 |
44.
איזה השוואה דבילית
דינה נאנסה,
19/05/05 09:38
|
בת עמאר לא נאנסה ולא נפגעה, ההשוואה הנכונה הייתה ''רשע למה תכה את רעך'' יהודי שמכה יהודי נקרא רשע ולא רב ראשי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הרבנות זה מאפיה של פושעים
פרימיטיביים,
19/05/05 09:28
|
|
 |
42.
צודק!!
חיים,
ירושלים,
10/05/05 21:32
|
|
 |
41.
ידידיה מאיר מעצבן. ממש
ל"ת
0.9בסולם אריאלי,
09/05/05 23:55
|
|
 |
40.
אפרופו ידידיה מאיר...
כיפה אדומה,
מהיער,
09/05/05 19:53
|
יש לו תוכניות חמודות לחלוטין!
אומנם, הוא קצת קיצ'י (הכי משעשע
לשמוע אותו מדבר על קיצי'ם..), אבל
יש לו אחלה תוכנית והוא לא סופר
אפחד כשלא צריך לספור!!!
ז''א שאם קרה לרדיו קול חי משו טוב,,,
זה ללא ספק ידידיה מאיר!!!
יום טוב,
ואל תשכחו להצליח!
ו........ אה!!!!...
ד''ש לאילה=)))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
יש פה כמה תגובות למות מצחוק
חילוני גאה,
09/05/05 19:44
|
הגישה הכל כך מוזרה של כמה מהמגיבים פה ממש מעוררת צחוק. כשמגלים איזה פגם בחברה החרדית יש מיד את ההתניה הבאה: אצל החילוניים זה יותר גרוע. כל כך חכם, כל כך עמוק. לא חס וחלילה יש בעיה וצריך לטפל בה אלא תראו יש בעיה כזו אצל השכן. יפה.
ואם נניח שההתניה הזו הגיונית ואפשר לחיות איתה כלומר, אם אצל מישהו אחר יש פגם אז גם אצלי מותר שיהיה הפגם הזה, אז יואילו נא ''חסידי המוסר'' ויתכבדו בלפחות לשתוק כשמגלים את הפגם אצל הראשון. ולא לרקוד על הדם כשאין כסף לחינוך, וכשיש בעיות אלימות , וכשיש מחלוקות אחרות.
עוד תגובה משעשעת טיפוסית: ''הוא בכלל דתילוני''. כלומר, יושב פה מישהו שהוא לא דתילוני שהרבנים החשובים שלו הורו לו לא להתחבר לאינטרנט ומלמד מי דתי כשר ומי דתי לא כשר. אין, למות עליכם. תמשיכו עם מופע הסטאנדאפ - אתם גדולים. וד''א אל תגיבו לעניין. כמו שאני עושה עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אחד והסטאנדאפ -שלו
דוס,
09/05/05 20:24
|
חבל שאתה מתעלם מעובדה פשוטה רמת הבעיות וחומרתם... אם פה ושם יש תקלה בציבור חרדי לא קטן בכמות .הוא עדיין מלא בערכי מוסר .נסה לזרוק ארנק ברחוב חרדי למחרת יצוצו לך מכל עבר מודעות השבת אבידה..או מכירת מוצרים שמאד נפוץ בריכוזי החרדים על ידי הנחת הסחורה וקופה על יד אף אחד לא גוזל ועוד אין סוף דוגמאות .......ומנגד להבדיל אלף אלפי הבדלות בין קודש לחול אין צורך להאריך על האלימות בבתי הספר סמים קריזים רצח פשעים ציניות וחוצפה רצח מועדונים ועד אין סוף ....אכן אנו חסידי המוסר ואיזהו גיבור הכובש את ייצרו מיושם בגאווה ובהצלחה אך ורק בציבור החרדי. החילוני לא מסוגל ולו רק כי כל אחד והאמת שלו ואין אפשרות להעביר מסר ערכי כל שהוא וזה אסון...ולכן אני צוחק משמחה ועצוב מהרקבון החילוני..כל אחד והסטנדאפ שלו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא אין להקל ראש
חי,
רמת גן,
09/05/05 22:06
|
ברמת הבעיות שמפורסמות בהקשר לציבור החרדי ... כמו המקרה הזה וכמו מקרים אחרים. אבל כמו ש''חילוני גאה'' אומר, מה זה משנה ? לפני שהחרדים מתקנים את העולם, שיתחילו לבחון את הבעיות שלהם מבית ולא להטיף לעולם מוסר.
ומה שכואב לא פחות זה היחס שלך ושל אנשים אחרים שמגיבים פה כלפי החילוניים. היחס הזה גובל באנטישמיות לשמה: לא בכל בתי הספר או בכל מקום חילוני אחר יש אלימות, סמים, רצח, פשעים, ציניות, רצח וחוצפה. תתפלא, יש עוד כמה אנשים בחברה החילונית (אחד או שניים) שמסייעים לחלשים, שתורמים לחברה, שלא לדבר על עובדים, לומדים, מחנכים, הורים וכו' אבל אל תתן לי לבלבל אותך עם העובדות. ואת הגיבנת שלך כנראה יהיה לי קשה להראות לך. לגבי הריקבון, תנסה באמת להריח בסביבה הקרובה או שאתה מתמם או שהתרגלת לריח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן אין להקל ראש!!
