 |
25.
אוף שימחעס
נתן איבגי,
רמת גן,
25/07/05 21:32
|
מי שלא היה בהופעה של אוף שימחעס שבוע שעבר בנתניה פיספס ובגדול. ענקים כל הכבוד לישי לפידות. אני משווה אותו ליין. שכמה שמתיישן נהיה יותר טוב. וגם להקת הקינדרלך שהיו במיתבם. אין מילים. אפשר רק לקוות שירבו הופעות בישראל......... נתן הצלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
באיזה תדר ניתן לקלוט אתכם?
אלנית,
24/05/05 22:23
|
פעמים רבות ניסיתי לבדוק את תדר התחנה של רדיו ''קול חי'', אך ללא הועיל. אני פשוט צמאה לשמוע רדיו מזן אחר-מרנין את הלב במוזיקה חסידית מזרחית ובנשמה יהודית. רדיו 2000 למי שמכיר (וחייב להכיר) כבר לא קולטים דרך הרדיו אלא דרך צלחת לווין. תדר רדיו שעליתי עליו ''בפוקס'' וממש הוקסמתי והאזנתי לו רבות. היום לצערי איני מאזינה לרדיו זה מהסיבה שמניתי לעיל . לכן ברצוני לדעת באיזה תדר ניתן לקלוט אתכם רדיו כל חי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.8FM או 93FM
ל"ת
בהצלחה,
24/05/05 23:31
|
|
 |
23.
רק לא שירים של בחורות
יהוה,
ממעל,
20/03/05 23:37
|
כי זה יעורר אצל אברכים חסודים רגשות חייתיות רחמנא ליצלן. יהוה אלוהיכם אוסר זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים ישראל
ל"ת
נילי,
חיפה,
26/07/05 11:55
|
|
 |
22.
מנכל מטומטם
רמבםםם,
ירושלים,
17/03/05 02:34
|
לא מכיר את האיש, אבל המוסיקה שמתנגנת בקול חי בימים האחרונים מתאימה לחודש אב, לא לאדר. טוקר הוא מלך המוסיקה החסידית אף אחד לא שמע על 93 כשהנ''ל שידר מערוץ 7.וכנראה יש שאינם מפרגנים ...כנראה גם אנשים העובדים בתחנה ההיא.. אני הורדתי את קול חי מהסקאלה...יאלללה ל'בית ישראל'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שאלה חשובה
חיים,
הר נוף,
16/03/05 20:27
|
אני רוצה לדעת אם כל החרדים ברדיו כל חי עשו צבא. ואם לא אז איך הם עובדים. מי שיש לו תשובה-תודה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שאלת תם
עמי,
הגליל המערבי,
16/03/05 18:26
|
אם כל השדרנים שם חרדים, אז איך הם עובדים בלי לעשות צבא? משלמים להם בשחור? מס הכנסה לטיפולכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
''תחנת הרדיו החרדית''-פתיחת הכתב
יוני,
16/03/05 16:27
|
חשוב לראות שמדובר בתחנת רדיו
ח-ר-ד-י-ת.
כפי שרשום בתחילת הכתבה-הבריחו את כל הדתיים משם,אין שום דריסת רגל לדתי רק לחרדים שחורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלבלן שכל
מישהו,
18/03/05 13:40
|
תקן אותי אם אני טועה אבל לר ידעתי ששבתאי גרברצ'יק, ניצן קידר, חיים זיסוביץ, אלעד קינסט, איתמר מור, יואב דילאון, קובי נחשוני, אסף גיבור, חנן בר סלע, אסף נגל, מרדכי סובול ועוד רבים נוספים הם חרדים. כאחד שנמנה על הרשימה דלעיל אני כול להבטיחך שהכיפות הסרוגות שלנו עדיין לראשינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואב דילאון הוא דתי
ל"ת
אריה,
17/03/05 09:26
|
|
 |
18.
