 |
75.
למה גלילי לא עפה באותו יום?
ל"ת
עתונות נמוכה,
05/06/05 16:02
|
|
 |
74.
אל תתנו להם מקרופונים
מור,
גוש עציון,
02/06/05 15:11
|
שנינות וצרות אופקים בהחלט הולכים יחד. מי שמצהיר על שנאת מתנחלים סובל מאטימות מן הסוג הנמוך ביותר, מגישי תכניות הם המתווכים בין הצופה לבין ה''מציאות'' ראוי שהללו יהיו בעלי פתיחות ממוצעת לכל הפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
גלילי ה''מקצוענית''
אבי,
02/06/05 12:51
|
אם באמת היא היתה מקצועית היא היתנה מסרבת לראיין! אבל מה לעשות שכל קשר בינה ובין מקצועיות ואוביטיביות מתבקשת משדרן הוא מקרי לחלוטין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מדינת ליצנים
שחר,
02/06/05 12:11
|
מדינת ליצנים כבר אמרנו? רוצחים, גנבים, פושעים וכ''ו שולחים למעצר בית אבל קטינים שחסמו כבישים? זה בשום פנים ואופן לא !! צריך לברוח מהר מהמדינה הזאת. איך אומרים ''אם בארזים נפלה שלהבת (שופטי ישראל) מה יגידו אזובי הקיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
עינב גרירירירי
מתן,
02/06/05 11:54
|
כול פעם שאני רואה את הגלילי הזאת על המסך . .אני מחשיך את המסך .. יצור נאלח .אינפנטילית בשקל...... אם היא אחראית על הקניית התרבות שלי ....המצב ממש על הפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה בכלל פותח מסך
כבוד עצמי בסיסי,
05/06/05 16:01
|
שמבזה אותך? הבעיה שלכם הימין שאתם נעדרים כבוד עצמי. ולכן היחס אליכם מתבקש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
שדרן המצהיר שהוא שונא ערבים
מלי,
חולון,
02/06/05 11:34
|
בואו נדמיין שדרן המצהיר שהוא שונא ערבים, ונניח שהוא לא מועף באותו היום - האם איזשהו ח''כ ערבי היה מוכן להתראיין אצלו ?? האם היו עושים בכלל סיפור מהסירוב ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הן באמת גדולות
יהודי,
02/06/05 07:18
|
|
 |
68.
בושה
איתן,
ירושלים,
01/06/05 23:57
|
זאת בושה שערוץ שמכבד את עצמו נותן מקום למראיינת ש''שונאת'' .ערוץ שאמור לייצג דעה אוביקטיבית לעולם לא יצליח לעשות זאת עם מראינים ששונאים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
המתנחלים ממש מפיצים אהבה
הנתנייתי,
01/06/05 23:47
|
תשימו לב כמה פעמים הם נוקטים בלשון אתם ואנחנו. מבחינתם קיימות שתי מדינות מדינת ישראל החילונית הבזויה בעיניהם ומדינת יש''ע בה אין חוקי מדינה והם עושים כישר בעיניהם. הם רק שכחו שמדינת יש''ע חיה כטפיל על מסיהם של אזרחי מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה זקוק לטישיו
ל"ת
ניסים,
02/06/05 11:27
|
|
 |
66.
''אני שונאת מתנחלים'' -ציטוט!
ל"ת
מנחם,
ת''א,
01/06/05 22:47
|
|
 |
65.
המון אהבה נשפכת פה
אורן,
כפ''ס,
01/06/05 22:23
|
מעניין שחטאה של עינב גלילי הוא שהיא שונאת מתנחלים, אבל כל אלו שפוסלים אותה על זה שופכים פה כמויות מדהימות של ''אהבה'' בלפיה וכלפי הצד הפוליטי שהיא ''מייצגת''. לא אמרו חכמינו ''ואהבת לרעך כמוך - זה כלל גדול בתורה, ואידך זיל גמור'' ? למה רק לכם מותר לשנוא ולצד השני אסור? למה שיאהבו אתכם אם מה שאתם עושים שנוא עליהם? חבל מאוד שאלו הנציגים של צד פוליטי שלם, ואח''כ מתפלאים ששונאים אותם .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
הגענו למדרגת עמורה
אליעזר פ.,
ארגנטינה,
01/06/05 21:06
|
מחזיקים קטינים שבועיים במעשיהו. אין דבר כזה בעולם, אפילו בין שיעים וסונים.איך אפשר לשבת במדינה כזאת ולקרא לעליה? זהו מוסר היהודים? זה ממש מיסתיהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
אוהבת את גלילי מערב שבת
ל"ת
שמאלן,
01/06/05 18:07
|
|
 |
62.
אכן, בחירה מוזרה מצד המפיק
דוד,
01/06/05 17:48
|
אבל מאחר שאני מניח שהוא יודע דבר או שניים על הנפשות הפועלות, סביר להניח שהוא ידע מה הוא עושה, וחיפש ראיון מהסוג שבו לא נותנים למרואיין להוציא אף משפט שלם, ואז המתנחל היה הופך לתירוץ למופע שנאה. האמת? י' היה צריך לצפות שלא יקבל יחס הוגן; לא ברור מדוע הסכים לבוא; כדי שיוכלו ללגלג עליו כמחרים מראיינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שנאת יהודים ממש כיף
ישראלי שפוי,
01/06/05 17:30
|
אילו הכריזה שהיא שונאת ערבים הייתה מיד עפה משרות השידור ויושבת בכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
טוב מאוד - לא לראיין אותם!!!
