 |
43.
שאלה
יהודיה כשרה,
ירושלים,
13/07/04 17:54
|
|
 |
כן.
אלכסנדר,
קריות,
21/07/04 03:35
|
|
 |
42.
עדיין יש פיקוח של כשרות הרבנות
ל"ת
גלעד,
13/07/04 09:41
|
|
 |
41.
המשחית ממשיך
יצחק,
13/07/04 00:13
|
אי קבלת הכשרה של הרבנות הראשית הנה אבי אבות הטומאה. במידה ויש למי השגות על מערך הכשרות שלה הוא יכול להעלותם ולפעול למען מערך כשרות כהלכתה לכל בית ישראל. הכשרים רבים פרושם הוצאות מרובות, ביזוי המערך והשנאת הכשרות והדת על כלל ישראל. שובו בנים שובבי מחללי שם שמים ברבים. על מכרם בכסף כשרות ועורלה בעבור נעליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
איפה היה הצדיק 10שנים???
ישראל,
12/07/04 19:46
|
הכל טוב ויפה אבל הוא מספר ש-10 שנים זה מתמשך... אולי אמין אבל קצת מוזר ובהחלט אני מחזיק שהכשרות הזו הרותה ולידתה בטומאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ליטאי וזה אומר הכל
איתן,
י-ם,
12/07/04 21:17
|
אי אפשר לסמוך על ליטאים. הזרם הזה - זה פשוט צחוק מיהדות כל החרדים הנורמאליים לא חושבים אותם לדתיים בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שחכתם, לפני 7 שנים..
משה,
12/07/04 13:35
|
בערב פסח, התפקר אחד מראשי הבד''ץ הזה!! זו לא התקלה הראשונה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק שאי אפשר לסמוך עליהם
אמיר,
ת-א,
12/07/04 21:19
|
אני מזמן כבר לא מכניס לפה מה שהם שמו עליו חותמת שלהם. זה גם עניין של פוליטיקה, עדיף לפתח גוף כשרות אמין אחד נורמלי מאשר לתמוך בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ומה קורה עם ההכשרים המהודרים ?
ל"ת
שכנא,
ירושלים,
12/07/04 12:16
|
|
 |
37.
יש אלטרנטיבה!!!
כושרות,
דרום,
12/07/04 10:03
|
מזה זמן רב בציבור הדתי לאומי ישנה מערכת פיקוח והשגחה באולמות בשם ''כושרות''. המערכת הזו הוקמה לאחר שבשמך שנים הרבנות והמשגיחים החרדים ידעו על השחיתויות שהולכות בכל עניין הכשרות, ידעו שישנם ''לא מעט'' משגיחים שבכל לא יודעים את הנוהלים אבל לאף אחד זה לא הפריע. עד שקם הרב אליקים לבנון מישיבת אלון מורה ועשה מעשה. מנתונים שבידי הוברר לי מעל לכל ספק שמי שרוצה להיות בטוח לגבי מה שהוא אוכל עדיף שיחפש את הרבנות הראשית ולא בד''ץ ושאר מרעין בישין. לרבנות ניתן לפנות ולברר על כל מוצר ומוצר. הטלפון הוא 02-5313131 הם מאוד ישמחו אם תהיה התענינות בנושא וכך כולנו נוכל להגביר את עוצמתה הכללית והכלכלית של הרבנות הראשית ובאמת לאכול מוצרים כשרים. אגב מי שמעוניין לקבל עידכונים מהרבנות הראשית על מוצרים מזוייפים (ושוב זה לא מעט), ניתן להגיע לאתר של הרבנות הראשית מ''כיפה''. שנזכה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ענף הכשרות כיום הוא קודם כל
אליעזר,
ראשל''צ,
12/07/04 09:15
|
כלי פוליטי אחר כך מקור הכנסה ורק לבסוף הוא נתלה בצורך לפקח על כשרות המזון
הכשרות של הרב לנדא מפורסמת שאמינותה ובכל זאת הקימו את ''שארית ישראל'' רק משום שהרב לנדא מזוהה עם חב''ד (שהם כידוע אינם אהובים על הליטאים) אם כן לידתו של ארגון ''שארית'' הוא בחטא אז למה אתם מופתעים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
