 |
35.
שנבל, באמת לא הבנת?
אבי,
07/06/05 14:30
|
רוב הדברים שאמר ג'קי, כולל המשפט המצוטט (''הדתיים הם מחריבי המסיבות'') היו ביקורת על החילונים ולא להפך. דווקא אתה, שנבל, לא מבין סרקזם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
דברים שהדוסים אשמים בהם:
דובי,
07/06/05 14:12
|
1. שהחילונים לא אוהבים את ירושלים. 2. שהחילונים לא ממש אוהבים את ארץ ישראל. 3. שהחילונים לא יודעים מה כתוב בתנ''ך. 4. שהחילונים פחות ופחות מתנדבים ליחידות קרביות.
התהליך הוא לא כמו שג'קי לוי מתאר. הדתיים לא דחקו הצידה את החילונים מתוך העולם של קשר למסורת ולארץ, אלא פשוט נכנסו בהמוניהם לוואקום שנוצר שם. באין חילונים שיחגגו את יום ירושלים, או שילחמו על א''י, הדוסים זה מה שנשאר. האם אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש, על מדוע החילונים נטשו עולם ערכים יהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הדתיים צריכים לעשות חשבון נפש
החילוניים ג''כ..,
07/06/05 11:54
|
|
 |
32.
תבוסתנות דתית טיפוסית
ריקי,
07/06/05 10:21
|
ראיון בין שני דתיים שרוצים להראות שהם ''דווקא בסדר''. תבוסתנים, נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
איזה שחרור, תגיד, איזה?
יריב,
ארץ ישראל,
07/06/05 09:24
|
איזה אירוע תגיד? על איזה '' שחרור'' ו'' איחוד'' של ירושלים אתה מדבר? הגויים מסתובבים שם חופשי, עושים טרור, בתי עבודה זרה ומיסיון בעיר, והשיקוץ שממשיך לזהם את הר הבית עדיין שם, ועל איזה '' אירוע חגיגי'' אתה מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה מציע להרוס??
דני,
07/06/05 12:13
|
רק משטר אחד בהיסטוריה האנושית המודרנית הרס בתי אמונה של אמונות המתנגדות וזהו הטליבן אז אם לרמה הזו יתדרדרה היהדות המודרנית אין לי שום עניין בה ובאלה הדבקים בה ואני מתבייש בה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שרה בלאו גרה בבני ברק ???
ל"ת
מתן,
07/06/05 09:22
|
|
 |
29.
ג'קי לוי אויל משריש
מנשה דורי,
מעלה אדומים,
07/06/05 08:27
|
חוש ההומור שלו כל כך אפור שאין מי שמוכן להעסיק אותו בתכניות בידור כי הוא סתם דתי מחמד של השמאלנים. הוא גם לא אותנטי והפוזה של הכובע על ראשו הוא לא יותר מחיפוש תשומת לב. המרחק בינו לבין אורי אורבך הוא כמו המרחק בין ג'קרטה ליורשלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ראיון ממש אוביקטיבי
יוסי,
07/06/05 07:55
|
לסיום נקודה לא נעימה למחשבה... אתם ממש חכמים !!! צורה לפרצוף האנטי דתי שלכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אוי נו באמת ג'קי
אלעד,
07/06/05 07:52
|
תעשה לעצמך טובה תוריד את הקוקו ותפסיק עם העמידה הזאת באמצע - לא בשרי לא חלבי חלאס לנסות להנות בכוח משני העולמות - גם דתי גם נהנתן - זה פשוט לא עובד ביחד חביבי והדיבורים שלך מעידים על כך כשמש בצהריים אני היתי שם אתמול ולא מתכוון להתנצל על שום דבר - מי שמתאים לו להיות להיות יהודי הדלת פתוחה בפניו - אני אוהב את אחיי החילונים אבל מכאן ועד להתנצל על ערכיי - החלקת על הקוקו?? עם ישראל פה בזכות שמירת הברית בינינו לבינו ,והחילונים קודחים חור בספינה המשותפת , אנחנו שותקים על זה וסובלים בשקט אז נא לא להגדיש את הסאה , אני מבטיח לך שאם לא הדתיים הכותל היה נישאר ריק - ככה זה כשאין חיבור ואין ערכים - ומילה לסיום - יש'ך תסביכים?...למה להוציא את זה בפרהסיה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הפעם יצאת קטן
קובי (לא דתי),
ת''א-שיינקין,
07/06/05 01:46
|
בד''כ אתה בחור אינטיליגנט, כותב בבהירות ראויה לציון, ועמדותיך נאות בעיניי.
