 |
60.
ליונתן בשיא חזק ואמץ
דב נאור,
נתניה,
13/08/05 23:22
|
אני מעריך מאוד את נחישותך במאבק על עתיד הדמוקרטיה הישראלית. אין כל צורך להרגיש רגשי אשמה כלפי המתנחלים. 38 שנים הם מצצו את לשד עצמותינו וגרמו לנו לקרבנות גם במובן החומרי וגם בחיי אדם. מיעוט זה לא התחשב ברצון הרוב, שהתנגד להתנחלויות הפוליטיות. עתה הגיעה שעת נקם ושילם והם יקבלו את גמולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מה אתם רוצים ממנו?
אלמונית,
ארץ ישראל,
14/11/04 08:57
|
אם זה לא היה בשיא, זה היה מישהו אחר.
בשיא בסך הכל מנסה ''לרכך'' את הטראומה. הוא לא אשם בשגעונות של שרון!!!!!!
אם אתם רוצים למנוע את ההתנתקות: צריך לרתום את כל הכוחות לאפיקים הנכונים, ולחבר את העם בחזרה אל ארץ ישראל ותורת ישראל, ולהעביר לעם את החשיבות של ארץ ישראל, על פי תורת ישראל!!!!!
רק זו הדרך שיכולה בע''ה למנוע את ההתנתקות!!!!
והתקפות מילוליות כאלו ואחרות כלפי בשיא אינן משיגות דבר וחצי דבר!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
the security guy is cute
perry,
rishon,
10/11/04 20:02
|
who cares abouth this guy check out the security guy he is so cute!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ההתנתקות החלטה נפשעת ולא דמוקר
יצחק בן לוי,
קרית אונו,
09/11/04 22:25
|
ההתנתקות החלטה נפשעת ולא דמוקרטית . כי כששרון -אריאל לשעבר והיום כשלון. עומד מול הבוחר ולועג מההתנתקות של מצנע ואומר שדין נצרים כדין ת''א וקיבל על סמך מצע זה 40 מנדטים.[ כעת מחמת לחץ של הסתבכות משפטית . ומניות ברש''פ דבר שמנע ממנו לרוצץ את האויב הפלשתיני הרוב של שרון הוא רוב שקרי. כי כשהבוחר בחר הוא התכוון אחרת . וכל ההתנהלות הדורסנית של פיטורי שרים. וכל האיומים והמשמעת הסיעתית הדמוקרטית של אבירי הדמוחרטה של '' שינוי''. ולכן על תנופפו בצביעות של החלטת כנסת. כי הכנסת נבחרת לפי מה שמסכמים עם הבוחר. גם רבין סיכם עם הבוחר שלא ידבר עם אשף ולכן ההסכם עם רב השאידים המתגעגע לתלמידיו היה לא דמוקרטי. העם עובר שטיפת מוח תקשורתית שההתנתנקות טובה לישראל . מה יתרונותיה אף אחד לא יודע הרי האוייב ימשיך לזנב בנו? וניתן פרס עידוד לטרור ואפילו ששרון אומר שזה לא פרס הוא לא מנמק למה לא הוא חוזר על מנתרות לא ענייניות. ולבשיא מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו. אל תנופף בשקר של החלטת כנסת שנבחרה במצע של נגד ההתנתקות ועושה ההפך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
התבכינות של משפחת בשיא
חביבה,
ירושלים,
08/11/04 22:29
|
א.נעמי ויונתן-תפסיקו להתבכין וקבלו באומץ מה שלקחתם על עצמכם ב.ציונות קוראים לתאוות השלטון שלך? ג.תפסיק לנסות לעשות רושם עם סימפטיה והבנה-הכל פלברות אף אחד לא מאמין לך ד.שקר גס על אחוזים כ''כ גבוהים של מי שניפגשו איתך. ה.הדיבורים שלך בבית השיטה נותנים הרגשה שאתה מדבר על קופים בכלוב.כמו''כ התלונות שלך על לו''ז צפוף וקשיים אחרים הכל בידיים שלך אפשר להזיז הכל ולעשות דברים יותר בנינוחות-אלא א''כ נכון שיש לכם הסכם עם האירופים או שתיקי השחיתויות עדיין מרחפים-בניקיון כפיים עכ''פ אינך רוחץ וגם לא אישתך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
יונתן
יעקב,
פתח תקוה,
08/11/04 14:06
|
בשביל מה אתה צריך את כל הבלאגן הזה החיים שלך ומשפחתך יותר חשובים.נכון אני לא מסכים עם ההתנתקות וכל מה שכרוך בכל אבל יש כנסת ,ממשלה ואם זה יתבצע זה בעיה אבל אתה כאדם אתה גורם למשפחתך צער גדול וכמו שאתה אומר גם לנכד אל תתדאג אם יצטרכו יבוא מישהו אחרויעשה את ההתנקות לצערי וכמובן שרון פילג אותנו כאומה אין ספק אבל החלטות ממשלה יש לבצע לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
המאבטח מדליק!
אפריים,
08/11/04 03:14
|
|
 |
53.
