 |
66.
תסביר לי מר איכלר הצבוע
פיני,
רמת גן,
01/12/04 06:57
|
באיזה סמינר לא מקבלים ''פרענקים''? כשתענה לך ולי על זה תהיה לך הזכות לדכר על אנטישמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שנואי שינוי
רעיון,
30/11/04 20:23
|
לפיד שונא מוסלמים ערבים, חרדים ואת פריצקי. כמה מתושבי המדינה הולכים ו/או מתענינים בתיאטרון? האם יש הצגה שלא משלמים בעבורה? האם יש משחק כדורגל כדורסל וכו שמשדרים אותם חינ ם ? האם מחובתה של המדינה לספק בידור לבטלנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסטה גזענית !!
גידי,
01/12/04 10:34
|
דבריך הם הסתה פרועה וגזענית ! לפיד אינו שונא חרדים, הוא שונא את מעשה השוד והגניבה של רשאי החרדים וציבור חלקי שאינו תורם כלכלית וסמוך על שולחן האדם העובד . לגבי ערבים ! ראה מי שאינו מוכן לפשרה !! אילו החרדים , אז תמשיך להסית כמו הרבה חרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההמון הטיפש
מאיר,
פ''ת,
12/12/04 11:31
|
אתה עוד תוצר של ההסתה הפרועה והמשתלחת בציבור החרדי המתנהלת כאן במשך שנים. אני אדם דתי, עובד ומרוויח מעל לממוצע. אני לא מעונין שמהמיסים שאני משלם יממנו את מערכת החינוך החילונית המייצרת גויים דוברי עברית, את בתי הסוהר, את המשטרה שבולעים תקציבי עתק בעקבות הכשל החינוכי של החברה החילונית. כמו כן אני לא רוצה לממן פעילויות ספורטיביות שלכם ואירועי ''תרבות'' חילוניים. העברת כספים עבור מטרות אלו אינה קרויה ''סחיטה'' ו''שוד הקופה הציבורית'', מעניין מדוע. אבל אני שותק, ואתה יודע למה? כי ברור לי שבאותה מדה בה עושים שימוש בכספי למטרות שאני סולד מהן כך עושים שימוש בכספך למטרות שאינך מעוניין בהם. ביום שתפסיק אתה לממן את לומדי התורה גם אני ארצה להפסיק את תמיכתי במטרות המענינות אותך. להזכירך, הרוב המוחלט מבין הדתיים במדינה עובד ומשלם מיסים והוא זכאי שכספו יועבר למטרות שהוא חפץ בהן. אחוז החרדים בעשירון העליון גבוה משיעורם באוכלוסיה ולהם יש מטרות אחרות משלך. אתה דמגוג וצבוע כי מעולם לא בדקת מהו חלקם היחסי של הדתיים העובדים במדינה, מהי כמות המיסים אותה הם משלמים והאם נעשה צדק עמם. לא ולא! אנו הדתיים נהיה הראשונים שנברך על כך שתנתן לנו האפשרות לקבוע לאן יועברו כספי המיסים שלנו. שטוף מוח שכמותך יופתע לגלות שעולם התורה והישיבות יפרח פי כמה ממה שהוא היום. שיטה זו בה השתמשו האנטישמיים לאורך הדורות בדוקה וידועה להסחת דעת ההמון שיעסוק בפרוטות המושלכות ליהודים, הכסף הגדול יוותר מכוסה מן ההמון הטיפש ומגיע לו כיוון שהוא טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
הגזענות של שינוי
אלדד,
30/11/04 13:32
|
אני לא סובל את שינוי מר אייכלר לדידי מדובר בחבורה של נאדים נפוחים אני לא סובל גם את ביבי וכנופיית האוצר שלו אבל הרבה יותר חשוב להעביר תקציבים לתרבות דהיינו ספורט תיאטרון קולנוע מאשר לישיבות ששום תועלת לא יוצאת מהם אחרת לא יישאר שום דבר מלבד ישיבות ומי יגן עליכם אפילו לאלוהים נמאס לשמוע אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
כנסו לאתר הביטוח הלאומי ותבינו
http://www.btl.,
http://www.b,
30/11/04 13:16
|
אני חושבת שכל ישראלי צריך להיכנס לאתר של ביטוח לאומי באינטרנט. כנסו לקצבאות ילדים , וכנסו לקצבאות תלמידי ישיבות .כך תבינו את גודל הטרוף והאפליה שיש במדינה הזו. והסכומים האלו הם אחרי שקוצצו ע''י ביבי . עכשיו הם יחזרו לממשלה וזה יהיה הרבה יותר ! http://www.btl.gov.il/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
קצבת ילדים עבור ילד חרדי 350
סחטנים וגנבים,
החרדים,
30/11/04 10:38
|
למה ? למה אני שיש לי שני ילדים מקבל 120 ש''ח קצבת ילדים עבור כל ילד . וחרדי שיש לו 10 ילדים מקבל עבור כל ילד 400 ש''ח ? דווקא הילד העשירי לא עולה כמעט כסף - בגדים וספרים מקבלים מהגדולים, תמיד יש בייביסיטר..... אז זו הסיבה שאני מתעב אותכם , כשהילד שלי יקבל מהמיסים שלי אותו דבר כמו שמקבל ילד חרדי שאבא שלו לא עובד ולא שילם מס בחייו - אז אני אהיה מוכן לשקול את העובדה שאתם בני אדם ויהודים. ביינתיים אתם חזירים בעייני .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר ורשעות.לכל ילד120 ש''ח
דודי קסטנר,
רו''ח,
30/11/04 15:04
|
גם לשנאה אסור להתעלם מעובדות
למדינה עם שנאה כזאת אין סיכוי[[[
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 ילדים=240ש''ח 4 ילדים=808ש''ח
ל"ת
כמה עובדות,
30/11/04 17:26
|
|
 |
אוי ואבוי אם אתה רואה חשבון
או שקרן,
או טמבל,
30/11/04 17:24
|
איפה אתה חי ? תרים טלפון לביטוח לאומי אם באמת אתה לא יודע ! וחוץ מזה - אז על מה אייכלר וכל חבריו בוכים? הם טוענים שהוא קיצץ באוכל של הילדים של החרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לכולם דתיים וחילוניים
שי מהמרכז,
30/11/04 06:43
|
כל מי שלא עושה צבא ולא עובד הוא סתם פרזיט מניאק נצלן בן זונה וזה הולך לכל הכיוונים. נ.ב אני מניח שהחרדים הם אלו שיפגעו ממה שכתבתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אלו בישיבות בתי הסוהר
ל"ת
דוס,
30/11/04 08:30
|
|
 |
60.
שמעתם על שמאלני חילוני שמתנגד
שפינוזה,
30/11/04 04:15
|
לתקציבים למגזר הערבי??? הם הרי לא משרתים בצבא.... לא שמעתם ולא תשמעו.......... שחובה עלינו למצא פיתרון לפילוג בעם! יש לאפשר למספר מוגבל של אברכים מצטיינים שתורתם אמונתם לעסוק בלימוד תורה במקום שרות צבאי. אבל אי אפשר לפטור סקטור שלם מהשירות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
מושיקו,
30/11/04 06:45
|
גם לערבים הבני זונות לא מגיע לקבל קצבה למרות שהם לפחות עובדים ומשלמים מיסים ובאשר לצבא אנחנו לא רוצים לגייס אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם משלמים מיסים גם חרדים
ל"ת
מיכל,
30/11/04 10:33
|
|
 |
מיכל ! קצת יותר מדי חגיגת לקחת
ל"ת
פקיד שומה,
30/11/04 14:51
|
|
 |
59.
חשבון
אבי,
צפון,
30/11/04 00:52
|
כדי באמת לעשות חשבון כמה כסף מושקע במערכת החינוך , למשל, וכמה אחוז מזה מגיע לחרדים? למה אין בית ספר ממלכתי בקרוונים? (בתי ספר חרדים יש הרבה)! כמה כסף באוניברסיטאות מתבזבז על קורסים שלא יענענו אף אחד מלבד את הלומדים בהם, בעיקר בכל מה שנוגע לפילוסופיה או לדתות וכו'?
הגיע הזמן שבמדינה מתוקנת לא כל הידיוט יוכל לשנות את חוקי הגיוס לצה''ל יש כנסת וממשלה, בכל מערכת בחירות יש מפלגה או שניים שמתחייבים לגיס את החרדים והם לא מצליחים זאת סיבה שהחרדים יקבלו פחות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לכתוב בן אדם
שי,
30/11/04 06:47
|
אולי אם היית לומד באוניברסיטה חילונית לא היו לך שגיאות כתיבץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אייכלר= טיבי , בכלל לא ציוני !
