 |
54.
כבר אמצע השבוע ושאלות אין!
מאוכזבת,
15/06/05 22:03
|
|
 |
53.
ודוק: דת = ימין
דני,
10/06/05 13:22
|
|
 |
52.
ענק! שאלות לעניין!
ל"ת
בן אריה,
07/06/05 23:21
|
|
 |
51.
רועי, כתיבה מצויינת
ל"ת
חיפאי,
חיפה,
07/06/05 09:31
|
|
 |
50.
שאלה למערכת
יהודי,
07/06/05 08:01
|
שאלתי בעניין האחיינית של רשף שרצחה צעיר בכפר סבא.2 בבית סוהר מה איתה?(עדת מדינה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חזק במיוחד 2
ל"ת
jak,
06/06/05 13:26
|
|
 |
48.
השמאלנים האנטי-ציונים מסוכנים
שמאל מסוכן,
06/06/05 11:06
|
מאג, ולכן חשוב שתציינו את שם הקורבן היישראלי שנפצע בשל השמאלנים המטורללים האלה שצריכים לשבת במאסר עד תום ההליכים. מה שמו של החייל המסכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
סוף סוף עיתונות נושכת!
ל"ת
אסנת,
ירושלים,
05/06/05 21:48
|
|
 |
46.
זה יהדות זה?!
זז,
05/06/05 19:47
|
זה מדור ה''דתיים ימניים קיצונים שונאי שמאלנים גזענים ונגד כל סיכוי לשלום באזור'' זה מה שזה! בושה למעריב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
איזה בכיינים יאללה...
םמםמ,
05/06/05 19:42
|
אלוהים אדירים, תפסיקו לעשות מעצמכם כאלה מסכנים... בכלי התקשורת הדתיים המצב גרוע פי 20.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Injured Israeli soldier eye
Abi,
05/06/05 19:12
|
is worth much more in a right wing protest incident Facts of life
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
צודקים בכל מילה
שמאלן לשעבר,
05/06/05 16:47
|
לפעמים אני חולק על אבחנותיכם ב''חמש שאלות..'', אבל לא הפעם. הכל לעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאה אחוז נכון! יופי למדור!!!
ל"ת
נירית,
ר''ג,
07/06/05 17:52
|
|
 |
42.
למה יהדות= ימין
ל"ת
תוהה,
05/06/05 16:45
|
|
 |
ימין ה' רוממה ימין ה' עושה חיל
ל"ת
פנחס ז-ה אליהו,
ימות המשיח,
08/06/05 02:17
|
|
 |
למה אנטי יהדות=שמאל?
יהודי,
07/06/05 23:26
|
טומי לפיד שונא חרדים כי הם ימניים? יוסי שריד שונא חרדים כי הם מתנחלים? או כי הם שונאים את היהדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
וזה שצה''ל יורה אש חיה זה בסדר?
מפגינת שמאל,
05/06/05 16:34
|
כן, על מפגינים ישראלים בדיוק כמובם, רק מהצד הלא נכון של המפה הפוליטית. שמאלנים אף פעם לא תקפו לא חייל צה''ל ולא מנהיג ימני. מתנחלים, לעומת זאת, לא בוחלים בביזה ורצח פלסטינים. ומה עם החייל שהמתנחלים כיסחו במכות והפכו לנכה? כאן באתר כתבתם על זה, באיחור של שנה!
