 |
31.
עובדה בסיסית ממנה אתה מתעלם...
רן,
ירושלים,
16/08/04 12:53
|
המחסומים אינם רק בין השטחים לישראל, הם נמצאים גם בין כפר לעיר מחוז בשטחים, בין כפר לכפר ובין עיר לעיר. המחסומים מונעים לא רק יציאה לעבודה בישראל אלא טיפולים רפואיים, ביקורי משפחות, וסתם קניות בעיר (של מוצרים בסיסיים - לא לש מכשיר DVD).
מחסומים אלו קיימים בגלל שאנחנו בחרנו ליישב יהודים בלב אוכלוסיה ערבית ולשים בכך טריז ומכשול לכל הסדר. הפרדוקס הוא שללא הסדר אנחנו נפסיד בסופו של דבר, לא הפלסטינים.
חיזרו אלינו מתיישבי יש''ע - בואו לנגב, לגליל, לירושלים (שם אתה רואה את נוער ההתנחלויות מסתובב שבוע אחר שבוע), עיזרו לנו להסיר את המחסומים בדרך להסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מאחורי כל מצלמה עומד צלם כלומר
דנית,
17/07/04 04:31
|
מאחורי כל עיתונאי עומד אדם אשר ככל שיתאמץ לא יוכל להיות אובייקטיבי. וראייתו את המצב תמיד תהיה סובייקטיבית. גם אני איני מסכימה עם דעותיו של גדעון לוי , אך זכותו לראות את הדברים כך. ולכן השם פינת החירטוטים מתאים כאן מכיוון רועי שאתה סתם מחרטט כאן על דברים המובנים מאליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
דוגמה לכיבוש משחית
אזרח,
30/06/04 15:55
|
לא רק הספר הזה ,אלא גם האיש הזה עצמו הם דוגמה שאין טובה ממנה לעובדה הנכונה שהכיבוש משחית. אדם שללא שום נקיפות מצפון, עומד ונלחם למען אויבי עמו ותומך ברצח יהודים באשר הם ,המוצא צידוק לשפך דם נקיים כמיים - הוא דוגמה חיה ונושמת לעובדה שהכיבוש לא רק משחית, אלא גם משבש את דעתם של אנשים מסוימיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בפשטות ובתבונה רוששת למר לוי ג
ל"ת
דור עברי,
העיר הגדולה,
30/06/04 11:48
|
|
 |
27.
תגיד רועי שרון?
מוריד המסכות,
הלאמי,
30/06/04 01:25
|
|
 |
26.
סוף סוף מביאים לנו כתבות מעניי
טוב מאוד,
29/06/04 23:54
|
נות. העיסוק בעיתוני הימין ובעיתונאיו משעמם את ציבור הגולשים. אני מבין שהוא מעניין את הכותבים עצמם, כמו שאותי מעניינים מחשבים, אבל אל תשעממו אותנו. לא נכנסנו לאנרג'י יהדות בשביל לקרוא על העיתונאים בעצמם או על עיתוניהם. אנחנו רוצים שהעיתונאים יכתבו על דברים אחרים - כדוגמת גדעון לוי הלז - על מנת שתהיה לנו סיבה להיכנס לאנרג'י יהדות. אם לא, מה הועלתם בשם החדש? רכילות זולה ועיסוק פנים-ברנז'אי אנחנו יכולים למצוא גם במקום אחר. תביאו כתבות ימניות/דתיות/יהודיות, כתבות שעוסקות במס' היהודים בעולם לדוג', בסיבת החגים והמועדים, סיפורים מעניינים על ניסים וכו' (כן, זה קצת צהוב תאמרו , אך מעניין) וביקורות על כל מיני שמאלנים, ספרים, סרטים וכדומה כמו זו על גידעון לוי. שיהיה מעניין לכל אדם שרוצה לקרוא קצת יהדות ברשת. צ'או-מאו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לוי
תום,
29/06/04 19:05
|