אייכלר לא חלק,
ממדינת ישראל,
29/11/04 23:49
|
מה יש לדבר בכלל , אייכלר והמפלגה שלו הם לא ציוניים , ממש כמו אחמד טיבי . רק שאחמד טיבי לא מקבל תקציבים למגזר שלו כמו אייכלר ושהמגזר של טיבי מת להתקבל לעבודות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מצ''ב סכומי קצבת הילדים בישראל:
אז מי המקופח?,
איך זה אפשרי,
29/11/04 23:43
|
סכום קצבת הילדים מיולי 2004 סכום הקצבה למשפחה בעד ילדים שנולדו עד 31.5.03* מספר הילדים 120 ש''ח 1 ילד 240 ש''ח 2 ילדים 404 ש''ח 3 ילדים 808 ש''ח 4 1,267 ש''ח 5 ילדים 1,726 6 ילדים 2,185 7 2,644 8 3,103 9 3,562 10 4,021 11 4,480 12
* בעד כל ילד שנולד מ- 1.6.03 ואילך ישולמו 120 ש''ח, מפברואר 2004 עד 31 דצמבר 2005.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אף פעם לא תחשבו כבני אדם
מוצצי דם,
29/11/04 22:56
|
כל עוד אתם נותנים לילדים החילוניים להקיז דמם במלחמות ישראל ,וילדים שלכם אוכלי חינם בישיבות ! לא הייתם ולא תהיו כבני אדם , זו עבירה בן אדם לחברו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
2000 ישיבות אולפנות וכוללים
גליה,
29/11/04 22:44
|
איך אפשר להסביר את זה שרשומים 2000 מוסדות חינוך תורניים שונים במדינה שלנו? כל האוכלוסיה הדתית היא לא 20% ,בגיל לימודים יש הרבה פחות - תעשו חשבון , תבינו למה אתם משלמים 50% מס הכנסה וכמה תקציבים גונבים מהמדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
2000 ישיבות,כוללים ואולפנות יש
פרייארים של,
אייכלרמן,
29/11/04 22:34
|
איך אפשר להסביר את זה שרשומים 2000 מוסדות חינוך תורניים שונים במדינה שלנו? כל האוכלוסיה הדתית היא לא 20% בגיל לימודים יש הרבה פחות - תעשו חשבון , תבינו למה אתם משלמים 50% מס הכנסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיליארד ישיבות הלוואי.ללא פשע
ל"ת
סא''ל אביב גפן,
30/11/04 01:08
|
|
 |
נו מה חדש ?
זה רב זה?,
29/11/04 23:57
|
הרב עובדיה נוסע בדגם מיוחד וענק של ב מ וו. מכונית גרמנית כמובן שעולה - 400 אלף ש''ח , לא פחות ולא יותר. אצלנו הספרדים הרבנים תמיד היו ידועים בצניעותם ועכשיו הכל ראווה ובזבוז . אז כשמרמים את המדינה יש כסף לקנות לרב מכונית מפוארת מגרמניה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מכוניתו תרם תלמידו מצרפת
ל"ת
דני טואמי ש''ס,
30/11/04 15:06
|
|
 |
מה זה קשור? יכל לסרב לקבל אותה
איפה הצניעות,
30/11/04 20:56
|
אם הרב היה יודע צניעות מהי היה מסרב לקבל את המכונית. היה מבקש שיתרמו לו מכונית צנועה ולא מתוצרת גרמניה . אולי וולוו כמו שר ? או שזה לא מספיק טוב בשביל עובדיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור?לידיעתך הרב אינו
יהודי,
30/11/04 22:05
|
יודע באיזו מכונית הוא נוסע מדובר בגאון ששקוע בתורה יומם ולילה ו60 שנה הוא רץ ממקום למקום בארץ .ומוסר שיעורים להרבות תורה. כחילוני מסכן אינך מבין שקיים אדם שחי עם מטרה וכשיש מטרה אין משמעות לסוג הרכב ...שמוביל למטרה.. בא לי לבכות מהרדידות וחיצוניות שגדל בעם היהודי עם מעמיק במקורו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
פרזיטים, קרציות, טפילים,עלוקות
ל"ת
נמאס מסחטנים,
29/11/04 22:32
|
|
 |
52.
הילד של אייכלר לא בצבא=גזענות
אני שונאת אותך,
אייכלר!,
29/11/04 22:31
|
יש מדינה שבה המלך שולח רק את בני שבט אחד לתת החיים שלהם למדינה ,יש שכבה אחת בעם שמשרתת שכבה אחרת. יש מעמד של פועלים שמשרתים את בני המעמד של אייכלר - זו גזענות . אנחנו המשרתים שלכם יא חארות - דואגים לכם מההריון ועד המוות . מפרנסים אותכם שומרים עליכם דואגים לבריאות שלכם ...... זו גזענות ואפליה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כאשר מספר התיאטראות יגיע למאית
שומר פתאים,
29/11/04 20:48
|
מבתי הכנסת, הישיבות והמקוואות אז נתחיל אולי לדבר על שיוויון.
מבלי אפילו להתיחס לעובדה שבתיאטרון יש תרבות וברוב בתי הכנסת רק מסיתים כנגד התרבות.
אדם צבוע ושקרן כמו כל בעלי הזקן למיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאה ללא תשתית -רמה נמוכה
ל"ת
דן בן אמוץ,
גיבור תרבות,
29/11/04 21:32
|
|
 |
50.
למה מתעבים את תרבות החרדים?
שומר פתאים,
29/11/04 20:39
|
כי...
כי הם כמו עלוקות על החברה שלא תורמים כלום ורק לוקחים.
כי הם לא מקדמים את המדינה אלא מחזירים אותה אחורה.
כי הם מחנכים את ילדיהם לבוז למוסדות המדינה.
כי כל הדרישות שלהם זה לעצמם בלבד ולא לכלל ישראל העניים שלא מעניין אותם.
כי הם רוצים לכפות עלינו ערכים אפלים.
לא צריכה להיות להם שום הקצבה מיוחדת אלא שיפנו לביטוח לאומי כמו כולם
למה לביקור אצל רופא משלמים וביקור בבית כנסת זה בחינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפוטם בשנאה - ובסיפורים
חיים,
ירושלים,
29/11/04 21:00
|
כי...
כי העלוקות האלו מפנים ה' ישמור - את גופות הנרצחים הי''ד - מאיזורי פיגועים.
כי ''קידמה'' - זה סמים - כי ''קידמה'' - זה אונס - כי ''קידמה'' - זה רציחות - והם מחזירים אחורה.
כי ''חינוך'' - זה בוז למורים - ''חינוך'' - זה חוצפה להורים - ''חינוך'' - זה עגילים וקעקועים.
כי ארגון ''יד שרה'' - היא רק לחרדים ''זק''א'' רק לדתיים - ''הצלה'' רק לתומכים.
כי ערכים זה כדורגל - ערכים זה בתי סוהר - ערכים זה הפקרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר קל לפנות גופה
זק''א=אנרכיה,
29/11/04 23:46
|
מאשר להיות הגופה !
די כבר עם החרטא הזו של זק''א ! לא עושה עלינו רושם. כשתתחילו לסכן את החיים שלכם בקרב - אז אולי תתחילו להיחשב כאזרחים תורמים ושווים. לשים גופיה זוהרת וללכת לאסוף גופות זה הרבה פחות קשה מאשר לאבד ילד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי יותר קשה לשיר]]]]]]]]]]
ל"ת
סא''ל אביב גפן,
סמל תרבות,
30/11/04 15:16
|
|
 |
49.
מה חשוב???
חיים,
מירושלים,
29/11/04 20:24
|
שירות בגלי צה''ל???
האם כל האמנים למיניהם - ה''אביב גפן'' למיניהם - משרתים בצבא???
האם הצבא בכלל מקום מתאים למנהגים החרדים???
האם הצבא בשנים האחרונות - נמאס לו בכלל מכל השירות הסדיר - ורוצה להפוך את עצמו לצבא קטן - חכם - וחסכוני???
האם כל פעם שיש ויכוח - על מה שלא יהיה - ומיד - צבא - צבא - צבא - האם זה תשובה לעניין???
מה הקשר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אולי תעשה בדק בית ....
אור,
29/11/04 20:05
|
|
 |
47.
למה? כי אתפ פרזיטים!
ק,
29/11/04 20:02
|
האנשיפ שעוסקים בענפים הנורמלים והמאוד חשובים של תרבות בידור וספורט הם אנשים שעשו צבא תרמו למדינה ועובדים למחייתם! אתם פריזיטם עושקים גנבים שלא עושים צבא ולא עובדים! בחו''ל אתם יודעים טוב מאוד לעבוד למחייתכם אבל בארץ? מפונקים שכמוכם! לכו לצבא ותעבדו, לא מגיע לכם אגורה שחוקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ומדוע ואיך .הרי אני בסדר]]
ל"ת
אביב גפן,
פרזיט חילוני,
29/11/04 20:17
|
|
 |
אביב גפן עובד ומשלם מס הכנסה!
פרזיטים,
אוכלי חינם,
30/11/04 08:42
|
כשכל חרדי יעבוד וישלם מס הכנסה המו אביב גפן - המצב שלנו יהיה הרבה יותר טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשכל מסומם חילוני ישלם כמוני
יהיה אמריקה,
לב לבייב דוס,
30/11/04 15:08
|
|
 |
כשחרדי אחד יקריב חייו למדינה
לא יעזור כלום,
אתם פרזיטים,
30/11/04 17:29
|
אז לא ישנאו אתכם!
