 |
33.
ובענין אחר: עלוב היה לשמוע מפי
מממממממממממממממ,
23/03/05 15:43
|
חזאי מזג האויר ב-T.V. ביום השוויון בין היום והלילה, שמעכשו יתחיל היום לגדול. ולא היא, היום מתחיל לגדול דוקא סמוך ללילה הארוך ביותר. תחילה הוא מתארך רק בערב (כו' כסלו השנה), ומאוחר יותר (ו' שבט השנה) התחיל היום לגדול גם מהבוקר, עד שהגיע לשוויון. משם היום ממשיך לגדול עד ליום הארוך ביותר, וחוזר חלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אהוד יערי אמר שהוא מצטער מאוד
משפחת עמיר,
תומכת במעשה,
22/03/05 18:00
|
אהוד יערי לא תמך במעשיי בנו , להיפך הוא אמר שהוא זקוק לטיפול בעקבות המעשים (דרך אגב ברור שהבחור האומלל , שהחיים שלו לא היו קלים , עם בעיות נפשיות, כך שאין נבזות גדולה מלהזכיר אותו כאן ). אחיו של המפלצת לא גינה את המעשה שלו והמשפחה באופן כללי תומכת ברוצח . לכתוב את אהוד יערי ואת מעשה בנו בכפיפה אחת עם מעשה רצח ראש ממשלה יהודי ישראלי ותמיכה של האחים וההורים ברוצח - על זה אין מחילה . אתם חולירות וחבל שאין פה מבוגר אחראי שעושה סדר . nrg יהדות הפך להיות פרוע ומטופש וחבל שכך . סתם הלבנתם את פניו של יערי ללא צורך, ואם זה יגיע אליו - הוספתם על צערו . תתביישו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי נו באמת
מתפעלת,
23/03/05 13:36
|
זה רק דוגמא אין כאן עניין להשוואה. מה שכן,נראה אותך מגן על האיוולת של הזכרת אחיו של הרוצח(ולא אותו אח שנתפס איתו) באותה עצרת א.ככל הידוע אין נגדו שום כתב אישום בהקשר לאחיו הרוצח. ב. מדוע מצאו לנכון עורכי החדשות להזכיא אותו בנשימה אחת עם אותה עצרת מדהימה ומרוממת (שהייתי בה)? אולי כי הם באמת לא מצאו משהו רע להגיד על המתנחלים ועל אותה עצרת,אז הם מוצאים מתחת לאדמה(אגב,מישהו משלם להם על זה בממשלה?) ג.אפשר לחשוב שהוא הלך לחסום צירים...זכותו ללכת לאן שהוא רוצה, ובמחילה,גם להתפלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
איפה המדור של חני לוז במקור
אחלה מדור,
22/03/05 10:44
|
|
 |
חופשת לידה
שירה,
אפרת,
23/03/05 09:27
|
|
 |
30.
תמימים
דורי,
21/03/05 10:05
|
השאלות הם כ''כ מנומסות ותמימות. צאו כבר מההלם!!! התקשורת תעשה הכל כדי להציג את מי שלא כמוה, דהיינו שמאלן,משכיל וחילוני גמור כעוף חריג ומוזר, וזה עוד בימים כתיקונם, בימים אלה כשתכנית ההתנתקות עומדת על הפרק על אחת כמה וכמה! הפיתרון הוא להחליף את כל אלה שאחראים במערכות התקשורת השונות לליבוי השנאה החל ממנהלי המערכות וכלה בעיתונאים קטנים הולכי רכיל ולה''ר. חטאו הגדול ביותר של הימין הוא בכך שלא דאג ולא דואג להחליפם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
את הטלויזיה שלי, מזמן מזמן...
א.נ,
מטה יהודה,
20/03/05 23:42
|
זרקתי דרך החלון. איזו הקלה, איזה תענוג. שקט מפליא. סוף סוף אפשר, לחשוב קצת לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא זרקתי דרך החלון
TV,
ישראל,
23/03/05 14:36
|
|
 |
28.
פארסה או פארודיה?
