 |
147.
האם ארגון נשות וואטש הוא שמאל?
אהוד,
י-ם,
09/12/04 10:15
|
האם אירגון זה הוא שמאל קיצוני? לא יתכן! כאשר משייכים ארגונים לאומיים לימין הקיצוני (ובעיני אנשים מסויימים בעלי במה ציבורית כל מה שמריח מלאום הוא קיצוני ולכן גם הרצל היה ימני קיצוני) ממילא איבד ארגון כמו נשות watch (שהכנסת האנגלית לשמו מעידה כאלף עדים שכוונתו היא נגד הלאום היהודי ) להיקרא ארגון שמאל קיצוני אלא ארגון של בוגדים (במקרה דנן בעיקר בוגדות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
כתוב שטחי כמו חיבור בבי''ס
ל"ת
בועז,
04/12/04 21:28
|
|
 |
145.
אמילי יקרה
אביה,
באר שבע,
01/12/04 21:10
|
את צריכה לזכור מה קורה לחיילים היהודים שכולנו מכירים (לדבריך) תחת לחץ הכיבוש והמלחמה. כשקורה שהם מצטלמים עם גופות, משתתפים במעשי ביזה, מכריחים פלסטיני במחסום לשתות שתן ועוד... קשה לראות את תמונת הפלסטיני מנגן במחסום ככזאת תמימה כפי שאת מציגה אותה. אמות המוסר שלנו מתדרדרות יקירתי ואין מה להגן כאן על התמונה האיומה הזו בין אם את ימנית או שמאלנית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
על מה הרעש? תחקיר צה''ל :הוא ני
ל"ת
אליהו מאמיןן,
מרכז,
01/12/04 15:36
|
|
 |
143.
יהדות?????
דפנה,
01/12/04 13:44
|
מעניין, הכותרת תחתיה מופיעה פיסת האפולוגטיקה המחפירה הזו. היהדות המתחדשת, מסתבר, מתמצה בזכותנו להשפיל ולהרעיב עם שלם, בכדי שנוכל לשלוח הודעות טקסט בנחת, לשבת בבתי קפה ולצפות בריאליטי טי וי, ולהתמוגג בצדקנותנו כי רבה. ומה בדיוק ''קיצוני'' באירגון מחסום ווטש שפעילותיו עומדות בחום ובקור בגשם ובשמש הקופחת במחסומים בנסיון לשמור על צלם האנוש שלנו? ואגב, ''מבקשי טובתנו בעולם (הו, אותם אנטישמים איומים) לא ממש מבינים מה אנחנו כל כך מתרגשים מכינור במחסום. לזה נדרש זיכרון יהודיץ הם, מצידם, חושבים שדברים גרועים יותר נעשים תחת דיגלנו הרם, והם גם צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ווטש הם לא קצונים אלא בוגדים
ל"ת
אהוד,
י-ם,
09/12/04 10:16
|
|
 |
142.
נגני בכינור ערוסי
הכנר התורכי,
01/12/04 07:22
|
אמילי פורטת על מיתרי האסקפיזם הישראלי. מאות ילדים פלסטינאים נורו למוות על ידי חיילינו בשנים האחרונות, בתכנית ''עובדה'' נחשפה גם השיטה שגורמת למוצב שלם לנקב ילדה עם שתי צמות. אז הכינור המסכן יכריע בשאלת המוסריות שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל
שי,
01/12/04 12:54
|
הילדה במוצב גירית נהרגה כשירו אש על החיילים. אבל לא תשמע את זה מהתקשורת, רק בערוץ 7.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה גם שקרן וגם אידיוט
שעיה,
01/12/04 19:40
|
תקשיב טוב לרשת הקשר הפלוגתית כמו שהובא ב''עובדה'' ותבבין שסיפור הירי פשוט מגוחך. אפילו המ''פ השרירי לא טוען כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
בסוף לחינם נשכבת על הגדר
אבי,
ירושלים,
30/11/04 23:37
|
מתברר שהאפולוגטקה (המזעזעת, לטעמי) שלך היתה מיותרת - הסיפור הוא ברווז. ועל זה נאמר: מישהו יצא פה פראייר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
hello,
me,
natanya,
30/11/04 23:18
|
זה לא הומניטרי לבדוק אנשים, לא אנושי להפעיל כח בשביל לחיות.... כנראה שאמריקה לא אנושית כשהיא מגנה קודם על החי'ילי'ה בעירק ועוד יורים לפני ששואלים, ילדים רעים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
חשיפה!!! לפי הנגינה הוא מחבל!!
כנר על הגג,
30/11/04 19:32
|
שמעתם איך הוא מנגן? אני כבר מנגן יותר טוב. לא נראה לי שאדם שמחזיק כינור ורמת נגינתו היא זועתית כל כך הוא תמים!!! אלא אם כן הוא באותו זמן היה בדרכו לשיעור הראשון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
תפסיקו להתעלם מהטיעון הבטחוני
ל"ת
גיא,
30/11/04 19:03
|
|
 |
137.
virgin? - rape and verify
ל"ת
AAA!!!,
30/11/04 19:02
|
|
 |
136.
נגן כינור, נגן
רמת,
30/11/04 16:50
|
כל מילה - חלב ודבש. ובאותו עניין, הצטערתי לשמוע את שמעון פרנס בתוכניתו בגל''צ בראשית השבוע, עם גישתו ההפוכה והמתחסדת, קורא לחיילים שנהגו ברגישות כה רבה בנגן הכינור בכינויים שאינם ראויים. חובה קדושה עומדת לחיילים אלה לשמור את נפשותינו והם עושים זאת, והפעם, ברגישות רבה, יישר כוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
אמילי - הדעות שלך מזעזעות
אחד שלמד איתך,
תל-אביב,
30/11/04 15:50
|
הדברים שכתבת כאן פשוט מעוררים חלחלה גועל וצמרמורות בחילה בכל הגוף.
אין טעם להוכיח אותך על הדברים רק תחשבי על זה: בדיוק בגלל הדברים שכתבת עכשיו העם לא אתכם. לאף אחד לא אכפת שמפנים אתכם מעזה ולמעשה, הרוב (70% לפי הסקרים) רק מחכים להיות כבר מאחורי זה.
אפילו אנשים בציבור שלך מודים שלא הצלחתם ''להתנחל בלבבות'' וזה בדיוק בגלל הדברים האיומים שאת ושכמותך כותבים.
תהום פעורה ביננו, אנחנו אנשים שונים, עם שונה, תרבות שונה וגם דת שונה.
את צריכה להתבייש.
אחד שלמד איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא לא שמה עליך.
ללומד איתה....,
01/12/04 22:59
|
למרות שאני והיא לא מכירות, אני משוכנעת שדעתך מעניינת אותה כשלג אשתקד. וגם אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי שהשמאלנים
אחד שלא,
למד אתכם,
30/11/04 20:47
|
מכבדים את השונה. או שזה נכון רק לגבי ערבים שונאי ישראל ולא לגבי מתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
נגן בכינור
אלדד,
30/11/04 13:37
|
אף אחד לא מתווכח על בניית החומה ולא על הצורך במחסומים הבעיה היא שהדיווחים על התעללויות במחסומים רק עולות עוד דיווח ועוד אחד מה כולם שמאלנים עוכרי ישראל או שאנו מנסים להתעלם מהמצב שאליו נקלענו מחסומים כן התעללויות לא רק אצלכם המתנחלים כשמדובר בערבים הכל מותר ואם הצד השני החליט לנהוג כמתאבדים אני לא צריך להיות כמוהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
מילים כדורבנות!!
עדי,
ירושלים,
30/11/04 13:02
|
אמלי,כתבה מצוינת. פרספקטיבה מעניינת ושונה מכל מה ששומעים רואים בכל מקום. תגובה 31 חשובה מאוד, שווה פרסום!! תודה לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
דספרדו נוסח המזה''ת
ר. רודרוגז,
30/11/04 12:12
|
ובפינת הסרט הטוב השבוע- המלצתה של א. ערוסי לגבי הגרסה המזרח תיכונית לסרט הנפלא ''דספרדו''. כזכור עלילת הסרט מתרחשת במקסיקו ושם אין בעיה של כנר אלא של נגן גיטרה, אבל במסגרת מגבלות התקציב זה מה שניתן להשיג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
שומר גבול בבריטניה
תנא,
רחובות,
30/11/04 12:08
|
בכניסה לבריטניה (בדובר) עמד הודי לפני בתור. השומר המנומס מאוד שאל אותו (בין היתר) למקצועו. לתשובה ''צבעי'', הוא לא הסתפק בשאלות מדוקדקות על סוגי צבעים וכו' אלא גם דרש שהגבר הלא צעיר יעמוד וידגים בפנטומימה כיצד הוא מפעיל את המברשת (שהרי לא היה בידו מברשת אמיתית). אף אחד מאזרחי האיחוד האירופי בתורים המקבילים לא מחה, ולא ראה בבדיקות המחמירות שנועדו לשם הגבלת הגירה לא חוקית, ולא לשם הצלת חיי אדם, משהו חמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההודי רצה להיכנס לארץ זרה
יחי ההבדל הגדול,
30/11/04 13:05
|
הערבי עומד במחסום כדי להגיע הביתה שלו. אתה בודק אותו בתוך הבית שלו . הבנת את זה ? כשהוא יבקש ויזה ואזרחות לישראל אז תבדוק אותו . מחסום זה לא מעבר גבול! צא לו מהשטחים ומהבית שלו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
צדיקה את! חשבת על מגנומטר
אזרח,
30/11/04 09:49
|
אפשר להעביר את המגנומטר על הכינור או לבדוק אותו ידנית. החיל לא אשם שהוא ביקש ממנו לנגן זה אנחנו כמדינה פשיסטית ששולטת על עם אחר אשמה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
plastics
Dr. NY,
01/12/04 05:07
|
hey genius , have you heard of plastic explosives? it's called C4- go educate yourself
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כף זכות
חייל,
מילואים,
30/11/04 14:57
|
בתור חייל מילואים שהחליף את גדוד הסדיר יום לאחר הארוע עם הכינור במחסום בית היבא אני יכול להעיד שאין שם מגנומטר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
בחורה יפה
ל"ת
דוידי,
אי שם,
30/11/04 09:22
|
|
 |
זה מה שיש לך להגיד????
ל"ת
זומזום,
אי כאן,
30/11/04 12:35
|
|
 |
128.
צודקת. שמה בפרופורציה את המצב.
ע''ץ,
30/11/04 09:16
|
הכי קל לרדת על החיילים. יודעים עובדות או לא יודעים - העיקר צועקים. אולי הוא באמת רק ניגן כמה צלילים ולא יותר? ממש כמו המקרים שהוזכרו. בחו''ל מתבקשים להפעיל מכשירים - לצלם, לחשוף מחשבים וכו'. אז מה פה? ''בצלם'' יקבעו לנו אמות מידה? ומי יתן סוף סוף קצת גיבוי לחיילים שלנו? הם שלנו ולמעננו!!! מפקירים אותם העיקר שהבקורת לא תידבק . זו התנהגות של התפרקות. מי שמאמין בכל מאודו במעשיו לא פוחד כל כך מביקורת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
זוכרים את זו עם הבורג ברגל?
hk,
30/11/04 08:50
|
זוכרים את זו עם הבורג ברגל? איך היא בכתה במחסום ארז שהמגנטומטר מצפצף בגלל שיש לה בורג ברגל ואחר כך התפוצצה. תראו לי יהודי אחד שהיה לו כינור ממולכד. ערבים - יש אלפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר בין המקרים בכלל !
די עם ההנפצות,
30/11/04 13:07
|
הבחור לא התנגד שיבדקו אותו, אף אחד לא טוען שלא היו צריכים לבדוק אותו ואת הכינור . אבל כל קשר בין הבדיקה לבין נגינת כינור של דקה או שלוש לא קיים. את האישה שטענה שיש לה בורג אל בדקו ואיפשרו לה לעבור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש חדשות
HK,
30/11/04 20:24
|
מסתבר שהנגן ניגן מיוזמתו. כך עלה בתחקיר של צה''ל. וזה גם מגובה בעדויות של ''מחסום ווטש'' שאינן 'חשודות' באהבה לצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
cinor
dan,
t-a,
30/11/04 08:50
|
|
 |
125.
112- לא רק שבדקו לי את המחשב
גיא,
30/11/04 07:06
|
אלא גם בקשו במסוף של אל על שאוכיח להם שאני מוסיקאי, ורצו אדליק את הלפטופ לראות את תוכנת המוסיקה שלי, ואפילו את מה שהלחנתי.
חברה תרגיעו עם הקטע של השואה.
ולזאת שמעדיפה פיגועים על פני איבוד צלם האנוש - מה אני אגיד לך- כל אחד וההעדפות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
Violin Guitar
Not Achmed,
Gush Dan,
30/11/04 06:52
|
The machsom freaks should have to go! Why didnt they blow up their friend with the guitar at Sbarro Pizza Jerusalem,why weren't they eating pizza with him...And that friend of theirs with the Semtex in his shoe? How awful he had totake off his shoe, nu, nu, nu they still use the shoah memories what, despicable freaks
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
פשיזם
רון,
30/11/04 05:54
|
הבעיה היא לא עם החייל אלא עם עצם היותו שם לשמור על הפשיסטים. ולא - הוא לא שומר עלינו הישראלים כי הוא לא שומר בגבול אלא בחו''ל. ואם היה שומר בגבול אז אולי איכשהו היה מקום להשוואה על הבודקים הביטחוניים בגבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
מי זו היפה הזאת?
יויו,
30/11/04 05:10
|
מה אכפת בכלל מה כתוב - נעצרתי בתמונה ולא יכולתי לרדת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מרחם עליך
אורן,
30/11/04 09:43
|
|
 |
אורן - דעתך באמת עניה ...
יויו,
02/12/04 03:24
|
|
 |
121.
play the kinor
ima,
brooklyn,
30/11/04 03:52
|
the arab had to play the kinor so that the kids of the reporter can go to batay kafee and to clubs. and if there was a bomb in it , it is better for achmed to blow himself up there than in telaviv or to have a chayal die for nothing. it is so sad that there are people who save murderers instead of innocent babies.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
הנאצים היו שוחטים אותו, השוואה
שי,
30/11/04 03:21
|
די להשוואות המקוממות של השואה. כאילו הכנסו את הפלשתנאים לתוך מחנות השמדה ולתוך תאי גזים ובכל יום אלפי פלשתנאים מוצאים להורג. קצת פרופורציות, תתבישו להשוואות את המצב עם הפלשתנאים למצב במלחמת העולם השניה. היהודים לא היו עושים פיגועי טרור בגרמניה לפני שהתחילה השואה, איזה השוואה מגוחכת. מי שמשווה את הסיטואציה של הכנר לסיטוצאיה של כנר יהודי בגטאות שיתביש. אין לו מושג קלוש על ההבדל. בגרמניה הנאצית אם יהודי היה משקר לשומרים נאצים הוא היה חוטף ישר כדור בראש. והוא לא היה יכול להתראין אח''כ לעיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק,גם אנחנו צריכים לירות
*דר שטירמר,
30/11/04 08:15
|
|
 |
סתום ת'פה נבלה סרוחה !
