 |
38.
רבי הריי''צ של חב''ד חי בגשמיות
תנועת חב''ד,
כפר חב''ד,
27/06/04 20:07
|
רבי מלובביץ אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, רבי אומר על רבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו רבי ריי''צ חי בגשמיות יותר חי יותר בריא יותר רענן ,רבי אמר על עצמו שהוא משיח ברבים זה מוקלט בוידיאו,רבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על רבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את רבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
בזכות האנטים יש פרסום משיח
חסיד חב''ד,
כפר חב''ד,
27/06/04 19:42
|
בגלל שאתם מנסים להתחזות לחב''ד ולשקר שהרבי רח''ל היפך חיים אז יש כאן בזכות האנטים הרבה תגובות שהרבי חי וקיים ממש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
פרידמן מצפת דובר חסידי חב''ד
מנחם ברוד עורך,
שיחת שבוע,
27/06/04 19:20
|
שניאור פרידמן מצפת הוא דובר חסידי חב''ד מקומי והעולמי אשריך שאתה מפרסם בכל מקום שהרבי מלובביץ שליט''א הוא מלך המשיח שליט''א והוא חי וקיים ממש בביתו ב770
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
פרידמן האמיתי ,רבי חי ממש
רבי חי בביתו,
770 רבי משיח,
27/06/04 18:56
|
יש אחד שמתחזה בשם שניאור מצפת שאומר דברי כפירה שהרבי היפך חיים רח''ל ,אני שניאור פרידמן האמיתי מצפת מאמין שהרבי מלובביץ שליט''א הוא משיח לנצח וחי בגשמיות ממש ,דברתי ברדיו בגלי צה''ל שהרבי חי ממש ,אני שמונה דורות בחב''ד ממשפחה של גדולי רבני חב''ד זקני הרב פרץ חן הכתיר את צמח צדק לרבי , סבא שלי מגדולי חסידים הרב בערקע חן, המתחזה זה אנטי שהרבי זרק מחב''ד המתחזה מתבייש ברבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מיהו המימסד החב''די בישראל?
פרידמן שניאור,
צפת,
27/06/04 18:48
|
הזרוע המבצעת הם השלוחים מנהלי בתי חב''ד בכל מקום ומקום. מעליהם - ארגון צעירי אגודת חב''ד, מעליהם מפקח ארגון אגודת חסידי חב''ד, ומעל הכל ועד רבני חב''ד ליובאוויטש באמצעות מזכירו הרב ירוסלאבסקי, קריית מלאכי. כל מי שיבוא כאן וידבר אחרת או יביע דעה נגד המימסד - הרבי הודיע שהוא לא חב''ד.
שניאור, צפת.
נ.ב. לא להתפעל מההודעות הפרובוקטביות שרושמים כאן ובעוד מקומות בשמי, רק היכן שכתוב שאני הוא זה שניאור פרידמאן אז תאמינו שאני הוא אני ולא מלאך ולא שרף יחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אני משחיסט גדול רבי חי ממש
מנחם ברוד עורך,
שיחת שבוע,
27/06/04 18:45
|
אני משוגע משוגע על רבי מאוד מאוד מאוד אומרים שאני אנטי זה שקר גמור אני חסיד אמת אני נוסע תמיד רק לבית של רבי ב770 רבי לא קבור זה שקר גמור שאומרים רח''ל שהרבי קבור ,רבי שליט''א חי וקיים ממש נשמה בגוף , אפילו דובר חסידי חב''ד מקומי והעולמי שניאור פרידמן מצפת ראה את רבי אחרי ג' תמוז ,זו העמדה הרשמית של חב''ד שהרבי חי וקיים ממש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
רבי זרק את האנטים מחב''ד
חסיד חב''ד אומר,
רבי משיח וחי,
27/06/04 18:32
|
