 |
19.
2 מדינות לשני עמים
חיליק,
21/07/04 17:52
|
מדינה לעם היהודי ב''שטחים'' ומדינה לעם הישראלי בשאר. ושלום על ישראל. אם תחשבו על זה לעומק תראו שזה אחלה רעיון. אין בעיות דת ומדינה, שטחים, כפיה דית וחילונית , יום כיפור, תחבורה בשבת , חמץ בפסח ומה לא...לא רע, הא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אטימות שמאלנית קלאסית
יצחק,
השרון,
21/07/04 12:06
|
מעניין - לא הצלחתי לקרוא תגובה עניינית אחת לדוחים המעוותים, הלוקים בחסר, המכובסים של עתון הארץ וגורמים אחרים.
גם באם ישנם חילוקי דעות אידאולוגיים - דיווח אמין ומשקף הינו חובה מקצועית ואתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רוב הכותבים כאן לא נורמליים ?
שמאלן גאה,
בת-ים,
20/07/04 00:40
|
יש פה כל כך הרבה שנאה !
זה כל כך פופולארי להשתמש בקללות האיומות והנוראות ''שמאל'' ו - ''שמאלן'' ? תגידו , מה , יצאתם מדעתכם ? כל מי שלא מתאים לתלם התיאורטי של דעתכם הופך לשמאל ? וממתי בכלל שמאל זו קללה ?
ואח''כ קמים כל המקללים, הבזים, אלו שבטוחים שה''אמת'' בכיס שלהם, ואומרים שהשמאל רע ומפלג , שהשמאל יוביל למלחמת אחים - לא נראה לכם שזה מה שאתם בעצם עושים ?
... ורגע, לא קצת שכחתם את ההיסטוריה הקרובה (אני בטוח שאתם מכירים בצורה מושלמת את ההיסטוריה הרחוקה ואין לכם בכלל בעיה עם שנאת אחים)...? בטוח שתודו שהשמאל הכל כך בזוי תרם משהו בכדי להקים את המדינה שבה יש לכם במה להשפריץ כל כך הרבה ארס. שיהיה לכם לבריאות כפויי טובה ואני בטוח שכשהשמאל יעלם אתם תדאגו למצוא קורבן חדש -אני מציע נשים אבל אולי זה יהיה כל כותבי התגובות הכל כך שונאות.
אתם חייבים להראות לי מי אמר שהעם היהודי טוב מעמים אחרים, חייבים לעדכן אותו שהוא טעה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השנאה נמצאת בצד השני
מנחם,
21/07/04 00:24
|
לא אלה שמשתמשים במילה שמאלן אומרים:''מתנחלים לכו לשטחים'',''צעקת הגוזל הנגזל'' ועוד ביטויים שמראים על האהבה היתירה שהם רוחשים לימניים בכלל ולמתנחלים בפרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקן אותי אם אני טועה...
שמאלן גאה,
בת-ים,
21/07/04 18:42
|
אדם פשוט כמוני שעובר, מפעם לפעם, על התגובות פה ובאתרים אחרים, יכול להבחין בקלות עד כמה גדולה כמות הנאצות כנגד השמאל בהשוואה לאלו שבאים מהצד השני כדבריך. תסתכל אפילו בעמוד זה.
אבל לעניינינו , אני בא בגישה שונה לחלוטין, אני בא בגישה שכדאי לנו כעם, כמכלול, כישות שרוצה לשרוד כאן, להפסיק עם זה וטובה שעה אחת קודם. נראה לי שזו גם הגישה הבסיסית ביהדות, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אכן - המדור ראוי להפניה בשער!
חילוני,
לא מתנחל,
19/07/04 18:00
|
|
 |
15.
דתי יכול להיות גם ימני וגם שמא
דתי,
18/07/04 22:29
|
|
 |
בירכותיי. סוף סוף מוסלמי דתי
יוסי,
גושדן,
19/07/04 01:01
|
|
 |
14.
