 |
74.
איזה חתיך אלעדויטש..
יפעת,
23/05/05 13:58
|
|
 |
הלוו! זה לא מדור חיפוש ל-
בנדוד,
מאדים,
08/06/05 11:51
|
|
 |
בן דוד?? מי אתה?!?!?
ל"ת
אני,
11/06/05 22:01
|
|
 |
חבר של ספיר
היה רוצה להיות,
03/06/05 14:54
|
|
 |
מה באת להגיד בזה?????
ל"ת
לאמשנה,
23/05/05 22:13
|
|
 |
73.
דויטש!
הגיסה החיולית..,
אבני איתן,
23/05/05 12:33
|
לא היה לי זמן ליקרוא אז הדפסתי... אני אקרא את זה כבר.. אני מאמינה שזה ממש יפה כהרגלך... בקיצור- ראיתי את התמונה של גבסו מתנוססת.. אז.. אני מקווה שדברים טובים כתבת עליו.. ד''ש לקד קד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראתי!
אותה אחת...,
אבני איתן,
23/05/05 22:07
|
קראתי את זה וזה פשוט מדהים! מצחיק ויפה.. כתיבה אחלה!! אלעד- המשך כך!!!! מעריצה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגעו כבר!
בנדוד,
מאדים,
08/06/05 11:52
|
|
 |
72.
הסיבה האמיתית היא שהגיעו מים
זה לא שהם,
מגלים אור,
22/05/05 20:23
|
עד נפש מאורח החיים החילוני/חולני הרדוד והם רוצים לחזור למסורת בית סבא. חילוניים,פשטתם את הרגל עם תרבות הפופ, הכדורגלנים והדוגמניות והדגש על חיצוניות האדם. לא מכאן תצמח ישועת הנפש של האדם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אריאל זילבר הוא הכי זמר המתנחל
יעל,
ירושלים,
22/05/05 16:43
|
|
 |
70.
הכתבה הכי מצחיקה שהיתה פה
אלומה,
פה ושם,
22/05/05 15:46
|
|
 |
69.
האם בעקבות התבטאותיו של רבי
גל,
כפ''ס,
22/05/05 15:41
|
של רבי מוקי שליט''א עלינו להמשיך לקרוא לו רבי.
אני בעד להוציאו לאלתר מרשימת מגלי האור החילוניים את מוקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מה עם עמיר בניון??
אביעד,
מרכז,
22/05/05 14:08
|
|
 |
67.
אהוד בנאי גדול
רפאל,
מרכז,
22/05/05 14:04
|
|
 |
66.
מוקי על המתנחלים
מוקי,
22/05/05 13:31
|
''החארות האלו, זו קבוצה של קיצונים שמאיימים במלחמת אחים ובאלימות. אני מציע יומיים של עוצר צבאי על כל המדינה. שיגיעו משאיות לשטחים, יעמיסו את המתנחלים ויסגרו עניין. מי אתם בכלל, יא פושטקים פורעי חוק? אתם מאיימים נגדי במלחמה? כל הפרחחים האלה, צריך להיכנס בהם ולשבור להם את העצמות, להעמיס אותם במשאיות, לזרוק אותם באיזה פינה ולסתום להם את הפה'', כך קובע הזמר מוקי בראיון שיתפרסם מחר (יום ב') בעיתון ''תזה'' - בטאון אגודת הסטודנטים בתל אביב, לקראת הופעתו ביום הסטודנט ביום חמישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה ממנו? זאת ההוכחה.
אחד משלנו,
22/05/05 21:10
|
הוא החל לקרוא במקורות והאמת נתגלתה לו. וברצינות, זה מה שקורה כשמנסים לייחס כל אומן חצי מפורסם ל''אחד משלנו. נופלים ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מוקי באמת נעשה חכם
מתבשם לשווא,
22/05/05 10:17
|
ראו ב: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3088589,00.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
גם יובל בנאי מתחיל לחזור בתשוב
ל"ת
שלומי ברכה,
ת''א,
21/05/05 23:46
|
|
 |
63.
אהוד בנאי זמר המתנחלים כמו ש..
לא כל חובש כיפה,
=מתנחל,
20/05/05 23:27
|
|
 |
62.
האם דוד המלך 'משלנו'?!
איש יהודי,
ירושלים,
20/05/05 10:54
|
מצד אחד הבנאדם עם יכולת כתיבה מוכחת, ומצד שני, האיש אהב להציץ לנשים ערומות כשהתרחצו, ולישון חבוק בזקנתו עם בחורות צעירות.
נו טוב, מי מאיתנו לא היה רוצה.
שאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
האם אלוהים 'משלנו'?!