ל"ת
רק לפנות ודי,
01/06/05 17:14
|
|
 |
59.
מצוין אחי תחזקנה ידיך
עקיבא,
01/06/05 16:57
|
זה מה שצריך לעשות עם האנטישמים המשעבדים האלה- נמאס מהם מה שלא נעשה תמיד נהיה אשמים.
אגב, שמעתם שענף הנדל''ן קפוא בגלל המתנחלים?
גם הסוס הטרויאני זה בגללם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
צודק בהחלט
יריב,
ארץ ישראל,
01/06/05 16:53
|
הוא צודק, היא הצהירה בפומבי שהיא שונאת את היהדות הנאמנה על כל מה שנגזר ממנה. וטוב שפעל כפי שפעל כי חובה קדושה להינתק מהם, הם האוייב הכי שטני של העם שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
יפה מאד איש יקר!!!
איכה ישבה בדד,
רחובות,
01/06/05 16:52
|
הלוואי וכולם ילמדו ממך.
מי שיורק עליכם ועלינו התומכים בכם אסור להתראיין אצלו. אפשר למתוח ביקורת אבל ההתגוללות הזו שיש על המתנחלים זה עובר כל גבול.
צריך ללמד אותם בדרך הקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לא לראיין אותם בכלל!!!!!!!!!!!
ממיסדי המדינה,
ת''א,
01/06/05 16:46
|
מעולם,במשך הרבה שנות חיי במדינה, לא הירגשתי תחושת תעוב כלפי אזרחים בארץ כפי שאני חש אל מול המטורפים והפשיסטים -המתנחלים ותומכיהם,המנסים ליצור פה מדינת אפרטייד, שתשמוט את הבסיס הקיומי של מדינת ישראל. שרון, האחראי העיקרי (עם ממשלות אחרות) לבנית הגולם המשיחי הזה, פקח את עיניו בערוב ימיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח מהמתנחלים בשיך מוניס
אוליב אויל,
ופופאי,
01/06/05 21:13
|
היא רמת אביב, אתה בטח אשכנזי, ובטוח שהמדינה של אבאש'ך ומי שלא אוהב ערבים כמוך וחושב כמוך שיואיל בטובו לסתום את הפה ואם לא בא לו אתה תטרח לעשות זאת עבורו - כי הרי המדינה של אבאש'ך אז יש לי חדשות עבורך היא גם שלי ושל אבא שלי עד לאברהם אבינו שלו הובטחה הארץ אבל אתה בטח לא יכול להתגאות בעובדה ולצערי גם ילדך לא יוכל להגיד זאת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הלו, אתם שם, המתנחלהמים
ישראל,
ישראל,
01/06/05 16:46
|
הלו, אתם, הגרעין הקשה (ראש קשה עם גולגולת עבה), תוציאו פה קיטור ותעליבו את השמאלנים שבנו בשבילכם את המדינה וכבשו בשבילכם את השטחים. לבריאות. אבל, אלה מכם שיש בהם ניצוץ של בינת אנוש, הלא יודעים שההינתקות תתבצע, וכי בוא יבוא הצדק הברור לכל אדם ישר. לבריאות לכם, אתם תנבחו והשיירה השפויה של ההינתקות תעבור עד שתצרידו. לא במקרה כמעט כל התגובות הן של ימננים פונדמנטליסטים (עם דגש על הליסטים) שלוחי רסן ומופקרי לשון. הם כולם מגוייסים נגד רצון 75% מן העם, נגד דבר רוב בכנסת, ונגד החוק. הם שכירי חרב שיכורי פרימיטיביות יוקדת בשירות הרוב הגדול של המתנחלים. הרוב המוחלט של המתנחלים שולח אותם בציניות מבחילה ל''חזית הכבישים'', כדי שיוציאו בשבילו עוד קצת כסף על הפינוי. בעוד חודשיים ישכך העניין ויישכח.
בסתר לבכם אתם הרי יודעים, עינב גלילי נמנית עם הרוב העצום בעם. הרוב הזה מתעצל אמנם להגיב כמוכם, אבל נמנה עימו כל אדם ישר בנפשו - דתי כחילוני. והרוב השקט הזה מתעב את שודדי האדמות, שודדי הקופה, שודדי הפיצויים, שודדי ההווה שלנו והעתיד שלנו. כמו גם את המיעוט הקולני של הפונדמנטליסטים המטורפים.
אז, תמשיכו לנבוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהירות שודדים ברח
גלעד,
ירושלים,
01/06/05 19:09
|
לפניך מאחוריך ומעליך
התנסחותך ישראל היא אנטישמית לכל דבר ועניין.
צריך להגדיר אותך כניאו נאצי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
עינב את גדולה גם אני שונא מתנח
אדולף,
גרמניה,
01/06/05 16:33
|
גם אני שונא מתנחלים וגם יהודונים. אבל את ? את משלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אם למתנחל היה שכל הוא היה מגיע
ברני,
01/06/05 16:29
|
לראיון, וברגע שעינב גלילי היתה שואלת אותו שאלה הוא היה מחולל סנסציה ע''י שהיה אומר למשל שהוא מעדיף שישאל ע''י אודי סגל, כיוון שהיא שונאת מתנחלים, כידוע , זהו שידור חי, וזה יכול היה להיות נחמד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לא ידעתי . גלילי היתה חביבתי.
