• 24.

    שכל אחד יעשה

    דתי, 01/11/09 03:36

    את החשבון נפש שלו עים עצמו מול בוראו מול הקדוש ברוך הוא,,וכל מה שהוא ציבורי והופך להיות אישיו חברתי הוא כברלא דת,,דת זה בן האדם לאלוקיו בלבד מעבר לזה זה מפספס את העיקר,,תפסיקו לפסול ולקטלג אנשים,,תנו לאנשים כבר לחיות בשקט גם להומואים ולסביות יש זכות קיום כמו לכולם ,למה? כי הם ילדיו כמו כולם,,

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה לא בסדר

    אסף, 08/10/09 00:12

    המצב שלכם קשה אין ספק,אתם עומדים בניסיון שאני לא מאחל לעצמי או לאפחד אחר,אבל אתה לא יכול לעמוד במקום שלך בנסיון הכל כך קשה ולהמציא לעצמך תירוצים למה זה בסדר,אין ספק שהיצר עובד עלייך קשה בנושא הזה בגלל הקושי שיש לך,תקרא ספרי מוסר תבין איך היצר עובד ותבין עד כמה קשה הוא עובד עלייך בספר מכתב מאליהו הרב מסביר שמה שהיצר לובש תחפושות הוא מתחפש ליועץ הכי טוב ונאמן שיש לך ואפילו ינסה למצוא ציטוטים מהתורה שיגידו שזה בסדר מה שאתה עושה,אבל אתה יודע שאפילו לנוצרים יש ציטוטים מהתורה שהם אומרים שישו ימח שמו הוא באמת משיח אבל ברגע שאתה מסתכל גם פסוק לפני ואחרי אתה מבין איזה שטויות ואותו דבר במקרה שלכם,ושוב הניסיון שלכם הוא באמת לא פשוט אבל אנחנו לא יכולים להבין את דרכו של ה' והכל לטובה הוא בטח לא היה נותן לך ניסיון כדי להכשיל אותך,אולי הנשמה שלך צריכה לעשות איזשהו תיקון אי אפשר לדעת.אבל לשבת ולהגיד שאיסורים מהתורה הם בסדר גמור זה חמור מאוד,מה ההבדל בינך לבין רפורמים,קשה לך זה בסדר ככה הקב''ה ברא אותך שתעבור את התהליך ואת הקושי הזה,אחי זה הזמן לחזור בתשובה תתאפס על עצמך ואל תצדיק משהו שכתוב שחור על גבי לבן שזה כרת.תתמודד ויהיה כישלונות אבל אל תצדיק אותם אלא תחזור בתשובה אתה עובד רק על עצמך ובורח מהקבה ומלמה הוא ברא אותך כמו שברא.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מסכנים......

    מאיר סעדה, 10/06/09 04:11

    שתי מילים ותו לא
    ''רפואה שלימה''

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אוקיי הבנתי כולכם חכמים, חלקכם גם צודקים אבל...כנסו

    חכם, 23/12/08 11:34

    תראו לחיות חיים של הומו זה ממש לא קל זה הרבה צער ואני בטוח שחלקנו הגדול כיפר על הרבה חטאים בגילגול הזה והקודם עצם היותנו כאלה כי זה צער של כל דקה ודקה בה אנחנו חיים. אוקיי הבנתי
    ידוע שכולנו רוצים חיי משפחה, סבבה. אבל זה כבר לא נהיה עניין של ''אוקיי אני הומו ואני רוצה להקים חיי משפחה עם אישה'' אבל רגע, איזה אישה בכלל תסכים לקבל אותנו? מה הסיכוי שבכלל ההורים שלה ירצו אותנו? האם לא נמאס לקבל ירידות והשפלות מכל אדם חדש שנרצה להתיידד איתו\\איתה? זה סבל בלתי פוסק! התנהגות אני הצלחתי לשנות, לא יודע מה איתכם...זו עבודה קשה וממושכת זה ממש לא הוקוס פוקוס ואני עד היום עובד על ההתנהגות שלי, האופי שלי כבר התבאלגן ואני לא מבין מה אני ומי אני בכלל ליד אנשים, בקיצור זה סיפור בפני עצמו. בכל אופן הנקודה שלי היא איזה בחורה תרצה אנשים מהסוג שלנו, וכן אנחנו נחשבים ל''סוג'' כי ככה החברה המסריחה שלנו רואה אותנו, אבל אם מישהו נולד נכה או עיוור או עקר - בחברה תעשה הכל כדי לעזור לו אבל איפה כל העזרה שלנו? אנחנו לא בני אדם? מי אתם בכלל שתסתכלו עלינו בצורה שונה(בייחוד הדתיים) אם אלוקים ברא אותנו אז כנראה שיש סיבה לכך אז מי אתה שתגיד לנו שאנחנו לא קיימים או שתרצה לנדות אותנו? אלוקים ברא אותנו!!! הלוואי שלכל משפחה (חוץ מההומואים) יוולד ילד הומו כדי שתוכלו קצת להבין את הסבל שלנו, בברכה, חכם

