 |
53.
אבישי, הפתעת אותי!
נתי,
07/04/05 15:04
|
או שאתה שחקן מעולה, או שבאמת כתבת את החלק הראשון בכתבה מתוך הזדהות. לא מצאתי את הציניות האופינית (כמעט...).
כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שנאה
רלי,
05/04/05 04:16
|
|
 |
51.
עוד לא ראיתם כלום
גילעד,
04/04/05 23:19
|
אתם חושבים שמלחמת אחים, זה דבר נורא, חכו עד שתקרו את ''קוד כחול'', ספר חדש יצא לאור העכשיו ומציג את התחזית שבה הימין והמתנחלים ישתלטו בכוח על המדינה. נשמע לכם מופרך?! אני ציע לכם לקרוא. לי זה נראה מאד ריאלי ומאד מםחיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
המתנחלים מסיתים
שי,
גבעתיים,
04/04/05 21:31
|
למה הכותב סתם מסית? הרי המתנחלים הם אלה שמאיימים להשתמש בכח,הם אלה שמצהירים השכם וערב שאוי לחייל שייעז לפנות ישובים. אתם,המתנחלים תחשבו טוב טוב אם שווה להבעיר את כל הבית רק בגלל שהורסים חדר אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפה!!!
הדיה,
ירושלים,
11/05/05 23:05
|
הכותב אינו מסית כלל וכלל!!! כנראה שלא הבנת את הכתבה! הייתי ממליצה לך לקרוא אותה שוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
the datim deserve it
joe,
usa,
04/04/05 19:53
|
the datim deserve to have their homes destroyed and themselves thrown out of the territories. When you sat with Shinui the Gedolim told you not to sit with them and you didn't listen. Because of that gov't we got disengagement. Now suffer the consequences! When will you guys realize that NRP and the dati rabbis are not true orthodox. The NRP and dati rabbis are reform judaism at best.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NO such thing
first,
We are all,
06/04/05 21:02
|
in it together. Second, two .wrongs, don't make a right.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ליוסי מגוש דן
זיו ריצקין,
04/04/05 12:47
|
למרות שאני שונא לצטט אחרים, אני חייב במיקרה זה, לאמץ את תגובותו של אחד מיקירי מוסד ה טוקבאק ולזכיר לך, יוסי - אמנם השמאלנים שנואיך הם ברובם יוצאי אירופה, אבל זה מצחיק אך אתה מתעלם מארץ מוצאך. אנחנו באנו מאירופה קודם, חנו הייתה היוזמה והרוח לקום , לבוא , לבנות ולהבנות, אנחנו ספגנו במשך כ-2000 הילכות שילטון ואמות מוסר אותם יישמנו פה בארץ האבות. לולא גלותנו לאירופה, היינו היום כאחד מעמי המקום - דיקטטורה תיאוקרטית, שילטון חמולתי אפל ומושחת המדכא מתנגדי שילטון באש אוטומטית. אתה ואבותיך ישבתם בשקט בפזורות ערב עד ששמעתם שמישהו מקים פה מדינה, ורק אז, בסיוע אחיך הארופאים, החלטתם לבוא. קשה לך עם זה, אני מבין, כניראה היינו צריכים (ופה ניכנס הציטוט המקודש) ''להשאיר את אבותיך לפלות כינים במערתם,-אי-שם בהרי האטלס.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
racist
ל"ת
joe,
usa,
04/04/05 19:49
|
|
 |
47.
לגבי המשאל המוצע
אלעד,
חולון,
03/04/05 15:57
|
משאל עם על זכותה של ישראל להמשיך בשלטון הדיקטטורי שלה על מליוני פלסטינאים בעזה הוא הדבר הכי לא דמוקרטי שאפשר לחשוב עליו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תקראו את ''יוסי גוש דן'' - חובה
איציק,
03/04/05 13:07
|
זה כבר לא קשור לפוליטיקה אלא למדע - יש כאן קוף שמפעיל מחשב, כותב כמעט ללא שגיאות כתיב, ומתנסח בדרך שמצליחה להעביר את הרעיון (הפשוט לכשעצמו) יש לו כאן כמה תגובות מאלפות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענק !!!
ל"ת
אברהם ב,
03/04/05 16:20
|
|
 |
45.
איזו מלחמה איזה אחים
לא אחות,
03/04/05 12:20
|
זה יהי בסך הכל אכיפת החוק עלידי כוחות החוק,שאר ה''אחים'' לא מתערבים כלל,את מי מענינים המתנחבלים?זה ענין בינם לבין ממשלתם.שום אחים ושום מלחמה.המלחמה היחדה היא זו שהם השתיו עלינו במשך כל כך הרבה שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אחים ולא בטיח
מיקי,
04/04/05 23:22
|
מצטער אבל הדרווישים המייללים האלה, הם לא אחים שלי. האחים שלי נוהגים בי בכבוד. מתחשבים בצרכים ולא מעלים על דעתם לירוק לי בפרצוף ולאיים עלי. אלה לא אחים שלי נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לכם בעיה חמורה מאוד
לילי,
ירושלים,
05/04/05 09:58
|
מי שלא מרגיש אחים בנפש צריך לעשות בדק בית כי יש פה בעיה חמורה מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
יש פיתרון!!!
זיו ריצקין,
03/04/05 11:22
|
נערי הציונות הדתית אל תיפול רוכחם! גאולת יראל אכן מתקדמת, עולה לאט כאיילת השחר. גם בעצם ימים אילו היא גדלה ומתקרבת. הבעיה איתכם שבעינכם גאולה מתבטאת רק בשליטה על קרקעות, ועלייתה של גאולה היא בעינכם הרחבת שליטתנו על עוד שטחים. וויתור על שטחים בעינכם הוא הרחקת הגאולה. וויתור על שטחים יכול לקרב את הגאולה. כמובן, מותר להתווכח פוליטית אם זה נכון או לא, אבל צריך לצאת מהנחה שאת הגאולה ניתן לקרב בהרבה דרכים. מיזרח-תיכון חדש, נוסח פרס שנואיכם, הוא הגאולה האמיתית בעייני רוב העם, ולא כיבוש מפרת ועד הנילוס. כיבוש שטחים הוא בעייני הרחקת הגאולה, ובהתחשב בנסיבות, כדאי שתתחילו לחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חוזר בתשובה???
טלי,
03/04/05 10:48
|
|
 |
42.
כמו כל שודד: עשה מה שאני דורש
אריה,
03/04/05 10:12
|
ממש כמו כל שודד מצוי: אני ממש לא מחפש שפיכות דמים, אבל אם לא תעשה ב ד י ו ק מה שאני אומר לך אני לא אחראי לתוצאות... חמוד: קפוץ לי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
למה מלחמת אחים,אבישי?
יהושע.ת.,
03/04/05 09:49
|
התקבלה החלטה הכי לגיטימית,הכי צודקת,הכי מוסרית,הכי הגיונית,הכי ריאלית שיכולה להיות. במסגרת הדמוקרטיה,המתנגדים יכולים למחות ולפעול(השפעה על חכי''ם ושרים,פנייה לתקשורת,פירסום בכסף,יחסי ציבור,הפגנות על פי החוק,ועוד ועוד)אבל לא מעבר לכך.נקודה. כל מה שיקרה מעבר לכך,וחלילה שפך דם-על ראשם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל טיפת דם של יהודי שתשפכו
יוסי,
גושדן,
03/04/05 11:50
|
תשפטו על כך בעתיד עליה ובחומרה, ואני לא מדבר על שר ההיסטוריה אלא על בתי-דין. נעשה לכם משפטים המוניים שיקחו בסיבוב את משפטי נירנברג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה איך אני מגיב בנועם
יהושע.ת.,
03/04/05 13:01
|
|
 |
40.