רונן,
פת,
20/03/05 17:49
|
עוד לא החלטתי אם המדור הזה הוא פרסה או פרודיה, אבל כניראה שהוא קצת מהשניים. 1. אתם שוכחים כנראה שבדיוק באותו שבוע החליטה איזה קבוצת רבנים ''אלמונית'' לשבש את ההתנתקות באמצעות תפילה המונית בכותל. אני בטוח שהחבר'ה בכתבה לא בדיוק מתכוונים שהתפילה תעבור בשקט ובשלווה. 2. הסטודנטים למיטב ידיעתי חסמו רק את שערי האוניברסיטה, כך שלא הפריעו ל''אלפים מתושבי העיר''. מתוך היכרותי עם ציבור הסטודנטים, רבים מהם דווקא שמחים על כל הזדמנות של שיעור מבוטל. 3. אתם צודקים לגבי אופי סיקור התפילה של תושבי גוש קטיף, אבל ההשואה שלכם פשוט מראה על הרמה הנמוכה של המדור הזה. 4. למה אתם לא מזכירים שרבין הוא גם זה שנתן דוגמא אישית כשהתפטר בפרשת הדולארים? שאפשר את החיקרה נגד ידלין ועופר? האם גם בקבר תמשיכו לעשות לו רצח אופי? 5. מה יש, אסור לציבור לדעת שלא רק הישיבות הן גיבנת מושחתת, אלא גם בתי-הכנסת עליהם אתם מתרברבים? אנשים שומרי תךורה ומצוות צריכים גם לשמור חוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להתיפיף התקשורת שמאלנית
רוני,
21/03/05 06:14
|
חילונית אנטי דתית במוצהר והמדור משקף זאת בדיוק.למזלי ניצלתי משם ואני עכשיו מסורתית. מאידך לא צריך להגיב בציניות ובירידות-צריך לדבר אליהם באהבה,לפתוח את עינהם כי בשנאת חינם היה החורבן ורק באהבת חינם ניבנה כולנו לפני שעה קריטית צריך לפתוח את הלב לשונה ממך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה של רונן היא הכי עניינית
איתי,
21/03/05 03:12
|
אין מה לעשות. כאשר רואים את התגובה של רונן, לעומת התגובות של החיפאי וסופר הסת''ם רואים את ההבדל בין הענייניות של השמאל להתבכיינות של הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פארסה ופרודיה - 5 תשובות
חיפאי,
חיפה,
20/03/05 19:35
|
חמש תשובות לרונן פת פת תן
1. שוב נשאלת השאלה: מי הרבנים? למה ידיעה פותחת? מה מזעזע? איך זה משבש? 2. חסמו כבישים והפריעו. בדיוק כמו לפני כ-6 שנים 3. מה, כשנגמרים המילים מתחילים היריקות. 4. מה הקשר לדולרים. החקירה בעניין ידלין, כמו בעניין הדולרים, רק בעקבות הוראה של היועמ''ש ברק. אגב, הצל''ש על התפטרות רבין היא מגוכחת. זה כמו העבריינים שמגדלים זקן בכלא. 5. היית מתחיל בזה היינו מבינים עם מי יש עסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלמוני
רונן,
פת,
20/03/05 22:09
|
כנראה שכשאר לא יודעים מה לענות, עוברים לנסיון להעליב. אבל זה בסדר ''וכל הפוסל, במומו פוסל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענה גם ענה
סופר סת''ם,
21/03/05 01:47
|
|
 |
העליב את עצמו - לא אותי
רונן,
פת,
21/03/05 06:48
|
אני מזמן הפסקתי להעלב מאנשים שעוברים לסגנון אישי בעת ויכוח עינייני. זה רק מראה שאין להם מה להגיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ידלין המושחת הוא טיפה בים-
דניאל,
מבשרת,
20/03/05 14:58
|
השחיתות שפשתה בישראל מאז הקמתה .אי אפשר לספור כמה מושחתים רוקנו קופות ציבוריות וברחו לחו''ל .העונשים מגוחכים ,וכל דכפין שקצת קרוב לצלחת-ייתי ויקח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מגלגלי עיניים סידרתיים
ל"ת
אני? זה לא אני!,
20/03/05 14:38
|
|
 |
25.
שיחקתם אותה הפעם.
ל"ת
ניר,
20/03/05 14:24
|
|
 |
24.
למה שלא יתנו במה למרזל ובן גבי
אלדד,
גוש עציון,
20/03/05 13:28
|
סוף סוף יש יהודים שעושים ופועלים, סוף סוף יש יהודים שנלחמים לנו על הבית אז למה שלא יתנו במה למרזל, בן גביר ופדרמן ?
ולמי כן שיתנו במה ? ליפי הנפש של מועצת יש''ע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לפרסם בעמוד הראשי של NRG!!
ל"ת
א,
ב,
20/03/05 13:10
|
|
 |
22.
יש לכם עורך פה?!
חיים,
ירושלים,
20/03/05 13:04
|
לעזאזל - מה זה הפסבדון הזה ''NRG יהדות''? מה, זה מאפשר לכם עוד טור דעות ימני-פאשיסטי? אין פה עורך שעובר על הדרעק שאתם מפרסמים לפני שזה עולה לאוויר? וחוצמזה, מי אמר שיהדות זה להיות ימני כמוכם?! אני יהודי מאמין, שומר שבת, וכן - גם אני חושב שסביר להציג את העובדה שהאח שח הרוצח יגאל עמיר ימ''ש היה בעצרת. וכן, גם אני חושב שאין שום קשר בין זה שרבין ז''ל היה ראש הממשלה לבין העובדה שידלין נתפס על שוחד. אתם (הכותבים) לא שונים כהוא זה מכל פאשיסט יהודי אחר. תתביישו לכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל מצוי שכמותך!
