 |
53.
אראל אתה כותב ממש כמו ישיבישער
אריה לייב,
בני ברק,
26/01/05 03:44
|
חילך לאורייתא! אבל עד אז נמשיך כל שבוע לקרוא אותך בהערצה גלויה. אין עליך ולא יהיה, אתה מלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
סג''ל, אם לא היית קיים -
א.ב.,
בית שמש,
05/01/05 13:56
|
|
 |
51.
סג''ל אתה נהדר, מברוק.
ל"ת
אור,
תא,
05/01/05 10:47
|
|
 |
50.
תשובה ניצחת לאוייבים שבתוכנו.
ל"ת
אור,
תא,
05/01/05 10:39
|
|
 |
49.
גם לנשיא הם התאכזרו מעבר לגבול
ל"ת
הטעם הטוב וחבל,
04/01/05 23:52
|
|
 |
48.
סגל שומר את השער
ל"ת
דטוד,
גד,
03/01/05 22:08
|
|
 |
47.
עוזי מזמין לעצמו את הביזיון...
ל"ת
צחי,
03/01/05 17:34
|
|
 |
46.
דבריך אודות הלבנת הפנים -
דוד,
ירושלים,
03/01/05 09:09
|
|
 |
45.
צודק כל כך. מדוע אנו פוגעים ?
ל"ת
יולי,
02/01/05 21:48
|
|
 |
44.
החיקוי של עוזי כהן גועלי משפיל
ל"ת
נורית ישימוטו,
02/01/05 13:58
|
|
 |
אך המקור של החיקוי
משה שקימקקי,
05/01/05 16:14
|
גועלי ומשפיל פי כמה. אותנו, את הדמוקרטיה, את טוהר המידות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אראל, הפעם הפתעת לטובה !
סומסום היפתח,
עלי באבא,
02/01/05 13:16
|
איכות כתיבתך השתפרה פלאים. קבל חיזוק חיובי ! יש תקוה שתתמיד בקו הזה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
סגל הפך לאדם ברוך??
ל"ת
חגית,
ירושלים,
02/01/05 12:19
|
|
 |
41.
מקריאת התגובות אני למד ש..
רני,
02/01/05 10:00
|
לא כולם הפנימו את מהות הטור סגל לא ניסה לומר מי צודק ימין שמאל זה בכלל לא חשוב מה שחשוב וכאן יבוא ציטוט שאני מתפלא שסגל לא רשם ''בנפול אוייבך אל תשמח '' הכוונה היא לאוייבך מעמך שלך כלומר כל הויכוח כאן להחזיר או לא להחזיר יכל להיות אחרת אם היה מנוהל בחמלה והקשבה ואז לאחר שכבר הוחלט על דרך כלומר צד אחד הצליח למה בעצם הוא צריך להמשיך להתווכח די כאן למעשה שורש העניין אנשים נעקרים מבתיהם שורה תחתונה מה זה משנה למה הם באו לשם מי הם מה אני חושב עליהם ? כאן צריכה להתגלות חמלה אנושית. מתוך חלק מן התגובות אני מבין שאנשים לא ממש מבינים את זה אז אני מבקש תעצרו שנייה קחו אויר מה אכפת לכם להיות טובים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
סגל אתה תותח!
אסף,
באר שבע,
02/01/05 09:35
|
אין כמוך, אתה כותב בצורה מעולה! הלואי וכל השמאלנים השמוקים היו חושבים כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מסית ומדיח - זה אתה
רונן,
פת,
02/01/05 06:01
|
יש בך לא מעט צביעות, כי אתה הוא אחד המסיתים והמדיחים העיקרייים בעיתונות, אלא שמטרתך היא כך מי שאינו מזדהה עם הימין הסהרורי שאתה מייצגו. דוגמא קטנה: ''אותה תנועת ''שלום עכשיו'', המבקשת להתנדב לעקירת יהודים מבלי שנתבקשה, אלא אך ורק מתוך רצון מתועב להתסיס ולנגח...'' רק ההתססה היא המניע של כל אנשי שלום עכשיו? מה למשל עם התפיסה של מדינה דמוקרטית והצורך לפנות את השטחים כדי לממשה? תפיסת הביטחון השונה וכן הלאה... כל אלה לא קיימים עבורך. ולידיעתך, האוניברסליזם, מקורו ביהדות. בבריאת האדם בצלם, בדברי הקב''ה ''אהיה אשר אהיה'' הוא שמי... כלומר הוא יכול להיות בכל מקום ותחת כל שם... לא רק במאה שערים או בקרב מתנחלי חברון... כנראה גם לא שמעת את הציווי לאברהם: '' ספר בראשית פרק יח (יט) כִּי יְדַעְתִּיו לְמַעַן אֲשֶׁר יְצַוֶּה אֶת בָּנָיו וְאֶת בֵּיתוֹ אַחֲרָיו וְשָׁמְרוּ דֶּרֶךְ יְהֹוָה לַעֲשׂוֹת צְדָקָה וּמִשְׁפָּט לְמַעַן הָבִיא יְהֹוָה עַל אַבְרָהָם אֵת אֲשֶׁר דִּבֶּר עָלָיו:'' תפקידנו, תפקיד צאצאיי אברהם, הוא לעשות צדקה ומשפט. זאת הדרך היחידה להגשים את הברית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טעות
ראול,
02/01/05 09:53
|
אם יותר לי לפרש (באמת קטונתי):
אם שלום עכשיו רוצים שהתהליך באמת יצא לפועל - עדיף שיישבו בשקט וייצפו בו מתרחש.