לדראון בפרספקטיבה היסטורית
יהודה,
07/11/04 23:48
|
מהלך ההתנתקות הוא הגשה על טס של זהב את המהלך הראשון בדוקטרינת השלבים של אש''ף עד להקמת מדינה פלשתינית על כל שטחי ארץ ישראל כתוצאה מ''זכות השיבה''. יונתן, אל תהיה זה שייכתב לדראון בהיסטוריה היהודית כמוציא לפועל של השלב הראשון. אם השלה הראשון לא יתממש אזי גם השלבים הבאים לא יקומו ולא יהיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
יונתן ,עדיף שתתפטר
ישראלי,
07/11/04 23:37
|
אם אתה חושב שזו טראומה לאומית תן למישהו אחר לעשות את העבודה. אדם אינו יכול לבצע מטלה כזו אם אינו שלם עמה במאה אחוז!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
בשיא
מרדכי,
נתניה,
07/11/04 21:14
|
לא יעזרו כל התירוצים,וכל ההשתתפות בצער וכיוצא בזה.מדבר כזה יוצא רק לא טוב ויכול להיות הרבה מאד לא טוב.אני רק ממלא הוראות,לא מקובלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
גם הפושע הגדול ביותר מצדיק את
ירון,
חיפה,
07/11/04 17:40
|
מעשיו. אפילו רוצח שרצח מיליונים יסביר לך למה הוא צדיק. מי שאנס את ביתו יתן לך הסברים כיד המלך למה זה היה המעשה הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יונתן, תפרוש בשיא !
אביעד,
07/11/04 15:10
|
|
 |
48.
מה עם האינטרסים האישיים של יונ
שוש,
מרכז,
07/11/04 11:05
|
למה לא בדקתם במסגרת הכתבה המורחבת את העובדות הקשורות לחברות הפרטיות שמנהל בשיא ושעשויות להרוויח מליונים מהפינוי. יונתן בשיא אינו נקי כפיים, לא האידאולוגיה מניעה אותו, אלא הכספולוגיה... למה מעריב לא פרסם דבר בנושא????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
המאבטח די חמוד
שלמית,
גיא בן הינום,
07/11/04 11:04
|
|
 |
46.
מחזקים את ידיך
זאב,
צפון,
07/11/04 10:18
|
אנחנו מאחלים לך הצלחה מלאה בתפקיד הקשה שלקחת על עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבשיא שאינו בשיאו
נעמי,
מרכז,
07/11/04 11:11
|
אני מאחלת לך כשלון חרוץ בעבודתך החדשה! ושתסבול בעתיד חזק בגלל התהנהגותך זו. והכיפה לא תעזור לך. גם שמעתי שבתך אומרת דברים אחרים לא מה שכתוב פה בכתבה. מי משקר??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
יש לפרק את הקיבוצים
מעשי,
07/11/04 09:27
|
הקיבוצים חיים על חשבון המדינה, הם מתפרקים ומזרימים להם מיליארדי דולארים בכל שנה, הם יושבים על אדמות לא להם וחלקם אף גונבים את האדמות ובונים עליהם קניוני ענק בבניה בלתי חוקית תוך מסחר בשבת שגם הוא לא חוקי.
מעכשיו יש להתחיל לעשות להם הכפשה שיטתית עד לפירוקם והחזרת נכסיהם לציבור הישראלי.
קדימה לעבודה!!!!! אפילו יקח שלושים שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה? רעיון!
ל"ת
מאיר,
07/11/04 13:33
|
|
 |
44.
איזה פחד
אסף,
07/11/04 01:35
|
ממש מפחיד לקרוא את התגובות מלאות הארס והשנאה כלפי אדם שבכלל לא מבצע בעצמו את ההתנתקות. אז בסדר, אל תסכימו. תפגינו, תעוררו הזדהות בקרב הציבור. אבל לקלל ולאיים על בשיא בצורה כזאת?! דעו לכם, כי אני בעל הזדהות עצומה עם המתנחלים על אף שאיני מתנחל בעצמי, וכל תגובה מכוערת שכזו מרחיקה אותי מכם ומפחידה אותי. אתם עושים לעצמכם עוול עם ההתנהגות המכוערת הזו. אליכם המתנחלים המתונים אני פונה ואומר: תעצרו את רכבת הקיצוניות הדוהרת אל התהום, ומהר. אני יודע שלא כולכם כאלה אבל העם היושב מחוץ לקו הירוק לא רואה את זה ולא יודע את זה. חבריכם הקיצוניים עושים לכולכם דמוניזציה. אתם מהלכים על חבל דק. הציבור שעדיין תומך בכם יילך וייעלם. תעשו משהו עוד היום. ואילך מר בשיא, אין לי אלא להתפעם ולהוריד בפניך את הכובע. רוב העם מבין אותך ותומך בך. לכולנו הסיפור הזה קשה. אנו מבינים את תפקידך בכל התהליך הזה ומעריכים אותך על כך. אנחנו מחזקים את ידיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If they didn't react
Abi,
07/11/04 03:16
|
like they do-they were unnormal and inhuman I remind you -they are going to be EVACUATED BY FORCE from the home they LOVE I don't wish you the same
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
המסקנה מדבריך פשוטה:
שלמה,
חיפה,
07/11/04 01:03
|
לא יהיה גירוש. זה בלתי אפשרי מכמה וכמה סיבות. תודה על העידוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תלמד היסטוריה בשיא
יוסי,
גוש קטיף,
07/11/04 00:42
|
גם היודנראט בגרמניה באמת (ואני לא ציני) רצו בטובת היהודים... ההיסטוריה תשפוט אותך כאחד מהם ולא יעזור לך כלום!!!! (למרות שבסוף לא יהיה כלום) מלבד - אם תחזור בתשובה עכשיו!!!עוד לא מאוחר!!! תאמר לאריק אני לא יכול תן למישהו רע אחר לעשות זאת אתה טוב מידי בשביל להיות אחראי לטרנספר שיהיה כאן לדעתך (לדעתי לא יהיה פינוי לעולם). תן לרע להראות רע אל תנסה לעשות כמעשה החזיר המראה טלפיו ואומר כשר אני... וד''ש ליסכה, רואים שיש לך מידות טובות שהורשת לה... באמת בשבילך - אל תישאר שם, למרות שאתה באמצע העשייה וחושב שאתה עוזר- אתה מזיק מאוד. אוהב עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בהחלטת הכנסת ''אין בהחלטה משום
ל"ת
פינוי ישובים'',
06/11/04 23:35
|
|
 |
40.