דורי,
21/03/05 10:14
|
אתה בעצמך פשיסט וגזען. סוף סוף יש במה לציבור הדתי במעריב ולך חורה על כך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים כל הכבוד!
עופר,
חיפה,
20/03/05 15:29
|
גם אני חושב שיהדות היא יותר מהזרם הימני ששולט פה שכחו מההומניות והעזרה ההדדית היהדות שלהם היא : ארץ ישראל היהדות שלי היא : תרומה לעני (פורים בפתח) ועזרה לקשיש, גינוי המושחת והגנב (קורח מוכר ?) נראה לי שיש פה מאבק הרבה יותר חשוב מאשר הארץ. הכהנים המושחתים מימי בית 2 חוזרים הסיקריקים כבר שולפים פחד בהיכלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעופר פרשת סיריל קרן נחשפה
השם,
24/03/05 00:28
|
לפני הבחירות ובכל זאת הצבעת בעד שרון. מראה את כל הצבעיות של הימנים הפאשיסטיים מגיע לכם שהוא בגד בכם מנוולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עופר היקר
יגאל כהן,
רחובות,
20/03/05 17:56
|
אם היהדות שלך היא ''גינוי המושחת'' אז אצפה ממך לאי אלו מילות גינוי חריפות לשליט המושחת שגנב את קולי ועד קולות של רבים וטובים ובדרך עשה עסקים עם סיריל קרן ודודי אפל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים תירגע קח כוס מים + ריטלין
קובי,
20/03/05 13:58
|
|
 |
סליחה התגובה שלי הייתה מיועדת
השם,
24/03/05 00:29
|
|
 |
הוא צריך הרבה יותר מזה,נראה לי
ל"ת
ניר,
20/03/05 15:57
|
|
 |
21.
שאלות מצוינות אך מה לעשות??
מיכל,
ירושלים,
20/03/05 12:46
|
אכן גם אני ביום ד' כששמעתי חדשות, הבנתי עד כמה ערוץ 2 הוא עם נימה שמאלנית וקצת לא מחבב את הדת. חבל - סה''כ החדשות שלהם מעניינות וככה הם לא מוסיפים להם אוהבים (רייטינג). אך בתור אחת שאין לה כבלים - אין אלטרנטיבה שווה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
צפרו למתנחלים צפירות זעם?!
יהושפט בן-צפיר,
גבעת-קרנפים,
20/03/05 12:45
|
אילו שטויות. הצופרים היו אנשים עייפים אחרי יום עבודה ששמחו לעצור את החיים לשעה, להתרענן קצת מניחוח הצמיגים משובב הנפש ולתמוה מאיפה, לעזזאל, הגיעה לגוש דן החבורה הנחמדה הזו של לובשי הבגדים התנ''כיים ותספורת של עיזות.
אבל התשקורת הסמולנית תמיד תסתיר את העובדות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד יהושפט
פרחיה,
20/03/05 17:57
|
|
 |
19.
לא יעזור
שמוליק,
גבעתיים,
20/03/05 12:39
|
משום מה התקשורת לא נותנת דריסת רגל לאנשי הימין בין שורותיה, וכששומעים אותם, הרבה פעמים,נהייה רע, אבל,כשיש עצרת או בחירות, אני בעצם מבין שיש לנו עם חכם,''הכלבים נובחים, אבל השיירה עוברת'' אחי ורעיי- עיברו לרדיו קול חי!!!!!93fm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
צודקים בכל מילה
ל"ת
Mוציק,
20/03/05 12:39
|
|
 |
17.
כן, יש הבדל גדול
סטודנטית,
20/03/05 12:30
|
יש הבדל גדול. יש הבדל בין הפגנות מחאה לגיטימיות בשטחי אוניברסיטה לבין סיכון נפשות והתעללות באזרחים בעורק התנועה הראשי של המדינה. יש הבדל בין מחאה נלהבת ואם זאת לא אלימה לבין הפגנה אלימה הלוקחת אזרחים תמימים כבני ערובה. יש הבדל בין ביטוי לגיטימי וחוקי של התנגדות להחלטת ממשלה לבין חבורה של פורעי חוק שאפילו לא מכירים בחוק שעליו הם עוברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חביבתי-לא הכניסו אותי לאוניברס
סטודנט מבואס,
20/03/05 14:55
|
ביום רביעי האחרון ניסיתי, ללא הצלחה, להכנס לאוניברסיטה. מי הסמיך את הגב' ועוד 200 פעילים פוליטיים להחליט בשבילי אם אלמד או לא. זו ביריונות לשמה. אין מילה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל השאלות, בול! ועוד שאלות
ירימה מודן,
כפםר שמריהו,
20/03/05 12:20
|
5. למה את הדיווח על הצטרפות איתם ליהודי קטיף מכתירים בציטוט דברי שנאה של שמאלן, ומביאים בהמשך עוד ועוד דברי שנאה?