כל התבטאות של אנשי שלום עכשיו בעניין ההתנתקות רק תביא לנזק ותתפרש כהסתה ושמחה לאיד ולבסוף תביא להפסקת התהליך.
המתנחלים הקריבו המון עבור המדינה. יותר מכל אוכלוסייה אחרת. החיילים הטובים ביותר באים מההתנחלויות וערכי המוסר שלהם הם מהמשובחים ביותר (פרט לקיצוניים שבהם שבשל ענייני רייטינג מקבלים במה תקשורתית מוגזמת).
כשם שראוי שנעזוב את השטחים, כך ראוי שנכאב את כאבם של המתנחלים ונשתתף במצוקתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מעריץ שלך
נמרוד,
ירושלים,
02/01/05 01:38
|
סגל יקירי, איכה הידרדרת למדור יהדות המשמש כסניף ערוץ שבע במעריב. הרי במדור הזה יש רק פנטים ימניים אוהבי ארץ ישראל הגדולה והמורחבת מהקוטב הצפוני לדרומי, וקומץ רווקות דתיות שמחפשות הרשאה רבנית להיות חילוניות. סגל האחד והיחיד, היזהר מהמדור. כמו שאמרו לנו בילדותינו: אל תיגע פן תיפגע. אוהבים אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אתה באמת חובב פורנו?
ל"ת
ארול,
חתח העץ,
02/01/05 01:25
|
|
 |
יש לי קלטות בשבילך
ל"ת
אחמד,
02/01/05 04:41
|
|
 |
36.
סג''ל אתה ממש חזק
פיס,
01/01/05 22:46
|
כל הכבוד!!!! קודם כל עשית לי את צאת השבת מעניינת הסיפור ''בבלי'' ממש חזק ויש הרבה לגבר הישראלי המצוי מה ללמוד ממנו,ובכלל חזק ואמץ ותמשיך להפתיע,עוזי כהן לא מעניין כ''כ ולדעתי התקשורת נותנת לו יותר מידי במה והיא רק עוזרת לו להיבנות בחינם אין כסף-אז התקשורת לדעתי פרייארית גם עם הרייטינג בשמיים,שבוע טוב לך ולבניי ביתך- פיס המעריצה.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
סגל - הגדול
עמית,
01/01/05 20:39
|
מילים כדורבנות השינאה תהרוג אותנו... ''יש בנו אהבה - והיא תנצח''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
סג''ל, הכתיבה שלך דבש
ניר,
01/01/05 20:36
|
|
 |
33.
מפסל בחלבה??????
ל"ת
מיכאלי,
01/01/05 19:19
|
|
 |
32.
מסכימה איתך עם כל מילה!!!
ל"ת
טל,
01/01/05 19:04
|
|
 |
31.
לא ברור
A.NY,
01/01/05 18:39
|
מר סג''ל, איך אתה עם הידע שלך וכושר הניתוח שלך, יכול להיות בעד ההתנתקות? 1+1 מה כבר לא שווה 2 במחוזותינו....
לא הספיקו לנו 12 שנים של טרור אוסלו? צריכים עוד????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי סג''ל אוהב ''מנהיגים חזקים''
עונה לך,
03/01/05 03:29
|
ככה הוא בנוי ללכת אחרי אנשים כמו שרון או כמו דומים לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תמיד אתה כותב טוב
מיכל,
01/01/05 18:37
|
|
 |
29.
