 |
26.
מתי אנשים יבינו
סתם,
21/03/05 19:21
|
מתי אנשים במדינה הזו יבינו שצריך להכשיר את דעת הקהל בישראל להתנתקות, וכל האמצעים כשרים. לכן מתי שהמתנחלים יעשו בעיות לא יפריעו לנו כל האמצעים שינקטו נגדם, כל ההומור והסאטירה יעשו את שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שאלות אמיתיות ללא מענה!
ל"ת
בן אריה,
18/03/05 10:44
|
|
 |
24.
עצוב,כמה אתה צודק,ואין שינוי!!
ל"ת
ירון-מיואש,
18/03/05 08:52
|
|
 |
23.
שאלה אחת ליהודים החדשים
יואב פינק,
14/03/05 13:16
|
אני מבין היטב למה אתם כך כל מתביישים לעמוד מאחורי גיבוב השטויות הזה. ובכל זאת - האמנם אף אחד אצלכם שם במדור, שמזכיר כל כך את התקשורת הערבית בבכינותו וביושר האינטלקטואלי שלו, לא מבחין שהעובדה שאיש אינו חתום על הגיבוב קצת שומטת את הקרקע מתחת לצדקנות התקיפה שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות אתה לא אוהב את הבכיינות
יהודי,
18/03/05 10:47
|
|
 |
רועי שרון, אתה מצויין
ל"ת
חיפאי,
חיפה,
14/03/05 19:02
|
|
 |
22.
''ארץ נהדרת'' פשוט עלובה לעומתכם
רונן,
פת,
13/03/05 23:31
|
ההשוואה שלכם של שרון כעבריין צמרת היתה פשוט נהדרת. היא הוכחה שגם בעיניכם ההתנחלות הם מעשה עבריינות... אני לא רוצה לחזור על יתר ההשוואה כי זה פשוט גורם לי להתפקע מרוב צחוק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר ?
עצוב לי,
14/03/05 12:22
|
לפני שאתה נחנק מצחוק ...אניח לך להחנק בהמשך.. מה הקשר בין שרון להתנחלויוית ? גם לפניו היו וגם אחריו. זה שיש בעיות שחיתות כספיות ודיקטטורה זה שכל סביבתו היא קומבינה של שמור לי ואשמור לך זה יעיד על כך שההתנחלויות הם פשע כנראה שבחוג לוגיקה נרדמת דוגמא להפשטה : אבא שנתפס גונב ב2005 מעיד כי התרומה שתרם לבתי יתומים ב 98 היתה עברינית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיחה
רונן,
פת,
14/03/05 21:25
|
הבדיחה היא שאם שמאלני היה עושה השוואה כזאת, מזמן כל חסידי המדור היו צולים אותו על גחלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון שינה אידיאולוגיה חמודי
ימני,
18/03/05 10:49
|
|
 |
21.
לכל אנשי הימין
יואב,
13/03/05 22:14
|
בשיא הרצינות, אתם ממש בכיינים. תסתכלו על מה הביקורת שלכם, על תכנית סאטירה שגם יורדת על דמויות מהשמאל, על הטיפול בפולארד, שמה לעשות, היה מרגל, על ''התקשורת העויינת'' - אין מדור נגדי למדור המטופש הזה, ועוד ועוד. באמת, תקחו דברים בפרופורציה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לגבי שאלה 2
עריד,
13/03/05 19:17
|
אני לא יודע מי ה''חכם'' ששואל את השאלה נדמה לי שדווקא יש בפלוגה איזה דתי לרפואה, נתקלתי לא מזמן באחד האתרים , נדמה לי של חב''ד על דיווח מסט הצילומים. ורגע, מה הצביעות, לכמה חילונים יש במה בעיתון ''הצופה '' או ''המודיע'' ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני ראיתי
ברבש,
13/03/05 23:07
|
|
 |
יש חב''דניק ב''מילואים''
יוסי,
נתניה,
14/03/05 01:59
|
קוראים לו שי מייזליש, חב''דניק, ועיתונאי בכיר בעיתון ''חדשות נתניה''.
הנה שימו לב לקישור הבא:
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1305675
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
6. ולמה שוב מתעלמים מפולארד
נעמי,
13/03/05 15:02
|
|
 |
כי הוא מרגל
מש,
פלג,
13/03/05 19:03
|
והוא בגד בארה''ב. כמו שוענונו בגד בישראל.
מדינה אחרת הייתה מנתקת יחסים עם מדינה ששלחה אליה מרגל. ארה''ב, לשמחתנו לא עשתה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון, ושוב, לא נכון
קובי לויט,
בני ברק,
13/03/05 21:18
|
בריה''ם שלחה מרגלים לארה''ב ולבריטניה. גם בריטניה וגם ארה''ב לא ניתקו יחסים עם בריה''ם. מזרח גרמניה שלחה מרגלים למערב גרמניה, שתיהן היו ביחסים דיפלומטיים. כל העולם שולח מרגלים לשאר העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אתה רציני???