6. למה בזמן אמת מדוחים על 6000 אנשים בככר במפגן השמאל (כולל סקרנים ,שוטרים ) , לא מזכירים שרוב המפגינים הם ערבים שהובאו מואדי ערה והגליל, ואחרי המפגן הכושל מגדילים שוב ושוב את המספר?
7. למה בעיתון הצופה רמזו על פשע נורא (במדינה אחרת כמובן ) שעשה הדיקטאטור של אותה מדינה, ובמעריב מספרים דברים דומים על ''משפחת פשע בנגב'' . ואנחנו אזרחי המדינה ( אותה מדינה) לא מקבלים שום אינפורמציה מעודכנת על פשפחת הפשע, על משפחת הדיקטאטור ועל מהות הפשע הנורא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כמה פעמים
בוש ונכלם,
20/03/05 12:17
|
כמה פעמים תרצחו את רבין ? שכחתם למה רבין התפטר ? תקראו את תגובה 2 ותשכילו. הזיכרון שלכם אלצהיימרי משהו. יקירכם לשעבר שרון הוא מאפיונר לא מהיום. כאשר היה לכם נוח לקבל את התנהלותו השערוריתית בעבר, עת היה יקיר ההתישבות בשטחים, העלמתם עין. היום סר חינו אצלכם אך אבוי, השחיתות של אז תקפה גם היום. האחריות עליכם. אתם העלתם אותו לשלטון. לא תוכלו לרחוץ בניקיון כפיכם. תהנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 15 - כמה פעמים
ד. שרון,
המרכז,
21/03/05 13:58
|
אנו ועוד מליונים בחרו בשרון על מצעו בבחירות שלא דמה כלל לשל מצנע.
כולנו ראינו כמה מצנע קבל על מצעו!!! ואילו שרון מבצע אבל בדיוק את מצעו של מצנע!!
האם זה לא גניבת דעת וקולות של בוחרים שלא רצו את מצעו שלמצנע וקבלו אותו בביצוע ראש הממשלה מר שרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה יש לך לומר על שתיקת השמאל
ל"ת
''המוסרי''?,
21/03/05 08:13
|
|
 |
מה הקשר? מי רוצח את רבין כאן?
ל"ת
כ,
20/03/05 15:58
|
|
 |
14.
איזו צביעות... אתם מתדרדרים
מאוכזב,
20/03/05 12:13
|
1. באשר למרזל ושות', עוד לא קם אחד ממנהיגי יש''ע וקרא פומבית להקאתם מתנועות הימין (מפחד?) - אז להלין על חוגי השמאל שעושים זאת, זו פשוט צביעות לשמה.
2. ההשוואה בין הסטודנטים לבין המתנחלים נגועה בדמגוגיה. לא רק שהנתונים בשטח היו שונים ל-ח-ל-ו-ט-י-ן, אלא שפשע להשוות בין מחאה כלכלית המייצגת 150,000 אזרחים לבין מחאה פוליטית המייצגת 5,000 מתיישבים ברצועת-עזה.
3,5 - ניחא. אבל 4 - נו באמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תישקורת
משה ס,
בת ים,
20/03/05 12:12
|
ככה זה בעיתונות מגוייסת.במסווה של אוביקטיביות יש חוסר הגינות וחוסר אוביקטיביות,במסוה של דיווח יש הסתה.כמו שפעם,הכרטיס האדום שימש כדרכון לעבודה,כך היום שמאלנות במאמר,בראיון,בקידום מכירות,התבטאות ''מתקדמת'' נגד הימין בכלל,תביא מתי שהוא לעמדת מגיש בטלביזיה, גם אם אתה מכוער כמו יוכפז וסוקניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בטוחה
נירה,
20/03/05 16:59
|
בטוחה שאתה מזרחי, בעל השכלה נמוכה , משכורת בסיסית (אם לא מובטל). 50 שנות בכי ויללנות אתם כבר חוגגים. כולם אשמים בחוסר הצלחתכם, חוץ מכם כמובן. ספרבי דפוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
למה קשור בית ידלין ליהדות !!!