ל"ת
גלילי הגזמת,
01/06/05 16:21
|
|
 |
51.
השתמטה בנישואים פיקטיביים
תוהה,
01/06/05 16:19
|
הודתה בזה בעצמה.
אין מערכת סינון ערכית ברשות השנייה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יהיו על זה קטעים טובים במשחק
מכור,
השבוע,
01/06/05 16:19
|
למשל: יתנו לעינב לראיין את אותו אב גאה מתנחל שישוחק על ידי המשתתפים, ומי שיצליח לעשות דאחקות הכי טובות יזכה. אני מחכה בקוצר רוח. מי לדעתכם יזכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אני שונאת את גלילי הסנובית
ורד,
רעננה,
01/06/05 16:05
|
שתפסיק לעשות רוח היא חתיכת אפס... אם היא יכולה לשנוא יהודי אז אין לה מקום במדינה שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כמוך ורד מרעננה
יפה,
הר חברון,
02/06/05 12:32
|
|
 |
48.
כל הפוסל במומו פוסל
דניאל,
ירושלים,
01/06/05 15:56
|
השנאה שלכם המתנחלים כלפי כל השונה מכם, (שמאלנים, חילונים,''סמלנים''), גרועה הרבה יותר.
אני מציע לכם לנקות את לבבכם מעודף השנאה השורר בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מתנחל ואני שונא אתכם
יוסי,
גושדן,
01/06/05 21:57
|
השמאל הוא אוייב של היהודים ושל כל מה שיהודי - זו מיצווה לשנוא אתכם. ולא אני אפילו לא דתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שנאה יש בך. אנטשימי.
דניאל,
ירושלים,
02/06/05 14:03
|
אתה אפילו לא דתי? אתה פשוט כלום. רדידות אנושית. שנאה ואנטישמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
העינב הזאת היא פשוט יצור מאוס
ל"ת
מושון,
01/06/05 15:50
|
|
 |
46.
לכל המתנחלים ממועצת רשע
אריק,
מלך ישראל,
01/06/05 15:50
|
|
 |
45.
היא גם התחמקה משירות צבאי
גרשון,
01/06/05 15:48
|
|
 |
44.
תחזרו מיד לגבולות 67
ל"ת
לכל המתנחבלים,
01/06/05 15:45
|
|
 |
43.
תקראווווווווווווווווווו
ישראלי,
01/06/05 15:44
|
עדיף להיות שאיד ולהתפוצץ בתל אביב מלהיות שמלאני לאה בשנאה עצמית ולא מאמין בדרך שלו ושל העם שלו שימי לב לשמלאני החדים מביאם לפה נאצים וצאצים של 12 השבטים כיביכול שרק דופקים תמדינה ( אני עולה מרוסיה אגב) נותנים לערבים יותר מוטיבציה לטורור מוחנים לוותר על כול הארץ בשביל ''שלום'' למה לא יהודנים ממוצעים וNRG תפרסמו מה אנשים באמת חושבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לכל בני/ות היענה,הוציאו ראשיכם
מן החול !!!!!!!,
01/06/05 15:44
|
יום אחרי סיום מלח' ששת הימים, היה צריך לארוז את חיילנו ולהכנס לארץ בחזרה. איזו כסילות היה להישאר 37 שנה,כמדינה ללא גבולות קבועים,וכמה כמה כסף נשפך בשטחים הכבושים,לחינם ! כן לחינם, כי באוגוסט 2005 ייכנסו אחינו לתוך המדינה,וישאירו השטחים הכבושים-לניכבשים !!! לו יהי !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שאפו!!!
פדרבוש,
ארץ נהדרת,
01/06/05 15:38
|
יפה עשה האב המתנחל שסירב להתראיין מול אדם ששונא אותו ורואה באורח חייו של מתנחלים שואה! זו פחות או יותר צריכה להיות המסקנה של כל המתנחלים ביחסם אל התקשורת: לא להתראיין אצל השונאים אותם. ואז יקרה הדבר הנהדר מכל - השונאים יראיינו רק את אהובי ליבם ויפרקו את שנאתם אחד על השני. גם אין טעם להתראיין אצל אנשים כאלה שהרי התוצאה ידועה מראש! וכך יש לנהוג עד שהתקשורת תבין שהיא חייבת לגייס בין היתר גם כמה אנשים בלי שנאה. קשה למצוא בקרבם כאלה, אבל אם ירצו בכל זאת לשמוע את הצד של המתנחלים, לא תהיה להם שום ברירה. יביאו אותם ממקום אחר. אני מסיר את הכובע בפני האב החכם הזה שהתנהג כמו נחשון בן-עמינדב ואני מקווה שהוא הסנונית הראשונה של כל הציונים האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
רוב העם חושב כמו עינב גלילי
ל"ת
חזרה לגבולות 67,
01/06/05 15:37
|
|
 |
39.
רוב העם השפוי שונא מתנחבלים
ל"ת
חזרה לגבולות 67,
01/06/05 15:33
|
|
 |
38.
שמאלנות=אנטישמיות
ל"ת
זאב,
01/06/05 15:16
|
|
 |
די כבר
יואב,
01/06/05 16:08
|
|
 |
ימניות-מחלת נפש של היהודים
ל"ת
לזאב הגזען,
01/06/05 15:39
|
|
 |
37.