מר לוי הוא הסיבה השניה לכך שאני ,כמו גם אחרים ,בטלנו את המנוי שלנו על עיתון הארץ. הסיבה הראשונה היא כמובן מר עמוס שוקן. הסברים לכך כבר נתנו הסופרת לינור והעורך לשעבר של הארץ מרמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לוי לא שווה אות וירטואלית
רן הציוני,
29/06/04 18:02
|
במחקר שעשיתי על מר לוי, נאלצתי לקרוא את כתבותיו. בזכות מר לוי לא רציתי לראות ''הארץ'' שנים. האמת, גדעון לוי מאד מזכיר את רמת העיתונות של נשואי כתבתו. מתלהמת אלימה, ולא קשורה לעובדות. רק לת'אורה (המהפכה) הפלסטינית, שמר לוי כה מזדהה עימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גם הביקורת שלך היא חד צדדית
איל,
ירושלים,
29/06/04 17:39
|
אין ספק שגדעון לוי הוא חד צדדי ולכן כתבותיו ב''הארץ'' ואני מניח שגם ספרו הוא כזה. זוהי חולשתו העיקרית הגורמת לך לפסוח על כתבותיו, גם אם אתה סבור שהן חשובות. למרות הדמגוגיה והחד צדדיות בדבריו של לוי, גם המציאות אינה לבנה. הכותב אומר ''וודאי שמראה של עשרים אלף פועלים פלסטינים העומדים במחסום אינו מראה מלבב. ברור שמדובר בתופעה לא אנושית'' וממשיך הלאה. מציאות שכזו משחיתה את המוסר שלנו - החיילים במחסומים הופכים, שלא באשמתם, לאכזריים ולא אנושיים. מי נותן לילד בן 18 להחליט אם האישה הזו צריכה להגיע לבי''ח או לא? חוץ מזה, הפכנו להיות קהים לכל מה שקורה בשטחים - נהרגים מאות אנשים חפים מפשע ואנו מסתפקים בכך שדו''צ אמר שמדובר בחמושים: לא תמיד מדובר בחמושים, לא תמיד מדובר במחבלים - הרבה פעמים מדובר בחפים מפשע. הבעיה נעוצה במנהיגים שלנו - חייבים לקבל החלטה אמיצה ולצאת מההתנחלויות, זאת בצד בנייה (אנושית) של גדר הפרדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל - אתה צודק בכל מילה!!!
ל"ת
מישהיא,
29/06/04 23:06
|
|
 |
22.
גדעון לוי, תמיד הערצתי אותך
סתיו השמאלנית,
29/06/04 16:36
|
גדעון החביב, מה אגיד ומה אומר? תמיד הערצתי אותך, גיבור שלי. אהבתי את התיאורים שלך, איך המתנחלים הזבלות האלה, מתנכלים סתם לערבים מסכנים, לחפים מפשע, שמה כבר הם עשו? קצת זרקו אבנים, הצטיידו ברובים, לא ביג דיל. בנאדם צריך לדעת לירות, לא? ומה יקרה אם המתנחלים יתקיפו אותם פתאום, הא? מה אז?
אבל החיילים האלה? מצה''ל, כאילו? ממש נורא. בתור פציפיסטית מפריע לי לראות אותם נכנסים ככה חמושים לכפרים הערביים, כאילו שהערבים הם אויבים שלנו או משהו. הכל בגלל המתנחלים. סתם גזענים. גדעון, האמן לי, אתה הקול השפוי היחיד בעיתון הארץ, כל השאר סתם אנשי מרכז. טוב, עמירה הס גם שווה משהו. ומה קפץ עליו עכשיו, על הרועי שרון הזה, שהוא חושב ככה לדבר עליך, החוצפן. בטח עוד אחד שאין לו את הסטיקר 4/11/95 על המכונית. הלאה הימנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מה קרה בתאריך הזה?
ל"ת
???????,
30/06/04 23:34
|
|
 |
21.
גדעון לוי הוא אכן חד צדדי.
ג ספירו,
ירושלים,
29/06/04 15:37
|
|
 |
20.