למה אתה מעליב את הקופים מר סגל
ג'ינה,
01/01/05 12:11
|
להשוות אותם לעוזי כהן, זו הלבנת פנים לקופים.תתבייש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתימנית גינה -=שדה קטנה
יואל ראש העין,
01/01/05 22:29
|
בתימנית זה נשמע יותר ישליש אל גין תרגום לשכמותך שיקח אתכם השד כי אתם לא מבני האדם האנושיים אתם שדים שבאו לארץ וסופם להישמד בגיהנום את חושבת שאת יפה וחכמה את טיפשה שלבסוף תיגמרי כמאכל לתולעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת כלום, הא ג'ינה?
תל אביבי,
01/01/05 15:17
|
ואם הבנת זה רק מעיד כמה את אכולת שינאה וכמה חוסר סובלנות יש לך לאחרים. מעניין אם הצלחת להשיג לעצמך חברים עם האופי הזה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכרה, מדהים איך היא לא קלטה..
ל"ת
ניר,
01/01/05 20:29
|
|
 |
28.
שעוזי כהן יתבייש
שרון,
דן,
01/01/05 10:22
|
אנו חברה של קומבינות וקשרים. אתה תסדר לי ועוזי כהן יסדר לך לפחות חצי נחמה יש לנו שאפשר לצחוק על אנשים כאלה. עוזי כהן הוא שליח ציבור שמתפקד כשליח של החמולה שלו. המדינה צריכה להוקיע אותו על מינויים פוליטיים לא קשרים אך זה בלתי אפשרי כי כולם ממנים ומקמבנים. משרות כאלו ואחרות צריכות להיות מאוישות על ידי המתאימים לתפקיד ולא בגלל קשרי משפחה. הסאטירה מזהירה כי מי שלא יתנהג יפה יעשו ממנו צחוק, תסמכו על עוזי כהן שהוא ימשיך לצחוק על כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם ההליכה בסבך הבירוקרטיה...
חבל שאין עוד,
100 עוזי כהן,
01/01/05 11:16
|
הואילה לאותה חולת סרטן שהתחננה לתרופה מצילת חיים מקופות החולים וממשרד הבריאות? איזה סיכוי היה לאישה הזאת ללא אנשים כמו עוזי כהן: אין לה כסף כי כבר אי אפשר להתפרנס בכבוד במדינה הזאת בגלל שבעלי ההון מעדיפים למשוך משכורות גבוהות לכיסם מאשר לתגמל באופן הוגן את העובדים, קופות החולים נוהגות בשרירות לב בייחוד לאחר חוק הבריאות של חיים רמון, אין סולידריות חברתית וכל אדם קרוב אצל עצמו... אז תגיד לי מה היה עולה בגורלה אם לא היה אדם כמו עוזי כהן, שלהזכירך לא השיג את המימון דרך קשריו הפוליטיים אלא דרך חבר אמיד שניאות לתרום?? איפה כל בעלי ההון תומכי השמאל שזועקים חמס על חוסר המוסריות בחברה, למה הם לא עזרו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיכוי שהיה לה ללא עוזי כהן ?
אזרח,
01/01/05 21:39
|
ללא עוזי כהן ודומיו, היה סיכוי שבכירי מערכת הבריאות היו נבחרים לפי כישוריהם, ולא לפי קשריהם במרכז המפלגה. עם מערכת בריאות שבראשה עומד איש מקצוע (ולא נפל ממפלגתו של עוזי כהן) ייתכן וחולת הסרטן יחד עם שאר החולים במדינה, היו מקבלים את התרופות שהם זקוקים להם בזכות, ולא לאחר תחנונים לעשירים.
צודק סג''ל בכך שלא יאה ללעוג על דמותו החיצונית של עוזי כהן, אבל בהחלט יש מקום ללעוג על רמתו השכלית והמוסרית של מי שהעם המליך עך עצמו.
הרי ברור כי לדעת עוזי כהן, אין סיבה שחבר מרכז ליכוד לא יעבוד כמנתח מוח בכיר, רק מפני שלא למד רפואה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
נפלא ומרגש!