כתבה חשובה כל הכבוד
ל"ת
מ.,
מרכז,
03/04/05 01:06
|
|
 |
39.
יש דרך להדברות חופשית!
אבישג רביב פדרב,
חולון,
02/04/05 22:01
|
אני עשיתי מנוי בwww.msmnetphone.com
ומדברת עם כל הארץ בחינם במחיר קבוע. גם עם שמאלנים :-))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מאמר יפה ומדוייק
ל"ת
מילין כדרבנות,
02/04/05 21:44
|
|
 |
37.
קוראים לזה דיקטטורה.
ל"ת
דמוקרט אמיתי,
02/04/05 21:17
|
|
 |
36.
נכון בהחלט כל הכבוד
ל"ת
מיקי דהן,
אשדוד,
02/04/05 20:24
|
|
 |
35.
סא''ל במילואים?
ל"ת
בושה,
02/04/05 19:26
|
|
 |
34.
חזק חזק חזק
ל"ת
מאמר חשוב,
02/04/05 19:14
|
|
 |
33.
די! נמאס מהביטוי: ''מלחמת אחים''
יוסי,
גושדן,
02/04/05 17:49
|
השמאלנים אינם אחיי ואינם רעיי. אם השמאלנים הם ''אחים'' שלי אז אני מעדיף להיות אח שכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה....להכין אקדחים.....
ל"ת
אללה,
אכבר,
05/04/05 23:26
|
|
 |
צודק. השמאלנים גם אינם אחיי.
ל"ת
אין מלחמת אחים,
02/04/05 20:24
|
|
 |
32.
האם התחזית תתגשם
לשמור ולבחון,
02/04/05 17:36
|
אפילו אם לא ייהרג אף יהודי זו תהיה מלחמת אחים חמה. כי מלחמת אחים קרה מתנהלת כבר כ - 20 שנה ע''י אנשי שלום עכשיו ואנשי שמאל קיצוני אחרים. אין מלחמה בכיוון השני. אין קבוצות מאורגנות שמנהלות חרמות נגד תוצרת קיבוצית מקיבוצים שמאלנים רדיקלים, כמו שקבוצות גוש שלום מנהלות נגד תוצרת יש''ע. המלחמה הזמנית בתנובה באה כתגובה לגיטימית נגד מי שמגדיר אותו כסרטן. וגם היא באה כתגובה אך לא כדה לגיטימציה של מגזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
למה צריך להפעיל כוח?
המודאגת,
ירושלים,
02/04/05 16:39
|
אני לא מבינה איך זה שיש תסריטים כל כך מפחידים של הפינוי. צריך להודיע לכל המתיישבים שצריכים להתפנות: מי שנשאר מעבר לתאריך מסויים - לא מקבל שום פיצוי על הפינוי ואז תראו שנשארים שם קומץ קטן של אנשים שלא מגיע להם שום פיצוי. כי מי שמגיע לו מאות אלפי שקלים לא יוותר עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מודאגת וגם גאון.
רמבו 5,
02/04/05 20:25
|
|
 |
30.
שיחות סלון של השמאל ???
פריינטה,
02/04/05 16:08
|
תזכיר לי בבקשה מתי תוכנן ובוצע אקט אלים על ידי השמאל ??? בינתיים אלו שספגו כדורים מצד החיילים היו מפגיני שמאל ליד הגדר (ולא, אני לא תומך בהם). מתנחלים פוגעים בחיילים באופן קבוע ועדיין לא נורה כנגדם כדור אחד!!! במקום לחזור על מנטרות של הרב קוק(ו) אולי תלמדו לחשוב בעצמכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריינטה עזוב..
ניר,
02/04/05 21:27
|
אין עם מי לדבר, הם עכשיו יקפצו עם האלטלנה שלהם מלפני 58 שנים (מבלי לדעת את פרטי המקרה ) תהיה התנתקות, רובם יקשקשו ויעזבו מרצונם, עם חלקם זה יילך קצת יותר קשה,. אם מישהו יירה, יירו בו בחזרה, ותוך שנתיים שלוש נחזור להיות מדינה נורמאלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התחביב של השמאלנים:
יוסי,
גושדן,
03/04/05 09:45
|
1. לירות ביהודים ששוחים לחוף אחרי שהאוניה שלהם הוטבע 2. לשסות ביהודים את אירגוני הרצח והחבלה
זו המומחיות שלכם. חמודי תכינו את הדרכונים הגמרניים והפולניים עוד עשר שנים אתם חוזרים הביתה - לאירופה, המיעוט הזעיר של השמאלנים שיתעקשו להשאר כאן יתכבד ויעשה זו במחנות לעבודות כפיה או בכלובי האריות בגני החיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי...
איציק,
03/04/05 13:11
|
מתוסכל הא תן לי לנחש מי אתה: מיזרחי (כמוני אגב),כנראה מרוקאי או תוניסאי, השכלה עממית, מובטל, ללא עבר צבאי, עבר פלילי קל (גניבות, אלימות נגד נשים), חי מקצבה (שממומנת מכיסי) ומבלה בהרצאות חזרה בתשובה של אמנון יצחק טעיתי במשהו ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלטלנה. סזון. אדיב, וענונו.
הרב''ט סמואל,
02/04/05 20:27
|
קליננברג, ''פרופלורים''. להמשיך להזכיר לך?
בחיפה לפני שנה הוכו מכות רצח שהצריכו אשפוז שני רופאים מפגיני ימין ע''י פעילי מרץ.
על מי אתה עובד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא...
שי-,
02/04/05 21:25
|
פריינטה שאל אתכם על אקטים אלימים ואתם מביאים דוגמא את וענונו וקלינברג (אגב, קלינברג פעל על רקע אידיאולוגי ווענונו על רקע בצע כסף) - ממשלות השמאל היו אלו שהכניסו מרגלים לעשרות שנים לכלא (אדיב, קלינברג, וענונו) . אלטלנה - צא ולמד במקום לצעוק סיסמאות - כוח נושא נשק שמסרב למסור אותו לידי הצבא של המדינה שכבר קמה !!! בדיוק כמו שהיום יכנסו ללחימה נגד גדוד גולני שיסרב לציית להוראות כך גם עשו אז!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבו מאזן
זיו ריצקין,
03/04/05 10:53
|
אלטלנה זה בדיוק שאנחנו דורשים היום מאבו-מאזן לעשות לחמאס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל לא אלים?! חה חה חה חה חה
יוסי,
גושדן,
02/04/05 19:53
|
1. פעילת ליכוד נידקרה ברכבת-צפון בת''א במערכת הבחירות 99 2. הריגת פעיל ליכוד ביהוד ב-99 (וטיוח של התשקורת, והפרקליטות המשטרה) 3. איומים בנשק על צוות ערוץ 2 ופעילי ליכוד בצומת גלילות ב-99 4. הכאת נער ערבי ששמר על שלט של הליכוד בלטרון עד אובדן הכרה ב-96
והדובדבן שבקצפת: ראשי החמאס מודים בעצמם שהשמאל הוא פצצת האנרגיה שלהם. לשמאל יש קבלני עבודה ולכן כאשר מדובר בכמויות דם מיסחריות השמאל לא צריך ללכלך את הידיים ביצמו יש מי שעושה בשבילו את העבודה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא טוק בקים
תבין,
02/04/05 19:22
|
מספיק הטוק בקים שתומכים בהתעללות במתנחלים כדי להבין מה הולך בשיחות סלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא ערוץ 7 וקטיף נט
ארנון,
03/04/05 10:39
|
טוקבקים מציגים דעות של יחידים ללא עמדה, וקיצוניים מופרעים יש משני הצדדים. ערוץ 7 ודומיו קוראים לאלימות ואי ציות לחוק מפי מנהיגים נבחרים ואנשי ציבור של יש''ע, כקריאה מאורגנת. תמציתו של ההבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנתקות היא אקט אלים ביותר
אסף,
02/04/05 16:55
|
כל הצבא והמשטרה מתנפלים על אוכלוסיה של אלפי אזרחים חפים מפשע של המדינה שלנו.מה כבר יותר אלים מזה. אלא אם כן אתה חושב שהתפרצות של סיירת צנחנים לתוך הסלון שלך בזמן ששוטרי יס''מ שוברים לילדים שלך את העצמות עם אלות הוא אקט של חסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי בסיירת
שי,
02/04/05 21:29
|
ולא ראיתי שלמתנחלים היתה בעייה שהצבא או הם עצמם פרצו לבתי ערבים שאינם קשורים לטרור, שברו והשפילו לעיני הילדים ואת הילדים עצמם לפעמים. חבורת גזענים היסטריים - אפילו בגין ושרון הבינו מי אתם באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הפרצוף שלכם לא צריך לחשוף..