יעקב ריבל,
תל אביב,
09/05/05 22:34
|
אין להקל ראש ..מחוסר פרופורציה מה קרה? הבן''החילוני'' של הרב נתן מכות זה מה שידוע עד כה..ובמועדון קטנטן מכות הוא מקרה קל.. אין להקל ראש..שבמבול מתירני של הפקרות וקריסה ערכית מצליחה היהדות לשמר בצפרניים חינוך למופת עם בתי מדרש מלאים ובני נוער המאכלסים אותם .ולהטמיע ערכים של כבוד הורים מורים מפעלי חסד וערכי נצח של עם ישראל..לדורותיו. אין להקל ראש ..בהסתה נגד העם החרדי שהחל בקום המדינה עת אבי ירד מהאוניה כיתום פליט והיריקות והלעג שהוא חטף עובר דרכי מכות ושריקות בוז בעוברי באיזור חילוני אין להקל ראש...בקנאה ובתיסכול של הציבור החילוני שאין לו אפשרות להעביר מסר ערכי כי הרי כל אחד והאמת שלו..ואכן יש אנשים נפלאים בקרבם כיאה לכל יהודי בעל נשמה יהודית אך אין מערכת שיטתית המאפשרת חינוך המוני ..ויאוש ראשי מערכת החינוך מוכיחה זאת.ע''כ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם ממשיכים בדרך הנלוזה
דן לוי,
בת-ים,
09/05/05 23:18
|
מאיפה מגיע כל התסכול הזה ? או קי, החינוך החרדי הוא הכי טוב שיש והערכים החרדיים הם הכי טובים שיש. מה זה קשור, יש עניין גדול שלא ברור מהם הפרטים המדוייקים אבל הנה אתה ורבים כמוך מיד קמים כנגד החילוניים. פרופורציה היא בקשה לא מוגזמת גם ממך. אז תפנים, לא פותרים בעיות מבית באמצעות האשמת גורמים אחרים. במדעי ההתנהגות קוראים לזה ''מיקוד שליטה חיצוני'' כלומר, לא אני אשם אם משהו משתבש, מישהו אחר אשם. מה שקרה בבית משפחת עמאר הוא באשמת האב, האם וכל בני הבית ורק אח''כ באשמת פלוני או אלמוני. מה אתם רוצים מהחילוניים ???
ומה שהכי מוזר שאחרי שאתם מלגלגים ולועגים ומזלזלים בחילוניים , אתם מגלגלים עיניים לשמיים ואומרים איך שכולם נגדכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי - reut את לא מדייקת
רמי כ.,
חיפה,
17/05/05 00:26
|
תרשי לי להתייחס למה שכתבת:
''לציבור החרדי יש את המטרה הסופית שהוא שואף להגיע אליה'' - זה נשמע איום ונורא כי זה מזכיר מטרות אחרות בהיסטוריה של עם ישראל. בנוסף, לא נראה לי שהציבור החרדי כל כך מגובש, אחרת איך ניתן להסביר את כל הפלגנות והמחנאות שבו. חוץ מזה אותי לימדו שיש 70 פנים לתורה ובתנ''ך ניתן למצוא סתירות רבות. כלומר, לא הכל כל כך חד וחלק ויש מקום לפרשנויות בכל דבר. ''וחוץ מזה עצם הפרסום הגדול הוא ההוכחה לכך שהסיפור הוא לא משהו מחיי היום יום של הציבור החרדי. '' - מה את בעצם אומרת שאת רוב הפגמים ידעו להשתיק ? זה שלא מפרסמים משהו (כמו שלא מפרסמים את המקרה הזה בעיתוהות החרדית) לא אומר שהוא לא קיים.
''לציבור החילוני אין שום דבר מוגדר שאליו הם שואפים!!! אולי כמה ערכים כללים מאוד שניתנים לפרשנותו של כל אדם ואדם..'' -? מה אני אגיד לך, טיעון מכריע...הזילזול הזה שיש כלפי הציבור החילוני הוא רע, כי במקום לנסות ולמצוא את המגשר, יש רבים שחיים בתחושת עליונות על החילוניים. שיהיה לכם לבריאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצריך להבין:
reut,
16/05/05 14:57
|
שלציבור החרדי יש את המטרה הסופית שהוא שואף להגיע אליה. אם הוא הגיע או לא זה משהו אחד.אבל לציבור החילוני אין שום דבר מוגדר שאליו הם שואפים!!! אולי כמה ערכים כללים מאוד שניתנים לפרשנותו של כל אדם ואדם.. וחוץ מזה עצם הפרסום הגדול הוא ההוכחה לכך שהסיפור הוא לא משהו מחיי היום יום של הציבור החרדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הזמן יש אלימות חרדית
ליאור,
14/05/05 22:22
|
אבנים כל שבת שריפת צמיגים מכות
הרי אין לחרדים חוק ולא מתביישים להלבין - ולהאדים, בדם - פני חברם
הרי על זה הידיעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל עמיר -בוגר ה'ישוב'......
ל"ת
חרדי לתפארת,
11/05/05 00:22
|
|
 |
אלוהים ישמור
שמרית,
מרכז,
10/05/05 08:59
|
|
 |
יש לך שם של רוצח חרדי מקום
המדינה?חרדי לא,
דתילוני!ד''ל!,
10/05/05 01:10
|
שודד בנק פורץ אונס קבוצתי תלמידים שוכבים עם המורה רצח מועדונים זה צריך להדאיג אותך אוקיינוס הפשע !!! הרי הציבור החרדי הוא הוא המחנך פתח את העיתון יום יום מה אתה עיוור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כלי משחית בבית הרב
אסף,
רעננה,
09/05/05 17:35
|
השאלה היא אם עדיין יש אינטרנט לא כשר בבית הרב הראשי או שמא הם מחכים לעוד פרשיה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו בסוריה כבר האינטרנט כשר
ל"ת
חרד=פרימיטיב,
15/05/05 05:00
|
|
 |
37.
ומה עם ''וכל העם ישמעו וייראו''
שבבניק,
ורסצה ארמאני,
09/05/05 15:51
|
כלומר שכל מי שמעיז להתעסק עם ביתו של רב חשוב יבוא מיד הכבשה השחורה של המשפחה, זה שמנודה כבר שנים, ויגן באלימות פראית ובסגנון המאפיה (רק בלי הסטייל) על כבודה של המשפחה שנידתה אותו.
כמובן שאף אחד לא יודע על כך כלום ואת הכל עושה האח ביוזמתו בבית המשפחה (למרות שהוא כבר לא גר שנים). הוא גם מגן על כבוד האחות שצעירה ממנו בלמעלה מעשור, בערך באותו זמן שהוא הוגלה מבית השמפחה.