תתבייש לך שאתה כותב נגד אחד מגדולי חסידי חבד בדורנו החסיד שניאור פרידמן שהוא שליח עולמי של הרבי כל כולו זה הפצת התורה ומה שהוא אומר זה מתוך תורת הרבי מלך המשיח שליט''א ,שניאור פרידמן מצפת הוא ממשפחה של גדולי רבני חב''ד ושמונה דורות בחבד סבא שלו מגדולי חסידי חבד הרב בערקע חן,זה שאתה כותב נגד הרבי ונגד פרידמן זה מראה שאתה חצוף שמרים יד נגד תורת משה רבינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
פרידמן מצפת מגדולי חסידי חב''ד
הרב יואל כהן,
החוזר לשעבר,
27/06/04 18:27
|
כל חסידי חב''ד יודעים ששניאור פרידמן מצפת מאמין שהרבי מלובביץ הוא משיח והוא חי וקיים ממש ,והוא ממשפחה של גדולי רבני חב''ד והוא שליח עולמי של רבי משיח צדקינו ,ומי שכותב בשמו ההיפך הוא שקרן ומתחזה ,הרי הוא דיבר ברדיו בגלי צה''ל אצל רזי ברקאי וכולם שמעו איך שפרידמן מצפת אומר לו שהרבי חי ממש והוא ראה את רבי לפני ג' תמוז ואחרי ג' תמוז כולם יודעים שפרידמן הוא מייצג את חב''ד בכל העולם ובפרט את רבי משיח צדקינו שליט''א לעולם ועד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אני פוסק רבי מלובביץ משיח וחי
מנחם ברוד,
שיחת שבוע,
27/06/04 18:02
|
רבי מלובביץ אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, רבי אומר על רבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו רבי ריי''צ חי בגשמיות יותר חי יותר בריא יותר רענן ,רבי אמר על עצמו שהוא משיח ברבים זה מוקלט בוידיאו,רבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על רבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את רבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שניאור פרידמן האמיתי האמיתי
פרידמן,
צפת,
27/06/04 15:41
|
שלום לכם קוראי מעריב, ה' עליהם יחיו!
בעקבות הזיופים והשקרים שנאמרו ונכתבו בשמי בפורומים שונים בתקשורת הכתובה האלקטרונית והממוחשבת, באתי בזה, מתוקף תפקידי כדובר חסידי חב''ד העולמי האמיתי והיחידי, שליחו של הרבי לכל העולמות כולם, כולל העולמות העליונים וכולל העולמות התחתונים, להבהיר: א) מעולם לא התבטאתי על הרבי שהוא חי בגשמיות ממש, וכל פעם שתשמעו מישהו אומר זאת בשמי דעו לכם שזהו שקר גמור. ב) אני שמונה דורות בחב''ד. ג) סב סב סב סבי הכתיר את הצמח צדק לאדמו''ר של חב''ד. ד) אין לנשים להתפלל ברחבת הכותל ללא רשותי. ה) מי שרוצה להץקבל לתנועת חב''ד יפנה אליי לקביעת פגישה בארבעת העיניים, וכולי האי ואלי אקבלנו לתנועה. ו) אני מאיים בפיטורין, אם יזייפו בשמי כתבות ואמרות שווא.
שלום לכם, קוראי מערבי, אני הולך להתפלל עכשיו, יחי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרידמן מצפת מייצג את חב''ד
ישראל,
כפר חב''ד,
27/06/04 18:06
|
כל חסידי חב''ד יודעים ששניאור פרידמן מצפת מאמין שהרבי מלובביץ הוא משיח והוא חי וקיים ממש ,והוא ממשפחה של גדולי רבני חב''ד והוא שליח עולמי של רבי משיח צדקינו ,ומי שכותב בשמו ההיפך הוא שקרן ומתחזה ,הרי הוא דיבר ברדיו בגלי צה''ל אצל רזי ברקאי וכולם שמעו איך שפרידמן מצפת אומר לו שהרבי חי ממש והוא ראה את רבי לפני ג' תמוז ואחרי ג' תמוז כולם יודעים שפרידמן הוא מייצג את חב''ד בכל העולם ובפרט את רבי משיח צדקינו שליט''א לעולם ועד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מה הקשר עכשיו לרבי מלובביץ?