''קול חי'' כל הכבוד תמשיכו כך
ל"ת
אנשין,
12/07/04 08:50
|
|
 |
תחנת רדיו חרדית פיראטית
גולן,
בית שאן,
12/07/04 17:50
|
מדוע NRG לא מציינים בכתבה שזה רדיו חרדי פיראטי כפי שאתם תמיד מקפידים לציין ולכל הפיראטים למיניהם: תפסיקו לשדר! לכו לקבל אישור לרדיו שלכם! אין סיבה לשדר תחת חסות של ''ערוץ קודש'' וכדומה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא פיראטים ולא נעליים
שאול,
ר''ג,
13/07/04 08:59
|
רדיו ''קול חי'' הוא תחנה אזורית, שהוקמה באופן הכי חוקי שאפשר, לצד התחנות כמו ''קול הדרום'', 103 FM וכו'. צא ולמהד את העובדת לפני שאתה משמיץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הכסף - ''אלה אלוהך ישראל''
ל"ת
אבי,
12/07/04 08:47
|
|
 |
33.
משיח טללללה
יהודי,
12/07/04 08:09
|
תמשיכו לשיר משיח טרלללה ולהכפיש תלמידי חכמים. איך מציבים כותרת מבזה כזו מתחת לתמונתו של הרב אלישיב. הרי למרות כל מאמצי הכותב אין הבעת אשמה על הרב אלישיב עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב אלישיב שליטא - שארית ישראל
מרסלו קצור,
קרני שומרון,
13/07/04 10:02
|
הגוף הזה לא קם על מנת לתקן אלא אך ורק כדי לנגח ולהנציח מריבה קמו על בסיס אברכים שלהם ולעבודה לא היה שמץ של הבנה ורק ידעו את כל הלכות כפי שנלמדים בישיבות אחרי כמה שנים שראו שהעסק יש לו פוטנציאל, קמו כמה בעלי בתים והתחילו לסחוט את העסק בכל מקרה אין שום קשר בין הרב אלישיב לבין הגוף הזה ובהרבה פעמים ציינו אנשי הקב שאין לו שום קשר איתם כי הוא מכיר אותם על בוריו. גם ביניהם יש מריבןת ( הרב המכשיר שלהם פתאום לא יודע כלום ראה פרשת הסבו בבני ברק ) בכל מקרה, לא מתרגש מהם כי לשקר אין רגליים ויהיו עוד 3 4 שנים ויפלו וההיסטוריה תמחק אותם כלא היו כפי שקרה בעבר משאין סליחה ומחילה זה למשגיח ש10 שנים רואה עוולות ולא פותח את הפה. זה לא יכול ליהות אליבי עכשיו וצריכים לדון את הנושא בשני המישורים, דבר ראשון על העוול שנגרם למפעלים ושיחזירו את כל האגרות שהם לקחו וכל ההוצאות של הדפסות אריזות חדשות עם החותמת שלהם והמישור השני לדון למה הוא שתק והיה שותף לעוולות שנעשו במשך 10 שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
געפילטע בלוף
יהודי שומר שבת,
השרון,
11/07/04 23:26
|
לפני כחדש אשתי קנתה געפילטע פיש ממפעל באיזור בית שמש בהשגחת העדה החרדית ירושלים(מוצר פרווה)ולהפתעתינו בתוך האריזה היה בשר עם תפו''א. שאלתי איך מייצרים בפס ייצור שאמור להיות פרווה בשר? המודאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן
עדה חרדית,
12/07/04 09:38
|
|
 |
געפילטע בלוף תגובה
יהודי שומר שבת,
השרון,
12/07/04 18:01
|
בתחקיר שעשיתי הבשר שנמצא באריזה הוכן לנוסעים לאומן ותשאל בבקשה את המשגיח רבינוביץ מבד''ץ של העדה החרדית ירושלים ולפני שקוראים לי שקרן מבררים את האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בררתי - אתה שקרן
עדה חרדית,
ירושים,
12/07/04 21:28
|
|
 |
31.