מה בין מוזיקה חסידית לרדיו
איציק,
בני ברק,
16/03/05 14:17
|
מה הקשר בין מוזיק חסידית לשירים של קן ברג'רס? וישנן עוד הרבה דוגמאות. אלא מי שבקליקה של פדידה טוקר ולפידות יזכו תמיד להשמעות מרובות בלי כל פרופורציה. אל תהיו תמימים, הם כבר לא צריכים לשלם הם עברו את השלב הזה מזמן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הכל שוחד חבר מרעים די לתמימות
דבי,
מרכז,
16/03/05 14:12
|
למה בכתבה שלכם התמונות של שלהבהת בן דוד קן ברג'רס טוקר אריאל עדי רן דווקא? כי הם במלייאה, ואתם חלק מהעיניין לכן לא תפרסמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הכל שוחד חבר מרעים די לתמימות
דבי,
מרכז,
16/03/05 14:08
|
בהמשך לתגובה ששלחתי אני מבינה שאין סיכוי שתפרסמו את התגובה כיוון שנראה לי שאתם קשורים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הכל שוחד חבר מרעים די לתמימות
דבי,
מרכז,
16/03/05 14:05
|
השדרנים בקול חי מפחדים שעלו עליהם ולכן פיתחו את השיטה הזו. האם אתם תמימים לחשוב ששירים של ישי לפידוד ודומיו שהם חברים אשיים של חלק מהשדרנים ואף משדרים בתחנה, גם אם לא יעברו קריטריון הכי בסיסי מבחינת המילים, מלודיה וכו' לא יזכו להשמעה? הבעיה שכל הזמרים מפחדים כי עם יתלוננו לא ישמיעו אותם, אני כבר לא מדברת על הגזל באי תשלום תמלוגים!!! עאלק חרדים !!!! אם זה רדיו ציבורי יש זכות השמעה בכמות סבירה על מנת שציבור המאזינים ישפוט ורק הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לקנאות
נ.א,
ר''ג,
29/07/05 19:10
|
אתם לא חושבים שהגיע הזמן להפסיק לקנות בשדרן מס' 1 מנחם טוקר. ובזמר ומלחין ישי לפידות. ובאיש העסקים דוד פדידה. שבלעדיהם לא היה לנו. לא את חסידישקיית. לא רדיו קול חי. ולא מנחה ברמה להופעות. ןלא אוף שימחעס. ולא עלה קטן. ולא טקס אנשי השנה. ולא את הקינדרלך. בקיצור בלעדיהם הייתם מאוד משתעממים בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב דבי
אלי,
צפון,
19/03/05 21:51
|
הכל דה ענין של כסף עד עכשיו טוקר קיבל עכשיו המנכל גם רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
החוצפה של טוקר
דוד,
16/03/05 08:53
|
הנה המעשה החצוף ביותר שנעשה בשנים האחרונות בעולם המוסיקה החסידית: הורדת קרנו של הזמר אברהם פריד, שעד לפני מספר שנים נחשב למלך הבלתי-מעורער של הארץ (בשונה מארה''ב).
טוקר מעדיף את בן דוד. זכותו. הבעיה היא שבהשפעתו הפך פריד למושמע פחות ופחות, והיום כמעט שכחו ממנו. מעלים על נס את שוואקי, ועוד כל מיני זמרים ליום אחד, אבל האיש ששר את ''תניא'', ''אדרבה'' ו''שטר התנאים'', ששירי האידיש המרגשים בביצועו הם פיסת גן עדן, נעלם מהאופק.
בעולם הוא מופיע נון-סטופ, קולו האגדי משתפר והולך מיום ליום, אבל ב''שירו לו'' הוא כמעט לא מוזכר. איפה הימים שמאה אלף איש באו לשמוע אותו בגן סאקר?
מנחם טוקר, ברור לכל שידך במעל, וזה פשוט לא הגון. אתה חייב להתעלות מעל לקטנוניות ולהשיב לאיש את הכבוד הראוי לו. כי אף אחד לא היה שר את ''דער צדיק וואו איז'' טוב יותר ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעכחיכח
עחלעלי,
מנמצ,
17/03/05 23:08
|
|
 |
זכותו של טוקר!