הכיבוש משחית? הפלסתינאים רוצחי
ציוני לייט,
29/06/04 15:13
|
הערבים נכבשו בגלל אג'נדה של השמדה שניסו לבצע בעם היהודי. הם עדיין שם תקועים באותה אג'נדה ברובם. אז יכול מר לוי לנתק את התוצאות מסיבתן אבל אנו לא חייבים לנתק עצמנו מההבנה כי ''הכיבוש'' לא נפל על אומה של פצפיסטים תמימי דרך אלא על מי ששאף ושואף להשמדת מדינת ישראל. התוצאות אינן נעימות אבל הן תוצר של המחשבה והמעשה הערבים הפלסתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חבל גדעון, תשלים עם אבא שלך
מונו פולי,
29/06/04 14:37
|
השנאה הזו להורים שלו, הרצון לבעוט בכל מה ששייך לו, הרצון להזדהות עם האויב כדי להשתחרר מהסביבה המעיקה, כל אלה מביאים את לוי האומלל להקדיש את חייו לשכב עם האויב. מעבר לבעיה האישית הכואבת של לוי והס, הבעיה שלנו היא ששוקן ורבים אחרים הפכו את הבעיות האישיות של לוי את הס למין ויכוח חברתי לגיטימי. לוי, הכתיבה משחררת? שחררר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אני קורא שלא קורא את לוי ושות
בן הארץ,
29/06/04 13:42
|
יכול מול הארץ לשלם מה שהוא רוצה לגדעון לוי יחצן פלסטיני מתוסכל שלא מגיע באיכות כתיבתו לסוליות נעליה של אמירה הס. לוי שנוסע לסין לראיין יחד עם אחמד טיבי פלסטיני שהפך למליונר הוא כלבלב חצר שאני קורא את הכותרות של המאמרים שלו ומדלג עליהם.מעניין אם מישהו בעתון הארץ עשה בדיקת רייטינג אני חושב שלוי הוא העתונאי הכי לא נקרא בעתון אפילו את ג. יפית קוראים יותר. אבל מי שהפך להיות ג.מה יפיתה ברגותי מוציא עכש/יו ספר שגם אותו לא אקרא ואציע לכולם לעשות כמוני. לעומת זאת כשאני קורא את אמירה הס אני כועס אני מגיב אבל קורא כי היא עתונאית ולא כלבלב עתונאי מבית מדרשו של הפלצן שמעון פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון!!!
שמאלני ציוני,
29/06/04 15:15
|
עמירה הס עיתונאית נפלאה.
היא דוברת ערבית וחיה בין הפלסטינים.
גדעון לוי איננו דובר ערבית. הפלסטינים הפכו את ה''סיבון'' שלו בצ'יזבאטים לספורט לאומי. והוא קונה הכל.
אין לו זמן לבדוק את העובדות... הוא ממהר למסעדה יוקרתית בת''א.
גדעון לוי הוא עיתונאי דמיקולו. ואני כותב את הדברים כמי שמתנגד לכיבוש ובעד פירוק התנחלויות...
האיש מתוסבך וזקוק לטיפול פסיכיאטרי.
מה עוד אפשר לומר על אדם שהודה, בפיו, שמראה של אשה הרה שפלסטינים תלו, זעזע אותו פחות ממראה בית פלסטיני לאחר שחיילי צה''ל פיזרו בו קמח ולכלכו אותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר כזה שמאל ציוני
ראסל,
29/06/04 18:34
|
זו סתירה פנימית כמו פלשתינאי שאינו צמא דמים.
אין דבר כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר כזה שאין דבר כזה
גבי,
29/06/04 18:51
|
כמה בורות בשתי שורות קטנות.
יש *המון* שמאלנים שתרמו למדינה הזאת כ''כ הרבה יותר מכל ימני שאני מכיר, כך שכל הויכוח הזה הוא מטופש. אם זה בהקמת המדינה, אם בהגנה עליה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש כזה דבר שאין כזה דבר
יוסי,
גושדן,
29/06/04 20:03
|
אין למשל חזירים מעופפים. ובאשר ל-''שמאל ציוני'', היום באמת שאין דבר כזה, ואל תביא לי דוגמאות מהעבר, כי הן לא רלוונטיות, בן גוריון למשל היה נחשב היום בעיני השמאל לטרנספריסט נתעב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שאינך יודע מהי ציונות, או..