יואב,
13/03/05 21:34
|
כשבריה''מ ומזרח גרמניה שלחו מרגלים לארה''ב, היו להם קשרים דיפלומטים??? על מה אתה מדבר? זה היה בתקופת המלחמה הקרה, לא היו קשרים דיפלומטים בין המדינות, והן גם לא היו מדינות ידידותיות כמו ישראל. מה רציתם? שארה''ב תגיד, אוקיי, מותר לכם לרגל, זה בסדר. עשינו טעות ופולארד משלם עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואבי, היו גם היו !!!
קובי לויט,
בני ברק,
13/03/05 22:55
|
בריה''ם מעולם לא ניתקה את יחסיה הדיפלומטיים עם ארה''ב. זו עובדה. אתה מוזמן לברר ולבדוק. לבריה''ם היו גם עד 67' יחסים עם ישראל. השגרירות הרוסית בארץ היתה ברחוב רוטשילד פינת יבנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי ישראל אתה צודק
יואב,
14/03/05 07:33
|
אכן היו קשרים עד 67 שנותקו בגלל מלחמת ששת-הימים. מה זה קשור לקשריה עם ארה''ב, ומה זה קשור לפולארד? תסביר לי למה ארה''ב צריכה לשחרר אותו. היא תפסה מרגל ומענישה אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
''פיסטוק'' ממילואים דתי.
ל"ת
אחת,
13/03/05 15:01
|
|
 |
17.
5 תשובות - השבוע זה ממש קל
מש,
פלג,
13/03/05 14:41
|
1. רק אתם שמתם לב. מה שקרה בפועל, הוא שרה''מ שינה את דעותיו, ויואל מרקוס שמיך עם דעותיו, אז נראה כאילו הוא מגן על רה''מ, כשבעצם הוא בעד אותם רעיונות ולא בהכרח בעד האיש.
2. כמו כל תוכנית שאתם מבקרים, גם כאן ביקרתם על פי פרק אחד בלבד ולא צפיתם בכולם, בשביל לדעת. אני אניח שאם היה שם דתי, הייתם באים בתלונות שרק תקעו דתי בשביל הסטריאוטיפ. אבל גם אם אני תועה בקשר לזה, גם אין שם אתיופים, רוסים, אנשים שהשם שלהם מתחיל בח', ואנשים שלובשים אדום. יש קבוצה אקראית של אנשים, דמויות בדרמה, ואלה הסיפורים שלהם. במקרה לא היה שם מישהו דתי. היום בבוקר הייתי במסעדה כשרה. גם שם לא היה חובש כיפה אחד. אולי תתלוננו בפני המנהל שלה שהוא הקים מסעדה בשנות ה-60 ופתח אותה רק עכשיו.
3. יפה שמיניתם את עצמכם לשופטים, כאשר אתם אוהבים להגן על אנשים אחרים. רה''מ - יתכן והוא מושחת ויתכן והוא עבריין [ותאמינו לי שאם הוא יורשע, אני לא אהיה עצוב], אך כל עוד לא הוכחה אשמתו הוא חף מפשע. ככה זה בדמוקרטיה. ואיפה פה בדיוק השאלה לתקשורת? התקשורת הזמינה את התחקיר?
4. זו דמות. אתם נהיים ממש היסטרים. אין לכם תלונות אז אתם באים בטענות לדמות בדיונית. הדמות היא טיפשה וגזענית, ולכן היא אומרת דדברים טיפשיים וגזעניים. כל פרשנות אחרת שתתנו לזה, היא כנראה בעיה אצלכם.
5. שוב. דמות. סאטירה. בשביל החילוניים, כל הדתיות המתנחלות הן קיצוניות בהריון ועם מליון ילדים, שחלקם בבני עקיבא, וכל השמאלנים ממושקפים, שותים אספרסו ומבינים ב-700 סוגי לחם, ולא אכפת להם ממה שקורה סביבם כי הם רק בפוזה של אינטלגנציה. זאת סאטירה, וחבל שצריך להסביר לכם את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ניסחפנו קצת?
ע,
13/03/05 22:16
|
הרי המדור הזה הוא בסך הכל מדור סטירי שנועד ללגלג על הפתטיות שבטיעוני הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואללה, צודק
שי,
14/03/05 22:29
|
עד היום לא שמתי לב לזה, ואפילו התעצבנתי. תודה על ההארה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
יואב,
13/03/05 21:36
|
|
 |
16.
אף אחד לא שאל עדין
שאלה חשובה,
13/03/05 14:37
|
|
 |
15.
