 |
29.
כל הכבוד
שלומי,
31/10/04 21:42
|
סוף סוף בן אדם שמבין מהי תורה ומסגרתה, ומי הם גדולי ישראל כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אני מתה עליו
מורן,
בית שמש,
31/10/04 18:39
|
הכתיבה שלו יפה כמעט כמוהו. אני שרוטה על מוטי. אני אוגרת את כל מה שהוא כותב,עכשיו נוסף לי גם הכתיבה שלו במעריב.
אני מתמוטטת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אל תיתמם. הם יודעים ששרון גמר.
יוז'ף,
בוי בריק,
31/10/04 18:36
|
את החשבון יגישו ליורשו ואם זה ביבי או אחר הוא ישלם בריבית דריבית כי עשו לו מיצווה. זהו גם צעד בתעמולת הבחירות הקרבות שכבר החלה. מלקקים לבוחרים. כמו כולם. הרבנים שבויים בידי צאן מרעיתם. כאילו צאן. כזה שמוביל את הרועה. שהוא בעצמו שפן קטן ולבן. או אולי דווקא שחור. נדבר אחריהן מותק, ונזכיר לך מה כתבת. תצטרך לאכול את הכובע . (הרבה לשון נופל על לשון, אני ג-דול). נ.ב. למה גנבתם את סיון רהב שהיה לה עתיד והיתה עיתונאית נהדרת. פעם. לפני האג'נדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
סחטיין.
קנאי,
30/10/04 21:09
|
|
 |
25.
ש''ס קנו את עולמם...
ל"ת
אפרת,
30/10/04 18:28
|
|
 |
24.
מרדכי לביא - בהצלחה.
ל"ת
משה,
ירושלים,
29/10/04 15:00
|
|
 |
23.
יש להם עוד הרבה מה לעשות...
חני,
פתח תקווה,
29/10/04 09:55
|
בשביל שהחרדים יצליחו לטהר את שמם הם עוד יצטרכו לעבוד הרבה וקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מוטי אין עליך, אתה ענק!!
ל"ת
מאזין קבוע,
29/10/04 09:37
|
|
 |
21.
לא יחשבו סחטנים? כמה שאתה תמים
יעקב,
מרכז,
29/10/04 09:14
|
עיתונאי קטן שלי, כמה שאתה תמים ומנותק מהמציאות... החילונ ים שונאים את הדתיים כי הם דתיים, והם שונים ובמיוחד כי הם יודעים את האמת בלבם על כך שהדתיים צודקים ויודעים שיש בורא לעולם ויש שכר ויש עונש מעוצמת הקונפליקט - שאין להם את האומץ לקום ולהשתנות - לכן הם שונאים וימשיכו לשנוא כל עוד יתקיים קונפליקט זה. שמעת? עיתונאי קטן שלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אבל למה להתנגד??!!
מהוז,
רחובות,
29/10/04 09:06
|
why not get away from the palestinians. Many jewish life will be saved. isn't that the tora's way??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מסכים עם כל מילה
ל"ת
אלי,
29/10/04 08:36
|
|
 |
18.
אין חרדים להשכיר.
ל"ת
חרדי,
29/10/04 06:19
|
|
 |
17.
לביא, חשבת שהתמונה תוסיף כבוד
מנחם,
בית וגן,
29/10/04 01:37
|
|
 |
16.