גם לא כשר וגם מסריח
israel,
11/07/04 23:17
|
זה הכשר שקם על רקע פוליטי בגלל שהליטאים לא יכלו לסבול שנותן ההכשר המהודר והפופלארי ביותר ברחוב החרדי קרי הרב לנדא הרב של בני ברק, הוא חסיד חב''ד, שנואי נפשם של הליטאיים. בכל אופן את ההכשר של שארית אפשר אולי להשוות להכשר של הרבנות, אבל לא את כל ההכשרים המהודרים באמת כמו העדה החרדית, הרב לנדא ובד''ץ מהדרין רחובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
שארית ישראל,
12/07/04 09:40
|
|
 |
30.
מה הקשר של הכותרת. ''מסריח'';
ישראל,
ב''ב,
11/07/04 22:37
|
לא הבנתי מה בדיוק מסריח?
הניסיון שלכם לעשות כותרות צעקניות לפעמים יוצאות מפורפורציה.
תחזרו לממדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כס
כסף,
11/07/04 21:46
|
|
 |
כככסססףףף
כססססף,
12/07/04 09:41
|
|
 |
28.
ychr@walla .co.il
שלמה,
ירושלים,
11/07/04 21:36
|
|
 |
27.
תסריט ידוע מראש -!!!!!! לקרוא
יהודי מאמין,
11/07/04 21:10
|
לא ברור לי למה מופתעים גם מי ש''מפקח'' כאילו מפקח יש כל מיני קומבינות עם משגיחי כשרות( האמת לא כולם - יש כמה צדיקים בסדום) שבודקים בשלט רחוק את העסק והעיקר הכסף נכנס לכיס מי שסומך על התווית על אחריותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שמעתי את קנפאלמכר בשידור....
ראובן,
11/07/04 20:27
|
שמעתי אותו בשידור חי בדריו ''קול חי''. הוא היה נשמע אמין מאוד, הדברים שלו יצאו ממש מהלב. צריך דחוף לעשות שם סדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זה לא הכשר. אני לא אוכל את זה
ליטאי,
11/07/04 20:10
|
|
 |
24.
כשרות
יעקב,
מרכז,
11/07/04 19:04
|
יש להיזהר בכל הכשרויות, אפילו של החרדים. יש הרבה אינטרסנטים בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
המילה ליטאי
יהודי,
11/07/04 19:01
|
המילה ליטאי מופיעה במאמר הרבה יותר פעמים מהדרוש להבנת התוכן. יש להניח שכוונת הכותב הוא להכתים את הציבור המכונה כך. הכותב סומך על זה שהרבה מהקהל הם עמי הארץ כמוהו ואינם יודעים שאין לסמוך על קול כשיש שונאים העלולים להוציא אותו. שונא הוא כל איש המרגיש שנאה. גם כאשר אותו איש מספר לכולם כמה הוא או רבו מרגיש אהבת ישראל, וכמה האחרים אינם אוהבי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
קנעפלמאכער, לא קופלמכר...
חשוך ימי בינימי,
11/07/04 18:57
|
קנעפלמאכער, לכל הרוחות. זה כל כך קשה?... (באידיש זה ''עושה כפתורים'' knobmaker לחובבי הלע''ז). אגב, שמעתי פעם מרוקאי שהתקשה לבטא את השם הזה ו''עיברת'' אותו ל''קנה פלאפל מכר''...(או מחר...)
וברצינות, מערכת הכשרות של ''שארית ישראל'' לא הוקמה מתוך צורך אמיתי של שומרי הכשרות המהודרת בישראל (שאני נמנה עליהם). היא הוקמה בגלל מריבות פוליטיות (וכנראה גם כלכליות) ולכן הגילויים של הרב קנעפלמאכער אינם מפתיעים אותי. העובדה שהרב יששכר מאיר שליט''א, שאני מכירו אישית כגאון תלמודי וצדיק גדול תומך בדברים מוסיפה להם בעיני אמינות מרובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זה עוד כלום. הם לא שווים כלום.