בקשר לחייל שאיבד את עינו, זה היה אחרי ההפגנה (שפוזרה תוך הפעלת כוח, ירי גז וכדורי גומי) כשצה''ל התעקש להיכנס לכפר ונענה בשבבניקים. מן הסתם, לשבבניקים לא היה ולא יהיה שום קשר להפגנות נגד הגדר, שמוקפד בהם על הימנעות מאלימות (ראינו מה קורה לערבים שמפגינים...כדור בראש וטיוח בחצי ועדת חקירה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפגינה יקרה
מישור החופי,
10/06/05 12:54
|
דמייני שהמצב היה הפוך... אנחנו, היהודים דוברי העברית היינו נשלטים על ידי הערבים. היינו מושפלים במחסומים, מתנחלים ערבים היו גוזלים את אדמתנו, לא הייתה לנו זכות בחירה, חיילים ערבים היו מתפרצים לבתים שלנו בלילה על מנת לחפש מבוקשים וכו'. וכל זה למה? מכיון שהערבים טוענים שזו ארצם, למרות שאלפיים שנה הם היו מיעוט קטן בה וחזרו אליה רק לאחרונה, בעיקר בעקבות שואה איומה שבה האירופאים רצחו שליש מהעם הערבי בניסיון להשמידו... אבל... מצפון וממזרח ומדרום וממערב היינו מוקפים ב20 מדינות של יהודים דוברי עברית, מקצה אפריקה, מהאוקיינוס האטלנטי ועד למפרץ הפרסי (=היהודי). בכל המרחב העצום הזה היו 200 מיליון יהודים דוברי עברית ואף ערבי אחד. כמו כן, היו עוד מדינות רבות של יהודים דוברי שפות אחרות, באפריקה, באירופה ובאסיה - בהן חיים כמיליארד ומאתיים מיליון יהודים. במדינות אירופה הנוצריות ,בצפון ובדרום אמריקה ובאוסטרליה היו חיים עשרות מיליוני יהודים דוברי עברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וערבים שיורים על ילדים זה טוב?
פעילת ימין,
מרכז,
06/06/05 13:19
|
תפסיקי לסנגר על הצד הערבי,הקדוש המעונה, כי כשצה''ל מגיב באש חיה זה כשיש חשש לחיי אחד מהחיילים. אני בטוחה שהחייל המסכן לא איבד עין בגלל הפעילים השמאלניים, אוהבי האדם... בולשיט!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חלאס עם הבכי
חגי,
גב''ש,
05/06/05 15:33
|
כל-כך הרבה טעויות שאני לא יודע מאיפה להתחיל. אסתפק בהערה למס' 3. המצעד הוא ע''פ איזכורים בעיתונות ולכן אין לו מימד ערכי או כל חשיבות אחרת. מספיק להתבכיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כנסו להסברים. (מדור יהודי)
אמיר,
י-ם,
05/06/05 15:22
|
זה לא מדור ימני, צאו מהסרט! זה מדור יהודי! ז''א שכאן לא נשמיץ את עצמנו ונחפש כל הזמן למה אנחנו אשמים ודפוקים אלה ניתן דיווחים שוטפים וגם ביקורות על כך שהיהדות הפכה לאשמה בפני עצמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
רפי רשף
צור זלל-קטיף,
בצרון צפון,
05/06/05 13:54
|
מי שלא מתעסק בסטיגמות אלא בעובדות יודע שגלי צה''ל עשתה בשנים האחרונות תפנית דרמטית אל המרכז. תשאלו את שרון. זאת התחנה שעושה לו הכי הרבה צרות. השריד הבולט שנשאר מהעבר הלא מכובד של גלי צה''ל הוא רפי רשף שתקוע לו בלב שעת האזנת השיא ואני לא מבינה למה. בשביל הבדיחות הפנימיות עם מנחם ושרון שכבר יצאו מכל החורים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מרכז בשבילך?
מיקי,
05/06/05 15:24
|
כל התחנה מאוישת במתנחלים ודתיים ימניים. אם זה מרכז אז דניאלה וייס היא לב הקונצנזוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, זה מרכז
כור שלל-נכין,
למעלה,
05/06/05 21:40
|
נכון, בגלי צה''ל יש הרבה מתנחלים וימניים ודתיים ויש גם הרבה שמאלנים וחילונים וביחד התוצאה היא מרכז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לא להאמין כנסו לפה
דרורי הלוחם,
מעלה רחבעם,
05/06/05 13:32
|
לא להאמין שזאת כתבה ב''מעריב'' מנסים לעשות תשובה בעקבות לונדון ודנקנר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא לא ניכנס
ל"ת
מה תעשה?,
05/06/05 15:30
|
|
 |
36.
ותודה לערוץ 10 ולבוגי
יעל,
05/06/05 13:02
|
א. את השאלות הנוקבות ביותר לתקשורת היפנה יעלון בריאיון מרתק במוסף השבת של ידיעות.