לאור כל זה לא כדאי שהקוראים יקראו ידעו למען וייראו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבלבל אותנו עם העובדות
ל"ת
הרב מעל לכל חשד,
15/05/05 05:02
|
|
 |
36.
אי דיוק מרגיז
עמוס ערד ישראל,
ערד,
09/05/05 11:22
|
בס''ד דינה בתו של יעקב אבינו לא רק חוזרה אלה גם נאנסה. ויחי ההבדל הקטן. אגב, אפשר לצחוק כמה שרוצים על הממסד הדתי. אך מה שחשוב זה התוצאות בשטח. מה אחוז החרדים המצויים בכלא? אפסי. איפה יש יותר אלימות? באופן גורף אצל החילונים. אז בבקשה. הגיע הזמן ללמוד קצת מהחברה החרדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העניין הוא לא האלימות החרדית
ליאור,
14/05/05 22:26
|
כי הרי כשמי מהם אלים, הוא נהפך מייד ללא חרדי. דומה הדבר להשוואה בין אלימות בוגרי האוניברסיטאות לשאר ישראל. והרי ברור היכן יש יותר.
וכבר ראינו חילול שבת בזריקת אבנים ומכות ואונס מעשים מגונים
אבל השאלה היא למה הם כל כך מפחדים להודות בזה ולדווח על כך ובינתיים החלשים - שלהם - סובלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה דיברת
ל"ת
מיכל,
09/05/05 14:03
|
|
 |
Wrong
Tarantino,
Milano,
09/05/05 11:46
|
Most of the Haredim must be in jail .The point is they don't go to the police and they make Din Thora where the rabbanim are already saled by one of the side . And you have to accept this if not your familly is out the community. Haredi is bluff .Hilonim have justice , Haredim is no more than big Mafia.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת? מה אתה אומר!
איציק,
09/05/05 14:03
|
כמובן שיש בתי דין אולם קיומם בלי רשות מבצעת מעיד על גדלותה של חברה זו.
איפה הם כולאים את הרוצחים? בבתי סוהר מסתוריים? איך מערכת שופטת יכולה לתפקד בלי רשות מבצעת? אולי זה מעיד על גדלותם של אנשים אלו שמסוגלים לנהל את חייהם בלי רשות מבצעת קרי משטרה?
פורק עול המצפצף על החוק, כאלו המאכלסים את בתי הסוהר בכמויות, חוששים מנורמות חברתיות? חוששים מלהיות מוקאים אל מחוץ לחברה? טיפוסים כאלה לא חוששים מלשבת עשרות שנים בבתי הסוהר ורק חשש לשידוכים של ילדיהם מונע בעדם?! תנסה להיות רציני!
להזכירך, היכן בתי הדין הללו כולאים את האסירים? נשמח לשמוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Violence and Haredi
Alex,
Paris,
09/05/05 15:10
|
There are no rights in this kind of community. They hit the guy or they threaten her familly to kill him and to lose their job. So you have to be quite if not you are no more of this world. This little haredi has surprised the rabbi Amar when he goes to Police because in this world its not usual. So if this guy has not gone to the Police do you listen about this tragic storyf???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מסכנים הילדים
מעיינה,
הוד קדושים,
08/05/05 20:04
|
ילדים אומללים נקרעים מבתיהם , מאמותיהם , מאחיותיהם גדי לחיות בחברה גברית לחלוטין, המורים גברים, החברים גברים, המדריכים גברים. אין נשים. חס וחלילה שלא יחשפו ל''יצר הרע''. דהיינו לנשים. ומה התוצאה? כל אחד שגדל בישיבה יודע טוב מאד. תפסיקו לראות בקשר שפוי בין נשים לגברים סכנה. לא צריך לשלוט בילדים האומללים באמצעות טרור ולחתן אותם בגיל צעיר כלכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה המצב בגן החיות?
אור,
08/05/05 23:10
|
אצל החלילונים קשר בין איש ואשה סובב בעיקר סביב הנושא המיני שהנו הטריגר התרבותי המרכזי (ואולי גם היחידי) של החילונים. את ההתבהמות הזו הם יודעים לעטוף בעטיפות נוצצות וזוהרות שלא עומדות במבחן הזמן .
אצל הדתיים קשר בין איש לאשה הוא קצת יותר מאסטרטגיה לכיבוש יעד מיני. קשה לכם להבין אולי שיש עוד דברים כאלה בעולם.
עשו לנו טובה, מגן החיות בו אתם נמצאים אל תשיאו לנו עצות כיצד לנהל את החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהנוער ילך לים ערום כמנהגכם?
ל"ת
הפתרון החילוני,
יותר טוב?,
08/05/05 21:11
|
|
 |
34.
לגבי ''תקדים יעקב אבינו''
שירה,
בירה,
08/05/05 18:27
|
למה לא מוזכרת תגובתו של יעקב אל שני בניו שמעון ולוי ה''סוררים''? אם כבר להמשיל את הרב הראשי - אז עד הסוף, לא? (תזכורת: יעקב גינה את מעשי שמעון לוי והתנגד נחרצות לכל)
בקיצור, די לשפוט את הרב. בשביל זה משטרה ובית משפט. אם הוא אשם - אזי שימצו עימו את הדין. אם הוא זכאי - אז הוא זכאי! זכאי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדרבה, שיתקיים הבירור הנחוץ
משה,
09/05/05 15:55
|
ושלא יועמדו על ידו, על ידי פרקליטיו ועל ידי הספונסרים הפוליטיים והרבניים שלו מכשולים לבירור האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אולי הם צודקים?
ל"ת
sol kener,
08/05/05 17:39
|
|
 |
32.