גדי,
כרמיאל,
20/03/05 11:59
|
מה הקשר בן הפגנת הסטונדטים להפגנת הימין באמצע צומת נתבי אילון .ליהדות סתם כותרת מטופשת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מרזל מייצג את היהודים בישראל
אחמד,
שפרעם,
20/03/05 11:55
|
בואו לא ניתמם. הרי ברורו שברוך מרזל ובן גבר מייצגים את הרוב היהודי בישראל. כי אם לא, שניהם היו כבר מרצים עונש מאסר בפועל. אבל כולם סלחנים כלפיהם, ובגלל זה הם תומכים בהם. עכשיו התגובה לתגובה שלי תהיה ככה : אחמד אתה טיפש, לך תראה את המחבלים בשטחים מה הם עושים ולמה הם לא נכנסים לכלא שמה.... וכ' וכ'ו. . פשוט היהודים אין להם תגובה מלבד זו. מסכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
ניר,
20/03/05 16:00
|
כמה מצביעים היו בכלל לכהנא בזמנו? בקושי מנדט בימיו הטובים. כנ''ל גנדי, 3 מנדטים אם אני לא טועה. אז איך אתה קובע שמרזל מיצג את רוב היהודים? ומי בכלל מתייחס אליו בסלחנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
להשניא את הדת?
סילון,
20/03/05 11:31
|
|
 |
9.
שאלות 1,2,5 - בול. שאלות 3,4
יואב,
20/03/05 11:14
|
עלובות ועצובות בייחוד שאלה 3. על שאלות 1,2,5 בין אם אני ימין או שמאל הם יופי של שאלות ולעניין. אבל למה להרוס עם שאלות עלובות כמו 3,4 הרי באמת ניתן להשוות רצח ראש ממשלה להטרדה טלפונית? איפה אתם חיים? שאלה 4 היא עוד איך שהוא בסדר אבל קצת קטנונית בהתחשב בכך שרבין התפטר על רקע של 'שחיתות' אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קבל תיקון
אלוף במיל,
נווה תרצה,
20/03/05 13:43
|
נגע לעומק לבי חרונך על ההשוואה בין רוצח לסתם מטריד שובב.
נסח נא אם כן את שאלה 3 כך: ''... ביניהם גם בעלה לשעבר של חווה יערי, הרוצחת המפורסמת בתולדות המדינה''
(ואין לי כלום נגד אהוד - מלבד ההתנהגות הטווסית משהו - המובאה רק לכבודך)
הרי ברור לכולם מה מטרת האיזכור של חגי עמיר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליואב
קובי,
20/03/05 11:54
|
שאלה 3 לא הישוותה בין רצח להטרדה טלפונית. שאלה 3 הראתה איך ערוץ 2 בהבלטה של נתון לא רלוונטי ( אני מניח שהיה בהפגנה גם אח של משה כהן או לוי מת''א או חיפה,ומשום מה זה לא צויין) מנסה לעשות דה לגיטימציה לימין. (כמו שמי הבן של אהוד יערע זה נתון לא רלוונטי שאם יצויין ילמד על המטרות השליליות של המציין)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואב,
מושבניקית,
ברקת,
20/03/05 11:53
|
דוגמא זו ניתנה רק כדי להבהיר שאין קשר בין הדברים.
מה הם רצו לציין בעובדה שאח של יגאל עמיר הרוצח נוכח בעצרת צום ותפילה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצו להכתים בפשעו את כל ההפגנה
ל"ת
לא הבנת?,
21/03/05 08:15
|
|
 |
המתנחלים צריכים לגרש את עמיר
אמור לי מי חברך,
ואדע מי אתה,
22/03/05 18:03
|
לא שמעתי אחד מהמשפחה המקוללת הזו שגינה את הרצח . המתנחלים צריכים להציב אולטימטום לאחים של עמיר - או שתביעו סלידה מרצח ראש הממשלה או שלא תבואו להיות ביננו . אם אתם מקבלים אותו בזרועות פתוחות זה אומר שאין לכם בעיה עם אנשים שתומכים ברוצחים . הבנתם את זה ? אל תבכו אח''כ שמסיתים נגדכם , שאומרים שכולכם עם עמיר . גנו את הרצח ואת אלו שתומכים ברוצח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יפה יפה. מוצלח במיוחד.
ל"ת
אבנר,
ת''א,
20/03/05 11:12
|
|
 |
7.
דעות ערוץ 2 מתערבבות בחדשות.