אפילו את המעט חרדים שכן מתגייסים אתם מנדים ומררים להם ולהורים שלהם את החיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרזיט אבל עם אמת בידיים]]]
ל"ת
אונס קבוצתי רצח,
שופט. סמים,
30/11/04 20:30
|
|
 |
46.
הדבר העצוב הוא
אלי,
29/11/04 19:24
|
שאף אחד לא מתעסק עם הסעיף מספר 1 בתקציב המדינה,אלא עם גרושים שהולכים לציבור לגיטימי במדינה. 110 מליארד ש''ח הולכים כל שנה להחזר חובות.אף אחד לא שואל שאלות על זה,ממה זה מורכב,איך מקטינים את זה...מתעסקים עם קקמיקה של כמה מאות מליונים כאילו זה משנה משהו. הרי אם משפחה מרוויחה 10 אלף לחודש ומחזירה לבנק 4500 רק לכיסוי האובדראפט,ברור ש20-30 ש''ח כדמי כיס לאחד הילדים הם שטויות שלא צריך להתעמק בהן.מה שחשוב זה להקטין או לחסל את האובדראפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אף גרוש לבטלנים !
רונן,
29/11/04 19:11
|
אם במקום פרזיטים נאמר בטלנים , מישהו יוכל להוכיח שהם לא ? הם מכניסים מטבע זר לקופת המדינה שמגיע להם פרס ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרזיטים? - בטלנים?
חיים,
מירושלים,
29/11/04 20:06
|
אני חרדי מירושלים בן 37 מנהל במפעל מסויים - אנחנו בבית 9 ילדים = דהיינו 11 נפשות - גר בדירה של 3 חדרים, הכנסה נטו שלי הוא כ 7,000 ש''ח, כמובן משלם ביטוח לאומי - מס הכנסה - מס בריאות - ארנונה - וכו,
עד לפני כשנה וחצי קיבלתי קיצבה מהביטוח הלאומי (שאני ושכמותי שילמנו), סכום מסויים שעזר לי לגמור את החודש.
מאז שקיצצו - או גנבו לנו (גנבו מקופת המבוטחים של ביטוח לאומי - לסעיפים אחרים בתקציב), אין לי אפשרות לגמור את החודש, ובכן מה עלי לעשות - אולי תהיו בעצת פרעה - שנימנע מלהביא ילדים לעולם - ואז יפתר לכם בעיית הדמוגרפיה בארץ.
נו באמת - אנחנו מפריעים לכם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים היקר.את החילוני לא מעניין
דני פורגס,
חוזר בתשובה,
29/11/04 20:23
|
העובדות את התיסכול החילוני מהדרדור המוסרי .וקנאה בתא המשפחה החרדית.וכבוד הורים והצלחה אדירה בחינוך ודרך ארץ וללא סמים וזבל כמובן..מוציאה אותו מדעתו ואין לזה קשר לעובדות חזק ואמץ]]] כי הם חיינו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן תסכול
אזרח משלם מסים,
29/11/04 20:57
|
צר לי לקלקל לך את התיזה הנפלאה. אני אזרח חילוני למהדרין, לא מקיים אף מצווה קלה כחמורה, בעל משפחה בריאה ושלמה, נפשית והכל (טפו, טפו, טפו), הילדות שלי מחונכות להפליא, גם אני וגם אשתי עובדים קשה ומצליחים לקיים בית יהודי חם ואוהב, אין אצלנו סמים (וגם לא אצל השכנים שלי), לא אלימות, לא התגרשנו (וזה גם לא צפוי לקרות בחודש הקרוב...), יש לי כבוד רב להורים שלי והילדות שלי מכבדות אותי ואשתי די והותר, הייתי אומר אפילו בית שמרני וקפדני בסגנון של פעם (וגם ימני מאוד בדעותיו). אבל יש לי תסכול אחד: תסכול מכך שכספי המסים שלי עוברים לעלוקות מצחינות כמו (חלק, לא כל) החרדים, שלא שירתו בצבא כמוני, ולא עובדים לפרנסתם אלא מתנדנדים בתפילה לפרנסתם ואני משלם להם את המחיה. זה התסכול היחידי שלי בחיים. רק זה מוציא אותי מדעתי.
אבל זה יגמר. כי אנחנו נגמור את זה. זמנכם קצר.
תמשיך לחיות באשליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי עומד להעלם?
מאיר,
פ''ת,
12/12/04 12:08
|
תסלח לי, אבל הסמים בבתי הספר החילוניים (אין הרבה בלי, תתעניין בסקרים), הפשיעה שמקורה בעיקר בחברה החילונית (ביאליק סוף סוף רגוע, יש יותר מגנב יהודי אחד...), הטימטום והניוון הרוחני-אידיאולוגי הפושה כספחת בנוער החילוני, שיעור הילודה העומד על ילד ואולי גם כלב ולבסוף הירידה למחוזות רחוקים בחו''ל המקובלת כאידיאל בעיקר בחברה שלכם (המהווה תגובה ציונית ענינית ונאותה ל''חזונם'' של הוגי הציונות הראשונים העומד, לאחר מאה שנים עלובות, לנפוח את נשמתו וזאת אל מול 3300 שנה של קיום יהודי) - מוכיחים בוודאות כי על החברה החילונית עומד להקיץ הקץ. כל הכבוד לכם, הנזק שעשיתם לעם היהודי הנו בלתי יתואר, וטוב יהיה שתנתקו קשר מהר ככל האפשר מעם ישראל ומארץ ישראל. אין לכם מה לעשות פה, את שאיפותכם החומריות תשיגו בנקל במקומות אחרים בעולם ואז אולי יטוהר עם ישראל משכמותכם. אגב, קשה לי להאמין שאתה משלם מיסים יותר ממני אז תפסיק לבלבל את המוח, אתה סוחט ועושק אותי הרבה יותר ממה שאני סוחט ועושק אותך (בדקת מה אחוז הדתיים העובדים במדינה? מה אחוז החרדים בעשירון העליון?) התרסקות נעימה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להאשים את החילוני
חיים,
ירושלים,
29/11/04 20:35
|
החילוני - מיסודו - אין שום סיבא שישנא אותך.
הוא משקף רק - את מה שמפטמים אותו - בתקשורת.
במסגרת עבודתי - ניפגש אני המון - עם אנשים שאינם חרדיים, - מה שהם טוענים - שהם פשוט לא מכירים אותנו.
אחרי שיחה - לפעמים של 2 דקות - לפעמים של 2 שעות - הכל מצידם נראה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובה לשנוא חילוניות ולא חילוני
ל"ת
עדי הורביץ,
29/11/04 20:50
|
|
 |
מוסדות התורה מכניסים ים של
רייכמן טורונטו,
מיליארדר חרד,
29/11/04 19:45
|
מטבע זר מתורמים מחו''ל אך כחילוני שונא מצוי לא מעניין העובדות העיקר לשנוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב האוכלוסיה לא מכניסה מטבע
אורי,
29/11/04 19:25
|
זר,ברוב המדינות בעולם. זה אומר שרוב המין האנושי הוא בטלן? מערכת המשפט מכניסה מטבע זר? מקורות? מערכת החינוך? ערוץ 2?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חזק וברוך עלה והצלח הרב!!!!
ל"ת
חזק וברוך,
29/11/04 19:05
|
|
 |
43.
lapid
fred,
29/11/04 18:21
|
hates himself hates jews ,loves gentiles,he wishes he was born as a non jew.He is realy a piece of------.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
למה מגיע לכם שקל אחד?!?
אזרח משלם מסים,
29/11/04 18:21
|
על שום מה ולמה? למה מגיע לכם לא לעבוד על חשבון המסים שלי? איפה נשמע דבר כזה בעולם? למה אחייך בניו יורק יודעים טוב מאוד לעבוד במוסך ובסבלות ואתם פרזיטים עלוקות אוכלי חינם והכל על חשבוני? ספורט, תרבות וחינוך המדינה ועוד איך צריכה לממן - אבל קבוצת אנשים שמתעקשים לחיות בשטעטלך של המאה ה-19 ושאנחנו נממן אותם?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת - תענה לי
חיים,
ירושלים,
29/11/04 20:07
|
אני חרדי מירושלים בן 37 מנהל במפעל מסויים - אנחנו בבית 9 ילדים = דהיינו 11 נפשות - גר בדירה של 3 חדרים, הכנסה נטו שלי הוא כ 7,000 ש''ח, כמובן משלם ביטוח לאומי - מס הכנסה - מס בריאות - ארנונה - וכו,
עד לפני כשנה וחצי קיבלתי קיצבה מהביטוח הלאומי (שאני ושכמותי שילמנו), סכום מסויים שעזר לי לגמור את החודש.
מאז שקיצצו - או גנבו לנו (גנבו מקופת המבוטחים של ביטוח לאומי - לסעיפים אחרים בתקציב), אין לי אפשרות לגמור את החודש, ובכן מה עלי לעשות - אולי תהיו בעצת פרעה - שנימנע מלהביא ילדים לעולם - ואז יפתר לכם בעיית הדמוגרפיה בארץ.