הפעם, כמות השטויות שפלטת יכולות לפאר מאמר של יעל פז-מלמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
טעות בידך
חנ יתה,
07/06/05 01:30
|
לשמחתי אתה טעה אם היתה מסתובב היום בעיר העתיקה ההיתה מקבל את שוק חייך עשרות אלפים של נוער מכל מקוה הציבור בארץ לא רק דתים במשך כל היום. לא ראית שום צוות צילום של חברות טלוויזיה שיוכלו להראות את המראה וההרגשה של הצפיפות שהיה לאורך כל היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שנוי במחלוקת
ארז זוננשיין,
07/06/05 01:27
|
אני מאוד מסכים שהציבור הדתי באמת יותר נרתם ויותר מעשי. זו עובדה. למה? צריך לבדוק בבתי הספר לדעתי.
מאידך, אני לא מסכים עם הדייר בקומה השלישית. זה שהוא עובר לגור ופתאום שלד הבניין מקבל תזוזה, אני חולק על כך. ההפך הוא הנכון. הרצון של אנשים להרגיש דו קיום ש''הם בסדר'' כשלמעשה בכלל אין מה להיות בסדר... גורם לשלד הבניין לא רק להמשיך לעמוד איתן, אלא לגדל אילן יפה שלא יושחט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שהרה, את חמודה נורא
רבקי,
07/06/05 01:17
|
|
 |
22.
מה הקשר בין דבריו לכותרות?
אדיר וישניה,
בר אילן,
07/06/05 00:58
|
|
 |
21.
איזה ציוני אמר ''היה יהודי
שפינוזה,
06/06/05 23:43
|
|
 |
20.
מה אתם מתעצבנים?
עוזי,
06/06/05 23:35
|
אתם לא מכירים את הסגנון הציני והשנון של ג'קי לוי? ג'קי המשך כך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לג'קי ושהרה היקרים! נסו למצוא
צדדים חיוביים,
06/06/05 23:00
|
|
 |
18.
מה הלחץ?
אדיר,
06/06/05 20:54
|
תיכנסו לסקר של האתר ותראו שהכל שטויות ושזה עוד רגשי נחיתות יהודים גלותיים טיפוסיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הדתיים אשמים גם בכך ש:
גלילית,
06/06/05 19:58
|
החילונים אינם שומרים שבת, אינם שומרים כשרות, אינם יודעים לומר ''שמע ישראל'', אינם יודעים מהו יום הולדתם העברי (למרות שהוא כתוב בתעודת הזהות שלהם), אינם יודעים תנ''ך והם מדברים עברית קלוקלת. טוב שהחילונים מלים את בניהם, אחרת הדתיים היו אשמים גם בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדתיים אשמים בהכל כמובן
ל"ת
נגרו,
07/06/05 00:13
|
|
 |
16.
מה יש לדבר? פשוט שטויות.
ל"ת
ארצנו הקטנטונת,
06/06/05 19:48
|
|
 |
15.
there is a reason !
David,
06/06/05 19:35
|
The Dosim have made sure that the secular population will rewgard religion with such contempt - their arrogance and fanaticism are major factors.
Also their idea of forcing religeous observance on the secular population does not help
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יש משהו שבו הדתיים לא אשמים?
ל"ת
יובל,
מרכז,
06/06/05 19:21
|
|
 |
13.
להפתעתי היה משעמם טיכו
ל"ת
אנה טיכו,
06/06/05 18:26
|
|
 |
12.
דתי??? הוא???
דתי,
06/06/05 18:26
|
|
 |
למה חייבים מיד להשמיץ?
דתי אחר,
07/06/05 08:32
|
אתה יכול להתנגד לדבריו ואין שום צורך להוציא לעז על . לפרטים פנה ל''חפץ חיים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למה חילונים מרגישים לא נוח?