איש יהודי,
ירושלים,
20/05/05 10:51
|
מצד אחד הוא בעד שמירת שבת ומצוות, ומצד שני ''ואהבתם את הגר'' , ''מה לי רוב זיבחכם יאמר ה' '' ו''שיר השירים הספוג חושניות ארוטית'' ועוד כאלה.
בקיצור, אלוהים, אם תצנזר את עצמך, אולי נקבל אותך למגזר ותוכל לשבת בביכנ''ס עם אלעד דויטש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
יפה מאוד- מקורי ויפה!
ל"ת
מיקי,
20/05/05 09:09
|
|
 |
59.
מברוק
שילה,
עלי,
19/05/05 23:42
|
|
 |
58.
כתיבה ירודה
אבישי,
19/05/05 23:39
|
התוכן היהודי בזמר הישראלי לא ראוי לכתיבה רדודה כזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא הכתיבה היא אחד
עירית,
ת''א,
20/05/05 07:06
|
|
 |
57.
תגובות משעשעות... התחלתי
חילוני ציוני,
19/05/05 23:30
|
לחבב את מנדבכי ההומור הסקטוריאלי- פנימי של הדתיים-לאומיים ''הוא משלנו''...
מתברר שחבורת דת אויויויו הכיבוש, הכיבוש, לבית החצר הניאו-פלסטינית.. תמשיך לפזם את שירי העם שלה.. על ''הלאומנים הדוסים המשיחיים האלה...'' זה בכלל משעשע :)
דתיים לאומיים (ודתיות-לאומיות אפילו קצת יותר...) אוהב אותכם !
הנחתום חילוני ציוני המאמין באחדות ''עם ישראל'' patir@walla.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מגלים את החושך לא את האור
ל"ת
דודודודדו,
19/05/05 22:40
|
|
 |
55.
איכסססססס
זבולון,
במזרח,
19/05/05 21:24
|
מה זה המשלנו או לא ? כולנו יהודים, אולי כתבה נחמדה, הסגנון זוועה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שכחת את עמיר בניון!!!!!!!!!!!!
ל"ת
אושרי,
קריית שמונה,
19/05/05 20:27
|
|
 |
הוא לא שכח-זה מרוקאי פשוט!!!
יוני,
19/05/05 22:58
|
עובדה שאף את עופר לוי, דקלון, או שאר זמרי המזרח שעשו תשובה אין איזכור, משמע: הם לא משלנו אף פעם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגשי נחיתות-מפלטו של הבינוני
תחשוב על זה,
20/05/05 00:31
|
זמרים כמו אתי אנקרי,משפחת בנאי,שי גבסו,נינט טייב,שירי מימון מעולם לא עשו ממוצאם קרדום לחפור בו.ואולי בגלל זה ההצלחה הגדולה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי רגשי נחיתות?
בנאי,אנקרי,גבסו,
אשכנזים?,
20/05/05 00:17
|
ואגב,דקלון לא חזר בתשובה מהסיבה הפשוטה שהוא תמיד היה דתי. וחוץ מזה-עופר לוי-חוזר בתשובה? למה כל מי שלובש בגדים שחורים ועושה הצגה הוא דתי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
דויטש ממשיך עם הבורות!!!
העיתונאי הדתי,
19/05/05 20:24
|
זמרים חילוניים שרו תמיד שירים מהמקורות עוד מתקופת פסטיבלי הזמר החסידיים שבהם שרו רק חילונים דוגמת: צביקה פיק, אילנה רובינה, אופירה גלוסקא, דני גולן, שלמה ארצי והרשימה עוד ארוכה! אז מה? מי חשב שהם חוזרים בתשובה או הופכים לימניים? הכל טרנד!!! והיום הטרנד זה להיות פסאודו רוחני! (כמובן שיש שאלה שגם מתקרבים בדרכם...) למה? למה אי אפשר לתת למישהו יותר מנוסה לסקר את המוסיקה החסידית- יהודית? ולמה, אני שואל, למה כל דוס שמתחיל לכתוב מאמץ את סגנונו של חנוך דאום המוכשר אבל, מה לעשות, המאוס! אז מה אם הם חברים טובים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היום הטרנד זה להיות פסאודו-
חיים,
21/05/05 21:10
|
רוחני, אז לא כדאי להקדיש לכך כתבה?
(זה מה שדויטש עשה כאן, כמדומני)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תרצה להיות חבר של דאום
144,
20/05/05 00:42
|
אני יכול להביא לך את הטלפון שלו. קשה להסתיר את הקנאה, מסתבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לטיפש
העיתונאי,
20/05/05 13:12
|
א. דאום מכיר אותי היטב ואין לי שום עניין לחברות איתו למרות שאין לי שום דבר נגדו. ב. זו התגובה העניינית?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דויטש ודאום חברים
ל"ת
יודע דבר,
20/05/05 18:34
|
|
 |
52.
הלוואי ששירי מימון תנצח בארויז
שירלי,
19/05/05 20:06
|
|
 |
51.