חרדים חרדים
חרדי או לא?,
29/10/04 00:08
|
כן עשיתי כותרת כזו כדי שתבא לראות כן אתה השמלאן הנפוץ שכל כך שמע שהחרדים סחטנים שאתה לא מבין מה הוא רוצה.. יש לי רק שאלה אחת... מה אתה כן כן אתה מה אתה עושה בארץ ישראל? בגלל שהאו''מ החליט? למה לא אוגנדה. ואם תגיד לי בגלל שזה שלנו אני ישאל אותך 'מאיפה אתה יודע'? אז מה תגיד לי כי אבותינו היו פה פעם. אז יופי אבל גם הם 'גנבו' את זה מהפלשיתים או אני לא יודע מה שהיו פה קודם אז איזה 'זכות' יש לנו כאן.? מה רק בגלל שהיינו 'מסכנים' ועשו לנו שואה אז מותר לנו לעשות את זה לאחרים? שיתנו לנו מקום שלא מפריע לאף אחד למה דווקא פה? ואגב תגיד לי: אתה מכיר עוד 'עם' בעולם כולו ? אני לא מדבר על דת המסולמים זה דת הנוצרים הבודהיסטים זה דתות אבל היהדות זה עם ול'עם' הזה יש ארץ . אבל..... מה זה ה'עם' הזה אם לא התנ''ך? מה זה 'ישראל' בלי חנוכה פורים פסח וכו' וכו' וכו' אז תגיד מה שאתה רוצה במדינה המיוחדת מאוד שלנו (אין כדוגמה זו בכל העולם היום לפחות) אי אפשר להפריד מהעבר ומהווה. בלי העבר אין לנו שום זכות ל'גנוב' אותם בהווה. אז עכשיו אתה יכול קצת לנסות להבין שאם יש אחד שלוקח את העבר שלו ברצינות ורוצה ללמוד עליו וליישם אותו או במילים אחרות: להצדיק את המצאותינו פה בטח שצריך לתת לו כסף..... תחשוב על זה מחכה לתגובה/תשובה (תרתי משמע)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מילים
חילוני חרד,
או שלא,
29/10/04 09:09
|
כן, הכותרת היא בשביל להכניס אותך לכאן, אותך החרדי הנפוח שבטוח שהאמת מצויה אך ורק בכיס שלו.
מה אני עושה פה בארץ ? אני פה משום שזו המדינה שלי. אני פה למרות שהרבנים לא עודדו בכלל את הקמת המדינה, למרות שיש מגזרים גדולים בין החרדים שהם אנטי ציונים, למרות שעד היום מדינת ישראל היא כעצם בגרונם משום שהוקמה ע''י חילונים. אני פה כי אני רוצה ואין לי כל צורך באישור שלך, אני פה כי אני מרגיש שייך, אני פה כי כאן מדברים את השפה שאני הכי מכיר, אני פה כי אני מבין את המנטליות. ד''א , נולדתי כאן כך שהקשר בין החלטת האו''ם לשהותי כאן אינה מהותית.
יש לך שגיאה, ''עם'' אכן מוגדר ע''י אמונה משותפת אבל לא רק, יש הגדרות נוספות ל''עם''. בשואה ד''א לא יכלו לחגוג את פורים אז מה הם לא היו יהודים ???? האם הם חגגו את טו בשבט או את חג השבועות?
ועכשיו לבדיחה שלך :''אז עכשיו אתה יכול קצת לנסות להבין שאם יש אחד שלוקח את העבר שלו ברצינות ורוצה ללמוד עליו וליישם אותו או במילים אחרות: להצדיק את המצאותינו פה בטח שצריך לתת לו כסף..... תחשוב על זה מחכה לתגובה/תשובה (תרתי משמע)''
הבעיה היא שיש רבים שמשתמשים בדת כקרדום לחפור בו, ובינם לבין אמונה אמיתית וטהורה אין דבר וחצי דבר. לצערי הם רבים מידי (לא אחד), הם רציניים בניצול אבל לא באמונה, הם מוכנים ליישם את דרכם בצורה שלילית ולא חיובית, והם חיים כאן בצורה שונה מאד מאיך שהיו חיים במקומות אחרים - מודה הכל באשמתי כחילוני שנתתי ואני נותן להם. אז תפשיל שרוולים יהודי יקר ותתחיל ליישם את הדברים האמיתיים : אם אין לחם אין תורה, ואהבת לרעך כמוך, לא תגנוב וכו
מחכה לשאלתך (תרתי משמע)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree with you 100%
mazal tartakov,
Sibiria Russ,
01/11/04 10:53
|
This is nthe smartest think I read for long time.I wish they were more people like you living in Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תמיד ימצאו סיבה לשנוא
ל"ת
איהוד,
28/10/04 23:41
|
|
 |
14.
צודק בהחלט! וקידשו שם שמים
ירון,
חיפה,
28/10/04 22:36
|
|
 |
13.
מה יהיה הסוף?