תהלה,
27/06/04 12:41
|
למי שלא שם לב, הדיון הוא על נשות הכותל ולא על הרבי. או שאולי אתם חושבים שגם הוא חלק מנשות הכותל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש קשר רבי אבא שלנו והכל קשור
הרב יואל כהן,
חוזר לשעבר,
27/06/04 13:34
|
לכבוד מערכת מעריב שלום יש קבוצה ששונאת את חבד מחוץ לחבד, ויש קבוצה אנטים שהרבי זרק רשמית מחבד ראה ספר רשמי של רבי לקוטי שיחות חלק יט עמוד620, כי הם מתביישים בתורה בגלל שמאמינים שהרבי מלובביץ הוא המשיח ,אז הם באים ואומרים מה זה קשור לכתבה ,עם ישראל קשור למשיח לכן תמיד זה שייך ,למה שהרבה כותבים דברים שלא שייך לכתבה וזה לא משיח אז הם שותקים כי לא אכפת להם מפריעה להם והם שונאים חבד בזכות פרסום משיח יש לכם הרבה רייטינג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו אינה הפצת המעיינות
חבדני''ק,
העלמוויל,
27/06/04 19:49
|
הרבי אמר בפירוש, למי שביקש ממנו להתגלות, שכל דיבור על כך גורם לו עוגמת נפש. גם כשהרבי דיבר על האדמו''ר הריי''ץ שהוא חי וקיים ושהוא המשיח, אף פעם לא דרש לפרסם זאת בחוץ. הרבי אמר שמי שהוא נגד הפצת המעיינות הוא אינו מאנ''ש. פרידמן, נעבעך, יש לו כוונות טובות והוא אולי חושב שהוא מפיץ מעיינות, אבל כדאי שידע שבאמת הוא מפריע, מנגד ומקלקל שם חב''ד בציבור ולכן ברגע זה אינו נחשב לאנ''ש, אפילו שלפי דבריו הוא שפיץ דור 8. ראה ל''ש י''ט ע'620 . אבל עדיין לא זורקים אותו על זה מחב''ד, הוא בסה''כ נער ועוד יגדיל תורה ויעשה תשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אינו הרב יואל כהן
חב''דניק,
העלמוויל,,
27/06/04 19:03
|
תתבייש לך פרידמן שאתה משתמש בשמות של אילנות גדולים. לפחות תתקן את העברית הקלולקת שלך אם אתה רוצה שיאמינו שזה ניכתב על ידי ר' יואל כהן. מה שאתה עושה זה הפך פירסום משיח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כן אני הרב גאון יואל כהן
הרב יואל כהן,
החוזר לשעבר,
27/06/04 19:37
|
ואני תומך בשניאור פרידמן מצפת והוא היום מייצג את חב''ד בגדול ,גם האנטים שקרנים אומרים שאני אנטי הדבר שקר גמור אני משחיסט גדול ואני מאמין חזק ברבי שהרבי משיח והוא חי וקיים ממש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אני מפרסם לכולם רבי משיח וחי
ל"ת
זאב סלווין,
כפר חב''ד,
27/06/04 12:30
|
|
 |
26.
פעמיים הייתי בחו''ל. בפעם
מי בקש זאת מידכ,
רמוס חצריי?,
27/06/04 11:52
|
הראשונה, לפני כמעט 40 שנה, למשך שנת לימודים, ובפעם השניה, עם בעלי, לפני כשלש שנים, לעשרה ימים (יציאתו הראשונה לחו''ל). באותה פעם ראשונה בקרתי בוואתיקן. ראיתי את הישראליות, החצי עירומות, מתכסות באדיקות לפני כניסתן לכנסיה. באותם ימים כתב יעקב שרת (הבן של) בהתמרמרות, על כך שהוא אינו יכל להתקרב עם חברתו לכותל, כשהם מחזיקים ידים! כל הארץ פתוחה לפניו, כל יער, כל דיסקוטק, כל בית קפה, כל בית קולנוע, ובקיצור, כאמור, כל הארץ, אבל לא במקום המשמש בית תפילה, אז שהוא ישתוק על זה? מובן מאליו שצריך לכבד את הרגשות הדתיים של מקדשי הג'יהאד ושל מאמיני דת ה''אהבה'', אך לכבד רגשות יהודים? למה, מה? אנחנו פראיירים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
המלחמה עבור ה''מקומיים''
משה לייבלר,
כוכב השחר,
27/06/04 07:22
|
האליטות הנאורות נלחמות נגד התרבות המקומית בהרבה מקומות בעולם. החשיבה הפוסט-מודרנית שוללת את השלת (marginalization) קבוצות אלה, ''פרימיטיביות'' בעיני האליטות ה''נאורות''. בעולם כבר למדו לתת קול למקומיים. תודה לגב' שמידט-לייבוביץ שעושה כך גם בארצנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
במה ''נשות הכותל'' מפריעות?
סתם אחת,
דרום המרכז,
27/06/04 06:44
|
תנו להן להתפלל בעזרת הנשים, הגברים לא ''יאלצו'' לשמוע ערווה מתפללת, והנשים- למה העובדה שהן מתפללות איך שהן רוצות מפריעה למישהי אחרת להתפלל איך שהיא רוצה? אולי הגברת ליבוביץ חוששת שבנותיה/כלותיה תתקנאנה בנשות הכותל ותצטרפנה אליהן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יאללה תדליקו לנו מחלוקות ..