צודק בהחלט.
אדם במעמדי,
01/06/05 15:15
|
לא אתפלא אם יסרב ובצדק , להתראיין גם אצל חיים יבין... עינב גלילי אינה ראויה לתואר ''עיתונאית'' . תואר מפוקפק משהו , גם ללא תרומתה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כל הכבוד לו!
ל"ת
יריב,
01/06/05 15:13
|
|
 |
35.
גם אני הייתי מסרב לה ! היא דו
דוד,
מרכז,
01/06/05 15:11
|
|
 |
34.
בית משפט או בית מספח
נח,
01/06/05 15:04
|
בית המשפט לנוער היה כבר מזמן צריך לשחרר את הקטינות הללו הביתה. לפי הכתבה יוצא שהשופטים דורשים לעצור את הבנות במעצר בית
כנראה שהשופטים שכחו שהם חלק מהרשות השופטת ולא מהרשותץ המבצעת. אבל אם למישהו עוד יש ציפיות שהכאילו דמוקרטיה ישראל כדאי לו להתעורר למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
יע,
01/06/05 17:45
|
את הנער שרצח את מעיין ספיר ז''ל עצרו ל4 ימים במעצר בית ונתנו לו הזדמנות נוספת אחרי שהוכח שהוא אלים את הילדות האלה עצרו על הפגנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על פי החוק אסור לעצור בני 12
מנחם,
01/06/05 16:59
|
רק מגיל 14 ומעלה. אבל את מי זה מענין זו הרי מתנחלת ודמה מותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
עינב - העם איתך !!!
ל"ת
אור,
01/06/05 15:04
|
|
 |
העם אתה? 5 רחובות בת''א, מקסימו
ל"ת
אבי,
01/06/05 17:19
|
|
 |
32.
הוא צודק
jak,
01/06/05 14:57
|
לא יתכן שאנשי תקשורת יפתחו את הפה שלהם בצורה כזאת
גם אני מאז שראיתי את הראיון שעשו איתה אני לא סובל אותה
עכשיו גם מוקי נכנס לרשימה של האדיוטים מה כ''כ קשה לסתום את הפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כל הכבוד! צודק! איש חכם והגון!
ל"ת
היא סתם פרצוף,
01/06/05 14:56
|
|
 |
30.
כל הכבוד למתנחל
אור,
01/06/05 14:51
|
השמאלנים יותר גרועים מערבים. נמאס כבר מהתקשורת השמאלנית הזאת.ואיך גלילי יכולה לשנוא מישהו יהודה? בושה וחרפה לסלק את גלילי מערוץ 2
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים הם גלוחי ראש דוברי
יוסי,
גושדן,
01/06/05 16:14
|
עברית. אין הבדל בין האנטישמיות של השמאל בישראל לזו שבאירופה או אצל ה-KKK בארה''ב. אחד מיקירי השמאל הנוכחיים הוא מכחיש שואה עם דוקטורט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שרון הוא הגורם לשנאת החינם הזו
דיקלה,
יפו,
01/06/05 14:51
|
תוכנית מטומטמת ולא מועילה שהשמאלנים תומכים בה רק כדי לראות את המתנחלים סובלים ולא את כלל המדינה שלא ירויחו מההתנתקות. הלוואי עלינו האחדות של הערבים. השמאל שורף את המדינה. אבל מחבל שמתפוצץ לא מבחין בין ימני לשמאלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כל הכבוד עינב !!
ל"ת
נורה,
01/06/05 14:50
|
|
 |
27.
if all the setelers will
haha,
01/06/05 14:47
|
boycot left wing journalists they wont get any media coverage... let's see how they deal with it...m
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
האמת, המתנחל צודק.
שמאלני,
01/06/05 14:46
|
גם אני לא הייתי מתראיין אצל ימני שטוען כי הוא ''שונא שמאלנים'' או דבר כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ולמה זה קשור למדור יהדות?
ל"ת
שם,
01/06/05 14:46
|
|
 |
מלחמת היהודים בגויים דוברי...
יוסי,
גושדן,
01/06/05 15:12
|
העברית(=השמאלנים) היא חלק מהיהדות, כמו שהמלחמה נגד עמלק והמתייוונים ניא חלק מהמורשת היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
להעיף את חיים יבין
טליה,
צפון,
01/06/05 14:44
|
רוב העם נגד ההתנתקות. אבל כל התשקורת השמאלנית הופכים את המתנחלים מקורבנות לאשמים. גועל נפש של תקשורת .מעניין אם היתה תוכנית טרנספר לערבים מה היו אומרים יפי הנפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שהוא עשה אתמול אפילו שונאי
אתה צודק !,
01/06/05 15:00
|
|
 |
23.
אבל למה אתם כל הזמן מתפלאים??
קרנפי,
ת''א,
01/06/05 14:40
|
מה אתם בשוק כל פעם שאתם מגלים מישהו ששונא אתכם? רצחתם לנו ראש ממשלה טחנתם אותנו במילואים את כל הכסף שלנו אתם שואבים להתנחלויות שלכם, במקום שנוכל להשקיע אותו בחינוך של הילדים שלנו. בכל הזדמנות אתם מלכלכים עלינו, קוראים לנו נאצים, גויים, נוצרים ובסוף שאתם מגלים מישהו שלא אוהב אתכם אתם בשוק. מה אתם בשוק? אנחנו לא אלימים, אז לפחות תנו לנו לשנוא אתכם בשקט. שונא אתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאר בת''א ותשתוק יה מתנשא
jak,
01/06/05 20:33
|
רחובות לא ברמה שלך הא? אתה חושב בטח שהחיקוי העלוב לאירופה שנקרא ת''א יותר טוב נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה דמגוגיה זולה...