החיילת נרצחה ולא נהרגה, לדייק!
ל"ת
הארה,
18/07/04 21:47
|
|
 |
13.
למי שיש בעיה עם מה שכתוב פה
דוידי,
18/07/04 18:01
|
שלא יכנס למאמר וזהו... הכותב לא שואל אף אחד מה לכתוב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
''סוף הדרך'' הוקמה ע''י צו פיוס
במאי,
18/07/04 13:50
|
הם מתחילים לשדר בשבת כדי ללכלך על הדתיים בלי שיראו את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
התקשורת-בועה תל אביבית מנוכרת
ל"ת
דפי,
18/07/04 13:45
|
|
 |
10.
המדור לעמוד הראשון
דוד,
ת''א,
18/07/04 13:44
|
|
 |
9.
מדור מעולה בכל ראשון!!
ל"ת
עידו,
קרני שומרון,
18/07/04 13:14
|
|
 |
8.
מה זה ההתבכיינות הזאת?
ענת,
18/07/04 12:47
|
התקשורת לא עוינת, המציאות עוינת, התקשורת רק מציבה רא אל מול עינינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליקוי קריאה
מייק,
ת''א,
18/07/04 14:50
|
ענת. לא קראת מה שכתוב. הרי זו בדיוק הבעיה שהתקשורת לא מתארת את המציאות אלא ממציאה מציאות וקוראת לה מציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיינות שמאלנית ?
חומי,
קרני שומרון,
18/07/04 13:50
|
בכל פעם שיציגו שאלות מתריסות ימצא הפראייר השמאלני התורן שיענה את התשובה הבלתי ניתנת לעצירה מפאת היותה מוחצת עצמות, מה ההתבכיינות, תפסיקו לילל ועוד פנינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
דמגוגים,מדור זה לא יעזור כלום!
א-מתנחלת,
תל-אביב,
18/07/04 12:46
|
המדור הזה לא ישפיע על אפ'חד. צאו מהבועה. התקשורת שמאלנית וחילונית. קהל היעד שלה: שמאלני וחילוני. וכל מה שנכתב פה, בכל שבוע חדש, זאת דמגוגיה עילגת רוויית טענות אינפםנטיליות.
בדיוק NRG יהדות המתנחלים-הימנים יקבעו לתקשורת מה לעשות ומתי לשדר???
נו, באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- א מתנחלת
אליק,
בית הערבה,
22/07/04 00:59
|
את כ''כ טועה, שייקח לך עוד קצת זמן לצאת מהסרט שאת חיה בו. בתור אדם שהיה בחזיתות בית המשפט ובשטחים, אנ י יכול לומר לך בוודאות שיש צנזורה וקו מסויים שהעיתונים הולכים לפיו, אין היום דבר כזה שנקרא אובייקטיביות . היום את העיתון אני קורא עם זכוכית מגדלת של ביקורת. ולגבי זה שאפ'חד לא קורה, אני שוב מציע לך לצאת מהסרט של החיים שלך.. כל יום אנו נפגשים בעתונאים שחרצו גזר דין מוות לאנשים שבכלל לא התחילו להיחקר, מה שהתחיל בקול פיצוץ מסתיים בקול גרפס חלוש, המון מקרים של עיתונאים שהרסו חיים של אנשים על לא עוול בכפם. אם את חושבת שאת מקבלת רק חדשות נטו, אז תדעי שאת טועה, היום יותר מתמיד אנשים מתחילים להבין שהם מקבלים באינפוזיה חוץ מהחדשות גם כן השקפת עולם שמאלנית. וזאת עובדה. כשאת יוצאת לקנות פופקורן בהפסקה מהסרט תשאלי את חיים יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מי יקבע?
ארז,
21/07/04 16:51
|
השמאלנים?