אפרת,
רעננה,
20/03/05 10:50
|
ניסוח כמו ''הסטודנטים סוף סוף יוצאים מהאדישות ומתגייסים למאבק'' הוא לא ניסוח חדשותי. הוא ניסוח של טור אישי. ברור מהניסוח שערוץ 2 מתייצב בצד של הסטודנטים. לא שאני נגד הסטודנטים אבל ניסוח ידיעות חדשותיות אמורלהיות אובייקיביולא להפגין את עמדת העורך. במיוחד חמורים הדברים לאור הטיפול השונה לחלוטין שניתן להפגנת הימין שנעשתה באותה מתכונת. ולאחר הדברים האלה, מי שחושב שהתקשורת היא לא שמאלנית - שיקום!
ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חמור מאוד שרבין מינה את ידלין
נעה,
20/03/05 10:39
|
|
 |
את לא מבינה
נעה ונדה,
20/03/05 11:49
|
אם הכתבה אובייקטיבית, וכל הנפשות העוסקות במלאכה מובאות לידיעה, אז לא צריך להשמיט אף אחד. איך הגעת מאיזכור השם, ליריה נוספת - לא ממש מובן לי. אם זה היה בגין אני בטוחה ששמו היה עולה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורוול כבר פה - זה מה שמטריד!
עפר,
20/03/05 11:49
|
אחרי אינסוף איזכורים של רבין, משום מה פרט מביך ורלונטי מאד הושמט כאילו במקרה, נו באמת... מה שמטריד זו ההצגה המשוחדת והמגמתית של עובדות. הבנת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מוצ''ש- הפגנת השמאל הגדולה???
אץ רץ,
ירושלים,
20/03/05 10:37
|
הפארסה היתה כ''כ נוראה שהיום בבקר עסוקים כל כתבי התקשורת בנסיון להסביר לפרשן ולנתח איך למרות שהם הרוב אף אחד לא הגיע לככר אתמול (אולי יחלקו פרס לתרוץ המקורי ביותר...) חשבתם שאולי יש מקום לשנות את התקליט? יתכן ואולי אתם לא הרוב? דה? לא! זה הרי לא יכול להיות! חס ושלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
השבוע , כל שאלה מלמיליאן .
ל"ת
דני,
20/03/05 10:28
|
|
 |
3.
חוץ מהערה 4 כל ההערות מוצדקות
וחוץ מזה,
אני ראשון,
20/03/05 10:25
|
|
 |
בשביל הקטע...
העין השניה,
20/03/05 12:08
|
|
 |
2.
אז בואו נענה לכם אחת אחת:
שי,
20/03/05 09:55
|
1. בגלל תוכניותכם שנחשפו לא פעם להשליך ראש חזיר, לפוצץ בית ספר לבנות ועוד, ביודעכם היטב איזו השפעה כלל עולמית תהיה לזה, ולאיזה מרחץ דמים זה יוביל את כולנו. למה לגלגל עיניים? אתם חושבים שכולנו מטומטמים ?!?!?! 2. כי בשביל שאוכל לממן לימודים גבוהים לילדי אני וכן להתקע בפקק..גם אם אני דתי, ימני, שמאלני, הומו, משיחיסט וכו...יש להם קונסנזוס אמיתי 3. אם אינך מבדיל בין רוצח ראש ממשלה למטריד טלפוני, מהיכן אוכל להתחיל להסביר לכם ???? 4.להזכירך, ידלין הועמד לדין וכנ''ל עופר, ובן ציון, ומיכאל צור, ושמואל רכטמן, ודוד פלד.....כל זאת לפני כמעט 30 שנה. אגב, ירדתם נמוך מאוד בשאלה זו 5. מרבית ראשי המועצות מהצד שלכם ? אל מי תלינו??? והאם עיצון הארץ לא נוגע ב''סמולנים ''?? האם הארץ לא מבקר את הצד השני ??? זה נשמע לי כמו: אוי אוי אוי...דופקים אותי... .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבדיל בין פושע לאח של רוצח...
ל"ת
נועה,
ת''א,
23/03/05 19:24
|
|
 |
כל שאלה במקום וקשה למענה!!!!
שרית,
20/03/05 11:45
|
אתה סתם שטוף בשנאה תהומית. זה פשוט זועק מבין השורות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה
תגובה לשי,
20/03/05 11:03
|
1. יוצרי פרובוקציות קיימים בכל מחנה כולל בשלך. ההחלטה אם להבליט את הרוב הנורמלי או את המיעוט הקרימינלי נצונה לעיתונאי. 2. על מנת לשמור על ארץ ישראל ועל מנת לדאוג לבטחון ילדיי אני מוכן לעמוד בפקק. ההחלטה לסגור חוג כזה או אחר שלא מצליח להיות כלכלי (כנראה מאחר שלבוגרי חוג זה אין מה לעשות עם התואר) לגיטימית בעיני (וכן, אני אקדמאי) 3. העיקרון הוא החשוב. חדשות ערוץ 2 מנסה באופן מגמתי להטיל דופי בלגיטימיות של מחאה אנטי התנתקותית. לקחת אירוע מחאתי בלתי אלים בעליל ולקשור אותו לאלימות (אח של... היה שם, בטח תכננו שם תכנונים שונים...). 4. באופן עקרוני אני מסכים איתך. אמנם הרעיון למנותו לנגיד היה טבוע בשחיתות מסויימת אך אני לא רואה בכך סטייה מנורמות פסולות הקיימות כמעט בכל ממשלות ישראל.(אולי למעט בגין ועוד כמה ישרים) 5. זה לא הנקודה. לא קראתי את המאמר, אבל אם משנים בצורה פסולה ייעוד קרקע ל הרבה מטרות שאחת מהן היא בי כנסת, קשה לי עם ההיתממות שלך בקשר לכותרת.
