 |
49.
הצעה לשפנים במערכת nrg
גל אוחובסקי,
22/09/04 13:38
|
אולי במקום להצטדק בדרככם המתנחלית הקבועה הייתם מפרסמים את הטקסט שלי במלואו ומתווכחים עליו, ולא מביאים רק את הסוף, באופן זול וסנסציוני. ואגב לא מאוחר לעשות זאת לקראת יום כפור. השבוע יופיע טורי הנידח בעניין המחסומים. בברכת גמר חתימה טובה גל אוחובסקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגל אוחובסקי-אפשר גם אחרת
ארזה,
ת''א,
17/11/04 08:58
|
בלי להיכנס לויכוח עניינית, בדבר אחד הם צודקים, אם אותם דברים היו נכתבים ע''י מישהו שמונח לו משהו סרוג על הראש, אפילו בקוטר מילימטר, הרעש היה גדול מאוד. וחוץ מזה, ניחנת בכישרון גדול דיו כדי להבהיר את עמדותיך בלי הסייפא הפרובוקטיבי,המקומם אז למה לתת לרשע הכי זוועתי עלי אדמות אפילו שמץ של לגיטימציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתבה שלך לא מאוזנת
מוני,
26/09/04 22:58
|
|
 |
אמרת או לא?
הראל,
23/09/04 16:51
|
|
 |
פתאום גם לשמאלנים הוצאו מהקשרם
משה,
ירושלים,
22/09/04 17:48
|
פתאום גם שמאלן גאה טוען שדבריו הוצאו מהקשרם... תעמוד מאחרי דבריך במקום לטעון שמי שקורא מה שהיה כתוב לפני כן יבין אחרת. נגמרו הבעיות במדינה? העובדים קיבלו שכר, אין פיגועים, שמה שנותר לך זה להגן על אוייבנו בדרך השמאלנית הקבועה? מלאת השנאה העצמית.
ודברי הוצאו מהקשרם, חבל שלא קראת אותם במילואם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה יופיע הטור?
המגיב לענין,
22/09/04 17:07
|
ומעניין שאוחובסקי משתלח בחבריו לעתון לשעבר.. אגב הוא צודק לגבי זה שלא חתום עתונאי תחת הכתבה אלא ''מערכת..'' אבל מצד שני כדי להוכיח צדקתך גיא לפחות תגיד איפה יפורסם הטור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי
דינר,
אילת,
22/09/04 16:42
|
אולי כי הם יודעים שאם יפרסמו את הטקסט המלא, הם יקבלו מכתב מעורך דינה של רשת שוקן עם דרישה לתשלום אלפי שקלים על הפרת זכויות יוצרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
זה כל כך נכון!לוי ואוחובסקי
מחליאים,תגיבו,
22/09/04 10:34
|
גדעון לוי חביבי למה אני צריך לשלם לקולנוע 10 מליון לשנה?למה אני צריך לשלם לאחמד טיבי את המשכורת,למה אני צריך לקיבוץ שפיים מאות מליונים בעקיפין כשהוא גונב את כל קרקעות המדינה? וכשהוא מעלים מיסים?ולמה אני צריך לסבול יצורים כגל אוחובסקי?גל אוחובסקי יקירי אם הייתי פחות אגואיסט הייתי מתפוצץ לך בבית ופוטר את העם הזה מיצור כמוך. ואם כל כך חרא לך ואתה מרגיש כל כך אשם אז יש לך 2 אופציות::1. להתאבד ולא לתת ליסורי המצפון להציק לך.2 לעוף לכל הרוחות מהמדינה הזאת ולא לחזור ולהצטרף למפלגת היידר.שלום לא היה נעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לא מפליא שאתם כותבים אנונימיים
אלי כהן,
נתניה,
20/09/04 18:27
|
''מערכת NRG'', כשאתה כותב בלי שם זה מעיד שאתה מתבייש ללכת ברחוב ושרענן שקד, נאמר, יראה אותך. מה יקרה חלילה אם יגיד לך שלום, כשהוא יודע שקראת לו - סתם כך, מהשרוול - ''נער שעשועים''? או כשתלך ברחוב ואני אדע שאתה תורם את הכסף שלי - מפני שאתה מערכת של עיתון שמשפיע על מי שתורם את הכסף שלי - למעלה תנצ''בים? אה? מה אתה אומר, שתזדהה? או שאתה מתבייש מדי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לא תעשה לך כל פסל...
חילונית אדוקה,
ירושלים,
20/09/04 11:57
|
עשרת הדיברות, להזכיר למישהו? אז מה? אם אי אפשר לפסל מאפר פסלים ותמונות לעבוד אותם - אז עובדים ישר את האדמה? נכון, קדושת החיים נחותה ביהדות מקדושת המקום: הבית, העץ, הקרוואן ו-16 בניך שחמישה מהם קטועי אברים, שניים עיוורים כולם לוקים בטראומה קשה בגלל העקשנות העיוורת של אבאימא שלעולם לא יקחו אחריות על המעשים שלהם ולעד יאשימו את האלוהים ששלח אותם להפקיר את חייהם וחיי עמם בידי המוות ולמצוץ את כספי המדינה שרוצה להגן על אזרחיה בכל מחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההבדל...
ארז,
20/09/04 14:10
|
בין האדמה בכפר דרום ובין האדמה בתל אביב? אם הראשונה לא קדושה, גם השניה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
המטרה המוצהרת הפלשתינית
אודי,
תל אביב,
20/09/04 09:44
|
|
 |
44.
לא הבנתי...
אבנר,
הדת היהודית,
20/09/04 09:24
|
זה מדור יהדות או הבטאון הרשמי של המתנחלים ???(ראה שאלה לאוחובסקי, ולרענן שקד) מי החליט שהיהדות מוזהה לגמרי עם ההתנחלויות ? אני חשבתי שדווקא ערך ההומניות עומד לנגד עיניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהדות היא הומנית
אורי,
20/09/04 14:52
|
חלק גדול מאד מהדתיים ובכלל זה רוב המנהיגים שלהם הומנים לכל האנשים ימינה מביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן ערך ההומאניות...
ארז,
20/09/04 11:55
|
|
 |
43.
מדור מצויין נושך ושונה מן העדר
ל"ת
דרור,
20/09/04 03:09
|
|
 |
42.