מה עם אתניקס ומשינה?!
ל"ת
שירי,
19/05/05 20:05
|
|
 |
50.
אבל נהנית מהטור מאד!
ל"ת
לא מסכימה,
19/05/05 20:05
|
|
 |
49.
אלעדוש זה שאתה דתי
ליב,
19/05/05 20:00
|
לא נותן לך קרדיט על מה שאנחנו חושבים אנחנו מעריכים זמרים עם כשרון בלי קשר לאמונתם (עם כשרון!) אז תפסיק לקשקש ותגיד שזה מה שאתה חושב. במילים אחרות דבר בשם עצמך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מדבר בשם עצמו
דינה,
19/05/05 22:46
|
|
 |
48.
אמן מכיר אישית אמנים בעליתשובה
יותר מידי שכטות,
סטאשבורג,
19/05/05 19:21
|
יותר מידי חשיש גראס ו \או טריפים קצת קבלה באוונטה של הרוחניות או הודו ומובטח גם לכם להיות דוסים ילדים תיזהרו עם ''סמים קלים''! קחו אחריות על החיים שלכם אל תחפשו שמישהו או משהו אחר יעשה את זה בשבילכם ואגב אני מאמין באלוהים אבל לא מאמין באף אחד שמתיימר לייצג אותו או לדבר בשמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אהוד בנאי
יצחק שן זהב,
19/05/05 18:50
|
אהוד הוא דתי ושמאלני אם כי שמאלניותו לא נובעת משנאה למתנחלים או מהתנכרות לחבלי ארץ ישראל הכבושים אלא מהסיבה של אי רצונו לשלוט בעם אחר כמו כן הוא אמר פעמים רבות שהוא מעריך מאוד את ציבור הכיפות הסרוגות ומזדהה עם הרעיון של שילוב חיי תורה וחיי חול וכל זאת על אף הבדלי ההשקפה בנושאים המדיניים ומי שלא ראה את אהוד רוקד ריקודים חסידיים תוך כדי הופעה לא ראה שמחה מימיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''עם אחר''?-מנטרה שחוקה
לעולם לא מאוחר,
לפקוח עיניים,
19/05/05 19:35
|
חבל שבמסגרת אותו חשבון נפש שכל בעל תשובה עובר עם עצמו הוא לא התפטר מאותם מנטרות שמאלניות שחוקות שאין מאחוריהם דבר.החכם שעיניו בראשו,מתפטר מהם בהזדמנות הראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
''אלוקים ''בביצוע של מוקי ורייכל
ל"ת
תשמעו את השיר,
19/05/05 18:33
|
|
 |
45.
דן דן דא
גלעד107,
19/05/05 18:23
|
נו טוף, קצת פרובינציאליות שמפספסת בגדול את אהוד בנאי, איש שומר מצוות שמבין שהמשך השליטה בפלסטינים היא העול המוסרי הגדול ביותר שלנו.
וכדי להבין את אתי אנקרי, אני ממליץ לך להשקיע איזו שעה מזמנך בהאשנה לנגן טאבלה הודי כלשהוא, נניח Ustaad Latif Ahmed Khan. הרעיון של שימוש בקול האנושי ככלי קצב עתיק אולי אפילו קצת יותר מקיומה של הביצה הציונית דתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלעד אתה סתם סנוב
נורית,
ת''א,
19/05/05 19:03
|
אני מבינה שאתה מאלה שסבורים של מי שיש לו כיפה על הראש הוא בור ותפקידך לחנך אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאתי אנקרי יש את המוזיקה הכי
דורית,
מרכז,
19/05/05 18:50
|
תודה שנכנסתם. דווקא רציתי לכתוב על ההתנתקות הנוראית ש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
גם ברי סחרוף ועמיר בניון בענין
שמוליק,
איי שם,
19/05/05 18:13
|
דויטש,מה קורה לך?זה עוד סוג של ריגשי נחיתות של דתיים...מה זה חשוב מה יש בטקסטים?אף אחד לא מבין מה הם אומרים ממילא...ד''ש לאישה ולילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
גבסו
דנידין,
סודי,
19/05/05 18:10
|
שי גבסו מצהיר על זה שהוא דתי והוא אפילו לא מופיע בספירת העומר הבתאם להוראת רבו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
זה אני בתמונה?
ל"ת
דוד לפיד,
י-ם,
19/05/05 17:57
|
|
 |
41.
גבסו הולך לשיעור של הרב אלון
ל"ת
עמי,
ר''ג,
19/05/05 16:32
|
|
 |
40.
חדשות לכותב ולדוסים
כופרת מחוברת,
19/05/05 16:03
|
אין לכם רישום בטאבו על אמונה או התכתבות עם מקורות. הביטוי החוזר ונשנה בכתבה ''הוא משלנו''? פשוט מרגיז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי עצבים
צדוקי,
19/05/05 17:22
|
|
 |
39.