Close the Rabbanout
yoto,
Tel Aviv,
08/05/05 17:16
|
It's not amazing the behaviour of the Rabbi Amar they practice the same thing in the Rabbanout. Close the Rabanout, this is Violence .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
עתונות חרדית?הצביעות והשקר
ל"ת
ח.לוי,
לוד,
08/05/05 16:25
|
|
 |
וזו החילונית סמל היושר וההגינו
אור,
08/05/05 23:21
|
אינך יודע שהעיתונות החילונית מצטיינת בכותרות שער ענקיות כשמדובר רק בחשדות ואילו כאשר החשוד מזוכה הם מציינים זאת חודשים אחר כך באיזו כותרת שולית בדפיו הנדחים ביותר של העיתון? אתה לא יודע שמי שכסף בראש מעיניו וכסף בלבד, ישנה ישקר יסלף וימציא רק כדי למכור? אתה לא רוצה להבין שלעיתונות החילונית אין שום בעיה לקבור אדם בעודו בחייו רק על רקע חשדות, שהתבררו אחר כך כחסרות בסיס, וזאת בגלל חמדת הממון שלהם? הם מוציאים להורג את החשוד בפומבי עוד לפני שהואשם. עד סוף ימיו, גם אם יזוכה אלף פעם, הוא יסתובב עם הראש באדמה . אולי תחשוב להבא לפני שאתה כותב שטויות שכאלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
גם ערוץ 7 לא פירסם
איש אחד,
מהשרון,
08/05/05 16:17
|
אפילו ברמז את השערוריה בבית הרב. אז חבל שהכותב הנכבד לא טרח לציין כי גם בחוגים דתיים, ולאו דווקא חרדיים- דאגו לצנזר. לפחות החרדים עקביים יותר ולא מפרסמים פלילי וכו' וזאת בעוד שהדתיים נוקטים במדיניות של איפה ואיפה מה לפרסם ומה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה, זה מופיע
דוד,
בני ברק,
08/05/05 17:38
|
|
 |
מי שבא בטענות לעתונות הדתית
צ'ופצ'יק,
08/05/05 17:32
|
שיטול קורה מבין עיניו. מי זה יושב ראש ועדת האתיקה של מועצת העיתונות? אותו עיתנאי שביים את טקס ההשבעה של ארגון איי''ל עם אבישי רביב. אז באמת לכו וחפשו מי ינענע אתכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחייך!מישהוא מחפש אמת בעיתונות
ל"ת
החילונית ???,
08/05/05 19:13
|
|
 |
29.
עכשיו נחכה לראות כיצד תנהג
ל"ת
סיוון,
רהב-מאיר,
08/05/05 16:13
|
|
 |
מזה התגובה הזאת???
ל"ת
שירה,
ירושלים,
08/05/05 19:45
|
|
 |
28.
זה לא קיים כי זה לא בתקשורת
ל"ת
בדואית,
08/05/05 16:10
|
|
 |
27.
הפתעה ???????
אזרח,
08/05/05 14:45
|
מעניין שאף עיתון לא דיווח על קאסמים בשדרות בשבועיים האחרונים עד שלרוע המזל נפל אחד על בית לתושבים אמרו שזה בום על קולי ולרק מעטים נתנו לראות את הזנבות תתקשרו לחברי המועצה והם יספרו לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלבי השמירה נרדמו
מ,
08/05/05 14:59
|
על משמרתם.
והתעוררו במרץ לדוש בנושא הבת הסוררת של הרב הראשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה קאסמים?
jak,
08/05/05 14:51
|
|
 |
26.
הגיע הזמן שנלמד מהם, צנעת הפרט
SMV,
08/05/05 14:42
|
צנעת הפרט חשובה יותר מכותרות לוהטות שזה מה שמחפשים העיתונאים- כסף, קריירה וזוהר. מי צריך אנושיות כשיש את אלה?
הרי אם לא יזרקו חזיזים על ראשי שחקני כדורגל, ולא תהיה התבטאות של שחקן נגד המאמן שלו, לא יהיה מה לכתוב במוסף ספורט. אם לא יהיה אונס ולא יתפסו עוד איש ציבור שנאשם בשחיתות (כמובן שתנאי שהוא לא מוביל מהלך ''היסטורי'' חשוב), על מה יכתבו בעיתון? על תאונת דרכים עם פצוע קל ועוד איזה סקירה על מטיילים בגולן?
הגיע הזמן שנלמד מהחברה החרדית מה זה צנעת הפרט. לא צריך לציין שהבחורה נאנסה 8 פעמים בביתה, בחדר השני משמאל במסדרון, כמו שלא צריך לציין שיש חשדות על פי עדות של חבר של הקרבן שאולי איש ציבור מעורב במקרה בפרשה ולכן כל המדינה צריכה לדעת את זה (והכתב שחשף יקבל העאלה במשכורת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
נשמע כמו קומוניזם
שושה141,
08/05/05 14:24
|
תפקיד העיתונות לחנך... מדיניות בת יענה. לא מדווחים אז לא קורה.. רק שהשטוף מוח החרדי לא בטעות יגלה באיזה עולם הוא חי, ויקבל רעיונות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפתיים ישק
מאיר,
פ''ת,
08/05/05 23:31
|
1. מתקבל הרושם שתפקידה של העיתונות החילונית הוא דווקא לדרדר. אחרת מאין הוולגריזם הבלתי נסבל הפושה בקצב מטורף בחברה החילונית ומגיע עד לגילאים הצעירים ביותר?! אני בהחלט מקבל את הטיעון לפיו מי שבראש מעיניו רק כסף, כמו כמעט כל ארגון מערבי נורמלי, ישנה את המציאות ללא הכר רק כדי למכור ודוגמאות לכך יש למכביר. השטוף מוח האמיתי שמאמין שהעיתונות מתארת את המציאות ולא יוצרת אותה הוא דווקא אתה אדון נכבד.
2. בנוגע לסגירות, בדיוק באותה מידה כפי שאתה לא תהיה מעוניין שבניך יסתובבו בחברתם של סוחרי סמים פרוצות ואנשי העולם התחתון, למרות הסובלנות הנאורה שאתה מפגין, וזאת מכיוון שיש לך גבולות, כך גם החרדי. יש לו גבולות, יותר רחבים משלך אמנם, וזה רק בשל העובדה הפשוטה שהוא בטוח בצדקת דרכו - בניגוד לך- וחושש לאבד אותה היות והיא יקרה לו - בניגוד גמור כמובן לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפקיד העיתונות לחנך.