כמו בעדר כל הילדים בבני עקיבא
זו האמת,
13/03/05 12:15
|
רוב המתנחלים היו בבני עקיבא או מקסימום בעזרא . אז נא לא לבלבל את המוח - זו הרי הבעיה שאתם עדר קונפורמי שמי שסוטה מהשורה מקבל סטירה ואו שהוא חוזר לשורה או שמנדים אותו ..... מה רציתם ? שהם ילבישו את המתנחלת בבגדי הנוער העובד או המכבי הצעיר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיב, אויל
יוני,
גבעת שמואל,
13/03/05 12:38
|
מי שרצח ראש ממשלה היה חובש כיפה שחורה, שלמד בישיבה החרדית היישוב החדש בתל אביב והתגורר בהרצליה. מה הקשר למתנחלים ולבני עקיבא חוץ מהכפשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיב שקרן-ואיפה עשה שבתות ?
מתי כבר תעשו,
חשבון נפש ?,
13/03/05 16:33
|
כמו שסיפרה מרגלית - היו ''שבתות בהתנחלויות'' .והרבנים שהם שאלו לא היו הרב הראשי של הרצליה , הם התייעצו עם רבני המתנחלים על עניין דין רודף (באיזו חברה נורמלית הולכת נערה בכלל ''להתייעץ'' עם רב על האם מותר להתיר דם של אדם ועוד ראש ממשלה ? וממשיכה להתרועע אם מי שמעלה רעיונות כאלו ? ) . את כל האידיאולוגיה שלו הוא שיפצר בפעילות ביו''ש ובפעילות בבר אילן . הוא משלכם מותק , אתם אימצם וגידלתם וחינכתם אותו , גאולה התחילה את העבודה ואתם עשיתם את הפיניש , נתתם לו את הגושפנקא לטירוף . מי מאכיל את נוער הגבעות ? ילדים שלא השתלבו בבתים החרדים והדתיים העירוניים שלהם , עזבו לימודים ואתם מנצלים אותם ומשם יבוא הטירוף הבא , השאלה האם זה יהיה חייל או שוטר שישלם בחייו על הטרוף והתרבות של ''החוק לא חל עלינו '' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבתות בהתנחלויות? אוי אוי אוי!
אברהם,
13/03/05 18:02
|
הייתי בשבתות האלו, איזו בושה! אני ישר רץ לעשות חשבון נפש. מצד שני, שמעתי שיגאל עמיר נהג לערוך קניות בקניונים של קיבוצים. מתי הם יעשו חשבון נפש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לרופא עינים - שיטפל בגלגול!
אחד שהיה,
13/03/05 18:43
|
נגון שבשבתות האלה היו דברי תורה והיו גם לא מעט הורמונים כבושים (ומשוחררים), אבל היה גם דיבור בלתי פוסק של דלגיטימציה ושל התרת דם - כך שיגאל עמיר יכול היה להרגיש שהוא מבטא את רצון הרבים. ומיד לאחר הרצח פרצה שמחה ספונטנית בקריית ארבע ובמאחזי ברסלב. אז אל תיתמם. מי שהיה, ומי שראה - יודע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם הכללה גסה
מוטי,
רחובות,
13/03/05 17:18
|
עד היום לא גילו, וגם לא יגלו שום 'רב' שהם קיבלו ממנו 'הכשר' למעשה הנבלה, ואין שום הצדקה להאשים ציבור שלם שאוהב את המדינה ומשרת אותה בנאמנות רבה - בגלל אדם בודד. אילו היה רב כזה - מזמן היו כבר מעמידים אותו לדין או לפחות צולבים אותו בתקשורת, זה לא קרה כי אין כזה. חבל סתם להאשים את כל בני עקיבא, פשוט זריעת שינאה מיותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''דין רודף''
רונן,
פת,
14/03/05 06:46
|
אני רק מזכיר לך שההצעה להוציא ''דין רודף'' על אבין כבר החלה לעבור בין רבני יש''ע וזכתה למספר חתימות, עד שנעצה בגלל איזה רב אחד ששמו עדיין לא ידוע שעצר את היוזמה הזאת באיבה. כל מי שחתם אז על הסכמה להוציא ''דין רודף'' בעצם נתן אישור לרצח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לגבי שאלה 1
יואל,
13/03/05 12:02
|
הכותרת צריכה להיות : מישהו שם לב שאורי דן (או אריק שרון) הפך להיות יואל מרקוס ? מי ששינה את עמדתו זה הם ולא מרקוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד.