ב. תודה לערוץ 10 שחסך מאיתנו את תמונות הזוועה שלך הטבח בסרברניצה אתמול במהדורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסף השבת של ידיעות?
מיקי,
05/06/05 13:42
|
את בטוחה שבכלל קראת? הכתבה היתה במוסף הארץ וזה היה ראיון עם ארי שביט. אבל כנראה שאת פשוט חוזרת על מה שקראת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה ריאיון גם בידיעות
ל"ת
יעל,
05/06/05 17:12
|
|
 |
35.
ושוב השתלטה הימניות על היהודות
ל"ת
אלי,
ירושלים,
05/06/05 12:33
|
|
 |
34.
מה עם תום שגב ממוסף הארץ 27.5
שערוריה רבתי,
05/06/05 12:29
|
מטריד אותי שאתם עוסקים בשאלות קוסמטיקה טרדניות ואילו כאשר יהודיה (שאינני סובל ואיני מזדהה עימה בכלום) - מושווית בתקשורת להיטלר מבחינה תפיסתית ורעיונית - אתם מדלגים בקלילות. האם יתכן ויש לכם סיבה נסתרת לכך? שאולי שמא ההשוואה באמת נכונה? אולי אינכם רוצים לעסוק בנושא כי לא יחמיא לכם? כבר כתבו ביהדות על הדתיים הקמצנים. עכשיו ברור שהם גם מעצבנים. האמת - די נמאסתם בצביעות שלכם ובהיתפסות שלכם ליום קטנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מה הקשר
אברהם,
אבינו,
05/06/05 11:57
|
|
 |
סליחה,אבל כמעט כלום בישראליות
''היהודים ניצחו'',
הישר' הפסידו,
05/06/05 12:29
|
|
 |
32.
והקשר ליהדות הוא???
ל"ת
קורא תמהה,
05/06/05 11:46
|
|
 |
31.
רפי רשף=צלי רשף
ל"ת
נו, מה רציתם?,
05/06/05 11:28
|
|
 |
30.
למה יהדות?
איתי,
ת''א,
05/06/05 11:25
|
אפשר לשנות את השם ל''פחדנות'' (למי שמסתתר מאחורי השם העלום ''מערכת''... אפשר גם ''אנטי התנתקות''.
וואי וואי, איזה שם רע אתם מוציאים ליהודים שומרי המצוות ע''י שימוש בכותרת *יהדות* מעל גבי כתבה ימנית קיצונית אנונימית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא תסביר לי
תומר,
ת''א,
05/06/05 14:31
|
|
 |
29.
כרגיל, חשיפות איכותיות
ל"ת
חיים,
גבעתיים,
05/06/05 11:15
|
|
 |
28.
קלילות מחשבה זו מחמאה
אלי,
המרכז,
05/06/05 11:14
|
להגיד על אלוף פקוד מרכז שהוא סובל מקלילות מחשבה זו מחמאה לאחר שהוא מתפלא מדוע היהודים במחנות לא הסתערו על הגדרותוזה למרות שהוא בן ניצול שואה וגם לא נישכח לו את מכתבי החיבוקלפושעים מיצהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תתוגבה על חייל שהתעוור
ישראל,
חיפה ''קריות,
05/06/05 11:11
|
|
 |
26.
צורם לי שהערוץ הזה הוא ימני...
שמאלן,
05/06/05 11:08
|
אני לא מבין מה עובר לאנשים במעריב בראש, אבל מי שנכנס לערוץ הזה הוא לא בהכרח ימני (קחו אותי למשל, יהודי גאה אך שמאלן).
זה ממש פוגע ולא לעניין, נכון גם לי יש הרבה בקורת על המחנה שאליו אני משתייך, גם אני חושב שיש דברים שהם לא אעניין, אבל מכאן ועד לנכס את הדת רק לצד אחד?
לא מכובד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התרגלת להגמוניה שמאלנית.
הלפלף הימני,
05/06/05 12:34
|
או כמו שכותבים היום: סמולנית. גם הצד וגם הגודל במילה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ממתי מעריב הוא עיתון ימני?
ל"ת
גיא,
05/06/05 11:04
|
|
 |
24.
