ומהי נקמה? להכריח את הארגון להתנצל ולנתק בין הטו''ר והאישה שקשורות כבר 4 שנים כך ניראית המערכת שאחראית לגורלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגולדה
אבי,
09/06/05 20:41
|
את לא יכולה להודות באמת גם כשמאכילים אותך בה בכפית. וחוץ מזה, אין שום רע בלשמור על כבודו של בית דין, שהוא במעמד של בית משפט, וכדאי שהחברות השחצניות שלך מ'יד לאישה' יפנימו את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתני לעובדות לבלבל אותך
רון,
נחלת נפתלי,
09/06/05 19:03
|
מה זה משנה שהן שמיצו מסיבות שקריות את הרב שפועל הכי הרבה למען אורית, העיקר לתת ''אגרוף לגבר''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב שפועל הכי הרבה למען אורית
אברום,
10/06/05 00:51
|
אז למה העניין הזה נמשך כל כך הרבה זמן? כנראה שהוא לא פועל מספיק. ולמה הוא מכריח את הטוענת הרבנית לעזוב את הלקוחה - האם כדי לעכב עוד יותר? 4 שנים לא מספיק? למה שאורית תסבול מהתיגרה בין בית הדין הרבני ליד לאשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
היכרות אישית
סומ,
09/06/05 16:58
|
שהיתי במחיצתו של הרה''ג הדיין המכובד ר' שלמה דיכובסקי שליט''א
והתרשמתי מנועם הליכותיו והוא רחוק מכל מה שקשור לגאווה וכיוצ''ב, אנו מחזקים אותו ובעיקר את המסורבת המסכנה שהצדק ייצא אל האור ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב איש הגון אבל נתון ללחצים
מכיר ויודע,
10/06/05 13:13
|
לא אפרט פה מקרים הקשורים דווקא לגיור, ובהם אשתו של הרב קבלה איומים שבעלה יפרוש מההרכב וכו' וכך עשה. הם פוחדים מרבנים אחרים ומהנהלת בתי הדין, על אף שהרב עצמו אישיות באמת גדולה. אל תהיו תמימים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב בן-אדם
מכיר את הרב,
15/06/05 16:48
|
|
 |
8.
הדור ששפט את שופטיו
ל"ת
מגילת רות,
09/06/05 16:46
|
|
 |
7.
לזרוק את דיכובסקי
דני,
חולון,
09/06/05 16:42
|
דיכובסקי צריך לשפוט ולהתרכז בעיקר שהוא עניין העגונה ולא בטפל במי שמייצג אותה. אם הוא לא מסוגל שלא יהיה דיין. הוא לא עושה טובה לאף אחד, סתם משחק משחקי אגו על הגב ל עגונה מסכנה פשוט גועל נפש של התנהגות מצדו של דיין. שדיכובסקי יילך הביתה !!!!!!
לזרוק אותו כמה שיותר מהר.
אוי לנו שהוא דיין !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול החכמים - דני מחולון
יוסי,
מרכז,
10/06/05 08:21
|
של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מדבר על הרב דייכובסקי שליט''א , ידיעותיך בתחום הבנת המשפט והאתיות המשפטית רק מסגירות עד כמה אתה בור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני מחולון- אתה מגזים
עליזה,
ת''א,
09/06/05 17:37
|
האם אתה מכיר את הרב דיכובסקי? למה אתה מתנפל עליו? מי אתה בכלל? איזה טיפוס משונה? בטוח שאינך מגיע לקרסוליו של הרב דיכובסקי הצנוע והחכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש גאון
אבי,
שומרון,
09/06/05 17:32
|
קודם כל תלמד משהו ורק אחר תדבר על תלמידי חכמים. תלמידי חכמים כבודם גדול ואין לזלזל בהם כמו שנהוג ללכלך אליהם בתקשורת ולכן - פשוט תתעסק במשהו שאתה מבין ואל תבזבז את הזמן על אלו שאתה לא. שבת שלום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שיפה אצלך זה
אבי,
09/06/05 17:09
|
שלא אכפת לך כהוא זה מצבן של העגונות. אם היה אכפת לך, היית מבין שרק בזכות אישיות כמו דייכובסקי יש להן איזושהי תקווה ברבנות. אבל צבועים כמוך מוכנים לזרוק את החלשים לפח האשפה, ובלבד שתוכל להשמיץ בלי חשבון אישים גדולים ממך בכל קנה מידה.
דבר קודם עם כמה עגונות שעברו אצל הרב דיכובסקי לפני שאתה משפריץ רוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You have been at the Rabbanout
yanki,
Yaffo,
09/06/05 17:57
|
I hope that you will know only Mister Daikovsky, outside the Rabbanout. Inside the Rabbanout you will see to whom you have business. A corrupted Rabbi. If Daikovstsky was a Great he will not be in the Rabbanout.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב בשבילך.של נעליך.