לארז
נמרוד,
20/09/04 02:44
|
|
 |
עזוב,סתם מתנחבל משועמם
גיא,
תל-אביב,
21/09/04 12:14
|
בונ'ה מדהים,הבן אדם עבר תגובה תגובה שלא תאמה לדעותיו והפיץ את דברי השטנה שלו...בן אדם קח ת'צמך בידים ולך תעשה משהו מועיל (למשל - תזרוק אבנים על ערבים,תשים עגלת נפץ בבית ספר לילדות פלשתינאיות או מה שלעזעזל אתם עושים בזמנכם הפנוי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תרבות חילונית מהי?
אור,
תא,
19/09/04 23:26
|
סמים,מועדונים,סקס,מדורי רכילות צו האופנה,כמה עלוב כמה מדכה. נוער אשפתות,שיכורים,פאבים כוכבי תקשורת ,דוגמניות,הומואים לסביות,אויי כמה עצוב. תרבות מנוונת ההורסת כל חלקה טובה,והרי התוצאות נוער עלוב בור ועם הארץ, פושעים גנבים אנסים כל כך כואב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרבות דתית מודרנית מהי?
חוזרת,
23/09/04 10:54
|
אדמה, הפגנה לא יפנו אותנו לא לא לא יפנו שומר לכל מתנחל נוער גבעות דין רודף אבנים בשבת חיתולים על שוטרים לשון הרע ביום כיפור איומים ברצח איומים במלחמת אחים שונאים אחים שונאים אחים? לא לא לא לא יפנו לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להבדיל משמך, אור, אתה סומא
בני,
מרכז,
23/09/04 01:17
|
וחשוך כלילה ללא כוכבים. אם בעיניך חילוניות היא רק סמים ורוקנרול, יפה היה אם היית יותר מד' אמותיך ומרחרח קצת את המציאות. סביר להניח שאתה כל כך סגור שאינך מסוגל להבדיל בין דימיון ומציאות. בקשר להומואים, אני שמח שאתה חושב שהם רעים. לפחות אתה חושב שהם משהו, וזו כבר התקדמות. אני למשל, חושב שאתה כלום. אבל עוד יש תקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שאלה לערוץ יהדות
עזמי,
19/09/04 22:41
|
ממתי יהדות פירושה ימין קיצוני? אה? אולי תקראו לערוץ שלכם בשמו האמיתי וזהו. רחמנא ליצלן, בדיל ויעבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז
אברהם,
הרצליה פיתוח,
19/09/04 23:18
|
מדובר בערוץ של הימין הקיצוני במסווה של יהדות. רחמנא ליצלן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עויין - זה NRG
רונן,
פת,
19/09/04 22:34
|
אני מבין שבמילה תקשורת עויינית הכווינה הינה בעיקר למערכת מרע מערכת זאת מנהלת מדיניות ברורה של עוינות כלפי כל מי שאינו מתנכל ולא אורתודוקס. זאת המערכת היחידה בעולם עבורה כל פיפס בעינייני התנחלות נתפס כחלק מהיהדותף ובה כל חילוני טיפש ורודף פרסום נתפס כמייצג כל החילונים. האנטישמיים האמיתיים אלה הם חברי המערכת. הם הם שונאים היהודים האמיתיים במדינה. כי הם שונאים את כל היהודים האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
תקרא, אוחובסקי.
ג'וני קדחת,
19/09/04 20:49
|
פרעות תרפ''ט, שבהן נרצחו עשרות יהודים, היה אחד האירועים החמורים ביותר בתולדות הישוב היהודי בארץ לפני קום המדינה.
לאורך הדורות ידעו יהודי חברון תקופות גאות ושפל ביחסיהם עם הערבים. דווקא השנים שקדמו לפרעות הצטיינו ברגיעה ובפריחה יחסית, ובעת שהחלו בארץ הפרעות, סירבו להאמין ששכניהם יעזו לגעת בהם לרעה. מכאן יובן מדוע כשהגיע כיתת לוחמי ה''הגנה'' ערב הפרעות והציעה את עזרתה, ביקשו מהם פרנסי הקהילה לעזוב את המקום, ''כדי לא להתסיס את הרוחות''. משהחל הטבח, ביום המחרת, היהודים נותרו חסרי הגנה לחלוטין.
הפרעות החלו ביום שישי, י''ז באב, בשעות אחר הצהרים. במסגדים הושמעו נאומי הסתה, והמוני פורעים החלו לזרום לכיוון בתי היהודים, ולתקוף באבנים ובאלות כל יהודי שנקרה בדרכם, כולל את הרב סלונים הישיש, שהיה בדרכו למושל הבריטי להזעיק עזרה. יחסה של המשטרה הבריטית היה עוין ומביש וליהודים לא הוענקה למעשה כל הגנה. מפקד המשטרה הבריטית, מייג'ור קאפיראטה, אף התייחס בגסות כלפי משלחת ראשי הקהילה היהודית שביקשו את עזרתו. הוא הורה להם בנוקשות, להסתגר בבתיהם ולא לצאת מהם. בזאת נחרץ גורלם, שכן בתיהם הפכו למלכודת מוות מול המוני מרצחים ערבים שהתנפלו עליהם והרגו בהם בחמת זעם.
ההרוג הראשון, שמואל רוזנהולץ, היה תלמיד ישיבה, שנרצח ביום שישי אחר הצהרים. למחרת בשבת, י''ח באב תרפ''ט, התחולל הטבח הנורא. אלפי ערבים מהעיר ומהכפרים הסמוכים, מצוידים בסכינים, גרזנים, ומכל הבא ליד, החלו להתנפל על בתי היהודים. הפורעים לא חסו על איש. הם פרצו לבית הרב זקן, חכם יוסף קאשטיל (קסטל), הרגוהו באכזריות ושרפו את הבית. הרב חנוך חסון, רב הקהילה הספרדית, נרצח עם כל משפחתו. בן ציון גרשון הרוקח במרפאת ''בית הדסה'', שהגישה עזרה רבה לחולים - יהודים וערבים, נהרג בעינויים, עם בנותיו. ידי אשתו נקטעו, והיא מתה ביסורים. מאות פורעים הסתערו על ביתו של אליעזר דן סלונים, שהיה מנהל בנק אפ''ק וחבר מועצת העיריה. יהודים רבים נמלטו לביתו בתקווה למצוא מחסה, אך לשווא. הפורעים חדרו לבית, התנפלו על יושביו וטבחו בהם ללא רחם, תוך שהם קוטעים, מרטשים, דוקרים ומענים כל יהודי שנקרה בדרכם. משפחתו של אליעזר דן סלונים, אשתו, בנו, חותנו - הרב אורלנסקי, רבה של זכרון יעקב, ואשתו נטבחו. נשאר בחיים רק בנו הקטן, שלמה בן השנה: פצוע וטבול דם, הוא שכב מתחת לגוויות בני משפחתו, וכך ניצל.