MASHEHOU AL HITNACHALOUT
Paam Hayiti,
Sham,
06/11/04 23:03
|
As somebody who grew up in Gush Dan in a low means family, I had the dilemma to buy a home behind the green line about 20 something years ago. NEVER EVER would I consider it, although some family members of mine chose to settle. THE BASIC REASON WAS M O N E Y. This movement from Gush Dan to the settlements was fundamentally ENDORSED BY THE STATE OF ISRAEL!!!! I feel sorry for the new generation that was born in the Hitnachalouyot, because for them THIS IS THEIR ONLY HOME. G-D BLESS YOU BASSIE! May G-d watch over you during these hard days. G-d bless Arik Sharon!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אדם אמיץ
אבי,
שומרון,
06/11/04 22:37
|
כתבה טובה וחשובה, אבל אני מסכים שהמקום שלה הוא לא תחת המדור ''יהדות''. יונתן בשיא הוא אדם אמיץ ועושה רושם גם ישר מאוד ובעל רגישות יוצאת דופן. כליכודניק שתומך בהתנתקות, אבל בלב כבד, שמחתי לראות שמציגים גם את הקושי הרב שבלהעביר אנשים מהבתים שלהם, לכל מי שמאמין שאין בעייה לעשות את זה. יחד עם זה, ברור לי שאין לנו ברירה אחרת. חזק ואמץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי בשומרון
שירה,
מרכז,
07/11/04 11:14
|
אתה אומר שאין ברירה. מי קבע כך? שרון? מה הדיקטטורה שולטת. אי אפשר לשאול אנשים או לחילופין לעשות בחירות ולראות אם יש ברירה או לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
צביעות
דתי,
06/11/04 22:33
|
תאור העובדות על ידי בשיא כ''דואג'' למפונים הינו צבוע. ברור שמי שלוקח על עצמו תפקיד זה סבור שצריך להתנתק ולא כי בגלל שהממשלה החליטה. סברתו כי הוא מבין את הניואנסים בין הדתיים רק מוכיחה כי הוא למעשה ''שטינקר'' מושתל לצורך הענין. לגופו של ענין גם אשם שעושה פשע גדול ביותר אינו חושב שהוא פושע. מעולם לא פגשתי פושע שאיננו מנמק ומצדיק את מה שעשה בק''ן טעמים. השיפוט האמיתי של הפעולה הנכונה נעשית ע''י בורא עולם. לא תהיה התנתקות מחמת כוחו ורצונו של עליון כיכך רצונו הרינו כולנו ככלי משחק בידיו ורק משלים עצמנו כמי שקובעים את גורלנו. ראה ערך שרון החושב כי הוא קובע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
A Jewish Settlement
Abi,
06/11/04 22:27
|
with a living Jewish community is HOLY YOU DON'T TOUCH IT for anything
If you touch and evacuate you put in doubt the whole Jewish existance in the region
Clever people try to find creative solutions Not necessarily the easy one:TO CUT AND RUN
The money -the simple problem The sychologic after chock will be enormous and might crack the Jewish society from inside towards the end of the dream for a third Temple
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בשיא- אתה תיזכר כמסייע לפשע
יצחק,
בנימין,
06/11/04 22:21
|
ההתנתקות היא פשע נגד עם ישראל,ונגד החזון הציני של שיבת העם לארצו. הדבר הזה לא יתבצע בסופו של דבר. ולך מגיע לחיות בפחד, להסתובב עם שמירה צמודה ולהתגנב בשביל להפגש עם האנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בשיא חברת לכוחות השאול
שמואל,
חיפה,
06/11/04 22:16
|
אל תסתתר מאחורי מילים כמו ציונות, כי בדרכך זו אתה מוכיח שאינך מבין מהי ציונות .דרגה צבאית אינה מטריה לכל דבר.או שאתה מבייש את הקיבוץ הדתי או שאם הוא כזה אזי הוא גם כן ראוי לכל גינוי. אתה יכול לדבר בבית השיטה או בכל אתר שמאל אחר כדי שתוציא דיבת ציבור שאתה לא מגיע לקרסוליו. ובכלל מילים יפות כמו ''הבנה'' ''הזדהות'' ושאר סופרלטיבים לא יטהרו את השרץ. בעז''ה הישובים ישארו לתפארת עם ישראל ואתה תזכר לדיראון עולם וממש חבל עליך כי באתה בכל זאת ממקום חיובי , אבל גם שרון הגיע משם.מסקנה: חזור בך .ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מה, גם כאן מצנזרים אנשי ימין?
