 |
27.
דתי שעובד
מבט מבחוץ,
אוסטרליה,
25/08/04 07:11
|
נראה לי שהעבודה המועדפת על החרדים היא עליה בשליחת ''שלוחים'' לאיסוף כספים בחו''ל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מדבר סקר תרחק!
משה,
בני ברק,
24/08/04 22:30
|
הסקר הזה מלא שקרים.אסור לחרדים על פי חוק לעבוד אם הם לא עשו צבאלא שמענו על 60% גיוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אני חרדית וקיים פה עיוות
חסיה,
בית שמש,
24/08/04 21:33
|
יש פה השערת מחקר שאותה רצו למצוא, בלי קשר לממצאים. אני אישית לא מכירה אף אחד שמחפש עבודה או יצא לעבוד מאז הקיצוץ. חרדי שיישאל בסקר אם הוא מחפש עבודה יגיד שכן, כדי להראות שהוא לא בטלן. בעיית הצבא קודמת לבעיית הכסף בשיקולים לצאת לעבוד. כך שאין צורך לשמוח לאייד ולהריע לשינוי ולביבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ז ה ביבי ! (בעזרת שינוי)
אזרח,
24/08/04 19:00
|
כל הכבוד לביבי ולשינוי. כל המתבכיינים על הקיצוצים שלו עכשיו יבינו מה התוצאה. ביבי קדימה לראשות הממשלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי לאוצר, הוא כבר נכשל כר''מ
אזרח פשוט,
24/08/04 19:32
|
ביבי לאוצר. הוא כבר נכשל פעם כראש ממשלה, בממשלת כפייה דתית ושחיתות לאומית.
טומי לראשות הממשלה. זו הדרך היחידה להבטיח את המשכיות ההצלחה הנוכחית של ביבי וטומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אי יציאה לעבודה - תופעה מקומית
חרדי (שעובד),
24/08/04 18:47
|
התופעה החולנית של אי עבודה קיימת רק בארץ. פני הדברים שונים לחלוטין בקהילות חרדיות ואולטרה חרדיות בשאר מדינות העולם (ארה''ב, בלגיה, קנדה, בריטניה). הסיבה: כריכת גיוס החובה בד בבד עם האפשרות לצאת לעבודה,דבר שמנע במשך עשרות שנים מאנשים שחפצו בדחיית שירות בגין לימוד תורה את האופציה לצאת לעבוד. גורם זה, יחד עם מדיניות הקצבאות המוגזמות, יצרו את המציאות המוזרה ובודאי לא מצוות והשקפות תורניות שכידוע לכל תומכות בשילוב עבודה עם חיי רוח. לסיכום: למען האינטרס הכלכלי יש למצוא את הנוסחה שתפרק את הקשר בין עבודה לצבא ותעדיף ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק טל, בא לפתור את הפלונטר
נפתלי,
24/08/04 23:27
|
אבל גורמים פוליטיים, אכולי שנאה לחרדים, מנהלים מלחמת חרמה לקיבוע המצב האבסורדי. ובד בבד ממשיכים לצרוח כלפי החרדים: פרזיטים, לכו לעבוד.
הציבור החרדי משווע לפרנסה. יש לאפשר לו זאת, להכשירו, לקבלו. מי שמצוי בעניין יודע יפה עד כמה מוסר העבודה שלו גבוה. תנו לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה לכל מילה
חסיה,
בית שמש,
24/08/04 21:36
|
אני מסכימה. מי שרוצה ללמוד, שילמד בלי כל הבלאגן והסידור של הצבא והקיצבה. ואם דיברת על התפוצות, אני מכירה כאלה שיושבים ולומדים שם, מתוך האינטרס האמיתי, ולא חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ועל כך
ישראלי,
24/08/04 17:48
|
יש לומר הללויה. הגיע הזמן שכל הפרזיטים יפסיקו לחיות על גבינו. ולהוכחה שאין ברירה גם הם הולכים לעבוד. אני נגד 99% ממה שנתניהו עושה אבל בעד כל מה שהוא עושה נגד בטלנים בשם התורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
למעריב-התמונה שבחרתם לעמוד
ל"ת
הראשי-אנטישמית.,
-גועל נפש,
24/08/04 17:42
|
|
 |
20.
''תעסוקה לציבור החרדי''?
חרדל''ש,
24/08/04 17:35
|
מותר לשאול מהי התעסוקה המאימה להם שאין בסביבתם?
אלפי צעירים בישראל עובדים במלצרות, נקיון שמירה ועבודות בלתי מקצועיות נוספות , עבודות שחרדי לא יתקרב אליהם גם אם ירעב בשל כך.
מותר לחרדים המובטלים ללכלך את הידיים קצת, עד שימצאו תעסוקה מכובדת יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עובדי המדיה פאראזיטים
יהודה,
ירושלים,
24/08/04 17:23
|
|
 |
18.