הטבח המשיך מבית לבית, תוך זעקות, בכי ותחינות היהודים למיודעיהם הערבים. אלו נענו, בדרך כלל, בקריאות ''אטבח אל יהוד!'' והנפת סכין. רק בודדים מביניהם הגנו על שכניהם היהודים והצילום. השאר, כולל ערבים שהיו בני בית אצל היהודים, עינו והרגו ללא רחם, זקנים נשים וטף. לאחר מספר שעות של פרעות דמים, שבהן השוטרים הבריטים עמדו מנגד ללא מעש, נשמעו יריות באוויר. אחד השוטרים הבריטים שצפה באדישות בשני אחים יהודים נרצחים ליד המקום בו רכב על סוסו, חשש שעומדים להתנפל גם עליו. הוא הזעיק את חבריו ואלו ירו באוויר. הפורעים החלו במנוסה והפרעות פסקו באחת.
שרידי היהודים החלו לצאת ממחבואיהם, ונוכחו בממדי האסון. הם נצטוו בידי הבריטים להתאסף בבניין המשטרה, לשם הובאו גם הפצועים, אך לא היתה כמעט אפשרות להעניק להם טיפול רפואי, לאחר שהמרפאה ב''בית הדסה'' נהרסו כליל. באותו יום נטבחו 59 יהודים ועוד שמונה מתו מפצעיהם מאוחר יותר. הבריטים התירו לערוך לחללים לוויה מזורזת, כשמניין יהודים בלבד מורשה להצטרף ולומר ''קדיש''. קבר נוסף נכרה לחלקי האיברים הקטועים, וכן לבגדים ולחפצים ספוגי הדם שהוצאו בחברון. היהודים הועלו על משאיות שהובילום לירושלים. כל רכושם ובתיהם נפלו טרף לידי הערבים. בכך בא הקץ על הקהילה היהודית העתיקה ביותר בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אוי הפרצוף של גדעון לוי
ל"ת
בא להקיא ממנו,
19/09/04 20:12
|
|
 |
36.
מדור מצויין
רילקה,
------------,
19/09/04 18:51
|
החושף את גיוסה האוטומטי של התקשורת למאבק הפלסטיני הרצחני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כרגיל, השאלות נכונות מאוד
תהל,
19/09/04 18:50
|
אבל, שוב כרגיל, התקשורת כ''כ אטומה שאין מי שיענה ויאן שם מי שישתנה, וחבל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר אל הסלעים ואל האבנים
ירון,
19/09/04 20:13
|
|
 |
לימנים אין בכלל טעם לנסות
לא ימבון,
20/09/04 08:44
|
|
 |
תוציאו את הראש מהחול
חילונית אדוקה,
חיפה,
20/09/04 11:59
|
|
 |
לנו, הימנים...
ארז,
20/09/04 11:57
|
|
 |
34.
המאמר של אוחובסקי מרגש ועצוב
פ,
19/09/04 17:37
|
כל ישראלי שיסייר בשטחים ויראה את העוול שאנו גורמים יזוז שמאלה. רק שלום יביא ביטחון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש מרגש
ארז,
20/09/04 12:00
|
|
 |
33.
תשנו את הכותרת
מאיר,
19/09/04 17:33
|
לגבי ''התקשורת העויינת'' - אתם חלק ממנה, כך שהיא לא יכולה להיות עויינת (לפחות לא ב NRG/מעריב...) תקראו למדור : 5 שאלות לשמאל הפונדמנטליסטי !
לגבי השאלות: אז מה ? אז יש מספר כתבי ''תרבות'' רדודים ורפי שכל שמנסים להתגאות בדעותיהם האולטרא-שמאלניות כדי למצוא חן בעיני הממסד התרבותי בארץ שלמרבה האירוניה מחזיק בדעות דומות... הממסד התרבותי במצרים לשם השוואה מחזיק בדעות שמזכירות את דעות הנהגת החמאס ביום גרוע... זו תעודת עניות עבורם ולא עבור כלל כלי התקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שאלה נוספת חשובה ביותר
יושב,
על הגדר,
19/09/04 16:30
|
למה העיגול האדום ''יהדות'' מופיע אחרון (!!!) בדף הבית של NRG? אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והתשובה מאירת העיניים
אריאל,
חיפה,
19/09/04 22:21
|
ודאי שמת לב כי בכל סופרמרקט, המוצרים הבסיסיים - לחם, חלב - מצויים בקצה המרוחק של החנות. והרי אתה תוהה, מדוע זה יורחקו דווקא המוצרים החשובים ביותר לפאתי החנות? והתשובה פשוטה. מי שנכנס לסופרמרקט, נכנס קודם כל בעבור מוצרי היסוד, ובשבילם ירחיק גם עד קצווי החנות. בדרכו יראה הוא גם שאר מוצרים - ואולי יתפתה ויקנה גם מהם. וכך גם כאן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי אילו רק זה היה נכון.....
אריאל אחר...,
לא מחיפה :-),
21/09/04 12:45
|
|
 |
תגובה מחייכת לתגובה מחייכת
אריאל,
חיפה,
21/09/04 23:20
|
מי שמגדיר את עצמו כ''אחר'' - פלא שאין בו אמונה?...