גל,
13/03/05 12:33
|
אורי דן תמך ויתמוך בשרון בכל מקרה, גם עם הסתייגויות קלות. לעומתו, מרכוס נשאר עקבי בדעותיו - הוא תקף את שרון כשחשב שמעשיו פסולים והוא משבח אותו היום כשהוא הולך בדרך הנכונה, לשיטתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
התייחסות לשאלה 3
אחת,
13/03/05 11:29
|
כאן: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?contrassID=2&subContrassID=3&sbSubContrassID=0&itemNo=551193
רק מה? א. זה, אפעס, הורס את התיזה של מערכת NRG יהדות ב. תשוו את הרמה ותבינו למה המדור כאן הוא ביזיון לעצמו (וליהדות שהוא מתיימר לדבר בשמה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אני שומע מה שאתם אומרים
אוי,
13/03/05 11:15
|
וזה נשמע לי כמו ''אוי אוי אוי!כולם שונאים אותנוהתקשורת נגדנו...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כמה תשובות בעברית קלה
אוהד קרן מור,
13/03/05 10:47
|
2. הברבשים שיבצו בעבר חובשי כיפות (ועולים מרוסיה ואתיופים) בסדרותיהם. בואו נמתין להמשך הסדרה ונראה. 3. המשל כולו שלכם. התמונה אכן מעוררת השתאות וכל העיתונאים כתבו על זה - ולא שמתם לב. 4. עכשיו אני מבין למה לא קראתם עיתונים - ראיתם טלנובלה בע''מ - וראיתם תמונות קשות ! מקומם, ממש מקומם ! אגב - למיטב זכרוני נישואים בין עדתיים אינם שוס כל כך גדול בקהילה החרדית (ובואו נודה - גם אצל אחינו יפי הבלורית והכיפה הסרוגה) 5. אוי אוי אוי, עוד מעט התקשורת השמאאלנית ימ''ש גם תאשים ראש ממשלה ברצח ובהגלייה של עשרות מיליונים, או שבעצם, רגע... זה לא עבודה של ''היהודים'' שלכם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב מאוד - ולשאלה 1
רן,
ירושלים,
13/03/05 14:51
|
|
 |
10.
עוד שאלה
!,
13/03/05 10:44
|
האם מי שמנסח את השאלות הוא מתנחל ימני קיצוני שכל כך מלא בעצמו עד שהוא בכלל לא מסוגל להבין שיש עוד מציאויות חוץ מבתוך המוח המעוות שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד שאלה
אניגמה,
13/03/05 14:12
|
למה אסור למתנחל ימני קיצוני לנסח שאלות (לא שיש הרבה ימנים שבכלל מאפשרים להם לנסח שאלות ברוב אמצעי התקשורת) אבל כן מותר להרבה מאד(הרבה הרבה יותר מדי) שמאלנים קיצונים שמשתפים פעולה עם הגרועים שבאוייבינו לנסח יום יום ים של שאלות דמגוגיות שכל מטרתן לשטוף את מוחם של הטיפשים הרבים שמאכלסים את מדינתינו עד שהם בכלל לא מסוגלים להבין שיש עוד מציאויות חוץ מבתוך המוחות החולניים שלהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שתגובה 12 משקפת את
!,
13/03/05 15:55
|
|
 |
9.
תגובה ל-3
יעקב,
חיפה,
13/03/05 10:38
|
טליה ששון אוהדת(אולי חברה) בתנועת שלום עכשו. מה הפלא על מסקנותיה בנושא ההתנחלויות. הפלא הוא ששרון מינה אותה, או אולי, אין כאן כל פלא אחרי המהפך שעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי נחייה את מקארתי
פאשיסט חבוי,
13/03/05 14:12
|
|
 |
שאני אבין
אחת,
13/03/05 11:19
|
היה משהו לא נכון בעובדות שהיא הביאה? ואם לא - מה זה משנה אם היא בן-אדם, חייזר, או דולפין כחול?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לאדם המבין
יעקב,
חיפה,
13/03/05 12:25
|
העובדות שטליה ששון מביאה (וזאת על פי העתונות) הם כרגיל אצל אנשי השמאל, חצאי אמת. האם לא כל ממשלות ישראל אשרו בעצימת עינים את כל המאחזים? ומדוע כשמאחז הראשון וכו' עלה, לא הורידו אותו מיד.האם שתיקה אינה הודאה.??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר...
ארז,
13/03/05 11:52
|
חוץ מהמעקב הכפייתי אחר התיישבות יהודית במולדת והפעולה הבלתי פוסקת להכשלתה? שום דבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוזרת על השאלה:
אחת,
13/03/05 12:53
|
|
 |
שאני אבין
אחת,
13/03/05 11:18
|
היה משהו לא נכון בעובדות שהיא הביאה? ואם לא - מה זה משנה אם היא בן אדם, חייזר, או דולפין כחול?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נ.ב.
ארז,
13/03/05 11:53
|
ומתי יפורסם הדו''ח של טליה ששון (או של כל אחד אחר בפרקליטות) על הבניה הערבית הבלתי חוקית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
גל,
13/03/05 12:30
|
הבניה הערבית הבלתי חוקית לא מקבלת מאןת מיליוני דולרים מהמדינה ולא נבנית על קרקעות פרטיות השייכות לאחרים.