חילונית,
06/06/05 17:22
|
אני אגיד לכם: הם מפחדים שאם שכן חרדי יכנס לגור לידם תוך זמן קצר הוא יתחיל להעיר להם על הנסיעות בשבת, ידרוש מעלית שבת ועוד. ואז יכנסו עוד חרדים לגור בבנין וכבר לא יבקשו אלא ידרשו ואז החילונים רק ירצו לברוח משם וערך הדירות יצנח. ולמה הם מפחדים מזה? כי זה קורה כל הזמן. עינו ערך רח' בר אילן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני גרה בבנין שכל השכנים
שירה,
י-ם,
06/06/05 20:05
|
חילונים ועוד לא ביקשתי מהם להפסיק ליסוע בשבת ודרך אגב בשכונות ירושלים חילוניות שמתחילות להתחרד המחירים מזנקים מניסיון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחוב בר אילן היה תמיד חרדי
ירושלמית,
06/06/05 20:02
|
וחוץ מזה, כשאיזורים הופכים דתיים ערך הדירות רק עולה, ואז החילונים מצליחים לקבל מחיר טוב ולשדרג את הדיור שלהם. השווי את רמות , שהפכה דתית, לגילה שנשארה חילונית וגם שכונת ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בר אילן היה מזמן רחוב חילוני
אריאל,
ירושלים,
06/06/05 22:57
|
והפך חרדי. אני מציע לך ללמוד קצת על ההסטוריה של העיר שלך. ירושלים התחרדה ומתחרדת. הרבה מאוד משפחות ירושלמיות ותיקות ומבוססות עזבו את העיר בגלל מה שנהיה ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ממתי אנחנו הפכנו לאויבי העם?
דתי מהשומרון,
06/06/05 17:21
|
אם כך, אז אני ממש מתנצל, ובפעם הבאה בימי החג אני מתחייב להסתגר בתוך הבית כדי לא להפריע לחגיגות החילונים.
מה זה בכלל רבותי? האם אנחנו באמת כל כך מפריעים שזו היא הסיבה? אז כנראה אין לנו זכות לחגוג כדי שהחילונים ירגישו נוח.
אני ממש מתנצל שלא ידעתי שקיומי כאן יכול להפריע למישהו, וממש מתנצל על כך שאינני מתכוון לעוף מכאן לשום מקום, ואם אני מפריע לכם אז אין מה לעשות- תצטרכו לסבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביקורת הטיפשית הזו על הדתיים
עידן,
06/06/05 20:09
|
היא בדיוק כמו הביקורת המטומטמת שהדתיים מציגים כלפי ההומואים והלסביות.
''עצם הקיום שלך לידי מפריע לי. אז תיעלם בבקשה, או לפחות תסגור את עצמך בבית כדי שלא אצטרך לראות אותך.''
מותר לדתיים להשתתף בהמוניהם בכל חג ובכל אירוע. מי שיש לו בעיה לראות דתיים - שיתמודד. מי שמרגיש מאויים ע''י הדתיים - שיתמודד. הדתיים הם אזרחים שווי זכויות.
מותר גם להומואים וללסביות להשתתף במוניהם בכל חג ובכל אירוע, כולל לצעוד בעיר הבירה שלהם. מי שיש לו בעייה לראות הומואים ולסביות - שיתמודד. מי שמרגיש מאויים ע''י הומואים ולסביות - שיתמודד. גם הם אזרחים שווי זכויות.
וכך גם לאשכנזים ומזרחיים, יהודים וערבים, גברים ונשים, ימנים ושמאלנים. כולם אזרחים שווי זכויות. וירושלים שייכת לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר??? להבדיל
ל"ת
אלף אלפי הבדלות,
06/06/05 20:47
|
|
 |
תפסיק להתנצל
גלילית,
06/06/05 20:08
|
אני עובדת הרבה שנים עם חילונים, ורוב ידידי הם חילונים. כולם נוהגים בי כבוד, כי מעולם לא התנצלתי על אורח חיי. מעריכים את מי שיש לו כבוד עצמי, ובזים למתנצלים. ואתם, אחי החילוניים, כדאי שתתחילו להתרגל. כי אם ישאר בארץ רוב יהודי, הוא יהיה ברובו דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתחיל קצת לחשוב
אברום,
06/06/05 19:13
|
תבדוק כיצד אתה נראה בעיני אחרים, כיצד הם מבינים את ההתנהגות שלך ואת התגובות שלך. אולי בכל זאת יש ממש בביקורת נגדך. אולי פה ושם אתה מגזים, אולי נכון שתנהג אחרת. אתה לא צריך לעוף לשום מקום - רק להביט בעצמך פנימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הראיון היה מצחיק ומרגש
מה רציתם ממנו?,
06/06/05 17:04
|
|
 |
שהרה בלאו יפה, רהוטה ונחמדה
אברום,
06/06/05 19:14
|
|
 |
8.