ובכל זאת תשובה רצינית יותר. האמת היא שהשאלה של מר יושב היא שגרמה לי לחייך. הצג הוא דו ממדי, ותוך שניות אתה עובר על כל המוצג עליו. אין מוקדם ומאוחר בו. בפעם השניה שאתה רואה את עמוד השער - אתה כבר יודע מיד להיכן לגשת. השאלה נראתה לי על כן כעולה בקנה אחד עם תחושת הקיפוח העולה מן המדור הזה כולו (ראה ראשית תגובתי במס' 17). תשובת ה''הפוך על הפוך'' נראתה לי על כן במקומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שאלה לתקשורת הממש ממש עוינת
אבי,
ירושלים,
19/09/04 15:33
|
10 הודעות יש לגבאי, כל אחת יותר מיותרת מהשניה, ואין הודעה מתי נגמר הצום? וזה עוד נקרא ''הודעות הגבאי''?? הפעם באמת הרגזתם אותי! הגבאי הזה מפוטר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה , אתה צודק!!!
ל"ת
תהל,
19/09/04 18:51
|
|
 |
30.
פחימה=זביידי אוחובסקי=פחימה
התגעגענו באמת,
19/09/04 15:31
|
מסקנה : אוחבוסקי=זביידי מזמן לא שמענו איזה ''בוגד'' עסיסי.
ומה עם יאיר לפיד ? איך פספסתם את מה שהוא כתב השבוע ? (עד שהוא כותב משהו ברור הנמושה הזה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שאלות טובות. תשובות?
ל"ת
שאול,
19/09/04 13:51
|
|
 |
28.
עיברו לעשר שאלות וגם תפעלו
דרוש אומץ,
19/09/04 13:26
|
תתקשרו לזיסוביץ ותאשלו אותו למה הוא לא מטפל בנושא. ואת התשובה תביאו כאן. זו לא חוכמה (אם כי גם מבורכת) לתקוף את המאפיה, אך בלא שאלות המשך זה ייראה כטרוניה ללא תכלית. תיפנו לחכ''ים כדי שיגישו תלונה במשטרה נגד אוחובסקי. ידעו פעם לעשות רעש מדברי שטרנהל וגם לאחר הרבה זמן. אולי הגיע הזמן לחזור לדפוס פעילות זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי חבל על הזמן.
חיים,
19/09/04 14:37
|
למה לטפל בנושא? בשביל מה? אוחובסקי, בור מזדקן שהגיל לא מיטיב איתו, מפריח מידי פעם נפיחה לחלל בטורו הנידח, שאף אחד לא ממש טורח לקרוא, ובטח שלא להתייחס. עד שקמתם אתם ונתתם לו את הבמה,לו ולכל מקהלת חבריו. (לא יכול להיות שהחמצתם את הסיגנון האחיד המתלהם של מקהלת יחיד מתוזמרת היטב ב''מיגוון התגובות'' כאן...) לא חבל ? רק נתתם לו דלק להגיג הבא! מעניין מה זה יהיה, אולי קול קורא לגיוס שאהידים,אולי קרן ליבי ללוחמי חללי אל-אקצה, הכל פתוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מי הכתב העלוב שאפילו לא היה לו
ל-ו-ז-ר!!!,
19/09/04 13:15
|
|
 |
שם הכתב הוא הרוב הדומם!
ל"ת
עמישראל,
19/09/04 19:50
|
|
 |
26.
באמת.מה קרה עם מכבי וסחנין?
ל"ת
דני כ.,
19/09/04 13:12
|
|
 |
25.
מדור חנפני
קרן,
ת''א,
19/09/04 12:52
|
לא ברורה לי כלל וכלל מהותו של המדור הקטנוני הזה. הרי אתם - כותבי NRG יהדות - הנכם חלק מאותה התקשורת. אז מנין לכם עזות המצמח לקרוא לה תקשורת עויינת? זו לא יריקה מהבאר ממנה אתם עצמכם שותים? אני עצמי נמנית עם הקהל המקורב למצוות, וגם אני עבדתי בעיתונות הכתובה. ניסיתי לשנות את הדברים במסגרת עבודתי, אבל אף פעם לא לכלכתי על המקום שמשלם לי את המשכורת בסוף החודש. ערוץ יהדות הוא יוזמה מבורכת, אך נראה שהוא הפך לערוץ חנפני וריק מתוכן. ''הדתיים שונאים את התקשורת'', אתם אומרים, ''אז בואו נרד עליה. ככה נתחבב עליהם''. אתם לא רואים את הגיחוך בהעברת הביקורת מן המקום בו אתם נמצאים? ובנימה קצת אחרת - דווקא בימים הנוראיים הייתי מצפה מאנשים להתאפק קצת יותר. נכון, החילונים הם פויה, אבל לא צריך להשיב להם באותו מטבע קנטרני, קטנוני ותוקפני. שנה טובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא ניתן לקרוא לילד בשמו
טט,
19/09/04 17:03
|
|
 |
צודקת! מדור קטנוני ופתטי
ל"ת
בושו לכם,
19/09/04 13:13
|
|
 |
24.
כמה תשובות
סתםאחד,
19/09/04 12:08
|
נגמר 1:0 לבאיירן. צר לנו שכל העולם אינו מתאמץ כדי שתוכלו לשמור על אמונותיכם בלי לפגוע בהנאות הקטנות של החיים. אני לתומי חשבתי שאת השכר תקבלו בעולם הבא. אמנון יצחק מבטיח ריבית יפה.
רענן שקד צודק. מה לעשות. רוב הכסף בשלושים השנה האחרונות הלך להתנחלויות. אנו יכולים להתנצל שלא נסחפנו בלהט האמונה ואנחנו עדיין רוצים לראות קולנוע. כאלה אנחנו החילוניים- קטני אמונה. ואתם, אנא התמודדו עם האמת- דרככם יצרה עוני. ילדים הולכים לישון רעבים בגלל ההתנחליות. לא קראתי את דבריו של גל אוחובסקי.אבל אני יכול להסכים עם רוח הדברים. לאחר כמה שנות שירות צבאי (קצין קרבי לידיעתכם) ברור לי שאנחנו ממשיכי דרכה של דרא''פ. אישית, ולא קל לי לומר את הדברים, אינני מצטער על מתנחל שמת. צר לי על חייל שנהרג כשהוא שומר עליו. המתנחל הרי יקבל שכר בעולם הבא. עם ריבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה שאתה חמוד
ל"ת
ג. חתימה טובה,
19/09/04 19:55
|
|
 |
קצין קרבי? לא מאמין לך.