נו באמת - אנחנו מפריעים לכם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיצוץ בתקציב
שי מרכז,
30/11/04 06:34
|
הקיצוץ בתקציב הוא לא רק ''לכם'' כפי שאתה קורא לזה הוא לכולם אתה יכול לשאול אמאות חד הוריות עם 5 ילדים שהבעל שלהם נפטר כתוצאה ממילואים. בכל אופן אם אתה עובד ומשלם מיסים ועושה צבא אז כל הכבוד באמת מגיע לך ואף אחד לא יכול להגיד אחרת אבל למי שלא עושה צבא ולא עובד לדעתי לא מגיע לו שקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מממן פרזיטים בבתי סוהר
ל"ת
חילונים כמובן,
לב לביוב דוס,
29/11/04 19:46
|
|
 |
מאותה סיבה שלך מגיע
דני,
29/11/04 19:28
|
הם אזרחי המדינה בדיוק כמוך. אין ולא צריך להיות קשר בין מה שאתה מקבל מהמדינה לכמה אתה מייצר. ארה''ב מאפשרת להם לעבוד,ישראל לא.ישראל אומרת לחרדים ''אם אתם לא משרתים בצבא אני לא נותנת לכם לעבוד''.אתה גם מונע מהם לעבוד וגם בא אליהם בטענות שהם לא מייצרים מספיק? זכותם לחיות איך שהם רוצים.אם אתה רוצה לחיות כמו באירופה או בארה''ב,תהגר לשם.ישראל לא קמה כדי להיות סניף של אירופה או ארה''ב במזרח התיכון. אנחנו לא בתקופת מסעות הצלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מזיין ת'שכל
רונן,
30/11/04 06:39
|
תגיד לי מאיפה אתה ממציא את החרטה הזאת שהמדינה לא נותנת לחרדים לעבוד אה? אולי אם תצא ותחפש עבודה תראה בעצמך שאתה מדבר שטויות רק מאי ידיעה אתה יודע יש משפט שאומר עדיף לשתוק ולא להראות שאתה מטומטם מאשר לפתוח את הפה ולהוכיח את זה. וביחס למה שאמרת שהם אזרחי המדינה אז תגיד לי למה הם רק לוקחים ולא תורמים?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, שמעתי טוב?!
אזרח משלם מסים,
29/11/04 20:47
|
לא נותנים לכם לעבוד כי לא שרתתם בצבא, מסכנים??
ס ל י ח ה ? ? ?
לכו לשרת בצבא, חוצפנים, נבלות!!!!
הרצחת וגם ירשת?!
מקבלים פטור מהצבא, ואז מתלוננים שלא נותנים להם לעבוד כי הם לא שרתו בצבא, ולכן אני צריך לשלם להם את המחיה...
אם זה לא היה עצוב ואירוני, הייתי צוחק מהבדיחה, אבל הבדיחה הזאת היא על חשבוני!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן שמעת טוב יתגייסו.יחוסל דתם
ל"ת
סא''ל אביב גפן,
גיבור תרבות,
30/11/04 01:12
|
|
 |
to 42
avi,
germania,
29/11/04 19:00
|
|
 |
גור בגרמניה אתה מתאים לשם..
ל"ת
טומי היטלרוביץ,
29/11/04 20:25
|
|
 |
ל 42 אין כסף לא עושים ילדים
לא רוצה לפרנס,
הילדים שלך!,
29/11/04 22:51
|
מה אתה בוכה לנו ? אם אתה מרויח 7000 ש''ח ויש לך 9 ילדים , אז אתה חסר אחריות . לא מביאים ילדים שאי אפשר לפרנס אותם. כמה חוצפה יש לך לבקש שאחרים יעבדו כדי לממן את המשפחה הענקית שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42 ספר לנו כמה קצבה קיבלת ?
42 אל תמכור לנו,
סיפורי סבתא,
29/11/04 22:49
|
להמ אתה אומר ''קיצבה מסויימת''? ספר לנו כמה קצבת ילדים קיבלת עבור 9 ילדים . ספר לי כי גם אני עובד אבל הילד שלך כנראה שווה יותר מהילד שלי , כי אני מקבל הרבה פחות כסף מביטוח לאומי כקצבת ילדים. אני מקבל 120 ש''ח עבו כל ילד , עכשיו אתה ספר לנו כמה קיבלת לפני הקיצוץ וכמה אתה מקבל עכשיו. ותגיד לי אם זו לא אפליה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
דתי לאומי שעשה צבא אבל.......
ליאור,
29/11/04 17:15
|
הרב אייכלר צודק האם מישהוא שם לב לתקציב המדינה: 1.341 מילארד ש''ח למשרד הקליטה איזה עלייה יש פה בכלל אולי צריך להקפיא עלייה ולחזק את התושבים על מנת שלא יירדו???? 312 מיליון סעיף כנסת למה בדיוק??? 110 מיליון מימון מפלגות???? אפילו שלא שנת בחירות למה???? 192 מיליון מבקר המדינה???? 5.7 מילארד השכלה גבוה (ללא קשר למשרד החינוך) האם חרדים נהנים מזה????? 1.57 מילארד תעשייה ומסחר האם נוסף מקום עבודה בשנה האחרונה???
בקיצור גם לחרדים מגיע ככל תושבי ישראל לא פחות ולא יותר במקום שיש חריגות עמותות פיקטיביות וכו' יש לטפל ביד קשה יש נחל חרדי ואני מציע שיהיה גם שרות לאומי לחרדים 90% מהחיילים לא קרביים והרבה חיילים מיותרים.
אכן, משנתו של טומי לפיד מטיפה להסתה באמת שכל אדם שני ברחוב יגיד לך שהחרדים הם מוצצי התקציבים של המדינה העובדות מורות אחרת שנתיים שאין חרדים בממשלה האבטלה לא ירדה המצב לא השתפר - ואני תקוה שיימצא פתרון אם הייתי אומר את מה שלפיד אומר על הערבים הייתי גזען נכון, הם לא עושים צבא, תומכים בטרור, לא משלמים מיסים וכו' וכו'.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110 מליארד ש''ח
אלי,
29/11/04 19:29
|
החזר חובות.החרדים נהנים מההלוואות הללו? חלקם של החרדים בתקציב הכולל קטן מחלקם באוכלוסיה,ולכן הם מופלים לרעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
צאו לעבוד כבר.
יהודי טוב,
29/11/04 17:06
|
הגיע הזמן להפסיק את הפרזיטיות. החרדים לא עובדים ולא מגיעה להם אגורה, העול על המעמד הבינוני כבר כבד מנשוא. שינוי עושה עבודת קודש ומי ייתן ויקצצו לכם מיליארד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Good anti-Semite not good Jew
Gershon,
New York,
29/11/04 22:34
|
You’re not a good Jew if could write like that, you are an anti-smite who hate other Jews
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ומה עם הערבים שקיבלו עכשיו
אני,
29/11/04 16:57
|
הון????????????????????? על הבזבוז הזה אתם לא מתלוננים???????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
למרות שאיני מסכימה לחלק מדבריו
המורה עירית,
29/11/04 16:46
|
של הרב אייכלר, אני נאלצת להסכים עם קביעתו המוצדקת, כי לפיד הוא גזען מתועב. האסוציאציה שעלתה בראשי עם שמיעתי את מה שאמר היא הדימויים שהלבישו על אותם יהודים אורתודוקסים אומללים בזמן השואה. כיצד מהין, אותה לפיד המרבה להזכיר את השואה שעברה על משפחתו להשתמש בביטויים כה מכוערים ופוגעניים, שכולם זלזול והתנשאות? זה מזכיר פרשה אומללה נוספת, פרשת הכנר הפלשתינאי, שעוררה בי תחושות דומות. לרגל חג החנוכה אני נזכרת באימרה, כי האוייבים הגדולים ביותר שהיו לישראל קמו עליה מבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
קניידלך
אמנון,
גבעתיים,
29/11/04 16:44
|
זה ביטוי אנטישמית זה? ''אל תעשה תורתך קרדום לחפור בן'' - כדאי שהאדון אייכלר ילמד קצת את אמרי חז''ל. הוא מקבל משכורת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
עלו והצליחו וחידלו להתנצל.
מישהו,
29/11/04 16:42
|
לא כל החילונים שונאים דתיים אני אפילו מחבב ולא כל החילונים חושבים שתקצוב שמגיע לחרדים יותר אטרקטיבי ממחיקת חובות הקיבוצים או משוד הקרקעות.
חשבתי שאני מיוחד בין מעטים אבל יש הרבה מסוגי שפוחדים לדבר כי זה לא אופנתי לפרגן לדוסים.
רק אתם החומה והמגן מפני האיום הדמוגרפי , מצטער שבזה אני לא יכול לעזור, ילדה אחת שלוקחים על אופניים לגן , ככה זה אצלנו (אצלי ואצל זוגתי) ואני לא מרגיש צורך להתנצל על כך.
בן גורין, אבי האומה (עלק) קבע את הסטטוס קוו, בעייה של כל המלעיזים.
אני יודע בוודאות על אחד שחטף מכות כשבא לתת דברי תורה באיזה שהוא ישוב ורק בגלל זה חטף.