ל"ת
מצונזר, כנראה..,
06/11/04 21:59
|
|
 |
33.
מסמך חשוב ומרתק
נחום,
06/11/04 21:45
|
|
 |
32.
אתם לא מפרסמים דברים נגדו
יציק,
06/11/04 21:43
|
|
 |
31.
בשיא מבייש את הכיפה שעל ראשו!!
ל"ת
מומו,
06/11/04 21:41
|
|
 |
30.
בשיא דומה למי
מיכל,
אפרת,
06/11/04 21:41
|
שבא לכרות את רגלי, ורוצה להחשב אדם מתון, הגון ומוסרי משום שהוא מביא לי פרוטזה להלך עליה במקום הרגל שכרת. תמיד אפשר להיות שליו וחייכן כשלא אותך עומדים לזרוק מהבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בשיא שותף בפשע לאומי
רמי,
הנגב,
06/11/04 21:40
|
שום דבר לא יסתיר ויחפה על העובדה שבשיא שותף לפשע לאומי ולניסיון לבצע טרנספר באחים. מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
למה שונאים???
אסנת,
קדומים,
06/11/04 21:32
|
מבין כ''כ הרבה דברים שיש לומר: יונתן בשיא אומר: '' קל לשנוא אותם, לשנוא משום שהם כפו על כולנו את סדר היום שלהם. '' האמנם? הם כפו? לא ממשלות ישראל השונות הן שהקימו את גוש קטיף?? ומי פינה לשם את מפוני ימית??? ובמה תמך אריק שרון??? אולי ''קל לשנוא אותם '' (למי בדיוק זה קל???) כדי להסביר לעצמינו את העול הנורא שנעשה להם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לאדון בשיא
נחמן שכטר,
אילת,
06/11/04 21:19
|
בושה. אני כבוגר בני עקיבא וכבוגר גרעין נח''ל לעין הנצי''ב וקיבוץ עלומים מתבייש שזה מה שיצא מקיבוץ שדה אליהו.
מספר משפחות ממקום הולדתי קרית שמואל גרים עדיין בקיבוץ זה ובושה שלא הצלחתם לשכנע את מר בשיא שחושב שהוא ב,,שיא,,ואני רואה בו,,ב ,,שפל,,
אריק שרון שבני משפחת אשתו גרו בקרית שמואל והיו חלק ממשפחתי הצליח בצורה שיקרית לסובב את כל המדינה וגם את מר בשיא.
קיבוצניקים דתיים,,תוקיעו,,אותו מקרבכם ומהר.
לך מר בשיא הפרסום עלה לראשך ואתה תנסה לסלק את משפחתי מהגוש,,לא ניתן,,לא נוותר אנחנו כולנו נאבק בכלים החוקיים והפולייטים לסלק את המשימה ואותך ואת שרון בראש.
לא אאחל לך שבוע טוב כשמשפחתי מתחילה כל שבוע בשבוע נוסף רע
רע להם שיהיה רע גם לך ,,בשיא,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הכי טפשי הקטע של הציונות...
על מי אתה עובד,
שקרן מושחת,
06/11/04 21:11
|
אתה יכול לעבוד עלינו שזה לא בשביל המשכורת, אין לך אינטרסים אישיים (משהו עם מניות, מוכר לך?) ושלא מדובר רק על שנאה (למרות ש''קל מאד לשנוא אותם''. חתיכת מנוול)... אבל להגיד שגירוש אלפי יהודים, גרירת ילדים בוכים מבתיהם וחלומותיהם, החרבת עשרות בתי כנסת במקרה הטוב או הפיכתם למשתנות או מסגדים או קייטנות חמאס - זו היא התגשמות הציונות?! אפילו שרון הבוס שלך איננו כזה רשע ציני ומושחת! תתבייש לך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק!
ל"ת
שכוייח,
07/11/04 00:35
|
|
 |
נחמן כל הכבוד!
חבריך ממחזור א.,
07/11/04 00:20
|
|
 |
25.