בן הארץ,
30/06/04 07:58
|
שאינך יודע מהו השמאל...
להגיד שאין שמאלנים ציונים זוהי בורות במקרה הטוב,.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תוכלו לבקר את לוי והס בשמורת
צ' דארווין,
גלאפאגוס.,
29/06/04 13:34
|
|
 |
16.
זה דמגוגיה
שגב,
29/06/04 13:12
|
לוי מציין בתחילת הספר שהוא מתיימר לכתוב על הצד החזק. לכן הוא כותב על סבלו של העם הפלסטיני והוא זאת בכישרון רב. ההתנחלויות הן אכן חמדניות ועושקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמדניות הרבה פחות מהקיבוצים
יוסי,
גושדן,
29/06/04 13:37
|
אף כפר ערבי לא נעקר מאדמתו כדי להקים התנחלות מכסימום כמה מאהלים בדואים. לעומת זאת מאות כפרים ערביים נמחו מעל פני האדמה כדי לאפשר לסוחרי הנדל''ן הקרויים קיבוצים (שאותם אני מתעב) לקום ולהתפשט. אז טול קורה מבין עיניך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו דמגוגיה.
סדין אדום!!,
ביר גפגפה.,
29/06/04 13:17
|
שפר את העברית שלך.
''ההתנחלויות חמדניות ועושקות'' יופי של ססמא שאין מאחריה כלום.
דובר צה''ל מוסר שכל היחידות שסיסמאותיהן הוקראו התייצבו בזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הפוסל במומו פוסל
מקשה,
29/06/04 13:12
|
גם בעולמו של המבקר שולטים רק שני צבעים. הפלשתיני לעולם החשוד האולטימטיבי בפיגוע שאולי ביצע או יבצע בעתיד ולכן יש להתעלל בו ולא לאפשר לו לחיות בשלוה. גדר ההפרדה מוכרחה לעבור בחצר שלו, המחסומים מונעים ממנו הגעה בדרך הקצרה למחוז חפצו, לפעמים הטרטור המוצדק, רשמית, במחסום אף עולה בחיי אדם. האם לא עלה במוחו של המתנחל לעולם הרעיון שהוא אינו רצוי בשטחים ושעצם נוכחותו היא ההופכת את חיי הפלשתינים לגהנום. חבל שקרא לא הפנים את תוכן הספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נוכחותו של המתנחל
נוח,
29/06/04 13:21
|
מפריעה לפלסטיני. הבעיה היא מהותית. אף התנחלות לא קמה על כפר פלסטיני. יש מספיק ביש''ע לכולם. הם לא רוצים אותנו בשום מקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''המתנחל אינו רצוי בשטחים''
יפעת כהן,
רעננה.,
29/06/04 13:19
|
והיהודי אינו רצוי בעולם.
כשהפלשתינאי יוכיח את בעלותו על האיזור נשאל לדעתו, בנתיים הוא אינו מסוגל לעשות זאת.