איזה שעמום
ציון,
ירושלים,
06/06/05 16:54
|
כשנכנסתי ל''יהדות'' חשבתי לראות משהו שונה מהטרנד הזה של ''כאב הראש'' החילוני מיום ירושלים ובמקום זה כל מה שכתוב כאן הוא התנצלות והתרפסות- ירושלים לא יפה, השמאלנים מתבאסים, אנחנו אשמים. שום חידוש ושום אמירה. יש סיבה אחת להתייחסות החילונית אל יום ירושלים כפי שהיא היום והיא סיבה פוליטית. גם ביום העצמאות הדתיים שותפים פעילים לחגיגות באותה מידה שהם שותפים ליום ירושלים (אם לא יותר!) אבל ביום ירושלים ישנה אמירה פוליטית ברורה של חגיגת הכיבוש של ירושלים ושל שאר השטחים וזה ה-זמן להתבכיינות של ה''טעות של ששת הימים''. אז מספיק להאשים את הדתיים בניכוס היום. לא רחוקה העת שגם יום העצמאות יהפוך ל''כאב ראש'' של רזי ברקאי כי ביום הזה, רחמנא ליצלן, העזנו לזקוף את אפנו היהודי ולהכריז על הקמת מדינה. (לדוד בן גוריון לא היתה כיפה???)
נ.ב. הראיון עם ג'קי לוי משעמם טרחני ופלצני בלי שום אמירה ברורה. אופייני לשהרה בלאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבן-גוריון אכן לא היתה כיפה
עידן,
06/06/05 20:03
|
וגם לא היתה לו מזוזה על דלת הבית.
היום לאדם הנפלא הזה לא היה שום סיכוי להיות ראש ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה נכון
ל"ת
נריה,
06/06/05 18:41
|
|
 |
7.
אוי באמת
ל"ת
עכי,
06/06/05 16:44
|
|
 |
6.
עוד זוג דתיים שונאי עצמם
ל"ת
מיניין,
06/06/05 16:44
|
|
 |
למה? מצביעים על בעיות כדי
ל"ת
שנוכל,
לתקן,
06/06/05 18:41
|
|
 |
5.
לא יאומן!
powell,
06/06/05 16:10
|
''כשדתיים מגיעים לאירוע בהמוניהם, החילוניים שם מרגישים לא נעים''. אם זאת לא גזענות אני נוצרי אוואנגליסט ג'קי לכלכת !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
דתיים שכחו את ירושלים ומאוהבים
מוטי,
לוד,
06/06/05 16:10
|
|
 |
3.
צפיתי בראיון
נר לאחד,
06/06/05 16:08
|
הכותרות שהוצאתם ממנו לא משקפות את הדברים שהוא אמר .
נראה לי שגם הוא היה מתעצבן אם הוא היה רואה מה שאבתם ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ירושלמי בכיר ???
ל"ת
אלמוני,
מרכז,
06/06/05 15:41
|
|
 |
1.
יש סיבות נוספות
אמא,
06/06/05 15:17
|
ג'קי אני מאד מאד אוהבת להאזין לדבריך והלואי ורבים היו כמוך אז לא היה נתק בין חילונים ודתיים. ירושלים המחוברת לה יחדיו היא אשליה. ככל שאנו מנסים להעמיק את האשליה אנו מקבלים רק צער סבל ועגמת נפש. אם היינו מבינים ששני עמים חיים בירושלים ולכל אחד מהעמים זכות קיום וייחודיות וטוב שכך. אם לא היינו מנסים להיות האדונים של כל העיר שכביכול חוברה לה יחדיו אולי היום היינו יכולים לחגוג עם תושבי מזרח ירושלים. אבל כמו בכל מקום שכבשנו ובזזנו גרמנו לתושבים לשנוא אותנו ולבוז לנו. ירושלים לא שייכת רק ליהודים ולא רק לישראלים ואם נדע להעניק לכל אחד את חופש הביטוי שלו ונפסיק לזלזל באחר אולי נוכל לחגוג את יום ירושלים כולנו כולל תושביה הלא יהודים של העיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו תמימות
תמימה,
06/06/05 20:53
|
לא להאמין שאנשים עוד חושבים באמת ובתמים שיש עוד סיכוי ששכנינו - בני דודנו הערבים -מתישהו יסכימו לנוכחותנו כאן, לא כל שכן בירושלים, ו''יחגגו איתנו'' את החג הזה, נו באמת... וזאת בזמן שהם עצמם אומרים בלי להתבייש שהמטרה הסופית שלהם היא שנעוף מכל הארץ ונחזור למקומות שמהם באנו (כן, מצידם גם למשרפות של אושוויץ, רחמנא ליצלן) אל תקשיבו לי, תקשיבו להם ואז אולי אולי תתפכחו ותבינו שאם אנחנו לא נגן על עצמנו ועל האינטרסים שלנו (בין היתר לקיומה של מדינה יהודית עם יהודים בלבד) אף אחד לא יגן עלינו ועליהם.
הגב לתגובה זו
|
|