קובי,
ב''ב,
30/11/04 09:37
|
לך קיבינימאט. נשבע לך שאם הייתי יודע מי אתה אתה היית נפגע פיסית וקשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח לנעול את המגפים קודם
ל"ת
אפס עם ***קטן,
30/11/04 13:09
|
|
 |
119.
very pretty author
ל"ת
ori,
30/11/04 03:03
|
|
 |
118.
מאמר יפה !
ל"ת
hgi,
30/11/04 02:48
|
|
 |
117.
למה הכתבה הזו כאן ולא בחדשות?
ש,
30/11/04 02:30
|
או בדעות? האם העורכים מעדיפים שרק דתיים יקראו עמדות לא-שמאל-קיצוני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת חושב שזה משפיע?
גליה,
30/11/04 13:11
|
אתה חושב שאם זה יהיה בשער האתר (שזה כן הופיע שם דרך אגב) אז יקראו יותר אנשים וישתכנעו שבאמת עדיף שנתנהג כמו חיות לאנשים הכבושים שאנחנו שולטים עליהם? כולם כבר קלטו את הטירוף שהמתחבלים הכניסו אותנו אליו . הסקרים מראים- הישראלים רוצים לצאת מהשטחים ומהר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
אין שום תרוצים, נקודה.
נעה,
30/11/04 00:48
|
אין שום תירוץ להנתהגות המחפירה של חיילים במחסומים ובשטחים, וחיילים ש''מועדים'' כך, לא משנה מה הנסיבות צריכים לעמוד לדין ולשלם את המחיר. כמו שאנו דורשים מחיילנו להיות חזקים נפשית ופיזית במצבי קרב ותחת אש, אין שום סיבה שלא ישמרו על העשתונות מול עדרים של אזרחים מבוהלים. באמת - אני מעדיפה שאנשים יהרגו בפיגועים לפני שנאבד את צלם האנוש שלנו במחסומים הארורים הללו. באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני גם מעדיף
בני,
י-ם,
09/12/04 10:06
|
|
 |
תגובה לנועה
שחף,
30/11/04 09:00
|
קראתי את התגובה שלך וכל מה שיש לי לומר לך - אני מרחמת עלייך ועל דעותייך המטופשות. את מעדיפה שאנשים ייפגעו חלילה בפיגועים???? ראית טוב את מה שכתבת???
או שחלילה את צריכה לאבד מישהו בפיגוע ואז עוצמות הכאב ותחושת האובדן ייגרמו לך לדבר אחרת???
אני באתי משם אני יודעת על מה אני מדברת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעות
יפוד,
חיפה,
30/11/04 03:35
|
נועה את צבועה. נראה אותך עומדת ומשקשקת בעמדת שמירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבישי לך !!!!
ל"ת
דוד,
30/11/04 03:13
|
|
 |
115.
פשוט חולת נפש
איתן,
29/11/04 23:26
|
|
 |
114.
אתה חיה בסרט יקירתי
יובל,
ירושלים,
29/11/04 23:20
|
גם החיילים הנאצים באס.אס היו עייפים, חשבו מתי הם מגיעים הביתה, התגעגעו למשפחה. ולהם היו יציאות פחות טובות מהחיילים הישראלים שיוצאים פעם בשבועיים.
זה שצריך צבא שיגן על המדינה לא אומר שהצבא הזה יכול לעשות מה שירצה.
תושבי השטחים חווים סבל? אולי כי הם בחרו לחיות על אדמה *כבושה*! אולי כי חלקם הגדול מתעמר ומתעלם מהזכויות הבסיסיות של אחינו הפלשתיניאים!
בגלל תושבי השטחים המסכנים האלה, חיילים מסכנים שחושבים מתי לדבר עם החברה, נהרגים בעזה ובג'נין וחברון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
על טכנולוגיה שמעת?
ציוני,
אי שם,
29/11/04 23:18
|
יש מספיק מכשירים שיכולים לשמור על כבוד האדם ועדיין לעשות את העבודה. אז תקחי את הרעיונות הטופשים שלך ותישארי איתם בברוקליין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טכנולוגיה מזייפת
יפוד,
ארהב,
30/11/04 03:38
|
הטכנולוגיה מזייפת, נגינת הכינור איננה מזייפת. לך תעשה שמירות, ציוני חכם, תפעיל אתה אתהשכל ואת הטכנולוגיה. כל הכבוד לחייל, בוז לצלמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיבה מקשקשת גזענית
צפתי עם עיניים,
30/11/04 00:45
|
היא כתבה יפה מאוד וראויה להערכה את חונכת לאהוב ערבים ולהתחנף אליהם מתרפסת בפני רוצחים שמעבירים אמל''ח במסווה של אמבולנס חירום, הרי ברור שאם היית אומרת כך במלחמת השחרור(הכיבוש) היו מחסלים אותך קשה לי רק דבר אחד בכל השמאלניות הזו: מה ההבדל בין ת''א צפת לבין גוש קטיף גם שם היו ערבים גם שם כבשנו גם שם חיסלנו אותם אחד אחד אז אם כך מה ההבדל בין הבית שבו את גרה לגוש קטיף ההבדל הוא דבר אחד שזה הבית שלהם וזה הבית שלך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי ואבוי איזה טיעון מטופש !
אז הארץ היתה,
שלהם תמיד ?,
30/11/04 08:33
|
זה נהדר שאתם כל הזמן חוזרים על זה שכל המדינה הזו היתה מיושבת בערבים! ועוד חושבים שאתם משרתים את הטיעון הימני. אידיוטים- זה הרעיון -הם שוכחים מתל אביב ובאר שבע ואנחנו מחזירים את עזה וגוש קטיף . ואם כמו שאתם אומרים הכל היה שלהם - אז זו עסקה מצויינת עבורנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן!
אני,
29/11/04 23:56
|
הבה נרכוש במיליוני שקלים מכונות שיקוף, עבור כל מחסום!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיקת מצלמה
נועה,
תא,
29/11/04 23:50
|
למרות הטכנולוגיה, בשדה התעופה המיאמי פתחו לי את המצלמה, והסתכלו דרך העדשה לראות שזה אכן מצלמה. אל תתחכמו! ככה בודקים בכל העולם. מה לעשות, גם לי לא היה נעים הבדיקה המקיפה שעשו לנו בנמלי תעופה בארה''ב. ככה חיים עם הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביקשו אותך לעשות פוזות למצלמה?
דריה,
30/11/04 17:33
|
לא הבנת עדיין? הם לא ביקשו ממנו להראות להם את הכינור . הם כפו עליו לנגן , לא צליל אחד ולא שניים.
אני ממש מתביישת בכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
שטויות
דוד,
תל אביב,
29/11/04 23:14
|
כמי שטס עם לפ טופ כל הזמן - אף אחד לא מבקש להפעיל אותו. גם כינור לא צריך להפעיל - צריך להסתכל פנימה. כינור עם מטען יכול עדיין לנגן. אבל יש לו פתח ואפשר לראות בדיוק מה יש בפנים. אז הטענה הבטחונית כאן היא טיפשית. זאת ועוד - אם השיקול הוא בטחוני - היו מבקשים ממנו לנגן 2-3 תווים ולא כמה דקות - כמו שהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות מה שאתה כתבת...
עודד,
שוהם,
30/11/04 09:54
|
לא צפית בסרט המתעד את האירוע. מדובר בלא יותר מ-10 שניות נגינה, אז על מה אתה מדבר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבקשים גם מבקשים
איתי,
תל אביב,
30/11/04 00:26
|
|
 |
111.
אל תקחו אחריות על כל היהודים
+אליהו מאמיןן,
מרכז,
29/11/04 23:11
|
|
 |
110.
שיטת הבדיקה
ניר המסביר,
29/11/04 23:05
|
הפעל המחשב והמצלמה מיועדות לבדיקת מכשיר אלקטרוני שאיננה בדיקת אימות יחידה אלה חלק מבדיקה כוללת. בדיקה זו יכלה להזים מספר אפשרויות ניצול המכשיר לצרכי חבלה. נגינה בכינור אינה מזימה דבר וחצי דבר בהקשר חבלני, היא מזימה את האפשרות כי החייל הבודק הוא בעל שאריות רגישות מינימלית. אין הנגינה בכינור מוכיחה דבר למעט האטימות הנוראה שהיא פועל נולד טבעי ביותר לסיטואציה בה אנו נמצאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל,הנגינה אומרת הכל על האיש
גבי,
30/11/04 03:16
|
אין לך נסיון בבדיקה במחסומים. מוטב שתנסה לעמוד ולשמור במחסום ואח''כ תדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
תישארי בארה''ב, ובבקשה אל תחזרי
@@@,
29/11/04 22:56
|
ידוע שפשיזם זה in אצלכם במגזר אבל אפילו מוסליני היה אינטילגנטי... אתם תשקרו לעצמכם כל שקר שהוא והעיקר שחס וחלילה לא תרגישו אשמה- השם ירחם. ממש מעניין את הפלשתינאי שמנגן בכינור ה- sms שלו. עדיף שתישארי בארה''ב ושלא תחזרי. ותעשי טובה, בדרך תשכנעי את החברות שלך מהאולפנה גם לעזוב את הארץ, לא יזיק לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארה''ב?? היא גרה פה בבית חורון!
ל"ת
שכנה,
בית חורון,
30/11/04 13:37
|
|
 |
אז שתישאר בבית חורון ושלא תצא
ל"ת
@@!@,
30/11/04 17:35
|
|
 |
אז שתסע לארה''ב
ל"ת
,,,,
30/11/04 17:34
|
|
 |
108.
כינור במחסום
naya,
גוש דן,
29/11/04 22:55
|
בוקר טוב אליהו. אין יותר קל מאשר לשבת בבית ולמתוח ביקורת על החיילים העומדים במחסומים ואשר מסכנים את חייהם כל שניה מיותרת שהם עומדים שם. די ליפי הנפש . מה רוצים מהחייל המסכן ? אם יש טענות, נא הפנו אותן למנהיגים הדפוקים שלנו. רק מי שעמד במחסום, יכול להבין את נפשם של הלוחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
לא נורא, אני אזרוק עלייך אורז
אבישי מתיה,
29/11/04 22:35
|
כשיפנו אותך מהבית. אותך ואת כל חברייך המתנחלים, שבזזו ועקרו וירו והשפילו ועכשיו מייללים על ''טרנספר''. אולי אפילו אבקש שינגנו לך בכינור. מה דעתך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסגנון מעיד על האדם
אבא שלך,
עזה,
30/11/04 03:29
|
שמאלן. אין דבר שמסכם טוב יותר את הדרך שבה שנאה, צביעות ליחוך פנכה ותחושת הגועל שאתם מעוררים ב כ ו ל ם משתלבת בכם. יא חתיכת שמאלן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
go back to Moroco
007,
london,
29/11/04 21:35
|
end of the day only Mizrachim and arabs will stay in Israel,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
נגן בכינור, אחמד
אמילי עמרוסי,
בית-חורון,
29/11/04 21:08
|
יש מגפיים גבוהים. יש בן עם אחר שמשפיל את עיניו בפני הקלגס. עכשיו גם יש כינור. מבקשי טובתנו בעולם לא יכלו לבקש תמונה טובה יותר.
קטע הווידאו שצילמה פעילת הארגון הקיצוני ''מחסום ווטש'' במחסום צה''לי סמוך לשכם זעזע את כל מי שלב יהודי פועם בקרבו. בסרטון, ששודר בכלי התקשורת, נראה פלסטיני מנגן בכינור לפני חיילים יהודים. 60 שנה אחרי, האסוציאציות עודן טריות וכואבות. ''נגן לפנינו, שעשע אותנו, מוסא'', פקד החייל טרוף-הכיבוש. ומוסא ניגן. ניגן בכלי שליווה יהודים בחריקותיו העצובות, לעיתים עד שעותיהם האחרונות. פרט על מיתריו של הכלי שהפך לסמל. עמד וניגן בפני האדון, החייל המבושם מאדנותו ומשועשע מאצבעות ידיו הרועדות של הכנר. אבל בואו נניח לרגע בצד את ההקשרים הקשים והמוצדקים (בכל זאת רק 60 שנים אחרי), וננסה לשער, עם קצת קרדיט לחיילים היהודיים שכולנו מכירים, מה באמת יכול היה להתרחש שם. החייל הבודד במחסום הוא המסננת היעילה ביותר מול חומרי החבלה המתרגשים עלינו לאבדנו. החייל הבודד במחסום עייף, ועצוב, ובכלל לא רוצה להיות שם. הוא יודע שיכול להיות שיאבד את חייו בניסיון למנוע מהמטען להגיע ליעדו, אבל הוא לא מפחד. הוא מסתכל בעיניים של אחד העוברים במחסום. שום דבר מיוחד. בדיקה שגרתית בתיק. פותחים את כל הריצ'רצ'ים, בודקים בכל שקית, מנערים כל כיס. באותו הזמן, בגלקסיה אחרת, יכולים ילדיה של הורית הרמן-פלד, פעילת השמאל שצילמה את הסרט, להגיע בשלום לבית הספר, בזכות אותם חיילים יהודים. בגלקסיה ההיא נערים יכולים לשבת בפיצריה ולהתחיל עם המלצרית. חיים נורמלים, של אהבות ותוכניות ריאליטי ומתכוני חורף, זורמים לאט ברחובות.
נחזור לחייל. הוא חושב מתי ארוחת הצהרים. האם לשלוח הודעה כתובה לחברה או להתקשר בסוף היום. כמה זמן נשאר עוד לשחרור, לטיול הגדול באוסטרליה. עוד תיק ועוד שקית ועוד תעודות. מה זה? הוא שואל את הפלסטיני שעומד מולו. כינור, עונה הפלסטיני, מדגים בידיו את תנועת הכלי. אתקשר לחברה בסוף היום, עכשיו אני צריך לראות מה אני עושה עם הכינור הזה. לפי ההוראות שקיבל החייל, ובצדק, גם כינור - כמו אמבולנס, כמו כרסה של אישה ''הרה'', או כמו פלטינות אורתופדיות ברגליה של עלמה נכה - יכול לשמש כמסווה לאמצעי לחימה.