חיים,
י-ם,
17/03/05 23:06
|
לא נכונה טענת קיפחו של פריד שהרי כבר תקופה ארוכה שלא נראו על מדפי חנויות התקליטים ,אלבומים של פריד ולכן פריד אשם ולא טוקרינו הנכבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להיסחף
עם כל הכבוד,
16/03/05 10:31
|
אני מסכים עם כל מילה שכתבת על אברהם פריד, אבל לא צריך להיסחף על מידת השפעתו של הטוקר. עם כל הכבוד לטוקר, הוא קטן מידי להשפיע על גדולתו של פריד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שאתה צודק
דוד,
16/03/05 12:08
|
אבל העובדות הן שבשנים האחרונות פריד נשכח כמעט לחלוטין. מאז שהמוסיקה החסידית התחילה להיות תלויה בחסדי תחנות הרדיו והמגזינים החרדיים (שלא כבשנים עברו, בהן היית נכנס לחנות ובוחר לך תקליט, ולאיש לא היתה יכולת השפעה עליך) - פריד נמחק מהמפה. אני מאשים בכך את טוקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הרדיו של (רק) מוזיקה אשכנזית
ל,
16/03/05 00:14
|
אני כבר הורדתי אותם מהסקלה שלי. אחזור שישמיעו באופן שווה גם את הצד המזרחי. בנתיים - רק מוזיקה אשכנזית (במיוחד בתוכנית התעוררות על הבוקר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
התקליט המדהים בהפקת יוסי גיל
שמערל חשין,
בתי נייטין,
15/03/05 23:37
|
הדיסק החדש 'ועיננו תראנה'
אלבום שהזמרים המובילים במוזיקה החסידית האוטנתית, השקיעו את כל כוחם ובהתנדבות. וכך גם המעבדים המובילים.
הוא חלום חייו של השדרן ומחייה המוזיקה החסידית השורשית, יוסי שכידוע עיוור ל''ע, ובכל זאת מנהל חיים תקניים, מחפש שידוך ולכן ידידיו חיברו את החלום שלו להפיק דיסק כפי טעמו המוזיקילי ובהפקתו, והרווחים של התקליט מופנים לקרן המיועד אך ורק לצורך נישואיו בע''ה. הקרן מנוהל ע''י אנשים מסורים ובתוכם רו''ח ועו''ד הידועים באמינותם ובהתנדבות כמובן.
העלות היחידה היתה על הנגנים והטכנאים וחלק מהאולפנים.
ברדיו קול-חי שהוא תחנת הבית של יוסי גיל - שמביא להם את המגזר החסידי, החליטו ובצדק לעזור במכירות הדיסק ועל אף התקנות החדשות, החליטו לקדם את התקליט הנ''ל. ולא כמו שכמה פרשנולוגים כתבו באתר זה או אחר.
אז חוץ מזה שאתם מרויחים אלבום שיהיה נכס צאן ברזל בכל בית חסידי (ולא רק) בגלל שכל זמר וכל מעבד נתן את כל מקצועיותו ונשמתו בשביל הפרוייקט הזה (מי אמר שתחרות זה לא דבר בריא...) אתם עוזרים לחתן בע''ה בחור עיוור שרוצה לבנות בית בישראל.
רוצו לקנות! אל תצרבו! ההנאה מובטחת בעולם הזה ובעולם הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועיננו תראינה המשלוח מנות שלי
חרדי מודרני,
17/03/05 19:25
|
כחרדי שלא בדיוק מאזין למוזיקה הזאת, חשבתי לעצמי כשראיתי בפרסומת, מה כבר יכול להיות. במקרה יצא לי לשמוע שני שירים ברדיו, נהנתי והלכתי לקנות מקסימום אני עושה מצוה לבחור עיוור. חברים יקרים כל מי שאוהב מוזיקה איכותית ימצא שם פנינים אמיתיים. זה לא מפסיק להתנגן אצלי ברכב ובבית. ואני אחד שנמאס לו מהר מלשמוע.