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כנסו

    אני, 26/06/08 13:09

    אין דבר כזה הומו דתי וגם לא לסבית דתיה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    האים החבר שלי הומו?

    נוי, 18/05/08 14:23

    האים החבר שלי הומו איך אני יוחולה לדעת

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האים החבר שלי הומו?

    נוי, 18/05/08 14:23

    האים החבר שלי הומו איך אני יוחולה לדעת

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    האים החבר שלי הומו?

    נוי, 18/05/08 14:23

    האים החבר שלי הומו איך אני יוחולה לדעת

    הגב לתגובה זו

    • איך אפשר לדעת עם החבר שלי הוא הומו..אז כך

      ל 17, 23/07/10 00:24

      את כן יכולה לדעת כי כל עוד הוא נמשך אלייך ויש ביניכם אהבה ומערכת יחסים אין לך מה דאוג כי ברגע שהוא היה כזה הוא היה ניגעל מהגוף שלך לו דווקא של אלא מגוף נשי

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אז מה הפתרון?!

    אמונה, 14/05/08 18:35

    שאנשים בעלי משיכה הפוכה יתנזרו ממין כל החיים?!
    שישקרו לעצמם, לבני זוגם ולכל האנושות כולה ובכח יתקרבו לבני המין השני, שאינם מעוניינים בו?!
    מישהו מכיר הכרות אישית אדם שהצליח ''להתרפא'' ממשיכה לבני מינו?! אשכרה התאהב באישה והקים איתה משפחה וחי איתה חיי אישות מאושרים?
    אני אומרת - בולשיט.

    האנשים האלה מתמודדים עם כזה גיהנום חברתי, מצפוני ורגשי, שממש אין צורך עוד להוסיף לזה. הניחו להם. תאמינו לי, הם נענשו די.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד

      אני, 25/05/08 11:29

      את צודקת.
      אתם לא מבינים כלום כולכם!
      לכם אין בעיה,אתם ''נורמלים'',
      אתם לא מבינים איזה סבל לחיות עם מישהו שאתם לא אוהבים!
      זה כמו שאף אחד לא יתחתן עם אשה שהוא לא אוהב,בזמן שהוא אוהב מישהי אחרת.
      זה אותו הדבר! מישהו לא ילך להתחתן עם אשה,כשבעצם הוא אוהב גבר אחר,מה אתם חושבים שזה קל??נראה אתכם מתחתנים עם מישהו שאתם לא אוהבים!עכשיו נראה מי לא נורמלי..!

      הגב לתגובה זו

    • צודקת

      א א, 23/12/08 11:10

      איך אפשר להתנגד לתאווה הכי חזקה בעולם שאלוקים ברא ולחיות עם מין שלא נמשכים אליו

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    או דתי או הומו

    הומו גאה, 09/05/08 00:00

    למה לפגוע בדת. הרי הומו לא יכול להיות דתי. חד וחלק. אתה לא צריך להתבייש בכך שאתה הומו. צא מהארון. אבל מה העניין עם הדת. אתה כעת יכול לצאת מהארון? אתה יכול להצהיר בפומבי שאתה הומו? לא . פשט כי יש לך בעיה אחרת.פיצול.
    לך לטיפול בנושא הזה ואל תתבייש שאתה הומו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    או דתי או הומו