מדוע לימנים אסור ''לקבוע'' ורק לשמאלנים מותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטענות שלך אינפנטיליות - טפשה
ל"ת
ישראל,
18/07/04 13:40
|
|
 |
האמת לא נעימה או מה? בכיין
ל"ת
שירן,
חיפה,
18/07/04 13:22
|
|
 |
6.
לא רוצה למות למען השם בקבר רחל
חייל בלי מזגן,
18/07/04 11:59
|
העניין הוא לא מזגן או לא מזגן אלא שאני צריך לשמור/להסתכן למען משוגעים שיכולים גם להתפלל בבית הכנסת שלהם (אלוהים ישמע אותם גם משם) ולא לסכן אותי ואת חברי בין מאות אלפי ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני לא מוכן למות
משה,
חיפה,
18/07/04 14:52
|
לא מוכן למות על זכותם של תל-אביבים לרקוד בשבת. אז נא להחזיר את אזור המועדונים לא מוכן למות על זכותם לאכול חזיר-אז שיחזירו את מזרע וכל חנויות טיב טעם ויש לי עוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם לא דיברת ככה
מטולתי,
צפון ועוד,
18/07/04 13:51
|
כששמרת על ביתי במטולה ועל בית הכנסת של שכני במושב אביבים, לא דיברת על המקום המסוכן למרות מאות הקטיושות. אז מאיפה צמח לך זנה הצביעות הזאת ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייל יקר , בקרוב הסקר .
צ'יפופו,
18/07/04 13:48
|
על מה אתה כן מוכן להגן ? איפה לא מפחיד אותך? מתי נוח לך? איזה חלק שלנו ?
המטכ''ל ישתדל לשבץ אותך ע''פ דרישותיך . { בארה''ב } .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זעקת הקוזאק הנגזל
בני,
מרכז,
18/07/04 11:53
|
''אוי אוי, כל התשקורת נגדנו ואנחנו, מה עשינו רע?''
נו באמת. אם יש כאלה שקונים את האנדרדוגיות של כותב השאלות (מי שזה לא יהיה) - מגיע לו.
1. השטחים - אינם ''ישראל''. טלי חטואל ז''ל חייה מרצונה או שלא מרצונה בשטח עויין, כבוש, איזור קרב. האירוע בשדרות לא היה ''פיגוע'', אלא ''התקפת טילים''. אפשר להתווכח על המושגים, אבל לא מקובל לקרוא להתקפת טילים ''פיגוע''.
2. אז מצאתם שורה וחצי בדו''ח המבקר על ''השחיתות הנוראית של שינוי''. אבוי. אתם באמת רוצים שנתחיל לפרט את כל ה''תקלות הקטנות'' שהיו ועדיין בחזקת ש''ס? רמז: סטטיסטיקה של מעצרים.
3.''צהובון אינטרנט'' זה NRG. תודו, אבל אתם כאלה. יעידו על כך מדורי הרכילות, הברנז'ה, ולפעמים גם החדשות. זה אולי מה שעושה את NRG למעניין (לכאלה שאוהבים צהובונים).
4. הכתב לא התעצבן מהעניין של המיזוג. הוא התעצבן ממה שכל בר דעת הגיוני יתעצבן ממנו: חיילים צעירים המחוייבים לשמור על חבורה של מטורפים הזויים המקדשים אבן ואגדות על פני החיים. גם אני הייתי בקבר רחל, בתור שומר. שנאתי כל רגע. בעולם מתוקן, עוול כזה לא היה נגרם, והמטורפים היו מאכלסים מקומות מסויימים.