להחליף את שם המדור
יהודי,
05/06/05 10:53
|
|
 |
אתה מתחזה - לא ה'יהודי' הקבוע
ל"ת
מישהו שיודע,
מרכז,
05/06/05 11:36
|
|
 |
23.
שאלות מצויינות אבל...
חיים,
דרום,
05/06/05 10:51
|
גם אני שואל למה רק באיזור היהדות של האתר, ולמה באמת לא שולחים את השאלות לנמענים (רפי רשף, לדוגמא מפרסם את האי-מייל שלו בכל תוכנית).
שורה תחתונה - יישר כם על השאלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כתבה מגמתית ונוראית
מרב,
תל אביב,
05/06/05 10:49
|
כבר אי אפשר לכתוב משהו בנושא יהדות שאינו טעון פוליטית??? תתביישו לכם שבכך אתם הופכים את הדת היפה שלנו לדת של מטורפים וקיצוניים ומעודדים את כולנו להתרחק ממנה. פשוט בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בימינו להיות יהודי זה להיות ימ
ימנית גאה,
05/06/05 13:46
|
להיות יהודי זה להיות ימני כי השמאלנים הם שונאים את עם ישראל ואוהבים ערבים ומחבלים ולכן טבעי שיהדות זה ימני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די להתבכיינות
קובי,
שיינקין-ת''א,
08/06/05 03:40
|
א) משום שאין שום מקום אחר בתקשורת הכללית יכול להצביע על עיוותים כאלו. למה? כי התקשורת הכללית גם מבנה וגם מוסתת כלפי עמדות שמאל קיצוני.
ב) ומה בנוגע להתייחסות קונקרטית לבעיות שהמדור מעלה? מספיק עם ההתבכיינות על הפיכת היהדות למשהו שלא מוצא חן בעינייך. מסופקני אם את באמת מתעננינת ביהדות למשה ומה את עושה עם התעניינות זו. אם כן מתעניינת תמיד אפשר לסדר איזה שיעור או שניים להבנה והרחבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ימניות'' גאה אבל מטומטמת.
מוטי,
05/06/05 16:42
|
את עושה שם רע לימנים. להגיד על יהודיו שלא חושב כמוך שהוא שונא עם ישראל ואוהב מחבלים רק עושה שרות דב לימנים שפויים. בגלל אנשים כמוך יש אנשים שמתביישים להיקרא היום ימניים. חבל שאנשים כמוך מעזים לקרוא לעצמם ימניים, אתם בושה לכל ציבור שאליו תשתייכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מדור שאלות לתקשורת העוינת
חגית,
ירושלים,
05/06/05 11:09
|
|
 |
טמטום
מרב,
ת''א,
05/06/05 13:18
|
אולי חשבת שאת באתר של ''מקור ראשון'' או עיתון נוטה פוליטית מסוג אחר, אבל מעריב הוא עדיין עיתון של כל העם והתקשורת פוגעת בכולם לא רק בימין. אם קשה לך להבין ולקבל דעות רבגוניות של אנשים ליברלים, הייתי מציעה שלא תחזרי לאתר זה שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות, את באמת לא מבינה
ניר,
05/06/05 18:20
|
המדור הזה כן יוצא מתוך מגמה ואג'נדה מסוימת, הוא לא אמור להיות אוביקטיבי. במסגרת ה''דעות רבגוניות'', כמו שהתפלצנת, יש מקום גם לדעות שמובעות כאן, לא רק לדעות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרב
אזרחית,
05/06/05 17:40
|
כמו שיש כתבות במעריב על שוברים שתיקה יש גם שאלות לתקשורת העוינת. לא צריך בשביל זה יום לימודים ארוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
התקשורת הימנית.חרדית גרועה יות
עודד,
ראשון,
05/06/05 10:36
|
נכון, יש הרבה בעייתיות בהחדרתץ דעותיהם הפרטיות של אנשי תקשורת. יש לעקוב, להעיר,להאיר ולתקן. התקשורת הימנית והחרדית לעומת זאת היא עולם חד מימדי, שטוף מוח שלא יתן לשביב של דיעה אחרת לבצבץ. מוטב קודם כל לבדוק את הבית לפני השתלחות בכל האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה משנה?