שיהיה לך יום נעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב לך
שי,
20/03/05 11:47
|
1. ברור שיש יוצרי פרובוקציות בכל מחנה, אבל האלימים ביותר ואלו שבהנף ראש חזיר יגררו אותנו למרחץ דמים יש בצד הימני קיצוני. מזה אנחנו פוחדים, ואני בטוח שגם אתה. עליכם לומר להם בפירוש - לכו להפגין במקום אחר כי דרככם אינה דרכנו (רצח וכו...) 2. הם אינם מפגינים בעד או נגד מטרות פוליטיות, אלא למען כולם, ולמען חינוך גבוה נגיש לכל אדם במדינה, ולכן יש להם קונסנזוס. אם תקרא את דבריהם תבין שלא מדובר בעוד חוג שולי שנסגר או נפתח. 3. אני מציע לך לעשות פעם ניסוי שעשיתי בדירת חבר ימני (מוכר מאוד, עיתונאי, משפטן ובן למשפחה ידועה) ולמדוד בזמן את החשיפה החיובית\שלילית שיש לכל צד. אתה תופתע 4. דווקא על נקודה זו שאנחנו מסכימים, אני רוצה לומר שסולפו העובדות באופן מבזה. רבין היה ראש ממשלה, המשטרה העלתה חשדות, איש לא עצר את החקירה וכולנו יודעים איך זה נגמר. אז מה הקשר לשחיתות וקדושים כאן ??? התקשורת לא ירדה על רבין ?? שנזכיר שהוא איבד את ראשות הממשלה בגלל חשבון בנק שולי שנחשף על ידי ה''תשקורת'' ??? 5. אולי לא הבהרתי את עצמי נכון. באופן כללי התקשורת לא מגזימה לצד זה או אחר אלא שכל אחד רואה רק את עצמו ומרגיש מקופח בהתאם. פעם יורדים על כך שזה בית כנסת, ופעם יורדים על הצד השני.
לסיכום - יש לנו תקשורת טובה, עם כל הפגמים. התחרותיות בין העיתונים והערוצים גורמת לחשיפה שווה של עוולות מכל הכיוונים וההשקפות. עובדה שכל ניסיון להקים ערוץ או עיתון ימני לא עלו יפה. יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעניין 4
חיפאי,
חיפה,
20/03/05 19:42
|
תקרא את דברי דן מרגלית בספרו ראיתי אותם. מרגלית אומר שאם רבין רק היה מכחיש הוא לא היה מפרסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, אז???
דוד,
20/03/05 22:53
|
|
 |
שי עורך הדין היקר...
דודו,
חיפה,
20/03/05 11:00
|
ישנן שני גישות לויכוח, האובייקטיבית - בגישה זו נוהג שופט השומע את שני הצדדים, מקשיב לכל הטענות, ההוכחות, הראיות, העדים וכו' ורק אח''כ פוסק ומכריע את גזר דינו וגם זו בזהירות רבה בכדי שלא יעשה טעות במשפט. ויש את הגישה הסוביקטיבית - בגישה זו, לא משנה מה תשמע אוזנך - הלקוח תמיד צודק וגם אם לא, מבחינתך הוא תמיד יהיה מושא הגנתך.
במהלך ויכוח, כאשר המתווכחים הם ''עורכי דין'', אין שום סיכוי שצד אחד יצליח לשכנע את הצד השני בשום דבר, אך אם אתה קצת ליברלי (כמו ששינוי הנאבקת בדת מתיימרת להיות) ומתנהג כשופט, צריך להסתכל לכל הכיוונים ולהבין מתי לצד שכנגד יש טענות מוצקות .