מה יעשה אותו חייל שנתקל בכינור בכליו של אחד הפלסטינים? יפרק אותו במהירות בעזרת קנה הרובה? יכה בו בבטון המחסום וינתץ אותו לרסיסים כדי להיווכח בתכולתו? ימתח את מיתריו אחד אחד עד שייפקעו כדי להציץ בבטנו? אינני מכירה דרך רגישה יותר לטפל בכינור ''חשוד'' מאשר לבקש מהאדם המחזיק בו לנגן כמה צלילים. כאשר עומדת החובה המוסרית לבדוק את הכינור, אותה חובה כלפי הילדים והנערים מהגלקסיה האחרת, אינני יכולה לחשוב על אפשרות מכובדת יותר כלפי מוסיקאי וכלפי המוסיקה. והרי מי שיחפוץ לעלות על טיסה כשבכליו מחשב נייד, יתבקש על-ידי הבודקים הביטחוניים להפעיל את המחשב לעיניהם. מי שינסה להיכנס לבית המחוקקים שלנו כשבתיקו מצלמת וידאו, יחוייב להפעיל אותה בפני אנשי הביטחון. והעובדה שאדם צלם ולא נגן, לא אומרת שהוא פחות רגיש. ואתם יודעים מה? הלוואי שהיינו נזעקים כך מהסבל האמיתי, היומיומי, של תושבי השטחים. הלוואי שהיינו מתרגשים כך מהעולה החדש המנגן בכינור בפינת הרחוב ואיש אינו מזכה אותו במבט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
????? מה נהיה איתך ?
ל"ת
?,
29/11/04 23:39
|
|
 |
מילים ראויות
אלון,
פ''ת,
29/11/04 21:59
|
הייתי מכניס אותך לסירת השגריר ואני בטוחשאת היית מצליחה יותר מהבנות שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
זה כלום לעומת סבלם של אלפים
הכיבוש משחית,
29/11/04 21:06
|
מקרה קטן אחד רק מיצג את אכזריות הכיבוש, והכל בשם הביטחון. מה עם סיפורם של אלפי משפחות שבתיהם נהרסו, שבניהם נהרגו, שהתייתמו ונעקרו, מה עם השדות שגולחו והמטעים שנעקרו... מי יספר את סיפורם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכזריות הכבוש נובעת מאכזריות י
יפוד,
חיפה,
30/11/04 03:43
|
הערבים כלפי היהודים. אכזריות הערבים צמחה עוד לפני שהיה כיבוש. אם יש למישהו טענות, נא להפנותן אך ורק כלפי הערבים: הםידאיון, המסתננים, הפתח, בכל פעם משנים ארת השם אבל אותו העקרון. אשמים במצבם הערבים בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
אלה הפרופורציות:
שלומי,
============,
29/11/04 20:43
|
אומה שלמה שעוסקת ברצח ובסיוע לרצח יהודים- נשים זקנים גברים וטף, ומולה אומה שלמה שעסוקה בפטפטת על ההוראה לפלשתיני לנגן בכינור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה צד אנחנו
ניר המסביר,
29/11/04 23:00
|
בכנות - מוזר אבל נידמה לי שאתה מקנא בצד השני על חופש הפעולה שלו ומתרעם על העכבות המוסריות שלנו. אולי אתה שייך לצד השני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174 תגובות
יעקב,
29/11/04 22:07
|
על עניין כל כך שולי
האם מישהו שאל את הכנר הפלשתיני אם חש מושפל מהקטע הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן דביל שאלו...
אורי,
30/11/04 00:47
|
|
 |
ותוך כדי כך
אומה שלמה,
29/11/04 20:55
|
גם עוסקת בכיבוש, ובהריסת בתים, ובעקירת עצים, והריגת אנשים, והכי יפה -- בהתכחשות למציאות. אז למה שלא נפטפט קצת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
כל הכבוד לך אני מעריץ ת'אופייך
ל"ת
ערבי 100%,
29/11/04 20:07
|
|
 |
101.
הבעיה אינהטמונה במקרה הספציפי
Ledien,
השרון,
29/11/04 20:04
|
את צודקת שאין לשפוט את החייל על התקרית הזו לחומרה.
הבעיה טמונה בעצם הסיטואציה של המחסומים. המחסום יוצר נקודות חיכוך אומללות לשני הצדדים והותרת מחסומים בין שתי האוכלוסיות (ולא בין עיר פלשתינית אחת לחברתה) בלבד.
מחסומים על קווי 67 שלא יאפשרו מעבר בשנים הראשונות לאחר פינוי השטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
במינכן בקשו ממני לצלם
לא נעלבתי,
נתניה,
29/11/04 18:55
|
בשדה תעופה במינכן השוטרת בקשה ממני את המצלמה בצלמה אותי ולא נעלבתי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובפרנקפורט ביקשו
ממני את,
29/11/04 21:12
|
המוצץ של הילד לבדיקה, אז כדי להוכיח להם שזה לא מורעל - מצצתי! ועד היום אני לא מפסיקה להוכיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
טיפשה או רשעית?
zapppo,
חיפה,
29/11/04 18:15
|
זה כל מה שנותר לברר. כן אנחנו מדברים על אסוציאציות. לא , זאת לא הדרך היחידה לבדוק כינור. אפשר להסתכל עליו ולתוכו. לבקש שני צלילים. אחרי זה מתפלצים כשליבוביץ קורא לחיילים יודונאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתומה הכינור סגור זה לא גיטרה
ל"ת
צחי,
29/11/04 19:02
|
|
 |
מתי פעם אחרונה ראית כינור
נגן,
29/11/04 20:34
|
שאי אפשר להסתכל לתוכו, להרים אותו כדי לבדוק משקל, או לבקש בדיוק שני צלילים במקום הופעה שלמה? כינור, ידידי, לא סתום; יש לו תיבת תהודה. גם הכותבת הקודמת לא סתומה; היא כתבה לעניין. מה לגביך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
לכל יפיי הנפש(הרמן פלד למיניהם
nir,
tel aviv,
29/11/04 18:09
|
ולכל אלו שמרגישים מושפלים,אז קדימה תמשיכו לחיות בזכות החיילים אבל תתחילו לחשוב לטובתם,אני לא מבין איך אתם לא מתביישים ואיך לא נמאס לכם כל הזמן לחפש על מה להעיר ולהתלוננן על הצבא ועל החיילים המעולים שלנו שרק בזכותם אתם הולכים ונושמים ובטח לא בזכות הקטנונויות והתלונות שלכם, אז קדימה שנו כיוון ותתחילו להשקיע אנרגיות נגד מחבלים וטרוריסטים ולא נגד חיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
אמלי את כותבת מצויין
אבי,
כפר סבא,
29/11/04 17:50
|
טוב שיש גם כתיבה כזאת שקצת יכניסו פרופורציות לאנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להיסחף
ל"ת
פוליצר,
29/11/04 20:40
|
|
 |
96.
חבל שלא בדקו את הגיטריסט
אלדד בן יוסף,
א''י,
29/11/04 17:43
|
שבא עם נרתיק הגיטרה לרחוב יפו בירושלים והתפוצץ במסעדת סברו.
הייתי מזמין את כל ה''מבקרים הרגישים'' והמזועזעים לאסוף את האברים שהתפזרו מפיצוץ תיק הגיטרה , אברים שהיו רק לפני רגע משפחות חיות ושלמות ו..הופ כל זווית עולמם הייתה משתנה.
הלו, WAKE UP....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור ? אתה קשה הבנה?
מה אתה מנסה,
לזעזע עלק ?,
29/11/04 17:50
|
אף אחד לא טען שלא צריך לבדוק את הכינור , גם את הגיטרה צריך היה לבדוק , אבל מה הקטע עם הנגינה. לדעת אם קיטרה ממולכדת אפשר מלהחזיק אותה ביד , או להסתכל בה . נגינה - זו שטות , אלא אם כן כחייל אידיוט באופן מיוחד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרופורציות ידידי...
אלדד בן יוסף,
א''י,
29/11/04 18:19
|
אני כבר לא מנסה לזעזע כי כולם מזועזעים כל כך קשה מהמראה המעלה להם קונוטציות של ימים אפלים... אבל קצת פרופורציות לא יזיקו.. רק תחשבו - בדיקה ( כמו זו שמתואר בתגובה 31 ) או המשפחות השלמות ואלפים ישראלים שהלכו לעולמם במלחמה האכזרית , שבה ה''אוייב העדין'' השתמש בכל תעלול כולל נשים, ילדים ממולכדים, אמהות השולחות בשמחה ובגאווה את ילדיהן למות ולהמית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק. פרופורציות
גם מהצד השני,
29/11/04 20:44
|
נסה לחיות שבועיים תחת הכיבוש הישראלי, לשם קבלת פרופורציות. רק שבועיים.
לא, זה לא מצדיק את פיגועי ההתאבדות הנוראים. שום דבר לא מצדיק אותם. אבל זה הופך את ההגנה על ההשפלה המתרחשת במחסומים ללא פרופורציונאלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
לאיש אין זכות להגיב לפני קריאת
קובי לויט,
בני ברק,
29/11/04 17:41
|
תגובה מספר 31.
אני רציני. חובה עליכם לקרוא תגובה זו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראנו (וגם את התגובות). דווקא
אותי,
29/11/04 20:53
|
שכנעה התגובה לעניין הכיבוש. וגם דברי המילואימניק בתגובה למספר 27 היו לעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תשתפר תהיה דביל מרושע
קובי לויט,
בני ברק,
29/11/04 21:28
|
וזאת למה? מפני שמה שרציתי להגיד הוא שאפילו ניצול שואה בקשו ממנו לנגן בכינור בעת היותו בסיור בבריטניה, כן, כן, אם (אמא) של הדמוקרטיות, בזמן ביקורת גבולות. אז אם הבריטים הנאורים עושים זאת ועוד לניצול שואה והוא לא מתרגש, מי אתה שתחשוב אפילו בלב על להתחיל ולהזדעזע, חתיכת דרעק מנוול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה לעזור לי?
חתיכה עצמאית,
29/11/04 22:03
|
את העיקר החמצת. מי שאחיין שלו הוא ניצול שואה יכול לנגן מכאן ועד הודעה חדשה בבלפסט. הוא תייר. הוא לא תחת כיבוש. כמו שנכתב שם, הוא יכול גם לרקוד סטפס, מה אכפת לו. אבל כשמישהו תחת כיבוש, ואין לו ברירה אלא לעבור את המחסומים האלה כל יום בדרך לעבודה, לבית החולים או הביתה, ואף אחד לא שאל אותו, זה כבר נראה אחרת. אתה מוזמן לנסות. ולגבי ה''חתיכת דרעק'' בסוף -- כך אתה חותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
טפשות או אטימות?!
אחת,
א''י,
29/11/04 17:39
|
איזה הגיון מעוות הוביל אותך לכתוב את הטור הזה?! אני מסכימה איתך שעלינו לתמוך בחיילינו שמחרפים את נפשם במחסומים ובכלל, אבל! עלינו גם לדעת למתוח ביקורת כשצריך, ולעקור מהשורש תופעות מבישות כמו המקרה שאת מדברת עליו. אם נעצום עיניים ונעקם את המציאות רק כדי שלא לראות שיש בה פגמים כמו שעשית בטור הזה, לא נגיע רחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
תסבירו לי בשביל מה הכובע ?
תוהה,
29/11/04 17:25
|
לא ברור לי מה הצורך הזה בכובע המפואר על ראשה של אמילי. אם כוונתו להסתיר את השיער - הרי ששיערה גולש מתחתיו עד הכתפיים . אז מה הרעיון ? האם זה סמל לדתיותה ? להיותה נשואה - הרי יש טבעת ? לא ברור לי העניין הזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מבקר אופנה ? קשוט עצמך
עודד,
שוהם,
30/11/04 10:02
|
ואחר קשוט אחרים... כנראה שהיא כמו רוב בני האדם החושבים ששיער באישה אינו ערווה כמו שהממיסד הדתי מנסה לכפות על הנשים, ומצד שני היא רוצה להראות שהיא נשואה בדרך חיננית לטעמה. יש לך בעיות עם זה ? יש רופאים בשביל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן. מה הדת זה עניין כבקשתך ?
דתייה כאילו,
ואיך שנוח,
30/11/04 13:13
|
|
 |
92.
אולי פשוט להרימו מתוך קופסתו
ליאור,
29/11/04 17:13
|
לראות כי הוא קל משקל, להציץ לתוכו ואז לשחרר אותו לשלום. למה את עושה מזה כאילו אין דרך אחרת לבדוק את תכולתו של כינור חוץ מלשברו אל הסלעים או לתת לנגן לנגן? אולי את מקצינה את זה כי את מבינה בתוך תוכך כי אפשר גם אפשר היה להנהג אחרת בסיטואציה? ומה קשר חייל עייף ורעב שלא רוצה להיות שם? אולי הוא יתחיל גם לירות לתוך הטור של המחכים במחסום וכל מי שלא מתפוצץ ברעש גדול ורק סתם נופל שותת דם, אז כנראה הוא לא היה מחבל-מתאבד? את רואה עמילי, אפשר לקחת כל טענה שרוצים עד אבסורודום. זה לא חוכמה. נשאר רק להפעיל сommon-sense והגינות בסיסית, משהו שהחייל במחסום פשוט לא עשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
כינור מסוכן
startikra,
ת''א,
29/11/04 17:05
|
ידוע שנגינת מנגינה עצובהבכינור עלולה לגרום לכוויות מסוכנות לכנר ולסכן את חייו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
חמודה הכותבת
דני,
29/11/04 17:02
|
רק חבל שהיא פשיסטית אכולת שנאה ברמה שלא הייתה מביישת את אילסה כוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
עם קצת קרדיט לחיילים היהודיים
אורן,
29/11/04 16:58
|
*עם קצת קרדיט לחיילים היהודיים שכולנו מכירים* כותבת המתנחלת. כן אנחנו מכירים - אותם חיילים שמוודאים הריגה בילדה בת 6. בהמות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדק החייל שוידא הריגה
יפוד,
חיפה,
30/11/04 04:17
|
החיילים אינם בהמות. בהמות הם אלו שיושבים בבית בשקט הודות לשמירתם של החיילים. כאשר רוצחינו נערבים אינם בוחלים באמצאיהם ושולחים ילדים עם חמר נפץ, חייב החייל לודא הריגה. כל מי שיש לו טענות נגד החיילים, שילך לעשות קצת שמירות בעצמו ויטעם מה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
מצידי שינגן גם עם גופה
יש גבול!,
תל אביב,
29/11/04 16:57
|
בדיוק בגלל אותה סיבה בגללה לא לכל אחד יש אישור כניסה ליפן בדיוק בגלל אותה סיבה שיש מדינות שצריך ויזה כדי להיכנס אליהם,
גם כאן מדובר בגבול. על הפלסטיני החביב שאני באמת מכבד להבין שא''א לעבור סתם כך משטח ישות אחת לשטח ישות אחרת ובעיקר לא בימים מוכי טרור כאלה.