מאיר,
08/05/05 15:02
|
מאוד חינוכי לתאר בצבעים עזים מעשי רצח ואונס קבוצתיים.
לאור החינוך *הזה* אין פלא שמעשים כאלה מתרחשים אצלנו מדי יום ביומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפקיד העיתונות להביא מידע.
שושה141,
08/05/05 22:33
|
זה הכל. אם המידע כולל דברים רעים, זה לא אשמתם. אל תהרוג את השליח. תצעק על זה שעושה את הדברים הרעים כי אם הוא לא יעשה אותם, זה גם לא יכתב בעיתון. עיתון ש''מחנך'' נוהג בקומוניזם ובשטיפת מוח להמונים. עיתון כזה בורא עולם אשלייתי, שיתאים ל''עדר'' ויגרום לו לציית. הרי אם יספרו שמשהו רע יכול לקרוא בעולם המושלם שלהם, אולי אנשים יתעוררו ויגלו חס ושלום שזה לא מושלם כל כך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפקיד העתונות למכור עיתונים
ל"ת
אבי,
09/05/05 17:23
|
|
 |
הססמאות הנדושות, כרגיל
מאיר,
פ''ת,
08/05/05 23:41
|
את שטיפת המוח העלתם אתם החילונים לדרגת מקצוענות מדהימה. ראה פרסומות החוזרות על עצמן ללא הפסק שאת מטרתן לשטוף את המוחות אף אחד לא מתבייש להסתיר, פופוליטיקה ועוד עשרות תוכניות רדודות המצטיינות ברמת רייטינג גבוהה שמטרתן ססמאות (משפט קצר וקליט בלי הרבה נימוקים) וכו. אגב, תוכל להגדיר שטיפת מוח? אשמח לקבל את הגדרתך.
השווה מאמרים בעיתונות החרדית לעומת זו החילונית ותספר לנו אחר כך מיהו זה ששוטף את מוחות קוראיו תוך שימוש בתמונות, כותרות זועקות, צבעים עזים וכותרות שדבר אין להן עם התוכן. אתה מוזמן.
ביחס ל''עדר'' - כשיש מטרה ויש כיוון ברור השאיפה אכן שכולם יצעדו על אותו מסלול. כשאין דרך, אין מטרה ואין משמעות כולם רצים לכל עבר , תופעה המובילה לבלבול ואנדרלמוסיה ובסופו של דבר באופן כמעט בלתי נמנע, לאנרכיה.
אין לנו כל צורך להתנצל על שאנו בטוחים בדרכנו ובוודאי שאין שום סיבה שבעולם שנעיף מבט מקנא על החברה שלך שהיום שולחת את בניה להיהרג עבור מטרה שפחות משנות דור לאחר היא בזה לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמדבר על שטיפת מוח.
שושה141,
09/05/05 09:08
|
מונעים ממך מידע, מתנשאים מעליך וקובעים לך מה לחשוב ומה לדעת, מונעים ממך החלטה עצמאית וחשיבה עצמאית, מחליטים בשבילך, מתייחסים אליך כאל ילד קטן ודפוק שצריך שמישהו אחר יחליט בשבילו! לא סומכים עליך שתדע להפעיל שיקול דעת! מניחים שאתה תמים ושוטה שיכול להתפתות לכל דבר ולכן צריך לשים חומות סביבך, כמו ששמים מחסום למדרגות כדי שתינוק לא יפול.. אתה מסכן ואתה אפילו לא מוכן להודות בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשרון מבוזבז
ל"ת
אלי,
18/05/05 21:05
|
|
 |
ידוע שאת האינטרנט יצרו החרדים
ליאור,
14/05/05 22:30
|
ועוד מיני המצאות, בחלל, ברפואה ובאיכות החיים (בידור ר''ל)
וזה משום עליונותם הרוחנית העזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד מאיר על תגובותיך!
ירון צימר,
קרית מוצקין,
09/05/05 15:33
|
כל הכבוד למאיר!
ההתנסחות שלך משכנעת מאד, למרות שאני משתייך לציבור המסורתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמענו כבר את ההבלים הללו
מאיר,
פ''ת;,
09/05/05 10:18
|
1 מונעים ממני ידע? מאין הקשקשת הזאת? אולי תסביר לי מה בדיוק אתה יודע שאני לא יודע? אני רחוק מלקבל את הרושם שאתה טעון בכמות אדירה של מידע בעוד שאני מגשש באפילה. מה החילוני הממוצע יודע אודות יהדותו ועל מה ולמה הבורות הזו? מדוע אוסרים לרבנים את הכניסה לבסיסי צה''ל? ממה בדיוק הם מפחדים? מדוע מכתירים כמעט כל הרצאה בנושאי יהדות כנסיון ל''שטיפת מוח''? מדוע המונים מאלו שהתקרבו ליהדות טוענים כי נמנע מהם, ככל הנראה במכוון, ידע בסיסי אודות היהדות והחברה החרדית? מדוע מוכפשת החברה החרדית כמעט בכל הזדמנות כאשר המידע המוצג אודותיה הנו ברוב המקרים מסולף ומעוות?
2. החרדי הממוצע מרגיש עליונות אינטלקטואלית ובוז מהול ברחמים על פני החילוני הממוצע. החילוני הפסיד את הקרב האינטלקטואלי ויצר חברה שהאינטלקט אינו ערך בה אלא לכל היותר אמצעי לעשיית כסף. כל שנותר לו הוא לעקוף את השכל תוך הצבת פיתויים ייצריים המוכרים גם בעולמם של בעלי החיים, ועל כך גאוותו ועל כך יוצא קצפו כשהחרדי אינו מוכן להיות חלק מההתבהמות שלו. לא אתן לבני להסתובב בחברת סוחרי סמים ולא בשל עליונותם האינטלקטואלית...