ל"ת
יגאל,
11/07/04 18:50
|
|
 |
20.
ELYASHIV/YOSEF=FUNKTZIONERIM
SHEL ARABANUT,
11/07/04 18:49
|
PENSIOT SHMENOT AL ''AVODATAM'' SHAM BAAVAR. ACHSHAV EM CHAREDIM... GAM ANI ROTZE' LIHIYOT CHAREDI KA'ZE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אשכנזים צבועים עושים עצמם מחמי
yeshurun,
11/07/04 18:36
|
מחמירים אובלחל אוכלים אפילו רבנות שהם פוסלים הם מתנהגים כמו חזיר המראה טלפיו הכשרות כאשר איננו מעלה גירה. לעגו על כשרות ספרדית שהיא מקילה ואצלם אין פיקוח. הכל זה רושם יש להם תרבות צבועה הגויים טובים מהם חילוניים כחרדים כדתיים. הספרדים הם אמיתיים ישרים תמימים ונאיבים. ביתד נאמן מוזכר הרב עובדיה כרב בלבד ללא תמונה בכוונה תחילה כדי להשמיצו,ואילו את רבניהם מפרסמים כמו מוצר של קוקקולה מרן הרב הגאון הרב שלום אלישיב שכשישב בבית הדין לעירעורים יחד עם הרב עובדיה הרב עובדיה היה נשיא בית הדין. מנהגם לגמד את רבני ספרד ככל האיפשר. אבל איך אמר הרב עובדיה על הזילזול ''והחכם בעת ההיא ידום'' סוף הישועה לבוא וכשהיא תבוא תהיה כואבת מאוד. איני מאמין ברבניהם כי כל רבנותם של האשכנזים טבולה בפוליטיקה אחותה של הסיטרא אחרא, והעבודה זרה. כל השנים כשלושים שנה הלכו נשותיהם לטבול במקוה וכשחזרו שמו עבודה זרה על ראשיהם (פיאה נוכרית), ולא שעו לאזהרותיו של הרב עובדיה ובאה עליהם בפתע פתאום ועוד מתהללים איך הם שומעים לרב אליושיב, אם הוא לא יאמר איפשר להתעטר בכתר של עבודה זרה. זו לא יראת שמים זה לא כיבוד תלמידי חכמים זו צביעות מגעילה של עמלקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצביעות האשכנזית
ודוד,
ב''ב,
12/07/04 17:27
|
זה מתחיל בחברונע''רס נמשך בנסיון לדמות לפולקלור של ישיבות ליטא ,קרדום לחפור בה כבר אמרנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט!
יובב,
12/07/04 11:00
|
|
 |
לא רק אופיום, אלא שנאה טהורה
הדת אופיום לעם,
12/07/04 09:40
|
הנה דוגמא מן השטח לנזק העצום של האמונה הדתית הפנאטית. ענין הכשרות מהווה עילה לניגוח על רקע עדתי וליבוי שנאה ולא לחילונים רחמנא ליצלן אלא לבני ישראל כשרים וחרדים שהם במקרה אשכנזים. בעיני כמובן כל החרדים מכל העדות מוקצים מחמת מאוס, והמתקרא רב עובדיה בראשם , יצור מאוס המפיץ דברי שיטנה דרך קבע ושונא אשכנזים, שמאלנים, נשים וכמובן גויים. אני מאחל לתושבי מדינת ישראל שיאכלו מה שבא להם, מתי שבא להם וללא התערבות האח הגדול. בתאבון!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד האשכנזים...