יש פספוס לגבי אהוד בנאי
שלומי,
י-ם,
19/05/05 15:21
|
אמנם קראתי רק את המאמר והתגובות הראשונות אך לא מצאתי אזכור להלחנת שירו של האר''י ''אסדר לי סעודתא'' ע''י בנאי, שמי שרוצה לקשור לו כתרים של רוחניות ודתיות - אני חושב שזהו שיא ביטויו. שיר מיסטי עמוק שמושר בסעודת יום השבת. הלחנתו מורה על המקום הרוחני בו בנאי מצוי. ולחבר'ה שמתבאסים מזה שזמרים 'כביכול' חוזרים בתשובה - אל תקחו ללב: 1. זה נראה כאילו אתם נלחצים ממשהו. 2. את מי זה מעניין מי חזר בתשובה? זו רכילות לשמה. צדיק באמונתו יחיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסדר לסעודתא
ל"ת
מה,
מו,
19/05/05 17:27
|
|
 |
רחוב האגס 1
ל"ת
אסופית,
19/05/05 18:18
|
|
 |
38.
הדבר הבא- תפילין של אוהד חיטמן
ל"ת
חיטמן האחר,
19/05/05 15:21
|
|
 |
37.
שייקי לא צריך שיפור...
גבסוסית,
ראשלצ,
19/05/05 15:19
|
אמא שלכם צריכה שיפור!!!
הוא הבנאדם הכי מקסים בעולם... והוא מספיק דתי, והרבה יותר דתי מהאחרים שמפורסמים פה...
וגם מה שחשוב, שהוא זה הוא, והוא מושלם כמו שהוא!!! :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
איזו בעיה יש עם הראסטות של עיד
----,
-------,
19/05/05 15:09
|
|
 |
35.
תזהרו מגרייניק ומשלמה קאלו
יואב,
פתח תקוה,
19/05/05 14:47
|
אבי גרייניק מקושר חזק חזק למכון דעת של שלמה קאלו.
מדובר במכון שייסד אדם שבדה לעצמו דת מכל מיני מישמשים של דתות שונות, קצת מהנצרות, קצת מהיהדות ומעוד מקומות.
באחד משירי הדיסק מצטט גרייניק באופן גלוי מהברית החדשה והשיר הראשון הוא בעל סממנים נוצריים מובהקים של השליח שמגלה את האור, של סלידה בגוף ועוד.....
אני כותב את זה בצער גדול כי אני אהבתי מאוד איך שהוא מלחין ואיך שיוני רכטר עיבד את הדיסק, אבל מאז שאמרו לי את זה, אני לא יכול לגעת בדיסק......מגעיל אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום לחשוב עליו ולהגעל
איתמר,
19/05/05 16:04
|
תחשוב מה המילים אומרות לך ותהנה. אני לא חושב שהוא כתב את השיר בכדי שאתה תכוון לאן שהוא כיוון, ולגטימי לטעמי למצוא פרשנות אותנטית. אז גם אם הוא שר ''מורי צור ישעי שליח אל מבורך את השער לפני אנא פתח'' והוא מכוון לישו, אז אני דווקא חושב שמדובר על משיח צדקנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עוזי חיטמן זצ''ל?!
ל"ת
דויטשית,
19/05/05 14:45
|
|
 |
מינימום
ל"ת
חיים,
21/05/05 21:15
|
|
 |
33.
מוקי אמר שהאלוהים שעליו הוא שר
דדד,
19/05/05 14:17
|
הוא לא האלוהים כפי שרואים אותו הדתיים, אז אתם יכולים להפסיק להתלהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מעולה
ל"ת
שנון חמוד,
ומשעשע,
19/05/05 13:56
|
|
 |
31.
מה עם עמיר בניון ???????
ל"ת
גיא,
19/05/05 13:48
|
|
 |
30.
רק רגע! הכתב קיבל כסף על זה???