לא צריך לעשות השוואות לשואה, ולא צריך להתחיל לפשפש בארכיוני יד ושם כדי למצוא תמונות דומות משום שפשוט אין קשר בין 2 המקרים : כאן מדובר בגבול בין 2 ישויות מדיניות , המצויות ביניהן במצב עדין (במילים עדינות!) ושם דובר על משהו אחר לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
הכותבת שקרנית
אורן,
29/11/04 16:57
|
היא ממציאה מצב דמיוני כדי לתת לגיטימציה לפשעים. עוד מעט תגידי שהנאצים הכניסו את היהודים למשרפות כי בחוץ היה קר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורן, לך תשרת קצת בצבא, תשמור
ל"ת
יפוד,
ארהב,
30/11/04 04:19
|
|
 |
86.
יכול להיות שאת צודקת
הילה,
29/11/04 16:56
|
אחת הבעיות המרכזיות בתקשורת היא שלא יודעים את כל הסיפור מאחורי המסכים, ובאמת חשפת בפני הסתכלות שונה שיכולה להיות נכונה ומציאותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
את לא עיתונאית
אורן,
29/11/04 16:48
|
העובדה שכתבת כתבה רדודה אחת ועוד עשרות אחרות רדודות לא פחות לא הופכת אותך לעיתונאית. בושה וחרפה לעיתונאים בכלל ולמעריב בפרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מגוחך בעורף האויב
עידו,
29/11/04 16:41
|
בתור אחד שהרגע חזר ממילואים במחסום ובדק המוני אנשים מדי יום, אני חייב להגיד לך שמזמן לא שמעתי שטויות שכאלה. תגיד לי את, כאישה לא כחייל קרבי מנוסה, איך היית בודקת את הכינור שאין בו אמל''ח (אמצעי לחימה), אולי היית מטלטלת אותו קלות, בודקת מציצה פנימה כנגד האור, אולי גם בודקת אם הוא לא בנוי באופן גס באופן חשוד שיעיד שהוא נבנה סביב חומר נפץ, אולי בודקת הדבקה מחודשת וחשודה באיזורי החיבורים של הכינור. כל זאת ועוד. אבל לנגן, ברצינות, אם לאורך כל זרוע הכינור היה חומר נפץ בתוכה, האם את חושבת שאת, אני או חייל כלשהו, תרבותי ככל שיהיה, היה מסוגל לזהות את זה. אז זהו שלא, זו הייתה גסות טפשית ואכזריות לשמה, עם כל הרצון לשמור על בטחון העם, ואת זה אני אומר לך כאחד שעשה מחסום. תנסי לחשוב ואולי גם לתת לעורך לקרוא את הדברים שאת כותבת באיצטלה של היגיון, לפני שאת מפרסמת מאמר - זה היה אחד המאמרים המגוחכים בריבוע שקראתי בזמן האחרון. נ.ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
אולי תחזרי כבר לעבוד
רן היהודי,
29/11/04 16:36
|
מאחל החלמה מהירה, כדי שתוכלי להשפיע על השיח הציבורי. מאמר מצויין. לי אישית אין אמפתיה כלפי הפלסטינים כעם, אך כפריטים כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
תקראו את 31! חזק
ל"ת
מאור,
ירושלים,
29/11/04 16:32
|
|
 |
81.
לפי ההגיון של הכותבת...
אורי,
29/11/04 16:32
|
אפשר להכשיר גם אונס.... מה קרה בסך הכל בדקתי שהיא לא העבירה חומר נפץ בנרתיק... עמרוסי תתאפסי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
רציונליזציה של כיבוש
אלון,
29/11/04 16:31
|
כל הניסיונות האלו, לימצוא רציונליזציה מאחורי אקט לא מוסרי. זה גם כן מזכיר דפוסי התנהגות אירופאים של ליפני 60 שנה. לא יאמן לאן היגענו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
וכשיבקשו לפתוח את המחשב
חיים,
29/11/04 16:29
|
יבקשו ממני גם להראות את כל קבצי וורד שלי ? את כל התמונות שיש לי על המחשב ? איזה טיעון מטומטמם ? הבנת אמילי? אפשר לבדוק את הכינור אבל לא לנגן בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כותבת יקרה
אמיל,
בית חורון,
29/11/04 16:26
|
כשתעמדי מול איש ביטחון בשדה התעופה בפרנקפורט, גרמניה, כאשר באמתחתך כינור, ותתבקשי לנגן כחלק מבדיקה בטחונית (ולא, חלילה, להעביר את הכינור במכונת שיקוף) - האם גם אז תרגישי שמטפלים בך ברגישות? או שמא תזעקי שהאנטישמיות לא פסה מהעולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיל הלא יקר - קרא את 31
קובי לויט,
בני ברק,
29/11/04 17:40
|
ותבין שכן מתבקשים כנרים לנגן מדי פעם בבדיקות בטחוניות. ויום טוב לכולם חוץ ממך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
לפעמים אני מקנאה בדתיים ימניים
גליה,
29/11/04 16:22
|
איך לימדו אותכם להיות עיוורים כאלו? איפה לומדים להיות קהים לסבל של האחר ? איפה כתוב לכם להיות אגואיסטים חולניים כאלו ? איך לא נכמר הלב על ההשפלה של הכנר ? לא נכמר לכם הלב על הישראלים שיהרגו מערבי שיראה את ההשפלה ולא ישכח ויצא לנקום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבך לא נכמר על הקורבן האמיתי?
שבע,
29/11/04 17:59
|
את באמת סתומה . סוף סוף מישהו כותב נכון לא מיופה ולא משוחד, הביטחון מעל לכל, אז או שאת עיוורת או שהיית בהקפאה בארבע שנים האחרונות...... ולכותבת- לא כל החיילים יהודים יש הרבה מקום לכבוד גם לדרוזים ואחרים, אז בפעם הבאה יש לכתוב ''החיילים''. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליבי כואב על צבא הגנה מתנחלים
הכל בגלל,
מתנחל בזוי,
29/11/04 18:31
|
נכמר על חייל שמוצא עצמו באחד ממאות מחסומים במקומות הזויים שללא השגעונות שלהמתנחלים לא היו צריכים להיות שם .על פלשתינאי שצריך לבקש רשות למסוק את הזיתים שלו שפתאום הפכו להיות בשטח של התנחלות? ליבך נכמר על ילד חולה סרטן שלא יגיע לקבל טיפול ?
תני להם לחיות במקום שלהם ותסתפקי במדינה היפה שלך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את פשוט סתומה
ל"ת
אלי,
29/11/04 16:54
|
|
 |
דת וימין - שילוב קטלני
אורן,
29/11/04 16:50
|
|
 |
ככה זה- אין מצפון אין דאגות !
ל"ת
אפס רגישות,
לאמילי,
29/11/04 16:42
|
|
 |
76.
מה הקשר?
דוד,
גליל,
29/11/04 16:22
|
ואם הכנור של אחיו והוא לא יודע לנגן ? אז החייל אשם ? ודאי שלא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ראיתי שהחיילים ''ממש'' מתרחקים
בושה וחרפה,
לעם ישראל,
29/11/04 16:19
|
כל כך היו מודאגים שזה מטען חבלה שהם נשארו עומדים לידו , אפילו לא טרחו להסתכל לעברו. מי שחושש ממטען מתרחק ועומד דרוך . החייל עמד ועיין בניירת והשני היה עם הגב לכנר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מתחשק לי להקיא מהמאמר הזה!
jimi,
29/11/04 16:19
|
יום אחד, כשהפלסטינים יקימו את ה''יד ושם'' שלהם, יציגו בו לראווה את עדויות הזוועה - וביניהם גם המאמר המבחיל הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תקיא!
ישי,
ירושלים,
29/11/04 16:41
|
אני באמת לא יודע מה היו הנסיבות בהן מדובר אבל התרחיש נשמע לי סביר. אנו צריכים לנקות את הצבא מחיילים מתעללים ומתופעות מבישות כמו שצצו לאחרונה (ואני בטוח שעוד לא שמענו על הכל). צריך גם לאמר למי שרגיש כדי להיות רגיש עד ש''בא לו להקיא'' שיקיא בצד ולא ילמד אותנו מוסר ואת ההיסטוריה של השואה. על הפיגועים שסבי ז''ל עשה בפולניה הוא שילם ברצח כל משפחתו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעעעעע
ל"ת
זה טוב ?,
29/11/04 17:52
|
|
 |
73.
תגידי אמילי - את אמיתית ?
אלוהים כמה,
טפשה את?,
29/11/04 16:18
|
מה את מדברת באמת ? בואי אני אגיד לך: כמו שפותחים תיק והחייל מסתכל פנימה , כך גם כינור - הוא חלול אפשר לראות אם הוא מלא או חלול , אפשר גם לדפוק עליו ולשמוע את חלילותי. הבנת ? לא לא צריך לנגן עליו כדי לדעת שאין בו חומר נפץ. אז לכי תחפשי תירוצים אחרים לימניות ששטפו לך בה את המוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הסירו את המחסומים
חגית בק,
דרום,
29/11/04 16:16
|
העיקר היא לא הנגינה בכנור והמחסומים לא מגינים על תל אביב אלא מונעים מעם אחר לחיות חיים נורמליים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עם בדיוק אינו חי חיים נור
יפוד,
חיפה,
30/11/04 04:23
|
מאליים ומי בדיוק מונע זאת ממנו? טענות? רק כלפי הערבים. הם הביאו על עצמם את מה שהביאו לא היום ולא אתמול. ראו מאורעות 1929, 1936 וכ'. אחר כך הם מוצגים כמסכנים על ידי יפי נפש שאינם משרתים בצבא וחיים על מצפונם (מצפון יש להם?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מתנחלת מהימין הקיצוני
ל"ת
--,
29/11/04 16:13
|
|
 |
70.
היתממות ימנית מתועבת
ל"ת
ם,
29/11/04 16:12
|
|
 |
69.
עניין של רגישות וזכרונות
איתן,
ירושלים,
29/11/04 16:05
|
אמילי עמרוסי מפינה הגיונית גם אני רואה כך את הדברים. אך תמונה של חייל צה''ל עם נשק מול אדם מנגן בכינור, מעוררת בי איי נוחות גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
כמה הגיוני
דורון,
בריטניה,
29/11/04 16:02
|
אכן, מצאת הצדקה יפה: כינור יכול להיות חומר חבלה המופעל בעזרת הפעלת מיתריו. אפילו יש צורך לנגן עליו הרבה, שהרי הקלגס במחסום אינו יודע איזה סולם במדויק גורם לחומר הנפץ להתפוצץ. אני משוכנע שאפשר למצוא שימושים רבים לדמיונך המפותך בכדי להצדיק כל דבר. הנה, אונס יתפרש כבדיקה חודרנית הכרחית למציאת פצצות המוסתרות במעמקי הגוף, החרמת כספים תתפרש כהתרמה עבור הוצאות המחסום הגבוהות, אלימות פיזית היא מן הסתם לפי הגיונך בדיקה מדעית של חסנם הגופני של שכננו וכיוצא בזה. חשוכה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
BEMIKRE ???
avi alon,
texas,
29/11/04 15:56
|
so there was an arab with a violin {most arabs walk with violins..),and there is that lady (just happend to be there on (here way to the supermarket in ramat hasharon..),and she happend to have a camera in her hand... what a coincident. realy??.wake up ''am israel''.are we that stupid??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
גם הפשיסטים הסבירו באותה דרך!
עידית מת''א,
29/11/04 15:53
|
גם הפשיסטים באותם ימים הסבירו יפה , כאילו שזה חלק משגרת החיים לרדוף יהודים, ואת נותנת אותו הסבר שזה בסך הכל שגרת החיים של החיילים המסכנים שלנו. זו בדיוק השחיקה של מוסר, מה היתה תגובתך אם היו עוצרים יהודי בשדה תעופה באירופה והיו מבקשים ממנו לנגן בכינור בשם הביטחון! או כל עוד שזה לא יהודי אז הכל מותר, כי בסך הכל אין לנו כל כוונה חוץ מבטחון היהודים!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אמנם הכותבת יפה אבל יש חור...
אהד,
עיר הקודש,
29/11/04 15:47
|
קראתי , התרגשתי , לרגע גם האמנתי , אבל אז ברגע של פיקחון חושים חשבתי לעצמי - גם אני הייתי חייל לפני שנתיים...גם אותי שלחו לבדוק ערבים במחסום ...האם הייתי מבקש מאותו איש דל לנגן בכינורו , כמובן שלא זועק מוחי וזיכרוני -בפשטות הייתי מסתכל דרך החור - כן כן זה שבמרכז הכינור - זה שדרכו ובעזרתו מופקת המוזיקה ובודק האם יש בכינור הפשוט הזה חומר נפץ...
אז כן אומנם הכותבת יפת מראה ושנונה ''פחד'' אבל יש גבול - אי אפשר לעבוד על הציבור , פשוט אי אפשר! הכיבוש משחית!צריך להחזיר את השטחים! זה הפתרון היחיד.
אשמח לתגובות jerusalemfs@hotmail.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
זה אכן נראה רע בצילומים
רועי,
מרכז,
29/11/04 15:46
|
וזה אכן מעלה אסוציאציות של 60 שנה אחורה. אבל יודעים מה ? אם זה הייתי אני שם החייל - הייתי עושה אותו דבר בדיוק. כי אם זו באמת פצצה - שיתפוצץ הערבי ולא החייל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל!הם היו מתפוצצים איתו!
חדל קשקשת,
ברשת,
29/11/04 16:33
|
הם עמדו 30 ס''מ ממנו ! די עם השטויות , הם לא חששו ממנו לרגע , זה היה סתם בשביל הקטע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
דברי אמת מול כל הדמגוגיה
יהונתן,
ת''א,
29/11/04 15:45
|
|
 |
62.