אבי,
05/06/05 12:48
|
התקשורת החרדית משפיעה על מגזר קטן מאוד יחסית. באותה מידה לא מעניין מה כתוב בתקשורת הקומוניסטית, למשל.
הענין במדור הזה הוא התקשורת הישראלית המרכזית - מעריב, ידיעות, ערוץ 2 וכדומה, לא תקשורת מגזרית שמדברת לקהל שבוי מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השוואה מטומטמת
מ,
מ,
12/06/05 02:04
|
תקשורת חרדית מייצגת חרדים ומיועדת לחרדים בלבד.
כנ''ל לגבי תקשורת ימנית.
תקשורת כלל-ישראלית כמו ''גלי צה''ל'' מיועדת לכל הציבור, וצריכה להיות מאוזנת, ולא לייצג צד אחד של המפה הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי ההבדל הקטן
ח,
דרום,
05/06/05 12:11
|
אולי זה נכון אבל לצערנו מתייחסים לתקשורת הכללית יותר אנשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איפה כתבתכם על החייל שהתעוור?
ל"ת
פוסל במומו פוסל,
05/06/05 10:31
|
|
 |
19.
אהה, הבנתי -- יהודי = ימני.
אני,
05/06/05 10:26
|
|
 |
וואלה? אתה הראשון שאומר את זה!
ל"ת
איזה שוק!,
חיינו בטעות!,
05/06/05 10:55
|
|
 |
18.
יהדות זה ימין
ל"ת
ברור כשמש,
05/06/05 10:15
|
|
 |
17.
שקוף שהתעוורות החייל ''תושתק''
ל"ת
בוקר טוב אליהו,
05/06/05 10:12
|
|
 |
16.
Rafi Reshef
Eli Topper,
Petah-Tikva,
05/06/05 10:12
|
Every time when the Rafi Reshef program's starts I change the station
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שמאלנים= מוסלמנים
משה ס,
בת ים,
05/06/05 10:00
|
האם בכלל היתה התייחסות לעקירת עינו של החייל? האם מישהו מהמגישים החד צדדיים ברדיו/טלביזיה ציקצק ועקץ את השמאלנים מוסלמנים על זה? ומה יגיד אותו מוקי חלאתי אם יתפסו אותו כמה אנשים וישברו לו את העצמות? ולא ישכחו בהזדמנות זו גם הצרצר אביב גפן שאמר את אותם הדברים.אני מקווה שעוד יאבחנו את המשת''פים האלה נכונה והם ישלחו לכלא או למוסד פסיכיטרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך אשפוז ומהר
ריבי,
06/06/05 11:32
|
|
 |
תקן. סמולאני=מוסלאמני, זהה ב..
ל"ת
החלפת אותיות,
05/06/05 15:56
|
|
 |
תקן. מוסלימני=ימני=מוסולי(מ)ני
הוספת אותיות,
05/06/05 16:46
|
|
 |
14.
התעליתם על עצמכם הפעם
מישהו,
05/06/05 09:51
|
אפילו לא דבר אחד שקשור ליהדות, ולו קשר עקיף.
אם אתם כל כך מתגאים בזה שאתם מבקרים גם את עיתון מעריב - מדוע שלא תשאלו כאן את השאלה המתבקשת, מדוע NRG יהדות מכניס דעות פוליטיות לתוך היהדות?
לעשות את מה שאתם עושים זה לטעמי הרבה יותר גרוע מלהיות ימני או שמאלני במסווה של עיתון אובייקטיבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשהו
אזרחית,
05/06/05 17:43
|
|
 |
יהדות היא לא רק ימניות
ל"ת
מישהו,
05/06/05 22:31
|
|
 |
13.
יזדהו כותבי הטור !!!
אלון,
השרון,
05/06/05 09:49
|
מיהם בדיוק ''מערכת NRG יהדות''? האם השאלות קשורות ל''יהדות''? האם המדור הוא, למעשה, קורס מזורז ומקוון לתכנון שאלות עיתונאיות???? ואם הכותבים כל כך ''לוחמים'' ו''עקשנים'', מדוע לא מפנים את שאלותיהם ישירות אל הנמנעים, ומפרסמים אח''כ את השאלה + התשובה מפי אומרה???? ...אכן...עיתונות לוחמת....באויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. אבל הנשאלים מתעלמים מכל
ל"ת
חן,
תל אביב,
05/06/05 10:22
|
|
 |
12.