3. החכמה לא להחליט לבד אלא להחליט נכון. גם אצלכם נהוג להוציא כסף רב עבור יועצים. מי שחושב שהוא יודע הכל ומסוגל להחליט לבד בהכל הוא סתם מגלומן ואינפנטיל. אצלכם כסף הנו בעל הערך הרב ביותר לכן מושקעים כמויות אדירות של משאבים כלכליים לייעוץ מקצועי בתחום זה. אצלנו החיים הם החשובים ולכן הם מכוסים בעוד שאצלכם הם מופקרים, שהרי אצלכם החיים אינם יותר מאשר תאונה אקראית חסרת כל חשיבות או משמעות ולכן כל אחד יכול להחליט לבד כיוון שלטעויות אין השלכות הרות גורל. רק טיפש מתנגד לעיקרון לפיו ככל שהנושא הנדון חשוב יותר והשלכותיו הרות גורל יותר כך טבעי והגיוני יותר שהאדם יעזר בייעוץ של אלו המבינים בכך ולא יחליט בעצמו, צעד שכל טיפש חסר דעת יודע בהחלט לעשות ולא ברור כלל על מה להלל ולשבח אותו כאשר התגובה צריכה להיות בדיוק הפוכה - לבוז לו ולרחם עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפקיד העתונות זה למכור עיתונים
jak,
08/05/05 14:54
|
ולא משנה אם בדרך היא תהרוס משפחות בפזיזות שלה או תסכן את אזרחי המדינה ותגרום למוות של חלקם או אם בגלל פרסומים מוטים שלה יקבלו כסף גורמים פחות חשובים מאחרים
ובטח ובטח שלא לחנך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקומוניזם רצח מליונים
אין רוצח חרדי,
ימותו הקנאים,
08/05/05 14:45
|
|
 |
24.
העיתונות החילונית
לעולם לא מצנזרת,
08/05/05 14:22
|
מעניין כמה סיקור קיבל ח''כ אריה אלדד לעומת ויקי כנפו ועוד אב שכול שצעד בשומרון ולא דיווחו עליו אולי כהנא חי יקבלו סיקור כמו של בצלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
והעיתונות שלכם לא מצנזרת לפי
חכם,
08/05/05 14:19
|
הכף ושיקולים פוליטיים אלה או אחרים! צינזרתם תגובות של ספרדים רבים על אהוד מנור ששנא את עדות המזרח ותגובות אחרות דם לי ספציפית. אז אתם לא טובים יותר! ולכן, כשיגע היום והממשלה תרצה לצנזר את כל העיתונות בארץ, אני בעד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גם לא מדווחים על עבירות אצל חי
שלומי,
צפון,
08/05/05 14:17
|
בניגוד למה שכותבים המגיבים, וככה נוח להם לחשוב, בעיתונות החרדית לא מסתירים רק פשעים של רבנים, חרדים, או מקורביהם - אלא בכלל לא מדווחים על כאלה מקרים כפי שצויין בגוף הכתבה, חבל שאתם נתפסים רק לכותרת. האם התקשורת החרדית מחפה על קלינטון? על איציק מרדכי? דווקא אדם חרדי, יודע שבציבור החרדי הפשעים שלו יתגלו גם בלי כלי תקשורת. פשוט כולם מכירים את כולם, ויש את סוכניות הידיעות הענקיות ''מקווה נייעס'' ו''קול באשה'', שמעבירים כל ידיעה עוד לפני שהתרחשה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
והעיתונות החילונית מתעסקת בשטו
אבו אמיר,
חילוני גמור,
08/05/05 14:00
|
בשטויות והסטה. ואני לא מדבר על הפרסום של חטיפת מאהבה של בת הרב. אלה על ההתעסקות באי פרסום הפרשה בעיתונות החרדית. האם גם אם ידיעות אחרונות או עיתון הארץ לא היו מפרסמים את הידיעה של החטיפה. גם אז מעריב היה בה בטענות אליהם או שהיה שמח בפירסום הבילעדיות בכתבה.
תחשבו על זה,,,,,,,,,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא כורתים עץ בשל תפוח רקוב
חדד עמוס,
מרכז,
08/05/05 13:57
|
כאחד המעורה בחברה הישראלית החילונית והדתית חושבני שהרב עמר הוא האישיות המכובדת והמתאימה ביותר לתפקיד אם יצא לכם להקשיב למעט שיוצא לפעמים לשמוע ממנו בציבור הוא פוגע ''בול'' במטרות המשרתות את המדינה והיהדות וכרב ספרדי יודע לכבד ולאהוב חילוניים בשל יהדותם ולהבין לליבם. אז תרדו מהסיפור -אין לשפוט אדם שלא בפניו ובעיקר שאין לכם הנתונים אלא ידיעות =שמועות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ומהו תפקיד העיתונות החילונית?
אסף כשר,
ניו יורק,
08/05/05 13:54
|
אם חושינו קהו עד כדי עיוורון ואיננו מסוגלים להבדיל בין מידע מהותי וחשוב, שאותו יש לפרסם בכל תוקף, ובין חשדות והשערות בנוגע לעניין פלילי שעדיין לא נתברר כלל - אזי אבדה חכמתנו, ובינתנו תסתתר. איפה היושר העיתונאי החילוני? איפה העיתונאי ההגון שיקום ויאמר די להכפשות וללשון הרע? היכן הם כל רודפי הצדק החברתי שיתריסו נגד הכיעור שברכילות המפוררת את החברה?
עובדות שיש בהם משום סכנה לציבור - יש לפרסם בכל תוקף ויש להתייחס אליהן במלוא החומרה.
סברות עיתונאיות ספקולטיביות- אנא ייגנזו עד להודעה חדשה. אני אישית מכיר אנשים כה רבים שנפגעו כתוצאה מחוסר היושר העיתונאי, עד כדי כך שכאשר אני נזכר בהם עולות דמעות בעיני.