אשתי ואני החלטנו לרכוש את הדיסק לכל אלו שאנחנו שולחים משלוחי מנות, זה ודאי משהוא שהם לא ישכחו מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיסק הכי פצצה שיש
חיים מהמרכז,
16/03/05 14:54
|
|
 |
קידום מכירות?
יקי,
מרכז,
16/03/05 14:19
|
מנהלי האתר המאפשרים תגובה מעין זו בדיון כזה מוכיח שהם לא יותר טובים מהשדרנים של קול חי. האם כאן המקום לקידום מכירות של אלבום???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גועל נפש לא לפרגן לעיוור
חיים י-ם,
17/03/05 23:50
|
|
 |
כואב להיווכח שישנם צרי עין
שמערל חשין,
בתי נייטין,
16/03/05 18:19
|
(תרתי משמע) עוד מעט יכתבו שיוסי גיל כתב את זה...
בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלבום באמת מוצלח לכל הדעות
ל"ת
חזקי,
בני ברק,
17/03/05 14:54
|
|
 |
11.
קול חי = ערוץ הילדים
חסויה,
15/03/05 21:00
|
הרמה של הרדיו הזה שווה לאפס!!! ומדהים עד כמה הם יכולים לחזור על עצמם... אתה יכול לשמוע 3 פעמים שטוחנים את אותו נושא זה מתחיל בצר(ח)נות ממשיך אצל טויקר ובמקרה הטוב מסתיים אצל דוברמן... כואב הלב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החדשות
שרית,
בני ברק,
16/03/05 07:18
|
|
 |
10.
רדיו שביבה
אורן,
15/03/05 13:32
|
רדיו כל חי מורכב מקבוצת רקים שלא זכו להתענג על סוגיה בתלמוד. במר ליבם עברו ניתוח להשתלת מיקרופון והחלו לפצלח הגיגים תוכניות כמו ''במיכנסיים שלי'' צצו כפטריות חלק נכבד מכוכבי הרדיו נאנקים תחת עולה של אישיות מפוצלת ושסועה.הרדיו הצליח בתקופה קצרה יחסית לדרדר את החרדים למחוזות השממה השלטת ברחוב החילוני הוסיפו להנ''ל מיגוון חיקויים עלובים ועצבניים ותקבלו חור שחור ששואב לתוכו בעיקר יצורים נבובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מלה אמת
עולם האמת,
17/03/05 19:30
|
מאין ידוע לך כל כך הרבה? האם כמוני ''זכית'' לשהות שם ולהכיר מקרוב את הזבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה עושה פה?
ליאור,
16/03/05 00:27
|
אם אתה גולש באינטרנט אז מי אתה שתטיף מוסר לרדיו כל חי. וחוץ מיזה עדיף שיהיה כל חי מאשר החרדים ילכו לשמוע תחנות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה יפה
ציקי,
17/03/05 14:20
|
|
 |
תסתכל במראה
הנביא,
בני ברק,
15/03/05 15:14
|
כל אחד כותב את מה שחש בליבו.....
יאלללה תתחיל לעבוד על עצמך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר מקורטוב של אמת
גילי,
15/03/05 23:01
|
|
 |
רדיו דתילוני
אריאל,
17/03/05 14:18
|
|
 |
9.