תחזקנה ידך
yossef,
זכרון יעקב,
06/11/04 21:03
|
איני שלא לחוש עצב מן הכתבה ומן התגובות.מתיישבי גוש קטיף ורצועת עזה, אתם -רובכם- ציונים אמיתיים אשר ראו לנגד עיניהם את המפעל הציוני ולא נוחותם האישית, ועל כך מגיע לכם תודה וכבוד. אך אנחנו , גוש הימין הרחב ניכשלנו! נכשלנו כי לא הצלחנו להביא מאות אלפים ליש''ע , גם כאשר נחתו כאן מאות אלפים ממדינות חבר העמים ב1990-91. כעת צריך לרכז כוחנו לקראת ירושלים, אלפי מנשה, גוש עציון... לצורך זה חייבים ללכת עם הממשלה הזו כי לא תהיה טובה ממנה. לך יותתן בשיא אומר רק -תחזקנה ידך וה' יתן בידך התבונה והעוצמה הפנימית ני הינך בעיני- עוסק בפרק חשוב -גם אם עצוב- בתולדות הציונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מנהל היודנראט פתאום מתרגש
שלמה,
נופים,
06/11/04 21:01
|
מה זה כל העיסוק בפרטים טכנים כשהוא רוצה לעקור לוחמים יהודים מקברותיהם?!!!? מה קרה שיש לו לב? רחמים מתבטאים רק במעשים!!! הקאפו הזה צריך ללמוד מה זה ציונות, ציונות זה ישוב הארץ והפרחת השממה, לא הריסת ועקירת יהודים מארץ ישראל. תבוש ותיכלם עוכר ישראל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
טימטום!!!המתישבים רוצים ש
בשיא=מקיאוולי,
06/11/04 20:48
|
|
 |
22.
בשיא הציניות...ציונות=גירוש
ל"ת
יהודים...,
06/11/04 20:45
|
|
 |
21.
בשיא אתה לא חייב לעשות זאת
יואש,
06/11/04 20:19
|
זו לא הוראה שמים זה סך הכל גחמה של שרון שהפך עורו, אין סיבה שתגלגל עינים לשמים, משם לא תבוא הישועה. אינך חייב לשרת את שרון אינך חייב לעשות מעשה בלעם. איני דתי ואיני מבין את הלהט המשיחי שלך. לא נאה ולא יאה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ציונות? כמה שפל אתה יכול להיות
ישראלי,
06/11/04 20:14
|
ציונות זה להוציא נפגעי טרור וחיילי צהל הקבורים בגוש?
ציונות זה להרוס בתי כנסת?
ציונות זה להרוס את הבית ספר של הילדים?
הציונות שלך = שפלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לא אומר מילה אחת של שקר
ערן,
צפון,
06/11/04 20:09
|
בכל הנאום הארוך הזה יונתן בשיא לא אומר מילה אחת של שקר, לא מתחמק משום נקודה קשה ואומר הכל ברגישות, בחום ובסבלנות.
לדעתי הוא מבין יותר טוב את המתיישבים בגוש קטיף מאנשי יש''ע שמתיימרים לייצג אותם.
עושה רושם של אדם נדיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשיא ושות' חיים מאנשים כמוך...
מתנחל מירושלים,
07/11/04 00:25
|
מדובר בזן שלם של דתיים חסרי עמוד שדרה ובטחון עצמי שיעשו הכל בשביל מילה טובה משמאלני, כשבדרך כלל מדובר על יריקה בפרצופם של חבריו (לשעבר) למגזר. אני בעניותי לא מבין איך אפשר לתאר אדם שתומך בגירוש אלפי אנשים נשים וילדים מבתיהם ללא שום תמורה ומגדיר זאת כציונות - אדם רגיש וסמפטי. אני הייתי בוחר ב''אדם ציני רודף בצע'', אבל על טעם ועל ריח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
חוקי סדום ועמורה
דב,
06/11/04 20:01
|
איך יכול יהודי( מאמין) להתנהל על פי חוקים שמתאמים לתקופת סדום ועמורה . וכל מי שלא מבין תבדקו את החוק שהכנסת חוקקה . תקותי שסופם של כל החוקים הללו יהיה כשם שנעשה לסדום ועמורה . ב''ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הטרגדיה היא שלנו לא פחות מאשר-
חוהל'ה,
06/11/04 19:59
|
הטרגדיה היא שלנו לא פחות מאשר של המתנחלים. שנים החזיקו את כל המדינה בפערפלך. משאבי עתק נשאבו, דם בננו נשפך על הגנת אילון מורה, מעלה עזוז וחירבת אלתחתח, והם גררו אתה מדינה לטרגדיה נוראית, שעתה, פתאום, הם חלק ממנה. הטרגדיה של כולם, וככל שתתרחש מהר יותר - נצא מחוזקים ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקיצור, את בעד אפוקליפסה עכשיו
ל"ת
אין טעם להתווכח,
י-ם (הכבושה),
07/11/04 00:28
|
|
 |
16.
מה עושה הכסף????
ל"ת
חיים,
06/11/04 19:55
|
|
 |
15.
מי שפרע באנשי דור המבול
צחע,
06/11/04 19:13
|
הוא ייפרע ממך, על הרשעות והמושחתות לבוא בשם הכיפה והיהדות, ועוד להגדיר את זה כציונות ?