כל מה מי שנגוע באוסלו חשוד
ל"ת
בנצי-א,
05/06/05 09:46
|
|
 |
11.
מתנחבלים צאו לנו מהאתר כבר!!!
ל"ת
שפוי,
ת''א,
05/06/05 09:45
|
|
 |
שמלאניזצים צאו לנו מהנשמה
ל"ת
איש,
קש,
05/06/05 10:03
|
|
 |
שמאלנים תחזרו לחור שלכם
שמאל = שפוי?,
תל אביב,
05/06/05 09:53
|
|
 |
אף אחד לא נובח פקודות...
צ'ה,
05/06/05 10:51
|
הגיע הזמן שתקבלו את זה שיש גם אלטרנטיבה לשיטה של הימין, והשפיות של הימין לא עולה בהרבה על זו של השמאל אם בכלל.. ובלנבוח אתם הרבה טובים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי מה אתה רוצ'ה?
ל"ת
פידל,
05/06/05 12:46
|
|
 |
חחחח- אהבתי דווקא
ל"ת
צ'ה,
05/06/05 13:27
|
|
 |
10.
צודקים בכל מילה !!!!
ל"ת
איתן,
שרון,
05/06/05 09:44
|
|
 |
במה בדיוק?
י.ב,
05/06/05 10:00
|
בזה ששמאלנים מסוכנים כמו ימנים? תנסה לבוא עם חולצת זו ארצנו להפגנת שמאל ועם חולצת מרצ להפגנה של הימין ותגיד לי מה ההבדלים..
בזה שאם החייל היה נפגע ממתנגדי ההתנתקות היו מדברים על האכזריות בלשלוח חיילי צה''ל למשימות שלא להם? בזה שהיו מראים ילדות קטנות נגררות ע''י חיילי צה''ל?
בזה שעיתונאי חצר יש לפעולות שמאליות? ומה עם היחס למפגינים נגד הגדר? ולסרבני מצפון מהשמאל? ולטלי פחימה?
לו לפחות היית מפרט למה הם צודקים, אבל כנראה שאפילו לזה אי אפשר לצפות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך להפגנת הימין
זהירות נדרשת,
05/06/05 10:17
|
מהפגנות הימין תצא חי, בהפגנת השמאל והערבים יש פחות סובלנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת???
י.ב,
05/06/05 10:49
|
קודם כל, כנראה שלא היית הרבה זמן בהפגנת שמאל (כנראה כי אתה ממש לא שמאלני).. והפגנת שמאל איננה הפגנה של ערבים, אם כי יש ערבים שמשתתפים בעצרות של השמאל, ותאמין לי שהם מתנהגים יותר טוב מהיהודים בעצרות האלו (ואני לא מדבר עם ההפגנות מול הגדר). ולגבי סובלנות- כדאי שתביא דוגמאות לחוסר סובלנות אלים מצד השמאלנים לפני שתאשים אותם בזה, לעומת ימנים כמו לימור לבנת ואביגדור ליברמן שכבר הוכיחו את עצמם בתחום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהפגנות שמאל באים לשמוע הופעה
ב.ד,
05/06/05 11:14
|
בחינם. למי איכפת מה לובשים מי שמסביב? בעיקר מעניין מה לובשות (או לא) בנות ישראל הכשרות (או לא).
לימור לבנת זה כבר לא ימין. בתור שמאלנית מותר לה להשתולל. אביגדור ליברמן. נשמע מוכר. תזכיר לי איפה נתקלנו בו בפעם האחרונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקי, אז?
י.ב,
05/06/05 12:30
|
מה שאמרתי לדורש הזהירות הוא שבהפגנות השמאל יש סיכוי הרבה יותר נמוך להפגע כימני מאשר להיפך. מה שאמרת לא סותר אף חלק מזה. השמאלנים, מה לעשות, ברובם יותר פסיביים בזמן האחרון וחדורים בפחות להט משיחיסטי מול אלו שבאים להפגנות הימין, ולכן גם פחות מסוכנים..