ל"ת
תנו כבוד לתורה,
09/06/05 17:05
|
|
 |
6.
אלא הבעל. וביה''ד.
האשם האמיתי,
לא יד לאישה,
09/06/05 16:08
|
הבעל דרש שבתמורה לגט יבטלו לו את חוב המזונות לבטל''א.
מהו חוב המזונות: כשגבר לא משלם לילדיו מזונות, הבטל''א משלם מזונות מינימליים, ורשאי לתבוע את הגבר להחזיר.
אז בעצם כשהבעל של אורית סוחט את אשתו הוא סוחט את כולנו -כל מי שמשלם לבטל''א.
וביה''ד אשם כי אני לא מוכנה לשלם את המזונות האלה. אני מעדיפה שהבעל ישב בכלא, שישללו לו את רשיון הנהיגה וכו' וכו'. לביה''ד יש דרכים רבות לכפות גט - שיתחיל להשתמש בהן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Same Ways as Mazal Amar
Moishe,
Tel Aviv,
09/06/05 17:52
|
From what you have written . The Bet Din has to arrest , and makes pressure on the husband and why not to strike him. You are the student of Amar. You don't know what is Psychology, like all primitive guys and corrupted rabanim. Mr Daikovsky, we see how much you care of this case. 4.5 years , before to finish with this file. And you say that you are Talmid Hacham. Daikovstky you are a joke. Go home and learnn Thora and Psychology. MR DAIKOVSKY YOU HAVE TO DO TECHOUVA FOR YOUR BEHAVIOUR BELOW ZERO!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת נמאס מהסחטנים
ל"ת
אורנה,
09/06/05 16:56
|
|
 |
5.
מסורבת הגט
עורך דין,
ירושלים,
09/06/05 16:05
|
סיפור זה הוא דוגמה לדמגוגיה זולה של אנשים שאינם מבינים ואינם רוצים לדעת. הרב דיכובסקי מקדיש את כל חייו לסיוע למסורבי גט-ואני מכיר היטב גם את התיק הזה. מלכתחילה הוא הודיע שאינו פורש מן העיסוק במסורבת הגט, אלא ממיצגיה, שהפכו את בית הדין לבמת תקשורת. באמצעות שטיפת מוח תקשורתית, הופכים את העובדות בכדי למכור סיפור טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה עורך דין
ל"ת
אז אני צנצנת,
09/06/05 21:31
|
|
 |
שלום אדון צנצנת (:
ל"ת
ריבה,
11/06/05 23:37
|
|
 |
4.
מגיבים מחורבנים תנו התנצלות
ל"ת
דנה,
תל אביב,
09/06/05 16:04
|
|
 |
3.
ניצול ציני
י.,
י.,
09/06/05 15:46
|
תפסיקו לעשות פרסומת על גבה של אשה מסכנה. ברוך ה' שקיבלתם שכל והסתלקתם מהתיק. אני בטוח שבלי התערבותכם העסק היה נגמר מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תגובה לתמיהה בסוף הכתבה
ג,
09/06/05 15:27
|
כנראה הטו''ר התקשרה לפני יום רביעי ולכן מזכירות בית הדין אמרה לה בצדק שהדיון יתקיים כמתכונן. הרב דיכובסקי התקשר בבוקר יום רביעי לשאול אם האישור הגיע, וכשאמרו לו שלא - הבין שאין טעם לכנס דיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אירגון יד לאשה
עובד בית הדין,
ירושלים,
09/06/05 15:46
|
אכן, כך היו הדברים. אירגון יד לאשה, חייב היה להתנצל הרבה יותר מוקדם, ולא לגרום נזק לאשה ולא להעליל עלילת שוא על הדיינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
This is a shame for Israel
linda,
jeru,
09/06/05 15:23
|
I really don't understand what is going in israel. Where are the politicians. You have to something with the rabbanout. It is incredible that a guy like Dikovsky will dictate his will. We don't talk with you thora Mr Dikovsky because you don't understand the meaning, you and your big boss Amar. What do you think that you can threaten people like this. Or she changed Toenet mishpahtit or she will not have her Guet. Stop to chantage!!! This is Justice !!!!! It's a shame !!! I hope that Dokovsky and Amar and Ben Dahan will be soon Out of the Rabbanout because it is IMPOSSIBLE that in israel in the XX century , poeple without juridical formation keep on to do justice.Justice is no mafia and there are rules. U don't know thora , and even if the israeli law. Please leave your place or CLOSE THE RABBANOUT . I CALL POLITICIANS TO REFORM THIS INSTITUTION.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i hope they will
אורנה,
09/06/05 16:59
|
|