חרדים ועבודה??הצחקתם אותי
ראובן,
חולון,
24/08/04 17:17
|
אלו לעולם לא עבדו לא עובדים וגם לא יעבדו,ביטוח-לאומי מתחזק אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי בדקת זאת לאחרונה?
חסיה,
בית שמש,
24/08/04 21:39
|
צר לי שאני לוקחת זאת אישית אבל אני חרדית ואף אחד מבני משפחתי, למעט אחי שגר בניו יורק, לא לומד. כולם עובדים. ואחי שגר בניו יורק לומד. ללמדך שהביטוח הלאומי לא מהווה שיקול. ישנם אומנם ריכוזים של אברכים במקומות מסויימים אך אין להפיק מכך על כל החרדים. תן לנו להנות מן הסממן התרבותי שלכם החילוניים, של אי הכללה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
השבח לאל ולביבי (ולשינוי)
בני,
כ''ס,
24/08/04 16:55
|
כל הכבוד לשר האוצר ולטומי. המציאות של היום הנה החלום הרטוב של השנים האחרונות - לא רק החרדים יוצאים לעבוד (ותעזבו אותי מנושא השרות הצבאי) גם הטפילים האחרים שחייו שנים על חשבוני בזכות הקצבאות המטורפות, הבטלנים בני בטלנים - יוצאים לעבוד. מי יתן ויכשלו כל המשאים ומתנים הקואליציוניים ואגודה תשאר בחוץ והעבודה עם יחד ישארו בחוץ ולכלכלה הישראלית תהיה עדנה.
כל הכבוד!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תעסוקה לחרדים
אוחיון סילביה,
אשדוד,
24/08/04 16:45
|
למגיב 8. לא יפה להשמיץ ובעיקר להכליל. לידיעה. בזכות תפילתם העם שורד. בל נשכח שהם השליחים של בורא עולם ואין ספק בכך. כמה שנאת חינם יש בתוך העם. חבל מאוד. ואל תדאגו הם ימצאו את עצמם במעגל העבודה ויצאו לעבוד. העיקר שהם לא חיים על חשבונך. גם אני עובדת קשה והמון שעות ואף אחד לא אשם בכך וכמובן לא הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינאת חינם
מירו שוויץ,
24/08/04 18:13
|
שינאת חינם קיימת אצל החרדים נגד החילוניים יותר מאשר חילוניים נגד החרדים. אני שומר מסורת ומה שאני מבקש מהחרדים הוא להניח לי לנהל את חיי לפי ראות נפשי ולא לפי ראותם. זה מאוד קשה להם לקבל לכן אני אוהב יותר את הכיפות סרוגות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היגיון ברזל, סילביה.
ל"ת
יסמין,
24/08/04 17:37
|
|
 |
תפילה (תורה) ועבודה
בני,
כ''ס,
24/08/04 17:30
|
סילביה היקרה, סבי וסב סבי (כמו של כולנו) היו שומרי דת כולם. מה שלא הפריע להם לעסוק בעבודות שונות על מנת לפרנס את ביתם. מי במלאכה ומי במסחר ומי בחקלאות. רק כאן, בארץ הקודש קם דור של פרזיטים שחושבים שתפקידם היחידי הנו ללמוד ולהתפלל ותפקידי ותפקידך הנו לפרנס אותם ואת ילדיהם. אם היו רק המובחרים בהם עוסקים בזה - אפשר עוד לכלכלם אבל היום - כל חרדי הופך עצמו לעילוי וכולם מאמינים שמגיע להם. הגיע הזמן לשים לזה קץ. עבודה לא תפגע באורח חייהם. רק רמת ואיכות חייהם תעלה. הם הראשונים שצריכים להודות לביבי על מדיניותו שמוציאה אותם בציצית ראשם מהעוני בו הם שרויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
מירו,
שוויץ,
24/08/04 18:11
|
גם אני היה רב של קהילה גדולה והוא פירנס את משפחתו מעבודת כפיים אף פעם הוא לא היה לנטל למדינה את זה צריכים ללמוד גם הדור של החרדים שלדעתם הכל מגיע להם סוף סוף יש מישהו שיש לו אומץ לגעת בהם והלואי שכך זה ימשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
נראה שזאת הדרך היחידה שהם...
סתם,
אחד,
24/08/04 16:39
|
מבינים. רק כשפוגעים להם בקצבאות (שבאות על חשבון האנשים שכן עובדים) אז מתחילים לפחד ולצאת לעבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הבעיה מתחילה בחינוך
ספי,
24/08/04 16:38
|
עכשיו שהם חייבים לעבוד הם מחפשים עבודה ולא מוצאים עקב החינוך שהם קיבלו שלא נותן להם את הכלים לתפקוד מועיל בחברה מודרנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
דוסים החוצה !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
קקר,
24/08/04 16:26
|
|
 |
למה האתר מפרסם תגובה כזו?
צפונית,
24/08/04 17:38
|
|
 |
12.