ההשוואה מנותקת מן המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גל- אני מבין שאתה ריקושט אחרון
אתאיסט,
13/03/05 15:18
|
של צונמי הטמטום העדרי.
130000 אלף בניות לא חוקיות. זליגה של 400000 פלסטינים לתוך ישראל ועשרות אלפי נישואין בין פלסטינים נושאי תעודות כחולות לביניהם מאז הסכמי אוסלו....
גם אהוד ברק היה שותף ל''פשע'' בשעתו כמו צה''ל ואחרים.... למה אתם שואלים? מפני שהסוד הגלוי הוא שתקופת חומה ומגדל מעולם לא נגמרה באמת ישראל נלחמת בעוצמות האירופיות המנסות לחנוק את מרחב המחייה הציוני.
אפריי
ושום דבר לא לא משפיע. אבל הכלבים השוטים ימשיכו לנשוח לעצמם את הזנב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי ששרון יזמין אותו
ל"ת
אליהו,
13/03/05 12:03
|
|
 |
8.
המדור - גאוות הימין
סתם אחד,
13/03/05 10:25
|
ושוב מתמלא החזה גאווה לשמע עמידתו העיקשת של מדור היהדות בשרות המתנחלים. כה לחי חברים. היהדות היא הימין והימין היא היהדות - כך הורונו בסיני ולאורם נלך לנצח נצחים ֱֱ ואל יבואו יפי הנפש ויבלבלו לנו את המוח. הצדק איתנו תמיד תמיד ... תמיד
ואגב לענין הסרט מילואים וההתבכיינות היחידה מבין השאלות בעניני דת - במילואים שלי במשך הרבה שנים - כמעט תמיד הייתי בין הדתיים הבודדים. בסדיר (תחילת שנות השבעים) לא היה לי כמעט אף פעם מנין (בשבת כמובן - מי בכלל קיווה למנין בימי החול) - כך שתפסיקו לבלבל את המוח. היה הרבה צה''ל שלא היו בו דתיים - ולא בגלל שלא נתנו - סתם כי לא באו וכשבאו ביקשו יחידות ותנאים. יש קידוש שם שמים בלהראות כי לשמור מצוות במסגרות צבאיות ניתן גם כשהתנאים קשים. ואם אין מנין מתפללים ביחיד - ואם המחלקה יוצאת לטיול בשבת - נשארים. את זה מעריכים - לא את הבכיינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה מזמן לא היית במילואים...
עוד סתם,
13/03/05 12:24
|
ביום חמישי האחרון בעלי חזר ממילואים (תרגיל) והוא סיפר שהם צחקו שצריך להעלות את מספר האנשים בכל צוות ל 10 כי אז בטוח יהיה מנין... חוץ מזה אני לא רואה את הקשר להתבכינות ובטח לא זקוקה מאף אחד להערכה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתיים במילואים
סתם אחד,
13/03/05 21:13
|
דווקא עדיין עושה מילואים (בהתנדבות).
לו קראת את תוכן התגובה היית מבינה כי בתקופתי (ועל כן גם במילואים שלי) היו מעט דתיים. אלה שהיו לא התבכיינו, לא ביקשו תנאים, לא דרשו סילוק בנות, לא השתחררו מריצת בוקר וכיו''ב. פשוט קיבלו על עצמם את עול הצבא בנוסף לעול המצוות. לא חשבתי לרגע כי בגלל היותי דתי מגיעה לי זכות או הקלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואצלי במילואים דווקא אין
מילואימניק,
13/03/05 14:14
|
אז מה זה אומר? כלום. יש יחידות שיש ויש יחידות שאין. הברבשים בחרו לייצג יחידה שאין. NRG יהדות בחרו, כרגיל , להתבכיין. כבר מביאים ממחטות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכים.
עמית,
פ''ת,
16/03/05 10:23
|
הסלוגן של התוכנית הוא תסתכלו עליהם ותראו אותנו. לכן זה כן צריך לייצג יחידה הגיונית וממוצעת. כמו שלא היה הגיוני לקחת יחידה ספציפית של 70% דתיים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם אצלי אין
עוד אחד,
13/03/05 15:50
|
זאת אומרת - היה אחד, והוא ירד מהארץ. איזה מזל שברבש לא עשה עלינו את הסדרה... אבל כמו קודמי- אני מסכים שאין לכך כל משמעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מערכת יהדות
דן,
13/03/05 10:25
|
האם מערכת יהדות אינה אלא נציגות של מטורפי הגבעות? כל הכבוד לחברים היהודיים של NRG, הם אפילו לא מתחזים לעיתונות אובייקטיבית, או לפחות פלורליסטית. זו יהדות וזו פרצופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
איזה אזרח באמת חוזר מטיסה כדי
לינור,
13/03/05 10:24
|
לעשות מילואים? סדרה לא מציאותית השיט
אבל אני עדיין אובהת את דרור קרן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני - ואני לא לבד
שישו הקטן,
ירושלים,
13/03/05 16:54
|
קיצרתי לפני שנה חופשה בחו''ל ביומים כדי להספיק לאל''ל (אימון לפני לחימה). אני יודע שרוב חברי ליחידה (לא יחידת עלית, סתם מוהנדסים מהשורה) היו עושים אותו הדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנים ושמות
hgi,
13/03/05 14:09
|
אם את רוצה פנים ושמות את מוזמנת לגדוד שלנו (צנחנים פיקוד מרכז). אני לא יודע מה יהיה המצב ביולי הקרוב, שכן 50% מהגדוד דתיים, כולל מפקדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלאי, יש עדיין כמה שהמדינה..