יוסי,
12/07/04 11:08
|
הביאו את הענין של השנאה העצמית בתוך המחנה. כגון: ליטאים וחסידים, חסידים בתוך עצמם גור בעלז ויז'ניץ וכל אנ''ש האלה. כתוצאה מהאמנסיפציה צצו כל מיני ''משכילים'' ששנאו עצמם עמם ומולדתם. ועכשיו הם מיישמים את זה על הספרדים את השנאה היוקדת, למשל: הדוגמה של ''יתד נאמן'' (בתחת) שלא כתבו על הרב עובדיה הגאון אלא רק הרב וזאת על מנת להשמיץ ללא סיבה . O.K אתם לא מסכימים איתו אבל למה להשמיץ. זה בגנים, בטבע ב- D.N.A למשל תראו את אלא הקיצוניים משלום עכשיו רובם המוחלט אשכנזים הטבע הבוגדני ההרס העצמי שנאה לאחיך ואהבת האחר. זהו סימפטום של שנאה עצמית, בושה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בגנים, זה תורשתי
הדת אופיום לעם,
12/07/04 12:05
|
אם זאת לא גזענות לשמה, איני יודע גזענות מהיא. כל האנטישמים טוענים שהיהודים פסולים בשל תורשה וגנים עוד מאז צליבת ישו. אז אתה מצטרף בגאון לטענות אלו. אם כך תרשה לי לטעון כי הגנים הנוראיים של המזרחים יוצאי מדינות ערב וצפון אפריקה הרסו את המדינה שהוקמה בידי אשכנזים , גרמו ללבנטיניזציה שלה, יצרו נורמות של העולם השלישי כולל שוחד (בקשיש), פשע, משפחות פשע, תרבות הסמוך, לכלוך ברשות הציבור, זנות, סמים ומה לא. תדמיתה השלילת של ישראל בחול הנה כולה תולדת התנהגותם של המזרחים. מה לעשות, זה הרי בגנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, ''ויציב ונכון וקיים וישר''
אשכנזי גאה,
11/07/04 21:07
|
הספרדים הם אמיתיים ישרים תמימים... ובגלל זה אריה דרעי נכנס לכלא. ובגלל זה סודרי מדגמן לורסצ'ה (כן , שמענו על החסד). ובגלל זה מוכרים ''בקבוקים של צדיקים'' באלפי שקלים למשפחות שאין להם לחם. ובגלל זה הם מאמינים אך ורק ב''צדיקים'', קושרים חוטים, מדליקים נרות, נוהגים מנהגי פולחן סביב הקבר, מפתחים תרבות של עבודה זרה. ואתה עוד אומר שכל הפאות הן ע''ז, ולא שמענו לרב עובדיה. ואנחנו לא מכבדים ת''ח. ואין לנו יראת שמים.
סליחה ממך, אדם ישר, אמיתי ותמים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט
ל"ת
דני,
מרכז,
12/07/04 18:54
|
|
 |
השינאה בין הספרדים והאשכנזים.
אוהב ישראל,
11/07/04 20:44
|
בס''ד
אין בך שום אהבת ישראל,בית המקדש השלישי ייבנה רק עם אהבת חינם. שינאת חינם לא תביא את הגאולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א.ישראל, כמה שאתה תמים...
ל"ת
אשכנזי גאה,
13/07/04 09:01
|
|
 |
צודק
ל"ת
אשכנזי,
12/07/04 18:55
|
|
 |
18.
ומי העיתון היחיד שפרסם זאת????
רביבו,
רמת בית שמש,
11/07/04 18:34
|
|
 |
ומה רצית?
חיים,
11/07/04 21:00
|
ומה רצית? שיתד יפרסם את זה? הרי זה כמו לכרות את הענף שאתה יושב עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לכרות את הכסף שחיים עליו
איש אמת,
12/07/04 09:31
|
ושלא ידעו אחרים כלומר החסידים של לנדא שיש כשרות זבל בשארית ישראל וכולם יקנו רק לנדא ובד''ץ בית יוסף. מוכנים להאכיל טריפה העיקר לשמור על הכבוד. כמו בהכשרת בשר נבלות בשנות הארבעים, כדי לסגור בית מטבחיים ספרדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
זה לא חדש.