שדרים
אהרון,
ראשל''צ,
15/03/05 12:46
|
השדר הכי טוב ברדיו קול חי הוא אלעד קינסט!מומלץ להאזין לו מגיש את החדשות,הוא פשוט מצויין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף שתשתוק קול כזה לא
נעמה,
י-ם,
15/03/05 20:50
|
|
 |
שדרים
אהרון,
ראשל''צ,
17/03/05 21:45
|
לידיעתך גבירתי ,אלעד קינסט הוגדר ע''י רזי ברקאי ככשרון מדהים!ואת זה אמר לי כתב בגל''צ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה הוא משלם לך
ציפי,
שהם,
17/03/05 22:37
|
|
 |
שדרים
אהרון,
ראשל''צ,
20/03/05 17:57
|
|
 |
את לא מבינה
שירה,
תל אביב,
16/03/05 09:02
|
שום דבר ברדיו. הוא מעולה ושמעתי עוד אנשי שאומרים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באופן כללי
נחום,
בני ברק,
16/03/05 11:57
|
|
 |
אבל...
שירה,
תל אביב,
16/03/05 13:29
|
אולי תכריע בסוגייה עליה חלוקות כאן הדעות? אמירות כלליות לא שוות הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלעד קינסט
יענקל'ה,
מודיעין,
10/04/05 00:44
|
בס''ד
סליחה על האיחור אבל קראתי את הדיונים ולא יכלתי שלא להגיב: אלעד הוא ללא ספק מס' 1. המשך כך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אלעק רדיו חרדי
יאיר,
ירושלים,
15/03/05 10:34
|
ממתי קול חי הוא רדיו חרדי חוץ משני שדרנים כולם שם חילוניים ודתיים לאומיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה חרדי!
אילן,
מרכז הארץ,
16/03/05 19:31
|
שמעתם את דודי שווממפלד פעם? את הדיעות שלו? את זה שהוא כל הזמן מדבר כאילו כל המאזינים חרדים? ''אנחנו החרדים''? שמעת? איך הוא אומר ''הם הדתיים לאומים פריירים כי הם משרתים בצבא''? אם לא העיפו אותו על כאלה דברים, אז התחנה היא חרדית! פשוט חרדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון שחוץ משני דתיים
אחד מבפנים,
16/03/05 00:13
|
|
 |
שמות!!!
אחד מבחוץ,
חדרה,
16/03/05 09:57
|
אולי תתנו שמות במקום לדבר בקודים וברמזים? רוצים דם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
במקביל לפלייליסט יגבה תלום
סנדיי,
15/03/05 10:32
|
כל זמר מעוניין ששיריו יושמעו יאלץ לשלם כופר כסף עבור השמעת שיריו.
בהחלט מושחת ממקום שלא משלם תמלוגים על השמעת שירים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צריך לעשות כך גם בערוצי הקודש
ל"ת
ישראל,
בני ברק,
15/03/05 10:28
|
|
 |
5.
מוטי לביא ורדיו קול חי
חיים ברמן,
15/03/05 10:12
|
הרדיו הזה הפך בזמן האחרון למין ריטואל שיעמום קבוע שחוזר על עצמו .
אפילו הסופר סטאר לשעבר מוטי לביא כבר משתעמם אפילו מעצמו כמה כבר אפשר לחיות בתחנה ששונאת ספרדים. לא מאמינים תשאלו אותו את אבידר ואת המפוטרים הנוספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאגת אריה
גרשון,
אשדוד,
17/03/05 09:22
|
מוטי אריה...סליחה...לביא הוא דווקא די סביר. בטח לעומת כל האהבלים האחרים שמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבהרה
גד,
ארץ ישראל,
17/03/05 19:45
|
למה אתה רומז? לא באמת קוראים לו מרדכי לביא? אם כן, אז למה הוא מתחזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב
אריק,
ח. שקמים,
17/03/05 22:31
|
בוקר טוב אליהו! חצי מה''עיתונאים'' החרדים משתמשים בשמות מזוייפים. למה? ככה! פחדנים בני פחדנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה???
דוד פז,
ירושלים,
16/03/05 07:16
|
מרדכי לביא? סופר סטאר?? על מה אתה מדבר??? אנחנו מקשיבים לאותה תחנה באותן שעות? מדובר במפגע רדיופוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שירים חרדיים גנובים!!