גל,
13/03/05 12:25
|
חשובה ויקרה להם וצו 8 יחזיר אותם מעליה למטוס וגם מחו''ל.
הדמות של דרור קרן חזרה גם בגלל הצו וגם בגלל בעיות זוגיות אישיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דודים שלי היו חוזרים
ל"ת
jak,
13/03/05 11:47
|
|
 |
5.
ארץ נהדרת-הסתה מאורגנת
ארי,
מודיען,
13/03/05 10:23
|
|
 |
אורנה בנאי
יעקב,
חיפה,
13/03/05 11:38
|
אורנה בנאי אוהבת כלבים ו/או חיות. מדוע שתאהב בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעקב, ניתן לאהוב את כל...
גל,
13/03/05 12:27
|
יצירי הבריאה - בעלי חיים ובני אדם.
תגובתך מעידה יותר מכל עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורנה- אולטרא שמאלנית?
אמיר,
13/03/05 15:02
|
כשראיתי אותה ליד בית אריאלה עם סיכה עליה מתנוסס דגל אשף לצד דגל ישראל קצת השתוממתי ואז הבנתי שמדובר על התכנסות מרגשת של עברייני הסרבנות המצפון +תעיוש.
ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תשובה ל-4
יהודי,
13/03/05 10:20
|
אני כחרדי לשעבר יכול להגיד שהמשפט הזה אולי קצת מוגזם אבל הוא לא מנותק מהמציאות. אח שלי יתחתן עם שכנזיה מכוערת ומפגרת אבל לא עם ספרדיה או תימניה ל''ע. (אנחנו אשכנזים). אם קיימת גזענות כמו שהיה כאן לפני 50 שנה ויותר זה רק בציבור החרדי! אם יש לחרדי אח כמוני - שאינו חרדי כבר - (אבל כן דתי) זה אומר שיש לו שם רע והוא יתחתן עם ספרדיה (במקרה שהוא אשכנזי).
גם דודה ספרדיה זה כתם!!
אמנם אין לי אחים נשואים אך אחיי הקטנים יסבלו מ''שידוך רע'' אם ישארו חרדים!!
אבל ללכת לצבא ועבוד אסור!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תשובות
ארגמן ירוק,
13/03/05 10:02
|
א. השאלה קצרה מידי. חבל שלא פירטת.
ב. היו חיילים דתיים. לא הסתכלת טוב. זה שהם לא הופיעו על הפרק הראשון לא קרה כלום, וטוב שכך.
ג. את השאלה הזו אינך צריך להציג לתקשורת שעסקה בכך, אלא לשרון.
ד-ה. סוף סוף שאלות נורמליות. זה שכל הנ''ל היו שאלות מצוצות מהאצבע נובע בגלל שמערכת NRG יהדות זה בעצם שם לאדם אחד (ואולי גם אשתו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון!
מילואמניק,
13/03/05 10:41
|
לא היו חיילים דתיים כמו שיש במציאות זה בטוח. בטח לא ברמת הפיקוד. היום 50% דתיים. פי כמה וכמה מגודלם היחסי באוכלוסיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נומרוס קלאוזוס
גם מילואימניק,
13/03/05 12:33
|
אוקיי ..... מהיום יש לקבוע חוק שבכל סדרה על הצבא יהיו 50% דתיים. או שאולי נעשה על זה משאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל-א'
ש,
13/03/05 10:28
|
כוונת הכותב היא שיואל מרקוס משבח את שרון כמו אורי דן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה חה חה 50%מהמפקדים דתיים !