יכולתי להמשיך ולשתף מהמיית ליבי אך אני חושש ש NRG לא יפרסמו. בגלל האורך לא בגלל הדעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תשובה לאיכלר
מאיר,
חדרה,
29/11/04 16:40
|
לשאלתך התשובה היא משום שאתם החרדים ורק החרדים פרזיטים אוכלי חינם חיים כמו טפילים. על חשבון החילונים אוכלי הטרפות מחללי השבת ואנטישמים.
תלכו לעבוד חולרות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שינוי אנטישמים
ל"ת
אבי,
29/11/04 16:37
|
|
 |
33.
שורש הבעיה -שהתקציב לחרדים לא
כלול במשרד,
29/11/04 16:30
|
החינוך,ואז כל פעם קרי כל שנה יש את אותה בעיה שכולם יודעים מהו תקציב החינוך לחינוך החרדי אבל לא יודעים מהו תקציב החינוך הממלכתי. מדוע שלא אחת ולתמיד יעוגן תקציב החינוך החרדי בתוך תקציב משרד החינוך ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
השמאל למד את מלאכת ההסתה ...
תשובה,
29/11/04 16:13
|
|
 |
הם הגיעו ממדינות
אאא,
29/11/04 19:30
|
דיקטטוריות ואלטרא אנטישמיות במזרח אירופה. היה להם בית ספר טוב בתחום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין למד את מלאכת הפשיזם
דוד,
29/11/04 16:26
|
באירופה....
למדתם טוב מהיטלר כהניסטים ארורים. אתם ממש כמוהו אם רק יתנו לכם את הכוח....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מכתב לרב אייכלר
ורד,
מרכז,
29/11/04 15:53
|
אינני מתכחשת לזכויותיכם לחיות כאן -כמוני,אם חד הורית,חילונית,אוכלת נבלות ושרצים.כבודכם במקומכם מונח.תלמדו,תעבדו,תביאו חמישה עשר ילדים-ושאו בתוצאות הקיצוץ כמו כל אחד אחר,כפי שאתם עושים-הרי בקיצבאות הילדים-קיצצו לכולם. מה שצורם באמת זה -שאין אין ואין לשום דבר כמעט.לא לתרופות חדשות,לא תוספת תקציב לנכים,לא לקצבאות,לא ולא ולא. ופתאום-הופ,נמצא הון עתק לחרדים.זה מה שצורם,וזה מה שמראה שיש ועוד איך. עכשיו-לך תן חלק מהכסף לדודי זילברשלג,שבגלל מדיניות האין-נאלץ לשנורר כסף מאנשים טובים להאכיל פיות ילדים וקשישים.לך תסביר להם את מדיניות הזיג זג של נתניהו. ואחר כך-תוכל לישון טוב בלילה בברכה אם חד הורית,חיה עובדת ולא מתלוננת-כי זה מה יש,ושרק לא יהיה יותר גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שספרו לך
חרדי,
29/11/04 18:20
|
שבכסף שלך הלך לחרדים וזה שקר גס.לידעתך תקציב משרד החינוך בוא 27 מליארד שזה פי מאה ממה שהחרדים קבלו עכשיו לחינוך. אז שלא יעבדו עליך.הם מקבלי כסף לחינוך כמו כל אחד אחר במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חילונים יקרים
תמשיכו ככה ונרא,
29/11/04 15:31
|
קיפחתם אותנו בתקציבי החינוך ואנחנו מקבלים פחות בגלל שאנחנו לא כפופים למשרד החינוך.
אתם רודפים אותנו בתקשורת בהשמצות בעלות גוון אנטישמי.
הכסף הנ''ל הוא סכום שנוע לתקן קיפוח מתמשך של שנים ואי העברת כספים המגיעים לחינוך החרדי רק בגלל שהחרדים לא בממשלה.
יבוא יום ונהיה בשלטון ואז מי שלא ילמד גמרא יקופח תקציבית מי שלא ישמור שבת ירדף בתקשורת כמפלצת המקלקלת את המדינה
ומי ש....
סתם לא נעשה את זה כי בניגוד לכם אנחנו בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רוצה להבין
שי,
מרכז,
29/11/04 18:14
|
יהודי יקר אני רוצה להבין איך בדיוק אתם מקופחים? איך? אני בן 24 שלוש שנים וקצת מהחיים הייתי בצבא וסיכנתי את חיי למען בטחונך על זה מגיע לי פיצוי אתם לא עושים צבא ולא תורמים טיפה למען המדינה למה שיתנו לכם . אני עובד כל יום מ- 7 בבוקר עד -5 המדינה לוקחת לי בטוח לאומי ,מס בריאות,מיסים,ככה שבקושי נשאר לי ממה לחיות ואילו אתה סתם פרזיט שלא עובד על מה אתה צריך לקבל כסף תגיד לי על מה ? לי הבריאות נדפקה מהעבודה ומהצבא ואתה כל היום יושב כמו פרזיט שומר על התחת שלךלא עושה כלום ועוד מתלונן? אני רוצה להבין מה תרמת ? מה עשית למען המדינה שאתה בא בדרישות ורק שתדע אין פה שום עניין של גזענות תאמין לי שלא ברגע שתתחילו לעשות צבא ולעבוד כמו כולם לעשות מילואים לשלם מיסים אז בכיף יגיע לכם אבל היום כשאתם לא תורמים ורק סוחטים אני לא חושב שמגיע לכם שקל גם לא בטוח לאומי למעשה כלום כלום . אני שאני צריךכסף אני עובד לך לעבוד ותפסיק לחיות על חשבוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל חילוני]]]תבוא גם לישיבה
ראש ישיבה,
29/11/04 19:51
|
אם תקציב של 230 ש''ח מרשים אותך בוא נראה למד תורה שרק גאונים מצליחים בה 18 שעות ביום.. אך אתה מלא שנאה כיאה לחילוני מצוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מאוד
aשי משיח,
30/11/04 06:20
|
מעניין מאוד שראש ישיבה שלומד 18 שעות ביום וחי מ230 שקל קצבה מוצא זמן להגיב לכתבה באינטרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
230 ביצים שלי
שי מרכז,
30/11/04 06:18
|
תגיד לי יא פרזיט על מי אתה חושב שאתה עובד 230 שקל עלק. דבר ראשון אתה זה ששונא אותי כי אני חילוני ולא להפך ודבר שני איך אתה לא מתבייש וטוען שאתה מקבל רק 230 שקל איך? מה אתה חושב שאני דפוק יש לי חברים חוזרים בתשובה ולפי מה שאני יודע זה אפילו לא קרוב. דבר שלישי אין לי משהו אישי נגדך כל מי שלא עובד לא עושה צבא ולא תורם לא צריך לקבל אגורה וזה כולל חילוניים ודתיים כאחד הבעיה היא שרק הדתיים הם אלו שלא תורמיםץ ודבר אחרון בוא נניח ונקבל את זה שאתה מקבל קצבה של 230 שקל רק שתדע שלפי דעתי שקל לא מגיע לך שךא נדבר על 230 שקל אני לא מקבל אפילו שקל אני רק נותן למדינה כך שעדיין למרות שאתה לא עובד ולא עשית צבא (ןאל תגיד אחרת הרי אתה 18 שעות לומד בישיבה) אתה מקבל 230 שקל יותר ממני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאת אחים מיותרת כל כך
ורד,
מרכז,
29/11/04 16:48
|
למה השנאה הזו?? למה אתה חושב שאתה מקופח?? למה שתכפה עליי את הדת והילכותיה?? האם אני עושה זאת בתור חילונית?? למה שאני אהיה מחויבת ללמוד גמרא ?? אם אתה עובד-אין שום סיבה שתהייה מקופח,ואם אתה לומד-תגיד תודה על מה שאתה מקבל-כי אתה לא מייצר כלום. כשאתה תסיים שלוש שנים בעזה-אני אתחיל ללמוד גמרא,וכל עוד זה לא יקרה-בוא ננסה לחיות זה בצד זה בלי שנאה יוקדת.אני בטוחה שנצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם אף פעם לא תהיו רוב
יקטרינה בולגרוב,
29/11/04 16:28
|
כי ביום שתהיו רוב המדינה תחרב. לא יהיה מי שירצה לשרת בצבא והערבים ישמידו אותנו יותר מהר משהיטלר השמיד אותנו.
אתם עוד תצעקו שמע ישראל במשרפות שיוקמו בחיפה תל אביב בני ברק וירושלים עת תשרפו יחד עם החילונים בידי הערבים העולצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יקטרינה..טעות.. במדינה שמתנהגת
שנאת חינם,
29/11/04 20:31
|
לפי תורת ישראל כולם ישרתו וכפי שההיסטוריה מלמדת, אך במדינה חילונית ומופקרת שתורת ישראל בסכנת הכחדה חובה להתמסר רק אליה וללא פשרות[[ חבל שאינכם יודעים את מה אתם שונאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כי לכם זה פשוט לא מגיע !!!!!!!
ל"ת
נמאס,
29/11/04 15:23
|
|
 |
28.