    הומו גאה, 09/05/08 00:00

    למה לפגוע בדת. הרי הומו לא יכול להיות דתי. חד וחלק. אתה לא צריך להתבייש בכך שאתה הומו. צא מהארון. אבל מה העניין עם הדת. אתה כעת יכול לצאת מהארון? אתה יכול להצהיר בפומבי שאתה הומו? לא . פשט כי יש לך בעיה אחרת.פיצול.
    לך לטיפול בנושא הזה ואל תתבייש שאתה הומו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למען האיזון

    יוסי, 28/03/08 13:44

    למה לא הבאתם את המאמר עצמו של הרב אבינר, ולמה אתם חד צדדיים, אם אתם מפחדים להביא את הדברים שלו סימן שאתם לא בטוחים בעמדתכם...

    הגב לתגובה זו

    • יש לינק בצד

      מ, 24/02/10 21:46

      ואם לא ראית-

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART/836/068.html

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מניסיון אישי..

    צדיק, 03/02/08 00:03

    אפשר לצאת, להקים משפחה,
    להתחבר לבורא עולם ולהיות מאושר בכל יום ויום
    בדוק ומנוסה

    מסיבות מובנות לא אוכל להשאיר פרטי לתמיכה ולשאלות
    השם יעזור לכל מי שרוצה לעזור לעצמו
    בן 32 נשוי + ילד

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קבוצה דתית בירושלים

    Bennye, 27/12/07 00:54

    ''הוא דתי, אין מצב שהוא כזה''!
    אז זהו, שיש!
    הבית הפתוח בירושלים מקים קבוצה דתית לגברים חד מיניים (עד גיל 35).
    מפגש חברתי, אנשים טובים באמצע הדרך, מקום שקט ודיסקרטי בירושלים.
    המפגש הראשון ייערך ביום חמישי,י' שבט, 17.1.08, בשעה 21:00.
    שאלות, חששות, טענות ומענות אפשר להפנות לבני במייל: ortho@joh.org.il

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תגובת מתנדב לשעבר ב''עצת נפש''

    אביגדור, 27/08/07 19:18

    זאב היקר. קודם כל, תרשה לי להביע את השתתפותי הכנה העמוקה בקשייים ובנסיונות הקשים שעברו ושעוברים עליך מדי יום ביומו. אין בדבריי אלו התנשאות או מוסר, אך עליי לומר לך, שהנידון הוא לא טיפולי המרה ומידת הצלחתם, שהרי בזוהר כבר מובא שיש אנשים שנולדו כך, בשל פגמים בגלגולים קודמים, ומכך פשוט שאין להאשים אותך ולא מדובר ביצר הרע גרידא, אולם עליך להבין שיש אנשים שונים ברמות שונות של ''נטיות הפוכות''. יש כאלה, כמוך, שאכן זה ''מולד'' אצלהם, ואין כמעט מה לדבר על שינוי הרגלים (מה שלא בא להתיר משכב זכור חס וחלילה), אך ישנם רבים מאוד, שאצלם זה סטיה קלה בלבד, ושלא פתחו קיבעון התנהגותי למיניות כלפי גברים, וגם אין להם נסיון מיני עם גברים, לאנשים כאלה, יש הרבה מה לעזור, ודיבורים כמו שלך, נותנים להם לגיטימציה לזרום ודוקא לפתח את הנטיה הזאת, במקום ליישר אותה למקום הנורמאלי, כפי שההלכה דורשת מהם. אנא גם אם אינך אשם, והנסיון שלך הוא קשה מאד, אנא על תגרום לאחרים שאינם במצבך לההיפך להיות כמוך, כתבתי הדברים באמת מתוך אהבה ואפתיות.

    הגב לתגובה זו

    • עצה לנפש שלך, מאהבה ואכפתיות.