יוסי,
גושדן,
03/04/05 09:39
|
האנטישמיות שלכם גלויה וידועה לכל יהודי באשר. יאללה תחזרו כבר לאירופה, אין לכם מה לחפש כאן גויים אנטישמים דובר עברית שכמוכם, תחזרו כבר הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי תשב...
נירה,
03/04/05 13:13
|
|
 |
תגובה עניינית מאוד
שי,
03/04/05 13:02
|
כושר ביטוי, נימוק ושכנוע, ביחד עם ידע נרחב ובקיאות...אתה ממש מרשים!! בטח היית תלמיד חכם, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שיחות סלון שמאלניות?? שים מראה
אסף,
פתח תקוה,
02/04/05 15:23
|
אני לא מכיר אף שיחה שמאלנית מהסוג הזה, גם לא בסלון, ותאמין לי- אני בהרבה כאלו. לעומת זאת, אני קורא בעתונים הרבה צבועים כמוך, שבמסווה של ''אין ברירה'' קוראים להרג. הקהיליה שקוראת לעצמה ''הציונות הדתית'' השתגעה לחלוטין. אבדתם פרופורציות, ואתם לא מבחינים בין טוב לרע. וזאת אומר לכם מי שבמשך עשרות שנים שמר על ישובים ביו''ש שמעולם לא עשו משאל עם על הקמתם. למעשה, אפילו החלטת ממשלה או כנסת, לא ממש היתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שיחות סלון שמאלניות ?
שמאלני,
סלון ציפורה,
02/04/05 12:14
|
מה הקשקוש הזה? לא היה לך מה לכתוב, אז בחרת לחמם את האוירה בשטות הזו. אז בוא נמשיך: בשיחות סלון אלה מייחלים לשתות דמם של ילדים קטנים (מפונים), כמו כן מתכננים להשתלט על חשבונות הבנק של אותם מפונים. אתה קשקשן !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פיל בחנות חרסינה
אזרח מבוייש,
02/04/05 10:52
|
שרון עשה את כל הטעויות האפשריות: הוא ערך משאל בקרב מתפקדי הליכוד במקום לערוך משאל עם כללי שהיה נותן לו רוב מוצק לדרכו המדינית ובהסכמה כללית שהיתה מונעת מלחמת אחים. הוא השתהה יתר על המידה בבניית גדר הביטחון. אחר-כך בחר תוואי בלתי אפשרי. לאחר מכן נאנס בידי בג''צ והאמריקאים לשנות את התוואי. הוא סילק בבושת פנים את סיעת שינוי מהממשלה בכדי לקבל את ש''ס שהפנתה אליו עורף והוא נשאר קרח מכאן ומכאן. כמו פיל בחנות חרסינה הוא מפיל עוד ועוד חללים והורס כל מה שעומד בדרכו, והוא אפילו אינו מבין שחלק גדול מהחללים שהפיל היו איתו. מעניין מה שרון יהרוס בעתיד; יש סיכויים לא רעים שהוא יהרוס את המדינה (אבל לא בכוונה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
די לבלבל במוח
הנתניתי,
01/04/05 23:51
|
כתבה שנימתה דומה לנימה של קנאי בית שני שמרוב לאומיות שרפו חצי ירושלים וגרמו במידה לא מבוטלת לנפילתה המהירה יחסית לידי הרומאים. אם לא נרצה מלחמת אחים לא תהיה מלחמת אחים . ואם אתם כאלה תומכים במשאי עם אז תגדירו עקרון כללי של משאלי עם כולל: גיוס בחורי ישיבות, הארכת מסלול השירות של בחורי ישיבות הסדר כולל מרכז , תחבורה ציבורית בשבת , בשר טרף בכל איטליז , ביטול חוק נישואים וגירושין וההגמוניה של בתי הדין הרבניים - מה דעתכם עכשיו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חידלו לכם מזריעת שנאה.
רחל לאה,
זעקת אמא,
01/04/05 18:18
|
מה שהכי כואב לי - שנאת אחים שצומחת בתוך החברה שלנו, השמחה לנוכח כאבם של אחים, העובדה שאף אחד לא קם למחות כאשר אופנהיימר, מנהיג 'שלום עכשיו' שמח לבשר לנו שהוא ועמיתיו מוכנים ומזומנים למלחמת אחים. חידלו לכם !!! בבקשה מכם אל תשנאו אותנו, את אוהבי א''י ונאמניה. בבקשה!!! תאמינו לנו שאנחנו מתאפקים בכל מאודנו מלהגיב לנוכח הרדיפה שלכם אותנו, לנוכח כ''כ הרבה שקרים שאתם מפיצים אודותינו כדי לשוות לנו דימוי מפלצתי. כל זה כ''כ רחוק מן האמת ושקרי וסתם נובע מתוך שנאה מרושעת. אילו רק הייתם מכירם אותנו מקרוב הייתם בוכים על ההתייחסות שלכם אלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר לאהוב מפלצות שכמותכם
תגובה לרחל לאה,
אשפוז דחוף,
03/04/05 03:37
|
ראי לאיזו תהום הגענו בגללכם ,אין דין ואין דיין ,אתם אוהבי א''י (לפי דבריך) אבל שונאי אדם .אתם תאבי אלימות, ערפדים מחפשי דם ! המדינה מתחרבנת בגללכם...את זקוקה לאשפוז מידי במחלקה סגורה ושקטה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשקה החביב על השמאלנים הוא...
יוסי,
גושדן,
03/04/05 09:38
|
|
 |
יוסי שוב ???