קודם תתגייסו ותעשו מילואים אחר
בבר,
24/08/04 16:26
|
|
 |
11.
ולמה הנתון שמופיע בהפנייה...
נמרוד,
24/08/04 16:07
|
|
 |
10.
צריך לעזור להם להצליח
דן,
24/08/04 15:54
|
צריך לעזור להם להצליח למצוא עבודה זה קשה לאזרחים רגילים להם קשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יש לשנות את התפיסה של מדיניות
פרשנדתה,
24/08/04 15:40
|
מתן הקצבאות. שקרניהו לא הלך נכון ולא הלך מספיק רחוק . כי אותו מענינים מספרים { שברובם שקריים) ולא מדיניות כלכלית שתשנה את פני החברה בטווח הבינוני והרחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בטלנים! לעבוד לכו לעבוד
ארמון,
24/08/04 15:36
|
אין לישון עד עשר תתחילו לזוז להזיז וליתרום משהו למדינה . ככה תורידו מהשומנים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שאר 300,000 המובטלים
ל"ת
בקתה,
San Tropez,
24/08/04 17:42
|
|
 |
7.
כן ירבו! הכל לטובה
ל.אורה,
24/08/04 15:36
|
|
 |
6.
קודם לדאוג למקומות תעסוקה אח''כ
מריומה,
24/08/04 15:35
|
|
 |
אנשים כמונו עמך לא נחשבים
מבקר תגובות,
24/08/04 15:49
|
בעיניו של בנימין שקרניהו. אל תשכחי להצביע ליכוד כי רק הליכוד ימשיך לפגוע בחלשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מפלגת שינוי חוללה מהפכה
אזרח פשוט,
24/08/04 15:12
|
סגרה כם את משרד הדתות. עכשיו פירקו המועצות הדתיות, שוויון בגיוס ונישואים שווים לכל נפש. זה רק תלוי בכוח שתקבל שינוי בכנסת הבאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עורכי הדין של שינוי עבדו פעם?
צפונית,
24/08/04 17:43
|
מצחיק לשמוע שדווקא אנשי שינוי, שכולם סרסורי חוק (-הביטוי של דן בן-אמוץ דווקא) מדברים על עבודה. מישהו מהם עבד פעם בבית חרושת או במשק חקלאי? ומה הם תורמים למדינה חוץ מלקחת אחוזים שמנים מכל מה שאנחנו, האנשים היצרניים, מייצרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל עבודה שאינה פלילית
אזרח פשוט,
24/08/04 19:29
|
כל עבודה שאינה פלילית מכבדת את עושיה. אין להפלות בין עובד בייצור, חקלאות, כרייה או שרותים. כל הברגים יחד מפעילים את המכונה ששמה ישראל.
מלבד כך ידע במשפטים מאוד מסייע לעבודה בכנסת, הלא הוא בית המחוקקים.
בלי קשר, אני לא איש שינוי. אני סתם אזרח שמתלהב מהשינוי שהמפלגה הזו חוללה.
מפלגות השמאל עד היום דיברו הרבה על זכויות אזרח, אבל בפועל מכרו את כל עקרונותיהם בשביל ליצות ידיים עם רוצחים. צומת אותו דבר, רק בשביל התנחלויות.
אם שינוי תאכזב, אעבור לאחרת. ליכוד או עבודה. אבל בינתיים אני מרוצה מאוד שסופסוף יש מפלגה שמייצגת אותי בתור יהודי חופשי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שטויות, מדובר בנשים שממילא
ידיעה מטעה,
24/08/04 15:00
|
עובדות, או תכננו לצאת לעבוד, ורק מגבירות את אחוז העבודה. זה לא מה שהידיעה הזו מנסה לרמוז - אברכי הכוללים לא יוצאים לעבוד. זה רק הנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
סימני גאולה.
אחת העם,
24/08/04 14:57
|
|
 |
2.
הגיע הזמן
מירו,
שוויץ,
24/08/04 14:53
|
הגיע הזמן וכל מילה נוספת מיותרת. אם זה מה שביבי השיג אני מוריד לו את הכובע. אף שר אוצר אחר לא העיז לגעת בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לביבי? זה שינוי!
ל"ת
חתול,
24/08/04 15:15
|
|
 |
דגובה
ניר,
מרכז,
24/08/04 15:11
|
|
 |
אתה כותב טיפש
מירו,
שוויץ,
24/08/04 18:04
|
תיראה איך אתה כותב תגובה ותבין איפה מקומך כניראה אתה פרזיט כמו כל הדתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יה חזיר הונגרי משינוי !!!!!!!!
ל"ת
בבר,
24/08/04 16:27
|
|
 |
1.
אני מספר 1
ל"ת
אסף,
ת''א,
24/08/04 14:02
|
|
 |
שכחת לציין שאתה גם אדיוט מס' 1
ל"ת
סתם,
אחד,
24/08/04 16:38
|
|