      נועה, 23/04/08 10:18

      ''ודיבורים כמו שלך, נותנים להם לגיטימציה לזרום ודוקא לפתח את הנטיה הזאת, במקום ליישר אותה למקום הנורמאלי''
      אם אתה משתדל כל כך לא להיות בוטה ע''י שילוב מילים כמו ''אכפתיות, אהבה, אנא'' לפחות השתדל עד הסוף-מי אתה שתקבע מה נורמלי?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ההעצמה רגשית

    ירא, 24/07/07 12:37

    לכל מתענינים בנושא כאוב זה,מה הייתם אומרים למי שנולד עם נטיה לקצרות רואי, ואיננו מתפשר על משקפיים, גם אז הרב אבינר וכל החושבים כמותו היו מלמדים אותו להתרגל לראות היטב ולסרב להכיר בנטיתו... נו אם הבנתם את המסר - אז לכו עם נטיית לבכם ,הרכיבו משקפיים או חפשו גבר נחמד וזכרו כי כולנו ברואי הקב''ה וגם אם נולדנו ללא ידימ ואיננו יכולים להניח תפילין ,עדיין יכולים אנו להיות אפילו רבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    דעה אישית

    אלון, 11/07/07 14:55

    אני אישית חושב שאלוקים ברא את האדם כדי שהאדם ימשיך את הקיום על פני האדמה, ולכן האיש והאשה נמשכים אחד לשני. (כ 90 אחוז מהאוכולסיה,תקנו אותי אם אני טועה..)
    וזה שגבר נמשך לגבר או אישה לאישה זה עיוות מסויים של המח/המחשבה - וצריכים לעבוד על זה
    וכבר שמעתי על גבר אחד חילוני שנמשך לגברים והוא התקרב לדת והרב אמר לו שככל שהוא יתמיד בתורה זה יעבור לו - וכך היה. והיום הוא נשוי באושר.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הומו דתי ולסבית דתית? אולי

    אחד מהם, 24/06/07 12:02

    אני מחלל שבת דתי. אני גאה בכך. האם אני באמת דתי?
    כל עוד אתם דתיים ואתם נופלים בחטא משכב זכור ויודעים שזה חטא ומנסים לחזור בתשובה, אתם דתיים.
    אבל ברגע שאתם הופכים את זה למשהו לגיטימי ופרט לכך אתם דתיים, אזי מה ההבדל בין כל ''חילוני'' לדתי?
    אני דתי, אבל אני לא מקיים שום מצווה ואני חושב שזה בסדר...
    זהו אבסורד, וזוהי הונאה עצמית.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה אומר בעצם?

      אני, 25/05/08 11:24

      ומישהו דתי שישקר?-הוא דתי.
      מי שפעם אחת יגנוב-הוא עדיין דתי
      מה דתיים לא משקרים?!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אפשר לעבוד על כך

    אשת בעל נטיות, 28/02/07 10:05

    אני נשואה ובאושר, לבעל נטיות הפוכות. בעיני בעלי הוא צדיק אמיתי אשר עובד עבודה יום יומית על עצמו ברוך ה' גם בורכנו בילדים.
    אין מה לדבר זהו ניסיון קשה במיוחד לבעלי אך הוא צדיק טהור.
    בהצלחה לכל מי שמודע לעצמו ומעוניין לתקן
    הוכחות בשטח
    וכל הכבוד לעצת נפש!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לכם ובה''צלחה!! (ל''ת)

      אלישבע, 21/05/07 20:34

      הגב לתגובה זו

    • גבירתי הנכבדה!!!

      נדב, 28/09/07 14:08

      דברייך לא מציאותיים לחלוטין, נורא פשוט מבלי להכיר אותך ואת ''בעלך'' שהחיים שלו פשוט גיהנום מנקודת ראות מסויימת כמובן ואני לא מגזים , גם חייך יהפכו לכאלה מפני שמדוע צריך להילחם בתופעה הזו? למה להתעלל ברגשות?, למה לחיות בחוסר וודאות האם בזמן שהוא איתי הוא שוכב גם עם גבר אחר או מסתכל לעבר גבר בצורה כלשהי??? ואם אני הייתי אישה, ממש אבל ממש לא הייתי עושה מה שעשית. מפני שזל יכה בשניכם כ''כ אבל כ''כ חזק וחבל. את כאישה(סטרייטית) לא מסוגלת להבין את זה ויכול להיות שכן-אני לא מאמין. ואין לי שמץ של מושג למה כתבת תגובה לתופעה. כניראה שכפי שבעלך לא שלם עם עצמו כך גם את לא שלימה עם זה!