לגבי לימור לבנת- היא בהחלט ימנית. אולי מבחינתך מה שמשמאל לאיחוד הלאומי זה לא ימני, אבל אני בטוח שהיא תחלוק על זה.. ובכל מקרה, אם אתה רוצה לשמוע על עוד ימנים אלימים אז הנה שמות: דניאלה וויס, נועם פדרמן, איתמר בן גביר, משה לווינגר, ברוך מרזל, יחיאל חזן... בהם דווקא נתקלנו לא מעט בזמן האחרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
האמת בדרך כלל אני לא אוהב את
השם,
05/06/05 09:43
|
|
 |
8.
תשובות שאלות
דתי ממוצע,
ירושלים,
05/06/05 09:36
|
1+2. אולי אשתו של רפי רשף תסכים לשנות את השיר ''אל תספר י על ילדה שאיבדה את עינה'' לשיר על חייל שבניגוד לילדה ההיא שהשתתפה בפעילות נגד חיילי צה''ל, החייל שאיבד את עינו בפעילות נגד פועים נגד חיילי צה''ל. 3. מעניין מתי בפעם האחרונה אריאל זילבר היה להיט באתר? 4. אין לעמרי שרון זמן לכנסת, הוא כל הזמן מתעסק בעניינים משפטיים. 5. האם יכול להיות ששרון הוא אתרוג בלתי מורכב, להרכבה עצמית???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הקשר בין דת לפוליטיקה
שירה,
ירושלים,
05/06/05 09:36
|
למה יש התעקשות לחבר בין הדעות הפוליטיות לבין הדת? למה כתבה כזאת צריכה להופיע במדור ''יהדות''. האם רק מי שקרוב לדת מתנגד להתנקות? האם אין מתנגדים להתנתקות בקרב החילונים? ההתעקשות לתחם וליצור סטיראוטיפים פוגעת קודם כל במטרה (המלחמה בהתנתקות במקרה הזה), וחוץ מזה, גם בחברי הקבוצה שנשללת מהם האפשרות להשמע בקרב הציבור בדעתם האישית, כי הרי אף אחד כבר לא יטרח לשאול. מספיק שיש כיפה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ממתי מדור יהדות = ימין קיצוני?
גל,
רמת גן,
05/06/05 09:32
|
שאלות מעניינות אבל מה הקשר בין יהדות לבין תסכול של הימין הקיצוני ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קיצוני פה?
יעקב,
05/06/05 11:34
|
השאלות הינן שאלות טובות. בהחלט יש לכתוב אותם בערוץ אחר לדוגמא: דמוקרטיה עתונות שמקפידה על 4 המינים יותר מאשר מילוי תפקידה העיתונאי וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאז שאין מקום אחר להתבטא.
ל"ת
נחשול,
ת''א,
05/06/05 10:13
|
|
 |
לנחשול וליעקב
צ'ה,
05/06/05 12:36
|
להסביר מה קיצוני פה? לעודד קציני צבא בכירים להפר הוראות הדרג המדיני על דעת עצמם זה לא קיצוני? מה זה, חונטה צבאית? לא נראה לו, שיתפטר מתפקידו! ומה השלב הבא? השוטרים יעצרו רק את מי שבא להם, הכבאים יכבו רק מתי שמתחשק להם והרופאים יטפלו רק במי שנראה להם.. אחלה דמוקרטיה אתם רוצים.. והסיבה שאין מקום אחר לבטא דעות כאלה, היא שאנחנו דמוקרטיה ומעט אנשים רוצים להפוך אותה לרפובליקת בננות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כאשר הם, העתונאים שואלים כבר.
צפון 1,
צפון,
05/06/05 09:28
|
זה בא מהכייון של חיזוק העיוות ולא מהטלת ספק כלשהו. ואם אני צריך לסבול את הטיפשות והרשעות במסווה של ''אינטלגנט'', של רשף אז למה מכפילים את זה ברדיו וגם בטלוויזיה. מה, לא מגיע לי ''על-תנאי''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלתי נסבלים הרשפים
ל"ת
דוידי,
דר',
05/06/05 13:59
|
|
 |
4.