איל,
19/05/05 13:46
|
איזו מין שטות היא זו! אסור כבר לכתוב מילה מהמקורות בלי שיתייחסו אליך כחוזר בתשובה? חלק גדול מהדמויות המתוארות כאן רחוקות מהיהדות! חוץ מזה, אצל אלה שבאמת חזרו בתשובה, זו כנראה השפעה של הסמים, שנפוצים מאוד בחוגים אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כתבה מעניינת אבל-
נעמה,
ירושלים,
19/05/05 13:36
|
אף פעם לא ניסיתי להבין מה זה דן דין נא תרקדו נא נא - זה תמיד נראה לי כמו סתם תיפוף קולי, מעניין מה באמת עומד מאחורי זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
''דממה דקה'' לאהוד בנאי
תרומתי הצנועה,
19/05/05 13:25
|
(שיר פחות מוכר מתוך האלבום האחרון) אני מרגיש בשיר זה חוויה דתית מאוד עמוקה, אבל היא לא מפורשת אלא רמוזה. השיר לא צריך לצטט את ההקשר המקראי, אבל הוא נוכח לכל אורך השיר ונותן לו את המשמעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אהוד מכוון לאוזניים דתיות
מאזין בקשב,
19/05/05 13:23
|
בטקסטים של אהוד בנאי יש לעיתים מוטיבים סמויים שקשה להאמין שמישהו שלא בא מהעולם הדתי יבין בכלל על מה הוא מדבר.כשהוא שר על איך שפגע בו השד המנוול.. או על האשה-רעיה, שהיא כמו לבנה שכל חודש מתחדשת..מרגישים איך שהוא מכוון לאוזניים דתיות.אני אוהב להאזין לשירתו ולחפש את המוטיבים האלה,תענוג אינטלקטואלי צרוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מי זה בתמונה?
ל"ת
דוד לפיד,
???????????,
19/05/05 13:19
|
|
 |
25.
שוטי הנבואה, מוש בן ארי
ל"ת
ליאור,
19/05/05 12:57
|
|
 |
24.
מה עם מוש בן ארי?
ל"ת
סתם אחד,
19/05/05 12:49
|
|
 |
23.
אהוד בנאי - זמר גדול!
דפי,
19/05/05 12:48
|
דווקא לאהוד יש המן שירים מחוברים מאד לרעיונות יהודיים... למשל ההיברומאן זה שיר מאד עוצמתי שגם מדבר על בנין ביהמ''ק ( ''והיה ביום ההוא יבוא אחד בשם אחד, יכירו וידעו כל העולם שפה אחת, לאט נבנה הבית קו לקו ואות לאות....) ומתי תבוא הגאולה וכו' אהוד הוא ממש מחובר ליהדותו ולשורשים המסורתיים שלו . ולא רק מה שכתוב בו ה' זה יהודי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גם ברי סחרוף
סלאם,
19/05/05 12:44
|
מתקרב למקורות דרך חקר שורשי השפה העברית. וגם מפיקו ניצן זעירא חוזר בתשובה מוסווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מי שמך?
מאמין,
שזאת אווילות,
19/05/05 12:23
|
''הוא משלנו'', ''אין מצב'' וכו' - תהיתי לרגע אם כתבה שבה מנכס לו הכותב את מקומו של בורא העולם ומחליט מהי מידת אמונתו של כל אחד היא יותר גרועה משהיא מטומטמת, יותר שחצנית משהיא גרועה, או שהעליבות שלה גוברת על כל היתר, והגעתי למסקנה שהכל ניתן פה בכמויות כל כך נדיבות שפשוט אין אפשרות להבדיל בין עליבות לטמטום בסלט השמאלצי הלאומני האווילי הזה. נפיחה ברוח, הצחנה ממילא תיכף תעבור, נתעלם לרגע בנימוס והעולם יחזור לתקנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח לא הבנת כלום, אידיוט...
ל"ת
אורי,
רמת השרון,
19/05/05 14:19
|
|
 |
תגובה חמודה
אמיר רגב,
רגבים,
19/05/05 12:41
|
|
 |
20.
וגם לאה שבת
חסוי,
19/05/05 12:03
|
|
 |
מה הקשר לאומן?
חדווה,
נצרים,
19/05/05 12:27
|
כל זב חותם נוסע היום לאומן. גם דודו טופז. אז הוא חוזר בתשובה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כולנו יהודים!
ליאור,
19/05/05 12:01
|
מה זה ''הוא משלנו... היא לא''?!
ואני לתומי חשבתי ש''כולנו יהודים''....
המגזריות הזו רק גורמת נזק למדינת הי-ה-ו-ד-י-ם...כן - שכחתם? זוהי לא מדינת הדתיים והחילונים, ותפנימו זאת כבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת הומור לא יזיק חמוד.
ל"ת
יוראי,
אור יהודה,
19/05/05 13:51
|
|
 |
18.
זהירות מגרייניק
שירה,
אפרת,
19/05/05 11:59
|
אבי אמנם כתב שיר מאוד רוחני אבל אם תשימו לב למילים הוא מדבר שם על אדם מסויים שאמור לבוא לגאול אותנו (אין לי את המילים לפני). עיון בקרדיטים של הדיסק שלו מראה שהוא מוןדה מאוד למכון רוחני מסוים, המכון הזה עוסק אמנם ביהדות אבל גם הרבה בנצרות ובעבודה זרה של המזרח. לא כל אלוקים הוא אלוקי היהודים! זהירות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אהוד בנאי דווקא
אסופית,
החווה הירוקה,
19/05/05 11:57
|
ממש לא נחשב כזמר של מתנחלים, דעותיו שמאליות וידועות. אבל, למרבה ההפתעה, אפשר להיות שמאלני, ולחזור בתשובה בכל זאת (!) כן כן! אז למרות שהוא מוכן להחזיר שטחים, ובאופן פרדוכסלי לחלוטין, הוא חובש כיפה באופן עקבי, שומר שבת ומדבר בראיונות על החזרה שלו בתשובה ועל אלוקים. לא רק מילות השירים.