ג'וני קדחת,
01/01/05 08:49
|
וקחו את יוסי שריד כדוגמה לרוע צרוף, שינאת חינם ועמדות אינטרסנטיות צרופות. בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
יוסי,
02/01/05 13:02
|
אני רחוק בדיעותי מיוסי שריד (התפכחתי, אתם יודעים...), אבל הוא בשום אופן לא דוגמה לרוע.. אם כבר הגדרה זו מתאימה מאוד לשולמית אלוני. שימו לב למעש היוצא מן הכלל של יוסי שריד במשרד החינוך, לעומת אימפוטנטיות, וכן רוע של שולמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
האם זה אותו סגל מ- 103FM ?
אמנון,
המרכז,
31/12/04 23:39
|
אני קורא טרי של המדור במעריב, אך שומע כבר מזמן את סגל וגם את זהבי ב- 103.
האם מישהו יודע אם זהו אותו אדם או לא ?.
שבת-שלום, אמנון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן זה הוא
ל"ת
איתמר,
04/01/05 18:51
|
|
 |
25.
שלום אכזב...
רותם,
ירושלים,
31/12/04 23:10
|
לו רציתם לדעת את כל התורה של התנועה הנ''ל - שלום אכזב עכשו, על רגל אחת, הייתם מוצאים שהיא מתבטאת בדברי החנופה המשווים פיצוץ יהודים במסעדות ובאוטובוסים ע''י הפלשתינים, כ''התנהגות לאומית אצילה''...לא צריך יותר מזה, כדי לחשוף את ערוותם של תמהונים אלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אהבת חינם
עמרמי,
31/12/04 21:18
|
אהבת חינם זה הסוד בחיים. הטור הזה היה ממש במקום. גם סיפור משעשע היה עובר, אבל זה צלח בצורה מעולה. מין סיכום שנה וסיכום חיים וסיכום כללי של המהות של הכל.
יישר כח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הפילוסופיה מס 1 בעולם
AVI,
31/12/04 19:45
|
מעיין החוכמה של כל היקום נימצא בתורה...אז מה כולם מחפשים בכוכבים מה שישנו פה ?נצרות איסלם הינדו וכל שאר הדתות כולם העתק של התורה שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
פירושים פשוטים ועוד ענין
אריאל,
חיפה,
31/12/04 19:43
|
לענין הסיבה לרצח הבל: הרי זו קנאת אחים פשוטה, אלהים כאן הוא כמו אב הנותן אהבתו רק לאחד משני בניו. לענין ''חתה גחלים על ראשו'', בלי לזלזל בנכונות הפירוש המובא במאמר: הפירוש העממי מצוי באימרה ידועה: ''היה נחמד אל אויביך - הם יתפוצצו''.
מה שהביא לחורבן ירושלים היה הקנאות. אם לא היו קנאים בטוחים כי אלהים לא יתן שבית מקדשו יפול - לא היה המרד פורץ. שלטונה של רומא בישראל היה קשה, אך לא היה מרושע יותר מכפי שהיה ביתר הפרובינציות. עובדה היא ששלטונות רומא יכלו להזרים ליהודה כוחות גדולים מפרובינציות אחרות, שלא מרדו. כל אחד (גם אני) לומד מן ההיסטוריה את מה שמתאים לדעותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
באהבה
נתן,
מרכז,
31/12/04 18:45
|
חשוב שכתיבה כזאת תבוא מכל רובד הכותבים שתטיף לאהבה דרך ארץ וסובלנות. בואו נגלה קצת אהבה,סובלנות ורוך. המשך לכתוב כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
Right, Left & the Middle Truth
Israeli Jew,
Tel Aviv NY,
31/12/04 17:23
|
Why our hearts are placed over the left side? And why most of us are right handed? If we created by his own images, than maybe by placing our right hands over our left hearts we should all feel it’s the same body…his
הגב לתגובה זו
|
|
 |
absolutely beautiful
michali,
31/12/04 19:28
|
never thought about that.. that's a great way to put this!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
למה לא פרסמו את הטור בדף הבית?