      הגב לתגובה זו

      • טיפשות

        מישהו, 20/08/08 20:35

        בא ואומר לך מנקודת מבט של אדם דתי-שחווה כל יום מחדש את ההתמודדות עם יצר ההומוסקסואליות.
        נקודת המבט שלך היא לדעתי כל כך מוטעית, למה להתעלל ברגשות? ואם אדם נולד עם קלפטומניה? נגיד לו לא להתמודד? לא להתעלל ברגשות? ועכשיו תגיע התשובה, שאין מה להשוות כי זה לא פגיעה באחר וכו'. יש הרבה מה להשוות-ביהדות כל מעשה משפיע על הכל-יש נשמת כלל ישראל אחת-שכל מעשה של כל אדם פרטי משפיע עליה. לפיכך כל הומוסקסואל שמביא לידי ביטוי את היצרים שלו-פוגע בכל עם ישראל.
        ולגבי אושר והתמודדות, אתה לא מבין כמה שאני מאושר שבחרתי בדרך העימות עם היצר במקום להמשיך איתו, אז קשה, אז מה? זה נותן לי כל כך הרבה סיפוק שבחרתי לחיות כאדם נורמלי(כן, אני מגדיר את אותה תופעה סטייה, אפילו שגם לי יש אותה), ושבחרתי לא לחטוא לה'. וזה ממש לא צריך להתפוצץ מתישהו, כמו שאמרתי, מניסיון-אם יודעים לשלוט ביצרים(אחד מעמודי התווך העיקריים של היהדות) אין שום סיבה שיקרו נפילות, ואפשר לחיות חיים טובים ומאושרים.

        הגב לתגובה זו

    • ''שינוי'' נטיה הומוסקסואלית.

      ליאור, 17/06/08 15:11

      אני לא מקנאה בך. יתכן שבן זוגך הוא איש בעל מידות טובות ולב טהור, אך כל זה לא ישנה את העובדה שגם אם הוא אוהב אותך מאוד כאדם , הוא מעולם לא התאווה אלייך ולא יתאווה אלייך מינית אלא לגברים, ומי יודע כמה זמן אדם יכול לחיות עם הדחקה כזאת. ברור שזה ''משתלם'' לו לשם התכלית של הולדת צאצאים. אך גם ברור שנקודה בסיסית זו בנפשו לא תשתנה לעולם ולא משום שהוא ''רע'' אלא משום שהוא נולד עם חוסר איזון זה אשר גורם לו להימשך לזכר ולא לנקבה, ואין שום קשר בין זה לבין אהבה. גם גבר סטרייט מתאווה לאשה לא בגלל שהוא אוהב אותה, אלא בגלל שהוא נמשך אליה מינית ומשיכה זו לא באה לו מבחירה, אלא משום שכך הוא נולד (למזלו...) ומי שימליץ לאשה לחלוק את תשוקתה ורחמה עם הומוסקסואל, צדיק ככל שיהיה , לא מעניק לה עצת נפש אלא עצת אחיתופל . השם ירחם ושומרת נפשה תירחק .

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תןדה

    א, 31/10/06 20:38

    רק רציתי להגיד לך תודה זאב
    אני בדיוק שוקל להצתרף אל עצת נפש

    אני מלא חשש

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לפי דעתי האישית

    שמואל הדתי, 04/10/06 22:24

    להיות הומו בעולם הזה זה כאילו השטן נמצא בתוכך.
    אני יודע שזה נשמע נורא אבל ככה זה.
    אלוהים בוחן אותך, ושם לך את אחת ההמיגבלות הגדולות בחייך.
    אם תעבור אותם בשלום אתה בן אדם ענק. צדיק.
    אם תצליח במשך כל חייך לא לקיים משכב זכר, מה שאסור לפי תורתנו(לא מדובר בתורה שלנו על משכב נשים) זה יהיה דבר ענק.

    יש לאמר שזו דעתי האישית בלבד.

    הגב לתגובה זו

    • דיעה?

      נדב, 30/09/07 15:56

      חשבת פעם למה אלוקים שם דווקא אותך בניסיון הזה? איזה מין ניסיון זה לעזאזל? להתעלל נפשית ברגשות של אדם, זה ניראה לך משחק, אני לא מאמין שישנו נסיון כזה בעולם הזה. בלתי אפשרי להילחם בזה או לשנות את זה, זה כ''כ פתאטי לחשוב שזה ניסיון, אבל יש בזה משהו (הכחשה).