אייזנמן,
28/10/04 22:23
|
סוף סוף דברים כדורבנות אכן הכספים מגיעים לישובות ולא בזכות כפי שמיצגת זאת הממשלה במגמתיות שנועדה להשפיל ולהמאיס יותר ויותר את הדת על הציבור החילוני שממילא רוצה להאמין במה שמוכרים לו ואינו טורח להבין ולפתוח את ליביו לעולם הדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חחחחחחחח כפרע על טומי לפיד!!!!
דני שמוליק,
דימונה,
28/10/04 21:51
|
|
 |
11.
דברים כדרבנות
שמעון הנורמלי,
איזור נורמלי,
28/10/04 20:03
|
דברי פי חכם חן. הגיע הזמן שיהיה פה מישהו נורמלי שיכתוב כתבה נורמלית על נושא נורמלי בצורה נורמלית. תגידו, מה אתם נורמלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פתטי
יעקב,
28/10/04 19:59
|
החרדים היו וישארו תמיד שחטנים, והסיבה פשוטה.
לציבור מובטל אין אפשרות לממן חינוך או מחיה לילדיו, ותמיד ייאלץ לסחוט בכוחו הפוליטי.
חרדים חיים בצורה מחפירה, ומנצלים כל קומבינה כדי להכניס עוד כמה גרושים בסוף החודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ועכשיו, קצת פרופורציה
מר ינשוף,
28/10/04 18:39
|
א. אכן, שבוע קשה עבר על אוהבי ארץ ישראל. מקצתם נחלו אכזבה חריפה בשל תוצאות ההצבעה בכנסת. מרבית אוהבי ארץ ישראל אולי לא שמחו על ההחלטה, אבל ללא ספק נשפו אנחת רווחה כשהתברר שהכנסת מאשרת את ההתנתקות. קשה לדעת, למשל, כיצד היה שופט שלמה המלך אם היתה מונחת לפניו ארץ במקום תינוק... ב. אכן, נעים היה לגלות שגם למפלגות הדתיות יש עקרונות שלא ניתן לרכוש בכסף, אבל הדרך מכאן ועד להגיד שהן לא סחירות - רחוקה מאד. קודם כל, לא הציעו להן שום דבר מיוחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לא הציעו לשס קואליציה
משה,
28/10/04 17:31
|
בכלל לא הציעו להם להיכנס לממשלה. כך שזה עוד לא עמד במבחן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ההתפקחות של החרדים
ערן,
י-ם,
28/10/04 17:18
|
|
 |
6.
הכתבה הכי טובה שהיתה פעם באתר.
ל"ת
ביקורת,
28/10/04 17:06
|
|
 |
טעות בהבנה
אזרח,
30/10/04 18:29
|
הוא כנראה מתכוון לומר - הכתבה שהכי הזדהתי איתו רעיונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחח מה אתה מפרגן לעצמך מוטי
ל"ת
שמעון,
29/10/04 09:54
|
|
 |
5.
פרשנות זולה
מירב דולב,
ב''ש,
28/10/04 17:03
|
|
 |
4.
סוף סוף כתבה אמיתית!!
ל"ת
יצק,
28/10/04 16:43
|
|
 |
3.
אם הם היו מקבלים את...
שמעון,
28/10/04 16:38
|
אם הם היו מקבלים את מה שהם רצו הם היו מצביעים גם בעד.
ותפסיק לבלבל ת'מוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת זה אתה יודע בוודאות מאיפה?
ל"ת
גידי,
הרצליה,
29/10/04 03:37
|
|
 |
במילים אחרות''אל תבלבל עם עובדו
דוס שחור משחור,
28/10/04 19:20
|
ת השנאה לדת היא כה מוחלטת עד שהחילוני רק מייחל לראות מוסד חרדי קורס ומורעב, ללא שום תקצוב ושתדלנות,, וכמאמר ר'' עקיבא לפני שלמד תורה ''מי יתן לי תלמיד חכם ואשכנו כחמור זוהי החילוניות ואלו פירותיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שטויות כאלה מזמן לא קראתי
נתי,
28/10/04 16:32
|
הם כן סחטנים
ואם הם היו לשון מאזניים היה פה סיפור אחר לגמרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
גם ת'פלוץ הזה הבאתם לNRG?
מרזל,
28/10/04 16:06
|
מרדכי לביא הוא חרדי שלא מבין כלום. במקרה נתנו לי מיקרופון
הגב לתגובה זו
|
|