כמעט ופספסתי,
31/12/04 15:59
|
סגל, אין מה לדבר אתה פשוט יודע לכתוב. מה עם ספר????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש ספר:
א',
01/01/05 23:09
|
''מיומנו של פסיכופת'' 2003 רצוי לאסוף קצת מידע מוקדם לפני שכותבים תגובה... אגב- לא מומלץ לכל מי ששומר נפשו או ילדיו...אבל מה שכן, מומלץ כרגיל למי שמנסה להשחיז קצת את לשונו ולהרחיב את ידיעתו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
סגל עשה קריירה בלהלבין פנים
דני,
31/12/04 15:39
|
שסגל רצה הוא ידע טוב מאוד להשתמש בעט מושחזת ולרמוז רמזים מכוערים על מוצאם האבלווציוני של פוליטיקאים אי אלו ואחרים וגם על סתם טיפוסים שהוא לא אוהב והנה הנפש הרגישה מתיפייפת כמו נזיר טיבטי ענוג ורך, נו באמת סגל, עוזי כהן בהמי, ההסתלבטות עליו בהמית וגם הסטנדרטים של הטור הקבוע שלך לא גבוהים במיוחד. ראוי שמי שמוציא את פרנסתו בנבירה באסלות צואות לא ילין על ריח נפיחות השכנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחח דני גדול!
מגיב,
31/12/04 18:20
|
מפניני סגל: ''טחור מדמם'' ''שים קונדום אל תתרבה'' ''אם אני מדבר עם חרא אני יפליץ קודם'' כן כן , זהו סגל העדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתם רוצים מסג''ל
אריאל,
חיפה,
31/12/04 19:30
|
אראל סג''ל, כמו כל יהודי מאמין, עושה תשובה לקראת ראש השנה. לכן אם בעבר דיבר או כתב בגסות ופגע באנשים, הנה עתה, לקראת השנה החדשה הוא מטיף לכולנו שלא להתנהג כמותו ולעשות אך טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריאל אתה סתום!
אסף,
דרום,
02/01/05 18:27
|
תגיד, התחרפנת? יהודי מאמין בכלל לא מתייחס לשנה החדשה לפני הנוצרים. חבל מאד שאתה ועוד הרבה יהודים חוגגים ראש השנה של גויים! אני לא צריך לספר לך כמה צרות הנוצרים עשו לנו ואתם חוגגים כמו מפגרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת
אריאל,
חיפה,
04/01/05 12:56
|
קרא שוב, ותראה כי לחינם אתה מתרגז. כתבתי בציניות ברורה. 1. ''תשובה לקראת ראש השנה''. 2. ''הוא מטיף לכולנו שלא להתנהג כמותו...''.
אז בחייך...
בברכה
אריאל הסתום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הידד לעוזי
רענני,
רעננה,
31/12/04 14:34
|
האיש שנולד עם בעיות שמיעה ודיבור גבר על כל קשיו והתקדם בחיים הציבורים. הלעג כלפיו הוא לתכונות מולדות. סוג של גזענות נמוכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
התעייפי בפיסקה הראשונה
ל"ת
דן,
31/12/04 14:06
|
|
 |
מעניין למה??
יהודי,
ארץ היהודים,
01/01/05 19:10
|
ציטוט קצר ממקור יהודי והכל כבר הופך ללא מעניין הא... תחזור לראות טלביזיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כל הכבוד
משה,
31/12/04 13:54
|
|
 |
14.
www.holon.mcvb.il
מוטי,
חולון,
31/12/04 13:39
|
|
 |
13.
יש נביא בעירו
חיז,
31/12/04 13:33
|
נדמה כי מאיר אריאל כבר חזה ותמצת באמנות קולחת, כדרכו, את דבריו של אראל בשירו ''מדרש יונתי'' (אלא שאין בכך להפחית מעוצמת הטור הנהדר של השבוע):
''ושמיטה כהלכה אתה כבר יודע לעשות שאתה רץ לקחת עוד ועוד אדמות? בספק מרמה, בחשד גזל, בחסות חשיכה בחסינות מושל? הזו גאולה? הזה כבודה? כגנב במחתרת יהודה? ולמי תמכור את ''שדך'' בשנת שמיטה או אולי תתאסלם או תתנצר לשנה? ולפני מי תיתמם שביעת אחר שביעית בעוד האדמה אשר תחתיך כשפחה נשבית? בעיני מי זה מוצא חן? אדמה אתה לוקח - גאולה לא נותן. או אולי אצבעותיך הדוקות מאוד מאוד - מאומנות להרפות? מיומנות לשחרר? מתורגלות לשמוט? ...'' '' ...אל תעוררו ואל תעירו שנאה שלא תחפץ. רק תצא אותה כבר לא יחזירו לא רב, לא שר, לא ש''צ.