באמת?! ומה עם הביזבוז הזה!!!
ofer,
29/11/04 15:06
|
למה אף אחד מהמתלהמים פה, לא יוצא נגד או לפחות מביע את דעתו על הבזבוז הזה?
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/829/170.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
רב אייכלר הצדיק
אליוי,
29/11/04 14:38
|
ברור שאת המספרים האמיתיים לא נותן אייכלר אז הנה כמה מהמספרים כל שנה יש עליה של כ7% בחינוך העצמאי של אגודת ישראל ודגל התורה אותו דבר ברשת של ש''ס מעיין החינוך התורני הסכום של 290+139 מליון לאגודת ישראל ולמפד''ל הם תוספות על התקציבים הרגילים שזורמים להם ! התקציב לתרבות יעמוד על 366 מיליון בשנת 2005 קיצוץ של 20%! עיקר התקציב לספורט בא מהעיריות בערך 30 שקל לתושב בשנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סילוף
דוס,
29/11/04 15:26
|
זה תקציב חינוך המגיע בדין.גם לאחר התוספת ילד חרדי מקבל פחות מילד חילוני. החינוך העצמאי מוענש על שאינו לומד את התכנים של משרד החינוך. איך היית מרגיש אם זה היה להיפך ומי שלא לומד גמרא היה מתוקצב בחצי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל שנה מתווספים בלי עין הרע
אוהב ילדים,
29/11/04 15:13
|
הרבה ילדים למערכת של החינוך העצמאי וש''ס!! ומכאן נובע הגידול הטבעי בתקציבים, ודי לחכם ויחכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אסור לשכוח כישרון סוחר בשר לבן
רמי,
בניברק,
29/11/04 14:34
|
ראש ממשלה היום הוא סוחר בשר הכי גדול בישראל של חזיר מדוע הרבנים לא מתעסקים בזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אייכלר צודק
נואיטרי,
ארץ ישראל,
29/11/04 14:27
|
אייכלר צודק ! לפיד תמיד מצהיר בגלוי על שנאתו ליהדות , ולכן מלחמת החורמה שהוא מפעיל נגד כל מה שריח של יהודים ויהדות נודף ממנו זה רק המשך ישיר לתכניתו הכללית לחסל את היהדות. אולם: עברנו את פרעה , נעבור גם את הצורר לפיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
קצת פרופורציה
ד,
29/11/04 14:25
|
אני מתבייש במדינה שתחליט שהזרמת כספים לתיאטראות ולספורט הוא דבר ''בלתי חשוב בעליל''. מענין מדוע הכסף שעומד להיות מוזרם לחרדים לא הולך לעניים שהם כל כך מתיימרים להיות נציגיהם. מעבר לזאת ההשוואה של שינוי (ואני לא תומך שינוי) למחוללי הפוגרומים הנתעבים ברוסיה של תחילת המאה שעברה לא רק מסוכנת, אלא גם מעוררת חלחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מסית ומעורר שנאה
עוד דוס,
29/11/04 15:27
|
זה לא כסף לקנידלך זה כסף לחינוך ילדים שמופלים תקציבית. מי אמר שזה הכסף של העניים אולי החנוך החילוני זה הכסף של העניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תיקון עיוותים ????
דמגוגיה זולה,
29/11/04 14:21
|
נו באמת, החצי של החצי. דמגוגיה ותו לא. כמה כספים עוד מועברים לחרדים שלא עובדים לא משלמים מיסים מקבלים קיצבאות עתק עבור הילדים שלהם, האבות שמקבלים תמיכה, הקלות בארנונה בניית בתי כנסת בכל שכונה כמעט בישראל למרות שבחלק אין אפילו מניין. אז על כל אלו צריך להעביר עוד 300 מיליון שקל. ועוד לא דיברנו כלום על ההתנחלויות ששם מדובר שוב בחרדים. החישוב הוא לא בדיוק 300 מיליון אלא כמה מיליארדים. למה שהכסף לא יושקע ביותר כיתות, מורים, רופאים, תרופות, ארוחות בבתי ספר, יום חינוך ארוך, פעילויות אחר הצהרים לילדים. אולי קצת תקציבי רווחה, לדוגמא עוד עובדות סוציאליות, מעונות יום להורים, עזרה לזקנים. אלו דברים שמשמשים את כל השכבות ולא רק מגזר מצומצם. אלו הדברים החשובים. פתיחת מקוואות, כיתות לימוד דתיות תורניות אלו הדברים הלא חשובים כדברי אייכלר. חוצפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תציג את בורותך ברבים
יוסי,
צפון,
29/11/04 18:29
|
|
 |
כבולעו כך פולטו
יאיר,
29/11/04 15:52
|
מה שהאכילו אותך אתה מקיא לנו. והכל בלוף אחד גדול בלי אחיזה במציאות. תבדוק את העובדות תחילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
טומי לפיד - ''שונא יהדות''
דוד,
שוהם,
29/11/04 14:20
|
כך בדיוק מנכס לו אייכלר ועימו רעיו החרדים את היהדות כאילו מי שמתנגד לדרכם מתנגד ליהדות. אז הנה מבזק חדשות - אתם החרדים הינכם זרם אחד ואפילו לא גדול כל כך בתוך היהדות. אבל אתם מתנהגים כיהודים , זה בטוח. כמו שאנחנו כל פעם שהעולם תוקף אותנו ואפילו בפעמים שבצדק - אנטישמים כולם !! כך גם החרדים... רוצים לקחת מאיתנו את תרבות השנור והבטלנות במסווה של לימוד תורה ? - אנטי יהודים !! אנטישמים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הרב צודק, אז למה לתמוך בתקציב?
ס.ס.ס.ר,
29/11/04 14:01
|
למה המפלגה של הרב אייכלר תומכת בתקציב? הם אמורים לייצג את המסורת היהודית - צדקה, דאגה לחלש, צדק חברתי....
זה בדיוק ההפך מהתקציב של נתניהו ולפיד - תקציב שנותן הנחה שעולה למדינה 3.2 מיליארד שקלים לאלפיון העליון בתשלום לביטוח הלאומי. זה יוצא בדיוק מהכיס של הנכים והחולים והזקנים! איך אפשר להצביע בעד זה?! שינוי רוצה שנתרכז בכסף הקטן שנותנים לחרדים כדי שלא נשים לב לגזירות הכלכליות - ביטול פיצויי הפיטורים לעובדי קבלן, פיטורי מורות, הפחתות שכר ופגיעה במערכת הבריאות. אז למה לעזאזל יהדות התורה משתפת איתם פעולה ומצביעה בעד התקציב האנטי-יהודי ואנטי-אנושי הזה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כי אתם עובדים רק את הלוהי הכסף
ל"ת
יאיר,
29/11/04 13:55
|
|
 |
[[[אלוהי[[[[[ נבער חילוני מצוי
ל"ת
בן יהודה,
29/11/04 14:58
|
|
 |
19.
אייכלר לפיד וקניידלאך
ההע,
29/11/04 13:50
|
ראשית שניכם בני אותה משפחה ולכם יש השגה בקוגל ובקניידל ומה באשר שאר העם העומד ומשתהה ''קניידלאך'' איזה יופי של ישיבה. אז ככה ,נמאסת עלי אייכלר שאינך מבין כלום מן העבר ואכן נוהג לפיד מנהג הפרקיץ העריץ. אז דע לך רב אייכלר שבמחוזותינו אומרים שאם שלשה אומרים שאחותך .... אז תבדוק מה קורה עם אחותך. כמו אז גם כאן מסתגרים אתם בדלת אמותיכם ואין בכם דאגה נראית לאחיכם הרעבים והמחרפים נפשם למען הזולת. וזהו עונשו של מי שאינו נותן ליבו כבוד לשאר עמו. ואתה לפיד את חתיכת אנטישמי פארך גועל נפש מעוררות התבטאויותיך הנקלות אוי לנו שיש בנו כזו שנאה.
ולסיכום איזה מזל שיש לנו את לפיד ומרעיו ששומרים על יושרה ציבורית ודואגים לעיניני הממלכת.שדואגים לשלטון החוק ולתרבות במחוזותינו. ואיזה מזל נפל בחלקנו שיש לנו את הרב אייכלר וציבור שרוממות התורה לנגד עיניהם וכל מעשיהם חיפוש אחר טהרה ומוסר. ט ה ר ו לכם היתה זו ראיתנו את עצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה מאוד
ל"ת
ישי,
29/11/04 14:35
|
|
 |
באירופה היו יותר משלשה
ירושלמית,
30/11/04 07:35
|
באירופה האנטישמית היו ויש עדיין לצערנו יותר משלשה שטוענים שאחותנו.... חז''ל כבר הקדימו וקבעו, שלצערנו ''הלכה למשה מסיני שעשו שונא ליעקב''. וכמו שיש יהודים שאכלו שינקין באירופה ולא קניידלאך, כך הם אימצו לעצמם את חוקות ודעות הגויים האנטישמיות. גם לתלמידים חרדים מגיע ללמוד, והתקציבים שקוצצו הורידו רבים מהם מתחת לקו העוני. ההיצמדות לחצי המיליארד הזה של החרדים היא בפירוש גימיק שמשרת גם את האוצר, בדיוק כפי שאייכלר טוען במאמר. קח לידיך את הצעת התקציב ותראה כמה היא מעוותת. ואנשים צועקים רק על חצי המיליארד הזה. אנטישמיות, כבר אמרנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
החרדים אכן מקופחים!!!!