ליאונרדו,
19/09/04 19:43
|
שקרן. קצין , גם מהקצה הכי סהרורי של השמאל לא יגיד מה שאתה אמרת. אבל כן או לא קצין, אין ספק: השר פורז מאד מאד גאה בך היום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מילים!
טע,
19/09/04 17:07
|
אוסף של אמונות טפלות בורות שינאה עצמית וחוצפה שכחת להזכיר שכל הדם בשנים האחרונות הולך למצות (עם ריבית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינני מצטער על מתנחל שמת.
ל"ת
ציטוט,
מהודעה 22,
19/09/04 16:15
|
|
 |
השר פורז חוגג היום
ארז,
19/09/04 15:41
|
כמה אישורים לקביעתו שגם יהודי יכול להיות אנטישמי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מדור עלוב!!
ל"ת
בני בליעל,
19/09/04 12:08
|
|
 |
22.
ברור שאיזה דוס חייב להתלונן על
בההההההההה,
בית אל,
19/09/04 12:04
|
|
 |
21.
יש מספיק מתנחלים ברשימת הקולים
ל"ת
די להתבכיין,
19/09/04 11:55
|
|
 |
20.
מי האובסססס שכתב את הכתבה
הלואווווו,
19/09/04 11:53
|
ההזויה הזו? ואם להזכירך, חבריך המתנחלים שמנג'סים בתקשורת אומרים דברים הרבה יותר קיצוניים וגם מבצעים אותם!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוגמאות יש?
פלצן,
19/09/04 17:08
|
|
 |
אלו חברים...
ארז,
19/09/04 15:41
|
''מתנחלים'' בתקשורת? אולי התכוונת לאלה שיושבים על אדמות שנלקחו מערבים ב-1948...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מדינה של הזויים
נחום שחף,
19/09/04 11:28
|
אוחובסקי חושב שנכון לפוצץ אותנו הישראלים, ורוב הישראלים שמגיבים כאן תומכים בתפיסתו (באמצעות התקפה על המאמר). פעם היינו גאון ישראל והיום בקושי ''תולעת יעקב''
אולי באמת מגיע לנו למות! מטיפשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישראלי כשוטה הכפר הגלובלי
ל"ת
אור לגויים?,
20/09/04 13:24
|
|
 |
הפכנו למדינה גלותית
ל"ת
היהודי הגלותי,
20/09/04 13:09
|
|
 |
18.
ראיתם את ג'קי לוי ? זה מסוכן!
קול עלאק!,
פחחחח,
19/09/04 11:20
|
זה מסוכן כשדתי מנסה להיראות קול . בחייכם תסכלו על ג'קי האומלל , נראה כמו שנקין של סוף שנות ה80 . סיפרו לנו על חברות ועזרה הדדית אצלכם , אז איך זה שאין חבר טוב שילחש על אזנו של ג'קי שהוא עושה צחוקים מעצמו ? יותר עדיף שלא תנסו ללכת על עניין הקול ,לא יעבוד . מצד שני נורא מצחיק ומגוחך , אז למה לא ? יאללה לכו על זה -שעשעו אותנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'קי לוי מעולה!
חילונית,
מישור החוף,
19/09/04 15:02
|
|
 |
17.
נהי בכי תמרורים
אריאל,
חיפה,
19/09/04 11:10
|
אני נהנה לקרוא מדי שבוע, בעתון הימני ביותר מבין השלושה, עיתון שיש לו מדור יהדות שכולו ימניות - כמה הימין מסכן, וכמה התקשורת מקפחת אותו, ובכלל, אלמלא דמיסתפינא הייתי שואל אם המדור מודפס במרוקו...
ההערה שזכתה אצלי במקום הראשון השבוע היא הערה מס' 2.
באמת מסכנות ההתנחלויות. כל ההון הזורם לשטחים אינו עולה על מה שישראל תורמת לאמנויות - והשמאל הבריון עוד מתלונן. בחייכם - אתם משווים מיליארדים רבים למליונים ספורים? הכספים החסרים לפריפריה בישראל אכן הוזרמו לשטחים. אבל הבעיה של עושר ועוני אינה בעיה של ימין ושמאל פוליטי אלא ימין ושמאל כלכלי. עוני אינה גזירה משמים ולא העניים (ככלל) אשמים במצבם. הממשלה קובעת לאן יילך הכסף. אם הממשלה הזו החליטה לתת מענקים לעשירים במקום לעודד הקמת מפעלים חדשים. אם הממשלה החליטה לקצר את שבוע החינוך, אם הממשלה החליטה לקצץ בקיצבאות ובשכר עובדי המדינה ולתת הנחות מס לעשירים ולחברות. אם הממשלה מתירה הבאת עובדים זרים לבנין - היא אחראית לעוני בישראל. אין על כן מקום לכך שאחרי שהממשלה לקחה את מס ההכנסה שלנו וחילקה לעשירים (ולהתנחלויות, כן) לבוא אל האזרחים שיתרמו לעניים. תרמנו - והממשלה בזבזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
דבר ראשון לסגור את ''מעלה''
חכמים קטנים,
מאוד אתם,
19/09/04 11:00
|
הקיצוץ הראשון בעינייני קולנוע צריך להיות בתקציב של בית הספר הדתי לקולנוע ''מעלה'' . אם לא צריך קולנוע אז יאללה תסגרו את מעלה. או שאולי גיליתם את היופי והחשיבות של קולנוע שהקמתם לכם בית ספר לקולנוע משלכם? למה בכלל צריך להקים בית ספר דתי לקולנוע ? קולנוע זו שפה אוניברסלית . או ששוב הדתיים לייט מקבלים הנחות ובית ספר שיהיה מותאם להם, כמו שכל החיים פה מותאמים להם ולצרכים שלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סליחה, אני מגיב בתקשורת?
רונן,
מודיעין,
19/09/04 10:57
|
זהירות, תגובה זו נכתבה באתר של התקשורת העוינת...אז ''ונשמרתם מאוד..'' יאללה דחיל רבאק, מה פתחתם פה סניף של קוטרים מערוץ 7? באתם לעשות או להתלונן? אז קדימה ח'ברה (שנבל, שרון,בן חיים וכל הח'ברה) זה NRG יהדות או עיתונות חובבנית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כמה אנשים מבקרים בבית הכנסת?