מישהו עוד יתעורר עלינו כמקיץ מחלומו: נימחה אנחנו ושללנו נשקע בתהומו.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אלי פיניש עלוב נפש כמו עוזי כה
יואל ראש העין,
31/12/04 13:02
|
שמת מר סגל את הדברים האמיתיים שצורמים לי ברמה השפלה . של ביזוי אדם כעוזי כהן ולדימויו כקוף ולבבון ארץ נהדרת הראתה על עצמה עד כמה האנשים הם חסרי מוסר וחינוך ותרבות מינימלית והאסון הוא שהם מקבלים רייטנג ונהפכים לכוכבים מה אנו לומדים מכך שצריכים להיות בוטים לנבל את הפה לפגוע באנשים ללעוג להם ואז לא מקבלים עונש מקבלים פרס זהוא המסר שמקבלים ושאף אחד לא יומר זהוא בידור על אף שעוזי כהן לכל הדעות מחל על כבודו בצורה מחליאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בכול דור בדור יש להלחם בעמלק,ל
פילוסף,
31/12/04 12:22
|
תוהים רבתנו... אזי לעולם לא יעלם אם בכול דור ודור... תשובה ככול שיהיה ישראל יהיה עמלק אין רשע בלי טוב ולהפך... ומוסיף עמלק בישראל אחד הם.... ''על אשר זנבוך ביתכם חלשים''....זה עמלק וגה זה עמלק: ''אותה תנועת ''שלום עכשיו'', המבקשת להתנדב לעקירת יהודים מבלי שנתבקשה, אלא אך ורק מתוך רצון מתועב להתסיס ולנגח, פרסמה ב-12 בנובמבר את ההודעה הבאה: ''הרשו לנו להביע את הזדהותנו העמוקה עימכם עם מותו של הנשיא ערפאת. ההיסטוריה תשפוט את מורשתו של הנשיא המנוח, אך אין ספק שלעולם הוא יישאר סמל למאבק הפלשתיני לעצמאות ואצילות לאומית (...)''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כמו תמיד- מעורר מחשבה
דנה,
31/12/04 12:12
|
חבל שראש הממשלה לא קורא את המאמר הזה. אם הוא שינה את עמדתו (וקיבל את עמדתו של מצנע), לפחות שיסביר למה. מה הביא לשינוי, באיזה אופן הוא מצפה שהמצב ישתנה לטובה? הוא חייב את זה לציבור בוחריו, הוא חייב את זה למתיישבים שעד לא מזמן הוציאו לפועל את מישנתו. הוא לא יכול להגיד ככה אני רוצה וזה מה שיהיה. יש כאן אנשים שמנפצים את כל מה שהם בנו והאמינו בו. איך מצפים מהם להמשיך ולתרום (הם האוכלוסיה התורמת ביותר) אחרי היחס הזה: הדה-לגיטימציה, הפיצויים העלובים, ההתנערות מכאבם? לגבי השמאל (ביניהם אולמרט, ציפי ליבני)- כבר מזמן אני מפקפקת במוסריות שלהם, האופן בו הם בכלל לא מוכנים להבין את השבר אצל המתנחלים. יוצא הדופן הוא עמי איילון, שחוץ מעמדות פוליטיות יש לו גם נשמה וחמלה גם למי שאינו מסכים איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
רק מהפיכה אלימה!
מכיר שמאלנים,
חיפה,
31/12/04 12:08
|
סגל, אתה נאיבי.
אנשי השמאל הם שונאים נבערים וחסרי תקנה.
מרקס צדק: רק מהפיכה אלימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אוף
שוב התבלבלתי,
31/12/04 11:11
|
נכנסתי לקרוא את סגל מספר הסיפורים (מתי פרס נובל?), וגיליתי את סגל הפובליציסט העבש. שאחד מכם כבר ישנה את השם או יעבור עיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סדר חדש באוונגליון
מתתיהו,
31/12/04 10:56
|
זה ממש לא אסון אולם מצטטים את מתי ומפנים לאזכור, כדאי לדייק. אגב, גב' סיגלית יפה ב(עם)הארץ הפגינה בורות כפולה ומכופלת. וזו, ממש לא נחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מספיק לרחם על המתנחלים!
אזרח,
תל אביב,
31/12/04 10:28
|
הרי הם האסון של מדינת ישראל. הם האחראים למלחמת האחים ההולכת ומתרחשת עלינו ולא הייתי קורא לכך מלחמת אחים כי בעצם הם לא האחים שלי-הם האויבים שלי. הם מסכנים את קיומה של מדינת ישראל. רק במדינה מטורפת כמו ישראל מיעוט פאנאטי של חולי נפש מעמיד בסכנה את קיומה של מדינה שלמה!!! אז תקראו לי יפה נפש, זה בטח עדיף על חולה נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאאללה מלחמה.