ל"ת
שרון,
11/07/04 18:32
|
|
 |
16.
רבנות ראשית
asher,
מרכז,
11/07/04 18:20
|
צריך הכשר אך ורק של הרבנות הראשית ודי עם כל המהדרין והמהדרין מין המהדרין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מה שנשאר זה לאכול בבית
ל"ת
הומי,
11/07/04 18:17
|
|
 |
14.
הכשר ידוע בבעיותיו
דוד,
מרכז הארץ,
11/07/04 18:16
|
כל יהודי שקצת אכפת לו מכשרות יודע שאת שארית ישראל משאירים על המדף ולא מכניסים הבית כבר בסיפור הקודם שהיה עם המשגיח הבכיר שעזב ביום בהיר את הדת בצפון הארץ כך שאין חידוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אז מה אני אמורה לעשות עכשיו
לולי,
מהנילוס,
11/07/04 18:13
|
|
 |
12.
לכן חוגים נרחבים ביהדות החרדית
שוקי,
פתח תקוה,
11/07/04 17:59
|
לכן חוגים נרחבים ביהדות החרדית לא סומכים על ההכשר של ''שארית ישראל.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לכל המתלהמים....
תירגעו,
11/07/04 17:44
|
טוב שהנושא הועלה, ואני בטוח שהוא ייבדק לעומק. אני בטוח שיש מספיק אנשים רציניים שם שיבדקו כמו שצריך. יחד עם זאת, בהחלט ייתכן שהכל ברווז או סתם הוצאת דיבה לשמה מסיבה זו או אחרת. לכן, תירגעו.....קחו נשימה עמוקה או תכניסו את הראש מתחת לברז.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כשרות
בעש''ט,
11/07/04 17:38
|
|
 |
9.
בחיים לא ראיתי את ההכשר הזה
ל"ת
חיים,
11/07/04 17:36
|
|
 |
8.
בוקר טוב nrg !!!
עותניאל,
11/07/04 17:35
|
|
 |
7.
בגלל כשרות אחת שסרחה לא....
מאיר,
11/07/04 17:25
|
בגלל כשרות אחת שסרחה לא צריך להכפיש את כולם. יש עוד הרבה כשרויות טובות מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שאריות
משה שמעון,
י-ם,
11/07/04 17:11
|
אצלי זה לא חידוש, שארית לא נכנס לבית. כבר לפני כ-10 שנים, המשגיח הראשי שלהם חזר בשאלה... איזה יראת שמים, איזה השגחה, איזה בטיך. בכל זאת כולם יודעים כי הם התחילו בגלל מחלוקת, וכו', וכו'...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא מאמין !!!!
צור,
11/07/04 16:59
|
|
 |
4.
וכולנו אמורים להיות..מופתעים?
גושדן,
מרכז,
11/07/04 16:57
|
הרי ברור לכל בר דעת שתעשיית הכשרות היא בפירוש תעשייה, המנצלת את אימת המפעלים מחרמות כדי להרוויח עוד כמה גרושים. אני בטוח שאחוז גדול מהמפעלים בארץ (ובחו''ל, שומרי הכשרות) נוהגים לשלם למשגיחים כסף טוב, המשגיחים חוזרים הביתה (או לעבודה השניה שלהם) בלי לבדוק אפילו פירור, וכמובן אוהבים את המצב ושומרים על קשר שתיקה למען הדורות הבאים (שלהם). הפריירים שמשלמים (מהפחד) ימשיכו לשלם, הגנבים הדתיים ימשיכו לגנוב, ורק העם ימשיך לממן את התוספות למחירי המוצרים ה''כשרים''. שיהיה לבריאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע
נועם,
מצפה יריחו,
11/07/04 18:30
|
הליטאים לא מבינים כלום בכשרות. אף פעם זה לא היה הג'אב שלהם. רק לפני איזה עשר שנים הם התחילו להיכנס לזה בגלל יריבות עם הרב לנדא מבני ברק הנחשב לחסיד חב''ד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הדוסים האלה
רונן,
ר''ג,
11/07/04 18:16
|
|
 |
כל הדוסים האלה
רונן,
רמת גן,
11/07/04 18:14
|
|
 |
אילו התקפות
אשכנזי גאה,
ודתי,
13/07/04 09:08
|
עם כל הכבוד. הכשרות זו עדיין כשרות, והמשגיחים רובם ככולם עושים את מלאכתם. אל תחשבו שהמשגיחים הם מיליונרים. לרב הם אנשים פשוטים, שאחרי הישיבה חיפשו מקצוע שלא דורש השכלה אקדמית. המשכורות לא בשמים. ומה פתאום הליטאים? בעלזא יותר טוב מהם? ורונן. אני מבקש שתשקול יפה את תגובותיך חסרות הטעם והריח לפני שאתה שולח אותן. ''אימת המפעלים מחרמות'' (גושדן)- אני לא רואה ששוק החזיר מוחרם, או שאני טועה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
ל"ת
טל,
11/07/04 18:14
|
|
 |
3.