יגאל כהן,
רחובות,
27/06/04 04:23
|
זה מה שחסר לעם ישראל בימים אלה . עוד מחלוקת! ובגץ התבונה ממנו והלאה. הוא שבוי בהשקפות הפוליטיות של האליטה השלטת בבגץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ליבוביץ צודקת בהחלט ,הבג''ץ=שינ
טל,
26/06/04 23:09
|
|
 |
21.
נשות הכותל מחפשות מריבות
לילך,
26/06/04 21:20
|
אני בדעה שכל אחד יכול לבחור לעצמו את צורת חייו אבל הכותל כבר אלפיים שנה מתפללים בו כך אז למה לשנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
קשה לשכוח
x,
26/06/04 17:54
|
|
 |
19.
כאשר יהודי מגיע להודו, או סין
דניאל,
הרצליה,
26/06/04 11:52
|
כאשר יהודי חילוני מגיע להודו, מייד הוא יכבד כל מנהג דתי מקומי יהיה פגאני ופרימיטיבי ככל שיהיה. לא אחת ראיתי ישראלים-יהודים מכבדים פרה רק כדי לא לפגוע באזרחים ההודים.
בכל מקדש בעולם יחלצו הישראלים נעליים יהיו בשקט ויעשו הכל כדי לכבד את המסורת המקומית. רק בישראל אצל היהודים, תמיד תהיה קבוצה אשר תכריז ''לאף אחד אין מונופול על הדת'' ותעשה דברים המנוגדים להלכה ולמסורת של אלפי שנים. מדוע אותם אנשים לא קמים ופשוט מקימים דת חדשה? כמו שעשה ישו לפני 2000 שנה? מדוע להלחם ולשנות דת קיימת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דת ללא שיניים
ליה,
27/06/04 11:25
|
צודק בהחלט כל הכבוד עד מתי ? לגלח.. לזייף.. ולשנות .. את הדת היהודית יחוד העם היהודי בשימור מלפני 2000 שנה
כל השינויים גורמים להכחדתו של העם היהודי . הניחוי ליהודים הדתיים לשמר את הדת . ואתם לכו והקימו דת משלכם וחפשו מקומות תפילה משלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הליבוביצים לדורותיהם .
יעקב,
26/06/04 11:25
|
מעניינים כקליפת השום. כל פוץ מהייחוס המפוקפק הזה שווה התייחסות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אם כבר עלה הנושא של חבד
אורי,
רעננה,
25/06/04 18:08
|
אולי תואילו בטובכם להסביר לי איך הרבי זרק את האנטים מחב''ד, אם כל הפילוג בין האנטים למשיחיסטים התחיל רק אחרי שהרבי נפטר / הסתלק / התאדה / וואטבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עצה טובה לדוסים
נהיי,
ת''א,
25/06/04 15:51
|
תגידו שאתם בעת שנשות הכותל - יתפללו בכותל, והופס תראו איך כל העם הנאור שלנו יהיה נגדן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פרידמן מצפת מייצג את חב''ד
משה,
כפר חב''ד,
25/06/04 15:37
|
תתבייש לך שאתה כותב נגד אחד מגדולי חסידי חבד בדורנו החסיד שניאור פרידמן שהוא שליח עולמי של הרבי כל כולו זה הפצת התורה ומה שהוא אומר זה מתוך תורת הרבי מלך המשיח שליט''א ,שניאור פרידמן מצפת הוא ממשפחה של גדולי רבני חב''ד ושמונה דורות בחבד סבא שלו מגדולי חסידי חבד הרב בערקע חן,זה שאתה כותב נגד הרבי ונגד פרידמן זה מראה שאתה חצוף שמרים יד נגד תורת משה רבינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שניאור פרידמן הוא בחור צפתי
חבדני''ק,
26/06/04 02:18
|
נער, שאינו מקבל מרות רבני חב''ד. הוא מייצד רק את עצמו ובשום פנים ואופן לא את עמדת חסידי חב''ד. חבל שבמקום לשבת וללמוד תורה הוא מבייש את כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרידמן מגדולי חסידי חב''ד
חבדניק,
כפר חב''ד,
26/06/04 22:29
|
פרידמן מצפת מגדולי חסידי חב''ד והוא מקבל את מרות של רבי מלובביץ מלך משיח שליט''א ,רבנים שלך הם לא חב''ד הם מתחזים בשם חב''ד הם מורדים ברבי ,רבני חב''ד האמיתיים אומרים שפרידמן מצפת הוא היום מייצג את חב''ד ובגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והקשר של זה לנשות הכותל?