גולנצ'יק,
מאחז ז',
02/01/05 18:33
|
ננצח את השמאלנים הארורים. בסקר קצר שעשיתי (לא מייצג) במסייעת 13 לפני השחרור- לא מצאתי שמאלנים. הם אוכלים סושי בקריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט!!!
אסף,
02/01/05 18:30
|
נשבע לך שאפילו להפעיל את השרירים באצבעות בשביל לכתוב לך תגובה זה בזבוז. אתה חתיכת מטומטם שלא מבין כלום. ואם אתה מדבר ככה אז אתה באמת אויב, אבל לא רק של המתנחלים, אלא של כל העם היהודי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...תגובה הולמת
יחיאל,
ירושלים,
02/01/05 01:32
|
מי שחולה נפש הוא מי שתלה עיניים חולמניות בעראפת ובחבריו הקצבים.
מי שחולה נפש הוא השמאלני חסר הדעה והזהות העצמית שמדקלם סיסמאות שחוקות שנלקחו מסמטאות צפון תל אביב.
מי שחולה נפש הוא מי שחושב שהטרור והאנרכיה נגרמו מהמתנחלים.
מי שחולה נפש הוא טיפוס כמוך שחי בבועה אטומה לחלוטין ולא יודע מה קורה ומה קרה סביבו.
גם זה סוג של אוטיזם.
דרך אגב, אתה גם יפה נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה
המתיישב,
תל אביב יפו,
31/12/04 18:36
|
כל פיסת אדמה שאנו יושבים עליה (היהוד) בפלסטין היא אדמה כבושה ולכן בדוק היטב היטב היכן אתה גר ומה היה שם קודם ותגלה שגם אתה מתנחל וש''אוהבך'' רואים גם בך פגע וצרה בדרך לשלום ''ללא היהודים בפלסטין''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאזרח
היהודי,
31/12/04 13:26
|
אתה לא יפה נפש. אתה גועל נפש. ההסתה הפרועה שמנהלים השמאל (כן תאמינו או לא גם להם יש מנגנון הסתה)נג ציבור המתנחלים שאוהב את הארץ ומשרת בצבא(חוץ מתומכי כהנא שגרועים לא פחות ממך) גורמת רק לשסע. פעם הייתי בטוח שיוסי שריד ותומכיו לא פחות ציוניים מאפי איתם אבל אחרי ההתחנפות לערפאת וההשמצות נגד המתנחלים אני יודע שהם פשוט אנטי ציונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על המחמאה יהודי
אזרח,
31/12/04 17:21
|
ותקרא לי איך שאתה רוצה, ממש לא אכפת לי. העיקר שבקרוב יפנו את כל ההתנחלויות הארורות האלו, נפסיק להיות עם כובש ואז אולי השפיות והמוסר יחזרו למדינה. ההתנחלויות הסהרוריות האלו גרמו למדינה נזק כמעט בלתי הפיך ובגללן העם היהודי שהיה אמור להיות עם סגולה הפך לעם מושחת, בלתי מוסרי ומבודד בעולם. אולי עכשיו אחרי הפינוי תהיה סוף סוף תקווה לעם היהודי במדינת ישראל השפוייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזיר ת'סרט לבלוקבסטר!!!
חגי,
02/01/05 01:11
|
ומי שלח אותם לשם? ועל איזה מוסריות אתה מדבר? בקום המדינה לא חטפו ילדים תימנים? צא, צא מהסרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסלחו לו - הוא עוד קרבן הסתה
ז. פרויד.,
31/12/04 13:07
|
של השמאל השונא.
מי שחושב שבגלל המתנחלים הארץ בסכנה - איבד את שפיות דעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך היא הוכחה למאמר.בושה
ל"ת
מיכל,
31/12/04 12:20
|
|
 |
5.
דברי חכמים, בנחת נשמעים
אליהו הנביא,
נחל הקישון,
31/12/04 02:06
|
תמהני שעל מנת לקדם שלום, אחוות אחים ופיוס, בחרת לצטט את מקורותינו הקדושים. מדובר בחרב פיפיות ובומרנג!!