אז מתנחל לא, וגם איצקוביץ לא, אבל פיוטים בהחלט.
חוצמיזה כתבה מקורית וחיננית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הבעיה הגדולה של חלק מן הציבור
חילוני,
שמאלני,
19/05/05 11:43
|
עצם העניין שכותב המאמר לא מבין הוא שאלוהים גם שייך לחילונים ולא רק לציבור הדתי-לאומי. רובכם כל-כך מרוכזים בעצמכם שהסתכתם לנכס לעצמכם גם את אלוהים וצדקת הדרך. עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
איך לא הוזכר עמיר בניון ?
ל"ת
מוטי,
מרכז,
19/05/05 11:29
|
|
 |
ואללה! כאילו,בסיסי??
קליל ומגניב,
19/05/05 14:02
|
|
 |
14.
תבדקו כמה מהם שמאלנים או ימנים
אליהו,
19/05/05 11:29
|
|
 |
רוב האומנים הם שמאלניים
ממ,
19/05/05 14:20
|
אומנים אמורים להיות יותר רגישים והומאנים ומה שקורה בשטחים לפלסטינים לא כל כך מתחבר עם זה... אהוד בנאי התותח למשל, הודה כבר מלא פעמים כי הוא תומך בהחזרת שטחים ומתנגד לכיבוש. גם חנוך דאום, העיתונאי הדתי, תומך בהתנתקות. האם חבישת כיפה הופכת אותך ישר לצמא לכיבושים ולשונא ערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבישת כיפה הופכת לצמא כיבושים?
אליהו,
19/05/05 15:17
|
ב 95% כן. מה לעשות, תבדוק ותראה. לגבי שונאי ערבים, אולי לא כולם שונאים ערבים אבל גם 95% מחובשי הכיפה לא חושבים שצריך לתת להם זכויות אזרח (לפחות לא לערבים בשטחים המשוחררים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פרובינציאליות מגוכחת
אלי,
19/05/05 11:27
|
זה מזכיר לי קיבוצניקים שכל זמר שעשה שבוע גדנ''ע באיזה קיבוץ נידח, ישר מייחסים אותו ל''זמר קיבוצניק''. השאלה היא מתי ייצא זמר מה''מגזר'', ואני מתכוון על זמר שהיה שם לפני שהיה זמר. היחיד שאולי עונה על ההגדרה הזו בין כל הדוגמאות שהובאו פה הוא גבסו שכמה שזכור לי התגאה בכיפה על ראשו מהיום הראשון בכוכב נולד. אה... גם צמד רעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבסו התגאה בכיפתו?
גבסונון,
19/05/05 14:21
|
הוא מסתיר אותה רחוק רחוק מאחורי הראש. למען האמת רוב הזמן איני מצליח לראות אותה כלל. שיהיה עצמו ושלא ינסה להתחבב על אנשים שונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מעניין מאד
טמירה,
19/05/05 11:26
|
לדעתי אלעד דויטש ניסה ליצור פה מגמה קצת מובנית. אין אמנם מספיק הוכחות חותכות, אבל זה ניסיון מעניין ואולי ישא פרי בהמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יש לתופעה הזאת הסבר פשוט
ספי,
19/05/05 11:17
|
מה שמייחד אמנים בכלל וזמרים בפרט הוא זה שהם רגישים להפליא.. לא כאלה שישקרו או ירמו.. הנשמה שלהם כל כך טהורה עד שהם יודעים להבחין בין טוב לרע בצורה אבסולוטית.. וככה זמרים מדהימים ומצליחים כמו אביתר ואהוד מגיעים לזה.. זה לא בחירה שלהם כמו שזה תוואי הנשמה שמורה להם לעשות כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובגלל זה הם גם כולם שמאלנים
אחלה בחלה,
19/05/05 14:22
|
ותומכי התנתקות. מה לעשות, הכיבוש אינו עולה בקנה מידה אחד עם הרגישות והטוהר. מילא אם היינו חיים בדו-קיום עם הערבים. אבל זה לא יקרה לעולם כנראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא תומכי התנתקות
ספי,
19/05/05 22:23
|
אם זה נכון מה שאתה אומר (מה שקשה לי להאמין מלבד אהוד בנאי) אז זה לא בגלל שהם נגד הכיבוש אלא בגלל שקשה להם לראות מישהו אחר סובל.. ומה לעשות הם עדיין לא מושלמים וכולנו צריכים להתחבר לשורשים ולהבין שהקב''ה נתן לנו את הארץ הקדושה הזאת עוד בימי בראשית ולכן עלינו להילחם על כל סנטימטר אדמה. כי זה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ניתוח פשוט ומעמיק
אבירם,
19/05/05 11:12
|
כשאתה לא עושה כלום במשך היום, קם בצהריים, מנגן קצת, לא עושה כלום, יושב מנגן קצת, אחר כך בערב מופיע, מקבל תשומת לב ממוקדת, מחיאות כפיים, מחשיבים אותך לאלוהים. אתה חוזר הביתה, לא עושה כלום. מנגן, נח, לא עושה כלום. מנגן. אף אחד לא מתקשר, אין מחיאות כפיים עד להופעה הבאה. המקרר ריק. בינתיים אתה אומר לעצמך, אני כמו כולם. כולה מחבר שיר, לא אלוהים. מה עובר עליהם ? אני אדם פשוט. מחרבן ומפליץ כמו כולם..