רופא,
03/04/05 13:14
|
התרופה חשובה לגמילה, וכבר דיברנו על זה !!! תראה מה קורה כשאתה שוכח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חידלי את מזריעת שנאה
מי מפחד,
מאיומי הימין,
01/04/05 19:19
|
וגם תשדלי לשים לב לדקויות. אופנהיימר לא אמר שהוא רוצה מלחמת אחים. הוא לא רוצה, ואף אחד בשמאל לא רוצה. אבל אנחנו מוכנים ומזומנים להגן על הדמוקרטיה ועל שלטון החוק. תאמיני לנו שאנחנו מתאפקים. מתאפקים כאשר אתם מכים חיילים. מתאפקים במילואים כשאתם נכנסים למוצבים של צה''ל בהתנחלויות (מוצבים שנועדו להגן עליכם) ומשמידים את תכולת המקרר כי הכשר הרבנות הצבאית הוא לא מספיק יהודי בשבילכם. מתאפקים כשאתם חוזרים וטוענים שסמים ואלימות קיימים רק אצלנו. אפילו כשרצחתם ראש ממשלה נבחר בישראל, התאפקנו. אבל אתם, כנראה שרק כח אתם מבינים. בכל פעם שהתאפקנו, פירשתם את זה כחולשה, וכרשות להפר את החוק פעם נוספת, ולשוב ולמצוץ את לשדה של החברה הישראלית. אז זהו זה נגמר. אין לנו יותר סבלנות. נגמרה ההפקרות. מעכשיו החוק תקף לכולם. אז במקום להטיף מוסר, כדאי מאד שתקומי, את וחבר מרעייך, ותתחילו להכות על חטא.אבל קודם תגמרי לארוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שאת בטיפול
שומפי,
02/04/05 20:23
|
|
 |
מחזקת כל מילה שלך - כל הכבוד
ל"ת
נירה,
02/04/05 12:38
|
|
 |
את גם מגיבה לעצמך?
ל"ת
ששון עורקבי,
02/04/05 20:44
|
|
 |
24.
כתבה מעולה תודה אבישי
שמרית,
ת''א,
01/04/05 17:59
|
היטבת לבטא את התיסכול וחוסר ההוגנות כלפי הימין הדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
avishai thank you
21 is crazy,
Golan,
01/04/05 17:43
|
|
 |
22.
מלחמת אחים
שפרה ברכה,
01/04/05 17:10
|
אתה כ''כ שואף למלחמת אחים, שאני מקווה שאתם תהיו המפסידים. לא משנה, בסוף לא תשארו פה בארץ מה יש לכם לעשות פה אם אינכם מרגישים כלום לא''י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מלחמת אזרחים - חובה
שאול,
רחוק,
01/04/05 15:40
|
קודם כל יש להגדיר שזאת תהיה מלחמת אזרחים ולא מלחמת אחים. אנחנו מזמן לא אחים, ולא נשלה את עצמינו - עובדה רצחתם את אבא רבין ועם רצח זה רצחתם את האשלייה שיהודי לא ירצח יהודי (בשל סיבה פוליטית)
דבר שני, כמעט כל אומה בריאה היום עברה משבר ומלחמת אזרחים ספרד, צרפת, ארה''ב והרשימה ארוכה. עדיף שהיא תהיה כמה שיותר מהר וזאת כאשר שכיננו האוהבים לא בשיא אונם אחרי המלחמה, נלקק את הפצעים ונכיר בעובדה (בעיקר הצד המפסיד) שבפעם הבאה שווה לפתור את הבעיות בדרך דמוקרטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי המלחמה הזו נחזיר אתכם...
יוסי,
גושדן,
03/04/05 09:40
|
|
 |
יוסי גוש דן
נירה,
03/04/05 13:15
|
|
 |
ל-21, מלחמת אזרחים.
Metziuty,
02/04/05 18:19
|
שרון והשמאלנים דוחפים את המדינה לתהומות מוסריים שאינם קיימים בשום מדינה תרבותים הקיימת היום.
תהומות מוסריים אלו היו קיימים רק בצרפת לפני המהפכה הצרפתית.
אז :- האצולה חוקקה את החוקים. האצולה שלטה על השופטים. האצולה פקדה על המשטרה והצבא.
אז הגיעה הגיליוטינה, הופרדו כמה ראשים מבעליהם השרלטניים...
והוכנסה חוקה שבסיסה 3 רשויות נפרדות במדינה.
היום כאשר אני מציץ בעתונים, ורואה כיצד שרון השתלט בעזרת השמאלנים ואיחד בעזרתם ובעזרת כספי השוחד שהוא גוזל מקופת העניים, את כל שלושת הרשויות, תחת מגפיו אני מזועזע.
אני קורא את תגובות השמאלנים, ורואה בהם את אותם אצילים צרפתיים המזלזלים ברצון העם, וחוסמים את דרכו מלהכריע על עתידו, אני בשוק ומודאג מהתוצאות.
אנחנו חייבים להזהר, ולהזהיר את כולם, הגיליוטינה עדיין לא עברה מן העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש ברמה
ארנון,
03/04/05 10:45
|
השוואה מטופשת כזאת כבר מזמן לא שמעתי... איך ניתן בכלל להשוות שלטון יחיד ללא שום זכויות לעם כפי שהיה בצרפת עם השלטון הנוכחי בישראל? עד לאן חוסר האוביקטיביות יכול להגיע כדי להצדיק לעצמך שאין לכם רוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל הכבוד, אבישי. מפחיד וצודק
ל"ת
אבי,
י-ם,
01/04/05 15:34
|
|
 |
19.
דתילונים!האמנתם במדינה חילונית
שלמו את המחיר,
על כך,
01/04/05 14:11
|
|
 |
18.
חזיון שוא שקורס ברעש ובהפתעה
עופר,
צפון,
01/04/05 13:57
|
מי יגלה עפר מעיניהם של ראשי הציונית הדתית לדורותיה- האם הם ראו את נפילתה של החברה הישראלית דוקא מתוך הציבור הזה שכה דגל בקירוב לבבות ובהיטמעות בחיי המדינה. אין לנו אלא לראות בזה אות משמים שכל חזון המדינה הזאת היה חזיון שוא ותעתועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אבישי התעלית על עצמך!
ל"ת
דודו,
ב''ב,
01/04/05 13:34
|
|
 |
16.
למה לא מכניסים תגובות הרבה זמן
ל"ת
משה,
חיפה,
01/04/05 13:32
|
|
 |
15.
שהמדינה זה גאולה זה גורם להרג
הרבי מלובביץ,
אומר להגיד,
01/04/05 13:11
|
להגיד שהמדינה זה אתחלתא דגאולה זה גורם שיהודים נהרגים בארץ הקודש כך אומר נביא דורנו מנהיג הדור קודש הקודשים הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א בספר הרשמי שלו שנדפס בתש''מ (1980) הספר לקוטי שיחות חלק טו' עמוד 491-492
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסוף דברי הרבי מתאמתים
זזזזז,
01/04/05 18:23
|
אפילו הרב טל ראש ישיבת גוש קטיף יצא בהכרזה שצריך להפסיק כל החגיגות ביום העצמאות – ''מאלקים''. הרבי תמיד צודק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולי רוח
שי,
01/04/05 19:56
|
מה ההבדל ביניכם לבין חסידי יעקב פרנק ??? מה עוד צריך לקרות כדי שתבינו שהוא היה אדם בן תמותה ??? חבורת מטורפים אוכלי חינם ומקבצי נדבות בצמתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבי שליט''א דיבר הרבה שטויות
ל"ת
770 משיח שקר,
נאו נאו נאו,
01/04/05 14:12
|
|
 |
14.
שיחות סלון של השמאל ?!?!?!