אני חושב ששאלות השבוע בהחלט ראויות להתייחסות ולא לזלזול בהינף יד ואם הינך עושה זאת - כנראה שאתה עוד ''עורך דין'' שלא תשתכנע משום דבר שייאמר בעתיד במאמר זה, ועל כן אני מאמין שלא אתה קהל היעד של המדור. אם מה שעושה לך טוב זה להמשיך להכפיש, תתפנק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי, אתה כל כך רדוד
עופר גוטמן,
ת''א,
20/03/05 10:48
|
1. יהודים תיכננו לעלות להר הבית. לא להרביץ, לא ל]פוצץ, פשוט לעלות באלפיהם. בדיוק כמו שהערבים עולים במאות אלפיהם, גם ליהודים מותר. וזה ימשוך כוחות של המשטרה ויקשה על הפינוי. אין כאן שום אלימות, אז למה אתה מיתמם ?!
2. קונצזוס... אתה קובע את דעותיך לפי ה''''''קונצנזוס'''''''' שנקבע על ידי עורכי החדשות של התקשורת ?
3. אתה מתחמק מהנקודה, אני לא אטרח אפילו לענות לך.
4. אם זה היה לפני 30 שנה, מדוע כולם הוזכרו בכתבה ורבין לא ? כי הוא הפך לאליל קדוש ונשגב.
5. שוב אתה מתחמק מהשאלה, על הכותרת שמחפשת מתחת לאדמה איך לדפוק את הדתיים ללא קשר לנושא הכתבה.
דמגוג רדוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רדוד ???
שי ה''רדוד'',
20/03/05 11:59
|
1. אם אתה מפגין ביחד עם אלו שתומכים בגלוי ברצח ראש ממשלה, ולא מקיא אותם מקירבך, איך תדע שהוא לא יעלה להר ביחד איתך ושם יתחיל בפרובוקציה ובאלימות ? 2.קונסנזוס נקבע מעצם העובדה שהם נלחמים בכדי שאני ואתה לא נשלם 50000 לשנה דמי לימוד, ללא קשר לדת, מין, ונטיות פוליטיות. 3. אני מתחמק מתשובה ??? האם חשיבות הימצאו של תומך גלוי ברצח ראש ממשלה ביחד עם מפגינים אחרים שאינם מקיאים אותו מקרבם שקול למטריד טלפוני הזוי ??? 4. קודם כל רבין לא קדוש ולא תשמע את זה מאף אדם. הכל גיבוב שטויות שאתם מכניסים לעצמכם. רצח רבין הוא סמל לשבירת ערכים שאמורים להגן על כולנו ובלעדיהם כל דאלים גבר. בלעדיהם אנחנו נהיה כמדינות הערביות. הפנם נקודה זו. בנוסף, כולם עמדו לדין על שחיתות, האם אתה מנסה לומר שרבין לקח שוחד ?? שניסה להפסיק את חקירת המשטרה??? מה אתה מנסה לומר? 5. הכותרת הפעם נגעה לבית כנסת, ןכןתרות אחרות יורדות על מגזרים אחרים (עשירים, שמאלנים , מנהיגים וכו). קח עיתון, עקוב אחרי הכותרות במשך חודש ואז תחליט
בניגוד למגיב הראשון, אני בטוח שגם אם תמצא שאני צודק , לא יהיה בך העוז להודות בכך אפילו בפני עצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר גרוע מרדוד
ניר,
20/03/05 16:13
|
1. אם כמה מטורפים מצטרפים להפגנות של הימין, אתה מצפה שכל ההפגנות יתבטלו? שאנשים יסכימו להתנתקות רק בגלל שמרזל נגדה? אם אתה באמת יודע איך ''מקיאים אותם מקרבך'', אולי תוכל להשתמש בידע הזה כדי למנוע מהשמאל הקיצוני להפוך את טקס הזכרון לרבין למפגן סרבנים?
2. לא, הם נלחמים כדי לפרסם את עצמם. אף אחד לא דבר על העלאת שכר הלימוד, ודאי לא לסכומים כאלו. שכר דיפרנציאלי זה סיפור אחר, ונחוץ. בדוק את העובדות.
3. אם לא ברור לך שאזכור המצאו של אחי הרוצח בהפגנה בא כדי לבטל את הלגיטימציה שלה ולשייך את אנשיה למחנה אולטרא-קיצוני מסוים, אני באמת מרים ידיים.
4. הרבה אנשים - בעיקר חסידים שוטים, וכאלו יש הרבה בשמאל - כן הפכו את רבין לקדוש, ועשו בכך עוול בעיקר לרבין עצמו. אבל חוץ מזה אתה צודק שהשאלה הזו הכי חלשה כאן, בלי ספק.
5. אתה יודע מה? בסדר. תקרא ''הארץ'' חודש ותחליט בעצמך. אם רק תעמוד בקריאת העיתון הנפוח ומאוהב בעצמו הזה חודש רצוף כבר מגיע לך פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הפעם השאלות קשות מתמיד.
ל"ת
אובייקטיבי,
20/03/05 09:53
|
|