דליה,
ירושלים,
15/03/05 09:53
|
יצא לי לשמוע אצל הספרית שלי רדיו קול חי ומשמיעים שם מוסיקה גנובה. לוקחים להיט של שרית חדד או שלומי שבת חיים משה קובי פרץ ועוד , מלבישים לו מלים כאילו חרדיות - באיכות ירודה ביותר, בעברית קלוקלת, ובמסרים מטופשים ומשמיעים אותם בתחנות החרדיות. האם ההתחנות משלמות תמלוגים ליוצרים המקוריים? - קשה לי להאמין. אבל מעבר לגניבה לכאורה - המסרים מזוויעים והביצועים בהתאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרדים ? חילונים!
חרדי גאה,
15/03/05 11:10
|
ומה תגידי על זה ששלומי שבת ממש בימים אלו סיים להקליט שיר חסידי וכנ''ל שימי תבורי עם להקת קינדרלך וכנ''ל סבלימינל על איציק אשל והרשימה עוד ארוכה... ואגב המוזיקה הדתית מושקעת בערך פי 8 המוזיקה החילונית תשאלי את כל הנגנים של שלמה ארצי מי מביא להם הכי הרבה עבודה או את כל בעלי האולפנים . ''העיקר שהחרדים גנבים, ובאמת בבתי הכלא בארץ אין אף חילוני''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גנובים?
אביבי,
15/03/05 10:49
|
|
 |
למה נראה לך שזה לא מתואם
שרון,
פתח תקוה,
15/03/05 10:39
|
עם היוצרים המקוריים? רדיו כל חי אינה תחנה פיראטית, היא חוקית בדיוק כמו גלגל''צ, וקשה לי להאמין שבתחנה חוקית אפשר להשמיע שירים לא חוקיים. אבל כמובן, הנטיה של הרחוב החילוני היא לחשוב שאם זה דתי/חרדי לא יכול להיות שזה חוקי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
השוחד שמקבל אחד מחברי הוועדה
אחד שבעניינים,
15/03/05 09:47
|
לא ייפסק!!! פשוט מי שירצה להיכנס לפליי ליסט יצטרך מעתה לשלם...
אני כבר רואה שמי ששילם נכנס!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שהכתב אבישי לא בעניינים
עוד אחד שבעניין,
15/03/05 10:16
|
או שהוא בעניינים אבל מטעמים אישיים אינו כותב את האמת שמאחורי הקלעים של כל המהלך הזה. הכתבה לא משקפת כלל וכלל את הסיבות למהלך ואת מה שקורה עם השמעות השוחד ברדיו קול חי. אבישי, זו לא צריכה להיות כתבה מטעם, זה צריך להיות תחקיר עיתונאי - משפטי. וד''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הסיפור קשה להוכחה עיתנאית
ל"ת
פנה אליו,
15/03/05 13:22
|
|
 |
2.
ערוץ 7 חסר יותר מתמיד
ל"ת
מתגעגע,
מאוד,
15/03/05 09:40
|
|
 |
לפחות תשמע דרך האינטרנט
ירון,
חיפה,
15/03/05 10:27
|
|
 |
1.
אי אפשר להכות את התקליטיה
ג'ורג',
מרכז ב''ב,
15/03/05 09:20
|
לפני כחמש שנים רדיו קול חי סיימו פרוייקט של המרת כל התקליטיה לקבצי MP3. כל דיסק אן סינגל שהגיע לתחנה מיד נשמר על המחשב. כך, תוך שניות ניתן למצוא כל שיר. כמעט ואין סיכוי להכות את התקליטיה, אלה אם כן תמצאו איזה שיר איזוטרי של זמר נידח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה לא כ''כ הבנת,
הבנת הנקרא,
15/03/05 10:09
|
הכוונה היא שצריך להאזין לשידורים ולנסות למצוא אם בטעות (או שלא בטעות) הם משמיעים שיר שיצא אחרי שנת 2000 ואז להתקשר ולהכות את התקליטיה.
הגב לתגובה זו
|
|