משה,
תל אביב,
01/06/05 16:20
|
''רצחתם לנו ראש ממשלה''?? הרוצח בא מפתח תקווה לידיעתך.. ''טחנתם אותנו במילואים'' ואני מבין שאדוני חושב שברגע שלא יהיו התנחלויות כל פעילי הטרור הפלסטינים יהפכו לפעילי גרינפיס... אה? אתה חושב שאם לא יהיו התנחלויות לא תצטרך לעשות מילואים במודיעין? בנגב המערבי? בבית שמש? ''את כל הכסף שלנו את שואבים להתנחלויות שלכם'' אם אתה רוצה לחפש לאיפה הכסף שלך נעלם לך לקיבוצים עושקי המדינה, המדינה ב15 השנים האחרונות כיסתה את החובות הלא נגמרים של הקיבוצים כך שבערך כל קיבוצניק קיבל 170 אלף דולרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרנפי מתקרנף
רן,
ירושלים,
01/06/05 15:38
|
תיבדוק כמה פעמים מחקו לקיבוץ נען ,בו נולדה ובילתהאת ילדותה עינבי שונאת המתנחלים את כל החובות ואז תגלה שכל קיבוצניק שם סובסד בסכום גדול פי שלש -ארבע ממתנחל מצוי ובנוסף אותו קיבוץ נען ירש את אדמות נענה הערבית שתושביה לשעבר יושבים היום במחנה דהישה ליד בית לחם. מתנחלי גוש קטיף יושבים על דיונות חול שאף ערבי לא גר שם ולא עיבד אותן.וכך גם רוב הקיבוצים. רבין ז''ל בעצמו קבע מזוזה בבית כנסת באחד הישובים שם (דומני במורג). מי שרצח את רבין היה תושב הרצליה ולא מתנחל ומי שהלביש את רבין במדי אס.אס. היה סוכן השב''כ אבישי רביב. אבל למי חשובה האמת. העיקר שיש את מי לשנוא ועל מי לזרוק האשמות לכל תחלואי המדינה. לא פלא שאתה מעריץ גדול של עינב גלילי שלסבה המהולל ישראל גלילי יש כמה מניות יסוד בהתנחלויות. תתבישו לכם, שניכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשנא חופשי, חביבי.
יוג'ין,
01/06/05 15:35
|
התרגלנו. אם זה עושה לך טוב, משחרר לך את כל הג'יפה מהנשמה, את הסתימות שם למעלה, אז תמשיך לשנוא כפרה. אנחנו נמשיך לנו הלאה, (אתה לא היחיד שעושה מילואים כאן, מה לעשות). זה בסדר. אבל את עינב גלילי החמצמצת תחסוך לנו. או-קיי? יש גבול אפילו לכוח הסבל שלנו. תתפלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אלימים ?
קרנפון,
ת''א,
01/06/05 15:22
|
אם תקרא שוב את תגובתך תבין כמה היא אלימה. חוץ מזה היא כולה דמגוגיה מקוקשקשת שמאכילים אותך שנים כל החברים הלא אלימים שלך בתקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפגר...
רן,
01/06/05 14:56
|
ואתם שופכים את דמו של עם ישראל ע''י כניעה לטרור. אלפי הרוגים הבאתם לנו, אוסלואידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
העיתונות במערומיה קודם יבין ו.
יניב,
צפון,
01/06/05 14:40
|
ועכשיו עינב איך התקשורת הולכת ושורפת את עצמה בציבור. רק מוכיח מה רמת התחום בישראל אני קורא להעלות את רף הכניסה ללימודי התקשורת , צריך אנשים טובים דחוף..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תקרא אותם ואל תצטט אותם והם
כהנא צדק,
01/06/05 15:02
|
|
 |
21.
כל הכבוד למתנחל !
ל"ת
תפוטר גלילי,
01/06/05 14:30
|
|
 |
20.
''עיתונאית קטנה שלי''
איילה,
תל אביב,
01/06/05 14:28
|
אני יכולה להעיד על עצמי כשמאלנית מהצד השמאלי של המפה שאינה מבינה איך עיתונאית ומראיינת דוגמת עינב גלילי מרשה לעצמה להשתלח במגזר המתנחלים בעזות מצח ובגבהות לב שאין לה אח ורע בקרב עמיתיה העיתונאים. הגב גלילי לא מתארת לעצמה איזו תהודה שלילית גרפה בעקבות ההתבטאויות האומללות שלה ואיך למעשה בדיבוריה הנלוזים עוררה שאט נפש וסימן שאלה גדול האם בחרה במקצוע הנכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והיא גם לא שירתה בצבא !!!!!!!
ל"ת
כהנא צדק,
01/06/05 15:03
|
|
 |
19.
אני מתנגד להתנתקות אבל...