מתנבכיינים,
נמאסתם,
19/09/04 10:56
|
תכפילו במיליון ותגיעו למספר האנשים שקונים כרטיס והולכים לראות סרט . באמת הגיע הזמן להשוות את תקציב הקולנוע לזה של משרד הדתות... אז לא להצחיק אותי , אתם מיעוט שולי בחברה הישראלית ושרון יחזיר אותכם למימדים האמיתיים שלכם. כל המתנחלים האמיתיים , אלו שלא רוצים להתפנות הם בערך 20000 , כל השאר שבאו בשביל וילה ונוף מחכים כבר לקבל את הסטיפות ולברוח משם . אז נגמרו הימים ש20000 שעוברים מגבעה לגבעה יחליטו מה יקרה עם המדינה הזו . יאלללה ביי , היה מאוד לו נחמד כשניהלתם לנו ולערבים את החיים פה . ואם לא נראה לכם אתם יכולים . לשתות מהים של עזה שאתם כל כך אוהבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעדכונך - 30% דתים
אלי,
19/09/04 13:52
|
ועוד 30% מסורתים. כלומר - חילונים הם מיעוט. אתה בטוח שאתה גר בישראל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך לומדים חשבון בישיבה ?
ל"ת
נו באמת !,
19/09/04 14:50
|
|
 |
אני חילוני, אתה פטתי
ל"ת
אלי,
19/09/04 16:17
|
|
 |
20%רוסים 20%ערבים
עד מתי רשעים,
יעבדו עלינו,
19/09/04 14:33
|
כולם התגיירו ? ולא חסרים כמה אחוזים לישראלים יהודים לא דתיים ? כמה נשים לא דוסיות מבקרות בבתי הכנסת ?
ובקשר למילה '' מסורתיים'' אין חיה כזו. מקסימום יום כיפור קפיצה לבית הכנסת עם האבא הזקן. כל השנה אין מצב עד הבר מיצווה של הילד או בן האח . אל תבלבל אותנו עם העובדות , אנחנו חיים פה , יו קנואוו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל דיברתי על היהודים
אלי,
19/09/04 16:19
|
נו באמת לא ברור שדיברתי על היהודים ? חוץ מזה, מסורתים יש חיה כזאת, יש גם הרבה (אתה לא מכיר אנשים שלמשל שומרים כשרות אבל לא שבת ?). איפה אתה חי בכלל ? לדעתי אתה עוד ישראלי שגר בארה''ב ואינו מקושר בכלל למציאות המקומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיתונים אתה קורא ?
ממי,
19/09/04 11:43
|
אין משרד דתות מזמן. בתי כנסת מוחזקים ע''י המתפללים בהם, אז שמליוני צופי הקולנוע יחזיקו את בתי הקולנוע והסרטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין משרד , תקציבים יש !
לא חשוב השם,
הציבור משלם,
19/09/04 14:28
|
לא סתם המפד''ל נדבקת לתחת של אריק שרון, כמו הרב ההוא לשדיים של הצעירה אצל רפי גינת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אף אחד עוד לא מת בגלל הקולנוע
אלפרד,
רח הציפורים,
19/09/04 10:51
|
הרבה מתים בגלל ההתנחלויות. אז לא תודה , נמאס גם לשלם וגם למות מהמיסים האלו .
הקולנוע משרת את רוב העם. הקולנוע הוא האמנות הפופלארית והעממית ביותר . הבילוי הכי נפוץ בקרב אנשים בישראל ובעולם. התקציב לקולנוע לא משרת רק את אוחובסקי או את מי שעושה קולנוע. יש יותר אנשים שרואים קולנוע ותיאטרון מאשר רואים כדורגל או כדורסל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה יותר מתים...
ארז,
19/09/04 15:39
|
|
 |
דווקא כן מתו בגלל הקולנוע
בני,
19/09/04 13:50
|
אינספור אנשים נרצחו באירופה ובארה''ב כחיקוי של ''צעקה'' או סרטים אחרים. וזו רק דוגמה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל,מדברים על הקולנוע הישראלי
אתה קשה הבנה,
או עושה עצמך,
19/09/04 14:39
|
עד כמה שידוע המיליונים הספורים של תקציב לקולנוע אינם מתחלקים בין האולפנים בהוליווד ל''אולפנים'' בישראל. למרות שבהוליווד היו שמחים לקבל את הבוטנים של לבנת לנגב איתם את .... הקולנוע הישראלי עוד לא הרג אף אחד (כמה תסריטאים ובימאי כמעט מתו מרעב) . גם התופעה שאתה מדבר עליה בארה''ב היא מקרים בודדים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חולצת פלנל משובצת - לא קול
חחחחחח,
19/09/04 10:47
|
התגלמות היורמיות אתם. יש יותר יורם נבך חנון מאורבך דאום ושות.?
בחיים לא יהיו מתנחלים קול. מתנחל וקול זה דבר והיפוכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לכל הפחות
אנונימוס,
19/09/04 10:45
|
כל מי שעומד תחת חיצי הביקורת שלך כותב את דבריו תחת שמו - וזאת בניגוד לך. שם העט ''מערכת'' כאשר מותחים ביקורת, מעיד על פחדנות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופחדן
שפן קטן,
19/09/04 15:58
|
|
 |
צודק !
ל"ת
הם מ פ ח ד י ם,
19/09/04 12:07
|
|
 |
צודק 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
פחדנים,
19/09/04 13:17
|
|
 |
10.
נגמר בשתי רבבות שחגגו בר''ג
ל"ת
למרות התוצאה חג,
ליגת האלופות,
19/09/04 10:44
|
|
 |
9.
מה שאוחובסקי סיפר שם נכון?
גליה,
ישראל,
19/09/04 10:43
|
אם מה שאוחובסקי סיפר נכון, אם התאור שלו על בית של ערבים שבּוּדד מהכפר ומסביב לו גדר עם פתח קטן ליציאה וכניסה. אם אסור על בני המשפחה הערבים ,שהם חפים מפשע, לארח בביתם איש ממשפחתם.אם הדבר נעשה כדי שאנשי אלקנה יהיה נוח והגדר תהיה רחוקה מהם , ואם חיים באלקנה ברווחה בלי שהגדר תפריע לחיי היום יום שם .... אם כל זה נכון- זה פשע, זו אכזריות ,והתייחסות לערבים תמימים כתת אדם . השאלה היא האם אוחובסקי תיאר נכון את הדברים שראה , או לא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל דבר קטן....