גם בשדה תעופה מבקשים לנגן
שרון,
פתח תקוה,
29/11/04 15:42
|
שמעתי מפי נגני מפוחית, שכשטסו לחו''ל עם המפוחיות שלהם להופעה, ביקשו מהם לנגן על מנת לבדוק את המפוחיות, והם עשו זאת ברצון, הם סיפרו זאת בבדיחות, לא עלה בדעתם להיות מושפלים מהעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שחור הוא לבן ולבן הוא שחור
יונתן,
תל-אביב,
29/11/04 15:38
|
מדהים, כמה תעלולים מילוליים בכדי להצדיק את זוועות הכיבוש, את הפיכתנו לקלגסים. ככה זה, ע''פ המוסר היהודי החדש היה מותר להגיד לו גם לעמוד על הראש כדי לבדוק אם נופלים לו דברים חשודים מהכיסים. היה מותר לבקש שהוא יוריד את מכנסיו כדי לבדוק אולי הוא מחביא משהו באשכים. הכל מוצדק הכל ע''פ תורתנו הקדושה. וכמובן שכדי לבדוק כינור יש לנגן בו זו הדרך היחידה לבדוק אותו.
את נציגה נאמנה למגזרך מסתבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אז מה אם יש לך כובע אופנתי?
סמי,
29/11/04 15:32
|
יודעים שאת דתייה עם דעות חשוכות, אם יבקשו באירופה מיהודים לומר שמע ישראל ביידיש כדי להוכיח את יהדותם את תקפצי עד השמיים.
כמו כן, עמדתי לא מעט במחסום ואין לי שמיעה מוסיקלית, מה הטעם שינגן לי בכינור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביקשו שאדבר עברית
יעקב,
29/11/04 21:47
|
בשדה התעופה של אמסטרדם השוטרים ביקשו ממני לומר כמה מלים בעברית כדי להוכיח שאני ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לזיו מתגובה 31. תודה, זה מענין
ל"ת
תקראו את 31,
29/11/04 15:31
|
|
 |
58.
לקרוא תגובות- איזה קיטוב בעם
רונית לואיס,
29/11/04 15:23
|
פשוט מדהים לקרוא את התגובות: או שאתה בקצה השמאלי ומגנה ומחרף ומגדף את אמילי. או שאתה בקצה הימני ואתה מסכים עם אמילי ומוריד בפניה את הכובע (שלך, לא שלה) על האומץ. מעניין לקרוא את התגובות ולהבין באיזה פערים עצומים אנחנו חיים.... צריך קצת מרכז שפוי במדינה, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
זה כל כך פשוט!
חכם מימון,
29/11/04 15:22
|
את ההגיון הצרוף הזה צריך לחשוב כל אדם בעל שכל במדינה המטורפת הזאת ועדיין רוב האנשים בוחרים להתחבא מאחורי ההתחסדות של אומות העולם והיחצנים הפלסטינאים. את המאמר הזה צריך להפיץ לכל כותבי הטורים בעיתונים, אנשי מר''צ, וכל יפי הנפש ועדיין נראה לי שגם לאחר שיקראו את הרציונאל מאחורי המעשה הם ימצאו דרך להשמיץ את אותו החייל שמחרף את נפשו להגן על אלו שמותחים עליו ביקורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אנחנו איתך במאה אחוז! צודקת!!!
ל"ת
הילה ובועז לחמי,
רמת-השרון,
29/11/04 15:13
|
|
 |
55.
מילים בדורבנות
המזדהה,
29/11/04 15:08
|
כל הכבוד על האמר הרגיש ומאיר העיניים וברכות לאותו חייל במחסום שעומד על המשמר כדי שלאנשים יהיה זמן לצלם .......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
גם ילדים בני 18
מור,
רעות,
29/11/04 15:02
|
כמוני גם החייל הזה רק סיים בית ספר וגויס(מחובה) לצבא. הוא לא הצטרף לכוחות האופל, הוא לא שכיר חרב אצל מאפיונר הוא ילד שלא יודע כלום מהחיים שלו, ומנסה כמיטב יכולתו לבצע את תפקידו. ותפקידו הוא להגן על תושבי ישראל אין שחור ולבן בדברים האלה, אבל גם אף אחד לא טרח לצלם את החייל ביום שהוא נסע לבק''ום, ואמא שלו בכתה כשהוא עלה על האוטובוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת
אילן,
פריז,
29/11/04 19:00
|
הוא עומד שם שעות מפחד מצד אחד שיהרג, מצד שני שייתפס שובר שמירה , או בכלל שיהיה איזה פיגוע המוני כי הוא לא בדק ... אז הוא חשב באותו רגע , וואאללהה אם זה מנגן זה לא ממולכד , אז הוא לא חשב עד הסוף ...... ראבאק הבן אדם שם כדי להגן והתנאים בהם הוא עובד לא היו מתקבלים בשום מקום בעולם , בלי שינה , הקפצות , משכורת שהוא יכול לקנות איתה 2 דיסקים ולהזמין את חברה שלו לקפה זול . אי אפשר לשפוט אותו , ולבקש ממוזיקאי לנגן זה לא ממש דבר משפיל ..... אז יאאללהה נגן , תוכיח שהכינור הזה מועבר למטרות תמימות , אז הוא לא אמר לו להפסיק מיד , כי אולי בכל הסיטואציה הזאת פתאום היה נחמד לראות/לשמוע משהו אחר ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
גם יפה וגם חכמה. מי זה בעלה?
ל"ת
טרטרטטרט,
29/11/04 14:58
|
|
 |
52.
סופסוף ב''יהדות'' לא על רווקות
קרולין,
ירושלים,
29/11/04 14:57
|
נמאס מהכותבות הצעירות והמתחכמות שכותבות שטויות בקילוגרמים תחת משפטים שנונים וקורצים. כיף לקרוא סופסוף מאמר רציני ואיכותי, שאולי לא קשור בכלל ליהדות, אבל הכותבת הדתייה שלו מכבדת את האכסניה. תנו לנו יותר כתיבה מהסוג הזה על פני ''מה לבשתי לדייט האחרון'', ''מה אמרתי לשדכנית הפולנייה''. זה הרבה יותר מעמיק, ונוגע לכולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעיפו את הרווקות או תחתנו אותן
ל"ת
לעורך היקר,
29/11/04 15:12
|
|
 |
51.
אמילי: נהניתי לקרוא את המאמר
ל"ת
את מלכה!,
29/11/04 14:54
|
|
 |
אין על אמילי. שמעתי שהיא לא
סרן שמועתי,
29/11/04 15:20
|
חוזרת לערוץ 10 לתפקיד שהיה לה שם ככתבת בשטחים. חבל! השמועה מספרת שהם לא רוצים לשלם לה מספיק בשביל מה שהיא שווה -
אני מוכן לשלם את היתרה! (רק שאין לי באמת כסף)
ערוץ 10: יא אהבלים. היא שווה לכם זהב טהור! תנו לה משכורת כמו של מיקי חיימוביץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מצטרפים למועדון מעריציה?
ל"ת
:-),
שכונה,
29/11/04 15:18
|
|
 |
50.
את כ''כ צודקת! וכותבת יפה...
ל"ת
ג'ומע,
מעלה חרפושית,
29/11/04 14:54
|
|
 |
ג'ומע, זה אתה ממעמקי הבור?
ל"ת
רחימוב,
29/11/04 15:28
|
|
 |
49.
גם באירופה הפשיסטים פחדו
ddt,
29/11/04 14:51
|
הפחד הכי גדול שלנו כחברה צריך להיות מהאובדן המוסרי. הפחד משטלת עלינו ואיתו השנאה והאלימות. במחסומים, בדיסקוטקים, בכביש ובבתי הספר. גם באירופה פחדו מהיהודים שהשטלתו כביכול על הכלכלה המסחר וכל אורחות החיים אז טיפלו בהם. אני מפחד ממך ומפשיסטים שכמותך הרבה יותר מהמפגעים(שממילא לא טורחים לעבור דרך המחסום)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השוואה מעניינת
מיכאל ברגמן,
29/11/04 15:36
|
השימוש שלך במילה ''כביכול'' מאוד מרנינה. האם גם ''כביכול'' יש פיגועים?
המחבלים לא טורחים לעבור דרך מחסומים? אתה מתכוון גם לאלה שנתפסו במחסומים? או אלה שהתפוצצו במחסומים? או אלה שהחליטו שלא שווה להסתכן בלעבור מחסום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעייתיים הם הפלשתינים המחבלים
פרופורציות,
29/11/04 15:27
|
לא הבעיה ב''פשיסטים כמו אמילי'' ולא הבעיה בחיילי צה''ל ולא הבעיה בנשות מחסום ווטש ''הארורות'' - כדברי התגובות
הבעיה, חברים יקרים, היא במחבלים המתאבדים שרוצים להטביע את כולנו בנהרות של דם.
אז בואו נקבל פרופרוציות: ''המסכן'' שניגן יכול היה להיות מחבל. אם חבריו לא היו מנסים להתאבד בתוכנו, הוא לא היה עומד בסיטואציה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין פשיסטים?? אתם קומוניסטים
ל"ת
בצד הנכון,
29/11/04 15:21
|
|
 |
יש לנו מספיק שונאים באירופה
חומי,
מכללת ר''ג,
29/11/04 15:12
|
יש לנו מספיק שונאים באירופה......... אנחנו לא צריכים עוד אחד כמוך וכמו הורית הרמן-פלד שיוסיף עוד נדבך לבניין האנטישמיות עתיק-היומין. צריך להרבות אהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אמילי- כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
סוף סוף,
29/11/04 14:51
|
|
 |
47.
אמלי כתבת מצויין, פוליטיקלי
*קשת,
מייתר,
29/11/04 14:44
|
קורקט, וגם מעודכן, לפי התחלת הכתבה חשבתי שזה לא הולם, ושהגעתי לאמצע הבנתי שאני לא חולם! נכון הסיפור על החברה, על הטיול ועל אוסטרליה, אך הסבירי לי בבקשה, מה יועילו צלילי הכנור, אם החייל לא ,תופש מסתור מאחור, הרי ידוע וזה בדוק, שאם הוא היה מחבל, והוא היה רוצה גם כנור היה..... יורה!!! לכן במסגרת ההוראות, יש נהלים שצריך להנחות, אך איך שזה היה נראה, ואני בהחלט מאנשי שלומינו זה היה נראה בבחינת ישחק הנער..... לפנינו,!!!
danatsban@yahoo.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, מר קשת מיתר, הנך טועה!
חמדת,
29/11/04 15:10
|
האם ציפית שהחייל החושד בכינור יתפוס מחסה? הרי זאת בדיוק המציאות במחסומים. בודקים ובודקים ובודקים. לפעמים גם מוצאים, אגב, אמצעי לחימה וחומרי נשק - ---- שלא נועדו להגנה עצמית!!! ולעניינינו- זה שהחייל לא ''תפס מסתור ומחסה'', לא אומר שזה ''ישחקו הנערים לפנינו''. ראית פעם איש ביטחון בכניסה לקניון ''תופס מחסה'' בכל פעם שהוא פותח למישהו את התיק? give us a break... די לנסות להלעיז על עצמנו ועל חיילנו. יש לנו מספיק אויבים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תפסיקו לבלבל את המוח - עם גזען
ל"ת
ערבי,
29/11/04 14:44
|
|
 |
החכמה זה להיות יפה נפש
ובקורתי כלפי,
הצד שלך.....,
29/11/04 16:58
|
|
 |
אתה גם שונא אפלייה וכושים?
ל"ת
?,
29/11/04 16:56
|
|
 |
עם גזען זו קביעה גזענית.
מיכאל ברגמן,
29/11/04 15:36
|
|
 |
45.
אמילי את נחמדה ותמימה...
דני,
29/11/04 14:37
|
מחסום אחר, לפני יותר מ-25 שנה. פלסטיני זקן מגיע עם שני נכדיו. החיילים, עייפים, רעבים, ואולי משועממים, מחליטים משום מה שפלסטיני הקשיש צריך ללמוד לשיר את ''התקווה''. הם מלמדים אותו שני משפטים ופוקדים עליו לשיר את מה שהוא יודע. רק שכנראה הם היו מאוד עייפים, או מאוד משעוממים. הם החליטו שיהיה יותר מעניין, אם הוא ישיר את ''התקווה'' תוך כדי שהוא זוחל על האדמה, ליד נכדיו. את מתוקה אמילי. מאז אירעו עוד עשרות - לא, קבלי תיקון, מאות ואלפי מקרים של אדנות, השפלה, אכזריות ואטימות ליד המחסומים. אני לא מאשים את החיילים: בסרט שצולם ב-98, החיילים מדברים על כך שהסיטואציה של המחסום חזקה יותר מכל דבר - מהחינוך שהחייל קיבל, מהנחיות המפקד, מהאנושיות שלו. 37 שנים מדינת ישראל שולטת על השטחים, על עם שאינו רוצה את שלטוננו, ומאז שמעתי כבר את כל התירוצים בעולם מדוע חייבים להמשיך את הכיבוש הזה. כמו ש''שאול מופז'' אמר בארץ נהדרת: ב''עובדה'' לא הראו את כל הקטעים שהמ''פ היה נחמד לילדה לפני וידוא ההריגה: את הקטעים שהוא קרא לה סיפור, ושר לה שיר ושיחק איתה במחבואים. ואת, אמילי, תורמת את חלקך במשחק המחבואים שהעם היהודי משחק עם המצפון שלו: ''לא רואה אותך, לא שומע אותך''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אני אישית השתכנעתי!
ליאורה,
מודיעין,
29/11/04 14:33
|
אחרי מסע ההסתה בימים האחרונים, הדיבורים על וידוא הריגה והתעללות בגופות, טוב שמישהו שם לב שהחיילים שלנו עושים עבודה חשובה וטובה, ואולי לא כל מה שנראה כהתעללות הוא אכן כזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר
אמיר,
29/11/04 14:30
|
אמילי עמרוסי מנסה להכניס קצת שפיות למחול השדים המטורף שנכנסנו לתוכו : גורמי טרור לאומניים פלסטיניים מנסים לרצוח אותנו ברחובות, באוטובוסים, במסעדות ואנו נאלצים לעצור אותם במחסומים, כי אחרי המחסומים כבר אי אפשר לעצור אותם. פוליטיקאים ואנשי תקשורת, בחסות ארגוני שמאל קיצוני הזוי, החליטו להכפיש את צה''ל בצורה נבזית ואיומה (השוואה לנאצים ?!) וכל זאת על רקע רצונם לקדם את תכנית ה''הינתקות'' מעזה ויו''ש. שכחתם שהחיילים הם בני אדם. שהם עושים עבודה קשה ולא נעימה כדי שאתם תוכלו לחיות בביטחה ולנהל אורח חיים נורמלי. הפלסטינים ניסו מספר פעמים להחדיר חומרי נפץ בשיטות שונות: בתיקי בי''ס של ילדים, דרך נערות מתאבדות, דרך מכולות שיעדן היה נמל אשדוד, דרך כלובי ציפורים בתחנת הרכבת בנהריה... האם אתם נאיביים או סתם מרושעים ?! האם הייתם מעדיפים שכינור נפץ כזה היה מוצא דרכו למרכזי הערים והיה הורג את ילדכם ? אני רוצה לחיות, וזה בעיני הערך העליון, לפני התייפיפות-הנפש המעושה הזאת שקושרת בצורה מחליאה ומטורפת בין מעשי הקלגסים הנאצים (שלא היו מהססים לירות כדור בראש הצעיר לאחר שסיים לנגן) לבין חיילי ההגנה שלנו. זו מלחמת הקיום שלנו, וכדאי שתבינו את זה. אפשר להתווכח על יציאה מהשטחים או לא, אבל אל תגעו בצה''ל, כי אם וכאשר החיילים האמיצים האלה יסרבו לשרת בצה''ל - אתם ואנחנו נהיה בצרות גדולות מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כורח ולא נעליים
אורן,
29/11/04 16:59
|
אם מחבל היה רוצה להעביר מטען היה מעביר אותו, וגם ככה רוב המטענים לא עוברים בכלל דרך מחסומים, ורוב המחסומים- מנסיון אישי- מיותרים ונועדו בהגדרה להכביד על האוכלוסיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר מנסיון ?!