מתנגד להתנתקות,
01/06/05 14:24
|
המאבק של המתנגדים ירד לפסים נמוכים. מעורבות של קטינים וקטינות אינו עוזר והוא יוצר מקבילה של הערבים ששולחים ילדים ''לחזית'' להשליח אבנים. הנזק לענין ההתנתקות בדרך שהוא נעשה גדול מהתועלת ,הסמפטיה הופכת לכעס וחוסר הזדהות. חבל שראשי המתנחלים לא חשבו לעומק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו לא צריכים את הסימפטיה שלכם
מתנחל מחיפה,
01/06/05 15:05
|
לא רוצים ולא צריכים את הסימפטיה שלכם אנו שואבים את כוחנו מהתורה ולא מהציונות המבולבלת והחולה שלכם. להפסיק להניף את דגל המדינה בהפגנות הדגל הוא הדבר שנגדו אנו מפגינים דגלנו הוא שני לוחות הברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אל תעזרו במדינה ובצהל
ל"ת
דגלן,
01/06/05 18:05
|
|
 |
יהדות או ציונות
דוד,
עזה רבתי,
01/06/05 17:44
|
כמדומני מי שגרם להקמת מדינת ישראל ולא היהדות שמחכה למשיח ואז היא היתה קמה. ולי לא זכור שבלוחות הברית כתוב לרצוח לגנוב ולעקור עצים ולהשחית רכוש ועוד כל מיני פשעים שמבצעים המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך מצביעה על הבעיה שלך
מתנגד להתנתקות,
01/06/05 16:26
|
חבל שהזילזול שאתה מפגין גם כלפי אלה שתומכיםבמאבק הופך אותנו ''לאויבים''. בדרך הקלוקלת שלכם כל המאבק על ארץ ישראל יחוסל. אתם פאנטים חסרי דעת וחשיבה רציונלית. כך המאבק נגד ההתנתקות נכשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה בהחלט!
מתנחלת תקדומים,
01/06/05 16:18
|
|
 |
חשוב לא לאבד את הראש
גלעד,
ירושלים,
01/06/05 19:17
|
הדגל הוא שלנו ולמרות תקופה קשה צריך לאזור כוחות ולחשוב איפה טעינו ואיך נית לעשות טוב יותר. מאז ומעולם לא היתה אחדות דעות בעם. עם זאת הקמת המדינה היא בשורה עצומה שחשוב לשמר ולשפר. אני לא רוצה לחשוב איפה היינו ללא המדינה. ובכלל אל תשכחו על מה חרב המקדש וגלינו מארצנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ואחרי זה הם ייתבכיינו שסותמים
שפוי מלחמה,
01/06/05 14:14
|
להם את הפה, ובגלל זה הם צריכים לחסום כבישים.
מי שמסרב להתראיין כי השכנים אינם מוצאים חן בעיניו, שלא יתבכיין שלא נותנים לא לדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל מרושע
ע,
01/06/05 14:37
|
אם מראיין היה אומר שהוא שונא ערבים, היו נותנים לו לראיין ערבים ?
טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד לעינת
יעל,
01/06/05 14:13
|
|
 |
אחמד, די נמאס כבר
ל"ת
יהודי,
01/06/05 14:37
|
|
 |
לא נמאס לנו מאחמד
אני,
01/06/05 16:09
|
|
 |
16.
מירב גלילי
אמא,
01/06/05 14:10
|
כמה אני ועוד רבים כמוני יכולים להבין את הבחילה שאת חשה למראה ומשמע השכבה החולנית הזו בעם היהודי. אנחנו כל הזמן מדברים על האיסלם הקיצוני אבל היהדות הקנאית גרועה שבעתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשה שטופת מוח
חילוני,
שפוי,
01/06/05 15:39
|
יחתיכת מטומטמת, היהודים מפוצצים נשים , גברים ותינוקות, נכון?! מפוצצים בתי קפה, אוטובוסים ומסעדות. היהודים חודרים לכפרים ערביים ורוצחים בדם קר ילדים, נכון?! מרשעת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג על מה את מדברת....
לירון,
שומרון,
01/06/05 14:50
|
את בטח מאלה שראו את התוכנית של חיים יבין ומאמינה לכל הדברים איך שהוא הציג אותם. כנראה שאין לך אף מכר מתנחל שיוכל הסביר לך קצת יותר. חבל שאת מתנהגת כמו עיוורת.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
גיליתי משהו!
גברי,
01/06/05 14:08
|
אריאל שנבל ועינת ברזילי הם בעל הזירה במקור ראשון ושניהם באן אר ג'י יהדות...אני לא מוצאת בהם משהו מיוחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל הכבוד- אני גאה במתנחל
ל"ת
הורדוס,
01/06/05 14:08
|
|
 |
13.
גלילי חושבת שהיא ממש חכמה.
בעצם היא סתם,
01/06/05 14:07
|
|
 |
ועקומה כזאת מקבלת במה ???
מי היא ???,
01/06/05 15:09
|
|
 |
12.
ממתי היא מבינה משהו
ל"ת
דן,
01/06/05 14:06
|
|
 |
11.