הרב יעקובסון,
29/11/04 13:49
|
תבדקו למשל כמה תלמידים יש בכיתת לימוד חרדית לעומת חילונית (אופס - הרבה פחות)
תבדקו למשל כמה תורם חרדי למדינה לעומת חילוני (אופס - חרדים לא עושים צבא ומרבית הגברים לא יוצאים אפילו לעבוד)
תבדקו בממוצע כמה כסף לוקח חרדי מביטוח לאומי לעומת חילוני (אופס - פי כמה וכמה)
בקיצור החרדים מקופחים (אופס לא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבדקו כמה עולה בית סוהר
ל"ת
אופס אין רוצח,
חרדי,
29/11/04 15:00
|
|
 |
וכמה עולה להחזיק אסירים חרדים?
שב''ס,
כב''ש,
29/11/04 16:36
|
מה עם כל החרדים שגנבו/רימו/סחטו/אנסו וכד'?
יש לא מעט כאלה. במיוחד בתחום הצווארון הלבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין לי הם לא מוכרים]]]
ל"ת
עובד שב''ס,
בולשיט,
29/11/04 20:34
|
|
 |
אין רוצח חרדי מקום המדינה
ל"ת
פרזיט,
29/11/04 19:52
|
|
 |
איפה יענקל'ה?
ל"ת
חוטפי ילדים היו,
גם היו לכם!,
29/11/04 15:54
|
|
 |
רוצח 2- ברוך גולדשטיין =חרדי
ל"ת
גליה,
29/11/04 22:54
|
|
 |
גולדשטיין חרדי חחחחחחחחחחחחחחח
רופא,
למד בצה''ל,
30/11/04 01:46
|
|
 |
גנב- אריה דרעי ממשפחה חרדית
ל"ת
גליה,
29/11/04 22:53
|
|
 |
יגאל עמיר ממשפחה חרדית
גליה,
29/11/04 22:53
|
ומה לעשות שאצלכם כאשר רב אונס אישה היא זאת שמסולקת מהקהילה ומבעלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הוא הרב מה שמו רב חרדי?.
שנאה מתיסכול,
אונס קבוצתי,
30/11/04 01:44
|
בעם החילוני יש יותר מקרי אונס ביום אחד. מאשר אצל החרדים מיום פרוץ המדינה ימותו הקנאים תורת ישראל מבוגרת ממך ואינה צריכה למסור דין וחשבון לנבערת חילונית כמותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא דתילוני מבר אילן [[[חרדי[[[
ל"ת
רק מישיבה,
של הדוסים,
30/11/04 01:35
|
|
 |
17.
אתה מושחת, שקרן ועוכר ישראל!
ל"ת
גולש1,
29/11/04 13:44
|
|
 |
16.
כמצביע שינוי, יש אמת בדבריו.
ל"ת
אייל,
29/11/04 13:40
|
|
 |
ממש כמו שאני הצבעתי ש''ס
ל"ת
אשכנזיאוכלחזיר,
29/11/04 16:33
|
|
 |
15.
אייכלר, בת-יענה עם ראש בחול...
.....,
יש''ע,
29/11/04 13:32
|
גם אם אתה צודק, איך תצדיק את לקיחת החצי מיליון כדי לתת יד לגרושם של יהודים מחלקי ארץ ישראל, שגם לפי התורה שאתה קורא בה כל שבוע היא מנחלת השבטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שמעו סיפור אמיתי!! חובה!!
ראקון,
29/11/04 13:32
|
לפני שנים עבדתי כמדריך במכון כושר ידוע. אחד הלקוחות היה בחור חרדי שעל אף מחירו הגבוה של מנוי אצלנו, יכול היה להרשות את התענוג לעצמו (ועל חשבון מי?) יום אחד , לא עלינו, נהרגו שלושה חיילי צה''ל בלבנון. האברך עיין בעיתון ופתח עמי בשיחה על התקרית, ואז אמר לי את הדבר הבא (היכונו להלם!): ''תודה לאל שזה נגמר בזה. בזכות עבודת הקודש של תלמידי הישיבות נהרגו בעזרת השם רק שלושה חיילים, שהרי אם לא היינו לומדים תורה יומם וליל היו נהרגים אולי 25''! וזה בא ממישהו שלא שירת בצבא, אל מישהו שלא רק שירת מעבר לצבא חובה אלא אף חזה במות חבריו לנשק.
רגע יש עוד: בתום תקופת המנוי השנתי שלו הודיע הלקוח כי הוא נאלץ להפסיק את חברותו במועדון הכושר מכיוון שהממשלה כפויית הטובה (במילים אלה ממש!) שוב מקצצת לבחורי הישיבות...
וזו, רבותיי, תמציתה של סוגיית החרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתכונן לזה:אתה טיפש
דני,
30/11/04 02:16
|
|
 |
ראקוב.[[טפל ברוצחים שלכם ועזוב
ל"ת
את החרדים,
שופט נרצח,
29/11/04 20:36
|
|
 |
וממקרה אחד
עידן,
חיפה,
29/11/04 16:39
|
|
 |
תפוח אחד רקוב לא מוכיח על הסל!
ל"ת
נדב,
29/11/04 16:36
|
|
 |
תגובה למגיביי
ראקון,
29/11/04 18:55
|
ראשית לעידן מחיפה - מיד סלחתי על שכינית אותי מפגר, בזכות החרדים יש לנו די והותר שנאת חינם גם ללא תרומתך.
ולנושא: מספיק לראות את החרדים שורפים דגלי ישראל ועולצים ברחובות בעת צפירת יום הזכרון, מדליקים מנגל על אנדרטאות ומסרבים לקחת חיילים טרמפ כדי לבנות השקפת עולם מבוססת. הבחור הזה לא היה תפוח רקוב יחיד, תפיסתו באה משנים של שטיפת מוח בישיבה שלו, בהנחה שהיא לא פיקטיבית...
תארו את התסכול ממנו סבלתי, שאחרי שירות צבאי אני נאלץ להתפרנס במאמץ רב (לא מתלונן חלילה) וע''י כך ומממן את המנוי של האברך שמולי. לא אבסורד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
נכון מאד,שינוי מפלגה גזענית,
ל"ת
בחירות בדרך,
29/11/04 13:27
|
|
 |
12.
אתה צודק,שינוי בנויה על הסתה ו
ל"ת
יעל-חילונית אוב,
אוביקטיבית,
29/11/04 12:33
|
|
 |
11.
גזל את כספי משלמי המסים החרדים
טומי האיום,
29/11/04 12:31
|
שינוי הגזענית בראשות טומי לפיד הרשע, גזלה את כספי המיסים של מאות אלפי החרדים, שאך זה השתחררו משרות צבאי, והחלו בעבודת פרך ממנה נלקחו מהם מיסים בכפיה, כדי לממן את מעמד הביניים אשר משתמט משרות צבאי וכל היום עוסק בספורט ותאטרון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדיק שלי, כל מילע- בסלע !
ל"ת
מדאוריתה,
29/11/04 15:52
|
|
 |
10.
''שינוי, שעשקה את הציבור החרדי''
תודה לרב איכלר,
29/11/04 12:28
|
תודה לרב איכלר שהאיר את עיניי על כך שינוי אכן סיפקו את הסחורה לבוחריהם - וגרם לי שוב להצביע לשינוי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב תמידד אייכלר
פרידמן מיכה,
נתניה,
29/11/04 13:27
|
לכבוד רב אייכלר אני רוצה להזכיר לך שאנחנו חיים שנת 2004 ולא בשנת 1800 שבו שחור שלוט אצלכם שקר זה אמת ועשרת הדברות לא שיכים לשקרים שלכם ולהזכיר לכם אתם חיים במדינה שאתם לא תרמים כלם רך דרשים וזה לנמס לנו יהודים אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניה עיר פשע ללא הפסקה
ל"ת
בני ברק,
עיר ללא משטר,
29/11/04 20:41
|
|
 |
פרידמן יקירי
פרידמן,
29/11/04 15:13
|
|
 |
9.
אכן הצאר מימן ישיבות לרוב....
אייכלר צודק,
29/11/04 12:26
|
הצאר הרוסי אכן העביר מאות מיליוני רובלים מנלקחו בכפיה ממשלמי המיסים הרוסים והאוקראינים, לישיבות אמיתיות ופיקטיביות בכל רחבי רוסיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וטומי לפיד מימן את
מיכל,
29/11/04 16:25
|
הפרוטוקולים של זקני ציון. זה ידוע. הצאר דאג גם לקיצבאות מוגדלות למשפחות יהודיות ברוכות ילדים וטומי לפיד מנהיג מדיניות של מיכסה למועמדים החרדים הרבים המתדפקים גם דלתות האוניברסיטאות - ואין מושיע.