שי,
01/04/05 12:24
|
זו תהיה הסיבה ??? אתה ממש מפקד של חיילים כמו שכתוב? , כי אני לא ממש בטוח שאתה יכול לנתח מצב: אלימות ורצח המתנחלים והימין הקיצוני חרגו מעבר לשיחות סלון: אולי היית במילואים באותו יום שנרצח כאן ראש ממשלה וימניים מטורפים רקדו מול המצלמות, אולי לא סיפרו לך. אולי גם ניהלת תרגיל באותו יום שנזרק רימון להפגנת שמאל והרג את אמיל גרינצוויג. פשוט לא שמעת על זה. אולי שכשהוקמה כאן מחתרת יהודית (קצינים כמוני וכמוך) אתה בדיוק היית בבט''ש והקשר צעק...אז אני אספר לך שהם צפו בחבלן המשטרה חירבאווי מנסה לבדוק חפץ חשוד לנגד עיניהם ולא טרחו להזהיר אותו. אולי כשעקרו מטעי זיתים אתה ישבת על שבצ''קים???? בקיצור, אתה מזכיר לי את הערבים בהפגנות: שולחים את הנשים והילדים קדימה ואז מתעצבנים שהחיילים נוגעים בהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי (כל מילה בסלע)
תיקים באפילה,
תל אביב,
02/04/05 12:21
|
הגעת (הגענו) לפינה אפילה ב NRG . פינת החבלה וההסתה של המתנחלים ושאר הסהרורים. אני מציע לנו לעבור לדף אחר :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשי המתוק כזה
דודו,
ב''ב,
01/04/05 13:33
|
1} ימנים מטורפים לא רקדו פה מול המצלמות ותפסיק לבלבל את המח . 2} הרימון שנזרק היה ע''י צעיר מעורער בנפשו { וזה אולי הסיבה למה אתה לא התייחסת לזה..} 3} המחתרת היהודית הוקמה אך ורק מתוצאות התוקפנות הערבית. { אין צורך להרחיב}.
וחוץ מזה יש לי עוד שאלה אליך,
במה אתה יהודי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום הצדקה למחתרת היהודית!!
ארנון,
03/04/05 10:49
|
תוקפנות או לא תוקפנות, אין שום הצדקה למחתרת היהודית. היה הרבה יותר מכובד אם היית מתנער מהם בתוקף. כמו שמנהיגי יש''ע היו צריכים לעשות מזמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתעלם
נירה,
01/04/05 20:19
|
שי שאל גם על יגאל עמיר, ועל ההתעלמות המכוונת מחירבאווי (בדם קר) ועל עקירת מטעים... ובקשר לריקודים: כולנו ראינו בטלוויזיה ועדיין משדרים את זה מדי פעם. תהיה חכם יותר אם תתנער ממעשיהם מאשר להכחיש את קיומם. המחתרת ? עדיין לא הפנמתם את יתרונות מדינת החוק, ועדיין אתם חלשית מנטאלית ורואים צל הרים כהרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דודו,
יששכר8,
01/04/05 15:57
|
בקשר לתשובה מס' שלוש שלך-- אין שום הצדק למחתרת היהודית.
וחוץ מזה יש לי תשובה לך. שי הוא יהודי בשם שלו. לא יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג, שי. אתה לא לבד.
ישש8,
01/04/05 13:10
|
יש עוד הרבה אנשים רשעים וחלולים כמוך בעולם. לפעמים זה בא ביחד.
כתבה כזאת ארוכה,. ולא הצלחת להבין מה הוא אומר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואללה, אתה צודק
שי,
01/04/05 20:15
|
אני לא לבד, ולכן אתם בדרך החוצה מהשטחים ואנחנו בדרך שוב למדינה שפוייה וחזקה. ואתה יודע מה ? אני באמת לא לבד - אני עם שרון, ובגין, ואולמרט, וביבי, ומופז - מכיר ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתם בדרך בחזרה לאירופה
יוסי,
גושדן,
03/04/05 09:48
|
נו מה לעשות, לא סתם מאות אלפי הגויים האנטישמים דוברי העברית(=אתם השמאלנים) מחשפים דרכון פולני או גרמני. אחרי המלחמה הבאה נטפל במיעוט השמאלני שיתעקש להשאר כאן, וזה לא יהיה בכפפות משי :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצהרה
איגוד הנרקומנים,
03/04/05 13:18
|
איגוד הנרקומנים של גוד דן מצהיר בזאת ש''יוסי גושדן'' אינו מייצג את כלל המיגזר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגין????????
ל"ת
קובי,
ים,
02/04/05 16:15
|
|
 |
כן...מנחם בגין
שי,
02/04/05 21:30
|
החזיר את סיני, פינה את ימית..זוכר ? צרחתם וייבבתם בהיסטריה אז שיהיה חורבן !!! לא פחות ולא יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הודעה ליוסי גוש דן
עובד סוציאלי,
03/04/05 14:26
|
הקיצבה הממומנת מכיס הרוב השמאלני תכנס לחשבונך בתחילת החודש. אל תשכח לעבור בתחנה ולקבל את המתאדון בדרך להרצאה של אמנון יצחק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג מתוק כשאתם...
יוסי,
גושדן,
03/04/05 10:00
|
תחזרו לאירופה לא נצעק ''חורבן'', ההיפך, נברך את השם המחזיר את הערב-רב האנטישמי בחזרה לארצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
חשוב מאד לדאוג להריסת הבתים.
שרון,
פתח תקוה,
01/04/05 12:14
|
חד וחלק. ציבור המתיישבים יתקשה להשלים עם העברת הבתים לרוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ככה תמנע מלחמת אחים
מי מפחד,
מאיומי הימין,
01/04/05 11:58
|
אף חייל לא יצטרך לגרור שום נערה מביתה, אם הנערה תציית לחוק, ותעבור בשקט לביתה החדש בתל אביב או ירוחם. אם גם אח שלה או אבא שלה בוגרי הסיירת יצייתו לחוק ויתפנו, בכלל אפשר יהיה לעבור את כל התהליך בשקט. אבל אם תעיזו להפר חוק, ולהתנגד בצורה אלימה להחלטות ממשלת ישראל וכנסת ישראל, דמכם בראשכם. הבנתם את זה? עד אז, אתם בהחלט מוזמנים להפגין, למחות, לנסות להפיל את הממשלה, ולעשות כל צעד דמוקרטי אחר בנסיונכם הפתטי לשנות את מהלך ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלה בסלע, שתיקה בשתיים
אבי,
01/04/05 12:53
|
יש כאן טוקבקים של כמה ילדים עם בעיות נפשיות שחושבים שאפשר להרוס חיים של אנשים ושהם יסתמו את הפה ויצייתו לחוק של ממשלת השחיתות וההידבקות לכיסאות.
כשתבנה בית בהסכמת ממשלות ישראל, תיצור אימפריה של חקלאות בעשר אצבעותיך, תגדל משפחה לתפארת בתוך קהילה לתפארת, רק כדי שאחר כך יהרסו לך הכול ותצטרך לחפש מקצוע חדש בגיל 50 עם ארבעה ילדים קטנים ורעבים ועם פיצוי כספי מעליב, רק כדי שאדון אפללו וגברת רוחמה אברהם יוכלו להיות סגני שרים, או כדי שלימור וביבי יוכלו להידבק לכיסאותיהם כמו מסטיקים, אז נראה אותך עוזב הכול ומציית לחוק המושחת ולממשלה המושחתת כמו שיה בחוות השיקמים.