אמיר,
29/11/04 17:54
|
בתור פלסטיני?... אם כל כך קל להעביר מטענים (לא דרך מחסומים), אז איך זה שכל כך הרבה זמן אין פיגועים רצחניים בנוסח אלה שקדמו למבצע ''חומת מגן'' ?! המחסומים ביחד עם סיורי מג''ב בקו התפר וביחד עם הגדר, מביאים את הבטחון. הפירצות שקיימות כיום ומאפשרות למחבלים מתאבדים להיכנס הם: 1) הפירצה ב''עוטף ירושלים'' - שבג''צ מעכב את הקמתה, בלחץ ארגוני השמאל הקיצוני. 2) מדיניות ההקלות על האוכלוסיה הפלסטינית, שמאפשרת למחבלות כמו זאת שהתפוצצה ב''מצה'' ומחקה משפחות שלמות עם ילדים (אם כבר משווים לנאצים...) להיכנס בקלות לישראל. המדיניות הזאת גם היא נוצרה בלחץ ארגוני השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיר, אתה כל כך צודק!
ל"ת
אפי ר.,
גן יבנה,
29/11/04 14:48
|
|
 |
נכון. המחסום הוא כורח,לא בחירה
ל"ת
פיני,
29/11/04 15:25
|
|
 |
42.
החייל תורם למדינה יותר מהשמאלנ
מ''ק,
צפון,
29/11/04 14:29
|
מי מחזק יותר את כוחה של המדינה הקטנה שלנו, החייל האמיץ שנלחם במחבלים, או הפעילה הפחדנית שנלחמת בעם ישראל על ידי הפצת שקרים בעולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור ועם הארץ
ק,
29/11/04 20:04
|
50% מהחיילים הקרביים ואחרים הם שמאלנים מובהקים. לך תתנצל. חלאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל בבחירות היו 45% שמאל
תתנצל בפני,
חללי צה''ל,
29/11/04 16:35
|
45% מהחיילים הצביעו למפלגות השמאל . אז תרגע , או שתעשה טיול לקיבוץ הקרוב אליך תשאל איפה בית הקברות הצבאי ותסביר שהשמאל לא בצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לציין שזה לא כולל שינוי !
השמאל מחזיק,
את המדינה!,
30/11/04 08:36
|
למה שלא נבדוק כמה אנשים עובדים ומפרנסים ומשלמים מס הכנסה בקרב השמאל וכמה מובטלים ובטלנים ואברכים יש בימין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
המחיר כדי להציל את החיים שלנו
ד.ב.,
אשדוד,
29/11/04 14:26
|
אף אחד לא רוצה להיות ''כובש אכזר''. אף חייל לא רוצה להתעלל בפלשתינים במחסומים. אף אחד לא רוצה לבדוק בתוך אמבולנס - אבל מה לעשות, וזה המחיר המוסרי הקטן שאנחנו נדרשים לשלם כדי לחיות כאן בשקט, ובעיקר לחיות. אשרינו ישראל שבבעיות כאלה אנחנו דנים. תודה לך, אמילי, על הדברים החשובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
האמת היא שאת ממש טיפשה!!!
אם את מאמינה,
לעצמך,
29/11/04 14:18
|
אם הפלשתיני הי חשוד הוא היה מורחק כמה מאות מטרים עם הציוד שלו ושם מתפעל אותו, לא צריך לגונן בכח, גם אני היתי חייל ואלו כמובן לא הנהלים במקרים חשודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלימות זולגת מהמילים שלך
שי,
בנימין,
29/11/04 14:50
|
מי שיוצא נגד אלימות במחסומים, ודורש להיות יותר צדיק מהאפיפיור ביחס לאויבינו הגרועים ביותר -
מוטב לו שלא יטיח קללות באנשים שאינו מסכים עם דעתם.
תכתוב שאתה לא מסכים, למה לומר טיפשה? ובלי קשר, היא לא טיפשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
על השפלה והתעללות במחסומים
כרוב הגינה,
29/11/04 14:14
|
את ההשפלה וההתעללות במחסומים אפשר לייחס לא לחיילי צה''ל הרחמנים, אלא לנשות מחסום ווטש המתעללות בחיילים ומפריעות להן לבצע את עבודתם כדי שכולנו נוכל לישון בשקט בלילה. כתבה חשובה מאוד. סוף סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה, מסכים איתך לגמרי
ל"ת
גזר גמדי,
29/11/04 14:51
|
|
 |
38.
מזעזע
הכי,
29/11/04 14:07
|
הכי מזעזעות הן התגובות האוהדות למאמר הנוראי שנכתב כאן. ככל הנראה הכותבת (כמובן, ללא שום קשר למקום מגוריה), לא מבינה עד כמה המעשה הזה מזעזע. אמנם בכל זאת עברו (כבר) שישים שנה ואולי יש מקום לבחון את הדברים מזוית אחרת...רק המשפט הזה מבטא את חוסר ההבנה הבסיסי בכל מה שקשור לשואה. יש דרכים אחרות לבדוק כינורות (אולי כמו שבודקים תיקים למשל???). להעמיד את אותו בחור לנגן לחיילים הוא מעשה של חוסר רגישות, אדנות והשפלה לשמה. כל נסיון להציג את האקט הזה כאקט חיובי, רק הופך אותו לגרוע עוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא עמדת במקום החייל במחסום
סתם אחד,
29/11/04 14:32
|
אל תשפוט את אותו החייל שעמד במחסום, אחרי בדיקת מאות אנשים ביום. אתה לא היית שם (אולי גם לא תהיה, אופנתי היום להיות ''סרבני מצפון''), אז אל תחווה דעתך. מעבר לכך, ההיתפסות לשואה מתחילה להרגיז. אני נכד של ניצולי שואה, והיא משמעותית עבורי לא פחות מאשר לך - אבל כל פעם ששמאלני רוצה להגיד משהו הוא ישר מגייס לטובתו את השואה? (אני יוצא גם נגד אנשי הימין שמכניסים מושגים מהשואה לדיון העכשווי). אי אפשר להשוות כלום לשואה. מי שלא מבין את זה - לא מבין מהי שואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מה שמחסום ווטש עושה זו התעללות
דניאל,
מגבניק לשעבר,
29/11/04 14:06
|
נשות מחסום ווטש ושאר הבוגדים מתעללים בחיילים שעושים את העבודה שלהם הם מפריעות לחיילים ( אני יודע באופן אישי... ) ומפיצות שקרים בתקשורת ובעולם לא טוב לכן פה? לכו תגורו באירופה עם החברים האנשטישמים שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתחיל לצלם את פעילות השמאלנים
אבא לחייל,
29/11/04 14:52
|
אם נשות מחסום ווטש ימשיכו לצלם את החיילים, אולי כדאי שהחיילים יצלמו אותן - כדי להוכיח שהן רק מפריעות ומציקות למילוי המשימה החשובה והמסוכנת של בדיקת ערבים במחסומים.
נשיב מלחמה שערה!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
רעיון גאוני
שוקו,
29/11/04 14:00
|
כי הרי ברור שלא יכול לעלות על הדעת שמחבל מתאבד יידע לנגן על כינור, נכון? אה, רגע... לפי איזה היגיון? אופס.
ומה עם המחבל המתאבד למד לנגן בכינור שלו כמה חודשים בכיתה ג'? איזה שטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין בכינורות
א,
ת,
29/11/04 14:27
|
כינור שהיה מלא חומרי נפץ לא היה יכול לנגן, לשם כך הוא חלול??!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה
ל"ת
שוקו,
29/11/04 15:38
|
|
 |
35.
ואני לתומי
תהיתי,
29/11/04 13:56
|
האם לא היה מספיק לשמוע צליל או שניים כדי לדעת שזה לא מתפוצץ? למה צריך לשמוע את כל הסונטה? אולי גם נבקש מבעלי המחשבים לכתוב רשימה, מבעלי רקטות הטניס לשחק לנו משחק ומהנשים ההרות להביא עוד ילד? לא מספיק היה להחזיק את הכינור, ששוקל מעט מאד, כדי לדעת שאין שם מטען? בקיצור, בפעם הבאה שהכותבת שומרת עלינו במחסומים, יתכן שתעדיף שלא לחשוב על החבר או החברה, אלא גם איך לא להשפיל את הצד השני, כי מי שמשפילים אותו בסוף יאבד צלם אנוש. ולא הם ולא אנחנו הרי הולכים לשום מקום - איתם אנחנו צריכים לחיות כאן, בדיוק כפי שהם איתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף מישהו להסכים איתו
ל"ת
סתם אחד,
29/11/04 14:57
|
|
 |
3 שניות בלופ אינסופי
ל"ת
ראה את הסרטון,
29/11/04 14:47
|
|
 |
34.
אמילי, את כותבת מקסים. הצליחי
דנה,
מרכז,
29/11/04 13:56
|
תענוג לקרוא. אני מסכימה בהחלט.
נמאס מהבולשיט התקשורתי שמטיחים בחיילינו שעושים עבודה קשה וחשובה, בלי להגיד מילה, ובלי לצלם סרטים. החייל הפשוט במחסום באמת משתדל להגן על המדינה, מה שאי אפשר לומר על הפעילה ממחסום ווטש...
עלי והצליחי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בורות לשמה
אדם נאור,
29/11/04 13:54
|
אם היית מכירה את עבודת הקודש שעושות נשים אילו, לא היית מתבטאת כפי שהתבטאת
חבל על התבטאויות כאלו שנעשות מחוסר ידע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשים משועממות
שוש,
ת''א,
29/11/04 15:18
|
שמחפשות כותרת. מצידן שהחיילים שלנו יתפוצצו, מפריעות להם להגן עלינו ועל עצמם, מתעלמות מהלחצים הפחדים והסיוטים שעוברים על בני ה18-20 שנתקלו פנים אל פנים עם המוות ומעדיפים לבלות בת''א ומתייחסים, לצערי, כאילו כל יום זה יומם האחרון, אז במקום ליאש אותם עוד יותר ניתן לדרוש ולארגן שיחות מוטיבציה עם הילדים הללו , אבל ,הרי המטרה להכפיש אותם בכל מחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אמילי, את כותבת מקסים. הצליחי
ל"ת
דנה,
מרכז,
29/11/04 13:53
|
|
 |
31.
חובה לקרוא- מכתב מעניין מאוד
זיו,
קרית טבעון,
29/11/04 13:52
|
אני מחזק את ידיה של אמילי, שכתבה בכישרון רב את מה שכולנו - חוץ מכמה עיתונאים - חושבים.
שימו לב למכתב הבא, שהופיע היום בבוקר בעיתון ''הארץ'', במדור מכתבים למערכת. החתום על המכתב הוא מנחם ברויאר, תושב תל-אביב, כנר במקצועו (לשעבר הכנר הראשי של התזמורת הפילהרמונית). הנה המכתב במלואו:
התמונה של הכנר הפלשתינאי בעמוד הראשון של ''הארץ'' ב-25.11 לא גרמה לי שום זעזוע. להיפך, זה היה כמו משב רוח רענן בין מאות התמונות המתפרסמות ליד המחסומים. אמנם אינני הבן, אלא רק האחיין של כמה ניצולי שואה. אבל לי נראה, כי יש כאלה שיחפשו (וגם ימצאו) בכל תופעה מעין זו את הקשר לשואה.
אני מרשה לעצמי לומר דברים אלה כי מצאתי את עצמי לפני יותר מעשור במצב דומה למדי: במשך סיור קונצרטים שנערך באיים הבריטיים הגענו לשדה התעופה של בלפסט (בצפון אירלנד), ובביקורת הגבולות התבקשתי לפתוח את נרתיק הכינור, ומיד אחרי כן אף לנגן להם (ל''גויים'' - אוי-ויי!). ואמנם, לא ניגנתי מנגינה עצובה, אלא דווקא מנגינה די שובבה - ובלי הרגשת השפלה כלשהי. מן הראוי לציין, כי נרתיקים של כלי נגינה שימשו לפעמים מחבוא לכלי נשק (כמו בסרט ''Lady Killers'' עם אלק גינס, שבו כנופיית השודדים מתהלכת כאנסמבל של נגני מוסיקה קאמרית; או כמו בסיפור המפורסם של הכנר-הקומיקאי ג'ק בני, המספר כי כאשר עלה במדרגות הבית הלבן לנגן לפני נשיא ארצות הברית נשאל על ידי המאבטח: ''מה יש לך כאן בנרתיק?'' וג'ק בני עונה לו: ''יש לי כאן תת-מקלע''. ואז אומר המאבטח: ''תודה לאל, ואני חששתי שאתה בא עם הכינור שלך'').
אז אנא, נסו לראות במחזה המלבב הזה של הכנר הפלשתינאי המנגן לפני החיילים גם טיפת פיוטיות. היא בהחלט קיימת שם.