ל"ת
???,
25/06/04 17:55
|
|
 |
יש קשר מאוד לכנס לכתבה
חסיד צאנז,
נתניה,
27/06/04 00:01
|
יש קשר מאוד כי שיודעים שפרידמן מצפת הוא מגדולי חסידי חב''ד והוא נגד שנשים יתפללו עם ספר תורה וירימו את קולם על פי ההלכה לאשה אסור לשיר לפני גברים ,לכן שרואים מה שהוא כותב אז הרבה נשים ישמעו בקולו ויפסיקו לשיר בקול ,וישמרו שולחן ערוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל הכבוד לנשות הכותל !
סיוון,
25/06/04 15:18
|
הגיע הזמן שיפסיקו למרוח אותן ויתנו לנשות הכותל מקום תפילה בכותל המערבי
חבל שהאתר הקדוש הופך לזירת מריבות
היוזמה של ליבוביץ יפה אבל אין מקומה בכותל - בשביל זה אפשר לערוך פאנל מיוחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למי נשות הכותל מפריעות ?
דביר,
25/06/04 14:11
|
לא ברור מדוע הנשים הפשוטות הטהורות והצדיקות לא יכולות להמשיך ולהתפלל ובצידם יתפללו נשות הכותל. יש מספיק מקום לכולם. עולה חשד בליבי שהכל פוליטיקה והנשים הפשוטות נופלות בפח שמטמינים להם. כלתו של ליבוביץ לשעבר אולי מנסה לכפר על מעשיו הנוראים של בנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לגברת ליבוביץ - ישר כח!
ל"ת
אבי,
25/06/04 13:53
|
|
 |
11.
חב''ד כל כבוד תמשיכו עם משיח
ל"ת
רזי,
רמת אביב,
25/06/04 13:05
|
|
 |
10.
הגב' ליבוביץ' יחי האומץ
חגי,
ירושלים,
25/06/04 12:57
|
לא פשוט להתיצב מול הפוליטיקלי קורקט ולהגן על המבוזים והנדחים של החברה.
אני מעריך אותך מאד על כך. ישר כח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לכבוד מעריב טוב שכותבים משיח
חיים,
ירושלים,
25/06/04 12:25
|
לכבוד מערכת מעריב שלום יש קבוצה ששונאת את חבד מחוץ לחבד, ויש קבוצה אנטים שהרבי זרק רשמית מחבד ראה ספר רשמי של רבי לקוטי שיחות חלק יט עמוד620, כי הם מתביישים בתורה בגלל שמאמינים שהרבי מלובביץ הוא המשיח ,אז הם באים ואומרים מה זה קשור לכתבה ,עם ישראל קשור למשיח לכן תמיד זה שייך ,למה שהרבה כותבים דברים שלא שייך לכתבה וזה לא משיח אז הם שותקים כי לא אכפת להם מפריעה להם והם שונאים חבד בזכות פרסום משיח יש לכם הרבה רייטינג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה לי תגובה שלא היתה קשורה
!!!,
25/06/04 13:43
|
ואם יש באמת תגובות כאלה - ברור שגם אותן הייתי מצפה ממעריב לא לפרסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
HERE
George,
California,
25/06/04 12:20
|
In all this diferent posts we can see your problem, PILUG, every jewish with a tottally diferent idea. BALAGAN!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לעורכי האתר
!!!,
25/06/04 11:39
|
אני לא מבין איך איפשרתם לתגובות 3 ו-7 להכנס, הן הרי לא קשורות לכתבה בשום צורה שהיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לפרסם משיח וטוב שמפרסמים
חסיד גור,
ערד,
25/06/04 13:01
|
כל כבוד לחסידי חב''ד שמאמינים שהרבי שלהם הוא משיח כי הוא אמר להם שהוא משיח ברבים, אני חסיד גור אם רבי שלי היה אומר לי שהוא משיח הייתי מפרסם זאת לכל העולם כל כבוד לחב''ד אני הייתי אצל רבי מלובביץ לפני כמה שנים ואני ראיתי איך שהוא אומר על עצמו שהוא משיח ואנו דור גאולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל זה לא העניין
!!!,
25/06/04 13:41
|
תגובה לכתבה צריכה לעסוק אך ורק בנושא שבו עסקה הכתבה. אם הם רוצים לפרסם, יש דרכים יותר מקובלות ולגיטימיות לעשות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שכותבים כאן משיח
ל"ת
ענת,
כפר חב''ד,
25/06/04 12:57
|
|
 |
האנאלפביתים האלו
חחחחחחח,
25/06/04 12:12
|
ראו ליבוביץ' וחשבו שזה לובביץ'.