ארז,
19/09/04 15:38
|
שנקרא ''טרור'' שמעת במקרה? על רצח של 1000 ישראלים, נשים, ילדים וגברים, שמעת? או שמא דם יהודי לא נחשב בעיניך?
כמו כל השמאלנים, את לא מסוגלת לראות שום דבר מעבר לעכשיו, לפני השטח, לא מסוגלת לראות את הסיבה לדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שזה נכון! זה קורה בכל
טרנטולה,
LA,
19/09/04 12:00
|
מקום בהתנחלויות האלה. כל הכבוד לאוחובסקי סוף סוף מישהו אומר את מה שאמור היה להאמר מזמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה נכון , אז מה התלונה ?
האמת הערומה,
מכוערת,
19/09/04 14:42
|
עושה לא נעים בגב כל פעם שמישהו מספר מה באמת קורה שם ? קצת בעייתי לתמונה החלוצית של חובבי ארץ ישראל ? לא רוצים שנדע שה''חלוצים'' מהזן החדש הם בני אדם אגואיסטים ואכזריים גם כשמדובר בילדים ובזקנים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה יפה מצידכם...
ארז,
19/09/04 17:07
|
|
 |
מאיפה השנאה והייאוש שלהם ?
עד מתי תעוותו,
את המציאות?,
19/09/04 23:20
|
שאלתם את עצמכם מאיפה השנאה התהומית והייאוש של הפלשתינאים הצעירים ? אולי כי ילד שיום אחד סוגרים להורים את הבית שלהם ומשפילים אותם כשמעבר הוא רואה את החפש והעושר של ילדי המתנחלים שגרים על האדמות שלהם , ילד כזה לא סולח ולא שוכח את ההשפלה ? כתבה זו אות אחרת לא הביאה שום ילד להתפוצץ בת''א , דיכוי השפלה , עוני וגזילת אדמות- כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
המדור תוקף פוליטית בלא קשר לדת
אבו פחימה,
סופעולמשמאלה,
19/09/04 10:42
|
הרשימה מתפרסמת במדור ''יהדות'', אך נוטפת שנאה שמקורה בתפישות פוליטיות. האם תקציב המדינה אמור לקדם תרבות? לדעת השלטון בישראל התשובה חיובית. לדעת המסתתרים מאחורי השם ''מערכת NRG'' התשובה שלילית. כלומר, זוהי רשימת מחאה של מיעוט נרדף ולכן, יתכן, בחר שלא לפרסם את שמו. האם מיליארדי שקלים מכספי משלמי המיסים במדינת ישראל הופנו לפיתוח הישובים היהודיים ברחבי השטחים הכבושים/מוחזקים/ שלא סופחו למדינת ישראל למרות שנכבשו לפני למעלה מל''ז שנים? התשובה היא כן. זאת ועוד. התקציב כולל הקצאת ימי מילואים של עובדים יקרים, אשר עסקו בשמירה על מתנחלי יש''ע. ביטוח לאומי העביר את שכרם. באותו הזמן היה מעדיף הרמטכ''ל שיעסקו באימונים ואני הייתי מעדיף שיעסקו בפעילות יצרנית ובעבור שכרם יעבדו לחיזוק כלכלת ישראל. האם הסיפא של רשימת גל אוחובסקי ראויה בעיני? לא. האם ההערה דלעיל מבטלת את רשימתו כולה, המפרטת עוולות רבות שאנו גורמים להן? לא. העוולות מקוממות והלב נחמץ. האם הערתו של רענן שקד ראויה? לא בעיני. זהו תירוץ עלוב מדוע לא יתרום למען רעבים בישראל. אולי הוא מעניש אותם על שלא בחרו במר''צ. אולי הוא סתם קמצן. בטוח שאינו ערב לבטחונם הקיומי, בסרבו לספק מזון בסיסי לרעבים בני עמו. היה ראוי ברשימה להתייחס לסוגיות מצפוניות - מוסריות ולדרוש על פי רוח היהדות, תוך ציטוט מקורות. התוצאה היא רשימה פוליטית, קטנונית, של פחדנים המסתתרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמוהו כמוך
ארז,
19/09/04 15:26
|
|
 |
גם תגובות הקוראים פוליטיות.
ל"ת
איפה ה''יהדות''?,
דרך ארץ,
19/09/04 13:17
|
|
 |
7.
כל הכבוד..יישר כוח
ל"ת
נורית,
19/09/04 10:40
|
|
 |
6.
תשובות למדור היקר
גיא,
תל-אביב,
19/09/04 10:30
|
1. גל אוחובסקי בטורו הפופולרי ביותר (באמת חבל שמעבר לקו הירוק עסוקים בלקרוא את ביטאון ''כהנא חי'' ולא משקיעים קצת יותר ב''העיר'' ועכברו) בסה''כ הזכיר את השואה שאנחנו עושים לעם הפלשתינאי. לשאול מדוע לא הזמינו אותו לחקירה זו פשוט היתממות והטעיה של ציבור המתנחבלים כי המדור יודע טוב מאד שאוחוסקי נוהג להקצין בשביל לעורר הדים (ותודות למדור על התגובה המושקעת).
2. רענן שקד הוא השומר בשער מפני ערבי התרמה בזויים ומקפיד להזכיר לנו את האמת בכל פעם שאנחנו חושבים שתרומה של 30 ש''ח תשקיט לנו את המצפון על העובדה שמיליונים נשפכים כל שנה על הטרור היהודי בזמן שיש כאן אנשים שסובלים ממצוקה כלכלית.
3. אולי המאסתם את ה''יהדות'' על עם ישראל בכך שעשיתם שיוך בין פוליטיקה ימנית ליהדות ולקחתם בעלות על ה' עד כדי כך שהעם מתעניין יותר בסלבריטאים מאשר בראש השנה.
4. באמת מצטערים אבל מתנחל עב זקן וכרס עם M16 ביד,זה לא כ''כ קול..
5. 1:0 באיירן.