מנחם ברויאר, לשעבר הכנר הראשי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית תל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היתממות
לירן,
30/11/04 09:12
|
היתממות מרגיזה של מר ברויאר: הכנר הפלסטיני, אני מעז לנחש, לא היה בדרכו לסיור קונצרטים בחו''ל. כאשר יבקשו ממנחם ברויאר לפתוח את הכינור ולנגן בכניסה לקניון, אני בטוח שהוא לא ינגן למאבטח מנגינות עליזות, ושהוא לא יראה בכך מחזה מלבב ופיוטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סערה בכוס מים
מיכאל ב,
30/11/04 07:01
|
כמי שנוסע הרבה לחול נדרשתי לא פעם לצלם כדילהוכיח שהמצלמה שלי אינה פצצה. להפעיל מחשב אישי לפני הבודקים. ובאחת ההזדמנויות גם ראיתי בחור צעיר שעמד לפני שנאלץ לנגן בגיטרה כדי להוכיח שזו גיטרה ולא משהו אחר. איש לא חשב על שואה, איש לא ראה בזה השפלה אלא חלק מנוהלי הביטחון. (שגם הם בל נשכח תוצאה של טרור ערבי). כל השוואה להיסטוריה היא בעיני המסתכל ששופט את חיילי צהל לכף חובה בכל מקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The most insightful reply
ל"ת
Eli,
29/11/04 22:20
|
|
 |
יופי של בחור, הברויאר הזה
רן היהודי,
29/11/04 16:44
|
|
 |
פתאום הארץ נהפך לתנ''ך ?
מעריצי הארץ,
החדשים,
29/11/04 18:34
|
כל יום , כל היום מגדפים את עיתון הארץ , עיתון עוכר ישראל , שמאלני בזוי והזוי , עיתון של גדעון לוי הבוגד ....... ופתאום עיתון הארץ הפך לתנ''ך שלכם ?
הצחקתם אותי בעליבות הנפש שלכם ! חחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דביל ועלוב נפש ומנוול
קובי לויט,
בני ברק,
29/11/04 21:34
|
כי בלי שום כבוד, הם לא ציטטו את עיתון הארץ אלא מכתב למערכת של אחד שמעיד שגם ממנו דרשו לנגן בכינור, ועוד שומו שמיים, היו אלה גויים בריטים ולא קלגסי צהל. דביל דביל דביל. זה מה שאתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדתיים מתים על הארץ וזה ידוע
רפאל,
30/11/04 17:36
|
הם יודעים שרק שם יקבלו את האמת ובלי פרסומות מתועבות. הרי ברור לכל דתי שכל העיתונים הדתיים מעוותים את המציאות ומצנזרים מה שלא נוח ותואם את דעתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שימוש עולב
עידו,
תל אביב,
29/11/04 13:42
|
בכביכול הגיון פשוט בשביל להצדיק את ההשפלה של פלסטינים. וזה צריך לקרוא בערוץ יהדות???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה השפלה? מתי היית במחסום?
ל"ת
חייל גאה,
29/11/04 14:45
|
|
 |
29.
9 חתיכת מטומטמת
מומו,
מרכז,
29/11/04 13:42
|
הכותבת איננה אובייקטיבית, לא אמורה להיות, וגם לא מנסה להיות. מה לעשות, זהו טבעה של עיתונות מודרנית. ממחש יציאה מפגרת, אלק :חשודה באי אובייקטיביות'' חה חה חה חה חה.... פסיכית... וואוו, איזה תגלית, ''אי אובייקטיביות'', חה חה חה....דרך אגב, כתבה סבבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מחסום WATCH ארגון קיצוני?טפשה!
releaseBrian,
29/11/04 13:41
|
נשות מחסום WATCH הם חלק מהקו הדקיק והשביר שמונע הדרדרות טוטלית של מדינת ישראל אל עבר פאשיזם מוחלט. את ושכמותך, אנשים לאומניים-פאשיסטים, שעבורם קדושת הקרקע קודמת לקדושת החיים וזכויות האדם, מייצגים את כל הרע שבעולם, שלצערנו עדיין מצליח להתקיים בכל רחבי העולם בקרב קבוצות כמו הטאליבן, אל-קעידה, קו-קלקס-קלן, סקין-הדס ועוד.
הרסנו את החיים של הפלסטינאים, גזלנו מהם אדמה ומים, וכלאנו אותם בתוך גטאות. כיצד לדעתך את היית מגיבה לו בך היו נוהגים כך. גם ז'בוטינסקי הודה שההתנגדות שלהם היא התנהגות טבעית של עם כנגד עם זר הפולש לשטחו. מעשינו בשטחים הכבושים (כבושים, זוכרים? הרי ישראל לא סיפחה שטחים אלו, ועל כן פינוי של מתנחלים מאותם שטחים אינם גירוש כי אם החזרה הביתה) הם פשע מלחמה. כל העולם כבר מכיר בכך, ובמאוחר או במוקדם, מרבית אזרחי ישראל יבינו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WATCH זה ארגון שפוגע בחיילים
זוהר,
30/11/04 03:24
|
פוגע במורל החיילים ומסיע בטרור של המחבלים כלפינו. אותם חיילים שנפגע להם המורל לא יבדקו כמו שצריך את המחבלים בפעם הבאה והמחבלים יעברו חופשי לתוך הארץ. אין לאנשים מארגון WATCH מושג מה זה כח הרתעה. עד שלא יראו אוטבוס מתפוצץ הנשים מארגון WATCH יחיו במציאות ורטואלית מלאה פנטזיות שקריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
aliya
daniel,
29/11/04 19:52
|
הרסנו את החיים של הפלסטינאים, גזלנו מהם אדמה ומים, וכלאנו אותם בתוך גטאות.
Make Aliya and live amongst people like you describe yourselves? not for me!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשע מלחמה זה להגן על הבית?!!
ל"ת
אתה בוגד!,
מילואימניק,
29/11/04 14:45
|
|
 |
פשע מלחמה זה לאכלס שטח כבוש
releaseBrian,
29/11/04 15:19
|
אסור, לפי החוק הבינלאומי, למדינה כובשת להעביר אוכלוסיה אזרחית משלה אל תוך השטחים הכבושים. מכיוון שישראל נהגה כך, ומרגישה מחוייבת לספק בטחון לאותם מתנחלים, היא מפעילה שלטון כיבוש אכזרי אשר: כולא את הפלסטינאים בתוך גטאות. 2. מונע מהפלסטינאים חופש תנועה בשטחים -אנשים נאלצים ללכת ברגל קילומטרים סביב מחסומים כדי להגיע ליעד שבאופן רגיל אפשר להגיע אליו ב-5 דקות. 3. ישראל הורסת בתים, הורגת ילדים ואזרחים חפים מפשע, משמידה עצים, והורסת בתים. בכך היא אינה מספקת בטחון לישראל אלא להיפך, היא גורמת לכך שעוד ועוד פלסטינאים מפסיקים להאמין בפתרון של שלום ועוברים להאמין במלחמת אין ברירה אכזרית.
כך, מי שעומד במחסום וחושב שבכך הוא שומר על בטחון ילדיו/משפחתו/מכריו/וכל בית ישראל, טועה , שכן עצם שירותו בשטחים מאפשר את המשך הכיבוש ובכך תורם להתעצמות המוטיבציה לבצע פיגועים. מי שמסרב לשרת בשטחים, הוא בעצם זה שתורם לבטחון ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השטחים לא כבושים!
אהוד,
י-ם,
09/12/04 10:11
|
רק אידיוט יטען שהשטחים כבושים כאשר עם קצת מאמץ לבדיקת העובדות נגלה שמעולם לא היתה מדינה פלסטינאית(לעולם גם לא תהיה) וגם ירדן ששלטה שם במשך 19 שנה(אנחנו שם כבר קרוב ל40 שנה) לא התייחסה לשטחים אלו כחלק ממדינתה מה עוד שהם כבר ויתרו על קשריהם עם יהודה ושומרון. הטענה היחידה שתתכן היא שהפלסטינים סובלים וזה נכון אבל יש לכך פתרונות פשוטים א. שילכו מכאן ב שיפסיקו להשתולל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בהחלט
גיל,
30/11/04 08:36
|
אסביר בקצרה לאחר הסכם אוסלו הפלשתינים נערכו לקראת האינתיפאדה הנוכחית הם רכשו נשק ואמצעי חבלה והבריחו אותם לתוך השטחים אך ורק כדי להמשיך במאבק המזוין לשחרור פלשתין וזאת על חשבון החינוך והכלכלה שלהם לכן המצב הקשה בשטחים היו הוא תוצאה ישירה של הטרור הפלשתיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זוועה
חיימון,
ירושלים,
29/11/04 13:40
|
אמילי היקרה! מעבר לכתיבה המקסימה, כל מה שיש לי לומר לך זה שמה שכתבת הוא פשוט זוועה! יש הבדל עצום בין בדיקת הפעלה של לפטופ בנתב''ג לבין להכריח פלשתיני לנגן במחסום. כדי לבדוק שהכינור לא מתפוצץ, מספיק להסתכל פנימה. רק אהבל, או קלגס יכריח מישהו לנגן לו במחסום. וכאלה אנחנו ממי. קלגסים. הכל כדי לשמור על הקראוון צמוד הקרקע שלך שנמצא 15 ק''מ מזרחית לישראל. את צריכה להתבייש יותר מהחיילים - הם הקורבנות שלכם, המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפגעי הטרור הם הקורבנות בלבד
דוד,
30/11/04 03:26
|
כל מי שאיבד את חייו הוא נפגע אמיתי ולא איזה פלשתנאי שניגן 5 דקות במחסום אז להירגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחסום מגן על כ=ו=ל=ם!
צ'פצ'ף,
שדה בר,
29/11/04 14:43
|
חיימון, תפקיד המחסום הוא להגן גם על אמילי, שגרה 15 ק''מ מזרחית לקו הירוק, וגם על שמעון, שגר בגליל, וגם על זאב, שגר בהרצליה. המחסומים הם לא בשביל המתנחלים אלא בשביל תושבי ישראל כולם. אם אתה לא מסכים - אולי לא עשית מילואים בזמן האחרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
מילואימניק,
29/11/04 16:50
|
בדיוק חזרתי ממילואים במחסום ליד שכם, ותאמין לי שלדרוש ממישהו לנגן לך על כינור פשוט מגוחך. תנער קלות את הכינור, תציץ לתוכו, תבדוק שהוא לא שבור ומודבק מחדש או שהחיבורים שלו פרומים או מחוברים באופן גס ו/או חשוד ושלח אותו לדרכו. כל פעולה מעבר לזה היא בזבוז זמן שלך ושל הערבים האחרים, שבסוף סתם ישגעו לך את השכל על זה שהם מתעכבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנער את הכינור - השתגעת?
איילת,
30/11/04 09:54
|
ואם באמת הייתה בו פצצה????? כל דבר שהוא חשוד - תתרחק ממנו ככל האפשר, במקרה זה החייל לא היה יכול להתרחק - כי התפקיד שלו זה להיות שם ולסכן את עצמו! אז זו הדרך היחידה שלו לבדוק את הכינור מבלי לסכן את עצמו בכלל. אתה היית נוגע במשהו שחשוד לך כפצצה, כמסכן חיים. שהערבי יסכן את החיים של עצמו אם הכוונה היא לפוצץ יהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מה זה קשור ליהדות?
שישו הקטן,
ירושלים,
29/11/04 13:40
|
|
 |
25.
נכון גם אני שאלתי
צביה,
הרצליה,
29/11/04 13:40
|
את עצמי איך בודקים כינור בלי להרוס אותו? הנה הנגינה לפני 60 שנה כמו שזכור לי לא התפוצצו היהודים בכל אירוע בצורה ברברית כמו הפלסטינים אז אם משווים שישוו עד הסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
קול אמיץ ושפוי בתוך ההסתה
ל"ת
חייל,
גזרת אפרים,
29/11/04 13:39
|
|
 |
23.
גם אני - בסיטואציה דומה במחסום
שישו הקטן,
ירושלים,
29/11/04 13:34
|
ביקשתי מאדם שעבר עם מחשב נייד לפתוח אותו ולהדליק אותו. מה אז עכשיו אני קלגס (דרך אגב, קיבלתי נזיפה על כך שסיכנתי את עצמי - הייתי צריך לשמור יותר מרחק...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בהן צדק-כך גם אני חשבתי
לילי,
חיפה,
29/11/04 13:30
|
-אמילי יקרה: אני מצדיעה לך,כל כך יפה ידעת לבטא את מה שאני מרגישה כבר כמה ימים. זה מראה מה משקלה (במקרה זה שלא לצורך) של התקשורת שמלכתחילה קשרה זאת להתעללות ולא כך היא, ואחרי שהתקשורת אמרה את דברה מי יעז לחשוב אחרת. תודה לך אמילי שאת קיימת-עלי והצליחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
איך יכולת? טיפה מצפון
איש צעיר,
מרכז,
29/11/04 13:26
|
איך את יכולה להיות כל כך מגמתית, כולם בלי קשר לדעה פוליטית צריכים להזדעזע מהתמונה עם ההקשר הנורא ותאמיני לי מניסיוני הצבאי זו לא היייתה בדיקה זו הייתה התעללות לשמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
פיצה סבארו בירושלים
המטען בגיטארה,
29/11/04 13:20
|
בתוך גיטארה החביאו את המטען שפיצץ את פיצה סבארו בירושלים ורצח עשרות יהודים!!! הלואי שהיו בודקים את הגיטארה. נשות ווטש - תלכנה לעזור בשכונות עוני יהודיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
Sbarro bombing + guitar case
chickie,
29/11/04 13:19
|
Let's not forget that the homocide bomber was able to enter the Sbarro restaurant with a guitar case containing the bomb.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה קורה?
ל"ת
אבי,
29/11/04 13:19
|
|
 |
17.
צביעות
גימל,
29/11/04 13:09
|
תגידו אתם נפלתם על הראש. כל מי שיש לו כיפה או מטפחת על הראש ישר מאבד את כושר הראיה שלו. ירדתם מהפסים. אתם מושכים את העם הזה באף כל כך הרבה שנים עד שהפכתם לכה שיכורים שאינכם יכולים להבחין בין טוב לרע. תתביישו לכם. אני בוש שאני דובר אותה שפה כמותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחתם שנכה התפוצה על 3 חיילים
דוד,
30/11/04 03:29
|
פלשתנאית שעשתה הצגות של נכה התפוצצה ורצחה 3 חיילים רק בגלל שחיילית ריחמה עליה. זוכרים את הפיגוע במחסום ארז שיכל להימנע לא החיילים היו פחות הומנטרים לפלשתנאים ויותר הומנטרים כלפי עצמם. הפלשתנאים טובים בהצגות אבל בהזדמנות ראשונה הם יודעים היכן נקודות התורפה שלנו ובגלל זה יש פיגועים. תריך להיות קשוחים איתם אחרת לא נ ש ר ו ד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כינור
יבס,
29/11/04 13:08
|
תיאור נכון ומרגש ,אבל למה החייל (צהל) צריך להיות במחסום , בתוך אוכלסיה ערבית עוינת, המביא אותו למצבים מוזרים, נוראיים ולא נורמליים כמו התמונה ''חייל מול כנר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מתחסדת
אבי,
ירושלים,
29/11/04 13:03
|
מתחסדת נוטפת קלישאות וארס. הבעיה איתך היא שכשאת מדברת על ''לב יהודי'' את באמת מתכוונת לזה. הרעל דולף לך מהמטפחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
ל"ת
אלי,
30/11/04 08:56
|
|
 |
14.