לא שאני מצפה מהם יותר מדי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרידמן תמשיך לפרסם משיח
חסיד צאנז,
נתניה,
25/06/04 16:01
|
פרידמן מצפת בלג בעומר השנה ראיתי אותך מחלק שיחות קודש של רבי מחב''ד כל הלילה שאלתי אותך למה אתם מאמינים שהרבי משיח והסברתה לי כל כך חזק מאז אני גם מאמין שהרבי מחב''ד המשיח ואני מספר גם לחברים שלי בנתניה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רבי הריי''צ של חב''ד חי בגשמיות
ישראל,
כפר חב''ד,
25/06/04 11:29
|
רבי אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, רבי אומר על רבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו רבי ריי''צ חי בגשמיות יותר חי יותר בריא יותר רענן ,רבי אמר על עצמו שהוא משיח ברבים זה מוקלט בוידיאו,רבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על רבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את רבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשחיסטים צודקים רבי משיח
משה,
תל אביב,
26/06/04 22:13
|
האנטים מתביישים ברבי הרבי זרק אותם מתנועת חב''ד ,הרבי מלובביץ משיח אומר על אדמו''ר הקודם של חב''ד שהוא חי בגשמיות והאנטים מתביישים לומר את זה ,אז רבי עצמו בוודאי ובוודאי שהוא חי בגשמיות ממש ממש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל הכבוד לליבוביץ'
אורי,
נתניה,
25/06/04 11:12
|
כל הכבוד לגב' שירה ליבוביץ' שמידט, על עמדתה האיתנה, המתחשבת בזכויות הזולת, האחר, השונה, הנידח והמוזנח על ידי שופטי הקרקס העליון. ברצוני לחזק את ידייך, ולומר תודה בשם נשות הכותל האמיתיות, הפשוטות והטהורות, שבאות למקום היחיד שיש להן על מנת לשפוך את ליבן לאביהן שבשמים.
אין כל ספק שאם אין נחת לפרופ' ליבוביץ' מיוצאי חלציו, לפחות שתהיה לו כעת נחת רוח מכלתו האמיצה וגיבורת הכותל.
תזכי למצוות ושאי ברכה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
האם הבן ורוח הקדש
פיני,
רמת גן,
25/06/04 11:08
|
ממש נרגשתי עד עמקי נשמתי מהאצילות ומההגנה שהרעיפה על החרדיות בכותל, בדיוק כפי שהתרגשתי עד עמקי נשמתי מהאצילות ומההגנה שהרעיף בנה על ברגותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מה הקשר לליבוביץ'
דבורה,
ירושלים,
25/06/04 10:52
|
זה קצת מוזר לקרא לשירה שמידט ''כלתו של ליבוביץ''' כשבנו שהיא היתה נשואה אליו נפטר מזמן ועכשיו שירה שמידט נשואה לחסיד סנץ ומשתייכת לקבילת סנץ בנתניה. הכתב וגם שירה שמידט מנצלים את השם של ישעיהו ליבוביץ'. שירה היא אשה חרדית עם דעות חרדיות וזה לא קשור שהיא פעם היתה במשפחה של ישעיהו ליבוביץ'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבישי? אם זה נכון
נחומק'ה,
26/06/04 20:47
|
|
 |
2.
הן יהודיות...
יהוה,
יקום,
25/06/04 08:55
|
|
 |
1.
אמריקאיות וגרמניות??
אריה,
מעלות,
25/06/04 06:05
|
הכלה של ליבוביץ יוצאת נגד האמריקאיות והגרמניות שרוצות להתפלל לפי הכרתן. ובמי היא תומכת? בפולניות וברוסיות שהביאו את המינהגים של המאה ה-17 והן קוראות לזה ''יהדות''. גם נשות המזרח אימצו את המינהגים הזרים האלה, וגם הן קוראות לזה יהדות. יהדות מגוחכת, מוזרה, אבסורדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטעון שלך ממש לא לעניין.
אילה,
26/06/04 22:01
|
זכותו של כל אדם להאמין במה שהוא בוחר, ויש עניין לנהוג כמנהג המקום.
הגב לתגובה זו
|
|