מי שהופך את חיי הפלשתינאי לגיהנום זה הוא עצמו שאינו מעוניין בשלום עם שכניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
גדעון לוי לא באמת מתעניין בסבל
ירון,
נתניה,
29/06/04 13:10
|
אני מכיר אותו אישית מכמה פגישות עם האיש. הוא זבל אנושי מהלך. הסבל הפלסטיני מעניין אותו כשלג דאשתקד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב לקרוא את גדעון לוי
מוחה,
30/06/04 10:42
|
ואותך ירון איש לא מכיר ואיש אינו מעונין להכיר. כך שאיש גם לא ידע מהו זבל אנושי מהלך, המתגלם בדמותך. לדעתי כתבותיו המעצבנות והמקוממות של גדעון לוי חיוניות בתוך ים התעמולה המתנחלית המתוק מדבש והמסוכן ממלכודת דבש. שלא נוכל לומר כמו הגרמנים אחרי השואה, לא ידענו, איש לא סיפר לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ציטוטים ממכתבה של עירית לינור
כל מילה נוספת,
מיותרת,
29/06/04 12:50
|
למערכת ''הארץ'' בה היא מודיעה על ביטול המינוי לעיתון: ''כשגדעון לוי מאשים את ישראל בהפיכתו של מרואן ברגותי משוחר שלום לאמרגן פיגועי התאבדות, זו פרשנות הגיונית, ממש כמו הטענה שגל הפיגועים ב11- בספטמבר הוא מזימה של המוסד. בשיחה פרטית איתו, אמר לי פעם שהוא לא היה נוסע מאה מטר כדי להציל את חייו של מתנחל, ונראה לי שאהבותיו ושנאותיו מכתימות כבר מזמן את דיווחיו הנוגעים ללב מהשטחים הפלסטינים הכבושים. כמו כן, ואולי גם את זה לא צריך לציין, כל הקריירה שלו נגועה בחלטוריזם, מכיוון שהוא אחד הכתבים היחידים בעולם לעניינים ערביים, שלא יודע ערבית, לא מבין ערבית ולא קורא ערבית. מתרגמים לו סימולטנית, וזה מספיק. לטעמי, זו עיתונות חובבנית. גדעון לוי ועמירה הס הם מחזיקי התיק הפלסטיני ב''הארץ''. בעוד שכמוכם, אני מכירה בחשיבות העיתונאית והאנושית של דיווחים כאלה, יש לי בעיה עם ההוצאה לפועל. מבחינתם, ישראל לעולם תישא באחריות גם על הסבל הפלסטיני, וגם על הרצחנות הפלסטינית. זו פרשנות צרת מוחין ושטחית, פגומה מבחינה עיתונאית ומוסרית כאחד. כמו כן, שניהם נמנעים מלדווח על מעשי זוועה שהפלסטינים מבצעים זה בזה, ויש פלסטינים שמשום מה לא יוצא להם לפגוש: האנטישמים, השוביניסטים, המושחתים, מוחאי הכפיים לפיגועים. כשהנטיות הפרו-פלסטיניות של הרפורטרים הס ולוי הן הדבר הבולט והעקבי ביותר בדיווחיהם מהשטחים, אני מתקשה לייחס אמינות לכתבותיהם. ומכיוון שאני, תסלחו לי, ציונית, לא בא לי בזמן מלחמה לקבל כל בוקר הביתה את קול הרעם מקהיר.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עירית לינור נשואה לדובר צה''ל
דני,
29/06/04 22:56
|
הרבה הרבה יותר קל להיות נשואה לדובר צה''ל (הלא רשמי), מאשר לצאת לשטחים ולראות במו עיניה את העוול שצה''ל גורם. המכתב של לינור הוא התגלמות ההתקרנפות העולמית, אחד מרגעי מרגעי השפל בחייה. גדעון לוי הוא בגדר חסיד אומות עולם. עירית לינור היא בגדר משתפ''ית של הכיבוש. והעובדה שאלון בן דוד קצת יותר חמוד מרוני דניאל לא משנה את המהות של שניהם. אבל לינור מעולם לא היתה בנאדם של מהות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מה הקשר ליהדות
חגי,
חיפה,
29/06/04 12:32
|
מדוע דעה שמתנגדת לדעתו של גדעון לוי מתפרסמת במדור המכונה יהדות. נדמה לי שיותר מתאים לפרסם קטע זה במדור ספרות או מדיני פוליטי. האם כל דעה בעלת אורינטציה ימנית הינה גישה יהודית? ואני חשבתי שעשיית שלום והגנה על הגר תושב הינה גישה יהודית. לתשומת לב העורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חירטוט
יוסי,
גושדן,
29/06/04 13:04
|
הגשת הלחי השנייה לאוייב שלך איננה גישה יהודית! הגנה על מחבלים איננה הגנה על גר-תושב! רק הגויים דוברי העברית כמו השמאלנים יכולים להפוך תפיסה נוצרית לחלק מהיהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקב''ה שומר אמת לעולם
דני,
29/06/04 22:58
|
וזוקף כפופים ומתיר אסורים ופוקח עוורים וגר ואלמנה ישמור
גדעון לוי מיישם את ''צדק צדק תרדוף'' ואת בקש שלום ורדפהו - בניגוד מוחלט לרוב היהודים כאן בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ג. לוי - סמן מחלת הסמול.