מדוע הכתבה נמצאת ביהדות??? למה
יהודיה ודי,
מחלקת אפליות,
29/11/04 13:01
|
תמיד כל מה שבעד מדינת ישראל ואומר זאת בגלוי, חייב להיות מוסתר תחת הערך יהדות?! כדי שאדם שלא מתחבר לדת לא ייכנס לאיזור היהדות ולא יגיע לקריאת הכתבה?? אני תוהה האם אנשי NRG היקרים שמים לב לחלוקה הבוטה שהם עורכים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
באמת כתבה מצוינת סופסוף צד אחר
בת 18,
צפון הארץ,
29/11/04 12:58
|
לכל הפרשה הזו. למה לא מדגישים את זה שלא ניפצו את הכינור? שלא החרימו אותו לפיצוץ מבוקר? שבסך הכל ביקשו מהאדם לנגן כדי להוכיח שהכינור אכן תמים! כמה אנושיות יש כאן, וכמה פעילים שונאי אדם מאחורי כל פרשה ופרשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כמה נכון., סוף סוף קול שפוי
פשוט גדולה,
29/11/04 12:54
|
|
 |
11.
האם בכניסה לקניון לא היו
נתן,
29/11/04 12:54
|
|
 |
לא ראיתי אנשים מנגנים בקניון
דניאלה,
29/11/04 16:24
|
מעולם לא ראיתי אנשים עומדים בפתח הקניון ומנגנים לפקודת השומר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
במדד הכדאיות של השמאל היום
סמדר,
29/11/04 12:53
|
יתכן ועדיף פיגוע או פגיעה בחיל במחסום (39 חילים נהרגו במחסומים מאז תחילת האנטיפדה) מאשר להטריח רחמנן ניצלן אדם ולבדוק לו את התיק ואת הכינור שיתכן והוא ממולכד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פשוט נכון,אפילו שהכותבת
הילה,
29/11/04 12:52
|
|
 |
ואת הילה אובייקטיבית?
מיכאל ברגמן,
29/11/04 14:02
|
מי בכל העולם כולו באמת לגמרי אובייקטיבי? למי אין אג'נדה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
2 דברים לי אליך, אמילי
הראל,
29/11/04 12:51
|
1. ארגון זכויות אדם לא יכול להיות ארגון ''קיצוני'', כדבריך. ולו בשל העובדה שאין שום דבר קיצוני בזכויות אדם. או שיש לך כאלו או שאין. 2. ונניח שהחייל פחד פחד מוות מפני הכינור החשוד, מדוע עמד ליד המוסיקאי ולא מצא מסתור? הרי אם היה זה כינור נפץ, הוא יכל להתפוצץ בשניה בה הוצא מנרתיקו. המסקנה המתבקשת היא אחת: הבא נשפיל את הבחור, הוא הרי סתם פלשתינאי, לא בן אדם, חלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 תשובות לי אליך, הראל
ויליאם,
29/11/04 14:02
|
1. בודאי שארגון זכויות אדם יכול להיות ארגון קיצוני. אפשר להקצין את רעיון זכויות האדם על חשבון הבטחון של המדינה. לדוגמא, הקצנה של זכויות אדם תקבע שמפאת כבודו של אדם כאדם, אין לפשפש בכליו ובבגדיו ואין לתחקר אותו על מעשיו. אינני צריך לתאר לך, מה היה קורה למדינת ישראל ולאזרחיה, לו היו מכבדים הקצנה זו. 2. כל חייל או חייל לשעבר יודע, שתפקידו להגן בגופו על כניסת מחבלים ואמצעי לחימה לשטח ישראל. חיילים לא בורחים ותופסים מחסה מפני ילד הנושא כינור, תחשוב איך צה''ל היה נראה, לו היו אלה ההוראות הניתנים לחייליו. מדבריך מתפרש כי מעולם לא עמדת במחסום וטוב שכך, שכן לא הייתי ישן טוב בלילה ביודעי כי החייל המגן עלי ימצא מסתור בהזדמנות הראשונה כי הוא מפחד פחד מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארגון קיצוני, כן.
מיכאל ברגמן,
29/11/04 14:01
|
העובדה שהארגון קורא לעצמו ארגון זכויות אדם לא הופכת אותו לכזה. יש לו אג'נדה פוליטית ברורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם מתבייש שאתה אחד מבניו
מיקו,
29/11/04 13:57
|
ארגון זכויות אדם יכול להיות קיצוני ברגע שכל הוויתו היא הכפשת החיילים העומדים במחסומים. הרי ברור כי הארגון ''מחסום ווטש'' הוא משוחד וחד צדדי באופן מוגזם.
לגבי החייל - איך אתה בכלל מעז לנסות לשער מה עבר לו בראש? מה אתה יודע על עמידה במחסומים? על הפחד? הדילמות? ההתשה? מה היה התפקיד שלך בצבא (אם בכלל שירתת)? עובד רס''ר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. החייל היה צריך להתרחק
מושיקו הסוס,
29/11/04 13:54
|
|
 |
התרגשות מיותרת
איל,
29/11/04 13:50
|
תקרא שוב את הכתבה. לא נראה שהכותבת מזדהה, ולו במעט עם המעשים הבזויים של אותם חיילים במחסום. אין ספק שהם ראויים לגינוי. הכותבת מתייחסת ''לכינור הבא''. אין פסול בלבקש מנושא הכינור לנגן בו, עד שהדבר הופך לחוחא ואיטלולא, שאין בו דבר וחצי דבר עם ערך בטחוני, ותוך עשיית שימוש נלוז בכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה להראל
חגי,
ת''א,
29/11/04 13:42
|
1. אפשר להגיד אותו הדבר על ארגונים ימניים שפועלים למען ארץ ישראל. אין שום דבר קיצוני בהגנה על הבית שלך ועל המולדת שלך. למה תמיד כשמזכירים ארגוני ימין מוסיפים ''קיצוני'' ופתאום, מחסום ווטש, שמוציא דיבת צה''ל וישראל רעה בעולם, אינו קיצוני? קיצוני הוא מי שבוחר בדרכי פעולה רדיקליות, בלי קשר לדעותיו. מחסום ווטש קיצוני לדעתם של רוב אזרחי ישראל, אבל אסור לדבר כך בתקשורת... 2. ככה בודקים חפצים חשודים. גם המאבטח בסופרמרקט פותח לך את התיק כדי לוודא שתכולתו תמימה ולא רץ ומתחבא מפחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ולא צודק
משה,
נתניה,
29/11/04 13:39
|
צריך להעניש את החייל על שסיכן את עצמו - לא על שביקש לבדוק את הכינור. לא צודק - הארגון מחסום ווטש הינו ארגון חד צדדי, שמאלני קיצוני. כאיש מרכז, התומך בתוכנית ההתנתקות ונסיגה מהשטחים - אני חייב לציין שבמילואים האחרונים שלי הבנתי עד כמה חד צדדיים יכולים אנשי הארגון להיות. וחבל, כי כמו שאתה אומר - הרעיון עצמו, שמירה על זכויות, נכון וראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
מישה,
נתניה,
29/11/04 13:37
|
צריך להעניש את החייל על שסיכן את עצמו - לא על שביקש לבדוק את הכינור. לא צודק - הארגון מחסום ווטש הינו ארגון חד צדדי, שמאלני קיצוני. כאיש מרכז, התומך בתוכנית ההתנתקות ונסיגה מהשטחים - אני חייב לציין שבמילואים האחרונים שלי הבנתי עד כמה חד צדדיים יכולים אנשי הארגון להיות. וחבל, כי כמו שאתה אומר - הרעיון עצמו, שמירה על זכויות, נכון וראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל כך נכון...
רונן,
רמת גן,
29/11/04 12:50
|
אנו ממהרים ללחוץ על ההדק, לא הל הדק הרובה, אלא על הדק הביקורת!
ממהרים לשפוט, להעלות אסוציאציות מתקופות חשוכות.
לא כל מה שנראה רע הוא רע, לעיתים זו אחיזת עיניים.
לעיתים זה אגו של מתנדבת מחסום ווטש שחפצה ב''חשיפה עיתונאית''.
איזה רעש נעשה מספור הכינור התמים?? כשכל בר דעת היה נוהג בדיוק כמו החייל!
ואם אותו ניגון שנאלץ אותו פלסטינאי לנגן בכינורו, אל מול החיילים הוא המחיר שעליו לשלם תמורת בטחון, תמורת הקטנת הסכון לחייהם של אזרחים תמימים... שישלם!!
אנחנו משלמים לא אחת - יותר...
הזכות לחיות תמורת ניגון קטן.
ואותה פעילת שמאל, מה שעוללה לחייל, ההכפשה, האסוציאציות המכוונות, הרפש שנזרק. הוא חמור כפליים מכל השפלה שעבר אותו נגן כינור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הרבה יותר רע מכפי שזה נראה
י.ק,
30/11/04 00:56
|
ולא רק עניין הכינור, זו רק אנקדוטה. ההשפלה המתמשכת מצד אחד והמלכודת הנפשית, האישית והמוסרית לה נתונים החיילים מהצד האחר. הביקורת אינה כלפי החיילים. הם באותה מידה קורבנות של ''הגלקסיה'' ממנה מגיעה עמורסי, מהגלגסיה בה לא מנגנים בכינורות אלא רק בתופי המלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ניתוח מדוייק ויפה.
אסופית,
החווה הירוקה,
29/11/04 12:49
|
וגם חמוד, אם יותר להשתמש במילה הזו לתיאור מאמר בנושא רציני ועצוב.
בכולופן, עלית בדיוק על הנקודה. זו היתה הדרך הרגישה ביותר, ולא להיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניתוח אינפנטילי
נורית,
29/11/04 13:46
|
אם הכותבת אינה מכירה דרך רגישה יותר לטפל בכינור חשוד מאשר לבקש מהאדם המחזיק בו לנגן כמה צלילים, אות הוא שיש לה בעייה קשה של הבנה. גם ילדים הרוכבים על אופניים עם גלגלי עזר מסוגלים להבין שאפשר לבדוק כינור חשוד גם מבלי לנגן בו או לנתץ אותו. ויהודי שחושיו כהים נוכח החלחלה שמקופלת בתמונה זו, מן הראוי שיקרא, ילמד או ישאל אצל שרידי השואה שעדיין נותרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולם לא ראית כינור
Dr. NY,
30/11/04 03:15
|
זה די ברור שמעולם לא ראית כינור. זה לא כמו גיטרה או יוקללי, אין חור באמצע. אי אפשר לראות את הבפנוכו. ההנחה שמוזיקאי אמיתי לא יבצע פיגוע רק מראה שחיילינו עדיין חושבים לפני שהם יורים. גם אני הייתי ככה, וכך גם פקודי ומפקדי. אנחנו צבא מוסרי, ולא יעזור לכל אלו שמנסים לגרום לנו רגשות אשמה בדמגוגיות זולות (השואה-נו באמת! כאילו שמדובר באותו מצב!). ידינו נקיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה רצים להדביק את השואה?
ג'קי,
רעננה,
29/11/04 14:37
|
השואה היא שואה היא שואה. למה צריך להשוות את התמונה הזאת למשהו שהתרחש בזמן אחר, בסיטואציה אחרת, בין עמים אחרים ומסיבות אחרות לחלוטין. אנחנו נלחמים על חיינו ובתינו. אנחנו לא נהנים מזה. אנחנו לא מתכוונים להשמיד את הפלשתינים. לא בנינו תאי גזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
סוף סוף תגובה ממבט אחר
מיטל,
מרכז,
29/11/04 12:47
|
|
 |
4.
כל הכבוד
אחד,
29/11/04 12:45
|
|
 |
3.
very nice
ל"ת
yoz,
29/11/04 12:41
|
|
 |
2.
כתבת מקסים,וכ''כ צודק
תמי,
משגב,
29/11/04 12:39
|
לי בטורקיה בנמל התעופה התעקשו להוריד את כיסוי הראש [לא הסכמתי ] איפה היו נשות המחסום הארורות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ארורות?
אמיר,
29/11/04 13:49
|
למה? הן לא רוצות שיהיה טוב ועושות משהו עבור מה שהן מאמאינות בו? כמה רוע ורעל את והכותבת יכולות להסתיר מתחת למטפחת? טוב שסירבת להסיר אותה. אגב, אם הבחור במחסום היה מסרב, היו עושים לכינור שלו את כל מה שהכותבת הצטערה שלא עשו לא - מפשפוש בקרביו ועד ניתוצו במכת קנה יהודית. ואני עדיין מדבר על הכינור, אז תעמעמי את ניצוץ האושר האמוני הזה בעין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסלחי לי גב' תמי, אבל את צבועה
יערה,
29/11/04 13:37
|
למה? כי את הייתה בעמדה של נבדקת וסירבת להוריד כיסוי ראש מסיבותייך שלך. עם זאת, אף אחד לא רצה להעליב אותך בגבול הטורקי, זה מתוך שיקולי ביטחון גרידא. אז למה את יותר טובה מאדם שמנגן בכינור. למה הוא כן ינגן ואת לא תורידי כיסוי ראש? אף אחד לא מכריח אותך לותר על יהדותך, אלא רק לסייע בשמירה על הביטחון הכללי. ואותן נשות ווטש אינן ארורות, הן פועלות לפי אמונתן, בדיוק כפי שאת פועלת לפי אמונתך. הרי זכרי- דרך ארץ קדמה לתורה ולא אני המצאתי את המשפט החשוב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשות מחסום ווטש - חרפה לעם
ל"ת
דליה,
29/11/04 14:35
|
|
 |
תמי את הוכחת בדיוק ההיפך
למה הסתומים,
תמיד בימין?,
29/11/04 16:27
|
חה חה איזו טפשה את- רצית לברך ויצאת מקללת . את בדיוק הוכחת שאמילי טועה ובגדול !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כתבה מצוינת.
ל"ת
סטודנט,
דרום,
29/11/04 12:34
|
|
 |
BRAVVOOO
ל"ת
gidi,
tel aviv,
29/11/04 13:47
|
|
 |
BOOOOOOO
מה מצויין ?,
29/11/04 17:54
|
רמה של ילדה בת 10 , אמילי את יכולה להשתתף בתכנית השגריר .
הגב לתגובה זו
|
|