5. אף אחד לא מכריח ''אתכם'' לראות טלוויזיה. רוצים לראות טלוויזיה? תתישרו עם הרוב. לא טוב? לא כסף! לפחות עד שתנהיגו מדינת הלכה כרצונכם. בעצם, במצב כזה כבר לא תהיה מדינה להציג בה את ''סוף הדרך''. זה יהיה ''סוף הדרך'', אבל בגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיתונות של שנאה
מוטי,
פ''ת,
18/07/04 13:13
|
לבני , 1. טלי חתואל ובנותיה נרצחו מטווח אפס ולאחר וידוי הריגה!!! 2. טלי חתואל ז''ל חייתה מרצונה החופשי ב''שטחים'' אך באישור ובמצוות ממשלה חוקית שאישרה את ישיבתה. 3. כמה שנאה יש בך לשונים ממך . 4. כחייל דתי ששירת בבט''ש במוצבים ובסיורים בבקעת הירדן בחום של מעל ל50 מעלות - במרבית היישובים היו מזגנים ומעולם לא חשבנו על תושבים כגון פצאל כעל אנשים הזויים אלא כעל אנשים שהם מלח הארץ. 5. בני - אינך אלא בן חורג לעם הנפלא הזה - וללא קשר לדעותי הפוליטיות שהן בהחלט לא בצד הימני של המפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, למעט מספר הערות
איל,
ירושלים,
18/07/04 13:01
|
אין ספק שהארץ הוא עיתון שמאלני, אולם במקרה זה הוא צודק - לא היה בתוך שטחי ישראל שום פיגוע 4 חודשים. הפיגוע נגד משפחת חטואל היתה פיגוע, והיה מזעזע, אולם הוא לא היה בתוך תחומי מדינת ישראל. אגב, זו בחירתן של ממשלות ישראל לדורותיהן - אילו רצו בכך, יכלו לספח את השטחים.
לגבי סוף הדרך אני לא מסכים - מדובר בהחלטה תמוהה של רשת. גם שינוי בימי השידור לא מצדיק פגיעה בציבור רחב. אגב, יש בכך גם חוסר הגיון כלכלי - לתכנית יש הצלחה רבה בציבור הדתי, ואין כל סיבה למנוע ממנו לראותה.
ולבסוף - מה הקשר ליהדות!!!!! תקראו לערוץ הזה ערוץ המתנחלים-הדתיים והכל יהיה בסדר!!! כמה מחברי הטובים הם דתיים שמאלנים (שומו שמיים...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אינך עונה לשאלות
חיים,
18/07/04 12:38
|
חוץ ממיחזור השאלות וטחינת מים שלא לגוף הענין, לא קראתי שום תשובה בדבריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מי הם הדוסים מלאי הקושיות ?
ל"ת
דביבון,
18/07/04 10:34
|
|
 |
3.
מתנחלים לכו לשטחים
עידו,
רעננה,
18/07/04 09:48
|
וצאו מהאתר. רוצים להתנחל גם בתקשורת שלנו? שכחו מזה! לא ניתן לכם. פושעי מלחמה שכמותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקטע?
דן,
19/07/04 04:32
|
איזה ילד הזוי בן 12 כותב משהו כדי למשוך תשומת לב וככה מתנפלים? לא יפה. אם כבר, בואו חשבן עם הוריו, חברי המחלקה האגואיסטית בציונות, הנקראים בטעות ''שמאלנים''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך!