בוא נעשה את זה יותר פשוט: כשיום אחד תחליט ממשלת ישראל להעיף את הערבים לכל הרוחות, אני מצפה ממך לכתוב לערבים שיפנו את ביתם ויצייתו לחוק או שדמם בראשם.
ילד טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתלהמים, אה?
מי מפחד,
מאיומי הימין,
01/04/05 15:13
|
קל לזרוק רפש. ''ילד טיפש'', ''כשתבנה'', וואוו איזה דימויים. אז רק בשביל הפרוטוקול, אני בן 40, ואת חיי המפוארים לא פחות בניתי ללא עזרת ממשלת ישראל (שכולה הלכה לשטחים). עוד בשביל הפרוטוקול: כשהייתי בן 17 נסעתי להזהיר את תושבי נווה דקלים שהם מתיישבים בשטח שבעתיד אמור להתפנות. בתמורה הקיצונים שבהם הביאו לי מכות. המתונים רק צחקו והודיעו שהם ישארו שם לנצח נצחים. דבר אחרון לפרוטוקול: בחמישים השנים האחרונות, כל ממשלות ישראל החליטו הרבה מאד החלטות שהורסות את חיי, החל בהחלטות על תשלום מע''מ (מס שככל שאתה עני יותר אתה משלם יותר), דרך בניית ההתנחלויות (= מילואים בזמן הבחינה= תואר בלי הצטיינות = הלכה המלגה לתואר שני), ועד ההחלטה לאחר בשבוע במעבר לשעון קיץ (שבגללו לא ראיתי את המחצית הראשונה של מכסיקו נגד ארה''ב). נגד כולן מחיתי באמצעים העומדים לרשותי, ובלי להפר את החוק.
עכשיו בוא נחזור לעניין: א. תושבי גוש קטיף ראויים לפיצויים גבוהים. אם יש צורך לשלם לאדם בן חמישים פנסיה מלאה מעכשיו, כי הוא לא מצליח להסתדר בשוק העבודה, אין לי בעיה עם זה. ב. ביבי? רוחמה אברהם? מי בכלל הכניס את האנשים הללו לכנסת? אה, נכון. אתה!!! אז מה אתה מתלונן עכשיו? רוצה אנשים ישרים בכנסת ובממשלה? תצביע מרצ. ג. גיל חמישים נראה לי זמן מצוין להתחלה חדשה. הילדים כבר לא קטנים. עשית כבר את כל הטעויות. אתה הרבה יותר חכם. אולי אני אעשה את זה. אתה יודע מה? למה לחכות עשר שנים. אני אעשה את זה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמתלהם (דמכם בראשכם וכו')
אבי,
02/04/05 20:38
|
ראשית, התגובה השנייה שלך היתה ראויה, גם אם אני לא מסכים איתך. לגבי הראשונה - בוא נגיד שהייתי מתבייש לכתוב שאדם בן 40 כתב אותה. שנית, אני שמח שאתה יודע מה הצבעתי בבחירות (אני מבטיח לך שרוחמה אברהם לא היתה כלולה בעסקה). שלישית - לא כל תושבי גוש קטיף הם בני 50, ולא כל בני ה-50 הם נטולי ילדים קטנים. לא חייבים לכתוב שטויות רק בשביל שתרגיש שהגבת לדבריי. ודבר אחרון לפרוטוקול - אני מקווה שמה שכתבת על ''ההחלטות שהרסו את חייך'' זה ניסיון (שנכשל) לבדיחה. אישית, לא הייתי רואה מקסיקו נגד ארה''ב גם אם היו נותנים לי על זה מילגה לתואר שני ומוותרים לי על מע''מ לכל החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביתה החדש בתל אביב?!? חה!
ל"ת
אם כבר,
בתקווה,
01/04/05 12:37
|
|
 |
מלה בסלע !!
ל"ת
אורן מ,
01/04/05 12:20
|
|
 |
כשתגדל ילד18 שנים והוא יהרג...
מתוך נסיון,
03/04/05 03:53
|
להקים בית ואחרי 20 שנים לעבור לבית אחר ? לא נעים לא נורא. לגדל ילד ולאבד אותו בגיל 20= סוף העולם . מה זה בית ? בית זה לא הקירות ולא הערוגה או החממה, בית זה המקום שבוא המשפחה שלך חיה , שהילדים שלך ישנים בחדר ליד ובמטבח אוכלים כולם ארוחת ערב ביחד . יש הרבה אנשים שלא יהיה להם בית יותר , כי אין להם ילד שישן בחדר ליד והנכדים לא יבואו לבקר כי אין להם נכדים. הבנתם את זה ? קלטתם את זה ? אז לאנשים נמאס להקריב ילדים על מזבח הוילות והחממות שלכם . זה כל הסיפור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
דברי טעם כל הכבוד
משה רמת גן,
01/04/05 11:45
|
אבל אני מקווה שזה לא היה סתם נסיון התחנפות, אלא דברים כנים היוצאים מהלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא ישפך דם !!!! תפסיק להסית
יעל,
ירושלים,
01/04/05 11:31
|
את המגזר ותרגיע. בקשה לכותבים: יש לכם אחריות והשפעה - חובתכם להרגיע את הרוחות. כתיבה כזו משולה לאספסוף המתקהל מסביב לקטטה ומשלהב את הניצים. אסור שיפגעו אנשים בהתנתקות זו המשימה. ולמתנחלים - עשיתם הכל כדי לשנות את רוע הגזירה, עכשיו רק הקב''ה יכול לשנות את המצב. אין לנו שליטה על הכל בחיים.אך אסור לפגוע זה בזה, אחים אנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור שייפגעו אנשים?
אברום,
01/04/05 14:20
|
|
 |
9.
כתבה מעולה! תודה
ל"ת
יצחק,
01/04/05 11:21
|
|
 |
8.
אבישי בן חיים, הגדלת עשות!
ע',
01/04/05 10:54
|
ניסוח נעים לאוזן, ערוך בקפידה ובלתי מתלהם.
זוהי אולי הראייה הכי מפוכחת של המציאות. הסיטואציות שתיארת אינן מצוצות מן האצבע. זהו מצב סביר בהחלט שגם אנשי ימין מתונים כמו רבים מאיתנו עלולים להיגרר לאלימות.
זהו חוסר אחריות משווע של ממשלה דיקטטורית ואיומה, שאינה קשובה ללב.
מאמר זה הינו השאלה בה''א הידיעה לתקשורת. היכן הייתם ביום שלפני מלחמת האחים? מדוע הייתם חלק מן ההסתה?
הבוקר קראנו בידיעות אחרונות שוילנאי אומר שצריך לירות במתנחל שיורה בחייל.
גם וילנאי יודע שהוא שולח חיילים למשימה בלתי אפשרית ובלתי מוסרית, שמזמינה אירועים כאלו. אבוי, לאיזה שפל הגענו.
אבישי, כפי שכתבתי לך בעבר - לי עדיין נראה שסיטואציות מסוימות יובילו את שרון להתכופף קצת ברגע שיווכח שיש סיטואציות המסכנות שלטונו - והפוטנציאל למשאל עם סביר בהחלט למרות החלטת הכנסת.
ועוד מילה בקשר לרב אבינר - הבנאדם מלך. פשוט מלך!