אתה יודע משהו אייכלר - אם יש מישהו שאני לא סובלת זה את טומי לפיד עם הדמגוגיה הנהנתנית שלו. אבל מה? כשאתה מביע דיעה אפילו אני רואה פתאום בטומי צדדים שאפשר לחבב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הגזענות של אייכלר
מיכל,
29/11/04 11:39
|
אף שעול הביטחון והחברה בישראל מסתכם בסכום דמיוני של בעיות, מתעסקים החרדים כולם רק בחצי אחוז של הבעיות הללו, שבזנב הבעיות. אף אחד מהחרדים לא שואל איך פותרים את עול המילואים או איך מסייעים לאמהות חד הוריות.
לאף אחד מהחרדים לא אכפת שמאות מיליונים זורמים לישיבות (וגם לישיבות פיקטיביות) ולקצבאות שונות ומשונות ולכל מיני צרכים ''יהודיים עלאק'' בלתי חשובים בעליל. וכל זאת למה? לטעמי, חברו כאן שני גורמים: המנטאליות הגלותית והפחד מאובדן שליטה. הרבנים נוקטים בשיטה זו מזה שנים, זו כבר מסורת אצלם. נוח להם לערפל ולגמד את ההישג הציוני בכך שהם ממקדים את ההתעניינות הציבורית בקיפוח החרדים וב''לסדר את הפריץ''. כך הם עושים לעצמם חיים קלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו שטיפת מח
קובי,
ת''א שיינקין,
29/11/04 13:05
|
מסויתה ומוסתת כך את עולה מתוך דברייך; פשוט רמה נמוכה.
מה, אין חרדים שמשרתים בצבא?? בוודאי שיש! מתי בפעם האחרונה התנגדת לתקציב למועצות הערביות כי בניהן לא משרתים בצבא?? אין עניים, הזקוקים לסיוע, בקרב החרדים?? בוודאי שיש!! אז בגלל שהם חרדים לא מגיעה להם עזרה?
''לאף אחד מהחרדים לא אכפת שמאות מיליונים זורמים לישיבות (וגם לישיבות פיקטיביות) ולקצבאות שונות ומשונות ולכל מיני צרכים ''יהודיים עלאק'' בלתי חשובים בעליל.'' אויייישששש כמה שאת פתטית בדקת חרדי חרדי שאת קובעת שלאף אחד לא אכפת?? מוי את הרבנית הגדולה? האדם הנאור, הקובע מה חשוב ומה לא חשוב בעליל??? תיאטרון הסימטה ביפו חשוב יותר??
מי שגלותי זו את, עם שנאה עצמית חסרת פרופורציה, ללא שמץ של טיעון עניינית העיקר לשנואת יש את מי...תענוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שינוי טועה ואתם טועים
ספי,
29/11/04 11:23
|
טומי לפיד טועה בדרך. הוא ממציא ביטויים אנטישמים מלגלגים כמו ''קניידלך'' כדי לתאר את הכספים היחודיים , אבל צודק שהקריטריונים לתקציבים חייבים להיות שוים וגם החובות למדינה - שירות בצבא ועבודה נושאת מיסים. אתם טועים כאשר אתם חושבים שלאורך זמן, הציבור יסכים לממן אתכם ולהסכים שבניו יהרגו במלחמות עליהם אתם מצביעים בכנסת בבעוד בניכם שמורים להם ''באוהלה של תורה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נכון מאד.
ל"ת
דליה,
29/11/04 10:54
|
|
 |
5.
הבנת הנקרא
מר ינשוף, ציון,
29/11/04 10:51
|
אחת ולתמיד: גזענות היא יחס שלילי אל אדם בשל מוצאו. שינוי - ורבים אחרים - מתנגדים לחרדים לא בשל מוצאם, אלא בשל השקפת עולמם ואורח חייהם. זו אינה גזענות, אפילו אם זה לא נעים למא אייכלר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי לא אומרים אמת. אבל רואים
ירון,
גן שמואל,
30/11/04 20:05
|
שנוי לא אומרים אנחנו שונאים חרדים. שינוי לא אומרים אנחנו נגד חרדים בכל דבר. עד כאן נכון.
אבל בו נסתכל מה הם כן אומרים ואיך הם מתנהגים, ונגד מה הם כן. הם נגד החינוך של החרדים. הם נגד אורחות החיים של החרדים. יש להם אפילו אמירות נגד האוכל והלבוש של החרדים.
אם זה לא גזענות, אם זה לא שנאה לשם שנאה, אם זה לא אנטישמיות. אז מצטער , לא יודע מה כן אנטישמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהות הגזענות היא ''התייחסות
מ.,
תל אביב,
29/11/04 13:56
|
שלילית (שנאה, אפליה) לבני אדם, בגלל מוצאם,*דתם*, או צבע עורם. גזענות כזו נחשבת כפגיעה חמורה בזכויות האדם..''
אין ספק שהתייחסות 'שינוי' לחרדים היא גזענות במשמעותה החמורה !! http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%96%D7%A2%D7%A0%D7%95%D7%AA#.D7.9E.D7.94.D7.95.D7.AA_.D7.94.D7.92.D7.96.D7.A2.D7.A0.D7.95.D7.AA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Gizaanut = anti RELIGION
whiteman tomas,
B.B,
29/11/04 12:45
|
and to your ignorance , racist can be also someone who is negativ , or discreminate people also because his differences like and religion people where discriminate in the past for its religion and this is what Tomi Lapid is doing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה פרשנות שלך?
יענקל,
לובלין,
29/11/04 13:50
|
|
 |
אולי אתה ה-מומחה..
מ,
תל אביב,
29/11/04 14:36
|
אבל המומחים של אנציקלופדיית ויקיפדיה חושבים כמוני.
צירפתי לינק בשביל קטני-אמנה כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המומחים
חלמון,
29/11/04 16:33
|
את ויקיפדיה ממלאים הגולשים והגולשים בלבד. לא צוות מקצועי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו ממש הצחקת אותי
מישהו שפוי,
ת''א הבירה,
29/11/04 16:32
|
ה''מומחים''??? של ''וויקיפדיה''??? זאת אנציקלודפיה וולונטרית במהותה, וכל מי שכותב בה ערכים, כותב אותם על דעת עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ענק !!!!!! כל הכבוד לאייכלר
ל"ת
חיים,
קריית מוצקין,
29/11/04 10:49
|
|
 |
3.
והדבר העצוב הוא
דודו,
29/11/04 10:34
|
שמצביעי שינוי הם באותה דרגה איטלקטואלית של האיכר המזרח אירופאי. הוא קונה את ההסתה בלי לחשוב פעמיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה לדבר על דמגוגיה?
מיכל,
29/11/04 16:29
|
''בגלל הציונים היתה השואה''.
''אנחנו חיים בגלות''.
''לכל החילונים יש שני ילדים וכלב''.
''מה שמעניין חילונים זה סמים. הם רק משועבדים ליצר''.
''בלי בחורי הישיבות לא היתה מדינת ישראל''.
''רק הציבור החרדי שומר על היהדות''.
''אנחנו נלחמים על כבוד המת'' (ולכן גרים בסנהדריה - בית קברות יהודי ענק מימי בית שני)
שאני אמשיך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבה נראה
אלי,
29/11/04 19:41
|
1)קשקוש מוחלט. 2)אנחנו חיים בגלות,זה נכון.ישראל היא העתק של החברה הנוצרית במערב. 3אולי לגבי הכלב לא נכון,2 הילדים (מקסימום) נכון גם נכון 4)סמים,יצר וצבירת רכוש הם כל עולמם של החילונים.אמת ויציב,מה לעשות. 5)קשקוש מוחלט 6)נכון.הציבור החילוני עצמו לא מצליח להצביע על הבדל מהותי אחד בינו לבין הנוצרים באירופה או ארה''ב.חילוני הוא נוצרי לכל דבר למעט רישום באיזה משרד ממשלתי. כואב,אבל נכון. 7)לא מכיר את ההקשר,לכן לא אתייחס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אייכלר.
יוסי,
שפלה,
29/11/04 10:31
|
|
 |
1.
חבל שאינך מפרט
קרובת משפחה שלך,
29/11/04 09:14
|
הרב אייכלר שלום,
יישר כח על המאמר. אני חושבת שאנשים באמת רוצים להבין לאן מיועד חצי המיליארד הזה, לאחר שהזרקורים הופנו אליו. אולי כדאי לפרט שזה מתקן עיוות בחינוך, ולתת מספרים מדוייקים - כמה מקבל תלמיד חילוני, וכמה יקבל תלמיד חרדי לאחר התיקון וכו'...צריך להסביר ממה מורכב הקניידעל.
בברכה, טוענת רבנית. זוכר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרזיטים
דוד,
29/11/04 11:55
|
צאו לעבוד - פרזיטים מושחתים.
ואח''כ אתם מעיזים לדבר על גזענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו לרצוח ולהסניף פרזיטים
ל"ת
לב לביוב דוס,
העשיר במדינה,
29/11/04 15:02
|
|
 |
kol akavod rabbi ...........
ל"ת
eliot,
dill n.j,
29/11/04 18:21
|
|