דתי,
18/07/04 22:32
|
|
 |
חצוף
אלי,
18/07/04 14:17
|
|
 |
תזכורת לעידו מרעננה
גלית,
18/07/04 13:40
|
התקשורת לא ''שלכם''. היא אמורה לייצג בהגינות את כל חלקי החברה . בפועל , התרגלת שבתקשורת יש ביטוי לתפיסות שלך ושתפיסות אחרות מוצגות כקיצוניות ולא לגיטימיות . דימוקרטיה במיטבה , אה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוכן- תחזיר את המיסים שאני
מיכאל בוקצ'ין,
18/07/04 13:15
|
משלם, ובטח פי כמה ממך, ואני מוכן לצאת לך מהחיים. שבטח יהיו קצרים מאד אם הערבים יעשו את מה שאתה מאפשר להם. מאיפה התקשורת חיה אם לא מהמיסים של המתנחלים המליונרים אהה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה המדינה של סבתא שלך
נורית,
התנחלות פ''ת,
18/07/04 10:34
|
המתנחלים הנם אזרחים ככל אזרח ישראלי אחר, אשר נשלחו ליישובים שלהם ע''י ממשלות ישראל לדורותיהם לרבות ממשלות העבודה, אם יש לשונאי ישראל כמוך בעיה עם זה, אתה מוזמן לרדת מהארץ, זה לא יהיה הפסד גדול למדינה. ולשאלתך, כן. הם מתכוונים להתנחל איפה שרק אפשר. מרוצה? לא? זבש''ך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לדייק בעובדות
ניר המסביר,
18/07/04 13:38
|
1. המתנחלים הם אזרחי ישראל אך חיים מחוץ לשטח מדינת ישראל!!! זאת עובדה חוקית שאין להתווכח איתה!!!! ביום שבו יוכל החוק הישראלי בשטחים הם יהפכו להיות מדינת ישראל ומליוני הפלסטינאים החיים בתוכם יהפכו להיות אזרחי מדינת ישראל!!!! אתם באמת רוצים בזה???? או לחליפין לא נעניק להם אזרחות ונהפוך להיות בעלי הזכויות המופלגות להן זוכים דיקטטורים בעולם החופשי, שאולי זה מה שאתם רוצים??? 2. שום אזרח ישראלי, ובוודאי לא זר, לא נישלח על ידי שום ממשלה (אפילו לא ימנית) לשטחים. היחידים שנשלחו ונשלחים לשם בעל כורחם הם חיילי צה''ל. איש אינו מכריח את המתיישבים לשהות שם והם עושים זאת מרצונם החופשי!!!! העובדה שממשלות מסויימות הירשו ישיבה בשטחים ואחרות היטיבו עם אילו שבחרו לשבת בהם אינה עולה בקנה אחד עם הביטוי ''שלחו''. אני אשנה את דעתי ביום שבו אפגוש ולו אדם אחד, שהחוק הישראלי חייב אותו להעתיק את מגוריו לשטחים!!!! לפני 20 שנה היינו מדינה שיש לה מעט מתנחלים הזויים בשטחים, היום אנחנו מיעוט של מתנחלים שיש להם מדינה הזויה- והחבילה הזו כולה נופלת בנפילה חופשית אל התהום!!!! הצלחתם להפוך את הקטטה המטופשת עם הפרחחים הפלסטיניים למטרת קימה של הציונות. והסבא של הסבא שלי שהגיע לכאן ב1882 והיה ציוני כשהציונות עוד לא קמה, מקיא בקבר מרוב גועל כשהוא שומע את הביטוי ''הציונות הדתית''!!!!! איפו היתה הציונות הדתית שלכם לפני 67 ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם שדרות?
מנחם,
21/07/04 00:12
|
|
 |
מכבסת מילים
שי,
ירושלים,
19/07/04 18:34
|
ההטבות שהעניקה המדינה למתיישבים מראה על רצונה שיישבו בהם. ברגע שאדם הלך לגור ביש''ע כי הוא הבין שזה הצורך של המדינה הוא קיבל את כל הזכויות של כל אזרח ואין לאף אחד שום זכות לפנותו משם בעל כורחו - בטח לא בעד שום דבר. לשאלתך איפה הייתה הציונות הדתית לפני 67 - שמעת על הפועל המזרחי- אבל אתה צודק המפאיניקי''ם האימפריאליסטיים באמת טרחו לדכא את כל מה שלא היה הם ולכן את רוב המפעלים במדינה הם הקימו עד שהשחיתות שלהם הפילה אותם ומאז כל יומיים מתגלה עוד שחיתות בייתה המפא''י של שנות ה-40, 50, 60, 70 ולעיתים אף במפא''י החדשה והמפואאת של שנות ה-2000
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הפעם השאלות טובות השתפרתם
ל"ת
שפוי,
18/07/04 09:02
|
|
 |
1.
יישר כוח
גלי,
18/07/04 08:47
|
|