אני מקווה שזה יהיה בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חזק ואמץ
י,
אי שם,
06/11/04 18:14
|
אני לא מקנא בך בשיא זה שלקחת את התפקיד הזה אומר שאתה אדם אמיץ כל הכבוד שמור על עצמך יהודי שאכפת לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למה זה נמצא באתר יהדות?
אני לא מבין כלל,
06/11/04 08:19
|
למה כל הנושא הזה כמו גם נושאים פוליטיים אחרים נמצאים באתר יהדות? כי יונתן בשיא דתי? זה ממש עלבון ליהדות. זו בדיוק הבעיה. מה שזה שייך ליהדות? בדיוק אפשר לטעון שכל נושא ישראלי שייך להדות. גובה המיסים, מפלס הכינרת ובעיית התאונות. גם מצב התיירות, התכנית הכלכלית ובעיות בתחום הבריאות והשלטון המקומי. זה הכל ''יהדות'' כי כל המדינה הזאת היא יהודית במובן הפחות חסר פשר של המילה ''יהדות'' ולא במובן הנכון והעמוק שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשיא הזכיר שיש חילונים רבים
ירון,
חיפה,
06/11/04 21:37
|
בהתנחלויות. כנראה שNRG החליטו שגם מתנחלים אלו קוראים את ''יהדות''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בשיא - כמו רבני ספרד שהתנצרו
אלי מייזליש,
בקעת אונו,
06/11/04 00:21
|
מה שמעצבן אותי זאת השלווה של בשיא. כאילו הוא הולך לשתות קפה באפרופו. בשנים 1412-14 הותשו תריסר רבנים מצמרת יהדות ספרד לויכוח עם הכנסייה שנקרא ''ויכוח טורטוסה''. והיו שם הכי הכי רבנים כמו למשל הרב שפירא או גורן. לבסוף הם הותשו וכעשרה מהם התנצרו. קיבלו משרה בצמרת הכנסייה ועשו חיים ואילו מי שהתעקש להיות יהודי , לקח את הפעקלה שלו והלך הבייתה - ואחרי כ-80 שנה גורשו כל המאמינים וכל הבשיאים המשת''פים התנצרו והיום אין מהם זכר יהודי. ככה יהיה עם בשיא - לא יהיה ממנו זכר יהודי שיתמסמס ויתאבק כמו מוץ ברוח לעולמים. זה כדאי? חבל שהוא שומר שבת ואינו קורא עכשיו את זה, ואיך אפשר עוד ללכת להתפלל? אל מי? אל מוחמד? אם יש לך אומץ שלח לי מייל יא מומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What's your point?
Yaron,
California,
06/11/04 20:25
|
Why do you compare jews who converted to Basi? that's exactly the connection between niddle and ass... Basi is responsible for carrying out his government decison . Do you think Had Sapira and Goren lived in 1412 they would have been convereted as well?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ליונתן בשיא ומשפחתו
כמה מילים מהלב,
05/11/04 15:37
|
יונתן בשיא הוא מאחרוני ''מלח הארץ''. ציוני דתי בכל רמ''ח ושס''ה, שביחד זה כידוע תרי''ג. יונתן היה מ''פ שלי בקורס מכים לפני עשרות שנים. אהבנו אותו אז ואין ראוי ממנו לעמוד בראש המבצע הנכון הזה עכשיו. יונתן - לך בכוחך זה... וגו'. אשריך. שבת שלום ומבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שהתעלמת מהמשך הפסוק...
נתי,
07/11/04 00:31
|
''לך בכוחך זה והושעת את ישראל'' - אני סקפטי איך גירוש יהודים הריסת חבל ארץ פורח ומתן רוח גבית לטרור (כדברי הרמטכ''ל) יתרמו להושעת עם ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק האיש מוכשר אבל...
אזרח,
06/11/04 22:40
|
הוא הולך לעשות מעשה מאוד שלילי. הוא אונס אנשים לעזוב את בתיהם ולהחריב את העולם היפה שבנו במו ידיהם. וכל זה תמורת מה??? תמורת כלום!! צעד חד צדדי תחת אש לקול צחוקם המתגלגל של המחבלים. הרס לשם הרס שלא יפחתי את הטרור אך יפגע פגיעה אנושה ביכולת ההגנה העצמית שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YISHAR KOACH LAKOTEV
ל"ת
HALEVAI HARBEH,
KAMOCHA!,
06/11/04 22:39
|
|
 |
10.
כתבה או עלון תעמולה של המינהלת
ל"ת
מלוקק ומתחסד,
05/11/04 15:20
|
|
 |
9.
מי שנוטל חסות על גירוש אזרחים
יעקב,
05/11/04 14:40
|
|
 |
יעקב, יכול להיות
יואב,
05/11/04 18:47
|
שבגלל שגירשנו פלשתינים מבתיהם ב-67, אנחנו צריכים להגן על הבית שלנו עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא גרשנו ערבים מהבית ב-67
עובדה היסטורית,
06/11/04 22:24
|
|
 |
יואב, יכול להיות...