עוד הוכחה לזה שהכשרות מיותרת
מישהו שפוי,
11/07/04 16:53
|
עובדה שאף אחד לא מת לאחר שאכל אוכל עם חותמת כשרות של הבד''צ הזה. רק חבל שגם אני צריך לשלם על השירות המפוקפק הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה חשבת לך
רותי,
נתניה,
11/07/04 19:16
|
מה חשבת לך, שאם תאכל אוכל לא-כשר - מיד תמות. אתה לא חייב לקנות מה שכשר בהכשר הבד''ץ. תקנה רק בהכשר הבג''ץ. שינקן, כמובן. רק תיזהר שלא יתקע לך בגרון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא חייב, אל תעשה טובות
ל"ת
זבולון אורלב,
11/07/04 18:18
|
|
 |
2.
העיקר, החרדים לעגו להכשר הרבנו
אריק,
פ''ת,
11/07/04 16:41
|
|
 |
זו לא כשרות אליטיסטית ולא
שמואל,
ב''ב,
11/07/04 18:34
|
בטיח. זה הכשר שקם על רקע פוליטי בגלל שהליטאים לא יכלו לסבול שנותן ההכשר המהודר והפופלארי ביותר ברחוב החרדי קרי הרב לנדא הרב של בני ברק, הוא חסיד חב''ד, שנואי נפשם של הליטאיים. בכל אופן את ההכשר של שארית אפשר אולי להשוות להכשר של הרבנות, אבל לא את כל ההכשרים המהודרים באמת כמו העדה החרדית, הרב לנדא ובד''ץ מהדרין רחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ומטעה
שמערל חשין,
בתי נייטין,
11/07/04 22:04
|
עד לפרסום התחקיר בקול-חי, 'שארית' נחשבה לכשרות מהודרת ביותר מהטופ של הטופ. אבל הרבה מהציבור לא אכלו את ההכשר ,כיוון שטענו שהוא קם על בסיס פוליטי. אז על תבלבל אנשים שלא מכירים את הנושא מקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כנראה שמי שרוצה כשר שיאכל
יעקב,
ירושלים,
11/07/04 16:40
|
רק פירות וירקות. אי אפשר לסמוך אפילו על שארית, אז מה נשאר לנו? מילא שבחוץ לא אוכלים זה ישן, אבל גם בבית כבר אסור לאכול?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק פטריות ומים (:
דניאל,
11/07/04 23:31
|
|
 |
פטריות?
אשכנזי גאה,
ודתי,
13/07/04 09:10
|
מצאת תמצית בעיה (עם כל התולעים). עוד מעט תגיד שנשאר לנו לאכול רק כבד ומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך נוודא שלא נאכל עורלה?
איל,
חיפה,
11/07/04 18:34
|
יש גם בעיה בפירות, וככל הידוע לי יש להקפיד בפירות ארץ ישראל על עורלה!
הגב לתגובה זו
|
|