אכן, במזרח התיכון החדש בו אנו חיים, עמדותיה של 'שלום עכשיו' מגלות פעמים רבות נאיביות הזויה קמעא, בעיקר ביחס לטוהר כוונותיהם של אי אילו משכנינו היקרים. גם אם אינך מסכים עם עמדותיהם (כמוני), ראוי להתייחס אליהם בסלחנות.
לעומת זאת, שילוב מקורות הלכתיים יחד עם ההצגה לפיה ''תנועת 'שלום עכשיו' מבקשת להתנדב לעקירת יהודים מבלי שנתבקשה, אלא אך ורק מתוך רצון מתועב להתסיס ולנגח'', יכולה להוביל לתוצאות קשות.
כדי להימנע מהסתה אמנע, בשלב זה, להביא הוראות הפעלה מעשיות למאמין, מן התורה, המשנה והתלמוד, ביחס לאופן הטיפול הרצוי באנשים המתאפיינים בתכונות שייחסת ל'שלום עכשיו'; וכידוע, כבר היו דברים מעולם.
אינני חדור שנאה עצמית וברור שגם לדתות האחרות יש מקבץ אמירות וציטוטים לוחמיים.
שבת שלום.
נ.ב., למי שחוגג יומולדת לישו בסופשבוע: אל תשכחו להביא מתנה - עוד מעט בן 2005.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון קל
ק,
הר ציון,
31/12/04 10:02
|
יש''ו נולד לכאורה בחג המולד, לא בסוף השנה האזרחית (כאן יש החוגגים את פטירתו של סילווסטר (לא החתול), חג שסביבו לדעתי כולנו יכולים להתאחד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו חוגגים את ברית המילה
ישו,
גת שמנים,
02/01/05 13:18
|
בעצם ראש השנה האזרחית מציין את ברית המילה של ישו ולא את הולדתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למעשה ה 25 בדצמבר הוא
אפולו,
רומא,
02/01/05 13:51
|
יום ההולדת של אל השמש, אפולו.
בברית החדשה אין שום אזכור ליום ההולדת של ישו.
הקיסר קונסטנטינוס שקיבל עליו את הנצרות האמין באפולו, הוא לא רצה להרוס חג טוב והפך את היומולדת של אפולו ליומולדת של ישו.
וזו רבותי, עובדה הסטורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שהגעתי לארבעתכם
אזרחית המומה,
צפון,
03/01/05 14:56
|
דבריכם הנבונים והמתונים נותנים פתח לתקווה שעוד לא הכל אבוד כאן. אחרי שקראתי את רוב דברי הכותבים מעליכם - הייתי קרובה לייאוש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
רגע חושבים
אני שמאלני,
נתניה,
31/12/04 00:04
|
כשמאלן ואוהד התנתקות, ראשי מורכן, נכון הסרקזם פועם בנו ירית לתוך נדבכי הלב השמאלני הומאני וצודק....התנתקות אבל ללא התלהבות.
והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צודק
יהודה ליבוביץ',
תל אביב,
30/12/04 19:24
|
למר סג''ל. אתה צודק בדבריך מאוד אני חושב שאתה איש חכם מאוד והבאת פה הרבה דברים צודקים שהיה במקום להגיד אותם אני בתור איש מרכז חושב כמוך ואני בעד תוכנית ההתנתקות ולמרות זאת אני לא אוהב את דרכה של השמאל בימינו זה נראה כמו מעין התחנפות לערבים כדי לא לחטוף מהם, כדי לקבל מעין פרוטקשן אני לא שונא את השמאלנים אני פשוט חושב שהם צריכים לשנות את דרכם כי זה נראה כאילו הם אוהבים יותר את הערבים מאשר את היהודים ואותי אישית זה מחליא אז לכל השמאל, אם אתם מזדהים כל כך עם הערבים אז למה שלא תלכו לסיור ברמאללה או בעזה או בשכם ואני רוצה לראות אתכם אחרי זה... בתודה יהודה ליבוביץ'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ישר כח
אילן,
בנימין,
30/12/04 13:11
|
ישר כח למר סג''ל,אהבתי כל מילה,לא רק משום היותי מתנחל ומתנגד להתנתקות,אלא משום האמת שיש בדברים וחבל שאין הרבה עיתונאים שרואים כמוך את ערוות השמאל והתקשורת בכל הנוגע להתייחסות למתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חסר מילים...( בעצם לא )
רז,
יבנה,
30/12/04 12:53
|
פשוט , נכון , אמיתי , ועשוי בקפידה. מקווה שיפתח כמה עיניים לאנשים
הגב לתגובה זו
|
|