נו, נו
צ'ה,
05/06/05 09:27
|
חוץ מהצמחונות בראיון עם עומרי (מסכים בכל מילה) הגיע הזמן שהמדור ילמד כמה דברים בשלטון החוק ובדמוקרטיה: לרסס כתובות נאצה זה אכן פרובוקציה, וגם מאוד לא אסתטי, אבל בין זה לבין אנשים כמו אברי רן שבורח ממעצר והבנות שמסרבות להזדהות בפני שופט יש עוד מרחק רב.... עשית עבירה? תהיה מוכן לשלם עליה את המחיר. סרבני מצפון שלא רצו לשרת בשטחים יושבים בכלא. ומה עם סרבני התנתקות (סליחה, עקירה..) מהימין?
ולגבי האלוף נווה שלא הסכים לחתום- תפקידו של הצבא, ובכללו האלוף, לבצע הנחיות ממשלה, למעט הנחיות שנוגדות את המשטר הדמוקרטי (כמו למשל לירות על אזרחים בלי סיבה). שיחרור העצירים עבר בממשלה וגובה ע''י הרמטכ''ל. האלוף יכול לשכנע, לבקש, להזהיר- אין לו שום זכות להחליט על דעת עצמו להפר הוראות ממשלה. מה זה? בשלב הבא הוא עוד יפציץ את סוריה על דעת עצמו!!! ואם עורכי ''5 שאלות'' חושבים שזו זכותו אני ממליץ להם בחום לעבור לאנגולה, רואנדה, צ'ילה או כל רפובליקת בננות שבה הצבא מנהל את העניינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת על מה הם כתבו כנראה
fox,
06/06/05 13:32
|
הם לא אמרו שמה שנווה עשה בסדר (כולה ביקש הבהרות) הם כתבו על ההבדל ביחס בין סיקור מעשים ''ימניים'' לסיקור מעשים ''שמאלניים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אתם כל כך יודעים להגן על בוגי
מיכל,
ת''א,
05/06/05 09:27
|
כשהוא יוצא נגד ההתנתקות. אם הייתם קוראים טוב טוב את הראיון הייתם רואים שהוא אומר שהתנאי הבסיסי הוא להשלים את כל התהליך ולא לעצור ברצועת עזה. אבל זה פחות נוח לכם לצטט.
מעניין מה אתם חושבים על הראיון ''השמאלני'' שנתן לעתונות הערבית במקביל?
וכן, מה לעשות שהימין מסוכן מהשמאל, אף שמאלני לא רצח עדיין ראש ממשלה להזכירכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נער מבולבל עם זכרון סלקטיבי
מורה נבוכים,
06/06/05 00:16
|
ציטוט: ''אפשר לעשות עוד התנתקות, אפשר גם להתנתק מת''א ואז בכלל יהיה שקט...''
נער זב חוטם - ''הקמת מדינה פלסטינית הוא עניין לא מעשי שיסכן את קיומה של ישראל''.
''כל הסיפור של מדינה פלסטינית הוא מנטרה מערבית שאין לה שום אחיזה במציאות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמטייחים את הרוצח הימין אשם
ל"ת
ברצח רבין,
05/06/05 15:58
|
|
 |
אויש אתה חתיכת אדיוט
נמאס מאדיוטיזם,
06/06/05 21:45
|
|
 |
מטייחים את הרוצח?
נוגה,
05/06/05 19:02
|
נו, בוא תגיד מי היה הרוצח לדעתך? אנשים כמוך הם שווי ערך למכחישי שואה. חלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מי שחוסם כבישים-מתנחבלים
ל"ת
למערכת יהדות,
05/06/05 09:27
|
|
 |
ומי שכותב ''מתנחבלים'' - דביל
ל"ת
ניר,
05/06/05 09:53
|
|
 |
כנ''ל מי שכותב ''סמולנים''.
ל"ת
מתנחבל סמולן,
05/06/05 11:58
|
|
 |
נכון מאד. שניהם דבילים.
ל"ת
ניר,
05/06/05 12:45
|
|
 |
1.
שאלות נוקבות. שאלה 2- מדהים.
ל"ת
לפסול את האתרוג,
05/06/05 09:20
|
|