ככה יום יום, אתה מתחיל להתחרפן מההבדל בין מה שאתה באמת, מה שאתה חושב על עצמך , ומה שחושבים עליך. במיוחד, אם אתה מצליח אז הפער גדל. מתחילות השאלות , מי אני ? מה אני ? אולי קצת שתיה, אולי קצת כימיה לוורידים, אולי קצת דיכאון. אחר כך באה ה''אמת'' בדמות הפיקציה האמונתית. ''אהה דת'' אתה אומר לעצמך. זה הפיתרון, המפלט. זה לגיטימי, אופנתי, וגם יכול לעזור במכירות, בראיונות.
זה הבלוף האמיתי.
זה למה הם חוזרים בתשובה. הריקנות האומללות, וזה שרק הם יודעים את האמת העצובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושב שדווקא אתה המסכן
בן,
מרכז,
19/05/05 12:03
|
הגאון מוילנה שהיה שנחשב בתקופתו לאחד החכמים הגדולים בעולם (בתחומים רבים ולא רק בתורה) אמר פעם שמוזיקה היא הדבר הרוחני הגבוה ביותר , אחרי לימוד תורה. לידיעתך מי שרוחני מחפש אמת והבנה למושגים קצת יותר גבוהים מאנשי החומר המשועבדים.
ולגביך ידידי אם אתה רואה בתרבות אבותיך ובאמונתם כדבר שטותי וריקני , אם אתה משועבד לחומר וליצרך בצורה כל כך מחוברת , אז בודאי קשה לך לראות מטר מעבר לזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתוח נחמד אך
ניסים,
ראשל''צ,
19/05/05 11:29
|
לא הגיוני שזה הכול. הניתוח של שניכם (הקודמת) ביחד קצת יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כתבה קצת מתיימרת
עידן לוי,
קריות,
19/05/05 11:09
|
|
 |
8.
כן ירבו, זמרים גדולים
ל"ת
SMV,
19/05/05 11:07
|
|
 |
7.
מקסים !!
ל"ת
יונתן,
19/05/05 10:32
|
|
 |
6.
אהוד בנאי - ''זמר של המתנחלים''?
דני,
19/05/05 10:23
|
ממש לא,זמר איכותי שהקהל שלו מורכב מכל חלקי העם. שירים איכותיים - שרבים מהם רוחניים בהחלט - ולא צויינו בכתבה!! מי שלא מבין זאת כנראה שהסתכל רק בתמונות של הדיסק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי הבנה בסיסית לגבי אהוד בנאי
ג,
19/05/05 15:40
|
כמי שמאד מעריך אותו כיוצר, עצוב שכל מני קרפדות מנסות לשייך אותו לביצות שונות. אהוד בנאי הוא שומר מצוות (בניגוד לרבים מהזמרים האחרים שהוזכרו בכתבה). עם זאת הוא רחוק מאד מעולמם של מתנחלים. סביר להניח שכיום, עם התעדנותו, הוא לא יחזור על ביטויים ששמעתי מפיו בהופעה לפני כעשור: הוא ''הקדיש'' את השיר כלבים משוגעים למתנחלים. גם בשנים האחרונות הוא חזר לא פעם על ביטויים חריפים מאד כלפי ההחזקה של ישראל בשטחים ולגבי מה שהשליטה בפלסטינים עושה לרמה המוסרית שלנו. ולמרות זאת, כאיש שבני אדם משמעותיים בשבילו הרבה יותר ממניפסטים, הוא בא לבקר ולשיר בכפר אדומים לאחר רציחתן של חגית זביצקי וליאת קסטיאל בואדי קלט: הן היו בדרכן להופעה שלו לפני שנרצחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שכתב את זה כנראה לא
מאזין,
וגם קורא,
19/05/05 11:07
|
|
 |
5.