שנה טובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה שאתה מוכיח...
ארז,
19/09/04 15:26
|
את דבריו של פורז מהיום - גם יהודי יכול להיות אנטישמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כול כבוד לך!
פדואה.,
19/09/04 12:55
|
שואה לעם פלשתינאי! כל כך טוב אתה אומר את זה ולא אנחנו. כבר התחלנו קצת לחשוב אולי אל ראיס עראפאת איקצת אשם עם טרור שלו, עם מליונים דולרים שלוקח לנו מן פה של ילדים שלנו, עם כל השאהידים הוא שולח אליכם ובשביל לא יוכלו להיכנס אתם מוכרחים לעשות לנו מחסומים וגדר, אבל לא, הנה אתם לבד אומרים :שואה, בדיוק כמו עשו לכם פעם,בלי פוצצתם לגרמנים אפילו אוטובוס אחד. ומתנחבלים, וכרס,וזקן, איזה יופי, באמת, כול כבוד! עוד קצת, עוד מאמץ קטן, ונעשה לנו מדינת פלשתין מן ירדן עד ים, ונחיה לנו ביחד כמו אנחנו יודעים, אינשאללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!! צודק!!! צודק!!!
בילהה,
19/09/04 11:58
|
נמאס כבר מהדוסים האלימים האלה! הם חושבים שהם כ''כ בסדר, ממלאים מצוות ומסיתים לרצח כל יום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חקירה
ממי,
19/09/04 11:47
|
פרסם את נה שכתבת (חוץ מתוצאת המשחק) וכתוב אותו הפוך (על ערבים ושמאלנים) ותוזמן לשיחה במשטרה כמסית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כמה עצוב
אור,
תא,
19/09/04 10:25
|
כואב לי נורא על אלה חסרי האונים על שאין באפשרותם להגיב אל מול אנשי תקשורת עלובים העושים בתקשורת האלקטרונית והכתובה כבתוך שלהם. בושה וחרפה למדינה המאפשרת לאנשי תקשורת שמאלנית לחרף ולגדף את חיילי צה''ל לכנות בשמות נלעגים ובהשמצות פרועות כנגד הציבור האכותי ביותר במדינה שלנו. עד מתי המדינה תשתוק אל מול אלה התומכים והמסייעים למרים שבאוייבנו,והכל בשם חופש הביטוי המקודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מציעה כי תדרוש להגלות אותם
חלי,
19/09/04 10:59
|
או לשפות אותם מאסר עולם בגין הבעת הדעות.
אני בטוחה כי זה ימצא חן בעינך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה עצוב
מישהו שפוי,
ת''א הבירה,
19/09/04 10:41
|
כמה עצוב שאתה לא יודע לכתוב עם סימני פיסוק פסיק זה לגמרי מוקצה ונקודה זה בכלל לא ייעלה על הדעת את השיעור בנושא פיסוק בבית הספר כנראה פספסת וחבל אבל לא רק זה כנראה גם את השיעור שבו מראים לך שכדי להבהיר נקודה כדאי להשתמש במשפטים קצרים וברורים ובסופו של דבר יצא לך מה שכתבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל כך צודק
ל"ת
דתי כמעט יפהנפש,
19/09/04 09:51
|
|
 |
3.
מספר שאלות ל- NRG יהדות
ליבוביץ,
19/09/04 09:45
|
1. גל אוחובסקי אינו עיתונאי הוא פובליציסט (וגם זה בקושי). פובליציסט אמור להביע את דעותיו ומחשבותיו ולא לתאר מצב באופן אובייקטיבי, וכמוהו יש גם פובליציסטים ימנים המביעים דעות סובייקטיביות באותה מידה. לא הבנתי מה הקשר בינו לתקשורת העויינת. 2. הבחירה הקבועה של עפר שכטר כמיצג הציבור החילוני לא מובנת לי. האם זוהי דרכו של המגזר הדתי להתמודד עם רגשי הנחיתות שלו? האם ע''י השוואת כל החילונים לאותו בחור קל יותר לדתיים לפסול ולהתנשא מעל המגזר החילוני? את מי בדיוק מייצג עפר שכטר? 3. מה אפשר לעשות שרוב מובילי התרבות גרים בת''א ולא בדימונה? חוץ מזה היו גם נציגים להתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספר תשובות
ארז,
19/09/04 10:48
|
1. גל אוחובסקי הוא אכן פובליציסט, והוא מביע את דעותיו - ועד כאן אין לכותב כל בעיה. תקרא שוב את מה שכתב אוחובסקי. עם זה יש לכותב בעיה.
2. ומה עם הבחירה הקבועה של עוזי כהן כמייצג הליכוד? גם לנו מותר לחטוא בסטריאוטיפים והכללות.
3. אולי, אבל זה לא הופך את השיטה לצודקת ונכונה, כשהם מכתירים זה את זה כמובילי תרבות (ופה הבעיה לא רק של מעריב).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה של הכותב היא נפשית ולא
מיצי,
19/09/04 12:03
|
גל אוחובסקי, חבל שהוא לא מזהה את הבעיה בזמן, עם הגיל זה הולך ונעשה יותר חמור. אז במקום להתבכיין על גל אוחובסקי אולי כדאי שיילך לבדיקה במרפאה לבריאות הנפש, או שייקרא קצת תהילים ויילמד למחול לעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה של הכותב...
ארז,
19/09/04 15:24
|
היא לא גל אוחובסקי כגל אוחובסקי, אלא כמייצג של השיח השמאלני האנטי-ציוני ששולט בתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה תרבות חילונית?
ל"ת
אור,
19/09/04 10:32
|
|
 |
זה מה שיפה שאין דבר כזה!
מֶה מֶה מֶה,,
העֶדֶר שואל,
19/09/04 16:00
|
אין דבר כזה ''תרבות חילונית'' כי לא כולם עשויים אותו דבר . לא כל האנשים חיים בעדר שכולם חושבים מתלבשים ואוהבים אותו דבר !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תקום המערכת ותזדהה בשמה!
חן,
19/09/04 09:42
|
|
 |
היר, היר!
ל"ת
פיליפ,
19/09/04 11:06
|
|
 |
1.
אתה צודק,עתונות מהתחת
ל"ת
אלי,
19/09/04 09:33
|
|