מפקד טרי,
לשעבר,
13/03/05 12:13
|
אוי , נשאר רק לקוות שאתם כותבים את השטויות האלו למטרות פרופוגנסה ולא מאמינים בשטויות האלו . יש בעיה כשמנפיצים הנפצות כאלו - רבים מאיתנו בצבא ויודים דבר או שניים על מה שקורה שם . באפן טבעי אחוז הדתיים בצבא נמוך , מתוך האחוז הזה חלק הסדרניקים שאחרי שנה וחצי מנפנפים לשלום , מתוך כל אלו לא כולם הולכים לפיוד וקצונה ........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצנון הטרי
אתאיסט,
13/03/05 15:09
|
אידיוט נשאר אידיוט. אתה מוזמן לרפרף בצהובון 'הארץ' ולגלות את הנתונים 48 אחוזים מקציני השדה הינם חובשי כיפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי עיתון הארץ הפך לתנ''ך שלכם
הסדר לא שירות,
הסדר=שחיתות,
13/03/05 16:37
|
אין מצב , לא קיים . תרשום לפניך פנה לדוברת צה''ל , פנה לאלעזר שטרן ותלמד דבר אחד או שניים לפני שאתה פותח חנות ירקות. והצבא - התקיים ויתקיים בלעדכים , לא עומד עליכם ולא על השירות שלכם . מעולם לא היתה אוכלוסיה שעשתה כל כך הרבה רעש משירות חובה . לא שמעתי את הקיבוצניקים ששרתו ועדיין משרתים בנאמנות היום ובימים שהיה מדובר בחירוף נפש יום יומי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבדוק אתה.
עמית,
פ''ת,
16/03/05 10:17
|
לפחות במילואים ועל זה הסדרה יש אחוז ניכר מאד של דתיים סביבות 40% . אצלנו בפלוגה באמת 45% דתיים 45% קיבוצניקים ועוד 10% עירוניים. צר לי אך זה המצב ברוב המקומות. בסדיר אני לא יודע אם 48% מהפיקוד הוא דתי - אך ודאי שהאחוזים גדלו מאד בשנים האחרונות. לידיעתך למרות שהייתי הסדרניק אחוז הדתיים המתגייסים דרך הסדר הוא קטן מאד סביבות 10%.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ארץ נהדרת- זהירות
מוכיח בשער,
ירושלים,
13/03/05 09:58
|
כשמדברים על אנטישמיות, האסוסיציות הראשונות שעולות הן קריקטורות ''מצחיקות'' של יהודים עם אף ארוך ו\או שק כסף ענקי מתחתם. ככה זה- בכל צחוק יש קצת אמת, והאמת היא שיש כאן שנאה ארסית והסתה גזענית מתמשכת כלפי המתנחלים. אם במהלך פינוי רצועת עזה- ידו של חייל אחד, שצפה בתוכנית והושפע- תהייה יותר קלה על ההדק ויירה שם כדור- הדם יהיה על ידי יוצרי התוכנית הזו, שההשפעה שלה על הישראלים גדולה כ''F, שזה כבר הפך לזכות לקבל שם דמות(לא במקרה של 'מוריה סרק') אם לא ייעשה שם משהו בקרוב, התוכנית הזאת תגרום אסון כבד לציבור הישראליף וזה לא שווה את כל הצחוקים שהריצו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה קשקוש בלבוש
אלי,
13/03/05 11:58
|
נו באמת, חייל שראה ארץ נהדרת יירה בגלל זה במתנחלים ? דרך אגב אם מישהו יירה באחר, הסכנה היא הפוכה, שאיש ימין יירה בחייל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלי, כמה שאתה לא מבין כלום...
עינב,
שומרון,
14/03/05 07:44
|
זה דווקא לא קישקוש. ואתן לך דוגמא: מישהו שאני מכירה כ- 3.5 שנים, חבר טוב שלי דווקא. כשהכרתי אותו, מן הרגע הראשון היתה כימיה טובה בינינו, נהיינו חברים טובים, הרבה נושאים לשיחה, תחומי עניין משותפים ודיברנו גם פוליטיקה בלי להעליב אחד את השני. היום, ואני מאשימה בכך את התקשורת השמאלנית העויינת, כל פעם שאנו מגיעים לפוליטיקה, ישר הוא תוקף אותי - ''המתנחלים הם כאלה, וככה אתה עושים, ואתם אלימים וכו''' והוא אפילו לא מכיר מתנחלים אישית! רק מפעם שהיה במילואים ואז דוקא אמר שפגש זוג מתנחלים מאוד נחמדים וכו... כלומר, מבחינה אישית, הוא דווקא מתחבר ויכול לחבב מתנחל, רק שכציבור - הוא רואה את המתנחלים כאלימים, סתומים ומופרדים ממנו. והרי כולנו אותו עם! אבל בשבילו- ערבים הם נורא מסכנים, ומאוד נחמדים ומקבלי אורחים. וזה כי הוא מכיר אותם מהמילואים ככה. וכמו שהוא רואה אותם יחידם יחידים, כך הוא רואה אותם כציבור. אבל