מה עם מושיק עפיה??
ל"ת
יוגב,
כרמיאל,
19/05/05 10:13
|
|
 |
מה הקשר שלו למוזיקה?
ל"ת
מיקרופון,
19/05/05 14:25
|
|
 |
4.
כתבה ילדותית
ארבל,
אי שם,
19/05/05 09:59
|
חבל חבל שהכתבה הזו כל כך מטופשת. זה יכול להיות טכסט של שיחת ערב שבת בסניף בנ''ע, אבל ממש לא כתבה רצינית. מעבר לחיפוש המטופש והילדותי, הרשימה נגועה בהמון פרטים לא נכונים שמעידים על חוסר הכרות משווע של האמנים והשירים. כמה דוגמאות: השירים של אתי אנקרי המוזכרים כאן הם מהאלבום הקודם שלה (ים), ולא ממליונים. (שם, אגב, יש פי כמה שירים בעלי עומק רוחני) מוקי, לא רק שרחוק מיהדות, אלא גם טוען בראיונות שהדתותו ככלל הורסות את החיבור לאלוקים. ועוד ועוד ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לגמרי
אריאל,
אריאל,
19/05/05 16:33
|
כתבה מטומטמת ויהירה ששמה את אלוהים בכיס הקטן- והוא בכלל לא ידע שהוא כזה. דיייי כבר לנכס את מה שלכל אדם באשר הוא, יש בדם ממילא. השאלה שאיתה נולדנו. והדרך בה הולכת נשמתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי פה צריך פסיכולוג?
שלומי גולן,
ירושלים,
19/05/05 10:50
|
|
 |
''ועוד ועוד ועוד''?
חיימיקו,
עפולה,
19/05/05 10:29
|
|
 |
3.
אחלה כתבה
גאון מוסיקלי,
19/05/05 09:52
|
קראתי ונהניתי מתמיד ... כרגיל דויטש חד מצחיק ושנון חבל שלא רואים עוד כתבות שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אלוהים אלוהים אלוהים
האלוהים שלי עיף,
19/05/05 09:35
|
אין אלוקים,זו מילה שהומצאה לפני 20 שנה בערך,באלוהים השתמשו כמה אלפי שנים קודם...למה לסרס את השפה?,שימו לב על הנשמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
בן,
מרכז,
19/05/05 12:08
|
המילה אלוקים עם ה' היא אחת משמות השם (גם השם זה במקום אד...) ואין להזכיר את שמו לשוא....מקובל עליך או לא זו היהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב
יוסף .מ,
19/05/05 14:26
|
האם הלל הזקן ורבן יוחנן בן זכאי, גם היו אומרים אלוקים ?
האם גם הם לא היו מחטטים באפם בשבת??
אילו היו חיים היום אני בטוח הם היו נחשבים כופרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחת ולתמיד לכל אלו המתרפקים על
sdfsd,
dsfsd,
19/05/05 17:25
|
חכמינו מדורות קודמים עד אברהם אבינו.
ככל שעברו השנים וירידת הדורות ואפשר לראות את ההבדלים אפילו בין יוצאי מצרים לזמן הנביאים וביניהם לזמן התנאים וביניהם לזמן האמוראים וכן הלאה וכן הלאה
החכמים שבכל דור ''עשו סייג לתורה'' לפי ערך הירידה באו הסייגים. וזה חלק מאותה תורה שניתנה למשה מסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אבי גרייניק
איתמר,
19/05/05 09:19
|
דיסק מדהים! שירים מלאי כנות, ועיבודים מוסיקליים שגורמים לך תענוג של ממש. ליטוש מבריק של יוני רכטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר איתך אחורי זה
עובדיה,
19/05/05 17:36
|
|
 |
זה משו-משו
ל"ת
דני,
20/05/05 10:12
|
|
 |
הוא שלי,אבי
ל"ת
שלמה קאלו,
19/05/05 11:58
|
|
 |
הוא תלמיד שלי בכלל
ל"ת
ניסים אמון,
19/05/05 11:18
|
|
 |
הדור שלנו מבין שיש המון ביהדות
רוני,
19/05/05 10:12
|
ומתקרב ומברר זה לא אומר שאין לנו המוןןןןןןןןןןןןןןןןן ביקורת,אבל היהדות כ כ יפה והדור שלנו ככ אבוד אז מי שמחפש מגיע בדרכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקר בדפי ניו-אייג' ותראה כמה
מצביע,
ניואייג'לאנד,
19/05/05 11:08
|
בקר בדפי הניו-אייג' ותראה כמה מחפשים... לפעמים מרוב שמחפשים שוכחים למצוא.
הגב לתגובה זו
|
|