נקודה למחשבה,
06/11/04 21:27
|
שבגלל שהחלטנו לבחור בארץ ישראל ולא באוגנדה אנו נאלצים להלחם על בתינו עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק ב-67' גרשנו. גם ב-48.ו
זיל גמור,
06/11/04 20:39
|
מאותה סיבה:נסיונם הכושל (למזלנו) של הערבים לשחוט אותנו (חיים או מתים, כמו ב-29' בחברון), לאנוס- כנ''ל, ולשדוד . לתשומת לבך. ואידך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד היסטוריה, חבוב
יעקב,
06/11/04 16:41
|
בתי גוש קטיף הוקמו על קרקע שוממת.
70% מהקיבוצים, לעומת זאת, ,למשל, הוקמו על אדמות כפרים ערביים שננטשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
גם לי יש אבא
מירי,
ירושלים,
05/11/04 14:19
|
|
 |
מה הקשר?
יואב,
05/11/04 18:48
|
ישנה החלטת ממשלה, ופתאום חשבתי שהמתנחלים מאוד דמוקרטיים. אבא שלך לא מגורש, הוא מקבל פיצויי ענק, ויעבור לרמת חיים גבוהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין פיצוי לטראומה ולמהלך
ירון,
חיפה,
06/11/04 21:33
|
אין אף פיצוי שיכול להצדיק את המהלך המתועד. צריך פשוט להדגיש לאנשים שמר בשיא הינו לא המגרש אלא המנסה לעשות סדר בבלאגן. לחשוב על יום האחרי (בין אם יתבצע כמתוכנן או לא, בין אם יסכימו או לא) אינו דוקא כמגרש. מיזו החזית שפירסמה נגדו כרוז? מעולם לא שמענו עליה, אבל עצוב לראות שמוציאים את הכעס על מי שרק מנסה לעזור (שהרי גם בלעדיו הגלגל מסתובב) ולהיות הומני בעיניין. בין אם המתנחלים מסכימים איתו ובין אם לא התגובות מוגזמות ומנופחות (אולי ע''י התקשורת, ואולי ע''י מתנחלים שמוציאים כעס...). מדוע קראו לזה מנהלת ההתנתקות בכלל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשיגרשו אותך מהבית תבין...
נתי,
ירושלים,
06/11/04 21:25
|
אני לא מכיר אותך ואת ערכיך (אם יש כאלו), אבל יש במדינה הזו אנשים עם ערכים ואידאולוגיה, שהקשר שלהם לביתם ולאדמתם קצת יותר עמוק מערכם בשוק הנדל''ן, כך שבניגוד לשקרי הפוליטיקה, בחיים הכסף לא יענה את הכל. החלטה לגרש אנשים מביתם היא מושחתת ובלתי מוסרית, גם את נותנים להם פיצוי כספי מלא על כך. כשההחלטה נובעת משיקולים פוליטיים-משפטיים של שרון, שמנצל את המנדטים הרבים שהוא קיבל כדי לפעול בניגוד מוחלט למה שהבטיח לבוחריו (להזכירך, הוגה ההתנתקות הוא מצנע, שהציבור בהחלט אמר את דברו לגביו) - במצב זה קצת קשה להבין את הקישור שלך בין ההתנתקות לדמוקרטיה... בתקוה לבשורות טובות ומנהיגים ערכיים וישרים נתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החוק מעביר אנשי עמל לאנשי תמחו
משה,
06/11/04 20:04
|
|
 |
החלטת ממשלה?
מירית,
06/11/04 19:02
|
כמה משפחות נמצאות על אי אחד. הם סיכמו ביניהם שהתנהלות החיים שלהם תתבצע תמיד באורח דמוקרטי, כלומר לפי הרוב. שודדים מאיימים להיכנס לאי. באסיפת הרוב הדמוקרטי הוחלט שאחד מהתושבים ימסור את אשתו לשודדים (למרות שהם מאיימים לשדוד בכל מקרה), כדי להראות לשודדים שהתושבים מוכנים לויתורים. האחד הזה מתעקש.
עד שבא יוחנן בשיא והחליט לשכנע שיש לכבד את הדמוקרטיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש בגרוש
יעקב,
06/11/04 16:44
|
עם כספי הפיצוי הוא יוכל לקנות דירה מחניקה בעיר צפופה.
איכות חיים היא לא מה שמצפה למגורשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שימו לב ! איך הוא לחוץ...
קובי,
מודיעין,
05/11/04 14:12
|
שימו לב תושבי גוש קטיף הוא לחוץ שכולם יצרו איתו קשר בהקדם ואובד עצות בקשר ל 3 ישובים שטרם יצרו קשר , ולכן אם אתם רוצים לסייע למאבך אל תפנו אליו כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נו, מה יתן כל הפינוי הזה?