כפיים סוערות
י,
01/06/05 14:06
|
לקטינות ,שהקטנה בינותן בת 12 בלבד מחזיקה את סכר המאיים לשטוף את הארץ במזימה מכוונת אשריכן בנות עליכן נאמר בבראשית פרשת ויחי: ''בנות צעדו עלי שור'' כ ל ה כ ב ו ד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדה אחת כזו שווה את כל ילדות
יוסי,
גושדן,
01/06/05 14:15
|
...השמאלנים ביחד שהן בעיקר מסוממות ומופקרות (שמאלנית בת 13 שהיא בתולה נחשבת לזקנה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לחלום
אב הבנות שמח,
02/06/05 14:25
|
בעולמך הצר (עם הקירות המרופדים) כל הילדות החילוניות מופקרות מינית ומוסרית - ואתה מרגיש כל-כך צודק (והאמת - גם קצת חרמן...). כדאי שתחזור למציאות ותנסה, קצת, לייישם את הסיסמא הריקה של אהבת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומתנחלות לא מסוממות ומופקרות?
ק.ק,
01/06/05 14:57
|
תסלח לי אדוני אבל אני הייתי נהג בצבא והרבה מתנחלות תפסו עלי טרמפ. תתפלא מה הן מוכנות לעשות ואיזה סיפורים שמעתי. אני לא רוצה לפרט כאן כי ימחקו לי את ההודעה אבל תנסה להשתמש בדמיונך הפרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שהתבלבלת בין התנחלות...
יוסי,
גושדן,
01/06/05 16:12
|
לקיבוץ. כל מי שיוצא למשימת אבטחה בקיבוץ יודע שהוא הולך לחגוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא לא.
נ.נ.,
02/06/05 11:43
|
|
 |
10.
כל הכבוד עינב
ל"ת
הדרומית,
01/06/05 14:05
|
|
 |
את חיי עינב גלילי ושכמותך
מישהיא,
כל הארץ,
01/06/05 14:22
|
אפשר לסכם במילים: היא שנאה מתנחלים/ דתיים /ימניים'' ןזה כל מה שהיא עשתה בחיים ושום דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כל הכבוד למתיישב!
ל"ת
משה,
תל אביב,
01/06/05 14:04
|
|
 |
8.
צודק ב100%.חבל שלא כלם מבינים
ל"ת
יציק,
t/v,
01/06/05 14:04
|
|
 |
7.
ככה יש לנהוג
עין לציון,
01/06/05 14:01
|
כל מי שחש הזדהות עם המתנחלים, שלא לדבר על המתנחלים עצמם, וכן כל פוליטקאי שארץ ישראל חשובה לו, ולא רק לשפה ולחוץ, חייב לנהוג על פי הכלל הזה לסרב להתראיין או להישתתף בתוכניות של התיקשורת אשר בהן יש במקרה הטוב התנגדות בולטת למתנחלים, ואף שינאה כפי שעיה גלילי מייצגת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומאותה סיבה,
אברי,
01/06/05 14:31
|
אנשי יש''ע, ונציגהם בכנסת צריכים להפסיק להתראיין בחדשות ערוץ 1 אצל חיים יבין?
נראה אותם ! (שלא נראה אותם שם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מעולה-פחות אחד על המסך שלי
ל"ת
לא מתנחלת,
01/06/05 13:59
|
|
 |
כאילו שיש דתיים בטלויזיה
יהודי חילוני,
01/06/05 14:10
|
אה שכחתי כמובן את ''היומן האישי'' של חיים יבין. ממש סרט תעמולה כזה עוד לא נראה בימי הקומוניזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כך ראוי ויישר כח וגם אפשר אחרת
רונן,
גבעה,
01/06/05 13:56
|
יפה עשה אותו אדם, שבחר לוותר על ה''מעמד'' של מרואיין מבוקש בתכנית מרכזית של ערוץ 2, על מנת שלא להיות מרואין על ידי מי ששונאת אותו. יפה שלא תרם לתכנית שמגישתה שונאת אותו. יישר כח לך. מצד אחר - לו הופיע בתכנית, המשודרת בשידור ישיר והיה קם תוך כדי הראיון וזורק בפניה את שאמר כאן , ההד לפעולתו היה גדול יותר ואפשר גם מהווה עידוד קל לאלה שמקרבם בא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך,
גברי,
01/06/05 14:35
|
מדובר בתוכנית בוקר. ההד היה נמשך בדיוק 5 דקות. את הסימפטיה שעינב גלילי היתה מקבלת לאחר מעשה כזה, אף אחד לא היה יכול לקחת ממנה. ע''ע שוחר השלום ואוהב האדם מוקי, שרוצה עוצר צבאי ולשבור ידיים ורגליים למי שלא חושב כמוהו.
ומאותו צד, לא צריך לתת לגיטמציה לאותם שדרנים. פשוט לא לספור אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
למשיחי ההתנתקות: אפילו שרון לא
לא מבטיח שקט,
01/06/05 13:49
|
למשיחי ההתנתקות: אפילו שרון לא הבטיח שקט ביום שאחרי. אז למה לוותר על קלף מיקוח לפני המשא ומתן האמיתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ומה תגובתה של עינב גלילי?
ל"ת
יוסי,
לNRG,
01/06/05 13:49
|
|
 |
2.
כהה היא משחררת
פסיכולוגיה,
01/06/05 13:25
|
תסכולים אשיים. כנראה שלימודי הפסיכולוגיה שלקחה לא עזרו כלל. ובלי קשר לא מבין איך קבלה תוכנית. לא יפה,לא נחמדה ולא נסבלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שנאת חינם
דני,
ירושלים,
01/06/05 12:50
|
חבל שבציבור הדתי מלמדים לאהוב את כל עם ישראל וגם את עינב... אבל בציבור ממנה היא באה לא מקיימים שיעורים כאלו.. שנאת חינם היא הסיבה שחרבה הארץ. האם לזה עינב מחכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היא ואיפה סבא שלה ?