ז'.פ. סארטר.,
פאריס,
29/06/04 12:15
|
הסמול הקטן שאינו מתעניין בבעיות חברתיות כמו שמאל אמיתי אלא בדיוק ההפך - חי על משמני הארץ ומטיף לאחרים.
שמעתי שיש דיל טוב לאוסטרליה. תחפפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסטרליה? יש להם את אירופה
יוסי,
גושדן,
29/06/04 13:15
|
השמאלנים עכשיו עומדים בתור כדי לקבל דרכון מפולניה או רומניה. ברוך השם בקרוב נתפטר מהאיידס הזה. ביננו במילא הם לא יהודים, ועכשיו גם הם מבינים שאין להם מה לחפש כאן ולכן הריצה שלהם אחרי דרכונים זרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי- תגובתך מבישה!
מישהיא,
29/06/04 23:18
|
מה זה ההתבטאויות האלה: בקרוב נתפטר מהאיידס הזה????
קודם כל השמאל לא בנוי ממקשה אחת. ( כנ''ל הימין). ואם יש בו אנשים שמגלים יותר הזדהות לכאב של הזולת, זה לא אומר שהם מחלה ממארת. אני לא מצדיקה, ולא קראתי בכלל את כתבותיו של גדעון לוי, אבל לו אתה היית קורא קצת דעות של אחרים אולי זה היה ממתן לך את אוצר הקללות והשנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאוסטרלים נסיון בקליטת פושעים
ז'.פ. סארטר,
פאריס,
29/06/04 13:32
|
פושעי אוסלו יתאקלמו שם מצויין ויחזירו את היבשת לאבוריג'ינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אין לספר קוראים!מי מממן??
גדעון לוי האבוד,
יעני שוויץ,
29/06/04 11:55
|
אנני מבין למה דנים בספר פלשתינאי שממומן ממקורות זרים של אדם לא מציאותי חדור שנאה עצמית אשר מה שמחזיק אותו בחיים זה אהבת האוייב ושנאת העצמי. אם לא היה פלשתינאים הוא היה ממציא אותם, הפלשתינאים זה הפרוזק שלו ולכן אנני מבין התיחסות כלשהיא לחולה הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו תגובה היסטרית....
אסף,
29/06/04 13:47
|
האם הכותב ניסה לבדוק בכלל מי המו''ל, כמה ספרים נמכרו, וכו'?
קודם כל יש הרבה אנשים שמעריכים את גדעון לוי וישקלו לקנות את ספרו. אתה אולי תטען שהם טועים, אבל זה לא סותר את עצם קיומם...
שנית, ההוצאה היא הוצאת ''בבל'', הוצאה פרטית ידועה למדי . חזקה על העורכים שלקחו בחשבון את אפשרות הרווח וההפסד בהוצאת ספר שנוי במחלוקת כזה (ורבים מספריה הם כאלה).
בקיצור, די להיסטריה ולשטחיות. אם באמת היית רוצה לדעת ולא רק לזעוק , היית גולש כמה שורות למעלה ומברר מהי ההוצאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מתנחלים צאו לי מהאתר!!!
דוד,
תל אביב,
29/06/04 11:54
|
למה נתנו לכם פתחון פה? לערבים נתנו? לא. אז למה למנתחלים? בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים צאו לי מהמדינה
ל"ת
תמירוש,
29/06/04 12:54
|
|
 |
נו ילד חזור לבית הספר !
ל"ת
אייל,
29/06/04 12:22
|
|
 |
קודם תצא להם מהמדינה.