נ''ב תיקון לשוני: צ''ל ידחף - ולא ידחוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי אמר
ניר,
01/04/05 11:44
|
מה רצית שיאמר ? שחייל לא אמור לירות במתנחל שיורה בו ??? אולי שיקרא לחברו על מנת שייהרג גם הוא??? איבדתם את הצפון לגמרי. אתם יודעים בדיוק מי אלו מעט המטורפים שעשויים להשתמש בנשק כנגד חיילים, אתם מכירים אותם היטב ועליכם החובה האזרחית והמוסרית למסור אותם למשטרה או להתריע עליהם (באופן ישיר, שמות ומקומות). במקום זה אתם מייללים על השירות והמשטרה שמחדירה סוכנים למיגזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה שישתוק
ע',
01/04/05 16:14
|
לא כל מה שחושבים צריך להגיד.
לו היה עונה לשאלה - ניחא, אבל סתם לחרחר ריב ומלחמה??
ליילד עגלים שאולי אפילו לא נמצאים במעי אמם? לשם מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
דברים מהבטן ומהראש
מישהי,
שרון,
01/04/05 10:50
|
במילים המדויקות שלך הבאת בדיוק את התחושות שלי, שלנו- צעירים פטריוטים מהימין. גדלתי במושב דתי, התחנכתי בבני עקיבא, התנדבתי בחברה- הטמיעו בי ובנו את המשמעות של להיות מעורב בציבור, שירתתי שנתיים בשירות לאומי כדי לתרום לחברה. ובלי שוםפ סתירה- תמיד נסעתי לביקורים ביישובים מעבר לקו הירוק, לאחי ואחייניותי. אני מרגישה כל כך שייכת לארץ הזו ולעם הזה ולדאבוני כי רב ,כשמישהו רואה את חזותי- חצאית וכיסוי ראש המתנגדת להתנתקות- הוא מסמן אותי כמפקירת ילדים, ומסכנת את עתיד ישראל.. איזה טמטום לחשוב שמישהו מאיתנו מעודד מריבה. יש בי כאב עצום על התנתקות הזו והתוצאות שבני משפחתי והחברה כולה תצטרך לספוג. יש בי כאב עצום יותר שאין פה שיח אמיתי על רגשות וחרדות מהיום עצמו- ומהיום שאחרי. מה רציתי? להיות לגיטימית לשמוע ולהשמיע. להיות בטוחה שההערכה של מינה צמח וודאית ולדעת בבירור מה שכני בארץ חושבים על ההתנתקות לפני שנותנים לה לפרוץ. רק שלא נהיה חכמים לאחר מעשה. רק שיהיה לי ולנו כח להמשיך את הפטריוטיזם. חבל שאני במבחן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יעזור לך. הם חונכו לשנאה.
חילוני,
תל-אביב,
01/04/05 11:18
|
כחילוני מתון, צר לי לאכזב אותך ''מישהי-מהשרון''. כאחד ששלח את ילדיו ללמוד בבתי ספר חילונים ומצטער על כך, אגלה לך שבבתי ספר אלו מטיפים לשנאת יהודים. מלמדים אותם את דת הדמוקרטיה, ומספרים להם שעליהם לאהוב את הערבים. הם מחונכים נגד פטריוטיות ובעד אגואיזם צרוף. המורים והמורות שלהם בורים בתרבות יהודית, אבל ללמד לשנאה ול''נגד'' זה כל מה שהם יודעים. הם שונאים אותך כי בסתר ליבם הם מקנאים. הם, שטופי המוח, מברברים על שטיפת המוח של ''הדוסים''. חלקם הגדול אינו רוצה כלל לחיות בארץ. חלומם הגדול הוא לחיות אי שם המדינה אחרת. הם למדו שבמדינת ישראל, בגלל שהם מדברים עברית, לא צריך לדעת כלום על תרבות יהודית, ולמעשה כבר התבוללו. הם גויים דוברי עברית. חבל על מאמציך, עדיף שתעשי לביתך, תעזבי אותם לנפשם, עוד כמה דורות הם ירדו מהארץ ואז תהיו רוב. אז, הם יצעקו שזה לא דמוקרטי לחוקק חוקי שבת וכדומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
א.ה,
אי שם,
01/04/05 16:47
|
אני בת 32 ואם לבת 7. גדלתי במושב במרכז הארץ, בישראל היפה של שנות ה-70. גדלתית כמו רבים מחברי עם רגש לאומי ולאומני גבוה, עם תחושת צדק יהודי וישראלי חזק כל כך- שעד היום עומד בבסיס החלטותיי. עם קבלה ואהבה לזולתי- כמו גם עם גזענות סמויה, בין השורות (ספרי ''דנידין'' למשל) לשכנינו. אני שלמה עם עצמי- כיהודייה וישראלית, בזכות, ולא למרות החינוך ממנו באתי. ומהמקום הזה בדיוק אני חיה חיים יהודיים, מקנה ערכים אלו לבתי ועושה ככל יכולתי למען קהילתי ועמי. (וכן- תמיד יש מקום לשיפורים וחשבון נפש). בדיוק מהמקום הזה אני תומכת בערכים הומאנים, בשיוויון ואחווה וגם בהתנתקות- אשר בלי כל קשר לערבים או מוסלמים- תעשה רק טוב למוסר והיושר שלנו כעם. דווקא מתוך אהבה, ערכי התורה והמורשת ואמונה שלמה בבורא עולם ובעשייה למען הזולת ולא למען ''אני ואפסי''- גבשתי את עמדותי תוך בדיקה ומודעות, מתוך גאוה לאומית וחמלה אנושית. אני שלמה עם עצמי ועם מה שברצוני להעביר לילדיי ולילדינו. אינני מאמינה ששנאה, קיצוניות או חוסר מודעות הן תכונות ''בצלם'', אך הן בהחלט קיימות אצל כולנו בחזקת- ''ולפתח חטאת רובץ ואליו יצרך ואתה תמשול בו''. באהבה, אחיי ואחיותיי באהבה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חילוני מתון???
שי,
01/04/05 11:40
|
תקשיב, כשמשקרים צריך לעשות את זה בטעם ובמידה, אחרת אתה יוצא אידיוט. אם אני ארצה להציג עצמי כדתי , לא אכנס לפרטים על דרך הלימוד שבה ''למדו'' ילדי מפני שכל דתי יבין מייד שמעולם לא היו הדברים אלא בדמיוני ואתה, ''ידידי'' יצאת אידיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אנחנו כבר מזמן לא אחים
נעם,
תל אביב,
01/04/05 09:57
|
אם תשאלו כל יהודי דתי הוא יגיד לכם שאחים אנחנו עד שאתה לא מסכים אתם ואז אתה נהפך בשניה לעוכר ישראל רוצח נאצי ושאר קללות שסופג חייל צהל שנשלח להגן על הנבלות בגופו אז בשם ''היהדות''תעזבו אותנו בשקט ותשמרו על עצמכם לבד !נראה אתכם גיבורים גדולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת אתה לא אח שלנו
ל"ת
ל,
01/04/05 11:06
|
|
 |
5.
ניכרים דברי אמת
ערוץ 5,
01/04/05 09:54
|
כתבה ישרה והגונה אבל, רק טיפה בים של ההסתה של התקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
השמאל אשם בכל - כנסו!!!