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק (ל''ת)

        אני, 25/05/08 11:22

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    להתגבר????

    שניר, 02/05/06 13:40

    דברי הרב מאוד שטחיים הבעיה יותר עמוקה: להתגבר על היצר זה בעצם נטייה שקיימת בך ואתה צריך להימנע מלתת לה ביטוי אבל אדם שאין לו משיכה לנשים אלא רק לגברים להבדיל מאדם שהוא דו מיני הוא צריך להתמודד גם עם דבר שאין בו שאין לו משיכה לנשים ונשאלת השאלה איך בדיוק אפשר להתמודד עם דבר שאין בך זה כמו לנסות ליצור יש מאין ממילא ברגע שאין לו משיכה לאישה כלל אין לו במה להיתפס שיתן לו כוח להתגבר על המשיכה לגבר כי היא עכשיו בעצם כל מהותו ממילא אין פה מושג של התגברות כי כל התגברות על יצר זה אפשרי תמיד שיש סיפוק ליצר בהיתר במקום אחר כי רק אז יהיה לו את הכוח להתגבר על האיסור וברגע שזה איננו מה יתן לו את הכוח להתגבר....

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת... כדאי לך לקרוא גם אדון מנהל אתר גייז.

      שם, 01/09/06 11:49

      דבריך אינם נכונים. זהו אינו יצירת יש מאין.
      צודק אתה שיש את הנטייה והמשיכה לבנים ו''ההתגברות '' כביכול היא שלא נותנים לו ביטוי.
      זה העניין
      ברגע שאינך נותן לזה ביטוי (גם במחשבה. וזה באופן כללי מאוד וכוונתי כשאתה בתהליך של שינוי תפיסה ואמונה במה שכ'' כ ברור וטבעי בעולם...וכ''ו..) אזי נשארים בך חסכים רציניים בכל הקשור למין (בצד הכי פשוט וברור) ופיזיולוגית הורמונלית גופנית אתה די ''מתפוצץ'' לחוש מגע ולהתפרק (כך שיש כאן הרבה ''יש'') ובעבודה פנימית נפשית נכונה שמחדשת ומשכללת את התפיסה והראייה שלך , ה''יש'' הזה, ה''שגעון'' הזה לסקס כפי שכולנו מכירים אותו, התשוקה הזאת תמצא מילויה ע''י אישה , היינו , תתפתח בך המשיכה לאישה (ושוב, באופן כללי וע''י עבודה נכונה וכ''ו) ע''י זה שתמנע את מילוי תשוקותיך עם גברים. אל תתן לזה ביטוי עם גברים ותראה שזה ישאר ולא רק ישאר יתווסף עוד ''יש'' ועוד ''יש'' ומרוב ''יש'' תמצא את הביטוי הנכון ותרגיש את הביטוי הנכון. והוא- אישה.
      זה קשה וזו עבודה. אך אפשרי ולא כפי שמנהל אתר הגייז מנסה להציג.0 דבריו אינם אלא דברי טעות וכפירה. כפירה לא בהשם . ואני. איני צדיק גדול ולא איש תורה אנוכי. הכפירה שלו היא כפירה בעצמו. כפירה בחיים . כפירה בפלא הגדול הזה שנקרא חיים. באמת. הכל אפשרי. באמת הכל תלוי ברצון , וביכולת להתחדש כל הזמן ולהתחיל את העבודה מהתחלה כמה וכמה פעמים מבלי לשים לב ונפילות ומבלי לתת להם משקל גדול. נכון! כשנופלים זה כואב. זה קשה. אבל כך זה גם בתחומים אחרים בחיים. ונכון . עניין זה מעט שונה או לפחות ''נראה על פניו שונה במהות'' אך עדיין לפעול באותה השיטה. לא להבהל מהנפילות.לדעת להתחיל מחדש כל הזמן.להתפלל. ולהפעיל את חיי ועצמי בתחומים רבים שאין כאן המקום להמשיך ולפרט. הסוד הוא ברצון שלך להשתכלל ובאמונה שלך בעצמך- בכל יכול שבך
      דבר אחרון. להציג את הרב אבינר , וזה מתייחס לאדון שכתב את המאמר הנ''ל , כ''אכזרי, מנוכר, בוטה וכ''ו'' הינו הבל . הרב אבינר פשוט ענייני ואמיתי בדעתו. ובמאמר קצר.. בעלון.. סביר להניח שיכתוב דעתו בצורה עניינית ונחרצת בלי כ''מ בלה בלה בלה למיניהם, הוא אינו צריך להתחיל בדברי נימוסין למיניהן או למצוא חן בעיני מישהו, מדובר בעניין הלכתי יהודי וחשוב מידי מכדי להתייפייף, הוכחה לכך שהרב אינו ''אכזרי'' הינה הקמת ''עצת נפש'' בראשותו (שאגב , לא יצא לי ממש לבקר ולעמוד על טיבו של אתר זה ) אבל עצם זה שהרב ידוע ומפורסם בדעתו באוכלוסייה המדוברת אך אינו מעלים עין כי אם פועל בעניין זה רבות כמו גם מפגשים שהיו לפני כמה שנים (שלא ע''מ ''להכיר'' כמובן אלא כתמיכה ולימוד )בין אנשים עם נטיות דומות שגם זה היה תחת ידיעתו השגחתו מלמעלה אם לא יוזמתו של הרב אז די לדברים החצופים כלפי הרב.
      כל טוב והצלחה.