פאטמה,
שיח מוניס.,
29/06/04 12:13
|
ותראה קושאן בעלות על האתר.
סמולני טיפוסי - הכל של אבא שלו...חחח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך הם התלהמות וחבל שכך.
ל"ת
חגי,
חיפה,
29/06/04 12:11
|
|
 |
8.
גדעון לוי
רמי,
שרון,
29/06/04 11:43
|
גדעון לוי הוא תופעה הכי גרועה שיכולה לקרות למדינה.הוא כביכול עיתונאי אוביקטבי שמסקר את הסיכסוך בינינו לבין הפלסטינים.לדעתי הכתבות שהוא כותב,וכן ספרו אזור הדימדומים,אינם אוביקטיבים כלל.והם מושפעים ישירות,מקשר אישי שיש לו בצד הפלסטיני,הללווגורם לדעותיו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לכיבוש צבע אחד בלבד -
חבצלת,
ירושלים,
29/06/04 11:33
|
|
 |
תגידי ברחת מבית משוגעים?
שון,
מרכז הארץ,
29/06/04 12:01
|
כי לפי 17 השנים האחרונות הרושם המתקבל הוא שהצבע השחור נובע מהטרור המוסלמי. אולי נעדרת ב-17 השנים האחרונות מצבור אזרחי ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם על ערפאת אמרתם אותו דבר
שפוי,
עין הוד,
29/06/04 11:53
|
''איש אמיץ ושוחר אמת''.
אם הכיבוש שחור - תחזירי את מפתחות הבית שלך לערבים. אבל את קשקשנית יפת נפש, תלהגי לך עד שידובר בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם עדיין אומרים את זה על ערפאת
יוסי,
גושדן,
29/06/04 13:06
|
ערפאת הוא מנהיג השמאל בישראל מאז המצור על בירות ב-1982
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לוי באמת חד צדדי, אבל המתנחלים
6,
29/06/04 11:29
|
|
 |
הפלסתינאי אויב המתנחל אחי !
אליוי,
29/06/04 12:18
|
|
 |
גם הקיבוצניקים פושעי מלחמה?
יוסי,
צפון,
29/06/04 11:58
|
|
 |
גם השמאלנים פושעי מלחמה.
משה קרופניק,
רח' סומסום.,
29/06/04 11:54
|
|
 |
השמאלנים אינם פושעי מלחמה
שונא שמאלנים,
29/06/04 12:58
|
|
 |
5.
גדעון לוי הוא קוריוז
אליוי,
29/06/04 11:04
|
בשבילי לוי הוא בדיחה לא מזיקה !! נראה לי שהוא פסול מראש על ידי רוב מוחלט של אנשים !! מענין איזו הוצאת ספרים דפוקה פרסמה ספר שאף אחד לא ירכוש !! יש רק דבר חיובי אחד בלוי בסוף הוא יבצע פעולת טהור עצמי ויכה על חטא ויודיע שהוא טעה !! סתם מסכן שמנסה להתפרנס !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ספר נהדר לל''ג בעומר.
ל"ת
ששון,
29/06/04 11:27
|
|
 |
4.
ספר חשוב בכל בית
ל"ת
יקי,
29/06/04 11:02
|
|
 |
בכל בית פלסטיני.
ל"ת
שפוי,
עין הוד.,
29/06/04 11:21
|
|
 |
3.
''אינו מראה מלבב''? עיוור!
יהושע,
מבשרת,
29/06/04 10:45
|
מדובר בפשעים נגד האנושות. אנחנו נמשיך לשלם על הכיבוש ביוקר עם ריבית דריבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושב שאתה הוא העוור...
ל"ת
ירון,
תל אביב,
29/06/04 12:02
|
|
 |
בכיין.
שפוי,
עין הוד,
29/06/04 11:40
|
|
 |
איזה כיבוש ?
אבי,
29/06/04 11:34
|
עם השולט בארצו הוא כובש ?!
תגיד לי שהוא שולט בעם אחר...