כהנא צדק,
01/06/05 14:59
|
היא גם לא שירתה בצבא ברמאות ! היא נישאה בנישואים פיקטיביים כמו כל הרוסיות שבאות ממצרים !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האבא צודק!!!!
ל"ת
שם,
01/06/05 14:05
|
|
 |
אני לא אוהב שמאלנים ששונאים...
יוסי,
גושדן,
01/06/05 14:01
|
אותי. אני בכלל לא אוהב את האוייב (כן השמאלנים הם אוייב). בעיני הנוצרים דוברי העברית(=השמאלנים) אחת המיצוות היא לאהוב את האוייב ולהושיט לו את הלחי השניה, ביהדות זה הפוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעצם התבלבלתי
יוסי,
גושדן,
01/06/05 15:01
|
זה נוצרים דוברי עברית? או אולי יהודים דוברי אנגלית? יהודים דוברי ערקית? לא לא, משהו כאן לא נכון.. אווווף, אני פשוט שונא אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בסדר, גם אנחנו שונאים אותך
פוצי,
01/06/05 14:48
|
|
 |
פוצי, לא הבנתי
אריאלה לינדסטרו,
גוטנבורג,
01/06/05 21:23
|
מה הענין? אתה את או אתה? למה אתה\ את שונא-שונאת אותי? על מה? יש לך מזל שמעריב אינטרנט נותן צ'נס לאנשים מוגי לב כמוך (שלא מעיזים לכתוב את שמם )להוציא מתוכם את רעל שנאת החינם. חזור לספסל הלימודים! לעולם לא מאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עינב גלילי
אריאלה לינדסטרו,
גוטנבורג,
01/06/05 14:00
|
עינב גלילי סמפטית מאד ואני לא חושבת שהיא שונאת אנשים, היא אולי שונאת את התנהגותם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני היקר
אודי,
גני תקוה,
01/06/05 13:57
|
אם באמת אהבת חינם - דומה שיפה היה עושה אותו אב לו היה מתראיין גם ע''י גב' גלילי.
אם מתהדרים באהבת חינם - אז עד הסוף.
ולהסרת ספק - גם אני, כנראה כמוך, חובש כיפה ומשתדל להאמין באהבת חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון שיהיה מזוכיסט?
ל"ת
חיפאי,
חיפה,
01/06/05 15:10
|
|
 |
אתה שקרן או אידיוט
ספי,
01/06/05 13:52
|
בציבור הדתי אוהבים את השמאל עד מוות. עד רצח אמיל גרינצוויג, עד רצח רבין ועד איומים ברצח של רוב הפוליטיקאים של השמאל. פולסא דנורא זה טקס חילוני ? אדון דני הנכבד. כל עוד אנחנו מוכנים ללכת בדרך שלכם ולקבל את ההתנחלויות ואת הדעה שלכם כלגיטימית אנחנו אחים ועם ישראל האהוב. מרגע שדעתינו מחייבת פינוי והפסקת הכיבוש אתם שונאים אותנו. אני אוהב את עינב גלילי ולא סובל אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לספי
זה לא נכון,
01/06/05 15:21
|
מי שרצח את רבין (אם זה בכלל הוא...) ואלה שמאיימים על הפוליטקאים השמאלנים, הם מיעוט, והם לא מתנהגים לפי התורה, כך שאתה לא יכול לקחת בודדים ולפי זה להכלליל קבוצה גדולה שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא אוהב שמאלנים
jak,
01/06/05 15:00
|
אם הם יהודים
אבל חושב שהם טועים בגדול ובד''כ הם בורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדוק מס' שנות לימוד
שמאלן,
01/06/05 18:04
|
של מצביעי שמאל וימין ותיווכח שטעית ובגדול. ולא רק בישראל ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנות לימוד זה לא מה שקובע
jak,
02/06/05 12:25
|
במקרה של המצב בישראל מה שחשוב זה חוכמת רחוב לשמאל ה''אינטיליגנטי'' אין כזאת חוכמה ולכן הם מוכנים למכור את המדינה שלנו בלי לקבל כלום (לעומת כל סוחר ממוצע שהיה יודע שכדאי להתחיל בהצאת מחיר נמוכה ועם המו''מ להעלות מחיר)
חוץ מזה אני כופר בעצם הרעיון שלשמאל יש יותר שנות לימוד וגם אם כן זה נובע מזה שמי שנמצא ושולט באקדמיה זה אנשים שרובם מאותו מוצא ומאותה אמונה (חוסר אמונה יותר נכון)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אתה שקרן או אידיוט
לירון,
01/06/05 14:57
|
אתה משקר כי אף אחד לא מאיים לרצוח אף אחד! כל מה שאתה שומע בתקשורת זה בעיקר מהשב''כ. וגם לגבי רצח רבין יש כמה שאלות שלא נפתרו עד היום... אז או שאתה משקר או שאתה אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כל קשר לאהבה
ע',
01/06/05 13:48
|
לעינב יש שיפוטיות המונעת ממנה אובייקטיביות עיתונאית הדרושה למראיינים.
המרואיין נהג הכון, משום שכשאין מראיינת - ממילא אין מרואיין.
הגב לתגובה זו
|
|