ניצה,
01/04/05 09:45
|
השמאל החילוני שהקים כאן מדינה מאפס, ובלי בכיינות אשם בכל !!!! הוא היה צריך להשאיר את המלאכה לציונות הדתית שממש התדפקה על שערי הארץ, התחננה להשתלב במלחמה ובעשייה, אבל לא נתנו להם...מסכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר. השמאל לא הקים את המדינה
ק,
01/04/05 11:07
|
|
 |
תשובה ל ק
ניסים ג,
01/04/05 11:48
|
לא השמאל החילוני הקים את המדינה אלא ''כיסופי הדורות לא ימני דתי לאומי רצח את רבין אלא קונספירציה של השב''כ לא קצינים ימניים דתיים הקימו את המחתרת ,רצחו ערבים ופצעו את חבלן המשטרה אלא עשבים שוטים לא מאות צעירים דתים בשטחים משתמשים בסמים אלא זו עלילת ה''תשקורת אתם תעשו הכל מלבד להביט על עצמכם באומץ ולומר - יצא לנו רע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיסופי הדורות???
שי,
01/04/05 11:35
|
כיסופי הדורות העלו מעפילים, חומה ומיגדל, מלחמת השחרור, מלחמת ששת הימים ועוד ועוד ??? מרגע ש''כיסופי הדורות'' הבינו שהקימו להם מדינה הם פתחו פיהם והתחילו לקשקש על ''גאולה'' ומאז אנחנו נראים כמו שאתם נראים... אבל אנחנו לא התייאשנו אז כשהיינו מעטים מול רבים, ולא דיברנו כמוכם על ''חורבן'' בכל פעם שהיה משבר. וגם הפעם נתגבר, במיוחד כשימניים מובהקים כבגין ושרון רואים את המציאות כפי שצריך לראותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שיחות שלום של השמאל ???
שי,
01/04/05 09:37
|
זו תהיה הסיבה ??? אתה ממש מפקד על חיילים, כי אני לא ממש בטוח שאתה יכול לנתח מצב: המתנחלים והימין הקיצוני חרגו מעבר לשיחות סלון. אולי היית במילואים באותו יום שנרצח כאן ראש ממשלה וימניים מטורפים רקדו מול המצלמות, אולי לא סיפרו לך. אולי גם ניהלת תרגיל באותו יום שנזרק רימון להפגנת שמאל והרג את אמיל גרינצוויג. פשוט לא שמעת על זה. אולי שכשהוקמה כאן מחתרת יהודית (קצינים כמוני וכמוך) אתה בדיוק היית בבט''ש והקשר צעק...אז אני אספר לך שהם צפו בחבלן המשטרה חירבאווי מנסה לבדוק חפץ חשוד לנגד עיניהם ולא טרחו להזהיר אותו. אולי כשעקרו מטעי זיתים אתה ישבת על שבצ''קים???? בקיצור, אתה מזכיר לי את הערבים בהפגנות: שולחים את הנשים והילדים קדימה ואז מתעצבנים שהחיילים נוגעים בהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הייתי בארץ כשהשמאל עודד את
יוסי,
גושדן,
03/04/05 10:13
|
התנזים/חמאס/ג'יהאד לרצוח יהודים. אתם לא חרגתם בשום מטר מהגישה שלכם מקדמת-דנא: שינאה ליהודים, רק שעכשיו יש מי שעושה לכם את העבודה הבזויה של רצח יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי
תרצה אתר,
03/04/05 16:25
|
אני עובדת סוציאלית בהכשרתי ואני מזהה מצוקה קשה אצלך. תנסה לגשת לטיפול ,להוציא את הדברים החוצה. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
די פאנאטים מחורבנים הרסתם הכל
הגיוני,
צפונבון,
01/04/05 06:07
|
המדינה הולכת קאקן בגללכם מתנחלים משוגעים הזקוקים לאשפוז בהול במוסד סגור עם אבטחה מוגברת ! נמאס כבר מהקנאות שלכם לאיזו פיסת אדמה שנוייה במחלוקת שעליה אתם שופכים את דם ילדינו יום יום ... אני מקווה שתקבלו הרבה מכות נאמנות מחיילי צה''ל שילמדו אתכם לקח לכל חייכם העלובים...הרי אתם הולכים לקבל פיצויים מוגברים מאמריקה ומהמדינה .בוודאי מצבכם הפיננסי לא ידמה למסכנים מדימונה ואופקים שמחפשים לחם וגבינה לילדים שלהם יום יום ...לכם יש ''אבא'' שדואג לצרכים שלכם...מחריבי ישראל שכמותכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלוב!
ל"ת
האיש שבקיר,
01/04/05 08:48
|
|
 |
by the way , are you Jewish ??
ל"ת
ramy,
01/04/05 08:32
|
|
 |
For sure more jewish than you
ל"ת
יהודי מקורי,
הזהר בדבריך,
01/04/05 19:24
|
|
 |
1.
יש טעות בכתבה
שי,
01/04/05 03:29
|
מתנגדי ההתנקות לא ביקשו משאל כדי שיתנו להם הזדמנות לרדת מהעץ.
אלא כי הם זכרו את הסקרים שניבאו ניצחון בהפרש ענק לשרון במשאל הליכוד, ואת זה שאחרי 3 שבועות בלד של ביקורי בית היה מהפך ושרון הובס ב20 אחוז.
אם היתה החלטה על משאל עם, תוך חודש עשרות אלפי ביקורי בית היו משנים את המפה.
ושרון יודע את זה, ולכן הוא פוחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאל מתי שנוח לכם ?
אורן,
01/04/05 09:42
|
כבר מעל 20 שנה שיש ויכוח בעם על ההתנחלויות (גם קודם היה אבל בעצימות נמוכה). אני לא זוכר שהעליתם דרישה למשאל עם. משאל עם יכול להיות על מיליון נושאים שחשובים לנו בחיי ביום יום, אבל זו לא דרך לקיים מדינה. אני מציע לך לשאול את עצמך איך ימניים גדולים ממך כמו בגין ושרון הגיעו לאותה מסקנה, ואיך רוב המצביאים לדורותיהם נמצאים בצד התומך בהתנתקות. גם לפני פינוי סיני דיברתם על חורבן בית שלישי...ועכשיו הטיעון היחידי שלכם הוא ש''השלום קר'' ושאין תיירות מצרית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישנו טיעון נוסף ש''שכחת''
משה רמת גן,
01/04/05 11:47
|
|
 |
למשה
קצין וכלכלן,
02/04/05 12:00
|
אם היינו צריכים לעבור את שנות האינתיפאדה כשעדיין סיני בידינו היינו המצב של קריסה כלכלית ושיתוק המשק . במיוחד אם היינו עדיין ללא הסכם עם המצרים. מאז הנסיגה לפני24 שנים נהרגו פחות יהודים (כולם מטיילים, לא חיילים) במצרים מאשר בחודש אחד של אינתיפאדה. הימין בראותו תמיד שחור ולבן בלבד חזה חורבן, לא פחות מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא מההיסטריה
שי,
02/04/05 11:54
|
בוא תספר לי על הצבא המצרי ואיומו הפוטנציאלי עי ישראל . אבל בבקשה תעשה את זה במקצועיות כי אני במקרה איש צבא הבקיא בעניין. אני ממתין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''איש צבא'' חה חה חה חה חה
יוסי,
גושדן,
03/04/05 10:11
|
אולי נצדיע לך אדוני המפקד? חבוב תדחוף את הדרגות שלך אתה יודע לאן, זה ממש לא עושה רושם על אף אחד שאתה איש צבא, איזה אהבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסף !!!
פזי,
03/04/05 13:19
|
לא יפה !!! איך אתה מדבר על אלו שבמיסיהם מממנים לך את טיפולי הגמילה ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הוא פוחד מהכרעה דמוקרטית!!
ל"ת
yudkey,
מרכז,
01/04/05 09:30
|
|