במילואים, ברור שהוא לא יכיר את ראשי החמאס! וגם לא את מחנכים ומורים בבי''ס שמלמדים לשנאת היהודים! למה זה? כי ככה מציגים אותם בתקשורת שלנו ובתקשורת העולמית.. למה על מתנחל הוא מסתכל עליו שונה כיחיד וכציבור? הרי המתנחילם היחידים שהוא מכיר, זאת אני ועוד 2 אנשים מהמילואים שלו, ואיתנו מסתדר מצויין! היום אנחנו עדיין חברים מאוד טובים, רק משתדלים שלא להיכנס לפוליטיקה. אבל לי, זה כואב לחשוב שכציבור הוא לא רואה אותי טוב... אורנה בנאי רק מעצימה את הקרע בינינו וחבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לגבי 3 ו-5
אלי,
13/03/05 09:55
|
לגבי שאלה 3. האם אתם טוענים שהקמת המאחזים שווה להלבנת הון, הקמת מכוני ליווי או הימורים ? אם כן אז תצרפו השוואה זו לשאלה 6 ואתם התקשורת העויינת את עצמכם. שאלה 5. שמעתם על המילה ''הומור'' יעני עושים קטעים, לא מאשימים אף אחד בכלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמענו על הומור ,
דני,
13/03/05 10:31
|
אבל זה לא מצחיק , ודרך אגב , גם באחורי החדשות יש דמות נלעגת של אשה דתיה . וזה כן מאשים את הציבור הדתי ברצון לרצוח את ראש הממשלה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מי שקרא את התגובה של דניאלה
הילה,
14/03/05 00:16
|
וייס, על דמות המתנחלת, יכול היה להבין שהמציאות, אפילו יותר הזוייה מאשר בתוכנית, ואני מצטטת מדבריה של וייס: ''אנו ניהנות להתפלש בבוץ, של אדמת א''י שהקב''ה העניק לנו...ואם מישהו שיגיד לי שאני עובדת עצים ואבנים, אני אתן לו אגרוף בפרצוף''. אז מי אמר ש''ארץ נהדרת'' מעוותים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורס בסאטירה
אלי,
13/03/05 11:55
|
קודם כל אותי זה מצחיק, וכנראה עוד כמה מאות אלפי אזרחים, (מעל 30% רייטינג). בסך הכל הם לוקחים דמות של מתנחלת קיצונית, (ויש כמה כאלה) ומקצינים אותה עד לאבסורד, זה סאטירה. אם זה מאשים את המתנחלים אז אפשר לומר שאיך שהם מציגים את שלי יחימוביץ, זה מאשים את כל השמאלניות פמיניסטיות בהיותן צבועות ונימפומניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם האנטישמים צוחקים מקריקטורות
רוחמה,
חיפה,
13/03/05 13:49
|
של יהודונים- אותך זה מצחיק? ''סתירה'' מהסוג של ארץ נהדרת מדביקה סטיריאוטיפ מעוות לאוכלוסיה שלמה של מאות אלפי אנשים. והסטיריאוטיפ נדבק. השנאה והבוז הופכים להיות ''אין'', וזה אפילו קול ומצחיק . והאדם המשתייך לקבוצת מאות אלפי המתנחלים מפסיק להיות דני או יוסי או גדי שיש לו אהבות ושנאות ותקוות ואכזבות וכשרונות וחסרונות וילדים ומשפחה כמו לכל אחד מאיתנו, והופך להיות למעין עסקת חבילה של תכונות שליליות תחת כותרת ''מתנחל''. אז תמיד אפשר לאמר- ''זה היה בצחוק'' , ועוד להאשים את הצד הנפגע: ''מה אתה לא מבין חוש הומור''? אז - כמו שהמורה שלי למתימתיקה, חיים רוז ז''ל, היה אומר: ''יש חוש הומור- ויש חוש חמור'' כותבי ''ארץ נהדרת'' מוציאים מנה גדושה של רשע ושנאה כלפי המתנחלים , מכסים אותה במעטה דק של ''הומור'' ואתה ושכמותך צוחקים עד להתפקע..... שיבושם לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי רוחמה (נחמה)
אלי,
13/03/05 16:10
|
יש לך בעיה בהבנה. קודם כל סאטירה ולא סתירה. שנית הם עושים זאת כלפי כל הדמויות בתכנית, (ראי : שלי,מופז,שרון,אודי,עזאם,קצב....). אף אחד לא חושב אחרי שהוא ראה את התכנית שכל המתנחלים כאלה, ואין את דני, יוסי או גדי. האנשים פה לא עד כדי כך מטומטמים. רק בעלי רגשי נחיתות כמוך מגיעים למסקנה המופרכת הזאת. מספיק עם הבכי המזוייף הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל לא היה מקבל זאת בברכה
גילי,
שומרון,
13/03/05 10:22
|
אני מנחש שכבר באותו לילה הייתה מתקבלת תלונה במשטרה על הסתה,אם המקרה היה הפוך
הגב לתגובה זו
|
|