יפה קליין,
פתח תיקוה,
05/11/04 13:42
|
ללכת להרוס משפחות ולקרוע את העם וכל זה בשביל מה? ככול שאני חושבת על זה יותר אני לא מוצאת שום סיבה חוץ מחילוץ של שרון מתיקי החקירה. הרי שום הסכם שלום לא נחתם, אף אחד לא יודע עד היכן יגיעו הנסיגות ואיזה עידוד זה יתן לערבים להמשיך בחיסול ההדרגתי של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה חד צדדי
נס די-נור,
דרום,
06/11/04 22:44
|
את מעלה את הנקודה החשובה ביותר: אם לוותר על חזקה שנלקחה תוך מלחמת קיום ותחת הקשיים שהיו- ואפילו אם הממשלה משוכנעת שייטב אם ניסוג-למה לא לקבל משהו תמורת יישובים, תשתיות, שנים של דם יזע ודמעות? מדוע לא תמורת הסכם שלום? מדוע כולם מקבלים כמובן מאליו שפלסטין תהיה יודנריין ''נקיה מיהודים?'' למה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי האמריקנים לוחצים
חנה,
חיפה,
06/11/04 22:02
|
זה ההבדל בין רבין לשרון- רבין באמת האמין שצריך להחזיר שטחים כדי להביא שלום ומישהו חשב שזה יהרוס את מדינת ישראל. שרון נאמן לתכתיבים האמריקניים ותמיד יוכל להסתתר מאחוריהם. ה ב נ ת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שמח ועצוב
נועם,
מעבר להרים,
05/11/04 12:49
|
אני שמח שיש עוד אנשים בציבור הזה שחושבים בעצמם, שלא פוחדים להיות שונים, לחשוב בצורה שונה, לחתור למטרות שונות, לא לפחד מההמון המאיים.
אני עצוב שהציבור הזה נהיה יותר ויותר חד ממדי, אלים, שרק נושא אחד בוער בעצמותיו, שלא מסוגל להבין את השונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להיות שזה רק התקשורת
ירון,
חיפה,
06/11/04 21:34
|
|
 |
על איזה ציבור אתה מדבר?
יעקב,
05/11/04 14:37
|
על הציבור שהחליט לגרש את ה''שונים'' מבתיהם, ולהפקיע את רכוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בשיא מושחת!! לפרטים נוספים כנס
יוני,
גוש קטיף,
05/11/04 11:13
|
http://katif.net/ro_new.php?id=6171 חשיפן\ות שחבל על הזמן על נופת הצופים של בשיא שמתגלה כאינטרסנט מושחת הרוצה לגזור קופון ענק מההתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשיא-ניגוד עניינים, ראו גם ב
סדומאי,
06/11/04 20:43
|
|
 |
בוש והכלם.
___,
ירושלים,
05/11/04 20:45
|
אני מכירה את יונתן בשיא באופן אישי, והמדובר באדם ישר דרך, מצפוני ומוסרי, שפועל מתוך אמונה בצדקת דרכו, ולמרות איומים והכפשות מצד דומיך, הממררים את חייו.
יונתן, אני מחזקת את ידיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשיא העלוב
עליזה,
בני ברק,
07/11/04 11:19
|
אם את מכירה היטב את בשיא ומצדיקה את מעשיו הנלוזים למה אינך מופיעה בשמך???????? ה' ישלם לו כגמולו-בטוח ולא בטובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקי ללקק לחברים שלך
ל"ת
מושחתת,
06/11/04 20:10
|
|
 |
ומה עם התיחסות לעובדות??
ל"ת
יוני,
06/11/04 20:05
|
|
 |
מספיק עם ההסתה
זיו,
צפון,
05/11/04 15:07
|
תפסיקו עם ההסתה הרי עם בשיא היה מנהל את קמפיין המאבק נגד הייתם אומרים שהוא צדיק האיש לא אחראי על ההחלטה להתנתק תפסיקו להאשים את הרופא במחלה ואולי עם תשכילו להיות חכמים גם תזכו לשתף פעולה עם אדם יוצא דופן מתון הגון וסבלני שנמצא במקום הנכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסך הכל מילאתי פקודה...
ל"ת
יורגן שמיט,
08/11/04 07:57
|
|
 |
''אם'' זה ב''א''
ל"ת
לשונאי,
06/11/04 22:25
|
|
 |
3.
אני לא מרחם עליו
נריה,
שומרון,
05/11/04 09:02
|
תרגילים פסיכולוגיים שקופים. יונתן בשיא ידע מראש שאלו יהיו התגובות, כך שלא ישחק אותה מסכן.
בשיא הוא במפורש עונה להגדרה של אדם אכזר, והחיוכים החיצוניים לא יטשטשו את זה. ואני אינני מרחם על האכזרים. מי שרוצה לזרוק אותי מהבית, מי שרוצה לחלל את הקבר של סבא שלי, מבחינתי הוא מנודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בשיא - לא נשכח ולא נסלח
שי,
05/11/04 08:08
|
אתה משתף פעולה עם שלטון שמורה לעשות פשע מוסרי ופקודה בלת חוקית בעליל, גירוש יהודים ונתינת ביתם לרוצחיהם. זה פשע נגד המוסר האנושי, ואתה משתף פעולה.
לא נשכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אתה אשם בטראומה בשיא
אלי,
רחובות,
05/11/04 06:29
|
יגיע הזמן בוא תעמוד לדין על פשעיך. ואל תאמר בצעתי פקודה... כי טיעון שדוף זה לא יעזור יותר
הגב לתגובה זו
|
|