בסדר - אבל העם הזה בחר לשבת בארץ שלנו, בגלל זה ניתן להם את הארץ שלנו ?
אם מישהו היה יושב לך בדירה היית נותן לו אותה במתנה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מתנחבלים
אריק,
ת''א,
29/06/04 10:44
|
טחנתי מילואים לפחות כמוך, ואני יכול לבשר לך רשמית. מדובר ביודונאצים. הכיבוש השחית כל חלק טוב במוסריות שלנו. גדעון לוי מביא את הבשורה, אבל כולם מתעלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנאצי
יוסי,
גושדן,
29/06/04 13:13
|
אתה שמאלנאצי. אני מאחל לך ולמשפחה שלך כל רע. הלוואי וזק''א יגרדו את ההורים שלך מאיזה אוטובוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יודונאצים???
תום,
קיבוצניק,
29/06/04 12:05
|
איזה אוצר מילים, ועוד משמאלן, ואני חשבתי שרק ימנים מתלהמים. בדיוק כמו שהספר חד צדדי וצר אופקים ככה גם המחשבה שלך... לא מאמין לך שהכרת את תושבי יהודה ושומרון מקרוב, סתם קשקשן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא עשית מילואים ולא נעליים
ניר קרן,
חיפה,
29/06/04 11:11
|
אני מכיר את האנשים מסוגך המשתמשים בביטויים כאלו, יושבים אפופי גראס בשנקין ואין להם שום קשר עם המציאות.
הכיבוש אולי השחית אותך אבל לא אותי ואת חברי. המתנחלים הם אנשי עשיה איכותיים יותר מכל קשקשן אינטרנט ואני מתפעל מיכולת ההקרבה שלהם שלא מתבטאת ב''רייב נגד הכיבוש'' או ספרי חרטא סטייל גדעון לוי המוקצה כמצורע ובצדק ע''י רוב הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
חבר מהצבא,
09/11/04 23:35
|
יחתיכת חרה רועי חבר מהצבא לוחם דגול תירגע שלא נבוא אליך כל הפלוגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק, תבדוק טוב איפה הגראס
מילואימניק אחר,
א''י השפויה,
29/06/04 11:52
|
החומר הכי טוב נמצא אצל הפסיכופאטים של נוער הגבעות. ואת הקשקושים שלך על ''מתנחלים אנשי עשייה'' לך תמכור למישהו אחר. הם חבורת פשיסטים ששנים כבר גוררים את המדינה לתהום. לי כבר נאמס לשמור עליהם במילואים. אבל לא עוד - זמנם הגיע! עוד מעט מתחילים את הפינוי.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתם חבורה של אנטישמים
יהודי,
29/06/04 12:57
|
בעזרת השם בקרוב יגיע תורו של הקסאם שיפול גם על תל הביב. ומצידי שימותו כמה שיותר שמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס מהאנשים כמוך
בני,
תל אביב,
29/06/04 12:20
|
דווקא חבריך הרסו את המדינה ואתה עוד מעיז לפתוח את הפה חצוף שכמוך ! רד כבר מהמדינה נמאס מהשמאלנים שיודעים רק להרוס. אנחנו בונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בטוח שאתה מבין היטב
ניר קרן,
חיפה,
29/06/04 12:11
|
מהו ''חומר טוב'' ולא אתווכח אתך.
מי שבנה לך את המדינה הם ''חבורת פשיסטים'' שבאו מאירופה ומרוקו....
המתנחלים הם עדיין אנשי עשיה, בגלל זה אתה מאונן באינטרנט ובזמן שקשקשת פה בנו עוד מאחז.
אם נמאס לך לשמור עליהם במילואים הצטרף אל חבריך בקנדה. מעניין שרואים אתכם רק באינטרנט, במילואים אף פעם לא ראיתי אתכם... קשקשן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כתיבה נהדרת
בעז,
מרכז,
29/06/04 10:22
|
כתיבה עינינית ממוקדת ובלתי מתלהמת.תשובה יפה לחד צדדיות של גדעון לוי. ישר כח
הגב לתגובה זו
|
|