לאן השלכנו את הקריטריון המוסרי?
נחפשה דרכינו ונחקורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פתאום העבריין נזכר בתורה?
אור,
08/05/05 13:47
|
מה לחוזר בשאלה שבעט בהוריו עם להט קדוש של הצלת האחות מחטא? למישהו זה נראה הגיוני? העבריין מנהל את חייו בניגוד לנדרש ממנו בתורה ורק כאשר זה מגיע לאחותו הוא יוצא לנקום את גאוותה הפגועה של תורת ישאל? אולי אין זה פלא שדווקא הטיפוס המפוקפק הזה עושה מעשים שכאלו כנראה על רקע אחר לחלוטין? יותר מדי דברים מוזרים יש בסיפור הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיניין נעוץ בשורשים
עעע,
םם,
08/05/05 14:00
|
|
 |
שמייחס לכל המזרחיים
אתה פשוט גזען,
נבזה,
08/05/05 17:14
|
נטיות להתנהגות אלימה על רקע כבוד המשפחה. ומה עם משמרות הצניעות של החרדים האשכנזים שמכים כל מי שסוטה מכללי ההתנהגות המינית המקובלים בחברה זו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הייתם לומדים מהחרדים בזמן
מנחם,
08/05/05 23:45
|
אם החילונים היו מטפלים בגידולי הפרא הסרוחים בעודם באיבם אולי היא לא היתה מגיעה למערב הפרוע בו היא נמצאת היום. אין שום הגיון לאפשר למספר מצומצם של פורעי חוק להתנהג כאוות נפשם במחיר אפשרי של הרס החברה. פלא שקשה לך להבין זאת. יש דברים שכדאי לך ללמוד מהחרדים, למרות שנראה שאחרתם כבר את הרכבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גם בברית המועצות
חילוני,
08/05/05 13:45
|
גם בברית המועצות לא היתה אף פעם אינפלציה, אלא ''התאמת מחירים'', ולא היה איידס אלא ''מחלה בלתי מוכרת''!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הוא חילוני!
אור,
08/05/05 13:43
|
כולם שוכחים את העובדה שעושה המעשה הוא חילוני! או שמעשים כמו סחיטות מכות והתעללויות הן כה נפוצות אצלכם עד שזה כבר לא מרגש אתכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המכה לא רלוונטי
חנוך,
י-ם,
08/05/05 13:56
|
|
 |
אל תיתמם
אור,
08/05/05 23:47
|
טיפש, את הבעיטה החזקה ביותר בפריקת העול שלו וביציאתו לשאלה הוא בעט באביו. אביו הוא האחרון שפורק העול הזה ישמע לו. תראה איך הוא נראה ואיך אביו נראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ומה זה מזכיר?
חילוני,
08/05/05 13:41
|
את התינוק שמכסה עיניו ושואל: ''איפה אני?'', כי אם הוט לא רואה הרי גם לא רואים אותו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איך יחנך הרב את העם אם לא מצלי
מיקי,
08/05/05 13:35
|
מצליח לחנך את 14 ילדיו שלו?
זה מעיד על איזה חינוך יש בביתו, דברים שאנו לא רואים??
תחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי אתה מנוול.
יהודי,
08/05/05 14:10
|
יש לו 14 ילדים לא ידעתי,נאמר שכן. אחד יצא כופר,חילוני,עזב את הבית,בעל עבר פלילי. תאמין לי שהוא בוכה עליו בלילות ובתפילות. כמה מהמנהיגים במדינה לא הצליחו בחינוך בניהם החילונים רוצה לשמוע? לך לניו יורק,תמצא את כל בניהם של המנהיגים הישראלים. אלה שחתכו מזמן מהמדינה.. למה עליהם אתה לא מלין?רוצה שמות????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנים גידלתי והפללתי
יהודי ולא פושע,
תל אביב,
08/05/05 14:48
|
הבן אולי כופר ,חילוני,ובעל עבר פלילי,''ולא מקים קשר עם המשפחה 15 שנים''-אבל כשצריך מי שיבצע פשעים יודעים יפה מאוד למי לפנות. זה לא בעית הבן זה האבא והאמא שיושבים בחדר השני ''ולא שמעו כלום'' בזמן שמתעללים בנער בן 17 בביתם בשש וחצי בבוקר. זה לא חינוך של רב זה דון קורלאונה בדיוק כמו שרון ובניו רק יותר בטימטום ובאלימות. בנים של בח''ול אני גם לא מתפעל אבל יש הבדל בין זה לבין פשעים ואלימות בשם האב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למי שלא יודע
חנוך שטיין,
י-ם,
08/05/05 13:35
|
ידידיה הוא הבן של דמות רבנית (רב הישוב גמזו)וככזה וכדי לכסות את ערוות הממסד הרבני הוא התעלם מהנושא בתכניתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לאסור פולחן דתי !!
ל"ת
ה,
08/05/05 13:35
|
|
 |
לכלוא בבית הסוהר...
אלמו,
08/05/05 23:49
|
לכלוא בבית הסוהר אינפנטילים בורים, טיפוסים אווילים וברברים צמאי דם המחרחרים ריב ומדון לאלתר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עכשיו ברור למה
ווינדוס,
אינטרנט,
08/05/05 13:33
|
האלימות היא ''רק'' אצל החילוניים. הדוסים פשוט מצנזרים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת שהם לא מדווחים גם על
ל"ת
אלימות חילונית,
08/05/05 17:44
|
|
 |
10.
מה קרה ?חילוני הרביץ מכות
ל"ת
מעשים בכל רגע,
מה חדשות,
08/05/05 13:21
|
|
 |
9.
תפקידם הוא לא לדווח אלא
איש,
08/05/05 13:20
|
לפרסם פרופוגנדה שקרית כאילו הכל טהור ונקי (יען, בשונה משאר המדינה) בעוד האמת המכוערת היא שרמת העבריינות אצלם דומה עד מאוד לזו בשאר החברה אלא מה, שהיא מוסתרת מעיני כל ומכובסת ע''י חבורת פושעים נתעבים בדמות ''משמרות הצניעות'' ושאר צרות חולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בדיוק אותה אתיקה כמו ב''הארץ''.