      הגב לתגובה זו

      • יישר כח

        נתי, 16/09/09 10:09

        דבריך חשובים מבלי להמעיט בקושי ובסבל שלהם.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    תגובה לשלומי

    ליאת, 15/02/06 10:50

    אתה חמוד מאוד ואתה לא צריך להתבייש במה שאתה ואני חושבת שאנשים לא צריכים להתבייש במה שאתה!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אלוהיי ברא אותי כך !

    שלומי, 26/11/05 10:10

    בצלם האלוהים נברנו וכך נברנו אז............. למה רק אני אשם בנטיותי מי שלא חווה את המבחן הקשה הזה אינו יכול להגיב לו .

    הגב לתגובה זו

    • כולנו נבראנו על ידו

      יואל, 01/02/07 23:48

      כתוב מה גדלו מעשיך השם מאד עמקו מחשבותיך. איש בער לא ידע וכסיל לא יבין את זאת.
      ואכן נפלאו דרכי השם ומי אנו שנפקפק בזה
      כלנו יצוריו כולנו ברואיו
      הוא אבינו הוא יוצרנו
      הוא אלוהנו ואני מאמיניו
      יציר כפיו ואל לנו להרהר אחרי
      מעשיו כי נפלאים דרכי השם
      הוא דאג והוא דואג והוא ידאג
      לכל מחסורינו כי לא יטוש השם
      עמו ונחלתו לא יעזוב.

      הגב לתגובה זו

      • חמוד!!!

        נדב, 28/09/07 14:10

        מקורות מקורות מקורות מקורות!!!!! מקסים!!!
        יש לך גם דיעות משל עצמך לפעמים!

        הגב לתגובה זו

      • גם אני בעל נטיות הפוכות

        אסף, 23/12/08 11:47

        אבל אני חייב לדעת למה אלוקים ברא אותנו ואמר לנו לא לשכב עם גברים,או שבכלל זו פנייה רק לאלה שלא נמשכים לגברים...

        תאוות המין היא החזקה ביותר בעולם אז איך אפשר לחסוך מאיתנו כזאת הנאה עצומה?
        ועוד נקודה, כתוב בגמרא על תקופה שהתפללו לבטל את 2 התאוות החזקות בעולם שהם כמובן, אז היה תאוות עבודה זרה ותאוות היצר.
        את תאוות היצר החזירו...אבל רגע, למה החזירו אותה? את תאוות העבודה הזרה אני מבין למה, אבל למה את תאוות היצר? הרי אם אלוקים ברא הומואים סימן שאפשר לחיות בלי יצר לנשים(והרי ביצר לגברים אסור לנו להשתמש)...אז הקב''ה היה מחזיר את היצר רק לחיות, וככה כל העולם היה נחשב בגדר של ''לא נמשך לכלום'' וככה הייתם מרגישים איך זה לחיות כמונו ולשכב עם בחורה ''בכוח'' כי אין מה לעשות...צריך משפחה..צריך ילדים.. כל היין

        הגב לתגובה זו