עמוס,
08/05/05 13:20
|
|
 |
7.
כרגיל יגידו כי הכל על רקע עדתי
ל"ת
מיכה,
השרון,
08/05/05 13:16
|
|
 |
6.
סליחה באיזה שנה אנחנו?
מוטי חיפה,
08/05/05 13:10
|
אתם מבינים מדוע יש להצביע רק שינוי! יש בפרוש לעודד את האמונה היהודית הרפורמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרפורמי מותר להינשא לפרה ואז
ל"ת
הרפתן ישמור,
08/05/05 14:04
|
|
 |
סליחה מעומק הלב!
רחלי,
ירושלים,
08/05/05 13:51
|
סליחה מעומק הלב על ששכחנו ללמוד מכם כיצד לחנך ילדים, כיצד להקים משפחות בריאות וכיצד לנהל חברה מתוקנת. אנו בושים ונכלמים ומבטיחים לתקן את המעוות בהקדם האפשרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשנות האלימות העולה בהתמדה
אור,
08/05/05 13:40
|
אתה צודק, והיות ואנו חיים בתקופה נאורה ראוי שנאמץ את גישתכם לפיה החינוך ידחק לסוף סדר העדיפויות כנהוג בחברתכך המתקדמת ונגיע אל המנוחה ואל הנחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק !רפורמי יתבולל והכומר
ל"ת
ישגיח!!!!,
יוסי פריצקי,
08/05/05 13:22
|
|
 |
5.
שכם אנס את דינה
jak,
08/05/05 13:10
|
ולא סתם חיזר אחריה ושמעון ולוי לא יצאו נקיים ממה שעשו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התורה לא צינזרה
דתי,
08/05/05 14:18
|
והתורה לא היססה לפרסם את העובדות לאשורן גם האונס (של דינה) וגם המרמה (על חמור ושכם) וגם הרצח (של אנשי שכם).
טוב שהועדה הרוחנית של יתד נאמן לא עמדה ליד הקב''ה על מנת לצנזר את התורה.
מכאן למדנו כי התורה נכתבה בלשון בני אדם ומיועדת לבני אנוש, על חולשותיהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אז...
חילוני,
08/05/05 13:42
|
גם אז זה לא פורסם בעיתונות החרדית - אז זו בטח עלילה, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ידידיה מאיר מזדהה עם יתד-יופי
ברוכי,
נתניה,
08/05/05 13:08
|
באמת יפה שידידיה מאיר מזדהה עם יתד. וואלה יופי. ימים טובים הגיעו לישראל. אם פרשה כזו היתה מתרחשת בביתו של השופט אהרון ברק, האם גם אז היה מזדהה עם יתד נאמן שלא לכתוב על כך דבר? אני ממש מסופק. כשנוח לו הוא מזדהה, שכלא נוח לו, הוא מגיח מהלול של אינדיק כתרנגול ציני. הזדהות נוסח ידידיה. ''החרדים החדשים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לברוכי-מס' 4
עליזה,
09/05/05 10:47
|
אכן,נדהמתי לשמוע שידידיה אמר שאיימו עליו לכן הוא לא משדר את מאמר המערכת מעתון הצופה של יום שישיהאחרון. מעניין מי איים עליו? הבנתי מהתגובות שהיה כתוב שם שהרב אלישיב נותן אור ירוק להנתקות ולגרוש יהודים והחרבת בתי כנסת/בתי קברות וכו'. ולבסוף הוא לא שידר זאת . כנראה קצת התחרפן הבחור וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זכותם המלאה, מי שלא מסכים עם
עעע,
08/05/05 13:07
|
המדיניות של התקשרות הזאת פשוט לא חייב לקנות את העיתונים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא נורא - לחרדים יש אינטרנט !!
ל"ת
חרדה,
לחרדים,
08/05/05 13:03
|
|
 |
1.
מפגרים ופרמיטיבים כמו באירן
ל"ת
גיא,
08/05/05 12:57
|
|
 |
איראן הם קודם רוצחים..ואין
ל"ת
עדיין רוצח חרדי,
מקום המדינה,
08/05/05 14:06
|
|
 |
על יגאל אמיר שמעתה !!!
ל"ת
אפיקורוס,
ולא פושע,
08/05/05 14:53
|
|
 |
יגאל עמיר דתילוני מבר אילן
אין רוצח חרדי.,
08/05/05 15:09
|
רק אצל הדוסים השחורים אין פשרות ללא תרצח ימותו הקנאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל עמיר גדל כחרדי
צדיק,
10/05/05 12:49
|
|
 |
באיזו ישיבה חרדית למד?????
ל"ת
בבר אילן????,
10/05/05 21:44
|
|
 |
תראו מי מדבר!
אור,
08/05/05 13:49
|
לך תתמסטל לך בחופי גואה תשתולל במגרשי כדורגל תנפץ בקבוקי בירה על ראשיהם של בני אדם באיזה דיסקוטק או פאב ותטיף לדתיים על היותם פרימיטיביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והחוזר בשאלה?שירת בצה''ל?!
ל"ת
לגייסו אחר רצוי,
המאסר חטיפה.,
08/05/05 13:17
|
|
 |
כמובן שהעיתונות החילונית
כ,
08/05/05 13:06
|
היא נאורה כי היא מפרסמת על מעשי סדום ועמורה בלי שום צנזורה כך שילדים בני 5 יכולים לקרוא בבית על איך אח אונס את אחותו, ילדים בני 6 שואלים את אמא ואבא מה זה משכב בהמה, ילדים בני 4 שואלים את סבא וסבתא מה זה אונס קבוצתי שהם קראו עליו בעיתון.
וזה נאורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ילדים בני4 קוראים עיתון
מישה,
10/05/05 15:40
|
|